Mooi, ik zat ook een tijdje met je in de squad en het ging helemaal niet verkeerd. Alleen jammer dat we met ongelofelijke n00bs zaten. Bij Caspian Borders was het gewoon te irritant dat al die blauwen telkens zoveel tickets kosten. Heb die chopper wel een stuk of 15 keer zien neerstorten.
MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:42:
[...]
Holy shit. Jij zat gister dus elke keer bij Gera en mij in het squad. Had je er een paar keer uitgegooid omdat ik je niet kende en DeltaVsquared ook in het squald wilde. Excuses maar ik kende je niet en je zat volgens mij ook niet in de party. Maar jij had dus ook last van lag. Ik spawnde een paar keer op je en was meteen dood. Voordat ik op je spawnde zag ik je op mijn tv niet eens schieten terwijl er een tegenstander voor je neus liep. Zal dan idd wel door de slechte verbinding/lag/Dice/EA komen.

Mja, hij zit bij mij in mn lijst, maar ik kon hem ook niet voor de party uitnodigen omdat de party vol zat. Jij zat een tijdje TDM te spelen dus had je makkelijk eruit kunnen gaan, maar omdat max 8 man is, gaat dat nooit lekker. En om nou 2 aparte parties te maken of game chat (waarbij je de tegenstander ook niet hoort) vond ik ook niet echt handig.
Het was gister trouwens niet normaal hoeveel buitenlanders er telkens in de servers zaten. Gasten die overal vandaan komen, behalve (west) Europa. Of ze hadden expres een laggende verbinding. Sorry hoor, maar als je zo moet spelen dan kun je maar beter stoppen. Je skills compenseren door glitches of bugs te abusen is gewoon erg n00bish.
Ook heel handig trouwens, al een paar keer niet gemerkt dat er een onbekende in de party was gekomen en vervolgens doodleuk in de party zeggen dat ie irritant is en ik blij ben dat ik hem teabag. Als er dan geen reactie komt (zoiets als "dude, wtf" oid) dan valt bij mij het muntje nogal laat. Heb zo al een paar man niet meer terug zien komen volgens mij
Overigens valt me het steeds meer op dat het op het begin van de avond echt te erg is met het aantal n00bs in het team en aan het eind van de avond zijn ze wel iets beter, maar doen ze niets of zijn ze hun eigen ding aan het doen. Ook zie je dan meer Amerikanen (en andere verre buitenlanders) verschijnen die hun filters niet goed hebben staan (waarom wordt dat eigenlijk niet standaard gedaan?). Daarom stop ik nu weer wat vroeger (al is 2u nog best laat), want ik ga me dan steeds meer ergeren dat ze niet dood willen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Martinspire op 29-02-2012 14:26
]