• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:32:
[...]
@Cheironnl: ik had ook last van dat soort geintjes, hele clip leegschieten doorlopende hitmarkers en maar 50% damage en hun schieten mij 1 a 2 keer raak met de M4A1 en ik ga meteen dood.
Gelukkig lag het niet alleen bij mij gister dus. Ik had echt even geen zin om mij langer te irriteren. Zolang je in een voertuig zit heb je er niet zo een last van, maar als je dan rond gaat lopen is de lol er echt heel snel af.

Mbt de tv tower in sharqi; dat vind ik wel het meest extreme chokepoint dat er in BF3 (en bc2) zit. Je moet daar echt ook een beetje mazzel hebben dat de tegenstander het even laat versloffen wil je er doorheen komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

cheiron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]

[...]

Gelukkig lag het niet alleen bij mij gister dus. Ik had echt even geen zin om mij langer te irriteren. Zolang je in een voertuig zit heb je er niet zo een last van, maar als je dan rond gaat lopen is de lol er echt heel snel af.

Mbt de tv tower in sharqi; dat vind ik wel het meest extreme chokepoint dat er in BF3 (en bc2) zit. Je moet daar echt ook een beetje mazzel hebben dat de tegenstander het even laat versloffen wil je er doorheen komen.
Ik speel op de Xbox360 hè..... weet niet of er veel verschil zit tussen de BF3 servers voor de PS3 en de Xbox360. Xbox live ligt het niet aan, dat draait in 99% van de gevallen altijd stabiel, maar het viel me gewoon op dat het gister flinke klote ging....

XBL: MRE Inc

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]

[...]

Over de heuvelrug, net uit zicht, naar de achterkant, of (iets langer lopen) over het strand naar de achterkant. Smoke of 2 handgranaten de trap op.
Voordat je van de trap naar het capture-kamertje rent, vanaf de trap een granaat naar de trap naar boven.
- geen geschreeuw: kamertje in
- wel geschreeuw: bereid je voor op iemand die daar ligt of gooi nog een granaat.

Eenmaal in de capture ruimte is de vlag zo gepakt, onder meer doordat ook de hele grote kamer, ook achterin, meedoet aan capturen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

We speelden Rush. Dan zit het hele team boven bij Mcom B om de boel te verdedigen (terecht overigens).
Bij conquest zijn de poppetjes nog aardig verdeeld pver de hele map en dan heb je er iets minder last van.

Wel bagger dat er bijna geen conquest servers te vinden zijn de laatste tijd. Voor 1 persoon lukt het nog wel, maar met een squad van 4 is het behoorlijk lastig om een server te vinden. Geen idee waar ze nu weer mee bezig zijn, maar er zijn genoeg UK servers te vinden (maar daar kunnen wij dan weer geen gebruik van maken).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

@jackal131: Van sommige UK servers kan ik wel gebruik maken tot mijn verbazing. Maar inderdaad weer een klein aanbod van conquest servers. Soms kwam ik in mijn eentje niet eens op een server via find game.

Nou ja toen we attacker waren was ik al bij B voordat julle op de heuvelrug zaten of op de parkeerplaats. Ik loop meestal al als je nog niet mag vooral als het sharqi betreft. Daarom roep ik vaak Spawn op mij als de volgende Mcoms komen. Als ik zeg spawn op mij is het veilig en ga je niet meer dood omdat je te vroeg loopt. Zo wil ik nog wel eens heel onverwachts al een Mcom armen.

Bij sommige maps is het zelfs zo dat ik al bijna bij de Mcom ben als je daadwerkelijk mag lopen maarja als ik me vertel dan ben ik dood hahaha

Misschien een beetje lame maar het werkt perfect als je bij me spawnt. Gisteren liep ik tegen 2 usas gasten aan en dan leg je het af met Famas en health packs lol

LOL nog maar 438 kills meer dan doodgaan en dan heb ik mijn KD weer op 1.0 hahaha klote medals ook!!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 11:01 ]

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:02
MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:51:
Gisteravond was het echt bagger. Alsof ze sommige dingen van de patch al serverside hebben doorgevoerd. Kon niks raken met de PKP en dat terwijl ik binnen 2 weken 25 service stars er mee gehaald heb. Werd werkelijk waar door elk wapen overclassed. Ben op een gegeven moment ook maar TDM gaan doen ipv Rush omdat mijn team (met uitzondering van de Got mensen) gewoon niks aan het doen was. Als je op Grand Bazar binnen 1 minuut de eerste 2 mcom's al verliest en dat zelfde op Metro, dan zoek ik wel een andere server op.

Martinspire, hoorde jou gister ook diverse malen zeggen: Ga eens dood, terwijl je echt tig kogels op mij afvuurde met de PKP. Leek erop dat jij ook niks kon raken met dat ding. Kreeg je ook nog een kill assist van 65% op mij in het potje op Tehran Highway.
Volgens mij was het voor iedereen gisteren ruk idd, bij mij ging het ook niet zo als normaal; Heb Martinspire maar 3x kunnen killen ;) Het was voor de rest ook een n00b team (beide kanten) en alleen de GoT mensen hadden een paar kills.

Gelukkig moest ik vannacht nog wat werk afmaken dus ik had een goede reden om te rage quitten :>

*Gerard gaat even in de verhuisdozen zoeken naar een Kinect als vervanger voor z'n microfoon*

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Grappig het probleem van niets kunnen raken had ik maandag ineens last van.

Ik was ook met de PKP aan het kloten gezien alle reacties hier dat het toch echt een fijn wapen was.
Mensen die recht op je af kwamen rennen en dan pas na 60 kogels en op 1 meter afstand dood gingen. Of niet en dan hadden ze nog 70% health.

Een sniper die gewoon voor je op de grond ligt. Waar je ook een half magazijn in moet legen voordat ze dood zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

VTB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:21:
Grappig het probleem van niets kunnen raken had ik maandag ineens last van.

Ik was ook met de PKP aan het kloten gezien alle reacties hier dat het toch echt een fijn wapen was.
Mensen die recht op je af kwamen rennen en dan pas na 60 kogels en op 1 meter afstand dood gingen. Of niet en dan hadden ze nog 70% health.

Een sniper die gewoon voor je op de grond ligt. Waar je ook een half magazijn in moet legen voordat ze dood zijn.
Nou wat jij hierboven beschrijft, had ik gister dus ook. Serieus een half mag op een liggende sniper leeg geschoten en dan ook nog door hem geraakt worden voordat hij eindelijk doodgaat....

• mrjimmy
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-01 09:39
Aha ik was dus niet de enigste met dit probleem, met mijn an94 ging echt niemand meer dood, heb nu wel kennis gemaakt met de as val fijn wapen zeg. Iemand al een idee wanneer die update gaat zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door mrjimmy op 29-02-2012 12:47 ]

Verwijderd

VTB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:21:
Ik zou zeggen veel succes met je eerste 60 kills wat een KLOTE wapens is dat!! Daarna moet het volhens zeggen veel beter zijn!!

• cheiron
Heb eindelijk de foregrip unlocked voor de pkp. Hoop dat het dan een stuk beter wordt. Aan de andere kant lag ik pas met mn bipod en dubbele clip in een gangetje van Damavand Peak, en dan is het wel een monster :D

Flickr PSN ID= cheironnl

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Ik zou zeggen veel succes met je eerste 60 kills wat een KLOTE wapens is dat!! Daarna moet het volhens zeggen veel beter zijn!!
Met holo en foregrip is het idd veel beter. Ik heb niet voor niets ruim 25 service stars in krap 2 weken gehaald. En zo goed ben ik nou ook weer niet....

Gerard goed bezig, echter hoort iedereen ons.... :Y

cheiron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:56:
Aan de andere kant lag ik pas met mn bipod en dubbele clip in een gangetje van Damavand Peak, en dan is het wel een monster :D
Zelfs met bipod raak ik niets. Recoil is echt belachelijk.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

cheiron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:56:
Heb eindelijk de foregrip unlocked voor de pkp. Hoop dat het dan een stuk beter wordt. Aan de andere kant lag ik pas met mn bipod en dubbele clip in een gangetje van Damavand Peak, en dan is het wel een monster :D
Die heb ik laatst ook unlocked! Met foregrip is ie zo goed (moet je wel doorhebben dat je ermee moet bursten)

PSN: Von_Smallhausn

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hehehe moeten we niet eens een PKP Pecheneg Appreciation Threat gaan maken ? Kunnen de PKP pro's daar hun ervaringen delen over de PKP ;)

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 14:22
mn 360 bluetooth headsetje ligt in de lader op kantoor dus ik kan vanavond ook weer van de partij zijn! inclusief megalag :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

Achja PKP users ga ik waarschijnlijk niet begrijpen maar we zullen zien ik heb er maar liefst 21 kill mee en had er alweer genoeg van.

• MRE-Inc

MRE-Inc

AjDuLion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:30:
mn 360 bluetooth headsetje ligt in de lader op kantoor dus ik kan vanavond ook weer van de partij zijn! inclusief megalag :)
Holy shit. Jij zat gister dus elke keer bij Gerard en mij in het squad. Had je er een paar keer uitgegooid omdat ik je niet kende en DeltaVsquared ook in het squald wilde. Excuses maar ik kende je niet en je zat volgens mij ook niet in de party. Maar jij had dus ook last van lag. Ik spawnde een paar keer op je en was meteen dood. Voordat ik op je spawnde zag ik je op mijn tv niet eens schieten terwijl er een tegenstander voor je neus liep. Zal dan idd wel door de slechte verbinding/lag/Dice/EA komen.

:$

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Voor de Sharqi TV Tower heb ik nog wel een idee om er voorbij te komen als de ladder en het trappenhuis niet mogelijk zijn, namelijk:

Naast de TV tower een spawn beacon droppen en daar direct 2 man (die dus dood zijn en wachten op de beacon) op spawnen. Zij worden dan boven de TV tower gedropt en kunnen dan met de parachute op het dak komen. :P

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:51:
Voor de Sharqi TV Tower heb ik nog wel een idee om er voorbij te komen als de ladder en het trappenhuis niet mogelijk zijn, namelijk:

Naast de TV tower een spawn beacon droppen en daar direct 2 man (die dus dood zijn en wachten op de beacon) op spawnen. Zij worden dan boven de TV tower gedropt en kunnen dan met de parachute op het dak komen. :P
Opzich geen verkeerde idee maar op een of andere manier waren gisteren de para's verrekt moeilijk of niet bestuurbaar. Jackal131 had dat ook geprobeerd maar dan via dat dak maar kwam niet goed uit met de para

• AjDuLion
MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Holy shit. Jij zat gister dus elke keer bij Gerard en mij in het squad. Had je er een paar keer uitgegooid omdat ik je niet kende en DeltaVsquared ook in het squald wilde. Excuses maar ik kende je niet en je zat volgens mij ook niet in de party. Maar jij had dus ook last van lag. Ik spawnde een paar keer op je en was meteen dood. Voordat ik op je spawnde zag ik je op mijn tv niet eens schieten terwijl er een tegenstander voor je neus liep. Zal dan idd wel door de slechte verbinding/lag/Dice/EA komen.

jup dat was ik :+ (en ja ik vroeg me al af waarom ik steeds uit het team knalde) had mn headset in de auto liggen en lag is nogal zwaar klote (vanmiddag ff xbox verplaatsen/hopen dat het wifi signaal beter word)
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Opzich geen verkeerde idee maar op een of andere manier waren gisteren de para's verrekt moeilijk of niet bestuurbaar. Jackal131 had dat ook geprobeerd maar dan via dat dak maar kwam niet goed uit met de para
ik ben gisteren een paar keer al glidend naar beneden toch nog wat mensen kunnen neerknallen..

nadeel was dat ik ook vaak zat aan het rennen was ... stilstaand.... rennen .... stilstaand en dit terwijl ik toch echt mn joystick naar voren duwde :+

[ Voor 25% gewijzigd door AjDuLion op 29-02-2012 13:59 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Vraagje:
Wanneer ga je met een parachute naar je spawn beacon? Wat is de voorwaarde? Moet ie dan binnen staan ofzo?

Wanneer de defend je een MCOM? Is dat wanneer je de persoon killt die em aan het armen is? Ik krijg die defend MCOM Ribbon maar niet, terwijl ik die dingen toch echt aan het verdedigen ben :+

En wie heeft er nu zin in CO-OP? Heb geen headset, dus je mag me mooi rondcommanderen :) voeg me ff toe op PSN: Flimovic

[ Voor 16% gewijzigd door Flimovic op 29-02-2012 14:05 ]

Steam/Discord: Flimovic

• AjDuLion
Flimovic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:04:
Vraagje:
Wanneer ga je met een parachute naar je spawn beacon? Wat is de voorwaarde? Moet ie dan binnen staan ofzo?

Wanneer de defend je een MCOM? Is dat wanneer je de persoon killt die em aan het armen is? Ik krijg die defend MCOM Ribbon maar niet, terwijl ik die dingen toch echt aan het verdedigen ben :+

En wie heeft er nu zin in CO-OP? Heb geen headset, dus je mag me mooi rondcommanderen :) voeg me ff toe op PSN: Flimovic
als je beacon buiten staat ga ja para staat deze binnen spawn je ernaast

edit : mcom armende enemy killen inderdaad.
co-op word hem niet speel op de 360

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 29-02-2012 14:07 ]

Verwijderd

@AjDuLion: ????????? mbt spawn beacon

@Flimovic: als de M-com net gearmd is moet je de tegenstander vermoorden, volgens mij 4 keer hetzelfde uitvoeren en je hebt hem. Maarja je kan ook nog ff wachten want in de volgende patch gaan ze er iets aan doen zodat het makkelijker wordt om die ribbon te krijgen. Als het goed is wordt het dan als je 4 keer unarmd krijg je de ribbon.

Mij heeft het behoorlijk wat onzin potjes gekost om die ribbon te krijgen.

CO-OP nee dankje ik werk liever ;) :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 14:13 ]

• AjDuLion
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:12:
@AjDuLion: ????????? mbt spawn beacon

@Flimovic: als de M-com net gearmd is moet je de tegenstander vermoorden, volgens mij 4 keer hetzelfde uitvoeren en je hebt hem. Maarja je kan ook nog ff wachten want in de volgende patch gaan ze er iets aan doen zodat het makkelijker wordt om die ribbon te krijgen. Als het goed is wordt het dan als je 4 keer unarmd krijg je de ribbon.

Mij heeft het behoorlijk wat onzin potjes gekost om die ribbon te krijgen.
als recon zijnde je spawn point buiten een gebouw plaatsen = spawnen op beacon en dan ga ja met een parachute spawnen.

plaats je als recon zijnde een spawn point in een gebouw, dan spawn je naast deze en kom je niet als paratrooper binnen.

AjDuLion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:30:
Mooi, ik zat ook een tijdje met je in de squad en het ging helemaal niet verkeerd. Alleen jammer dat we met ongelofelijke n00bs zaten. Bij Caspian Borders was het gewoon te irritant dat al die blauwen telkens zoveel tickets kosten. Heb die chopper wel een stuk of 15 keer zien neerstorten.
MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Holy shit. Jij zat gister dus elke keer bij Gera en mij in het squad. Had je er een paar keer uitgegooid omdat ik je niet kende en DeltaVsquared ook in het squald wilde. Excuses maar ik kende je niet en je zat volgens mij ook niet in de party. Maar jij had dus ook last van lag. Ik spawnde een paar keer op je en was meteen dood. Voordat ik op je spawnde zag ik je op mijn tv niet eens schieten terwijl er een tegenstander voor je neus liep. Zal dan idd wel door de slechte verbinding/lag/Dice/EA komen.

Mja, hij zit bij mij in mn lijst, maar ik kon hem ook niet voor de party uitnodigen omdat de party vol zat. Jij zat een tijdje TDM te spelen dus had je makkelijk eruit kunnen gaan, maar omdat max 8 man is, gaat dat nooit lekker. En om nou 2 aparte parties te maken of game chat (waarbij je de tegenstander ook niet hoort) vond ik ook niet echt handig.

Het was gister trouwens niet normaal hoeveel buitenlanders er telkens in de servers zaten. Gasten die overal vandaan komen, behalve (west) Europa. Of ze hadden expres een laggende verbinding. Sorry hoor, maar als je zo moet spelen dan kun je maar beter stoppen. Je skills compenseren door glitches of bugs te abusen is gewoon erg n00bish.

Ook heel handig trouwens, al een paar keer niet gemerkt dat er een onbekende in de party was gekomen en vervolgens doodleuk in de party zeggen dat ie irritant is en ik blij ben dat ik hem teabag. Als er dan geen reactie komt (zoiets als "dude, wtf" oid) dan valt bij mij het muntje nogal laat. Heb zo al een paar man niet meer terug zien komen volgens mij 8)

Overigens valt me het steeds meer op dat het op het begin van de avond echt te erg is met het aantal n00bs in het team en aan het eind van de avond zijn ze wel iets beter, maar doen ze niets of zijn ze hun eigen ding aan het doen. Ook zie je dan meer Amerikanen (en andere verre buitenlanders) verschijnen die hun filters niet goed hebben staan (waarom wordt dat eigenlijk niet standaard gedaan?). Daarom stop ik nu weer wat vroeger (al is 2u nog best laat), want ik ga me dan steeds meer ergeren dat ze niet dood willen.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 29-02-2012 14:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:54:
[...]
Jackal131 had dat ook geprobeerd maar dan via dat dak maar kwam niet goed uit met de para
Mijn chuteje wilde alle kanten op, behalve de goede. Hierdoor kon ik maar niet op het dak komen.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:41:
Achja PKP users ga ik waarschijnlijk niet begrijpen maar we zullen zien ik heb er maar liefst 21 kill mee en had er alweer genoeg van.
Dat dacht ik dus eerst ook! en kon er echt niet mee overweg.
Totdat ik die grip had. Zooooo! dat maakt een wereld van verschil! + het een beetje onder controle hebben van het wapen (echt bursten, anders gaat ie alle kanten op)

• AjDuLion
Martinspire schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Mooi, ik zat ook een tijdje met je in de squad en het ging helemaal niet verkeerd. Alleen jammer dat we met ongelofelijke n00bs zaten. Bij Caspian Borders was het gewoon te irritant dat al die blauwen telkens zoveel tickets kosten. Heb die chopper wel een stuk of 15 keer zien neerstorten.

[...]

Mja, hij zit bij mij in mn lijst, maar ik kon hem ook niet voor de party uitnodigen omdat de party vol zat. Jij zat een tijdje TDM te spelen dus had je makkelijk eruit kunnen gaan, maar omdat max 8 man is, gaat dat nooit lekker. En om nou 2 aparte parties te maken of game chat (waarbij je de tegenstander ook niet hoort) vond ik ook niet echt handig.

Het was gister trouwens niet normaal hoeveel buitenlanders er telkens in de servers zaten. Gasten die overal vandaan komen, behalve (west) Europa. Of ze hadden expres een laggende verbinding. Sorry hoor, maar als je zo moet spelen dan kun je maar beter stoppen. Je skills compenseren door glitches of bugs te abusen is gewoon erg n00bish.

Ook heel handig trouwens, al een paar keer niet gemerkt dat er een onbekende in de party was gekomen en vervolgens doodleuk in de party zeggen dat ie irritant is en ik blij ben dat ik hem teabag. Als er dan geen reactie komt (zoiets als "dude, wtf" oid) dan valt bij mij het muntje nogal laat. Heb zo al een paar man niet meer terug zien komen volgens mij 8)

Overigens valt me het steeds meer op dat het op het begin van de avond echt te erg is met het aantal n00bs in het team en aan het eind van de avond zijn ze wel iets beter, maar doen ze niets of zijn ze hun eigen ding aan het doen. Ook zie je dan meer Amerikanen (en andere verre buitenlanders) verschijnen die hun filters niet goed hebben staan (waarom wordt dat eigenlijk niet standaard gedaan?). Daarom stop ik nu weer wat vroeger (al is 2u nog best laat), want ik ga me dan steeds meer ergeren dat ze niet dood willen.
jup ging redelijk goed, merkte dat jullie in de tanks gingen en painters nodig hadden, geswitched naar recon met soflam maar daarna gingen jullie denk ik ook maar gewoon zonder tanks verder.

op een gegeven moment op het laatste punt spawnde ik bij jou jij liep om de rots heen en ik zag boven iemand lopen die je wilde knifen, aangevallen jullie merkte hem ook op (hij sprong van de berg af recht voor jou/andere teamlid)

hoe werkt de 3e spot nu eigenlijk ? moet je daarvoor zelf ook de 3e seat vrijgespeeld hebben of niet ?

Verwijderd

Je moet voor de derde spot CITV hebben van de MBT.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
AjDuLion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:36:
[...]

hoe werkt de 3e spot nu eigenlijk ? moet je daarvoor zelf ook de 3e seat vrijgespeeld hebben of niet ?
Ja met CITV station, dat is de laatste unlock van de tanks en het is een permanente upgrade. Je moet geloof ik 100k punten hebben voor een tank service star, heb je zo bij elkaar als je even conquest gaat spelen en dan maps als Karg, Caspian en Firestorm. Lekker vlaggen overnemen met de tank!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

CITV is leuk maar als die update straks is geweest zie je niet veel mensen meer erin zitten. Als ze dan erin zitten is het alleen om te liften.

Dat is nu al heel erg vaak niemand die komt painten ook al vraag je erom.

Als je met tweakers speelt komen ze wel om te painten maar anders niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 14:45 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:25:
[...]

[...]

Ik had idd beter kunnen leaven uit de party....maar goed. Het klopt wel van de n00bs. Toen ik het eerste potje met XS, Gerard en ajdulion meespeelde op metro was het eerste wat ik hoorde tig sniper schoten toen we als defender moesten spelen. Ik dacht nog: WTF, het spel is net 1 seconde geleden begonnen en je loopt je gek te sniperen. Die gasten stonden dus alleen maar dom te snipen zonder de mcom's actief te verdedigen. Daarna ben ik gerage quit omdat er gewoon niks te raken viel gisteravond...Hoop dat het vanavond beter gaat....

MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Ik had idd beter kunnen leaven uit de party....maar goed. Het klopt wel van de n00bs. Toen ik het eerste potje met XS, Gerard en ajdulion meespeelde op metro was het eerste wat ik hoorde tig sniper schoten toen we als defender moesten spelen. Ik dacht nog: WTF, het spel is net 1 seconde geleden begonnen en je loopt je gek te sniperen. Die gasten stonden dus alleen maar dom te snipen zonder de mcom's actief te verdedigen. Daarna ben ik gerage quit omdat er gewoon niks te raken viel gisteravond...Hoop dat het vanavond beter gaat....
Mja erg vaag allemaal.

Gister ook echt het toppunt van lag ontdekt:

Ik was als Support bezig en er kwam een tank aan. Dus ik daarheen en op het moment dat ik gooi, rijd ie achteruit en moet ik dus meelopen om ze erop te plakken (hij ziet me niet, want: n00b) en ik zie die dingen gewoon vastplakken op de tank (zelfs met het blauwe markering erbij). Vervolgens rijd ie verder maar mijn shit zit erop dus dat is mooi, dan kan ik hem triggeren. Dus ik doe dat en ik pleeg suicide zonder hitmarkers van de tank te krijgen. Blijkt dus dat ik die dingen op de grond heb gegooid, maar mijn game toonde ze gewoon vrolijk op de tank 8)7 .
Dat heb ik tot 3 maal toe gehad, dus daarna maar Engineer gaan spelen, want ze bleven maar komen met tanks en amtracks.

Ook vond ik ze gister een beetje raar gepositioneerd. Dan denk ik handig te gaan flanken om ze van achter te pakken, maar ligt er een assault met shotgun in de bosjes te wachten tot ik helemaal om ben gelopen en ik tot 5 meter van de Amtrack sta om hem met c4 te killen. Die gast lag daar al echt lang want ik zag niemand uitstappen. En zo nog een stuk of 8 keer dat ik dacht, WTF ben je aan het doen?

• AjDuLion
Martinspire schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:05:
[...]

Mja erg vaag allemaal.

Gister ook echt het toppunt van lag ontdekt:

Ik was als Support bezig en er kwam een tank aan. Dus ik daarheen en op het moment dat ik gooi, rijd ie achteruit en moet ik dus meelopen om ze erop te plakken (hij ziet me niet, want: n00b) en ik zie die dingen gewoon vastplakken op de tank (zelfs met het blauwe markering erbij). Vervolgens rijd ie verder maar mijn shit zit erop dus dat is mooi, dan kan ik hem triggeren. Dus ik doe dat en ik pleeg suicide zonder hitmarkers van de tank te krijgen. Blijkt dus dat ik die dingen op de grond heb gegooid, maar mijn game toonde ze gewoon vrolijk op de tank 8)7 .
Dat heb ik tot 3 maal toe gehad, dus daarna maar Engineer gaan spelen, want ze bleven maar komen met tanks en amtracks.

Ook vond ik ze gister een beetje raar gepositioneerd. Dan denk ik handig te gaan flanken om ze van achter te pakken, maar ligt er een assault met shotgun in de bosjes te wachten tot ik helemaal om ben gelopen en ik tot 5 meter van de Amtrack sta om hem met c4 te killen. Die gast lag daar al echt lang want ik zag niemand uitstappen. En zo nog een stuk of 8 keer dat ik dacht, WTF ben je aan het doen?
had ik ook daarna engineer om met de smaw aan de gang te gaan.. maar toen kreeg ik dus mn ren/stop/ren probleempjes.. heel wazig allemaal..

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:44:
CITV is leuk maar als die update straks is geweest zie je niet veel mensen meer erin zitten. Als ze dan erin zitten is het alleen om te liften.

Dat is nu al heel erg vaak niemand die komt painten ook al vraag je erom.

Als je met tweakers speelt komen ze wel om te painten maar anders niet.
Painten is leuk en levert in combinatie met repairen enorm veel punten op! Ik heb toch al een aantal randoms aan hele leuke scores geholpen. Je kunt ook eenvoudig checken of de bestuurder shells heeft door een eerste paint te maken. Als er geen "ruit in het vierkant" verschijnt, weet je dat je er nutteloos in zit ;)

Voor alle addicts die morgenavond een gameavond op de planning hebben staan, verschuif deze naar vanavond! Er is morgen onderhoud aan PSN.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 29-02-2012 15:46 ]

Verwijderd

Klopt iemand had de link al gepost van het onderhoud. Geen gameavnd morgen hahaha een keertje vroeg naar bed kan ook geen kwaad toch.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ok niet leuk voor de PS3-ers hier, maar wat heeft dat PSN veel onderhoud nodig zeg. 2 weken geleden ook al. Als het nou een uurtje was, ala, maar gewoon een hele avond niet kunnen gamen ??? Mjah de een leest een boek, de ander kijkt een film, ik speel graag BF3 's avonds....

Maar Martin, heb jij gister niet gemerkt dat de PKP anders speelde ? Meer recoil bij het eerste schot.

Verwijderd

Laatste onderhoud was het gewoon mogelijk om te spelen hoor. Althans ik had nergens last van.
MRELynx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
Ok niet leuk voor de PS3-ers hier, maar wat heeft dat PSN veel onderhoud nodig zeg. 2 weken geleden ook al. Als het nou een uurtje was, ala, maar gewoon een hele avond niet kunnen gamen ??? Mjah de een leest een boek, de ander kijkt een film, ik speel graag BF3 's avonds....

Maar Martin, heb jij gister niet gemerkt dat de PKP anders speelde ? Meer recoil bij het eerste schot.
Mja, maar ik had er met andere guns ook last van. Die gasten waren gewoon zo hard aan het laggen.

Ik zat op een gegeven moment naar iemand te schieten die telkens kort om het hoekje kwam, schoot en dan weer terug, maar ik zat met de PKP constant te schieten en ik raakte gewoon niets. Hij wel en had me in notime op 5% health. Sloeg nergens op.

Maar volgens mij was die server gewoon niet helemaal jofel. Ik kijk dan ook vaker bij wie ik de game join, want volgens mij hebben sommigen hun filters ook niet helemaal goed staan, waardoor je kans hebt niet op EU servers te spelen.

• Flimovic

Flimovic

Wat? Co-Op!
Wanneer? Nu!
Wie doet er mee?

• Dynamix
Flimovic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:23:
Wat? Co-Op!
Wanneer? Nu!
Wie doet er mee?
Bel m'n baas!

• Flimovic

Flimovic

Haha ja, ik zie het al voor me, ehm... bent u de baas van ehm.... Dynamix???
- Wie??
U weet wel, die man die altijd over BF3 praat!
- Oh hij!
Ja precies, hij moet vrij vanmiddag!
- Tuurlijk, geen probleem!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 15:15
Flimovic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:55:
- Wie??
- Oh hij!
- En morgen kan je er ook mee samen spelen, overmorgen ook. Volgende week is ook geen probleem.

• Dynamix
:D

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:55:
- Wie??
- Oh hij!
Beter regel jij het ook voor mij. Schijnt dat jij nogal dicht bij mijn baas zit :P

Vaak bu'j te bang!

• Flimovic

Flimovic

Hahahaha jij bent toch al praktisch vrij? Jullie hebben geen uren meer XD! BF3 all day long!

Verwijderd

Iemand zin in een potje?
psn: Chestertje

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:08:
Hahahaha jij bent toch al praktisch vrij? Jullie hebben geen uren meer XD! BF3 all day long!
Ohjah, ik neem de xbox morgen wel mee naar kantoor :P

Vaak bu'j te bang!

Hier ook weer zo'n potje waarvan je je afvraagt waar je team (en squad) mee bezig is:
http://battlelog.battlefi...how/33136741/2/173743702/

Ik ruim bovenaan, de man met 10 kills haalde aan het eind ineens 4 kills door een chopper uit de lucht te schieten als final kill. Echt brakke teams en iedereen zit maar wat te doen.

Prutsers.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
Ik vind trouwens 14 uur downtime voor onderhoud wel erg lang... of ben ik nu erg naïef?
Nu heb ik morgen nog lekker vrij, dus kan ik overdag knallen. Maar betwijfel of er dan GoTters online zijn...

Wat betreft de chokepoint op Sharqi: de 'capture-ruimte' van de TV toren is lang niet zo veilig als men altijd denkt. Als je met twee samenwerkende squads bent, zoals wij vaak genoeg zijn, kun je van twee kanten die ruimte bestoken met granaten, M320, raketten. Zo kun je ook de hoofdingang en het balkon schoon houden. Dan heeft de andere squad alleen nog maar de taak om het trappenhuis te pakken (lastig zat, dat dan weer wel).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 03:09:
Ik vind trouwens 14 uur downtime voor onderhoud wel erg lang... of ben ik nu erg naïef?
Nu heb ik morgen nog lekker vrij, dus kan ik overdag knallen. Maar betwijfel of er dan GoTters online zijn...

Wat betreft de chokepoint op Sharqi: de 'capture-ruimte' van de TV toren is lang niet zo veilig als men altijd denkt. Als je met twee samenwerkende squads bent, zoals wij vaak genoeg zijn, kun je van twee kanten die ruimte bestoken met granaten, M320, raketten. Zo kun je ook de hoofdingang en het balkon schoon houden. Dan heeft de andere squad alleen nog maar de taak om het trappenhuis te pakken (lastig zat, dat dan weer wel).
Wat ook wel kan werken is met een recon die een spawnbeacon heeft van vlakbij met parachutes erop vliegen om dan het hele zooitje leeg te maken van bovenaf. Met de MAV lift kan het (voorlopig) ook nog, maar ik betwijfel of je genoeg tijd krijgt om aan de zijkant dat te doen.

• cheiron
Update: Tomorrow's scheduled PSN maintenance has been postponed. We'll update everyone once it's rescheduled. Until then, game on.

Van twitter.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:11:
Update: Tomorrow's scheduled PSN maintenance has been postponed. We'll update everyone once it's rescheduled. Until then, game on.

Van twitter.
Maar een update is er dus nog steeds?
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:11:
[...]

Maar een update is er dus nog steeds?
:?
Wat bedoel je precies?

Er staat dat het onderhoud is uitgesteld. We krijgen nog te horen wanneer het dan wel gaat gebeuren.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister avond lekker potje gespeeld op Firestorm!
2 attack-choppers met kanon uit de lucht geknald en 1 met (ja eindelijk iemand die het begrijpt en op het 3e stoeltje gaat zitten en voertuigen locked) guided shells een chopper uit de lucht gehaald :) >:)

Ik wil meer van zulke teammates!

Verwijderd

Moet je met ons spelen hahaha

Gisteren toch wel een hele mooie pot gespeeld tegen de bekende tweakers. Hoe frag-bart het voorelkaar krijgt die score, geen idee! Maar dat nam niet weg dat onze teamwork ontzettend chill was!! _/-\o_

http://battlelog.battlefi...how/32157411/4/230420491/

Daarna kregen we een vette baserape om de oren, omdat wij toch wel heel erg goed gingen.
Was niets meer aan te doen doordat we gewoon weg geen dekking meer hadden bij het spawnen
in onze basis in Bazaar.

Een beetje lame:

http://battlelog.battlefi...how/32160410/4/230420491/

Ze moeten die grensen echt gaan veranderen bij Grand bazaar wat er gisteren gebeurde slaat gewoon nergens op! We zijn op een gegeven moment maar niet meer gaan spawnen had toch geen nut!

Potje Caspian super teamwork! helaas verloren maar we stonden heel erg achter 30 om 160 dacht ik. Toch met veel lopen en een goede samenwerking het verschil kunnen inperken.

http://battlelog.battlefi...how/32167602/4/230420491/

Ook nog een leuk potje waarbij teamwork centraal stond!

http://battlelog.battlefi...how/32115387/4/230420491/

Al met al was het een leuke spannende game avond. Ook al hadden we dan een aantal games verloren maar teamwork was wel goed! En dat is ook niet onbelangrijk!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 09:19 ]

Ze moeten je spawn base gewoon ontoegankelijk maken voor de vijand, en invulnerable voor
chopper-, jet- en tankvuur. Dus geen jets en tanks meer die op de runway aan flarden worden geschoten.
Als je eenmaal de eerste set mcoms hebt overgenomen is het logisch dat daar nog vijanden zitten, maar het moet niet mogelijk zijn om op die vijanden te spawnen of vanaf de verdedigende basis naar in attacker basis te komen. Tevens moeten achtergebleven vijanden niet in jouw voertuigen (welke op de spwanbase staan) kunnen.
Aan de andere kant: als je een beetje fair player bent ga je helemaal niet spwanrapen.

Vanmiddag maar weer eens wat rush potjes spelen :)
Nog 1200 punten voor het rondspelen van de recon klasse;
Nog 800 punten voor Colonel 3;
Nog een half uur in een tank voor de tank service medal.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:56:

Potje Caspian super teamwork! helaas verloren maar we stonden heel erg achter 30 om 160 dacht ik. Toch met veel lopen en een goede samenwerking het verschil kunnen inperken.

http://battlelog.battlefi...how/32167602/4/230420491/
Schijn bedriegt :+. Aan onze zijde was niemand serieus bezig tot we zagen dat we bijna zouden verliezen :P. Er waren een paar geinige ideeen met een mav en eod die volgens mij niet echt lukten :P.
Ook nog een leuk potje waarbij teamwork centraal stond!

http://battlelog.battlefi...how/32115387/4/230420491/
De potjes tegen de TE5 clan waren toch iets spannender. Heel mooi teamwork, een paar van de mooiste potjes op dat gebied:
http://battlelog.battlefi...how/32146158/4/173496158/
http://battlelog.battlefi...how/32139329/4/173496158/

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• cheiron
Spannende potjes gisteravond inderdaad. Eigenlijk tot aan het moment dat die TE5 clan en wij werden gehusseld (waarom?!). Die Metro daarna was vre-se-lijk. Frag Bart.. ik moet eerlijk toegeven dat ik je enorm heb lopen vervloeken. Waar ik ook liep, liep jij 2 stappen achter mij. Volgens mij had je mij uiteindelijk een keer of 9.

Was wel wat lag te merken (met name in het begin van de avond), maar minder dan de avond ervoor. Ook wisselvalliger (soms had ik mannetjes wel heel snel down).

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
Het was voor mij ook geen enerverende avond... eerst twee potten tegen een team met GoT'ers, waarbij ik continu werd omgelegd door tanks. Dat gaat enorm irriteren... ik snap nu ook dat een tegenstander van ons het niet langer dan 3 potjes uithoudt. De rest erna was ook niet veel boeiend, maar wel lachwekkend: we gaan met z'n allen met een MAV om Moulin heen hangen :)

Mijn hoogtepunt was een onbewuste trol-actie. Ik reed in een GAZ en Vos033 kwam recht op me af lopen om mee te rijden, ik spring er uit niets vermoedend uit... hoor ik een schreeuw en zie ik Vos033 dood op de motorkap liggen :D Daarna nog even deze "bug" getest op King.... hahaha. Blijkbaar kun je dus een teamgenoot een "bad luck" bezorgen door een onbemand voertuig over hem heen te laten rijden.

@ Cheiron: ADHD-Bart (no-offense) heb ik ook liever niet tegenover me staan!

[ Voor 22% gewijzigd door Dynamix op 01-03-2012 10:28 ]

Dynamix schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:21:
Blijkbaar kun je dus een teamgenoot een "bad luck" bezorgen door een onbemand voertuig over hem heen te laten rijden.
Hier zijn inderdaad ook meerdere troll filmpjes van te vinden op joetjoep.

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:21:
We gaan met z'n allen met een MAV om Moulin heen hangen :)

Daarna nog even deze "bug" getest op King.... hahaha. Blijkbaar kun je dus een teamgenoot een "bad luck" bezorgen door een onbemand voertuig over hem heen te laten rijden.

@ Cheiron: ADHD-Bart (no-offense) heb ik ook liever niet tegenover me staan!
* MAV??? heb eigelijk niets gemerkt daarvan, maar dat zal wel zijn omdat ik een tank had hahaha.

Bug test?? Je moet voor de gein eens kijken wat men doet bij Caspian om een heli te bemachtigen, echt te ziek voor woorden.

Frag Bart tja ik had er geen problemen mee hij zat aan mijn zijde hahaha ik moet zeggen dat ik lekker heb kunnen teamworken met hem. Vooral bij Tehran ...

• cheiron
Ik verwacht ook nog een filmpje van de persoon die Uno met een heli van het dak van A op Firestorm aftikte :D Daar was ik graag bij geweest

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
Jackal131 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:42:
[...]

Hier zijn inderdaad ook meerdere troll filmpjes van te vinden op joetjoep.
Jammer dat jij al op de hoogte bent van deze trol, want jou had ik eigenlijk als volgende slachtoffer uitgekozen >:)

@ Moulin: klopt, jij zat continu in een tank en mijn MAV kreeg de hele tijd een raket :X

Verwijderd

LOL ik dacht al anders ben je zeer beroerd in roadkills maken hahahaha ;)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dat wilde ik ook, maar de server zat steeds vol ;(

BTW PSN onderhoud van vandaag is uitgesteld naar onbekende datum.

http://ps3life.nl/nieuws/...gesteld-tot-latere-datum/

[ Voor 31% gewijzigd door Mon0lith op 01-03-2012 11:13 ]

Verwijderd

Wij spelen wel Softcore voor mietejs hahaha

@dynamix: ik moest wel lachen om unomomentodado hij had hetzelfde gdaan als jou met C4 op de jeep en probeerde mij te rapen, maar in plaats daarvan schoot ik al van een afstandje zijn C4 kapot en ging het zelf dood. En 1 van jou op close range net optijd.

C4 games are sick!

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 11:15 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:13:
Wij spelen wel Softcore voor mietejs hahaha

@dynamix: ik moest wel lachen om unomomentodado hij had hetzelfde gdaan als jou met C4 op de jeep en probeerde mij te rapen, maar in plaats daarvan schoot ik al van een afstandje zijn C4 kapot en ging het zelf dood. En 1 van jou op close range net optijd.

C4 games are sick!
Haha, uno hoorde je roepen: "Jalla, jalla..." even daarna "Klote Moulin heeft m'n jeep laten ontploffen" :)

Ik had trouwens jou op Canals ook nog leuk met C4: King stond met een tank buiten het gebouw (tussen B en C). Ik had C4 door het raam naar buiten gegooid in het geval King naar voren zou gaan rijden. Toen zag ik ineens jou aan komen crossen met een jeep, langs mijn C4... kaboom :D

Verwijderd

Klopt ja ik dacht al hoe kan dat nou ik zag niets liggen! hahaha

• cheiron
Dynamix schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Haha, uno hoorde je roepen: "Jalla, jalla..." even daarna "Klote Moulin heeft m'n jeep laten ontploffen" :)

Ik had trouwens jou op Canals ook nog leuk met C4: King stond met een tank buiten het gebouw (tussen B en C). Ik had C4 door het raam naar buiten gegooid in het geval King naar voren zou gaan rijden. Toen zag ik ineens jou aan komen crossen met een jeep, langs mijn C4... kaboom :D
Dat laatste flikte je mij op een gegeven moment terwijl ik aan het lopen was :( Niks aan de hand, lekker wandelen.. BOEM!KNAL! dood.. C4.. Dynamix.

Wat de tegenstander ook leuk deed trouwens was C4 uit de choppers droppen op tanks. Werkte leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Joshje en ik deden dat een maandje geleden ook al maar toen ging het van de 4 keer 2 keer gigantische fout. Ik maar C4 gooien op de tank en ik druk op detonate blijkt er op de little bird ook C4 te zitten hahha

Door de blast kantelde de little birdy vlogen we met de wieken naar beneden en boem weg waren we!!
Wel een mooie 3 way teamkill............3 teamkills door 1 C4 pack ahaha 8) terminated 8)

@cheironnl: als je SQDM speelt moet je goed uitkijken wat er op de LAV zit! Heel veel gasten waaronder ik knallen de LAV helemaal vol met C4 zodat ie niet gebruikt kan worden hahahaha

Als ze hem toch pakken wacht ik vaak ff en als hij vol zit BOEM!! Je moet die gasten dan eens horen.
De laatste keer kreeg ik meteen drijg mailtje van een stel klote polen LOL

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 12:59 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Inderdaad gister op canals werden we (dynamix en ik) gek van al die tanks ! Alles wat we deden lukte niet

Zelf mezelf meerdere malen voor de leeuwen geworpen om toch de tanks opteblazen maar steeds net niet :(
We waren door de tanks meer bezig met de tanks dan de vlaggen te capturen

PSN ID = steppa87

• Flimovic

Flimovic

Ownage scenario #1:
Pak een paar GoTters en ga Firestorm spelen. Pak 2 tanks, twee teams van tank met guided missiles + CITV en de vijand kan niks meer. Nu een paar keer meegemaakt. Ownage in het kwadraat! Je zet ze helemaal vast in hun basis!

Zelfde op canals aan de kant van de Russen.

[ Voor 0% gewijzigd door Flimovic op 01-03-2012 13:14 . Reden: typo ]

• Dynamix
cheiron schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Dat laatste flikte je mij op een gegeven moment terwijl ik aan het lopen was :( Niks aan de hand, lekker wandelen.. BOEM!KNAL! dood.. C4.. Dynamix.
Ja?!? Trololololol! Met C4 heb ik wel de meeste lol in BF3. Vorige week nog een leuke boobytrap geplaatst op Damavand. De tegenstander zat vast in hun spawn en ik had hun tank gejat. Uiteindelijk de tank teruggezet met C4 erop... O-)
steppa87 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:00:
Inderdaad gister op canals werden we (dynamix en ik) gek van al die tanks ! Alles wat we deden lukte niet

Zelf mezelf meerdere malen voor de leeuwen geworpen om toch de tanks opteblazen maar steeds net niet :(
We waren door de tanks meer bezig met de tanks dan de vlaggen te capturen
Voertuigen hebben al de overhand in conquest, maar helemaal op Kharg Island. Ik baal enigszins wel dat ze het opblazen van C4 na je dood, gaan patchen. Het gebeurt zo vaak dat je C4 plaatst maar net voor het ontploffen dood gaat.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
C4 aan het plafond/hoog aan de muur wordt ook bijna nooit gezien :+

PSN: Deere6030

• Flimovic

Flimovic

Ik blijf het gewoon proberen:
Iemand die wil co-oppen vandaag? Kan wat mij betreft zowel vanmiddag als vanavond.
Aangezien ik geen headset heb :( Mag u mij rondcommanderen! Hoe vet is dat!

Verwijderd

Sorry, flimovic vanavond gaat denk ik niet lukken ik moet eerst ff mijn aangifte IB doen. Misschien dat ik daarna nog even kom maarja dat ligt aan de belastingdienst.

• Dynamix
Flimovic schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:28:
Ik blijf het gewoon proberen:
Iemand die wil co-oppen vandaag? Kan wat mij betreft zowel vanmiddag als vanavond.
Aangezien ik geen headset heb :( Mag u mij rondcommanderen! Hoe vet is dat!
Dacht dat jij niet van commanderen hield... :P

Verwijderd

Nu geeft ie toestemming en profiteert ie er zelf van hahahaha. Maar waarom zon fusss over Co-op?? De wapens sucken keihard!

• Flimovic

Flimovic

Omdat ik em nog niet gespeeld heb, wil em graag uitspelen. Misschien is het wel vet gaaf, of niet, maar dat weet ik dan niet haha.

Verwijderd

Ja klopt, je hebt het zpel niet voor niets gekocht dus dan wil je ook alles zien! Gelijk heb je!

Verwijderd

Flimovic schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:14:
Ownage scenario #1:
Pak een paar GoTters en ga Firestorm spelen. Pak 2 tanks, twee teams van tank met guided missiles + CITV en de vijand kan niks meer. Nu een paar keer meegemaakt. Ownage in het kwadraat! Je zet ze helemaal vast in hun basis!

Zelfde op canals aan de kant van de Russen.
Ja was gister mooi gezellig, ik en jeroentje lekker aan het ownen

PS: ik ben frag-bart

Verwijderd

Hahaha, echt frag-bart er hebben een paar behoorlijk lopen erger aan je ownage hahaha

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:08:
Hahaha, echt frag-bart er hebben een paar behoorlijk lopen erger aan je ownage hahaha
En niet alleen gisteravond, hoor.... O-) Heb jij veel CoD gespeeld, breedie?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
BF3 callouts:
http://hupitgaming.com/fo...-operation-metro-callouts

Vrijdagavond overhoring ;)

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:21:
[...]

En niet alleen gisteravond, hoor.... O-) Heb jij veel CoD gespeeld, breedie?
70k kills COD4 rond de 50k op MW2 denk ik (weet ik niet aangezien mn leaderboards werden gereset) beiden op PS3 maar kspeel ook COD4 op PC.
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:08:
Ik heb al aandelen gekocht in creme tegen butthurt dus dat is goed nieuws! :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 15:42 ]

• cheiron
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:37:
[...]

70k kills COD4 rond de 50k op MW2 denk ik (weet ik niet aangezien mn leaderboards werden gereset) beiden op PS3 maar kspeel ook COD4 op PC.
En je speelt wel met een gewone controller. Dan serieus; wat een belachelijke twitch reflexen lijk jij soms te hebben :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:54:
[...]

En je speelt wel met een gewone controller. Dan serieus; wat een belachelijke twitch reflexen lijk jij soms te hebben :D
Jup gewone controller. Sixaxis (eerdere lichtere variant).

Ja ik heb redelijk wat oefening gehad :+

• cheiron
Kudos. Ik hoop je voortaan alleen nog tegen te komen als ik in een tank zit ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:04:
Kudos. Ik hoop je voortaan alleen nog tegen te komen als ik in een tank zit ;)
dan kan je tenminste die verotte USAS niet meer gebruiken haha

Verwijderd

Hoe heb jij je sensitivity stan breedie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:11:
Hoe heb jij je sensitivity stan breedie?
Wellicht een of twee stukjes hoger dan normaal maar ik weet niet of ik hem verandert heb.

EDIT: Als ik hem vanaf niks naar mijn aantal zet dan moet ik 6 keer naar rechts drukken. sensitivity 6 dus eigenlijk. LANG niet maximaal dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 16:13 ]

Verwijderd

By CoD had ik hem heel hoog staan maar op een of andere manier kan ik bij BF3 niet goed richten als hij heel hoog staat. Moet ook zeggen dat je bij CoD gedwongen werd anders was je gewoon te langzaam.

Volgens mij is dat 1 a 2 meer dan origineel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 16:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:28:
By CoD had ik hem heel hoog staan maar op een of andere manier kan ik bij BF3 niet goed richten als hij heel hoog staat. Moet ook zeggen dat je bij CoD gedwongen werd anders was je gewoon te langzaam.

Volgens mij is dat 1 a 2 meer dan origineel
Ja bij COD zat ik ook op de 6-7 ofzo te spelen. Hoger dan dat hield ik niet meer bij.

EDIT: Maar goed ik ga nu naar werk toe (voor het eerst yay). Dit weekend moet ik ook werken en zondag mijn verjaardag vieren (van 3 maart) dus ik zal niet zo veel online zijn. Misschien vanavond nog wel.

Speelze

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 16:39 ]

Haha, net de recon service star gehaald door die klasse met de USAS rond te spelen.
Nu speel ik behalve recon weer random klasses.
Kom ik net een ventje tegen met de USAS met frags..... jeezus wat is dat een irritant wapen :P

Redelijk lekker samengespeeld net; vijandelijke tanks hadden gelijk 60 rpg's op hun dak haha :)

dvdkiwi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:08:
Haha, net de recon service star gehaald door die klasse met de USAS rond te spelen.
Nu speel ik behalve recon weer random klasses.
Kom ik net een ventje tegen met de USAS met frags..... jeezus wat is dat een irritant wapen :P

Redelijk lekker samengespeeld net; vijandelijke tanks hadden gelijk 60 rpg's op hun dak haha :)
Zo irritant is de USAS toch niet? })

gheghe 8)

Hij verschool zich in een huisje op onze spawnbase nadat wij de eerst set mcoms hadden gepakt.
Tot 3x toe was ik nergens...
Toen maar een rpg door de muur heen geduwd tot ie dood was ;)

• Flimovic

Flimovic

Dikke kudo'cvoo Jeroenimous! Hij heeft te mij wat coops gedaan. Held!

Later nog ff wat rush gespeeld, ging nog best aardig! Wat een gun is die PKP! Gehaktmolen! Alleen Jeroen ging telkens op de meest vreemde manieren dood als ik zijn gevloek moest geloven haha.

Later kwam Moulin nog, alleen toen werd ik paar keer gebeld, dus hij zal wel gedacht hebben; WTF DOE JE!!!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Ga vanavond bf3 weer is spelen. Toen mw3 uit kwam ben k deze gaan spelen.

Heb net een update van 700mb gedownload. Zitten hier ook levels/wapens bij of moet je die kopen??
Pagina: 1 ... 52 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.