Verwijderd

Je kan bij headsets met loskoppelbare mic meestal een losse mic bestellen. Die kosten wat minder dan 180 euro. :P

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerardHenninger schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:56:
Hahah, ja dat weet ik, ik liep ook bijna twee minuten achter je aan terwijl ik op select zat te rammen. Heb volgens mij alle "I need ammo" kreten gehoord, maar volgens mij kwam het niet over bij je (bug?). Dat springen was een bedankje. Als iemand ammo nodig heeft dan zie je dat ook op je minimap, want dan knippert je teamlid. Zelfde voor als iemand vervoer nodig heeft.

En weer 180 euro neerleggen? Heb een mooie 5.1 surround headset waarbij je de microfoon los kan koppelen en daar kwam ik achter toen ik de microfoon door het huis zag vliegen, met dank aan m'n lieve kat.
Op zich speelt het prima zo, maar soms kan het wel handig zijn om kids in de party weg te pesten ;)
Hmm vreemd ik heb echt niks gehoord dat er om ammo werd geroepen. Meestal hoor ik dat wel. Zit daar nog een bereik aan vast dan ? Dat je bv echt op 5 meter van iemand moet staan om het te kunnen horen. Hoorde gister wel diverse malen: Hey I need a ride toen ik in een tank/buggy/humvee zat. Op je minimap zie je toch het icoontje met 3 kogels als iemand ammo wil ? En een autootje als iemand een lift wil ?

Hehe, je kunt die detachable mics toch ook gewoon los kopen ? Klote katten ook altijd. Die van mij kunnen dr ook wat van...

XBL: MRE Inc

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oef, gisteren de SP uitgespeeld op Hard. Dat was een flinke opgave waarbij diverse stukken van het spel toch minstens 10x overgedaan zijn voordat ze gehaald zijn. Sommige stukken tot vervelens toe, omdat op Hard 3 kogels een death is, evenals 1 headshot of 1 sniper hit. Tel daarbij op dat alle vijanden je teamgenoten volkomen negeren en zich voor de 100% op jou richten én dat vrijwel iedere kogel raak is....

Frustrerend is dat sommige vijanden direct na een cutscene of deur reageren en vaak met een shotgun point blank voor je neus staan....

Maar goed. Gehaald is gehaald. Nu nog een aantal mission specifieke trophies binnenhalen en dan gaan we ons concentreren op de Coop missies.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• MRE-Inc

MRE-Inc

Okee even voor de goede orde:

In het onderstaande plaatje zie je dat Martinspire als support speelt gezien het 3kogeltjes icoonje bij z'n naam:

Ronde ammo icoontje = ammo krat op de grond
Vierkant ammo icoontje = iemand heeft ammo nodig

Toch ?

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img571/4193/72ammo.png

Verwijderd

Ja volgens mij klopt het wat je zegt. Tevens snippert het vierkantje! Precies hetzelfde als bij "need transport"

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Correct.
Volgens mij is het zo, dat als het icoon er zo uit ziet als boven, dan is de persoon bijna door zijn/haar ammo heen. (iig 1 van de wapens, zoals RPG)
Als het icoon knippert heeft hij/zij ook daadwerkelijk op select gedrukt in de buurt van een Support speler.

Correct me if i'm wrong.

PSN ID: Ancta

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik hoor namelijk ook dat het vierkante ammo icoontje betekend dat daar iemand loopt die support is en die je van ammo kan voorzien. De verhalen zijn nog al tegenstrijdig.

Dus knipperend icoontje is iemand die ammo aan jou heeft gevraagd.... Duidelijk...

Hmm vanavond gewoon even uittesten met iemand die scout is met een usas. Ben je lekker snel door je ammo heen :) Kijken wat er dan gebeurd.

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 27-02-2012 13:16 ]

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
MRELynx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:14:
Ik hoor namelijk ook dat het vierkante ammo icoontje betekend dat daar iemand loopt die support is en die je van ammo kan voorzien. De verhalen zijn nog al tegenstrijdig.
Volgens mij hangt het van je klasse af.

Ben je Support dan zie je het icoon als iemand ammo (dreigt) nodig te hebben.
Ben je een andere klasse, dan zie je het icoon als er een support in de buurt loopt.
(zelfde geldt voor Assault)

PSN ID: Ancta

Ghostley schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Ben je een andere klasse, dan zie je het icoon als er een support in de buurt loopt.
Ga eens met de MAV spelen. Je zult dan zien dat jou verhaal niet helemaal klopt.

Met de MAV zie ik namelijk ook de icoontje van de support. Ik weet echter niet of dat dan mijn eigen squadgenoten zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ghostley schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Ja dat is natuurlijk ook wel erg logisch als je er even over nadenkt... 8)7

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:02
MRELynx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:01:
Okee even voor de goede orde:

In het onderstaande plaatje zie je dat Martinspire als support speelt gezien het 3kogeltjes icoonje bij z'n naam:

Ronde ammo icoontje = ammo krat op de grond
Vierkant ammo icoontje = iemand heeft ammo nodig

Toch ?

[afbeelding]
Volgens mij is het zo :
Rond ammo icoontje = ammo krat op de grond
Vierkant ammo icoontje = support teamlid (waar ik dus altijd naartoe moet rennen ;) )
Vierkant ammo icoontje dat knippert = iemand die om ammo vraagt

Het verschilt per klasse waarmee je speelt. Ik speel veel assault en hou er van om MREInc/TheXS/SmokerBoy te healen en dan zie ik ook mensen die een revive nodig hebben op m'n map.
Als je health nodig hebt dan zie je ook assaults rondlopen zodat je daar kan bedelen om een healthpack.

Maar mij zie je dan niet als een kruisje rondlopen want ik heb geen healthpacks (ik ben een n00btube volgens TheXS als hij weer eens een M320 aan het vangen is ;) )

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:29:
Lol: elke avond zie ik minimaal 10 tweakers online. Voeg me anders mar toe: Moulin11
Tis een beetje het probleem dat ik niet echt weet wie van alle tweakers ik allemaal moet toevoegen. Ik heb nog een grote groep over van de BC2 list. Helaas staat daar 30% ofzo al meer dan 30 dagen niet meer ingelogd. Ik zal even kijken wie hier in dit topic actief zijn en zal ik die wel even toevoegen :)

En wat betreft headset, ik zal die de volgende keer aanzetten. Werk zelf altijd met een pc headset en bluetooth microfoon. Ik hoor wel altijd jullie stemmen super zacht. :(

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

Nouja als ik zie dat er mensen 40 tot 50 dagen niet meer online zijn geweest verwijder ik ze vaak.

Wat is jou PSN naam dan?

Ik hoorde mensen ook heel zacht voorheen dat heb ik verholpen door het geluid aan te passen in soound menu.

@all: als ik support ben dan gooi ik altijd onder het lopen wat ammo crates neer en bij knelpunten precies eender. Gewoon blijven neergooien levert lekker veel punten op. Op het moment concentreer ik me meer op reviven. Dat heb ik nog te weing gedaan. Metro rocks voor reviven.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 13:50 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Vierkant ammo icoontje = support teamlid (waar ik dus altijd naartoe moet rennen ;) )
Hehehe.... ik zal voortaan wat beter opletten 8)
Vierkant ammo icoontje dat knippert = iemand die om ammo vraagt
Ok opletten op vierkantie KNIPPERENDE icoontjes dus.
Het verschilt per klasse waarmee je speelt. Ik speel veel assault en hou er van om MREInc/TheXS/SmokerBoy te healen en dan zie ik ook mensen die een revive nodig hebben op m'n map.
Als je health nodig hebt dan zie je ook assaults rondlopen zodat je daar kan bedelen om een healthpack.
Merk idd dat wanneer jij meespeelt, ik behoorlijk wat vaker gerevived wordt. Scheelt een hoop deaths iig. Good work _/-\o_

Martin revived overigens ook lekker vaak. Ben ik nou zo slecht O-)
Maar mij zie je dan niet als een kruisje rondlopen want ik heb geen healthpacks (ik ben een n00btube volgens TheXS als hij weer eens een M320 aan het vangen is ;) )
Hehe ik loop ook altijd met de 320 rond ipv health packs. Gewoon lekker een voorgevel van een huis eruit knallen om die klote snipers van cover te ontdoen.

MRELynx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:59:
[...]

Hehehe.... ik zal voortaan wat beter opletten 8)

[...]

Ok opletten op vierkantie KNIPPERENDE icoontjes dus.

[...]

Merk idd dat wanneer jij meespeelt, ik behoorlijk wat vaker gerevived wordt. Scheelt een hoop deaths iig. Good work _/-\o_

Martin revived overigens ook lekker vaak. Ben ik nou zo slecht O-)

[...]

Hehe ik loop ook altijd met de 320 rond ipv health packs. Gewoon lekker een voorgevel van een huis eruit knallen om die klote snipers van cover te ontdoen.
Ik heb ook vaak dat ik bij een blauwe teammate sta om ammo te bedelen en dat ze het niet doorhebben. Zelfs als je met lampjes in hun ogen schijnt, constant met een pistool op ze loopt te schieten, in de weg gaat staan en voor ze staat te springen hebben ze het nog niet door. Erg irritant.

Ik revive trouwens ook wel vaak ja, maar soms lukt het gewoon niet om in de buurt te komen voordat het een beetje clear is. Ik doe nu wat vaker eerst rondkijken voordat ik revive (al heb ik nog wel eens dat ik iemand niet gezien had), om zo zelf ook niet het loodje te leggen.

Zelf vind ik het ook wel fijn als er een medic rond loopt, want ik word ook dikwijls gepakt door mensen die ik te laat zie of door hun lag mij ineens af kunnen schieten (dat alle kogels tegelijk aankomen). Ik ben altijd wel geneigd om voorop te lopen en als eerste ergens naar binnen of buiten te gaan, waardoor een medic achter me wel handig is. Dat doe ik (met mn domme kop) ook vaak als ik Medic ben en iemand anders met een andere class achter me staat (wat natuurlijk niet handig is).

Ik zag trouwens op Battlelog dat ik nog een stuk of 15 wapens heb waar ik nog niet alle unlocks van heb (waarvan er maar 3 zijn die ik nog bijna volledig moet en de rest maar 2 tot 4 attachments). Ben er dus bijna doorheen en dat is dan weer een nieuwe mijlpaal. Zal ook op deze account binnenkort de SP maar es uitspelen, want daar heb ik ook nog niet alle achievements van gehaald (op mn andere offline account wel).

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2012 14:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Offline account??

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
MRELynx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:59:
[.

De 320 is eigenlijk maar in een beperkt aantal maps echt bruikbaar (Metro/Seine/Bazaar), dan neem ik ze mee maar anders altijd Smoke of de Medkits. Medkits kunnen echt je leven redden als je ze constant tactisch neerzet. Veel punten scoor je er niet mee maarja, daar zijn de revives voor.

Ik speel vaak in een squad met alleen maar Assaults, of soms een Engi of Support voor de noodzaak. Dat werkt echt heerlijk, zeker als een van de leden een ACOG op zijn scope zet dan kun je ook op long range iedereen hebben. Als puur objective team vind ik Assault echt veruit de beste klasse: Je kunt elkaar reviven, healen, smoke en grenade launchers erg bruikbaar en je hebt de beschikking over de beste guns. Voertuigen zijn prima te ontwijken in Battlefield zolang je maar tactisch loopt.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• GerardHenninger
Mr Ton schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:17:
Als puur objective team vind ik Assault echt veruit de beste klasse: Je kunt elkaar reviven, healen, smoke en grenade launchers erg bruikbaar en je hebt de beschikking over de beste guns. Voertuigen zijn prima te ontwijken in Battlefield zolang je maar tactisch loopt.
En dan vindt ik de Assault-klasse dus ronduit k*t: tegen voertuigen doe je weinig, ook niet met je M320. Heel soms probeer ik achter een tank te kruipen om hem van achteren te raken met 3+ M320 grenades zodat ik misschien een "Vehicle Disabled" haal, maar voor de rest doe je er weinig tegen.

Er zijn genoeg potjes waarbij het team (slecht speelt en) geslacht wordt door een chopper/tank en dan switch ik altijd even naar Engineer. Als het voertuig dan kapot is switch ik weer terug naar Assaault.

• Mr Ton
GerardHenninger schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:54:
[...]

En dan vindt ik de Assault-klasse dus ronduit k*t: tegen voertuigen doe je weinig, ook niet met je M320. Heel soms probeer ik achter een tank te kruipen om hem van achteren te raken met 3+ M320 grenades zodat ik misschien een "Vehicle Disabled" haal, maar voor de rest doe je er weinig tegen.

Er zijn genoeg potjes waarbij het team (slecht speelt en) geslacht wordt door een chopper/tank en dan switch ik altijd even naar Engineer. Als het voertuig dan kapot is switch ik weer terug naar Assaault.
Tja de maps op de consoles zijn dermate groot dat ik daar niet vaak last van heb. Zelfs op maps als Caspian en Karg kun je prima objectives overnemen als Assault team en al helemaal in meer op infantrie gerichte maps. Op Firestorm is het inderdaad lastiger met al die tanks die niet echt te ontwijken zijn. Voertuigen zijn vaak druk met elkaar en dan kun je als infantrie er prima tussendoor sneaken.

En als een helicopter loopt te ownen dan wacht ik wel even tot hij spawnt en ga ik hem zelf nakken :+

Kingofcunnus, jij ging lekker vanavond met je voertuigen :)
Toevallig de Mobille AA van de defenders gejat toen wij aanvaller waren op Canals ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:26:
Kingofcunnus, jij ging lekker vanavond met je voertuigen :)
Toevallig de Mobille AA van de defenders gejat toen wij aanvaller waren op Canals ;)
Ja, oliedom van de tegenstander >:). Wel jammer van laatste potje, maar met zo weinig man zijn er ook te veel tickets om te verdedigen :P

edit: Gefeliciteerd btw :)

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 28-02-2012 00:32 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Dat laatste potje was inderdaad een slecht potje, maar op zich ging dat niet superslecht.
Potje daarvoor (toen jij nog tegen mij zat) vond ik lastiger ;)

Gisteren mij surveillance medal gehaald, 95% van de ribbpons door middel van de Tugs.
Wat krijg ik nu voor dogtag? Een MAV spot assists dogtag...
Als mijn Tugs assits worden niet eens genoemd :P

O, en wat ik even kwijt moet: de Javelin schiet wel erg vaak mis zeg!!
Gisteren denk ik van de 30 schoten een stuk of 4/5 raak (raak is dan ook wel goed raak).

*edit thanx ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2012 08:09 ]

Gisteren inderdaad een aantal leuke potjes gespeeld. Mooi dat ook de tegenstanders niet wegliepen, zodat we allemaal mooi bij elkaar bleven.

Gefeliciteerd, kiwi!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Pfff, ik wil echt handiger worden met de heli... ondersteboven parkeren in de vijandige spawn is maar één keer leuk :X

Er zijn sindskort weapon leaderboards op bf3stats.com. Check deze gast: http://bf3stats.com/stats_ps3/ABU_SPEED

@ dvdkiwi: gefeliciteerd!
Dynamix schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:38:
Pfff, ik wil echt handiger worden met de heli... ondersteboven parkeren in de vijandige spawn is maar één keer leuk :X

Er zijn sindskort weapon leaderbords op bf3stats.com. Check deze gast: http://bf3stats.com/stats_ps3/ABU_SPEED

Ik snapte ook niet helemaal waarom je de chopper op zijn kop wilde parkeren. Moest je de wentelwieken repareren ofzo? :P

Ik dacht dat ik veel speelde met de Usas, maar ik kom niet aan die 243 uur, haha

[ Voor 7% gewijzigd door Jackal131 op 28-02-2012 08:45 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:53

-tom-562

Oliesjeik

Dynamix schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:38:

Er zijn sindskort weapon leaderboards op bf3stats.com. Check deze gast: http://bf3stats.com/stats_ps3/ABU_SPEED

Wat een USAS noob

Vaak bu'j te bang!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[b][message=37757746,noline]

30k+ USAS kills! :O

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Dynamix
Onder het mom "begin de dag met een lach" heb ik die even opgezocht. Als je 242 uur met de USAS speelt, is een bezoek aan de dokter wel aan te raden!

Verwijderd

Wat een gelul gisteren! Grootste problemen om op een server te komen. Zit je eindelijk op een server zit je squad op een andere server? Vervolgens toch nog bijelkaar gekomen en na 1 a 2 potten gespeeld te hebben loopt die klote ps3 weer vast! En dat was alweer de 3e keer. Eerste keer vastgelopen bij "Loading" toen ingame in een winnende pot SQDM :(.

Na de 3e keer heb ik de PS3 maar uitgelaten want ik zag de PS3 al door het raam naar buiten vliegen. En anders had ik de BF3 disk gebroken ook zonde! Sinds dat ik BF3 speel, nou ja als ik BF3 speel loopt mijn PS3 altijd vast. Bij andere games heb ik daar geen last van.
We waren je op een gegeven moment al kwijt...is idd klote al die vastlopers.
De laatste tijd gaat het wel redelijk, maar heb wel regelmatig een 'connection lost with EA servers'.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Gister avond hier ook drie keer connection lost

joshjeowned je doet je naam wel eer aan niet normaal man gisteren op canals !

http://battlelog.battlefi...how/31767880/4/286950368/

55-0 respect hoor

[ Voor 30% gewijzigd door steppa87 op 28-02-2012 10:13 ]

PSN ID = steppa87

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Je toetsenbord kapot Steppa?

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd

Volgens mij is ie bezig op zijn smartphone. Laatste keer had ie ook zoveel rare woorden er staan.

@Jackal ik moest ff de printer pakken en kom beneden zie dat alles vast zat. Mijn zin was meteen weg.

@steppa; joshje ownt inderdaad. Maar nu is mijn vraag aan welke zijde zaten jullie? T90 zijde of de Little bird.
Welke game soort deden jullie? Conquest of rush?

• steppa87
Inderdaad smartphone heb het aangepast !

Zie battlelog

PSN ID = steppa87

• Flimovic

Flimovic

Rush Defender, dus ik gok een AA voor joshje!

Verwijderd

Ik zie het al hij heeft inderdaad een mooie score! 55/0. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat dat niet uitzonderlijk is. Ik zie ook de vehicle score 11600 punten staan. Unomomentodado had ook zon dikke score volgens mij niet 55 maar hij kwam wel in de richting.

Hij heeft goed geboerd met de mobil AA en had blijkbaar een goede repair mannetje bij zich.

Je kan namelijk met de AA steeds de heli's uit de lucht schieten en alle boten vrij simpel kapot krijgen.

Maarja ik moet zeggen dat dit inderdaad een dikke score is!!!!

Je moet gewoon met je AA bij A staan en schieten richting de boot. Heel simpel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 10:20 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

55-0 klinkt niet als ownen, maar als rapen -O-

• steppa87
Hahah ok dat soort foufjes heb ik allemaal geen weet van!

Was gister al helemaal blij dat ik zon 1000 punten met een attack heli gemaakt had !

PSN ID = steppa87

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 14:22
gisteren even 1 potje meegedaan omdat Gerard me miste, gelijk achtergekomen dat het wireless bij mn vriendin drama is op lange afstand ik zag mensen echt gewoon opeens 10 meter verplaatsen en had last van zware lag...

* AjDuLion gaat vanavond maar eens kijken hoe die dat kan oplossen...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

AjDuLion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:26:
Draadje leggen ;)

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 14:22
hehe ja draadje leggen is een optie maar kamer ernaast heeft al een kabeltje liggen, kijken of ik die kan ''verleggen''

anders sleep ik de xdoos gewoon naar de huiskamer en moet ik daar maar gaan knallen :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:25:
55-0 klinkt niet als ownen, maar als rapen -O-
Het voelt opzich als rapen. Maar aan de andere kant hij heeft de AA goed gebruikt hahaha.
Ik moet ook wel zeggen dat je als rush defender in Canals wel een groot voordeel hebt met
die AA.

Enige nadeel is dat iedereen erop af vliegt als een stel vliegen op stront!!

Maarja daarom stelde ik ook die vragen mbt Conquest of rush, Als ik zie Canals en dan zon score kan het 2 dingen betekenen waarbij ik punt 1 makkelijk vind gaan en punt 2 vind ik wat knapper:

Punt 1: Met de AA heel goed te doen als je maar een beetje oppast voor gasten met C4.

Punt 2: heli's uit de lucht schieten met guided en een painter in je T90. En veel domme tegenstanders welke steeds eigenwijs in de heli's stappen en flares afschieten haha.
Ik snap de piloten van de little bird over het algemeen niet. De meesten proberen door het midden naar het vaste land te komen, waardoor je recht op de AA afvliegt (= easy target). Maar weinigen komen op het idee om via links laag over het water te vliegen. Meestal ben je dan buiten bereik van de AA. Als je dan ook nog een engi bij je in de little bird hebt, dan is het best mogelijk om de AA uit te schakelen (laser painter en guided missiles selecteren).

Verwijderd

Precies, maar de meeste mensen doen daar niets aan. Gisteren werden we ook geOWnd door een kolere Viper @ Wake Island rush. Toen zijn Dynamix en ik maar even gaan kloten met de Tank. Ik painten en hij schieten. Jammer dat we heel laat binnenkwamen anders hadden ze het nog moeilijk gehad.

Wat mijn gewoon heel erg opvalt is dat zelfs de vogeltjes het absoluut niet snappen!! En dat stoort me nog veel meer dan een newbie. Vooral die gasten die snipen als je rush speelt heb je 4 snipers en nog maar 8 spelers welke de bom plaatsen.

Amtrac wordt niet correct gebruikt!!! Blijft gewoon staan omdat ze gewoonweg willen schieten in de gunner post. Ongelofelijk gewoon ze wachten op een plek en dan moet iemand anders maar rijden. De meesten doen dat niet. Ik heb er geen problemen mee ik rijd wel.

Alhoewel het soms wel eens leuk is om niet de painter te zijn of de chauffeur van een amtrac.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 11:09 ]

Jackal131 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:52:
Ik snap de piloten van de little bird over het algemeen niet. De meesten proberen door het midden naar het vaste land te komen, waardoor je recht op de AA afvliegt (= easy target). Maar weinigen komen op het idee om via links laag over het water te vliegen. Meestal ben je dan buiten bereik van de AA. Als je dan ook nog een engi bij je in de little bird hebt, dan is het best mogelijk om de AA uit te schakelen (laser painter en guided missiles selecteren).
Hoe lang moet je wel niet in die choppers vliegen voordat je die 2 unlocks hebt? Dat duurt zo lang dat ook 90% van de gamers dat toch niet heeft. Ik ben niet slecht in die dingen, maar ik zie ze te weinig (of ze zitten al vol) om daar veel punten in te scoren. Meestal doet mn team er niets tegen en moet je met die main gun die AA killen en dat lukt echt totaal niet.

Laatst ook geprobeerd, 4x een run over dat ding heen gedaan en hij was nog niet stuk. Dan ga ik daar niet meer naartoe. De pest is alleen dat je nooit lekker kunt vliegen omdat die AA nooit stuk gaat. Tenminste, niet als ik in een chopper zit, terwijl dat toch het eerste is wat ik doe als ik op de grond speel.

Leuk die wapen statistieken. Zie nu duidelijk dat ik nog 23 guns moet voltooien om alles vrijgespeeld te hebben. Daarvan 10 van de normale classes en de rest pdw of shotgun (en die zijn dan ook vrijwel nooit gebruikt).

Op zich wel prettig om overal veel mee te schieten, dan kun je als je eens zonder ammo zit, verkeerde gun mee hebt of te lang moet reloaden snel een kit van een enemy op pakken en daarmee uit de voeten.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2012 11:33 ]

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Haha, gister trouwens een mooie RPG actie. Op Caspian Border, ik was Rus, ging naar de 1e US basis (conquest) bij dat tankstation. Vliegt er een heli over, ik schiet zonder in te zoomen richting de heli, toen ik schoot +/- 10 meter ervoor op een hoogte van 20 meter ofzo, bam, raak. Vehicle disabled, 1 kill, vehicle destroyed, roadkill, double kill :P lekker punten scoren.

Vaak bu'j te bang!

Martinspire schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Hoe lang moet je wel niet in die choppers vliegen voordat je die 2 unlocks hebt? Dat duurt zo lang dat ook 90% van de gamers dat toch niet heeft. Ik ben niet slecht in die dingen, maar ik zie ze te weinig (of ze zitten al vol) om daar veel punten in te scoren. Meestal doet mn team er niets tegen en moet je met die main gun die AA killen en dat lukt echt totaal niet.
Andere mogelijkheid is om de heli te gebruike als mobiele spawnpunt en zo je squad achter de linies te droppen. Er zijn genoeg mogelijkheden om met de heli buiten het zicht en bereik van de AA te blijven. Mocht dan toch iemand van je squad en de heli hebben en ook nog laserpainter en guided missiles hebben, dan kun je met een squad javelins mmv heli de aa simpel uitschakelen.

Maar de meesten moeten en zullen via het midden, recht op het doel af, naar het vaste land komen. Hoe simpel wil je het maken voor de AA??

[ Voor 40% gewijzigd door Jackal131 op 28-02-2012 11:43 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Andere mogelijkheid is om de heli te gebruike als mobiele spawnpunt en zo je squad achter de linies te droppen. Er zijn genoeg mogelijkheden om met de heli buiten het zicht en bereik van de AA te blijven. Mocht dan toch iemand van je squad en de heli hebben en ook nog laserpainter en guided missiles hebben, dan kun je met een squad javelins mmv heli de aa simpel uitschakelen.

Maar de meesten moeten en zullen via het midden, recht op het doel af, naar het vaste land komen. Hoe simpel wil je het maken voor de AA??
Your point being.... :+
snel/stiekum je post aanpassen :P

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-02-2012 11:45 ]

Simpel. Het wordt de verdedigers soms wel erg makkelijk gemaakt.
Gevolg: ragequit van de aanvallers, omdat ze er niet door komen.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden ;)

Verwijderd

Of gewoon de amtrac gebruiken die AA gaat sneller kapot dan de Amtrac.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De simpelste oplossing is om bij het multiplayer selection screen op R3 te drukken en het vinkje voor Rush weg te halen. Kom je in de serverlijst nooit meer die klote modus tegen en daarom alleen nog maar een Mobile AA op Wake :+

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

AA gun gaat nog makkelijker kapot als je even met een engineer samenwerkt.

Lock krijgen met guided missile. Schieten, kwart slag draaien met de little bird en engineer schiet zijn javalin erop.

• steppa87
Weet je waar ik me steeds meer aan begin te irriteren

Die kansloze maprotatie die altijd hetzelfde is !!

PSN ID = steppa87

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-01 22:21
steppa87 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:28:
Weet je waar ik me steeds meer aan begin te irriteren

Die kansloze maprotatie die altijd hetzelfde is !!
+
Merk inderdaad ook dat er weinig tot geen variatie in zit. Misschien tijd voor een map uitbreiding.

Telkens als ik met een engineer een chopper uit de lucht wil halen met een stinger lijkt deze de chopper nooit te raken. Ik heb dan ook maar opgegeven om choppers uit de lucht te halen met een stinger.

• GerardHenninger
AjDuLion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:26:
gisteren even 1 potje meegedaan omdat Gerard me miste, gelijk achtergekomen dat het wireless bij mn vriendin drama is op lange afstand ik zag mensen echt gewoon opeens 10 meter verplaatsen en had last van zware lag...

Dat is de geest van BF3 die je potje verneukt; dat krijg je als je te vaak in de weg staat bij een deuropening of als je wegloopt bij een MCom waardoor hij gepakt wordt ;)

Vannacht weer een lekker potje gespeeld met Martinspire/TheXS en de rest van de die-hard Tweakers. Die javelin is een stuk leuker als je samenwerkt. Met een leuk team is het ook leuker om een MCom te armen:
de een haalt de choppers voor je weg, de andere zorgt voor de tanks terwijl Martinspire alle infantry voor je verwijderd. Zo kon ik gisteren dus op m'n dooie gemak heel wat MComs armen op Canals.

Het nadeel van een goed team is alleen dat het andere team altijd rage quit :9

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:48:
[...]

terwijl Martinspire alle infantry voor je verwijderd.
Geef martin nou niet te veel credit >:)

Verwijderd

Hij is al zo vol van zichzelf bedoel je MRElynx?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:32:
Hij is al zo vol van zichzelf bedoel je MRElynx?
Nah dat valt wel mee, Martinspire is een prima gast, maar speelt wel wat beter dan de gemiddelde BF3 speler. (maar dat komt dat weer omdat hij in een studentenhuis woont met een gedeelde verbinding)

Verwijderd

Hij speelt beter omdat hij een gedeelde verbinding heeft? Hij Lagged dus als de pest en mensen kunnen hem niet raken ofzo >:) >:) >:) ;) ;) ;) ;) voordat ik weer een troll ben

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:11:
Hij speelt beter omdat hij een gedeelde verbinding heeft? Hij Lagged dus als de pest en mensen kunnen hem niet raken ofzo >:) >:) >:) ;) ;) ;) ;) voordat ik weer een troll ben
Exactemundo

Hoi Martin :w

Ook met goede verbinding denk ik dat hij wel goed speelt....

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 28-02-2012 14:53 ]

Ik vond dit filmpje wel wat aardige tips bevatten voor jets. Merkte ik toch weer dat ik wat dingen fout doe, oa schieten op infanterie. Komt echter wel deels omdat ze imo iets minder goed zichtbaar zijn op console, pc speelt ie het immers op ultra.

Grootste prikkel om niet in de jet te gaan blijft voor mij toch dat je te weinig invloed hebt op de winst in het potje. In het filmpje zie je ook dat hij aardig scoort maar zn team heeft kansloos verloren. Heb na alle maanden toch het gevoel dat jets na de eod bot en mijnen het minst waardevol zijn in dit spel, tenminste in conquest. Op de grond en in andere (lucht)voertuigen ben je imo veel nuttiger op de meeste maps. In rush zijn ze wel wat nuttiger, maar meestal voor één of twee bases.

Verwijderd

Precies de jets hebben ook niet echt veel waarde voor conquest maar ook niet voor rush.
Al heb ik af en toe wel bij rush dat er rete goede piloten in de A10 zitten en vervolgens behoorlijk wat tanks afknallen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Precies de jets hebben ook niet echt veel waarde voor conquest maar ook niet voor rush.
Al heb ik af en toe wel bij rush dat er rete goede piloten in de A10 zitten en vervolgens behoorlijk wat tanks afknallen.
Gisteren inderdaad ook ondervonden in een potje Rush op Caspian Border.
Iedere keer was m'n tank naar de haaien na 1 run van de jet.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Idd. De jets in rush zijn idd wel lekker om tanks te slopen, zoals firestorm of caspian. Maar een basis verder wordt het steeds compacter en zijn mcom bijv. in gebouwen of is er maar 1 voertuig om te vernietigen. 1e basis firestorm en caspian als defender kan een goede jet nog wel het verschil maken, maar als je die basis verliest is hun invloed ook veel minder :)

Verwijderd

@jackal ik ken het na 1 run helemaal weggevaagd worden door een A10 lol.... als je aanvaller bent kan dit best pijn doe mbt tickets. Met 3 man in een tank en dan steeds kapot gaan aai!!

@Batman: Ja dat klopt! Het wordt inderdaad compacter dat is maar goed ook hahha. Als aanvaller bij Caspian is de tweede Mcom B (B) (en niet zon gek poppetje) best lastig als ze de muren hebben opgeblazen. Je kan dan niet normaal armen maar als die dan is gearmt zie hem dan nog maar eens te unarmen.
En het laatste gedeelte is ook wel best lastig. Alles is zo kort bijelkaar en zo dicht behuist dat je tank een ontzettende groot gevaar loopt voor C4 gasten en mijn leggers. Wel veel invalswegen en de Venom volgooien en laten landen op het dak helpt ook vreselijk goed.

Kargh island is lastig aan het eind voor zowel defender als attacker.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 15:26 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:23:
Kargh island is lastig aan het eind voor zowel defender als attacker.
Dan kan de heli een heel belangrijke rol spelen.

Als ik de laatste basis de heli heb, dan blaas ik alle muren van de hangar er uit. De gunner heeft dan vrij spel om alles wat zich binnen bevindt neer te maaien. Eigenlijk nooit problemen gehad met de laatste set Mcoms op Kargh Island als de heli goed gebruikt wordt. Probleem is dat de meeste piloten als een gek rondjes blijven vliegen, terwijl je makkelijk achter de hangar boven water kan blijven hangen en af en toe een rondje te maken (anders ben je weer een makkelijke target voor een tank of engi.)

Verwijderd

Nou ja laten we maar zeggen dat ik niet vaak in de heli heb gezeten ik ben vaak te laat!

Ik merk gewoon dat er teveel patsers te mooi willen doen en straffen constant om de hangar en knallen tegen de lantaarn paal aan hahahaha daar heb ik trouwens ook veel last van hahaha.
Sssst, dat van die lantaarnpalen hoeft niemand te weten...... :o

• Flimovic

Flimovic

Net ff wat potjes gespeeld met Steppa, het wordt tijd dat hij de TV van de MBT vrij speelt :) Verder ging het wel lekker!

Verwijderd

LOL is er al wat meer bekend over de upcomming patch?

@flimovic: ook jij hebt hem vrij moeten spelen LOL

btw hoeven jullie niet werken of zijn jullie nog student.

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-01 22:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:19:

@flimovic: ook jij hebt hem vrij moeten spelen LOL

btw hoeven jullie niet werken of zijn jullie nog student.
Of gewoon op het werk

• Flimovic

Flimovic

Ben ziek vandaar dat ik ff kon spelen, maar normaal gewoon 40 uur in de week.

@Moulin
Natuurlijk moet iedereen em vrij spelen, maar hij was de gunner in mijn tank en we werden belaagd door choppers, dus had echt zoiets van, DUDE! Ga in de TV-tower! Besefte later pas dat ie em nog niet had haha.

[ Voor 0% gewijzigd door Flimovic op 28-02-2012 16:25 . Reden: typo ]

Verwijderd

LOL ik begrijp je flimovic hahaha

Ik ga nu naar huis ff lekker eten en daarna gamen denk ik als de vrouw geen andere plannen heeft haha.

• steppa87
Sorry filmovic komt vanzelf :)

Waren paar leuke potjes!!
Ik heb vrij dus dat is wel chill ! En soms speel ik in het weekend op mn werk

@ filmovicgeen headset ??

PSN ID = steppa87

• Flimovic

Flimovic

Mn vriendin werd alweer moe van me en mijn geknal haha, "Kun je geen boek lezen ofzo?"

@Steppa
Nope, staat nog op mijn verlanglijst! Denk komende maand als ik wat geld over heb. Ohja :D Had pas laat door dat jij het was toen je voor me stond te springen voor ammo :P En paar mooie knife kills! Kon t mooi volgen via de radar!

[ Voor 58% gewijzigd door Flimovic op 28-02-2012 16:35 ]

• steppa87
Hahah ja dat waren leuke knifes

Bang voor de tank weg rennen niet weten dat scream achterje aan zit met een mes :)

PSN ID = steppa87

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:19:
De februari patch die in maart komt, bedoel je? Nope... |:( :F

• Flimovic

Flimovic

steppa87 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:43:
Hahah ja dat waren leuke knifes

Bang voor de tank weg rennen niet weten dat scream achterje aan zit met een mes :)
Ja zag ze op de radar naar de tank kijken :) Ze maakten je het wel heel makkelijk! :D

MRELynx schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:53:
[...]

Exactemundo

Hoi Martin :w

Ook met goede verbinding denk ik dat hij wel goed speelt....
:w

Mja, mijn verbinding is niet zo heel stabiel, maar toch wel anders dan bij andere lag-hoeren. Ik heb namelijk al snel packet-loss doordat mijn huisgenoten downloaden via torrents en zo de upload (max 40kbps :') ) vol zetten waardoor er niets meer door komt.

Tegenstanders die laggen zitten meestal met een trage verbinding (dus geen packet-loss, maar gewoon hoge ping door de grote afstand). Wel stabiel, maar de hoge ping zorgt ervoor dat jij en jouw kogels pas later aankomen waardoor ze soms kunnen schuilen of jou al afschieten voordat jij ze kunt zien. Dan komen alle kogels eigenlijk tegelijk aan om het verschil in ping te compenseren.

Maar goed, als ik per ongeluk download is mijn ping ook al hoger en heb je hetzelfde effect, maar dan loop ik nog te rubberbanden (zo'n elastiek-effect bij het lopen) en gaat het echt niet. Als mijn ping (naar bv google) rond de 30/35 zit, dan lijkt het relatief normaal, maar heb ik nog het idee dat ie hoger is dan dat.

Als mijn ping 100 is, lijkt het wel alsof je een factor 5 meer lag hebt (500ms dus), terwijl ie helemaal niet zo brak hoeft te zijn.

Maar goed, voor als ie wel goed werkt, ben ik niet verkeerd bezig. Meeste potjes wel bovenaan als mvp (ik gok dat het de laatste tijd zo'n 75% van de games is) en nu al een aantal flawless potjes gehad (0 deaths in een potje noem ik flawless).

Zonder laser painter / ground missle kun je maar weinig doen tegen een AA en tegenwoordig heb je die wel nodig, want vrijwel iedereen die ik tegenkom op de grond/in voertuigen hebben dat soort dingen unlocked, waardoor je gewoon snel het bokje bent. Ik kom die dingen echter te weinig tegen omdat ik rush speel (vind ik veel leuker) en daardoor ben ik vaak kansloos. Maar op infantry/jeeps gaat het wel prima, al kan ik dat ook prima doen als ik op de grond sta, maar dat is weer iets anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2012 16:56 ]

(PS3) A.s. donderdag gepland onderhoud. Eerder inloggen zal dit keer niet werken itt vorige keren. Gebeurt wel best vaak dit jaar. Heb net het geluk dat ik donderdags toch bijna nooit speel :P
http://nl.playstation.com...g-01-03-2012-vanaf-17-00/

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Martinspire schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Ik heb bijna mn guided missiles met de scout choppers :)
tip: speel conquest op noshar canals en damavand peak. Vooral de laatste is easy punten scoren.

psn = smeersbergen

• Flimovic

Flimovic

Op damavand peak raak ik nooit wat met een scout chopper.... Infanterie vlucht snel de tunnel in....

[ Voor 11% gewijzigd door Flimovic op 28-02-2012 20:34 . Reden: Jezus wat een typo.... Dyslect van de week award! ]

• Mr Ton
Martinspire schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Mja, mijn verbinding is niet zo heel stabiel, maar toch wel anders dan bij andere lag-hoeren. Ik heb namelijk al snel packet-loss doordat mijn huisgenoten downloaden via torrents en zo de upload (max 40kbps :') ) vol zetten waardoor er niets meer door komt.
Gewoon even met je huisgenoten afspreken dat iedereen de upload bij torrents uit zet, hebben we in ons studentenhuis ook gedaan. Scheelt al heel veel. ;)

Het grootste monster voor lag is trouwens SopCast, ongelofelijk hoe dat programma je netwerk overbelast zeg.
[...]Zonder laser painter / ground missle kun je maar weinig doen tegen een AA en tegenwoordig heb je die wel nodig, want vrijwel iedereen die ik tegenkom op de grond/in voertuigen hebben dat soort dingen unlocked, waardoor je gewoon snel het bokje bent. Ik kom die dingen echter te weinig tegen omdat ik rush speel (vind ik veel leuker) en daardoor ben ik vaak kansloos. Maar op infantry/jeeps gaat het wel prima, al kan ik dat ook prima doen als ik op de grond sta, maar dat is weer iets anders.
Tv missle werkt echt geweldig tegen AA, hele makkelijke targets omdat ze eigenlijk altijd stil staan.

Net op Wake nog een aantal keer de AA mee vernietigd waardoor we onze chopper behielden tot aan de laatste MCOMs op Airfield, toen verraste hij ons. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ton op 28-02-2012 20:54 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Blegh, niet te doen vanavond. Keer op keer hitmarkers zonder dat tegenstaders schade oplopen. En dan ook nog een keer amper conquest servers; ik had het snel gezien.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Flimovic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:19:
Op damavand peak raak ik nooit wat met een scout chopper.... Infanterie vlucht snel de tunnel in....
je kunt je ook richten op de enemy chopper, mooi als je hem uit de lucht knal er hij heeft nog 3 passagiers bij :9
Daarna heen en weer vliegen tussen de open area's.

Tank belagen heeft geen zin, wel de makkelijk te vernietigen IFV's.

psn = smeersbergen

Mr Ton schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:52:
[...]

Gewoon even met je huisgenoten afspreken dat iedereen de upload bij torrents uit zet, hebben we in ons studentenhuis ook gedaan. Scheelt al heel veel. ;)

Het grootste monster voor lag is trouwens SopCast, ongelofelijk hoe dat programma je netwerk overbelast zeg.
Mja het is de laatste tijd wel minder, maar soms willen ze dat ze sneller downloaden en gaat ie toch stiekem aan. Ik zit ook wel met een stel eigenzinnige hufters. Het is dan ook geen studentenhuis waar je je huisgenoten kunt kiezen, maar 1 beheerd door de volkshuisvesting en die vinden iedereen wel prima als huisgenoot, zolang ze maar betalen. Geen inspraak op en dus krijg je dit al snel.

Verder zitten er 2 voetbalfans in dus dat SopCast word veelvuldig gebruikt. Dus dan weet je ook waarom ik soms gewoon ineens weg ben, teveel lag.
Tv missle werkt echt geweldig tegen AA, hele makkelijke targets omdat ze eigenlijk altijd stil staan.

Net op Wake nog een aantal keer de AA mee vernietigd waardoor we onze chopper behielden tot aan de laatste MCOMs op Airfield, toen verraste hij ons. :(
Mja dat potje ging wel lekker zag ik, maar jammer dat mijn pc nu allemaal bsods geeft met die capture-card. Krijg hem nu niet meer aan de praat, wat wel erg kut is.

Flimovic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:15:
Net ff wat potjes gespeeld met Steppa, het wordt tijd dat hij de TV van de MBT vrij speelt
Eehm, tv (missile?) op tanks?
Mis ik iets of begrijp ik het verkeerd ;)

Net een potje sharqi bij de tv toren verloren. Van randoms ben ik niet verbaast als ze niet switchen naar medic bij een bottleneck, maar van sommige tweakers verwacht ik wel wat meer. Als je veel dood gaat bij de trappenhuis en er is niemand om te reviven dan kom je er ook niet doorheen. Beste manier om die bottleneck met nog 50-60 tickets te overkomen is niet met een engineer, recon of support, maar met de kills en vooral revives/smoke/M320 van de assault. Met een frontale aanpak red je dat dan wel. Niet goochelen met een mav als je omringd ben met enemies. Heel zonde, vooral als je weet wat je kan verwachten na het potje ervoor ;)
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:20:
[...]

Hij bedoelt CITV :)

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 28-02-2012 22:40 ]

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Werken die jihadcars wel op de xbox? Ik heb net 3x een tank opgeblazen met een jihadcar (1e keer dat ik het doe), maar ik kreeg helemaal geen punten! Ook de tank was gewoon destroyed.

Vaak bu'j te bang!

• Flimovic

Flimovic

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:20:
[...]

Dat laserding heet CITV.

-tom-562 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:58:
Werken die jihadcars wel op de xbox? Ik heb net 3x een tank opgeblazen met een jihadcar (1e keer dat ik het doe), maar ik kreeg helemaal geen punten! Ook de tank was gewoon destroyed.
Depends: als een auto uit zichzelf ontploft met jouw c4 erop, dan krijg je geen punten. Trigger/schiet je echter de c4 dan gaat het ook boem en krijg je wel punten.

Harde landing, crashen met weinig health of een tegenstander die zichzelf killt door jouw auto op te korte afstand te schieten zijn allemaal redenen om geen punten te krijgen. Al gaan ze dat met de patch wel verbeteren geloof ik.

Rare potjes vanavond;
Eerste potje stond ik op een gegeven moment 1 om 6, dat heb ik bij de laatste set te verdedigen mcoms (kargh) om kunnen zetten naar 9 om 6 incluis 2 mcom defender ribbons :)
Best wel wat met de Viper gevlogen (lukt vrij aardig nu), maar met de hellfires niks doodgeschoten... mijn gunner ging wel lekker.
Laatste potje verdediger op Firestorm 13 om 0 in de TA90, hele lekkere run en het potje bij de 2e set mcoms gewonnen :)
Wel blijft het jammer dat echt niemand iets aanstraalt via CITV of Soflam...

BatmanHorizon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:37:
Net een potje sharqi bij de tv toren verloren. Van randoms ben ik niet verbaast als ze niet switchen naar medic bij een bottleneck, maar van sommige tweakers verwacht ik wel wat meer. Als je veel dood gaat bij de trappenhuis en er is niemand om te reviven dan kom je er ook niet doorheen. Beste manier om die bottleneck met nog 50-60 tickets te overkomen is niet met een engineer, recon of support, maar met de kills en vooral revives/smoke/M320 van de assault. Met een frontale aanpak red je dat dan wel. Niet goochelen met een mav als je omringd ben met enemies. Heel zonde, vooral als je weet wat je kan verwachten na het potje ervoor ;)
We hadden de Mcom al veel eerder kunnen hebben als er mensen bij mij gespawned waren toen ik doorgebroken was en boven zat. Maar men vond het belangrijker om in de tank te zitten. Medic was m.i zinloos, aangezien er vanaf de trap alleen maar met de Usas werd geschoten. Als de parachute een beetje bestuurbaarder was geweest, dan was er ook niet zo'n probleem geweest want dan hadden we op het dak kunnen landen. Het hangt dus niet alleen af van het spelen als medic.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

-tom-562 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:58:
Dan was je missie toch geslaagd?
- Je hebt je nuttig gemaakt voor je team.
- Je wilde een tank slopen en dat is gelukt.

Lekker belangrijk dat je er geen punten voor kreeg. In een CITV of achter een SOFLAM krijg je ook vrijwel geen punten, maar het zijn o zo belangrijke posities voor een team.

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:17:
[...]

We hadden de Mcom al veel eerder kunnen hebben als er mensen bij mij gespawned waren toen ik doorgebroken was en boven zat. Maar men vond het belangrijker om in de tank te zitten. Medic was m.i zinloos, aangezien er vanaf de trap alleen maar met de Usas werd geschoten. Als de parachute een beetje bestuurbaarder was geweest, dan was er ook niet zo'n probleem geweest want dan hadden we op het dak kunnen landen. Het hangt dus niet alleen af van het spelen als medic.
Attacker zijde:

Je zei dat je een spawn beacon had geplaatst maar ik zag niets en ik kon ook niet bij je spawnen. Ik kon eigelijk bij niemand spawnen @ sharki dat was een beetje vreemd.
Maar aan de andere kant waren die gasten best goed!

Maarja het ging in het begin al helemaal fout bij de eerste Mcom. Normaal laat je A een beetje liggen want die is haast niet te verdedigen geen goed plekkies om te campen. Dus bij B ga je plekkies bezetten nou dat werd dus niet gedaan! Op een gegeven moment ben ik rechts van B gaan zitten in een huisje waar je B perfect kan zien en ook heel goed kan verdedigen. Ik had geen ammo meer dus Jackal131 kwam mij aanvullen ( @jackal131 thanks) en dat ging redelijk goed totdat we nog maar met 4 man B zaten te verdedigen. Mijn schuilplaats werd helemaal gemold door de tank en 3 RPG dudes.

Bij de laatste Mcoms ben ik eerst gaan zitten bij B en werd daar 4 a 5 keer kapot gesniped van de andere kant. Ik ben toen maar even naar het dak gegaan en heb daar 8 man even de muil gesnoerd en ben naar beneden gegaan om de support klasse te pakken van de grond en claymores te leggen LOL.
Zal eens kijken of ik die potjes nog kan vinden.

http://battlelog.battlefi...how/31959121/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/31955704/4/230420491/

Hoe een Amtrac te gebruiken haha:

http://battlelog.battlefi...how/31947352/4/230420491/

Hoe bedoel je vervelende teammaten die je niet repairen en 2 keer over je AA afpakken en vervolgens doodgaan:

http://battlelog.battlefi...how/31930725/4/230420491/

En ik maar een lege AA repairen zodat iemand anders heb weg kan jatten!

Wat een klote noobs.

@Cheironnl: ik had ook last van dat soort geintjes, hele clip leegschieten doorlopende hitmarkers en maar 50% damage en hun schieten mij 1 a 2 keer raak met de M4A1 en ik ga meteen dood.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 08:47 ]

Jackal131 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:17:
[...]

We hadden de Mcom al veel eerder kunnen hebben als er mensen bij mij gespawned waren toen ik doorgebroken was en boven zat. Maar men vond het belangrijker om in de tank te zitten.
Als dat in de eerste instantie was gebeurt dan hadden we idd een grotere kans. Maar toen die mogelijkheid verdween bleef enkel de medic optie over. Noem een andere methode, op een beetje geluk na, die een grotere kans van slagen heeft.
Medic was m.i zinloos, aangezien er vanaf de trap alleen maar met de Usas werd geschoten.Het hangt dus niet alleen af van het spelen als medic.[
Dat is met communicatie zo makkelijk te overbruggen. Het is ook niet de bedoeling om met zn 5en de trap op te rennen en afgeknald te worden, maar om eerst 1 of twee tegelijk. Het idee met smoke, de normale M320 en revives kan je zelf wel invullen.

offtopic:
Neem een voorbeeld hoe we heel vaak bc2 bottlenecks oplosten als Vantage point, nelson bay laatste basis, laatste basis White pass etc.

P.S. Excuses voor de preek. I just f*cking hate losing O-)

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Martinspire schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:08:
[...]

Depends: als een auto uit zichzelf ontploft met jouw c4 erop, dan krijg je geen punten. Trigger/schiet je echter de c4 dan gaat het ook boem en krijg je wel punten.

Harde landing, crashen met weinig health of een tegenstander die zichzelf killt door jouw auto op te korte afstand te schieten zijn allemaal redenen om geen punten te krijgen. Al gaan ze dat met de patch wel verbeteren geloof ik.
Apart, ik weet 100% zeker dat mijn auto ontplofte door het detoneren van de C4 (de auto stond een halve meter/meter)..
AllSeeyinEye schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:27:
[...]

Dan was je missie toch geslaagd?
- Je hebt je nuttig gemaakt voor je team.
- Je wilde een tank slopen en dat is gelukt.

Lekker belangrijk dat je er geen punten voor kreeg. In een CITV of achter een SOFLAM krijg je ook vrijwel geen punten, maar het zijn o zo belangrijke posities voor een team.
Mwa, als ik te voet als engineer was gegaan had ik én nog infanterie kunnen neerknallen, vlaggen kunnen cappen en ondertussen ook (met grote kans) een tank kunnen opblazen met RPG's.. Ik ga 't vanavond nog een keer testen. Mocht ik weer geen punten maken, dan laat maar :P

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:50:
[...]

Als dat in de eerste instantie was gebeurt dan hadden we idd een grotere kans. Maar toen die mogelijkheid verdween bleef enkel de medic optie over. Noem een andere methode, op een beetje geluk na, die een grotere kans van slagen heeft.

[...]
Dat is met communicatie zo makkelijk te overbruggen. Het is ook niet de bedoeling om met zn 5en de trap op te rennen en afgeknald te worden, maar om eerst 1 of twee tegelijk. Het idee met smoke, de normale M320 en revives kan je zelf wel invullen.

offtopic:
Neem een voorbeeld hoe we heel vaak bc2 bottlenecks oplosten als Vantage point, nelson bay laatste basis, laatste basis White pass etc.

P.S. Excuses voor de preek. I just f*cking hate losing O-)
Het is gewoon een feit dat we meer gebruik moeten maken van smoke vooral bij de bottlenecks.

Op een gegeven moment pakte ik de tank maar om even te huishouden vanaf de berg maar na een aantal kills was het al afgelopen helaas.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Geen toegang tot de router? QoS instellen en zorgen dat jouw verkeer voorrang krijgt boven torrents. Dat zou een hele verbetering kunnen zijn.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteravond was het echt bagger. Alsof ze sommige dingen van de patch al serverside hebben doorgevoerd. Kon niks raken met de PKP en dat terwijl ik binnen 2 weken 25 service stars er mee gehaald heb. Werd werkelijk waar door elk wapen overclassed. Ben op een gegeven moment ook maar TDM gaan doen ipv Rush omdat mijn team (met uitzondering van de Got mensen) gewoon niks aan het doen was. Als je op Grand Bazar binnen 1 minuut de eerste 2 mcom's al verliest en dat zelfde op Metro, dan zoek ik wel een andere server op.

Martinspire, hoorde jou gister ook diverse malen zeggen: Ga eens dood, terwijl je echt tig kogels op mij afvuurde met de PKP. Leek erop dat jij ook niks kon raken met dat ding. Kreeg je ook nog een kill assist van 65% op mij in het potje op Tehran Highway.

En nee, mijn internet verbinding is goed, geen downloads aan, vriendin in bed en haar laptop uit. Heb echt het idee dat ze bij Dice/EA stiekem aanpassingen hebben gedaan. De PKP met grip en laser speelde alsof je er geen grip op had zitten, wat een recoil. In de komende patch wordt er initial recoil toegevoegd aan de PKP, leuk als je elke keer als met bursts schiet. Krijg je dus elke keer die initial recoil voor je kiezen. Ding kicked echt veel meer verticaal dan normaal.

Pagina: 1 ... 51 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.