Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Tja en zo er nog tal van dingen wat we willen. Maar laat deze eerst zijn entree maken hopelijk zeer snel!

Niet alleen de handgun ook als je MK als RU wilt gebruiken en de M27 die moet je ook steeds wisselen

Edit: niet echt duidelijk verwoord hierboven.

Als ik RU speel moet ik ook steeds de wapen wisselen met de M27. Deze blijft ook niet staan als favoriet.
Zo ook bij de recon klasse. Ik heb de MK11 als favoriet en krijg als ik in RU kom de SVD.....

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 15:31 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RevoNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:28:
C4 niet meer op te blazen na je dood of je moet binnen 5 seconden een revive krijgen

Dit kan toch nu ook al niet? is mij nooit gelukt in ieder geval....
Bij Hardcore servers is dat ook niet. Alleen bij softcore servers naar mijn weten.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:28:
Tja en zo er nog tal van dingen wat we willen. Maar laat deze eerst zijn entree maken hopelijk zeer snel!

Niet alleen de handgun ook als je MK als RU wilt gebruiken en de M27 die moet je ook steeds wisselen

Edit: niet echt duidelijk verwoord hierboven.

Als ik RU speel moet ik ook steeds de wapen wisselen met de M27. Deze blijft ook niet staan als favoriet.
Zo ook bij de recon klasse. Ik heb de MK11 als favoriet en krijg als ik in RU kom de SVD.....
Dat bedoel ik dus, sorry kon het niet zo goed verwoorden als jij :)

PSN: Von_Smallhausn

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
@moulin
Op de een of andere vagewijze vind mijn ps3 mijn telefoon niet en mijn telefoon de jabra heasldset niet (headset knippert steeds 3 keer snel achter elkaar ofwel niet connected )

Wie oh wie oplossing !?

Hij connect weer blijven probere morgen testen of hij nog kraakt

[ Voor 14% gewijzigd door steppa87 op 23-02-2012 16:08 ]

PSN ID = steppa87

Weer een wazige lijst met fixes. Heb niet het idee dat ze de knelpunten aanpakken, maar gewoon andere dingen wijzigen zodat we weer even moeten wennen. Want zoals ik het nu zie hebben ze elke gun, gadget, voertuig wel veranderd dus weer opnieuw kijken elke gun ik het fijnst vind.

Ik krijg niet het idee dat guns als Famas of Usas genoeg zijn gewijzigd. Ook snap ik een hoop veranderingen mbt air-air of air-ground niet. Ik vraag me af of choppers nu niet nog sterker worden en je weer meer last gaat hebben van no-life piloten. Flares die nu wel guided rockets kunnen beinvloeden slaat natuurlijk nergens op. Maak de Javalin dan minder sterk (iets meer dan vehicle disabled dan instant-kill zoals het nu is). Vraag me af of Stingers nu wel weer zinvol zijn om mee te spelen, maar gok dat het toch wel weer neerkomt op het moeten besturen van voertuigen om een game te kunnen winnen.

Iets wat ik niet tegen ben gekomen: Amtrack fixes. Damage veranderingen tegen die dingen zijn ook wel welkom. 4 Javalins nodig hebben om dat ding te killen is gewoon teveel. Maar goed, er zijn wel meer dingen waarvan ik me nu afvraag of ze er wel naar gekeken hebben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat een klote patch zeg.
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

Ik neem aan dat een Javelin wanneer die afgeschoten wordt icm een SOFLAM een laser guided missle is geworden of dat standaard al is ? En dan kan die dus gecountered worden door flares. Hoe dom is dat. Hij bereikt zijn doel via laser niet niet via heat seaking.

Wikipedia: Flare (countermeasure)

Hoe krom is dit ?

Of begrijp ik het verkeerd ?

XBL: MRE Inc

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:59

-tom-562

Oliesjeik

AMTRACK is underrated, en daar ben ik blij om :*) Zolang je niet door een spawnrapende heli al kapot geknald wordt in het water is dat ding geniaal. Daarmee is het vrij simpel om de Dry Dock en de Container Area te pakken

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

steppa87 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:41:
@moulin
Op de een of andere vagewijze vind mijn ps3 mijn telefoon niet en mijn telefoon de jabra heasldset niet (headset knippert steeds 3 keer snel achter elkaar ofwel niet connected )

Wie oh wie oplossing !?
Steppa probeer de headset in koppelmodus te zetten. Vraag me niet hoe...dit staat in je handleiding.

Bij het selecteren van een nieuwe bron de PS3 en/of telefoon moet de headset weer op koppelmodus staan. De eerste keer dat je je jabra installeert staat ie standaard op koppelmodus.

Probeer het eens misschien lukt het.
MRELynx schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:58:
Wat een klote patch zeg.
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

Ik neem aan dat een Javelin wanneer die afgeschoten wordt icm een SOFLAM een laser guided missle is geworden ? En dan kan die dus gecountered worden door flares. Hoe dom is dat. Hij bereikt zijn doel via laser niet niet via heat seaking.

Wikipedia: Flare (countermeasure)

Hoe krom is dit ?

Of begrijp ik het verkeerd ?
Dat was mijn gedachte ook al!

Ik weet niet of je het verkeerd begrijpt maar zo begreep ik hem ook.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 16:01 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec

-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.

Dus als je met 3 man met stingers bezig bent, zou je sneller de chopper uit de lucht moeten kunnen schieten als ik het goed begrijp omdat je je lock niet kwijt bent.

MRELynx schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:07:
Dus als je met 3 man met stingers bezig bent, zou je sneller de chopper uit de lucht moeten kunnen schieten als ik het goed begrijp omdat je je lock niet kwijt bent.
Moet je niet alle 3 dicht bij elkaar gaan staan, aangezien de range kleiner is geworden.

Ook zou below radar nu moeten werken bij de choppers, wat de kans op een lock met een Stinger weer wat kleiner maakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Jackal131 op 23-02-2012 16:18 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

@MRElynx ik denk dat je toch ook even moet kijken dat BELOW RADAR nu ook effectief word tegen stinger en igla's eindelijk. Als jij gelocked wordt blijf jij dan gewoon vliegen waar je vliegt?? Ik probeer steeds below radar te vliegen maar dat werkte niet. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed maar blijkbaar werkt dat nu nog niet hahaha

Nu dat below radar ook werkt bij alle locks gaat er een wereld open en moet je goed geskilled zijn om een chopper te vliegen hahaha dardoor word de sterkte van een chopper ook weer gereduceerd.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lol, een quote van battelog forum:
IR flares are NOT a counter measure for laser guided weapons period. Laser designation doesn't target based on a heat signature which is what an IR flare IS used for. I understand the need for balance in game play but if it isn't even remotely realistic, I'd also like an unlock for a flying pig that can lay tactical nuclear eggs.
Inderdaad dus zoals Moulin en ik dachten, IR flares zouden niet moeten werken voor choppers die gelaser paint zijn....

Dikke fail zeg van Dice....

Edit: Moulin, ik vlieg nooit en als ik vlieg in een attack chopper dan zit ik er in als gunner. En over dat below radar: Kan iemand mij dat uitleggen ? Een stinger is een heat seaking missle. Dus of je nu hoog of laagt vliegt, de warmte van je motor zorgt ervoor dat de stinger je kan vinden.
De FIM-92A Stinger of kortweg Stinger is een draagbare luchtdoelraket van Amerikaanse makelij (Manpads). Deze infrarood-geleide raket wordt ingezet tegen luchtdoelen op korte afstand (1 tot 5 km).

De Stinger heeft een zogenaamde all-aspect capaciteit, wat wil zeggen dat de warmtezoekende raketkop een doel vanuit vrijwel alle hoeken kan opsporen en volgen. Hierdoor verschilt de Stinger van de oudere generaties warmtegeleide raketten, die hun doelwit enkel kunnen volgen als de raketkop recht in de hete motoruitlaat van het doelwit kan 'kijken'. De Stinger beschikt ook over IFF- (Identification friend or foe) en ECCM- (Electronic Counter-Countermeasures) voorzieningen.
Bron: Wikipedia: FIM-92 Stinger

[ Voor 51% gewijzigd door MRE-Inc op 23-02-2012 16:24 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

MRELynx schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:18:
Lol, een quote van battelog forum:

[...]

Inderdaad dus zoals Moulin en ik dachten, IR flares zouden niet moeten werken voor choppers die gelaser paint zijn....

Dikke fail zeg van Dice....

Edit: Moulin, ik vlieg nooit en als ik vlieg in een attack chopper dan zit ik er in als gunner. En over dat below radar: Kan iemand mij dat uitleggen ? Een stinger is een heat seaking missle. Dus of je nu hoog of laagt vliegt, de warmte van je motor zorgt ervoor dat de stinger je kan vinden.

[...]

Bron: Wikipedia: FIM-92 Stinger
An sich wel, maar ook mid-air in en uitstappen in Jets is mogelijk. Ook dat is "not even remotely possible".

Hoewel ik het jammer vind, want niet realistisch, moet je er ook niet TE zwaar aan gaan tillen.

[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 23-02-2012 16:31 ]

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:18:
Nu dat below radar ook werkt bij alle locks gaat er een wereld open en moet je goed geskilled zijn om een chopper te vliegen hahaha dardoor word de sterkte van een chopper ook weer gereduceerd.
Veel chopper piloten zijn al aardig skilled. Ikzelf duik ook vrij snel naar een hoogte below radar om flares/ECM weer op te laden. Voor mij wordt het dus een stuk gemakkelijker om in de lucht te blijven. Vooral met Rush...

Op Wake Island bijvoorbeeld ga je nu bij de eerste set Mcoms, aan de linker kant, net boven het water hangen, waarna de gunner zijn werk kan doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wake Island in rush is zowieso een verlies voor het verdedigende team. Je hebt 1 anti air vehicle tegen een amtrac en een chopper. Amtrac is nauwelijks kapot te krijgen. Chopper kan met een run het halve eiland onder vuur nemen, below radar gaan en op nieuw een run maken....

Ook jammer dat C4 en claymores niet meer blijven liggen.

Verwijderd

Precies ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Opzich ben ik ook wel redelijk goed in vliegen en laat de boel ik laag op maar dit werkt vaak niet omdat je met stinger etc te maken had. Waar ik echter wel last van heb ik die verrekte lantaarnpalen die helemaal geen nut hebben en die ik nog wel eens wil raken bij snellere acties.

Die lantaarnpalen moeten zo ook kwetsbaar maken en laten breken. Opzich zou ik een beetje damage niet raar vinden 10 tot 20 %. Maar direct neerstorten en doodgaan is een beetje overdreven.

@MRElynx daar heb je inderdaad gelijk in de stinger is een heat seeker.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
En trouwens; choppers hebben toch al ecm jammers als counterweapon tegen laserlocks?

Verder zie ik het wel...

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:49:
Die lantaarnpalen moeten zo ook kwetsbaar maken en laten breken. Opzich zou ik een beetje damage niet raar vinden 10 tot 20 %. Maar direct neerstorten en doodgaan is een beetje overdreven.
Juist, wat een spelbrekers zijn die lantaarnpalen... :(
Als ook deze nog worden verwijderd, dan zijn we helemaal onverslaanbaar in een chopper, MUAHAHAHA...

Ik denk serieus dat de chopper OP gaat worden als ook de rocket pods meer damage gaan doen.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Jackal131 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:57:
[...]

Juist, wat een spelbrekers zijn die lantaarnpalen... :(
Als ook deze nog worden verwijderd, dan zijn we helemaal onverslaanbaar in een chopper, MUAHAHAHA...

Ik denk serieus dat de chopper OP gaat worden als ook de rocket pods meer damage gaan doen.
We zullen het gaan ondervinden... uitgebreid testen is niet aan Dice besteed :X

• MRE-Inc

MRE-Inc

cheiron schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:56:
En trouwens; choppers hebben toch al ecm jammers als counterweapon tegen laserlocks?

Verder zie ik het wel...
Jup je bent vrij als attack chopper piloot om die te gebruiken tegen laser:
An electronic countermeasure (ECM) is an electrical or electronic device designed to trick or deceive radar, sonar or other detection systems, like infrared (IR) or lasers.
Bron: Wikipedia: Electronic countermeasure

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
En toch lijken de attack chopper fixes mij erg goed en gebalanceerd.

-Stingers locken sneller op choppers maar hebben een kleinere range, goede maatregel.
-Ontwijken van Laser Guided missles nu mogelijk, mooi. Er is nu tenminste een kans dat je hem ontwijkt, vond het nu veel te makkelijke kills, de CITY/Guided of SOFLAM/Javelin combinatie. Een tank heb je ook niet gemakkelijk van de map.
-Below radar werkt tegen Stinger locks (dus niet tegen andere locks). Fijn, eindelijk bruikbaar en nu mogelijk om een groepje stinger gasten uit de weg te ruimen. In chopper vs chopper gevechten wil je altijd boven de enemy chopper vliegen dus daar heb je het toch niet nodig.
-Flares zullen nu vaker werken tegen gewone missles. Mooi, vond dat onbetrouwbare ongelofelijk irritant.

Volgens mij zijn er hier een hoop tegenstanders van de attack chopper en ik ben een fan dus zie het van de andere kant. Er is nog steeds veel samenwerking nodig in een attack chopper maar mits goed gebruikt blijft het het voertuig met de meeste impact op het spel, en dat is in het echt ook zo dus laat het zo.
cheiron schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:56:

Verder zie ik het wel...
Tegen locks ja maar wanneer de Javelin al was afgevuurd en dan gaat de ECM aan, lock weg, hitte de Javelin nog vrijwel altijd een Jet/Chopper. Een belachelijke bug, ik heb regelmatig Jets met een Javelin uit de lucht gehaald die 5 sec een SOFLAM lock hadden en dan dus nog 15+sec zonder lock achter de Jet zijn aangevlogen want echt snel gaan die Javelins niet.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:28
Conundrum51 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:24:
Deze aanpassing vind ik toch wel erg jammer:

Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

Dit gaf nou juist zo'n mooi voordeel als je samen speelde.
Zelfde hier. Eerste wat me opviel. De toegevoegde waarde van die laser wordt dan wel een stuk minder.
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:20:
Misschien ben ik de enig speler wie nog 1 belangrijke iritatie weg wilt nemen uit het spel namelijk:

Kunnen quiten tijdens het wachten tussen de matches door! Als je naar een andere server wil moet ik eerst wachten totdat de volgende map
die mis ik inderdaad ook

Hoop ook dat ze dat springen over obstakels heen wat aanpakken. Dat is nu niet altijd even vloeiend.
Vind het eigenlijk niet zo verkeerd dat choppers nu meer kans krijgen. Ik heb werkelijk nog geen enkele keer meegemaakt dat de chopper de absolute dominante factor was in een potje. Puur omdat mensen die samenwerken, zoals een GoT squad, altijd wel die chopper neerkrijgen. Scenario's als in bc2 waar de chopper eigenlijk soms idd iets te beslissend was, heb ik nog niet meegemaakt in BF3. Misschien wel voor een enkele basis zoals 1e basis wake, maar dat trek je recht in de 2e of 3e basis waar je ook een T90 én een Tunguska krijgt.

Denk niet dat na de patch de chopper OP wordt. Je zal er wel meer last van krijgen, maar dan moet je hopen dat je team ff de prioriteit aan de chopper besteed. Onkunde van spelers die dat dan niet doen, kan je helaas niet patchen :P.

(Overigens. Het laser guided probleem was een groter probleem op de pc. Met 64 man was het met al die paints en javelins bijna niet te doen voor choppers, enkel de betere piloten. Op consoles hoorde je er minder mensen over klagen.)

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 23-02-2012 21:20 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

BatmanHorizon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:
Vind het eigenlijk niet zo verkeerd dat choppers nu meer kans krijgen. Ik heb werkelijk nog geen enkele keer meegemaakt dat de chopper de absolute dominante factor was in een potje. Puur omdat mensen die samenwerken, zoals een GoT squad, altijd wel die chopper neerkrijgen. Scenario's als in bc2 waar de chopper eigenlijk soms idd iets te beslissend was, heb ik nog niet meegemaakt in BF3. Misschien wel voor een enkele basis zoals 1e basis wake, maar dat trek je recht in de 2e of 3e basis waar je ook een T90 én een Tunguska krijgt.

Denk niet dat na de patch de chopper OP wordt. Je zal er wel meer last van krijgen, maar dan moet je hopen dat je team ff de prioriteit aan de chopper besteed. Onkunde van spelers die dat dan niet doen, kan je helaas niet patchen :P.

(Overigens. Het laser guided probleem was een groter probleem op de pc. Met 64 man was het met al die paints en javelins bijna niet te doen voor choppers. Op consoles hoorde je er minder mensen over klagen.)
Toch verscheidene keren gehad dat je met 6 tweakers zo'n chopper nog niet uit de lucht krijgt. Vooral open maps als Wake Island zijn daardoor echt niet te doen (vooral Rush).

Maar dat flashlights niet in de patch vermeld staan baart me toch wel zorgen. Die zijn ze toch niet vergeten?

Martinspire schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:21:
[...]

Toch verscheidene keren gehad dat je met 6 tweakers zo'n chopper nog niet uit de lucht krijgt. Vooral open maps als Wake Island zijn daardoor echt niet te doen (vooral Rush).
Met 6 tweakers zou dat normaal wel moeten lukken. Maar goed, soms kom kom je net spelers/piloten tegen die zo goed zijn met dat ding dat je het moet accepteren dat je wordt overklast. Ik heb zelf zelden zulke chopper situaties meegemaakt en de zeldzame keren dat het wel gebeurde kwam het vooral door incompetente randoms in je team die niet ff meehelpen.
Maar dat flashlights niet in de patch vermeld staan baart me toch wel zorgen. Die zijn ze toch niet vergeten?
Ik hoop het niet...

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
Deze week weer wat lekker kunnen spelen en mijn eerste vogeltje gehaald :)
Ook de attackhelicopter helemaal vrijgespeeld, moet de TV Missile nog testen.

Ben het met de meeste wijzigingen in de patch eens. Er is niets vervelender dan constant door 2 teammates
in een tank met CITV en guided missile uit de lucht geknald te worden.

Dat de flares de laser designated missile nu kan tegenhouden is fijn, maar niet realistisch. Ze hadden in mijn ogen ook de laser missile iets minder dodelijk kunnen maken maar dat je wel noodzakelijk een landing moet
maken om je heli te repareren. Je zal dan nog skilled moeten zijn om dat ding heelhuids aan de grond te krijgen.
(en hopen dat een jet je niet afmaakt met een burstje)

Moest enorm lachen om de berichten over die lantaarnpalen, wie heeft er geen last van he? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Maaarek op 23-02-2012 22:35 ]

psn = smeersbergen

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Fatal Mind schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:12:
[...]

De reden waarom ik het een waardeloos ding vind, is puur en alleen het feit dat ie niet genoeg damage doet... Ik vind het niet normaal dat ik een bom op iemand z'n kop kan gooien ( want dat is het feitelijk ) en dat die persoon dan vervolgens niet zeer tot extreem dood is.

Mortal kan overduidelijk winst opleveren door tactisch te spelen, smoke schieten, of gangetjes bombarderen, maar zolang die deze waanzin aan de gang is kan ik hem niemand aanraden...
Ik weet niet hoor maar ik speel hardcore en als ik een mortar maar even in de buurt gooi van een vijand dan is deze op slag dood. Bij core wou ik bijna de joystick door mijn tv heen smijten. Kan het niet bevatten dat iemand core wilt spelen met bf3...

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

thunder8

Het gedonder begint weer.

RevoNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:28:
C4 niet meer op te blazen na je dood of je moet binnen 5 seconden een revive krijgen

Dit kan toch nu ook al niet? is mij nooit gelukt in ieder geval....
Kan zeker wel. Hc weet ik niet, speel altijd normal mode. Maar gister vaak genoeg c4 op een tank geplant en dan na een respawn opblazen. Vind het jammer dat je dat straks niet meer kan, want de c4 zit er toch nog steeds?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Genovese
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 16:02
thunder8 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:46:
[...]

Kan zeker wel. Hc weet ik niet, speel altijd normal mode. Maar gister vaak genoeg c4 op een tank geplant en dan na een respawn opblazen. Vind het jammer dat je dat straks niet meer kan, want de c4 zit er toch nog steeds?
Natuurlijk zit die er nog steeds, maar het is gewoon niet fair. Normaal 'respawn' je ook niet, dus is het niet echt te vergelijken met RL

• Mr Ton
thunder8 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:46:
[...]

Jammer misschien maar gek niet, vond het eerlijk gezegd echt een idiote bug, als je het een bug mag noemen. Ik bedoel je zat in een tank, springt er snel uit en killt hem maar vervolgens moest je wel even een 20 seconden rustig wachten om te kijken of hij hem nog ging opblazen of niet. Het er vanaf halen was een erg risicovolle actie.

Battlefield @Battlefield replied to you:

Battlefield Battlefield
@martinspire There isn't any word yet on the flashlights but keep in mind that that is also not the full list either. ^ES
Feb 24, 1:57 AM via HootSuite
In reply to…

Martinspire Martin Spierings
@Battlefield i just saw the patchnotes. Looks interesting, but i couldn't find anything about the flashlight-adjustments. Did you forget em?
Feb 24, 1:54 AM via web
Oftewel: niet echt zinvolle informatie via de tweets, maar ik ga er eigenlijk ook niet meer vanuit.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:

(Overigens. Het laser guided probleem was een groter probleem op de pc. Met 64 man was het met al die paints en javelins bijna niet te doen voor choppers, enkel de betere piloten. Op consoles hoorde je er minder mensen over klagen.)
Meerdere malen op Noshahr Canals dat een potje werd gedomineerd door 1 of 2 helicopters! Tot grootste frustratie aan toe van ons hele team.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Idd. Als je 2 goede piloten hebt in het US team is het zo gedaan voor het andere team

Vaak bu'j te bang!

Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 07:10:
[...]

Meerdere malen op Noshahr Canals dat een potje werd gedomineerd door 1 of 2 helicopters! Tot grootste frustratie aan toe van ons hele team.
Dan maakt je team geen gebruik van de T90. Russische team heeft op die map in zowel CQ als rush te veel voordeel. Het ligt maar net aan je team, de middelen zijn er wel maar niet iedereen wilt ze gebruiken lijkt het. Ik speel eigenlijk alleen maar met tweakers en meen dat ik aan de russische zijde hooguit 1 of 2 keer heb verloren :).

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 24-02-2012 08:19 ]

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:17:
[...]

Dan maakt je team geen gebruik van de T90. Russische team heeft op die map in zowel CQ als rush te veel voordeel. Het ligt maar net aan je team, de middelen zijn er wel maar niet iedereen wilt ze gebruiken lijkt het. Ik speel eigenlijk alleen maar met tweakers en meen dat ik aan de russische zijde hooguit 1 of 2 keer heb verloren :).
[video]
Dan hebben ze inderdaad de t-90 niet goed gebruikt! Gisteren hadden we wat vogeltjes 40 en 35 gasten als tegenstander. Die gasten waren ook echt goed met de scouts er werd dik verloren totdat wij een t90 hadden hahaha. Zal eens kijken of ik battle report kan vinden.

http://battlelog.battlefi...how/30776887/4/230420491/

Wij stonden achter met 120 tegen 225 dacht ik. Zoals je kan zien was ik de lul als repair mannetje en painter. Joshje was chauffeur. TOen wij binnen kwamen en meteen de T90 gebruikte keerde het tij! Dus goed gebruiken van je middelen werkt perfect!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 08:24 ]

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles

Dit baart mij wel zorgen als gunner. Dit zou dus betekenen dat men direct 2 of meer missiles achter elkaar op een helicopter kan schieten.

Hmmm, Ik merk het wel tegen die tijd.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

thunder8

Het gedonder begint weer.

Genovese schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:31:
[...]

Natuurlijk zit die er nog steeds, maar het is gewoon niet fair. Normaal 'respawn' je ook niet, dus is het niet echt te vergelijken met RL
Ik heb het ook nergens over een vergelijking met real life. Dan heb je ook geen proximity scan, geen 8 rpg's bij je, geen sprint over meer dan 1 kilometer met volle bepakking, geen kills met pistols op meer dan 100 meter, geen oneindige flares, geen oneindig aantal rockets, missiles en shells op tanks/jets/choppers enz enz. Sniperbullets gaan in real life meer dan 1000meter per seconde, terwijl in de game je op 600meter toch echt 1-2 seconden zit te wachten op impact. Zo "mankeert" er van alles aan de game ten opzichte van de werkelijkheid, maar het maakt de game misschien wel meer speelbaar.

Feit blijft dat de C4 op de tank blijft plakken en dat vind ik correct, net als dat mijnen horen te blijven liggen. Omdat ik respawn verandert niet de code om te detonaten. Ook al zou je niet meer remote kunnen detonaten, iemand die de C4 raakt met een ander explosief, gaat ie alsnog af, dus je moet je tank alsnog schoonmaken, net als dat je mijnen moet ruimen, voordat je er langs kan.

Als infantry kan je tanks alleen kapot laten gaan door RPG, Javelin, SMAW, mijnen en C4. Als je een klasse kiest waar je geen van die bij je hebt, ben je cannon fodder als je een tank tegenkomt. Om C4 te plaatsen op een tank, moet je up and close komen en vaak genoeg wordt je overreden of afgeschoten. Als een tank gaat rijden, hou je hem 9 vd 10x niet bij en kan je niet eens C4 plaatsen.

Vind het trouwens wel netjes dat mijnen en explosives alleen nog maar zichtbaar zijn op de minimap als ze gespot zijn. Zo hebben mijnen ook weer een functie.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Fatal Mind
  • Niet online
innerchild schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:26:
[...]

Ik weet niet hoor maar ik speel hardcore en als ik een mortar maar even in de buurt gooi van een vijand dan is deze op slag dood. Bij core wou ik bijna de joystick door mijn tv heen smijten. Kan het niet bevatten dat iemand core wilt spelen met bf3...
Ik weet niet wat '' core '' is, maar ik neem aan dat je softcore / normal bedoeld,
Heb in dit topic al vaker duidelijk gemaakt dat ik alleen maar Hardcore speel, maar het is gewoon niet waar dat je met 1 schot een ventje doodmaakt wat 100% leven heeft, 1 schot is hoogstens 75% damage, Als het ventje al damage heeft ontvangen dan issie uiteraard wel met 1 schot dood.

Verwijderd

voeg toe: ardioske best assault in town

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Van een "goede" assault had ik wel wat meer resupplies verwacht. ;)

Edit: ik bedoel revives, aangezien je het over assault hebt. Idem in geval van support overigens. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Unomomentodado op 24-02-2012 13:11 ]

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:49:
voeg toe: ardioske best assault in town
Ik houd niet zo van bevelen... Daarbij komt het wat arrogant over. Tevens zeg je best assault terwijl je grotendeels als support speelt... Ik zou zeggen, probeer het even overnieuw en doe gewoon gezellig mee met de discussie ipv als een olifant door een porseleinkast te stampen.

Verwijderd

@ardioske ik ben blij dat ik een PS3 heb desondanks alle problemen!

@fatalmind ik denk dat ik maar een ga Mortar lamen op een hardcore server dan gaan de kill daarvoor tenminste wat sneller! Klopt mijn gedachte een beetje.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 13:37 ]

• Flimovic

Flimovic

@ Moulin30
Maar op Hardcore gaat spotten toch veel lastiger? Dus dan zie je minder op radar etc.

• Mr Ton
Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 07:10:
[...]

Dan moet het niveau verschil tussen de teams enorm geweest zijn of jou teamgenoten hielden zich totaal niet bezig met het spel maar lagen ergens te snipen ofzo. Je moet het namelijk wel erg verprutsen wil je als Russen verliezen op Canals. Ik jump altijd meteen in een tank met een maat en een 3e gaat de chopper in. Tikken we de twee Little Birds uit de lucht met CITV en Laser Painter, ZW11 killt infantry en locked varende voertuigen, snel objectives overnemen met de tank en dan zorgen dat niemand meer kan oversteken.

Daarom vind ik het ook prima dat het lastiger wordt om met Laser Guided missles choppers uit de lucht te halen. Dice heeft ook altijd gezegd dat het niet de oorspronkelijke bedoeling was dat Javelins en Guided Shells af te vuren zijn op lucht doelwitten maar als topdown attack op gronddoelen. Nu gaan ze het op deze manier doen, prima naar mijn zin. Het ware te makkelijke kills naar mijn mening, de balans zal verbeteren en US heeft weer kans op Canals.

Al zullen de chopper haters het niet met mij eens zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 24-02-2012 15:45 ]

• Flimovic

Flimovic

Mr Ton schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Dan moet het niveau verschil tussen de teams enorm geweest zijn of jou teamgenoten hielden zich totaal niet bezig met het spel maar lagen ergens te snipen ofzo. Je moet het namelijk wel erg verprutsen wil je als Russen verliezen op Canals. Ik jump altijd meteen in een tank met een maat en een 3e gaat de chopper in. Tikken we de twee Little Birds uit de lucht met CITV en Laser Painter, ZW11 killt infantry en locked varende voertuigen, snel objectives overnemen met de tank en dan zorgen dat niemand meer kan oversteken.

Daarom vind ik het ook prima dat het lastiger wordt om met Laser Guided missles choppers uit de lucht te halen. Dice heeft ook altijd gezegd dat het niet de oorspronkelijke bedoeling was dat Javelins en Guided Shells af te vuren zijn op lucht doelwitten maar als topdown attack op gronddoelen. Nu gaan ze het op deze manier doen, prima naar mijn zin. Het ware te makkelijke kills naar mijn mening en de balans zal verbeteren.

Al zullen de chopper haters het niet met mij eens zijn.
Op zich heb je een prima betoog. Ik ben geen chopper hater, maar ik vind het wel zeer ergerlijk als er een chopper gigantisch aan het spawn-rapen is. Dat vind ik zo kansloos....
Er spawnt een helicopter, ik join em en ben binnen een seconde dood.
Er spawnt een tank, ik spring er in en ben een paar tellen later dood.

Gruwelijk irritant.

Verwijderd

Conquest Assault.. wat een prut game mode..

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:40:
Conquest Assault.. wat een prut game mode..
Goed beargumenteerd!

Verwijderd

Argumentatie? dat is toch voor mensen die het niet altijd goed hebben :+

EDIT: JONGENS LAAT DIE USAS NOU LIGGEN ZEG!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 16:51 ]

• steppa87
Net een gruwekijk potje met moulin gespeeld !!! Sdm rulede we de tank bij team score van 44 werken we pas gekillesd

Zal straks de battlelog ff zoeken

Dit moet hem zijn http://battlelog.battlefi...how/30916165/4/286950368/

[ Voor 37% gewijzigd door steppa87 op 24-02-2012 19:48 ]

PSN ID = steppa87

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Argumentatie? dat is toch voor mensen die het niet altijd goed hebben :+

EDIT: JONGENS LAAT DIE USAS NOU LIGGEN ZEG!
Moet zeggen dat ik 'm met veel plezier gebruik om de recon class rond te spelen :P
Als ik mijn recon service star en de surveillance medal (nog 20 ribbons) heb leg ik 'm aan de kant en doe weer normale guns gebruiken ;)
Ik gebruik 'm puur omdat ik in BF3 niet kan snipen, itt BFBC2.
Maar het is ook niet zo dat dat ding in mijn handen overpowered is, dus niks aan het handje haha :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 23:23
Pff. Die update mag wel snel komen. Net weer iemand die zat te glitchen in Operation Metro, constant boven de map bij B, waar je dus weer niks tegen kunt doen. Potje weer verkloot.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Verwijderd

Erulezz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:08:
Pff. Die update mag wel snel komen. Net weer iemand die zat te glitchen in Operation Metro, constant boven de map bij B, waar je dus weer niks tegen kunt doen. Potje weer verkloot.
Nog nooit een hacker of glitcher tegengekomen in BF3.. t kan zijn dat ik het niet heb gemerkt maar datlijkt me sterk.

EDIT: Laatst had iemand hier in de thread het over mastery tags halen van alle wapens. Hier ben ik ook mee bezig (500 kills) maar nu vraag ik me af of de M16A3 en M16A4 samen geteld worden. Nergens in mijn stats van weapons kom ik de M16A4 tegen namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 00:36 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
Vanavond ook weer een clan tegengekomen die de mapbugs van grand bazaar misbruikten. Erg vervelend!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Vanavond ging best lekker...
Veel potjes gewonnen en met een mooie k/d geeindigd.
één potje eens de Mav uitgeprobeerd en gelijk 14 (!) motion spot assists ribbons :)
Daarna een tweetal potjes met 4 om 14, waarbij niemand leek wat ze moesten doen...
Voorbeeld: je rent naar 2 teamgenoten die zoals je op de map ziet met hun gezicht naar jou zitten.
En dan nog van achteren (dichtbij) neergeknald worden...
Laatste potje was niet eerlijk, ik bleef in mijn uppie over tegen 8 man...
Wel 8 om 4 gehaald en de mvp2 ribbon :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:34:
[...]

Nog nooit een hacker of glitcher tegengekomen in BF3.. t kan zijn dat ik het niet heb gemerkt maar datlijkt me sterk.

EDIT: Laatst had iemand hier in de thread het over mastery tags halen van alle wapens. Hier ben ik ook mee bezig (500 kills) maar nu vraag ik me af of de M16A3 en M16A4 samen geteld worden. Nergens in mijn stats van weapons kom ik de M16A4 tegen namelijk.
Hehehe, zou best kunnen zijn dat ik dat was, ik haal voor de wapens waar ik mee speel 500 kills voor de dogtag, en dan op naar de volgende,

Heb trouwens even op battlelog gekeken, maar kan de m16a4 ook niet vinden... Terwijl er toch duidelijk mee te spelen is... Vreemd dit.

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:08:
[...]

Hehehe, zou best kunnen zijn dat ik dat was, ik haal voor de wapens waar ik mee speel 500 kills voor de dogtag, en dan op naar de volgende,

Heb trouwens even op battlelog gekeken, maar kan de m16a4 ook niet vinden... Terwijl er toch duidelijk mee te spelen is... Vreemd dit.
Ik heb het uitgeprobeerd en M16A4 en A3 worden samen geteld. Ze staan echter onder de M16a3

• Mr Ton
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:34:
[...]

De M16A3 en M16A4 worden inderdaad samen getelt, het is ook zo dat alle vrijgespeelde attachments op de M16A3 ook bruikbaar zijn op de M16A4. Het zijn nou eenmaal exact dezelfde geweren, alleen is de M16A4 een burst shot. Ben een groot fan van de M16A3 moet ik zeggen, een heel allround geweer voor alle afstanden en zeer accuraat. De M16A4 vind ik niks, die wordt naar mijn mening volledig voorbij gestreeft door de KH2002.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Erulezz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 00:08:
Dat had ik dus een tijdje geleden ook, op metro, bij de trappetjes rechts (vanuit de US kant) vlakbij B. Zaten er een stel tegenstanders boven de map! Hadden die eikels er een spawnbeacon bij gezet, konden ze dus ongestoord iedereen afknallen :(

Vaak bu'j te bang!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 23:23
-tom-562 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Dat had ik dus een tijdje geleden ook, op metro, bij de trappetjes rechts (vanuit de US kant) vlakbij B. Zaten er een stel tegenstanders boven de map! Hadden die eikels er een spawnbeacon bij gezet, konden ze dus ongestoord iedereen afknallen :(
Daar inderdaad. Ze kunnen niet mensen op de trap killen, maar wel alles daarboven. Met die nieuwe update kun je de MAV niet meer gebruiken om erop te staan om op gebouwen te komen en over hekken te springen. Vanaf A richting B rechts als je de metro in wilt kun je de MAV gebruiken om zo over het hek te komen. Helaas nog geen ETA voor de update. :-(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Maaarek
Mannen, even een vraagje over de sensitivity (en dus de snelheid) waarmee je rond kan kijken en aimen
in voertuigen. Als ik filmpjes zie van de pc spelers aimen ze als gunner in attack heli en in een tank
supersnel van voor naar achter of van links naar rechts in een halve seconde met de muis.

Als ik in mijn tank mijn loop van rechts helemaal naar links wil bewegen ben ik 3 seconden verder en hangen
er weer een aantal c4's aan mn tank :)

Nu weet ik wel dat de sensitivity wel aan te passen is, maar dat heeft in mijn ogen alleen effect op de snelheid van je aimen wanneer je zelf rondloopt met een gun.

Met andere woorden, is het op de ps3 veel langzamer aimen in voertuigen dan op de pc?

psn = smeersbergen

Verwijderd

Maaarek schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:25:
Mannen, even een vraagje over de sensitivity (en dus de snelheid) waarmee je rond kan kijken en aimen
in voertuigen. Als ik filmpjes zie van de pc spelers aimen ze als gunner in attack heli en in een tank
supersnel van voor naar achter of van links naar rechts in een halve seconde met de muis.

Als ik in mijn tank mijn loop van rechts helemaal naar links wil bewegen ben ik 3 seconden verder en hangen
er weer een aantal c4's aan mn tank :)

Nu weet ik wel dat de sensitivity wel aan te passen is, maar dat heeft in mijn ogen alleen effect op de snelheid van je aimen wanneer je zelf rondloopt met een gun.

Met andere woorden, is het op de ps3 veel langzamer aimen in voertuigen dan op de pc?
Je vergelijkt nu de chopper gunner met de main position van een Tank.. ja tuurlijk is een tank dan slomer.

• Maaarek
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:46:
[...]

Je vergelijkt nu de chopper gunner met de main position van een Tank.. ja tuurlijk is een tank dan slomer.
Dat bedoel ik niet :) ik vergelijk de besturing van een gunner met de gunner op de pc en de besturing
van main position tank op ps3 met main op pc.

Het snelheidsverschil om je loop te bewegen is enorm

psn = smeersbergen

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Zag eindelijk een keer 4 tweakers in mijn friendlist online bf3 spelen. Ik slinger hem aan, kom gelijk in het team van de tegenstander terecht. We werden hard ingemaakt en iedereen maar leaven :( Heb iig wat tweakers neer kunnen maaien :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Maaarek schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Dat bedoel ik niet :) ik vergelijk de besturing van een gunner met de gunner op de pc en de besturing
van main position tank op ps3 met main op pc.

Het snelheidsverschil om je loop te bewegen is enorm
Bij de pc zit inderdaad geen maximale rotatiesnelheid (zoals die wel in voorgaande games zat). Je kunt dan dus met een snelle muis binnen 0.1 seconde ronddraaien. Dat klopt. Bij de 360 en PS3 zit je vast aan een maximale rotatiesnelheid en kun je dus niet zo snel ronddraaien, wat je in feite een nadeel geeft (maar het wel realistischer houd).

Ik vind het raar dat ze dat er voor de pc uitgesloopt hebben, want dat was eerst wel. Dan kon je wel mikken met je muis maar kwam de loop van de tank pas later op die positie aan. Dat is nu dus niet meer...

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:18:
[...]

Ik heb het uitgeprobeerd en M16A4 en A3 worden samen geteld. Ze staan echter onder de M16a3
Hmmm, eigelijk best vreemd, vraag me af wat hier de logica in is...

• cheiron
FikkieHo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:39:
Zag eindelijk een keer 4 tweakers in mijn friendlist online bf3 spelen. Ik slinger hem aan, kom gelijk in het team van de tegenstander terecht. We werden hard ingemaakt en iedereen maar leaven :( Heb iig wat tweakers neer kunnen maaien :)
Tegen een team van tweakers zie je vaak dat de server aan de andere kant leegloopt. Dat terwijl een vol team tweakers bij vlagen ook nog wel eens wordt weggespeeld. Dan merk je dat we toch nog te weinig samen spelen. Als je soms ziet hoe goed squads samen spelen (constant 4 man bij elkaar van vlag naar vlag), daar is moeilijk tegen te vechten

Flickr PSN ID= cheironnl

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
Leuk om al die verhalen hier te lezen. Hebben er trouwens meer mensen last bij het starten van bf3 op de ps3 dat die af en toe blijft hangen op loading (nog voordat je iets te zien krijgt)?

Verder lijkt het me leuk om met meerdere personen te spelen. Dus als er nog tweakers zijn die mij willen toevoegen? Graag. Mijn psn: AJ-83th

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

KraveN schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:14:
Leuk om al die verhalen hier te lezen. Hebben er trouwens meer mensen last bij het starten van bf3 op de ps3 dat die af en toe blijft hangen op loading (nog voordat je iets te zien krijgt)?

Verder lijkt het me leuk om met meerdere personen te spelen. Dus als er nog tweakers zijn die mij willen toevoegen? Graag. Mijn psn: AJ-83th
Mij bij loopt die ook regelmatig vast tijdens loading, hebben wel meerdere spelers last van.

• Maaarek
KraveN schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:14:
regelmatig, zwaar irritant. Ook al een aantal keren gehad dat tijdens de game de boel vastliep :-(

psn = smeersbergen

• Flimovic

Flimovic

Jep, hier het zelfde, regelmatig met opstarten en soms ingame.....

• cheiron
Vandaag 2 keer bij het opstarten en 1 keer ingame. Dice :')

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Inderdaad Cheiron. Ik vind het echt bullshit dat dit na een launch nog voorkomt.

Ik ben nu online met een paar tweakers aan het chillen. Kom ook gezellig meedoen als iemand wil.
cheiron schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:38:
[...]

Dan merk je dat we toch nog te weinig samen spelen. Als je soms ziet hoe goed squads samen spelen (constant 4 man bij elkaar van vlag naar vlag), daar is moeilijk tegen te vechten
Vanmiddag met Michel en onze franse "tweaker" Iachamelle een paar potjes squad rush gespeeld tegen een clan. Ongelooflijk hoe kansloos we plots waren. Ze werkten echt heel goed samen, wat je zegt klopt dan soms idd wel.
Onze kracht is ook meer dat we wel doen aan objective play en daarom ook vaak winnen van tegenstanders van redelijk niveau, maar we spelen zelden echt georganiseerd met taken etc. Dat merk je dan als we het moeilijker krijgen. Laatst wel een heel mooi potje dat ik me herinner op kharg island die we met 10 tweakers met pijn en moeite hadden gewonnen na 75 tickets achterstand. Toen maakten we specifieke afspraken dat sommigen bij een vlag achterbleven om te verdedigen en anderen moesten cappen, knappe overwinning was dat :).

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
maar dat maakt het spel wel heel leuk vind ik. niks is mooier dan een keiharde comeback en dan vervolgens te winnen :)

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
cheiron schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:37:
Vandaag 2 keer bij het opstarten en 1 keer ingame. Dice :')
Moet overigens wel zeggen dat dat niet helemaal aan DICE te wijten valt. De PS3 zelf is gewoon een heel onstabiel en lastig apparaat. Multiplatform games zijn altijd minder op Sony zijn bak.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
The Great HooD schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:24:
[...]

Moet overigens wel zeggen dat dat niet helemaal aan DICE te wijten valt. De PS3 zelf is gewoon een heel onstabiel en lastig apparaat. Multiplatform games zijn altijd minder op Sony zijn bak.
dit komt omdat ze alles poorten na de PS3 hierdoor word het onstabiel. als je bijv. uncharted speelt heb je nergens last van want dit spel is gemaakt voor de PS3

• cheiron
BatmanHorizon schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:39:
[...]

Vanmiddag met Michel en onze franse "tweaker" Iachamelle een paar potjes squad rush gespeeld tegen een clan. Ongelooflijk hoe kansloos we plots waren. Ze werkten echt heel goed samen, wat je zegt klopt dan soms idd wel.
Onze kracht is ook meer dat we wel doen aan objective play en daarom ook vaak winnen van tegenstanders van redelijk niveau, maar we spelen zelden echt georganiseerd met taken etc. Dat merk je dan als we het moeilijker krijgen. Laatst wel een heel mooi potje dat ik me herinner op kharg island die we met 10 tweakers met pijn en moeite hadden gewonnen na 75 tickets achterstand. Toen maakten we specifieke afspraken dat sommigen bij een vlag achterbleven om te verdedigen en anderen moesten cappen, knappe overwinning was dat :).
Helemaal eens. Clans die echt goed samenwerken; daar zijn we vaak kansloos tegen. En dat zou niet hoeven, zeker niet als je met genoeg tweakers bent. Echte afspraken maken (classes, wie blijft waar, richting op lopen) doen we bijna nooit eigenlijk. Dat maakt het leuk, iedereen weet wel ongeveer wat te doen, maar maakt ook dat je het onderspit delft tegen goede tegenstanders.

Ik heb echt geen enkele andere game (en ik heb er toch best wat ondertussen) die zo vaak vastloopt als BF2 of BC2. Dat het juist bij die twee games zijn doet mij toch sterk vermoeden dat het aan de games ligt en niet aan de ps3.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
Het ligt zeker óók aan het platform Playstation. Ik kan me nog herinneren dat Gabe Newell (Valve) ooit zei nooit en te nimmer games te gaan maken voor de PS3. Het zou te ingewikkeld zijn, en hele spellen zouden opnieuw geschreven moeten worden voor de zeer specifieke infrastructuur. Dat is anders dan bijv. de 360, waarvan de architectuur feitelijk een PC benaderd. Multiplatform ontwikkelen betekend vrijwel altijd dat de PS3 versie een soort port is.

Verder moet ik zeggen dat DICE games vaak buggy zijn, de hele Battlefield reeks is daar een groot voorbeeld van, (zeer zeker) ook op de PC... het is denk ik een combinatie van factoren...

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 26-02-2012 13:58 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58
Moet wel zeggen dat met GoT-spelers het spel een stuk leuker is.
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan andere spelers die het spel niet "begrijpen".

Mijn Top-5 :

- Als ik in een LAV/AMTRAC naar een MCom rij, die arm en die MCom bescherm met m'n LAV, dan moeten andere spelers niet instappen en weg gaan rijden. Grrrr
- Mensen die wegrennen als een MCom verdedigd moet worden omdat ze kills willen maken waardoor ik in m'n eentje een MCom moet beschermen
- Als niemand anti-air regelt als we geslacht worden door een heli. In m'n eentje is het best lastig om met een Stinger een heli neer te halen; een javalin is beter, maar niemand gebruikt die SOFLAM lijkt het wel
- Als heel je team snipers zijn waardoor er niet aangevallen wordt (vooral bij Damavand Peak en Metro)
- Mensen die geen ammo geven als ik daar 10x om vraag waarvoor ik dus verplicht moet gaan handgunnen

Eergisternacht een lekkere sessie gehad met MRE Inc, TheXS en euh... Monkey iemand, ondanks dat ik geen mic had en alleen kon luisteren naar de opdrachten die men besprak in de XBox Live Party.

Vannacht een paar leuke games gehad met AJDuLion ondanks dat TheXS bij de tegenpartij zat ;)

Tip van de week: Speel met iemand van GoT, dat maakt het spel een stuk leuker ;)
GerardHenninger schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:29:

Tip van de week: Speel met iemand van GoT, dat maakt het spel een stuk leuker ;)
Goeie tip ;)

Verwijderd

Het kan zijn dat ik het gemist heb op de vorige pagina's, maar is er ook al bekend wanneer die lange lijst met updates ingaat?

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:50:
Het kan zijn dat ik het gemist heb op de vorige pagina's, maar is er ook al bekend wanneer die lange lijst met updates ingaat?
Nee.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
Ben blij dat met de patch misbruik van de MAV grotendeels uitgesloten wordt (als lift gebruiken of om continu te killen). Daarnaast ben ik blij met de max damage range van de shotguns. Altijd naar als je op mid-range gekilled wordt door een USAS met frag rounds.

Vanavond weer lekker spelen. Hopelijk zijn er dan ook andere GoT'ers op PSN actief :*) Heb ook wel zin om met de Viper aan de gang te gaan. Moet nog wat dingen unlocken, maar word de laatste tijd vaak uit de lucht geknald.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• steppa87
The bash voeg me maar toe steppa87 kom waarschijnlijk vanavond ook nog ff

PSN ID = steppa87

Verwijderd

@Steppa: het waren inderdaad leuke potjes SQDM. Op een gegeven moment had ik er absoluut geen zin meer in omdat die MAV ontzettend word misbruikt. Bijv. in Teheran .... die gasten zaten allemaal op de brug en op de hoogste daken.

Ik had tevens al redelijk wat games verloren door eikels in mijn team. Op een of andere manier moet ik steeds opdraaien voor de kills. Laats ook weer verloren ik had 26/5 en mijn teammaten kwamen niet boven 3/14 allemaal minimale rank van 15 tot max 25.

@The_Bash moet je nog Attack chopper dingen unlocken? Zo ja misschien dat we vanavond ff kunnen kijken hoever we komen daarmee. Ik heb zelf al alles losgespeeld maar vind het altijd wel leuk om te assisteren bij het behalen van de unlocks.

@All: Het was weer een succesvol weekend eigenlijk een succelvolle dinsdag t/m zondag. Ik had een verschil tussen Kills en deaths van 1200 en heb die van dinsdag tot zondag vermindert naar 557.Dus het gaat weer de goede kant op. Ik ga niet meer voor de medals en dat merk je ook meteen in de score per minuut. Deze is nog laag maar wordt alleen maar beter.

Hierbij een paar lekkere potjes voor mijn beroerde KD:

http://battlelog.battlefi...how/31511183/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/31306016/4/230420491/
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:36:
@The_Bash moet je nog Attack chopper dingen unlocken? Zo ja misschien dat we vanavond ff kunnen kijken hoever we komen daarmee. Ik heb zelf al alles losgespeeld maar vind het altijd wel leuk om te assisteren bij het behalen van de unlocks.
Als de gunner geen flares heeft, dan kun je als piloot beter flares nemen dan ECM is mijn ervaring (tip).
Ook kun je dan het beste Rush spelen, zodat je minder last hebt van de andere chopper en jets. Als de gunner dan een beetje goed zijn best doet, dan speelt hij in 1 ronde 2 of 3 unlocks vrij.

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:29:
Moet wel zeggen dat met GoT-spelers het spel een stuk leuker is.
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan andere spelers die het spel niet "begrijpen".

Mijn Top-5 :

- Als ik in een LAV/AMTRAC naar een MCom rij, die arm en die MCom bescherm met m'n LAV, dan moeten andere spelers niet instappen en weg gaan rijden. Grrrr
- Mensen die wegrennen als een MCom verdedigd moet worden omdat ze kills willen maken waardoor ik in m'n eentje een MCom moet beschermen
- Als niemand anti-air regelt als we geslacht worden door een heli. In m'n eentje is het best lastig om met een Stinger een heli neer te halen; een javalin is beter, maar niemand gebruikt die SOFLAM lijkt het wel
- Als heel je team snipers zijn waardoor er niet aangevallen wordt (vooral bij Damavand Peak en Metro)
- Mensen die geen ammo geven als ik daar 10x om vraag waarvoor ik dus verplicht moet gaan handgunnen

Eergisternacht een lekkere sessie gehad met MRE Inc, TheXS en euh... Monkey iemand, ondanks dat ik geen mic had en alleen kon luisteren naar de opdrachten die men besprak in de XBox Live Party.

Vannacht een paar leuke games gehad met AJDuLion ondanks dat TheXS bij de tegenpartij zat ;)

Herkenbaar dit. echter om terug te komen op je Anti Air.... Sinds we vorige week met de party eigenlijk ontdenkt hebben hoe goed de combi soflam + javelin is, gebruiken we het steeds meer. En dat zelfs zonder overleg. Gister op Noshahr Canals als defender. Ineens 3 man als engineer met javelins en 1 recon met soflam. Niet normaal hoe snel de attackers dan uit de lucht worden geschoten.

En je weet dat als je op de back toets drukt je een request voor ammo kunt doen he ? Zag je gister ineens voor me op en neer springen. Dacht zelf nog van: Rot op en ga uit de weg eikel, ik kan er niet langs. Toen zag ik dat jij het was en ging er een lichtje branden.... Je had ammo nodig :)

Maar als je een request voor ammo doet, dan hoor ik door mn koptelefoon: Hey I need ammo... .Zelfde als je een lift met een voertuig nodig hebt. Hey I need a ride.... Das wat makkelijker dan voor mn neus op en neer gaan springen.

Je kan natuurlijk ook een nieuwe headset kopen zodat je mee kunt praten ;)

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Als de gunner geen flares heeft, dan kun je als piloot beter flares nemen dan ECM is mijn ervaring (tip).
Ook kun je dan het beste Rush spelen, zodat je minder last hebt van de andere chopper en jets. Als de gunner dan een beetje goed zijn best doet, dan speelt hij in 1 ronde 2 of 3 unlocks vrij.
Klopt helemaal, wat ik echter wel nog moet is oefenen met die ECM ik heb nog niet helemaal door wanneer en hoe snel ik hem moet activeren. Mischien dat ik op youtube nog wat kan vinden over ECM.

Het probleem bij rush is dat iedereen die verrekte chopper in wilt. Je zou dan met Gotters moeten gaan spelen om in de chopper te kunnen komen. En dan moet je nog geluk hebben dat ze je laten vliegen of gunnen.
Lol: elke avond zie ik minimaal 10 tweakers online. Voeg me anders mar toe: Moulin11
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:29:
[...]
Klopt helemaal, wat ik echter wel nog moet is oefenen met die ECM ik heb nog niet helemaal door wanneer en hoe snel ik hem moet activeren. Mischien dat ik op youtube nog wat kan vinden over ECM.
ECM moet je gebruiken zodra je merkt dat iemand je probeert te locken. Als je gelocked bent ben je te laat!! Daarom is het handig dat je ook een gunner bij je hebt met flares. Als de ECM zijn werk gedaan heeft, dan dienen de flares ter overbrugging van de tijd die nodig is om de ECM weer op te laden.
Het is wel handig voor de communicatie dat je ook een headset hebt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Jackal131 op 27-02-2012 10:35 ]

Verwijderd

Ok dan moet je dus communiceren met je gunner! Ik heb nog wel eens mensen als gunner zitten die niet weten wanneer ze de flares moet activeren. Die gasten horen een lock en knallen die dingen meteen af. Daarom heb ik nu ook flares als pilot.

Maaruh die flares doen niets tegen guided shells van een tank. ECM wel maar die werkt niet lang genoeg of laden niet snel genoeg op.

Waar ik me ook verschrikkelijk aan erger is het feit dat mensen een heli pakken en meteen laten neerstorten. Of spelers welke bij het gelocked worden direct uit de heli springen en jou als gunner of passagier laten zitten!

Als gunner kan je snel schakelen maar als pasagier gaat het wat lastiger.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 10:43 ]

Jackal131 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:32:
[...]

ECM moet je gebruiken zodra je merkt dat iemand je probeert te locken. Als je gelocked bent ben je te laat!! Daarom is het handig dat je ook een gunner bij je hebt met flares. Als de ECM zijn werk gedaan heeft, dan dienen de flares ter overbrugging van de tijd die nodig is om de ECM weer op te laden.
Of als je zelf geen gunner hebt > snel switchen naar gunner positie > flares deployen > terug switchen naar pilot.

Verwijderd

Hahaha daar heb je de goochelaar hahahaa Zou ik wel een mooie actie vinden. Maar ik druk dan vaak op de verkeerde knop en knal uit de helicopter haha

@all: kan je trouwens zien welke klasse je gunner heeft als hij niet in jou squad zit???

Ik had gisteren namelijk een "goede" piloot in mijn heli zitten en hij daalde af om mij de schade te laten repareren, ik was helaas geen engineer.... hij ook niet.

Vervolgens zag hij de tank niet en waren wij sitting ducks en gingen gruwelijk hard dood!

Weet iemand dat?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 10:47 ]

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:44:
Hahaha daar heb je de goochelaar hahahaa Zou ik wel een mooie actie vinden. Maar ik druk dan vaak op de verkeerde knop en knal uit de helicopter haha
Gewoon een gunner is natuurlijk onmisbaar, maar heb het al een paar keer zo moeten doen. Op de pc is de tv-missile nog bestuurbaar, dan switchen veel mensen ook om m af te vuren zonder gunner (eerst hoog vliegen). Die vind ik wel lastig op de console, en het is een beetje een buggy ding :P.

• Flimovic

Flimovic

Afgelopen zaterdag ook een heerlijke pot met een paar GoT'ers.

http://battlelog.battlefi...how/31282056/4/271822019/

Met zn allen in een tank en lekker painten! Tegenstander was kansloos in het kwadraat. Alles wat enigzins mechanisch was ging er aan! Teamplay FTW!
Het enige jammere was dat er geen ruimte meer was in de squad :(

@ Joshjeownd
Welke headset heb jij? Je was namelijk erg goed te verstaan.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Flimovic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:55:
@ Joshjeownd
Welke headset heb jij? Je was namelijk erg goed te verstaan.
Aub niet weer een aantal pagina's over headsets op de PS3. Ga dan maar een apart topic openen ofzo. Wordt erg irritant namelijk.....

Nadeel van goed teamplay is dat na 1 goed potje waarin je de tegenstander helemaal afslacht, de tegenstanders allemaal leaven....

Verwijderd

@flimovic zal wel een PS3 ding zijn die zijn over het algemeen wel goed. Ik heb zelf een Jabra maar ik weet niet hoe ik klink via dat ding....Af en toe hoor ik mijn echo en dan ben ik goed te verstaan hahaha.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:01:
@flimovic zal wel een PS3 ding zijn die zijn over het algemeen wel goed. Ik heb zelf een Jabra maar ik weet niet hoe ik klink via dat ding....Af en toe hoor ik mijn echo en dan ben ik goed te verstaan hahaha.
Ah, jij bent de man van de echo...

@King: lol, daar had ik nog niet aan gedacht. Bij de scouts ga ik af en toe wel zelf repairen als ik er alleen in zit, maar flares afwerpen had ik niet aan gedacht... :D

Verwijderd

@jackal: wie heeft zijn TV of sound system dan zo hard staan?? Anders zou je mijn echo niet horen hahaha.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:23:
@jackal: wie heeft zijn TV of sound system dan zo hard staan?? Anders zou je mijn echo niet horen hahaha.
Goed punt 8)

• GerardHenninger
MRELynx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:10:
Herkenbaar dit. echter om terug te komen op je Anti Air.... Sinds we vorige week met de party eigenlijk ontdenkt hebben hoe goed de combi soflam + javelin is, gebruiken we het steeds meer. En dat zelfs zonder overleg. Gister op Noshahr Canals als defender. Ineens 3 man als engineer met javelins en 1 recon met soflam. Niet normaal hoe snel de attackers dan uit de lucht worden geschoten.
Dat was inderdaad een goede game, maar zonder GoT-leden gebruik ik de javelin bijna nooit want niemand heeft een SOFLAM als ik alleen speel.
En je weet dat als je op de back toets drukt je een request voor ammo kunt doen he ? Zag je gister ineens voor me op en neer springen. Dacht zelf nog van: Rot op en ga uit de weg eikel, ik kan er niet langs. Toen zag ik dat jij het was en ging er een lichtje branden.... Je had ammo nodig :)
Hahah, ja dat weet ik, ik liep ook bijna twee minuten achter je aan terwijl ik op select zat te rammen. Heb volgens mij alle "I need ammo" kreten gehoord, maar volgens mij kwam het niet over bij je (bug?). Dat springen was een bedankje. Als iemand ammo nodig heeft dan zie je dat ook op je minimap, want dan knippert je teamlid. Zelfde voor als iemand vervoer nodig heeft.
Je kan natuurlijk ook een nieuwe headset kopen zodat je mee kunt praten ;)
En weer 180 euro neerleggen? Heb een mooie 5.1 surround headset waarbij je de microfoon los kan koppelen en daar kwam ik achter toen ik de microfoon door het huis zag vliegen, met dank aan m'n lieve kat.
Op zich speelt het prima zo, maar soms kan het wel handig zijn om kids in de party weg te pesten ;)
Pagina: 1 ... 50 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.