Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Wou net typen heb em gevonden hahaha

Ik zat te zoeken naar een dogtag met een Mes erop, net zoals bij de andere wapens.

Kan je ergens zien welke je er nog nodig hebt....althans een overzicht van alleen de dog tag die je niet hebt.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 11:37 ]

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/4/85857813/353374509/

lekker potje was dat, op die 3 tasjes homo's na :p

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:02
gisteren ook wel mooi onderwerp.. meest bizarre dogtag die je ooit hebt afgepakt van iemand...

van mij moet het toch wel de Jet Service Star 100 zijn.. al een jaar geleden van iemand afgepakt pfft!

dit was ook leuk potje:

http://battlelog.battlefi...how/4/85868280/364016030/

edit..

nu nog even wachten op de foto van vos :D. we hadden een tank party op seine crossing :D

[ Voor 34% gewijzigd door Henkie op 22-03-2013 12:22 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Homo's?

Henk, Jeroen en ik zijn collega's. We wachen gewoon geduldig op onze metro-tram en vervolgens zitten twee partijen opelkaar te schieten, WTF? Daardoor liep onze OV vertraging dus besloten we mee te schieten uit frustratie.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

De meest bizarre dog tag in mijn bezit is denk ik de "Co-Op Service Star 50 Dog Tag", die gast moet echt van Co-Op houden :)

• Henkie
ligt eraan wanneer je die hebt afgepakt.. want sinds laatste patch is dat ding vrijgegeven aan iedereen..

Henkie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:15:
nu nog even wachten op de foto van vos :D. we hadden een tank party op seine crossing :D
Toen Kurd en ik klaar waren met spelen bij het muurtje haha :P
Wel een lastige pot, valt me nog mee dat we die wonnen :+

Ik heb geen hele bijzondere dogtags gepakt...
De enige die ik kan verzinnen is een Col service star 100 dogtag van een KSA mannetje.

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/ps3/8dsvBgxP/zuperkiwi.png

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2013 12:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Henkie
KUTGRANATEN kiwi.. gvd.. als ik zo'n ding gooi op een plek waar 6 man staat, krijg ik nooit hitmarkers.. laat staan een kill pff!

gewoon raar dat je je granaat niet kan voorkoken..

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/ps3/A5hZEGu9/Henkiepenkie56.png

[ Voor 37% gewijzigd door Henkie op 22-03-2013 12:49 ]

Ik voorzie een shitload aan plaatjes aankomen hahaha :P

*off topic:
Gisteren eens een potje gespeeld zonder de headset aan.
Dan gaat de surround set een paar tikjes omhoog, maar man wat een geluid zit er toch in BF3!
Als ik de headset aan heb staat het geluid redelijk zacht omdat ik jullie anders moeilijk hoor en omdat jullie dan waarschijnlijk mijn geluid horen, maar wat is het jammer dat je dan de geluidservaring mist...
Morgen ga ik maar eens een nieuwe Harman Kardon set halen, gewoon omdat het kan :P

• Henkie
gewoon een fatsoenlijke koptelefoon kiwi.. en dan een jabra easygo (of andere ' cheap' microfoon voor je telefoon) gebruiken als mic. doe ik ook!

heb het geluid gewoon via reciever lopen, evenals de voicechat. de microfoon gebruik ik alleen voor input.

[ Voor 27% gewijzigd door Henkie op 22-03-2013 13:43 ]

• TheLastOttoman
Ik gebruik dit:

http://www.amazon.com/Cre...al-Enhancer/dp/B005FKT70O

Ik hoor gewoon als iets achter een muur staat.

Verwijderd

Deze heb ik en moet zeggen dat ie goed werkt. Tegenwoordig een beetje snel leeg maarja shit happens.
Ik zet ook mijn receiver niet aan dat gaan jullie, de buren en de vrouw niet leuk vinden hahahaha.

Afbeeldingslocatie: http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2007/11/jabra-bt2010.jpg

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:17:
Deze heb ik en moet zeggen dat ie goed werkt. Tegenwoordig een beetje snel leeg maarja shit happens.
Ik zet ook mijn receiver niet aan dat gaan jullie, de buren en de vrouw niet leuk vinden hahahaha.

[afbeelding]
ja maar jij plugt hem in je oor dan?

ik hang hem aan mijn kraag/boord, puur voor de microfoon. van vanaf de reciever gewoon jackplug in mijn koptelefoon.

ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www2.jabra.com/_gnimages/644b782e-1987-4658-8d46-db9d3626d2ef/EASYGO_Product_01.jpg

en 6 tot 8 uur haal ik er prima mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Henkie op 22-03-2013 15:21 ]

Verwijderd

Ja klopt helemaal. Ik hoor jullie praten via de headset maar game geluid hoor ik via mij TV.
Overigens vind ik het wel zonde dat ik niet of nauwelijks via mijn systeem kan spelen!! Lekker
hoor mijn subwoofer wil ik af en toe voelen terwijl ik speel. Dan zoek ik een leuke conquest map zoals Caspian en ga ff lekker raggen met een tank. Mijn buren trillen de huis uit hahahaha

Mijn headset dateert vanaf MW1 dacht ik dus die doet ongeveer 5 tot 6 uur af en toe iets langer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 15:28 ]

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:26:
Ja klopt helemaal. Ik hoor jullie praten via de headset maar game geluid hoor ik via mij TV.
Overigens vind ik het wel zonde dat ik niet of nauwelijks via mijn systeem kan spelen!! Lekker
hoor mijn subwoofer wil ik af en toe voelen terwijl ik speel. Dan zoek ik een leuke conquest map zoals Caspian en ga ff lekker raggen met een tank. Mijn buren trillende de huis uit hahahaha

Mijn headset dateert vanaf MW1 dacht ik dus die doet ongeveer 5 tot 6 uur af en toe iets langer.
ik zou zeggen plug eens een koptelefoon in je reciever.. als je beetje goede koptelefoon hebt.. heb je bazengeluid + kan lekker hard

Verwijderd

Henkie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:28:
[...]

ik zou zeggen plug eens een koptelefoon in je reciever.. als je beetje goede koptelefoon hebt.. heb je bazengeluid + kan lekker hard
Klopt maar savonds moet ik ook mijn kleine kunnen horen als ie begint te huilen hahahaha
Ik ga het vanavond eens ff proberen heb nog een mooie sennheiser liggen op zolder hahaha

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Klopt maar savonds moet ik ook mijn kleine kunnen horen als ie begint te huilen hahahaha
Ik ga het vanavond eens ff proberen heb nog een mooie sennheiser liggen op zolder hahaha
mhh das ook wel handig ja!

moet je niet vergeten bij de audio settings de OUTPUT in te stellen op standaard apparaat en de input via je jabra.

Verwijderd

I know hahha

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol ik gebruik momenteel deze HS, gewonnen via een Gamer.nl prijsvraag. Na 1 jaar ben ik er nog steeds tevreden mee, prijs lag rond de 50 euro.

Voor een stereo headset best goede geluidskwaliteit (USB powered, dus altijd spelen zonder oplaad gedoe), en jullie kunnen mij horen ragen. :)

pricewatch: Sharkoon X-Tatic SP
Is dit een plaatjes festival?
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/ps3/IqCLkuPS/jackal131.png

Vanmiddag veel met randoms gespeeld. Oei, wat was balans ver te zoeken.
1 kant gevuld met alleen maar vogel 60+ en de kant waar ik zat 2 vogeltjes en de rest allemaal goedmakertjes van Sim City 3

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/R3kySPTx
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/VoLXUtjG
Niks te zien!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TheLastOttoman
check die handtasjes. Tjonge jonge, wat hadden wij toch 'gewinkeld' die avond...

• Henkie
jaaa nu wel vos!!

heeft 15 minuten geduurd, maar toen stond de tank er hoor! op C! :D

@ Kurd, was lekker shoppen ja!

Verwijderd

Enigste tank ooit op C.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Pics or it didn't happen

edit: checkt vorige pagina.... fail

[ Voor 44% gewijzigd door Unomomentodado op 22-03-2013 21:39 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jWDTkVo.png

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuke payback hoor, alleen is die trofee behaald in metro @ de gangetjes. Close quarters, 1x omlopen en je kunt kniven wie je maar wilt..

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/9641/knifel.jpg

Deze trofee, is gehaald in gulf of oman, waar ik door alle tweakers doorheen ben geglipt als een ninja ;) ;)

Anyway, het staat 1-1.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Afbeeldingslocatie: http://dominiescommunicate.files.wordpress.com/2012/10/challenge_accepted.png

• pa4jv
Beetje flauw wel vriend, in een spawn blijven hangen om te knifen acht ik nou net wat laffer dan je keel open snijden als je weer naar een spawn wilde. ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat je maar flauw en laf noemt vriend, ik rende naar de brug toe vanuit mijn basis, dus ik kwam daar niet vanaf, toen zag ik jou bij de hekken(dus niet in de brug), en toen besloot ik je maar te knifen, ik hangde dus vrijwel niet in je spawn. Uiteraard wel voor mortars later, maar die moeten dan ook gewoon neergeknald worden.

Niet het verhaaltje anders gaan liggen maken he omdat ik toevallig ging spawnkillen bij mortars, deze knife kill was helemaal clean. Goedkoop in metro kniven kan iedereen. ;)

En jongens, boeit het nou zo erg welke spelers er in jullie squad zitten? Ik hoorde luid en duidelijk dat jullie er mij niet bij wouden, waar de f*ck slaat dat nou op? Het is toch maar een spel? :S

• Henkie
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2dwhxtv.jpg

2x op rij ;) en de 3e keer was helaas een dubbele slice, omdat de knife animatie weer niet wilde werken ;)

maar ik vind je nog gewoon lief hoor scovrabs!

iPodKiller schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:12:
En jongens, boeit het nou zo erg welke spelers er in jullie squad zitten? Ik hoorde luid en duidelijk dat jullie er mij niet bij wouden, waar de f*ck slaat dat nou op? Het is toch maar een spel? :S
Haha, we zaten alleen maar te ouwehoeren. Op een gegeven moment zagen we dat je weer naar de tegenstander gegaan was. Dat was even een WTF momentje ("neemt ie ons nou serieus???" :o ).

Jij speelt echt niet vaak genoeg met ons blijkt wel. Onze humor heb je in ieder geval nog niet door. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 23-03-2013 11:51 ]

• Henkie
OMG Jackal, wat een bazenfilmpje _/-\o_ :D :D

[ Voor 16% gewijzigd door Henkie op 23-03-2013 12:00 ]

• Unomomentodado

• Unomomentodado
Nee zeker niet, maar toen je ook echt wegging na een niet serieuze opmerking werd het wel de running-gag van de avond. Voortaan gewoon blijven. :)
Laat Joshje dat filmpje maar niet zien Uno...
Dat is echt typisch Joshje gedrag, het omleggen van teamgenoten ;)

@Henkiepenkie:
Jouw mes is mijn granaat :P
Knap hoe jij met je mes omging gisteren _/-\o_

• Henkie
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:38:
Laat Joshje dat filmpje maar niet zien Uno...
Dat is echt typisch Joshje gedrag, het omleggen van teamgenoten ;)

@Henkiepenkie:
Jouw mes is mijn granaat :P
Knap hoe jij met je mes omging gisteren _/-\o_
Ja ik zorg er soms ook voor dat er mensen dood gaan, maar dat is meer opvoeding! he Uno :D

en mijn mes ging door soldaatjes als door de boter gisteren ja :D

Bij mij gaat het steeds beter...
Heb nu in de laatste 2 dagen een 9 knife ribbons gehaald.
Wel allemaal op rush en als verdediger (omlopen en ze van achteren aanvallen).
Nog 5 en de medal is binnen :)
Dan alleen nog 54 mortar kills... bah

• Henkie
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:57:
Bij mij gaat het steeds beter...
Heb nu in de laatste 2 dagen een 9 knife ribbons gehaald.
Wel allemaal op rush en als verdediger (omlopen en ze van achteren aanvallen).
Nog 5 en de medal is binnen :)
Dan alleen nog 54 mortar kills... bah
Ja lekker bezig! Die mortar kills zijn echt hopeloos.. succes ermee nog :P

Thanx :), maar pfff... wat een flutapparaat is het ook.
Het enige wat je er mee kan ik aangeschoten wild afmaken; een instant kill heb je echt nauwelijks.

Verwijderd

@joene jij jat ook alles van mij he :P multikill, dogtags haha

zoooo bijna 1400 kills met ak74m, gaat lekker ;)
en gisteren alweer SS 18 voor me tank binnen gehaald,

• pa4jv
Wat je maar flauw en laf noemt vriend, ik rende naar de brug toe vanuit mijn basis, dus ik kwam daar niet vanaf, toen zag ik jou bij de hekken(dus niet in de brug), en toen besloot ik je maar te knifen, ik hangde dus vrijwel niet in je spawn. Uiteraard wel voor mortars later, maar die moeten dan ook gewoon neergeknald worden.

Niet het verhaaltje anders gaan liggen maken he omdat ik toevallig ging spawnkillen bij mortars, deze knife kill was helemaal clean. Goedkoop in metro kniven kan iedereen. ;)

Knap hoe je vanuit jouw basis al bij de brug kunt zijn als wij net verder mogen. Voortaan je capturecard maar aanr?

• joshje
als je beter had opgelet dan had je door dat we sarcastisch waren :X

Verwijderd

ik geloof dat niet helemaal Joshje :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol,ik zit gewoon voor de brug bij de huisjes aan mijn kant, noem jij dat spawnrapen? Dan moet jij CoD gaan spelen o.i.d. Ik ren gewoon slim. En nee, ik ga mijn capturecard niet aanzetten voor BF3, het vreet ten eerste heel mijn HDD op, en wil je die ene leuke actie terugzien, dan moet je tussen een clip van een half uur zoeken, zoek dat maar eens.

En over dat sarcastisch en niet serieus gedoe over mij, jullie hadden de eerste seconden niet eens door dat ik er was en toen gingen jullie praten over een paar tweakers waaronder ik die jullie aan de tweakers kant wouden of niet, jullie wouden mij niet erbij hebben maar een andere tweaker en toevallig had iemand mij al gezien. En aan de toon vooraf te horen was het heel serieus. Daarna ging ik maar weer terug naar de andere kant, wat jullie zogenaamd grappig vonden.

Even serieus nou , denken jullie(de kerels die dat hebben gezegd) dat ik achterlijk ben? Wees eens eerlijk jongens en geef het toe, jullie wouden mij echt niet in jullie squads. Als jullie mij weg willen hebben, dan zeg het nu. Dan hou ik daar rekening mee en kan ik mijn vriendenlijst weer gaan liggen opschonen.
Ik hou niet van mensen die achter mijn rug gaan praten, daar kan ik erg boos om worden, en nee niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, maar de kerels die dat gezegd hebben zijn nu opeens niet meer zo man genoeg om dat nu op het forum te zeggen maar zeggen opeens ja we waren niet serieus, en het was sarcastisch bedoeld hehehehehe. Ga zo door jongens ;)

• pa4jv
Je hebt gelijk, we willen je helemaal niet bij ons hebben.

spoiler:
jeez, snap dat nou meteen man

Verwijderd

_/-\o_
Kunnen we nu weer gewoon lief doen :>

We moeten nog minimaal een half jaar met dit topic doen (voordat BF4 uit is) :+

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2013 17:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

:r

• pa4jv
Gaan we toch gewoon allemaal naar gotlive.nl?

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Lol'd:D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pa4jv schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:33:
Je hebt gelijk, we willen je helemaal niet bij ons hebben.

spoiler:
jeez, snap dat nou meteen man
Zegt de man die mij toevallig 1 avond heeft zien spelen. ;)

spoiler:
Misschien ben je nog boos en gefrustreerd van mijn o zo mooie knife kill, dat kan ook gewoon en wil je me daarom weghebben omdat je er niet tegenkunt :+ Toegeven is ook niet moeilijk hoor.

• pa4jv
Je zegt zelf dat je weet dat wij je niet wilden, prima hoor. Blijf dan lekker weg, scheelt weer 8% in de handicap.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oh ik blijf ook lekker weg van jullie iig, maar zoals ik al zij niet iedereen hoefde zich aangesproken te voelen daarmee bedoel ik dus niet iedereen. De mannen die dat gezegd hebben weten dondersgoed wat ze gezegd hebben.

Maar dat is een smerige smoesje om te laten zien dat je verder niks meer te zeggen hebt over mij lekker droge antwoord. Ik ben nog helemaal vrij om te reageren wat ik wil in dit topic, want dit is geen clan topic speciaal voor jullie maar een BF3 topic. ;) ;) Denk je dat ik het BF3 topic ga verlaten door een paar haters die mij weg willen hebben uit het GoT squad? Dream on.

Wat moet die overige 92% in de handicap dan voorstellen? Jij? :')

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Kom jongens, zullen we het hier een beetje gezellig houden vanaf nu?

Flickr PSN ID= cheironnl

• TheLastOttoman
}
cheiron schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:27:
Kom jongens, zullen we het hier een beetje gezellig houden vanaf nu?
Nee.

• Henkie
Bitchfiiiiiiiight!!!!!

• Henkie

Reviven jullie elkaar niet btw? Redelijk veel medic maar toch veel deaths tegen heel simpele lui :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Henkie
niet genoeg nee.. altijd teveel recon en support king..

Ondanks de vele medics vielen de revives een beetje tegen inderdaad...
Spannende pot.
Bij B blijven hangen is veel leuker voor het spel dan gaan spawnrapen :)

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:18:
Ondanks de vele medics vielen de revives een beetje tegen inderdaad...
Spannende pot.
Bij B blijven hangen is veel leuker voor het spel dan gaan spawnrapen :)
Is ook veel makkelijker. Als je voor de derde vlag gaat, dan is de kans veel groter dat de tegenstander doorbreekt. Als je het bij B gewoon dicht weet te houden, dan is er echt geen doorkomen aan. Plus natuurlijk dat de tegenstander hoop blijft houden, aangezien ze 1 vlag in het bezit weten te houden.
_O-

d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 24-03-2013 00:03 ]

• cheiron
Argh!! Die Fatal-Newb, wat een onzettende eikel. Van elke afstand instant kills met de m26 en An 94, en niet dood te krijgen. Jammer dat we er in het laatate potje metro niet meer door heen kwamen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik vond 'm vervelend, maar niet zo vervelend als die "chinees" met z'n M16A3 op Bazaar die even een kleine 80+ kills bij elkaar harkte...

In die bazenpot die Henkiepenkie postte wil ik wel eens zien hoeveel granaat kills ik heb gemaakt.
42 van de 64 kills zijn met mijn main weapon, een paar zijn claymore/handgun kills dus dan blijven er zo'n 15-20 over.
Lekker als ze bij die linker trap blijven hangen haha :P

• cheiron
KngfCnns schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:28:
[...]

Reviven jullie elkaar niet btw? Redelijk veel medic maar toch veel deaths tegen heel simpele lui :P
Zonder revives had ik waarschijnlijk een kd van 1 gehad in dat rondje ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
@iPodKiller:

Je tactiek om richting enemy spawn te lopen en vanaf daar de knife kills en andere kills te pakken te pakken is legitiem. De tegenstander ziet je niet aankomen en het is een goede manier om als verdediger tickets van het aanvallende team af te snoepen. Wat ik persoonlijk in het spel belangrijker vind, is het verdedigen van de objectives en daar zag ik je strak voorbij lopen om zo snel mogelijk weer in de spawn te kunnen komen. Wellicht dat je andere intenties had, maar dit is wel hoe het overkomt. Als ik tegen Tweakers speel, dan haal ik ook elke truc uit de kast, maar ik probeer wel de objective te blijven spelen. Was het je intentie om te spawn killen/knifen, ook prima, je mag van mij het spel spelen zoals je wilt. Hoe het ook is, een reactie was te verwachten en die had ik dan ook.

Je schrijft op het forum dat je duidelijk hebt gehoord dat mensen (waaronder ik) je er niet bij willen hebben. Dat klopt, dat heb ik ook gezegd en dat meen ik voor 50%. Ik neem die woorden ook niet terug. Sterker nog, op het moment dat ik wist dat je er was heb ik nogmaals en direct uitgelegd wat ik van je tactiek vond in het potje. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn, ik communiceer het wel eerlijk en duidelijk.

Dat je daarna vertrekt naar de andere kant was niet de bedoeling van mijn opmerking. Dat meen ik 100% en dat bedoelde ik hierboven met het 50% menen van wat ik zeg. In de jaren dat ik nu met Tweakers speel heb, heb ik alle Tweakers wel een keer tegen me gehad in het andere team en met precies dezelfde tactieken of nog irritanter. Mijn eerste reactie is dan "GVD wat een eikel!" en dan krijgen mensen daarna meestal wel te horen dat ze enorm irritant waren en ze in het andere team kunnen blijven. Hoort er allemaal bij als ik BF3 speel: eerst even pissig en daarna erom lachen, want ondanks dat ik serieus kan spelen is het ook voor mij een spel. En als de situatie er naar is (potje erna op Metro): revange halen door de afgenomen dog-tags terug te halen of de tactiek te retourneren.

Gelukkig heb ik nog niet vaak het mensen zichzelf zien aantrekken dat ze ook echt vertrekken en dat je dat deed vond ik daarom grappig. En hoe irritant ook, zodra er plek is in het team dan wordt er plek gemaakt en kunnen mensen overstappen. Ook al levert het veelal saaiere potjes op, met elkaar spelen is altijd leuker.

Ik hoop dat je in het vervolg dergelijke opmerkingen beter kan hebben en begrijpt dat het niet de bedoeling is dat je echt weg gaat. Volgens mij heeft iedereen hier van mij wel eens zo'n opmerking gekregen en toch spelen we nog steeds met elkaar, dat zegt mij wel iets. En als je iets echt vervelend vind, uit het dan direct, dan zeg ik sorry en is het zand erover.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is heel simpel, bij ons op de server worden spawnkillers zonder pardon van de server gekickt..... Met geen enkele schaamte of gedoe...... 123.... kick ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Ik heb de laatste dagen een stuk of 10 knife ribbons gehaald, allemaal op deze ietwat smerige manier:
Als verdediger in rush omlopen om zo achter de aanvallers te komen.
Ze meesten zitten te snipen en/of niet op te letten en zijn dus makkelijke doelwitten voor mijn mesje.
Het is niet zo dat ik diep in de enemy spwan zit (ik blijf er ook niet hangen) maar juist iets daarvoor.
Dan werk ik al knifend langzaam mijn weg naar voren toe en wordt ik meestal toch wel ontdekt.
Voor mij de enige manier om knife ribbons te halen (nog even en het is klaar).

Als de tegenstander te sterk is blijf ik wel bij de mcoms, maar anders kan het geen kwaad imho.

Ik vind het zelf rete-irritant als ik van achteren aangevallen wordt, maar nu ik het zelf doe geniet ik er wel van :P Je wordt getriggerd om 2 kanten in de gaten te houden.
En je zorgt ervoor dat enemy snipers (bah) zich niet zo lekker voelen op hun plekje ;)

• pa4jv
Spawnkillen op Rush is voor verdedigers een prima uitkomst, dat vind ik niet zo erg. Steeds maar weer via het water onze spawn in lopen om zo te kunnen knifen is flauw, als je dat ook nog doet terwijl je team het niet kan houden is dat gewoon zielig. Maar bedankt, mijn nemesismedal is ook weer binnen. Voortaan ook maar een keertje via de linkerkant? :+

• Henkie
dvdkiwi schreef op zondag 24 maart 2013 @ 08:33:

In die bazenpot die Henkiepenkie postte wil ik wel eens zien hoeveel granaat kills ik heb gemaakt.
42 van de 64 kills zijn met mijn main weapon, een paar zijn claymore/handgun kills dus dan blijven er zo'n 15-20 over.
Lekker als ze bij die linker trap blijven hangen haha :P
http://bf3stats.com/report/ps3/86126944#zuperkiwi

16 granaat kills..

lang leve BF3Stats.com

Ja daar had ik gekeken maar dat potje stond niet bij mijn reports...
BF3stats doet altijd maar wat met het uploaden van potjes :P
Thanx dude! :)

• Henkie
Better Battlelog:

http://getbblog.com/en/

plug-in voor een aantal browsers, zelf gebruik ik chrome. dan kan je gelijk via elke battlelog battlereport naar de Bf3stats versie.

en ofcourse nog 1298743123 features.

al boodschappen gedaan kiwi?

^ idd bblog ftw ;)

En als je niet geknifed wilt worden moet je er zelf maar wat aan doen. Volgens bf3stats heb ik die van mij maar 57 keer weggegeven, vind ik nog aardig weinig. Een paar bekenden hebben die van mij gejat (op een laffe manier uiteraard :Y ) and I can deal with it 8). Moet nog wel ooit wraak nemen op uno en vos zie ik :/. Welke map gaat de ruzie over? :+ >:)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Bullet NL schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:20:
Het is heel simpel, bij ons op de server worden spawnkillers zonder pardon van de server gekickt..... Met geen enkele schaamte of gedoe...... 123.... kick ;)
Jup, ik ben ook wel redelijk streng als het aankomt op spawnrapen of het verneuken van de balans.
Dingen als tanks of heli's jatten van de tegenstander (vooral in rush) zorgt er vaak voor dat de balans helemaal weggaat. Ook mensen die in spawns blijven hangen (vaak met spawnbeacons) kan ik niet hebben. Ik geef het team wel een kans om deze kapot te maken, maar als ik zie dat een team zijn spawn gewoon niet uitkomt, dan grijp ik in.

Ik vind het niet erg als er nog minder dan 10 tickets zijn en je krijgt een tank, maar je moet er niet constant mee gaan lopen vechten alsof ie echt van jou is. Een dombo die de tank laat staan, is gewoon niet handig bezig. Als je de tank dan toch pakt, ga er even mee spelen en geef hem weer terug (al dan niet met c4 of mijnen). Het gaat er natuurlijk om om lol te hebben, maar een walk-over heeft niemand zin in.

Mensen die in spawns blijven hangen zijn niet bezig met de objectives en mogen dat geintje dan ergens anders gaan proberen. Leuk dat je graag TDM wilt doen, maar je speelt Rush (of whatever) dus heb je wel een soort verplichting aan je team om ervoor te zorgen dat je team gaat winnen. Er staat niet voor niets PTFO in de beschrijving van de server, dus dan doe je dat ook.

Begrijp me niet verkeerd, het is soms zeker wel grappig om dergelijke zaken te doen, maar zolang het niet te lang gaat duren sta ik het toe. Ik heb er zelf ook een hekel aan als het bij mij gebeurd (net als zoveel zaken) dus doe ik het ook niet bij anderen. Ik spreek in de party er ook vaak mensen op aan als ze iets te ver gaan en dat levert uiteindelijk ook op dat mensen toch blijven hangen in de server (en er niet een volledige teamwissel is bij aanvang van de volgende pot)

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2013 14:36 ]

Verdedigen op rush houdt in dat je zoveel mogelijk tickets afsnoept van de tegenstander.
Dat kan op vele manieren.
Ik ben het met je eens dat je niet in de enemy spawn moet zijn om voertuigen te jatten.
Tussen de mcoms en de enemy spawn blijven hangen (=ver naar voren verdedigen) is niks mis mee ;)

dvdkiwi schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:38:
Verdedigen op rush houdt in dat je zoveel mogelijk tickets afsnoept van de tegenstander.
Dat kan op vele manieren.
Ik ben het met je eens dat je niet in de enemy spawn moet zijn om voertuigen te jatten.
Tussen de mcoms en de enemy spawn blijven hangen (=ver naar voren verdedigen) is niks mis mee ;)
Er is een verschil tussen wat aan de voorkant verdedigen en aan de rand van je gebied staan om daar mensen te spawnrapen.

Ik kan ook heel goed een hoge score halen door dik te spawnrapen, maar het is niet knap en het is niet leuk (voor beide kampen). Tot maximaal een ticket of 20 ben ik vaak wel actief bezig om de balans wat te verbeteren. Mensen overzetten die net de chopper hebben gejat bv (laat ze dan maar gewoon voor het goed team de chopper gebruiken) of wat n00bs eruit gooien die toch alleen maar tickets kosten. Leuk dat je wilt oefenen, maar doe dat lekker op de EA servers. 0-21 hebben we niets aan (al doe ik dat natuurlijk niet meteen, maar als ik je met een kutscore ook nog eens zie nixen dan mag je gaan douchen).

Meestal als er een set mcoms gepakt is kijk ik even naar de balans en maak ik aanpassingen indien nodig. Dus nee, ik ben niet alleen bezig met het eruit schoppen van laggers, maar zorg ook voor een betere balans. Blijkbaar helpt dat wel want hierdoor blijf ik mensen terug zien komen en is over het algemeen de server dan ook wel van begin de middag tot best laat (meestal 1.00) gewoon vol. Niet elke dag, maar wel vaak.

Veel gamers vergeten vaak dat het geen clan-matches zijn die ze aan het doen zijn, maar gewoon potjes voor het vermaak. Tuurlijk mag je wat leuke acties proberen, maar het moet niet ten koste blijven gaan van de spelplezier van anderen. Even aankloten of dingen proberen is prima, doe je ding, maar ongebalanceerde potjes zijn na laggy potjes voor mij de grootste ergenis. Niet door de onbalans in voertuigen e.d. (al is dat soms natuurlijk wel zo), maar door de onkunde van bepaalde spelers om niet op de objectives te spelen of een goede taktiek toe te passen.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2013 21:04 ]

Goed verhaal.
Al vind ik dat je pas na een potje moet balancen ipv middenin,
maar de kans dat er veel lui weggaan na een unbalanced pot is inderdaad wel groter.

Spawnrapen (op de rand van het gebied hun spawn inschieten) dat kan niet nee.
Wel vanaf daar terugwerken naar je mcoms.
Net ook, hadden we een vijandelijk team wat nauwelijks naar voren kwam.
Dan ga ik ze wel halen met mijn mesje ;)
Zo heb je ook nog wat toeschouwers voor je knife kills haha :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2013 06:43 ]

Verwijderd

LOL ik had in dat potje minimaal 100 kills kunnen hebben. Ik had 30% van dat potje gespeeld hahaha daarna was ik alleen maar AFK en rondjes aan het draaien. Jammer want ik ging als een speer! Verschil was al vroeg in de pot 20 kills meer dan de 2e plaats hahaha ging goed totdat ik even weg moest.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat een hoog level niet alles zegt blijkt wel uit een potje gisteren op Operation Riverside, veel low levels die puur PTFO spelen en met bijna 250 punten verschil winnen :P

http://battlelog.battlefi...how/2/80266951/364489588/

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:08:
Kunnen we nu weer gewoon lief doen :>

We moeten nog minimaal een half jaar met dit topic doen (voordat BF4 uit is) :+
Ik wed dat dit topic hetzelfde lot is beschoren als het BF2 topic destijds :/

Gistermiddag dacht ik weer eens een leuk potje te gaan spelen... Alleen jammer dat de PS3 twee keer vastliep, daarna maar weer verder gegaan met Skyrim. De BF3 dvd komt vast nog wel van pas als frisbee voor de hond ofzo :(

Verwijderd

Laatst ook weer een paar keer vastgelopen en dan is de zin meteen weer helemaal weg!
Lijkt wel of ik ook steeds vaker mijn geluid kwijt ben en opeens word ik neergeknald door een Igla

• cheiron
Een mini-tip, maar na mijn problemen met End Game heb ik de hele zooi van Battlefielf 2 geherinstalleerd. Sindsdien geen geluidproblemen of vastlopers meer gehad (nou ja, 1 vastloper dan)

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik begin de endgame maps al een beetje zat te worden. 2 van de 4 maps zijn niet leuk voor Rush, de andere 2 zijn niet speciaal. De CTF modus is ondertussen ook niets meer geworden dan de helft die constant op motoren aan het crossen is en de andere helft zit te campen bij de basis. Conquest is ook meer een gecross van motoren (niemand verdedigd). TDM maps zijn ook niet echt top notch.

Meer mensen die dat gevoel hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 17:03 ]

Verwijderd

als je een ss met de scout chopper wil moet je CTF gaan spelen ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Martinspire schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:11:
[afbeelding]

Ik begin de endgame maps al een beetje zat te worden. 2 van de 4 maps zijn niet leuk voor Rush, de andere 2 zijn niet speciaal. De CTF modus is ondertussen ook niets meer geworden dan de helft die constant op motoren aan het crossen is en de andere helft zit te campen bij de basis. Conquest is ook meer een gecross van motoren (niemand verdedigd). TDM maps zijn ook niet echt top notch.

Meer mensen die dat gevoel hebben?
Ik ben alle premium maps zat geworden vanaf de 1e week.

Op de wapens en assignments na heb ik 50 euro weggegooid tbh. Close quarters, 1e week gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt, Armored kill, leuke en sterke maps voor PC, consoles? Nee.. Aftermath, leuke maps, epicenter is de beste, maar de rest blaast mij nog niet weg, misschien teveel verwacht ervan(dacht echt dat het de beste DLC van Bf3 zou worden).. De B2K DLC is de beste imo.

End Game, Leuke mappen, maar blazen me toch niet omver. Toch ga ik steeds terug naar de originele BF3 mappen zoals Metro/Bazaar/kharg island

• cheiron
iPodKiller schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:43:
[...]

Ik ben alle premium maps zat geworden vanaf de 1e week.

Op de wapens en assignments na heb ik 50 euro weggegooid tbh. Close quarters, 1e week gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt, Armored kill, leuke en sterke maps voor PC, consoles? Nee.. Aftermath, leuke maps, epicenter is de beste, maar de rest blaast mij nog niet weg, misschien teveel verwacht ervan(dacht echt dat het de beste DLC van Bf3 zou worden).. De B2K DLC is de beste imo.

End Game, Leuke mappen, maar blazen me toch niet omver. Toch ga ik steeds terug naar de originele BF3 mappen zoals Metro/Bazaar/kharg island
Ik had ook wat meer verwacht van de DLC, maar vermaakt mij wel goed met de diversiteit die de uitbreidingen bieden. Ik vind het nog steeds leuk om af en toe een paar rondjes CQ of Aftermath te spelen.
Of even op de Armored Kill maps rond te crossen in een tank destroyer.

Enige wat ik echt (maar dan ook echt) niet leuk vond aan alle uitbreidingen was Tank Superiority. Dat heb ik 2 keer gespeeld en vond ik echt geen fluit aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Een hoop onzin verwijderd, Een aantal van jullie doen er verstandig aan om de gedragsregels van Tweakers.net even te lezen. Laat de slowchat achterwege, speel niet op de man en hou het ontopic. De volgende overtreders kunnen eventjes vakantie van het forum nemen.

[ Voor 82% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 16:34 ]

Verwijderd

Klopt ja hij is wel fijn. M4A1 ben ik nu mee bezig maar die is opzich ook wel goed te handelen.

Verwijderd

speel bijna geen engineer ..

• TheLastOttoman
Ik ga gewoon puur Russisch. Ik zoek dan ook een vervanger voor mijn ACW-R.

In het begin speelde ik heeeeeel veel support, maar de laatste maanden speel ik eigenlijk alleen maar assault of engi. Op de één of andere manier kan ik de laatste tijd slecht omgaan met de support wapens.

Verwijderd

ik speelde heel veel recon, en support, maar die m240b kan ik niks meer mee ...

• Henkie
YouTube: Bullsh!t Only in Battlefield 3

ook heel herkenbaar.. zeker sinds de laatste patch met de tankshells op chopperts!

Verwijderd

tankshells .. die dingen hebben de verkeerde naam gekregen, het zijn gewoon rotjes

• joshje
die van de tv missle is echt vreselijk doe je zo veel moeite om een chopper te raken en krijg je geen hit! >:(

• cheiron
Jackal131 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:42:
In het begin speelde ik heeeeeel veel support, maar de laatste maanden speel ik eigenlijk alleen maar assault of engi. Op de één of andere manier kan ik de laatste tijd slecht omgaan met de support wapens.
L86! Wat een heerlijk wapen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

of je raakt met je rotje de staart van een chopper, ook niks

• joshje
ja inderdaad dan vliegt dat ding gewoon vrolijk verder
Pagina: 1 ... 150 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.