Lol,ik zit gewoon voor de brug bij de huisjes aan mijn kant, noem jij dat spawnrapen? Dan moet jij CoD gaan spelen o.i.d. Ik ren gewoon slim. En nee, ik ga mijn capturecard niet aanzetten voor BF3, het vreet ten eerste heel mijn HDD op, en wil je die ene leuke actie terugzien, dan moet je tussen een clip van een half uur zoeken, zoek dat maar eens.
En over dat sarcastisch en niet serieus gedoe over mij, jullie hadden de eerste seconden niet eens door dat ik er was en toen gingen jullie praten over een paar tweakers waaronder ik die jullie aan de tweakers kant wouden of niet, jullie wouden mij niet erbij hebben maar een andere tweaker en toevallig had iemand mij al gezien. En aan de toon vooraf te horen was het heel serieus. Daarna ging ik maar weer terug naar de andere kant, wat jullie zogenaamd grappig vonden.
Even serieus nou , denken jullie(de kerels die dat hebben gezegd) dat ik
achterlijk ben? Wees eens eerlijk jongens en geef het toe, jullie wouden mij echt niet in jullie squads. Als jullie mij weg willen hebben, dan zeg het nu. Dan hou ik daar rekening mee en kan ik mijn vriendenlijst weer gaan liggen opschonen.
Ik hou niet van mensen die achter mijn rug gaan praten, daar kan ik erg boos om worden, en nee niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, maar de kerels die dat gezegd hebben zijn nu opeens niet meer zo man genoeg om dat nu op het forum te zeggen maar zeggen opeens ja we waren niet serieus, en het was sarcastisch bedoeld hehehehehe. Ga zo door jongens