Steam ID: TheLastOttoman
als je zo super goed bent waarom vertellen je stats dan iets anders?Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:01:
[...]
Het werd eens tijd dat ook iemand anders dat inziet. En nee 360 gamers zijn niet slecht. Ik ga ook wel eens dood, but somebody has got to be awesome
@kurd
held!
[ Voor 3% gewijzigd door joshje op 19-03-2013 16:55 ]
Allemaal leuk en fijn maar waarom zien we jou niet meer? Je komt wel online maar speelt of met anderen (geen probleem daarmee) of je gaat gelijk offline.joshje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:55:
[...]
als je zo super goed bent waarom vertellen je stats dan iets anders?
@kurd
held!
Dit is toevallig een zo'n 360 speler neem ik aan? Erg professioneel niveau hoor!
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 19-03-2013 17:33 ]
Torbrowser anyone?LordMistery schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:26:
[...]
Veel sites zijn geblokkeerd op werk, kan niet overal heen.
Pancake check: http://battlelog.battlefi...e/dogtags/173743702/xbox/dvdkiwi schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:33:
[...]
Pancake dogtag or it didn't happen
Wat dat betreft steekt Kiwi ver, maar dan ook echt ver, boven jou uit haha
Ik draag 'm met pride
Overigens zit ik nu op 967 mvp ribbons. Bijna op de 1000
lol wat een prutser. Maar zulke mensen heb je inderdaad. Al is het bij CoD volgens mij wel erger, maar lekker boeiend.iPodKiller schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:32:
[...]
Dit is toevallig een zo'n 360 speler neem ik aan? Erg professioneel niveau hoor!![]()
[video]
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 19-03-2013 17:43 ]
Yup helemaal gelijk heb je Martin, wat een prutser ook die kerel idd, maar die kerel heeft 1,7m subscribers door FIFA en is een celebrity geworden, dus hij heeft er schijt aan.Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:41:
[...]
lol wat een prutser. Maar zulke mensen heb je inderdaad meer op 360. Al is het bij CoD volgens mij wel erger, maar lekker boeiend.
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 19-03-2013 17:51 ]
Oke, je hebt me hierMartinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:41:
[...]
Pancake check: http://battlelog.battlefi...e/dogtags/173743702/xbox/
Overigens zit ik nu op 967 mvp ribbons. Bijna op de 1000
Nette stats, dat moet ik je meegeven.
@De QBB haters
Van alle support wapens heeft de QBB bij mij de hoogste accuracy (15%),
gevolgd door de andere "halve assault support wapens" zoals de MG36, RPK, M27 en L86 (11-12%).
Ver daaronder staan alle sproei wapens zoals de PKP en M60, met een 7-9%.
Dus ja, ik vind de QBB een ontzettend lekker wapen
Case closed haha
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Was een leuk potje. Daarom kwamen we ook niet over naar jullie kant, want dan had het waarschijnlijk een walkover geworden. Nu was het nog spannend tot de laatste tickets omdat jullie er wat goede spelers bij kregen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als we op het laatst een of twee vlaggen niet weg hadden gegeven zou het nog erg spannend kunnen zijn.
Nu speelden jullie het beter uit.
En over dat dak, tja, ik had daar al iemand neergeschoten en had 'm daar eigenlijk weer verwacht.
Sorry dat jij die trap op moest komen
Ik stelde die vraag omdat ik wilde weten of je verder kan schieten dan 1327 meterVerwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:18:
[...]
Je kan beter vragen hoe je moet richten / schieten / raken. Als je niet kan richten / schieten / raken heb je er ook geen hol aan hahaha
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/4/85663549/230420491/
@kurd: ik had ff geen trek meer in lange doelloze potten!!
Overigens ik zie steeds minder server van DICE met 100% DOM. Heb geen zin in die 300% tot 500% potten. Maximaal 200% maar niet meer!! Ik heb overigens wel een server met 70% gevonden maar die is wel heel erg snel voorbij!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 08:33 ]
Verwijderd
Heb lekker een avondje fatsoenlijk kunnen gamen! Op de PS3 hou ik me momenteel alleen nog maar met Skyrim bezig.
Op de één of andere manier zijn 9/10 potten BF3 tegenwoordig helemaal ruk, en ik ben niet iemand die zin heeft om eerst 15 servers af te moeten lopen voordat ik behoorlijke game vind...
Tja, jij hebt niet meegespeeld op die 500% shotgun only potVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:31:
Heb geen zin in die 300% tot 500% potten.
Anders zou je wel anders praten haha.
Niet de hoop opgeven Moulin; er zijn genoeg leuke potten maar soms kom je een aantal keer achter elkaar net in de verkeerde...
Verwijderd
Nou dat waren inderdaad kut potten achter elkaar. Mijn laatste leuke Ziba pot van Pistol and Knife only 500%. Hab me goed vermaakt overigens wel verloren maar iedereen ging vol voor de objectives!dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:18:
[...]
Tja, jij hebt niet meegespeeld op die 500% shotgun only pot
Anders zou je wel anders praten haha.
Niet de hoop opgeven Moulin; er zijn genoeg leuke potten maar soms kom je een aantal keer achter elkaar net in de verkeerde...
Bf3 kut spel geworden? Dat zeg ik al maaanden, ik ga niet langer dan een uurtje spelen. Allles na de premium patch is bf3 zeer verslechtert qua fun factor, je scheldt nu meer dan lachen. Mij boeit het geen ene ruk meer of mijn k/d hoog of laag is. Ik denk ook dat bf4 gaat floppen, hoe wil je een spel maken dat net zo goed is als bf3(als spel zelf) en toch niet snel saai gaat wordrn omdat het teveel op bf3 lijkt.Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:31:
Zo wat een kut spel begint BF3 te worden zeg!! Of zijn het de spelers.....Ben je als team lekker bezig om een DOM potje op Ziba te winnen gaat je eigen team liggen campen met een snipergun vervolgens wordt je ingehaald en verlies je een te lang durende pot DOM!!! Zijn we fucking bezig om te winnen of zitten we te recon levelen................opeens kon ik zelf alle flags cappen en kwam ik vervolgens volledige squads tegen tja 1 tegen 4 wordt lastig!!. Van 32/10 naar 38/33......en nog verliezen ook.
http://battlelog.battlefi...how/4/85663549/230420491/
@kurd: ik had ff geen trek meer in lange doelloze potten!!
Overigens ik zie steeds minder server van DICE met 100% DOM. Heb geen zin in die 300% tot 500% potten. Maximaal 200% maar niet meer!! Ik heb overigens wel een server met 70% gevonden maar die is wel heel erg snel voorbij!
Het mag niet teveel veranderen maar het mag ook niet teveel op bf3 lijken. Ik weet het niet meer.
BF3 is een leuke game!!!
Tuurlijk heb je wel eens je "AAARGGHH" momenten, maar die heb ik in
een game als bv God of War en GT5 ook.
BF3 is een leuke game; de tweakers maken het een leuke ervaring
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Vooral met Henkiepenkie op de brommer.Henkie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:01:
Bf3 blijft baas. Al het gezeik zit tussen de oren. Stelletje slechte verliezers! Met henkiepenkie zal je altijd lol hebben.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Da's een feit waar ik achter durf te staan.Henkie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:01:
Bf3 blijft baas. Al het gezeik zit tussen de oren. Stelletje slechte verliezers! Met henkiepenkie zal je altijd lol hebben.
Hebben we naast Henkiepenkie Airlines tegenwoordig ook Henkiepenkie Taxi?
Ik zou wel eens een echte knife only pot willen spelenVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:23:
Nou dat waren inderdaad kut potten achter elkaar. Mijn laatste leuke Ziba pot van Pistol and Knife only 500%.
Verwijderd
nogal wiedes... de hele game-ervaring zit tussen de oren, dus ook de rotzooiHenkie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:01:
Yes.. We zijn aan het uitbreiden.. Roadkills met de transport choppert wordt ook saaionox schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:
[...]
Hebben we naast Henkiepenkie Airlines tegenwoordig ook Henkiepenkie Taxi?
[...]
Ik zou wel eens een echte knife only pot willen spelenDat lijkt me lollig
En ik ben een prima motorcoureur en spoedbezorger van afdeling C4 van de PTT.
De tegenstanders maken het een kut spel ervan(los van dat het technisch een top game is). Daarom probeer ik gewoon zoveel mogelijk lol te hebben met C4, sneaky loopjes en etc. Ik wil niet eens meer spelen zonder tweakers, anders wordt het gewoon te saai voor woorden tbh. En EA met hun custom servers. Als BF4 uitkomt, houdoe met de DICE servers!dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:32:
Oke, dan ga ik iets totaal tegenovergestelds zeggen:
BF3 is een leuke game!!!
Verwijderd
Het is niet door en door slecht maar er zitten tegenwoordig veel te veel momenten in waarbij ik denk WTF!!dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:32:
Oke, dan ga ik iets totaal tegenovergestelds zeggen:
BF3 is een leuke game!!!
- ruim om de hoek dood gaan...
- niet werkende flares in Jet
- niet werkende flares in chopper
- niet werkende ECM in chopper
- teveel bad lucks terwijl je gewoon wegloopt uit de spawn
- spawn protection.....
- door 1 tankshell dood gaan in een tank....(geen c4 op mijn tank)
Wat betreft tweakers.....is inderdaad leuk behalve als je met 10 tweakers samen speelt dan heeft de helft meestal niets te doen. Daarom join ik nooit als zie dat er meer dan 7 tweakers op een server zitten.
Maarja het blijft leuk als je met wat bekende speelt.
Het is gewoon epischer met 1 squad tweakers.Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Wat betreft tweakers.....is inderdaad leuk behalve als je met 10 tweakers samen speelt dan heeft de helft meestal niets te doen. Daarom join ik nooit als zie dat er meer dan 7 tweakers op een server zitten.
Gewoon er vanuit gaan dat het niet werkt. Kan het alleen maar meevallen.. Dus komt er een igla aan.. Ga er vanuit dat je deaud gaat en pop je ECM.. Win win situatieVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Het is niet door en door slecht maar er zitten tegenwoordig veel te veel momenten in waarbij ik denk WTF!!
- ruim om de hoek dood gaan...
- niet werkende flares in Jet
- niet werkende flares in chopper
- niet werkende ECM in chopper
- teveel bad lucks terwijl je gewoon wegloopt uit de spawn
- spawn protection.....
- door 1 tankshell dood gaan in een tank....(geen c4 op mijn tank)
Ok, het eerste rondje met Jos als gunner was geen succes, doordat ik de chopper op een rots liet crashen
Ik heb volgens mij 2x een repair moeten doen.
Zelf had ik misschien niet zoveel kills, maar het heeft Jeroenimous toch een 39-0 run opgeleverd.
ECM en flares kun je dus niets van zeggen. De ene keer werken ze prima en een andere keer lijkt het wel erg random (wel/niet werken).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN: Deere6030
Zoiets moet het bijna wel zijn. Al gebeurt het tegenovergestelde ook best vaak; Locktone -> geluid van een afgevuurde heatseeker -> Pop Flares -> 2 seconden later gewoon 2 heatseekers in mijn jetjohan bos schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:56:
Heb soms het idee dat er wat vertraging zit in het geluid op sommige servers (lag?), dat de stigla etc al onderweg is zonder de launch tone te horen, en dat je dan te laat bent. Al een paar keer gehad dat de raket al insloeg, en daarna nog het gepiep begon.
Trouwens, rondje gister op Damavand tegen King, Jackal TVN en Dynamix was echt hopeloos. We begonnen nog vol goede moed als medictrain. Maar na 3 keer dood gegaan te zijn draaiden wij ons om en zagen letterlijk alle andere teamgenoten liggen snipen. Tja, dan wordt het een hopeloos verhaal.
Flickr PSN ID= cheironnl
- Battlefield 4 will stick with 64 players. Maps are larger and more detailed.
- Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction. - Ik kan nu al niet wachten om Jihad strijder te worden!!
- 4 classes with “additional features and tweaks” compared to BF3 - Mooi!
- Shipping with same amount of maps as BF3, there are plans for lots of DLC. - $$
- DLC is already in planning stages. $$$$$$$$$$$$$$$$
- Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
- Most of the guns and vehicles from BF3 will return. - Meer wapens pleasE!!
- More squad features.- Mooi!
- Commander feature returns, but won’t be the same as in BF2 - Zien wel!
- Battlefield 4 is coming out on both current and next gen systems, and PC as well.- Mooi!
- Game is more of an evolution rather than revolution of the series. Both technically and gameplay wise. - Zien wel!
- Will ship with more game modes than BF3 - Mooi!
- Will ship with more close quarter infantry maps than BF3 - Als ze hiermee de urban maps ala Metro/bazar bedoelen zeer mooi!
- Frostbite 2 engine is pushed further in BF4. Better effects, higher res textures, more detailed game worlds, etc. - Frame drop party!!!!!!!!!!!!!!!
- BF3 will still be supported after Battlefield 4 launches.- No DICE servers zeker!
- There is plan of some sort of integration between BF3 and BF4. Could be Battlelog-only.
- Battlelog will be updated for Battlefield 4 with more social features and more detailed stats.
- Single-player and co-op will return, new writers involved this time. - Meer COOP PLZZ!!! en een betere en langere story!
Vraag mij trouwens wel af hoe leuk een PS3 versie nog gaat zijn van BF4... Denk dat ik direct voor de PS4 versie ga.
Flickr PSN ID= cheironnl
Geen probleem om daar dus verder te gaan hierover...
Als de PS4 onder 600 euri blijft, dan haal ik 'm op de dag van de release (heb 'm al in pre-order staan).iPodKiller schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:48:
Als de PS4 onder de 350-400 euro komt, dan haal ik hem na 1 jaar na release.
@Cheiron: ik had inderdaad ook een veel moeilijker potje verwacht, gezien jullie teamsamenstelling. Maar het gaat inderdaad niet helpen als de rest van het team gaat liggen snipen vanuit de basis
Volgens mij was dat in het potje tegen jullie dat ik gasten naast de anti-air zag liggen te snipen, haha. Daar kun je de eerste basis niet eens zien liggen...
Op sommige maps zou het wel handiger zijn als er iets meer spelers zouden zijn (BTK maps en de AK maps).KngfCnns schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:23:
64 spelers is voor mij geen must. Mits de maps goed zijn gemaakt vermaak ik me prima met 24 of evt. 32 spelers. Vooral rush vind ik meer dan 24 spelers onnodig, op de pc zijn er ook zat servers die dat aantal prefereren. Alleen sommige conquestmaps hadden idd een boost nodig.
[ Voor 27% gewijzigd door Jackal131 op 20-03-2013 13:29 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Protax op 20-03-2013 13:43 ]
Ik kan niet wachten om al die terroristjes af te schieten hahaiPodKiller schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:34:
• Three factions: US, Russia, and an unnamed “Eastern/Asian” faction. - Ik kan nu al niet wachten om Jihad strijder te worden!!
RPG, C4, mijn Rambo mes... je zult het eten!!
Verwijderd
Heb beloofd aan mijn zoontje om de PS4 te kopen zodra deze uit was hahahaha dus ongeacht wat... ik zit eraan vast!!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 13:56 ]
Challenge accepted...dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:53:
[...]
Ik kan niet wachten om al die terroristjes af te schieten haha
RPG, C4, mijn Rambo mes... je zult het eten!!
@Moulin: ik heb gisteren tegen een boel KSA gasten gespeeld en ik ownde ze best wel, maar als ik serieus speelde (was bezig met assignment) dan zou het ECHT veel beter gaan. Ze lagden niet echt waardoor ik per definitie kan zeggen dat KSA gewoon slecht zijn:
PS: Ik kreeg nauwelijks revives, stel je voor hoe het zou gaan met een medic train...
http://battlelog.battlefi...how/4/85673482/174394089/
[ Voor 48% gewijzigd door TheLastOttoman op 20-03-2013 14:23 ]
En toch zal de meerderheid van ons hier dit aanschaffeniPodKiller schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:34:
- Battlefield 4 Premium will be available on day one and include some perks. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
PSN: Von_Smallhausn
En waarom ook niet?Mon0lith schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:27:
[...]
En toch zal de meerderheid van ons hier dit aanschaffen
Ik heb er geen spijt van dat ik Premium heb aangeschaft voor BF3.
Ow en wordt het niet eens tijd om onze GNL tags te gebruiken? Ik krijg steeds vaker clans die tegen jullie willen spelen.Jackal131 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:32:
[...]
En waarom ook niet?
Ik heb er geen spijt van dat ik Premium heb aangeschaft voor BF3.
Verwijderd
Verwijderd
Over het algemeen worden die wars tegen 8 uur gespeeld.....daarna liggen de meeste clans op bed omdat mommy het zegt
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 14:49 ]
Verwijderd
Jij hebt echt een trauma overgehouden aan een eerder verblijf bij een clan
Conquest doe ik niet meer zo, dus wars vind ik oninteressant. Samen met een squad een paar rush servers opzoeken om hoge levels weg te jagen is veel leuker
Klopt, ik lag altijd gevouwen van dat serieuze gedoe. Ik laat me toch niet een gang des doods insturen?KngfCnns schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:51:
[...]
Jij hebt echt een trauma overgehouden aan een eerder verblijf bij een clan
Conquest doe ik niet meer zo, dus wars vind ik oninteressant. Samen met een squad een paar rush servers opzoeken om hoge levels weg te jagen is veel leuker
''Why don't you follow your captains orders?''
-''Captain Iglo is dead.''
Dat was mijn laatste clan.
Dit vind ik wel een van de hinderlijke zaken van hoe wij nu met elkaar spelen. 99% van de tijd wil ik gewoon serieus spelen en winnen. Dan is het behoorlijk irritant als iemand halfbakken meedoet omdat er alleen maar C4 kills, Mortar kills of Xbow kills gemaakt moeten worden.LordMistery schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:13:
[...]
..maar als ik serieus speelde (was bezig met assignment) dan zou het ECHT veel beter gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
- Als je niet traint.....om 19:00 (ben ik net klaar met eten) mag je niet meedoen met de war!!
- Doe wat ik zeg onder een war anders kick ik je (vervolgens sta je bovenaan en loopt de iedereen achter je aan en de "warboss" bakt er geen zak van omdat de teamleden het eens waren met mijn versie (originele tactics) van de aanval hahaha....en toen werd ik gekicked). BTW ik hield me aan de wartactics
Ben zelf een clan op gaan zetten maar dat werkt niet als je alleen vanaf 21:30 kan spelen. Tactical ops: AOT was het trouwens en ook een poging gedaan met CS mocht niet baten.
@cheiron: die gasten heb je er altijd bij zitten!! Kom we spelen volgens de medic-train-way vervolgens speelt er 1 met een recon setup......of een support terwijl in de andere squad zat ammo crates deployers zitten....ow dan ga ik wel C4 neergooien voor de incidentele C4 kills.....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 15:15 ]
@ tom, I get it. Maar het kan natuurlijk ook heel leuk zijn, vond ik iig wel
[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 20-03-2013 15:23 ]
Mijn eerste clan was [KWA] Killing With Authority, een Amerikaans/internationale clan. Veel leden kwamen van de KopyK@tz community, al had die een beetje zijn eigen tag [KK] of [K@tz]. We speelden voornamelijk Counterstrike. Er was een gastje bij, PoleX, die was echt meesterlijk accuraat met de Desert Eagle. Toen is mijn ragen eigenlijk wel begonnen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik probeer de laatste tijd op vrijdag overdag iets met assignments te gaan doen, zodat andere tweakers er geen last van hebben. Zo ook laatst voor die Jackhammer assignment. Binnen een half uur zaten er een stuk of 6 andere tweakers met mij in een potje domination om de Jackhammer assignment te halen.
Als ik met een aantal tweakers speel let ik in principe niet op de assignments.
Wat dat betreft toch wel een beetje heimwee naar de BC2 tijden waarbij dit allemaal veel minder een issue was.KngfCnns schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:18:
Het zat altijd in de koppies om iig datgene uit te voeren wat nodig is voor de winst. Soms verlies je van een betere tegenstander, so be it, maar tenminste heb je het serieus geprobeerd. Maar vaak gaan assignment voor, zelfs als wordt gezien dat het moeilijk gaat. Vraag je nadrukkelijk om een repairtool (..) gaan de mine kills toch voor met een kansloze situatie, of onlogische klasse keuze -_-. Is niet de bedoeling van de assignment. Nu zit ik soms serieus orders te schreeuwen, omdat t blijkbaar nodig is
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik maakte gebruik van de servers met TDM in de rotatieJackal131 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:31:
Tja, die assignments, haha.
Ik probeer de laatste tijd op vrijdag overdag iets met assignments te gaan doen, zodat andere tweakers er geen last van hebben. Zo ook laatst voor die Jackhammer assignment. Binnen een half uur zaten er een stuk of 6 andere tweakers met mij in een potje domination om de Jackhammer assignment te halen.
Als ik met een aantal tweakers speel let ik in principe niet op de assignments.
Maar met veel assigments let ik een beetje op, ook als ik speel met tweakers. Maar dan is het meer in de trand van: "oke, moet nog kills met dat en dat wapen, dan zorg ik dat deze wapens in de uitrusting van de betreffende klasse zit, en dan komen die kills wel vanzelf".
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Als het echt niet goed gaat, dan switch ik wel naar een wapen waar ik beter mee overweg kan.Jeroenimoes schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:01:
[...]
Maar met veel assigments let ik een beetje op, ook als ik speel met tweakers. Maar dan is het meer in de trand van: "oke, moet nog kills met dat en dat wapen, dan zorg ik dat deze wapens in de uitrusting van de betreffende klasse zit, en dan komen die kills wel vanzelf".
Eensch.cheiron schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:45:
[...]
Wat dat betreft toch wel een beetje heimwee naar de BC2 tijden waarbij dit allemaal veel minder een issue was.
We hadden destijds ook maar een klein select (erg gezellig) groepje. Nu heb ik af en toe het gevoel dat we met teveel zijn. Eerlijk gezegd heb ik meer plezier gehad met het spelen van BC2 dan nu met BF3.
Niet dat ik nu geen plezier heb, maar het was destijds toch anders...
[ Voor 34% gewijzigd door Jackal131 op 20-03-2013 16:08 ]
Ok, ik word dan opengereten en overreden door een level 1, maar zelfs daar klaag ik niet over.
Het probleem is een beetje dat het vaak extreem makkelijk, of extreem moeilijk is. Laten we wel zijn, procentueel gezien, van alle potjes die je speelt; hoeveel van deze potjes zijn nou echt spannend en uitdagend, maar nog wel vermakelijk?pa4jv schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:13:
Jullie moeten niet gaan doen alsof we constant afgeslacht worden he.
Ok, ik word dan opengereten en overreden door een level 1, maar zelfs daar klaag ik niet over.
Ik kan echt niet meer tellen hoevaak ik een server join (met of zonder tweakers) en ik of in mijn eigen basis vast zit, of 1 team alle vlaggen heeft, dat alle hoge levels aan 1 kant zitten etc. Dat maakt het gewoon minder leuk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Volgens mij is de matchmaking ook gewoon kaputt, met 4 man heb je om de een of andere reden veel evenwichtigere potjes. Beide kanten op.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Nee ongein het ligt niet alleen bij de tweakers! Je ziet het vaker op servers dat inderdaad veel hoge levels bijelkaar zitten. Echter hoge levels geeft je nog geen garantie op een leuk winst pot. Hoge level zegt helemaal niets ik ben level 91 en ik ben ook zo slecht als de pest bij tijden.......soms heb ik nog wel eens wat openbaringen bijvoorbeeld bij SQDM potjes LOL
Dank voor het leesvoer
Ik gaat knallen
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht, ik kom eraan.dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:05:
Genoeg geluld.
Dank voor het leesvoer
Ik gaat knallen
Op 1 of andere manier kom ik altijd te laat en eindig ik aan de andere kant.. Ach, niks is leuker dan LordMisery en Kiwi neermaaienpa4jv schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:24:
Ik stap ook altijd over naar de Tweakerskant, maar dat is alleen maar omdat ik Ramon uit wil lachen.. en andersom.
Volgens mij is de matchmaking ook gewoon kaputt, met 4 man heb je om de een of andere reden veel evenwichtigere potjes. Beide kanten op.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Even naar http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4 gaan dus. Ook lijkt het erop dat je moet sharen op facebook/twitter/google en whatnot om meer te unlocken. (Wel beetje triest, maar goed)
Verwijderd
Niemand was online alleen Kurd! en die was aan het kniven met zijn vrienden of langgenoten geen idee. Ik verstond er in iedergeval niets van.
edit, dit is die dogtag die jij bedoeld.
http://battlelog.battlefi...view/2925730253596172959/
[ Voor 30% gewijzigd door Henkie op 21-03-2013 10:12 ]
Verwijderd
Hahahaha schijndel is inderdaad buitenland je bent toch wel met je eigen airlines geweest hahaha.Henkie schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:45:
Ik ben er vanmiddag/vanavond weer moulin.. Tikken we die Dom FF binnen voor je! Ben 2 dagen in het buitenland (Schijndel haha) geweest!
edit, dit is die dogtag die jij bedoeld.
http://battlelog.battlefi...view/2925730253596172959/
Ik moet die dog tag nog even afpakken van iemand hahaha maar wat een lelijk ding! Ik werd gisteren een paar keer goed gekilled door een pisvlek.
Hoezo moet je die dogtag nog afpakken? Iedereen heeft deze toch?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:18:
[...]
Ik moet die dog tag nog even afpakken van iemand hahaha maar wat een lelijk ding! Ik werd gisteren een paar keer goed gekilled door een pisvlek.
Het is namelijk een community dogtag.
Verwijderd
en die pisvlek staat al op battlelog beschikbaar voor mij...
En ja, ofcourse met eigen airline.. al die grenscontroles, pfft!
[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 21-03-2013 11:03 ]
...en dan gaat ie in z'n 1'tje CQC spelen. Join je, gaat ie net wegVerwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:21:
Voeg mij maar toe, echter speel ik over het algemeen pas na 21:30.
[ Voor 4% gewijzigd door TheLastOttoman op 21-03-2013 14:29 ]
Verwijderd
Gisteren was jij bezig met niven in Canals....Niemand was gisteren meer online tja dan ga je ff in je 1tje CQC spelen. Mooie potten overigens waren het. Vanavond ben ik er als het goed is weer ff dus dan kunnen we nog wel wat potjes spelen.
Kunnen we weer samen lekker OWNEN hahahaha
edit.
GVD net mijn stats gereset haha! film kijken-surfen-bellen gaat niet samen.. opende de pc en kreeg melding.. druk snel op ok.. blijk ik de stats te hebben gereset.. pfft.
[ Voor 49% gewijzigd door Henkie op 21-03-2013 17:42 ]
Zonde van je vastloper, anders hadden we zeker gewonnen.
Heb trouwens de Melee Master Dogtag unlocked maar heb nog maar 11 melee ribbons.
Je krijgt 'm dus ook als je 500 knife kills hebt gemaakt
Verwijderd
Eindelijk mijn DOM medal binnen en toch nog hele dikke potten gespeeld met een behoorlijk kD.
@kiwi: Die dog tag krijg je toch ook van je andere wapens als je 500 kills hebt gemaakt.....met de mes is niet anders...
Die Melee ribbon hebben ze nu wel makkelijker gemaakt....voorheen moest je 5 of 6 kills maken per ronde met de mes voordat je een ribbon kreeg. Dus dat moet nu toch appeltje eitje zijn met de gedacht dat je nu 1 minder hoeft te killen hahahhaa
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 08:30 ]
@Moulin: er staat bij de dog tag: "Obtain melee medal one time".
Dus het is wel een andere voorwaarde dan bij normale wapens.
Verwijderd
@kiwi: Welke is dat dan....ik kan hem niet zo snel vinden...
ff goede volgorde pakken
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 11:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.