Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Gisteravond eindelijk een leuke Rush server gevonden met goede balance, kaait de hele zooi vast :(
Pure frustratie, toen nog maar een uurtje Assassins Creed gedaan :)

Bijna de hele avond als support met de M27 rondgelopen, blijft toch een heerlijke gun! Teven 3x met hetzelfde truucje, dezelfde hansworst in een tank op kunnen blazen met C4. letterlijk 3x op het zelfde hoekje zitten wachten totdat die gast weer aan kwam rijden om op de MCOMs te gaan schieten.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 11:57 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

iPodKiller schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:00:
Waarom moet ik elke keer als ik BF3 opstart 1-2min wachten? Weetje hoe eng dat is, heel het scherm blijft zwart :S
Heb ik ook regelmatig op de 360, echter blijft het bij mij dan zwart en loopt de 360 vast. Ik los het elke keer op door de system cache te clearen van de hdd voordat ik BF3 opstart.
kazuka schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Heb ik ook regelmatig op de 360, echter blijft het bij mij dan zwart en loopt de 360 vast. Ik los het elke keer op door de system cache te clearen van de hdd voordat ik BF3 opstart.
Bij dat knipperende blokje rechtsonderin zeker? Mja daar had ik ook last van.

Wat ik heb gemerkt is dat als je iets langer wacht met het opstarten van de game en ook ingame niet meteen op start drukt, de kans groter is dat ie wel gewoon doorgaat. Geen idee of cache clearen hetzelfde resultaat oplevert, maar irritant is het wel. Waarom niet gewoon meteen richting multiplayer :/

Overigens is mijn schijfje ondertussen wel aardig bekrast, dat zal natuurlijk ook wel meewegen (ondanks de installatie, gaat ie het schijfje wel controleren en ik heb het idee dat ie vast gaat lopen als dat scherm en het controleren tegelijkertijd zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2013 12:52 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 16:49
Martinspire schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:51:
[...]Geen idee of cache clearen hetzelfde resultaat oplevert, maar irritant is het wel. Waarom niet gewoon meteen richting multiplayer :/
Wat mij b etreft mag dat ook allemaal wat sneller. Ik weet nog bij BF2 dat ik alle logo- en start video's gewoon verwijderde of een andere extensie gaf. Spel kon ze niet vinden en ging direct door naar het menu :)

Jammer dat dat op de PS3 niet kan :D Ik snap na de eerste keer opstarten de waarde niet van die filmpjes...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ow ow ow, wat had ik toch lol met Henkiepenkie:

- Damavand peak verdedigd als een baas nadat twee andere Tweakers het hebben opgegeven bij de vorige pot. Ik hoefde geen TDM te spelen om mijn k/d recht te zetten.

- Lol gehad met choppers bij Noshair Canals: Chopper eruit geschoten met RPK en daarna hun attack chopper gejat.

- Granaat spam bij Bazaar, hij kreeg hitmarkers, ik maakte het af en rolden over de grond van het lachen.

Definitie:

8 tweakers is chaos.
4 tweakers is serieus maar effecient.
2 tweakers is lachen, doeltreffend en effecient.

Steam ID: TheLastOttoman

• Geronimous
LordMistery schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:57:8 tweakers is chaos.
4 tweakers is serieus maar effecient.
2 tweakers is lachen, doeltreffend en effecient.
Misschien als we in de toekomst weer met minimaal 2 squads zijn; alleen de squadleaders de teamchat aan :) Of gewoon wat meer in de buurt blijven van je eigen squad.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:51:
[...]
Bij dat knipperende blokje rechtsonderin zeker? Mja daar had ik ook last van.

Wat ik heb gemerkt is dat als je iets langer wacht met het opstarten van de game en ook ingame niet meteen op start drukt, de kans groter is dat ie wel gewoon doorgaat. Geen idee of cache clearen hetzelfde resultaat oplevert, maar irritant is het wel. Waarom niet gewoon meteen richting multiplayer :/
Wat ik op de PS3 merk is dat wanneer ik de game opstart voordat ik helemaal ingelogd ben op PSN dat ie dan vastloopt bij dat blauwe blokje, de oplossing is dan ook gewoon 5 seconde langer wachten na het booten van de PS3 :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als ik BF3 opstart nog voordat het trophys laden gedeelte komt moet ik zeker 2min wachten(zwart beeld). Komt alleen voor bij BF3 blijkbaar.. Kut patch.

• Geronimous
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Wat ik op de PS3 merk is dat wanneer ik de game opstart voordat ik helemaal ingelogd ben op PSN dat ie dan vastloopt bij dat blauwe blokje, de oplossing is dan ook gewoon 5 seconde langer wachten na het booten van de PS3 :)
Dát doe ik ook ja, ik wacht tot ie de hele vriendelijst is afgegaan. Als het aantal online vrienden niet zie oplopen rechtsboven, dan pas start ik het spel op. Of het echt helpt weet ik niet, het is meer bijgeloof ofzo...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
http://battlelog.battlefi...how/4/84973147/793106796/

Helft van het potje maar met de kruisboog rondgelopen :D

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 01:37
bedankt voor de multikill heren

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
die was relaxx! leuk potje haha!

net met kiwi voor zijn assignments hem een spoedcursus CTF gegeven, gelijk groot deel van de assignments binnen geharkt.. laatste potje was het leukste..

http://battlelog.battlefi...how/4/84988826/364016030/

enemy ramt de littlebird op de vlag en spring eruit, jatten die hap!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Jij was lekker bezig in die heli :P
Thanx voor de les & support, de resterende assignment eisen zijn op cq te doen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb me aangemeld voor de GOT Platoon 2, als er mensen online zijn zie je dat dan ook op je ps3? heb nog nooit in een platoon gezeten...
http://battlelog.battlefi...st22/stats/355935815/ps3/

Verwijderd

nee die platoons zijn eigenlijk behoorlijk nutteloos voor consoles, om samen te spelen moet je mensen aanmelden als vriend in PSN/XBL

edit, de meeste mensen hebben hun PSN/XBL in hun sig staan, meld er maar gewoon een aantal aan.
(de mensen die geen naam in de sig hebben mag je rapporteren bij Moulin, hij zal er dan voor zorgen dat ze op gepaste wijze worden gestraft :p)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 10:37 ]

• ProfaNe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:32:
nee die platoons zijn eigenlijk behoorlijk nutteloos voor consoles, om samen te spelen moet je mensen aanmelden als vriend in PSN/XBL

edit, de meeste mensen hebben hun PSN/XBL in hun sig staan, meld er maar gewoon een aantal aan.
(de mensen die geen naam in de sig hebben mag je rapporteren bij Moulin, hij zal er dan voor zorgen dat ze op gepaste wijze worden gestraft :p)
hmm oke, jammer dat dat niet mooi op je ps3 te zien is allemaal :P
ik zal mijn psn account in mn signature zetten :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah mooi, weer een suicide terrorist erbij :D , ben je goed met C4?

• ProfaNe
  • Niet online
iPodKiller schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:22:
Ah mooi, weer een suicide terrorist erbij :D , ben je goed met C4?
ahaha nee gebruik eigenlijk nooit c4 :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Deadterrorist22 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:43:
[...]

ahaha nee gebruik eigenlijk nooit c4 :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/35294345.jpg
Whaha je bent nu toch niet teleurgesteld Kalax?
Niet alle deadterrorists gebruiken C4 he ;)

*Kurd wel zie ik net op battlelog ;) *

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2013 15:12 ]

• pa4jv
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:32:

Ik teamkill hem met een dirtbike als ie vervelend gaat doen!

• Henkie
Wat blijft CTF toch een lame game zeg haha.. mensen die met hun motor helemaal omrijden en in de bosjes blijven liggen tot je tank 1 seconde is gespawned om hem vervolgens te jatten.. pfft!

DICE moet in BF4 een systeem maken dat als een voertuig zijn spawnplek nog niet heeft verlaten er geen enemy in kan...

• pa4jv
psst henkie

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2i5FX

[ Voor 65% gewijzigd door pa4jv op 15-03-2013 15:28 ]

• Henkie

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:53:
Whaha je bent nu toch niet teleurgesteld Kalax?
Niet alle deadterrorists gebruiken C4 he ;)

*Kurd wel zie ik net op battlelog ;) *
Was een grapje, :P

Maar hij is zijn naam dan iig niet waard :(, als je geen Jihad jeep C4 kunt dan ben je niet geslaagd om het avatar van Achmed the dead terrorist te nemen :(
Wat een schijtpot gisteren deze:
http://battlelog.battlefi...how/4/85146500/184351504/
We speelden met onze squad van 4 man tegen een team van 9 man.
De andere poppetjes in ons team zijn onze spawn niet uitgeweest, of hebben alleen wat sightseeing gedaan met de transport heli.
En dan moet je met 4 man mcoms opblazen terwijl je tegen een redelijk goed draaiend team van 8 of 9 man speelt.
Geen beginnen aan.
Zelden zulke slechte spelers gezien.

Buiten deze pot zaten er een aantal leuke potten bij!
8 Tweakers werkt als een baas :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 16-03-2013 11:01 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Die gasten waren ECHT slecht. Op een gegeven moment spawnde ik op een teamgenoot in de transport chopper. Hij bleek het nuttig te vinden om op te stijgen, te landen, op te stijgen, te landen, op te stijgen.. en te landen in onze eigen spawn :'(

Moest wel lachen toen ik vanochtend naar Battlelog keek en zag dat onze tweaker tegenstanders later ook met deze noobs opgescheept zaten en verloren :P

Overigens vond ik dat wij vier het nog best aardig deden dat rondje. Goed flanken, de amtrac gebruiken, bij elkaar blijven etc. Maar we waren gewoon met te weinig.

[ Voor 17% gewijzigd door cheiron op 16-03-2013 11:15 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Ja het potje daarna moesten we verdedigen met deze kerels...
De laatste mcom heb ik nog meegemaakt, daarvoor ging het allemaal te snel ;)

Sorry dat ik het potje daarvoor niet meer spawnde af en toe, maar ik had het echt helemaal gehad op die manier...

Het potje metro voor de rage daarna maakte een hoop goed.
MK3A1 knallen als een malle :P
Tot Alquanter aan de overkant op stoom kwam... wat een beest!

Verwijderd

Ja wij voelden met jullie mee....zelden zo makkelijk gewonnen:-p

• Henkie
henkiepenkie-Airlines server is ook online! Speciaal voor jackal zondag hij de vlag kan cappen! Hij zit al lekker vol!

Henkie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:07:
henkiepenkie-Airlines server is ook online! Speciaal voor jackal zondag hij de vlag kan cappen! Hij zit al lekker vol!
Lol.
Heb in ieder geval een aantal assigments gehaald. Dank.

Ik heb trouwens het idee dat de PS3 de teamchat, als we met ongeveer 2 squads spelen, niet helemaal trekt. Als er veel chat is, dan heb ik enorme last van lag. Net ook op Damavand Rush. 3x een gast pointblank, die normaal in 3 a 4 hits neergaan, nu bijna een clip nodig. Hele clip lukt niet, aangezien ik dan al neergeschoten ben. Wat een bullshit.
Paar potjes daarvoor alleen op een CTF server had ik nergens last van.

[ Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 16-03-2013 23:30 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Henkie
Lekkere 500 % meatgrind leveltjes 100 schietfestijn....

http://battlelog.battlefi...how/4/85314813/364016030/

• cheiron
Ontzettend veel moeite om gisteravond nog een leuke server te vinden. Denk een server of 8 gejoined waarbij mijn team of aan het baserapen was, of gebaseraped werd..

Positief puntje; ik denk dat ik weet waardoor ik mijn wapens kwijt raak op de nieuwe maps: De dirtbike!
Als ik daar op gezeten heb en doodga ben ik mijn wapen kwijt. Ga het later nog eens testen, maar het lijkt er wel op. Gister bij HenkiePenkie Airlines heel het potje niets aan de hand, totdat ik achterop de bike bij Jackal sprong.

Nu even opzoeken waar ik een bugreport naartoe kan sturen..

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51

• Henkie
cheiron schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:01:
Ontzettend veel moeite om gisteravond nog een leuke server te vinden. Denk een server of 8 gejoined waarbij mijn team of aan het baserapen was, of gebaseraped werd..

Positief puntje; ik denk dat ik weet waardoor ik mijn wapens kwijt raak op de nieuwe maps: De dirtbike!
Als ik daar op gezeten heb en doodga ben ik mijn wapen kwijt. Ga het later nog eens testen, maar het lijkt er wel op. Gister bij HenkiePenkie Airlines heel het potje niets aan de hand, totdat ik achterop de bike bij Jackal sprong.

Nu even opzoeken waar ik een bugreport naartoe kan sturen..
ja gisteren was een lastig avondje... wel positief puntje dat je weet hoe het komt nu!

kan evt de server wel dichtgooien zodat je het even kan testen?

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik speel nu al een tijdje Battlefield 3 op de PS3, maar het begint me te vervelen. Een eerste expansion pack is dan ook de meest logische oplossing om het weer leuk te maken. ;) Nu vroeg ik me af welke expansion het leukst is?

Ik heb wat op Youtube bekeken en het lijkt erop dat Aftermath echt super is vanwege het leveldesign. Ik ben niet echt een voertuig-freak en houd ook niet van random-spawn kill frenzy's. Iets tragere en tactische gameplay vind ik het fijnst spelen (in het verleden veel Rainbow Six gespeeld ;) ). Natuurlijk is dit Battlefield, meer arcade dus, maar komt Aftermath het meest in de buurt van mijn wens? Of kan ik beter voor een andere expansion gaan? En welke wordt eigenlijk het meest gespeeld? Zou het namelijk jammer vinden om een expansion a 15 euro te kopen die bijna niemand speelt... ;)

• Henkie
nu wordt natuurlijk end game het meeste gespeeld... en als ik zou moeten kiezen zou ik twijfelen tussen aftermath en end game..

beide zijn goede DLC's

Valt nog mee...
Deze gast heeft er 3700 uur op zitten, dat is dus gemiddeld (vanaf dat het spel uit is en zonder een dag over te slaan) 7,5 uur per dag! :D
http://battlelog.battlefi...64_O/stats/334496714/ps3/

Gisteren eindelijk de Mcom defender medal gehaald!!
Nu alleen nog de mortar en melee medal, maar dat gaat wel even duren...
Qua assignments alleen nog 19 pistol headshots.

• pa4jv
dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Valt nog mee...
Deze gast heeft er 3700 uur op zitten, dat is dus gemiddeld (vanaf dat het spel uit is en zonder een dag over te slaan) 7,5 uur per dag! :D

Gisteren eindelijk de Mcom defender medal gehaald!!
Nu alleen nog de mortar en melee medal, maar dat gaat wel even duren...
Qua assignments alleen nog 19 pistol headshots.
16 jarige spanjaard.. geen school en geen werk. Is toch niet zo gek daar? :+
O, dan valt het inderdaad nog wel mee ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het was gisteravond fiesta! :')
dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Valt nog mee...
Die moet dan echt wel een shitbucket hebben >:)

Misschien iets om ook eens te proberen?

[ Voor 10% gewijzigd door Jackal131 op 17-03-2013 14:05 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cheiron
Henkie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:18:
[...]

ja gisteren was een lastig avondje... wel positief puntje dat je weet hoe het komt nu!

kan evt de server wel dichtgooien zodat je het even kan testen?
Bedankt voor het aanbod, maar dat komt wel goed. Ik had liever gehad dat Dice het getest had ;) d

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
jaaa kansloos was dat haha! sisi!
Jackal131 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:55:
[...]

Die moet dan echt wel een shitbucket hebben >:)

Misschien iets om ook eens te proberen?
[video]
geprobeerd. met jackal, fan-tas-tisch haha! ook echt lekker rondcruizen op 1 bike en dan de passagier overal C4 droppen is baas.

en potje van net @ operation 925..

http://bf3stats.com/report/ps3/85408359

kijk die SPM van iedereen hahah!

[ Voor 9% gewijzigd door Henkie op 17-03-2013 19:28 ]

Henkie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:09:
[...]
geprobeerd. met jackal, fan-tas-tisch haha! ook echt lekker rondcruizen op 1 bike en dan de passagier overal C4 droppen is baas.
Dat was inderdaad lachen. Ik blijk toch de Motorcross dogtag te hebben. Voor de mensen die deze nog moeten halen, ga als passagier op een dirtbike en blaas mannetjes op met C4.

Waarschuwing: op een gegeven moment gaat de tegenstander zich daar erg aan irriteren en gooien ofwel overal mijnen neer (zelfs daar waar je ze normaal gesproken niet neer zou gooien) of je heb een squad met Javelins tegenover je. _O-
Het mooie is wel dat ze zich dan meer gaan richten op jou en de je maat dan dat ze zich richten op de vlag.
Henkie en ondergetekende hebben op deze manier verschillende tanks en mobile AA uitgeschakeld.

• cheiron
Woei, heel potje end game gespeeld zonder dat mijn wapen niet wilde verschijnen! Heb ik alleen maar de hele zooi voor hoeven herinstalleren..
Hopelijk blijft het zo

Verder echt belachelijk veel onevenwichtige potten gespeeld dit weekend. Niet te geloven op hoeveel servers alle hoge rangen aan 1 kant zaten

[ Voor 30% gewijzigd door cheiron op 17-03-2013 22:47 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
omfg kijk dit dan:

http://battlelog.battlefi...amer/stats/201455969/ps3/

al bijna 7x level 100 qua score!

edit: laatste zichtbare battlereports.. alleen maar ZIBA TOWER :D.

edit2: http://battlelog.battlefi...SU06/stats/178473792/ps3/

121000 kills met zijn AEK OMGGGGGGGGGG

en nog meer met een M16A3

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/deadlyice465/

alleen maar noshar TDM :D

[ Voor 58% gewijzigd door Henkie op 17-03-2013 23:30 ]

• pa4jv
Speelt alleen maar ziba die gozer. :D
Nog nooit no-lifers gezien? Je weet dat er voor elke highscore die je neerzet, minimaal 10 aziaten zijn die daar overheen gaan?

• Henkie
nou ja ik verbaas me er wel weer even over ja..

• pa4jv
Henkie, je bent toch wel vrij vandaag he?
Hier nog een filmpje van Xfactor. Je hoeft dus niet persé een schans te gebruiken om een verre jump te maken :+

• Henkie
Jackal131 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:50:
Hier nog een filmpje van Xfactor. Je hoeft dus niet persé een schans te gebruiken om een verre jump te maken :+
[video]
8) :D _/-\o_ _/-\o_ 8) 8) 8)

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Snelle manier om de vlag terug te brengen

PSN: Deere6030

Man o man, wat een pot net...
We hadden de meeste tijd alleen A, heel af en toe wisten we met erg veel moeite door te dringen tot B en
een paar keer zelfs tot C.
Maar we werden te goed tegen gehouden van A naar B.
Hun waren volgens mij wel zo sportief om ons niet te gaan baserapen bij A; ze bleven veelal tussen A & B hangen.

http://battlelog.battlefi...how/4/85559399/184351504/

Een pot waarin de tegenstanders nog 730 tickets over heeft en die een uur duurt;
dat geeft wel aan hoe lang wij de pot lieten duren :P

Tegen het einde werd het wel even spannend, omdat ik de pot ervoor
3x gekicked werd in 1 potje Bazaar... waarom? Geen idee.
Klote admins af en toe.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2013 00:02 ]

Verwijderd

Zo te zien heb ik blijkbaar niet gemist afgelopen 4 dagen! Ik had het even gehad met BF3 en was een beetje te druk hahaha. donderdag/vrijdag/zaterdag en zondag een verjaardag moeten organiseren!!! NOOIT MEER!!!!

Ben op het moment me aan het focussen op de DOM medal en wil daarna scavenger en Gunmaster gaan halen. Iemand interesse in een paar potjes DOM of Scavenger vanavond....leuk voor de afwisseling

Verwijderd

en dankzij dat potje heb ik nu 1080 kills met me ak74m en heb dus de m16 uit me top 5 geschopt :P

nu g3a3 en ak74m m240b kh2002 en wel de aek op 1, maar toch geen m16 meer :P
*mijn*
:P

@Moulin:
Doe dan eens mee een 500% Ziba auto-shotgun only ;)
Leuk voor de afwisseling haha :P
Ik ben er vanavond, we kijken wel wat we gaan doen :)

Verwijderd

pfff kiwi :p

• Henkie
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:44:
Zo te zien heb ik blijkbaar niet gemist afgelopen 4 dagen! Ik had het even gehad met BF3 en was een beetje te druk hahaha. donderdag/vrijdag/zaterdag en zondag een verjaardag moeten organiseren!!! NOOIT MEER!!!!

Ben op het moment me aan het focussen op de DOM medal en wil daarna scavenger en Gunmaster gaan halen. Iemand interesse in een paar potjes DOM of Scavenger vanavond....leuk voor de afwisseling
ja is alles gelukt met de hapjes haha!?

komende 2 dagen ben ik er niet, maar donderdag wil ik zeker wel DOM met je doen.. leuke modus!

Verwijderd

Offtopic: Ja alles gelukt: LOL

Dag1: donderdag 6 eters Mosselen en groentesoep.
Dag2: vrijdag 10 eters waarvan 7 kinderen van 4 tot 6 jaar frietjes etc
Dag3: zaterdag 34 eters hapjes en een warm koud buffet
Dag4: zondag 12 eters hapjes en een warm koud buffet

Alles uiteraard home made (hobby kok) dus ja geen tijd gehad en veeeeel te moe om te spelen hahaha

Maar het zit er weer op, in mei mag ik weer!

• TheLastOttoman
Waarom verlies ik van een PDW mid range terwijl ik een RPK-74M heb? Soms slaan die guns gewoon nergens op. Ik weet dat ik 300 kogels minder schiet per minuut maar ik heb veel meer accurancy en ik doe per kogel meer damage dus WTF.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:34:
Offtopic: Ja alles gelukt: LOL

Dag1: donderdag 6 eters Mosselen en groentesoep.
Dag2: vrijdag 10 eters waarvan 7 kinderen van 4 tot 6 jaar frietjes etc
Dag3: zaterdag 34 eters hapjes en een warm koud buffet
Dag4: zondag 12 eters hapjes en een warm koud buffet

Alles uiteraard home made (hobby kok) dus ja geen tijd gehad en veeeeel te moe om te spelen hahaha

Maar het zit er weer op, in mei mag ik weer!
Nou vanavond maak je dus iig weer virtueel gehakt van je tegenstanders ;)

Verwijderd

LOL! Eerst ff trainen en dan knallen denk ik hahaha

@kurd: dat zie je helemaal verkeerd jij bent waarschijnlijk wat langzamer.... die PDW die schieten zo snel en zijn best accuraat. Mid range leg je het sowiezo af. De PDWs P90 M5K en MP7 zijn mega sterk man ook op een grotere afstand.

RPK-74M heeft toch meer spread....dus op long range kan ik het me ook wel voorstellen dat je sneller dood gaat door een PDW. Ok als je een Bipod hebt dat zou hij eerder dood moeten zijn. Maarja tegenwoordig ga je dood als je zelf al om de hoek bent......
Jij hebt al lange tijd niet meer gespeeld Moulin.
Kurd schiet de laatste maanden vanuit alle hoeken en gaten iedereen neer,
ik snap zijn verbazing dus wel als hij een gevecht eens niet wint.
Lol
;)

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:03:
LOL! Eerst ff trainen en dan knallen denk ik hahaha

@kurd: dat zie je helemaal verkeerd jij bent waarschijnlijk wat langzamer.... die PDW die schieten zo snel en zijn best accuraat. Mid range leg je het sowiezo af. De PDWs P90 M5K en MP7 zijn mega sterk man ook op een grotere afstand.

RPK-74M heeft toch meer spread....dus op long range kan ik het me ook wel voorstellen dat je sneller dood gaat door een PDW. Ok als je een Bipod hebt dat zou hij eerder dood moeten zijn. Maarja tegenwoordig ga je dood als je zelf al om de hoek bent......
Met alleen een heavy barrel heb ik net zo goed spread als een m16 die heavy barrel + foregrip heeft. Ik moet blijkbaar burst schieten met minstens 4 kogels per keer.

Terzijde: Volgens mij snap ik headshot nu: het is geen instant kill, je doet 2x zoveel damage das alles.

[ Voor 6% gewijzigd door TheLastOttoman op 19-03-2013 12:49 ]

• Henkie
yep.

alle LMG's hebben een base spread van 0.4, daar waar veel assault rifles een base spread hebben van 0.2.

ze zijn dus gewoon veel accurater..

de meeste PDW's zitten rond de 0.5/0.6, maar die houden ze ook als ze bewegen! en de AS VAL is de absolute laser, want die heeft geen spread als je stilstaat en aimed down sight.

en jij moet vaak in een battle aimen down sight, want die RPK heeft vanuit de heup een spread van 3.5! en een PDW heeft 1.0 tot 1.2 en hoeft vaak niet te aimen, waardoor die weer tijd wint, jouw suppressed en de gunfight wint.

nog even een edit:

als de PDW een laser hebben gemount, hebben ze vanaf de heup veelal dezelfde (0.5/0.6) spread als aimed down sight.

[ Voor 13% gewijzigd door Henkie op 19-03-2013 12:58 ]

Verwijderd

Feit ik had alleen de cijfers niet maar bedoel precies hetzelfde. Daarom hebben ze vaak een laser op hun pdw...alhans ik heb dat altijd zodat ik niet hoef te aimen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 12:58 ]

Dat gelul over spread cijfers. Ik gebruik een M60 en heb eigenlijk nooit last om mensen op welke afstand dan ook af te schieten. Bij Metro gebruik ik hem vaak om snipers af te schieten. Wat nou spread :+

• Henkie
ja ik moest het ook even opzoeken, maar het bewijs ligt er dat je met je MP7/M5K/UMP etc gewoon niet hoeft te aimen down sight..

edit: ja martin, jij wel, dat weten we. maar jij bent waarschijnlijk dan de uitzondering die de regel bevestigd.

[ Voor 31% gewijzigd door Henkie op 19-03-2013 12:59 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:58:
Dat gelul over spread cijfers. Ik gebruik een M60 en heb eigenlijk nooit last om mensen op welke afstand dan ook af te schieten. Bij Metro gebruik ik hem vaak om snipers af te schieten. Wat nou spread :+
Martin, jij bent gewoon de beste en niemand overtreft dat! Of de gemiddelde xbox speler is gewoon zo slecht. Dat kan natuurlijk ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:00:
[...]

Martin, jij bent gewoon de beste en niemand overtreft dat! Of de gemiddelde xbox speler is gewoon zo slecht. Dat kan natuurlijk ook.
Het werd eens tijd dat ook iemand anders dat inziet. En nee 360 gamers zijn niet slecht. Ik ga ook wel eens dood, but somebody has got to be awesome :+

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:00:
[...]

.... en dat een sniper slechter tegen suppression kan van een LMG.

Verwijderd

Nou door die overdreven suppression gebeurt het nog vaak genoeg dat ik op Rush metro niemand dood krijg terwijl mijn scope toch echt op hun koppie gericht staat.
LordMistery schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:01:
[...]

.... en dat een sniper slechter tegen suppression kan van een LMG.
Mja dat is het grote voordeel. Een sniper die onder vuur wordt genomen (of ik hem nou raak of niet) heeft enorm veel moeite om terug te schieten. Hierdoor kan ik blijven schieten en gaat ie vanzelf wel een keer neer. Ook zonder bipod of zoomlens dus.

Al blijft het schieten vanuit de heup op een grote groep nog steeds het leukste om te doen. Mijn topscore is 8 man met 1 magazijn (sommige wel meerdere keren na revive)

• TheLastOttoman
Suppression moet gewoon generft worden voor alles dat geen LMG is.

Verwijderd

ik kan ook 3 man met 1 assault rifle magazijn doodkrijgen ;)
niet met een aek natuurlijk

• Henkie
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:05:
ik kan ook 3 man met 1 assault rifle magazijn doodkrijgen ;)
niet met een aek natuurlijk
moet je wel hard gooien zeg, met dat magazijn!

Verwijderd

En mijn record is 4 headshot met 1 kogel van een M98! Trouwens dat is me gelukt maar dat had meer te maken met de domheid van de tegenstanders!

@scobravs ik ben beter ik had met een halve clips 6 kills! Vette multikill

Verwijderd

LOL ga jij even multi kills jatten joh :P

Verwijderd

dat is met een sniper waarmee je van dichtbij 1 kogel nodig hebt haha

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Wordt trouwens het vlak achter elkaar doodschieten van mensen met je geweer wel geteld als mulit kill? Gezien ik pas net premium heb gekocht, moet ik nog veel assignments halen. Ik heb ondertussen al meerdere keren 4 of meer lui achter elkaar doodgeschoten maar er wordt niets bij de befaamde rambo assignment geteld.
Ik begrijp nu de frustratie van sommige mensen wat beter. Welke sadist bij Dice heeft het verzonnen om een headshot > 350m te moeten maken. Die onzin heeft me paar uur gekost met zinloos ergens op een berg te liggen

• TheLastOttoman
VTB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:22:
Wordt trouwens het vlak achter elkaar doodschieten van mensen met je geweer wel geteld als mulit kill? Gezien ik pas net premium heb gekocht, moet ik nog veel assignments halen. Ik heb ondertussen al meerdere keren 4 of meer lui achter elkaar doodgeschoten maar er wordt niets bij de befaamde rambo assignment geteld.
Ik begrijp nu de frustratie van sommige mensen wat beter. Welke sadist bij Dice heeft het verzonnen om een headshot > 350m te moeten maken. Die onzin heeft me paar uur gekost met zinloos ergens op een berg te liggen
HD 350 is makkelijk, er wordt totaal 350 geteld. Dus als je in een potje een HShot van 150 maakt en een andere van 100 dan heb je nog 100m te gaan.

Betreft Rambo: C4!!!!!!!!!!

Verwijderd

Appeltje eitje man 350 meter. Heb volgens mij maar 1 schot gelost en ik had em binnen!

Die multikill is een probleem van de meeste mensen.

Ga lekker Canals rush spelen met een Igla en probeer de transport chopper neer te knallen met 4 man erin.
Anders kan je het altijd nog proberen met CV op de CQ maps bij de flags.

Alle assignments zijn reeds binnen moet alleen nog maar 6 medal en dan heb ik alles LOL no lifer!!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 13:32 ]

Verwijderd

headshots zijn ook makkelijk te halen op elke map waar er hijskranen staan. beetje geduld hebben en er is altijd wel een koekwaus die er in klimt :)

Op Oman kun je heel mooi kills maken vanaf de roadblock op de snelweg in het westen van de map. Niemand die je daar verwacht. Speel bij voorkeur wel HC zodat die n00b-ass kill cam uitgeschakeld is.
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:01:
[...] Ik ga ook wel eens dood, but somebody has got to be awesome :+
Pancake dogtag or it didn't happen ;)
Wat dat betreft steekt Kiwi ver, maar dan ook echt ver, boven jou uit haha 8)
Ik draag 'm met pride _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2013 14:33 ]

Verwijderd

of je jat een kill van mij he henkiepenkie, volle LAV en wie jat me kill, Henkie :P

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

LordMistery schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:53:
Waarom verlies ik van een PDW mid range terwijl ik een RPK-74M heb? Soms slaan die guns gewoon nergens op. Ik weet dat ik 300 kogels minder schiet per minuut maar ik heb veel meer accurancy en ik doe per kogel meer damage dus WTF.
Bedoel je mijn UMP :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:25:
Op Oman kun je heel mooi kills maken vanaf de roadblock op de snelweg in het westen van de map. Niemand die je daar verwacht. Speel bij voorkeur wel HC zodat die n00b-ass kill cam uitgeschakeld is.
Hoe ver kun je dan schieten op die map?

Verwijderd

onox schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:40:
[...]

Je kan beter vragen hoe je moet richten / schieten / raken. Als je niet kan richten / schieten / raken heb je er ook geen hol aan hahaha :P

Verwijderd

onox schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:40:
[...]
zo ver als ie groot is :)
ik zou het zo niet weten, ik weet wel dat ik daar een avondje heb gelegen om de M40A5 te levellen en dat me dat best goed af ging vanaf die plek. Die road block ligt sowieso al op geen enkele 'normale' route over de map. de enige mensen die je tegen zult komen zijn mensen die je op komen zoeken (en die zie je al van verre aankomen. Als je dan ook nog eens een spawn beacon halverwege de road block en Olive Fort (A) zet dan ben je gegarandeerd van een avondje sniper fun. Perfect overzicht op een groot deel van de map; de kranen, flats, routes tussen strand en stad...

edit:
als je deze map bekijkt dan zit je dus in het westen op de snelweg net over de brug
http://oyster.ignimgs.com.../9c/Gulf_of_oman_cqa2.bmp

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 15:23 ]

• TheLastOttoman
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:03:
[...]

Mja dat is het grote voordeel. Een sniper die onder vuur wordt genomen (of ik hem nou raak of niet) heeft enorm veel moeite om terug te schieten. Hierdoor kan ik blijven schieten en gaat ie vanzelf wel een keer neer. Ook zonder bipod of zoomlens dus.

Al blijft het schieten vanuit de heup op een grote groep nog steeds het leukste om te doen. Mijn topscore is 8 man met 1 magazijn (sommige wel meerdere keren na revive)
Afbeeldingslocatie: http://mindjunks.com/wp-content/uploads/2012/12/cool-story-bro-house-Cool-Story-Bro1.jpg

• pa4jv
:D

Verwijderd

_O-

Verwijderd

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Verwijderd

pas op dat we de sfeer niet te onprettig maken in dit topic, anders komen de mods ons weer achterop zitten! :p

Verwijderd

_O- _O- _O- _O-

Verwijderd

_O-

• TheLastOttoman
Laatste:

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsMR5ws_ccC3NIhJyjhzuTfFVQFl0WzimSdpKkDk79_torHQVC

[ Voor 5% gewijzigd door TheLastOttoman op 19-03-2013 16:15 ]

Verwijderd

Kan je niet de echte foto gebruiken Kurd.....die is heel makkelijk te vinden haha
Pagina: 1 ... 148 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.