pa4jv schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:09:
Ik zou toch wel eens op de koffie willen bij de buren van Jeroen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
pa4jv schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:09:
Ik zou toch wel eens op de koffie willen bij de buren van Jeroen.
We kunnen vanavond wel eens proberen om met z'n vijven op zo'n motortje te gaan zittenVerwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:42:
Dus een dirtbike is ook een transport vehicle.....
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
maak is een ragemontageiPodKiller schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:55:
Ik zou echt eens moeten gaan opnemen, hoe vaak iedereen gaat ragen,Ik lach me elke avond zowat kapot.
Maar die potjes duren veel te lang om alles terug te kijken.
Ok, dan ben ik er vanavond niet bij
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Cogitationis poenam nemo patitur
Als je daar nou een dag eerder mee was gekomen had ik ze gisteravond of vanmiddag voor je gemaakt. Nu moet je wachten tot na het weekend.Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:29:
Heeft iemand ook gameplay gespot van de TDM mode op de Endgame maps?
Ik doe namelijk mijn best om meer info hier over te vinden, maar zo goed als alles zijn andere speltypes

[ Voor 34% gewijzigd door iPodKiller op 09-03-2013 01:06 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Henkie op 09-03-2013 01:56 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik drink goede wijn, dus nee.Henkie schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:54:
en Uno, nog hoofdpijn?
en de buurvrouw?
Dat zijn de momenten waarop het even helemaal niet meer uitmaakt of je nou dik achterstaat of nietHenkie schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 02:07:
maar mijn god mijn RPG op Riverside Conquest, paradrop vanaf dropship boven a, al aan de parachute hangend een rpg op goed geluk richting een chopper boven E schieten.. minuut later Doublekill chopper uit de lucht!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik begin met nu toch een beetje zorgen te maken. Beginnende alcoholist?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd

Aangezien ik geen rondje endgame (behalve AS) kan spelen zonder dat:Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:35:
persoonlijk kwam mijn voorspelling wel uit; twee avonden end game en daarma weer terugvallen op vanilla content. Gister een paar leuke potjes rush op davamand en metro gehad!
Flickr PSN ID= cheironnl

Wat een supergave dogtag die rechter
[ Voor 51% gewijzigd door TheLastOttoman op 11-03-2013 12:57 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Daar ben ik het echt niet mee eens. In het potje da onze tank werd gejact werden we al compleet overlopen (potje daarvoor ook al). Dus dan heb je het betere team, loop je fluitend door een aanval heen, en dan jat je ook nog eens de tank van een ander.dvdkiwi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:48:
*Een ding wat echt niet kan:
We waren pissed (en terecht) toen de vijand onze tank jatte.
Dat het potje daarop dan wordt geroepen "pak hun tank, pak hun tank", kan echt niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor die linker hebben we te weinig mooie tags imho...onox schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:14:
[...]
Wat een supergave dogtag die rechterDie linker niet zo
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 11-03-2013 13:17 ]
Dan zijn we het lekker met elkaar oneensdvdkiwi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:01:
Ik bedoel:
Het kan principieel gewoon niet.
Nooit niet.
Vind ik he
Flickr PSN ID= cheironnl
yes. hoelaat?dvdkiwi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:26:
Geeft niks hoor, we kunnen het niet altijd eens zijn
Vanavond liefhebbers voor wat potjes SQDM?
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Ergens tussen 7 en 12?
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: Europhea
Mischien moet je The Sims gaan spelen ofzo?pa4jv schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:27:
Heren, mijn excuses voor het vele gevloek van mijn kant. Godverdegodver wat kan ik me irriteren aan
KNIP
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ik kan End Game nog niet downloaden. Er staat wel OUT NOW maar in de Store vind ik m niet terug.Razenko schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 07:57:
nu wachten tot end game uitkomt voor xbox,
gelukkig werk ik vanmiddag zodat ik niet thuis loop te stressen en de download aan kan zetten zodra ik thuis kom
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
en daarom ben ik dus blij dat ik pas om 5 uur klaar ben, geen gerotzooi met dat downloaden, hopelijk kan het vanavond zonder problemen.Mandrake466 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:08:
[...]
Ik kan End Game nog niet downloaden. Er staat wel OUT NOW maar in de Store vind ik m niet terug.
Ik heb trouwens een US account.
Ik had gisteren trouwens verwacht dat er SQDM gespeeld zou gaan worden...Daar had je het tenminste over.Henkie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:38:
Nounou.. KUTKUT SQDM! haha, kiwi en ik moeten er nog maar 1 winnen gvd!
wel mooie potjes, waarvan deze op caspian de leukste was
http://battlelog.battlefi...how/4/84703315/364016030/
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Mandrake466 op 12-03-2013 09:58 ]
Server was 15/24 toen we joinde.. Enige andere optie was server met 4/24 of minder.Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:54:
Nou ben gisteren maar gewoon gestopt ga niet in een rij van 4 of 4 wachten totdat ik eens in de server kom bij de rest van de tweakers. Misschien wel handig om de volgende keer een server te kiezen welk op 21/24 staat als er 7/8 man meegaan!
Verder wel hele leuke scores gehaald en geinige en spannende potten gespeeld.
http://battlelog.battlefi...how/4/84691996/230420491/
en zo waren er nog een paar!
Verwijderd
Scobravs en ik zijn jullie direct gejoined en kwamen in de rij....maakte niet uit maar het duurde te lang en ben gewoon weggegaan. Gebeurt wel vaker dat een server niet helemaal up to date staat in het schermpje. Er is nog meer dan BF3.....lekker slapen is ook lekker hahahaHenkie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:10:
[...]
Server was 15/24 toen we joinde.. Enige andere optie was server met 4/24 of minder.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 10:20 ]
Wat een gore stinkzak is die leunitas06 met zijn m1014 lekker in hoekjes zitten todat je komt, gelukkig had ik die homo geknifed. Los van dat, waren het wel leuke potjes, total domination!Henkie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:38:
Nounou.. KUTKUT SQDM! haha, kiwi en ik moeten er nog maar 1 winnen gvd!
wel mooie potjes, waarvan deze op caspian de leukste was
http://battlelog.battlefi...how/4/84703315/364016030/
Ja het waren allemaal kansloze mannetjes.. overal campen met snipers en bipods.. maar zo zie je maar dat de aanhouder wel wint met fatsoenlijke methodes..iPodKiller schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:59:
[...]
Wat een gore stinkzak is die leunitas06 met zijn m1014 lekker in hoekjes zitten todat je komt, gelukkig had ik die homo geknifed. Los van dat, waren het wel leuke potjes, total domination!
[ Voor 87% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2013 12:14 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2013 12:25 ]
Doe de baserapers in CTF de groeten!Martinspire schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:24:
Endgame is te downloaden voor Xbox: http://marketplace.xbox.c...Type=GameAddon&noSplash=1
Ik zet de gotlive server eerst op CTF. Die Air-modus lijkt me voor de meesten toch niet zo interessant (zullen ook zat servers voor zijn) en CTF kan ik dadelijk wel mixen met Rush.
nog 4 uurtjes wachten en dan ben ik vrij, dan nog anderhalf uur naar huis reizen voordat ik eindelijk kan beginnen met downloadenMartinspire schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:24:
Endgame is te downloaden voor Xbox: http://marketplace.xbox.c...Type=GameAddon&noSplash=1
Vervolgens kun je ingame Endgame ook downloaden. Patch is 1.92gb en patch is 1.73gb (fijn voor de mensen met kleine hd).
Ik zet de gotlive server eerst op CTF. Die Air-modus lijkt me voor de meesten toch niet zo interessant (zullen ook zat servers voor zijn) en CTF kan ik dadelijk wel mixen met Rush.
Jammer dat de GoT server nooit meer Conquest doet, is toch meer mijn modusMartinspire schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:24:
Vervolgens kun je ingame Endgame ook downloaden. Patch is 1.92gb en patch is 1.73gb (fijn voor de mensen met kleine hd).
Ligt er helemaal aan met wat voor teams je te maken hebt. Gisteren een pot gespeeld met veel shitbuckets.
PC gaming.Mandrake466 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:07:
[...]
Mischien moet je The Sims gaan spelen ofzo?
Mensen met een shitbucket zijn toch juist uber goed? YouTube: Battlefield Friends Ep 13 Colonel 100Jackal131 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:40:
[...]
Ligt er helemaal aan met wat voor teams je te maken hebt. Gisteren een pot gespeeld met veel shitbuckets.
Van beide kanten werd er tactisch gespeeld, waardoor er vrijwel niet gebaseraped werd. Erg mooie potten gespeeld.
Ook ben ik inderdaad wel potten tegen gekomen waarbij 1 team veel sterker was dan het andere. Als dat gebeurd, is baserape onvermijdelijk.
Klopt. Vandaar ook dat dat mooie potten waren.Conundrum51 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:05:
[...]
Mensen met een shitbucket zijn toch juist uber goed? YouTube: Battlefield Friends Ep 13 Colonel 100
Verwijderd
Daarom zei ik een paar posts geleden "die BFFs videos komen me zo bekend voor" als wij tweakers samen lopen te spelen!!dvdkiwi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:03:
Deze wil ik graag opdragen aan Jeroeniemoes, omdat ie zo vaak
op verkeerde momenten gerevived wordt
[video]
Hahaha lol
Bijna 1 jaar verder, en nog steeds geniaal!dvdkiwi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:03:
Deze wil ik graag opdragen aan Jeroeniemoes, omdat ie zo vaak
op verkeerde momenten gerevived wordt
[video]
Hahaha lol
Flickr PSN ID= cheironnl
Je kunt toch tussen de windmolens blijven vliegen?cheiron schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:31:
Ik denk dat AS leuker zou zijn als je wat obstakels had waar je doorheen zou kunnen vliegen die dan een heatseeker zouden laten verdwijnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 13-03-2013 11:11 ]
Ja euhm OEPS.. haha wist ik veel dat er ook squad deathmatch op CQ was haha met 1247129843791827 tickets.. gvd wat was dat kansloos!dvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:09:
Het leukste potje BF ooit:
500% SQDM op Donya Fortress!!!
Er was 1 M60, 1 F2000, de rest liep allemaal met shotguns (incl wij 4).
Een groot auto-shotgun festijn!! Het winnende team: 4x Saiga.
http://battlelog.battlefi...how/4/84813123/184351504/
\[/sarcasme modus off]
Deze pot Squad Rush was wel een van de meest spannende die ik meegemaakt heb:
Het was 60 tickets, best veel voor SQ rush.
Maar ze disarmden iedere keer de mcom weer...![]()
http://battlelog.battlefi...how/4/84818716/184351504/
Toen die iMRotterdam weg was ging het wel een stukje makkelijker, maar we hadden de mcom pas bij de laatste 5 tickets.
Wel met een goede tactiek, kudos daarvoor
ja geen idee, maar de P90 doet 20 damage en met een supressor gaat die 20 damage al na 6 meter omlaag richting de 11,2 damage...en hij schiet nog maar met 230 m-s dus hoe hij ons elke keer killde is mij een raadsel van die afstanden.dvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:31:
Het waren Nederlanders, die lagten vast![]()
Haha
Ze waren erg goed idd met hun speelgoedpistooltjes.
Daar zullen vast een hoop lieve woordjes uitgewisseld zijn!dvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:09:
Het leukste potje BF ooit:
500% SQDM op Donya Fortress!!!
Er was 1 M60, 1 F2000, de rest liep allemaal met shotguns (incl wij 4).
Een groot auto-shotgun festijn!! Het winnende team: 4x Saiga.
http://battlelog.battlefi...how/4/84813123/184351504/
\[/sarcasme modus off]
[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 13-03-2013 11:42 ]
het zijn er eigenlijk ook 224.. ipv 100 service stars haha!iPodKiller schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:50:
Saiga en 100 service stars, dan was ik gelijk weg van dat potje.
Die gasten spelen waarschijnlijk voornamelijk close combat maps. Anders hebben ze niets te vertellen met hun shotguns.iPodKiller schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:38:
Omfg.. 224 service stars?? Door zulke types moeten shotguns echt verbannen worden, zo speel je toch geen bf3 man
https://powershellisfun.com
Als we met meer dan 4 man zijn lijkt het ontzettend moeilijk voor mensen om zich aan taken te houden. Het "een ander lost het wel op" idee lijkt dan wel van toepassing.pa4jv schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:09:
Na dagenlang nadenken weet ik waarom we hard falen als we met meer dan 4 man zijn; teveel verantwoordelijkheid. Als we met 4 man zijn blamen we de randoms en hebben we lol, als we met meer man zijn is het onze eigen schuld en zijn zelfs C4-buggies niet leuk meer. Conclusie: fuck winnen.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 13-03-2013 16:32 ]
Als je tegen elk team dat kan rennen verliest boeien die noob-own-potjes me ook niet meer.dvdkiwi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:31:
Ook omdat er zoveel zaken en taken door elkaar geschreeuwd worden
Als we nou wat minder door elkaar heen kwebbelen en 1 of 2 personen (squad leaders misschien?)
de "kwebbelmacht" geven komt het allemaal goed.
Misschien ook eens de headset op squad ipv team zetten (als we 2 gevulde GoT-squads hebben).
Hoe vaak ownen we niet als er 10 tweakers aan 1 kant zitten?
Dan gaat de -toch wel mooie theorie van pa4jv- niet op
En als laatste: gezelligheid is belangrijker dan winnen toch?
Daarnaast hebben we gisteren met 7 of 8 man wel wat lastige potten gewonnen.
Eens. Bij een beetje tegenstand lopen we eigenlijk al over lag te zeuren en wordt er al een andere server gezocht.pa4jv schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:23:
[...]
Als je tegen elk team dat kan rennen verliest boeien die noob-own-potjes me ook niet meer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als ik zie dat we tegen spanjaarden en italianen spelen, dan heb ik 9 van de 10 keer nog gelijk ook.cheiron schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:11:
[...]
Eens. Bij een beetje tegenstand lopen we eigenlijk al over lag te zeuren en wordt er al een andere server gezocht.
Spanjaarden en Italiannen vallen mij ook negatief de laatste tijd, net als sommigen uit de UK....Jackal131 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:29:
[...]
Als ik zie dat we tegen spanjaarden en italianen spelen, dan heb ik 9 van de 10 keer nog gelijk ook.
Cogitationis poenam nemo patitur
Inderdaad. Zojuist een pot gespeeld tegen duitsers. Ook die kunnen er wat van.Bullet NL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:48:
[...]
Spanjaarden en Italiannen vallen mij ook negatief de laatste tijd, net als sommigen uit de UK....
Ze zijn niet kapot te krijgen..... Daar sta je dan met je eigen snelle verbinding.....
"Vroeger" in bc2 (en ook een periode bf3), riepen meestal één of twee mensen bij moeilijke tegenstanders bijvoorbeeld: "We hebben 2 medics, een recon en een ammo gast nodig", en dan hoorde je ook daadwerkelijk een respons van wie welke klasse neemt. Toen wisten de meesten ook wat de goede klasse samenstelling voor een bepaalde mcom set was. Er werd vaak ook begrepen dat je één mcom op kon geven en alle focus op de makkelijk te verdedigen mcom moestpa4jv schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:09:
Na dagenlang nadenken weet ik waarom we hard falen als we met meer dan 4 man zijn; teveel verantwoordelijkheid. Als we met 4 man zijn blamen we de randoms en hebben we lol, als we met meer man zijn is het onze eigen schuld en zijn zelfs C4-buggies niet leuk meer. Conclusie: fuck winnen.
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 13-03-2013 22:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq