Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Hmm, dat lijkt me geen easter eg maar eerder een spoiler dat ze inderdaad weer aan een future-shooter werken. Ergens wel jammer, had liever een direct vervolg op bf3 gezien.

En wat ik bedoel met wat ze hadden kunnen fixen met de servers is in ieder geval een scoreboard (voor de admins) waar de ping op staat vermeld. Dat is niet lastig en ook niet veel werk (copy/paste van pc), dus wat dat betreft gewoon dom dat het er niet in zit.

Ik hoef ook niet dat ze de hele netcode omgooien (al mag dat natuurlijk wel), maar dat ze sommige dingen toch minder lag-afhankelijk maken. Optimaliseren kan ook nog wel gebeuren imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Over de besturing van de dirt bikes ben ik niet positief. Camera draait niet lekker mee (maar goed, dat is net als de wagentjes dus eigenlijk is het de correcte keuze. Maar voelt niet optimaal aan). Lijkt op de besturing van een ouderwetse PlayStation 2 motor game. Het is wel goed controleerbaar maar fijn is anders.

En ook eerste vast loper binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 05-03-2013 17:04 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
trailer laat het wel goed zien inderdaad. complete chaos overal. de nieuwe game-modes vind ik nog niet echt geslaagd, maar morgen nog maar weer een poging wagen.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
johan bos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:12:
Gisteravond was bij mij de hit registratie behoorlijk flut, sorry dat ik er weer snel vandoor was.
Vanavond maar eens weer zien.
Je gaat je excuseren voor de waardeloze performance van de servers... Jij bent gek :+ Ik was blij dat een vastloper me verloste...

End game absoluut via de PS Store downloaden, peoples!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Eerste oordeel AS: next please.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

OOh komop kut patch! Die DLC downloadt wel kei snel, maar die patch van 2gb kei sloom! -.-

• pa4jv
Haha, 1e kill op de dirtbike is binnen

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 23:22
Nou, proberen bij deze DLC niet eerst 3 keer de foute DLC te downloaden :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

gewoon op Armored Kill blijven klikken en dan komt alles goed met je :p
Zijn jullie nou gamers of niet? Kom op met die reviews :P
Op de nieuwe maps:
Hoe is Air Superiority?
Hoe is CTF?
Hoe is Rush?
Hoe is Conquest?

Aldus een ongeduldige 360 gamer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:12:
En Kiwi wat is er met je prioriteitenstelling gebeurd? Moulin neemt er zelfs een hele week vrij voor :)
Ow niks hoor ;)
Ik zit niet zo te springen om End Game.
Ben 'm wel aan het binnenhalen nu maar daar blijft het voor vanavond ook even bij ;)
Het spelen komt donderdag of vrijdag denk ik (héél misschien na de voetbal nog).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Conquest vind ik niet zo fijn tnt, air superiority ook niet. Dogfights gaan meer om lock on's ipv dogfights met de main guns, zal ik niet vaak gaan spelen. Rest nog niet erg geprobeerd maar ik ben niet heel erg onder de indruk. Helaas nog geen Ctf en rush kunnen spelen. Vanavond voetbal dus de rest komt ooit wel.

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 05-03-2013 19:56 ]

• pa4jv
Ctf vind ik best leuk, als je 3 man laat verdedigen en 3 aanvallen win je. :P Rush maps zijn recht toe recht aan, alleen die nieuwe humvee is misschien wat te goed. AA + normale rockets...
AA humvee vond ik irritant als ie goed was verstopt. Maar als je eenmaal weet waar ie zit of is gespot dan is het niet zo een hele dreiging meer. Die rockets zijn gelukkig vrij traag (zowel schieten als reload).

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

KLOTE mines! Elke keer als ik de flag heb of Javelin zonder dat ik locks hoor, of een kut m15 mine. -.-

• cheiron
10 minuten bezig, en het is weer bugheaven. Geen wapens zichtbaar en geen geluid als voornaamste problemen. En die motor bestuurt echt ontzettend slecht...

Oh, en nu meteen een eerste vastloper. Sorry Kurt, maar dan stop ik er even mee

Flickr PSN ID= cheironnl

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ben er nog niet echt kapot van op dit moment, komt misschien ook omdat iedereen als een kip zonder kop in het rond rent. Zonder enig teamwork hoef je van CTF niet veel te verwachten.

En inderdaad de "geen geluid momenten" zijn weer helemaal terug, haast nog erger dan daarvoor

PSN: Deere6030

• pa4jv
Het is ook weer een mooie voor je playstation ja, zal niet de laatste keer zijn. :P

• Dynamix
cheiron schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:42:
10 minuten bezig, en het is weer bugheaven. Geen wapens zichtbaar en geen geluid als voornaamste problemen. En die motor bestuurt echt ontzettend slecht...

Oh, en nu meteen een eerste vastloper. Sorry Kurt, maar dan stop ik er even mee
De DLC heet niet voor niks End Game :/

• pa4jv
:D :D

Scherp

• cheiron
Lol, inderdaad behoorlijk scherp.
Overigens heb ik mij wel goed vermaakt in een potje air superiority. Dat is best leuk als er geen level100 superpiloten zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

• johan bos
Hmm net even weer CTF map, blijkt dat ze gewoon in je spawn kunnen komen en je in de rug schieten en alle vehicles slopen.

Overigens heeft damapeak rush een extra mcom basis op het eind gekregen, waarin de defenders twee tanks krijgen en de attackers 1.

http://imgur.com/a/0TrwA

Tsja.... Waarom? De originele laatste twee bases zijn niet per se makkelijk. Maar misschien moet ik het anders bekijken. Als het al zo was vanaf het begin ziet het er eigenlijk logisch uit. Nu wordt dat stuk tenminste gebruikt...

edit: no sound was me ook overkomen. Al was het dit keer volgens mij een tikje anders. Het was heel wat zachter, je hoorde wel iets. Voor mij leek het te komen door de paradrop, gasgeven met de lav klinkt iets minder hard als je naar beneden valt, alleen klonk het soms ook zo als je dus al op de grond was.

Als je overigens de hele tijd gas geeft tijdens de paradrop gaat je lav bij aanraking met de grond kuren vertonen en begint van die dronkemans capriolen uit te halen. Dat overkwam me tenminste beide keren toen ik het deed :P

[ Voor 41% gewijzigd door KngfCnns op 05-03-2013 23:32 ]

Verwijderd

eerste indruk CTF: meh....
eerste indruk Air Sup.:meh....
algehele eerste indruk End Game: meh....

CTF maps zijn ongeveer 10x te groot om behoorlijk CTF te kunnen spelen. Probeerde net in men eentje de enemy flag position schoon te houden zodat onze flag caps makkelijker werden. Met een chopper, tank en infantery tegen je valt dat niet mee. Elke keer als we dan toch de vlag hadden werd de carrier afgeschoten omdat je eerst nog 500 meter door het open veld moet om te scoren.

Air Sup. slaat net als zijn downie broertje Tank Sup. als een lul op een slagroomtaart..... Lock On fest van hier tot tokio, flags innemen is een leuke bijkomstigheid maar deze game mode heeft de oorkonde "WAARDELOOS" binnen twee minuten binnen gehaald.

Map design ziet er verder wel cool uit, Operation Riverside deed me een beetje aan Laguna Alta denken van BC2. Misschien dat ze op CQ/Rush nog de moeite zijn.

man man man wat heb ik achteraf een spijt dat ik Premium aan heb geschaft. Close Quarters en Aftermath zijn OK, de rest mag zo de digitale prullenbak in eigenlijk :(
Welke DLC had wel meteen leuke nieuwe modussen. Ik had gunmaster en scavenger ook al aardig snel gezien. Daarom ben ik nu vooral benieuwd naar de nieuwe rushmaps.

Dat van damavand vind ik wel opvallend trouwens. Het was niet dat die map altijd snel klaar was. Maar goed, meer vanilla content is altijd beter. Maar ze zullen wel niets aan de andere maps hebben gedaan. Weer iets wat niet in de patchnotes stond in ieder geval.

Verwijderd

Dat klopt ja, de nieuwe modes zijn stuk voor stuk niet echt geweldig.
Maar ook CQ en Rush kunnen floppen, dat heeft AK wel bewezen ondertussen (alhoewel Armored Shield een best leuke map is)

Liever had ik gezien dat DICE een aantal brute CQ/Rush maps had released (ala vanilla) dan dat ze steeds met dit soort halfbakken meuk op de proppen komen
Maar als nog niemand ze gespeeld heeft en anders ook niet meld hoe ze zijn, komen we natuurlijk nergens.

Verwijderd

Nou ja ik vermaak me perfect met de nieuwe DLC CTF is cool, enige klote is dat zoals Johan al zei dat de enemy achter in je eigen spawn alles kan slopen! Gisteren hadden we een aantal irritante ventjes erbij lopen welke c4 op alle dirtbikes van ons plakte en vervolgens ga je zitten BOEM!!!

@joshje: hou je grote bek eens een keer en anders trek ik je door je headset heen en maak een meisje van je! Je stem heb je al mee nu de rest nog! :*) 8)7

Niet iedereen is zo goed als jou!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 08:20 ]

Wat mij gisteren vooral opviel en dat zal te maken hebben met het nieuw zijn van de maps, dat er totaal geen teamplay was. Bij een potje rush leek het wel of onze teammates opzoek waren naar de vlaggen. Ze waren in ieder geval niet in de buurt van de Mcoms te vinden.

Ook CTF leek niet iedereen duidelijk. Toen we de enemy vlag hadden (en zij de onze) bleef iedereen de enemy-vlag verdedigen :? 2 a 3 personen maakten zich er druk om om de eigen vlag terug te halen...

Waarschijnlijk moet iedereen er nog een beetje inkomen, maar lollig was gisteren even niet.

Daarom maar een begin gemaakt met Tomb Raider (erg leuk)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

@jackal: wat dat betreft moet je echt met een groepje tweakers spelen om CTF goed te kunnen spelen. Veel comm is nodig en dat makt het wel leuk. Gisteren toch nog een paar potten gewonnen. Wat opvalt is dat men je hulp niet aanvaardt. Lopen ze met een vlag rond vanaf enemy basis naar onze vlag stappen ze niet op de motor of in de tank etc......het leek wel of ze bang waren dat ze de vlag kwijt zouden raken....als ze instapten of opstapten.

Kurd had er ook al last van hij maar roepen: STAP IN, STAP OP!! maar nee lekker rennen is ook lekker!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Zitten er ook TDM maps in de Endgame mappack?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb gister 1 rondje Air Superiority gespeeld, en vond het wel aardig!
Best wel Top-Gun-dogfight gevoel, denk dat het na een paar keer gaat vervelen.

Wel denk ik dat Dice eindelijk eens geluisterd heeft naar de community betreft de assignments.
Die stellen in de DLC echt niks voor om te halen.
bijv. de Scar Spangled Banner assignment:

Return 5 CTF flags

Capture 2 CTF flags

Win 1 round of CTF

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 06-03-2013 09:37 ]

PSN: Von_Smallhausn

• johan bos
Denk ook dat veel ergernis voort komt uit het feit dat veel wat aan het sightseeën zijn over de hele maps.

CTF is schijnbaar ook nog wennen, gister was er ook iemand die schijnbaar niet door had dat hij de vlag had en gewoon ergens halverwege de map bleef klooien, i.p.v. terug te rijden. Toch zou je zeggen dat de basis van deze modus wel bekend is?? 8)7

Verwijderd

Ook jij hebt ooit voor de eerste keer CTF gespeeld he :) Waarschijnlijk was dat UT99 ofzo, ik vergeet hier ook nog wel eens rekening mee te houden. Ik vind het moeilijk te beseffen dat BF3 voor sommige mensen de eerste shooter is die ze spelen, die kijken dus over 15 jaar met hetzelfde epic gevoel terug op BF3 net zoals ik nu doe naar UT99 en CS :)
Wel lullig dat je altijd op de map te zien bent als je de vlaggendrager bent, haha.

Ik kan me herinneren dat je bij Enemy Territory echt moest zoeken naar degene die jou vlag had. Dat had ook wel iets 8) . Ach ja, deze maps zijn natuurlijk ook vele malen groter.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
Mijn conclusie tot nu toe is: Armored Kill 2. Maps voelen hetzelfde aan, zijn groot en hebben veelteveel vlaggen voor de consoles op conquest. ctf en air supp. nog niet geprobeerd, maar op conquest is het een beetje kut...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:58
Gister een paar snelle potjes gespeeld.

Rush mappen zien er gaaf uit. Alleen door Dirt bikes voelt het alsof de attackers te snel bij de Mcoms kunnen komen

Conquest doet qua grote beetje denken aan B2K en Caspian Border

CTF nog niet gespeeld.

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:46:
Mijn conclusie tot nu toe is: Armored Kill 2. Maps voelen hetzelfde aan, zijn groot en hebben veelteveel vlaggen voor de consoles op conquest. ctf en air supp. nog niet geprobeerd, maar op conquest is het een beetje kut...
Als je de maps voor CQ te groot vindt dan ben je met CTF denk ik ook zo klaar.
Ik had een bepaalde voorstelling van CTF waarin de twee flags niet meer dan 150m uit elkaar lagen en dat het vooral infantery based zou zijn. Daarom was de teleurstelling behoorlijk groot toen ik zag dat er tanks, heli's en ander gemotoriseerd gespuis aanwezig was. :P Plus dat er ook nog een behoorlijk grote afstand tussen de flags zit. Op zich allemaal geen probleem als je er van houdt, maar in mijn beleving horen tanks en heli's niet thuis in CTF :)

Nee CTF wordt denk ik niet mijn cup of tea, maar ga het zeker nog wel een kans geven. AS ben ik wel al klaar mee, net als TS slaat het absoluut helemaal nergens op...

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Kan je met die dirtbikes wheelies maken 8) ?

• johan bos
Yep, onder sprint

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:41:
@jackal: wat dat betreft moet je echt met een groepje tweakers spelen om CTF goed te kunnen spelen. Veel comm is nodig en dat makt het wel leuk. Gisteren toch nog een paar potten gewonnen. Wat opvalt is dat men je hulp niet aanvaardt. Lopen ze met een vlag rond vanaf enemy basis naar onze vlag stappen ze niet op de motor of in de tank etc......het leek wel of ze bang waren dat ze de vlag kwijt zouden raken....als ze instapten of opstapten.

Kurd had er ook al last van hij maar roepen: STAP IN, STAP OP!! maar nee lekker rennen is ook lekker!
Ik heb op die manier 2 flags gepakt en 500 punten gescoord voor die assignment en het ging zo:

- Collega rent met flag naar onze basis, hijs alleen, no chance!
- Ik stop voor hem (nota bene) en ram op select.
- Hij rent door en gaat dood.
- Ik stap af van mijn brommertje, maai iedereen neer (als je vlag capped, dan let je blijkbaar niet goed op).
- Pak die vlag, hop op mijn rokende bike en ram tegen de vlagpaal, stap uit en 'profit'.
- Dit is in 1 avond 3 keer gebeurd, toeval? Ik denk het niet.

Steam ID: TheLastOttoman

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel vind ik jammer dat je niet met je handgun kunt schieten tijdens het rijden.
Beetje gta style met je handgun of pdw kunnen schieten terwijl je rijd op een bike zou idd wel leuk zijn geweest. Ze hebben het niet arcade gemaakt (jammer, geen uzi drive by :S :P)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Je bent kei kwetsbaar op die dirtbike, los van dat het snel is. Een handgun of PDW voor dat beetje extra bescherming had wel erbij gekund, want richten op zon motor is lastig. Het lijkt me ook leuk om andere rijders eraf te schieten, dan alleen maar achter elkaar aan te hollen.. De youtubers zouden er ook veel aan hebben gehad voor hun filmpjes.

• Henkie
alle javelins en guided kunnen zo locken op je dirtbike.. je bent voer voor jets en choppers!

moet nog 1 vlag cappen gvd voor de assignment.. elke keer is iemand me voor, OF!!! liggen er mijnen grrr

Verwijderd

Nou die kwetsbaarheid is inderdaad enorm!! 1 Javelin of guided en je bent de pineut!
Tja mijnen zijn niet ook rete populair

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 12:57 ]

• johan bos
Dat komt de balance wel ten goede denk ik, anders zijn die snelle motoren slecht te onderscheppen.
Gister met Josh op de motor, als schutter, dat ging ook wel leuk.
Met 2 motoren bijelkaar blijven, dat lockt wat lastiger

[ Voor 17% gewijzigd door johan bos op 06-03-2013 13:04 ]

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Gisteren na lange tijd weer eens BF3 gespeeld om te kijken of CTF wat was. Kwam 1ste potje tegen onze tweakers. Kansloos verloren.. Daarna zaten we volgens mij samen in het team, maar toen zat het hele enemy team bij onze basis te spawnrapen..

Ach, ik vind het wel leuk om met de vlag op een motor te crossen terwijl iedereen probeert je op te blazen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

Ik voel trouwens weer een hoop cheap-ass C4 kills aankomen in CTF. Zo moeilijk is het niet om een plakje C4 te verstoppen bij de flag. Daarnaast zal niemand de moeite nemen om eerst even een grenade op de vlag te smijten om het C4 verhaal te voorkomen.
Vanavond eens proberen, kijken hoe lang het duurt voordat ik gekicked/banned wordt van een server :+

• Geronimous
Heb overigens ook last van veel nieuwe oude bugs. In voertuigen op de EG maps ben ik vaak het geluid kwijt. Framedrops op over te janken, dus de hangers zullen er ook wel aankomen. Jammer. Denk niet dat ik veel tijd ga doorbrengen.

Eén kanttekening: heb wel alleen met randoms gespeeld tot dusver, dus misschien is het mét tweakertjes wel leuk. :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cheiron
Iemand al ervaring of de oude bugs er ook weer zijn op oude maps?
Verder vond ik de dirtbike ook echt waardeloos besturen, maar dan vooral in de interactie met de omgeving: Kleine heuveltjes waar de dirtbike vol tegen tot stilstand komt e.d.

Flickr PSN ID= cheironnl

• TheLastOttoman
cheiron schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:06:
Iemand al ervaring of de oude bugs er ook weer zijn op oude maps?
Verder vond ik de dirtbike ook echt waardeloos besturen, maar dan vooral in de interactie met de omgeving: Kleine heuveltjes waar de dirtbike vol tegen tot stilstand komt e.d.
Ik heb gehoord dat geluid wegviel en soms krijgen mensen helemaal geen wapens te zien om mee te schieten. Josje heeft zijn hele BF3 game opnieuw geinstalleerd om het gefixt te krijgen.

Verwijderd

Als ik bekijk hoevaak ik al spontaan ben ontploft op die quads dan kan ik me al voorstellen wat voor een feest het op de dirt bikes is :D

Toen ik laatst in BC2 op een quad aan het rondjagen was kwam ik er pas achter hoe goed ze het daar uitgewerkt hadden.

• TheLastOttoman
Ik heb de neiging om gewoon BC2 te kopen, er zitten nog ongeveer meer dan duizend man online continu.

Verwijderd

Ja zeker doen! genoeg leuke potjes te vinden op elk moment van de dag :)
Met een beetje mazzel trek je em voor een paar euro ergens uit de grabbelbak

• Bintzak
  • Laatst online: 22-11 12:59
Jackal131 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:36:
Wel lullig dat je altijd op de map te zien bent als je de vlaggendrager bent, haha.

Ik kan me herinneren dat je bij Enemy Territory echt moest zoeken naar degene die jou vlag had. Dat had ook wel iets 8) . Ach ja, deze maps zijn natuurlijk ook vele malen groter.
En op hardcore ?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
cheiron schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:06:
[...]
Ik heb wat Youtube gezien van de nieuwe DLC. Moet je om dit te voorkomen niet een wheelie maken om over randjes e.d. te komen?
Schimanski81 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:26:
Kan je met die dirtbikes wheelies maken 8) ?
De tactiek bij CTF gaat denk ik worden:
* Als eerste de vlag van de tegenstander pakken.
* Terugbrengen naar basis en vervolgens a la rush je eigen basis campen. Iedereen engineer zodat je de hele basis vol met mijnen kan droppen. Hoppakee! :)

Ofnie?

[ Voor 15% gewijzigd door Unomomentodado op 06-03-2013 23:24 ]

Ik vraag het nog maar eens, hoe is rush op de nieuwe maps nou?

Unomomentodado schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:22:
[...]
De tactiek bij CTF gaat denk ik worden:
* Als eerste de vlag van de tegenstander pakken.
* Terugbrengen naar basis en vervolgens a la rush je eigen basis campen. Iedereen engineer zodat je de hele basis vol met mijnen kan droppen. Hoppakee! :)

Ofnie?
Alleen als de tegenstander jou vlag niet heeft. Is dat wel het geval, dan heeft jou genoemde tactiek geen zin.
Geen idee. Ik speel eigenlijk nooit HC.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 07-03-2013 07:19 ]

Verwijderd

Nou ja nu kan ik het dan eindelijk met zekerheid zeggen: Ik vermaak me perfect met CTF!! leuke game modus en je wordt onderhand gedwongen om samen te spelen! En daar gaat het om bij BF! Niet dikke KDs halen maar gewoon samenspel en winnen!!

Een pot met een meesterlijke samenspel met tweakers:
http://battlelog.battlefi...how/4/84008080/230420491/

En eentje met randoms:
http://battlelog.battlefi...how/4/84002508/230420491/

Dit waren toch wel de spannendste game van mijn avond!

Air Sup: vind ik iets minder! Zoals King al had gepost het gaat alleen maar om het locken! geen dogfights en veel bad lucks!!

CQ: opzich wel geinig. De maps zijn net iets te groot, maar nog steeds vermakelijk.

Rush en TDM: beide modussen nog niet gespeeld.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister CTF gespeeld en moet zeggen.....

Assignments ervoor gehaald en ga het nu nooit meer spelen,
wat een k*t modus, als de teams maar beetje ongebalanceerd zijn dan is zo'n potje echt in 2 minuten af.
Om nog maar te zwijgen van die admins die je gewoon killen en switchen als je de enemy flag bijna binnen hebt gehaald, op 20 meter na }:|

Zoooo blij dat ik de Scar Spangled Banner assignment binnen heb,
hoef ik nooit meer CTF te spelen (en gelukkig ook al de 3x de vlag gepakt voor de SCAR-L Specialist)

Edit: Kak! Kom er net achter dat ik nog 7 van de 10 enemy flag carriers moet killen voor de M39 Specialist |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 07-03-2013 09:00 ]

Verwijderd

"Assignments, greatest source of frustration for BF3 gamers since 2011!" :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:41:
Hahahaha :*) true story!

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:41:
Geldt denk ik alleen voor de consoles. 24 personen is toch te weinig.

• Henkie
Zo, de S-TAC is binnen. Nog meer mensen al lid van de club?

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:15:
Zoveel en lang kan ik helaas niet spelen hahaha bij mij staat ie nog gelocked.....moet je zeker eerst die andere 3 afmaken/behalen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als DICE dan toch dev wapens erin gooit, waarom niet gelijk die .44 magnum met silencer en laser erbij? Spel is toch al verkloot.

Verwijderd

Doet me denken aan die scene uit "The Naked Gun" waar die gast begint met een revolver en eindigt met een kanon :P

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Waarom zo zuur? Ik vind het wel lachen dat DICE medewerkers met wat bijzondere dingen rondlopen die je van ze op kan pikken als ze dood gaan ingame.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Grom, had me voorgenomen om hard aan de studie te werken, en opeens zie ik dat End Game uit is.. Even snel een rondje dan maar O-)

Wacht, zit nou in het console topic te kijken .. :')

* Murk heeft een 2e bak koffie nodig

[ Voor 29% gewijzigd door Murk op 07-03-2013 11:50 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:58
Unomomentodado schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:47:
Waarom zo zuur? Ik vind het wel lachen dat DICE medewerkers met wat bijzondere dingen rondlopen die je van ze op kan pikken als ze dood gaan ingame.
Mee eens maar lijkt me toch wel erg lekker om met die Magnum en silenced Spas rond te rennen. >:)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Unomomentodado schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:47:
Daar heb ik het ook niet over.. dit is van juni. Ik bedoel dat ze ook die magnum er ook moeten ingooien als die s-tac erin komt.

• johan bos
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:18:
[...]

Zoveel en lang kan ik helaas niet spelen hahaha bij mij staat ie nog gelocked.....moet je zeker eerst die andere 3 afmaken/behalen.
Hmm jah inderdaad jammer, had de hoop dat het losse assingment was, de pijl loopt namelijk niet door.

[ Voor 17% gewijzigd door johan bos op 07-03-2013 13:01 ]

• Henkie
johan bos schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Hmm jah inderdaad jammer, had de hoop dat het losse assingment was, de pijl loopt namelijk niet door.
Ja dat was nogal kut. iedereen zit te azen op de vodnik/hummer AA en iedereen wil de vlaggen jatten!

maar het is gelukt.. andere assignments kunnen me aan me reet roesten..

en speciaal voor Martin:

Paar rondes RUSH gespeeld, vind vooral Sabalan Pipeline heel leuk, goede balans. Kiasar Railroad is heeel open zeker de eerste set.

en er zitten aan beide kanten attack-choppers op volgens mij alle rush maps.

Gisteren even gespeeld met wat tweakertjes.
Eerste indruk:

-CTF: ik snap er nog weinig van. Heb ook nog nooit CTF in een game gespeeld.
Wat moet ik doen, waar moet ik naartoe? Zoveel vragen ;)
Ik moet het wat vaker spelen om het door te krijgen.
Veel informatie in beeld.

-AS: To lock or to be locked, that is the game.

-Conquest: gewoon conquest, maar dan op grote mappen ;)

Morgenavond maar eens wat tijd in gaan steken.

• johan bos
CTF => ga naar de basis van de tegenpartij, pak de vlag (rood) en breng hem terug naar je eigen basis/vlag (blauw).

>>---- Eén maar; je kan de vlag niet afgeven op je basis als je eigen vlag meegenomen is.

en ...natuurlijk moeten er mensen de eigen vlag bewaken en terug pakken. terug pakken is net als met een conquest vlag (metertje)

[ Voor 24% gewijzigd door johan bos op 07-03-2013 14:02 ]

Ah, dat is duidelijk.
We gaan het morgen eens proberen, thanx :)

Verwijderd

Vanavond kraambezoek, finale Wie Is De Mol en hoogst waarschijnlijk een mining operation in EVE
Weinig tijd gok ik vanavond voor BF3 :)
Misschien dan maar een beetje doorhalen tot 02:00, moet kunnen toch op donderdag :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:11:
Misschien dan maar een beetje doorhalen tot 02:00, moet kunnen toch op donderdag :P
Zekers!! En vooral als om 06.00 uur het wekkertje weer gaat :+

Verwijderd

Vrijdag's rinkelt ie pas om 07:00 bij mij :)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor de lui die nog niet kunnen spelen:

Stukje CTF op de nieuwe sneeuw-map:
YouTube: Battlefield 3: End Game, Capture the flag on Sabalan Pipeline, second day, PS3 HD gameplay

Stukje Conquest op nieuwe stof-map (de mooiste van de nieuwe maps vind ik):
YouTube: Battlefield 3: End Game, Conquest on Nebandan Flats, second day, PS3 HD gameplay

Pijpen sabbelen voor de liefhebbers:
YouTube: Battlefield 3: End Game, Conquest on Sabalan Pipelines, second day, PS3 HD gameplay

[ Voor 26% gewijzigd door Verstekbakker op 07-03-2013 20:59 ]

• pa4jv
The fuck, die maps zijn al veel te groot en dan ga je 8v8 spelen? :F

• pa4jv
Je had gelijk Moulin, die Jood was niet helemaal zuiver. Vuile yank. :P

http://bf3stats.com/report/ps3/84133639

Ook die woestijnratten bewijzen maar weer dat ze beter daar een eigen servertje kunnen hosten, wat een drama zeg. :D

• Dynamix
dvdkiwi schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:52:
Gisteren even gespeeld met wat tweakertjes.
Eerste indruk:

-CTF: ik snap er nog weinig van. Heb ook nog nooit CTF in een game gespeeld.
Wat moet ik doen, waar moet ik naartoe? Zoveel vragen ;)
Ik moet het wat vaker spelen om het door te krijgen.
Veel informatie inbeeld.
Snap je wel alle geluidjes bij CTF dan? :P

Hoe is rush op de nieuwe mappen eigenlijk?

• Geronimous
Dynamix schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Snap je wel alle geluidjes bij CTF dan? :P

Hoe is rush op de nieuwe mappen eigenlijk?
Rush moet ik nog proberen... Mss iets voor morgenavond jongens? :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Die transport vehicle moet je zeker in een rush map mollen of zit er in een CQ map ook een transport vehicle???

Assignment: IFV drops

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 08:02 ]

• Henkie
Gewoon een motor neerknallen met je ifv

• johan bos
Ehm, je moet voor die assignment toch vehicles slopen die gedropped zijn uit het vliegtuig??

• Henkie
Nee. Je moet vehicles slopen met jouw uit het vliegtuig gedropte ifv. Gewoon 1 andere ifv 1 infantry en1 dirtbike en klaar is Kees, of Moulin of deere

Verwijderd

Dus een dirtbike is ook een transport vehicle.....wazig! Nou ja daar gaan we vanavond dan maar even voor. Wil toch even die S-tac hebben. M1911 heb ik niet eens...

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Maar bedoelen ze met "Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV" niet dat je gewoon ook een andere IFV moet vernietigen?

• Henkie
Ja dat zei ik toch..

1x ifv
1x infantry
1x motor

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Sorry, had het niet goed begrepen! duidelijk nu :)

• johan bos
Ze mogen er zo langzamerhand wel een handleiding bij doen..

Gister werden er mensen kwaad op mij omdat ik cover zocht en de vlag niet afleverde, maar dat wil niet als de tegenpartij onze vlag heeft :+

[ Voor 55% gewijzigd door johan bos op 08-03-2013 10:27 ]

• Henkie
Mon0lith schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:23:
Sorry, had het niet goed begrepen! duidelijk nu :)
ja het is gebrekkig engels wat Dice gebruikt heeft bij deze assignments..

en de S-TAC is leuk, maar ik ben toch weer van plan terug te switchen naar de .44 Magnum, die heeft toch weer een stuk meer punch, en daar gebruik ik mijn handgun voor..

• Geronimous
Hmm... lees net dat DICE interesse heeft om de (volgende?) Frostbite engine ondersteuning te gaan laten bieden aan de Oculus Rift. Dat zou mooi zijn op de PS4!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
Jeroen, dan zie je nog beter hoe je altijd genaaid wordt.. :+

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:46:
Jeroen, dan zie je nog beter hoe je altijd genaaid wordt.. :+
Hahaha

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zou echt eens moeten gaan opnemen, hoe vaak iedereen gaat ragen, _O- Ik lach me elke avond zowat kapot.

Maar die potjes duren veel te lang om alles terug te kijken.

• pa4jv
Ik zou toch wel eens op de koffie willen bij de buren van Jeroen. :D
Pagina: 1 ... 146 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.