Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik denk dat de console players er achter zijn gekomen dat de grotere maps (Caspian, Firestorm etc.) niet zoveel punten opleveren als Metro :)
Metro rush vind ik inmiddels wel wat leuker dan voorheen. Die past immers nog wel prima in de gedachtegoed van een rush map. Maar de conquest variant lijkt voor mij nog steeds te weinig op een leuke conquest map. Nog steeds kills/revives rijgen en camp galore ipv een dynamisch leuk conquest spelverloop wat hoort bij een goede battlefield map. Het boeit 95% vd metro spelers waarschijnlijk niet eens of ze de ronde winnen :O

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ga vanavond maar weer eens BF3 spelen. Even al dat gerage weer horen :)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
KngfCnns schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:49:
Metro rush vind ik inmiddels wel wat leuker dan voorheen. Die past immers nog wel prima in de gedachtegoed van een rush map. Maar de conquest variant lijkt voor mij nog steeds te weinig op een leuke conquest map. Nog steeds kills/revives rijgen en camp galore ipv een dynamisch leuk conquest spelverloop wat hoort bij een goede battlefield map. Het boeit 95% vd metro spelers waarschijnlijk niet eens of ze de ronde winnen :O
En toch al heel wat leuke, enerverende, spannende lange rondes gespeeld op Metro Cq. Vooral het terugkomen van een flinke achterstand en een baserape ontwrichten met wat Gotters blijft leuk. En levert veel puntjes op :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

KngfCnns schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:49:
Metro Rush zat toentertijd ook in de Beta ofniet? Alhoewel ik geen Rush speler ben vind ik de volgorde van Park-Metro-Stad wel een hele sterke
^ Klopt ja. De sterke punten van een goede rush map zijn dat alle bases verschillende omgevingen/situaties brengen. Metro rush doet dat wel goed.
Jeroenimoes schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:04:
[...]

En toch al heel wat leuke, enerverende, spannende lange rondes gespeeld op Metro Cq. Vooral het terugkomen van een flinke achterstand en een baserape ontwrichten met wat Gotters blijft leuk. En levert veel puntjes op :)
Ik heb ze ook meegemaakt. Maar toch heb ik het gevoel dat de volgende game modi bestaan: Rush, Conquest, de rest en Metro Conquest. Je hebt uiteraard gelijk dat metro waarschijnlijk de populairste map is. Maar dat is niet omdat het de meest authentieke battlefield map is. Het lijkt zn populariteit te genieten omdat het één van de minst authentieke bf maps is. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je het er leuk op kan hebben, vind ik heel soms ook wel eens. Maar het is verder een map die mij persoonlijk niet aantrekt.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 21:39
Laatst bf3 weer eens opgestart, het is nog altijd een van mijn favo games, lekker knallen en lekker dogfighten, maar een OZO tergelijk minpunt is de teambalance, dit is echt in 9/10 potjes gewoon totaal zoek, of je wordt totaal geraped en vice versa. Het komt maar zo af en toe voor dat er een potje spannend is tot de laatste minuut. Of van die potjes waar je geen seconde in een heli of jet kan stappen en je al helemaal geraped bent voor het opstijgen. Erg jammer, zo speelde ik gisteren na enige tijd weer even een potje waarbij ik binnen 5 minuten 5x achter elkaar ben geknifed op totaal verschillende plekken waarbij ik alle hoeken goed in de gaten hou gewoonweg omdat de hele balans weg is. En dan staat mijn xbox ook weer snel uit.

Verwijderd

Mooie plaatjes van End Game-DLC voor Battlefield 3 :

http://www.gamer.nl/video...28Gamer.nl+-+Headlines%29

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Nu maar hopen dat ze niet met een assignment komen waarbij je 10 uur op een bike moet doorbrengen.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Het zal wel weer iets van die orde worden; 10 suicide-C4-dirtbike-multikills ofzo :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
KngfCnns schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:30:
^ Klopt ja. De sterke punten van een goede rush map zijn dat alle bases verschillende omgevingen/situaties brengen. Metro rush doet dat wel goed.
[...]

Ik heb ze ook meegemaakt. Maar toch heb ik het gevoel dat de volgende game modi bestaan: Rush, Conquest, de rest en Metro Conquest. Je hebt uiteraard gelijk dat metro waarschijnlijk de populairste map is. Maar dat is niet omdat het de meest authentieke battlefield map is. Het lijkt zn populariteit te genieten omdat het één van de minst authentieke bf maps is. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je het er leuk op kan hebben, vind ik heel soms ook wel eens. Maar het is verder een map die mij persoonlijk niet aantrekt.
Maar dat komt omdat ie geen tank heeft ;) :P

Nee serieus, het is inderdaad geen klassieke BF map. Metro Rush is ook erg vermakelijk. Tegelijkertijd zijn veel klassiek aangekleede BF3 maps op de console een fiasco. Dat ligt dan wel weer meer aan de PS3 dan aan Battlefield, en dat is erg jammer.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Mijn achting voor King is vanmiddag behoorlijk gedaald. Zodra een potje niet gaat zoals hij dat wil, schuift hij dat meteen in de schoenen van zijn squadmates, leaved de server dan zonder iets te zeggen. Als je dan gaat kijken in welke server hij zit, dan is het 9 van de 10 keer een server waar aan de ene kant een hoop vogeltjes zitten (veel lvl 100) en aan de ander kant beginners. En dan ons veroordelen voor boosten...ik nie begrijp nie. Lijkt wat mij betreft ook erg op boosten...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:36:
Mijn achting voor King is vanmiddag behoorlijk gedaald. Zodra een potje niet gaat zoals hij dat wil, schuift hij dat meteen in de schoenen van zijn squadmates, leaved de server dan zonder iets te zeggen. Als je dan gaat kijken in welke server hij zit, dan is het 9 van de 10 keer een server waar aan de ene kant een hoop vogeltjes zitten (veel lvl 100) en aan de ander kant beginners. En dan ons veroordelen voor boosten...ik nie begrijp nie. Lijkt wat mij betreft ook erg op boosten...
Kijk mijn battlereports maar na als je die zogenaamde lage levels tegen me wilt zien... Zijn de potjes waar jij het over hebt. Helemaal niet het geval, genoeg hoge levels bij de tegenstanders en het potje waarin je speelde had ik bijna verloren. Maar goed als ik er meerdere keren op moet wijzen dat het teamwork van een verschrikkelijk laag niveau is en er gebeurt niks dan ga ik er vandoor zonder wat te zeggen ;). Solo ptfo is geen teamwork. Vandaag gemerkt en eerder van de week ook al onnodig verliezen omdat het eigen spelletje wordt gespeelt met wel een beetje ptfo. Er wordt samen gespeeld maar niet samengewerkt.

Dan kan je zeggen blijf voor de gezelligheid maar als het moeilijk gaat dan wordt er voor niks gescholden, jullie verliezen je kalmte en klagen onterecht over lag. Het leek alsof ik met randoms speelde ipv bekenden. Dan ben ik weg en join ik anderen uit mn lijst. Of je met me meegaat of niet mag je zelf bepalen, die keuze is vrij.

NB: het potje dat ik wegging waren we op mijn initiatief naar het mindere team geswitcht, en dan zeg je zoiets jackal :+

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 01-03-2013 18:51 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Ik dacht dat we gereport waren voor beasten, ofwel niet echt serieus bedoeld toen toch? ;) Maarum, als iemand ff zin heeft om wat anders te spelen dan moet dat toch gewoon kunnen? Het is wel een spelletje dus je wilt leuke potten spelen. Is het te druk, ervaar je lag, valt het team tegen, ben je het geklaag zat, of whatever, dan check je toch een andere server? Genoeg mensen online om mee te spelen. Ik zou me er niet te druk om maken.Ik vertrek ook wel eens zonder wat te zeggen als ik me b.v. irriteer en dan ga ik er wel vanuit dat mensen dat wel kunnen hebben.:)

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Ik doe altijd alles in mijn eentje, heb je geen last van de rest die loopt te sukkelen. Had gedacht dat jij ook wel in je uppie 4 vlaggen vast zou kunnen houden king, valt me tegen..
pa4jv schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:21:
Ik doe altijd alles in mijn eentje, heb je geen last van de rest die loopt te sukkelen. Had gedacht dat jij ook wel in je uppie 4 vlaggen vast zou kunnen houden king, valt me tegen..
Sinds ik mn klinkers heb verloren gaat het allemaal wat minder :-(

Pffff, een handvol gunmaster gespeeld. In de top 5 komen voor de winner ribbon is prima te doen. Alleen uiteindelijk winnen is meer een kwestie van geluk dan skill (oa vanwege die granaatwerper). Eigenlijk zouden ze voor deze mode k/d en w/l moeten uitschakelen. Wat je daar doet is door onmacht totaal niet representatief voor de rest van de game. Verder is het wel vermakelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 02-03-2013 02:36 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:58
KngfCnns schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 02:35:
Pffff, een handvol gunmaster gespeeld. In de top 5 komen voor de winner ribbon is prima te doen. Alleen uiteindelijk winnen is meer een kwestie van geluk dan skill (oa vanwege die granaatwerper). Eigenlijk zouden ze voor deze mode k/d en w/l moeten uitschakelen. Wat je daar doet is door onmacht totaal niet representatief voor de rest van de game. Verder is het wel vermakelijk.
Je hebt sinds te laatste patch toch ook andere gunmaster loadouts? Dan hoef je niet met die rare LVG rond te lopen maar met bv. C4.

Iemand dit al gespeeld?
LordMistery schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Nu maar hopen dat ze niet met een assignment komen waarbij je 10 uur op een bike moet doorbrengen.
Als ik het goed begrepen had waren de laatste assignments de laatste.
*edit*
toch niet: http://imgur.com/a/eajF3

@Jeroeniemoes:
Ik ben het met je eens dat Aftermath weinig gespeeld wordt.
Toevallig vorige week met Moulin, pa4jv en Scobravs nog wat SQDM gespeeld daar :)

@De rest:
Het is maar een spelletje :P
Lekker je eigen plezier blijven houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2013 12:40 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Conundrum51 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 08:42:
[...]

Je hebt sinds te laatste patch toch ook andere gunmaster loadouts? Dan hoef je niet met die rare LVG rond te lopen maar met bv. C4.

Iemand dit al gespeeld?
Mja die andere rotaties zijn een stuk leuker. Maar onze server staat weer op de oude omdat ie anders niet meer op Normal staat en je dan minder quick match gasten krijgt. Wat toch niet uitmaakt omdat de server de modus toch niet draait.

Desondanks vind ik gunmaster meer een modus voor de afwisseling en niet om constant te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 02-03-2013 12:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan trouwens niet wachten om met die s-tac gun te gaan knallen :D
Ik wist niet dat er ook een andere gm roulatie was. Ik deed ze op dice servers en die hadden de lvg. Scavenger vond ik nog best leuk om de medal halen. Maar GM en TS ga ik niet meer proberen. GM is wel een beetje leuk maar idd voor de afwisseling, TS val je van in slaap.

En dat zegt onze grootste tankfanaat hier :P
TS hadden ze inderdaad wat anders uit kunnen werken...
Gun master vind ik ook zo af en toe tussendoor wel leuk.
Nog nooit eerste geworden, maar wel een paar keer top 5 gehaald.
Eigenlijk nog maar 1x tot aan de M417 gekomen ;)

Check deze lijst maar eens King.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2013 14:39 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Nu ook de dev guns, dus ook de silenced .44 met laser ?

[ Voor 8% gewijzigd door johan bos op 02-03-2013 15:51 ]

PSN: Deere6030

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

nee de m1911 met suppressor en laser

Verwijderd

Mooi man die JAKARTA gast heeft gewoon een platoon voor zijn fans hahaha Founder is Bazooka en Leader in antoneda (Italiaan die laatste meespeelde).

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is inmiddels al een aantal dagen de maand maart, nu zou End Game in maart komen, maar weet iemand wanneer???

Cogitationis poenam nemo patitur

• johan bos
Nota bene na een bericht van jezelf :P Ook een moderator mag teruglezen, niet doorvertellen :+
Jeroenimoes schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:12:
[...]

5 maart voor PS3 Premium leden...

12 maart voor Xbox / PC Premium
19 maart voor PS3 (non-premium)
26 maart Xbox / PC (non-premium)

[ Voor 8% gewijzigd door johan bos op 04-03-2013 09:24 ]

Verwijderd

johan bos schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:23:
Nota bene na een bericht van jezelf :P Ook een moderator mag teruglezen, niet doorvertellen :+

[...]
LOL 8)7

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

johan bos schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:23:

[...]
Euh, ik heb terug gelezen, maar ook een moderator kan wel eens een bericht missen.....
Niets menselijk is ons vreemd.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:39:
[...]

Euh, ik heb terug gelezen, maar ook een moderator kan wel eens een bericht missen.....
Niets menselijk is ons vreemd.....
Klopt helemaal!

Ik denk dat de meningen van de meeste tweakers welk vaak posten (op BF3 topic) gelijk zijn. Hoop gezeur van moderators over bepaalde posts en over het terug lezen van bericht (niet steeds hetzelfde posten ivm slowchat etc.). Tja dan kan de bal eens terug kaatsen. Niets persoonlijks hoor!

kortom ik kan me de post van Johan begrijpen, het valt me mee dat er niet meerdere zo reageren ;)
Nieuwe episode van Battlefield friends met...levelcap.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yua-9eoaAxs]
_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Gisteren weer eens wat potjes gespeeld na een week niet meer gespeeld te hebben.
Gistermiddag eerst "even" Homefront uitgespeeld (wat een flutgame. Laten liggen. Ook voor 5 euro).
Dan is het weer een beetje wennen aan de controls van BF3.
Zeker tegen de tegenstanders die wij gisteren hadden...
Ik kwam in een squad met lui die 5 om 41, 4 om 29 stonden. Dat zegt genoeg.
Maar ze bleven wel, respect voor deze mannetjes :)

Wel een paar leuke Squad rush potjes daarna nog gespeeld :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 23:22
Gisteren was inderdaad erg grappig (in het begin). Squads aan de overkant die telkens bij elkaar bleven. Dus opeens 6-7 man die om een hoek kwamen aanzetten :D Elke keer weer schrikken.

Wel leuk toen we hun vaste route doorhadden en we ze met zn 4'en stonden op te wachten bij een tunneluitgang (Seine A -> B). Heel wat kills gemaakt toen :D

Jammer dat die admin het nodig vond om in het volgende rondje tot in den treure te switchen. Het winnende team (wat veel beter was) kreeg ook nog onze beste spelers erbij. Wat een eikel

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Jackal131 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:00:
Nieuwe episode van Battlefield friends met...levelcap.
Who the fuck is Levelcap?

• johan bos
Schijnt wel eens een filmpje op youtube gezet te hebben :+

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:58
johan bos schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:43:
Schijnt wel eens een filmpje op youtube gezet te hebben :+
lol :P

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Volgens mij is uno de noob uit battlefield friends! ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Een beroemde BF3 youtuber.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Eerste ECHTE gameplay van End Game :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 04-03-2013 15:43 ]

PSN: Von_Smallhausn

• TheLastOttoman
Mon0lith schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:42:

[video]
Netjes, netjes. Zal niet echt een succes worden. Mappen zijn te groot voor consoles.

Ziet er heel mooi uit qua gameplay. Ben heel benieuwd hoe de grootte in de praktijk zal zijn. Maar tot nu toe lijken ze qua lengte een beetje op de conquest varianten van harvest day en port valdez uit bc2, wat imo prima is. Ik ben echter meer benieuwd naar de rush verhoudingen. Grootte van de maps is één ding, maar als alles goed op zn plaats staat in rush dan kunnen de maps alsnog heel leuk zijn. Beetje geluk dat ik de komende twee dagen vrij heb, dus in de avond lekker flink uittesten. Vooral ctf in het begin :)

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
Hoop dat ie er morgen een beetje snel is! anders word het voor mij woensdag voordat ik het kan gaan proberen...

@ jackal, vanmiddag liep PS3 vast, daarna moest ik weg..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Vanaf 9 maart maar ff vollop uittesten ff weekje vrij knallen week hahaha
Henkie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:12:
@ jackal, vanmiddag liep PS3 vast, daarna moest ik weg..
Dat dacht ik al. En ehh.....sssst :$
Mon0lith schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:42:

[video]
Zit er leuk uit. Maar of dat ook echt zo is zullen we heel snel weten.

[ Voor 41% gewijzigd door Jackal131 op 04-03-2013 18:36 ]

Een Vodnik AA :P
Lekkerrr!!

Het lijkt wel een beetje teveel GTA San Andreas met die bikes door de wasteland ;)
Ik denk dat de maps te groot voor de console zijn.

De tanks uit een C130 droppen is dan wel weer cool :*)

Vooralsnog wordt ik er niet echt warm van...

Verwijderd

Ik denk dat ik toch maar over ga stappen naar Rush, de potten conquest die ik de afgelopen tijd heb gespeeld (dat waren er al niet zoveel meer) waren echt waardeloos. Met de week lijken er minder mensen uberhaupt potten te willen winnen ofzo :(

Dus vanavond End Game maar weer eens aanzetten en kijken wat er van komt. Ik denk in ieder geval dat ik de 870MCS weer van stal haal om mee te gaan Rushen :)

• johan bos
Gisteravond was bij mij de hit registratie behoorlijk flut, sorry dat ik er weer snel vandoor was.
Vanavond maar eens weer zien.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Iemand nog tips om voor de assignment 25 kill assists met de laser designator te krijgen?

Steeds als ik mijn soflam neerplant in tank superiority krijg ik echt tientallen spot assists
maar echt 0 hit/kill assists :X

Gewoon op de 3e positie in een tank gaan zitten.
Conquest op Canals is daar een hele goede voor, net als defender rush op Caspian.
Een andere optie is defender rush op Karg. Zet 'm op de heuvel richting de boot.
Zo moeten ze bij bosjes binnen komen...

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2013 09:47 ]

Verwijderd

Ik heb er al een flink aantal gehad op Armored Shield (CQ), als je em op dat heuveltje bij B neerzet (die flag waar je ook de gunship controlled) en dan gewoon het weiland inrichten. Op die manier pak je een hoop chopper en tank kills mee, aangezien 90% van de combat zich in die zone afspeelt :)

• Henkie
Ben nu de update aan het binnenharken voor end game! 2045mb.. gaat niet echt vlot helaas!

• TheLastOttoman
WTF?!?!?!?! Mijn stats zijn gereset! iemand ook hier last van???

• Henkie
LordMistery schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:38:
WTF?!?!?!?! Mijn stats zijn gereset! iemand ook hier last van???
zie het inderdaad op battlelog! zou ff support contacten.. hier geen problemen.

• TheLastOttoman
Henkie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:40:
[...]

zie het inderdaad op battlelog! zou ff support contacten.. hier geen problemen.
Nou?!?!?! ik weet niet, ik zou wel opnieuw willen beginnen en zo mijn K/D omhoog willen schieten. Ik kan niet wachten op jullie pesterijen ('kurd je bent een noob, ga wat nuttigs unlocken'). Idd, ik kom aandacht te kort ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wanneer is de onderhoud klaar van de ps store? Had voordat ik weg ging nog gekeken, nog helemaal niks..

Verwijderd

Ach maak je niet zo druk om die stats, met elke patch is er wel iemand die een dagje weer lvl1 is :)
Komt vanzelf weer goed jonge!

• Henkie
ben meer benieuwd naar de patch notes.. maar die zijn nog nergens te vinden!

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:59:
Ach maak je niet zo druk om die stats, met elke patch is er wel iemand die een dagje weer lvl1 is :)
Komt vanzelf weer goed jonge!
Assignments, daar ben ik bang voor. Je kan gewoon niet normaal spelen als je wapens moet unlocked die achter een assignment zitten.

Op battlelog zie ik wel welke dogtags ik gepakt heb bij neersteken van mensen. Op BF3stats kloppen mijn stats wel. Misschien dat ik een potje moet spelen ofzow, zodat battlelog even bij komt.

Het komt wel goed schatje ;)

Vanavond ben ik er maar even, want het is verdomme wéér voetbal :P

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2013 11:12 ]

Verwijderd

Ik heb het ook wel eens gehad, volgens mij bij Armored Kill toen. Opeens waren alle stats, unlocks, assignments weg. Volgens mij heeft dat toen een avond geduurd. Gewoon afwachten, je bent echt niets kwijt hoor :)

Kusje d'r op? :p

En Kiwi wat is er met je prioriteitenstelling gebeurd? Moulin neemt er zelfs een hele week vrij voor :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 11:14 ]

• TheLastOttoman
Ow ok, tnx. Opnieuw beginnen lijkt leuk maar toen moest ik ineens and die assignments denken.

Verwijderd

Haha, C4 multikills here I come again :P

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Mon0lith schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:34:
Iemand nog tips om voor de assignment 25 kill assists met de laser designator te krijgen?

Steeds als ik mijn soflam neerplant in tank superiority krijg ik echt tientallen spot assists
maar echt 0 hit/kill assists :X
soflam + javelin is ook gaaf :)
LordMistery schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:10:
Op battlelog zie ik wel welke dogtags ik gepakt heb bij neersteken van mensen. Op BF3stats kloppen mijn stats wel. Misschien dat ik een potje moet spelen ofzow, zodat battlelog even bij komt.
Lucky bastard, ik kan niet eens inloggen meer op battlelog :p

Verwijderd

Endgame staat in de store......moet alleen 14,99 betalen :-$

• Henkie
ja hopeloos gezeik. ik wil ook elke keer een game joinen maar na 1 minuut heb ik alweer connection lost of andere onzin.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

De lijst met fixes
Game update change list: Tweaks and fixes
TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile.

Fixed an issue where the proximity defense ability of the Mobile Artillery in Armored Kill does not kill enemies that are standing at a corner of the vehicle. Blast radius extended to 3 meters.

Scavenger mode ticket count in Aftermath increased from 150 to 300 to create matches that last a bit longer.

Fixed incorrect spelling on Aftermath dog tags.

Enabled player movement in Gun Master mode in pre-round.

Fixed an issue where an AT mine kill could count as a vehicle kill.

Improved the position of the repair icon so that it won’t disappear outside the screen while repairing.

Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.

Fixed an issue where the Air Radar would display a minimap when running on a hardcore server with minimap disabled.

Fixed an issue where the player camera would flip 180 degrees if the player was revived in water.

Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.

Improved the behavior of destroyed Rhib boats so that they have proper interaction with other vehicles.

Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.

Solved an issue where a counter on Operation Metro lacked collision so that players were unable to put their bipod on it.

Fixed an issue where team swapping could be used by server admins to team kill.

Fixed an issue where the floor collision of a particular building would disappear if destroyed by a vehicle.

Added ticket status in the end of round screen for Scavenger Mode.

Fixed an issue where door textures appeared on the floor of certain buildings in Grand Bazaar.

Fixed an issue where the player health was displayed improperly on kill cards in Hardcore Mode.

Enabled the Co-op dog tags to be used freely within the game since they were unobtainable in their previous design.

Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border.

Fixed several collision issues where the player was able to get out of the playable area on several maps. Levels affected: Talah Market, Epicenter, Markaz Monolith, Noshahr Canals, Grand Bazaar, Azadi Palace, Operation Metro, and Seine Crossing.

Fixed a bug to make sure that unranked servers always have scoring enabled.

Additional rcon commands
We added some additional rcon commands for players renting a server on PC. For documentation on these, please reach out to your server provider.
Added player.idleDuration rcon command.
Added player.isAlive rcon command.
Added player.ping rcon command.
Added squad.listActive rcon command.
Added squad.listPlayers rcon command.
Added squad.private rcon command.
Added squad.leader rcon command.
Added player rank to listPlayers rcon command.

How to download the March update on your platform
PC: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.

PlayStation 3: When you start the game, you will be prompted that there is an update available. To continue, you must accept the update, which will install automatically.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Alweer de fix voor de TV missile :P Kijken of ze het nu echt opgelost hebben, ervan uitgaande dat er geen patches meer komen voor BF4.

Verder wel prettig dat de repair icon nu wel altijd zichtbaar is, had soms geen idee of ik nou aan het repairen was of niet.

• johan bos
Hoop dat je in BF4 ook instellingen van Icon's kan veranderen, soms wordt het aardig druk in beeld.
Zou mooi zijn als je dan opties hebt als plek op je scherm, grootte, en aan/uit

Verwijderd

Is gefixed, downloading as we speak.

• Henkie
in store of via bf3?

edit: download hem nu via PSN Store! duurt ongeveer 5 minuutjes yay!!

edit2: vos kom ff online op battlelog!

[ Voor 82% gewijzigd door Henkie op 05-03-2013 12:57 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah shit, kom pas om 4 thuis... heb hem via de webstore in mijn winkelmand staan, Sony moet echt eraan werken dat je downloads via de PC naar de PS3 doorstuurt zodat die automatisch gaat downloaden, scheelt weer een hoop tijd..

• Henkie
nou ik ben er klaar voor! ff w8en op vos en dan gaan we los!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:21:
Endgame staat in de store......moet alleen 14,99 betalen :-$
Hier het zelfde probleem

PSN ID = steppa87

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bij mij is die gratis hoor. Misschien moet je premium eens opnieuw downloaden??

• Henkie
nu doet ie het.

air superiority is gekkenhuis!!! wel in 1 rondje alles unlocked voor de jet.. vlaggen cappen meeega snel en je krijgt 450 punten totaal :D

Henkie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:40:
nu doet ie het.

air superiority is gekkenhuis!!! wel in 1 rondje alles unlocked voor de jet.. vlaggen cappen meeega snel en je krijgt 450 punten totaal :D
Henkiepenkie-airlines heeft niet eens alles unlocked voor de jets?
Ik vlieg in het vervolg wel weer met de KLM. :+

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, straks zit iedereen geisoleerd thuis End game te spelen terwijl het buiten te mooi is :D

Verwijderd

buitenlucht is slecht voor je gezondheid, net als zonlicht.... :)

Verwijderd

Eerste vastlopert alweer binnen.

• TheLastOttoman
Mooi, kan ik eindelijk mijn rocketpods en air radar unlocken.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Air superiority voor de PC BF3 gamers

Afbeeldingslocatie: http://cdn-www.i-am-bored.com/media/nerdaircraftgamer.jpg

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 01:37
GVD, hij is al 2 uur bezig om 2 gig te downloaden. Daarnaast kan ik nu mijn ps3 ook niet gebruiken. Nou nog 12 minuten en dan kan ik beginnen

• steppa87
Alles is nu wel gelukt.vanavond spelen.eerst lekker van het weer genieten:)! Vanavond ook nog voetbal:o

PSN ID = steppa87

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:56
steppa87 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:54:
Alles is nu wel gelukt.vanavond spelen.eerst lekker van het weer genieten:)! Vanavond ook nog voetbal:o
Leven zit vol moeilijke dilemma's :(

had toch maar een ps moeten aanschaffen ipv een xbox, moet nog wachten op de update ;w

PSN: Europhea

• steppa87
dat zou geen dilemma moeten zijn;) gewoon gelijk een PS3 moeten kopen;)

PSN ID = steppa87

• RaijRaij
En nu ook nog End Game zelf zucht.......

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SmooK schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:38:
GVD, hij is al 2 uur bezig om 2 gig te downloaden. Daarnaast kan ik nu mijn ps3 ook niet gebruiken. Nou nog 12 minuten en dan kan ik beginnen
Dit dus, daarom wil ik dat Sony een feature erin gooit om op afstand te kunnen downloaden. Dit kan dus heel veel tijd schelen. Gewoon op afstand de PS3 aandoen als je op de PSstore iets koopt en hem weer automatisch uitzetten na het downloaden.

• RaijRaij
Ja toen ik plus had werkte dit ook zo, tenminste voor updates. Maar mijn plus is net 3 dagen verlopen. Sowieso zou dit een standaard functie moeten zijn. Daarnaast wil sony met SEN toch een soort van algemeen portal bieden voor al hun entertainment dus zou je inderdaad verwachten dat je via een pc een ps3 download aan zou kunnen zetten. Na al die jaren verbaas ik me overigens nog steeds over die ontzettend trage downloadsnelheid als ik iets van psn wil halen(1MB/s max)
Goed om te lezen dat Air superiority alleen vliegen is en je niet uit je jet kan springen om bijv. irritant te stingeren. Alleen gebruikt nu iedereen wel heatseekers aangezien de andere loadouts geen nut hebben. Mn download duurt wel ellendig lang, is al zeker 2 uur bezig en daar komt nog wat bij -_-

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

De launch trailer :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nogmaals, zeer vette trailer van DICE.

Overigens hier hun officiele kanaal. YouTube: Battlefield 3: End Game Launch Trailer
Even snel de patchnotes bekeken, maar er zit dus totaal niets in wat de game beter maakt. Sure er zijn wat rare bugs gefixed, maar geen verandering in balans of iets voor de gehuurde servers.

Jets zijn in de meeste levels nog steeds veel te overpowered voor tanks, geen verhoging van minimale snelheid voor de jets, geen below radar voor choppers, geen verminderde range van anti-air, geen nerf van de amtrack, geen fix voor de damage op een rijdende tank (shell van voren tijdens het rijden is double damage) en ook geen fixes/toevoegingen om lag op servers aan te passen.

Gaat lekker zo. Mag hopen dat ze meer erin hebben zitten maar niet gedocumenteerd, want dit is wel weer dramatisch weinig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

KngfCnns schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:10:
Goed om te lezen dat Air superiority alleen vliegen is en je niet uit je jet kan springen om bijv. irritant te stingeren.
Ja jammer he ;)
Daar gaat mijn Stinger-plannetje...

Ik denk wel dat sommige piloten nog rocket pods zullen houden.
Er zijn erbij die daar zo verschrikkelijk nauwkeurig mee zijn.
En flares/ecm hebben er geen invloed op.

Vanavond eerst maar eens wat normale rush potjes spelen :)

^ ik bedoel dat in air superiority iedereen heatseekers selecteert. Rocket pods/guided begin je weinig tegen andere jets :P. In normale conquest zal ik ook gewoon rocket pods voor jets blijven gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door KngfCnns op 05-03-2013 15:27 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:19:
Even snel de patchnotes bekeken, maar er zit dus totaal niets in wat de game beter maakt. Sure er zijn wat rare bugs gefixed, maar geen verandering in balans of iets voor de gehuurde servers.

Jets zijn in de meeste levels nog steeds veel te overpowered voor tanks, geen verhoging van minimale snelheid voor de jets, geen below radar voor choppers, geen verminderde range van anti-air, geen nerf van de amtrack, geen fix voor de damage op een rijdende tank (shell van voren tijdens het rijden is double damage) en ook geen fixes/toevoegingen om lag op servers aan te passen.

Gaat lekker zo. Mag hopen dat ze meer erin hebben zitten maar niet gedocumenteerd, want dit is wel weer dramatisch weinig.
Ik denk dat we niet echt veel patches aan de core van de game hoeven te verwachten; dus geen server side, lag related of major balance changes. Ik verwacht niet meer dan de paar glitch/bug/weapon fixes die ze nu hebben uitgevoerd. Dit is immers de laatste DLC, maintenance wise zullen ze BF3 wel dood laten bloeden vanaf nu :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:12:
En Kiwi wat is er met je prioriteitenstelling gebeurd? Moulin neemt er zelfs een hele week vrij voor :)
Jazeker!! en vanaf 1 april werk ik helemaal niet meer!! maar krijg wel mijn loon doorbetaald!!
Lekker gamen bij slecht weer en fietsen bij mooi weer!

Maarja vanavond gaan we maar eens een poging wagen maar eerst ff trainen!

Verwijderd

Je doet me denken aan New Kids,

Gratis Geld, hoeren neuken nooit meer werken! :p

Hoop dat ik vanavond nog aan gamen toe kom, heb de vrouw al aan het downloaden gezet (who needs remote access? :)) Moet eerst nog een iPad gaan scoren voor mijn moeder en daarna uiteraard de bijbehorende instructies verschaffen.....

Mja we zien het wel, ga iig overstappen op Rush.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Wat? Wel VIER minuten downloaden? EA :r DICE :r SONY :r TALPA :r

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Eerste Eester Egg is ook alweer gevonden in End Game

Pagina: 1 ... 145 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.