psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar als je alle DLC los koopt, waarom zou je dan premium aanschaffen?
Degene die de vraag stelde heeft alleen B2K (van de LE).
Dan krijg je dus wel die 20 extra wapens met een premium aanschaf.
(of je moet zo gek zijn om DLC's los te kopen terwijl premium nu niet meer zo duur is)
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2013 12:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
◆ BE loyal
◆ BE respectful to members and others. No Racism or Sexism
◆ ALWAYS wear the tags. Not having the tags could ban you from clan wars.
◆ NEVER tag switch unless playing for an International Clan.
◆ ALWAYS try help your team when with clan members rather than leave them.
◆ ALWAYS play to win.
◆ ALWAYS play the objective.
◆ DON'T allow rage or emotions get in your gameplay.
◆ NO Trolling on clan mates.
◆ Rage quitting in a clan battle will get you KICKED. Leaving your team behind is not tolerated.
◆ If a member is inactive and has not been seen for 3 months straight, will automatically be removed from the clan due to inactivity.
Mocht je overigens bekend zijn met Reddit, een upvote stel ik erg op prijs
http://en.reddit.com/r/ba..._battlefield_3_cinematic/
vinom schreef op zondag 24 februari 2013 @ 03:48:
Voor de vroege vogels van zondag, hier mijn nieuwe video
[video]
Dat einde. Een BFF momentje, haha
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het is inderdaad opvallend de laatste tijd. Vorige week dacht ik nog dat het toeval was, maar vanavond weer zo een team; geen idee wat te doen, waar naar toe te gaan, hoe aan te vallen etc.Unomomentodado schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:26:
Wat is dit toch de laatste tijd op de servers? Zoveel teams de laatste tijd waarin je aan beide kanten ziet dat men totaal niet aanvalt, geen idee heeft waar ze naartoe moeten, etc.?!
Zal Dice wat slecht geprogrammeerde bots hebben geplaatst
Flickr PSN ID= cheironnl
Om triest van te worden.
For EA’s creative teams, this transition comes as no surprise. We’ve been investing and innovating on new technology for months. Console partners who have seen our early work agree, EA’s next-gen software is nothing short of astonishing. At a GameStop company meeting earlier this week, we gave 500 store managers a sneak peak at Battlefield 4. The game received a huge ovation and thousands of fans reacted to a single enthusiastic Tweet by GameStop’s CEO.
BF4 is next gen dus, mooi.
http://www.ea.com/news/transition-is-our-friend
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 25-02-2013 13:00 ]
Ze hebben wel het idee dat ze moeten aanvallen. Probleem is dat er TEVEEL mensen zonder een community spelen (Lees, geen mic en kent niemand in squad) en puur gaan voor de K/D.cheiron schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:58:
[...]
Het is inderdaad opvallend de laatste tijd. Vorige week dacht ik nog dat het toeval was, maar vanavond weer zo een team; geen idee wat te doen, waar naar toe te gaan, hoe aan te vallen etc.
Zal Dice wat slecht geprogrammeerde bots hebben geplaatst
1 kill = 100p
MCOM armen = 650 totaal als ie ook omploft.
Kan jij 6 kills maken in 10 seconden?
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Dat krijg als je premium bent dan kan je ongemerkt multi tasken!
LOL
Dikke punten yo!
Team Awesome to the rescue!
Omdat de potten gister wel erg makkelijk gingen, ook nog maar effe met de RPG/Smaw zitten kutten. Lekker naast zo'n sniper van je team staan te kijken en dan gewoon zijn kills wegjatten
Daarna nog even met C4 gespeeld. Lukraak neergelegd op het pad van attack-spawn richting objectives en vervolgens maar wachten. Helaas geen multikill oid, maar wel leuk om te zien dat zo'n sniper erop loopt en zich verbaasd van "is dat c4 ofzo?" gevolgd door een boem en een lijk wat enkele tientallen meters de lucht in gaat.
[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 25-02-2013 13:29 ]
@ jackal, las net pas je psn bericht. Ik was die ene dag dagelijkse tdmc medal potjes aan het doen, daarna joinde ik wat anderen uit mn lijst voor rush op een leukere map.
Deels met je eens. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Afgelopen weekend bijvoorbeeld: Grand Bazaar Rush. De eerste 2 sets Mcoms raakten we kwijt, omdat we inderdaad als los zand speelden. Bij de 3e set gingen alle neuzen dezelfde kant uit (ook van de randoms) en hebben we deze kunnen houden tegen een redelijk sterk team.KngfCnns schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:10:
@ de PS3'ers. Het ptfo'en is er wel. Maar er is bijna nooit een plan achter en automatismen zijn er maar heel weinig, net als bij elkaar blijven. Vergeleken met bc2 is er na een jaar weinig vooruitgang in de drie bovengenoemde elementen. Het is de laatste tijd solo ptfo'en en dat gaat hier ook onder het label teamwork.
Het kwam nog nogal vreemd over. Ik stuurde je een bericht, vervolgens krijg ik "yh" terug (geen idee wat je ermee bedoeld). Ik zie je naar de lobby komen en vervolgens join weer een ander match. Jij zegt nu dat je naar een leuker map ging, terwijl we nog gewoon in de lobby zaten.@ jackal, las net pas je psn bericht. Ik was die ene dag dagelijkse tdmc medal potjes aan het doen, daarna joinde ik wat anderen uit mn lijst voor rush op een leukere map.
Wij kregen/krijgen een beetje de indruk dat je het zat bent om met ons te spelen (en dat is je goed recht natuurlijk)
Verwijderd
Ik vind dat er eigenlijk best goed samen gespeeld wordt. Tja we spelen niet elke pot extreem goed samen. Vaak is het zo dat een deel van de tweakers helemaal niets hoeft te doen! Er wordt dan over de vijand heen gewalst.KngfCnns schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:10:
@ de PS3'ers. Het ptfo'en is er wel. Maar er is bijna nooit een plan achter en automatismen zijn er maar heel weinig, net als bij elkaar blijven. Vergeleken met bc2 is er na een jaar weinig vooruitgang in de drie bovengenoemde elementen. Het is de laatste tijd solo ptfo'en en dat gaat hier ook onder het label teamwork.
Laatst nog een aantal hele mooie potten gespeeld (rush) met 4 tweakers dikke samenspel 1 arm en de rest bewaakt de boel en schiet alles af wat in de buurt van de Mcom kwam. Lekker reviven als een malle en ammo boosten! Ook Conquest Metro bijvoorbeeld hele mooie potten gespeeld veel teamwork zelfs met de randoms.
@jackal: achja iedereen moet maar zelf weten waar ze spelen toch, als ik zie dat er 7 a 8 tweakers op een server zitten ga ik ook niet joinen. Het is overigens wel leuker om mnet ons te spelen hahaha
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 14:48 ]
Sorry maar wat verwacht je nu daadwerkelijk ?? Je speelt op een pub. Mits je met je eigen vrienden speelt, is de kans zeer klein dat je op een pub 2 teams treft die voor de objectives gaan. Of je moet wars gaan spelen.Unomomentodado schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:26:
Wat is dit toch de laatste tijd op de servers? Zoveel teams de laatste tijd waarin je aan beide kanten ziet dat men totaal niet aanvalt, geen idee heeft waar ze naartoe moeten, etc.?!
Geniet gewoon lekker van het spel en stop met klagen. Ik speel ook niet altijd de objective. Dat is het mooie van BF3 je kan en mag alles doen. Verveelt nooit. Misschien hebben die spelers op de pub wel de tijd van hun leven. Niet iedereen speelt een spel zoals je dat graag wilt zien.
Eeuwige discussie die nergens over gaat en nergens toe leid. Oplossing is simpel. Zie boven aan..
Assignments helpen daar ook niet in: de een is aan het xbowen, de ander aan het campen met c4. Moet kunnen, maar tegen een goede tegenstander mis je gewoon een speler.
Overigens waren het gister zulke grote noobs dat ik zowaar minekills kreeg
@innerchild, ik geloof dat Uno refereert naar mensen die er echt helemaal niets van snappen. Zoals gister op Noshar twee gasten die in de helis tot de rand van de map gingen, en daar minutenlang bleven rondhangen. Geen tegenstander in de buurt, geen schot gelost. Dat is nutteloos, zeker als het team al geen vlaggen heeft
[ Voor 40% gewijzigd door cheiron op 25-02-2013 15:44 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Feit is tegenwoordig dat het spel een stuk goedkoper is geworden en dat nu elke gek het speel heeft dus meer nieuwe spelers die alles og moeten leren en halen....ze staan maar te kijken kennen de weg niet etc ook ik word er gek van maarja het zij zo!
Ik hoor meer mensen roepen blijf uit die vliegtuig als je niet kan vliegen, blijf uit de chopper noob je kan niet vliegen, blijf van die tank want je hebt nog niets unlocked.......mensen de nieuwe moeten het ook leren! Tja er zijn beginner servers maar daar houd niemand zich aan en de meeste admin daarop zijn hoge levels....
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 15:58 ]
Soms heb je gewoon zin om lekker je eigen ding te doen.
Er wordt vaak genoeg (goed) samengespeeld, maar je kan niet alles winnen.
Je ziet wel dat er tegen goede tegenstanders vaak beter wordt samengespeeld.
Ik speel BF3 voor mijn plezier, niet voor het plezier van anderen.
En ik speel het ook niet om iedere pot te winnen, dat kan ook niet.
You win some, you lose some
En het is nou niet zo dat alle verloren potjes tot stand zijn gekomen door geklooi aan onze zijde.
Soms is de tegenstander gewoon beter.
De tweakers maken het leuk om te spelen.
Ik verveel me nooit met jullie door de headset
@Kurd:
Jij staat bij mij op nr 1 t/m 5!
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2013 16:44 ]
+1
@Kiwi: we doen alles om jou te vermaken.
WijfLordMistery schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:37:
Ik zou graag wel willen weten van iedereen wie jou beste 3 squadmates zijn. We praten niet alleen over met wie kan je goed samenwerken maar ook met wie je het meeste lacht.
Ik wil maar 1 squad:
1: Ik
2: boeit mij niet
3: boeit mij niet
4: Uno onder invloed (squadleader).
Hahaha. Uno, je staat onderaan het lijstje van Kurd.LordMistery schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:39:
[...]
Ik wil maar 1 squad:
1: Ik
2: boeit mij niet
3: boeit mij niet
4: Uno onder invloed (squadleader).
Dat komt omdat uno ook daadwerkelijk een keer dronken online BF3 zat te spelenJackal131 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:30:
[...]
Hahaha. Uno, je staat onderaan het lijstje van Kurd.
Ja hahaJackal131 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:39:
Heb ik iets gemist?
Wat bazel jij nou ? Het zal me jeuken wat men over mij denkt. Ik post dingen die ik leuk vind om te posten zonder bij bedoeling. Moet ik mij verantwoorden hoe ik speel ? Laat maar......dat ik hier nog op reageer ook...Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:54:
Ik denk dat innerchild nog steeds gefrustreerd is over het feit dat hij niet erkent wordt als een goede piloot. Overigens in je eerdere posten vermeldt dat je dat je altijd PTFO speelt, wat is het nou????
De tranen zijn nog steeds niet droog van het lachen.
BANG BANG BANG!!!!!!
jainnerchild schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:04:
[...]
Moet ik mij verantwoorden hoe ik speel ?
Mijn laatste 2 JNG kills gemaakt, dus heb nu alle assignments binnen
Alleen beetje jammer van die vastloper in het laatste potje, bij de laatste mcom.
De ps3 herstart maar toen was de rest ook al offline...
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Ja klopt ik had geen zin meer. Opeens ging iedereen weg toen waren we ng maar met 2 man Kurd en ik, dacht ik. Nu zijn wij een wonderteam maar tegen 8 andere wonderspelers gaat het niet lukken hhahahadvdkiwi schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:31:
Leuke potjes vanavond![]()
Mijn laatste 2 JNG kills gemaakt, dus heb nu alle assignments binnen![]()
Alleen beetje jammer van die vastloper in het laatste potje, bij de laatste mcom.
De ps3 herstart maar toen was de rest ook al offline...
Misschien vanavond weer eens wat poppetjes de kogels door de kop jagen
Verwijderd
Ben ik met je eens. Erg veel BFBC2 gespeeld, was ook erg leuk met iedereen. Maar ik vermaak me minder in BF3.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:49:
Wie weet, maar ga toch eerst ff trainen of mijn trap afmaken. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de drang niet meer voel om te spelen. Dat had ik voorheen heel erg. Nu ga ik liever Person of interest kijken LOL wat een super serie!
Maar binnenkort toch maar weer eens een keertje opstarten. Zal wel gelijk weer verschillende updates moeten binnehalen etc.
Ik weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, maar als dat nog voor de laatste 2 DLC is, dan moet je toch al gauw 3,5 Gig naar binnen slepen.walletje-w schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
[...]
Ben ik met je eens. Erg veel BFBC2 gespeeld, was ook erg leuk met iedereen. Maar ik vermaak me minder in BF3.
Maar binnenkort toch maar weer eens een keertje opstarten. Zal wel gelijk weer verschillende updates moeten binnehalen etc.
Moet ik daar ook voor betalen? Dan mag ik dat inderdaad gaan doen.Jackal131 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:27:
[...]
Ik weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, maar als dat nog voor de laatste 2 DLC is, dan moet je toch al gauw 3,5 Gig naar binnen slepen.
Gisteren toen vriendin toch nog wat moest uitwerken nog maar eens geprobeert, en toen had ik betere map/setting combos), nu vond ik het wel weer leuk, "zelfs" nog ff een heli met mn RPG uit de lucht geknalt
[ Voor 11% gewijzigd door Kluus op 26-02-2013 16:05 ]
Verwijderd
Gelukkig heb ik nog genoeg andere games uit te spelen en ligt BC2 ook nog steeds redelijk bovenaan mijn stapeltje
Als je via quick match zoekt kom je vaak in het (dik) verliezende team terecht.
Je kan beter via de server browser een spelletje zoeken.
Gisteren ook nog een chopper of 4 uit de lucht geschoten met rpg's
Ze vlogen dan ook wel erg makkelijk
edit, ofcourse met de T90 shell.
t90=anti-air
[ Voor 18% gewijzigd door Henkie op 26-02-2013 20:12 ]
Stoer... Maar waarom speel je niet samen met ons?Henkie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:11:
2e multikill is ook binnen... een KSA littlebird loaded met KSA n00bs onderweg om onze choppert te jatten @ noshar
edit, ofcourse met de T90 shell.
t90=anti-air
Verwijderd
Omdat hij graag op Noshar heli's uit de lucht knalt met T90's?LordMistery schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:39:
[...]
Stoer... Maar waarom speel je niet samen met ons?
Haha
Ik wilde gisteravond nog even knallen, maar is er niet van gekomen...
Dat k#tvoetbal ook altijd
Verwijderd
Ja kiwi je was aan het bafmannen kakgatcity
ik dacht hij komt straks wel ff gezellig schieten maar nee hoor.....maar desalniettemin toch een met grappige Italiaan gespeeld. Die gast aanbid Bazooka en Jakarta hahahahaa
KloptVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:06:
Ja kiwi je was aan het bafmannen kakgatcity
Ik heb daarnaast nog een game of 5 liggen die ik nog moet spelen...
FEAR3, Homefront, NFSMW, Rage, SFxTekken, allemaal nog in het plastiek.
Maar het wordt bijna iedere keer BF dus het komt er niet van
Ze hebben BF veel te leuk gemaakt...
of nee....
Jullie maken BF veel te leuk
Zonder het spelen en geouwehoer met bekenden is BF3 gewoon niks
PSN: Deere6030
Zijn battlelog posts ook, hij houdt gewoon gebeden over die tweeVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:06:
ik dacht hij komt straks wel ff gezellig schieten maar nee hoor.....maar desalniettemin toch een met grappige Italiaan gespeeld. Die gast aanbid Bazooka en Jakarta hahahahaa
http://www.flabber.nl/lin...ia-tank-blow-up-rpg-14270
Verwijderd
Wat dat betreft spelen hun wel super. In de rondes dat ik met jullie speelde had ik ook meerendeels een KD van minimaal 4 dus wel aantrekkelijk. Die gasten weten gewoon hoe ze treintje moeten rijden LOL het werkt wel! AEK-971 ga ik ook maar weer eens nemen!KngfCnns schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:04:
[...]
Zijn battlelog posts ook, hij houdt gewoon gebeden over die twee. Maar goed, als je met die twee in een squad zit dan ga je ook geweldig door de rondes heen. Als ik mn sessies van bf3stats bekijk dan zie je ook een heel verschil. Als infantry met hen houd ik een avondsessie rush achtereen k/d's van 6-8 vast en winnen vrijwel alle potjes. En dat met beperkte communicatie
.
Ik ben nieuw met het maken van filmpjes op youtube en heb vandaag mijn 2e Battlefield 3 filmpje uitgebracht.
Het speeld zich af in Bandar desert, jammer genoeg had ik problemen met mn camera en dat brengt ons op een onafgerond einde.
Hoe dan ook jullie weten nu dat het off- screen is, maar het is goede kwaliteit! alles is goed zichtbaar!
Ik wil graag wat feedback op mijn filmpjes.
Ik weet dat een pvr beter is, maar ik zie nog geen reden om iets voor 160 euro te kopen als ik niet weet of mijn kanaal ooit gaat groeien(wat ik wel hoop
Het filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PoB32cjcVQA]
Alvast bedankt en Veel plezier!
Als je écht wilt opnemen kan je SD-capture-technieken overwegen, maar zorg wel dat je video's dan interessanter worden.
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Dit is zeker het geval met CoD, waar je een tiental kanalen hebt die goed verdienen met de ads van Google maar de meeste zitten rond een paar honderd subscribers.
Als je een kanaal wil opbouwen moet je iets unieks bieden, en dan bedoel ik vooral uniek commentaar, kijk maar naar een gast als Elpresador, hij doet vooral Cod en Crysis en hij scoort juist views op zijn karakter en commentary wat de videos erg leuk maken om te kijken, dit terwijl hij écht niet een elite player is.
Vette gameplay is leuk en daar kijken mensen ook wel naar maar daar subben mensen niet voor, mensen subben meestal om een commentator die de videos leuk maakt.
Daarnaast is de Youtube boom qua commentaries een beetje geweest, veel bekende commentators hebben ook views verloren.
Als je een Youtube kanaal start, zorg dan voor een PVR en doe het voor de lol, als je het voor de "Youtube-money" doet is de lol er snel af denk ik.
Verwijderd
Nofi, maar zo te lezen neem je jezelf serieuzer dan je filmpjes doen lijken. Stap 1 is toch echt zorgen voor goede beeld/geluid kwaliteit.
Qua commentaar en gameplay is het tevens niet heel interessant om naar te kijken. Persoonlijk vind ik de filmpjes van Ali-A (ken hem alleen van MW3) altijd wel prettig om naar te kijken; strakke gameplay en een vermakelijk commentaar waar je af en toe ook nog wat van op steekt.
Verwijderd
Hallo allen ! Ik heb een vraag die beantwoord moet worden
battlfield 3 + Back 2 krakand
als ik nu voor hem via de PS3 store Armored kill koop, kan die hem dan gewoon spelen ? of moet die daarvoor eerst premium ofzo iets hebben ?
alvast bedankt
Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk Armored Kill de minst interessante DLC vind die er te verkrijgen is.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 11:12 ]
[ Voor 0% gewijzigd door CynicRelief op 28-02-2013 11:14 . Reden: sp? ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Morgenavond nieuwe kans
Ik begin een beetje te trillen hier... afkickverschijnselen denk ik
Verwijderd
Hij zeikt om Armored Kill uitbreiding , zal die die ook krijgen haha
Maar het kan dus,
Verwijderd
Ik dacht dat we het station 'Verkeerd spellen van Karkand' ondertussen wel voorbij waren
Ik kan me nog herinneren dat we ooit nog een modbreak hebben gekregen toen we hier helemaal los op gingen.... Kerkland, Kraakpand en wat we toen al niet meer verzonnen
AK is dan wel de minste DLC van allemaal, maar als je van tanks houdt is ie best prima te hakken. vooral Armored Shield op Conquest is dan aan te raden. Prima map die me altijd een beetje aan Harvest Day van BC2 doet denken qua potjes.
Verwijderd
Heb het af en toe wellus opgepakt, maar ben niet een shooter-fan, maar iig bedankt voor jullie input
Kan er wel wat mee
weet iig dat als ik het voor hem shop, het gewoon moet werken
Heb BC2 idd wel gespeeld
Verwijderd
Haha no problem, kreeg alleen weer wat flashbacks toen ik het lasVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:34:
Nathuran, spellen is niet mijn ding + dat het niet om mijn spel gaat maar voor me broertje Dus ik heb het heel wat beter verwoord dan Kraakpand imo
Heb het af en toe wellus opgepakt, maar ben niet een shooter-fan, maar iig bedankt voor jullie input
Kan er wel wat mee
weet iig dat als ik het voor hem shop, het gewoon moet werkenen daar gin ghet mij om haha
Heb BC2 idd wel gespeeldmet me camo pakkie op een heuveltje mensen neer pingen
Heb je gelijk de reden dat ik niet kan vanavond
Lijkt mij geen kwestie van niet kunnen. Meer van niet willen....dvdkiwi schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:56:
Heb je gelijk de reden dat ik niet kan vanavond
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 28-02-2013 14:53 ]
PSN: Von_Smallhausn
Maar aangezien ik zelf geen geld heb voor een dure capture card, welke SD capture card die nog goed betaalbaar is raden jullie aan? of moet ik deze vraag in een nieuw topic zetten in een andere groep van de forums?
voor je filmpjes kijk even bij Jackfrags, Devsain of FrankieonPC die hebben erg leuke BF3 filmpjes en die hebben ook zo hun eigen manier van aanpak. ook zou ik me niet richten op alleen nederlands maar vooral op engels omdat bijna iedereen engels kan. als je nederlandse filmpjes gaat maken heb je ook een erg klein "publiek" als het ware vergleken met engelscirflexx schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:40:
Bedankt iedereen voor de feetback van mn filmpje.
Maar aangezien ik zelf geen geld heb voor een dure capture card, welke SD capture card die nog goed betaalbaar is raden jullie aan? of moet ik deze vraag in een nieuw topic zetten in een andere groep van de forums?
hmm idd, maar heb nou niet echt een goede PC om daar van te recorden. hoe dan ook MyUdt4Life zei dat ik ook een SD capture card kon overwegen, ze zijn vrij goedkoop, alleen weet ik niet welke nou echt waar is voor je geld.joshje schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:40:
[...]
voor je filmpjes kijk even bij Jackfrags, Devsain of FrankieonPC die hebben erg leuke BF3 filmpjes en die hebben ook zo hun eigen manier van aanpak. ook zou ik me niet richten op alleen nederlands maar vooral op engels omdat bijna iedereen engels kan. als je nederlandse filmpjes gaat maken heb je ook een erg klein "publiek" als het ware vergleken met engels
staan er trouwens genoeg te koop op marktplaats voor een redelijke prijs
http://www.marktplaats.nl...html?query=hd+pvr&view=gv
Ik dacht ergens te lezen dat de PS4 ook kon opnemen, ik weet niet of dit nou waar was of niet. Ik zat eigenlijk daarvoor te sparen. Ik zat te denken, op commentaries of montages over f2p games. Idd, klinkt vreemd, ik denk zelf dat niemand er naar kijkt maar zeker weet je het nooitjoshje schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:55:
hoeft ook niet op PC te zijn. maar hun aanpak maakt het gewoon leuk. als je serieus een goede channel wil beginnen zou ik gewoon sparen voor PVR
staan er trouwens genoeg te koop op marktplaats voor een redelijke prijs
http://www.marktplaats.nl...html?query=hd+pvr&view=gv
Er is inderdaad genoemd dat de PS4 ook kan opnemen, bewerke en uploaden. De PS4 zou zelfs de mogelijkheid geven om live te streamen... Misschien moet je inderdaad even wachten.cirflexx schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:04:
[...]
Ik dacht ergens te lezen dat de PS4 ook kon opnemen, ik weet niet of dit nou waar was of niet. Ik zat eigenlijk daarvoor te sparen. Ik zat te denken, op commentaries of montages over f2p games. Idd, klinkt vreemd, ik denk zelf dat niemand er naar kijkt maar zeker weet je het nooit. Want ik zie overal betaalde games die ik niet kan draaien, behalve COD dan maar dat vindt ik geen leuk spel
dan doe ik dat wel, heel erg bedankt voor de hulp en feetback hier!Jackal131 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:45:
[...]
Er is inderdaad genoemd dat de PS4 ook kan opnemen, bewerke en uploaden. De PS4 zou zelfs de mogelijkheid geven om live te streamen... Misschien moet je inderdaad even wachten.
Edit: Het werkt weer. Naja, zal klein probleempje zijn geweest. Misschien een serverreboot ofzo.
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 01-03-2013 00:44 ]
Er is volgens mij nog geen releasedate bekend of zoek ik verkeerd.
Ik heb het vannacht rond kwart voor 1 ook een keer gehad op de 360..... kon daarna wel weer gewoon inloggen op een server. Zal wel een internet hickup geweest zijn.Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:43:
Crap, Failed to connect to EA Online@x360. Is me het afgelopen half jaar nog niet eerder voorgekomen dus ik mag niet klagen en blijkbaar is het nog niet lang want de rest is nog wel online. Naja balen
Edit: Het werkt weer. Naja, zal klein probleempje zijn geweest. Misschien een serverreboot ofzo.
Cogitationis poenam nemo patitur
5 maart voor PS3 Premium leden...Conundrum51 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:30:
End game komt in maart. Het is nu maart.
Er is volgens mij nog geen releasedate bekend of zoek ik verkeerd.
12 maart voor Xbox / PC Premium
19 maart voor PS3 (non-premium)
26 maart Xbox / PC (non-premium)
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 01-03-2013 10:18 . Reden: data toegevoegd ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Tenminsten dat idee had ik bij AK wel
Hmmm mwah.. het wordt die eerste week wel intensief gespeeld, en dan volgt ook snel een oordeel. Maar het klopt dat de vanilla maps toch weer het meest gespeeld worden. Ik merk zelfs dat bij de beste DLC, Aftermath, ook zaken als Scavenger niet meer worden gespeeld door tweakers. Conquest (toch de basis van BF) op die maps blijft geniaal.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:19:
En tegen de tijd dat de rest de DLC krijgt zijn de PS3 Premium members er alweer op uitgekeken
Tenminsten dat idee had ik bij AK wel
Wat ik ook opvallend vind is dat bijvoorbeeld Metro, als vanilla map de meest gehaatte vóór alle DLC, nu weer een van de populairste is. Maar dat heeft misschien meer met de frag-USAS te maken?
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 01-03-2013 11:30 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.