Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Ik huur voor vanavond wel even een 1-daagse "Multi-kill only" server.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Als dat betekent dat je de rest van de maand alleen nog maar bonen in tomatensaus kunt eten moet je het zeggen hoor! :P

• Unomomentodado
we hebben nog 1 iemand online nodig! :)

Verwijderd

Over een half uurtje kan ik er zijn. Waarschijnlijk al te laat dan :)

3x connection lost, nog 1 keer en dan ga ik wat anders doen :)

Thats it! Kut internet hier :( (of kut ea, want ik heb voor de rest nergens last van)

Wel jammer, gvd 1x dat het zooitje normaal moet functioneren en dan krijg je dit!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 20:02 ]

Kiwi to the rescue :P
Het deed me wel pijn om jullie opgeblazen te zien worden...
Gelukkig heb ik een premium AED ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Unomomentodado
Iedereen zijn assignments binnen, mooi!

Ook hebben we nog twee NL gasten geholpen die toevallig zochten op de term multikill en mijn gemaakte server ("MULTIKILL ONLY") vonden. Ook weer blij gemaakt. :)
Nu de rest nog, haha.

Wie gaat ff een poosje stil hangen met de chopper. Ik schiet je dan netjes neer met een jet. Nog maar 3 te gaan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Kijk maar uit, straks wordt je gereport voor beasting. ;)
Leuke potjes SQDM :)
Alleen die laatste... tegen een complete shotgun-squad doe je weinig op Ziba ;)

Verwijderd

@Kiwi: Hou op schijt uit die gasten waren irritant met de M1014 en de 870! Maar aan de andere kant waren wij zeer irritant in de BMP! Toen wij hebben eenmaal hadden (daarop werd door iedereen gespeeld!) kregen ze hem ook niet meer terug.

Wat ik overigens een beetje wazig vind is dat je op de Aftermath maps een BMP krijgt! Je kan vaak maar op een select aantal plekken spelen met dat ding. Ook zijn de maps te groot om Squad DM op te spelen.
Zo iedere avond een paar potjes houdt het wel leuk.
Nog 5 wins voor de medal :)
Dan speel ik deze verschrikkelijke COD-mode nooit meer :P

Verwijderd

Ach Kiwi stel je niet zo aan tegenwoordig zijn bijna alle modes COD achtig met al die bunnyhoppers!
Moet zeggen dat het wel opvalt dat veel Vogeltje 100 bunnyhoppen! Ook ik bunnyhop maar dat is alleen om sneller bij de objective te komen! en gebruik het nooit om iemand dood te krijgen of aan de dood te ontsnappen.
Gisteren met TDM ook weer eens de shotgun er bij gepakt. Af en toe met de shotgun spelen is best leuk, haha

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:06:
Ook ik bunnyhop maar dat is alleen om sneller bij de objective te komen! en gebruik het nooit om iemand dood te krijgen of aan de dood te ontsnappen.
Waarom niet? Ik merk dat het in combinatie met wat zigzaggen vaak goed werkt om aan vijandelijk vuur te ontkomen en snel achter dekking te kunnen springen. Is het "not-done" wat jou betreft? Ik denk namelijk niet dat bunnyhoppen ooit zal verdwijnen, het zit in elke shooter (behalve DayZ dan).

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:35:
[...]

Waarom niet? Ik merk dat het in combinatie met wat zigzaggen vaak goed werkt om aan vijandelijk vuur te ontkomen en snel achter dekking te kunnen springen. Is het "not-done" wat jou betreft? Ik denk namelijk niet dat bunnyhoppen ooit zal verdwijnen, het zit in elke shooter (behalve DayZ dan).
Ik gebruik het niet omdat ik altijd zit te schelden op anderen hahaha Kut bunnyhopper etc! bij MW2 gebruikte ik het ook was wel zo handig om vanalles te dodgen!

Moet zeggen dat ik het wel gebruik als ik aan een tank shell moet ontlopen, maar dan is het denk ik meer de PANIEK die mij laat springen :)

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:25:
Ik huur voor vanavond wel even een 1-daagse "Multi-kill only" server.
Ik ben vanavond ook online voor rambo tag

lol zie nu net dat dit gisteren was....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 10:19 ]

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:18:
[...]
lol zie nu net dat dit gisteren was....
Ach, je hebt niets gemist... :+

_O- oOo

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:16:
[...]

Ik gebruik het niet omdat ik altijd zit te schelden op anderen hahaha Kut bunnyhopper etc! bij MW2 gebruikte ik het ook was wel zo handig om vanalles te dodgen!

Moet zeggen dat ik het wel gebruik als ik aan een tank shell moet ontlopen, maar dan is het denk ik meer de PANIEK die mij laat springen :)
UT2k4 wall-dodging FTW! :D
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:06:
Ach Kiwi stel je niet zo aan tegenwoordig zijn bijna alle modes COD achtig met al die bunnyhoppers!
Als ik alleen maar rond wilde rennen en schieten had ik MW3/Black Ops wel gekocht ;)
Maar dat wil ik niet, ik wil meer, en daarom heb ik BF3 gekocht.
Dat ze dan SQDM/TDM erin stoppen.... volgens mij om CoD spelers te lokken of zo.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:20:
[...]

Als ik alleen maar rond wilde rennen en schieten had ik MW3/Black Ops wel gekocht ;)
Maar dat wil ik niet, ik wil meer, en daarom heb ik BF3 gekocht.
Dat ze dan SQDM/TDM erin stoppen.... volgens mij om CoD spelers te lokken of zo.
Hahahaha, je hebt gelijk hoor ik heb ook express geen BO2 gekocht etc.Alles gaat om omzet/winst en bonussen hoe meer spelers ze kunnen lokken hoe beter! Zulke dingen zijn te verwachten!
*offtopic:
Vanavond 23.00 UTC livestream event aankondiging PS4
_/-\o_

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://twitter.com/GameStop/status/303993777167667200
Got to see Battlefield 4 today and all I can say is WOW! Thanks @EA for the sneak peek. Can’t wait for you all to see it. ^CEO #BF4

Hoop dat ik vanavond dit ook zie als dit waar is! _/-\o_
Zijn er om 18.00-19.00 vanavond nog mensen die een paar potjes (niet te veel :) ) SQDM willen spelen?

*De PS4 en BF4 worden sowieso een instant buy :P *
Zou leuk zijn als ze een PS4 met BF4 skin uitbrengen 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2013 12:43 ]

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:
Heb de PS4 al in pre-order staan, hahaha
Hebbuuuuuhhhhhh

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:
Zijn er om 18.00-19.00 vanavond nog mensen die een paar potjes (niet te veel :) ) SQDM willen spelen?

Ik kom wel, rond half 8, (tussen die tijd ben ik helaas weg), dan heb ik wel tijd voor een paar potjes bf3 :)

Zou wel vet zijn als er een BF4 PS4 komt!

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 20-02-2013 13:13 ]

Verwijderd

als er weer geen 64 player modes op de consoles komen dan mogen ze die PS4 van mij houden. Dan steek ik die 400 wel in een nieuwe pc.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

64 spelers moeten zeker wel komen, en standaard native 1080p resolutie, dat moet!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wie kan nu op z'n ps3? Sony geeft 10$ vouchers weg , amerika sowieso, europa weet niemand.

Afbeeldingslocatie: http://www.justpushstart.com/wp-content/uploads/2013/02/Screen-Shot-2013-02-20-at-1.44.28-AM-480x300.png
http://www.justpushstart....th-a-free-10-psn-voucher/

• pa4jv
Nope, niets

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
1080p 64spelert 60 fps en CHEAP. dan koop ik em.

[ Voor 6% gewijzigd door Henkie op 20-02-2013 13:24 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• pa4jv
En standaard geleverd met 2 controllers, een headset, een draadloze HDMI-kabel en heel veel koekjes.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dan komt die later nog, ze geven het weg aan loyale gamers, dus misschien baseren ze het op trophies of op uren. Anyway, zou niet gek zijn als die voucher naar de EU komt.

En de PS4 moet gewoon sowieso native 1080p krijgen, makkelijk 64 spelers aankunnen, HDMI ZONDER beveiliging zodat je kunt opnemen zonder component kabels zoals bij Xbox.

Headset en 2 controllers hoeft niet per se, als de prijs maar goedkoop is! en OPROTTEN Met die KLOTE scart kabel!
Scart kabel?
De laatste keer dat ik er een gebruikte was voor de PS2 ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat is er zo moeilijk om standaard een hdmi kabel bij te leveren, ding kost kei goedkoop voor hun. Zelfs bij de ps3 super slim anno 2013 leveren ze nog die scart kabel erbij.
Bovenstaande discussie lijkt me meer iets voor het ps4 topic? Van BF4 is verder nog niets bekend, maar ook dat zou wel in een bf4 topic mogen imo.

Anyways, naast de ps4 aankondiging nog 13 dagen voor endgame op ps3 en 20 dagen voor endgame op 360 !

Martinspire - PC, PS5, XSX

O ja, End Game :P
Ik kan niet wachten ;)

Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:40:
Anyways, naast de ps4 aankondiging nog 13 dagen voor endgame op ps3 en 20 dagen voor endgame op 360 !
Ach, ik wist niet dat er al een datum bekend was.

Ben wel benieuwd. Ik hoop dat ze CTF goed uitgewerkt hebben. Wat ik begrepen heb is dat je de vlag alleen kunt cappen als de tegenstander jou vlag niet zijn bezit heeft. Zou mooi zijn.

Verwijderd

Ik ben benieuwd of je de flag ook daadwerkelijk naar je home base moet brengen.....of wordt het eroverheen lopen en hij ligt weer in de home base...

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:14:
Ik ben benieuwd of je de flag ook daadwerkelijk naar je home base moet brengen.....of wordt het eroverheen lopen en hij ligt weer in de home base...
Volgens mij moet je tijdje in de buurt zijn van je eigen vlag om um terug te zetten en voor de vlag van de vijand kun je er gewoon overheen rijden.
dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:30:
*offtopic:
Vanavond 23.00 UTC livestream event aankondiging PS4
_/-\o_
Waar is die livestream precies?

[ Voor 23% gewijzigd door onox op 20-02-2013 14:22 ]

onox schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Volgens mij moet je tijdje in de buurt zijn van je eigen vlag om um terug te zetten en voor de vlag van de vijand kun je er gewoon overheen rijden.

[...]

Waar is die livestream precies?
offtopic:
Bij IGN.com en gametrailers.com kun je wel een livestream vinden

En ja de release voor Endgame is voor de PS3 op 5 maart en voor de 360 op 12 maart.

Wat op zich wel bijzonder is, is het feit dat Dice steeds nieuwe gametypes introduceert, maar dat bijna iedereen na verloop van tijd weer terugkeert bij het oude (conquest en rush). Maar toch denk ik dat CTF, mits goed uitgewerkt, naast conquest en rush wel een blijvertje kan worden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Conquest is gewoon onverslaanbaar, elke keer komt er nieuwe DLC uit, toch kom ik steeds weer terug op Grand bazaar en Metro op conquest, bijven toch imo de beste maps voor de console.

• onox
iPodKiller schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:37:
Conquest is gewoon onverslaanbaar, elke keer komt er nieuwe DLC uit, toch kom ik steeds weer terug op Grand bazaar en Metro op conquest, bijven toch imo de beste maps voor de console.
Ik vind bazaar maar een k*t map :p Metro op conquest is wel leuk.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Blijf toch Oman de beste map vinden.. :X

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 21:27
*Offtopic*
dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:30:
Scart kabel?
De laatste keer dat ik er een gebruikte was voor de PS2 ;)
Frank speelt nog steeds op een oude LCD tv en af en toe beneden via HDMI. Dus ben blij met SCART op de PS3.
Maar inderdaad scart is zwaar verouderd. HDMI only zou ik geen probleem vinden, het wordt toch is tijd voor een fatsoenlijke LED tv.

Verwijderd

Rush en Conquest blijven altijd de main gametypes, dit komt omdat deze in vele jaren goed uitgewerkt zijn. En de vele game modes die nu rondslingeren zijn nooit helemaal perfect uitgewerkt. Ze zijn er gewoon ingegooid voor wat extra content...

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Helemaal mee eens _/-\o_

PSN: Von_Smallhausn

Wat niet wegneemt dat een game mode anders dan rush of conquest zo voor een keertje wel een leuke verandering biedt :)
Ik vermaak me wel met een paar rondjes Close Quarters, Gun master of Scavenger af en toe ;)

Maar inderdaad: Rush, gevolgd door conquest, blijven toch het leukst.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2013 15:45 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vond rush leuk op het begin toen daar veel servers voor waren, nu niet meer zo. Was meer een soort hype.

De DLC van BF3 is goed, maar totaaal niet realistisch voor de consoles op CQ na, hoe wil je in godsnaam bij AK 12 spelers tegenkomen? Is net een speld in een hooiberg! Bij AM moeten er ook 32 spelers in. Heb 50 euro verspild als ik echt eerlijk ben, ik heb CQ maximaal 20x gespeeld. Na die Close quarters patch begon BF3 saai te worden voor mij.

Hoop serieus dat BF4 met 64 speler support komt op de PS4.

Maar eerlijk is eerlijk, DICE heeft sterke en goede maps gemaakt in BF3 zelf, de DLC op Epicenter na valt allemaal reuze mee voor de consoles dan. B2K tel ik half mee als DLC, want het is een remake van BF2, dat zijn een van de beste maps van BF2, gewoon wonder waarom het zo goed is.
iPodKiller schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:00:
Vond rush leuk op het begin toen daar veel servers voor waren, nu niet meer zo. Was meer een soort hype.
Rush een soort hype?? Als je BC2 niet gespeeld hebt zou dat een gevoel van je kunnen zijn.

Met BC2 hebben we denk ik 95% van de tijd Rush gespeeld (misschien wel meer). Toen we met onze groep overstapten naar BF3 hebben we conquest her-ontdekt en speelden we voornamelijk conquest. De laatste tijd spelen we weer meer rush.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:25:
Rush en Conquest blijven altijd de main gametypes, dit komt omdat deze in vele jaren goed uitgewerkt zijn. En de vele game modes die nu rondslingeren zijn nooit helemaal perfect uitgewerkt. Ze zijn er gewoon ingegooid voor wat extra content...
Vergeet niet dat TDM in Battlefield 1942 ook al bestond he :)

Je had toen; CTF, TDM en natuurlijk CQ waar Battlefield echt groot mee is geworden.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Jackal131 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:35:
Wat op zich wel bijzonder is, is het feit dat Dice steeds nieuwe gametypes introduceert, maar dat bijna iedereen na verloop van tijd weer terugkeert bij het oude (conquest en rush). Maar toch denk ik dat CTF, mits goed uitgewerkt, naast conquest en rush wel een blijvertje kan worden.
Ik betwijfel of ik CTF leuk ga vinden. Ik heb namelijk begrepen dat de vlagdrager op de minimap zichtbaar is. Sneaky met de vlag er vandoor gaan is dus geen optie... Iets wat ik bij de oldskool CTF altijd zo machtig vond.
Dynamix schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:00:
[...]
Ik betwijfel of ik CTF leuk ga vinden. Ik heb namelijk begrepen dat de vlagdrager op de minimap zichtbaar is. Sneaky met de vlag er vandoor gaan is dus geen optie... Iets wat ik bij de oldskool CTF altijd zo machtig vond.
Dat is dan precies wat ik bedoel met niet goed uitgewerkt. Ik kan me nog herinneren dat we met Enemy Territory een hele tijd hebben lopen zoeken naar de vlaggendrager, omdat deze zich erg goed verstop had. Hij moest neer, anders konden we de vijandelijk vlag niet thuis brengen.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Jackal131 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Dat is dan precies wat ik bedoel met niet goed uitgewerkt. Ik kan me nog herinneren dat we met Enemy Territory een hele tijd hebben lopen zoeken naar de vlaggendrager, omdat deze zich erg goed verstop had. Hij moest neer, anders konden we de vijandelijk vlag niet thuis brengen.
ik hoop ook dat de flagdrager niet kan schieten. dan dwing je het team meer om hem te beschermen

• pa4jv
joshje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:27:
[...]

ik hoop ook dat de flagdrager niet kan schieten. dan dwing je het team meer om hem te beschermen
Dan geef je kiwi toch gewoon de vlag? :+
Hahaha pannenkoek!
Ik krijg jou nog wel })

Jij bent pas lvl37... je bent nog een beginner noob dus pas op met wat je zegt he :+
Lol :9

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2013 17:49 ]

Ik vind het eigenlijk best wel beter. Dan heb je minder dat mensen TDM gaan spelen omdat de kans groot is dat rond de vlagdragers de meeste mensen zijn. Verder dwingt het je om meer bij je vlagdrager te blijven en dus echt als team aan te vallen ipv 11 man op defense + 1 vlagdrager.

Ik snap overigens niet dat mensen bazaar of metro op conquest de beste map/modus vinden. Als er 2 maps zijn die teveel op CoD lijken, dan zijn het die wel met die grote clusterfucks. Eerst zeuren dat tdm voor codspelers is en vervolgens die 2 maps als beste vinden. Dat gaat er bij mij niet in. Het verschil met cod is dan niet zo groot (er kan in die maps maar weinig stuk, amper invloed van voertuigen en met name dus op metro en in die maps kun je de vijand veel te makkelijk in de spawn dwingen waardoor het meer een kwestie wordt van wie de grootste spawnraper is om bovenaan te staan).
Juist de air-units, tanks en grote ruimte past juist beter bij bf3.

Niet dat ik het erg vind dat mensen die maps leuk vinden, maar de combinatie van mekkeren over codnoobs + die 2 maps het leukst vinden gaat er bij mij niet in.

Martinspire schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:51:
Eerst zeuren dat tdm voor codspelers is en vervolgens die 2 maps als beste vinden. Dat gaat er bij mij niet in
Dat "gezeur" over dat TDM voor CoD spelers is zei ik.
Dat Bazaar en Metro de twee beste mappen zijn was ik niet.
Dus hang die twee niet aan elkaar ;)
Helemaal eens.
Alleen vind ik dat dat met 24 man niet op iedere map echt goed uit de verf komt.
Vooral die grote ruimte is vaak veel te groot voor een team van 12 man.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2013 18:00 ]

• Dynamix
Jackal131 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Laten we hopen dat ik het verkeerd heb. Dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terugvinden :X

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:58:
[...]

Dat "gezeur" over dat TDM voor CoD spelers is zei ik.
Dat Bazaar en Metro de twee beste mappen zijn was ik niet.
Dus hang die twee niet aan elkaar ;)

[...]
Je had het over SQDM en TDM dat ze deze in BF3 hebben gestopt om CoD pelers te trekken.

En metro en bazaar kwam van Ipodkiller af.

@ dinamix en Jackal131: Ik zou het niet erg vinden als je de vlagdrager zichtbaar was! Dan krijg je tenminste meer samenspel/teamwork en niet die lowner acties.

Maar bij oudere CTF games ging de vlag automatisch naar homebase! Is dat bij BF3 ook? Of moet je hem echt terug brengen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 18:28 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Jackal131 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Rush een soort hype?? Als je BC2 niet gespeeld hebt zou dat een gevoel van je kunnen zijn.

Met BC2 hebben we denk ik 95% van de tijd Rush gespeeld (misschien wel meer). Toen we met onze groep overstapten naar BF3 hebben we conquest her-ontdekt en speelden we voornamelijk conquest. De laatste tijd spelen we weer meer rush.
BC2 maps leenden zich echt goed voor Rush inderdaad, zowel de vanilla maps, als die van de uitbreidingen. De reden dat ik (we?) in BF3 in eerste instantie overstapten op Conquest is omdat een aantal maps op Rush imo niet lekker ontworpen zijn met vervelende chokepoints e.d.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:23:
[...]

Je had het over SQDM en TDM dat ze deze in BF3 hebben gestopt om CoD pelers te trekken.

En metro en bazaar kwam van Ipodkiller af.

@ dinamix en Jackal131: Ik zou het niet erg vinden als je de vlagdrager zichtbaar was! Dan krijg je tenminste meer samenspel/teamwork en niet die lowner acties.

Maar bij oudere CTF games ging de vlag automatisch naar homebase! Is dat bij BF3 ook? Of moet je hem echt terug brengen?
Je kunt de vlag terugkrijgen op de manier waarop je een punt bij conquest bemachtigd, dus hoe meer man meehelpt hoe sneller je de vlag terugcapt.

Verwijderd

noem maar eens 1 Battliefield zonder tdm, in mijn ogen hoort dit gewoon bij BF en is dus ook niet bedoeld om CoD spelers te trekken. BF redt het toch bij lange niet als je TDM of Kill Confirmed in CoD bekijkt. Ook gelijk de reden dat ik nooit TDM speel in BF3 :)

CTF lijkt me wel rete vet in End Game, verwacht alleen niet dat het een hele populaire mode wordt op de lange termijn. BF is in mijn ogen toch Conquest

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Noobcity vanavond, nog nooit zo veel vliegtuigen en helicopters zonder reden neer zien storten.

Flickr PSN ID= cheironnl

@Joshje:
Wat is er met je verbinding aan de hand?
Je kan geen Portal 2 online spelen, maar je komt ook nauwelijks BF servers in waar iedereen wel in komt...
Gisteren zag ik een aantal man Conquest spelen, dus ik dacht ik ga daarin en nodig je uit.
Dat lukte dus niet...
Dat potje was overigens bijna klaar (en toch mijn laatste) dus zonde om dan te leaven.

Als jij als enige die problemen hebt moet het toch wel aan jouw verbinding liggen?

@De rest: die CPVR (of zoiets) gasten van die potjes eerder op de avond waren echt irritant!

Verwijderd

@Kiwi: En Joshje maar ontkennen dat ie LAGGED!!!! vette lagger!! :P

Ik kreeg gisteren al een uitnodiging van Joshje maar wij waren met een spannende pot bezig! Ik had al wel verwacht dat ie er niet in kwam. Ik dacht dit word heel erg leuk om een uurtje of 7 gisteren, zoals cheiron al zei veel noobs!! Had geen zin om te trainen, maar ben toch tegen 20:00 maar ff gegaan. Op BF online was toch niets te beleven!! Bij terugkomst toch nog een paar mooie potten gespeeld na 21:30 met wat tweakers.

Admin was helaas aanwezig op de server en uiteraard word ik naar het verliezende team gestuurd! En zelf switched ie naar de winnende kant!!! wat een held zeg!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 09:25 ]

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:13

Kluus

Gang is alles

Ik ben de laatste tijd weer een beetje into casual PS3 gaming gekomen, en ben nog ff aan het kijken welke spellen nu nog vet zijn om te spelen. BF3 spreekt me wel erg aan als multi player shooter, boven anderen vanwege de grote gevechten incl voertuigen etc. Maar is het nog een beetje de moeite waard om hier nu nog casual aan te beginnen of wordt je dan voortdurend geowned door meer experienced spelers?

Ik zag dat ik ooit ook BF1943 heb aangeschaft en deze heb ik ook weer ff geinstalleerd, maar nog niet echt kunnen spelen gisteren. Wordt dit nog een beetje online gedaan of kan ik die beter laten zitten?

Maw ik zoek wat onderbouwing om nu BF3 te kopen 8)7 . Voordeel is natuurlijk wel dat ik nu de premium edition kan halen en me niet meer druk hoef te maken over expansions :D.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
dvdkiwi schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 06:21:
@Joshje:
Wat is er met je verbinding aan de hand?
Je kan geen Portal 2 online spelen, maar je komt ook nauwelijks BF servers in waar iedereen wel in komt...
Gisteren zag ik een aantal man Conquest spelen, dus ik dacht ik ga daarin en nodig je uit.
Dat lukte dus niet...
Dat potje was overigens bijna klaar (en toch mijn laatste) dus zonde om dan te leaven.

Als jij als enige die problemen hebt moet het toch wel aan jouw verbinding liggen?
voor de laatste keer het ligt niet bij mij!
het is een bug van bf3 zelf en wat portal 2 betreft daar snap ik niks meer van want tegen randoms kan ik wel gewoon mee spelen :?

Verwijderd

TjaBske schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:33:
Ik ben de laatste tijd weer een beetje into casual PS3 gaming gekomen, en ben nog ff aan het kijken welke spellen nu nog vet zijn om te spelen. BF3 spreekt me wel erg aan als multi player shooter, boven anderen vanwege de grote gevechten incl voertuigen etc. Maar is het nog een beetje de moeite waard om hier nu nog casual aan te beginnen of wordt je dan voortdurend geowned door meer experienced spelers?

Ik zag dat ik ooit ook BF1943 heb aangeschaft en deze heb ik ook weer ff geinstalleerd, maar nog niet echt kunnen spelen gisteren. Wordt dit nog een beetje online gedaan of kan ik die beter laten zitten?

Maw ik zoek wat onderbouwing om nu BF3 te kopen 8)7 . Voordeel is natuurlijk wel dat ik nu de premium edition kan halen en me niet meer druk hoef te maken over expansions :D.
Opzich wel de moeite waard, ik vermaak me nog steeds wel (iets minder dan voorheen) zolang je niet achter alle assignments gaat zitten dan is het wel leuk! En inderdaad tegenwoordig is de premium edition maar € 40 dus dat valt ook wel mee.

Wat betreft ge-owned worden tja er is altijd wel iemand die beter is dan jou (of lagged). Ik zou zeggen kopen en ga het eea leren op de beginner servers of speel met wat Gotters! (dat maakt het leuker)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik vind het eigenlijk best wel beter. Dan heb je minder dat mensen TDM gaan spelen omdat de kans groot is dat rond de vlagdragers de meeste mensen zijn. Verder dwingt het je om meer bij je vlagdrager te blijven en dus echt als team aan te vallen ipv 11 man op defense + 1 vlagdrager.

Ik snap overigens niet dat mensen bazaar of metro op conquest de beste map/modus vinden. Als er 2 maps zijn die teveel op CoD lijken, dan zijn het die wel met die grote clusterfucks. Eerst zeuren dat tdm voor codspelers is en vervolgens die 2 maps als beste vinden. Dat gaat er bij mij niet in. Het verschil met cod is dan niet zo groot (er kan in die maps maar weinig stuk, amper invloed van voertuigen en met name dus op metro en in die maps kun je de vijand veel te makkelijk in de spawn dwingen waardoor het meer een kwestie wordt van wie de grootste spawnraper is om bovenaan te staan).

Niet dat ik het erg vind dat mensen die maps leuk vinden, maar de combinatie van mekkeren over codnoobs + die 2 maps het leukst vinden gaat er bij mij niet in.
BF3 op de huidige consoles voor de grote mappen is gewoon niet te spelen, die urban maps in BF3 zitten gewoon goed in elkaar en heeft weinig met CoD te maken, er moeten gewoon minimaal 32 spelers in de grote mappen.

Als ik CoD leuk zou vinden|(wat een kut serie is btw) dan had ik iedere dag Close quarters gespeeld omdat het close quarters is(kut dlc btw), maar GB en Metro zijn groter dan een average CoD map en kleiner dan een grote BF3 map, ideaal dus voor de consoles. Ik wil graag in grote maps spelen, maar 12 tegenstanders... dat verpest het voor mij. Ik was helemaal blij toen ik Armored kill zag, ik speel het de 1e dag, ik was diep teleurgesteld, het is gewoon te groot voor 24 spelers.

Kharg Island en gulf of oman vind ik trouwens ook prima mappen, niet al te groot en je kunt 12 spelers nog goed zien.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:00:
[...]

Opzich wel de moeite waard, ik vermaak me nog steeds wel (iets minder dan voorheen) zolang je niet achter alle assignments gaat zitten dan is het wel leuk! En inderdaad tegenwoordig is de premium edition maar € 40 dus dat valt ook wel mee.

Wat betreft ge-owned worden tja er is altijd wel iemand die beter is dan jou (of lagged). Ik zou zeggen kopen en ga het eea leren op de beginner servers of speel met wat Gotters! (dat maakt het leuker)
Precies, het spelen met de GoT-ers is wat me terug laat komen. Als ik ga lone-wolfen is het lang niet zo leuk. Tenzij je iemand vind in je squad die ook voice-chat en wilt samenwerken.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
TjaBske schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:33:

Ik ben 2 weken geleden begonnen en ben al bijna level 40, geen probleem dus.

Verwijderd

pa4jv schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:59:
[...]
Ik ben 2 weken geleden begonnen en ben al bijna level 40, geen probleem dus.
Hahahaha smeerpijp! Jij wilt als een newbie lijken! en dan dik ownen! Het overnieuw beginnen had helemaal niets te maken met je corrupte EA account hahha :P ;)

Verwijderd

@kiwi ik heb hetzelfde probleem als joshje ;)
en ik kan alles dood normaal, films kijken, youtube, internet, andere games
maar natuurlijk BF3 moet weer even anders doen en me avond verpesten.

vanavond maar weer eens game na 2/3 dagen rust :P

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Haha Jackal ga helemaal stuk prachtig!

Ik zeg doen;)

PSN ID = steppa87

• pa4jv
Ook echt Dixieland eronder. :')

Verwijderd

dat kunnen wij toch ook wel? :P
en dan het liefst een surprise voor jeroenimoes hahaha

Verwijderd

Zonet een potje metro met 112 kills waarvan 108 met de g3a3
Heerlijk wapen :)
Dat is het laatste co-op wapen?
Die moet ik nog vrijspelen...
Iemand vanavond zin om dat te doen?

"air superiority 12 vs 12".
Ik benieuwd hoeveel wij er op de console krijgen.
Als dat ook 12 vs 12 is ga ik lekker stingeren haha :P

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2013 08:27 ]

• onox
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:21:
Dat is het laatste co-op wapen?
Die moet ik nog vrijspelen...
Iemand vanavond zin om dat te doen?

"air superiority 12 vs 12".
Ik benieuwd hoeveel wij er op de console krijgen.
Als dat ook 12 vs 12 is ga ik lekker stingeren haha :P
Ik wil wel co-op doen :)

Verwijderd

1 vs 1 ofzo :P

Lijkt me dat ze dit wel 12 vs 12 kunnen doen op de consoles toch?
Coolio!!
Ik zie je vanavond wel online ;)
Daarna nog even "gewoon" knallen :)

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 28-11 16:17
Speel zo af en toe een potje BF3 en heb nooit de premium bundle of afzonderlijke DLC gekocht. (BK zat standaard bij mijn editie). Bij het handmatig zoeken naar servers om op te spelen (wil niet altijd een tig honder % server) ben ik de laatste tijd (bij wijze van spreke) langer bezig er een te vinden dan ik tijd heb om te spelen :)

Vond het premium pakket gewoon te duur voor het aantal uren dat ik er in kan stoppen. Maar nu is hij tijdelijk naar 30 Euro afgeprijsd en ga toch twijfelen. Misschien dat het voor mij het plezier van BF3 nog wat kan verlengen.

Wat denken jullie? Zijn jullie veel met de DLC bezig of merken jullie dat je toch steeds weer terug valt op de basis van de game en vindt je het jammer dat je de premium hebt aangeschaft?
Een combinatie van wat je zegt:
Ja, we vallen veelal terug op de vanilla maps,
maar nee, ik heb geen spijt van de premium aanschaf.
Zo af en toe spelen we Aftermath of Close Quarters, die blijven gewoon leuk.
Sowieso krijg je een dot extra wapens die ook wel leuk zijn.
En natuurlijk een sh*tload aan nieuwe assignments die toch wel erg leuk zijn om te hunten.

Enige wat mij niet bevalt is Armored Kill, maar dat is omdat de mappen te groot zijn voor 12 man en
omdat bij rush daar de balans heel ver te zoeken is.

• onox
Waar krijg je premium voor 30 euro dan? In de BF store is ie 50 euro o.i.d.

• NoMoreMusic
onox schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:37:
Waar krijg je premium voor 30 euro dan? In de BF store is ie 50 euro o.i.d.
Hier

Zal toch niet alleen voor de PC zijn? Hmmm ga nu wel weer heel erg twijfelen. Dacht gezien te hebben dat het ook voor xbox en ps3 was.

Jammer ziet er naar uit dat de aanbieding alleen voor PC is. Lekker dan. :(

Als je dit leest dan ga je toch echt denken dat het ook voor de PS3 is. Maar als de store aangeeft dat het 50 euro is dan zal het wel niet, ik kan nu niet kijken.

[ Voor 46% gewijzigd door NoMoreMusic op 22-02-2013 13:02 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:14:
Sowieso krijg je een dot extra wapens die ook wel leuk zijn.
En natuurlijk een sh*tload aan nieuwe assignments die toch wel erg leuk zijn om te hunten.
Een dot extra wapens?
Mag jij mij vertellen welke dat zijn, ik heb allemaal maar camo's gekregen met premium :/

Verwijderd

NoMoreMusic schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:40:
[...]

Hier

Zal toch niet alleen voor de PC zijn? Hmmm ga nu wel weer heel erg twijfelen. Dacht gezien te hebben dat het ook voor xbox en ps3 was.

Jammer ziet er naar uit dat de aanbieding alleen voor PC is. Lekker dan. :(

Als je dit leest dan ga je toch echt denken dat het ook voor de PS3 is. Maar als de store aangeeft dat het 50 euro is dan zal het wel niet, ik kan nu niet kijken.
Inderdaad een beetje misleidend. Maar voor een 10tje meer heb je hem ook bij dixons of intertoys dacht ik.

• NoMoreMusic
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:16:
[...]

Inderdaad een beetje misleidend. Maar voor een 10tje meer heb je hem ook bij dixons of intertoys dacht ik.
De premium editie? En dan mag ik helemaal ovenieuw beginnen :D

Het gaat mij om het premium dlc pakket.

[ Voor 14% gewijzigd door NoMoreMusic op 22-02-2013 14:25 ]

Verwijderd

voor 40,- heb je bij free record shop de BF3 cd + premium direct erbij.
dus je betaald 40 euro voor spel + premium nu
en ik gok zo, dat wij 100 euro voor die 2 hebben betaald ;p

@kiwi ja dat is het laatste co-op wapen ;)
heeft wel wat nadelen hoor:
dikke recoil
maar 20 kogels (of 21 met 1 in the chamber)
erg trage rpm

maar de voordelen zijn gewoon op langere afstand is hij echt beest.
heb op metro ook gewoon top score ermee behaald, 112 kills en 40x dood als ik mij niet vergis.
vind ik heel wat tegen F2000 M16 en AEK

maar je moet wel goed raak schieten haha

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 14:33 ]

• NoMoreMusic
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:30:
Dat gaat voor mij dan toch ook op?

Verwijderd

je hoeft niet opnieuw te beginnen, je koopt dan in principe premium met 10 euro korting

• NoMoreMusic
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:34:
je hoeft niet opnieuw te beginnen, je koopt dan in principe premium met 10 euro korting
Ooh zit er een code bij voor de premium content, tja natuurlijk. Is iets om over na te denken. Hoop ook een beetje dat er op plus gebied nog eens een aanbieding komt.

Als je maar lang genoeg wacht......dan is de PS4 er en Battlefield 4 :+

Verwijderd

dat is ook de reden waarom er zoveel newbies op de servers zijn (niet dat dat erg is, vermaak me kostelijk)

ik ga nu even weer BF3 doen :) vanavond verjaardag, dus ben pas laat weer online vannacht ;p

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 14:40 ]

Mon0lith schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:17:
[...]

Een dot extra wapens?
Mag jij mij vertellen welke dat zijn, ik heb allemaal maar camo's gekregen met premium :/
10 B2K wapens, 10 Close Quarter wapens.
Zijn toch weer 20 wapens extra :)
En ja, verder inderdaad een hoop camootjes en dogtags ;)
En een aantal nieuwe voertuigen op de DLC mappen.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:30:

@kiwi ja dat is het laatste co-op wapen ;)
heeft wel wat nadelen hoor:
dikke recoil
maar 20 kogels (of 21 met 1 in the chamber)
erg trage rpm

maar de voordelen zijn gewoon op langere afstand is hij echt beest.
heb op metro ook gewoon top score ermee behaald, 112 kills en 40x dood als ik mij niet vergis.
vind ik heel wat tegen F2000 M16 en AEK

maar je moet wel goed raak schieten haha
Idd erg nice maar wel lastig. Vooral de 34 damage t.o.v. 25 damage van andere assault guns.
Gisteren voor het eerst met de Famas gespeeld...
Wat een lekker wapentje!
Wel redelijk wat recoil, weinig kogels en een irritante iron sight maar verder niks mis mee ;)

Ik heb eens alle wapens opgeschreven die ik nog niet rondgespeeld heb (lees: 500 kills gemaakt > dogtag).
Er staan een hoop shotguns tussen nog, dus binnenkort maar eens wat mensen daarmee gaan irriteren :P

*wat een ongebalanceerde rape avond was het gisteren... niet leuk* :'(

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
Vandeweek op close quarters met spas+slugs gekloot.. was wel leuk, moet wel zorgen dat je eerste schot raak is want met suppression raak je geen ene pepernoot!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:49:
[...]

10 B2K wapens, 10 Close Quarter wapens.
Zijn toch weer 20 wapens extra :)
En ja, verder inderdaad een hoop camootjes en dogtags ;)
En een aantal nieuwe voertuigen op de DLC mappen.
Hoef je toch geen premium voor te zijn om 10 B2K wapens en10 Close Quarter wapens te krijgen :>

Pagina: 1 ... 143 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.