Maar zolang er 2 concurrerende consoles op de markt zijn zal je altijd een soort van strijd hebben tussen deze twee.
Nu zien de meesten hier ook wel in dat de opmerkingen in dit topic over xbox of ps3 met een flinke dosis sarcasme genomen moeten worden.
Back to the multikills then
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is het raar dat ik soms droom over C4 multikills bij clusterfucks?
Verwijderd
Raar.......nee het is ernstig gesteld met je!!! hahahadvdkiwi schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:45:
Is het raar dat ik soms droom over C4 multikills bij clusterfucks?
Heb het in het begin bij C&C en TO: AoT gehad hahahaha had zoveel zin om te
spelen dat ik er snachts over droomde hahaha
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 17:09 ]
http://battlelog.battlefi...how/81816960/4/230420491/
Eerst sta ik lekker 19-3, dan krijg ik connection lost
Terug joinen, worden er door de admin rare balance-truuks uitgehaald,
haal ik met moeite 45-45 (met de QBB). Toen maar over gestapt naar de AUG-A3 en er
nog 76-55 kan kunnen maken.
We zaten echt compleet vast tussen A en B; bijna het hele vijandelijke team was met LMG's met bipods aan het spelen.
Het was al duidelijk dat we dik gingen verliezen na de "zogenaamde" balance van de admin.
Maar daarna nog even wat rechttrekken ho maar
Gister heel veel mooie rush potjes gespeeld maar ook de canister shell herontdekt. Nou ja, ik wist wel dat ie nog bruikbaar was maar het is na een lange tijd wel weer heel leuk om het te gebruiken. Vuistregel, is er geen enemy armor dan altijd canister equipped. Gewoon gebruiken op de manier die dice voor ogen had, werkt perfect. Tank shells voor armor en canister voor infantry, niet quick switchen
Verwijderd
Vanavond wordt een latertje... werken tot 24.00u dus daarna pas knallen
@King:
Ik weet het... medics rouleren grote tijd. Echter, het andere team had er maar één en domineerde als een malle.
Tegen een aantal gebipodde (is dat een woord?) PKP's doe je weinig, zelfs met een medic train.
Het potje daarvoor Seine (andere server) werden we halverwege gekicked met z'n vieren.
http://battlelog.battlefi...how/81808223/4/184351504/
We stonden op plaats 2 t/m 5, dus misschien vonden de tegenstanders ons te goed.
Superkinderachtige k#tmods af en toe...
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2013 15:02 ]
Wat een ongelooflijke trieste badmin weer... Hoe heette hij eigenlijk, Kiwi? Ik werd in het begin van de pot al gekicked, omdat ik een tank naar boven had gereden op het pleintje tussen C en D. Aangezien het boven C compleet vol zat met tegenstanders was dit een prima oplossing! Totdat de badmin last kreeg van claustrofobie...dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:01:
Het potje daarvoor Seine (andere server) werden we halverwege gekicked met z'n vieren.
http://battlelog.battlefi...how/81808223/4/184351504/
We stonden op plaats 2 t/m 5, dus misschien vonden de tegenstanders ons te goed.
Superkinderachtige k#tmods af en toe...
En nog iets anders wat me mateloos blijft irriteren is dat een frogfoot met één run een tank kan opblazen met de gewone gun. Ik zat gisteren te kijken naar het damageverloop, wat bij de 50% doodleuk een sprong maakte naar 0%... bullsh*t!
Verder toch wel leuke potten gespeeld afgelopen week. Het valt me op dat de servers aanzienlijk beter performen in vergelijk met de week ervoor. Test Dice Endgame op hetzelfde platform misschien?!
[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 15-02-2013 16:40 ]
Maar als ik het battlereport bekijk was die ook al voor het einde weg
Check de user eens... http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/coolhand2006/dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:41:
De server owner was Paulus2008.
Maar als ik het battlereport bekijk was die ook al voor het einde weg
[ Voor 4% gewijzigd door joshje op 15-02-2013 17:06 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Ik vergeet altijd mn setup te wijzigen aan het begin van een rondjeBatmanHorizon schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:09:
Vuistregel, is er geen enemy armor dan altijd canister equipped.
Flickr PSN ID= cheironnl
Road to End Game: High-speed Capture the Flag
We are re-introducing the classic game mode Capture the Flag to Battlefield players with End Game. In this in-depth post, learn all about how this high-speed flag hunt is the perfect fit for the all-new dirt bike.
For seasoned first person shooter players, Capture the Flag is a classic game mode. Two teams fight for control over the enemy’s flag and need to capture it to score a point. Now, we are very happy to present our Battlefield take on this exciting mode in End Game – further broadening our range of available gameplay experiences.
The all-new End Game dirt bike is without a doubt the star of this game mode. It’s the perfect getaway vehicle for when you’ve snatched the enemy flag and need to wheelie back to your home base. The addition of a passenger seat means you can have some protection while boosting away from your pursuers.
The mission in Capture the Flag might sound deceptively simple: Hike from your starting base to the enemy base and capture their flag, then bring it home to score a point. The only problem is the enemy is trying to do the same to you – and if your own flag is no longer at your base, you are not allowed to score. This calls for a well-balanced mix of defense and lightning quick offense if you are to have a chance at scoring at all.
Capturing a flag is instantaneous. Just run over it to snatch it, then make it back home to score. Recovering your own flag that an enemy has dropped is not so simple, though. Rather, it is similar to how you would capture a base in Conquest. There’s a timer ticking down once you are within capture radius, and the time it takes to recover the flag is directly affected by how many friendly soldiers you have in the flag’s capture radius. Once it’s recovered, it will be automatically placed back home in your base again.
Once you’ve captured the enemy flag, it’s carried on the back of your infantry soldier or attached to your vehicle. While we love the fast and agile dirt bike, you will always have to weigh its speed against its low safety against enemy fire. If you would prefer a slower but more armored ride home, we’d recommend a jeep or tank instead – but whatever ride you choose, you will always be asked to make that judgment call whether speed or armor is your top priority at any given time.
Gameplay-wise, Capture the Flag is highly dynamic with exactly two hot spots that can change at any time: The position of your home flag and the position of the enemy flag. For example, there’s no reason at all to hang back at your base if your own flag isn’t there anymore. You either protect your flag, snatch it back, or grab the enemy flag. Those are the only strategically sound actions you can take in a round of Capture the Flag. Coupled with the mobile nature of both flags, this means that firefights can suddenly erupt anywhere across the map and then suddenly change location again.
We hope you will enjoy this new addition to the available Battlefield 3 game modes come March (If you’re an old-time Battlefield fan you might remember we also had Capture the Flag already in Battlefield 1942, available as a free download from Origin). Stay tuned for more in-depth blog posts on End Game in the weeks leading up to launch.
Battlefield 3: End Game is out this March. You can purchase it separately for PC, PlayStation 3, and Xbox 360 – or get it two weeks early at no extra charge if you become a Battlefield 3: Premium member.
2000 uur gespeeld en dan nog kutstats hebben..Dynamix schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:02:
[...]
Check de user eens... http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/coolhand2006/
grapjas.Martinspire schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:05:
Voor iemand die vooral veel conquest doet, vind ik dat nog niet zo heel raar. Ook amper jet/heli kills dus die loopt veel op de grond en daar ben je gewoon veel kwestbaarder. Vooral als je van die grote maps gaat doen gaat je spm erg omlaag en kun je veel sneller verrast worden door een tegenstander die vanuit een onverwachte hoek komt.
ik speel alle maps en ook veel conquest. net zoals de meeste hier.
Dat telt niet.
hij is gewoon slechtMartinspire schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:05:
Voor iemand die vooral veel conquest doet, vind ik dat nog niet zo heel raar. Ook amper jet/heli kills dus die loopt veel op de grond en daar ben je gewoon veel kwestbaarder. Vooral als je van die grote maps gaat doen gaat je spm erg omlaag en kun je veel sneller verrast worden door een tegenstander die vanuit een onverwachte hoek komt.
Er is een verschil tussen altijd Metro Conquest doen (zoals ik een heleboel ps3-ers vaak battlereports zie posten) en vaak in maps als Caspian Border, Kargh Island of Noshar Canals in conquest doen. Daar ligt je spm echt lager als je je eigen ding gaat doen.joshje schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:13:
[...]
grapjas.
ik speel alle maps en ook veel conquest. net zoals de meeste hier.
Overigens weer gemerkt dat tweakers niet goed omgaan tegen lastige jets. Of geen goede afspraken om m neer te halen (terwijl het op kharg als aanvaller heel makkelijk moet kunnen) of te veel focus en vergeten dat infantry ook een optie is
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 16-02-2013 00:28 ]
Hij hield het na het eerst potje voor gezien maar had wel een multikill.
Ik ben nog een uur of 2 doorgegaan
Ik wilde stoppen maar dacht: "ik doe dit potje nog wel even".
En voilà, de 4e multikill was daar
Nog één te gaan, maar die komt nog wel.
Nu eerst slapen
@Martin:
Dat we bijna alleen maar Metro reports posten wil niet zeggen dat we bijna alleen maar Metro spelen he
Vaak sluiten we af met een grote pot Metro, dat wel, maar hij wordt net zo vaak gespeeld als alle andere mappen.
Verwijderd
Netjes hoor, Close Quarters zeker?
Wel netjes gewacht tot de vlag stopte met knipperen he zoals ik je gisteren vertelde
Als ik die laatste multikill heb kan ik ook weer eens normaal gaan spelen ipv constant te jagen op die 4 kills...
De laatste tijd loop ik echt alleen maar met C4 rond
Wel een kleine 200 kills daarmee gemaakt op een paar weekjes tijd haha
Verwijderd
1x zelfs 6 kills
dus bijna hele enemy team haha
nog veel geluk ermee bonkigeleernicht!
Zojuist een server praktisch gedomineerd met 206-4 in een havoc. Ze wisten het niet waar ze het zoeken moesten..
http://battlelog.battlefi...how/76865763/2/184832707/
@dominating
Misschien heb je gelijk, maar ik lees nergens dat Innerchild het woord spawnrapen heeft gebruikt.Martinspire schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:54:
Maar is het dan nog wel leuk? Ik kan me niet voorstellen dat het lang leuk blijft om een team te spawnrapen. Vraag me overigens ook af hoe je niet afgeschoten wordt door een rocket waar je de lock pas veel te laat van hoorde. Wat voor setup speel je?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je bent wel goed in afronden.innerchild schreef op zondag 17 februari 2013 @ 04:50:
Ik zit al bijna op 100 service stars met de helicopter. Speel nu sinds een maandje met een vaste gunner en ik durf wel te zeggen dat hij 1 van de beste bf3 spelers is die ik ken. Wat is deze gast toch ongeloofelijk goed
Zojuist een server praktisch gedomineerd met 206-4 in een havoc. Ze wisten het niet waar ze het zoeken moesten..![]()
http://battlelog.battlefi...how/76865763/2/184832707/
@dominating
vraag me ook af of het nog wel leuk is. je zit alleen maar in de chopper. je speelt alleen maar Gulf of Oman!?Martinspire schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:54:
Maar is het dan nog wel leuk? Ik kan me niet voorstellen dat het lang leuk blijft om een team te spawnrapen. Vraag me overigens ook af hoe je niet afgeschoten wordt door een rocket waar je de lock pas veel te laat van hoorde. Wat voor setup speel je?
Het mag wel wat meer ptfo allemaal. Je speelt de game op de verkeerde manier (subjectief)
Het is fantatisch leuk. Ik speel juist WEL objective. Samen met me maat zorgen we ervoor dat vlaggen beschermd worden als ze worden overgenomen. Ik doe de hardware en hij de grondtroepen. In vlagen andersom. Waarom er gelijk word aangenomen dat ik niet objective speel is gewoon een niet wetende opmerking.Martinspire schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:54:
Juist met de helicopter gaat het om samen spelen met in dit geval mijn gunner. Hij is het belangrijkste aan boord van de heli. Ik zorg ervoor dat hij maximaal kan schieten.
Ik word wel gelocked met rockets maar 9 uit 10 keer doen ze me niets omdat ik een paar essentiele regels aanhoud waardoor men ons niet kan uitschakelen, hoogstens 72 % damage geven met een 1 missile.
Setup is :
Piloot
- Air rader
- ECM
- Rocket pods
- Engineer
Gunner
- Fire extinguisher
- Zoomed schieten
- Tv missile
Engineer
==
Air rader omdat je gewoon simpel weg niet anders kan als je wilt blijven leven. Ik spot vliegtuigen en heli's al seconden voordat ze mij kunnen locken en op basis van meervoudige aanvallen kan ik bepalen wie als eerste word geserveerd
ECM omdat je die kan gebruiken als een cloud voor extra seconden laadtijd of als rookgordijn bij compliceerde bewegingen
Rocket pods omdat ze gewoon goed werken
----
Fire extinguisher is als we geraakt worden dan spring ik uit de heli om te repairen en mijn maat gaat op de piloot stoel zitten zodat hij deze kan gebruiken. Daarna springt hij eruit, helpt mee om te repairen en hij springt weer in de heli als piloot en switch over naar de gunner positie en ik spring er weer in en je kan direct wegvliegen. Deze laatste handeling zorgt ervoor dat de rotors nog blijven draaien als je als piloot weer erin springt.
Zoomed schieten zodat de gunner van afstand kan bepalen waar gevaar vandaan komt en deze kan uitschakelen. Erg effectief zeker als je als US naar de wal moet vliegen zonder vlaggen. Kan de gunner gelijk eerst alle grondtroepen uitschakelen met stingers.
Tv missile is gewoon net als zoomed schieten bruikbaar om van afstand hardware uit te schakelen in gevallen als men met hardware op het strand ons staat op te wachten. Ook effectief als ik op de radar de de heli al spot. Werkt erg goed.
-------------------
Ik speel hoofdzakelijk Oman omdat imo deze map op de 360 de beste map is. Hij verveelt nooit voor mij dan. Plus dat er voor de helikopter mogelijkheden zijn om te kunnen schuilen indien nodig. Bv gebruik maken van gebouwen of bergen.
En opmerking als, je zit alleen in de chopper verveelt dat niet dan ? Nee want het is erg uitdagend om zo lang mogelijk in de lucht te blijven.
De enigste 2 zaken die altijd nog enigszins een risico zijn, zijn tegenstanders die in de heli zitten en dezelfde techniek gebruiken. Je merkt dat gelijk op en zeker als ze guided missiles gebruiken. Maar meestal winnen we dat wel.
De andere is en blijft nog steeds het allermoeilijkste en dat is als je een vliegtuig op je dak krijgt, letterlijk. Een vliegtuig gaat dan hoog in de lucht, draait snel om en komt dan bijna recht naar beneden op je dak. Je ziet op de radar dat ze bijna altijd in het midden van je radar blijven zitten. Het enigste wat je dan kan doen is ontwijken, ecm gebruiken als dekmantel en wachten op een fout. Met gunner aanboord is het win 7 op de 10. In mijn eentje dan is het 3 op 10.
Mocht ik in mijn eentje vliegen dan maak ik gebruik van zowel piloot als gunner mogelijkheden. Stel ik word gelocked maar ik weet niet van waar, switch ik naar gunner met zoom en bepaal waar het vandaan komt. Met guided missiles kan ik van afstand hardware uitschakelen zodat mijn team genoten de vlag kunnen overnemen.
Oh ja ik doe dit zonder enige vorm van communicatie. Gewoon dik op elkaar ingespeeld, want praten en spelen is zoiets als vliegen zonder radar. Kost enorm veel concentratie om zo een heli in de lucht te behouden..
Dat is een aanname zonder enige vorm van kennis.. Zie post hierboven...BatmanHorizon schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:29:
Bovendien een w/l ratio van 0.66 -_-
Het mag wel wat meer ptfo allemaal. Je speelt de game op de verkeerde manier (subjectief)
Je vergeet ook even het feit dat je afhankelijk bent van je een zooitje ongeregeld op publieke servers. Het doel wat ik nastreef is om te winnen maar de uitkomst is afhankelijk van de rest. Dus om op basis van mijn W/L te bepalen dat ik niets aan doe aan het behalen van de overwinning is een onwetenlijke opmerking..Unomomentodado schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:46:
Ieder zijn ding natuurlijk. Leuk dat je aardig kan chopperen. Je W/L illustreert mooi dat een goede chopper pilot/gunner combi geen bepalende factor is in het winnen van potten. En dat is toch waar het om gaat in dit spel naar mijn mening.
Deze zin slaat de spijker op zijn kopinnerchild schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:55:
[...]
Je vergeet ook even het feit dat je afhankelijk bent van je een zooitje ongeregeld op publieke servers.
Zet King eens in een tank op een server vol noobs al teamgenoten.
Dan zal ie een aardige killstreak halen maar toch de pot verliezen.
Ondanks dat King ptfo'd.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2013 13:12 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 17-02-2013 13:14 ]
Opvallend dat je geen laser painter gebruikt. Dat lijkt me icm guided wel handig, maar je mist er wel een hoop door inderdaad. Ik ben alleen te snel het bokje doordat het team dan gaat wisselen naar anti-air en je daardoor niet meer in de buurt kunt komen. Tuurlijk ben je dan ook wel afhankelijk van je gunner (waar de zoom natuurlijk bij van pas komt) maar ik kan gerust op 400 meter afstand nog door die pest-dingen geraakt worden. Naast het feit dat mijn flares nooit werken. (Al zal wisselen met ECM ook weinig uitmaken aangezien ik de lock toch pas hoor als ie 1 meter voor de inslag is).
Zoom optics heb ik overigens nooit echt nodig. Ik heb met de tank ook nooit moeite om een shell goed raak te schieten op grote afstand. Dan lijkt me Thermal eigenlijk wat handiger, zeker ook omdat je met spotten al een heel eind komt om te zien of er iemand op lange afstand staat.
Maar wat is dan je methode om rockets te ontwijken? Want bij mij is een lock met afgevuurde rocket vrijwel altijd raak.
Je hebt gelijk kerel.joshje schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:20:
wat ik niet snap is dat jou gunner geen TV missle gebruikt. er hoeft maar 1 goede pilot bij de andere kant te komen met TV missles en jij bent eraan. een TV missle is veel beter om hardware uit te schakelen omdat je er niks kan tegen doen behalve dekking zoeken. je hoort ze niet aankomen en je hebt geen lock nodig.
deze techniek gebruik ik ook altijdinnerchild schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:31:
[...]
De andere is en blijft nog steeds het allermoeilijkste en dat is als je een vliegtuig op je dag krijgt, letterlijk. Een vliegtuig gaat dan hoog in de lucht, draait snel om en komt dan bijna recht naar beneden op je dak. Je ziet op de radar dat ze bijna altijd in het midden van je radar blijven zitten. Het enigste wat je dan kan doen is ontwijken, ecm gebruiken als dekmantel en wachten op een fout. Met gunner aanboord is het win 7 op de 10. In mijn eentje dan is het 3 op 10.
Ik bedoelde tv missileMartinspire schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:18:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het knap om zoveel punten te halen in de chopper. Het lukt me echt niet om lang in de lucht te blijven en ik denk dat je ook menig potje wel overheerst. Maar ik moet zelf toch wel wat meer afwisseling hebben om het een beetje leuk te hebben. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd in de lucht best wel een ramp ben geworden doordat ik niet genoeg kan oefenen en ik telkens weer genaaid wordt (no-life jetpiloten, kamikazepiloten of laggers waar je de lock pas van hoort als ie al gaat inslaan).
Opvallend dat je geen laser painter gebruikt. Dat lijkt me icm guided wel handig, maar je mist er wel een hoop door inderdaad. Ik ben alleen te snel het bokje doordat het team dan gaat wisselen naar anti-air en je daardoor niet meer in de buurt kunt komen. Tuurlijk ben je dan ook wel afhankelijk van je gunner (waar de zoom natuurlijk bij van pas komt) maar ik kan gerust op 400 meter afstand nog door die pest-dingen geraakt worden. Naast het feit dat mijn flares nooit werken. (Al zal wisselen met ECM ook weinig uitmaken aangezien ik de lock toch pas hoor als ie 1 meter voor de inslag is).
Zoom optics heb ik overigens nooit echt nodig. Ik heb met de tank ook nooit moeite om een shell goed raak te schieten op grote afstand. Dan lijkt me Thermal eigenlijk wat handiger, zeker ook omdat je met spotten al een heel eind komt om te zien of er iemand op lange afstand staat.
Maar wat is dan je methode om rockets te ontwijken? Want bij mij is een lock met afgevuurde rocket vrijwel altijd raak.
Hier is wat ik doe :
- Iemand locked mij
- Ik duik naar beneden rond de 20 meter en laat dan de ecm vallen
- Vervolgens vlieg ik in 1 rechte lijn weg en ondertussen zak ik langzaam. Dit is omdat de ecm wolk dan als een boog achter mij neer valt en de missiles hier in verstrikt raken. Belangrijk is dus dat je geen bochten gaat maken of weer omhoog gaat want je moet achter die ecm wolk blijven hangen. Dit heeft ook tot resultaat dat de volgende lock 1 a 2 seconden langer duurt omdat ze je niet goed locken met die ecm wolk achter je.
Dan kunnen er 2 situaties ontstaan. Je word niet geraakt maar je krijgt een 2de missile achter je reet aan. Geen paniek gewoon rechtdoor blijven vliegen en op die knop blijven rammen van je ecm. Doordat je in de eerste instantie 1 a 2 seconden extra erbij hebt gewonnen drop je die 2de ecm zonder impact. Mocht je wel raakt worden dan is de schade 28 % en land je op de grond en herstel je je helicopter.
Het is van belang dat je niet omhoog gaat vliegen als je ecm laat vallen want dan ben je het haasje. Maak ook gebruik van de omgeving want missiles kunnen niet door gebouwen heen
En vooral heel belangrijk, je moet je verlies kunnen nemen als het niet lukt om iemand uit te schakelen. Die probeer je weer bij de volgende run te pakken.
Bv bij Oman doe ik bv geen recht toe aanpak van zee naar strand maar ik vlieg bv naar rechts en doe dan een vertical strafe over het strand heen. Dan leid dat de aandacht af van vlag A en B en daardoor kan mijn team doorbreken. Of ik vlieg achterom en val ze aan vanaf vlag D zodat hun aandacht moeten verzetten. Ook weer een team effort.
Bij air to air van een vliegtuig maken de meesten de fout door na een lock te gaan draaien. Ik roteer gewoon mee in de lucht en schiet ze alsnog kapot. Ook dwing ik voertuigen als een heli of vliegtuig om hun ecm of flares te laten vallen door 1 missile te schieten ipv 2. Een vliegtuig op de vlucht ziet niet of ik er 1 of 2 weg schiet. Meestal bij een vliegtuig na een mislukte poging van mij, althans dat denken ze dan, komen ze gelijk weer terug waarna ik de 2de missile als verassing gelijk klaar heb staan. Dit ritueel herhaal ik achter elkaar als ik ze in een deadlock heb zitten ( blijf lock houden )
Bij een aanvallende heli is het belangrijk om als eerste de lock te krijgen zodat IK de heli forceer om hun ecm te laten vallen. Op dat moment dirigeer ik het spel omdat ik daardoor met gebruik van de ecm 3 missiles kan laten voelen zonder dat ik geraakt wordt. 1 bij de lock zodat de heli de ecm of flares moet laten vallen. Vervolgens 3 sec later vuur ik de 2de af die raak is. Ondertussen laat ik ecm vallen en val mee in de snelheid van de ecm wolk maar met lock houdende op de heli. Vervolgens stuur ik 2 missiles op hun dak en is het einde oefening.
Ik heb nog wat extra technieken maar die ik hou ik even voor mij zelf
Hangt er van af hoe de tegenstanders zijndvdkiwi schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:11:
[...]
Deze zin slaat de spijker op zijn kop
Zet King eens in een tank op een server vol noobs al teamgenoten.
Dan zal ie een aardige killstreak halen maar toch de pot verliezen.
Ondanks dat King ptfo'd.
[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 17-02-2013 14:07 ]
Hoe kun je nou die 2e en 3e afvuren als de vijand ook in z'n ecm wolk zit?innerchild schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:55:
Bij een aanvallende heli is het belangrijk om als eerste de lock te krijgen zodat IK de heli forceer om hun ecm te laten vallen. Op dat moment dirigeer ik het spel omdat ik daardoor met gebruik van de ecm 3 missiles kan laten voelen zonder dat ik geraakt wordt. 1 bij de lock zodat de heli de ecm of flares moet laten vallen. Vervolgens 3 sec later vuur ik de 2de af die raak is. Ondertussen laat ik ecm vallen en val mee in de snelheid van de ecm wolk maar met lock houdende op de heli. Vervolgens stuur ik 2 missiles op hun dak en is het einde oefening.
Ik heb nog wat extra technieken maar die ik hou ik even voor mij zelfEscape goats..
TV missile gaat vrijwel compleet rechtdoor en is nauwelijks bestuurbaar + piloten richten nauwelijks hun heli op doelen maar staan constant te draaien. Dan gebruik ik liever die air-to-surface raketten, helemaal als de piloot een laser painter heeft.joshje schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:20:
wat ik niet snap is dat jou gunner geen TV missle gebruikt. er hoeft maar 1 goede pilot bij de andere kant te komen met TV missles en jij bent eraan. een TV missle is veel beter om hardware uit te schakelen omdat je er niks kan tegen doen behalve dekking zoeken. je hoort ze niet aankomen en je hebt geen lock nodig.
[ Voor 28% gewijzigd door onox op 17-02-2013 14:07 ]
[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 17-02-2013 14:11 ]
Het grootste probleem bij Choppers (en in mindere mate ook Jets) is de unlimited ammo zonder dat je terug moet naar de basis voor resupplies. Als dat het geval is, mag die TV missile ook een stuk sterker (2 TV Missiles per resupply).BatmanHorizon schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:36:
Ik vraag me wel af of die inputlag van de tv missile ook op de pc is. Is het bedoeld als realistisch iets of is het een foutje op de consoles... Na gewenning is het geen heel groot probleem, maar misschien is het ook beter zo. Een stabielere besturing van tv missiles zou choppers wellicht iets te effectief maken.
Ik hoop dat zoiets in Battlefield 4 terug komt, net als in Battlefield 2, want nu is het gewoon, knop inhouden en hoppa k/d van boven de 10 voor de gunner.
Het zou ook de noob piloten eens gaan verplichten om genoeg vliegkunsten te gaan trainen om uberhaupt terug te keren naar de basis zonder neer te storten... Ook een verplichting tot landen voor resupply (ipv alleen hoveren) zou een mooie toevoeging zijn.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Jij toch?dvdkiwi schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:15:
Kwart over tien en niemand meer online om Battlefield te spelen...
http://battlelog.battlefi...lereport/show/82058469/4/
Maar goed. Vanmiddag veel leuke rush potjes gespeeld. Damapeak leukste rush map
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 17-02-2013 23:15 ]
Verwijderd
Dat begint een gewoonte te worden, zoals ik gisterenmiddag al tegen Joshje zei: Mijn interesse in BF3 begi nt af te nemen. End game mag snel komen.dvdkiwi schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:15:
Kwart over tien en niemand meer online om Battlefield te spelen...
Verheug je maar niet te veel op End Game... straks valt het tegen (AK?).
Daarna ga je BF wel weer leuk vinden, toch?
Gelukkig heeft Joshje zoveel problemen met z'n internet waardoor we geen Portal konden spelen en lekker BF zijn gaan doen
Mijn interesse in Bf3 is de laatste tijd ook een stuk minder. Met BC2 had ik dat niet zo erg.
Gelukkig komen er de komende maanden nog een aantal leuke titels uit. Als die uitgespeeld zijn, dan is de interesse in BF3 ook wel weer terug.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Nou ik denk dat joshje wel meer problemen heeft gisteren kon ie geeneen server joinen!dvdkiwi schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:08:
Zonde...
Verheug je maar niet te veel op End Game... straks valt het tegen (AK?).
Daarna ga je BF wel weer leuk vinden, toch?
Gelukkig heeft Joshje zoveel problemen met z'n internet waardoor we geen Portal konden spelen en lekker BF zijn gaan doen
inderdaad en dan kwam je later met kiwi kwam ik overal inVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:58:
[...]
Nou ik denk dat joshje wel meer problemen heeft gisteren kon ie geeneen server joinen!
Daar heb je je antwoordjoshje schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:04:
[...]
inderdaad en dan kwam je later met kiwi kwam ik overal insnap er niks meer van
Haha
Vanavond rond 18.00-21.00 nog mensen online?
Deze week weer veel Champions League, dus heel veel BF komt er niet van
@Joene: Netjes!!
Nog maar 4 te gaan
Verwijderd
Kijk! die kan ik wel waarderen. Toont een stuk meer effort dan die shit laf bij elkaar te grinden met C4 op CQ mapsHenkie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:17:
Mijn eerste multikill is binnen!! Little bird op noshar canals conquest met tankshell.. daarna zaten er maar max 3 in de chopper!
Ja ik heb er daarna nog een stuk of 10 uit de lucht geschoten maar elke keer maar max 3 personen erin.. vaak maar 1 of 2..Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:24:
[...]
Kijk! die kan ik wel waarderen. Toont een stuk meer effort dan die shit laf bij elkaar te grinden met C4 op CQ maps
I (L) Choppers uit de lucht knallen met T90
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Verwijderd
Laast met een SU-35 een multikill op Operation Firestorm gehaald door een Huey neer te halen met 5(!) man erin, dat ga ik niet vaak meer meemaken..
Verwijderd
nu boeit het me niet zoveel meer.
als ik een paar avonden niet kan spelen, het zei zo.
nouja sinds ik met jullie speel is me interesse in bf3 wel groter geworden.
zonder jullie speelde ik waarschijnlijk allang niet meer
Verwijderd
Mijn multikill history:
1. Defender rush Bazaar:
Na het verliezen van de eerste set mcoms; In de gang links, op de trap in de gang naar vlag B.
2. Domination Ziba Tower:
Vlag B, C4 vanaf boven naar beneden terwijl de vlag gepikt werd (7 kills).
3. Defender Metro:
Na het verliezen van de eerste set mcoms, de smalle tunnel helemaal links (waar je alleen vanaf boven in kan komen). 4 man met C4, 6 met de M60 erachteraan op bipod
4. Domination Scrapmetal:
Vlag A, wachten tot ie neutralized is > C4 BOEM!
5.
Defender Rush Bazaar:
Deze was de mooiste. Na het verliezen van de eerste set mcoms waren ze al door in de linkergang (waar normaal vlag B is). Ik ben via de weg en de eerste mcom B omgelopen en ze vanachter gaan besluipen. Eén mannetje lag met een bipod, die heb ik geknifed.
Een stuk of 5 man zaten voorin de gang. Ik kon er zo naartoe lopen en een C4'tje neerleggen
Ben blij dat deze onzinnige assignment erop zit
Ikke!!!!!! Moet er nog steeds 3Unomomentodado schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:22:
Nog een poging: welke 5 mede gotters zijn de rambo dogtag assignment ook spuugzat en willen hem halen in een private server? Ik kan niet tegen niet behaalde assignments (OCD), maar ben het campen om MCOM's en het herhaaldelijk gebanned worden van CQ DOM servers inmiddels wel zat. Anyone? Please? Pretty please? Cookie?
Verwijderd
Enige 2 welke ik nog weet is de Onterecht verkregen Multikill en de laatste (werd ook meteen gebanned van de server hahahah) hahaha ben er nu eindelijk vanaf wat een KUT ding zeg. Mijn pret is nu weer terug in het spel. Klote rambo overheerste het spel!dvdkiwi schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:29:
Ik had de laatste ook binnen Moulin, net voor jou
Mijn multikill history:
1. Defender rush Bazaar:
Na het verliezen van de eerste set mcoms; In de gang links, op de trap in de gang naar vlag B.
2. Domination Ziba Tower:
Vlag B, C4 vanaf boven naar beneden terwijl de vlag gepikt werd (7 kills).
3. Defender Metro:
Na het verliezen van de eerste set mcoms, de smalle tunnel helemaal links (waar je alleen vanaf boven in kan komen). 4 man met C4, 6 met de M60 erachteraan op bipod
4. Domination Scrapmetal:
Vlag A, wachten tot ie neutralized is > C4 BOEM!
5.
Defender Rush Bazaar:
Deze was de mooiste. Na het verliezen van de eerste set mcoms waren ze al door in de linkergang (waar normaal vlag B is). Ik ben via de weg en de eerste mcom B omgelopen en ze vanachter gaan besluipen. Eén mannetje lag met een bipod, die heb ik geknifed.
Een stuk of 5 man zaten voorin de gang. Ik kon er zo naartoe lopen en een C4'tje neerleggen
Ben blij dat deze onzinnige assignment erop zit
Nu ga ik voor de Domination Medal.....
Verwijderd
heb hem dan wel in een stuk snellere tijd dan jullie gehaald haha, ben voor 4 multikills 3 uur bezig geweest
nog best netjes
Verwijderd
Kijk maar uit dat je geen problemen krijgt met het ronselen van mensen voor een 'Boost' hahaha
Ongein, mij maakt het niet uit. Ik doe wel mee maak mij maar dood als er maar ook een medic is!!
4 slachtoffers en 1 medic om ze alle 4 weer te reviven.
Dan moet iedereen wel z'n revice accepteren alvoor de nieuwe C4 wordt gedetonate, anders moet je eerst weer wachten tot je opnieuw kan spawnen.
Ik wil best helpen als het nodig is.
Hoeveel moet je er nog?Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:35:
[...]
Nu ga ik voor de Domination Medal.....
Ik moet nog 6 potjes winnen.
Voor de SQDM medal moet ik er nog 7
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2013 08:38 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Vanavond tussen 8 en 10 ben ik ook wel bereid om even mee te helpendvdkiwi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:37:
Precies.
4 slachtoffers en 1 medic om ze alle 4 weer te reviven.
Dan moet iedereen wel z'n revice accepteren alvoor de nieuwe C4 wordt gedetonate, anders moet je eerst weer wachten tot je opnieuw kan spawnen.
Ik wil best helpen als het nodig is.
[...]
Hoeveel moet je er nog?
Verwijderd
Ik moet de volgende aantallen ribbons nog hebben voor de medals:dvdkiwi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:37:
Hoeveel moet je er nog?
- 50 Tanksup winner ribbons
- 30 Scavenger winner ribbons
- 20 Domination winner ribbons
- 50 Gunmaser winner ribbons
De rest heb ik al binnen dus nog mar 4 medals! Als ik deze heb dan kan ik rustig genieten van End game!! Dus voor maart wil ik alle mogelijke Medals hebben wie doet er mee?????
Offtopic: Iemand Japanse koi's kopen??? Ik heb geen tijd meer en heb wat ruimte nodig!!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 12:14 ]
Verwijderd
IMDB: Free Willy (1993)Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:46:
Offtopic: Iemand Japanse koi's kopen??? Ik heb geen tijd meer en heb wat ruimte nodig!!
Ik heb 23 koi op 15 kuub water. Da's al teveel. Misschien is Free Willy zo gek nog niet, hahaVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:46:
[...]
Verwijderd
Beetje offtopic
Wie doet er vanavond mee met wat potten Domination, TS of Scavenger??
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 13:35 ]
Ontopic:
Gister bijna weer een multikill binnen. Op Sharki stonden 3 engineers een brandende bemande LAV te repareren. Gooide er 2 plakjes C4 bij wilde detoneren maar werd net op het laatste moment neergeschoten. Behoorlijk balen.
Verwijderd
Hahaha @ smulweb.Conundrum51 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:37:
Sorry kon het niet laten....http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&query=vis
Ontopic:
Gister bijna weer een multikill binnen. Op Sharki stonden 3 engineers een brandende bemande LAV te repareren. Gooide er 2 plakjes C4 bij wilde detoneren maar werd net op het laatste moment neergeschoten. Behoorlijk balen.
Je moet 4 man doden voor een multikill....of zat er nog een chauffeur in de LAV???
DUH mijn ogen laten me in de steek
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 13:42 ]
Unomomentodado schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:22:
Nog een poging: welke 5 mede gotters zijn de rambo dogtag assignment ook spuugzat en willen hem halen in een private server? Ik kan niet tegen niet behaalde assignments (OCD), maar ben het campen om MCOM's en het herhaaldelijk gebanned worden van CQ DOM servers inmiddels wel zat. Anyone? Please? Pretty please? Cookie?
Meteen ff die eodbot dan?
[ Voor 3% gewijzigd door pa4jv op 19-02-2013 14:23 ]
Verwijderd
Doe ook meteen die Rocket specialist (mobile artillery airburst) dan hoef ik tenminste niet meer Armored kill te spelen hahahaha
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 14:29 ]
Ik zal kijken, want ook Champions LeagueVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:24:
Wie doet er vanavond mee met wat potten Domination, TS of Scavenger??
Maar Tank Superiority vind ik zo'n trieste game mode, die sla ik over.
Alle extra bijgekomen medals boeien me niet zo; ik wil nog wel alle originele medals halen.
Verwijderd
@pa4jv: LOL! als je maar aan mijn kant zit vind ik het goed haha
Anyways, ontopic maar weer.
End game map screenshots:

Nu hopen dat de balans ook een beetje goed is (en dan niet alleen in de nieuwe gamemodussen). Benieuwd of deze maps in onze vaste rush-rotatie komen te zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 16:16 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.