Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Jimmy-time1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:06:
Dat kan inderdaad niet meer. Je kunt wel een LMG of HMG als 2e wapen nemen waardoor je na het afschieten van je tankshell wel meteen kun switchen naar een machinegeweer.
Hmm mss een optie. Doet de HMG damage tegen pantservoertuigen?

Vaak bu'j te bang!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
dvdkiwi schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:19:
Haha die commentaren van Xblood-BreezYx ook onder het potje...
http://battlelog.battlefi...lereport/show/80912709/4/
Dat iemand zulke goede stats heeft wil niet zeggen dat ie ook echt zo goed ís ;)
[sarcasm mode on]Wel lekkere volwassen reacties van hem, daar moet ik 'm wel pluskudos voor geven\[/sarcasm mode off]
hey doe is een beetje aardig tegen mijn (oud)clangenoten :/ (pubic-hair1992 en xBlood-BreezYx)
Uhuh.
Zeg je dat ook tegen hun?
je snapt wel wat ik bedoel toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, dan moet hij ook zijn mond dicht houden op battlelog. En vooral dit zeggen :

''Zuperkiwi je bent zo domm man I was already in je team mann and i switch raped your asss so live with it that you suckkk you got enough hair on yourr balls to be crying about a gamee''

Maar hou er gewoon mee op, potje is al over dus je kunt er niks aan veranderen. 100% wins en 1400 uur gespeeld, fuck off. Dat is niet normaal meer.
100% wins is na 4 potjes he, hij heeft een paar uur geleden z'n stats gereset ;)

@Joshje:
Hier kan ik het wel zeggen:
Je bent wel een beetje een noob hoor.
Bunnyhoppende k#tlagger :P

• joshje
heb het ook tegen hem gezegt. beetje kinderachtig gedrag :')
maar zoals Kalax3 al zegt gewoon niet verder op in gaan. 100% is makkelijk te verklaren als je je stats reset en dan 4 potjes wint. volgde keer even wat verder kijken.
maar 1400 uur is inderdaad erg overdreven

@kiwi je raakt me :'(

[ Voor 4% gewijzigd door joshje op 07-02-2013 17:43 ]

Ondanks de rape zijn we wel gewoon tot het einde van het potje gebleven.
Dus dikke kudos voor ons :P

Zodalijk maar weer eens even wat afschieten dan ;)

@Joshje:
Ik raak jou nóóit man...
Volgens mij sta jij aardig wat kills voor op mij in onze battles.
:>

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2013 17:44 ]

• joshje
ben nog even Back to Karkand aan het downloaden die was ik gister vergeten XD.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oke hij heeft zijn stats gereset, maar hij is lvl 100.. Kiwi reageert netjes omdat je oude vriend wou weten waarom wij zo boos waren, en je oude vriend reageert dan vervolgens kinderachtig. Beetje opkomen mag wel, maar je snapt mijn punt hopelijk, en nu weg ermee.

• joshje
iPodKiller schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:45:
Oke hij heeft zijn stats gereset, maar hij is lvl 100.. Kiwi reageert netjes omdat je oude vriend wou weten waarom wij zo boos waren, en je oude vriend reageert dan vervolgens kinderachtig. Beetje opkomen mag wel, maar je snapt mijn punt hopelijk, en nu weg ermee.
Clan genoot* vriend kon je het niet noemen :P
heb het ook tegen hem gezegt dat ie niet zo kinderachtig moet reageren. had ie niks op terug ;)
Ga je AK ook weer downloaden Joshje?
Gisteren met Jackal en Uno even wat potjes rush gespeeld op die mappen, maar ik blijf er toch weinig aan vinden...
De Gunship is erg sterk, de aanvallers hebben heel veel voertuigen en als je iemand hebt die weet hoe je de Mobile Artillery moet gebruiken heb je die ook nog op je dak...
Ik vind voornamelijk het verschil in voertuigarsenaal tussen aanvallers en verdedigers te groot.

• joshje
AK staat er al op moet alleen BTK nog en dan is alles weer terug. Gunship is een irritant ding die nooit in dit spel had moeten komen
Ze moeten al die gasten die alleen maar een beetje lopen te huppelen een EA ban geven. Niet eens een ban van de server, nee direct bannen voor alle games. Alsof al onze militairen tijdens vredesmissies in het midden-oosten de hele dag door de woestijn huppelden... Ik hoop in ieder geval dat ze daar in BF4 iets aan gaan doen. In MoH was het volgens mij al niet mogelijk, dus ze weten wel wat ze er aan kunnen doen.
dvdkiwi schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:51:
Ga je AK ook weer downloaden Joshje?
Gisteren met Jackal en Uno even wat potjes rush gespeeld op die mappen, maar ik blijf er toch weinig aan vinden...
De Gunship is erg sterk, de aanvallers hebben heel veel voertuigen en als je iemand hebt die weet hoe je de Mobile Artillery moet gebruiken heb je die ook nog op je dak...
Ik vind voornamelijk het verschil in voertuigarsenaal tussen aanvallers en verdedigers te groot.
Rush op AK maps is te unbalanced om het leuk te maken. Attackers winnen altijd... als je als attacker de pot niet wint kun je beter de PS3 bij het oud vuil zetten...Ongeschikt....
Als je 12 mensen van de straat plukt die nog nooit een controler hebben aangeraakt en hun een potje rush als attacker op een AK map zet, dan winnen ze met 2 vingers in de neus.
Ik ben gisteren gebleven, omdat ik wist dat de volgende map in de roulatie geen AK map zou zijn. Als het even kan dan vermijd ik deze maps.

[ Voor 48% gewijzigd door Jackal131 op 07-02-2013 17:59 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:55:
[...]
...........Alsof al onze militairen tijdens vredesmissies in het midden-oosten de hele dag door de woestijn huppelden..............
Toevallig heb ik vanmiddag wat youtube filmpjes gezien van militairen in Afghanistan.....
..... de dingen die ze daar deden kunnen we in BF3 niet eens haha :P

Maar inderdaad, ik heb er ook een hekel aan.
En als je over een kartonnen doos wilt springen lukt dat weer niet 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2013 17:57 ]

Ik ga weer tegen het verkeer in, maar bunnyhoppers zijn niet zo heel erg. Als je ze niet op tijd neer krijgt ligt dat 75% aan je zelf, 25% aan het hoppen :). Maar ik heb er niks op tegen als het niet meer kan dat je sneller rent met springen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• joshje
gewoon weer terug naar het BC2 systeem daar werkte hoppen niet omdat het teveel tijd koste. overgens voelde ik me ook zeer traag als het op rennen neer kwam als je BF3 verglijkt met BC2
Dat is vaak de reden dat mensen hoppen, omdat je daardoor iets sneller bent. In Enemy Territory had je het zogenaamde circle-strafe-jumpen, waarmee je in bijna 5 sprongen de hele map over was (niet al te grote maps).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:46
-tom-562 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:26:
[...]

Hmm mss een optie. Doet de HMG damage tegen pantservoertuigen?
Ik weet het niet zeker maar doet volgens mij alleen damage bij jeeps en lichte pantservoertuigen. Niet tegen tanks, maar daar gebruik je je main cannon voor. Weet iemand het zeker?

Maar om infantry van je af te houden is een LMG of HMG prima als 2e wapen.
Jimmy-time1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:03:
[...]

Ik weet het niet zeker maar doet volgens mij alleen damage bij jeeps en lichte pantservoertuigen. Niet tegen tanks, maar daar gebruik je je main cannon voor. Weet iemand het zeker?

Maar om infantry van je af te houden is een LMG of HMG prima als 2e wapen.
Klopt helemaal. Canister werkt overigens nog prima, je moet het enkel op een andere manier gebruiken en weten op wat voor maps/welke situaties het niet handig is. Laatste tijd weer regelmatig gebruikt.

Net scavenger medal binnen. Vond ik op conquest en rush medal na de leukste gamemode om te behalen :P.

• joshje
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-cZ8dxVNpn54/URQD-DgsphI/AAAAAAAAA3M/rVrFhy6WFbE/s800/IMAG0242.jpg

MAV lol op grand bazaar >:)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51
Hahha was fun :P

MAV superiority

[ Voor 37% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-02-2013 20:56 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Ik weet dat BF3 een blauwe tint heeft waar veel mensen over klagen, maar dit is wel heel erg. :-)

Ik hop me helemaal suf als ik beschoten wordt. Waarom zou ik mezelf dood moeten laten knallen?

[ Voor 33% gewijzigd door Unomomentodado op 07-02-2013 21:02 ]

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

BatmanHorizon schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:38:
[...]

Klopt helemaal. Canister werkt overigens nog prima, je moet het enkel op een andere manier gebruiken en weten op wat voor maps/welke situaties het niet handig is. Laatste tijd weer regelmatig gebruikt.

Net scavenger medal binnen. Vond ik op conquest en rush medal na de leukste gamemode om te behalen :P.
Canister werkt idd nog prima, maar als ik infanterie vroeger tegen kwam, was het eerst gewoon main gun erop, en daarna instant switchen naar canister, mochten ze nog niet dood zijn. Dan waren ze 99% van de tijd dood. Nu duurt het vrij lang voordat je kan schieten als je switcht.

Vaak bu'j te bang!

I know. Nu gebruik ik m op maps als Teheran of kharg rush als er geen tanks in de buurt zijn maar wel infantry. Dan niet switchen maar gewoon hele tijd canister tot tank in de buurt. Ligt net waar ik zin in heb.

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 07-02-2013 21:37 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Haha jongens, gewone tankshells zijn veel effectiever vs. chopper dan die javelinzooi. :P

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Hmm.. Ik denk dat ik door mijn tijd tijdens BF2 wel gewend ben aan die bunnyhoppers, doe het zelf namelijk :P Kan wel begrijpen dat men het vervelend vind :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

hehe, gister op een clan server gezeten waar in de regels stond 'no c4 on flags, no m16, no shotguns'

Je raadt het al; het hele home team liep met of een m16 of een shotgun en een aantal waren ook vrolijk de flags aan het C4'en.
Het toppunt was het moment dat ik een van de admins 5x achter elkaar op dezelfde trap afschoot met de .44 Magnum (Ziba tower naar de galerij boven B) Dit viel kennelijk zo goed in de smaak dat ik gekicked werd :)

Hierna nog wel een paar leuke potjes Conquest gehad op AM en Vanilla maps, ik begin mijn M40A5 met 8x scope steeds beter te waarderen. Gister een aantal kills gemaakt op redelijk korte afstand waar ik zelf van stond te kijken. Kreeg het ouderwetsche Counter Strike AWP gevoel even terug :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:57:
[...]

Maar inderdaad, ik heb er ook een hekel aan.
En als je over een kartonnen doos wilt springen lukt dat weer niet 8)7
Gisteren hetzelfde probleem op TDMCQ, ik bleef overal aan hangen en kon nergens overheen springen. Overigens wel leuke potjes gespeeld met King (rotzak op een noob server hahaha 8) ) later met Kuurd en Steppa. Het was een spannende TDMCQ avond. Nog maar 9 ribbons en heb dan de medal.

Wat betreft de M16 of AEK ik denk dat ik ook maar eens voor de 100 stars ga. Nu zal ik eens irritant worden hahaha

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jammer dat je niet meer dan 1 kill kunt maken met de MAV,had hier zo graag dan aan willen meedoen. :)

0:20 _/-\o_ Wat mis ik de oude BF3 versie, veeel leuker dan de hudige versie voordat de USAS ontdekt werd. Mis ook de MAV vliegen met snipers tot op extreme hoogtes.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
oldschool bf3 zeg dat! lots have changed in ieder geval...

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:29
iPodKiller schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:53:
[...]

0:20 _/-\o_ Wat mis ik de oude BF3 versie, veeel leuker dan de hudige versie voordat de USAS ontdekt werd. Mis ook de MAV vliegen met snipers tot op extreme hoogtes.
USAS is behoorlijk aangepakt hoor. Ik zie bijna niemand er meer mee. Of bedoel je dat je de oude USAS wel prettig vond?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het was leuk totdat iedereen de USAS gebruikte(overused), op een gegeven moment zag je er iedereen mee lopen met Frag rounds, gewoon irritant. Los van dat, was BF3 voor de Premium patch véél leuker dan nu! Toen was het ook nog redelijk nieuw en zag je weinig lvl 100tjes. Veel mensen

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ja, mooi was dat. Metro met USAS en frag rounds :P

Vaak bu'j te bang!

Battlefield Top Ten Plays.
Eigenlijk vaste kost om te kijken als er weer een nieuwe uit is.
Deeltje 20 is net uit, vette peop!!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ze waren erg stil de afgelopen maanden, dat is wel jammer, maar Boo is weg en russianbadger neemt over, hopelijk posten ze dan meer. :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Dat waren leuke tdm potjes met Moulin. Kreeg een stevige vastloper na het laatste potje, en de playstation maar uit gelaten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik moet nog steeds 7 potjes SQDM winnen voor de medal...
Iemand daar vanavond of zo even zin in?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan tot 5 nogwel bf3 spelen
Tot 05.00 vannacht?
Prima, dan zie ik je haha :P

Voor 17.00 weinig tijd denk ik...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan vanavond wel dan lol

• pa4jv
Probeer je ff die 15 kills in een gunship te halen, kom je alleen maar in teams die echt te dom zijn om hun reet af te vegen. Met veel pijn en moeite zit ik nu op 14, maar het enige wat ik aan het doen ben is de vlag cappen, hun gunship slopen en dan suicide om de gunship zelf te pakken. Vervolgens krijg ik hun hele team achter me aan en mijn partner in de gunship snapt niet hoe flares of een AAgun werken natuurlijk dus daar heb je ook geen moer aan.

Echt, flikker op met die downies.

spoiler:
ik zeg het al jaren, je moet 's middags geen shooters online spelen. teveel kutnoobs of bomgordels online.

Verwijderd

@cheiron dat waren zeer aangename potjes TDMCQ! lekker spannend.

Vanavond maar weer ff lekker knallen maar dat zal wel een latertje worden pas na 22:00!
Wil nog wel een paar potjes SQDM spelen moet nog 10 potjes voor mijn derde medal LOL

• Henkie
Waar heb je die 15 kills voor nodig dan?

• pa4jv
AArockets voor de artillery, dan haal ik die 15 artillerykills ook weer zo binnen. :P
Mobile Artillery vind ik sowieso wel een heel fijn wapen :)
Gisteren mijn service star ervoor gehaald door een paar tweakers weg te blazen :P

• vinom
  • Laatst online: 18:35
Nieuw filmpje van mijn kant, hope you'll like it :)

Ik denk dat jullie hier iets apparts zien :)
vinom schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:14:
[video]
Nice piece of work. Zou je zo als reclame film voor BF3 kunnen gebruiken!

Heel gaaf gedaan. Mooie beelden.

Ik zie (mede door de linkjes bij de video) dat er nu dus tools uit zijn om met een vrije camera te filmen? Dat is wel erg nice! Jammer dat het weer pc-only is, maar dan zullen we dus eindelijk wat betere filmpjes gaan krijgen denk ik. En aangezien het alleen zonder punkbuster werkt, lijkt het me niet dat dit gebanned gaat worden, maar ik kan begrijpen dat ze dit liever zelf willen gebruiken :)

Anyways, vandaag weer een heleboel laggers gezien, waarbij het me opvalt hoe vaak in tegenwoordig normale Engelsen of andere Europeanen zwaar zie laggen, terwijl er gewoon Amerikanen in de server zitten. Echt niet normaal hoe fucked up dat toch telkens weer is. Lijkt ook echt random te zijn wie daar nou profijt van heeft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bintzak
  • Laatst online: 22-11 12:59
FikkieHo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:06:
Hmm.. Ik denk dat ik door mijn tijd tijdens BF2 wel gewend ben aan die bunnyhoppers, doe het zelf namelijk :P Kan wel begrijpen dat men het vervelend vind :)
Bij BF2 werd het bunnyhoppen eruit gepached, wat vreselijk iritiant was omdat ze het meteen heel extreem aangepakt hadden.

Bij BF1942 schoot ik vanuit een tank, met het machinegeweer altijd door de cockpit en kon je de bestuurder neer schieten dat werd later ook weg gepached, kwam weer door die plane geile jankerds natuurlijk. ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat je dat bij de choppers in bf3 niet meer kan.

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:14:
[video]
Na het zien van dit soort beelden krijg ik altijd zin om een neuwe pc aan te schaffen! :)
Laat toch weer zien hoe erg de consoles tekort schieten... Buiten dat wij ook nog eens gekort zijn tot 24 players :(
Buiten dat is BF3 gewoon een rete vette game om te spelen

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:57:
[...]

Na het zien van dit soort beelden krijg ik altijd zin om een neuwe pc aan te schaffen! :)
Laat toch weer zien hoe erg de consoles tekort schieten... Buiten dat wij ook nog eens gekort zijn tot 24 players :(
Buiten dat is BF3 gewoon een rete vette game om te spelen
Zoek maar eens 12 spelers (waarvan meer dan de helft in voertuigen zitten) in alborz mountain hahaha. Dat haat ik echt aan consoles.

Wordt er vanavond ook nog geknald btw?

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 10-02-2013 18:21 ]

Pfff wat zijn die multikills lastig...
Gisteren een stuk of 5 tripple kills gehaald met C4 en een met een granaat.
Maar geen multi.
Dat moet echt tegen een goed samenwerkende squad, en ze moeten je C4 niet spotten.
Mijn teller qua C4 kills loopt wel lekker op haha :P
Als ik die assignment heb dan gaat de C4 weer even de kast in; ben het wel beu nu ;)

*en dat terwijl ik gisteren Koenemans, Kurd en Moulin een multikill zie maken... |:(

Je moet er ook niet gericht op gaan spelen. Die multikills komen vanzelf wel een keer.

Dat klopt, maar onbewust ga ik er toch op spelen ;)
Misschien vanavond maar eens een paar potjes Close Quarters doen met C4 lol :P

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Idd, je moet niet specefiek op Multi Kills spelen. Mijn 3 multikills kwamen vanzelf.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Achterlijke assignment, dankzij die onzin valt er onderhand geen behoorlijke flag te cappen op Close Quarters maps :(
Maarja, zal wel afgelopen zijn op het moment dat iedereen die felbegeerde assignment binnen heeft, :P en wat is de reward eigenlijk? Nog zo'n dog tag waar geen mens wat aan heeft?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Of vanavond even een 1-dags servertje huren om die rambo assignment te halen?

Verwijderd

Hahahahaha nou ik had gisteren geen multikill gemaakt maar kreeg er wel eentje bijgeschreven. Ik ben inderdaad ook niet meer bezig met die assignment heb er helemaal genoeg van!! PC assignment bullshit!

En zoals Nathran al riep het verpest het potje CQ! Tegenwoordig is het daar ook al vrij lastig om een MK te krijgen omdat de meeste nadenkende spelers eerst een granaat of tube gooien.

@Uno dat is een goed idee maar helaas kan ik pas na 22:00 komen spelen. Maar roep dit niet te hard want het mag niet afgesproken worden via dit forum....GoT ers mogen niet boosten (in hoeverre dit boosten is...)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:54 ]

Verwijderd

Gister wel lekker op een HC Metro server gezeten, M40A5+ACOG+Laser+Straight Pull Bolt meegenomen. Wat een feest was dat :)

@ Moulin, klopt granaatje vooruit werpen werkt altijd goed. Probleem is dat ik er meestal maar 1 bij me heb en de meeste Supports te gierig zijn om een ammo pack te droppen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 14:37 ]

Loop met Kiwi mee, die heeft al een kleine 28 resupply medals :P
Ik vind het altijd jammer dat ik maar 1 pakje tegelijk kan neergooien haha.
Ik vind het wel naadje dat je granaten zo traag reloaden bij een ammo pack.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2013 14:57 ]

Verwijderd

of soms niet!!.....
Of soms wat niet?
Moulin dit is geen messenger, maak je zin eens af :P
Lol

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
.......Als die reload zo kort zou zijn wordt het helemaal een grenade-spam-festijn

[ Voor 4% gewijzigd door johan bos op 11-02-2013 15:17 ]

PSN: Deere6030

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:56:

Ik vind het wel naadje dat je granaten zo traag reloaden bij een ammo pack.
of soms niet!!

dat was het vervolg op jouw bericht/post.

Ik heb heel vaak dat er geen granaat bij komt terwijl ik er geen een heb.
Zit ik te wachten op een granaat maar helaas geen granaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 17:12 ]

Soms kan dat even een aantal seconden duren...
Of een leveltje 100 heeft 'm net voor jou uit het ammo pack gehaald, dat kan ook :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:10:
[...]

of soms niet!!

dat was het vervolg op jouw bericht/post.

Ik heb heel vaak dat er geen granaat bij komt terwijl ik er geen een heb.
Zit ik te wachten op een granaat maar helaas geen granaat.
Als het goed is heb je daar als premium member geen last van. Op de ps3 althans :+

• pa4jv
Die aftermathmap Markaz Monolith is wel weer een dieptepunt in de gulheid van Dice he.. normaal gesproken mag je je knife niet pakken of mag je geen nieuwe granaten pakken van Dice, soms vindt Dice dat je te snel naar een objective rijdt en dan raak je de controle over je voertuig kwijt, soms wordt je met je jet tegen een andere jet aangetrokken en het kan ook nog wel eens gebeuren dat je wapen jamt omdat je triggerfinger te goed is.. maar dat was al bekend. Nu hebben ze wel weer wat moois op die eerste base bij Rush; eigenlijk willen ze dat je alles met de chopper doet, maar omdat ze de verdedigers per se een tank willen geven krijgen de aanvallers er ook een. Maarja, Dice wil helemaal niet dat je een tank hebt dus wat doen ze? Een stationary richting de spawnweg plaatsen! TOP!

:+

• johan bos
Schijnt dus ook dat er maar een knife sessie per keer op de map mogelijk is, dus zolang die animatie loopt kan er niemand anders aan het knifen zijn. Weet je ook waarom dat soms niet werkt, je moet even op je beurt wachten. :+ Het zou gepatched moeten zijn, maar velen vragen zich dat af

[ Voor 11% gewijzigd door johan bos op 11-02-2013 23:48 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 23:57
Ik heb sinds afgelopen weekend BF3 Premium op de Xbox, man wat een DLC zit daarbij.. Je zou denken valt wel mee met 4 DLC packs en een aantal gig per stuk, maar het downloaden op de Xbox is zó extreem traag.. Maargoed het staat er nu op. Moest wel even een grotere harddisk kopen, want op de 20GB die ik had ging het bij lange na niet passen.

Nu een beetje aan het spelen om de maps te leren kennen, zijn er nogal wat met 4 DLC packs.
Net ge-applyed voor de platoon op battlelog, leuk om met wat mensen samen te spelen.

Verwijderd

johan bos schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:45:
Schijnt dus ook dat er maar een knife sessie per keer op de map mogelijk is, dus zolang die animatie loopt kan er niemand anders aan het knifen zijn. Weet je ook waarom dat soms niet werkt, je moet even op je beurt wachten. :+ Het zou gepatched moeten zijn, maar velen vragen zich dat af
Ah, dat is het dus! Had regelmatig het gevoel inderdaad dat mijn knife niet aankwam, alsof je met je mesje in de lucht staat te vegen. Behoorlijk lame als dit echt zo is ;(

• johan bos
Zoals gezegd zou het ( in ieder geval op PC ) gepatched moeten zijn, maar het is nog steeds bugged.

Zo makkelijk als in MAG hoeft het ook niet, maar het moet wel werken als je het nodig hebt, van mij part geen "fancy" animatie

[ Voor 39% gewijzigd door johan bos op 12-02-2013 09:18 ]

Verwijderd

Ze zeiden destijds ook drie keer dat de voice chat gefixed was :p
Gisteren het voornemen gehad om de laatste 2 multi's te halen...
Geen goed plan haha, alleen maar tripple kills :P
Wel leuke potjes gespeeld :)
Veel tweakers online, maar op Aftermath hield ik het maar voor gezien haha.

@Joshje: Hoe voelde mijn Stinger? :+

• Henkie
vanmiddag met Moulin ook een aantal pogingen gewaagd. eerst op Domination, maar dat ging niet, daarna rush op caspian om een transport chopper neer te blaffen, heb ik er 1 geraakt met mijn tank toen er eindelijk 5 man inzaten, gvd alleen disabled! verder alleen maar triple kills...

• joshje
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:12:
Gisteren het voornemen gehad om de laatste 2 multi's te halen...
Geen goed plan haha, alleen maar tripple kills :P
Wel leuke potjes gespeeld :)
Veel tweakers online, maar op Aftermath hield ik het maar voor gezien haha.

@Joshje: Hoe voelde mijn Stinger? :+
slecht :( maar hoe voelde de minigun van de Z11 dan? >:)
joshje schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:45:
slecht :( maar hoe voelde de minigun van de Z11 dan? >:)
Die ben ik ondertussen wel gewend haha :P

En dan de typische woorden uitspreken:
"Jaaa hoorrr, Joshje zit weer in de chopper... kut."
Om je daarna eruit te stingeren :P

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2013 17:37 ]

• cheiron
De balance was bij die laatste aftermath zo ontzettend kut. Het team wat het rondje daarvoor makkelijk gewonnen had werd nog even aangevuld met 4 tweakers. Binnen 3 minuten vast in de spawn, dus maar weggegaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Vanavond begon het leuk: Lastige potten tegen goede tegenstanders.
Maar als je dan een keer wint gaan ze allemaal weg en is de volgende pot een eitje...
Daarna weer eens aantal van dezelfde clan aan de overkant waartegen het heel lastig spelen was
(de eerste set mcoms op Bazaar waren erg lastig), maar die gingen na verlies (of zelfs na die set mcoms al) ook allemaal weg waardoor het weer veel te makkelijk was...
Mmpfff :F

Over het kopje "reports" op bf3stats waar Joshje het vanavond over had:
Dat zijn gewoon je battle reports.
Bf3stats slaat ze alleen niet allemaal op.
Degenen met een groen vierkantje er omheen heb je afgemaakt,
die met een rood vierkantje heb je niet afgemaakt (je bent geleaved of gekicked).

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2013 00:04 ]

• joshje
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:08:

die met een rood vierkantje heb je niet afgemaakt (je bent geleaved of gekicked).
klopt maar vele komen niet goed overheen met battlelog of er missen er gewoon wat ;)
Dat is waar.
BF3stats is niet erg nauwkeurig :P

Net nog eens wat filmpjes zitten kijken van multi kills op de ps3 (nachtdienst, je moet wat he).
Het ziet er allemaal zo simpel uit...
Check vooral deze gast eens:
YouTube: BF3 - Rambo assignment (easier than you think)
Donderdagavond maar weer eens proberen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2013 01:06 ]

Verwijderd

@kiwi: verrekte multikills!! Dat filmpje laat het er echt simpel uitzien. Ik weet niet hoe die gast het doet maar zelfs met smoke krijgt ie een multikill of zag ik dat verkeerd. Is het dan op de PS3 zo moeilijk om dat voor elkaar te krijgen....bij het filmpje kreeg ik het gevoel dat het om een PC filmpje ging.....zoveel kills steeds.....met granaten etc....

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:55:
Dat is waar.

Net nog eens wat filmpjes zitten kijken van multi kills op de ps3 (nachtdienst, je moet wat he).
Dit is de makkelijkste ;)

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Omnommon! wat is Hardcore toch een leuke mode :)
Geen map, geen cross hair, geen ammo count, geen rode driehoekjes, veel nadenkende/ptfo mensen, beter damage model..... Gister een aantal hele leuke/spannende potjes gehad :D

Vanavond meer!

Verwijderd

@jvn-nl het scheelde dat je mij had om steeds die vlag te cappen ;p
maar als ik dood ging waren ineens alle vlaggen weg, hoezo ons team deed geen ruk haha

vanavond weer even lekker knallen ;)

• Conundrum51
Dat is waar.

Het ziet er makkelijk uit maar hij is overduidelijk een erg goede speler. Anders kom je niet zo vaak in de battlefield top plays terecht.

• cheiron
Dat is waar.

Ik heb nog nooit een LAV met meer dan 3 man op Seine gezien. Vraag mij af tegen wat voor noobs hij speelt die in een stilstaande LAV gaan zitten om uit een zijraampje te schieten..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Conundrum51
Ik heb er nu 2. 1 door de LAV op Seine te C4'en en 1 door een handgranaat op een Mcom in grand bazaar. Je moet gewoon een beetje geluk hebben. 4 mensen tegelijkertijd is gewoon erg veel. Het is 1/3 van de vijanden!

Verwijderd

ik heb 1 multikill en heb eerlijk gezegd, geeeeeeeen idee hoe ik eraan kom :P

• johan bos
Inderdaad LAV's en choppers zijn echt heel spaarzaam met 4 man bemand

Verwijderd

little bird ook, heb alleen aldoor pech met de tank.
zitten aldoor 3 in, en geen 4
Frogfoot. noobservers en multikills :O. Maar vooral noobservers :>

Moet je wel geluk hebben dat je ps3 de maps snel laadt, daar heb ik ongeluk mee }:O

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:08:
Vanavond begon het leuk: Lastige potten tegen goede tegenstanders.
Maar als je dan een keer wint gaan ze allemaal weg en is de volgende pot een eitje...
Daarna weer eens aantal van dezelfde clan aan de overkant waartegen het heel lastig spelen was
(de eerste set mcoms op Bazaar waren erg lastig), maar die gingen na verlies (of zelfs na die set mcoms al) ook allemaal weg waardoor het weer veel te makkelijk was...
Mmpfff :F

Dat heb je dan dus helemaal verkeerd begrepen over BF3 stats.
Groen = pot gewonnen
Rood = pot verloren

Verder kun je op update drukken in de tekst erboven of op de knop in de tabbalk om de reports te vernieuwen om zo tot maximaal 20 potten bij te werken die je het laatst hebt gespeeld. Ofwel: altijd op update rammen na een pot is afgelopen om te zien of ze uit Verweggistan komen. Voor mij altijd een handig hulpmiddel om te zien welke fuckers ik eruit moet gooien om weer normaal te kunnen spelen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:53:
Omnommon! wat is Hardcore toch een leuke mode :)
Geen map, geen cross hair, geen ammo count, geen rode driehoekjes, veel nadenkende/ptfo mensen, beter damage model..... Gister een aantal hele leuke/spannende potjes gehad :D

Vanavond meer!
Hardcore is op zich geen slechte gamemode, maar ik blijf het idioot vinden dat 1 kogel in de voet of arm al dodelijk kan zijn. Verder is het debiel dat je geen ammo kunt zien (vooral lekker in scavenger), maar wel een kaart van de game (ok die kun je uitzetten, maar dan ben je niet meer een normale hardcore server en mis je dus allerlei quick match joiners).
Wat me verder altijd opvalt is hoe weinig mensen daar met de objectives bezig zijn. Het is vooral vaak volk wat TDM op een HC Rush/Conquest aan het doen is. Ook zie ik veel te veel mensen campen omdat het gewoon easy kills halen is (ook weer erg gefocussed op k/d dus).

Het damagemodel is niet anders, maar ik denk dat je de balans van de kogels bedoelt. In principe heb ik er geen probleem mee, maar met een paar laggers in de server, red je het dan echt helemaal niet meer.
Ik krijg in ieder geval nooit echt het gevoel dat er verschil in skill zit tussen de mensen die beide gamemodes spelen en dat het vooral het te maken met het feit dat mensen wat meer kogels nodig hebben om neer te gaan en dat daardoor een stuk lastiger vinden in de normale modus. Ik vind dit echter veel realistischer en is het beter voor de balans dat je niet met 1 magazijn 10 man neer kunt schieten.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2013 12:18 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:12:
[...]

Dat heb je dan dus helemaal verkeerd begrepen over BF3 stats.
Groen = pot gewonnen
Rood = pot verloren

Verder kun je op update drukken in de tekst erboven of op de knop in de tabbalk om de reports te vernieuwen om zo tot maximaal 20 potten bij te werken die je het laatst hebt gespeeld. Ofwel: altijd op update rammen na een pot is afgelopen om te zien of ze uit Verweggistan komen. Voor mij altijd een handig hulpmiddel om te zien welke fuckers ik eruit moet gooien om weer normaal te kunnen spelen.

[...]

Hardcore is op zich geen slechte gamemode, maar ik blijf het idioot vinden dat 1 kogel in de voet of arm al dodelijk kan zijn. Verder is het debiel dat je geen ammo kunt zien (vooral lekker in scavenger), maar wel een kaart van de game (ok die kun je uitzetten, maar dan ben je niet meer een normale hardcore server en mis je dus allerlei quick match joiners).
Wat me verder altijd opvalt is hoe weinig mensen daar met de objectives bezig zijn. Het is vooral vaak volk wat TDM op een HC Rush/Conquest aan het doen is. Ook zie ik veel te veel mensen campen omdat het gewoon easy kills halen is (ook weer erg gefocussed op k/d dus).

Het damagemodel is niet anders, maar ik denk dat je de balans van de kogels bedoelt. In principe heb ik er geen probleem mee, maar met een paar laggers in de server, red je het dan echt helemaal niet meer.
Ik krijg in ieder geval nooit echt het gevoel dat er verschil in skill zit tussen de mensen die beide gamemodes spelen en dat het vooral het te maken met het feit dat mensen wat meer kogels nodig hebben om neer te gaan en dat daardoor een stuk lastiger vinden in de normale modus. Ik vind dit echter veel realistischer en is het beter voor de balans dat je niet met 1 magazijn 10 man neer kunt schieten.
Dan hebben wij een andere beleving van Hardcore denk ik :)
In mijn ogen wordt het spel alleen maar leuker zodra ammo count, map, kill cam etc. wegvallen.
Ook het feit dat je minder kogels nodig hebt (inderdaad incorrect de term damage model gebruikt :p) bevalt me prima, het biedt m.i. voor- en nadelen alleen wegen bij mij de voordelen zwaarder.
Dat HC een verkapte TDM zou zijn kan ik me niet in vinden, juist heb ik op HC vaker leuke PTFO potjes. Dat het aantal kills (en deaths) hoger ligt dan op een normal server is denk ik een logisch gevolg van het sneller dood gaan, maar niet te wijten aan campen/laggen of zulks. (dat heb je op normal servers evengoed)
En als je team het toestaat dat iemand 10 man neer kan schieten met 1 magazijn dan moet je de oorzaak denk ik elders gaan zoeken :+

Verwijderd

Kut DICE klap ik er weer uit. Bijna een Multikill zonet op Rush Caspian. Henkiepenkie en vos lokte mensen in de transchopper en ik neerhalen maar helaas 3 iglas nodig om dat ding neer te halen springt 1 gast net optijd eruit.

Volgende ronde en alles loopt vast krijg niet eens mijn PS3 meer aan bedankt DICE!!! ff kijken hoe op te lossen.,

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Uhmm.. Gaat de laatste pagina('s) bijna alleen maar over een multi-kill halen.. Niet zo moeilijk doen, regel wat samen en move along...

https://powershellisfun.com

^ het is toch gewoon on topic over de meest interesante assignment ;). Volgende week hebben we moeite met de combat efficiency medal en gaan we ook wat samen regelen en move along :).

HC is overigens best vermakelijk. Alleen heb ik het gevoel dat normal mode is hoe de game is bedoeld en imo het leukst. Met het huidige damage model gaan mannetjes snel genoeg neer. Toen ik van bc2 overstapte naar de bf3 beta leek het in het begin even of ik hardcore aan het spelen was. Ik ben het er wel mee eens dat veel elementen van HC best iets leuks hebben :).

Zo vind ik het raar dat deze bv nog niet eerder voorbij is gekomen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Wtqk0GW4quk]

Enerzijds ziet het er leuk uit, anderzijds vind ik het raar dat ze ontploffen als ze tegen elkaar botsen. Hoop niet dat het net zoals met de quads is dat je bij elke botsing op snelheid meteen dood bent (of er moet een hilarische animatie aan gekoppeld worden).

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2013 11:21 ]

• Henkie
Pfoe kut zeg die multikill assignment!!

"With the introduction of the all-new Assignments, Battlefield 3 expansion packs feature an added layer of persistence on top of what is in the base game"

Volgns mij wist iemand niet dat het een toevoeging aan de base game is, en dus on topic ;)

En dirt bikes zitten niet in bf3! Het is nog offtopic hoor ;) (geintje, is imo uiteraard on topic :) )

http://battlelog.battlefi...view/2832654791422542879/

Wie van ons gaan de 16e van februari 48h lang no life bf3 spelen om deze prijs binnen te slepen :P.
5. Arm/disarm M-COM stations
During 48 hours, we will monitor who can arm/disarm the most M-COM stations. Be one of the top 5 on your format to win a limited edition, signed and numbered lithograph featuring artwork from Battlefield 3, plus a limited edition T-shirt from the DICE Store
Daar doe je het toch voor :o

Heb er geen interesse in, kan toch niet. Maar als je dan op die servers speelt mag je toch mooie potjes verwachten gezien de hoge ptfo gehalte :). Ik moedig dit soort initiatieven aan.

Ik wist overigens niet dat er al 6x eerder iets dergelijks was georganiseerd :X

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 13-02-2013 17:23 ]

Pagina: 1 ... 141 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.