Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:02
bazenpot wederom:

http://battlelog.battlefi...how/4/86438457/364016030/

props voor jeroen en denkpadje.. goede revives!

en wat is de L86A2 een BAZENWAPEN :D

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 16:49
Ja en het potje erna wonnen we ook, maar ging he-le-maal nergens meer over.
Ik moet BF maar eens een maandje opzij leggen ofzo...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Gister mooi een squad wipe ribbon op een squad tweakers in Domination. Zo lekker als jullie bij elkaar in een hoekje zitten ;) Moest helaas even wat anders doen, dus werd uit de server gegooid. Ondanks dat jullie team veel sterker was toen ik terug kwam toch nog lekker kunnen raggen met de shotguns.

Flickr PSN ID= cheironnl

De MK3A1 is een beest of niet Cheiron ;)

Gisteren leek echt zo'n dag dat de vijanden mij uit alle hoeken en gaten kapot schoten;
Ze kwamen van boven, onder, voor, achter... overal kwamen ze vandaan.
En ze wilden niet dood. Niet met shotguns, niet met de Famas.
Soms heb je wel eens van die avonden.
Vanavond meer geluk hoop ik ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:52:
Die heb ik veel te veel. Maar het kan wisselen van pot tot pot.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Henkie
Was in ieder geval weer feest gisteravond. goed gelachen en een hoop lol gehad.

• cheiron
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:52:
De MK3A1 is een beest of niet Cheiron ;)

Gisteren leek echt zo'n dag dat de vijanden mij uit alle hoeken en gaten kapot schoten;
Ze kwamen van boven, onder, voor, achter... overal kwamen ze vandaan.
En ze wilden niet dood. Niet met shotguns, niet met de Famas.
Vanavond meer geluk hoop ik ;)
leuk ding inderdaad.
Trouwens, jullie hadden een Zuid Afrikaan in het squad..niet te raken die gaat. Gelukkig was hij niet zo goed, anders was het vervelend geweest

Flickr PSN ID= cheironnl

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik speel nog niet zo heel lang BF3 online, maar wat ik gisteravond had vond ik toch wat vreemd. Ik was conquest aan het spelen, wij stonden ruim voor en ineens werd ik gekilled door admin.. Ik hield mij gewoon aan de regels (No Stinger/ No Isla) en onze ruime voorsprong waren we kwijt, en het leek wel alsof de tickets waren omgewisseld, dus onze riante voorsprong was ineens veranderd in een ruime achterstand..

Iemand een idee wat gebeurd is?

Nintendo SWITCH! FTW

• Henkie
waarschijnlijk ben je geswitched naar het andere team.

lang leve abusive admins, had er gisteren ook 1, een klote duitser!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SOCO_cola schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:28:
Ik speel nog niet zo heel lang BF3 online, maar wat ik gisteravond had vond ik toch wat vreemd. Ik was conquest aan het spelen, wij stonden ruim voor en ineens werd ik gekilled door admin.. Ik hield mij gewoon aan de regels (No Stinger/ No Isla) en onze ruime voorsprong waren we kwijt, en het leek wel alsof de tickets waren omgewisseld, dus onze riante voorsprong was ineens veranderd in een ruime achterstand..

Iemand een idee wat gebeurd is?
Welcome to BF3! d:)b
Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:
waarschijnlijk ben je geswitched naar het andere team.

Teamswitch is niet meteen admin abuse. Ik zet ook best vaak mensen over als het ineens 12 tegen 3 geworden is. Ze hadden alleen die message aan moeten passen. Nu denken mensen dat ze gestraft worden, ipv dat ze de balans gaan verbeteren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SOCO_cola
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:54:
[...]

Teamswitch is niet meteen admin abuse. Ik zet ook best vaak mensen over als het ineens 12 tegen 3 geworden is. Ze hadden alleen die message aan moeten passen. Nu denken mensen dat ze gestraft worden, ipv dat ze de balans gaan verbeteren.
Ja dat gevoel had ik idd, heb hiervoor heel langs BFBC2 gespeeld en daar natuurlijk nooit last van gehad.. dan weet ik t tnx!

Ik zag zo snel niet dat GOT een server had? In server screen in BF3 en in topic start, klopt dat nog steeds?

Nintendo SWITCH! FTW

• Henkie
SOCO_cola schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Ja dat gevoel had ik idd, heb hiervoor heel langs BFBC2 gespeeld en daar natuurlijk nooit last van gehad.. dan weet ik t tnx!

Ik zag zo snel niet dat GOT een server had? In server screen in BF3 en in topic start, klopt dat nog steeds?
ps3 Got servers zijn down. te weinig animo van non-tweakers om hem te vullen.

en @ Martin, ik keur mid-game teamswitchen nooit goed. als mij het gebeurd op een server zal je me er nooit meer terug zien.

• SOCO_cola
Zitten jullie hier van GOT wel op specifieke servers?

Nintendo SWITCH! FTW

Wat ook regelmatig ziet is dat als een admin bij de verzliezende partij zit, dat hij iemand gaat switchen van de tegenpartij, zodat hijzelf naar het winnende team kan switchen.
Tja...

@SOCO_cola: dat je dit nooit hebt meegemaakt bij BFBC2 is omdat daar geen admins aanwezig waren. Daar speelde je op servers van DICE of EA.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Henkie
SOCO_cola schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:00:
Zitten jullie hier van GOT wel op specifieke servers?
ook niet specifiek. we hebben in onze signatures onze PSN ID staan. add er een paar, zet erbij dat het van GOT is en join een keertje.

heb je een headset?

• SOCO_cola
Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:12:
[...]

ook niet specifiek. we hebben in onze signatures onze PSN ID staan. add er een paar, zet erbij dat het van GOT is en join een keertje.

heb je een headset?
Ja zal ik doen, heb idd een headset

Nintendo SWITCH! FTW

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tip: Ik zou de volume niet al te hard aanzetten, het kan 1 grote scheldfestijn worden als het niet loopt. :D
Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:
Ah, je doelt op A_N_D_R_E die zijn eigen serverregels overtrad door met de M16A3 te schieten,
terwijl deze verboden was op de sever :P

Dan gaat Henkiepenkie er wat van zeggen: kick.
Daarna gaat Kurd er wat van zeggen: kick.

• Henkie
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:24:
[...]

Ah, je doelt op A_N_D_R_E die zijn eigen serverregels overtrad door met de M16A3 te schieten,
terwijl deze verboden was op de sever :P

Dan gaat Henkiepenkie er wat van zeggen: kick.
Daarna gaat Kurd er wat van zeggen: kick.
ja ik zeg er wat van KICK, kom terug en heb een leuk woordje duits met hem.. BAN.

:D

Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:59:
[...]

ps3 Got servers zijn down. te weinig animo van non-tweakers om hem te vullen.

en @ Martin, ik keur mid-game teamswitchen nooit goed. als mij het gebeurd op een server zal je me er nooit meer terug zien.
Als het 12 tegen 3 is ga ik wel switchen ja. Vooral in rush is dat echt superboring. Het ene team wint dan toch wel en de ander irriteert zich mateloos. Als aanvaller wals je er overheen en als verdediger kun je een eeuwigheid wachten.

Als je zo'n onbalans hebt en het niet kunt waarderen dat er dan weer een balans ontstaat, dan zit je toch echt de verkeerde game te spelen imo.

• Henkie
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:20:
[...]

Als het 12 tegen 3 is ga ik wel switchen ja. Vooral in rush is dat echt superboring. Het ene team wint dan toch wel en de ander irriteert zich mateloos. Als aanvaller wals je er overheen en als verdediger kun je een eeuwigheid wachten.

Als je zo'n onbalans hebt en het niet kunt waarderen dat er dan weer een balans ontstaat, dan zit je toch echt de verkeerde game te spelen imo.
Dat ligt er weer aan hoe die 12-3 tot stand is gekomen. als het eerst 12-10 was en er leaven er 7, tja..

Los daarvan ben ik nog nooit een 12-3 potje tegengekomen. misschien is dat op de 360 anders.

Wat wel opvalt is dat de meeste (vaak lvl100) admins zelf haast nooit overstappen naar het verliezende team.
Als je de scores van de admins zo bekijkt zouden ze al heel wat kunnen betekenen voor het andere team.
Ipv daarvan zetten ze wat mindere spelers over zodat ze zelf weer puntjes kunnen pakken.
Want overstappen en verliezen, dat kan natuurlijk niet he :F

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ik ben van plan om een zerfer te huren voor 1 jaar. Moet nog wachten op release date van BF4.

Ow en zullen we een potje 'beoordeel elkaars top 5 wapens op schaal van 0 tot 5' doen?

[ Voor 32% gewijzigd door TheLastOttoman op 26-03-2013 13:42 ]

Steam ID: TheLastOttoman

• Henkie
voor BF3 of voor BF4? het huren...

• TheLastOttoman
Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:42:
voor BF3 of voor BF4? het huren...
Als BF4 binnen een jaar uitkomt dan heeft het geen nut.

• Henkie
LordMistery schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:43:
[...]

Als BF4 binnen een jaar uitkomt dan heeft het geen nut.
je kan toch ook beginnen met 90 dagen?

edit: soms wel blij dat we geen 32/64 server hebben haha!

YouTube: Say When : THIS...IS....MÉTROOOOOO!

Beeld je eens in: je voip op "team" en dan 32x Jeroeniemoes... :P

Kudos voor Henkiepenkie voor het zoeken van goede servers!
Vaak blijven we daar wel een avondje in rond dwalen :)

• TheLastOttoman
WTF, ik dacht 365 dagen voor 70 euro, het blijk 90 dagen te zijn. Als iedereen nou 10 euro ophoest, dan hebben we allemaal een server om baas te spelen. Hebben jullie dit nooit eerder gedaan op PS3?

• Henkie
jawel Uno heeft heel lang een server gehad.. maar animo was laag en server was leeg. omdat we toch op andere servers gingen spelen omdat de GOT server leeg was

Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:50:
jawel Uno heeft heel lang een server gehad.. maar animo was laag en server was leeg. omdat we toch op andere servers gingen spelen omdat de GOT server leeg was
De doodsteek was imo dat er teveel tweakers waren met een behoorlijk onbalans in sterkte. Na 1 potje liep de server dan leeg, omdat niemand zich laat afslachten door King in zijn tank. Je zag vaak dat de spelers met een hoge SPM aan de ene kant zaten en de mindere goden (waaronder ik) aan de andere kant.
Daar waar mogelijk ging je of baserapen (bijv Seine) of je werd gebaseraped.
Ik kan me geen potje herinneren met veel tweakers die leuk waren.

Dus Kurd, je moet het zelf weten, maar met veel tweakers gaat het geen succes worden!

Daarnaast denk ik dat er onnodig veel gekicked gaat worden, omdat er teveel spelers voor lagger/cheater worden uitgemaakt. Dat gebeurde op de andere server ook te vaak zonder reden.
Al denk ik niet dat Kurd het kick-type is.

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:16:
Daarnaast denk ik dat er onnodig veel gekicked gaat worden, omdat er teveel spelers voor lagger/cheater worden uitgemaakt. Dat gebeurde op de andere server ook te vaak zonder reden.
Ik denk dat ik dan eerder ruzie met sommigen van jullie krijg:

Tweaker: Kurd, kick hem, hij legt C4 op vlaggen.
Kurd: Nee.

Valt volgens mij best mee. Er wordt veel geroepen over kicken en bannen, maar dat is niet hetzelfde als het daadwerkelijk kicken en bannen. Ik was misschien wel degene die het het vaakst had over het kicken of bannen van een speler (op de server van Uno), maar ben misschien wel degene die het minst vaak een ban of kick heeft uitgedeeld.

Jackal jongen, er gaat geen spel met jou voorbij zonder dat jij het woord " lagger", "cheater" of "hacker" in je mond hebt genomen :P
Haha ;)

Dat komt dan weer omdat er door andere laggers in de game ook van die laggy bullshit wordt toegepast op de overige spelers. Het is dat je het niet goed kunt meten, maar het zou goed kunnen dat als er een Amerikaan de game in komt, de helft van de server ook ineens met een ping van 100+ rondloopt. Dan lijkt het dus dat iemand lag heeft, terwijl ie eigenlijk een ping van 15 zou hebben.

Ik merk het bij ons ook heel vaak. Dan denk ik van "hey kut, wat een lagger", maar dan blijkt er een squad van Amerikanen bij mijn eigen team te zitten die de Hollander die me zojuist afschoot dus beïnvloeden.

En potjes van 12-3 zijn misschien niet heel gebruikelijk, maar het gebeurd wel eens ja dat er een groepje in de server zat maar dan allemaal tegelijk weggaan waardoor je ineens met een prut-tegenstander te maken hebt. Vooral in de late uurtjes gaat dat heel hard. Vooral op van die zaadmaps met klotebegin zoals Noshar Canals, Operation Firestorm, Caspian Border of Kargh Island. Wel in rush trouwens.

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:30:
Jackal jongen, er gaat geen spel met jou voorbij zonder dat jij het woord " lagger", "cheater" of "hacker" in je mond hebt genomen :P
Haha ;)
Je wilt niet weten hoe lekker het is om de hele tijd lagger, cheater, hacker te roepen.
Het is een vorm van therapie :Y

• Henkie
YaY! kabeltje = binnen. Henkie gamed weer FULL HD.. en wat een verademing.. net 1 potje gedaan.. zie alles 129384712398712x beter haha!

en wat is BF3 toch een mooie game.. ik waardeer het nu weer een stuk meer!

morgen komt nieuwe koptelefoon binnen :D zelfde als jackal, dan genieten we ook NOG weer meer van het mooie bf3 geluid.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:46:
YaY! kabeltje = binnen. Henkie gamed weer FULL HD.. en wat een verademing.. net 1 potje gedaan.. zie alles 129384712398712x beter haha!

en wat is BF3 toch een mooie game.. ik waardeer het nu weer een stuk meer!
PS3 versie is niks als je de PC versie gezien hebt op ultra.
PC Ultra versie is niks als je lekker op de bank hangt en op je 46" Samsung BF3 zit te spelen ipv op je bureaustoeltje bekrompen achter je pc monitor gedoken zit :+

Maar true, pc graphics zijn mooier.

• Henkie
en alle pro spelers spelen toch alles op LOW omdat je anders het door ons zo gehaatte LAG hebt.

Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:57:
en alle pro spelers spelen toch alles op LOW omdat je anders het door ons zo gehaatte LAG hebt.
Je hebt meer last van internet-lag dan FPS lag. Tenminste, bij de snellere pc's.

Maar als je een tijdje op SD hebt moeten spelen en je gaat daarna weer naar Full-HD toe, dan scheelt dat ook op de consoles wel flink hoor ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, ik speel ook regelmatig met component kabels ivm met opnemen,( Sony heeft de HDMI beveiligd helaas.. ) Dan merk ik ook verschil met Component HD en HDMI, HDMI is toch ietsjes scherper en heeft betere contrast. Maar dat is te verwaarlozen. Of ik heb gewoon een setje kut kabels gekocht, kan ook.

Had een jaar of 2 geleden ook tijdelijk met SD gespeeld, op een beeldbuis.. Wat een verademing was dat om terug te gaan nar HDMI. Eerste wat je ziet op de PS3, zijn de particles die kraakhelder zijn.

Verwijderd

nouja jackal king doet bijna nooit meer mee met tweakers ja, zit met zijn bazooka en jakarta, net zoals joshje met zijn vriendjes.
maar speel liever gezellig samen dan gezellig tegen elkaar ;)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:45:
nouja jackal king doet bijna nooit meer mee met tweakers ja, zit met zijn bazooka en jakarta, net zoals joshje met zijn vriendjes.
maar speel liever gezellig samen dan gezellig tegen elkaar ;)
is ook gezellig, en speel met beide btw ;)

• Henkie
Als Joshje met ons speelt heb ik altijd zoveel last van lag ;).

J/K. iedereen moet spelen met wie die wilt en waar hij zin in heeft. niemand verplicht tweakers altijd maar samen in 1 server op te hopen!

en ik ben blij voor joshje dat hij vriendjes heeft om mee te spelen ;).

• TheLastOttoman
Henkie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:55:
Als Joshje met ons speelt heb ik altijd zoveel last van lag ;).

J/K. iedereen moet spelen met wie die wilt en waar hij zin in heeft. niemand verplicht tweakers altijd maar samen in 1 server op te hopen!

en ik ben blij voor joshje dat hij vriendjes heeft om mee te spelen ;).
Joshje mag idd spelen met wie hij wil, maar ik mis hem soms zo erg. Het is gewoon lachen met hem.

Verwijderd

het leukste aan joshje, als hij in een jet stapt :P

• joshje
wat heb ik gedaan scobravs :/
en ik zit nog steeds met failed conection met ea servers gedoel. alle andere servers op de wereld geen probleem alleen ea doet moeilijk. meestal join ik eerst op tweakers en als die niet werkt ga ik na de volgende ;)

Verwijderd

haha maak maar een grapje, maar die problemen heb ik gehad, (voor zolang dat duurt) maar jammer dat ik je nog maar zo weinig zie tijdens het game joshje!
zelfde als koenenmans
Heb ik potver 12 Mortar kills net in een potje, worden er maar 6 bij geteld voor de medal.
Nu is het wel zo dat ik 6x wegrende van mijn Mortar na het vuren omdat ik wist dat er 2 counter Mortars waren.
Misschien dat die niet mee tellen omdat ik de Mortar verliet?

Vanavond redelijk spannende potten gespeeld!
Goeie avond zo :)

Fuck yeah, net een chopper uit de lucht geschoten met een kornet launcher (hij vloog op me af, de lul) :D

Wel weer jammer van die "europese" server erna:
http://bf3stats.com/report/360/80489947#Martinspire :/

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2013 01:28 ]

• Henkie
dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 01:10:
Heb ik potver 12 Mortar kills net in een potje, worden er maar 6 bij geteld voor de medal.
Nu is het wel zo dat ik 6x wegrende van mijn Mortar na het vuren omdat ik wist dat er 2 counter Mortars waren.
Misschien dat die niet mee tellen omdat ik de Mortar verliet?

Vanavond redelijk spannende potten gespeeld!
Goeie avond zo :)
ja dan komt ie als KILLED ipv MORTAR.

rare KUTBUG in het spel. maar je moet dus blijven zitten tot je iemand killed.

net echt klote potjes gespeeld op metro met lvl100 dudes.. niet te killen en zelf geinstakilled worden pfft!e

edit:

op zijn Martinspires:

aantal amerikanen aan de andere kant... verklaart een hoop!

en een saoudi arabinees! meerdere zelfs!!

http://bf3stats.com/report/ps3/86557759

edit26:

en een ZUID KOREANEES!!! omgg... europese server.. NOT

edit 54:

en een ZUID AFRIKANEES!!! omggg..ik snap het meteen.

[ Voor 17% gewijzigd door Henkie op 27-03-2013 02:22 ]

Verwijderd

@Kurd heb je al wat donateurs voor de server?

@Kiwi gewoon blijven zitten over het algemeen ga je niet meteen dood door 1 Mortar shell.
Wat betreft de A_N_D_R_E gast....hij gebruikte inderdaad een M16A3 daarentegen gebruikte andere mensen ook verboden wapens. Hij kickte niemand daarvoor, mij ook niet terwijl ik meestal gekicked word. Die kick/ban had ik ook aan Henkie en Kurd kado gegeven!! Het was overigens wel geinig hahaha maarde kick/ban was ook wel te verwachten!
Niet dood door één Mortar shell?
Normaliter niet nee, tenzij je zelf achter een Mortar zit.
Gisteren 12 instant kills op andere Mortar dudes gemaakt, geen 2e hit nodig gehad.
De sniper en dergelijke heb je 2 hits voor nodig.

Lekker k#tbug dan, dat je moet blijven zitten...

Verwijderd

Ik weet niet of er in middels iets verandert is maar toen ik nog bezig was met mijn mortar kills kreeg ik die counter mortars nooit in 1 schot dood. Af en toe had ik het geluk dat de smoke shell het werk afmaakte maar verders had ik de grootste problemen.

Als ik uit de chopper spring en daarna krijg ik toch nog een kill dan staat er altijd Moulin11 KILLED Asswipe en krijg ik ook geen chopper kill althans dat zag ik een aantal dagen geleden.

Edit1: Aan de andere kant zouden ze dan ook moeten oplossen dat je tank of chopperkills krijgt als je mijnen neerlegd en vervolgens in de tank of chopper gaat zitten

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 10:43 ]

• Henkie
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:40:
Ik weet niet of er in middels iets verandert is maar toen ik nog bezig was met mijn mortar kills kreeg ik die counter mortars nooit in 1 schot dood. Af en toe had ik het geluk dat de smoke shell het werk afmaakte maar verders had ik de grootste problemen.

Als ik uit de chopper spring en daarna krijg ik toch nog een kill dan staat er altijd Moulin11 KILLED Asswipe en krijg ik ook geen chopper kill althans dat zag ik een aantal dagen geleden.

Edit1: Aan de andere kant zouden ze dan ook moeten oplossen dat je tank of chopperkills krijgt als je mijnen neerlegd en vervolgens in de tank of chopper gaat zitten
dat van die mijnen was volgens mij opgelost? maar het is wel bagger.. want die mortar kills zijn echt een pain in the ass om te halen, en dan jatten ze nog de helft van je kills ook.

Precies.
En dat potje van gisteren hadden ze me op een gegeven moment wel door.
Iedere keer dat ik een mortar afvuurde kreeg ik er binnen 1 of 2 seconden ook één op mijn dak.
Daarom liep ik steeds weg; als ik zou blijven zitten ging ik dood ;)
Maar dat moeten we nu maar even blijven doen dan... prepare to die :P

• Henkie
*pakt zijn defibrillator alvast*

komt goed kiwi :D hoe veel moet je er nog?

48 8)7

Dat duurt nog wel even ;)

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Een andere mortar gebruiker heb je met 1 shot dood. (ik ga er vanuit dat dit gewoon hetzelfde is op Xbox en PS3)
Om gewoon iemand te doden heb je al snel 3 schoten nodig.

Het behalen van de rambo dogtag wil helaas nog niet vlotten. C4 is volgens mij niet echt geliefd onder de admins. Ben nu al van meerdere servers gekickt. En dan leg ik ze nog niet eens op en om de MCOM's maar leg ik ze random ergens neer op de map. Wel met het idee dat er een groepje over zal gaan lopen. Helaas steeds double of triple kills.

Maar het is steeds hetzelfde liedje. 2-3 keer de admin opblazen. -> kick.
Dice servers zijn je beste vriend in deze ;)

Admins kunnen inderdaad heel kinderachtig zijn.

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ow ja, Dice servers. Bedankt voor de tip!

• Henkie
De mortar doet 60% damage als je er 1 op je kop krijgt.. dus effectief zijn het 2 rake schoten. maar met een hoop geduld kom je er wel kiwi.. gewoon MCOMS gaan mortarren, zoals ze het bij ons soms ook doen.

Will do! :*)

Vanavond niet; hoor net dat ik de avond in mag vallen > zieke... :r
Misschien om 24.00 nog even?

• Henkie
we zullen zien of er nog mensen zijn rond die tijd. ik ga mijn best doen!

VTB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:29:
Het behalen van de rambo dogtag wil helaas nog niet vlotten. C4 is volgens mij niet echt geliefd onder de admins. Ben nu al van meerdere servers gekickt.
Wat ook werkt zijn de rubble kills.

Rush op Grand Bazaar als defender. Als de aanvallers de eerste set mcoms hebben moet je in de smalle gang gaan zitten met een maat. Je maat moet de tegenstander eventjes surpressen. Als er een hele squad dekking zoekt in de gang vuur je of een RPG of een 320 af op de gevels boven hun. Laatst had ik zo een multikill van 5.

Ik had 'm als attacker op die map (eerste mcom A), daar kunnen een paar tweakers over meepraten :P

Gevels knallen is coowl haha ;)

• Henkie
pff waren we lekker bezig op een metro pot.. met vos en kurd en scobravs... word eerst scobravs gekickt en geband. daarna knivede ik de admin en t-bag hem.. word ik gekicked.

kom ik ook weer terug.. knive 4 man op rij en schiet er paar dood.. ook weer ban.

lang leve de admin abuse.

Pannenkoeken.

Of het 'm vanavond nog gaat worden, ik denk het niet Penkie... ;(

• Henkie
dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:59:
Pannenkoeken.

Of het 'm vanavond nog gaat worden, ik denk het niet Penkie... ;(
je fietst maar door vanavond! i'll be waiting!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
17 Minuten gameplay van Battlefield 4

Vet... heel vet.

Levelcap en RivalXFactor:

Gamekings

[ Voor 40% gewijzigd door Unomomentodado op 27-03-2013 19:31 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziet er tof uit, alleen kunnen we nog niks zeggen totdat de beta er daadwerkelijk is.

Los van dat, ziet het er veelbelovend uit, geen suppression, geen blauwe tint, maar je weet naar nooit wat ze last minute toevoegen, was ook met BF3, blauwe tint was veel minder aanwezig in de beta en demo gameplay.
Die heb ik vanmiddag ook zitten kijken :)
Is net BF3, maar dan iets mooier ;)
Dat wordt in ieder geval een instant buy (+premium)!!

*is wel singleplayer gameplay*

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2013 19:32 ]

Verwijderd

Henkie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:36:
pff waren we lekker bezig op een metro pot.. met vos en kurd en scobravs... word eerst scobravs gekickt en geband. daarna knivede ik de admin en t-bag hem.. word ik gekicked.

kom ik ook weer terug.. knive 4 man op rij en schiet er paar dood.. ook weer ban.

lang leve de admin abuse.
lang leve de dice servers :)

• Henkie
ONTOPIC JONGENS!! BF4 heeft een apart topic!!!!! :D

Unomomentodado schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:30:
17 Minuten gameplay van Battlefield 4
[video]

Vet... heel vet.

Levelcap en RivalXFactor:
[video]

Gamekings
[video]
Ga hier maar verder: [Multi] Battlefield 4

De discussie daar is nog niet verzand in een fanboy oorlog, dus dat gaat daar prima :)

• Henkie
scobravs is officieel een hacker:

http://battlelog.battlefi...how/4/86649773/364016030/

;)

Verwijderd

wtf! nette score :)

iemand trouwens een idee waarom de AUG3 zo weinig gebruikt wordt? ik vind het best een chill wapen
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:06:

iemand trouwens een idee waarom de AUG3 zo weinig gebruikt wordt? ik vind het best een chill wapen
Omdat M16A3.

:+
Niks mis met de Aug inderdaad, erg lekker!!

Verwijderd

haha inderdaad... the obvious M16A3!

ik hou er nog wel van om met de excoten rond te lopen, zo kwam ik laatst dus bij de AUG3 uit.

zo loop ik ook nog steeds met de M40A5 rond terwijl iedereen de M98B en de L96 aan het verafgoden is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 23:16 ]

• joshje
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:06:

true is mijn nieuwe medic wapen :D ding is zo accuraat voor op afstand
dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:32:
Die heb ik vanmiddag ook zitten kijken :)
Is net BF3, maar dan iets mooier ;)
Dat wordt in ieder geval een instant buy (+premium)!!

*is wel singleplayer gameplay*
Ik ga 'm in elk geval niet halen voor de PS3, tenzij er bevestigd wordt dat BF4 zeker niet voor de next-gen consoles gaat verschijnen.

*first day release PS4 + BF4 + KZ4 + Watchdogs* en dan weer een paar weekjes op een houtje bijten :o

Voor de PS4 bedoel ik ook ja :)

Gisteren een paar lekkere potten Close Quarters met Kurd, Henkiepenkie en Vos gehad.
Wat een verademing om eens lange ronden zonder shotguns te spelen _/-\o_
En alle 3 een tripple kill met de granaat gehad oOo

*edit*
Iemand de premium "look back" video al gezien?
Wat is het eigenlijk toch een vet spel he _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 28-03-2013 14:15 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:17:

*edit*
Iemand de premium "look back" video al gezien?
Wat is het eigenlijk toch een vet spel he _/-\o_
Waar?
nvm gevonden...

edit , nou de trailers zien er mooier uit dan dat de gameplay daadwerkelijk is.

1 van de 5 DLC packs konden mij eigen boeien en dat is B2K... Wapens en assignments zijn leuk maar geef mij maar die 50 euro terug achteraf gezien, kan ik Bioshock infinite van kopen o.i.d. Heb niks gemist, misschien als BF4 met meer urban maps komen, dat zou erg fijn zijn, want console is gewoon shit voor die mappen ala caspian border.

Close quarters, wapens vrijgespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Deze week even snel de JNG gehaald omdat ik weer ga snipen, waar ik ooit zo goed in was. Ik kom deze week weer bij de tweakers, misschien vanavond al, als ik het niet te druk heb.

[ Voor 62% gewijzigd door iPodKiller op 28-03-2013 14:32 ]

iPodKiller schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:23:
1 van de 5 DLC packs konden mij eigen boeien en dat is B2K... Wapens en assignments zijn leuk maar geef mij maar die 50 euro terug achteraf gezien, kan ik Bioshock infinite van kopen o.i.d.
Ach ik heb me voor die 50 euro kostelijk vermaakt.
Als je dan toch meer van urban maps houdt, waarom speel je dan geen aftermath?

Voor mij is er maar 1 fail DLC en dat is AK. De rest speel ik nog regelmatig.

Geen enkele spijt van Premium. Ik zou het zo weer halen (ga ik zeker doen voor BF4).

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aftermath is ook redelijk groot voor 24 spelers, ik zij eerst al Epicenter is een van de beste DLC maps.

AK is gefaald, maar dan alleen voor de consoles. Ik denk dat de PC een hele andere ervaring is met 64 spelers in AK.

Close quarters is weer té dicht op elkaar. Als Dice die CO-OP level Drop Em’ Like Liquid speelbaar maakt voor MP, dan ben ik echt blij. Dan komt die IR scope en tactical light en laser sight eens goed van pas. DICE moet zeker meer met nacht maps doen in BF4.

• cheiron
Ook met AK heb ik mij wel vermaakt eigenlijk. Die avondmap bijvoorbeeld vind ik echt leuk om te spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ach mannen ik vermaak me eigenlijk met elke DLC! Een DLC hoeft niet perfect te zijn op alle punten die wij leuke vinden. Ik heb uiteraard wel wat maps welke ik helemaal niets vind maarja dat hebben we allemaal. TDM op AK vind ik eigenlijk best wel bruut!

Wat betreft Premium....ik heb er ook geen spijt van. In mijn geval heeft het me zon 75 euro in totaal (premiumkosten na 3 mnd met mijn neef gedeeld) gekost!! Als ik kijk naar mijn plezierige speeluurtjes (van de 924 zijn dat er ongeveer 900). 900 uur plezier gehad voor respectievelijk 8 euro cent per uur .

Waar krijg je tegenwoordig nog voor 8cent per uur zoveel plezier?????

Zonde van mijn geld......NEE absoluut niet, zou het zoals Jackal131, precies zo doen bij BF4.
Ik heb er iets meer voor betaald en nog iets minder tijd in zitten (750 uur met 130 euro aan kosten mede door de servers) maar dan heb ik nog maar iets van 23 cent per uur. Ook meer dan prima dus.

• Henkie
ja lijkt me duidelijk! BF4+premium. klaar..

500-1000 uur plezier voor dat beetje geld.. no brainer!

vandaag ook eindelijk mijn PP-19 assignment afgemaakt.. nog maar een paar te gaan YAY!

Verwijderd

haha BFBC2 is dan denk ik de goedkoopste game/per uur voor mij:
25 euro (10,- PC, 15,- PS3) / 1500 uur (~1000u PC,~500u PS3) maakt 1,6 cent per uur :p

• Henkie
weer een hoop LOL en TROLLOLOLOL vanavond!

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1fzgo4.jpg

en Vos en Scobravs waren met de tank aan het bergbeklimmen... parkeren was daar wel anders dan anders..

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2hnysxv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/s1stoy.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Henkie op 29-03-2013 03:04 ]

Huh?
Maar een tank kan toch helemaal niet op C komen?

:P

• Henkie
ja we hebben er een jetpack onder gebonden en toen hebben we hem erop gevlogen.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Ug, ik wil ook weer eens meedoen, maar helaas mijn monitor overleden :(

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een K/D Ratio van 12.16 :?

https://battlelog.battlef...exD/stats/200729602/xbox/

Speelde net tegen die gozer, doet bijna alles met de tank. Gek genoeg krijgt hij (zonder reactive) mij (met reactive) veel sneller kapot.

Vond het op z'n minst verdacht maar goed, die gozer heeft er 1700 uur BF3 inzitten. Zal dus al wel 2 shitbuckets hebben :P
Henkie schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:12:
ja we hebben er een jetpack onder gebonden en toen hebben we hem erop gevlogen.
Ow, dat verklaart het.
Ik dacht eerst dat het misschien een airdropped tank was...

Verwijderd

kazuka schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:58:
Een K/D Ratio van 12.16 :?

https://battlelog.battlef...exD/stats/200729602/xbox/

Speelde net tegen die gozer, doet bijna alles met de tank. Gek genoeg krijgt hij (zonder reactive) mij (met reactive) veel sneller kapot.

Vond het op z'n minst verdacht maar goed, die gozer heeft er 1700 uur BF3 inzitten. Zal dus al wel 2 shitbuckets hebben :P
Ik denk dat we de beste speler van Xbox hebben gevonden sorry martin je bent van de eerst plek afgeschopt!!

• Henkie
mwah, lage accuracy, lage SPM, en 5800 armored warfare ribbons OMG :D

wat een vage speler.

Pagina: 1 ... 151 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.