BatmanHorizon schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:18:
Ik hoorde sommigen van jullie (oa joshje) het een paar keer hebben over een soort driehoekje dat je in beeld krijgt als je last hebt van lag. Wat blijkt, dat krijg je te zien als je zelf gewoon een slechte connectie hebt

. Een soort indicator ofzo, als in dit
filmpje. Moet je toch echt even je set-up nakijken, ik heb m nog nooit gezien. Vind het overigens wel netjes dat ze dan zoiets erin zetten.
Potje van de ragequit vanavond waren de tegenstanders gewoon beter georganiseerd, geen extreme laggers. Maar als je verbinding zelf niet altijd helemaal stabiel is dan verbaast het me niets dat er wordt geschreeuwd over lag

.
Morgen kijken of ik crysis beta kan downloaden, moet nog ff ruimte maken

Ik heb dat driehoekje nog nooit gezien. Wat betreft de ragequit: die gasten waren inderdaad ietsjes beter georganiseerd, maar als ze niet zo zouden laggen, hadden ze het een stuk lastiger gehad. Het is toch belachelijk dat je een gastje helemaal volpompt met lood, dat ze dan nog 75% health over hebben.
Eerste set Mcoms: ergens in het midden zijn van die betonblokken. Ik sta er achter en schiet op een gastje (hij schiet terug). Omdat ik moet reloaden duik ik op mijn buik achter die blokken en ga dood als de reload animatie al geweest is. Ben ik dus neergeschoten door die gast waar ik op aan het schieten was.
Als ik jou verhaal mag geloven dan heeft dat niets te maken met lag...leg me dan maar eens uit wat het dan wel is. Aan
mijn verbinding ligt het in ieder geval niet.
@Dennis: een tip van mijn kant. Probeer je nuttig te maken door vlaggen te cappen. Dit is geen CoD waarbij je ver van de vlaggen in een hoekje moet gaan zitten te campen. True, in de buurt van de vlaggen wordt je vaker afgeschoten, maar je bent wel meer van nut voor het TEAM.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"