Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Jackal131 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Errug jammer dat je deze niet hebt. Zondag nog een paar potten gedaan met Jos, Ramon en Johan. Dat liep behoorlijk soepel. Ook wel een paar potten gehad met enige lag en zelfs een crash.
BF3 heeft eigenlijk nog nooit optimaal gedraaid, maar goed genoeg om te kunnen spelen. Maar af en toe lijken de servers het niet helemaal aan te kunnen, wat dan weer resulteert in lag e.d.
Was wel leuk om weer eens te spelen. Grappig dat bepaalde automatismen van BC2 er nog steeds in zitten trouwens.

Gisteravond vroeg in de avond was ik nog even online met BF3, maar het ging nergens over. Choppers die je opeens een stuk vooruit ziet schieten in de lucht, bad luck deaths die nergens over gingen etc.

Alleen de twee rondjes met Moulin op team deathmatch gingen ok, maar daar had ik volgens mij anti-lag ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

@ rogierh. Zonder blue tint ziet het er echt een stuk aangenamer uit. Night setting (zonder blue tint) ziet er ook indrukwekkend uit, maar ik zou er niet echt een fan van zijn. Heb ze liever met daglicht. Maar eens in de zoveel tijd een tactisch potje nightmaps waarin je je flashlight goed moet gebruiken zou ook wel leuk kunnen zijn :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:17:
[...]

Was wel leuk om weer eens te spelen. Grappig dat bepaalde automatismen van BC2 er nog steeds in zitten trouwens.

Gisteravond vroeg in de avond was ik nog even online met BF3, maar het ging nergens over. Choppers die je opeens een stuk vooruit ziet schieten in de lucht, bad luck deaths die nergens over gingen etc.

Alleen de twee rondjes met Moulin op team deathmatch gingen ok, maar daar had ik volgens mij anti-lag ;)
Nou cheiron daar heb je een punt die 2 potjes die wij speelde gingen inderdaad normaal. Maar dat waren dan ook de enige potjes die avond hahahaha.

Ik kon het die potten vooral merken aan de eigenschappen van de SKS. De hitmarkers klopte gisteren in die potjes ook. Niet van die ongein wat ik savonds had schieten op de koppies en poppies en niet eens hitmarkers krijgen. Geen headshots kunnen krijgen met de JNG M98B of M40A5 omdat de vijand alle kanten op vloog terwijl ze stil lagen....elke keer een paar cm schuiven en weer terug flitsen. Probeer dan maar eens raak te schieten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 14:17 ]

Zojuist een capture card besteld :)
Het zou zo maar kunnen dat er binnenkort wat waanzinnige Kiwi-videos online komen.
Doe daar je voordeel mee, want jullie weten: Kiwi is baas :P
Haha

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:46
Dat wordt vliegen met Kurd...!
Dan kan ie een keer z'n eigen lag zien :P

dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:20:
Zojuist een capture card besteld :)
Het zou zo maar kunnen dat er binnenkort wat waanzinnige Kiwi-videos online komen.
Doe daar je voordeel mee, want jullie weten: Kiwi is baas :P
Haha
Als je de ingame chat dan maar weg laat :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Jackal131 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:29:
[...]

Als je de ingame chat dan maar weg laat :o
Potjes met jeroen worden gelijk 18+

EDIT: Ik lag niet meer, ik moet alleen die rare speedrops fixen die ik om de 45 minuten krijg.

[ Voor 19% gewijzigd door TheLastOttoman op 30-01-2013 15:50 ]

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

@Kiwi: Dus vanavond ga je de boel eens goed filmen als je aan het spelen bent hahaha

@Kurd: Nou ja niet alleen bij Jeroen hoor ik heb er zelf ook last van hahaha

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 16:31 ]

Gelukkig ben ik een zeer rustige gamer.... >:) O-)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Vanavond wordt wat later ;)
Eerst broodje shoarma en filmpje :P

Verwijderd

Zo te lezen op battlelog werden jullie ook gekicked....Wat een kut admin zeg! Hun zitten te baserapen en onze BMP te stelen maar als ze beginnen te verliezen gaan ze kicken en bannen. Zijn we lekker bezig om hun sterke LAV speler te verslaan met succes wordt ik gebanned en waarom.....we waren met zon beetje alle tweakers (5a6) bezig om hem te vermoorden. Zijn maatje stapte uit om te repareren en werd meteen omgelegd door een tweaker. Vervolgens raakte de admin in paniek en stapte ook uit om te rapareren. Laat ie nou net voor mijn neus uitstappen dus ik schiet hem meteen neer en stap vervolgens in hun LAV met nog 5% over. Scobravs repaired de LAV snel en ik stap uit, loop weg en opeens connection lost you are banned from this server......

Ik schijt op dit soort gasjes!
Lol, wat een loser.
Ik zou zeggen: reporten die handel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:00:
Zo te lezen op battlelog werden jullie ook gekicked....Wat een kut admin zeg! Hun zitten te baserapen en onze BMP te stelen maar als ze beginnen te verliezen gaan ze kicken en bannen. Zijn we lekker bezig om hun sterke LAV speler te verslaan met succes wordt ik gebanned en waarom.....we waren met zon beetje alle tweakers (5a6) bezig om hem te vermoorden. Zijn maatje stapte uit om te repareren en werd meteen omgelegd door een tweaker. Vervolgens raakte de admin in paniek en stapte ook uit om te rapareren. Laat ie nou net voor mijn neus uitstappen dus ik schiet hem meteen neer en stap vervolgens in hun LAV met nog 5% over. Scobravs repaired de LAV snel en ik stap uit, loop weg en opeens connection lost you are banned from this server......

Ik schijt op dit soort gasjes!
Haha, ik ken dat gevoel :p

Had ik laatst ook op een Metro server. Staat in er in de rules "No Shotgun, No SKS etc.." wat denk je, loopt het hele clan waar de server van was met (je raadt et al) shotguns!
Vervolgens leg ik dus een aantal van die pisvingers om met claymores (geniale dingen btw) en had ik een ban te pakken :)
Prima! ik kan er alleen maar om lachen, genoeg andere servers!

Verwijderd

Ik speel op de 360 en ik heb zelden lag problemen zoals jullie beschrijven, misschien is het een probleem tussen de BF servers en PSN?
Af en toe heb ik wel eens wat FPS lag als ik spawn, dan moet de Xbox het beeld even laden maar voor de rest speelt de game vloeiend zonder problemen.

Verwijderd

Die lag is niets meer dan een slap excuus van de PS3 tweakers om onze slechte prestaties te verantwoorden :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:32:
Die lag is niets meer dan een slap excuus van de PS3 tweakers om onze slechte prestaties te verantwoorden :)
Ssssssssssssst :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:17:
Ik speel op de 360 en ik heb zelden lag problemen zoals jullie beschrijven, misschien is het een probleem tussen de BF servers en PSN?
Af en toe heb ik wel eens wat FPS lag als ik spawn, dan moet de Xbox het beeld even laden maar voor de rest speelt de game vloeiend zonder problemen.
Ik denk niet dat het alleen aan de PSN of PS3 ligt. Jullie Xbox medespeler Martinspire heeft er ook last van.
Waarschijnlijk je geluk of speel je niet vaak genoeg :P

Hoeveel uren heb je er al opzitten btw?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 10:59 ]

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:17:
Het gaat ook niet om FPS lag. Het gaat erom dat kogels van jou niet op hetzelfde moment aankomen als die van de tegenstander.
Jij zult er ook gegarandeerd last van hebben, maar misschien merk je het niet altijd of kom je (even afkloppen) weinig laggers tegen. Het is laat in de avond bv ook erger dan overdag.

Alleen op de PC hebben ze er minder last van omdat je daar wel gewoon een ping ziet en ze daar allerlei tools hebben om mensen automatisch eruit te gooien als ze een hoge ping hebben. Dat is dus het enige platform waar je wel relatief lag-vrij kunt gamen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Wat ik vreemd vind is dat ik er alleen last van heb als ik CQ of rush speel op de grotere mappen. Gisteren nog een aantal TDMCQ gespeeld en dat liep heel erg lekker....
Onthoud dat de meerderheid niet zoveel last heeft van lag als jullie. Als echt iedereen er last van had en het was onspeelbaar dan zouden de battlelog forums al duizenden reacties volstaan ;).
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:32:
Qft :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Ik denk niet dat het alleen aan de PSN of PS3 ligt. Jullie Xbox medespeler Martinspire heeft er ook last van.
Waarschijnlijk je geluk of speel je niet vaak genoeg :P

Hoeveel uren heb je er al opzitten btw?
Ik heb er ondertussen net 40 uur opzitten (heb de game een paar weken) en lag heb ik niet veel meegemaakt.
En ja, ik ben weinig laggers tegen gekomen denk ik, gevallen zoals Martinspire beschrijft met laggers in jets heb ik nooit meegemaakt.
Ik denk dat ik misschien mazzel heb in mijn combinatie 50mbps glasverbinding/router/wireless maar als de lag aan de kant van de server of andere spelers ligt maakt dat dus niets uit. 8)7
Die pot waar jullie gisteren gekicked werden was wel een van mijn beste potjes sinds ik BF3 speel ;)
53 ribbons, 4 medals en een service star:
http://battlelog.battlefi...how/80149834/4/184351504/
Een nemisis streak van 10 (nieuw record), 4 nemisis ribbons, 4 headshot ribbons....
Ik was verbaasd dat het zo goed ging :)

En dat allemaal met de M60E4..... op Bipod is het een beest >:)

Verwijderd

Jullie hadden gelukt dat jullie alleen gekicked werden hahahaha ik kwam er niet meer in hahaha fucking tosser had me gebanned hahaha

• TheLastOttoman
Ik kijk naar mijn score in die Battle Log en ik ben weer de gene die het vaakst dood is gegaan. WTF doe ik verkeerd!!!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Gister sinds tijden bf3 aangezwengeld. Aftermath gedownload.

Heel.ff scavenver gespeelt. Wat vinden jullie van de nieuwe maps? En van scavenger? Spelen jullie aftermath maps veel?

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Nooit hahahaha al speel ik graag afwisselend maar Aftermath spelen we haast niet! Jammer.
steppa87 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:21:
Gister sinds tijden bf3 aangezwengeld. Aftermath gedownload.

Heel.ff scavenver gespeelt. Wat vinden jullie van de nieuwe maps? En van scavenger? Spelen jullie aftermath maps veel?
Scavenger wordt bijna nooit gespeeld door de tweakers. Vond het wel geinig voor even. Aftermath is door de meesten hier wel positief ontvangen, maar heel vaak wordt het niet gespeeld. In mijn geval komt dat doordat er weinig dice servers zijn die aftermath en vanilla mixed hebben.

Verwijderd

Ik heb geen DLC of premium en ik ben ook niet echt van plan om het te kopen eerlijk gezegd.
Ik vind het een topgame maar ik heb geen zin om er nog meer geld tegenaan te gooien.
Aftermath is de beste DLC van allen. Ik speel regelmatig op Aftermath servers, tenzij ik met tweakers speel. Met tweakers spelen we toch het meest op Vanilla maps.

Verwijderd

Close Quarters begint steeds leuker te worden in mijn ogen, vond het ten tijde van de release een beetje meh... B2K maps speel ik ook graag, maar van Aftermath heb ik eigenlijk niet veel meer gezien sinds de eerste paar dagen. Armored Kill is dood in mijn ogen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:39:
Ik heb geen DLC of premium en ik ben ook niet echt van plan om het te kopen eerlijk gezegd.
Ik vind het een topgame maar ik heb geen zin om er nog meer geld tegenaan te gooien.
Je had zo de premium pack kunnen kopen voor de Xbox! die kost 50 euro en dan kan je alle DLCs downloaden dacht ik. Dus dan heb je niet goed opgelet (niet lullig bedoeld) en zo zijn er nog meer winkels:
(Of je moet je BF3 meteen na release hebben gekocht en nooit hebben gespeeld)

http://www.dixons.nl/game...ld-3-premium-edition.html

AFtermath is inderdaad zoals Jackal zegt een super DLC misschien moeten we die een vaker spelen.
Scavenger vind ik iets minder maar ook vermakelijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 15:09 ]

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:12:
[...]

Ik heb er ondertussen net 40 uur opzitten (heb de game een paar weken) en lag heb ik niet veel meegemaakt.
En ja, ik ben weinig laggers tegen gekomen denk ik, gevallen zoals Martinspire beschrijft met laggers in jets heb ik nooit meegemaakt.
Ik denk dat ik misschien mazzel heb in mijn combinatie 50mbps glasverbinding/router/wireless maar als de lag aan de kant van de server of andere spelers ligt maakt dat dus niets uit. 8)7
40 uur pas? N00b >:)

Maareh, het is ook niet lag wat je normaal gesproken zou verwachten. Dus geen FPS lag of motion lag (dat je terug wordt gezet ofzo). Het is echt lag van de server zelf die ervoor zorgt dat kogels tegelijk aankomen, je dood gaat als je al achter cover ligt. Iemand kan spawnen op een dooie (omdat ie bij hem nog leeft) en meer van dat soort bullshit.
En als je het nooit gemerkt hebt, dan let je gewoon niet op of ben je toch niet zo goed als je denkt :+

EA heeft trouwens een sale op xbox live en daar wordt ook allerlei DLC van BF3 goedkoper aangeboden. Zo is ook Premium in de aanbieding. Prijs kan ik echter effe niet zien omdat ik hem dus al gekocht heb :')

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2013 15:19 ]

Verwijderd

Jij zit ondertussen al aan de 40 etmalen of niet Martin? :)

Verwijderd

Mijn eerste potje BF :

_/-\o_

Tips welkom...
CTF ziet er leuk uit! Van alle toegevoegde gamemodes na rush en conquest is dit er tenminste weer één waarin je een concreet einddoel hebt, lekkere klassieke modus :). Jammer dat het nu pas terugkeert.

Air superiority heeft dus tenminste één map met windmolens als obstakels. Maar helaas is het verder net zo openlucht als oa firestorm. Ik hoop alsnog dat er een soort canyon/berg map in zit waar je onder/door bergen heen kan manouvreren :P.

LordMistery schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:07:
Ik kijk naar mijn score in die Battle Log en ik ben weer de gene die het vaakst dood is gegaan. WTF doe ik verkeerd!!!
Je gaat te vaak dood.

:+

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

De nieuwe trailer van End Game met beelden van
Capture the flag en Air Superiority :)

Edit: dubbelpost, sorry

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 31-01-2013 15:48 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:40:
Mijn eerste potje BF :

[video]

_/-\o_

Tips welkom...
Je kan het beter andersom doen. Bekijk zelf een paar youtube videos van bf3 spelers die goed zijn en probeer daarvan iets te leren. Met een clip van 53sec kunnen we niet veel. Of speel samen met wat tweakers hier en je wordt met teamwork vanzelf beter. Waarschuwing, op een gegeven moment ga je betere spelers laggers en cheaters noemen ;).

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:29
Mijn eerste potje BF :

_/-\o_

Tips welkom...
Waarom hardcore?

Tips:
- meer op de vlag spelen in conquest. Op deze manier draag je niet bij aan de overwinning.
- Geen Claymore in een map waar veel voertuigen rijden. Met C4 heb je meer nut.
- Vind je dit een prettige scope? Wellicht switchen naar Kobra (RDS) of RDS.
Ziet er op het eerste oog wel weer uit als (te) grote mappen voor de console.
Ik vraag me af wat ik er van ga vinden.
Tot het uit is ga ik er helemaal niks meer van vinden :P

Verwijderd

Mijn eerste potje BF :

[video]

_/-\o_

Tips welkom...
Wacht maar tot Kiwi zijn filmpjes kan maken dan zie je een BAAS spelen!

@KIWI ik ben nu ook voorzichtig met roepen hahaha, heb je jeroenimoes nog wel op mute staan hahaha :P
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:02:
[...]
heb je jeroenimoes nog wel op mute staan hahaha :P
Als hij weer gaat schelden op mij zonder dat ik in de buurt ben dan wel ja :)

@Scavenger & Aftermath:
Die spelen we inderdaad te weinig...
Net als Close Quarters.
Erg vermakelijk allemaal :)

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2013 16:05 ]

Verwijderd

Vanavond maar een paar potjes doen......Scavenger, Aftermath en Close Quarters? Misschien nog een potje TDMCQ.....????

Ik had hem ook nog mooi te pakken:

Had ie eindelijk die chopper, schiet ik hem uit balance met een tankshell en knalde de grond in. Toch redde hij de chopper nog door te repairen.....totdat mijn 2e shell op de chopper kwam boem weg chopper hahahaha

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:18 ]

Prima plan! :)

Vanavond maak ik het niet te laat (uurtje of half 11 zoiets)...
Morgen dagdienst.
Op zich niet zo erg, ware het niet dat de gym hier om 16.00 sluit op vrijdag.
Dus dat wordt om 07.00 even de gym in
:P

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:55
ik weet niet of dit hier al gepost is

YouTube: Battlefield 3 - Stop/Motion

erg mooi filmpje ik vraag me af hoe hij dit gedaan heeft.

Verwijderd

Mijn eerste potje BF :

[video]

_/-\o_

Tips welkom...
Loose the bi-pod, je gebruikt em zo te zien toch niet. Ruil em z.s.m. voor een foregrip als die hebt unlocked. Dan schiet je ook wat sneller raak :)

Dont forget the motto 'Bi-pods are for Bitches!' (of niet Martin :P)
Ik hoorde sommigen van jullie (oa joshje) het een paar keer hebben over een soort driehoekje dat je in beeld krijgt als je last hebt van lag. Wat blijkt, dat krijg je te zien als je zelf gewoon een slechte connectie hebt ;). Een soort indicator ofzo, als in dit filmpje. Moet je toch echt even je set-up nakijken, ik heb m nog nooit gezien. Vind het overigens wel netjes dat ze dan zoiets erin zetten.

Potje van de ragequit vanavond waren de tegenstanders gewoon beter georganiseerd, geen extreme laggers. Maar als je verbinding zelf niet altijd helemaal stabiel is dan verbaast het me niets dat er wordt geschreeuwd over lag :P.

Morgen kijken of ik crysis beta kan downloaden, moet nog ff ruimte maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 01-02-2013 00:32 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Ah, een aantal tweakers is dus verantwoordelijk voor al die lag. Dat verklaart een hoop ;)
Dat driehoekje nog nooit gezien trouwens

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
drie hoekje heb ik inderdaad een paar keer gehad omdat k*t kpn onderhoud aan het doen was.
BF3 is sinds de laatste server onderhoud voor mijn gevoel helemaal verpest. de hele tijd last van lag.
dus wij zijn lekker overgegaan op BC2 waar alles mooi stabiel en soepel loopt waren erg leuke potjes trouwens :)

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
cirflexx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:55:
ik weet niet of dit hier al gepost is

YouTube: Battlefield 3 - Stop/Motion

erg mooi filmpje ik vraag me af hoe hij dit gedaan heeft.
lag :+

Weet iemand hoe die map heet rond 1:50?
joshje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:06:
drie hoekje heb ik inderdaad een paar keer gehad omdat k*t kpn onderhoud aan het doen was.
Je hebt toch niet zo'n dichtgetikte kpn experiabox he? :/ Dat zijn echt waardeloze dingen.

[ Voor 29% gewijzigd door onox op 01-02-2013 03:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:55:
[...]

Loose the bi-pod, je gebruikt em zo te zien toch niet. Ruil em z.s.m. voor een foregrip als die hebt unlocked. Dan schiet je ook wat sneller raak :)

Dont forget the motto 'Bi-pods are for Bitches!' (of niet Martin :P)
bedankt voor de tip.

ik ben een noob met BF.

deze tip ga ik proberen.
Ik heb dat driekhoekje één keer gezien op Metro,
tegen het eind van het potje toen er iemand joinde (een vijand) en de rest van de mensen (ook de tegenstanders)
niet meer bewogen...
Eén poppetje liep overal vrolijk doorheen.

Verwijderd

Toch gisteren even wat leuke potjes TDMCQ gespeeld met wat tweakers hahaha ribbons tellen nu goed door dus laat die medal maar komen. De potten welke we gisteren gespeeld hebben waren gewoon goed en niet te stoppen door de tegenstander. Squad bleef goed bijelkaar met wat medics en 1 support gastje als je dood ging was het omdat je alleen liep en dan was de kans nog steeds groot dat je gerevived werd door een andere squad.

Kleine selectie:

http://battlelog.battlefi...how/80221846/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/80224162/4/230420491/

Damn nog nooit zoveel kill assists gehad als in dit potje: (bedankt Joshje hahhaa elke keer tussen de 80 en 99 kill assist aaaaaaaah)

http://battlelog.battlefi...how/80225496/4/230420491/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 08:35 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:33
lol woensdag ff met maat paar uurtjes bf3 gedaan sinds lange tijd moest nog ff 2 mappacks binnenharken eerst :P.

Wel grappig met die AM mappack zat ik ergens op een flat uit heli gesproken, stonder 2 van die rode sportschoenen zo bij de rand van het gebouw wel leuk gedaan.
helaas geen achievment ofzo kon ze ook niet kapot schieten :D

Moet zeggen was toch wel weer heerlijk zo even bf3 met goed geluid en beeld te spelen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Phyt_ schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:36:
Wel grappig met die AM mappack zat ik ergens op een flat uit heli gesproken, stonder 2 van die rode sportschoenen zo bij de rand van het gebouw wel leuk gedaan.
helaas geen achievment ofzo kon ze ook niet kapot schieten
Dat is een easter egg naar mirrors edge. Een andere best goede game van dice, schoentjes van de hoofdpersoon. Ze hebben het zo druk met Bf dat deel 2 lang op zich laat wachten :-(

• Phyt_
ah cool :) helemaal zin om weer te spelen maar ja moet eerst leren voor certificering :< en dan dota 2 of bf3 keuzes keuzes.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

BatmanHorizon schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:18:
Ik hoorde sommigen van jullie (oa joshje) het een paar keer hebben over een soort driehoekje dat je in beeld krijgt als je last hebt van lag. Wat blijkt, dat krijg je te zien als je zelf gewoon een slechte connectie hebt ;). Een soort indicator ofzo, als in dit filmpje. Moet je toch echt even je set-up nakijken, ik heb m nog nooit gezien. Vind het overigens wel netjes dat ze dan zoiets erin zetten.

Potje van de ragequit vanavond waren de tegenstanders gewoon beter georganiseerd, geen extreme laggers. Maar als je verbinding zelf niet altijd helemaal stabiel is dan verbaast het me niets dat er wordt geschreeuwd over lag :P.

Morgen kijken of ik crysis beta kan downloaden, moet nog ff ruimte maken :)
Ik heb dat driehoekje nog nooit gezien. Wat betreft de ragequit: die gasten waren inderdaad ietsjes beter georganiseerd, maar als ze niet zo zouden laggen, hadden ze het een stuk lastiger gehad. Het is toch belachelijk dat je een gastje helemaal volpompt met lood, dat ze dan nog 75% health over hebben.

Eerste set Mcoms: ergens in het midden zijn van die betonblokken. Ik sta er achter en schiet op een gastje (hij schiet terug). Omdat ik moet reloaden duik ik op mijn buik achter die blokken en ga dood als de reload animatie al geweest is. Ben ik dus neergeschoten door die gast waar ik op aan het schieten was.
Als ik jou verhaal mag geloven dan heeft dat niets te maken met lag...leg me dan maar eens uit wat het dan wel is. Aan mijn verbinding ligt het in ieder geval niet.

@Dennis: een tip van mijn kant. Probeer je nuttig te maken door vlaggen te cappen. Dit is geen CoD waarbij je ver van de vlaggen in een hoekje moet gaan zitten te campen. True, in de buurt van de vlaggen wordt je vaker afgeschoten, maar je bent wel meer van nut voor het TEAM.

• TheLastOttoman
JACKAL HAS SPOKEN!!!!!

Ik heb twee keer die driehoekje gezien en dat kwam omdat de server offline ging ofzo want iedereen werd eruit gekickt.

Verwijderd

Jackal131 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:53:
[...]

Eerste set Mcoms: ergens in het midden zijn van die betonblokken. Ik sta er achter en schiet op een gastje (hij schiet terug). Omdat ik moet reloaden duik ik op mijn buik achter die blokken en ga dood als de reload animatie al geweest is. Ben ik dus neergeschoten door die gast waar ik op aan het schieten was.
Als ik jou verhaal mag geloven dan heeft dat niets te maken met lag...leg me dan maar eens uit wat het dan wel is. Aan mijn verbinding ligt het in ieder geval niet.
Het ligt niet aan jouw verbinding DICE heeft wat acties uitgevoerd op haar servers. De Servers laggen. Toevallig zei Martinespire hier wat over. Ik heb er ook erg last van en aan mijn verbinding ligt het ook niet!

• joshje
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:20:
[...]

Het ligt niet aan jouw verbinding DICE heeft wat acties uitgevoerd op haar servers. De Servers laggen. Toevallig zei Martinespire hier wat over. Ik heb er ook erg last van en aan mijn verbinding ligt het ook niet!
klopt sinds DICE wat aan die servers gedaan heeft is het 1 en al waardeloos.
ik ga denk ik BC2 spelen tot het weer goed is

@denkpadje ik zit op een zakelijke gegarandeerde 8 mb lijn alleen 's avonds kan er nog wel is onderhoud worden uitgevoerd waardoor het erg traag word. mijn vader krijgt er ook mails over alleen dat weet ik natuurlijk nooit 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door joshje op 01-02-2013 13:31 ]

Jackal131 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:53:
[...]

Ik heb dat driehoekje nog nooit gezien. Wat betreft de ragequit: die gasten waren inderdaad ietsjes beter georganiseerd, maar als ze niet zo zouden laggen, hadden ze het een stuk lastiger gehad.
Zulke ongelooflijke situaties en verhalen. Ik maak ze sporadisch mee. Drie rondes tegen ze gespeeld en het overduidelijke wat valt te zien is dat ze beter waren. Caspian border en metro werden we echt compleet overlopen door hun teamplay. De tegenstanders waren vooral duitser die toevallig allemaal laggen. Meestal komt er nog het redelijke excuus dat er eentje een laggende moonwalker is en dat komt nog geloofwaardig over.

Als ik met iets betere spelers speel (no offense), hoor je ze echt zelden klagen over laggers. Maar wel over campers en wat voor irritante spelers het zijn met hun lekkere wapens. Tenminste erkennen ze elkaar dat ze goed zijn en geen flauw excuus. In clanwars beschuldigen ze elkaar wel eens van laf spel, maar er wordt niet vaak heen en weer gesmeten dat ze laggers zijn (tenzij polen). Misschien menen jullie het oprecht, maar het lijkt verdacht veel op eigen falen afschuiven op lag of zelf een slechte verbinding ;). Vooral als ik in een potje speel waarin ik zie dat de tegenstanders goed zijn georganiseerd en wij echt helemaal niet en ik iig geen overlast had van lag.

Ik kan het spel prima spelen. Maar zo nu en dan een gebrek aan teamwork en gezever over lag maakt de beleving een stuk minder leuk.

• TheLastOttoman
Als je doodgaat achter een muur dan lagd you belager en niet jij. ff een voorbeeld:

Ik en JIJ.

- Ikheb lag Jij niet.
- Jij staat stil en wacht op mij, ik ga de hoek om waar jij op mikt.
- Ik zie jou staan en schiet jou neer met 3 kogels, Jij aan jou kant ziet mij nog steeds niet.
- Ik loop door nadat jij dood bent, Jij ziet mij om de hoek komen en jou neerschieten met 1 kogel, geen Headshot.

Reden: Alles wat ik doe wordt naar de server gestuurd en dan vervolgens naar iedereen die in de server zit. Maar omdat mijn upload slecht is, stuur ik alles te laat naar de server. Ik stuur de info naar de server dat ik jou dood heb, die krijgt info te laat waardoor JIJ het later krijgt. Die info is soms zo laat bij jou binnen gekomen door mij, dat het een soort samen vatting is: dus je gaat dood door 1 kogel ipv 3.

Dit is ook de reden waarom jij ook kan doodgaan terwijl jij weg rent en dekking neemt, waarbij jij in je dekking doodgaat.

- Ik zie jou en schiet op jou, jij merkt nog niks.
- Ik schiet 4 kogels raak, op mijn scherm staat dat jij dood bent. Jij voelt al de eerste 2 kogels en rent weg.
- Jij springt achter een muur, verbinding stuurt de andere 2 kogels die achter zijn gebleven en je bent nu ook dood aan je eigen kant.

• joshje
king sinds dit heb ik alleen maar problemen terwijl ik daarvoor nooit ergens last van had natuurlijk had je af en toe wel een lagger er in zitten maar sinds deze server migratie kan ik niet meer normaal spelen.

http://battlelog.battlefi...view/2832654790703160863/
joshje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:42:
king sinds dit heb ik alleen maar problemen terwijl ik daarvoor nooit ergens last van had natuurlijk had je af en toe wel een lagger er in zitten maar sinds deze server migratie kan ik niet meer normaal spelen.

http://battlelog.battlefi...view/2832654790703160863/
Daarin staan ook zoveel symptonen van constante server disconnects. Ik heb ze niet, lag ook acceptabel weinig. Ze zullen mij wel extra aardig vinden dan :). Maar het potje van gister was iig het schoolvoorbeeld van betere tegenstanders en zelf gaan ragen ;). Is niet de eerste keer

edit: overigens was er nog eerder dan een week geleden "ook" al zoveel lag als ik jullie verhalen herinner.

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 01-02-2013 14:08 ]

Ah come on. dennis585 komt nu dus ook het bf3 topic verzieken? In het Blops2 topic was dat ook altijd de gozer die met zn troll-video's allerlei reacties probeerde uit te lokken met zn brakke speelstijl. Heeft daar ook aardig wat commentaar gekregen en meerdere malen een moderator op zn dak. Post allemaal filmpjes die totaal niet boeiend zijn.

Normaal gesproken heb ik er geen probleem mee, maar ben in ieder geval gewaarschuwd. Laat hem lekker zn filmpjes posten maar reageer er maar niet op want dat helpt niet.

Dat plaatje van disconnect heb ik overigens nog nooit gezien. Misschien dat dat er alleen op de ps3 in zit, maar als mijn verbinding wegvalt dan wordt ik gewoon meteen uit de game gegooid zonder ook maar enige lagmomentjes te krijgen. Gebeurd me tegenwoordig ook niet meer (zit niet meer op kamers), maar heb nog nooit dat plaatje gezien.

Ik heb daar maar 1 antwoord op: "you lucky bastard".

Als ik de enige was zou ik zeggen dat je gelijk hebt, maar als ik meerdere mensen hoor klagen dat gasten niet doodgaan in een kogelregen, terwijl wij gewoon met 1 kogel neergaan, dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die last heeft van lag.

• joshje
heb net EA aan de telefoon gehad probleem met ping kan komen omdat ze nog steeds bezig zijn. ze zeiden dat het beste is om nog 1 week te wachten als dan nog niet veranders is moeten we opnieuw contact opnemen. EA heeft ook bevestigd dat er inderdaad problemen zijn! Nu zal je ook snappen waarom wij zo klaagden over die lag KING. ik belde eigenlijk over mijn VIP code voor BC2 maar als toch aan de lijn had meteen naar gevraagd over Bf3 dus.
Laggers vallen best wel mee.
Ik heb het vaker gezegd en zal het nog een keer zeggen:
De meesten zijn gewoon een stuk beter dan mij. (of is het dan ik?). I deal with it ;)

Maar omdat niet iedereen dat wil toegeven wordt er heel vaak het wordt lagger of cheater gebruikt.
Het klopt dat er af en toe dingen gebeuren die niet lijken te kloppen, maar 95% van de games is er echt niks mis imo.
*dit is hoe ik het ervaar he*

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2013 14:22 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Hey Dennis, heb je nog wat leuke filmpjes voor ons? Laat die Jackal maar lullen hoor, kills maken is veel leuker dan vlaggen cappen. d:)b

• Phyt_
omfg lekker in julie pauze aan het spammen geweest hier, ook niks veranderd :P

enne Cappen is voor pussys lekker campen!

joshje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:21:
heb net EA aan de telefoon gehad probleem met ping kan komen omdat ze nog steeds bezig zijn. ze zeiden dat het beste is om nog 1 week te wachten als dan nog niet veranders is moeten we opnieuw contact opnemen. EA heeft ook bevestigd dat er inderdaad problemen zijn! Nu zal je ook snappen waarom wij zo klaagden over die lag KING. ik belde eigenlijk over mijn VIP code voor BC2 maar als toch aan de lijn had meteen naar gevraagd over Bf3 dus.
Dat is wel heel groot nieuws. Een EA medewerkertje over de telefoon die alles weet van de servers, ik ben om :P

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:28:
Hey Dennis, heb je nog wat leuke filmpjes voor ons? Laat die Jackal maar lullen hoor, kills maken is veel leuker dan vlaggen cappen. d:)b
Ik wil wel filmpjes zien van kiwi in de chopper met kurd als gunner :p

• joshje
BatmanHorizon schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:45:
[...]

Dat is wel heel groot nieuws. Een EA medewerkertje over de telefoon die alles weet van de servers, ik ben om :P
bel zelf dan krijg je hetzelfde te horen :')
King, prijs jezelf gelukkig dat jij een van de weinigen bent die schijnbaar nergens last van heeft. Maar schilder dan verder niemand af als leugenaar. Dat siert je niet.

onox schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:53:
[...]

Ik wil wel filmpjes zien van kiwi in de chopper met kurd als gunner :p
Die stuur ik gelijk in voor Battlefields Funniest Home Videos :P

Verwijderd

Jackal131 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:00:
King, prijs jezelf gelukkig dat jij een van de weinigen bent die schijnbaar nergens last van heeft. Maar schilder dan verder niemand af als leugenaar. Dat siert je niet.
LOL het stond er niet zo genuanceerd nee hahaha. Vanavond maar weer eens proberen overigens gisteren heb ik met King, uno, scorbravs en joshje gespeeld op een TDMCQ server maar daar had ik geen last van enige doodgaan momenten terwijl ik al om de hoek was.....soms waren ze gewoon gelukkiger dan mij!
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:34:
[...]

Die stuur ik gelijk in voor Battlefields Funniest Home Videos :P
Maar dan wel alleen voor 18+ kijkers!!! En anders hoor je door het gehele filmpje alleeen maar PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 15:44 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=19rWbupAgJw&feature=youtube_gdata_player]

Toen ik na 3 maanden niet meer serieus BF3 heb gespeeld(ivm FIFA 13 release) :+ Ik heb nog altijd steeds wel mijn reflex en mijn triggerfinger waarmee ik heerlijk kan schieten! :D

3:45 C4 bitch!

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 15:55 ]

EA hotline is niet 's-werelds meest betrouwbare/valide bron. Dacht dat de nuance niet erbij hoefde...

Vanmiddag net weer een paar mooie potten met goede scores. Ik prijs mezelf gelukkig. Maar ik teken wel enig nuance bij de reden voor ragequits hier en daar ;).

Verwijderd

:P

Achja vanavond gaan we het gewoon weer proberen hahaa

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 15:54 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Btw, zal ik vanavond eventjes de ps3 spelers gaan joinen? Heb kiwi in mijn lijst dus ik voeg jullie dan automatisch toe in het potje. Ik ga wel opnemen als jullie dat leuk vinden haha.

• TheLastOttoman
iPodKiller schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:57:
Btw, zal ik vanavond eventjes de ps3 spelers gaan joinen? Heb kiwi in mijn lijst dus ik voeg jullie dan automatisch toe in het potje. Ik ga wel opnemen als jullie dat leuk vinden haha.
Ik zeg volmondig ja als je ook Mic conversaties opneemt. Als de anderen het niet willen, dan gooi je gewoon zwarte balkjes over hun poppetjes heen.

[ Voor 11% gewijzigd door TheLastOttoman op 01-02-2013 16:07 ]

• pa4jv
Kiwi, had je nog fifacoins nodig?
Wanneer ga jij weer een BF3 spelen?

• pa4jv
Nooit meer, EA vond me te goed. :'(
Ff nieuwe account aanmaken en je kunt weer spelen. Toch?

• pa4jv
Ja, maar dan moet ik weer 50 euro neerleggen voor BF3 en ze kunnen van mijn part de tyfustering krijgen bij EA. :D

• pa4jv
O, en ik ga niet als level 1 beginnen. Mooi niet. Dus als iemand zijn K/D, W/L, SPM en xFactor wil ophogen, geef mij je account maar. d:)b

[ Voor 47% gewijzigd door pa4jv op 01-02-2013 16:21 ]

• Phyt_
wut heb je een ban gehad dan ?

• pa4jv
Jup. Lang verhaal kort: PSN gehackt, EA account en Ubisoft( :') ) account gebanned. PSN was niet zo moeilijk om weer terug te krijgen maar dat EA, sjezus wat een gedoe zeg.

• pa4jv
#ruggengraatvaneenweekdier

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-rJVgsqu7J_M/UC0Qo16DgaI/AAAAAAAAG3Q/6fffZf0FUpY/s1600/im+back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IMuNVFV.png

:+

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:46
Haha, da's snel geregeld!

• pa4jv
Vanaf morgen zijn alle mcoms, vlaggen en voertuigen voor mij. Begrepen? :+
@pa4jv:

Op zich zou het zonde zijn van je coins om ze hier naartoe te sluizen ;)
FUT is niet echt mijn ding, ik weet niet of ik dat nog lang blijf spelen, doe liever gewoon carriere.
But I appreciate the offer :)

Coowl dat je weer BF3 gaat meedoen!!
:)

• pa4jv
Gewoon M16A3 noobstyle medpacks mikken, level 20 in een uurtje. :7

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LordMistery schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:05:
[...]

Ik zeg volmondig ja als je ook Mic conversaties opneemt. Als de anderen het niet willen, dan gooi je gewoon zwarte balkjes over hun poppetjes heen.
Kan helaas microfoon niet opnemen, ik denk van wel als ik alle geluid door 1 kanaal doe, maar ik had het eerst getest, maar het main volume was té laag. Ik zal er zo eventjes na kijken!

• pa4jv
Oja, voor de liefhebbers: nieuwe PSN voor BF3 is TJV-NL. :D

Dynamix, Uno, Deere zie ik hier nooit meer posten, spelen die nog?

[ Voor 37% gewijzigd door pa4jv op 01-02-2013 17:59 ]

• joshje
Dynamix speelt BC2 met ons. Uno komt weinig online en Deere is toch nog geregeld online ;)

• pa4jv
Toch niet allemaal overgestapt naar BC2 he? :P
Pagina: 1 ... 138 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.