psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En ik ben juist moe van BF3.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:41:
Ik heb sinds kort BF3 op de Xbox en ik moet zeggen dat ik me op en top vermaak, jaren heb ik enkel CoD gespeeld en dan mis je toch wat teamplay die je met BF wel hebt.
Daarnaast ben ik best wel goed geworden met heli's, ik doe nu dikke strafing runs op tanks en het ontwijken van Stingers word ook makkelijker. Jets ben ik nog steeds dramatisch mee trouwens..
Ik zag jullie spelen (waarschijnlijk op een eigen server voor de mdeal
maar ik moest slapen voor de nacht...
Ik heb nu één winner ribbon, maar daar blijft het bij.
Al denk ik dat als je met een paar communicerende squads wel leuke potten kan hebben.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
We gingen op een dice server, maar het is ontzettend saai. Het was ook vrij eenzijdig met een squad van vier en later zes. Na 6-7 potten vonden we het wel genoeg. Als we om de zoveel tijd een paar potjes doen komt die medal vanzelf weldvdkiwi schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:36:
@ King en Joshje, hoe was Tank Superiority?
Ik zag jullie spelen (waarschijnlijk op een eigen server voor de mdeal),
maar ik moest slapen voor de nacht...
Ik heb nu één winner ribbon, maar daar blijft het bij.
Al denk ik dat als je met een paar communicerende squads wel leuke potten kan hebben.
Helaas voor mij heb ik ook het ongeluk dat mijn maps heel traag laden. Driemaal zat ik aan de begin van de ronde zonder tank/destroyer aangezien iedereen normale laadtijden heeft
[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 25-01-2013 01:10 ]
Maar als je alleen als tank kan en niet als poppetje, betekent dat dat er ook geen repair mannetjes zijn?
Ik vind het btw niet erg dat je als infantry kan spelen. Hoe het nu werkt is eigenlijk ook gewoon goed. Maar het is onbegrijpelijk dat ze niet genoeg tanks/destroyers voor iedereen in de homebase hebben.
In BF2 kon je als engineer in je voertuig stappen en door gewoon erin te blijven en dicht bij een ander vriendelijk voertuig te gaan staan deze repareren. Wat ik aan BF: Vietnam gaaf vond was dat je niet alleen om te repairen, maar ook voor heli-ammunitie terug moest naar de basis. Hoveren of landen op de helipads was genoeg. BF2 had voertuigdrops, in BF Vietnam kon je met de Chinook (badass!) voertuigen via de lucht verplaatsen. Er hebben echt veel van dit soort gave zaken in de BF reeks gezeten, zou graag weer het eea terugzien inderdaadBatmanHorizon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:21:
Dat is idd ook zo. Maar dat hadden ze oa kunnen oplossen door het concept van bf1943 (en eerdere bf's?) te gebruiken. De bf1943 tanks stonden in de homebase en bij een paar vlaggen op plateau's. Als je damage had en je ging terug op die plateau dan "healde" je tank alsof je m aan het repairen was, maar dan een stuk langzamer. Ze hadden een paar van die dingen kunnen plaatsen en de intrede van de extuinguisher is ook nog iets![]()
Ik vind het btw niet erg dat je als infantry kan spelen. Hoe het nu werkt is eigenlijk ook gewoon goed. Maar het is onbegrijpelijk dat ze niet genoeg tanks/destroyers voor iedereen in de homebase hebben.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Of meer zoiets:
Verwijderd
Wou gisteren nog ff komen maar mijn slaap was sterker dan mijn wil om te komen gamen hahaha viel om 19:30 in slaap op de bank en schrok om half 11 wakker ben meteen maar gaan slapen.
Heb echter nog wel een potjeTDMCQ kunnen spelen ging lekker 2e potje moest ik weer weg.
Klopt geen bal van Battlelog: Latest battle reports. Potje Metro WIN, daarna bazaar WIN en ik krijg een lose. Vervolgens een potje Metro terwijl ik bij bazaar aan het eind weg ben gegaan......
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 08:30 ]
(Soms zit ik in non-ranked lege servers te stoeien met een heli. Ik kan 'm nu gewoon stabiel houden als het moet maar ik kan alsmaar niet snel naar voren gaan als het nodig is.)
[ Voor 55% gewijzigd door TheLastOttoman op 25-01-2013 11:21 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Gewoon de throttle omhoog, de neus naar beneden en gaan met dat ding.LordMistery schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:15:
(Soms zit ik in non-ranked lege servers te stoeien met een heli. Ik kan 'm nu gewoon stabiel houden als het moet maar ik kan alsmaar niet snel naar voren gaan als het nodig is.)
Zorg wel dat je genoeg ground clearance heb voordat je dit doet trouwens, je zal niet de eerste zijn die dat ding de grond inboort..
Verwijderd
En is het een beetje gezellig hahahaLordMistery schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:15:
Ik kom zo terug, ik ben ff in gesprek met die moderator van deze forum...
wat een *** stats.. kd van 0,99% ... en playtime van 172 uur.
is er een mogelijkheid om dit te resetten?
PSN: Europhea
Verwijderd
met premium heb je de mogelijkheid voor een stats reset.Razenko schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:48:
Eindelijk eens me battlelog er bij gepakt via me telefoon,
Verwijderd
■Score/Min
■W/L ratio
■Accuracy
■K/D ratio
All Time Statistics and all other values will be unaffected
Dat zijn de punten welke gereset worden!
Dat zijn juist net de dingen die ik gereset wil hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:16:
These statistics will be permanently reset:
■Score/Min
■W/L ratio
■Accuracy
■K/D ratio
All Time Statistics and all other values will be unaffected
Dat zijn de punten welke gereset worden!
Kan dat via de xbox zelf en dan bij stats of moet het via battlelog?
Verwijderd
Verwijderd
laatst aangeschaftVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:38:
Nee dat kan niet via Xbox. Je moet dat doen via Battlelog maar ik denk dat je dan inderdaad premium member moet zijn.
zal er morgen eens naar kijken, ben nu jammer genoeg aan het werk ..
net even bekeken op m'n mobiel, maar kan zo niet vinden in welke servers jullie zitten.Schimanski81 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:52:
@ razenko, kom eens kijken bij gotlive.nl. Xbox spelers van tweakers die wel lekker samen spelen. Is vaak gezellig :-)
maar zal morgen tijdens het gamen wel even checken, jullie spelen zeker meer savonds?
We hebben (zoals je ook in de TS kunt zien) een server met de naam GoTLive.nl erin. Zoek maar ingame. Helaas zit die niet altijd vol, waardoor we nog wel eens switchen. Dan kun je dus beter wat gotters toevoegen om daar de party van te joinen oid.Razenko schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:08:
[...]
net even bekeken op m'n mobiel, maar kan zo niet vinden in welke servers jullie zitten.
maar zal morgen tijdens het gamen wel even checken, jullie spelen zeker meer savonds?
We zitten overigens wel elke avond online ja. Overdag wisselt wel wat, maar sommigen zijn dan ook wel online. Als je wat vaker gewoon effe online wilt spelen is het in ieder geval de moeite waard om eens op het forum te kijken. Anders kun je de server wel proberen. We hebben niet allemaal dezelfde clantag (dat schrikt enorm af), dus dat is ook wel wat lastig, maar mij (Martinspire), Schimanski, MRE Inc, TheXS NL of GiveMeThoseTags zijn vrijwel elke avond wel online te vinden.
Top, thanks voor de info, zal morgenavond wel even paar van die namen toevoegenMartinspire schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:28:
[...]
We hebben (zoals je ook in de TS kunt zien) een server met de naam GoTLive.nl erin. Zoek maar ingame. Helaas zit die niet altijd vol, waardoor we nog wel eens switchen. Dan kun je dus beter wat gotters toevoegen om daar de party van te joinen oid.
We zitten overigens wel elke avond online ja. Overdag wisselt wel wat, maar sommigen zijn dan ook wel online. Als je wat vaker gewoon effe online wilt spelen is het in ieder geval de moeite waard om eens op het forum te kijken. Anders kun je de server wel proberen. We hebben niet allemaal dezelfde clantag (dat schrikt enorm af), dus dat is ook wel wat lastig, maar mij (Martinspire), Schimanski, MRE Inc, TheXS NL of GiveMeThoseTags zijn vrijwel elke avond wel online te vinden.
Mja, dat gaat aardig diep, al weet ik niet of er een bepaalde hoogte aan gebonden is. Volgens mij is het gewoon een cilinder die van boven tot onder de map loopt. Ik weet alleen niet of het ook werkt als je een motion sensor bovenop een grote toren zoals op Caspian of Kargh zet, of ie dan ook de soldaten aan de onderkant spot. Misschien (ps3) campers die daar wat meer over kunnen vertellen?LordMistery schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:28:
Vraagje: Als ik zo'n T-UGS neerzet op het dak van een gebouw, zie je dan ook tegenstanders in het gebouw?
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-01-2013 17:02 ]
dan blijft de jet hangen, stap ik uit en plaats ik een tugs en spawn beacon.
En ja, de tugs werkt tot in de diepe spelonken van de map.
Waarom mijn spawnbeacon zo hoog vraag je je af?
PS3 spelers zijn goddelijk, een andere plek is simpel weg niet goed genoeg.
Daar kom je nu pas achter? (die zijn ook gewoon in je ingame menu te vinden hoor).Razenko schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:48:
Eindelijk eens me battlelog er bij gepakt via me telefoon,
Maar als ze echt zo slecht zijn als jij zegt dat ze zijn en jij dus veel beter bent/wordt dan trek je ze wel omhoog hoor.
Zeker met zo weinig playtime kan het hard gaan met je stats.
Stats resetten = jezelf voor de gek houden (mijn mening).
Je waarden die je hierboven noemt blijven op battlelog wel gewoon zichtbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2013 18:19 ]
Als je op reset stats klikt, krijg je de waarschuwing dat het niet ongedaan kan worden gemaakt.BatmanHorizon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:43:
Kan je eigenlijk die stat reset ook terugdraaien? Niet dat ik het van plan was, vroeg het me gewoon af. Ik deel ook bovenstaande mening. Het is misschien wel eens leuk om te zien wat je actuele stats zouden zijn. Maar daar is de (monthly) history page van bf3stats al heel goed in
Vanavond was dat wel anders
Jammer dat ik en Jackal overgezet werden...
[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 26-01-2013 00:00 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xdeLqL3dXCg]
De massale ragequit vlak voordat men zou verliezen maakte overigens veel goed, bedankt voor het compliment
@ jos en kurd. Ik lag het laatste potje tussen de 37-20 tickets in de 2nd floor containers naast A op damavand terwijl alle enemies voorin zaten. Maar doordat die chopper zo frustrerend was spawnden jullie echter in de homebase als engi/stinger ipv op mij om te armen. Zo zie je maar weer dat communicatie vitaal is. Mn headset was leeg om de belangrijke maar ook overduidelijke kans te vermelden. ´t was een beetje frustrerend om te zien terwijl ik stil liggend op mn buikje zat te wachten -_-
[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 26-01-2013 02:47 ]
(geworden) zeg.
Van een paar meter afstand een sh*tload aan kogels in één poppetje pompen,
mét foregrip en kijkend door holographic sight, en dan nog afgeschoten worden.
Zijn die kogels van rubber of zo?
Vanavond wel een paar keer met speels gemak afgeknald door dat wapen (zonder bipod).
Wat een verschil met de M240B of zelfs de M249...
Jammer dat ik om 23.00 moest stoppen, maar de nachtdienst riep helaas weer
Vanavond na 24.00 ben ik weer online
Hmmm, waarom denk ik nou aan de t88. Nu wil ik m weer eens uitproberen.... krijg ik vast spijt van
Ik heb 'm nog nooit gebruikt, dus ik zal 'm ook eens gaan proberen misschien mocht de M60 tegen blijven vallen.
Hoezo glitch plek? je kunt er op een normale manier komen...hihi.BatmanHorizon schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:24:
Gaan campen op de glitchplek van oman is heel chique meneertje jackal131 en co. Maar goed, het was de manier om ons af te stoppen. (Not) Well played. Ik zal het onthouden voor de volgende keer als we worden opgesplitst
.
De massale ragequit vlak voordat men zou verliezen maakte overigens veel goed, bedankt voor het compliment
Hoezo maakt de ragequit iets uit? De balance dat potje was ver te zoeken.
Je mag blij zijn dat je iets van tegenstand hebt gekregen. De bedoelig was eigenlijk om Metro helemaal niet tegen jullie te spelen en een andere server te zoeken.
De T88 is in een van de patches trouwens verbeterd.
[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 26-01-2013 08:57 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar met de M60 moet je makkelijk kills kunnen raken, anders doe je toch echt iets verkeerd. Zet er een mooie flashsuppressor op ofzo, dan gaat het prima. Je zult inderdaad niet alle kogels raak schieten, maar 6 met 1 magazijn moet makkelijk te doen zijn (en meer als ze gewoon voor je gun langs lopen).
Belangrijk bij de M60 is dat je de recoil moet beheersen. Korte bursts schieten, anders gaat ie al snel all over the place. Bij de eerste paar kogels is er altijd wel 1 die precies uitkomt waar je mikt, dus ook op lange afstand kun je nog mensen afschieten.
Het is een wapen wat je moet aanleren en beheersen, maar als je dat doet (net als dat de PKP een eigen handleiding heeft) dan komt dat echt wel goed. Kogels doen samen met de PKP de meeste damage van de LMG's, dus als je wel hitmarkers krijgt maar geen kill dan heb je te maken met een enorme lagger.
@ jackal, vond het een heel mooi gebaar dat wij 2 losses achter elkaar uitzaten en jullie direct erna de eerste niet eens uitzaten
Maar ik moet zeggen dat de afgelopen week de all-out rush servers echt ongelooflijk mooie potjes hebben opgeleverd. Gister, eergister en eerder in de week leuke potjes met tegenstand gehad. Vaak zit de winst er nog wel in, maar het is iig niet meer saai stoomwalsen. Ook random clans die langer dan één loss potje blijven zitten
Dan moet ik je toch even wakker schudden.BatmanHorizon schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:47:
Tuurlijk kan je er kills mee maken en het ding beheersen, zeg toch ook dat ze eigenlijk niet heel slecht zijn. Als je echter een ranking gaat maken van de lmg's komen ze onderop te staan. Er zijn geen situaties dat die wapens op close, mid, long range of bipod ingame beter functioneren dan de rest en dat je dus voor die wapens zou moeten kiezen. De enige reden om ze te gebruiken is voor wat variatie.
[...]
Inmiddels heb ik met de M60 4141 kills (#262) gemaakt en met de PKP 4012 kills (#472). Ik speel er dan op elk mogelijke range mee. Zo heb ik bijvoorbeeld op Metro menig sniper kapot geschoten. Hij moet mij eerder zien en schieten, anders suppress ik hem zo hard dat ie gewoon geen ene fluit meer ziet en ik krijg langzaamaan gewoon prima hitmarkers binnen (de damage van de kogels zijn ook op long range erg sterk).
Close range gaat het ook prima aangezien je bij hipfire wel een spray hebt, maar elke zoveel kogels gaat prima op je enemy af. Ik win het in ieder geval vaak zat van medics die eigenlijk betere guns zouden hebben.
Inmiddels zit ik op 905 mvp ribbons die ik toch vooral met die 2 guns heb gehaald. Vraag maar aan andere GoTLivers, ik sta vaak bovenaan als ik zo'n rambo-gun gebruik. Niet zozeer alleen omdat ik gewoon hardstikke goed ben
De setup bij de M60 die ik hanteer is foregrip, flash-suppressor, holographic en de suppression perk. Werkt bij mij echt ideaal. Omdat je ook met 100 kogels loopt hoef je niet vaak te reloaden (wat overigens wel lang duurt), dus kun je ook makkelijker meerdere mensen aan. Wat ik er ook fijn aan vind is dat je er redelijk mee kunt strafen of lopen. Bij veel andere lmgs moet je helemaal stil blijven staan (of je neemt een gay-pod) maar bij de M60 kun je nog gewoon bewegen en toch hitmarkers krijgen.
Dus geloof het maar van mij: die guns ownen menig andere gun.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2013 11:19 ]
Verwijderd
Ik ben ook ontzettend een fan van de G3A3. Is ook heel goed te controleren en vind het een beestenwapen. Maar ik zal niet ontkennen dat er betere AR keuzes zijn. Het is een leuk wapen om te gebruiken en je verslaat er mening anderen mee, maar gebruik een andere AR en je merkt meteen dat er (vergelijkbaar met de M60) betere alternatieven zijn.
Ik speel verder vaak Engineer en die guns zijn natuurlijk totaal anders, maar als ik een game in kom en niet geforceerd wordt om medic of engineer te spelen, dan doe ik graag support omdat die guns mij wel liggen en de M60 in het bijzonder. Dan kun je wel stellen dat je met meer tijd ook beter wordt, maar ik wissel nog best vaak van class en toch haal ik met de M60 meer kills binnen.
Ondertussen ben ik ook uitgekomen op een 1 kogel per seconde als gemiddelde, maar haal toch aardig wat kills of assists binnen.
Dus ja, natuurlijk wordt je er beter mee als je er vaker mee speelt, maar het is niet de enige gun die ik gebruik. Het is echter wel de gun waar ik me op dit moment het lekkerst bij voel en die door alle patches en nerfs nog het meest bruikbaar is gebleven.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
BatmanHorizon schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:24:
net bezig met een heerlijk potje op metro, stond 63-25, ticket liepen redelijk gelijk op, was echt top potje, word ik gekickt zonder reden
De pot die ik ermee speelde was mijn idee dat de recoil juist bijna nihil was, dit in tegenstelling tot de eerste 1-2 seconden van de M240B
Maar nog killde ik vanaf een meter of 10 het poppetje niet (terwijl mijn Holo sight niet van de het bovenlijf van het mannetje af ging).
Misschien een toevallige misser, who knows?
Nu even avonddienst, vanavond laat en vannacht kom ik knallen en zal ik de M60E4 eens beter gaan uitproberen
mijne heeft het zojuist begeven tijdens een potje
was ook wel toe aan een nieuwe, deze kon ik alleen op me controler aansluiten waardoor ik alleen de stemmen hoorde en niet de ingame sounds, die liepen gewoon nog via me tv
Lijkt me gevalletje Lagger. Heb ik ook wel eens. Ik heb in ieder geval nooit moeite om iemand op <10 meter op zn knieën te krijgendvdkiwi schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:41:
De M60 heb ik een foregrip op zitten.
De pot die ik ermee speelde was mijn idee dat de recoil juist bijna nihil was, dit in tegenstelling tot de eerste 1-2 seconden van de M240B.
Maar nog killde ik vanaf een meter of 10 het poppetje niet (terwijl mijn Holo sight niet van de het bovenlijf van het mannetje af ging).
Misschien een toevallige misser, who knows?
Nu even avonddienst, vanavond laat en vannacht kom ik knallen en zal ik de M60E4 eens beter gaan uitproberen
Dat wisselt.iPodKiller schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:02:
Welke servers gebruiken jullie? Ik zou graag weer even een paar potjes knallen!
Vaak wordt er gespeeld op een Dice-server (all out rush doet het meestal erg goed).
Voordeel: geen admins die je kicken om de raarste redenen.
Nadeel (als je het een nadeel kan noemen): De betere spelers zijn hier ook vaak te vinden.
Althans, daar lijkt het de laatste tijd wel op
Gewoon wat PSN namen toevoegen en potjes joinen, dat is het makkelijkst
De mijne: zuperkiwi
Ik voeg je straks wel ff toe.
Voor mij dan.
Maar met richten door de scope lijkt ie wel minder accuraat dan met hipfire.
Nu moet ik zeggen dat ik gisteren op de M249 de 3.4 had, die werkte best wel lekker
Verwijderd
Bij het binnenkomen van de server bleken al onze stats ingame te zijn gereset! Battlelog liet nog wel alles goed zien trouwens.
Nu weet ik meteen waar al die 'low level' spelers vandaan komen tegenwoordig
Daarna een andere server gejoined maar de stats/unlocks bleven gereset (kreeg wel weer unlocks e.d. alsof ik weer een lvl1 was). Ben benieuwd of het de volgende keer weer goed staat.
Ik ben er op deze manier wel weer achter gekomen dat de M27 IAR een best prima gun is!
Verwijderd
Was dat ons laatste potje toen ik zei dat ik ff ging eten? Ik hoorde ook niks meer van jouw kant.Razenko schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:00:
wat voor headsets hebben jullie trouwens?
mijne heeft het zojuist begeven tijdens een potje
was ook wel toe aan een nieuwe, deze kon ik alleen op me controler aansluiten waardoor ik alleen de stemmen hoorde en niet de ingame sounds, die liepen gewoon nog via me tv
Ik moet wel zeggen dat het erg fijn is om squadmates te hebben die goed communiceren, dat mis je echt als je met een gast zonder mic in een tank of attack heli zit.
Gisteren zat ik trouwens bijna 5 minuten met een heel goede piloot in een attack heli, ik had geloof ik 8 kills en hij zoiets van 10.
Verwijderd
m249 is aimen ook niet te doen, dat ding knalt door de hele metro heen, hipfire is het alleen bijna een shotgun.
en als je gaat liggen met een M60 voelt hij aan (voor mij) als de oude M240B voor de patch.
nu heb je ineens een shitload aan hits met die M240B nodig als je kijkt naar eerst, 2/3 kogels was een kill.
als je gaat liggen, gebruik gewoon de M60. ook al is het alleen al om het geluid van dat bakbeest
Ik ben benieuwd.
Ik hoef nog maar 300 kills ermee voor de dogtag, dus daar komen we wel doorheen
*jou heb ik hier nog niet veel zien posten Scobravs
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 28-01-2013 17:36 ]
... AK74M & AKS-74U --> Dog tag binnen.
Die blijven dus in de kast
Zonder scope is dit toch een lastige geweer om mee te richten
Verwijderd
Haha, nu gaan we het meemaken...LordMistery schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:56:
Ik heb nu bekabeld internet en zal tégén jullie spelen. Wil ff weten of ik lag of nie.
Gefeliciteeeeeeerd!
Flickr PSN ID= cheironnl
ahum, feli
Overigens liet kiwi een paar dagen geleden het woord tweakers tournament vallen. Interesse in een dlc tourney? Iets minder serieus en de wat ongewone modi een beurt geven. Gunmaster/Scavenger/Tank Superiority? Of wachten tot endgame en CTF
[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 28-01-2013 22:35 ]
Gefeliciteerd jackal
Speelde jij normaal altijd over wifi?LordMistery schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:56:
Ik heb nu bekabeld internet en zal tégén jullie spelen. Wil ff weten of ik lag of nie.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Doen er wel meer.onox schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:22:
[...]
Speelde jij normaal altijd over wifi?Slim hoor, gebruik maken van de lag
Laatste tijd maar veel laggers! op BF3 je wordt er gestoord van.
Verwijderd
Verwijderd
Helaas heeft de ps3 slechts wifi-g. Als je set up niet zo geweldig is dan zou je idd een wifi lagger kunnen zijn. True, wired kan je niet fout gaan. Maar na zoveel speeltijd kan ik zeggen dat wireless goed genoeg is
Verwijderd
Mijn quit percentage (6%) is hoger dan het aantal potjes met laggers wat ik tegenkom.
Meestal zijn ze gewoon beter dan mij
Gisteravond een avondje ge-M60'd.
Lekker, maar voor 20+meter niet lekker. Tenzij bipod
Verwijderd
20+ met Bipod is ie inderdaad zeer sterk. Af en toe verbaasd het me dat ik afgeknald word van heel ver door bijv een M60....eerste gedacht is dan Bipod homo!dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:50:
Gisteravond een avondje ge-M60'd.
Lekker, maar voor 20+meter niet lekker. Tenzij bipod
Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van LMGs geef mij maar een AEK-971, M16 of een KH2002!
maarja moet nu eenmaal elke wapen hebben gespeeld.
Gisteren alleen maar mensen met 80-100 service stars met de M16A3, AEK etc...Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:18:
[...]
Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van LMGs geef mij maar een AEK-971, M16 of een KH2002!
maarja moet nu eenmaal elke wapen hebben gespeeld.
Ook gelijk maar een nieuwe definitie van "noob" geintroduceerd:
Al die hoge levels met een hoge K/D, maar die enkel met de makkelijke wapens spelen en daar 80+ service stars mee halen.
Mensen die veel verschillende wapens kiezen zijn juist de non-noobs
Het valt op dat alle hoge levels vaak tering veel service stars op de simpele wapens hebben.
Probeer eens wat anders
Gisteren wel een redelijk spannende pot CQ gehad.
http://battlelog.battlefi...how/79952719/4/184351504/
We stonden ergens 200+ tickets achter, wisten dat verschil met nog 100 tickets te gaan terug te brengen tot 30. Helaas konden we de vlaggen niet vasthouden...
Dat was het potje waarin Kurd werd gekicked en Jeroeniemoes laat erin kwam en weer vroeg eruit ging
Als ik de M60 niet gehad had, was het vast een stuk beter gegaan
Nog maar 250 kills voor de dogtag...
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2013 12:53 ]
Verwijderd
Tja ik heb de 360 S, die heeft standaard Wireless N, desalniettemin, met de vorige XBOX met wireless adapter, die volgens mij nog g was, had ik ook niet veel gezeur.BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:06:
Helaas heeft de ps3 slechts wifi-g. Als je set up niet zo geweldig is dan zou je idd een wifi lagger kunnen zijn. True, wired kan je niet fout gaan. Maar na zoveel speeltijd kan ik zeggen dat wireless goed genoeg is.
Verwijderd
Was dat het potje van ongeveer half 11? Ik schrok wakker op de bank en zag Kurd toen offline gaan hahhadvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:49:
[...]
Gisteren wel een redelijk spannende pot CQ gehad.
http://battlelog.battlefi...how/79952719/4/184351504/
We stonden ergens 200+ tickets achter, wisten dat verschil met nog 100 tickets te gaan terug te brengen tot 30. Helaas konden we de vlaggen niet vasthouden...
Dat was het potje waarin Kurd werd gekicked en Jeroeniemoes laat erin kwam en weer vroeg eruit ging
Als ik de M60 niet gehad had, was het vast een stuk beter gegaan
Nog maar 250 kills voor de dogtag...
was ff helemaal van de kaart. Dacht nog ff te spelen maar volgens mij vielen mijn ogen om 8 uur alweer dicht hahaha.
Iemand van PS3 zin om vanavond na 22:00 TDMCQ of DOM te spelen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 14:42 ]
Misschien even wat SQDM tussendoor?
*die moet Kurd ook nog dacht ik*
Volgens mij ben ik er klaar mee, ff checken...dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:50:
Prima!!!
Misschien even wat SQDM tussendoor?
*die moet Kurd ook nog dacht ik*
EDIT: Yep, ben klaar met Prof. Russian. Maar ik doe wel mee... met een L85A2
[ Voor 14% gewijzigd door TheLastOttoman op 29-01-2013 17:30 ]
Air Superiority komt in End GameEnd Game
KEY FEATURES
Four vast and varied maps designed for high-speed combat and action
Three new vehicles including the fast and agile dirt bikes
New dropship provides support to ground troops with vehicle drop capabilities
Return of the classic Capture the Flag and Air Superiority game modes
Je kunt er dan overigens ook wel weer vanuit gaan dat ze de balans van de jets wel weer aan zullen passen
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2013 23:16 ]
Morgen nieuwe poging
Verwijderd
Ik zie een tank 500 meter van me af staan en schiet op mij. Ik zie vervolgens de shell gaan wit puntje en nog voordat ie mij bereikt heeft ben ik al dood.....en een paar seconden later zie en hoor ik de inslag...
Joshje was verstandig genoeg om te stoppen en BC2 te doen, maar helaas hebben kurd en ik deze niet!
Ik heb gisteren volgens mij niet veel positieve KD potjes gehad (alles verloren) waarbij de meest trieste deze was:
http://battlelog.battlefi...how/80057628/4/230420491/
Blijkbaar hebben de Amerikanen er ook last van. Sinds DICE met de servers heeft lopen kloten loopt alles kut. Krijg sinds gisteren ook geen mooie details meer duurt heel lang voordat textures laden....ook zie ik de gaten in de weg niet meer, kan niet spotten met een tank (voor mijnen)...ik weet niet wat er aan de hand is maar blijkbaar ben ik niet de enige met de genoemde problemen.
Het viel mij ook op gisteren dat het grootste gedeelte van die hoge levels eigenlijk alleen maar met M16 etc spelen.. Ik wissel zelf eigenlijk constant van wapens..dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:49:
[...]
Gisteren alleen maar mensen met 80-100 service stars met de M16A3, AEK etc...
Ook gelijk maar een nieuwe definitie van "noob" geintroduceerd:
Al die hoge levels met een hoge K/D, maar die enkel met de makkelijke wapens spelen en daar 80+ service stars mee halen.
Mensen die veel verschillende wapens kiezen zijn juist de non-noobs![]()
Het valt op dat alle hoge levels vaak tering veel service stars op de simpele wapens hebben.
Probeer eens wat andersNoobs.
En er is niks mis met een bipod, daar zijn LMG's voor gemaakt, niet voor hipfire destruction, daar heb je shotguns voor
Ik heb wel eens zin om met een shotty rond te lopen
Errug jammer dat je deze niet hebt. Zondag nog een paar potten gedaan met Jos, Ramon en Johan. Dat liep behoorlijk soepel. Ook wel een paar potten gehad met enige lag en zelfs een crash.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:09:
Joshje was verstandig genoeg om te stoppen en BC2 te doen, maar helaas hebben kurd en ik deze niet!
BF3 heeft eigenlijk nog nooit optimaal gedraaid, maar goed genoeg om te kunnen spelen. Maar af en toe lijken de servers het niet helemaal aan te kunnen, wat dan weer resulteert in lag e.d.
Verwijderd
Misschien toch maar eens bestellen bij bol.com. Volgens mij kost ie maar 10 euro ofzo. Alleen ff kijken of ik dan alle maps krijg. Ik begin gewoon geirriteerd te raken van die 'rare' momentenJackal131 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:40:
[...]
Errug jammer dat je deze niet hebt. Zondag nog een paar potten gedaan met Jos, Ramon en Johan. Dat liep behoorlijk soepel. Ook wel een paar potten gehad met enige lag en zelfs een crash.
BF3 heeft eigenlijk nog nooit optimaal gedraaid, maar goed genoeg om te kunnen spelen. Maar af en toe lijken de servers het niet helemaal aan te kunnen, wat dan weer resulteert in lag e.d.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 10:52 ]
Uiteindelijk toch gevonden en ook ik begon te locken, maar ik hoorde dat hij een lock had en dus rakketten schoot. Flares los zou je denken en verder gaan.
Maar de game had iets anders bedacht.
Terwijl ik dus aan het locken was, zag ik zijn rockets al vliegen. Zijn lock was nog niet klaar, maar deed ik al wel flares (want rocket). Maar ook dat mocht niet baten want ze sloegen gewoon in. Het geluid van de "rockets underway" lock kwam ook pas een fractie voor inslag en mijn flares deden dus ook helemaal niets. Mn hele game snapte er volgens mij ook geen jota van.
Wat ik echter nog niet heb gemeld is dat ik ze nog zag vliegen, terwijl ik al wel de hit te verwerken kreeg. Dat ze dus visueel gezien nog een meter of 100 moesten vliegen (ze waren goed in beeld), maar al wel in slagen dus.
Ok dat mn flares dan mogelijk te laat zijn om ze nog af te leiden kan ik begrijpen. Maar waarom zie ik de rockets dan nog vliegen en waarom klopt het geluid ook nog niet?
Was echt zo'n grote bullshit dat ik maar meteen in de tanks ben gaan zitten want hier is gewoon niet tegen te spelen. Het is echt alsof ze het expres doen.
Ook zie ik steeds vaker gewoon Europeanen (gister voornamelijk UK en een enkeling zelfs Nederlands) dikke lagvoordeel hebben. Het is echt raar want er zitten op dat moment ook maar weinig niet-europeanen in de server. Het komt overeen met mijn theorie dat een lagger ook voor een hogere ping van de overige mensen in de server zorgt.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2013 11:14 ]
Verwijderd
Ik denk dat ze choppers wel eruit laten. Zullen wel jets zijn, vraag me alleen af of alle types erin zitten. Ik hoop dat de mapdesign ook weer van die gaten en obstakels heeft waarmee je je achtervolger kapot kan manouvreren. Als ze maar niet verkeerde keuzes maken (infantry met stinger toelaten, te weinig jets beschikbaar). Extra lange respawn voor kamikazes zou wel een mooie zijn.Jackal131 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:00:
Air Superiority... Ben benieuwd met hoeveel jets en choppers je dan gaat spelen.
CTF heb ik ook leuke tijden mee gehad met Warhawk. Dat was de 3rd person variant van battlefield op de ps3, ontzettend simpel en gaaf (had ook jets en tanks etc.)
Dan maar conquest spelen: Potje Caspian Border conquest en dan circa 250-70 voor staan in tickets met teams die wat betreft aantal wel goed verdeeld zijn. Wij hadden op dat moment alle vlaggen in ons bezit. Dan opeens: killed by admin en teamswitch. Dan heb je dus nog maar circa 70 tickets terwijl de tegenstander alle vlaggen heeft. Dan is het snel bekeken...
Resultaat: gefrustreerd de PS3 uitgezet en tv gaan kijken.
Ik verwacht dat het gaat worden als in Battlefield 1942, dus alleen jets en niks anders. Met 64 spelers op de PC zal dat overigens wel erg komisch worden denk ik.Jackal131 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:00:
Air Superiority....
Check trouwens dit Youtube filmpje van FrankieOnPC eens m.b.t. het modden van Battlefield. Dan zie je hoe eenvoudig ze b.v. een nachtmodus op alle maps hadden kunnen maken, of b.v. een dag/nacht ritme.
YouTube: MODFIELD 3! - Battlefield 3
(filmpje start op 7:00 vanaf waar het gaat over BF3 mods)
[ Voor 39% gewijzigd door Unomomentodado op 30-01-2013 13:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.