Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:11:
[...]
Daar kom je allen als je via een boom op het dak klimt.
Dat is Bazaar. Wij hebben het over Metro.
Op Metro wil ik nog wel een keer proberen op de 3e verdieping te komen bij A. Dat is ook een geweldige plek voor een spawnbeacon.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
dvdkiwi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:04:
Doof door het gekletter van onze wapens en blind door jouw Tacklight :P
Waarom denken mensen dat ik tacklight heb gerbuikt. Dat ding is zo onhandig als je het vergeet uit te zetten. Zoals die ene sukkel met zijn lazer in Seine: Als je campt, camp dan goed.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:19:
[...]

Dat is Bazaar. Wij hebben het over Metro.
Op Metro wil ik nog wel een keer proberen op de 3e verdieping te komen bij A. Dat is ook een geweldige plek voor een spawnbeacon.
8)7

Ook een leuke plek maar probleem is iedereen zoekt altijd in die flats.Althans de laatste paar keren zag ik diverse tegenstanders naar de bovenste verdieping gaan om dat ding te verwijderen.

@Kurd: Komt omdat je een turk bent die lopen altijd te zwaaien met een lampje hahahha ongein! ;)

(Offtopic: Ben je blij met de komst van Sneijder of ben je niet van het voetballen).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 14:20 ]

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:18:
[...]

8)7

Ook een leuke plek maar probleem is iedereen zoekt altijd in die flats.Althans de laatste paar keren zag ik diverse tegenstanders naar de bovenste verdieping gaan om dat ding te verwijderen.

@Kurd: Komt omdat je een turk bent die lopen altijd te zwaaien met een lampje hahahha ongein! ;)

(Offtopic: Ben je blij met de komst van Sneijder of ben je niet van het voetballen).
Waarom zouden wij met een lampje zwaaien???? Ow en Sneijder gaat volgend jaar weer weg van Galatasaray. Hij moést gewoon weg bij Inter.

Verwijderd

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:33 ]

• TheLastOttoman
Dit heeft helemaal niks met de game te maken.

[ Voor 82% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:33 ]

Verwijderd

Op zich zijn die taclights wel handig maar zijn veel te fel. Ook lijkt het bij de Taclight en lazer alsof ik een bepaalde vertraging heb/krijg! Heel wazig.

Verwijderd

Ik heb die tactlight standaard aan op de MP7, je kunt best goed merken dat je er flink mensen mee irriteert :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:40:
Op zich zijn die taclights wel handig maar zijn veel te fel. Ook lijkt het bij de Taclight en lazer alsof ik een bepaalde vertraging heb/krijg! Heel wazig.
Te fel? Daarom is het ook een Tactical Light Attachment, het is de bedoeling dat hij blindeert. Anders zou het gewoon een flashlight zijn, maar eigenlijk ben ik het wel een beetje met je eens. Maar de overcompensatie van neveneffecten zijn nodig bij battlefield omdat het een run n' gun game is.

Als je nou bijvoorbeeld dezelfde attachments in een game als ARMA zou plaatsen zouden de effecten daar ook minder zijn, omdat daar meer tijd voor precisie genomen wordt.

Desalniettemin is BF nog steeds een awesome spelletje.

• TheLastOttoman
Het zou vet zijn als ze flashbangs in het spel gooien, das pas awesome.

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:01:
[...]
Desalniettemin is BF nog steeds een awesome spelletje.
Spijker.
Kop.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Er is enorm veel slowchat in dit topic, beperk aub dit en hou het meer ontopic. Het is tevens niet de bedoeling om afspraken te maken betreft boosten.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:32
Een hele avond alleen maar hitmarkers, assists en overlopen worden door 'aimhackers': ragequit.
Ik weet het, hacken kan niet op de PS3. Maar soms klopt er gewoon echt he-le-maal niets van.

Dus, binnenkort maar eens een avondje BC2? Want BF3 mag dan wel awesome zijn, er zitten een boel zaken in die naar mijn idee de boel verpesten de laatste tijd. Alsof het spel niet kan omgaan met latency-verschillen en lag compensation.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:17:

Dus, binnenkort maar eens een avondje BC2? Want BF3 mag dan wel awesome zijn, er zitten een boel zaken in die naar mijn idee de boel verpesten de laatste tijd. Alsof het spel niet kan omgaan met latency-verschillen en lag compensation.
Als ik bc2 niet van mn zielige 40gb ps3 had verwijderd zou ik het zeker een paar keer hebben opgestart. Overigens had ik in dat spel wel vaker last van lag, maar dat zal nu wel niet meer zo zijn. Ik zou iig jaloers zijn als ik jullie allemaal een avondje bc2 rush zie spelen :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Voor kritiek betreft moderatie kan je een DM naar de mods sturen of terecht in het feedback topic.

[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 22-01-2013 02:04 ]

De laatste pot op Seine was een redelijke walk-over voor ons...
En dat terwijl de vijand 3 lvl 100's had, rara hoe kan dat :P
Potje daarvoor op Bazaar kwamen we trouwens nog redelijk goed terug ook :)
Lekker avondje gespeeld zo!!

Verwijderd

Heb gisteren vaak gedacht "Bekijk het lekker......" steeds vertraging, vette slow play, elke keer om de hoek doodgeschoten worden.........

Was inderdaad een geinige game avond! Lekker lopen boosten tegen wat mindere spelers. Nog maar 4 kills en dan kan ik de ACW-R wegleggen. Niet mijn wapen net te weinig kogels.

Lvl100 noobs legde het inderdaad af. Maarja we hadden dan ook wel een goed samenspel.
BatmanHorizon schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:35:
[...]
Als ik bc2 niet van mn zielige 40gb ps3 had verwijderd zou ik het zeker een paar keer hebben opgestart. Overigens had ik in dat spel wel vaker last van lag, maar dat zal nu wel niet meer zo zijn. Ik zou iig jaloers zijn als ik jullie allemaal een avondje bc2 rush zie spelen :P.
En waarom niet gewoon weer installeren 8)7 ?

Laatst nog een potje BC2 gespeeld met Johan Bos. Inderdaad hadden we destijds wel eens last van lag. Die avond heb ik er helemaal niets van gemerkt. Het liep allemaal errug soepeltjes. Dan vraag je je af 'waarom kan dat nou niet in BF3?'. Het kan natuurlijk zijn door de keuzes die ze gemaakt hebben. De weaponhandling in BF3 is natuurlijk heel anders dan in BC2. Ook het besturen van je character is anders in beide games. BF4 mag van mij een combi worden van BF3 met BC2.

Ik ben voor een avondje BC2.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Gisteravond een hele zooi disconnects en unable to connects gehad. Een paar keer lekker op weg geweest in een paar potjes maar als je dan er steeds uitgegooid wordt dan is de grap er snel van af. :(

Moet zeggen dat de Close Quarters maps me goed bevallen de laatste paar avonden, ben nu (geheel tegen mijn principes in :p) bezig met assignments te verzamelen en een aantal gaan toch wel lekker snel op die kleine maps :)

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:05:
[...]

Laatst nog een potje BC2 gespeeld met Johan Bos. Inderdaad hadden we destijds wel eens last van lag. Die avond heb ik er helemaal niets van gemerkt. Het liep allemaal errug soepeltjes. Dan vraag je je af 'waarom kan dat nou niet in BF3?'. Het kan natuurlijk zijn door de keuzes die ze gemaakt hebben. De weaponhandling in BF3 is natuurlijk heel anders dan in BC2. Ook het besturen van je character is anders in beide games. BF4 mag van mij een combi worden van BF3 met BC2.

Ik ben voor een avondje BC2.
Kijk maar uit Jackal. Dit is een BF3 topic en geen datingsite voor BC2 speel avonden hahahhaaa _O- ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:23:
Gisteravond een hele zooi disconnects en unable to connects gehad. Een paar keer lekker op weg geweest in een paar potjes maar als je dan er steeds uitgegooid wordt dan is de grap er snel van af. :(

Moet zeggen dat de Close Quarters maps me goed bevallen de laatste paar avonden, ben nu (geheel tegen mijn principes in :p) bezig met assignments te verzamelen en een aantal gaan toch wel lekker snel op die kleine maps :)
Helemaal mee eens die Close Quarter maps zijn uitstekend voor de assigments. Enig probleem is dat steeds meer regels op die servers het spelletje bederven. Geen C4, geen Shootgun haha etc etc

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 09:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:35:
Helemaal mee eens die Close Quarter maps zijn uitstekend voor de assigments. Enig probleem is dat steeds meer regels op die servers het spelletje bederven. Geen C4, geen Shootgun haha etc etc
Regels op servers zijn er voor om schijt aan te hebben. 9/10 gevallen is er toch geen naleving op of maken de admins zich minstens net zo schuldig :)

Wat betreft BC2 kunnen we beter even een Pepper.nl profieletje aanmaken met z'n allen. Die site schijnt daar beter geschikt voor te zijn :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:48:
[...]

Regels op servers zijn er voor om schijt aan te hebben. 9/10 gevallen is er toch geen naleving op of maken de admins zich minstens net zo schuldig :)

Wat betreft BC2 kunnen we beter even een Pepper.nl profieletje aanmaken met z'n allen. Die site schijnt daar beter geschikt voor te zijn :p
LOL

Lexa.nl zou ook een goede kunnen zijn.

Ben je vanvond weer online? ff een paar potjes DOM spelen.

@Kurdiminator: vanavond ook een paar potjes SQDM spelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:04:
[...]

LOL

Lexa.nl zou ook een goede kunnen zijn.

Ben je vanvond weer online? ff een paar potjes DOM spelen.

@Kurdiminator: vanavond ook een paar potjes SQDM spelen?
Ik ben er van 8 tot 10 denk ik. DOM klinkt goed ja :)
Hopen dat de verbinding een beetje stand houdt!
Jackal131 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:05:
[...]

Geen ruimte en als ik die wel maak dan duurt het uren voordat je die 3gb aan updates binnenhaalt :).

BC2 zal nu vast wel soepel lopen, maar in mijn beleving had ik in die game vaker last van lag rond dezelfde tijd na release. In bf3 heb ik er uberhaupt niet zo een last van, lag valt bij mij reuze mee. Overigens mogen ze van mij nog gewoon een bc3 maken. De twee reeksen apart houden kan geen kwaad.

Blijf het wel jammer vinden dat er in bf3 niet echt een map is dat je met de venom/kasatka lekker kan huishouden als met de blackhawk op valparaiso/isla. Enkel Noshahr een beetje als er een slechte tunguska driver is.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 22-01-2013 10:42 ]

• TheLastOttoman
Ik sta klaar voor SQDM én DOM.

Verwijderd

SQDM moet ik nog 5 potten voor winnen voor een assignment, dus dat is ook wel wat om te doen!

Verwijderd

Ik heb niets nodig voor de assignment wat betreft SQDM. Heb alle Medals etc.voor SQDM.
Ik help graag een handje mee.

DOM moet ik echter nog wel de medal voor behalen. We zien wel wat we gaan spelen.

Verwijderd

Ik vind alles prima, die assignments komen vanzelf wel een keer. Alleen die top-5 gunmaster is echt een bitch om te halen. Ik vind die game mode echt bagger.
Telkens als ik een GM server join dan kom je halverwege het potje binnen, winnen lukt dus bijna niet. Vervolgens heb ik er aan het eind van het potje zo de schijt in dat ik aan de volgende gewoon niet begin. Conclusie: Ik ga die MP5-K nooit halen :P

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:27:
Ik vind alles prima, die assignments komen vanzelf wel een keer. Alleen die top-5 gunmaster is echt een bitch om te halen. Ik vind die game mode echt bagger.
Telkens als ik een GM server join dan kom je halverwege het potje binnen, winnen lukt dus bijna niet. Vervolgens heb ik er aan het eind van het potje zo de schijt in dat ik aan de volgende gewoon niet begin. Conclusie: Ik ga die MP5-K nooit halen :P
Ik zat te bladeren in mijn assignments en zag dat ik met GM een nieuwe wapen kan krijgen. Gelijk mee begonnen en lange tijd eerste gestaan tot dat ik een wapen kreeg die granaten schoot (geen M320 of dergelijke, die granaten ontploften niet gelijk). Tweede geworden en die M5K unlocked. Als je goed overweg kan met pistolen dan overleef je makkelijk en je ondekt nog eens nieuwe wapens.

Verwijderd

LordMistery schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:35:
[...]

Ik zat te bladeren in mijn assignments en zag dat ik met GM een nieuwe wapen kan krijgen. Gelijk mee begonnen en lange tijd eerste gestaan tot dat ik een wapen kreeg die granaten schoot (geen M320 of dergelijke, die granaten ontploften niet gelijk). Tweede geworden en die M5K unlocked. Als je goed overweg kan met pistolen dan overleef je makkelijk en je ondekt nog eens nieuwe wapens.
Die granaat werper is niet echt fijn. Wel geinig als je bij Bazaar op B staat en in de bananengang kan schieten met dat ding.

M5K is echter wel een koningswapen!! Wat is dat ding sterk zeg. Extended mag, rds/holo en laser super setup en voor Metro of Close quarter maps een must have!
LordMistery schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:35:
[...]

Je bedoelt de LVG!!

Vanavond SQDM?
Hoe laat :P
*kiwi moet er nog 7 voor de medal*
(maar ben tot half tien of zo maar online)

• TheLastOttoman
Ik kom ongeveer 21:30 - 22:00 uur.

@Kiwi: Als mijn squad vol zit, dan ga je niet in een ander squad maar blijf je weg!!!! ;)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
ik kom ook! heb liever SQR dan SQDM maar ja voor de medal

Verwijderd

@Kurd: Ik ben er ook tegen 21:30 - 22:00 uur moet weer trainen.

@joshje: ga toch weg met je SQR hahahaha. SQR moet je toch ook halen voor de Medal.

• joshje
ja klopt maar SQR is leuker dan SQDM en hoef ik er nog maar 3 :X

Verwijderd

Nou ja ik ga straks bij thuiskomst eerst eens ff DOM doen om die kut Rambo ding te halen!
Gare kut assignment is dat zeg, met de rest heb ik opzich geen moeite.
Hebben ze SQR verlaagd naar 20 wins! Was toch eerst 50 :P. Is best leuk, maar nauwelijks gewaagde potjes. Heb m nu 3x :P

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 22-01-2013 14:02 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
@Moulin

Zorgen op Ziba tower dat je team maar 1 vlag heeft ( A of B ), daar komen ze als vliegen op af :+

PSN: Deere6030

Die is inderdaad ook verlaagd, net als SQDM.
Eigenlijk is bijna alles verlaagd...
Op zich jammer, maar voor zaken als SQDM vind ik het wel fijn :P

SQDM of SQR mij om het even. Ik ben er wel. Volgens mij moet ik ook nog een paar voor de medal.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

De laatste keer dat ik BF3 speelde was maaaaanden geleden(B2K), maar ik vond 't geweldig. Zijn die DLCs het waard, nu ik eindelijk weer tijd heb om te spelen? En hoe zit het met dat Premium gebeuren?

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik ga vanavond ook sinds 3 maanden BF3 weer eens opstarten. Ik heb gisteravond alvast voorbereidingen getroffen:

controller opgeladen - check
headset opgeladen - check
BF3 update gedownload - check
aftermath gedownload - check

Ben benieuwd of ik de controls nog een beetje onder de knie heb. (ben bang van niet)

Verwijderd

Frerk schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:38:
De laatste keer dat ik BF3 speelde was maaaaanden geleden(B2K), maar ik vond 't geweldig. Zijn die DLCs het waard, nu ik eindelijk weer tijd heb om te spelen? En hoe zit het met dat Premium gebeuren?
Close quarters en Aftermath zijn de moeite waard, armored kill is ruk

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:07:
Die is inderdaad ook verlaagd, net als SQDM.
Eigenlijk is bijna alles verlaagd...
Op zich jammer, maar voor zaken als SQDM vind ik het wel fijn :P
Ik heb SQR en SQDM medals allebei 2 keer hahaha ik had ze behaald met de oude aantallen, met de nieuwe SQR nog maar 7 win potjes en SQDM 6 win potjes dan heb ik ze ook allebei op 3 staan.
Ik vond de verlaging van de Mortar en claymore kills wel een verademing.

Ik heb vooral veel moeite gehad met de Mcom defender Medal (heb hem op de oude wijze behaald)

De rest had gewoon mogen blijven zoals het was. Sniper medals nu 30 was 50 zelfde voor PDW nu 30 was 50.

Heel jammer nu hoef je niet veel moeite meer te doen om ze te behalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 15:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:38:
[...]
Heel jammer nu hoef je niet veel moeite meer te doen om ze te behalen.
Moeite kost het sowieso niet, alleen een hoop tijd :)
Of je nou 50x7 of 30x7 moet halen, het kost evenveel moeite, alleen was je vroeger wat langer bezig.
Beter was geweest als ze het aantal ribbons lager hadden gehouden maar het vereiste aantal kills per ribbon hoger. Dan kost het je daadwerkelijk meer moeite, nu kun je aan het eind van het potje je ribbons tellen en verzekerd zijn dat je weer iets dichterbij de medal bent. Weekje meer of minder maakt niet uit; spelen doe je toch wel :D

edit: dat valt me sowieso wel op aan al die achievements/medals bij BF3, 99% van de dingen is gewoon makkelijk te halen door het gewoon heeeeeel vaak te doen. De enige leuke uitstapjes zijn zaken zoals 'kill someone with your repair torch' (is ook even het enige voorbeeld dat ik zo op kan noemen :))

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 15:52 ]

Verwijderd

*

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 17:15 ]

Verwijderd

Van de andere kant hebben ze de IGLA/Stinger ook een stuk minder bruikbaar gemaakt, er hoeft maar een mus voorbij te vliegen en je bent je lock alweer kwijt! (als je die al kon krijgen ;P)

Verwijderd

DUDE, die verrekte Igla/Stinger is naar mijn inziens juist beter geworden. Zelfs below radar (geldt alleen nog maar voor andere vehicles) kan je een chopper etc neerhalen. Tegenwoordig kan je niet meer zo makkelijk een Igla/stinger meer dodgen. Gisteren toevallig nog meegemaakt met als Piloot Joshje. Als er iemand kan vliegen is hij het wel!
Maar dodgen ho maar. Op een gegeven moment stop je gewoon met het gebruiken van de chopper.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 16:21 ]

Verwijderd

Dan rijst nu de vraag; is Joshje wel zo'n goede piloot of lag het misschien aan Moulin in de gunner seat? ;P

Het klopt inderdaad wel dat je mega snel neer wordt geknald. Maar in die zelfde patch hebben ze ook de locking range van de IGLA/Stinger drastisch verkort. Ik denk dat het zo wel lekker in balans is, je moet alleen anders je posities kiezen als heli tegenwoordig. Er zijn iig nog zat potjes waarin de choppers behoorlijk irritant zijn en het goed lang volhouden.
Zit je bij King in de squad op DOM Close Quarters op z'n eigen server,
verliezen we één potje stapt ie midden in een potje over naar het winnende team waardoor de balans helemaal zoek is...

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:56:
verliezen we één potje stapt ie midden in een potje over naar het winnende team waardoor de balans helemaal zoek is...
Booster?!!??!?! ;P

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:56:
verliezen we één potje stapt ie midden helemaal aan het begin van het potje over, toen er nog geen onbalans was, naar het winnende andere team waardoor de balans helemaal zoek is...
Correctie. Maar goed, ik merkte toen en wat later dat we wat traag van begrip waren /ingamefrustraties. <-- trek je niet te veel van dit bericht aan.... ;)

Je uitleg was dat ik weinig bij de vlaggen te vinden was en dat je daarom switchte.
Ik spawnde juist iedere keer op jou... ;)
Jij pakte een vlag en rende meteen naar de volgende vlag,
precies wat ik ook deed.
Dat we vlaggen kwijtraken als we gelijk naar de volgende huppelen is logisch, maar
dat is ook vaak het verhaal van DOM.
No hard feelings though, het viel me gewoon op.

King we kunnen niet iedere keer winnen. Het 2e potje dat je vertrok (dit keer switchte je niet), was het andere team gewoon beter. Aan de ene kant heb je gelijk dat we niet genoeg samen speelden, maar dat was ook niet te doen. Jij roept volg mij...ik ren achter je aan, althans een poging daartoe, jij maakt allerlei vreemde moves...en ik ben je kwijt. Jij stond toen alleen bij een vlag en ik alleen bij een andere vlag _O- .

Nogmaals, 'make up your mind' voor je ergens naar toe gaat, hahaha.

Moet wel zeggen dat Scrapmetal een erg chaotisch map is. Teamplay komt veel beter tot z'n recht op de andere 3 maps.

Al met al was het wel weer leuk om eens DOM te spelen :)
Toch zo'n 30 potjes gespeeld gisteren, maar met 6 minuten per ronde gaat het hard :P
Vanavond zal ik weer eens wat gaan spelen: medal is binnen handbereik :)

Verwijderd

Ik mocht lekker een avondje doortrekken op het werk omdat die rukkers in de US er weer niks van snappen :(
Hoop dat ik er vanavond wél aan toe kom :)
Het niet bij elkaar blijven was één ding. Dat is niet altijd nodig, maar wel als het moeilijk gaat. Ik maak het logische voorstel om het wel te doen, maar niemand doet het.... (Bij elkaar blijven is niet achtervolgen maar bij elkaar naar dezelfde objective :) ). Ook als de dichtstbijzijndste vlag loopt te knipperen, ik er naartoe ren en jullie er van weg... En als wij door een squad van medics worden verslagen en ons squad bestaat uit Mij (medic), twee engineers en een recon (1e pot) of 2x support en een recon (2e pot)... Terwijl ik heel vaak vraag om een extra medic. Zou je eigenlijk op eigen inititatief al moeten beseffen -_-

^ Dit is niet omdat ik nu boos :o op jullie ben ;). Het zijn verbeterpunten die een beetje voor de hand liggen.

Overigens kloppen die ribbons niet. Ik heb nu meer CQ DOM winner ribbon dan CQ DOM finished ribbons :>

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 23-01-2013 10:29 ]

BatmanHorizon schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:10:
Overigens kloppen die ribbons niet. Ik heb nu meer CQ DOM winner ribbon dan CQ DOM finished ribbons :>
Op de een of andere manier heeft Dice echt lopen te kloten met de Close Quarters ribbons. Alle ribbons die ik verdiend had ben ik kwijt en inderdaad, volgens de ribbons heb ik meer DOM potjes gewonnen dan dat ik er gespeeld heb :? 8)7

@King: jij was nog in de veronderstelling dat we zouden kunnen winnen, maar we speelden 4 tegen 8 (waarbij wij nog 4 als veldvulling hadden). ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Jackal131 op 23-01-2013 10:41 ]

Verwijderd

*

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 17:16 ]

Jackal131 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:39:
[...]

Op de een of andere manier heeft Dice echt lopen te kloten met de Close Quarters ribbons. Alle ribbons die ik verdiend had ben ik kwijt en inderdaad, volgens de ribbons heb ik meer DOM potjes gewonnen dan dat ik er gespeeld heb :? 8)7

@King: jij was nog in de veronderstelling dat we zouden kunnen winnen, maar we speelden 4 tegen 8 (waarbij wij nog 4 als veldvulling hadden). ;)
Die hielpen idd ook niet mee.

Als je quits 10% of minder zijn ben je imo netjes bezig. Maar sinds de high ticket servers is het heel logisch dat niet iedereen alle tickets wilt uitzitten. In mijn geval vermoed ik dat 30-40% van mijn quits bestaan uit tientallen freezes en kicks en bans. 21% voor een non level 100 is wel hoog hoor moulin ;). Versla je ons master race lvl 100 iig ruim mee :P

Verwijderd

*

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 17:16 ]

• joshje
moulin waarom zet je in elk berichtje een * ?

overgens hadden meerdere mensen er vanmiddag last van dat je geen potjes kon joinen? had de hele tijd conction lost with ea.
joshje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:31:
moulin waarom zet je in elk berichtje een * ?

overgens hadden meerdere mensen er vanmiddag last van dat je geen potjes kon joinen? had de hele tijd conction lost with ea.
Had ik ook. Was ff wat mis, nu werkt t goed.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:20:
DUDE, die verrekte Igla/Stinger is naar mijn inziens juist beter geworden. Zelfs below radar (geldt alleen nog maar voor andere vehicles) kan je een chopper etc neerhalen. Tegenwoordig kan je niet meer zo makkelijk een Igla/stinger meer dodgen. Gisteren toevallig nog meegemaakt met als Piloot Joshje. Als er iemand kan vliegen is hij het wel!
Maar dodgen ho maar. Op een gegeven moment stop je gewoon met het gebruiken van de chopper.
Nee man, het is nog steeds erg goed te doen je moet alleen maar een aantal zaken goed in de gaten houden.

- zodra je word gelocked, ecm droppen naar beneden gaan en rechtdoor vliegen met je heli
- gelocked en afgevuurd is laag bij de grond vliegen in 1 lijn en bij een hit gaat er 72 % vanaf en repair je de heli
- bij een 1 vs 1 met een heli ga je achteruit vliegen laag over grond om de andere heli te forceren naar beneden te schieten en hopelijk doet hij dat zodat de gunner niet meer kan richten op jouw. vervolgens lock je hem met je missile. bij lock schiet je 1 missile af en na de drop van zijn ecm of flares ( 5 sec tellen ) vuur je 2 missiles op hem af en voordat hij kan vuren schiet je er nog 1 of 2 af. werkt bijna altijd. met een gunner erbij die goed kan schieten is het voor de tegenstander kansloos.

Bijna 64 service stars al veel heli gespeeld nu dus ik kan je met zekerheid zeggen dat het nu juist veel leuker is geworden.

• joshje
innerchild schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:42:
[...]

Nee man, het is nog steeds erg goed te doen je moet alleen maar een aantal zaken goed in de gaten houden.

- zodra je word gelocked, ecm droppen naar beneden gaan en rechtdoor vliegen met je heli --> Gelockt worden is later afvuren en naar de grond vliegen win je meer tijd mee
- gelocked en afgevuurd is laag bij de grond vliegen in 1 lijn en bij een hit gaat er 72 % vanaf en repair je de heli
- bij een 1 vs 1 met een heli ga je achteruit vliegen laag over grond om de andere heli te forceren naar beneden te schieten en hopelijk doet hij dat zodat de gunner niet meer kan richten op jouw. vervolgens lock je hem met je missile. bij lock schiet je 1 missile af en na de drop van zijn ecm of flares ( 5 sec tellen ) vuur je 2 missiles op hem af en voordat hij kan vuren schiet je er nog 1 of 2 af. werkt bijna altijd. met een gunner erbij die goed kan schieten is het voor de tegenstander kansloos. --> bij een 1 vs 1 is het slim om afstand te houden en gewoon te switchen van seat en een tv missle naar binnen te schieten.

Bijna 64 service stars al veel heli gespeeld nu dus ik kan je met zekerheid zeggen dat het nu juist veel leuker is geworden.
dat is hoe ik het aanpak
Stinger is baas. Period.
Nu kan een gemiddelde speler zoals ik ook iets doen tegen (goede) chopper piloten.
Vliegen was ik al niet zo goed in, dus dat maakt geen verschil.
Ik vlieg liever als gunner met bv Jackal of Joshje mee, dan voel ik me wel veilig ;)

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:29:
Stinger is baas. Period.
Nu kan een gemiddelde speler zoals ik ook iets doen tegen (goede) chopper piloten.
Vliegen was ik al niet zo goed in, dus dat maakt geen verschil.
Ik vlieg liever als gunner met bv Jackal of Joshje mee, dan voel ik me wel veilig ;)
Jackal vliegt te laag.

• Jimmy-time1
innerchild schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:42:
[...]

- zodra je word gelocked, ecm droppen naar beneden gaan en rechtdoor vliegen met je heli
- bij een 1 vs 1 met een heli ga je achteruit vliegen laag over grond om de andere heli te forceren naar beneden te schieten en hopelijk doet hij dat zodat de gunner niet meer kan richten op jouw. vervolgens lock je hem met je missile. bij lock schiet je 1 missile af en na de drop van zijn ecm of flares ( 5 sec tellen ) vuur je 2 missiles op hem af en voordat hij kan vuren schiet je er nog 1 of 2 af. werkt bijna altijd. met een gunner erbij die goed kan schieten is het voor de tegenstander kansloos.

Niet om het één of ander maar Jackal vliegt te laag? ;)

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:11
Lol @ die ban op de GoT server zojuist..

What's in the case?

Mooie all out rush server was dat, tempo lag lekker hoog. Zelden een rush server gezien waar veel potjes achter elkaar actieve participatie was in beide teams. Leek wel een rush mixed clanwar. Laatste aanvallende potje helaas disconnect.

Die pot wonnen we nog wel :)
Toppot was toch wel die als defender op Metro waar met nog 3 tickets te gaan de allerlaatste mcom werd gedisarmed.
Dat was die pot waar Moulin zo irritant was met z'n M320 :P

• Jimmy-time1
@Moulin: die rush pot op Kharg sloeg ook nergens meer op gisteren. Ik zat in het team tegenover je maar het was maar 4 tegen 4 of zelfs nog 3 tegen 4 geloof ik. Ik stond op een gegeven moment met de amtrac vlak naast een M-com maar er spawnde niemand op me om dat ding te armen. Er zat wel een idiote teamgenoot in een vliegtuig rondjes te draaien in de lucht maar armen ho maar. Even snel rond gekeken, niemand te zien dus dacht even snel uit te stappen, te armen en weer in te stappen. Foute beslissing dus... Zelf gekilled, amtrac weg--> quit!
Jimmy-time1 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:31:
[...]
Niet om het één of ander maar Jackal vliegt te laag? ;)
Hahaha, als ik gelocked wordt, dan scheer ik inderdaad over de grond. 9 van de 10 keer slaat een missle of Javelin dan in de grond (met ECM).
Met Kurd in de chopper als gunner is dat altijd een feest _O- . "Ohhhhh...neeeee...*kreun*...." Vervolgens komt er een zucht van opluchting, aangezien we het toch weer overleefd hebben :*)

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:08:
@Moulin: die rush pot op Kharg sloeg ook nergens meer op gisteren. Ik zat in het team tegenover je maar het was maar 4 tegen 4 of zelfs nog 3 tegen 4 geloof ik. Ik stond op een gegeven moment met de amtrac vlak naast een M-com maar er spawnde niemand op me om dat ding te armen. Er zat wel een idiote teamgenoot in een vliegtuig rondjes te draaien in de lucht maar armen ho maar. Even snel rond gekeken, niemand te zien dus dacht even snel uit te stappen, te armen en weer in te stappen. Foute beslissing dus... Zelf gekilled, amtrac weg--> quit!
Klopt ik kan het me helemaal voorstellen. Je team was zeer beroerd! Wij waren ook en beetja aan het klote vooral toen een level 18 mij steeds probeerde te kniven en steeds zelf dood ging omdat hij elke keer geen knive killcam kreeg.....3 of 4 keer gebeurt. Wij zijn ook weggegaan.

@allemaal:

Gisteren een monster rush pot gespeeld op Metro! Na 7/8 keer achterelkaar te hebben verloren op rush B2K mappen de Balance was ontzettende ver te vinden, welke balance kon je beter zeggen! zie hier een paar voorbeelden:

http://battlelog.battlefi...how/79357542/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/79362252/4/230420491/

Toen kwam Rush Operation Metro je zag onze teamleden weer een beetje opkrabbelen (zelfde teams als alle verloren potten) men kent Metro dus blijkbaar zeer goed! Het ging lekker we kwamen er alleen niet echt door bij de eerste Mcoms. Opeens nog maar 4 tickets en toch nog naar de 2e set Mcoms, deze hadden we vrij snel :) , 3de set Mcom iets meer moeite maar ruimschoots tickets over. Verrekte goed teamplay! laatste set was zo verrekt spannend een paar keer kunnen armen ging nog steeds lekker opeens van B weg. Redelijk wat tickets over en dan ga je voor A 6 tickets left ik arm de Mcom gaat goed opeens allemaal bommen en granten op me af dood.....de rest ook. Hadden ze hem net op het nippertje uitgezet het scheelde volgens mij maar een paar seconden jammer.

Absoluut geen teleurstelling als je ziet/zag waartegen wij het op moesten nemen hebben we ons goed laten horen en voelen! Was een pot die ik in lange tijd niet heb mogen spelen!! de zin is weer terug!

http://battlelog.battlefi...how/79367087/4/230420491/

En neen joshje ik was niet aan het tube lamen ik had je maar 3 keer met de M320 en de rest was met mijn oude vertrouwde AEK-971 wat een monster wapen.
In beide teams zat er eerst geen enkele "random" (tot die paar lage levels in ons team). In twee teams zaten we immers verdeeld in een cze en xULx clan en een handvol tweakers + jakarta. Er was veel ptfo en zo zagen de potjes er een jaar na bc2 ook uit, van die mini clanwars. Dat waren net als gister van die potjes dat je ook kan rekenen op de randoms uit je team.

Ben benieuwd of er eindelijk meer van dat soort potjes komen.

Verwijderd

Die cze gasten laggen als de pest (volgens mij had Thomassen mij 20 keer in een potje man die was goed) maarja aan de andere kant was de server van DICE ook niet echt zuiver. Af en toe zag ik mezelf gewoon vliegen. Ben ik aan het unarmen schiet/teleporteer ik naar achter en staat ineens iemand anders te unarmen. xULx clan had heel veel last van lag!

BTW xULx is een Random platoon (net als GoT) volgens wat gasten uit xULx, waren overigens aardige gasten en communicatie was perfect. Althans dat riepen ze. Soms zag ik ze inderdaad voorbij schieten en opeens stonden ze weer op de plek waar ze vandaan kwamen.

Volgens mij had kurd ook last van lag ofzo die ging een paar keer weg. Nee ik weet niet wat er aan de hand was met die server. Maarja dat nam de pret niet weg.

Jullie hadden alle potten gewonnen door die rare balance dat waren niet echt spannende potten naar mijn mening. Het is altijd leuk om te winnen maar dan wel met moeite! Jullie hadden -0.0 moeite (we werden helemaal plat gewalst en dan hadden jullie ook nog 2 vingers in de neus) totdat Metro pot kwam dat maakte de hele avond goed en ons team helemaal enthousiast totdat ze zagen hoelaat het was hahahaha.
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:25:
In twee teams zaten we immers verdeeld in een cze en xULx clan en een handvol tweakers + jakarta.
Omg, die Jakarta komen we ook regelmatig tegen. Wat een lagger.
Ik zie die gast , als we 'm tegenkomen, regelmatig door het beeld warpen...

Maar goed, er zijn wel meer gasten die ik regelmatig tegenkomen (zonder dat ze in m'n vriendenlijst staan). Lijkt wel of er maar weinig PS3 spelers zijn die BF3 spelen :+

Jackal131 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:50:
[...]

Omg, die Jakarta komen we ook regelmatig tegen. Wat een lagger.
Ik zie die gast , als we 'm tegenkomen, regelmatig door het beeld warpen...

Maar goed, er zijn wel meer gasten die ik regelmatig tegenkomen (zonder dat ze in m'n vriendenlijst staan). Lijkt wel of er maar weinig PS3 spelers zijn die BF3 spelen :+
Er zijn een aantal spelers die servers kiezen met dezelfde mindset als ons. Rush filteren op dice/all out. Ik denk dat het overschot op custom servers speelt. Als er enkel official servers waren, dan zouden er misschien vaker van die mini clanwars in bf3 zijn. Er is denk ik maar een kleine groep die specifiek naar non custom servers zoekt en die mensen komen we dan vaker tegen :). En waarschijnlijk zijn er minder rush spelers dan conquest spelers. Jakarta staat ook in mn lijst btw ;)

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 24-01-2013 12:11 ]

BatmanHorizon schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:10:
[...]
Jakarta staat ook in mn lijst btw ;)
Waar komt die gast eigenlijk vandaan? Als het een euro speler is, mag hij wel eens iets aan zijn verbinding gaan doen. ;)

• joshje
hij komt uit duitsland of oosterrijk net als Bazooka

Verwijderd

Ik had bij Jakarta geen last van lag....hij was gewoon te goed! kon er vrij weinig tegen doen.
Die J_A_K_A_R_T_A (en oa ook MartinBalhar) waren heel irritant (lees: erg goed).
Heb ik ook al eens vaker tegen gespeeld, maar is geen pretje.
Maar wat wil je met 1000+uur gespeeld, een K/D van 3.6 en een SPM van 850+.

Ik moet zeggen dat ik met Moulin ook grote moeite had gisteravond.
Je had bijna een nemisis op me :)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2013 13:41 ]

Verwijderd

Klopt ja, MartinBalhar die was irritant die stond steeds opeens achter me op de gekste momenten en was ook meteen dood.

Ja wat dat betreft stond ik vuur en vlam op Metro. Had zelfs 2 nemesis op Joshje :P

• joshje
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:44:
Klopt ja, MartinBalhar die was irritant die stond steeds opeens achter me op de gekste momenten en was ook meteen dood.

Ja wat dat betreft stond ik vuur en vlam op Metro. Had zelfs 2 nemesis op Joshje :P
kan niet want op het einde stond ik 9-4 op jou bij metro >:)
Over die Jakarta, die speelt trouwens ook bijna alleen maar Assault met de M16A3,
een kwart van al z'n kills zijn ermee gemaakt.
Probeer eens wat anders uit zou ik zeggen...
Waarom zie je toch voornamelijk de hoge lvl's met de meest makkelijke wapens lopen?
Ik noem een M16A3, MP7, M5K, M416 etc...
Er zitten zoveel andere leuke wapens in het spel :)
Of zijn ze zo gehecht aan hun goede stats?

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2013 13:48 ]

Verwijderd

joshje schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:45:
[...]

kan niet want op het einde stond ik 9-4 op jou bij metro >:)
Jammer dat je niet kan terugkijken die nemesis ribbons die haalde ik bij jou weg. Dikke flank vanuit de trein bij 2e mcom set B. Daar stond kiwi ook die werd regelmatig door mijn neergemaaid. Ik zat nog te juichen dat ik er 2 nemesis had op jou zonder dat ik last had van je lag! laatste kreeg ik bij de laatste Mcom set A door mijn M320. En ja die M320 die je behoorlijk om de oren kreeg daar zat je nog over te klagen hahaha.

Maarja je hoeft het toe te geven hoor hahahaha je zou maar gedood worden door iemand die net begint hahaha :P Althans zijn eerste BF.

Nu ga ik me niet meer focussen op de assignment maar op het slachten hahaha en ptfo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 13:56 ]

Ik vond de reactie van King aan het bgein van de avond nog het mooist.
We wonnen een pot rush, en Kiwi eindigde best goed met 22-7.
King door de headset:
"Kiwi wat heb je gedaan???"
Lol :P

Verwijderd

Jaja kiwi is ook niet makkelijk neer te krijgen. Al is het wel zo dat als je de 30 voorbij bent je reactie vermogen een beetje wegebt hahaha "oude mannen smily"

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:46
speelt er nog wel iemand op de xbox?
want zoals ik het zie, iedereen die reageert komt van de PS3,
daar word teminste samen gespeeld ...

gisteren potje rush gehad, ik arm mcom A bij metro, de 2de sets, loop ik even naar buiten om te kijken waar me team is, zie ik niemand om me heen.. ik dood hun disarm, daarna zie ik dat iedereen mooi ligt te snipen..

PSN: Europhea

joshje schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:09:
hij komt uit duitsland of oosterrijk net als Bazooka
Bazooka mocht me niet. Hij zei dat ik een noob was en de tank aan hem moest geven want ik kon er niks van :'( :'( "OMG a noob is in the tank, omg there are players on your right shoot them already" - bazooka

Potje later was ie wel wat vriendelijker :). Hij wilde de server favouriten, maar ik denk dat we net geluk hadden dat er toevallig alleen maar communicerende spelers op één server zaten. Moesten we per potje alle tsjechen muten :P

• TheLastOttoman
Razenko schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:19:

gisteren potje rush gehad, ik arm mcom A bij metro, de 2de sets, loop ik even naar buiten om te kijken waar me team is, zie ik niemand om me heen.. ik dood hun disarm, daarna zie ik dat iedereen mooi ligt te snipen..
Ik moet toegeven dat de BF3 community op PS3 de beste community is waar ik ooit van deel maakte. Gasten zijn gewoon gezellig.

Verwijderd

@Razenko:

Ik zou zeggen schaf een PS3 aan! Over het algemeen gaat het er redelijk goed. Teams zijn soms een beetje unbalanced maarja dat doen ze wel vaker.

Nee gekheid op de PS3 gebeurt precies hetzelfde. Gisteren na een lang tijd eindelijk een leuke pot gespeeld.
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er met de fragFx spelen (of iets dergelijks). Ik denk in ieder geval een groot deel van de betere spelers.
Maar zoals Kiwi al aangaf...leeftijd begint ook mee te spelen :o

Jackal131 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:25:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er met de fragFx spelen (of iets dergelijks). Ik denk in ieder geval een groot deel van de betere spelers.
Maar zoals Kiwi al aangaf...leeftijd begint ook mee te spelen :o
In de meeste topclans wordt er een beetje raar gereageerd als je zoiets gebruikt. Als je filmpjes kijkt van clanwars zie je duidelijk dat ze controller gebruiken want ze "abusen" de aim assist met snel in/uitzoomen tijdens het schieten. In de comments van de FN livestream finale zag je ook vaak L1L1L1L1 in de comments staan :P. Er was wel ooit kritiek op een franse topclan dat ze gebruik maakten van een controller die ingame automatisch schoot met burstfire. Daar konden ze veel voordeel mee behalen.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:23:
@Razenko:

Ik zou zeggen schaf een PS3 aan! Over het algemeen gaat het er redelijk goed. Teams zijn soms een beetje unbalanced maarja dat doen ze wel vaker.

Nee gekheid op de PS3 gebeurt precies hetzelfde. Gisteren na een lang tijd eindelijk een leuke pot gespeeld.
zoals het nu op de xbox gaat doe ik dat misschien wel ...
NIEMAND communiceert en als er al iemand een mic heeft hoor je allemaal vage muziek ipv iemand die praat..

Jump je in begin in de attack heli, is de pot al bijna afgelopen voordat er eindelijk een gunner erin stapt ..

PSN: Europhea

Verwijderd

Nou je bent welkom hahaha

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Razenko schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:19:

Ik speel ook op de Xbox, we hebben zelfs onze eigen EU server, voornamelijk TDM en CQ....

DRM-Server.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Ik heb sinds kort BF3 op de Xbox en ik moet zeggen dat ik me op en top vermaak, jaren heb ik enkel CoD gespeeld en dan mis je toch wat teamplay die je met BF wel hebt.
Daarnaast ben ik best wel goed geworden met heli's, ik doe nu dikke strafing runs op tanks en het ontwijken van Stingers word ook makkelijker. Jets ben ik nog steeds dramatisch mee trouwens..

Gister ook zoiets vreemds. Knifede ik een kerel en werd ik gekilled door zijn handgranaat die hij tegelijkertijd liet vallen :P. Leuke rare momenten soms

Pagina: 1 ... 136 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.