Steam ID: TheLastOttoman
Maar aanmelden voor de rambo assignemt kan nog steeds!
[ Voor 40% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 12:30 ]
PSN: Von_Smallhausn
Ik wel, moet hem dan wel even onder het stof vandaan halenVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:37:
Heb je geen headset
Verwijderd
Tip als je die AT Mines kills (20) moet doen: Leg 4 mijnen op een jeep en ga ik de jeep zitten en rij tegen een tank en stap dan meteen uit! Je bent zelf ook dood maar je hebt zo je AT mine kills hahha
Is goed. Ff een server voor een dagje huren?Mon0lith schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:06:
Ik ben nog steeds voor!
Ken nog 1 iemand die ook wel boosten, Moulin ook + mezelf.
Zittten wel op 3, moeten we er nog 3.
Wie meld zich nog meer aan?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Het gaat mij niet om de cammo assignments, nutteloze troep, niemand die de camo's ziet alleen jijzelf.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:41:
Je moet nog heel wat assigments doen he. Premium moet je de helft nog doen dat wordt aanpoten!!
Tip als je die AT Mines kills (20) moet doen: Leg 4 mijnen op een jeep en ga ik de jeep zitten en rij tegen een tank en stap dan meteen uit! Je bent zelf ook dood maar je hebt zo je AT mine kills hahha
Dog-tags is een ander verhaal.
Ik weet ook niet of ik het vanavond red
Verwijderd
Verwijderd
Ik betwijfel het hahahaMon0lith schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:33:
Is dit een serieus 5e lid?
Hij zal zeker vragen of ie als eerste zijn multi kills mag halen en daarna gelijk offline gaan nadat ie klaar is.
In dat geval mag ie mensen reviven als ie wil, Dan kan ie binnen een korte tijd iets van 30.000 pakken.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:54:
Nee joshtieband heeft als het goed is zijn Dogtag al!, de lvl100 cheater!! Hahaha
Ik log voor de zekerheid van tevoren even in, misschien kan ik wel online blijven dan.
Onderhoud tot morgen 05.00...
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2013 15:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ik kon altijd gewoon spelen terwijl ik na start van ouderhoud online kwam.
12 uurtje voor onderhoud...is dat nou nodig? Kunnen ze niet beter om 0:00 beginnen.
We gaan het zien vanavond...
Anders maar een beetje Fifa of zo
Verwijderd
Waarschijnlijk lopen ze die gekke Aziaten voor de voeten als ze om 00:00 beginnen. Springen die gasten weer massaal van het dak enzoVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:14:
Heb je weleens niet kunnen spelen tijdens een onderhoud?
Ik kon altijd gewoon spelen terwijl ik na start van ouderhoud online kwam.
12 uurtje voor onderhoud...is dat nou nodig? Kunnen ze niet beter om 0:00 beginnen.
Want dan zitten we op 5!
[ Voor 23% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 15:30 ]
Bovenstaande is natuurlijk wel afhankelijk van het wel of niet beschikbaar zijn van PSN. Eerlijk gezegd heb ik nog maar 1 keer meegemaakt dat ik echt niet kon inloggen tijdens onderhoud op PSN.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heel verleidelijk, maar ik wil 'm toch proberen op de normale manier te halenMon0lith schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:26:
Doet kiwi vanavond ook mee met de assignment?
Want dan zitten we op 5!
Ik heb nog wat truukjes in the sleeve die ik bij anderen gezien heb
Denk dat voor vanavond de meeste animo is...zelf kan ik morgen niet, zaterdag weer wel
Verwijderd
Volgens de video lijkt het best wel simpel.
Trouwens, ik heb niet eens iedereen op psn
want met z'n 6e zijn we volgens mij nog niet eens
[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 16:01 ]
Doe je dan ook mee met de assignment?Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:58:
Ik heb nu thuis een War Room gemaakt voor Battlefield 3 op de PS3.
Verwijderd
Dude wat moet ik me daar bij voorstellen?Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:58:
Ik heb nu thuis een War Room gemaakt voor Battlefield 3 op de PS3.
Zit je met een helm op te gamen terwijl je met je voeten in een bak modder zit en je moeder af en toe een stuk vuurwerk naar binnen smijt?
Ik kan veel maken bij mijn vrouw maar op het moment dat ik een slaapkamer op ga offeren voor een war room slaap ik buiten bij de geiten
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft Dennis585 dit in zijn slaapkamer of zolder staan:Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:16:
[...]
Dude wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zit je met een helm op te gamen terwijl je met je voeten in een bak modder zit en je moeder af en toe een stuk vuurwerk naar binnen smijt?
Ik kan veel maken bij mijn vrouw maar op het moment dat ik een slaapkamer op ga offeren voor een war room slaap ik buiten bij de geiten
YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Teaser Trailer - The Gadget Show
Verwijderd
laat me raden, jij woont alleen?BatmanHorizon schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:30:
Jullie hebben echt geen backbone, stelletje mietjes
Is er af en toe wel, maar dat blijkt in de praktijk niet echt een succes als we met teveel tweakers zijn (heeft voornamelijk te maken met ongebalanceerde potjes).Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:38:
Huh? Hebben jullie op de PS3 geen vaste server? Slecht hoor
http://battlelog.battlefi...lereport/show/78688950/4/
[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 17-01-2013 21:58 ]
Ik kan inderdaad niet op PSN. Morgen maar weer proberen.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:49:
Voordat je gaat huren zou ik eerst eens kijken of iedereen op PSN komt. Volgens mij is het heel simpel om een server te huren. Hoelang zou het duren voordat zon server online is na betaling?
Als er een reden zou zijn om geen ps4 te kopen zou het wel zijn omdat ze updates op het netwerk altijd op primetime doen. En ze duren vaak ook nog een eeuwigheid..Jackal131 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:18:
[...]
Ik kan inderdaad niet op PSN. Morgen maar weer proberen.
Flickr PSN ID= cheironnl

2 mensen van ons team ingesloten in het gebouw
Uhm.. hadden jullie 3 man meer, waarvan 2 level 100's tegen een stel lage levels?BatmanHorizon schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:30:
Net een pot op seine met joshje en jeroen gewoon een ongelooflijke achterstand omgebogen. Was eerst iets van 44-230 en uiteindelijk 10-120 (!!). Winnen we met 4-0 tickets. Jeroen en ik waren lang goed bezig het verschil zo nauw mogelijk te houden. Met joshje op het eind hadden we net de extra impuls om wonderbaarlijk alsnog te winnen
. Mooi potje (gek genoeg omdat beide teams heel slecht waren, daarom zelden alle vlaggen in bezit voor een team).
http://battlelog.battlefi...lereport/show/78688950/4/
Flickr PSN ID= cheironnl
Vrijwel de hele tijd door waren het gelijke aantallen. Helemaal op het eind waren er echter weer een paar ragequits. Voor een lange periode van de tijd zaten ik en jeroen zelfs in het team met minder spelers. Best lang met 2-3 man minder gespeeld en een paar keer alle vlaggen verloren.cheiron schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:11:
[...]
Uhm.. hadden jullie 3 man meer, waarvan 2 level 100's tegen een stel lage levels?
Over lvl 100's, joshje deed slechts de laatste 5-7 min mee. Die andere, nicko, was gaan ragequitten toen hij nog tegenover me zat. Jeroen en ik hebben immers in beide teams gespeeld. 2x team geholpen uit een baserape: begon als RU daarna US en weer terug naar RU. Die laatste was dus nogmaals een terugkeer naar het verliezende team, en moesten we tot het einde een stand van 400-550 goedmaken. En we hadden het verre van makkelijk. Was niet stoomwalsen over de tegenstanders of een continue baserape
Als ik iets fout heb mag jeroen me corrigeren
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 18-01-2013 01:15 ]
Paar keer BF3 opnieuw opgestart en dan in het menu via het XMB menu proberen te joinen
maar dat werkte ook niet...
Vanavond maar eens dan
Verwijderd
Misschien een beetje laat maar ik wil ook wel mee doen aan de rambo assignment, ben er al een tijdje mee bezig maar ben niet verder gekomen dan 1 multi kill... waarschijnlijk kan ik vanavond en morgen avond.
Mijn PSN is dehalte
Moeten nog een echte dag en tijdstip prikken
Verwijderd
Uit de openingspost:
Zo is het tenminste al lang (geweest?) onder de regulars op de ps3.Als je met medetweakers speelt moet je je toch wel zoveel mogelijk aan onderstaande richtlijnen en tips houden.
3 .Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
Verwijderd
Ook jij weet wel beter en dan heb ik het over jou mooie score @ Seine crossing
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 10:39 ]
Echter valt deze niet te ontkennen door jullie en het gedeelte vanzelfsprekend zegt al genoegVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:36:
Als je nou ook alles kopieert wat er staat! Misschien ook wel zo fijn dan kunnen we over andere punten ook nog wel discuseren, toch.....
edit: nog verder gaan discussieren over de richtlijnen heeft geen zin. Ze staan daar om een reden.
@ onder: want alle andere 6 punten zijn relevant als het gaat om boosten -_- /logic. Ik snap dat je in de defense wilt gaan
[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 18-01-2013 10:54 ]
Verwijderd
@hierboven: discussie gesloten, ook ik overtreed de verkeersregels wel eens!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 11:07 ]
Verwijderd
Dus als wij hier over boosten willen praten of discussiëren dan mag dat prima, als je in-game geen zin in hebt om er mee geconfronteerd te worden dan zoek je maar een andere server op
Terug naar je cave Batman!!
Ik rijdt op Seine ook wel eens met de LAV tegen de verkeersrichting in hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:45:
@hierboven: discussie gesloten, ook ik overtreed de verkeersregels wel eens!
Maar niet doorvertellen sssst
Verwijderd
Ik kom nooit aan de beurt in de LAV!! Die heeft altijd een ander in bezit, ook de tank.dvdkiwi schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:59:
[...]
Ik rijdt op Seine ook wel eens met de LAV tegen de verkeersrichting in hoor.
Maar niet doorvertellen sssst
Kan ik niet altijd waarderen maarja het is mar een spelletje he.
Verwijderd
Maarja we kunnen hier nog veel over posten maar dat vervuilt onze "Mature gaming Community"
Ik bedoel, het gaat on fucking dogtags en camo's. Lekker boeiend als je die hebt gehaald met boosten. Het kost je gewoon enorm veel tijd en matig spelplezier, wat imo toch belangrijker is dan of je het wel helemaal eerlijk hebt gehaald. Het heeft bij mij zelfs de teamplay en saamhorigheid bevorderd, door het allemaal te regelen en te doen. Dat jij dus een paar keer dood gaat om iemand anders te helpen. Niets mis mee imo. Pas als het ten koste gaat van het spelplezier van anderen, lijkt het me wel een "straf" waard. Ik heb echter liever op dit moment dat mijn n00b medespelers wel gewoon prima unlocks en squad perks hebben, dan dat ik daardoor mogelijk verlies
Dus als er geen bezwaar tegen is, haal ik hem liever weg uit de TS omdat het toch niet meer van toepassing is.
GoTLive is ook niet altijd even mature, maar het is wel gezellig. We zijn mannen, dus 100% volwassen wordt het nooit
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 18-01-2013 13:01 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Edit:
YouTube: Battlefield 3-How to kill with a MAV+The first MAV triple
[ Voor 55% gewijzigd door TheLastOttoman op 18-01-2013 18:20 ]
PSN: Deere6030
balen...
overigens gaat killen met de MAV nog hetzelfde als eerst, alleen nu gaat je MAV ervan kapot. Voor de eerste patch was dat ding ook echt vervelend! Mensen doden, niet kapot gaan en zelfs als lift gebruiken
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik begrijp ook niet waarom de een wel en de ander geen toegang heeft...
*schakelt PS3 maar met veel tegenzin uit voor vanavond*
[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 18-01-2013 22:26 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Gewoon in 1 potje CQ domination 3 multikills!
Congrats
Goed bezig. Ik moet er nog 3!Mon0lith schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:31:
Jaaaaah eindelijk de multi kill assignment gehaald![]()
Congrats!Mon0lith schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:31:
Hoe heb je die gedaan dan? Op hardcore? C4?
Ik heb er moeite mee. De 1 multikill met rocketlauncher bij ziba op A.
Vet geluk, was niet eens aan het azen, maar kogels waren op...
Normaal haal ik moeilijk kills met een rocketlauncher.
psn: Dutch-President
Dan moet je ook niet zo laat joinen. Als je een paar seconden eerder joined, heb je gewoon een win te pakkenBatmanHorizon schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:58:
Wel slecht dat als je net de server in gaat en in het winnende team komt vlak voordat de ronde voorbij is, je volgens een onbegrijpelijke logic een loss krijgt toegschreven. Tot twee keer toe
Al mijn multikills waren op Rush en niet gepland. Zoals King al zei is het gedrag beter te voorspellen en ook de hotspots. Ik moet er nu nog twee... zullen ook wel komen
[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2013 19:20 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Elke keer zoals in dit filmpje in Operation 925 bij flag C alleen maar c4 plaatsen. En dat zo'n 50x proberenrandy_e schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:24:
[...]
Congrats!
Hoe heb je die gedaan dan? Op hardcore? C4?
Ik heb er moeite mee. De 1 multikill met rocketlauncher bij ziba op A.
Vet geluk, was niet eens aan het azen, maar kogels waren op...
Normaal haal ik moeilijk kills met een rocketlauncher.
En degene die verzonnen had om het spawnbeacon neer te zetten waar ie stond:
Kudo's voor jou!
Bazaar boven A?dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:03:
Lekkere laatste pot net jongens![]()
Kudo's voor jou!
Flickr PSN ID= cheironnl
Thxdvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:03:
Lekkere laatste pot net jongens![]()
Kudo's voor jou!
Duurde ff voordat ze 'm gevonden hadden. Kurd z'n schuld die liep de hele tijd te klagen dat de spawnbeacon niet goed stond. Ik had nog wel een paar ideeën voor een leuke plek, maar kwam er niet meer aan toe.
Als je tenminste de pot op Metro bedoelde.
[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 21-01-2013 08:39 ]
Heb je je nieuwe vriend al toegevoegd? http://bf3stats.com/stats_ps3/jonnymagnum
Verwijderd
Lekker hoor, denk dat ik dat ook maar eens lekker ga proberen gewoon ff de gehele tijd campen om in Operation 925. Heb geen zin meer om die multikills meer proberen te halen met mijn fucking igla.Mon0lith schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:31:
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 11:24 ]
UiteraardJackal131 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:38:
[...]
Hij stond op het "balkon" naast de huisjes van vlag A.
Vanaf het metrostation gezien rechts van de huisjes.
Vanaf daar konden we ze iedere keer van achteren aanvallen (binnen richting vlag B, links in de hoek).
Daar bijna een multikill te pakken met de M240B, maar het was een tripple en een aparte kill...
Met een granaat ook een tripple kill te pakken.
http://battlelog.battlefi...how/79038465/4/184351504/
Potje lijkt ongebalanceerd, maar we hadden constant 2 vlaggen in bezit (heel soms pakten ze B of C) en af en ze hadden regelmatig A.
De tegenstanders gaven goed tegenstand
Verwijderd
Enige mogelijkheid is om een nieuw account aan te maken.
De stats reset voor premiumleden heeft alleen invloed op de kills/deaths, win/losses, accuracy en SPM.
De oude waarden blijven echter ook zichtbaar op battlelog en tellen gewoon door.
@De spanwbeacon plaatsers:
Je spawnt met je gezicht de kant op waarheen je kijkt als je de spawnbeacon plaatst.
Als je 'm in een hoekje zet altijd dus het hoekje uit kijken (met je rug naar de hoek)
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2013 11:55 ]
Zal je altijd wel zien op de ps3 als een spel wat ouder is. Mensen beginnen lekker opnieuw voor de fun of een troll accountje. Op fifa's en bc2 had je dat ook.johan bos schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:55:
maar toch inderdaad al een paar keer lage rangen gezien met opvallend hoge K/D SPM en Accuracy
Spawnbeacon was idd geniaal geplaats, links bij A, vannaf ons spawn.Jackal131 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:38:
[...]
Thx![]()
Duurde ff voordat ze 'm gevonden hadden. Kurd z'n schuld die liep de hele tijd te klagen dat de spawnbeacon niet goed stond. Ik had nog wel een paar ideeën voor een leuke plek, maar kwam er niet meer aan toe.
Verwijderd
Jullie bedoel dat plekkie welke joshje heeft ontdekt althans hij kwam met die wijsheid aanzetten.LordMistery schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:10:
[...]
Spawnbeacon was idd geniaal geplaats, links bij A, vannaf ons spawn.
If so dat is indrdaad een super plekkie niemand die het weet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 12:19 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
@Johan: hoezo... zoveel sneeuw is er niet gevallen? Ben ruim een uur bezig geweest om mijn oprit sneeuw vrij te krijgen. Als je weet hoe zo'n verrotte rug ik heb, dan is dat nog een hele prestatie
Ik hoorde dat het alweer een puinhoop was met het verkeer op de N33 en de A7. Blij dat ik thuis gebleven ben.
Daar heeft de spawnbeacon ook even gestaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 21-01-2013 12:35 ]
Verwijderd
Daar kom je allen als je via een boom op het dak klimt.Jeroenimoes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
Waar is dat dan? Op A ken ik vele plekjes waar je dat ding goed verstopt kan neerzetten. In de struiken benedenaan bijvoorbeeld, of in de uiterste hoeken, etc. Waar stond ie precies?
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.