Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Het beinvloeden van de game statistieken hoort niet op dit forum thuis.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:32 ]

Steam ID: TheLastOttoman

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

We houden wel chatgesprek via battlelog ;)
Maar aanmelden voor de rambo assignemt kan nog steeds!

[ Voor 40% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 12:30 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Heb je geen headset

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik wel, moet hem dan wel even onder het stof vandaan halen

Verwijderd

Je moet nog heel wat assigments doen he. Premium moet je de helft nog doen dat wordt aanpoten!!

Tip als je die AT Mines kills (20) moet doen: Leg 4 mijnen op een jeep en ga ik de jeep zitten en rij tegen een tank en stap dan meteen uit! Je bent zelf ook dood maar je hebt zo je AT mine kills hahha

Verwijderd

Ik doe ook wel mee! Alleen niet vanavond :)
Mon0lith schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:06:
Ik ben nog steeds voor!
Ken nog 1 iemand die ook wel boosten, Moulin ook + mezelf.

Zittten wel op 3, moeten we er nog 3.

Wie meld zich nog meer aan?
Is goed. Ff een server voor een dagje huren?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Nou dat gaat goed we hebben al 4 personen voor vanavond. Maar hoe laat gaat dat worden...ik kan pas tegen 22:00 ofzo.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:41:
Je moet nog heel wat assigments doen he. Premium moet je de helft nog doen dat wordt aanpoten!!

Tip als je die AT Mines kills (20) moet doen: Leg 4 mijnen op een jeep en ga ik de jeep zitten en rij tegen een tank en stap dan meteen uit! Je bent zelf ook dood maar je hebt zo je AT mine kills hahha
Het gaat mij niet om de cammo assignments, nutteloze troep, niemand die de camo's ziet alleen jijzelf.
Dog-tags is een ander verhaal.

Verwijderd

Ik wil alles halen!! inhalig he

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

We hebben nog 2 mensen nodig...
Ik weet ook niet of ik het vanavond red

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
ik doe ook mee maar alleen om te trollen >:)

Verwijderd

Je gaat niet lopen kutten joshje (lagger)!! Ik ken die geintjes van jou hahaha teamkiller!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Is dit een serieus 5e lid?

Verwijderd

Ik betwijfel het hahaha

• TheLastOttoman
Hij zal zeker vragen of ie als eerste zijn multi kills mag halen en daarna gelijk offline gaan nadat ie klaar is.

Verwijderd

Nee joshtieband heeft als het goed is zijn Dogtag al!, de lvl100 cheater!! Hahaha

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:54:
Nee joshtieband heeft als het goed is zijn Dogtag al!, de lvl100 cheater!! Hahaha
In dat geval mag ie mensen reviven als ie wil, Dan kan ie binnen een korte tijd iets van 30.000 pakken.

Vanavond vanaf 17.00uur onderhoud op het PSN.
Ik log voor de zekerheid van tevoren even in, misschien kan ik wel online blijven dan.
Onderhoud tot morgen 05.00...

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2013 15:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Heb je weleens niet kunnen spelen tijdens een onderhoud?

Ik kon altijd gewoon spelen terwijl ik na start van ouderhoud online kwam.

12 uurtje voor onderhoud...is dat nou nodig? Kunnen ze niet beter om 0:00 beginnen.
Ze houden rekening met de Japanse tijd volgens mij ;)
We gaan het zien vanavond...
Anders maar een beetje Fifa of zo :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:14:
Heb je weleens niet kunnen spelen tijdens een onderhoud?

Ik kon altijd gewoon spelen terwijl ik na start van ouderhoud online kwam.

12 uurtje voor onderhoud...is dat nou nodig? Kunnen ze niet beter om 0:00 beginnen.
Waarschijnlijk lopen ze die gekke Aziaten voor de voeten als ze om 00:00 beginnen. Springen die gasten weer massaal van het dak enzo :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Doet kiwi vanavond ook mee met de assignment?

Want dan zitten we op 5!

[ Voor 23% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 15:30 ]

Ok, vraag: wie huurt een server voor 1 dag? En welke tijd hebben jullie in gedachten?

Bovenstaande is natuurlijk wel afhankelijk van het wel of niet beschikbaar zijn van PSN. Eerlijk gezegd heb ik nog maar 1 keer meegemaakt dat ik echt niet kon inloggen tijdens onderhoud op PSN.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Mon0lith schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:26:
Doet kiwi vanavond ook mee met de assignment?

Want dan zitten we op 5!
Heel verleidelijk, maar ik wil 'm toch proberen op de normale manier te halen ;)
Ik heb nog wat truukjes in the sleeve die ik bij anderen gezien heb :P

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Voor 1,49 wil ik best wel een server huren.
Denk dat voor vanavond de meeste animo is...zelf kan ik morgen niet, zaterdag weer wel

Verwijderd

Voordat je gaat huren zou ik eerst eens kijken of iedereen op PSN komt. Volgens mij is het heel simpel om een server te huren. Hoelang zou het duren voordat zon server online is na betaling?

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik ga ook nog niet huren, zeg alleen dat ik bereid ben te huren.
Volgens de video lijkt het best wel simpel.

Trouwens, ik heb niet eens iedereen op psn :P
want met z'n 6e zijn we volgens mij nog niet eens

[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 16:01 ]

Verwijderd

Ik heb nu thuis een War Room gemaakt voor Battlefield 3 op de PS3.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:58:
Doe je dan ook mee met de assignment?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:58:
Dude wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zit je met een helm op te gamen terwijl je met je voeten in een bak modder zit en je moeder af en toe een stuk vuurwerk naar binnen smijt? :P

Ik kan veel maken bij mijn vrouw maar op het moment dat ik een slaapkamer op ga offeren voor een war room slaap ik buiten bij de geiten :)

Verwijderd

Same here hahahaha
Jullie hebben echt geen backbone, stelletje mietjes 8)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:16:
[...]

Dude wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zit je met een helm op te gamen terwijl je met je voeten in een bak modder zit en je moeder af en toe een stuk vuurwerk naar binnen smijt? :P

Ik kan veel maken bij mijn vrouw maar op het moment dat ik een slaapkamer op ga offeren voor een war room slaap ik buiten bij de geiten :)
Waarschijnlijk heeft Dennis585 dit in zijn slaapkamer of zolder staan:

YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Teaser Trailer - The Gadget Show

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:30:
Jullie hebben echt geen backbone, stelletje mietjes 8)
laat me raden, jij woont alleen? :P

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Zou hij geen server bedoelen met War Room? Ze bestaan namelijk wel onder die naam :P

Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:38:
Huh? Hebben jullie op de PS3 geen vaste server? Slecht hoor 8)
Is er af en toe wel, maar dat blijkt in de praktijk niet echt een succes als we met teveel tweakers zijn (heeft voornamelijk te maken met ongebalanceerde potjes).

Net een pot op seine met joshje en jeroen gewoon een ongelooflijke achterstand omgebogen. Was eerst iets van 44-230 en uiteindelijk 10-120 (!!). Winnen we met 4-0 tickets _/-\o_. Jeroen en ik waren lang goed bezig het verschil zo nauw mogelijk te houden. Met joshje op het eind hadden we net de extra impuls om wonderbaarlijk alsnog te winnen :). Mooi potje (gek genoeg omdat beide teams heel slecht waren, daarom zelden alle vlaggen in bezit voor een team).

http://battlelog.battlefi...lereport/show/78688950/4/

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 17-01-2013 21:58 ]

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:49:
Voordat je gaat huren zou ik eerst eens kijken of iedereen op PSN komt. Volgens mij is het heel simpel om een server te huren. Hoelang zou het duren voordat zon server online is na betaling?
Ik kan inderdaad niet op PSN. Morgen maar weer proberen.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Jackal131 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:18:
[...]

Ik kan inderdaad niet op PSN. Morgen maar weer proberen.
Als er een reden zou zijn om geen ps4 te kopen zou het wel zijn omdat ze updates op het netwerk altijd op primetime doen. En ze duren vaak ook nog een eeuwigheid..

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik kan gewoon 1e keer inloggen... Paar keer proberen misschien

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
de MAV squad: http://battlelog.battlefi...how/78705124/4/195196575/
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-p28Frw3ufv4/UPhwRIc_XAI/AAAAAAAAAys/nXpVlmwwKdw/s800/IMAG0210.jpg

2 mensen van ons team ingesloten in het gebouw >:)
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-lxC-Em1TDHs/UPhwWsmlKHI/AAAAAAAAAy0/i40yplx6kx0/s800/IMAG0211.jpg

• cheiron
BatmanHorizon schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:30:
Net een pot op seine met joshje en jeroen gewoon een ongelooflijke achterstand omgebogen. Was eerst iets van 44-230 en uiteindelijk 10-120 (!!). Winnen we met 4-0 tickets _/-\o_. Jeroen en ik waren lang goed bezig het verschil zo nauw mogelijk te houden. Met joshje op het eind hadden we net de extra impuls om wonderbaarlijk alsnog te winnen :). Mooi potje (gek genoeg omdat beide teams heel slecht waren, daarom zelden alle vlaggen in bezit voor een team).

http://battlelog.battlefi...lereport/show/78688950/4/
Uhm.. hadden jullie 3 man meer, waarvan 2 level 100's tegen een stel lage levels?

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:11:
[...]

Uhm.. hadden jullie 3 man meer, waarvan 2 level 100's tegen een stel lage levels?
Vrijwel de hele tijd door waren het gelijke aantallen. Helemaal op het eind waren er echter weer een paar ragequits. Voor een lange periode van de tijd zaten ik en jeroen zelfs in het team met minder spelers. Best lang met 2-3 man minder gespeeld en een paar keer alle vlaggen verloren.

Over lvl 100's, joshje deed slechts de laatste 5-7 min mee. Die andere, nicko, was gaan ragequitten toen hij nog tegenover me zat. Jeroen en ik hebben immers in beide teams gespeeld. 2x team geholpen uit een baserape: begon als RU daarna US en weer terug naar RU. Die laatste was dus nogmaals een terugkeer naar het verliezende team, en moesten we tot het einde een stand van 400-550 goedmaken. En we hadden het verre van makkelijk. Was niet stoomwalsen over de tegenstanders of een continue baserape ;). Wat de overwinning nog extra bijzonder maakte was dat we bij die 10-120 stand pas weer bij een stand van 6-10 alle vlaggen terug hadden. Het was niet ff de tickets uitzitten, maar echt er voor vechten ;).

Als ik iets fout heb mag jeroen me corrigeren :P

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 18-01-2013 01:15 ]

Gisteren niet meer gelukt...
Paar keer BF3 opnieuw opgestart en dan in het menu via het XMB menu proberen te joinen
maar dat werkte ook niet...
Vanavond maar eens dan ;)

Verwijderd

He jongens,
Misschien een beetje laat maar ik wil ook wel mee doen aan de rambo assignment, ben er al een tijdje mee bezig maar ben niet verder gekomen dan 1 multi kill... waarschijnlijk kan ik vanavond en morgen avond.

Mijn PSN is dehalte

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Je bent niet te laat want gister is het niet doorgegaan.
Moeten nog een echte dag en tijdstip prikken

Verwijderd

Ik kon gewoon inloggen en spelen gisteren. Heb 2 potjes gedaan CQ DOM om ff wat multikills te krijgen maar wederom steeds alleen maar triple kills. De tegenstanders werkte niet goed samen en kreeg dus niet mijn gehoopte multikills......
Dat de plannen om te gaan boosten serieus zijn geworden is al jammer, maar doe dat dan lekker even via de dm. Dit vervuilt het topic, jullie houden je immers niet aan de richtlijnen van deze community.

Uit de openingspost:
Als je met medetweakers speelt moet je je toch wel zoveel mogelijk aan onderstaande richtlijnen en tips houden.

3 .Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
Zo is het tenminste al lang (geweest?) onder de regulars op de ps3.

Verwijderd

Als je nou ook alles kopieert wat er staat! Misschien ook wel zo fijn dan kunnen we over andere punten ook nog wel discuseren, toch.....

Ook jij weet wel beter en dan heb ik het over jou mooie score @ Seine crossing

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 10:39 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:36:
Als je nou ook alles kopieert wat er staat! Misschien ook wel zo fijn dan kunnen we over andere punten ook nog wel discuseren, toch.....
Echter valt deze niet te ontkennen door jullie en het gedeelte vanzelfsprekend zegt al genoeg ;).

edit: nog verder gaan discussieren over de richtlijnen heeft geen zin. Ze staan daar om een reden.

@ onder: want alle andere 6 punten zijn relevant als het gaat om boosten -_- /logic. Ik snap dat je in de defense wilt gaan ;)

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 18-01-2013 10:54 ]

Verwijderd

Selectief komen we het leven wel door! Je moet wel alle punten kijken, maar inderdaad het heeft geen nut een discussie aan te gaan als je zelf ook weet dat je niet aan de regels houdt en dat dat ook niet altijd kan.

@hierboven: discussie gesloten, ook ik overtreed de verkeersregels wel eens!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 11:07 ]

Verwijderd

Bovenal slaan die richtlijnen niet op dit topic maar op de teamplay in-game.
Dus als wij hier over boosten willen praten of discussiëren dan mag dat prima, als je in-game geen zin in hebt om er mee geconfronteerd te worden dan zoek je maar een andere server op :)

Terug naar je cave Batman!! :p
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:45:
@hierboven: discussie gesloten, ook ik overtreed de verkeersregels wel eens!
Ik rijdt op Seine ook wel eens met de LAV tegen de verkeersrichting in hoor.
Maar niet doorvertellen sssst :X

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:59:
[...]

Ik rijdt op Seine ook wel eens met de LAV tegen de verkeersrichting in hoor.
Maar niet doorvertellen sssst :X
Ik kom nooit aan de beurt in de LAV!! Die heeft altijd een ander in bezit, ook de tank.
Kan ik niet altijd waarderen maarja het is mar een spelletje he.

Verwijderd

Enkele spastische uitstapjes daargelaten :)

Verwijderd

"Mature gaming community" je zou eens moeten kijken hoe de "volwassenen" hier te keer gaan als je iets fouts post of iets net wat anders formuleert dan de bedoeling is/was. :P

Maarja we kunnen hier nog veel over posten maar dat vervuilt onze "Mature gaming Community" 8)7 oOo
In het begin was de regel mbt boosten van toepassing op het sneller behalen van unlocks om zo een groot voordeel te hebben. Inmiddels is dat (imo) al lang niet meer van toepassing, waardoor de regel wat mij betreft wel weg kan uit de TS. Het enige boosten wat me nu nog kan irriteren is mensen die met bepaalde manieren een oneerlijke score halen in een potje. (Dat doodschieten en reviven bv om MVP te worden). Maar omdat de meeste manieren om echt je score te boosten, alweer eruit gehaald zijn, vind ik dat we hem wel kunnen schrappen.

Ik bedoel, het gaat on fucking dogtags en camo's. Lekker boeiend als je die hebt gehaald met boosten. Het kost je gewoon enorm veel tijd en matig spelplezier, wat imo toch belangrijker is dan of je het wel helemaal eerlijk hebt gehaald. Het heeft bij mij zelfs de teamplay en saamhorigheid bevorderd, door het allemaal te regelen en te doen. Dat jij dus een paar keer dood gaat om iemand anders te helpen. Niets mis mee imo. Pas als het ten koste gaat van het spelplezier van anderen, lijkt het me wel een "straf" waard. Ik heb echter liever op dit moment dat mijn n00b medespelers wel gewoon prima unlocks en squad perks hebben, dan dat ik daardoor mogelijk verlies

Dus als er geen bezwaar tegen is, haal ik hem liever weg uit de TS omdat het toch niet meer van toepassing is.

GoTLive is ook niet altijd even mature, maar het is wel gezellig. We zijn mannen, dus 100% volwassen wordt het nooit :+

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 18-01-2013 13:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

@Martin NONDEDUE nu ben ik het eindelijk weer eens met je eens hahaha _/-\o_
Ik kan nog steeds niet op PSN vanwege onderhoud...

Verwijderd

Vreemd, ik heb gisteravond nergens last van gehad. Heb toen rond 23:30 ingelogd.

Verwijderd

same here nergens last van gehad gisteren. Ik zal het straks eens proberen

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:32
lol, dat MAV trolling rondje op Grand Bazaar was echt lachen :) Ik heb de hele tijd een slappe lach gehad :D Met z'n vieren met de MAV poppetjes lastigvallen was echt geniaal. En nog heel wat kills kunnen maken ook (joshje althans, die had een level100 premium MAV ;)) Hoe sommigen tevergeefs trachtten te ontkomen aan de vier MAV's die aanvielen was echt hilarisch. Moeten we vaker doen, zo ergens tussendoor!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Het wordt ook weer tijd voor een EOD bot race, moeten we deze keer op Metro CQ doen en dan van RU spawn naar US rijden :)

• TheLastOttoman
Hoe kill je iemand met MAV? Ik snap dat namelijk niet.

Edit:

YouTube: Battlefield 3-How to kill with a MAV+The first MAV triple

[ Voor 55% gewijzigd door TheLastOttoman op 18-01-2013 18:20 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Daar ben je een beetje te laat mee...

PSN: Deere6030

psn om 23.00 pas online?
balen...

• johan bos
ik zie aldoor mensen online in battlelog... wat doe ik verkeerd :X

• Geronimous
Same here, verdomde Sony! Joshje, King, Michel online! Ik kom er niet door...
overigens gaat killen met de MAV nog hetzelfde als eerst, alleen nu gaat je MAV ervan kapot. Voor de eerste patch was dat ding ook echt vervelend! Mensen doden, niet kapot gaan en zelfs als lift gebruiken :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Helaas gaat de MAV niet altijd stuk als iemand je er mee killed. Laatst zag ik nog iemand 3 kills kills achter elkaar maken met dat ding.

• Geronimous
@&#NONDEDJU(#* Onderhoud nu weer uitgesteld tot MORGENVROEG! Wat een prutsers weer...
Ik begrijp ook niet waarom de een wel en de ander geen toegang heeft...

*schakelt PS3 maar met veel tegenzin uit voor vanavond*

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 18-01-2013 22:26 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jaaaaah eindelijk de multi kill assignment gehaald :*)
Gewoon in 1 potje CQ domination 3 multikills!

Nice!!
Congrats :)

Mon0lith schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:31:
Goed bezig. Ik moet er nog 3!

Wel slecht dat als je net de server in gaat en in het winnende team komt vlak voordat de ronde voorbij is, je volgens een onbegrijpelijke logic een loss krijgt toegschreven |:(. Tot twee keer toe }:O

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-11 22:48
Congrats!
Hoe heb je die gedaan dan? Op hardcore? C4?
Ik heb er moeite mee. De 1 multikill met rocketlauncher bij ziba op A.
Vet geluk, was niet eens aan het azen, maar kogels waren op...

Normaal haal ik moeilijk kills met een rocketlauncher.

psn: Dutch-President

BatmanHorizon schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:58:
Wel slecht dat als je net de server in gaat en in het winnende team komt vlak voordat de ronde voorbij is, je volgens een onbegrijpelijke logic een loss krijgt toegschreven |:(. Tot twee keer toe }:O
Dan moet je ook niet zo laat joinen. Als je een paar seconden eerder joined, heb je gewoon een win te pakken ;)

• Geronimous
mijn multikills waren ook niet gepland. 1x transportheli uit de lucht, was eigenlijk alleen disable maar omdat ie zo laag bij de grond vloog, waren het 5 roadkills ;) Andere keer een RPG op een breekbare muur boven MCOM A op Bazaar, er stonden gelukkig 4 man onder (waaronder enkele tweakers :P). Derde multikill was een flinke slachtpartij op Metro Rush waarbij ik flanktte, tussen de enemies doorliep en met enkele C4's het hele front opblies :P.

Al mijn multikills waren op Rush en niet gepland. Zoals King al zei is het gedrag beter te voorspellen en ook de hotspots. Ik moet er nu nog twee... zullen ook wel komen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2013 19:20 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:35
Nieuwe video van mijn kant. Een beetje wat anders wat jullie waarschijnlijk gewend zijn, maarja enjoy :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

randy_e schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:24:
[...]

Congrats!
Hoe heb je die gedaan dan? Op hardcore? C4?
Ik heb er moeite mee. De 1 multikill met rocketlauncher bij ziba op A.
Vet geluk, was niet eens aan het azen, maar kogels waren op...

Normaal haal ik moeilijk kills met een rocketlauncher.
Elke keer zoals in dit filmpje in Operation 925 bij flag C alleen maar c4 plaatsen. En dat zo'n 50x proberen

Lekkere laatste pot net jongens :)
En degene die verzonnen had om het spawnbeacon neer te zetten waar ie stond:
Kudo's voor jou! :P

• cheiron
dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:03:
Bazaar boven A?

Flickr PSN ID= cheironnl

dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:03:
Thx ;)
Duurde ff voordat ze 'm gevonden hadden. Kurd z'n schuld die liep de hele tijd te klagen dat de spawnbeacon niet goed stond. Ik had nog wel een paar ideeën voor een leuke plek, maar kwam er niet meer aan toe. :+

Als je tenminste de pot op Metro bedoelde.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 21-01-2013 08:39 ]

• johan bos
Kom op Jan zo veel sneeuw ligt er nu ook weer niet, nu al weer aan 't BF3 spelen. :+

Heb je je nieuwe vriend al toegevoegd? http://bf3stats.com/stats_ps3/jonnymagnum

Verwijderd

Lekker hoor, denk dat ik dat ook maar eens lekker ga proberen gewoon ff de gehele tijd campen om in Operation 925. Heb geen zin meer om die multikills meer proberen te halen met mijn fucking igla.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 11:24 ]

Jackal131 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:38:
[...]
Uiteraard ;)
Hij stond op het "balkon" naast de huisjes van vlag A.
Vanaf het metrostation gezien rechts van de huisjes.

Vanaf daar konden we ze iedere keer van achteren aanvallen (binnen richting vlag B, links in de hoek).
Daar bijna een multikill te pakken met de M240B, maar het was een tripple en een aparte kill...
Met een granaat ook een tripple kill te pakken.

http://battlelog.battlefi...how/79038465/4/184351504/
Potje lijkt ongebalanceerd, maar we hadden constant 2 vlaggen in bezit (heel soms pakten ze B of C) en af en ze hadden regelmatig A.
De tegenstanders gaven goed tegenstand :)

Verwijderd

Is er trouwens een mogelijkheid om al je stats/rewards/unlocks te resetten? Ik krijg de laaste tijd vaak het idee dat er low level (<10) mensen rondlopen die het spel te goed spelen voor hun level. Eerst was 99% van de low level gasten echt een n00b en hier gedroegen ze zich dan ook naar. Tegenwoordig lopen er dus van de low level baasjes rond die het spel goed snappen en ook nog eens goed in de punten staan...
Nope.
Enige mogelijkheid is om een nieuw account aan te maken.

De stats reset voor premiumleden heeft alleen invloed op de kills/deaths, win/losses, accuracy en SPM.
De oude waarden blijven echter ook zichtbaar op battlelog en tellen gewoon door.

@De spanwbeacon plaatsers:
Je spawnt met je gezicht de kant op waarheen je kijkt als je de spawnbeacon plaatst.
Als je 'm in een hoekje zet altijd dus het hoekje uit kijken (met je rug naar de hoek) :)

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2013 11:55 ]

• johan bos
maar toch inderdaad al een paar keer lage rangen gezien met opvallend hoge K/D SPM en Accuracy

johan bos schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:55:
maar toch inderdaad al een paar keer lage rangen gezien met opvallend hoge K/D SPM en Accuracy
Zal je altijd wel zien op de ps3 als een spel wat ouder is. Mensen beginnen lekker opnieuw voor de fun of een troll accountje. Op fifa's en bc2 had je dat ook.

• TheLastOttoman
Jackal131 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:38:
[...]

Thx ;)
Duurde ff voordat ze 'm gevonden hadden. Kurd z'n schuld die liep de hele tijd te klagen dat de spawnbeacon niet goed stond. Ik had nog wel een paar ideeën voor een leuke plek, maar kwam er niet meer aan toe. :+

Spawnbeacon was idd geniaal geplaats, links bij A, vannaf ons spawn.

Verwijderd

LordMistery schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Spawnbeacon was idd geniaal geplaats, links bij A, vannaf ons spawn.
Jullie bedoel dat plekkie welke joshje heeft ontdekt althans hij kwam met die wijsheid aanzetten.
If so dat is indrdaad een super plekkie niemand die het weet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 12:19 ]

• Geronimous
Waar is dat dan? Op A ken ik vele plekjes waar je dat ding goed verstopt kan neerzetten. In de struiken benedenaan bijvoorbeeld, of in de uiterste hoeken, etc. Waar stond ie precies?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• johan bos
naast dat containertje :+

Op zich stond de spawnbeacon niet op een plek waar je het niet zou verwachten. Wat dat betreft weet ik nog wel een paar plekjes.

@Johan: hoezo... zoveel sneeuw is er niet gevallen? Ben ruim een uur bezig geweest om mijn oprit sneeuw vrij te krijgen. Als je weet hoe zo'n verrotte rug ik heb, dan is dat nog een hele prestatie 8) .
Ik hoorde dat het alweer een puinhoop was met het verkeer op de N33 en de A7. Blij dat ik thuis gebleven ben.
Daar heeft de spawnbeacon ook even gestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 21-01-2013 12:35 ]

• TheLastOttoman
Grap is juist dat ie op een plek stond waar iedereen het kan zien, tegenstanders waaren of doof of blind.

Doof door het gekletter van onze wapens en blind door jouw Tacklight :P

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
Waar is dat dan? Op A ken ik vele plekjes waar je dat ding goed verstopt kan neerzetten. In de struiken benedenaan bijvoorbeeld, of in de uiterste hoeken, etc. Waar stond ie precies?
Daar kom je allen als je via een boom op het dak klimt.
Pagina: 1 ... 135 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.