Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:31:
[...]

Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Alle servers zijn beschikbaar, maar je prefereert toch servers met een lage ping? Waarom de game je dan met quick match in een server gooit uit Australië (wat je game-ervaring negatief beïnvloed) is dan toch gewoon dom? Er blijven altijd servers beschikbaar, dat is het probleem niet, maar waarom kunnen andere games dat dan wel doen en BF3 niet? Met als toppunt dat het op de PC al wel geïmplementeerd is (zo'n pingmeter). Laat het desnoods alleen de admin zien, maar dit is gewoon een prut-oplossing.

Verder kun je wel de afbeelding van je server beheren via Battlelog, maar de rest niet? Dat vind ik ook wel raar. Dat we geen RCON hebben is wel erg jammer, maar daar kan ik nog overheen komen omdat het ingame ook prima kan werken. Ik krijg daar wel de mogelijkheid mensen eruit te gooien, maar niet om te bekijken wie de laggers zijn zodat ik er minder uit hoef te gooien?
Ik zeg toch ook juist dat alle server beschikbaar zijn, dat is juist een groot deel van het probleem. Ik zet alleen mijn vermoedelijke oorzaak uiteen. En wat betreft ping; grote kans dat een deel van die laggende leeghoofden helemaal geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn en van die kansloze one-line klaag topics aanmaken op het EA forum over hoe slecht het spel wel niet loopt. :)
Woohoo, gisteren mijn eerste multikill gehaald :)
Verdediger op Bazaar (rush).
Nadat ze de eerste set mcoms hadden uitgeschakeld kwamen er 4 man door de lange gang richting mcom Bravo, waar toevallig mijn C4 op de trap lag :P

Dat moet ik vaker hebben: squads die goed samenspelen en dicht bij elkaar blijven lopen ;)
De resterende 4 zullen nog wel een tijdje duren...

Vanavond ben ik redelijk vroeg online (uurtje of 7), tot een uurtje of 9 zoiets.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:06:
[...]

Ik zeg toch ook juist dat alle server beschikbaar zijn, dat is juist een groot deel van het probleem. Ik zet alleen mijn vermoedelijke oorzaak uiteen. En wat betreft ping; grote kans dat een deel van die laggende leeghoofden helemaal geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn en van die kansloze one-line klaag topics aanmaken op het EA forum over hoe slecht het spel wel niet loopt. :)
Het probleem is juist dat ze er geen last van lijken te hebben als lagger. Of mogelijk merken ze het wel, maar levert het ze meer kills dan deaths op.

Ikzelf kan niet goed op een US server spelen (en heb er al helemaal geen voordeel van), maar ik merk wel dat als er 2 of 3 Amerikanen in een server zitten, mijn K/D er zwaar onder lijdt.

Zo zat ik gister nog effe Blops2 te doen en daar had ik ook last van lag. Ik zag iemand (een Nederlander) een fractie van een seconde en was meteen dood, terwijl die gozer op me af kwam, nog kon hurken en me uiteindelijk doodschoot. Ik heb daarbij dus 3/4 van zijn animatie niet eens gezien. Voor mij de reden om die game gewoon niet te spelen.

Iets soortgelijks kan ik al langere tijd dus ook bij BF3 ontdekken en dat is gewoon fucking irritant. Ik heb een prima verbinding, maar op de 1 of andere manier heb ik er eigenlijk altijd wel nadeel van (wat natuurlijk belachelijk is).

Ik zit er nu aan te denken om anders maar een petitie op te zetten om ervoor te zorgen dat de game op consoles ook beter speelbaar wordt, want op dit moment is lag mijn grootste reden om de game niet zo lang meer te spelen per dag. Heb enorm veel irritaties aan lag-gerelateerde zaken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:00:
Woohoo, gisteren mijn eerste multikill gehaald :)
Verdediger op Bazaar (rush).
Nadat ze de eerste set mcoms hadden uitgeschakeld kwamen er 4 man door de lange gang richting mcom Bravo, waar toevallig mijn C4 op de trap lag :P

Dat moet ik vaker hebben: squads die goed samenspelen en dicht bij elkaar blijven lopen ;)
De resterende 4 zullen nog wel een tijdje duren...

Vanavond ben ik redelijk vroeg online (uurtje of 7), tot een uurtje of 9 zoiets.
Ik had eergisteren 5 kills en kreeg geen multikill.......blijkbaar krijg je geen multikill als er door 2 verschillende wapen tegelijkertijd 5 kills maakt.

Mijn granaat knalde 2 man dood tijdens mijn M240B triple kill...
Kreeg na de triple melding direct double kill melding verrot!!!!!!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:04:
[...]
Het probleem is juist dat ze er geen last van lijken te hebben als lagger. Of mogelijk merken ze het wel, maar levert het ze meer kills dan deaths op.

Ikzelf kan niet goed op een US server spelen (en heb er al helemaal geen voordeel van), maar ik merk wel dat als er 2 of 3 Amerikanen in een server zitten, mijn K/D er zwaar onder lijdt.

Zo zat ik gister nog effe Blops2 te doen en daar had ik ook last van lag. Ik zag iemand (een Nederlander) een fractie van een seconde en was meteen dood, terwijl die gozer op me af kwam, nog kon hurken en me uiteindelijk doodschoot. Ik heb daarbij dus 3/4 van zijn animatie niet eens gezien. Voor mij de reden om die game gewoon niet te spelen.

Iets soortgelijks kan ik al langere tijd dus ook bij BF3 ontdekken en dat is gewoon fucking irritant. Ik heb een prima verbinding, maar op de 1 of andere manier heb ik er eigenlijk altijd wel nadeel van (wat natuurlijk belachelijk is).

Ik zit er nu aan te denken om anders maar een petitie op te zetten om ervoor te zorgen dat de game op consoles ook beter speelbaar wordt, want op dit moment is lag mijn grootste reden om de game niet zo lang meer te spelen per dag. Heb enorm veel irritaties aan lag-gerelateerde zaken.
Ik moet wel bekennen dat ik de afgelopen paar dagen nergens last van heb, dat was net na de laatste patch wel anders. Toen ben ik gewoon een tijd gestopt omdat het niet meer te harden was. Het is inderdaad zo dat lag de grootste boosdoener is voor speelplezier, succes met je petitie! mijn stem heb je :)

Verwijderd

@Martin en Nathuran: Nu is het wel genoeg daarover!!! :P

@martin wat denk je met die petitie te bereiken? Denk je dat EA/DICE hiervan iets aantrekt...

Aan de andere kant: Wie niet waagt nie, wie niet wint nie!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:31:
@Martin en Nathuran: Nu is het wel genoeg daarover!!! :P

@martin wat denk je met die petitie te bereiken? Denk je dat EA/DICE hiervan iets aantrekt...

Aan de andere kant: Wie niet waagt nie, wie niet wint nie!!
Iemand moet dit topic toch een beetje in leven houden Moulin? Normaal begin ik dan gewoon te bitchen over het sublieme voordeel dat wij als PS3 Premium players hebben, maarja een beetje afwisseling is ook niet verkeerd he :)
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:31:

Niet dat het me wat kan schelen, heb op een acceptabel niveau last van lag (maw niet vaak). Maar in bc2 was er bijv. geen k/d op de scoreboards. Na een harde roep van de community kreeg iig de pc versie wel k/d te zien op het scoreboard. De consoleversies kregen dit niet meer te zien in bc2, maar zoals duidelijk hebben ze het nu wel in de bf3 consoleversies teruggebracht.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Vooruit dan! Een keer wat normale topic vulling van mijn kant:

Mijn zwager heeft geen Premium (foei!) en dus alleen toegang tot de vanilla maps. Het zou dus ondertussen wel een keer geinig zijn om wat andere maps te kunnen doen, alleen heeft hij geen zin om de volle mep te betalen voor premium. (dus ook geen toegang tot über armor en wall hacks)
Een losse DLC kopen ziet hij opzich nog wel zitten, alleen welke dan?
Momenteel hebben we op maps als Firestorm, Caspian en Seine de leukste potjes dus ik zoek een DLC die daar goed bij aansluit. (Davamand en Bazaar zijn het minst favoriet) Zelf zat ik aan B2K te denken (dan heb je Sharqi, Oman, Karkand en Wake) omdat deze aardig goed Urban en Open combat combineren. Close Quarters valt met deze criteria eigenlijk meteen af en Armored Kill wil ik hem graag besparen :p Dan zou Aftermath ook nog kunnen maar dat is weer minder vehicle gericht en deze DLC komt qua mapstyle meer in de buurt van de bovengenoemde Davamand en Bazaar.

Any thoughts??
Precies dat wat jezelf voorstelt. Je draagt zelf de argumenten al aan.
Mijn favorieten zijn: Vanilla, B2K en Aftermath. Af en toe is Close Quarters ook nog wel te behappen.

AK zou ik niemand aan willen doen. Wat een prut DLC is dat geworden (in ieder geval voor de consoles).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

+1 wat Jackal zegt.
AK is niet leuk op de consoles.

De andere uitbreidingen zijn stuk voor stuk zekers leuk om te spelen!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AK is wel leuk op consoles, althans dat vind ik :P

Speel het net zoveel als Aftermath. Maar B2K bied inderdaad het beste van beiden.
Goed, eerst even afwassen (tering wat een berg!!) en dan even knallen :P

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ben zo thuis Kiwi, we knallen ze omver!

Steam ID: TheLastOttoman

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Martinspire schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:04:
[...]

Volgens mij is het gewoon heel simpel. Op een console gaat men er vanuit dat IEDEREEN het spel moet/mag/kan spelen zonder restricties. Je betaald als speler xbox live om online te kunnen spelen. Als je dan vervolgens als casual speler een spel wilt joinen en vervolgens krijg je continue te zien dat je niet mag joinen omdat je niet aan de restricties voldoet dan stap je snel op.

Iedereen moet kunnen spelen ongeacht waar je vandaan komt. Ontwikkelaars komen soms de spelers tegemoet door zones in te delen voor bepaalde werelddelen. Daar houd het dan ook gewoon op op een console.

Het zou mij niet verbazen dat de spelers die jij tegenkomt op je server gewoon mensen zijn die op de knop game now hebben gedrukt of gewoon alle opties hebben aanstaan mbt de locaties.

De spelers die wel hier aan denken veranderen hun werelddeel zo dicht mogelijk naar hun locatie toe.

Je kan op je kop gaan staan en petities aan gaan bieden maar je bent gewoon kansloos met je acties. Steek lekker je energie in het spel ipv dingen te gaan eisen die niet haalbaar zijn.

Als je dit wilt zou ik je adviseren om lekker een pc te gaan aanschaffen en de xbox te laten staan.
Als ze inderdaad mogen spelen zonder restricties, waarom mag ik dan wel mensen kicken/bannen van mijn server? Het maakt me ook niet uit waar ze vandaan komen, maar het is op dit moment gewoon krom. Laat me zien wie de laggers zijn, dan is het voor de rest een prima game. Desnoods stuur ik ze een berichtje met "sorry, je kunt beter een regionale server opzoeken" oid, maar dit werkt nu gewoon totaal niet. 0,0. Kansloos ben ik denk ik niet, want er zijn meer servereigenaren met hetzelfde probleem.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Haha, gezeur en gezanik over laggers die vooral op hun eigen continent moeten blijven. Maar dan log je s'avonds aan, en waar zitten 7 tweakers? In een Zuid-Afrikaanse server. Jongens toch...

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Haha geniaal! :)

Ik zit zelf overigens bijna altijd op een tweetal franse servers, vooral omdat deze een goede 200% vanilla map mix hebben

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 21:33 ]

LordMistery schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:58:
Ben zo thuis Kiwi, we knallen ze omver!
Goeie pot met jou en Vos!!
Binnenkomen met 300 tickets achter en alle vlaggen kwijt,
eindigen met 300 tickets verschil en alle vlaggen in bezit :P
http://battlelog.battlefi...how/78411213/4/184351504/
Lekkere scores jullie allebei!
Ik werd echt iedere keer aan alle kanten afgeschoten...
Teamgenoten kijken niet op de minimap of staan als zombies met 8 man in 1 gang, terwijl links en rechts ongedekt waren...

Verwijderd

Nou het was gisteren weer gratis multikills weggeven aan Kurd en wat andere spelers. Moulin maar damagen voor 85% en de rest maakt het wel af met een Igla of een Javelin....Nou ja, gaan we maar eens stoppen met die verrekte Rambo dogtag...

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:22:
[...]

Goeie pot met jou en Vos!!
Binnenkomen met 300 tickets achter en alle vlaggen kwijt,
eindigen met 300 tickets verschil en alle vlaggen in bezit :P
http://battlelog.battlefi...how/78411213/4/184351504/
Lekkere scores jullie allebei!
Ik werd echt iedere keer aan alle kanten afgeschoten...
Teamgenoten kijken niet op de minimap of staan als zombies met 8 man in 1 gang, terwijl links en rechts ongedekt waren...
Het was weer gewoon zo'n potje waar er gewoon duidelijk gemaakt wordt dat er verschil tussen tweakers en de rest van die noobs. We liepen gewoon lijn recht naar C om die tegenpartij te breken. Rest is geschiedenis.

@Moulin: Doe niet zo gierig, die multikill verdiende ik gewoon omdat ik goed luister wat jullie willen. Jullie willen Javelin, dan krijg je ook Javelin.

[ Voor 9% gewijzigd door TheLastOttoman op 15-01-2013 08:28 ]

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:14
edit: verkeerd topic

[ Voor 84% gewijzigd door cooper87 op 15-01-2013 08:36 ]

Verwijderd

LordMistery schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:25:
[...]

Het was weer gewoon zo'n potje waar er gewoon duidelijk gemaakt wordt dat er verschil tussen tweakers en de rest van die noobs. We liepen gewoon lijn recht naar C om die tegenpartij te breken. Rest is geschiedenis.

@Moulin: Doe niet zo gierig, die multikill verdiende ik gewoon omdat ik goed luister wat jullie willen. Jullie willen Javelin, dan krijg je ook Javelin.
Als het om multikills gaat mag je gierig zijn. Overigens ik ben nooit gierig help altijd mensen aan hun shit!
Het boeit allemaal niet echt veel trouwens gewoon niet meer richten op die kut dogtag. Het komt vanzelf wel een keer aanzetten. Wat me gisteren opviel is dat elke keer als ik gunner was in de Amtrac werd ie elke keer op een onmogelijke plek neergezet of werd er gereden naar de onmogelijkste plekken en vervolgens rennen ze weg....sta je daar. Dan maar zelf rijden, ben je eindelijk op je plekkie schiet er iemand anders op de gunner plek....doe je dan zoveel moeite voor (vaak is het de speler welke eerst chauffeur was)
LordMistery schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:25:
[...]
Lol :P

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Gister met samen met Josh 2 C4 multikills 5 sec na elkaar, zo goed als hele team weggevaagd. LOL

PSN: Deere6030

Verwijderd

Je moet je blijkbaar ook niet focussen op de multikills gewoon spelen en niet nadenken (over dogtag).

@kurd: Je Moeder!! hahhaa ongein was wel een mooie multikill, 5 man uit de transport shopper darna is ie ook niet meer gebruikt volgens mij.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 09:05 ]

Was jij gisteravond nog online Moulin?
Ik was om half 10 gestopt, vandaag om 04.00 ging het wekkertje weer...
Vanavond wel weer wat langer :)

Verwijderd

Ja man ik kwam pas tegen een uurtje of half 11 online. Was aan het genieten van een lekker wijntje en Skyfall. Vanmorgen ging mijn wekker om 5:30 en was helemaal naar de kloten. Moest vandaag eigenlijk naar Brugge maar ben maar niet gegaan. Vanavond ben ik ook weer van de partij en dan weer tot later ben morgen weer vrij. Heb nog 64,5 vrije dagen voor de aankomende 6 maanden LOL

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Sinds lange tijd weer eens BF3 gespeeld op de XBOX.
Heel even leek het alsof EA/DICE het probleem met de wazig hit registraties had opgelost met de nieuwe updates.

Maar helaas, de 2de map welke ik speelde was weer het oude liedje. VTB ziet een vijand iets voor hem op de grond liggen.
Eerst nog overwegen of ik voor de knife kill ga.
Toch maar besluiten om te schieten. VTB druk de trigger van zijn controller in. 1 seconde voorbij, 2, 3.
100 kogels verder en de vijand is nog steeds niet dood.
Met een lichte frons toch maar over gaan op burst schieten. De vijand heeft eindelijk door dat er op hem wordt geschoten.
Draait zich om. Staat op en schiet VTB dood.

Goed het was een Premium player en ik ben nog een van de weinige die alleen de B2K uitbreiding heeft.
Dus waarschijnlijk heeft zijn Premium keflar vest plus extra health hem gered zullen we dan maar zeggen.

Vervolgende ronde was inees TDM ipv Rush. Normaal instant quit maar voor de verandering toch maar eens besloten dit te proberen.
Wat een wazige mode. Beetje rondjes rennen met de PP-19 en een van de auto-shotguns en iedereen
in de rug doodschieten. Op een gegeven moment een XBOW weten te jatten. Toch vrij sterk wapen.
Je hoeft het poppetje maar te raken en hij is dood.

Dus vermaak me nu met het aankloten met de "niet-standaard wapens. Op de een of andere manier raak je dan wel alles.

Verwijderd

VTB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:13:
Sinds lange tijd weer eens BF3 gespeeld op de XBOX.
Heel even leek het alsof EA/DICE het probleem met de wazig hit registraties had opgelost met de nieuwe updates.

Maar helaas, de 2de map welke ik speelde was weer het oude liedje. VTB ziet een vijand iets voor hem op de grond liggen.
Eerst nog overwegen of ik voor de knife kill ga.
Toch maar besluiten om te schieten. VTB druk de trigger van zijn controller in. 1 seconde voorbij, 2, 3.
100 kogels verder en de vijand is nog steeds niet dood.
Met een lichte frons toch maar over gaan op burst schieten. De vijand heeft eindelijk door dat er op hem wordt geschoten.
Draait zich om. Staat op en schiet VTB dood.

Goed het was een Premium player en ik ben nog een van de weinige die alleen de B2K uitbreiding heeft.
Dus waarschijnlijk heeft zijn Premium keflar vest plus extra health hem gered zullen we dan maar zeggen.

Vervolgende ronde was inees TDM ipv Rush. Normaal instant quit maar voor de verandering toch maar eens besloten dit te proberen.
Wat een wazige mode. Beetje rondjes rennen met de PP-19 en een van de auto-shotguns en iedereen
in de rug doodschieten. Op een gegeven moment een XBOW weten te jatten. Toch vrij sterk wapen.
Je hoeft het poppetje maar te raken en hij is dood.

Dus vermaak me nu met het aankloten met de "niet-standaard wapens. Op de een of andere manier raak je dan wel alles.
Correctie, dit werkt enkel op de PS3 :+

Vanavond weer lekker los! Misschien dat ik de GoTers wel weer join voor een avondje
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:18:
[...]
Vanavond weer lekker los! Misschien dat ik de GoTers wel weer join voor een avondje
Je bent altijd welkom ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Wat VTB heeft, is dus precies wat ik bedoel met de irritaties die je hebt als zo'n lagger in de server komt zitten. Je weet niet of het door jou komt of door de ander (vaak heb ik het probleem dan ook met mensen die niet ver weg wonen, dus de lagger heeft ook invloed op onze verbindingen), maar het werkt gewoon niet.

Al heb je met een LMG dat je sowieso moet bursten. De spray wordt namelijk best groot en als iemand slecht te zien is, mis je hem al snel ja.

Gister de assignments afgerond. Zat nog eventjes in een potje met Harm die de pp19 nog aan het halen was. Dus ik join effe lekker met een recon en 870. Spawn neergezet in de containers van Canals met een Tugs in de buurt. Dat is echt enorm hard punten scoren daar. Op den duur zag je ze steeds meer flanken. Helaas zat de server toch nog wel vol met Amerikanen, waardoor ik uiteindelijk met de achterstand waarmee ik begon, niet meer bovenaan kon staan en ook maar een magere 2/1 als k/d had.

Toen ik later weer online kwam met Rush ging het niet onaardig, maar Canals ging voor geen meter als defender. Niemand schakelde die Amtrack uit (zaten ze lekker met stingers op choppers te schieten die totaal geen dreiging waren), waardoor de eerste pot gigantisch snel over was. Daarna weer defender tegen weer dezelfde squad die de Amtrack gebruikte en toen wel gewonnen omdat ze gewoon geen backup kregen. Wel die pokke Amtrack vaak moeten raken voor ie stuk ging. Ook tussendoor nog even een transport chopper met RPG gepakt (krijg je altijd zo'n FUCK YEAH gevoel bij) en gelukkig de pot nog gewonnen in de 2e basis.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:53:
[...]
Wat me gisteren opviel is dat elke keer als ik gunner was in de Amtrac werd ie elke keer op een onmogelijke plek neergezet of werd er gereden naar de onmogelijkste plekken en vervolgens rennen ze weg....sta je daar.
Eén keer stapte ik er uit als driver, maar toen had je m nog niet op teamchat. Gaat veel beter als je kan communiceren in de amtrac.

Waren verder twee lekkere zware potten op noshahr rush. Wij gebruikten de amtrac heel goed en zij gebruikten de heli's heel goed (tot ze kennismaakten met jullie javelins :P).

Verwijderd

Stapte jij niet uit de Thunguska en toen waren we hem kwijt! :P

Editreds en ik waren hem aan het repairen en jij liep weg stapt er een tegenstander in verdomme hahaha waren leuke potten.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:15:
Stapte jij niet uit de Thunguska en toen waren we hem kwijt! :P

Editreds en ik waren hem aan het repairen en jij liep weg stapt er een tegenstander in verdomme hahaha waren leuke potten.
Ik was eruit gestapt om twee man bij de mcom neer te knallen en te disarmen (bijna gelukt). Editredz zij daarna dat ie in de tunguska ging zitten zodat het ding niet werd gejat. Fair enough, ik respawn 10 sec. later en ik zie dat de tunguska is gejat :o.

Ik had daarna een leuk repair duel met de jatter. Was een russisch roulette geworden wie zou overleven. We stapten om de beurt in en uit de tunguska terwijl we elkaar repairden. Na ruim 5x won ik omdat ik uitstapte met 1-2% over en hij gelijk weer erin ging :+. Het was ff een hectisch potje dus ik kon er niet lang van genieten, maar het zijn wel de zeldzame momenten die het leuk houden :).

Verwijderd

Editreds zei daarna stap maar in en begon te reapieren samen met mij hahaha opeens rijd dat ding weg HUH....hahahaha

helemaal correct haha ik zag het gebeuren met die tungunska zie je wat flitsen van de kogels en opeens weer niets flashen van repairen en opeens na een paar keer was ie dood samen met de tungunska.

Moet zeggen dat het voor rush canals het ook niet altijd makkelijk ging. Vooral bij metro niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 13:01 ]

Nieuw beste wapen voor Kiwi :P

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/2013-01-15124536.jpg

Dat krijg je als je over het algemeen wapens t/m service star 5 rondspeelt en dan weer een nieuwe neemt.

Mijn beste wapen is nog steeds de USAS (destijds nog met de fragrounds) met 2000+ kills :o
Na +/- 500 kills met een wapen switch ik ook vaak naar een ander wapen. Als het echter wat minder gaat, ga ik wel vaak terug naar een wapen dat me beter ligt. Het streven is echter wel om vrijwel alle wapens op 500 kills te krijgen.

Bij mij was het ook de USAS (817 kills), nog uit de tijd van de f(r)agrounds ;)
De PKP heb ik daar overheen geschoten omdat ik die USAS zo lelijk vond staan :P
Maar dat maakt nu niet meer uit haha

Verwijderd

Moulin's top10:

1) AEK-971 Kills 1736
2) M320 kills 1681
3) MP7 kills 1579
4) USAS kills 1444
5) P90 kills 1211
6) M16A3 kills 1047
7) Famas kills 1016
.8) M98B kills 1003
9) M9 TACT. kills 771
10) M27 IAR kills 729

Nu speel ik met wapens welke ik moet gebruiken voor assigments. Maarja ook al bijna doorheen inmiddels. Heb overigens nog niet echt de kans gehad om veel met de JNG te spelen vanavond maar eens doen.

Eerst ff trainen en dan knallen

Verwijderd

Jezus, ik vond de 300 kills die ik met de 870MCS (mijn nr1) had gemaakt al veel! :)
Ik denk dat jullie ietsje meer spelen dan ik :p

• johan bos
1> G36C
2> M416
3> AEK

Ga daar maar wel vanuit. Ik heb inmiddels 10 wapens boven de 1000 kills en 35 met meer dan 500. Mijn topwapen blijft nog even de PKP met 4012 kills, al komt de M60 met 3727 aardig in de buurt nu. Mede door deze 2 wapens zit ik op een gemiddelde van 58 bullets per minute, ofwel bijna 1 per seconde :D :+

Daarna heb ik een heleboel verschillende guns hoog staan. M4a1, g36, m249, m39, m240, m416, 870 (slugs!) g53 en een wopping magnum op 11 met 997.
Ook leuk: RPG op 15 met 885 kills en knife op 17 met 802 kills. 8)

Al lange tijd heb ik wel alle attachments binnen, dus daar hoef ik verder niets meer aan te doen, al weet ik niet of ik nog verder ga om de mp7, m5k of pdwr op een hoger plekje te zetten. In ieder geval speel ik nu lekker met de guns die ik fijn vind. Op dit moment zit ik vaak met de m60, m4a1, m16 en sks te spelen.

M60 met flash suppressor en foregrip, m4a1 met suppressor en foregrip, m16a3 met suppressor en foregrip en de sks met flash supressor en foregrip. En ook op allemaal wel een holographic sight. Werkt bij mij het beste. Vooral die suppressor bij de m16 en m4 hebben mijn score de laatste tijd wel aardig geboost volgens mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2013 14:48 ]

Verwijderd

gebruik je dan de US of RUS holo sight?

ik gebruik de RUS op de M249 omdat ik dan (voor mijn gevoel) een beter overzicht heb. Op de 870MCS heb ik weer de US zitten omdat ik anders niets raak :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 15:45 ]

Heb n servertje. Europe popular maps 100% :)

http://bf3stats.com/serve...94-47f6-9774-94335d3cba68

[ Voor 44% gewijzigd door KngfCnns op 15-01-2013 16:06 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ook even mijn top 10 :P

1 P90 met 8828 kills
2 JNG-90 met 3631 kills
3 ACB-90/Knive met 2663 kills
4 M16A3 met 1412 kills
5 M4A1 met 1341 kills
6 M98B met 1011 kills
7 L96 met 1003 kills
8 PP19 met 971 kills
9 ACW-R met 750 kills
10 L85A2 met 746 kills

Toch best wel fan van de P90 en bolt-action rifles en de M4A1/M16Ax guns en mijn trusty partner called ACB-90 :P Maar wel jammer dat je bijvoorbeeld geen servicestars voor grenades krijgt, toch 1275 kills mee...

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Huiver...... :P

870MCS - 306
DAO-12 - 228
M249 - 222
M39 EMR - 192
M67 GRENADE - 189
MP7 - 182
M224 MORTAR - 115
M40A5 - 114
F2000 - 97
M60E4 - 93
Ik zou er dan wel "Rush only" bij zetten

Jackal131 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:59:
[...]

Ik zou er dan wel "Rush only" bij zetten
Dat ontgaat het doel van de misleidende titel :P.

Gvd wat een schijtpotjes allemaal :(
Dikke ownage door de tegenstanders, lvl 100's die je 8 keer afschieten vanuit alle hoeken...
Eerst maar eens even tot rust komen, want ik word er gefrustreerd van!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:18:
Ook even mijn top 10 :P

1 P90 met 8828 kills
2 JNG-90 met 3631 kills
3 ACB-90/Knive met 2663 kills
4 M16A3 met 1412 kills
5 M4A1 met 1341 kills
6 M98B met 1011 kills
7 L96 met 1003 kills
8 PP19 met 971 kills
9 ACW-R met 750 kills
10 L85A2 met 746 kills

Toch best wel fan van de P90 en bolt-action rifles en de M4A1/M16Ax guns en mijn trusty partner called ACB-90 :P Maar wel jammer dat je bijvoorbeeld geen servicestars voor grenades krijgt, toch 1275 kills mee...
Nette lijst JNG rocked vet man ik heb nog niet veel kills ermee maar hij voelt al een stuk lekkrder dan de m98b>:)
In mn top 4 staan voertuigen en dan de AEK :P. Ik vind nu de KH2002, G3A3, SPAS12 en MP7 het leukst om te gebruiken. Alleen als de tegenstanders heel goed zijn switch ik naar de AEK.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:01:
gebruik je dan de US of RUS holo sight?

ik gebruik de RUS op de M249 omdat ik dan (voor mijn gevoel) een beter overzicht heb. Op de 870MCS heb ik weer de US zitten omdat ik anders niets raak :P
Er is maar 1 holographic. Jij bedoelt waarschijnlijk Holo (dus echt zo'n scope). Ik bedoel meer die vierkante reddot. Maakt me niet uit op welke gun ie zit en op welke afstand ik iemand moet neerschieten :D

Als ik trouwens tanks mag meerekenen in de kill-lijst, dan staan die maar op plaats 3 en 4 op grote achterstand van de pkp en m60. Zit iets onder de 2000 kills met de 2 tanks ondertussen. Merk dat ik de laatste tijd toch meer plezier heb als voetvolk dan als armor omdat die laatste soms wel erg makkelijk is.

Verwijderd

deze bedoel ik;

HOLO Holographic sight The HOLO is the main holographic sight for the US forces.

PKA-S, Holographic The PKA-S is the Russian answer to the American HOLO sight,
and works in much the same way.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
1. T-90 4,372
2. M240B 3,914
3. M1A2 2,979
4. LAV 2,424
5. AEK 2,242
6. AH-1Z 1,792
7. F2000 1,309
8. G36C 1,222
9. M320 1,159
10. M26 1,135

mijn actueele wapens zijn
M240B
KH2002
ACW-R
M-40A5
Spas-12
en soms de EAK (bij metro bijv.)

:)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:24:
[...]

Nette lijst JNG rocked vet man ik heb nog niet veel kills ermee maar hij voelt al een stuk lekkrder dan de m98b>:)

https://powershellisfun.com

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:21:
Gvd wat een schijtpotjes allemaal :(
Dikke ownage door de tegenstanders, lvl 100's die je 8 keer afschieten vanuit alle hoeken...
Eerst maar eens even tot rust komen, want ik word er gefrustreerd van!
Anders 's nachts ff een uurtje cruisen over de nurburgring? 8)
Eigen server is ook geen succes. Teveel tweakers, waardoor potjes al snel unbalanced worden.
Een heel potje spelen met minimaal 2 man minder tegen sterkere tweakers (hogere spm), maar niet gebalanced worden...tja, dan zoek ik wel een andere server (zou ik ook doen als de server niet van King was geweest).

Jackal131 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:27:
Eigen server is ook geen succes. Teveel tweakers, waardoor potjes al snel unbalanced worden.
Een heel potje spelen met minimaal 2 man minder tegen sterkere tweakers (hogere spm), maar niet gebalanced worden...tja, dan zoek ik wel een andere server (zou ik ook doen als de server niet van King was geweest).
Balancen doe ik niet, te veel gedoe/gezeur. Ik doe hooguit kicken, de rest laat ik aan de autobalance. Idd gewoon weggaan als het er slecht uit ziet. Overigens beschouw ik jou, cheiron, jeroen en tairino niet echt als zodanig veel zwakker dan mij, kiwi, kurd en scobravs :P

2e potje op bazaar was wel spannend. We hadden geluk dat jullie niet aggressief met de tank samenwerkten ;). Servertje heb ik voor een week omdat ik in januari vrij ben, bespaart me de moeite om telkens een server te zoeken :).

En een potje van hoe krijg je het voor elkaar, doodgaan zonder tegenstanders :P :
http://battlelog.battlefi...how/78514729/4/173496158/

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 16-01-2013 00:05 ]

Mijn mening: King en Joshje moeten bij een verdeeld tweakerteam ALTIJD apart ;)
Tegen die 2 samen is niks te beginnen...

• joshje
waren toch spannende potjes :P
http://battlelog.battlefi...how/78517024/4/195196575/

[ Voor 56% gewijzigd door joshje op 16-01-2013 00:23 ]

BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:51:
[...]
2e potje op bazaar was wel spannend. We hadden geluk dat jullie niet aggressief met de tank samenwerkten ;).
Ik heb geen moment het gevoel gehad dat er spanning in die pot zat. Jullie hebben ons de 1e set Mcoms laten pakken. De 2e set hebben we geluk gehad en bij de 3e was het niet mogelijk met de tank naar voren te komen door alle javelins en rpg's. Ons team was verder te zwak om daar iets aan te gaan doen. Ik heb de pot uitgezeten in de hoop dat je de teams weer zou gaan balancen, aangezien het te makkelijk voor jullie was, maar dat zat er niet in. Dan ben ik er snel klaar mee.

• VTB

VTB

Als we toch met lijstjes bezig zijn.

1. PKP Pecheneg 4504
2. M60E4, 765
3. M248, 586
4. ACB-90, 527

Er gaat gewoon niets boven je bipod uitklappen en 200 kogels er in enkele seconden doorknallen.

Verwijderd

Gisteravond nog een paar potjes gedaan, de laatste was op Caspian Border. Nadat ik (vermoedelijk) een admin twee keer samen met zijn matties uit een tank had geblazen en zijn chopper vakkundig had neergehaald werd ik geteamchanged naar het verliezende team (stond toen iets van 300-550). Omdat ik het potje toch al als een behoorlijk kansloze missie had beschouwd (weinig team effort) besloot ik hier maar vrolijk aan mee te doen en in een Jet te stappen. Op het eerste oog leek dit behoorlijk kansloos maar na een minuut of wat had ik de smaak al goed te pakken. Aan het eind van het potje had ik de Heat Seerkers en Stealth binnen. Als klap op de vuurpijl hadden we nog gewonnen ook! :D
Ook al had ik het gevoel niet zo heel veel bij te dragen in een Jet heb ik me toch prima vermaakt; aantal jets en choppers neergehaald/damaged een paar tanks het leven zuur gemaakt met de gun en wat bad-ass acrobatics uitgehaald :p. Ook bleef ik langer dan verwacht in de lucht; ik denk dat ik in 25-30 minuten maar 3 jets heb verbruikt :)
VTB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:12:
Als we toch met lijstjes bezig zijn.

1. PKP Pecheneg 4504
2. M60E4, 765
3. M248, 586
4. ACB-90, 527

Er gaat gewoon niets boven je bipod uitklappen en 200 kogels er in enkele seconden doorknallen.
Een bipod? Een BIPOD? Dude, doe gewoon een foregrip (of niets)? Je gaat toch niet zitten campen met dat ding. Je moet blazen, blazen over de hele map heen!

Rambo ging toch ook niet zitten kutten met een bipod. Gewoon kogels over je schouders heen, trigger inhouden en alles wegblazen!

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 16-01-2013 10:02 ]

• TheLastOttoman
@Jeroen: Sorry voor die instant death revive gisteren bij metro. Ik gebruikte jou als afleiding voor die tweede man bij die voorste roltrappen.

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Een bipod? Een BIPOD? Dude, doe gewoon een foregrip (of niets)? Je gaat toch niet zitten campen met dat ding. Je moet blazen, blazen over de hele map heen!

Rambo ging toch ook niet zitten kutten met een bipod. Gewoon kogels over je schouders heen, trigger inhouden en alles wegblazen!
+1 voor Martin, bi-pods zijn inderdaad behoorlijk lame en totaal niet Rambo compatible :o

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Onzin, in ieder geval in rush moet je soms bepaalde plekke goed surpressen. Dan is een bipod heerlijk

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
cheiron schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
Onzin, in ieder geval in rush moet je soms bepaalde plekke goed surpressen. Dan is een bipod heerlijk
inderdaad op Rush is een bipod ideaal om bepaalde gedeeltes te beschermen bijvoorbeeld door de flanken af te dekken

Verwijderd

joshje schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:51:
[...]

inderdaad op Rush is een bipod ideaal om bepaalde gedeeltes te beschermen bijvoorbeeld door de flanken af te dekken
Ik speel amper Rush in BF3 dus dat zou ik niet weten, voor Rush start ik liever BC2 op _/-\o_
Daarnaast kun je de verticale afwijking van een LMG prima compenseren door een foregrip te gebruiken en een klein beetje tegengas te geven met je controller. Je bent niet alleen mobieler maar hoeft ook er geen rekening mee te houden dat je gun 50% van de tijd in of achter een object verdwijnt wanneer je de bipod deployed. (dit was vroegah iig zo toen ik de bipod nog wel eens gebruikte)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:29
Rambo doet het ook met een bipod (okee Mounted) gun hoor

YouTube: Rambo crazy big gun RAMPAGE

• VTB

VTB

Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:01:
[...]

:D

Past beter bij mijn speelstijl. Of Ik sta zo dicht op de vijand dan maakt inderdaad een foregrip ook niets meer uit.
Of ik heb het standaard plekje bereikt waar 2 seconden later de eerste groep vijanden in beeld komt.
Juist door te rushen sta je op plekken waar men je nog niet verwacht. En dan kun je meer gericht sprayen :D

Ja, als defense geeft ik toe dat ik soms op plekken ga zitten of liggen met mijn bipodje uit. Maar dat is gewoon om 1 deel van de kaart dicht te houden. (ik speel alleen rush) En mij hoor je niet klagen als dezelfde perso(o(n(en) keer op keer zijn dood in rent. Maar of dat nou campen is.

Hoe vaak ik wel niet op mijn standaard plek sta en dan met een burst van 200 kogels 10+ vijanden dood. Je zou verwachten dat na 1 jaar BF3 men zoiets wel door heeft.
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:15:
[...]
Ik speel amper Rush in BF3 dus dat zou ik niet weten, voor Rush start ik liever BC2 op _/-\o_
BC2....binnenkort maar weer eens opstarten.

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:30:
[...]

BC2....binnenkort maar weer eens opstarten.
Speel het denk ik nog wel 1x per week, wissel wel af op PS3 en PC, ligt er aan of ik met een kennis samen speel (PC)

• johan bos
Classic BC2 avond _/-\o_

Beschermen? Suppressen? Je hebt een M60/PKP vast, dat zijn echte ramboguns. Die moet je al lopend en sprayend gebruiken. Zo hoort dat nou eenmaal.

Bipod en suppressen is misschien wel handig, maar eigenlijk moet je ze gewoon afschieten. Bij Rush gaat het om de tickets. Dat je ze van je vlag bij CQ wil weghouden is prima, maar ze moeten bij Rush ook echt dood. Bij een sniper ga je toch ook voor de kills en niet voor de suppression. Kom op zeg, ga dan gewoon meteen Farmville doen :+

Net als dat je als je een ruimte binnenkomt je altijd voor de Medics moet gaan ipv andere classes omdat je daardoor weet dat ze niet meer terug kunnen komen.

• TheLastOttoman
Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:07:

Net als dat je als je een ruimte binnenkomt je altijd voor de Medics moet gaan ipv andere classes omdat je daardoor weet dat ze niet meer terug kunnen komen.
Dat heeft weining nut omdat je die kit oppakt van de medic en hem revived. Dat moeten ze echt veranderen omdat tactisch classess afschieten geen nut meer heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door TheLastOttoman op 16-01-2013 13:17 ]

LordMistery schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:15:
[...]

Dat heeft weining nut omdat je die kit oppakt van de medic en hem revived. Dat moeten ze echt veranderen omdat tactisch classess afschieten geen nut meer heeft.
Tuurlijk kan dat, maar dat zie ik 99% van de tegenstanders echt niet doen. Maar waar het om gaat is dat het ook effe tijd kost om uit te voeren. Als ik ergens naar binnenkom, is de kans groot dat ik niet alleen ben of niet lang alleen (ik spot ook veel). Maar als ik weet dat ik dood ga, is het wel iets wat ik probeer

LordMistery schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:09:
@Jeroen: Sorry voor die instant death revive gisteren bij metro. Ik gebruikte jou als afleiding voor die tweede man bij die voorste roltrappen.
Don't be sorry.
Een revive kost je geen extra death, dus gewoon blijven reviven als een malle.
Vaak kun je als je gerevived wordt, voordat je de revive accepteert, al een kill met je handgun maken.
Als dat niet lukt? Ach, dan ben je 2x dood gegaan en telt het maar als 1x ;)
Ik heb liever een revive en dat ik meteen weer afgeschoten wordt dan dat ik niet gerevived wordt.

Vanavond weer op tijd naar bed, dus knallen tot max 9uur of zo...
Hopelijk zitten er vanavond wat leuke potten bij, want de afgelopen dagen heb ik niet veel genoten :/

• joshje
kom anders nu online :)

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:43:
[...]

Don't be sorry.
Een revive kost je geen extra death, dus gewoon blijven reviven als een malle.
Vaak kun je als je gerevived wordt, voordat je de revive accepteert, al een kill met je handgun maken.
Als dat niet lukt? Ach, dan ben je 2x dood gegaan en telt het maar als 1x ;)
Ik heb liever een revive en dat ik meteen weer afgeschoten wordt dan dat ik niet gerevived wordt.

Vanavond weer op tijd naar bed, dus knallen tot max 9uur of zo...
Hopelijk zitten er vanavond wat leuke potten bij, want de afgelopen dagen heb ik niet veel genoten :/
Jamaar Jeroen klonk niet echt blij, het leek alsof hij zich net kon inhouden met uitschelden.

Haha dat is Jeroen dat weet je toch :P

@Joshje: Ik zit op het werk...
Uurtje of half 6 online denk ik :)

Gisteravond ff een paar potjes BC2 gedaan met Johan. Wat een verschil met BF3.
BC2 speelt zoveel soepeler. Ook de hitreg is een stuk beter. Dit gaan we in ieder geval vaker doen.

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:23:
Gisteravond ff een paar potjes BC2 gedaan met Johan. Wat een verschil met BF3.
BC2 speelt zoveel soepeler. Ook de hitreg is een stuk beter. Dit gaan we in ieder geval vaker doen.
Ik doe wel een keer mee! :D

Moet eerst mijn internet fixen thuis :( Gister heeft KPN iets in de lijn omgezet zodat ik ook 10 HD zenders kan bekijken, daarnaast moest ik ook gelijk zo'n nieuwe router aansluiten. Nu werkt alles perfect alleen wordt ik steeds na 5 minuten uit de games gegooid!

Vanavond maar eens gaan het klooien met, UPnP/DMZ/Port FW en dat soort shit. Baal er best van nu, had gister wel zin in een potje knallen :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Joehoe!
2 van de 5 multi-kills voor de rambo assignment binnen :*)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7Xhw5LtU25o]

Deze video's helpen een beetje, ondanks dat het voor 99% van geluk afhangt.
Maar het is een begin.

[ Voor 14% gewijzigd door Mon0lith op 17-01-2013 09:22 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Zo heb ik er ook 2 binnen gehaald. Maar op een gegeven moment gooien ze steeds granaten naar de flag en is het niet meer mogelijk om MK te krijgen. Maarja er zijn zat servers waar je het kan proberen.

Na een hoop irritatie dan toch gisteren mijn TV, internet en telefonie online gekregen. UPC is UPC niet als het helemaal fout gaat hahha. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn verbindingkje. Meer dan het dubbele wat ik gewend ben dus ik klaag niet!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:31:
Zo heb ik er ook 2 binnen gehaald. Maar op een gegeven moment gooien ze steeds granaten naar de flag en is het niet meer mogelijk om MK te krijgen. Maarja er zijn zat servers waar je het kan proberen.

Na een hoop irritatie dan toch gisteren mijn TV, internet en telefonie online gekregen. UPC is UPC niet als het helemaal fout gaat hahha. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn verbindingkje. Meer dan het dubbele wat ik gewend ben dus ik klaag niet!!
Ik zat er gisteravond zelfs aan te denken om te rage quiten bij KPN en b.v. UPC te nemen.... Ik bedacht me nog op tijd dat het bij de ander vast niet beter zou zijn :P

Ik krijg er al bijna zin in om vanavond aan de gang te gaan, krijg altijd zo'n bad-ass gevoel als alles uiteindelijk dan toch werkt :0 Ik verwacht stiekem wel dat ik niet aan gamen toe ga komen (kan altijd nog lekker single player GT5 in mijn Volvo 240 gaan doen :p)

Verwijderd

Nou ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt grote problemen heb gehad met UPC (wel irritant als je iets nieuws hebt dat je dan moet wachten door een foutje). Ik heb nu Horizon TV extra 120MB. Bij het overzetten van het signaal is er iets fout gegaan dan kan gebeuren. Heb nu alles via de kabel en ben zeer tevreden over mijn producten bij UPC enige nadeel: het is vrij prijzig per maand.

Toch nog een beetje negatieve reclame

Ik moet die A / B spec endurance nog doen althans de race die langer duren dan 9 uur....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 10:14 ]

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:31:

Je moet eigenlijk ook niet proberen die multikills in 1 game te gaan halen. Gewoon een potje joinen, 1 halen en vervolgens weer verder gaan spelen. Het is echt een assignment die je in je hoofd moet houden, maar niet constant op moet focussen. Dat gaat dan namelijk al snel ten koste van je spelplezier.

Zelf heb ik hem met de meeste actieve gotlivers gewoon geboost. Het is een prutsassignment die gewoon niet goed werkt. Ik kan in een potje conquest 500 wel een stuk of 10 triple kills halen, maar multikills haal je vrijwel nooit. Ik denk dat ik in mijn hele bf3 "carrière" een stuk of 20 multi-kills heb gehaald. Ofwel 0,0001% oid van mn kills. In ieder geval te weinig om zomaar voor zo'n assignment te halen. Maak er dan iets van een achievement van oid, maar dit is gewoon waardeloos. Ik denk dat je op de PC misschien wel iets vaker zoiets kan halen, maar je hebt daar ook niet veel momenten waar je er 4 naast elkaar hebt staan.

Verwijderd

Boosten roep ik altijd wel maar meestal haal ik ze gewoon zelf. Maar inderdaad het is en blijft een kut assignment. Ook ik heb dus veel triple kills behaald maarja dat is dus blijkbaar niet de bedoeling.

We zien wel hoe we hem gaan halen misschien inderdaad even boosten....

• johan bos
Heb nu langs de "natuurlijke weg" 3 multi-kills. Het is gewoon af en toe geluk hebben, zoals eerder deze week; een leuke flank actie waar je opeens 8 man in de rug loopt, en er al huppelend C4 tussen door strooit.

• joshje
johan bos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:36:
Heb nu langs de "natuurlijke weg" 3 multi-kills. Het is gewoon af en toe geluk hebben, zoals eerder deze week; een leuke flank actie waar je opeens 8 man in de rug loopt, en er al huppelend C4 tussen door strooit.
ik heb mijn multikills gehaald op rush, c4 in de gang van grand bazaar (2de set mcoms) en 1 bij de 1 set mcoms een killstreak met m240b door volop te raggen >:) en 2 keer een transport chopper neerhalen met de jet op caspian border :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Het beinvloeden van de game statistieken hoort niet op dit forum thuis.

[ Voor 128% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:30 ]

Verwijderd

Hahaha veel mensen willen niet is slecht voor hun KD hahhaa

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kom op... die paar keer is echt een fractie van een procent voor je KD

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:58:
Hahaha veel mensen willen niet is slecht voor hun KD hahhaa
In principe zou je k/d op 1/1 moeten uitkomen als iedereen het moet halen, maar het kost je 5 deaths per keer. Das toch nog niet meteen destructief lijkt me.

Je hebt overigens 6 of 7 man nodig (6 kan soms wel eens lukken, maar meestal 7). Dat is wel effe lastig te regelen, maar dan ben je er wel zo klaar mee.

Wel jammer trouwens dat het nu nog tot maart duurt voor de volgende DLC uit gaat komen.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:31 ]

• TheLastOttoman

[ Voor 99% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:31 ]

Verwijderd

[ Voor 73% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:31 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 21-01-2013 22:31 ]

Pagina: 1 ... 134 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.