PSN: Europhea
Een half uurtje dacht ik.Darkvisje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:08:
[...]
Jazeker: http://www.ebay.nl/itm/18...m1497.l2649#ht_1560wt_906
Komt gewoon uit duitsland, je betaald hem via paypal, ze vragen wel een kopie van je rijbewijs om te verifieren bij microsoft dacht ik ,zodat ze weten dat het geen grote opkopers zijn.
Ik heb gewoon een europese xbox account voorzover ik weet.
BWB ken ik niet als een "badmin" haha
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De kans is dan wel vrij groot dat je 5 keer een nieuwe server moet gaan zoeken, haha.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:53:
Multi Kill problemen? Ga Close Quarters spelen als C4 support..... In één rondje moet je je assignement dan makkelijk kunnen halen. Bijvoorbeeld op A en B in Donya Fortress, C in Scrapmetal en A in Ziba Tower. De vlaggen van Operation 925 hebben een te open karakter voor multikills.
Op de meeste servers is C4 op de vlag niet toegestaan. Maar ja, who cares. Alles voor de assignment, toch?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
http://battlelog.battlefi...KAH/stats/332845584/xbox/
Sjezus wat schiet die gast scherp he, niet normaal. Hij zat halverwege (!) het potje al op 103-13 kills en wrd toen gekicked door de admin, hackusations all over the place:
http://battlelog.battlefi...how/73720452/2/364489588/
Speelt blijkbaar ook competitief, kent iemand hem hier?
Dat is allang niet meer zo makkelijk. De paar potjes die ik enkele weken geleden speelde zag ik zelden 4 vd 8 op één vlag en vaak kan je de C4 al spottend zien liggen. Omdat dit veel in het begin werd gedaan zijn mensen er al voorzichtig op. Als je eerste C4 boobytrap geen multikills is, mag je verwachten dat de tegenstanders al gewaarschuwd zijn en eerst een granaatje op de vlag gooien.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:53:
Multi Kill problemen? Ga Close Quarters spelen als C4 support..... In één rondje moet je je assignement dan makkelijk kunnen halen. Bijvoorbeeld op A en B in Donya Fortress, C in Scrapmetal en A in Ziba Tower. De vlaggen van Operation 925 hebben een te open karakter voor multikills.
Rush metro, seine en bazaar bottlenecks liggen het meest voor de hand voor een multikill. De benodigde flankactie maakt het echter lastig.
Ik speel de laatste tijd enkel op dice servers rush. Geen last van badmins, heerlijk. Speel ik tijdens double xp weer eens conquest hoge tickets om een paar medals binnen te slepen, werd ik helaas een paar keer gekicked/gebanned. High ticket dice server zullen wel een fantasie blijven...
Verwijderd
Helemaal correct wat betreft dat C4 geintje bij CQ maps. Na mijn eerste multikill kreeg ik er geen meer wel werd ik opeens gekicked wegen C4 op flags hahaha. Daarna naar een andere server gegaan waar het ook niet mocht. De eerste keer ging het goed en daarna weer gekicked.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:48:
[...]
Dat is allang niet meer zo makkelijk. De paar potjes die ik enkele weken geleden speelde zag ik zelden 4 vd 8 op één vlag en vaak kan je de C4 al spottend zien liggen. Omdat dit veel in het begin werd gedaan zijn mensen er al voorzichtig op. Als je eerste C4 boobytrap geen multikills is, mag je verwachten dat de tegenstanders al gewaarschuwd zijn en eerst een granaatje op de vlag gooien.
Rush metro, seine en bazaar bottlenecks liggen het meest voor de hand voor een multikill. De benodigde flankactie maakt het echter lastig.
[
Ben op een gegeven moment naar een server gegaam waar het mocht maar daar kreeg ik niet eens een triple kill!! gewoonweg omdat men bedacht is op het C4 geintje.
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
En anders moeten we het binnekort maar via de "illegale" manier proberenVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:29:
Vanavond maar eens een keer spelen. Weer ff proberen om de multikills te behalen op de legitieme manier.
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Verwijderd
Ohooo! Werving!Bullet NL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:19:
Voor iedereen die vanavod eens een lekker potje Team Death Match wil spelen, zoek even op DRM-SERVER (Xbox).... Mijn server is vandaag online gekomen
Verwijderd
Verwijderd
Wat jij hier beschrijft was bij mij de laatste paar keren ook aan de orde van de dag, heeft mijn speelplezier een beetje bedorvenVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:19:
Wat was er toch aan de hand gisteren avond.....vette lag, hitmarkers krijgen mar geen damage veroorzaken....0% health en toch nog steeds leven....1 tankshell op je tank en je hebt nog 11% tankhealth over...en als klap op de vuurpijl voor het slapen gaan krijg je connection lost en direct een vastloper er achteraan....heb de PS3 maar meteen uitgedaan voordat ie in de achtertuin belandt.
Verwijderd
Dat kan niet Joshje...
Ook al kan je zo doorlopen. Het kan gewoon niet.
Vooral niet omdat jullien team al wat beter dan het onze was.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2013 10:55 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Deere6030
Verwijderd
Vermaak me ondertussen ook prima met MoHW, ben er zonder verwachtingen mee begonnen maar het speelt toch zeer lekker weg! Geluid is alleen een beetje buggy af en toe (volume lijkt te schommelen ofzo)Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:46:
Mijn KD en plezier is weer een beetje gedaald door deze onzin. Jammer ik had ff een paar dagen niet gespeeld en dacht dan weer meer zin te hebben maar als je dan dit meemaakt dan houdt het weer op! Maarja nog even wachten en dan kunnen we GTA 5 aanschaffen.
En inderdaad als GTAV uitkomt flikker ik al mijn andere games gewoon in de vuilnisbak
Misschien dat ik vanavond GTAIV er weer eens in stop om weer in de stemming te komen!
Verwijderd
Deze problemen houden mij eigenlijk momenteel weg bij BF3, was er wel even klaar meeVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Wat jij hier beschrijft was bij mij de laatste paar keren ook aan de orde van de dag, heeft mijn speelplezier een beetje bedorven
Verwijderd
Wat een shit lamer, dat moeten ze toch eens veranderen!dvdkiwi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:54:
Dat potje met die disconnect was het potje dat Joshje de tank uit onze basis jatte op Seine...
Dat kan niet Joshje...
Ook al kan je zo doorlopen. Het kan gewoon niet.
Vooral niet omdat jullien team al wat beter dan het onze was.
Of ons team is een beetje debiel geweest, veel nieuwkomers ofzo...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 12:41 ]
Als iemand van ons team 'm nou achter laat (disabled of niet) is het onze eigen schuld, maar tanks uit een spawn van iemand anders ga je NIET jatten. Period.
Daardoor hadden we de laatste mcoms toch niet gehad.
Toch jammer van de disconnects, we zullen het nooit weten.
Discutabel. Is immers niet in een no go zone. Ik vind het kunnen, maar chique is het idd niet. Het is soms nog een gewoonte uit bc2, waar na een jaar het niveau regelmatig zo hoog lag dat je soms wel moest.dvdkiwi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:59:
Precies.
Als iemand van ons team 'm nou achter laat (disabled of niet) is het onze eigen schuld, maar tanks uit een spawn van iemand anders ga je NIET jatten. Period.
Zelf vind ik het in rush eerder jammer van mezelf of het team dat niemand eerder het voertuig heeft gebruikt. Conquest uit de basis jatten hoort 100% niet. Imo, is dat niet zo in rush omdat ze er geen no go zone van hebben gemaakt. Hadden ze wel kunnen doen, maar kiezen ze niet voor...
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 09-01-2013 14:54 ]
Waar ik me aan erger is dat áls het dan een keer gebeurt dat je je tank of LAV kwijtraakt, dat er dan na 5 minuten nog steeds mensen rondlopen met een assault of recon kit. Stug in dezelfde class blijven terwijl je team wordt weggeschoten. Een tank kwijt is kut, maar met een team met 10 engineers heb je die zo weer terug.
Tenzij ze lopen met een kruisboog.BUwe schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:35:
maar met een team met 10 engineers heb je die zo weer terug.
We hadden elke man nodig en elke man deed goed werk.
Dan is het op zich logisch dat niemand het hele stuk terug loopt om de tank te pakken.
Des te lamer dat iemand van het andere team zo sneaky naar onze basis loopt en de tank jat
Als je mij in het team hebt dan zal je me zien terugrennen. Is helaas een fout die velen maken. Ren er juist voor terugdvdkiwi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:15:
Dan is het op zich logisch dat niemand het hele stuk terug loopt om de tank te pakken.
We doen het allemaal wel eens. Gaat niet over één gevalLordMistery schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:19:
50% van deze pagina gaat over wat Josje heeft gedaan. Als jullie problemen met hem hebben dan spelen jullie gewoon niet meer tegen hem.
@king: hoe wil je de antrac jatten?
[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 09-01-2013 18:53 ]
Ik zeg het vaker: ik speel graag mét tweakers, maar helemaal niet graag tégen tweakers.
@Joshje: jullie hadden beginners, maar jullie hadden ook Joshje en Knoopie.
Wij hadden ook beginners en we hadden het echt wel lastig tegen jullie...
Maar goed: kusje, aai over de bol niks aan de hand
Vanavond nog mensen online?
Ik ben tot 24.00 werken, daarna kom ik nog even online
(of moet je naar school morgen?)
Eentje was dat ik een cheater, lagger, glitcher en een Yank was en dat ik weg moest uit zijn EU server...
De tweede was een verzameling Engelse scheldwoorden en dat ik teveel in de tank zat
Sommige mensen...
Ik had een gast afgeknald en zeker gesteld dat de achterste roltrappen (beneden) schoongeveegd was. Ook stond er geen spawnbeacon. Na enkele seconden (gastje moet net gerespawned zijn, wordt ik door diezelfde gast geknifed. Vreemd. Het eerste wat in me opkwam was dat ik iemand over het hoofd gezien moet hebben. Gast was weer neergemaaid. Nogmaals zekergesteld dat het echt helemaal schoon was beneden bij de achterste en voorste roltrappen, staan er ineens 2 gasten op een plek waar ze nog niet hadden kunnen zijn, tenzij er een man of 5 blind zijn, namelijk helemaal achter bij het spoor achter de achterste roltrappen. Merkwaardig op z'n minst.
Totdat Jos ineens riep: "Mijn god, ze komen door het plafond naar beneden".
Men heeft dus een manier gevonden om buiten de map te komen en vervolgens ergens weer binnen de map terug te komen. Na dit geconstateerd te hebben, hebben we de server maar verlaten.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
In eerste instantie tegen elkaar, waarbij we elkaar wel redelijk wat afgeknald hebben
Daarna bij elkaar en lekker samengespeeld
Maar met 2 nutteloze snipers in je team kan je niet zo veel...
Gespeeld met de M416 (want: nieuwe assignment), wat heerlijk!!
Bizar goede k/d voor Kiwi-begrippen; bijna ieder potje wel redelijk bovenaan
De nieuwe assignments zien er trouwens makkelijk maar wel leuk uit.
Ach ja, Joshje of Tairino...ik wordt een dagje ouder...hihihi.
Weinig verschil in ieder geval.
Het leek wel of ze bij vlag B door de vloer naar beneden kwamen aan de rechterkant vanaf C gezien.
Erg vreemd.
Verwijderd
Toch maar even die glitch gebruiken met C4 dan kan je mooie teamkills maken op die chokepoint wie doet er mee hahahahaa niemand die je ziet en ze zitten daar altijd met overdreven veel mannekes. hahhaa zeer fout!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6K3qf223fjU]
Tijd dat ze die dingen fixen
Dan nog. Ik heb nog niet gezien hoe die persoon dan weer binnen de map komt.johan bos schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:09:
Misschien dat ze op deze manier (of variatie) vanaf de andere kant komen?
[video]
Tijd dat ze die dingen fixen
En aan de filmpjes te zien wordt alleen het uit de map gaan gefixed, maar er weer in niet.
[ Voor 36% gewijzigd door johan bos op 10-01-2013 12:41 ]
Op Metro had ik het ook niet meer gezien idd. Tot de rare gebeurtenissen van gisteren.Conundrum51 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:15:
Hebben ze toch al een paar patches geleden gefixed? Ik heb er al maanden geen last meer van.
Op Damavand Peak (Conquest) hebben we een paar weken geleden nog wel gezien dat mensen buiten de map zaten (in de muur van de rechter doorgang als je vanaf de A vlag komt). Op een gegeven moment zat de helft van hun team buiten de map. Het mooie daar is wel dat ze vrijwel niets uit kunnen richten en met C4 heb je ze snel te pakken.
Zelfde verhaal als gisteren
Als jij in een ander squad gaat zitten dan mij in Squad TDM ben ik weg ;Pdvdkiwi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:36:
Vanavond na 24.00 nog mensen online?
Zelfde verhaal als gisteren
Ik wilde je wel joinen maar kwam er niet in
*buiten dat zal het vast niet nog zo'n avond zo goed gaan*
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iMzDaAMXm_g&hd=1"]YouTube: Battlefield 3 special: Modern Warfare vs Alien Technology - By Digital Artist Roy Korpel[/video]
Had 'm gister al in het pc-topic zien staan
Verwijderd
Zijn ze bij EA/Dice echt zo fanatiek dan met de meldingen van glitchers?LordMistery schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:34:
Gisteren waren twee van onze teamgenoten aan het glitchen. Ik heb ze aangemeld bij Origin dus het komt wel goed. Die jongens zullen we nooit meer terug zien en MP7 is baas.
Yep, je kan gewoon mensen laten schorsen die je niet mag, net als bij XBox Live.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:07:
[...]
Zijn ze bij EA/Dice echt zo fanatiek dan met de meldingen van glitchers?
Ik krijg voor de server ook aardig wat reports volgens mij van gasten die ik eruit kick of ban, maar de server is nog niet daardoor down geweest. Wat ik soms wel merk is dat het lijkt alsof de server daardoor minder snel volstroomt (alsof ie tijdelijk van de serverbrowser af wordt gehaald), maar niet meer dan dat.
200% Conquest NL fun server !
Come join zou ik zeggen
http://battlelog.medalofh...ervers/list/ps3/Bierbeer/
Dat is inderdaad wat ik bedoel en precies het punt waar ze uit het plafond kwamen. Nu is het voor mij alleen een raadsel hoe ze buiten de map kwamen vanaf vlag A. De MAV glitch zou namelijk niet meer moeten werken.BUwe schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:27:
Dit is een wat ouder filmpje, maar laat wel zien dat je op een bepaalde plek de map weer binnen komt. Is dit mogelijk de plek waar jullie het over hebben?
[video]
Nog een geinig filmpje gevonden
En nog een leuk filmpje. Rush op Wake Island met de chopper.
Wie wil dit een keer met mij proberen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GK_gFXZgz9I]
[ Voor 18% gewijzigd door Jackal131 op 13-01-2013 01:25 ]
Overigens is die onbalans ook de reden dat die map nooit op de gotlive server staat. Tegen een beetje piloot maak je al weinig kans meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2013 12:13 ]
Verwijderd
Ik heb de schwung weer een beetje te pakken
http://battlelog.battlefi...how/78168826/4/347948678/
dan gaat er iets fout bij jou want de TV missle is prima te besturen. king en ik hebben die tacktiek al is gedaan op Wake Island en het werkt perfect. je kan veel kills maken en je team goed ondersteunen omdat je de mcoms kan blijven beschieten. die maps zijn prima je moet alleen iemand met verstand hebben in die anti-air en dan krijgt de chopper het al een stuk moeilijkerMartinspire schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:12:
Dat laatste filmpje vind ik dus echt een prutstactiek en 1 die ook alleen werkt op een pc omdat de controls van de tv missile zo fucking brak zijn op consoles. Ja je bent niet te raken, maar je bent ook niet de hele tijd voor de enemy een groot probleem. Het enige wat het bloot legt is dat die map gewoon een klote defense heeft en eigenlijk ook een chopper of wat jets moet krijgen. Die eerste basis kun je lekker los gaan, maar in de 2e of 3e, hoef je niet eens zo'n groot probleem te zijn. Dat team kon er gewoon niet goed mee omgaan.
Overigens is die onbalans ook de reden dat die map nooit op de gotlive server staat. Tegen een beetje piloot maak je al weinig kans meer.
Not bad, maar als ik kijk naar de levels van de tegenstander (2x lvl 1 bv) dan zal je wel niet veel tegenstand gehad hebben?Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:27:
Hehe sinds lange tijd weer een lekker avondje bf3
Ik heb de schwung weer een beetje te pakken
http://battlelog.battlefi...how/78168826/4/347948678/
@hierboven: de tv-missle laat zich hoe dan ook gewoon niet zo lekker besturen. Ik vind de controls in ieder geval retarded, maar natuurlijk kun je met oefenen wel een soortgelijke situatie hebben. Toch werkt die echt wel beter op de PC.
Maar ik heb op die map eigenlijk nooit echt last van de chopper. Als ik dat wel heb, dan is de kans groot dat ik niet de enige ben en het potje binnen enkele minuten klaar is. Die map heeft gewoon een verkrachte balans. Net als Theran Highway en Kargh Island. Met een beetje aanvaller kun je daar als defender al snel niets meer omdat ze gewoon veel te fucking veel hebben om mee aan te vallen. Ook met teams die niet vol zitten, is het daar al snel een ramp. Iets wat ik bij de nieuwe maps toch wel minder heb.
Op de pc is dat sowieso wel makkelijk. Maar als je vaak speelt met de TV missile dan krijg je op een gegeven moment wel door hoe je er mee moet omgaan. Het ding is iig zeer effectief, lastige bestuurbaarheid maakt het misschien zelfs een beetje in balans.Martinspire schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:13:
[...]
@hierboven: de tv-missle laat zich hoe dan ook gewoon niet zo lekker besturen. Ik vind de controls in ieder geval retarded, maar natuurlijk kun je met oefenen wel een soortgelijke situatie hebben. Toch werkt die echt wel beter op de PC.
Exactly. Ik herinnerde me nog dat mannetje op het eind die helemaal over de rechter eiland met een stinger op ons afkwam (verspilde moeitejoshje schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:46:
[...]
king en ik hebben die tacktiek al is gedaan op Wake Island en het werkt perfect. je kan veel kills maken en je team goed ondersteunen omdat je de mcoms kan blijven beschieten. die maps zijn prima je moet alleen iemand met verstand hebben in die anti-air en dan krijgt de chopper het al een stuk moeilijker
nog een keertje doen? die lui werden helemaal gek van ons geen tank die bruikbaar meer was en als de mcom aanstond kregen ze hem niet meer uitBatmanHorizon schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:51:
Exactly. Ik herinnerde me nog dat mannetje op het eind die helemaal over de rechter eiland met een stinger op ons afkwam (verspilde moeite). + goede target practice voor de tv missile.
Moulin, Vos, Deere en Kurdminator in zaten.
Op zich ging het redelijk lang gelijk op, tot aan het einde. Toen zaten we redelijk vast.
Halverwege het potje was Joshje eruit, dat was jammer want toen werd het alleen maar lastiger.
Michel en ik hebben nog wel wat vlaggen kunnen redden
Maar die JNS-kerel die aan de andere kant zat was bizar goed. Ik stond iets van 3-17 tegen die kerel of zo.
http://battlelog.battlefi...how/78193402/4/184351504/
Leuke pot! Moeten we vaker doen
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2013 15:43 ]
je had al iets van 70 kills of zo.
http://battlelog.battlefi.../vehicles/204286092/xbox/
Gozer heeft 35.000 LAV kills in totaal. Maar volgens mij speelt ie alleen maar op Noshar en nergens anders. Hij won de potjes steeds met een K/D van rond de 110/10 ofzo. Niet leuk meer.
Moet zeggen dat ik in de afgelopen 2 weken maar heel weinig leuke potjes heb gespeeld. Of walkovers, of compleet geraped, of tegen halflege teams, of glitchers..BatmanHorizon schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:27:
Wat een kutpotjes allemaal
Flickr PSN ID= cheironnl
Zolang wij geen ping kunnen zien of kunnen vote kicken heb je niks aan een BF4.
Verwijderd
For fuck sake wat is er toch aan de hand met die servers. In dit potje ging het zeer slecht bij mij. Toen Joshje er nog was kon ik niets raken! en had ik een score van 7/27 toen joshje weg ging kreeg ik weer hitmarkers en zag iedereen weer normaal lopen en had geen 99 kogels nodig en 5 m9 tact kogels om zelf dood (2 kogels leek het) te gaan door iemand met nog 0% health....dvdkiwi schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:42:
Lekker potje gehad gisteren waar ik, Joshje en Michel speelde tegen een team waar
Moulin, Vos, Deere en Kurdminator in zaten.
Op zich ging het redelijk lang gelijk op, tot aan het einde. Toen zaten we redelijk vast.
Halverwege het potje was Joshje eruit, dat was jammer want toen werd het alleen maar lastiger.
Michel en ik hebben nog wel wat vlaggen kunnen redden
Maar die JNS-kerel die aan de andere kant zat was bizar goed. Ik stond iets van 3-17 tegen die kerel of zo.
http://battlelog.battlefi...how/78193402/4/184351504/
Leuke pot! Moeten we vaker doen
Die JNS gast was inderdaad goed was overigens een Nederlander die ook lekker aan het communiceren was dus dat verliep heel vlotjes!!
Vote kicken lijkt mij een heel slecht idee.LordMistery schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:44:
[...]
Verwijderd
Leuk zon pingmetertje maar wat wil je ermee doen? Wij hebben niet eens meer een server!LordMistery schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:44:
[...]
Ok dan zet je er een vote systeem in om spelers eruit te voten met een hoge ping.
Vervolgens own je dik gebruiken ze het vote systeem voor andere doeleinden.
Ik ken het systeem vanuit Tactical ops en uiteraard TO AoT dit werkt leuk maar er wordt
teveel misbruik van gemaakt.
Wat ik mis is het vote van te spelen maps! Gewoon een selectie van 8 map geven en dan daaruit laten kiezen. Als de map geweest is wordt ie 4 maps uit de roulatie gehaald en komt weer terug.
Dat lijkt me wel een leuke toevoeging. (of ben ik nu ouderwets hahaaha weer TO AoT)
Verwijderd
Verpest mijn goede stemming nou niet!Martinspire schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:13:
[...]
Not bad, maar als ik kijk naar de levels van de tegenstander (2x lvl 1 bv) dan zal je wel niet veel tegenstand gehad hebben?
Gisteravond ook weer lekker bezig geweest samen met mijn zwager, de hele avond zo'n beetje in de bovenste regionen gestaan en mooie potten gespeeld. Af en toe ook nog gewoon leuk verloren
Lekker met de MP7 rondgesjouwd en ook de eerste paar attachments van de AUG vrijgespeeld, moet zeggen dat dat ook wel een lekker wapen is!
Het zou wel fijn zijn als je een restrictie zou kunnen zetten op te hoge ping. Als je bijvoorbeeld een server huurt, dat je dan max ping 150 in kan stellen. Op het moment dat je inlogt kan dan bepaald worden wat jou ping is en als die te hoog is, krijg je een melding op het scherm en kun je de server niet joinen. Dat zou al een hoop schelen (ben je misschien ook van die polen af die achter een 56k modem zittenVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:29:
[...]
Leuk zon pingmetertje maar wat wil je ermee doen? Wij hebben niet eens meer een server!
Ok dan zet je er een vote systeem in om spelers eruit te voten met een hoge ping.
...
Lijkt mij in ieder geval niet moeilijk. Ik kan me herinneren dat ik (toen ik nog op de PC speelde) soms niet op bepaalde servers kon komen omdat mijn ping op die server te hoog was.
Verwijderd
Het verbaast me niets Johan. Als ik op Quick match druk kom ik af en toe ook op een KSA server of US.johan bos schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:15:
Snap überhaupt niet waarom zoiets er niet standaard in zit. Veel te vaak zitten er gasten in van buiten de EU. Misschien hebben ze het niet eens door, en worden ze er door Quick Match gewoon erbij gezet??
Verwijderd
Waarschijnlijk wel ja, schuld van EA/DICE denk ik. Snap ook niet waarom het uberhaupt kan, het is niet zo dat we hier in de EU een tekort aan spelers hebben waardoor we die US gasten nodig hebben..johan bos schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:15:
Snap überhaupt niet waarom zoiets er niet standaard in zit. Veel te vaak zitten er gasten in van buiten de EU. Misschien hebben ze het niet eens door, en worden ze er door Quick Match gewoon erbij gezet??
Mja volgens mij was het zo dat als je geen regio in je serverbrowser filter had ingesteld, je bij quick match gewoon overal in gegooid kon worden. Iets wat ze bij CoD bv niet doen.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Waarschijnlijk wel ja, schuld van EA/DICE denk ik. Snap ook niet waarom het uberhaupt kan, het is niet zo dat we hier in de EU een tekort aan spelers hebben waardoor we die US gasten nodig hebben..
Ik snap ook niet waarom de game niet even een ping stuurt naar de server om te kijken of de verbinding wel optimaal is. Als ze dat namelijk doen, zul je denk ik al 80% van alle laggers eruit halen. De rest joined mogelijk via de serverbrowser (en dus gericht), maar daarvoor zou een lag-o-meter ingame gewoon een uitkomst zijn. Of RCON zoals ik laatst al aanhaalde die dat wel bied.
Overigens is het dus belachelijk dat het er bij de PC wel in zit:

Dus waarom het niet in de console wordt gezet, is mij echt een raadsel.
Verwijderd
Wellicht dat er contractueel bij Sony/Microsoft afspraken zijn gemaakt met EA/DICE omtrent de beschikbaarheid van online content. Er staat immers nergens vermeld dat ik een ping <150ms nodig heb om online te kunnen spelen. Dat dit op de PC anders is zal wel komen omdat er daar geen platform ala PS3/Xbox aan vast zit en en daarom juist een tool wordt gegeven aan de gebruiker om dit zelf te sturen. m.a.w. Op de consoles zijn we 'beschermd' door de garantie voor online gebruik die door Sony/MS is afgedwongen. Dat dit een server vol met laggende Amerikanen to gevolg heeft is onze pechMartinspire schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:43:
[...]
Mja volgens mij was het zo dat als je geen regio in je serverbrowser filter had ingesteld, je bij quick match gewoon overal in gegooid kon worden. Iets wat ze bij CoD bv niet doen.
Ik snap ook niet waarom de game niet even een ping stuurt naar de server om te kijken of de verbinding wel optimaal is. Als ze dat namelijk doen, zul je denk ik al 80% van alle laggers eruit halen. De rest joined mogelijk via de serverbrowser (en dus gericht), maar daarvoor zou een lag-o-meter ingame gewoon een uitkomst zijn. Of RCON zoals ik laatst al aanhaalde die dat wel bied.
Overigens is het dus belachelijk dat het er bij de PC wel in zit:
[afbeelding]
Dus waarom het niet in de console wordt gezet, is mij echt een raadsel.
Verwijderd
Nee maar je wordt dan feitelijk wel toegang ergens tot ontzegd. Ga er maar van uit dat ze het hier al een keer over hebben gehad daar bij Sony/MS<>EA/DICEjohan bos schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:14:
Dat kan Dice zelf toch wel regelen? Het spelen wordt je toch niet ontnomen als je alleen op servers kan spelen die in jouw regio staan?
Er is vast een reden voor waarom ze hier geen restricties voor verzinnen terwijl deze functionaliteit er bij de PC wel in zit. Technisch gezien bestaan er m.i. geen redenen waarom de PC dit wel kan en de consoles niet.
Ik denk dat het gewoon een legal issue is en dat we geen ping meter en geen weigering van laggende Amerikanen/Aziaten/Oostblokkers hoeven te verwachten.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Alle servers zijn beschikbaar, maar je prefereert toch servers met een lage ping? Waarom de game je dan met quick match in een server gooit uit Australië (wat je game-ervaring negatief beïnvloed) is dan toch gewoon dom? Er blijven altijd servers beschikbaar, dat is het probleem niet, maar waarom kunnen andere games dat dan wel doen en BF3 niet? Met als toppunt dat het op de PC al wel geïmplementeerd is (zo'n pingmeter). Laat het desnoods alleen de admin zien, maar dit is gewoon een prut-oplossing.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:53:
[...]
Wellicht dat er contractueel bij Sony/Microsoft afspraken zijn gemaakt met EA/DICE omtrent de beschikbaarheid van online content. Er staat immers nergens vermeld dat ik een ping <150ms nodig heb om online te kunnen spelen. Dat dit op de PC anders is zal wel komen omdat er daar geen platform ala PS3/Xbox aan vast zit en en daarom juist een tool wordt gegeven aan de gebruiker om dit zelf te sturen. m.a.w. Op de consoles zijn we 'beschermd' door de garantie voor online gebruik die door Sony/MS is afgedwongen. Dat dit een server vol met laggende Amerikanen to gevolg heeft is onze pech
Verder kun je wel de afbeelding van je server beheren via Battlelog, maar de rest niet? Dat vind ik ook wel raar. Dat we geen RCON hebben is wel erg jammer, maar daar kan ik nog overheen komen omdat het ingame ook prima kan werken. Ik krijg daar wel de mogelijkheid mensen eruit te gooien, maar niet om te bekijken wie de laggers zijn zodat ik er minder uit hoef te gooien?
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.