Jij zit in het stiltegebied op Ameland ofzo vanavond?dvdkiwi schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:10:
Vanavond even niet knallen (obviously), dus dat wordt op z'n vroegst de eerste weer
Iedereen voorzichtig met de vingertjes (zie schijn je voor BF nodig te hebben) en een goed uiteinde!
Tot volgend jaar!
Hahaha scherp 
Ik knal zelf niet, ik kijk andere mensen (hun geld) verknallen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Same here, ik heb vernomen dat het vanavond ook nog eens pokke weer wordt. Dat wordt dus lekker binnen bij het raam staan kijken naar hoe de buurt hun centen tegen de regen in naar boven stuurtdvdkiwi schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:50:
Hahaha scherp
Dan heb je het tegen de goeieVerwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:14:
[...]
Same here, ik heb vernomen dat het vanavond ook nog eens pokke weer wordt.
Als dat zo is, dan loopt hij in die video maar wat te trollen. Loopt continu te zeuren dat de hele map zo'n doolhof is, terwijl direct na elke spawn weer die containers in loopt. Als je lvl100 bent heb je die map vaak genoeg gespeeld om te weten dat die containers maar 10% van het totale speelveld beslaan.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:57:
Dacht ergens gelezen te hebben dat deze gast een lvl100 was in BF3, wilt niet zeggen dat ie ubergoed is maar wel dat genoeg gezien heeft om te kunnen oordelen.
Verwijderd
Filmpje is van TDM toch? In die mode is Noshar wel veel kleiner als bij CQ. Dus wat betreft die containers kan ik me wel iets voorstellen bij zijn mening.BUwe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:39:
[...]
Als dat zo is, dan loopt hij in die video maar wat te trollen. Loopt continu te zeuren dat de hele map zo'n doolhof is, terwijl direct na elke spawn weer die containers in loopt. Als je lvl100 bent heb je die map vaak genoeg gespeeld om te weten dat die containers maar 10% van het totale speelveld beslaan.
Verwijderd
Allereerst:
Iedereen de Beste wensen voor 2013 laat het een gamevolle jaar worden!
Ten tweede:
@BUwe: Je hoeft per definitie niet vaak Canals te hebben gespeeld om lvl100 te zijn! Er zijn zat personen welke alleen Metro high ticket spelen.
Wij tweakers spelen teneerste al haast nooit TDM of TDMCQ dat betekend dat je deze Canals opzet al niet speelt alleen de rush en CQ versie. Ik weet niet hoe je die 10% heb verkregen maar volgens mij gaat het om meer %. TDM canals speelt zich veel al dan niet alleen maar tussen de containers af.
Ik heb zelf zon 317 potjes TDM/TDMCQ gespeeld en kan je melden dat ik daar maar hooguit 20 op Canals heb gespeeld omdat ik Canals gewoon geen ruk aan vind. Alleen maar van die containercampers op de grond welke maar voor 1/3 zichtbaar zijn doordat ze tegen de container liggen!!!
Aan je reactie te zien speel je niet vaak Canals TDM
Ten tweede:
@BUwe: Je hoeft per definitie niet vaak Canals te hebben gespeeld om lvl100 te zijn! Er zijn zat personen welke alleen Metro high ticket spelen.
Wij tweakers spelen teneerste al haast nooit TDM of TDMCQ dat betekend dat je deze Canals opzet al niet speelt alleen de rush en CQ versie. Ik weet niet hoe je die 10% heb verkregen maar volgens mij gaat het om meer %. TDM canals speelt zich veel al dan niet alleen maar tussen de containers af.
Ik heb zelf zon 317 potjes TDM/TDMCQ gespeeld en kan je melden dat ik daar maar hooguit 20 op Canals heb gespeeld omdat ik Canals gewoon geen ruk aan vind. Alleen maar van die containercampers op de grond welke maar voor 1/3 zichtbaar zijn doordat ze tegen de container liggen!!!
Aan je reactie te zien speel je niet vaak Canals TDM
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:34:
Allereerst:
De beste wensen aan alle Battlefield-buddies
Snel maar weer eens de controller oppakken
Verwijderd
Ik denk dat die controller vandaag niet aangeraakt gaat worden. Weer aan het werk en vanavond weer trainen (mega training) half 8 tot half 10. Ff de kerst en oud en nieuw kcals wkijtraken!
Verwijderd
Idd iedereen een goed 2013!Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:51:
Ik denk dat die controller vandaag niet aangeraakt gaat worden. Weer aan het werk en vanavond weer trainen (mega training) half 8 tot half 10. Ff de kerst en oud en nieuw kcals wkijtraken!
Heb je nog steeds/alweer werk Moulin? Mijn gametijd is de komende tijd helaas zeer beperkt: druk met werk, opleiding, huis..... De spaarzame uurtjes die ik dan over heb om te gamen moet ik dan ook nog eens verdelen over wat ik momenteel allemaal door elkaar speel
Verwijderd
Nog steeds. Als het goed is t/m June 2013 en daarna tja geen idee. De banen liggen helaas niet voor het oprapen en al helemaal niet op mijn vakgebied.
@Moulin30

Kijk maar eens hiernaar. Ik durf te wedden dat de containers minder dan 10% beslaan, al is het natuurlijk een beetje flauw omdat men bovenaan bij het spoor (vooral verder naar achteren) en in het water niet of nauwelijks komt. Mijn punt is dat je prima een ronde kunt spelen zonder je daarbinnen te begeven.
Ik begrijp dat je prima zonder Noshar Canals TDM kunt, maar je gaat mij niet wijsmaken dat als je lvl100 colonel bent, dat je dan niet op zijn minst een stuk of 10 keer die map hebt gespeeld in wat voor modus dan ook, en dat je dus ook wel dat je daaromheen ook nog genoeg speelruimte hebt.

Kijk maar eens hiernaar. Ik durf te wedden dat de containers minder dan 10% beslaan, al is het natuurlijk een beetje flauw omdat men bovenaan bij het spoor (vooral verder naar achteren) en in het water niet of nauwelijks komt. Mijn punt is dat je prima een ronde kunt spelen zonder je daarbinnen te begeven.
Ik begrijp dat je prima zonder Noshar Canals TDM kunt, maar je gaat mij niet wijsmaken dat als je lvl100 colonel bent, dat je dan niet op zijn minst een stuk of 10 keer die map hebt gespeeld in wat voor modus dan ook, en dat je dus ook wel dat je daaromheen ook nog genoeg speelruimte hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door BUwe op 02-01-2013 16:28 ]
Misschien deze week nog wel even BF3 spelen...
Had laatst nog een match waarbij ik 15 min in de AC130 zat, echt heerlijk was dat. Jets verdedigde me super goed maar later kwam er doodleuk een Viper aanvliegen die suicide ging met wat C4 op zijn voorruit... Wel jammer op zich
Edit: Hebben jullie trouwens ook heeeeeeeeel vaak dat je in een über slecht team komt/je gespawnraped word?
Had laatst nog een match waarbij ik 15 min in de AC130 zat, echt heerlijk was dat. Jets verdedigde me super goed maar later kwam er doodleuk een Viper aanvliegen die suicide ging met wat C4 op zijn voorruit... Wel jammer op zich
Edit: Hebben jullie trouwens ook heeeeeeeeel vaak dat je in een über slecht team komt/je gespawnraped word?
[ Voor 16% gewijzigd door KennyPlox op 02-01-2013 16:55 ]
denk ik dan...
Als ik via quick match een spel zoek vaak wel ja; dan wordt je al gauw in een (dik) verliezend team gestopt.
Zelf een servertje zoeken en de kans is een stuk kleiner
Zelf een servertje zoeken en de kans is een stuk kleiner
Zo ik kijk nu eigenlijk voor het eerst op dit topic, nooit in me opgekomen.
Ik speel bf3 op de ps3 sinds release en geen ander spel meer aangeraakt. De helaas is mijn tijd beperkt vanwege werk en gezin.
Heb zelf de platoon "Lekker Belangrijk" (LB) opgericht, dit begon bij Killzone 2. Een clan voor volwassen casual gamers die voor plezier spelen en zich niet verplicht voelen te spelen dan wel te winnen. Ook geen activiteiten met clanwar gewoon ontspanning. De meeste gingen mee naar bf3 maar nu begint iedereen helaas af te dwalen. Ik ben nog 1 van de weinige die bf3 speelt van de originele leden, erg jammer vind ik zelf. De nieuwe mappen zijn erg goed vind ik. Ik speel door tot gta5 om vervolgens weer over te gaan naar bf4.
Mocht iemand zin hebben om een keer de co-op tussendoor te doen dan ben ik daar ook voor in. Ben zo druk met mp dat ik de co-op nog op hard uit moet spelen en liever ook de trophies daarvoor haal.
Ik beschouw mezelf als een redelijke speler dus als er leuke platoons zijn die een extra speler willen: Dutch-President is mn psn naam. Kan helaas beperkt spelen maar doe mn best.
Pd. De het liefst geen blanco vriendschapsverzoeken op psn. Die krijg ik al zat en wis ik gelijk
Ik speel bf3 op de ps3 sinds release en geen ander spel meer aangeraakt. De helaas is mijn tijd beperkt vanwege werk en gezin.
Heb zelf de platoon "Lekker Belangrijk" (LB) opgericht, dit begon bij Killzone 2. Een clan voor volwassen casual gamers die voor plezier spelen en zich niet verplicht voelen te spelen dan wel te winnen. Ook geen activiteiten met clanwar gewoon ontspanning. De meeste gingen mee naar bf3 maar nu begint iedereen helaas af te dwalen. Ik ben nog 1 van de weinige die bf3 speelt van de originele leden, erg jammer vind ik zelf. De nieuwe mappen zijn erg goed vind ik. Ik speel door tot gta5 om vervolgens weer over te gaan naar bf4.
Mocht iemand zin hebben om een keer de co-op tussendoor te doen dan ben ik daar ook voor in. Ben zo druk met mp dat ik de co-op nog op hard uit moet spelen en liever ook de trophies daarvoor haal.
Ik beschouw mezelf als een redelijke speler dus als er leuke platoons zijn die een extra speler willen: Dutch-President is mn psn naam. Kan helaas beperkt spelen maar doe mn best.
Pd. De het liefst geen blanco vriendschapsverzoeken op psn. Die krijg ik al zat en wis ik gelijk
[ Voor 4% gewijzigd door randy_e op 02-01-2013 17:07 ]
psn: Dutch-President
WTF was het vandaag algemene noob-dag of zo?
Alleen maar lui die niet weten hoe het spel te spelen en niet weten wat objectives zijn...
Als Kiwi steeds ver bovenaan eindigt zegt dat genoeg
Alleen maar lui die niet weten hoe het spel te spelen en niet weten wat objectives zijn...
Als Kiwi steeds ver bovenaan eindigt zegt dat genoeg
Gisteren was af en toe best erg, maar ook een paar zeer leuke potten gespeeld.
Het leek haast of onze teammates het er om deden. De eerste paar Mcoms waren we kwijt voor we er erg in hadden, maar op de één of andere miraculeuze manier wisten we elke keer de laatste Mcom te houden.
Andersom ging het ook vaak zo.De eerste set Mcoms hadden we heel snel, maar bij de laatste moest er een hadden strijd gestreden worden. Het verschil was alleen dat we deze wel pakten. 1 pot zijn we eerder weggegaan omdat we een team hadden die echt niet wisten wat de bedoeling was en dan is Rush niet leuk om te spelen.
Wat de laaste tijd erg opvalt is dat er momenten zijn met zware lag, dan kun je schieten wat je wilt, maar de tegenstander gaat dan niet gestrekt...
Het leek haast of onze teammates het er om deden. De eerste paar Mcoms waren we kwijt voor we er erg in hadden, maar op de één of andere miraculeuze manier wisten we elke keer de laatste Mcom te houden.
Andersom ging het ook vaak zo.De eerste set Mcoms hadden we heel snel, maar bij de laatste moest er een hadden strijd gestreden worden. Het verschil was alleen dat we deze wel pakten. 1 pot zijn we eerder weggegaan omdat we een team hadden die echt niet wisten wat de bedoeling was en dan is Rush niet leuk om te spelen.
Wat de laaste tijd erg opvalt is dat er momenten zijn met zware lag, dan kun je schieten wat je wilt, maar de tegenstander gaat dan niet gestrekt...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mja lag is de laatste tijd wel heel irritant. Ben op onze eigen server ook vrijwel elke 5 minuten bezig met het eruit schoppen van Amerikanen. Echt heel irritant dat ze niet in hun eigen regio gaan spelen (net als Brazilianen, Canadezen, Japanners en zelfs Australiërs).
Heb er zelf altijd erg veel last van als er een lagger in de game zit. Dan heb ik al snel 2x zoveel kogels nodig voor kills. Dan ga ik ook van een k/d van 5 tot soms zelfs 10 naar amper 2 toe. Dat klopt gewoon niet. Tuurlijk kunnen er wel eens goede spelers in zitten en sommige kills zijn dan ook gewoon legit, maar van een heleboel klopt dan gewoon geen ene fuck. Als ik constant aan het schieten ben op een gang waar tegenstanders vandaan komen, dan kan ik niet afgeschoten worden door iemand die zojuist (zonder hitmarker) door mijn spray is gegaan. Sommige animaties beginnen dan ook niet te kloppen (dat ik ze pas zie schieten als ik al dood ben), hitdetectie zuigt dan enorm en ik heb dan ook wel eens dat iemand totaal niet op mijn scherm stond, maar ik er wel door wordt afgeknalt.
Heb er zelf altijd erg veel last van als er een lagger in de game zit. Dan heb ik al snel 2x zoveel kogels nodig voor kills. Dan ga ik ook van een k/d van 5 tot soms zelfs 10 naar amper 2 toe. Dat klopt gewoon niet. Tuurlijk kunnen er wel eens goede spelers in zitten en sommige kills zijn dan ook gewoon legit, maar van een heleboel klopt dan gewoon geen ene fuck. Als ik constant aan het schieten ben op een gang waar tegenstanders vandaan komen, dan kan ik niet afgeschoten worden door iemand die zojuist (zonder hitmarker) door mijn spray is gegaan. Sommige animaties beginnen dan ook niet te kloppen (dat ik ze pas zie schieten als ik al dood ben), hitdetectie zuigt dan enorm en ik heb dan ook wel eens dat iemand totaal niet op mijn scherm stond, maar ik er wel door wordt afgeknalt.
Dat hadden wij dus gisteren ook Jackal.
Teamgenoten die allemaal verzamelen in een halve cirkel, op een meter op 50 afstand van de mcom.
Veelal snipers, maar niemand die naar de mcom toe gaat...
Dan kan je er zelf wel op af lopen, maar als je 4 gasten aan de overkant hebt die wél weten hoe het moet ben je gauw de sjaak.
Uiteindelijk de laatste mcom kunnen pakken omdat ik met 2 granaten 5 man uitschakelde die kwamen disarmen
En omdat Moulin wél wist hoe je een Amtrac gebruikt in rush
Teamgenoten die allemaal verzamelen in een halve cirkel, op een meter op 50 afstand van de mcom.
Veelal snipers, maar niemand die naar de mcom toe gaat...
Dan kan je er zelf wel op af lopen, maar als je 4 gasten aan de overkant hebt die wél weten hoe het moet ben je gauw de sjaak.
Uiteindelijk de laatste mcom kunnen pakken omdat ik met 2 granaten 5 man uitschakelde die kwamen disarmen
Pfff gisteren was echt irritant, ik wel elke match gekickt of de connection met de EA servers waren poep. Laatste vind ik vooral vaag aangezien ik in 10 mins het 6x kreeg ofzo
denk ik dan...
Same here!cheiron schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:06:
Psn down? Dacht even en paar rondjes te gaan schieten..
5e keer toch gelukt,. Vaag
Vanmiddag meerdere keren verbinding met psn eruit geknald
Lukte mij pas ook na 4x
PSN: Von_Smallhausn
Was een mooi potje op noshahr waar we volgens mij tussen de 100-125 tickets op 100% goedmaakten tegen die SoN gasten. 1 tanksquad en een tactische MAV deed het m. Bazaar net een vastloper, maar als we een random LAV driver hebben die de spawn nauwelijks uitkomt dan start ik m ook niet opnieuw op
Jouw vastloper was mijn plekje
Ik zat al een tijdje te wachten maar het potje was vol
We hadden ca 8 man van een Duitse clan tegenover ons, maar die waren niet zo goed als ons
Ze waren wel irritant: veelal Spas-gebruikers en bunnyhoppers.
Ik zat al een tijdje te wachten maar het potje was vol
We hadden ca 8 man van een Duitse clan tegenover ons, maar die waren niet zo goed als ons
Ze waren wel irritant: veelal Spas-gebruikers en bunnyhoppers.
Verwijderd
Wat betreft de percentage heb je gelijk maar het gaat bij die gast om speelruimte waar daadwerkelijk de actie is. Althans wie gaat er nou aan de rand spelen...wat die gast bedoeld is dat je meerendeels speelt tussen de containers. Tevens laat je nu een beste foto zien waarbij het speelveld groter lijkt dan dat het is. Ga eens zelf bekijken hoe ver je kan lopen en hou je foto ernaast. Dit klopt niet.BUwe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:27:
@Moulin30
[afbeelding]
Lvl100: geeft helemaal niet aan hoe goed je bent en dat je alles hebt gespeeld! Level100 heeft echter wel sterkere tankshells en een betere armor! Ik ken zat level100 mensen die alleen maar Bazaar, Seine en Metro spelen en nooit Canals (TDM mede door de leuke spawnplekken).
Ik zal het nog eens bekijken, maar ik zie niet waar die map niet klopt. Aan de buitenkant heb je echter geen dekking, vandaar dat niemand daar nog komt. Ik loop op deze map nooit tussen de containers; ik loop aan de waterkant bij de kraan of bij het kanaal tussen spoorbrug en kraan. Indien mogelijk flank ik dan de campers die bovenaan bij het spoor staan.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:45:
[...]
Wat betreft de percentage heb je gelijk maar het gaat bij die gast om speelruimte waar daadwerkelijk de actie is. Althans wie gaat er nou aan de rand spelen...wat die gast bedoeld is dat je meerendeels speelt tussen de containers. Tevens laat je nu een beste foto zien waarbij het speelveld groter lijkt dan dat het is. Ga eens zelf bekijken hoe ver je kan lopen en hou je foto ernaast. Dit klopt niet.
Lvl100: geeft helemaal niet aan hoe goed je bent en dat je alles hebt gespeeld! Level100 heeft echter wel sterkere tankshells en een betere armor! Ik ken zat level100 mensen die alleen maar Bazaar, Seine en Metro spelen en nooit Canals (TDM mede door de leuke spawnplekken).
Je opmerking over sterkere tankshells en betere armor is onzin. Tankshells zijn voor iedereen even sterk, armor ook (tenzij je reactive armor unlockt, maar dat heeft niks met lvl 100 te maken).
Verwijderd
BUwe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:18:
[...]
Je opmerking over sterkere tankshells en betere armor is onzin. Tankshells zijn voor iedereen even sterk, armor ook (tenzij je reactive armor unlockt, maar dat heeft niks met lvl 100 te maken).
Volgens mij klopt die map wel.
Je kan best ver buiten de containers komen.
Probleem is alleen dat iedereen altijd tussen de containers speelt
Ik heb wel eens potjes gespeeld tegen tegenstanders waarbij ze constant aan de randen van de map zaten, maar dat is ook niet prettig
lvl100 = sterker en beter beschermd dan de rest. period.
Al vraag ik me dat na de potjes tegen die Duitsers gisteren wel af
Je kan best ver buiten de containers komen.
Probleem is alleen dat iedereen altijd tussen de containers speelt
Ik heb wel eens potjes gespeeld tegen tegenstanders waarbij ze constant aan de randen van de map zaten, maar dat is ook niet prettig
lvl100 = sterker en beter beschermd dan de rest. period.
Al vraag ik me dat na de potjes tegen die Duitsers gisteren wel af
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 04-01-2013 11:49 ]
Verwijderd
Ik weet het niet ik kan me niet meer herinneren of je zover kon lopen. Wat wel zo is dat aan de waterkant ook containers staan en achter de container is het off limits. Maarja wat moet je daar zoeken als het spel zich tussen de containers plaatsvindt....
Nee nu blijf ik erbij het plaatje klopt niet!!! En staan meer drijvers aan de waterkant en anders staan ze verkeert gepositioneerd op de foto!
Nee nu blijf ik erbij het plaatje klopt niet!!! En staan meer drijvers aan de waterkant en anders staan ze verkeert gepositioneerd op de foto!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 11:52 ]
Check.
Je hebt gelijk over de drijvers, die moeten wat verder "het kanaal" in...
Je hebt gelijk over de drijvers, die moeten wat verder "het kanaal" in...
Verwijderd
Ik zit al te zoeken naar een representatievere foto maar kan ff niets vinden. Ik ben de pagina kwijt.
Ook aan de linkerzijde kan je niet zover doorlopen. Als je richting het huisje loopt waar de LAV en amtrac op het land komen ben je al off limit aan het lopen. Je kan een heel klein stukje daarover lopen.
Ook aan de linkerzijde kan je niet zover doorlopen. Als je richting het huisje loopt waar de LAV en amtrac op het land komen ben je al off limit aan het lopen. Je kan een heel klein stukje daarover lopen.
Vanaf 2:17
Er liggen maar 2 drijvers
Maar op de foto liggen ze wel een stukje te ver naar boven.
Verwijderd
LOL hoe krijg je een foto hier geplaatst vanuit je eigen HD? Heb wat toevoegingen gedaan met wat kleurtjes beetje amateur achtig maarja wel duidelijk.
Uploaden via photobucket, imageshack of iets dergelijks
Verwijderd
Laat maar hahaha geen zin in!
Ik mis nog 4 trailers welke aan de zijkant staan en op de plek waar flag A staat. Tevens 2 grote kisten aan de linker zijde. Bij de hijskraan mis ik nog wat van die dozen waarachter je lekker kan camperen.
Ik mis nog 4 trailers welke aan de zijkant staan en op de plek waar flag A staat. Tevens 2 grote kisten aan de linker zijde. Bij de hijskraan mis ik nog wat van die dozen waarachter je lekker kan camperen.
Jaja, we weten het nu wel, zelfs de minecraft versie is beter dan die bovenstaande afbeelding. Lekker boeiend zeg.
Zolang je nog steeds hebt dat iemand met een hoge ping er ook voor zorgt dat iedereen een hoge ping heeft, blijf ik het nog steeds klote vinden dat je niet fatsoenlijk op de late uurtjes kunt gamen. Ik hoop dat ze dat toch echt anders gaan doen in de volgende game.
Zolang je nog steeds hebt dat iemand met een hoge ping er ook voor zorgt dat iedereen een hoge ping heeft, blijf ik het nog steeds klote vinden dat je niet fatsoenlijk op de late uurtjes kunt gamen. Ik hoop dat ze dat toch echt anders gaan doen in de volgende game.
Sorry Martin
Verwijderd
Dat klote lag verhaal weten we nu ook wel, boeiend zeg.
Dat je de beste bent en alles beter kan, weten we ook.
Ah, er schijnt een heel gemene glitch te zijn met reactive armor. Heb je die op de tank of LAV dan krijg je 10 extra seconden in de no go zone (dus 20 sec totaal). Op die manier heb je op maps als seine en bazaar genoeg tijd om de enemy tank/LAV uit de basis te jatten
. Laat op die maps dus nooit je tank onbemand staan.
Tank/LAV uit de basis jatten dat doe je sowieso niet.
Maar een tank of LAV achterlaten gebeurt helaas nog te vaak.
Meestal als ie disabled is en het poppetje eruit springt en wegrent.
Als je geen repair dude hebt en je wordt disabled blijf je gewoon zitten tot de tank kapot gaat. period.
Maar een tank of LAV achterlaten gebeurt helaas nog te vaak.
Meestal als ie disabled is en het poppetje eruit springt en wegrent.
Als je geen repair dude hebt en je wordt disabled blijf je gewoon zitten tot de tank kapot gaat. period.
Verwijderd
Nee ik blijf nooit zitten! meestal heb ik nog maar 10% en gooi ik een granaat naar de tank en boem weg tank!! En anders ben ik gewoon dood (dat is eigenlijk 9 van de 10 keer het geval hahaha)
Ja maar ik ben dan ook gewoon goed. Heb niet voor niets de award voor "Meeste Eigendunk" gewonnen in de GoTLive jaarverkiezingVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:24:
Dat klote lag verhaal weten we nu ook wel, boeiend zeg.![]()
Is gewoon een geinige verkiezing geweest onder de trouwe gotlivers. Ben verder nog 2e met Grootste No-lifer, Oppertroll en Tofste Actie, en winnaar Domste Actie, Grootste Rambo, Grootste Sloper en Slechtste Verliezer
Dubbel XP duurt trouwens nog de hele week zie ik net en we krijgen ook deze maand nog weer 5 assignments erbij:
The Assignments are:
M416 Specialist (unlocks Woodland Stripe Camo for this weapon)
ACW-R Specialist (unlocks Digital Woodland Camo for this weapon)
M240B Specialist (unlocks Woodland Oak Camo for this weapon)
JNG-90 Specialist (unlocks Navy Blue Camo for this weapon)
PP-19 Specialist (unlocks Desert Stripe Camo for this weapon)
Voor dezelfde wapens als de vorige assignments dus.
Ik ga geen 526 pagina's doorlopen, als je het niet erg vindt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:48:
[...]Joh, speel je op PS3? of op Xbox? Indien je op de PS3 speelt en wat vaker met tweakers weet je precies waar het over gaat. Wat je ook kan doen is ff dit topic doorlopen dan vind het eea aan ongein daarover.
Granaten doen trouwens geen damage bij tanks. Waarschijnlijk gaan ze bij jou gewoon kapot omdat ze disabled zijn. Of is dat ook weer speciaal op PS3 anders?
[ Voor 9% gewijzigd door BUwe op 04-01-2013 13:41 ]
Verwijderd
@martinspire: de mooiste uitspraak van BF3 zal je nooit winnen als PS3 ook mee doet. Jeroenimous heeft deze al in handen: "Godverdomme, ze spelen samen...."BUwe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:35:
[...]
Ik ga geen 526 pagina's doorlopen, als je het niet erg vindt.Ik speel zelf op Xbox (bijna altijd met Tweakers) en heb er nog nooit van gehoord. Is het niet gewoon zo, dat level 100 spelers zichzelf beter weten te positioneren en daardoor meer 90 graden hits recht op de zij- of achterkant maken? Heb het topic nog doorzocht op "tank shells" maar kan er niks over vinden, en buiten Tweakers is ook niks te vinden over dit mechanisme?
@BUwe: Het is meer als gein bedoelt. Als wij met de vaste groep tweakers spelen, zeggen we vaak als we dood gaan door een level100 "die level100 heeft betere armor en meer damage per kogel" dan ons. In het geval van Tank vs Tank en wij gaan eerder dood "Die level100 heeft tank shells die meer damage doen en level100 armor".
Het is al een paar keer geroepen. Maakt verder niet uit! Wees niet boos en agressief dat durven de meeste alleen maar achter het schermpje!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 13:43 ]
Ah zo. De enige level 100 colonel die ik vaak in een tank zie is Martin, en dat is gewoon een dikke cheater dus daar zijn we het wel van gewend dat hij duels wint.
Verwijderd
Om over de PS3 helden die Premium bezitten nog maar te zwijgen. Die zijn per definitie al beter dan welke Xbox speler ook
Daarnaast krijgen wij als PS3 Premium players ook extra ping in ons voordeel en zorgt elke kill van een PS3 Premium player er ook voor dat er op de Xbox iemand een DC krijgt..... Tsja het verschil moet er wezen
Daarnaast krijgen wij als PS3 Premium players ook extra ping in ons voordeel en zorgt elke kill van een PS3 Premium player er ook voor dat er op de Xbox iemand een DC krijgt..... Tsja het verschil moet er wezen
Verwijderd
Kwartel toch
@BUwe: Als ik een level 100 in de tank zie is het KingofCunnus hij is de TankKING van tweakers! Hij is heer en meester in de tank!! Hij is de beste tanknoob
Als ik King in de tank zie en ik ben de tegenstander doe ik bijvoorbaat al een ragequit! of ik stap over hahaa
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 14:32 ]
@moulin, dan moet je toch een xbox halen en op de partychat komen zitten aldaar. Ik ben er echt briljant
Wisten jullie bijvoorbeeld dat je op Donya Fortress de zaal waar eigenlijk iedereen altijd naartoe gaat (bij de C-vlag) gewoon de Ridderzaal kunt noemen? Best catchy imo.
Maar dat potje Conquest op Wake Island van laatst waar ik (volgens mij iets in de trant van: ) 70/5 had gehaald met tank was wel mooi ja. 5 attack choppers, 3 Anti Air, stuk of 15 tanks en een shitload aan jeeps afgeslacht. Was 1 van de leukste potten van afgelopen jaar voor mij. Jammer dat die blauwen toch wat minder waren. Heb ik lekker samen met volgens mij Buwe de A en B vlag op Wake constant vast kon houden. Is de rest zelfs C aan het verliezen. Dus ik daarheen en we hebben binnen notime alle 5 de vlaggen
Erg cool om die map ook eens als defender met overtuiging te winnen. Ook andere maps vind ik nu weer effe wat leuker om te doen. Conquest op de AK maps is nu bv best leuk in zo'n littlebird. Wel weer jammer dat er binnen notime weer 6 anti-air gasten op de grond rondlopen als je effe bezig bent
De afgelopen dagen weer effe geen lekkere potjes gespeeld. Begin van de week was het prima, maar nu zit ik weer met veel irritaties te spelen. Of ik kom gewoon effe niet bij de actie terecht.
Ik merk trouwens wel dat je de laatste tijd met Conquest vaker met Armor kunt rijden en dat je in Rush beter voor de Proximity sensor kunt gaan. In Rush heb je meestal minder last van jets of choppers, waardoor je het meestal wel red (en die proximity echt zoveel handiger is, scheelt je zo 5 kills die je anders niet had gezien), maar met Conquest heb je anders snel het gevoel dat je tank van plastic is ipv armor.
Hehehe, mja de laatste tijd gaat het wel lekker in tanks. Nu ik klaar ben met al die schijtassignments, kan ik weer eens lekker tank-hoeren. Begin nu zo langzamerhand ook steeds makkerlijker attack choppers en zelfs jets uit de lucht te schieten met die T90, dus dat gaat wel lekker, al ben je nog steeds echt een schietschijf als een jet zijn main-gun op je gebruiktBUwe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:46:
Ah zo. De enige level 100 colonel die ik vaak in een tank zie is Martin, en dat is gewoon een dikke cheater dus daar zijn we het wel van gewend dat hij duels wint.
Maar dat potje Conquest op Wake Island van laatst waar ik (volgens mij iets in de trant van: ) 70/5 had gehaald met tank was wel mooi ja. 5 attack choppers, 3 Anti Air, stuk of 15 tanks en een shitload aan jeeps afgeslacht. Was 1 van de leukste potten van afgelopen jaar voor mij. Jammer dat die blauwen toch wat minder waren. Heb ik lekker samen met volgens mij Buwe de A en B vlag op Wake constant vast kon houden. Is de rest zelfs C aan het verliezen. Dus ik daarheen en we hebben binnen notime alle 5 de vlaggen
Erg cool om die map ook eens als defender met overtuiging te winnen. Ook andere maps vind ik nu weer effe wat leuker om te doen. Conquest op de AK maps is nu bv best leuk in zo'n littlebird. Wel weer jammer dat er binnen notime weer 6 anti-air gasten op de grond rondlopen als je effe bezig bent
De afgelopen dagen weer effe geen lekkere potjes gespeeld. Begin van de week was het prima, maar nu zit ik weer met veel irritaties te spelen. Of ik kom gewoon effe niet bij de actie terecht.
Ik merk trouwens wel dat je de laatste tijd met Conquest vaker met Armor kunt rijden en dat je in Rush beter voor de Proximity sensor kunt gaan. In Rush heb je meestal minder last van jets of choppers, waardoor je het meestal wel red (en die proximity echt zoveel handiger is, scheelt je zo 5 kills die je anders niet had gezien), maar met Conquest heb je anders snel het gevoel dat je tank van plastic is ipv armor.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-01-2013 15:02 ]
Zonder reactive armor is het vooral een kwestie van erg voorzichtig positioneren, achter de linies blijven, van een afstand aanvallen en pas als je een hit of twee voorstaat (of weet dat je in de rug komt aanrijden) dichterbij andere tanks komen.
Ik heb ook wel aardig wat leuke CQ potjes gespeeld op AK maps met proximity scanner. Men verwacht niet dat je weet waar ze zit, waardoor je vrij makkelijke infantry bij vlaggen op kan ruimen. Dat lukte vooral op Death Valley erg goed.
Ik heb ook wel aardig wat leuke CQ potjes gespeeld op AK maps met proximity scanner. Men verwacht niet dat je weet waar ze zit, waardoor je vrij makkelijke infantry bij vlaggen op kan ruimen. Dat lukte vooral op Death Valley erg goed.
Mja in conquest maps met minder air heb ik er ook minder problemen mee. Bij maps als Kargh Island en Oman kan het echter snel afgelopen zijn. In maps als Damavand, Karkand of Canals blijf ik lekker bij mijn proximity scan. Al ben ik bij Rush meestal wel een stuk bedrevener om jets lekker te laten crashen tegen palen
Lekker gespeeld vanavond jongens!!!
Beetje laat geworden.... haha
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat wel haha 
Die Kirupt (lvl100 van het laatste potje Bazaar gisteren) is wel goed: SPM van bijna 1.000.
Hij speelt wel veelal met de makkelijkere wapens.
Die Kirupt (lvl100 van het laatste potje Bazaar gisteren) is wel goed: SPM van bijna 1.000.
Hij speelt wel veelal met de makkelijkere wapens.
Verwijderd
Inderdaad lekker potten gespeeld gisteren vooral toen we naar een andere server gingen. 4 tweakers en 1 random tegen 8 tweakers en 1 level 100 random en dat een aantal potten lang dan heb je geen zin meer om te blijven.
Jullie hadden wel jezelf mogen verdelen sloeg helemaal nergens op. Maarja we hebben met zijn 4en toch nog wat potten geprobeerd. Sommige mensen vertrekken al na een paar keer dood te zijn gegaan.
Jullie hadden wel jezelf mogen verdelen sloeg helemaal nergens op. Maarja we hebben met zijn 4en toch nog wat potten geprobeerd. Sommige mensen vertrekken al na een paar keer dood te zijn gegaan.
Die potten gingen inderdaad nergens over...
Maar ja, we hebben ook een pot met zijn vijven tegen Jackal (in z'n uppie in het team) gespeeld haha
Wonder boven wonder wonnen we die nog ook
De latere potten, tegen de randoms werden leuker. Vooral Metro en Bazaar.
Maar ja, we hebben ook een pot met zijn vijven tegen Jackal (in z'n uppie in het team) gespeeld haha
Wonder boven wonder wonnen we die nog ook
De latere potten, tegen de randoms werden leuker. Vooral Metro en Bazaar.
Verwijderd
Pot1:
http://battlelog.battlefi...how/77277371/4/230420491/
Pot2:
http://battlelog.battlefi...how/77279234/4/230420491/
Pot3:
http://battlelog.battlefi...how/77280899/4/230420491/
Pot4:
http://battlelog.battlefi...how/77283011/4/230420491/
Ergste is nog dat we nog maar met 4 man waren en niemand stapt over. Worden we nog geraped ook nog, nog wat mortar randdebielen. Toen hadden wij zoiets van krijg de tering maar we gaan.
http://battlelog.battlefi...how/77277371/4/230420491/
Pot2:
http://battlelog.battlefi...how/77279234/4/230420491/
Pot3:
http://battlelog.battlefi...how/77280899/4/230420491/
Pot4:
http://battlelog.battlefi...how/77283011/4/230420491/
Ergste is nog dat we nog maar met 4 man waren en niemand stapt over. Worden we nog geraped ook nog, nog wat mortar randdebielen. Toen hadden wij zoiets van krijg de tering maar we gaan.
Sowieso denk ik dat er maar weinig mensen over zullen stappen.
Buiten dat, als ik tegen Joshje én King kom te spelen was ik ook al lang weg gegaan
Buiten dat, als ik tegen Joshje én King kom te spelen was ik ook al lang weg gegaan
In welke platoon spelen jullie allemaal? Ik had me aangemeld bij GoT 2 maar niemand accepteert mn request....niemand meer actief misschien? Berichten zijn van maanden geleden...
Anyway ps3; Dutch-President
De meest actieve spelers zitten in Platoon 1 
ik zal je vanavond even toevoegen op psn
(heb je via battlelog ook een request gestuurd)
ik zal je vanavond even toevoegen op psn
(heb je via battlelog ook een request gestuurd)
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 05-01-2013 16:16 ]
Verwijderd
Voeg mij ook maar toe.randy_e schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:52:
In welke platoon spelen jullie allemaal? Ik had me aangemeld bij GoT 2 maar niemand accepteert mn request....niemand meer actief misschien? Berichten zijn van maanden geleden...
@martin: BF3stats lopen voor de PS3 een beetje achter volgens mij. Krijg vaak niet de correcte info.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 10:04 ]
Dat valt me in het game-menu altijd op:
Als ik mijn stats daar bekijk lijkt alles te kloppen, behalve mijn level; die loopt bijna driekwart level achter...
Wanneer na een potje de punten erbij geteld worden klopt het daar weer wel.
Raarrrrrr
Maar genoeg over verkeerde info; dat weten we nu wel
Als ik mijn stats daar bekijk lijkt alles te kloppen, behalve mijn level; die loopt bijna driekwart level achter...
Wanneer na een potje de punten erbij geteld worden klopt het daar weer wel.
Raarrrrrr
Maar genoeg over verkeerde info; dat weten we nu wel
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2013 13:09 ]
Hallo iedereen!
Net nieuw hier, naja niet echt nieuw, houd het al een tijd in de gaten op werk
Speel al sinds de launch bf3 op de xbox, nog nooit premium gehaald..
is het wel waard om dit nu nog te halen?
en krijg ik dan alle dlc's, incl wapens?
Als iemand x wil spelen, Zubonja1991 adden
Net nieuw hier, naja niet echt nieuw, houd het al een tijd in de gaten op werk
Speel al sinds de launch bf3 op de xbox, nog nooit premium gehaald..
is het wel waard om dit nu nog te halen?
en krijg ik dan alle dlc's, incl wapens?
Als iemand x wil spelen, Zubonja1991 adden
PSN: Europhea
Premium is het sowieso waard als je regelmatig speelt.
Je krijgt dan inderdaad gewoon alles
dat word dus premium halen!dvdkiwi schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:33:
Premium is het sowieso waard als je regelmatig speelt.
enig idee hoeveel punten het is?
50 euro 
Wij van playstation doen niet aan die rare punten hahaha
*4000*
Wij van playstation doen niet aan die rare punten hahaha
*4000*
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2013 16:39 ]
Maar wel aan hogere prijzen
. 4200 Microsoft points zijn op Ebay al voor zo'n 39 euro te vinden.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
It's Judgement Day in the world of Battlefield!
[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 06-01-2013 18:17 ]
Speel laatste tijd binna alleen nog maar op hardcore servers, bijna geen n00b spelers en veel meer PTFO. Iemand zin in een avondje CQ hardcore?
Divide and conquer.
Verwijderd
Duur € 39 voor Premium. Ik heb € 25 betaald komen wij van playstation toch goedkoper uit als je het een beetje handig speelt.AntraXxX schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:13:
Maar wel aan hogere prijzen. 4200 Microsoft points zijn op Ebay al voor zo'n 39 euro te vinden.
Verwijderd
Het mag ondertussen toch wel een keer bekend zijn dat de PS3 Premium players meer waar voor hun geld krijgen he!AntraXxX schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:13:
Maar wel aan hogere prijzen. 4200 Microsoft points zijn op Ebay al voor zo'n 39 euro te vinden.
ontopic: Binnenkort toch echt maar weer eens de PS3 aanslingeren, volgens mij heb ik al bijna 2 weken niets meer gedaan
Iemand nog behoefte om de 5 multi-kills "Rambo" assignment te halen?
Ik keek ff naar mijn Assignments en zie dat ik veel met shotguns moet lopen. Ik voel me echt misselijk omdat ik een hekel aan shotgun gebruikers heb en nu zit ik er mee...
Steam ID: TheLastOttoman
Gewoon even de Spas pakken op Metro en je hebt ze zo binnen.
Verwijderd
870MCS all the way! Alleen voor het geluid is het al de moeite waard om er een avond mee lopendvdkiwi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:50:
Gewoon even de Spas pakken op Metro en je hebt ze zo binnen.
Verwijderd
Jazeker ik heb er nog 3 nodig haha en ik word helemaal ziek van die assignmentMon0lith schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:42:
Toch besloten de PC versie weer op te pakken, had nog een origin tegoed dus maar de EN versie gehaald (RU versie blijft gekloot) en volledige unlockpack. Beetje jammer dat je dan niet je scopes/barrels unlocked, maar wat is dit weer wennen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, prima shotgun. Met Slugs is ie bovendien ook nog erg sterk. Je moet alleen wel preciezer mikken, maar vrijwel elk schot = kill. Avondje CQC maps en je hebt hem makkelijk.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:31:
[...]
870MCS all the way! Alleen voor het geluid is het al de moeite waard om er een avond mee lopen
Keihard ja... Wat een schijt assignmentMon0lith schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:42:
+1.
Die is imo niet gemaakt voor de console.
De 870MCS was mijn favo wapen in BFBC2
Was ook het enige wapen waar ik een platinum ster voor had (1007 kills).
Heerlijk!!
In BF3 heb ik 'm nog niet aangeraakt, maar ik ben bang dat als ik dat doe dat ik de rest laat liggen haha
Die is imo niet gemaakt voor de console.
De 870MCS was mijn favo wapen in BFBC2
Was ook het enige wapen waar ik een platinum ster voor had (1007 kills).
Heerlijk!!
In BF3 heb ik 'm nog niet aangeraakt, maar ik ben bang dat als ik dat doe dat ik de rest laat liggen haha
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2013 17:48 ]
Heb tot nu toe vier multikills, 3x C4 en 1x KH2002 multikill. Er doen zich op console ook genoeg situaties voor om een multikill te behalen, alleen is het idd wel iets moeilijker om het uit te voeren (flanken). Ik loop wel iets meer dan normaal als support, maar ik zit er niet excessief voor te campen of puur te spelen om die multikill. Alleen als ik de mogelijkheid zie dan altijd ff proberen. Alle vier in rush overigens (damavand/seine/metro), bewegen mensen immers meer voorspelbaar.
Het is toch juist mooi dat er zo een moeilijke assignment is. Als er iets zeldzaamst valt te behalen zou dat meer aan moeten spreken. Vind het behalen van deze assignment en de bullseye trophy één van de leukste dingen in dit spel. Interessanter dan ranks etc. (skills ipv farmen).
Het is toch juist mooi dat er zo een moeilijke assignment is. Als er iets zeldzaamst valt te behalen zou dat meer aan moeten spreken. Vind het behalen van deze assignment en de bullseye trophy één van de leukste dingen in dit spel. Interessanter dan ranks etc. (skills ipv farmen).
[ Voor 22% gewijzigd door KngfCnns op 07-01-2013 18:51 ]
Met bv een LMG kan je er ook 1 halen toch?
Ik dacht dat de voorwaarde was om in ieder geval niet de trekker los te laten.
Van het weekend had ik een perfecte situatie (rusk op Karkand):
6 man bij elkaar. 1 granaat had het kunnen doen, maar ze schoten mij dood en ik had geen granaten meer
6 man bij elkaar. 1 granaat had het kunnen doen, maar ze schoten mij dood en ik had geen granaten meer
Als het met een assault rifle kan (kh2002), dan moet het met een lmg ook kunnen ja. Maar er mag niet meer dan x millisecondes tussen de volgende kill zitten.dvdkiwi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:53:
Met bv een LMG kan je er ook 1 halen toch?
Ah, oke.
Niet dat ik van plan ben om ze te halen hoor;
ze komen wel binnen als ze binnen komen
Niet dat ik van plan ben om ze te halen hoor;
ze komen wel binnen als ze binnen komen
Misschien dan even een dag en tijdstip afspreken met minimaal 6 man door om de beurt c4 kills bij elkaar te maken?Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:36:
[...]
Jazeker ik heb er nog 3 nodig haha en ik word helemaal ziek van die assignment
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 07-01-2013 19:27 ]
wat is GOT toch een zielige kutserver zeg. met van die jank admins die niet tegen hun verlies kunnen. zit op zo een nieuwe AM map te spelen. zit in een tank en ik knal 2 keer bwb bwb uit de heli en dan word ik gekicked. voor fucking wat ? wel tof lopen doen op tweakers hoe volwassen men wel doet en pronken met een zogenaamde volwassen server maar dit is gewoon de tweede keer dat ik word gekicked omdat ik iemand blijkbaar irriteer. suck met je server echt waar.
xbox of ps3? want op ps3 hebben we momenteel geen GoT server
xbox. maakt niet uit. ben er echt klaar mee met dit soort gedrag. BADMIns
Vandaag op de PS3 ook een zielige admin meegemaakt.
Conquest Metro 1000 tickets.
Pot ging wel lekker, maar de vijand (RU) kwam niet bij B; die werd goed verdedigd door ons.
Met nog 400 tickets voor de vijand te gaan wordt ik overgezet.
Waarom ik dacht ik? Ik stond zo ongeveer ergens onderaan in ons team.
Kleine 50 tickets later wordt ik gekicked...
Niet om plek te maken voor eventuele leden, want de server zat niet vol.
Joshje weer gejoined, weer gekicked.
Joshje weer gejoined, potje uitgespeeld.
De admin had wel een hoop spelers uit mijn "nieuwe" team overgezet naar mijn "oude" team,
met als gevolg dat we als RU gebaseraped werden.
Ik vraag me heel erg af waar deze (lvl100) admin mee bezig was... volgens mij wilde ie gewoon zelf spawnrapen.
*sorry aan alle tweakers die ik af heb geschoten nadat ik was over gezet. Dat was natuurlijk nooit mijn bedoeling
Later met Joshje, Scorbravs en Kurd een paar potten rush gespeeld.
Kurd is een bazen-aanstraler!
Pot ging wel lekker, maar de vijand (RU) kwam niet bij B; die werd goed verdedigd door ons.
De admin had wel een hoop spelers uit mijn "nieuwe" team overgezet naar mijn "oude" team,
Ik vraag me heel erg af waar deze (lvl100) admin mee bezig was... volgens mij wilde ie gewoon zelf spawnrapen.
*sorry aan alle tweakers die ik af heb geschoten nadat ik was over gezet. Dat was natuurlijk nooit mijn bedoeling
Dat laggende potje ervoor zaten er naast die Polen o.a. paar man uit USA en Saudi Arabië, ....toch echt tijd dat ze dat gaan filteren
PSN: Deere6030
Verwijderd
GOT op xbox is misschien zo. Toen wij PS3 nog een server hadden ging dat niet zo. Gewoon de regels volgen en je kon lekker spelen. Misschien ligt het aan het niveau of leeftijd van de meeste spelers op Xbox.innerchild schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:35:
xbox. maakt niet uit. ben er echt klaar mee met dit soort gedrag. BADMIns
Ik maak 1 opmerking over de xbox en meteen de grootste gezeik hier!
Ontopic: wat betreft het overgezet, gekicked of gebanned worden tja dat gebeurt zo vaak. Pas geleden nog op en 300% NL server gehad. Meneer admin vond het niet leuk dat ik zoveel van zijn clannetje neerschoot met mijn JNG
Maarja zo zie je maar gewoon een eigen server huren, DICE servers joinen of gewoon niet zeuren als je gekicked wordt door een admin om niets.
Die metro pot was zo cool totdat die debiele admin begon te schuiven met iedereen.De Russen kwamen niet bij B, maar er werd constant heftig gevochten op de linie van de ticketbooth waarbij de tickets redelijk gelijk bleven. Gerevived en gehealed als een malle in dat rondje.dvdkiwi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:07:
Vandaag op de PS3 ook een zielige admin meegemaakt.
Helaas, toe het switchen begon konden wij alsnog opstomen en werd het de laatste 100 tickets baserapen. En dat allemaal door zo een waardeloze admin..
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit was die mafkees (bwb bwb) die niet tegen zijn verlies kon en mij van de server aftrapte omdat ik hem 2 keer met mijn tank uit de heli heb geschoten :
http://www.gotlive.nl/forum/user-188.html
Ondanks de vele werk uren maar weer xbox live aangeschaft, vanavond maar even lekker knallen!
Zijn er betrouwbare site's die snel en goedkoop xbox live punten verkopen?
ebay, ergens in mijn eerdere posts in dit topic vind je een linkRazenko schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:50:
Ondanks de vele werk uren maar weer xbox live aangeschaft, vanavond maar even lekker knallen!
Adminrechten ontnemen zou ik zeggen, maar goed ik speel niet op de Xbox en ben niet de eigenaar van de server.innerchild schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:46:
Dit was die mafkees (bwb bwb) die niet tegen zijn verlies kon en mij van de server aftrapte omdat ik hem 2 keer met mijn tank uit de heli heb geschoten :
Innerchild, don't be hatin'
"wat is GOT toch een zielige kutserver zeg. met van die jank admins die niet tegen hun verlies kunnen. zit op zo een nieuwe AM map te spelen. zit in een tank en ik knal 2 keer bwb bwb uit de heli en dan word ik gekicked. voor fucking wat ? wel tof lopen doen op tweakers hoe volwassen men wel doet en pronken met een zogenaamde volwassen server maar dit is gewoon de tweede keer dat ik word gekicked omdat ik iemand blijkbaar irriteer. suck met je server echt waar."
Snap je frustratie, maar begrijp wel dat er meerdere admins actief zijn op onze server met een kort lontje en daar bwb bwb eigenlijk niet een van
"wat is GOT toch een zielige kutserver zeg. met van die jank admins die niet tegen hun verlies kunnen. zit op zo een nieuwe AM map te spelen. zit in een tank en ik knal 2 keer bwb bwb uit de heli en dan word ik gekicked. voor fucking wat ? wel tof lopen doen op tweakers hoe volwassen men wel doet en pronken met een zogenaamde volwassen server maar dit is gewoon de tweede keer dat ik word gekicked omdat ik iemand blijkbaar irriteer. suck met je server echt waar."
Snap je frustratie, maar begrijp wel dat er meerdere admins actief zijn op onze server met een kort lontje en daar bwb bwb eigenlijk niet een van
https://powershellisfun.com
Bwb is inderdaad niet de gast die uberhaupt mensen eruit gooit. Ja hij heeft admin rights, maar die gebruikt ie voor zover ik weet alleen om grote laggers eruit te gooien. Net als ik.
De kans is groot dat je gewoon de verkeerde was die eruit gegooid is. Ik heb het ook wel eens, dan zit je in het menu om iemand eruit te gooien en dan verspringen gamertags omdat iemand meer punten haalt, waardoor je ineens de verkeerde eruit gooit.
TheXS is overigens wel iemand die soms wat te snel mensen eruit gooit, maar verder zijn er niet van dat soort admins. Als je er overigens uit gekicked bent ipv gebanned, dan was dat om plaats te maken, maar met een tank een chopper uit de lucht schieten is imo geen reden voor een kick of ban. Dat doet ik ook zo vaak
Misschien was er een eerder moment waarop iemand besloot je eruit te gooien, maar deed ie het pas nadat je bwb afschoot. Ik ben het in ieder geval niet geweest, maar zo te merken heb je toch al geen zin om terug te komen, dus veel succes verder.
Het grote probleem de laatste tijd is overigens dat het eigenlijk niet meer uitmaakt waar je vandaan komt. Als er 1 of 2 laggers in de game zitten, dan heeft ineens iedereen daar last van. Ik snap niet precies wat er met de net-code aan de hand is, maar we doen ons best om een zo lag-vrij potje te spelen en soms lukt dat gewoon niet. Gister op Metro hadden we er ook zwaar last van, terwijl er maar 2 Amerikanen in de game hebben gezeten. Dik veel hitmarkers krijgen zonder een kill, zelf met 2 kogels worden afgeschoten, terwijl je ping naar bv google gewoon 19 is.
De kans is groot dat je gewoon de verkeerde was die eruit gegooid is. Ik heb het ook wel eens, dan zit je in het menu om iemand eruit te gooien en dan verspringen gamertags omdat iemand meer punten haalt, waardoor je ineens de verkeerde eruit gooit.
TheXS is overigens wel iemand die soms wat te snel mensen eruit gooit, maar verder zijn er niet van dat soort admins. Als je er overigens uit gekicked bent ipv gebanned, dan was dat om plaats te maken, maar met een tank een chopper uit de lucht schieten is imo geen reden voor een kick of ban. Dat doet ik ook zo vaak
Misschien was er een eerder moment waarop iemand besloot je eruit te gooien, maar deed ie het pas nadat je bwb afschoot. Ik ben het in ieder geval niet geweest, maar zo te merken heb je toch al geen zin om terug te komen, dus veel succes verder.
Het grote probleem de laatste tijd is overigens dat het eigenlijk niet meer uitmaakt waar je vandaan komt. Als er 1 of 2 laggers in de game zitten, dan heeft ineens iedereen daar last van. Ik snap niet precies wat er met de net-code aan de hand is, maar we doen ons best om een zo lag-vrij potje te spelen en soms lukt dat gewoon niet. Gister op Metro hadden we er ook zwaar last van, terwijl er maar 2 Amerikanen in de game hebben gezeten. Dik veel hitmarkers krijgen zonder een kill, zelf met 2 kogels worden afgeschoten, terwijl je ping naar bv google gewoon 19 is.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 08-01-2013 11:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.