⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Aan het begin van de avond ging het daarentegen heerlijk.
Al met al toch ff leuk gespeeld.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
@Jeroeniemoes:
Ik zag je inderdaad nog Scavenger doen; wilde je nog joinen maar het was al laat
Ik zal deze week weer eens wat meer Aftremath gaan spelen, die speel ik veel te weinig
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2012 08:55 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Was het daarna beter dan?dvdkiwi schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:55:
Dat potje Bazaar werd echt te erg met de lag... zo hard heb ik het nog niet meegemaakt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heeeeeeeeey Ramon,Dynamix schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:00:
Na 3 weken rum en sigaren ben ik ook weer van de partij. Net even de AM mappen bekeken op lege servers en ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet! Kijk uit naar AM in volle glorie
Goede vakantie in Cuba gehad?
Ik kom vanavond ook nog wel ff online!
Daarna hebben ik, Cheiron, Scobravs en Jeroeniemoes een andere server opgezocht: nergens last meer van
@Dynamix: Aftermath is coowl
Had je ook niet moeten doen, waren vreselijke potjesdvdkiwi schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:55:
Dat potje Bazaar werd echt te erg met de lag... zo hard heb ik het nog niet meegemaakt.
@Jeroeniemoes:
Ik zag je inderdaad nog Scavenger doen; wilde je nog joinen maar het was al laat
Ik zal deze week weer eens wat meer Aftremath gaan spelen, die speel ik veel te weinig
Ben ook Boris nog gejoind met AM om die aangepaste Vodnik-kills te halen. Lukte ook erg slecht, ik raakte niks en je bent er zo uitgeschoten
binnenkort maar met iemand die sniper-coop-missie foutloos voltooien! Lastigste trophy ooit...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ACB90 Statistics
kills: 338
headshots: 1
shots fired: 2235
accuracy%: 19.5
Misschien ben jij niet zo goed in knifen...dvdkiwi schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:30:
Iemand een idee hoe dit kan:
ACB90 Statistics
kills: 338
headshots: 1
shots fired: 2235
accuracy%: 19.5
Maar die ene headshot...
misschien een verkeerde knop ingedrukt en mijn knife toevallig in iemand z'n hoofd gegooid
*laatst op een 500%TDM Canals eens geprobeerd een knife ribbon te halen, maar ik kwam niet verder dan 3 kills... nu werkte het andere team ook niet echt mee lol*
Verwijderd
Misschien straks weer ff schieten de mlti kills weer proberen te halen.
Klein filmpje wat mij ook vaak overkomt, ben je eindelijk een keer gunner gebeurt dit:
YouTube: BATTLEFIELD FRIENDS - Chopper Expert (Season 2 Premiere)
Hij is weer leuk
Flickr PSN ID= cheironnl
De tegenstanders waren gelukkig ook niet al te goed
En een heerlijk rondje met Jackal in de heli gedaan
Je weet nu hoe je moet vliegen in de heli? Laag blijven (blijft lastig voor Kurd, haha)!!!
Stond op een gegeven moment op een k/d van 1/2
Als bonus hadden we ook nog eens een mega-brak team wat elke 5 minuten weer gewisseld werd voor een nog brakker team. Tanks die niet worden aangepakt. Campers die men lekker laat zitten om liever een do-or-die-revive te doen. Spawnbeacons die men gewoon niet opzoekt om vervolgens weer voor de zoveelste keer in de rug te worden gepakt en tegenstanders die jij niet kan raken (of met 100 hitmarkers) en jou in 1 kogel neerschieten. Totale bullshit.
Echt 2 gasten waar ik met een M60 op 5 meter afstand per stuk zeker 40 kogels in heb zitten pompen waarvan er maar 1 dood is gegaan en die ander had nog 58% over
Steam ID: TheLastOttoman
Jos overreed mij gisteren ook, terwijl ik gewoon in zijn team zat
Kill it with fire!!!
Verwijderd
Ook het instorten van gebouwen vind ik altijd erg gaaf, dus als er maar 1 of 2 schoten nodig zijn als er toch geen gevaar is, dan wil ik wel even zien hoe ie instort
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 18-12-2012 11:49 ]
Weet nog dat we op een keer een aanvallend team de eerste mcom wilde laten krijgen door hem zelf op te blazen. Totdat ik opeens zag:"-1500" WTF!BatmanHorizon schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:12:
Doet me denken aan die goede oude bc2 tijd (doh), toen mcoms nog in instortende gebouwen zaten. -2000 minpunten voor own mcom destroyed + multi teamkills
. Collateral damage was zo leuk. Vallend puin in bf3 blijft heel tof, maar jammer dat er niet vaak een instortend gebouw actief bijdraagt in een ronde
.
Flickr PSN ID= cheironnl
En toch vind ik het jammer dat ik je niet opgeblazen heb gisteren
Er zat C4 genoeg op je LAV haha
Kom een keer bij mij langs, ga me dan zitten trollen.
Eens kijken hoe lang jij dat leuk gaat vinden. Denk niet dat je dat lang vol gaat houden
Maar nu zie ik dat mijn support gast maar 3 C4's... how come??
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Zo wat een mooie pot gespeeld gisteren:
http://battlelog.battlefi...how/75262813/4/230420491/
Duurde wel een beetje lang maar toch weer veel punten gescoord met mijn recon klasse.
Vanavond maar eens proberen om multi kills te maken met een M60, M240B of PKP. Met C4 duurt het zo ontzettende lang voordat het lukt!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 10:40 ]
Heb ook al wat getrolled met c4 voor die multikills, maar kwam telkens opmaar 3 kills
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Ik dus ook elke keer 3 kills mijn teammaten bescheurde zich helemaal omdat ik steeds maar geen 4 kills maakte....
Nog maar 4 jet kills en 4 choppers neerhalen met de jet en de Maverick assignment is binnen
Dat is gewoon nog eerder dan de Chopper assignment, waarvoor ik nog 14 tanks moet kapot maken.
Voor de assignment nog maar 1 multi kill te pakken, maar dan wel met een handgranaat.Jeroenimoes schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:09:
Lekkere scores jongens
Heb ook al wat getrolled met c4 voor die multikills, maar kwam telkens opmaar 3 kills
1 handgranaat was goed voor 6 kills
Verwijderd
Hoeveel C4 lag erbij?Jackal131 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:31:
[...]
Voor de assignment nog maar 1 multi kill te pakken, maar dan wel met een handgranaat.
1 handgranaat was goed voor 6 kills
Was op Grand Bazaar Rush bij 1e Mcom A. Hun hele team zat daar zo'n beetje te campen.
moulin was een mooi potje voor mortar kills
En overmorgen end game teaser, op die toepasselijke datum
[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 19-12-2012 19:34 ]
Was er gelijk klaar mee.
Verwijderd
Wel geinige potjes gespeeld maar weer geen multi "fucking" kill!!
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/75349419/4/230420491/
Too. Much. Epicness. Echt prachtige montage!BatmanHorizon schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:31:
Als threatty weer met een nieuwe montage komt moet je m natuurlijk hebben gezien:
PS2???
Kunnen we niet gewoon met een aantal man afspreken in een lege server enVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:10:
daar om de beurt c4 multikills bij elkaar maken
Verwijderd
*normaliter legt Kiwi het wel af tegen jullie*
Als Joshje niet in de Lav had gezeten was het een stuk betere ronde geweest haha
De potten daarvoor, vooral de granatenregen in de gang bij vlag C op Seine, gingen niet echt ergens over
Die heeft me wel een hoop granaten gekost trouwens lol
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 20-12-2012 12:30 ]
Als ik support ben, dan regent het bij mij ook altijd wel granaten. Kistje neerzetten en gooi maar op de mcom, chokepoints of enemy campspots. Op den duur heeft het team ook wel door dat het effectief is, waardoor je niet alleen meer kistjes krijgt (en dus meer kunt gooien), maar ook aardig wat punten binnenharkt. Daarnaast heb je dan nog gewoon een gun beschikbaar met full ammo mocht een tegenstander naar buiten komen. Vooral in Bazaar, Seine en Metro is dat erg handig.dvdkiwi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:45:
Potje op Bazaar ging redelijk goed; we hadden jullie wel een paar keer
*normaliter legt Kiwi het wel af tegen jullie*
Als Joshje niet in de Lav had gezeten was het een stuk betere ronde geweest haha
De potten daarvoor, vooral de granatenregen in de gang bij vlag C op Seine, gingen niet echt ergens over
Die heeft me wel een hoop granaten gekost trouwens lol
We zaten met 4, 5 man bij vlag C op Seine (verder hadden we alle vlaggen).
Iedereen gooide ongelimiteerd (want ammo-packs) granaten in de tunnel richting de vijandelijke basis.
Waarom weet nog steeds niemand, maar het zag er grappig uit
Het werkte in ieder geval wel op de lachspieren
Mij is het nog geen 1x gelukt... niet met TMD, CQ en RushVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:35:
Hahaha opzich niet verkeerd maar probeer het eerst ff zelf. Als het 2 keer lukt moet het ook nog 3 keer lukken denk ik hoop ik
Verwijderd
extra info concerning End game:
http://www.pcgamer.com/20...t-bikes-capture-the-flag/
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 15:52 ]
ik had geen repair dude dat was ik zelfVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:10:
Joshje jij kleine gleuf!! Wat heb ik op jou lopen schelden zeg!! Kut LAV....hoe reload jij zo snel met de AFDBLABLA shells. En ik maar proberen jou kapot te krijgen met mijn BMP dat ging niet goed!! (helaas zonder repair dude die had jij wel helaas hahaha) Wanneer gan we weer een keer bolt action only spelen dan hahaha.
Leuke pot!!
Daarbij kwam er in ons team een beetje de klad in op het einde (mensen bleven maar proberen B te pakken) waardoor het echt spannend werd. Eerste leuke gebalanceerde pot in een lange tijd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Later Bad Company 2 maar weer eens aangeslingerd en twee legendarische potjes gehad op Valparaiso Rush, eerst hoogpersoonlijk 8 MCOMs destroyed in 1 potje, daarna potje defender waarbij de enemy niet verder kwam dan base 2.
[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 21-12-2012 13:46 ]
linkje? ik kan hem nog niet vindenBatmanHorizon schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:44:
End Game teaser voor premium is out. Ziet er wel grappig uit, die dirt bikes
Cogitationis poenam nemo patitur
PSN: Deere6030
Dat wordt lachen, een beetje van achterop een dirtbike in de rondte schieten
Flickr PSN ID= cheironnl
Cogitationis poenam nemo patitur
En het begon al dat Tairino een zuivere hattrick op me had
Gelukkig wel een beetje voor assignments kunnen werken; dat ging gelukkig wel goed
*het was wel erg rustig online*
- Campers
- Bunnhyoppers
- "Snel gaan liggen'ers"
- Spawnkillers
Echt vervelend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar toch: veel vervelende lui aan de overkant gehad...
Aan de andere kant: gisteren geen potje verloren
Het feit dat het als een enorme overwinning aanvoelt als je een map niet verliest als defender, zegt wat mij betreft al genoeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2012 13:53 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik gebruik m op chrome, daarop werkt ie iig welcheiron schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:55:
Gebruiken jullie eigenlijk nog de "betterbattlelog" addon voor battlelog? Na een reinstall van mijn computer probeerde ik het weer te installeren onder firefox, maar ik krijg het niet werkend. Firefox geeft aan dat de addon loopt, maar ik zie geen enkel verschil in battlelog (dus ook niet de wapenstats waar ik naar op zoek ben..)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1vbvpu1xF_Q]
(tijdje geleden postte Pa4jv volgens mij een video van die gast, hilarisch)
Zo niet dan wil ik dat wel eens voorstellen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Morgen 24.00 klaar, dus dan maar weer eens kijken of er nog mensen online zijn
Toppunt (vond ik) was een 700 tickets conquest Metro met 3 man van ons tegen 4 van hun
Onze squad (wat dus gelijk ons hele team was) speelde lekker samen
http://battlelog.battlefi...how/76183351/4/184351504/
Daarna nog wat Aftermath gedaan, maar daar zaten wat lastige tegenstanders bij...
Je was niet de enigedvdkiwi schreef op woensdag 26 december 2012 @ 07:03:
Pfff, zit ik gewoon te werken hier met de kerst...
Een echte FPS is ook natuurlijk veel te moeilijk voor een CoD spelertje. Hahaha echt grappig om te zien, een CoD speler met een F2000 voor het eerst. Toch wel anders hé dan dat Black ops 2 dat je speelt?Unomomentodado schreef op maandag 24 december 2012 @ 22:22:
El Presador, de koning van CoD, vind BF3 maar niks.
[video]
(tijdje geleden postte Pa4jv volgens mij een video van die gast, hilarisch)
Geloof me, het niveau van BF3 na de Close quarters patch, is echt ontzettend laag geworden.
Na B2K was BF3 het allerleukst met de 1e versie van de FAMAS. Heerlijk toen.
Hij zegt, waste money on aftermath, hahahah. Zegt al genoeg.
Verwijderd
En wat betreft echte shooters kun je BF3 ook maar beter buiten beschouwing laten.
Echte shooters zijn m.i. games als UT en CS. BF3 past beter in het straatje 'soldaatje spelen voor gevorderden'
Ik speel eigenlijk alles door elkaar; CoD(2,BO,MW3), BF (1,BC2,BF3), UT(99, 2k4), CS (1.6, CSS) en dan merk je het verschil wel duidelijk tussen wat wel en geen shooter is
Verwijderd
kiwi: bij fear1 liep mij het dun inderdaad ook al door de broek haha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 18:57 ]
UT 99 en CS 1.6...Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:57:
Dacht ergens gelezen te hebben dat deze gast een lvl100 was in BF3, wilt niet zeggen dat ie ubergoed is maar wel dat genoeg gezien heeft om te kunnen oordelen.
En wat betreft echte shooters kun je BF3 ook maar beter buiten beschouwing laten.
Echte shooters zijn m.i. games als UT en CS. BF3 past beter in het straatje 'soldaatje spelen voor gevorderden'Niet dat dit het spel er minder leuk op maakt hoor!
Ik speel eigenlijk alles door elkaar; CoD(2,BO,MW3), BF (1,BC2,BF3), UT(99, 2k4), CS (1.6, CSS) en dan merk je het verschil wel duidelijk tussen wat wel en geen shooter is
Verwijderd
Yup, beidde zijn nog te spelen hoor! Alhoewel ik tegenwoordig vaker UT2k4 pak, is gelijk ook het maximale wat mijn brakke laptoppie trektonox schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:51:
[...]
UT 99 en CS 1.6...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man, wat heb ik me vermaakt met die spellen op school
Goeie ouwe tijd
Zijn die spellen overigens nu nog te spelen online?
Daarna opnieuw een pot gestart en een ontzettend spannende pot rush op Epicenter gehad;
Het waren 150 tickets en de vijand had iedere mcom binnen een minuut opgeblazen.
Bij de laatste kwamen ze er niet door, ons team verdedigde goed alle toegangswegen waardoor ze die laatste mcom niet konden pakken
Een gastje wal wel irritant, maar nu zie ik waarom: die speelt alleen met de P90...
http://battlelog.battlefi...12/weapons/278312095/ps3/
Waarom zou je blijven spelen met één bepaald wapen terwijl er gewoon meer dan 80 verschillende wapens in het spel zitten? (maar dat is mijn mening)
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2012 14:56 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Tja, kiwi, sommigen blijven bij 1 wapen en zelfs klasse. Ik vind dat ook raar, ik heb zo minj favorieten, maar uit de top 5 lijst van mijn top wapens gebruik ik de meesten nog maar weinig. Gewoon voor de afwisseling. Heb ook een favoriete klasse, maar probeer zoveel mogelijk mijn klasse en wapen af te stemmen op de omstandigheden. Houd het leukr, vind ik ook.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:53:
Gisteravond verdomme in mijn eerste pot al een vastloper...
Daarna opnieuw een pot gestart en een ontzettend spannende pot rush op Epicenter gehad;
Het waren 150 tickets en de vijand had iedere mcom binnen een minuut opgeblazen.
Bij de laatste kwamen ze er niet door, ons team verdedigde goed alle toegangswegen waardoor ze die laatste mcom niet konden pakken
Een gastje wal wel irritant, maar nu zie ik waarom: die speelt alleen met de P90...
http://battlelog.battlefi...12/weapons/278312095/ps3/
Waarom zou je blijven spelen met één bepaald wapen terwijl er gewoon meer dan 80 verschillende wapens in het spel zitten? (maar dat is mijn mening)
Verder had ik gister twee crashes achter elkaar op Oman. Ik heb nooit crashes, alleen op Oman, en dan meestal als ik ergens bij de D vlag ben in een tank of LAV. Vreemd, maar zie daar wel een patroon in. Gister de tweede crash wilde ik weer op vos of King spawnen, maar crashte het spel al toen ik met de 'cursor' op de D-vlag stond.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het lijkt tegenwoordig wel een rage om zo veel mogelijk te glitchen. Vanmiddag op Metro was er een gast die z'n spwanbeacon steeds buiten de map neer wist te zetten, zodat hij altijd op de best mogelijke plaatsen kon spawnen. Vandaag heb ik veel lopen ergeren.
Ik wilde die pot eigenlijk al verlaten omdat een teamgenoot zo slim was de MAA achter te laten.
Op zich niet zo erg, maar ik zag King instappen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ragequits doe ik niet aan... even het controllertje neerleggen, beetje rust pakken en vooral niet gaan ragen ingame maar voorzichtig spelen
Ik had wel door dat we aan het winnen waren, maar ik stond binnen twee minuten op 0 - 5, omdat er een vervelnd lvl 100 gastje in die verdomde frogfoot zat en continue mijn tanks in één strafe vernietigde, nog voordat ik goed en wel op weg was.dvdkiwi schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:25:
Die laatste pot op Caspian die jij wegging hadden we nog gewonnen
Ragequits doe ik niet aan... even het controllertje neerleggen, beetje rust pakken en vooral niet gaan ragen ingame maar voorzichtig spelen
Eerdere ragequit op die dag werden mijn tanks met vier (!) schoten van de main gun van een LAV vernietigd. Dat riekte naar cheaten.
Verder erger ik me dan kapot, want iemand die een beetje skilled is in een jet is vaak zo goed als onaanraakbaar, tenzij er iemand net zo goed in een andere jet in je team zit. Jets vs. heli's bijvoorbeeld is zwaar OP in het voordeel van de jets. En dan worden de heli's generfed. Dat begrijp ik niet.
Verder kan Jackal meepraten over de kutpotjes waar we de hele dag door in terecht kwamen. Baserapes, glitchers, cheaters (LAV), ongebalanceerd, Armored Kill rush tussen de maprotatie. M'n geduld was gewoon op.
En de gamedesigner die de gunship in het spel heeft gestopt mag van mij worden ontslagen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het was voor mij zeker een goed Battlefield jaar
Wop wop!
Kiwi heeft gewoon de Maverick assignment in the pocket
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 31-12-2012 08:25 ]
Goede jaarwisseling gewenst
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Lekker wapentje op sommige maps > Conquest Davamand Peak in de tunnels doet ie het heel goed.
Nog 5 kills en de assignment is binnen, maar ik denk dat ik 'm maar even als extra wapen hou
Vanavond even niet knallen (obviously), dus dat wordt op z'n vroegst de eerste weer
Iedereen voorzichtig met de vingertjes (zie schijn je voor BF nodig te hebben) en een goed uiteinde!
Tot volgend jaar!
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.