Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kijk, heb het getest, ik kan alleen headsets via anderen opnemen, maar dan zachter dan normaal(maar dat is zo)

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 18:21 ]

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:34:
[...]

Die stuur ik gelijk in voor Battlefields Funniest Home Videos :P
Haha :) Heb je die capture kaart nou al binnen of nog niet?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Woei, eerste multikill vanmiddag. Seine eerste basis rush defender en lekker bij bravo c4 naar beneden gegooid :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Hey verrek, ik heb hier nog een BC2 in folie zitten. :D Wie doet er mee?

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Ik niet :p Ik ga straks wel BF3 doen :)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:52:
Hey verrek, ik heb hier nog een BC2 in folie zitten. :D Wie doet er mee?
wij! (jackal en ik)

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:46
Voor die rambo assignment moet je 10 kills op rij maken zonder dood te gaan. Telt dat niet als je dat in een vehicle doet???

• joshje
jawel
Die pot op metro _O-. Gemeen, maar leuk om een keer te doen :P. Jammer van die ene random.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Jimmy-time1
Ik had net 15 kills op rij in een LAV op Grand Bazaar maar hij telde hem niet voor de rambo assignment. STRANGE!

• pa4jv
Een echte rambo doet dat dan ook met een mes natuurlijk. Ik laat morgen wel even zien hoe het moet.

Zijn de M16, M4 en MP7 trouwens nog steeds zo OP? Dan weet ik welke ik ga gebruiken. :+

spoiler:
shortcuts ftw

[ Voor 39% gewijzigd door pa4jv op 01-02-2013 23:16 ]

• Jimmy-time1
Laat KIWI dan ff met de camera achter je aan lopen. Ben benieuwd hoe jij die appeltjes schilt...

• pa4jv
Waarschijnlijk raak ik geen pepernoot meer. :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo, net ff met een paar potjes gespeeld met eenpaar got leden, anderhalf uur en 9,29GB groot. Wat gaat dat een eeuwigheid duren tijdens het uploaden...

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 23:26 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:12:
Een echte rambo doet dat dan ook met een mes natuurlijk. Ik laat morgen wel even zien hoe het moet.

Zijn de M16, M4 en MP7 trouwens nog steeds zo OP? Dan weet ik welke ik ga gebruiken. :+

spoiler:
shortcuts ftw
MP7 is nog steeds overpowered ;)
iPodKiller schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:39:
[...]

MP7 is nog steeds overpowered ;)
Onzin. Heeft gewoon een hoge ROF. Net als de M5k.
Ik denk niet dat er wapens zijn die echt OP zijn

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jackal131 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:28:
[...]
Onzin. Heeft gewoon een hoge ROF. Net als de M5k.
Ik denk niet dat er wapens zijn die echt OP zijn
MP7 is zeker overpowered, maar niet zo overpowered dat het de hele spel bederft. Het is gewoon een solide sub machine gun. Met extended mag en foregrip is deze zeer goed.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
is dat hele gezeur over OP guns, lag, camping, spawnrape enzo niet een blijk van slecht spelen, bewegen en mikken, en nou ja, blijf bij Boze Biggetjes enzo?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Klopt, maar anders kunnen we het nergens over hebben!
Alle negatieve oordelen over de M60E4 neem ik terug ;)
Nu ik op 30 kills na de master dogtag heb ben ik wel redelijk gewend aan het wapen.
Wat een beest :P
Het zal weer wennen zijn om straks over te stappen naar de M249...

*gezellige drukte gisteren!!!* :)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2013 09:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jimmy-time1
Zeker, alleen was de balance ver te zoeken. Ik werd samen met cybermans en Michel volgens mij overgeplaatst naar het andere team. Dan speel je opeens tegen een heleboel tweakers. Is geen beginnen aan!
Het ligt eraan.
Soms worden er inderdaad een aantal overgezet en speel je tegen lui waarvan je weet dat er geen beginnen aan is.
Dan begin ik niet eens aan het potje. Is niet leuk spelen.
Wat ik anders doe: even het scorebord in de gaten houden om te checken of er een paar plekjes vrijkomen.
Of optie 2: je gaat met de overgezette mensen een nieuwe server joinen.

• pa4jv
Ik wil niet arrogant overkomen ofzo maar het moge wel duidelijk zijn dat zowel tegen als met mij spelen niet leuk voor je K/D is.

:+
O jee, na Kurd hebben we nu weer een lagger :P

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:46
gisteravond mooi potje gehad met Gixxer17,
seine crossing conquest, toen we begonnen hadden hun alle flags en ongv 100 tickets verschil, stond ongv 300 - 400 voor hun, uiteindelijk met 250 tickets verschil toch kunnen winnen, heerlijke teamplay, lang niet meegemaakt

PSN: Europhea

• pa4jv
Ik kijk nu al op tegen al die assignments. Gunmaster, CQ, shitload aan kills met kutwapens. FML. ;w

Edit: ik weet het al, gewoon C4 only. :D

[ Voor 18% gewijzigd door pa4jv op 02-02-2013 11:25 ]

Alsof je nooit weg bent geweest haha ;)

• pa4jv
Heb ik wel Ramon nodig natuurlijk, mijn C4-maatje. :$

• pa4jv
Eerste potje meteen gekickt omdat ik als level 1 nooit zoveel kills kon maken.. o? :+
Hahaha. Welkom in de wondere wereld van BF3

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Als je last van lag hebt. De kans is vrij groot dat het door de ping komt. EA heeft de eu servers naar de us verhuist. http://battlelog.battlefi...view/2832654490151962565/
Dat lijkt toch niet helemaal te kloppen. Ja het IP is geregistreerd door EA in West-Us, maar als je hem handmatig pingt, haal je een lagere score.

Ik zit bv met ons adres (159.153.80.49) rond de 25ms. Waarbij het lijkt dat de servers in Zweden staan. Met tracert kom je echter servers uit duitsland, ierland, zweden, polen en de VS tegen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 02-02-2013 21:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Klopt, ze hebben ze wel lopen verhuizen, maar nog wel in EU.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, ik moest misschien wat dingen eruit knippen, zit al meer dan een half uur een video van 9GB te verwerken haha. Upload duurde iets van 3-4 uur.

edit: Verwijderd, ding maakt heel mijn internet kapot, ik knip wel de leukste stukjes eruit...
:+

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 02-02-2013 17:11 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:32
pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:34:
Jup. Lang verhaal kort: PSN gehackt, EA account en Ubisoft( :') ) account gebanned. PSN was niet zo moeilijk om weer terug te krijgen maar dat EA, sjezus wat een gedoe zeg.
Ik heb mijn corrupt geraakte BF2 account ook nooit meer teruggekregen... :( Het was niet eens mijn schuld: ik verandere mijn wachtwoord via het spel ipv via de EA site of iets dergelijks. Account corrupt en kon niet meer inloggen. Vet balen...

In ieder geval, welcome back to the battlefield, Tommie! _/-\o_

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Nieuwe ergernis bij de assignments:
-10 pieces of enemy equipment destroyed with the EoD bot

Wat is dit &€@!?$£!#¥#%@&! om te halen |:(
een eeuwigheid rondrijden met die debiele eod bot die niet te besturen is en zo'n
beetje op elke trap of rotsblok crashed! Om nog maar niet te spreken over het geluk dat je moet
hebben om ook maar 1 enemy equipment met toeval tegen te komen :F

Grrrrrrrrr! Zoveel frustratie!

PSN: Von_Smallhausn

• pa4jv
Bijna level 10 alweer, back and better than evuuuhr

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:08

Stewie!

Keen must die!

Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:48:
Dat lijkt toch niet helemaal te kloppen. Ja het IP is geregistreerd door EA in West-Us, maar als je hem handmatig pingt, haal je een lagere score.

Ik zit bv met ons adres (159.153.80.49) rond de 25ms. Waarbij het lijkt dat de servers in Zweden staan. Met tracert kom je echter servers uit duitsland, ierland, zweden, polen en de VS tegen 8)7
Je moet niet naar de IP eigenaar kijken voor de lokatie, maar naar de lokatie hints in de rDNS in de traceroutes. De EU servers stonden in Nederland, nu in Ierland. Verder af, dus hogere latency, minder optimaal.
De Japanse servers staan bijvoorbeeld in Tokyo, maar de IP eigenaar (i3D) is Rotterdams, dus bepaalde internet tools doen dan net alsof de servers in Rotterdam staan.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik tegen wat got spelers in Ziba tower haha. Op 11:10 pakt kiwi mij met C4 surpise, op 14:40 payback ik hem met een knife. :+ En keer op keer kom ik steeds kurdminator tegen _O-
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cRMT-q8AO7w]

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 03-02-2013 00:59 ]

@Stewie: wat is daar dan de reden van geweest? Voor ons nederlanders is het mooi k*t. Sinds afgelopen week ervaar ik meer lag. Sommige mensen zeggen nergens last van te hebben, maar het overgrote deel ervaart meer lag dan anders.

• joshje
Reden is waarschijnlijk omdat de servers in ierland goedkoper zijn dan hier.

@kiwi je stelt met terleur met C4 op flag campen :(
Lol, is dat serieus Ierland waar ze nu staan? Das ook echt zo'n uiteinde van Europa. Dan vind ik het niet verwonderlijk dat we zoveel laggers tegenkomen de laatste tijd.
Voor mij is dat een minimale ping van ongeveer 50ms (al haal ik op het ip van de server wel een lager aantal, maar in speedtest.net haal ik nooit minder dan dat). En dan zitten wij nog in west-europa. Voor oost-duitsland, spanje, italië en zweden is het nog verder! |:(

Maar goed, het maakt ook weinig uit of je zelf uit Europa komt, want als je in dit soort potjes terecht komt, kun je werkelijk waar geen ene moer: http://bf3stats.com/report/360/75735991
Van de 12 tegenstanders waren er dus 9 uit de US. :X

Vandaag joinde ik ook nog het potje van DeltaVsquared die een quickmatch had gedaan. Die kwam natuurlijk weer vrolijk in een East-US server uit. Want waarom zou een dergelijke functie rekening houden met je verbinding 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:33
Pa4jv welcome back :). Ik had vrijdag nog heel ff gespeele met wat tweakers denk in 3 potjes totaal mog geen 5 kills gemaakt haha.
Ps. Speelt dynamix geen bf3 meer dan?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Gisteren in 4 rondjes Domination een kill of 40 gehaald met C4 haha :P
Het is lame, maar ik had wel een multikill van 6 :)
Een keer of 6 had ik maar een tripple kill... jammer.

We kwamen in een server met de volgende regels:
Geen Spas12, geen C4 op de vlag.
Waar loopt het hele team aan de andere kant mee rond?
Dao-12, Spas-12, Saiga, én: C4 op de vlag.
Dus ik dacht f#ck it, dan ga ik ook C4'en :P

O ja, er komt waarschijnlijk een nieuwe single uit binnenkort:
"DJAAAAOOOOO"
Mede mogelijk gemaakt door Kurd, Scobravs en Lukas_5363 ;)

• cheiron
Ik heb niet het gevoel dat ik meer of minder last van lag dan anders heb. De situaties waarin ik achter een muurtje ga liggen, maar nog steeds een halve seconde wordt beschoten zijn er ook nog. Echter, er wordt wel heel veel op "lag" afgeschoven terwijl we zelf amper nog goed samen spelen...

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
Phyt_ schreef op zondag 03 februari 2013 @ 07:39:
Pa4jv welcome back :). Ik had vrijdag nog heel ff gespeele met wat tweakers denk in 3 potjes totaal mog geen 5 kills gemaakt haha.
Ps. Speelt dynamix geen bf3 meer dan?
O+ Ik zag hem gisteren wel BC2 spelen, zal BF3 wel zat zijn. :P

Ik heb trouwens ook geen last van lag hoor. Wel van een weigerend wapen, maar dat is andere koek. :+

[ Voor 13% gewijzigd door pa4jv op 03-02-2013 11:21 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Had van de week weer eindelijk een potje BF3 (op de PS3) gedaan en het viel me niet tegen, zo 1,5 jaar na release. Daarnaast zijn Back2Karkand, Aftermath en Armored kill en Closed Quarters ook nog goed bezet! :)

Aftermath deze week voor 't eerst gespeeld (en dat als Premium member... nu pas, haha :9) en zijn wel aardige mappen. Die random aftershocks zijn ook wel leuk gedaan.

Wel jammer dat End Game de laatste DLC zal zijn deze maart. Ik zie Battlefield 4 (of Battlefield: Bad Company 3 :9) niet dit jaar verschijnen en ik denk dat we die pas ook op z'n vroegst in het najaar van 2014 zullen zien. Ik hoop dat ik er naast zit, maar anders wordt het lang wachten tot 'nieuwe' Battlefield fun.

[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 03-02-2013 15:56 ]

• pa4jv
Jezus, 200 tickets voorsprong en mijn hele team gaat in de spawn liggen slapen. :')

http://battlelog.battlefi...how/80567593/4/793106796/

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

pa4jv schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:05:
Jezus, 200 tickets voorsprong en mijn hele team gaat in de spawn liggen slapen. :')

http://battlelog.battlefi...how/80567593/4/793106796/
Yep, dan wordt je overlopen. Dan heeft iedereen zoiets van "meh, 200 tickets voor, die halen ons nooit meer in..." :9
Wat een pot zojuist op Noshar Canals. 3e set Mocoms op de laatste ticket nog gepakt en vervolgens de pot nog gewonnen. Zaten wel weer vreemde zaken in deze pot, maar de winst maakt veel goed.
Weer van die mannen die niet dood willen, maar jou met 1 schot van een UMP neermaaien zonder dat ze een headshot maken.... Dice, please fix this bullcrap.

• cheiron
Alweer maintenance op PSN?! Echt...
-Edit-
Vaag, via bf krijg ik een maintenance melding, maar via xmb kom ik er wel in..nou ja even schieten dan maar

[ Voor 62% gewijzigd door cheiron op 03-02-2013 21:19 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
pa4jv schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:20:
[...]

O+ Ik zag hem gisteren wel BC2 spelen, zal BF3 wel zat zijn. :P

Ik heb trouwens ook geen last van lag hoor. Wel van een weigerend wapen, maar dat is andere koek. :+
Ik kom binnenkort wel even met C4 klooien, Tom ;) BC2 is genieten, al is het maar omdat je ook daadwerkelijk raakt waar je op schiet. Ik hoop echt dat ze met de de laatste DLC ook het supression mechanisme weer terugschroeven naar het niveau van de initiële release. De hitregistratie nu lijkt wel roulette mede door supression...

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 03-02-2013 22:11 ]

• cheiron
Woei, dat waren spannende potjes op bazaar en caspian border. Altijd cool als het op de laatste m-com hangt met nog maar enkele tickets.

Wel vervelend dat ons hele squad door een omvallende watertoren werd gedood terwijl we naast mcom a stonden. 5 seconden later was hij gearmed..

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:58:
Wel vervelend dat ons hele squad door een omvallende watertoren werd gedood terwijl we naast mcom a stonden. 5 seconden later was hij gearmed..
Dat was inderdaad een WTF momentje. Daardoor moesten we de laatste set Mcoms weer tot het gaatje.
Lang geleden dat ik zulke spannende potten heb gespeeld. Op 1 of 2 potjes na waren het allemaal lekkere potten met goede teamwork en communicatie!! Chapeau.
d:)b

Woppa mijn 3e multikill binnen :P
Als verdediger op rush tegen een erg goed team.
Na de set mcoms buiten de rechtergang in gedoken en een spoor van C4 neergelegd.
4 kills te pakken :)
De resterende 5 man had ik met mijn M249, uiteraard op bipod.
Nog maar 2 te gaan. Gaat leuk zo, 2 in 2 dagen ;)

Verwijderd

Bij 95% van de potjes heb ik eigenlijk geen merkbare last van lag, in die potjes dat ik er wel last van heb is er gelijk ook geen houden aan. oplossing: quit-->andere server-->join-->speelplezier. Ik ga me in ieder geval niet meer ergeren aan dit soort bullshit, vooral als de oplossing zo simpel is ;)

Gisteravond mijn zwager Close Quarters aangesmeerd. Gelijk maar even de eerste 70 kills op de MP7 gemaakt, had ie nog nooit mee gespeeld maar hij vond de MP7 er wel leuk uitzien bij mij :)
Tot nu toe heeft ie eigenlijk alleen maar de G36C gebruikt (met een hele pens aan service tags ten gevolge :)). Ik verwacht dat ie met de MP7+RDS+Extended Mag+Taclight wel uit de voeten kan op de CQ maps.
Zelf ben ik zaterdag compleet tegen mijn principes in weer eens gaan rondhangen op een Bandar Desert servertje. Lekker de M40A5 uit het vet getrokken en weer ouderwetsch Recon gespeeld. Ging allemaal best lekker, paar mooie long range headshots gemaakt en leuke battles gehad met andere snipers. Daarnaast ook nog goed PTFO kunnen doen en een aantal mooie gebalanceerde potjes meegemaakt. Maybe Armored Kill aint that bad after all.... :p

Verwijderd

Heeft iemand al een daadwerkelijk zijn of haar stats gereset? Ben namelijk benieuwd wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.

* Verdwijnt dan je KD dus je bent al je Kills en Deaths kwijt en begin je opnieuw
* Score / min reset dus je speeltijd en punten worden gereset....heeft dit dus ook invloed op je totaal behaalde punten....
* Win/loss ratio reset je hierbij al je gespeelde potjes....dit heeft dat tevens invloed op je quite percentage...

Heeft iemand hier een antwoord op? Of moet ik het gewoon testen hahahaha

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 11:54 ]

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:53:
Heeft iemand al een daadwerkelijk zijn of haar stats gereset? Ben namelijk benieuwd wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.

* Verdwijnt dan je KD dus je bent al je Kills en Deaths kwijt en begin je opnieuw
* Score / min reset dus je speeltijd en punten worden gereset....heeft dit dus ook invloed op je totaal behaalde punten....
* Win/loss ratio reset je hierbij al je gespelde potjes....dit heeft dat tevens invloed op je quite percentage...

Waarom zou je jou stats resetten? Als ik op iemands profiel kijk op battlelog, dan scroll ik gelijk naar beneden en ik kijk ik naar jou K/D linksonder en niet die score met die metertjes rechtsboven.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Dus alleen de metertjes zullen veranderen begrijp ik uit je antwoord..

Klopt helemaal was ff dat regeltje helemaal onder vergeten te lezen hahahaha

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 12:01 ]

Niks mis met je stats Moulin ;)
Als je echt wil kan je beter een nieuw account aanmaken helemaal vanaf 0 beginnen.
(al moet je dan wel BF3+premium opnieuw kopen denk ik)

Verwijderd

Nee ik kan op mijn zoons naam spelen als het goed is. Je mag premium etc doorgeven aan 1 persoon naast jezelf.

Wat een gelul he als je nou gewoon die ongein koppelt aan een unieke PS3 nummer en niet aan een PSN is het probleem opgelost!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 12:09 ]

Als je nou gewoon blijft spelen hebben we helemaal geen probleem :P

Verwijderd

Ik wil het stats resetten anders wel voor je testen hoor, maakt me niet zoveel uit :)
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:08:
Wat een gelul he als je nou gewoon die ongein koppelt aan een unieke PS3 nummer en niet aan een PSN is het probleem opgelost!
Dit ben ik wel met je eens, het is eigenlijk van de zotte dat je niet gewoon en nieuw spelertje aan kunt maken voor BF3.
Martinspire schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:09:
Ah come on. dennis585 komt nu dus ook het bf3 topic verzieken? In het Blops2 topic was dat ook altijd de gozer die met zn troll-video's allerlei reacties probeerde uit te lokken met zn brakke speelstijl. Heeft daar ook aardig wat commentaar gekregen en meerdere malen een moderator op zn dak. Post allemaal filmpjes die totaal niet boeiend zijn.

Normaal gesproken heb ik er geen probleem mee, maar ben in ieder geval gewaarschuwd. Laat hem lekker zn filmpjes posten maar reageer er maar niet op want dat helpt niet.
Haha, ik herken hem inderdaad ook uit het MW3 topic. Toegevoegde waarde van de meeste filmpjes was 0,0 (met dito skill). Ik dacht hem hier nog een 2e kans te geven door wat constructieve tips te geven; jij bent kennelijk minder coulant :P

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 13:28 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op zondag 03 februari 2013 @ 08:35:
Gisteren in 4 rondjes Domination een kill of 40 gehaald met C4 haha :P
Het is lame, maar ik had wel een multikill van 6 :)
Een keer of 6 had ik maar een tripple kill... jammer.

We kwamen in een server met de volgende regels:
Geen Spas12, geen C4 op de vlag.
Waar loopt het hele team aan de andere kant mee rond?
Dao-12, Spas-12, Saiga, én: C4 op de vlag.
Dus ik dacht f#ck it, dan ga ik ook C4'en :P

O ja, er komt waarschijnlijk een nieuwe single uit binnenkort:
"DJAAAAOOOOO"
Mede mogelijk gemaakt door Kurd, Scobravs en Lukas_5363 ;)
Grappig is dat ik mensen kapot schiet met mijn m4a1 die gaan quickscopen of een shotgun gebruiken. M4A1 blijft gewoon een solide ding, tevens ook mijn beginners wapen geweest vorig jaar :+

Ik ga vanavond weer een paar potjes opnemen, uiteraard wel per potje, want ik ga nooit meer anderhalf uur sessies opnemen, duurt een eeuwigheid dat uploaden en verwerken. ;)

• pa4jv
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:53:

* Win/loss ratio reset je hierbij al je gespeelde potjes....dit heeft dat tevens invloed op je quite percentage...

Je kunt het ook door EA laten doen, ben je zeker dat je alles kwijt bent. :+

• TheLastOttoman
pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:07:
[...]

Je kunt het ook door EA laten doen, ben je zeker dat je alles kwijt bent. :+
Juist, zeg gewoon dat je een cheater bent en al 3 dagen wakker ligt.

Verwijderd

LOL @ lolbroeken hahaha

• pa4jv
Ik zit nog steeds in een hoekje te huilen Uno, noem je me gewoon nutteloos. :'(
pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:54:
_O-

We zijn in ieder geval blij dat je weer terug bent.

Verwijderd

EA is ook blij dat je weer terug bent!

• joshje

• cheiron
Erg cool weer. Volgens mij lopen er genoeg low-level-closet-colonels rond als ik ze soms raak zie schieten uit alle hoeken en gaten

Die van scavenger was ook geweldig. Die random gast die al tierend langs komt lopen. Ik zag er al wat tweakers in :P

[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 04-02-2013 15:45 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:54:
Had je reeds onder 2 namen BF3 staan? Ik heb namelijk 2 namen waarop ik BF3 speel. Premium alleen nog onder Moulin11 maar ga straks ff kijken of ik onder mijn zoons naam ook alles kan krijgen.

Verwijderd

Hoe werkt dat dan? Kun je een tweede 'alt' aanmaken onder dezelfde licentie?
Lijkt me opzich wel lache dan :)

Verwijderd

Had gewoon een tweede account aangemaakt en heb daarop BF3 gespeeld zal straks eens kijken hoe het nou precies zit. Wat PSN aangeeft bij het downloaden (althans bij de voorwaarden) dat je het content mag doorgeven aan 1 extra persoon/username.

GT5 heeft dat ook een soort van Family-upgrade. Er waren veel vragen binnengekomen wat betreft multi accounts. GT5 heeft ervoor gezorgd dat gebruikers met Multi accounts een family upgrade konden doen en alle content voor elke account zou gelden op 1 PS3..... hoe ze het controleren daar ga ik niet over stilstaan als het maar werkt.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 16:26 ]

Ik heb op mn normale en twee andere accounts gewoon de premium content kunnen spelen ;). Volgens mij kan je ze op al je accounts spelen die op je ps3 staan. Er is wel de beperking dat je je (main) account op max. drie verschillende ps3's kan activeren.

Verwijderd

Ah cool, ik ga vanavond eensch kijken. Lijkt me wel lache om weer een keer de lvl1 n00b uit te hangen :)

Verwijderd

Zou Pa4je dat hebben geprobeerd.....zonde van het geld om en nieuwe game en premium te kopen :P

Beetje laat sorry Pa4je

• pa4jv
Ik ken geen pa4je oOo

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
net meerdere rush rondes met de mortier gekut samen met koenenmans! was lache.. alleen jatte hij al mijn kills haha!!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• pa4jv
Ik moet die choppershit weer unlocken, vliegt henkiepenkieairlines nog?

Verwijderd

Henkie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:53:
net meerdere rush rondes met de mortier gekut samen met koenenmans! was lache.. alleen jatte hij al mijn kills haha!!!
Vroegah, voordat de Mortar kapot werd generfed was het helemaal dikke pret! :) Ik heb toen net op tijd de 100 kills daar mee gemaakt :)

• Jimmy-time1
Ik heb pas 2 kills met de mortar. Was ooit een keer nodig voor een assignment volgens mij. Daarna nooit meer aangeraakt....

Verwijderd

Ik heb het toen voor de service tag gedaan, grand bazaar een beetje B platgooien. Schitterend! Toen kon je er nog tripple kills mee maken :)
En weer een episch potje. Dit keer Scavenger met Uno, King, Tom, Michel en Cybermans (niet zeker of Steppa er ook al was). Stonden op een gegeven moment op een zo'n 60 a 70 tickets achter en we hadden zelf iets meer dan 10 tickets. Jammer zou je denken, maar toch nog met 1 ticket verschil gewonnen, hahaha. Hoe? Alle vlaggen pakken en niet meer spawnen als je dood bent.
Ongelofelijk dat we die pot nog gewonnen hebben.
*O* oOo d:)b

Was wel mooi ja, halverwege moesten we wel met tactics spelen. Werd ook wel tijd na x potjes makkelijk en als laatste opeens heel mooi spannend :). Zulke rondes zijn de mooiste potjes :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5QlmQQW2Lc0]
Mijn eerste potje tegen de got squad, mijn laatste potje in wake island is aan het uploaden!

• cheiron
Van de 9 minuten de eerste drie minuten loadingscreens, suicides en loadout screens. Daarna een minuut snipen en dan nog wat gespeel.. niet heel boeiend..

Flickr PSN ID= cheironnl

Kalax, waarom knip je de eerste 3 minuten niet weg. Ik weet niet wat de bedoeling van jou filmpjes zijn, maar het gros zou na 1 minuut al afgehaakt zijn. Misschien toch maar eens overwegen om hier en daar wat te knippen om zo een interessantere film te uploaden. Ik denk niet dat het veel mensen boeit op deze manier. ACTIE...actie willen we zien.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jackal131 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:09:
Kalax, waarom knip je de eerste 3 minuten niet weg. Ik weet niet wat de bedoeling van jou filmpjes zijn, maar het gros zou na 1 minuut al afgehaakt zijn. Misschien toch maar eens overwegen om hier en daar wat te knippen om ze een interessante film te uploaden. Ik denk niet dat het veel mensen boeit op deze manier. ACTIE...actie willen we zien.
Heb geen zin om alles te gaan uitspitten en adobe premiere op te starten :+

Ik moet uit ca 20 minuten per potje de mooiste acties eruit gaan lopen zoeken. 8)7

En ja, het was een saai potje, met een saaie kalax. Maar ik denk dat de laatste potje die ik nu aan het uploaden ben een stuk leuker is.

Als er nou eens Grand Bazaar komt, dan neem ik wél de moeite om te knippen.
iPodKiller schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:21:
[...]
Ik moet uit ca 20 minuten per potje de mooiste acties eruit gaan lopen zoeken. 8)7
Daarom vroeg ik jou wat de bedoeling is van jou filmpjes. Als je een groot publiek wilt aanspreken, dan is het antwoord op die vraag: Ja
Als er nou eens Grand Bazaar komt, dan neem ik wél de moeite om te knippen.
Je hebt natuurlijk zelf in de hand op welke maps je speelt en welke potten ja vastlegt.... :+

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:45
Opbouwende kritiek, ik zou er wat mee doen. Een filmpje kan je prima knippen met Windows Movie Maker.

Verwijderd

Het filmpje is nu inderdaad een behoorlijke lijdensweg om af te kijken...

Daarnaast blijft het altijd wel leuk om bekende namen voorbij te zien komen! Leuk initiatief dat zeker! :D

• Jimmy-time1
Ik joinde jullie gisteren maar niet. Ik moest voor een aantal assignments nog een hoop kills met een sniperrifle maken. Daar doe ik dan niemand een plezier mee als ik ergens in de verte lig te knallen. PTFO for the win....

Ik heb daarom wat potjes TDM op Noshar Canals gedaan. Het blijft toch leuk om tussen de containers te rennen met een L96 je handen en dan met hipfire een headshot te maken. Wel funest voor mijn toch al niet zo beste k/d ratio trouwens.

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:27:
Ik joinde jullie gisteren maar niet. Ik moest voor een aantal assignments nog een hoop kills met een sniperrifle maken. Daar doe ik dan niemand een plezier mee als ik ergens in de verte lig te knallen. PTFO for the win....

Ik heb daarom wat potjes TDM op Noshar Canals gedaan. Het blijft toch leuk om tussen de containers te rennen met een L96 je handen en dan met hipfire een headshot te maken. Wel funest voor mijn toch al niet zo beste k/d ratio trouwens.
TIP: ga eens kijken op een Metro (300% of hoger) server en hoop dat je gebaseraped wordt. Kan je lekker ergens in je basis liggen en lekker sniperen dan heb je zo je assigment binnen. Beetje saai maar wel effectief.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bij fifa kan ik nog gerust tijden op schrijven maar bij bf niet, als jullie een montage willen zien dan stop ik gewoon met uploaden, het vergt gewoon teveel tijd om alles te gaan uitspitten. En al de bf filmpjes staan op privé, dus ik heb er niks aan, want ik heb een YouTube kanaal waar alleen fifa content te zien is. Maar goed dan laat maar zitten. Kan hooguit wat leuke momenten eruit knippen als jullie alleen actie willen zien.

• TheLastOttoman
iPodKiller schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:39:
Bij fifa kan ik nog gerust tijden op schrijven maar bij bf niet, als jullie een montage willen zien dan stop ik gewoon met uploaden, het vergt gewoon teveel tijd om alles te gaan uitspitten. En al de bf filmpjes staan op privé, dus ik heb er niks aan, want ik heb een YouTube kanaal waar alleen fifa content te zien is. Maar goed dan laat maar zitten. Kan hooguit wat leuke momenten eruit knippen als jullie alleen actie willen zien.
Als je zo snel terutrekt bereik je helemaal niks. Gewoon doorgan met uploaden zou ik zeggen. Als mensen jou clips nietleuk vinden, dan moeten ze gewoon stoppen met kijken.

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:27:
SKS of M39EMR met Holo of Red Dot Sight en je kan makkelijk meekomen in alle actie :)
Of moest je die van specifiek de L96 nog?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik upload idd wat ik wil, ik weet heus wel wat ik doe hoor. Dit zijn mijn eerste echte potjes na maanden geen bf3 meer aangeraakt te hebben. Zodra ik weer de smaak te pakke heb dan komt er meer actie in.

Verwijderd

LordMistery schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:03:
[...]

Als je zo snel terutrekt bereik je helemaal niks. Gewoon doorgan met uploaden zou ik zeggen. Als mensen jou clips nietleuk vinden, dan moeten ze gewoon stoppen met kijken.
Dat is wel een hele goedkope manier om jezelf te verkopen! Zelfde als dat de bakker zou zeggen "het maakt me niet uit als mijn brood naar poep smaakt, dan eten ze het toch lekker niet!"
Dont get me wrong, maar een beetje eer uit je werk willen halen is niets mis mee....
Pagina: 1 ... 139 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.