Kijk, heb het getest, ik kan alleen headsets via anderen opnemen, maar dan zachter dan normaal(maar dat is zo)
[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 18:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 18:21 ]
Hahadvdkiwi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:34:
[...]
Die stuur ik gelijk in voor Battlefields Funniest Home Videos
Flickr PSN ID= cheironnl
wij! (jackal en ik)pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:52:
Hey verrek, ik heb hier nog een BC2 in folie zitten.Wie doet er mee?
Ik had net 15 kills op rij in een LAV op Grand Bazaar maar hij telde hem niet voor de rambo assignment. STRANGE!
[ Voor 39% gewijzigd door pa4jv op 01-02-2013 23:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 01-02-2013 23:26 ]
MP7 is nog steeds overpoweredpa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:12:
Een echte rambo doet dat dan ook met een mes natuurlijk. Ik laat morgen wel even zien hoe het moet.
Zijn de M16, M4 en MP7 trouwens nog steeds zo OP? Dan weet ik welke ik ga gebruiken.![]()
spoiler:shortcuts ftw
Onzin. Heeft gewoon een hoge ROF. Net als de M5k.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
MP7 is zeker overpowered, maar niet zo overpowered dat het de hele spel bederft. Het is gewoon een solide sub machine gun. Met extended mag en foregrip is deze zeer goed.Jackal131 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:28:
[...]
Onzin. Heeft gewoon een hoge ROF. Net als de M5k.
Ik denk niet dat er wapens zijn die echt OP zijn
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2013 09:31 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeker, alleen was de balance ver te zoeken. Ik werd samen met cybermans en Michel volgens mij overgeplaatst naar het andere team. Dan speel je opeens tegen een heleboel tweakers. Is geen beginnen aan!
PSN: Europhea
[ Voor 18% gewijzigd door pa4jv op 02-02-2013 11:25 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 02-02-2013 21:33 ]
[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 02-02-2013 17:11 ]
Ik heb mijn corrupt geraakte BF2 account ook nooit meer teruggekregen...pa4jv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:34:
Jup. Lang verhaal kort: PSN gehackt, EA account en Ubisoft() account gebanned. PSN was niet zo moeilijk om weer terug te krijgen maar dat EA, sjezus wat een gedoe zeg.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN: Von_Smallhausn
Je moet niet naar de IP eigenaar kijken voor de lokatie, maar naar de lokatie hints in de rDNS in de traceroutes. De EU servers stonden in Nederland, nu in Ierland. Verder af, dus hogere latency, minder optimaal.Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:48:
Dat lijkt toch niet helemaal te kloppen. Ja het IP is geregistreerd door EA in West-Us, maar als je hem handmatig pingt, haal je een lagere score.
Ik zit bv met ons adres (159.153.80.49) rond de 25ms. Waarbij het lijkt dat de servers in Zweden staan. Met tracert kom je echter servers uit duitsland, ierland, zweden, polen en de VS tegen
[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 03-02-2013 00:59 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Flickr PSN ID= cheironnl
Phyt_ schreef op zondag 03 februari 2013 @ 07:39:
Pa4jv welcome back. Ik had vrijdag nog heel ff gespeele met wat tweakers denk in 3 potjes totaal mog geen 5 kills gemaakt haha.
Ps. Speelt dynamix geen bf3 meer dan?
[ Voor 13% gewijzigd door pa4jv op 03-02-2013 11:21 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 03-02-2013 15:56 ]
Yep, dan wordt je overlopen. Dan heeft iedereen zoiets van "meh, 200 tickets voor, die halen ons nooit meer in..."pa4jv schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:05:
Jezus, 200 tickets voorsprong en mijn hele team gaat in de spawn liggen slapen.
http://battlelog.battlefi...how/80567593/4/793106796/
Ik kom binnenkort wel even met C4 klooien, Tompa4jv schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:20:
[...]
Ik zag hem gisteren wel BC2 spelen, zal BF3 wel zat zijn.
Ik heb trouwens ook geen last van lag hoor. Wel van een weigerend wapen, maar dat is andere koek.
[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 03-02-2013 22:11 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat was inderdaad een WTF momentje. Daardoor moesten we de laatste set Mcoms weer tot het gaatje.cheiron schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:58:
Wel vervelend dat ons hele squad door een omvallende watertoren werd gedood terwijl we naast mcom a stonden. 5 seconden later was hij gearmed..
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 11:54 ]
Waarom zou je jou stats resetten? Als ik op iemands profiel kijk op battlelog, dan scroll ik gelijk naar beneden en ik kijk ik naar jou K/D linksonder en niet die score met die metertjes rechtsboven.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:53:
Heeft iemand al een daadwerkelijk zijn of haar stats gereset? Ben namelijk benieuwd wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.
* Verdwijnt dan je KD dus je bent al je Kills en Deaths kwijt en begin je opnieuw
* Score / min reset dus je speeltijd en punten worden gereset....heeft dit dus ook invloed op je totaal behaalde punten....
* Win/loss ratio reset je hierbij al je gespelde potjes....dit heeft dat tevens invloed op je quite percentage...
Heeft iemand hier een antwoord op? Of moet ik het gewoon testen hahahaha
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 12:01 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 12:09 ]
Verwijderd
Dit ben ik wel met je eens, het is eigenlijk van de zotte dat je niet gewoon en nieuw spelertje aan kunt maken voor BF3.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:08:
Wat een gelul he als je nou gewoon die ongein koppelt aan een unieke PS3 nummer en niet aan een PSN is het probleem opgelost!
Haha, ik herken hem inderdaad ook uit het MW3 topic. Toegevoegde waarde van de meeste filmpjes was 0,0 (met dito skill). Ik dacht hem hier nog een 2e kans te geven door wat constructieve tips te geven; jij bent kennelijk minder coulantMartinspire schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:09:
Ah come on. dennis585 komt nu dus ook het bf3 topic verzieken? In het Blops2 topic was dat ook altijd de gozer die met zn troll-video's allerlei reacties probeerde uit te lokken met zn brakke speelstijl. Heeft daar ook aardig wat commentaar gekregen en meerdere malen een moderator op zn dak. Post allemaal filmpjes die totaal niet boeiend zijn.
Normaal gesproken heb ik er geen probleem mee, maar ben in ieder geval gewaarschuwd. Laat hem lekker zn filmpjes posten maar reageer er maar niet op want dat helpt niet.
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 13:28 ]
Grappig is dat ik mensen kapot schiet met mijn m4a1 die gaan quickscopen of een shotgun gebruiken. M4A1 blijft gewoon een solide ding, tevens ook mijn beginners wapen geweest vorig jaardvdkiwi schreef op zondag 03 februari 2013 @ 08:35:
Gisteren in 4 rondjes Domination een kill of 40 gehaald met C4 haha
Het is lame, maar ik had wel een multikill van 6
Een keer of 6 had ik maar een tripple kill... jammer.
We kwamen in een server met de volgende regels:
Geen Spas12, geen C4 op de vlag.
Waar loopt het hele team aan de andere kant mee rond?
Dao-12, Spas-12, Saiga, én: C4 op de vlag.
Dus ik dacht f#ck it, dan ga ik ook C4'en
O ja, er komt waarschijnlijk een nieuwe single uit binnenkort:
"DJAAAAOOOOO"
Mede mogelijk gemaakt door Kurd, Scobravs en Lukas_5363
Je kunt het ook door EA laten doen, ben je zeker dat je alles kwijt bent.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:53:
Heeft iemand al een daadwerkelijk zijn of haar stats gereset? Ben namelijk benieuwd wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.
* Verdwijnt dan je KD dus je bent al je Kills en Deaths kwijt en begin je opnieuw
* Score / min reset dus je speeltijd en punten worden gereset....heeft dit dus ook invloed op je totaal behaalde punten....
* Win/loss ratio reset je hierbij al je gespeelde potjes....dit heeft dat tevens invloed op je quite percentage...
Heeft iemand hier een antwoord op? Of moet ik het gewoon testen hahahaha
Juist, zeg gewoon dat je een cheater bent en al 3 dagen wakker ligt.pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:07:
[...]
Je kunt het ook door EA laten doen, ben je zeker dat je alles kwijt bent.
pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:54:
Ik zit nog steeds in een hoekje te huilen Uno, noem je me gewoon nutteloos.
Erg cool weer. Volgens mij lopen er genoeg low-level-closet-colonels rond als ik ze soms raak zie schieten uit alle hoeken en gaten
[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 04-02-2013 15:45 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Had je reeds onder 2 namen BF3 staan? Ik heb namelijk 2 namen waarop ik BF3 speel. Premium alleen nog onder Moulin11 maar ga straks ff kijken of ik onder mijn zoons naam ook alles kan krijgen.pa4jv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:54:
Ik zit nog steeds in een hoekje te huilen Uno, noem je me gewoon nutteloos.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 16:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Vroegah, voordat de Mortar kapot werd generfed was het helemaal dikke pret!Henkie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:53:
net meerdere rush rondes met de mortier gekut samen met koenenmans! was lache.. alleen jatte hij al mijn kills haha!!!
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb geen zin om alles te gaan uitspitten en adobe premiere op te startenJackal131 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:09:
Kalax, waarom knip je de eerste 3 minuten niet weg. Ik weet niet wat de bedoeling van jou filmpjes zijn, maar het gros zou na 1 minuut al afgehaakt zijn. Misschien toch maar eens overwegen om hier en daar wat te knippen om ze een interessante film te uploaden. Ik denk niet dat het veel mensen boeit op deze manier. ACTIE...actie willen we zien.
Daarom vroeg ik jou wat de bedoeling is van jou filmpjes. Als je een groot publiek wilt aanspreken, dan is het antwoord op die vraag: JaiPodKiller schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:21:
[...]
Ik moet uit ca 20 minuten per potje de mooiste acties eruit gaan lopen zoeken.
Je hebt natuurlijk zelf in de hand op welke maps je speelt en welke potten ja vastlegt....Als er nou eens Grand Bazaar komt, dan neem ik wél de moeite om te knippen.
Verwijderd
Verwijderd
TIP: ga eens kijken op een Metro (300% of hoger) server en hoop dat je gebaseraped wordt. Kan je lekker ergens in je basis liggen en lekker sniperen dan heb je zo je assigment binnen. Beetje saai maar wel effectief.Jimmy-time1 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:27:
Ik joinde jullie gisteren maar niet. Ik moest voor een aantal assignments nog een hoop kills met een sniperrifle maken. Daar doe ik dan niemand een plezier mee als ik ergens in de verte lig te knallen. PTFO for the win....
Ik heb daarom wat potjes TDM op Noshar Canals gedaan. Het blijft toch leuk om tussen de containers te rennen met een L96 je handen en dan met hipfire een headshot te maken. Wel funest voor mijn toch al niet zo beste k/d ratio trouwens.
Als je zo snel terutrekt bereik je helemaal niks. Gewoon doorgan met uploaden zou ik zeggen. Als mensen jou clips nietleuk vinden, dan moeten ze gewoon stoppen met kijken.iPodKiller schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:39:
Bij fifa kan ik nog gerust tijden op schrijven maar bij bf niet, als jullie een montage willen zien dan stop ik gewoon met uploaden, het vergt gewoon teveel tijd om alles te gaan uitspitten. En al de bf filmpjes staan op privé, dus ik heb er niks aan, want ik heb een YouTube kanaal waar alleen fifa content te zien is. Maar goed dan laat maar zitten. Kan hooguit wat leuke momenten eruit knippen als jullie alleen actie willen zien.
SKS of M39EMR met Holo of Red Dot Sight en je kan makkelijk meekomen in alle actieJimmy-time1 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:27:
Ik joinde jullie gisteren maar niet. Ik moest voor een aantal assignments nog een hoop kills met een sniperrifle maken. Daar doe ik dan niemand een plezier mee als ik ergens in de verte lig te knallen. PTFO for the win....
Verwijderd
Dat is wel een hele goedkope manier om jezelf te verkopen! Zelfde als dat de bakker zou zeggen "het maakt me niet uit als mijn brood naar poep smaakt, dan eten ze het toch lekker niet!"LordMistery schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:03:
[...]
Als je zo snel terutrekt bereik je helemaal niks. Gewoon doorgan met uploaden zou ik zeggen. Als mensen jou clips nietleuk vinden, dan moeten ze gewoon stoppen met kijken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq