"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op zich klopt het wel, zoals het nu gaat. PS3 is een week eerder dan PC en Xbox. Premium is echter 2 weken eerder dan non premium. Dit betekent dus dat PC en Xbox premium een week voor PS3 non-premium beschikking hebben over de DLC. Tja dat is het voordeel van Premium (voor €50,-AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:54:
[...]
[...]
Dat denk ik zelf ook, ik als urban combat liefhebber. Maar ja, zoals gezegd: medio december is het mijn beurt.
(toch vreemd, in eerste instantie zou PS3 alle DLC een week voor de rest krijgen. Dan komt daar Premium aan, en plots kan ik de DLC pas weken na PC premium en X360 premium aanschaffen... Mijns inziens zou PS3 normaal toch gewoon 1 week na PS3 premium moeten komen, en dus tegelijk met PC en X360 premium (kan je m nog volgen?!) )
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
My troll is hungry, please feed more!Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:50:
[...]
Daar gaat het Kurd niet om. Het gaat erom dat dit niet compleet nieuw is vooral niet als je Unreal tournament hebt gespeeld of quake.
@Oogje dit is nog veel leuker dat CQ haha
Ik snap wat ie bedoeld hoor
Verwijderd
Dat zeg je nu TrollVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:58:
[...]
My troll is hungry, please feed more!![]()
Ik snap wat ie bedoeld hoor
@KIWI tja zijn meer mensen die CQ willen spelen maarja het schiet er elke keer doorheen. Vanavond doen???
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 15:03 ]
Die is nog te vers om niet te spelen
Tot vanavond
Steam ID: TheLastOttoman
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Voor jou wel MoulinVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:18:
Als jij er om half 11 nog bent tot vanavond
Tot vanavond
Ik snap de huidige redenatie ook wel, alleen is het dus niet zoals destijds beloofd. Toen is aangegeven dat PS3 spelers het een week eerder kunnen spelen dan de rest. Volgens die belofte zou het dus moeten zijn:Jackal131 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:58:
[...]
Op zich klopt het wel, zoals het nu gaat. PS3 is een week eerder dan PC en Xbox. Premium is echter 2 weken eerder dan non premium. Dit betekent dus dat PC en Xbox premium een week voor PS3 non-premium beschikking hebben over de DLC. Tja dat is het voordeel van Premium (voor €50,-)
week 1: PS3 premium
week 3: PS3
week 4: PC en X360 premium
week 6: PC en X360
Premium voor 50 euro heb ik sowieso zonde van mijn geld gevonden en daarom dus ook niet gekocht
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Volgens de redenatie zoals het zou moeten zijn is het als volgt:AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:30:
[...]
Ik snap de huidige redenatie ook wel, alleen is het dus niet zoals destijds beloofd. Toen is aangegeven dat PS3 spelers het een week eerder kunnen spelen dan de rest. Volgens die belofte zou het dus moeten zijn:
week 1: PS3 premium
week 3: PS3
week 4: PC en X360 premium
week 6: PC en X360
Premium voor 50 euro heb ik sowieso zonde van mijn geld gevonden en daarom dus ook niet gekocht
Week 1: PS3 Premium
Week 2: PS3 en X360/PC Premium
Week 3: X360/PC
Premium is een week eerder dan de oude data, daarom dus geen 2 weken tussen PS3 enerzijds en de X360/PC anderzijds.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
- tripple XP
- extra health
- headshot assistant
- x-ray vision
Dus die vroege release dates vallen dan nog wel mee
(p.s. moulin, heb je nog wat brokjes voor mijn troll
Hoop trouwens dat ik mijn planning nog wat om kan gooien vanavond, begin alweer trillende Aftermath handjes te krijgen
Ik zou het laten, te weinig tanksBatmanHorizon schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:09:
Heb ook alles binnen. Ga, nu ff de server bezoeken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hij is wel mijn held als ie op die AM maps normaal kan rijden met een tank, gisteravond waren we meer muren en puin aan het knuffelen dan dat we vooruit kwamen
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:31:
[...]
Hij is wel mijn held als ie op die AM maps normaal kan rijden met een tank, gisteravond waren we meer muren en puin aan het knuffelen dan dat we vooruit kwamen
So true!!!
Vliegen ging trouwens prima! Op een gegeven moment ben ik nog met de Little Bird het gebouw binnen gevlogen en er via de zijkant weer uit. En dit zonder schade, hoewel ik wel moet toegeven dat het enigszins moeizaam ging, haha.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik die scout heli's alleen gezien bij Rush op een bepaalde map.
Zowaar rally rijden met tanks op rush
Er zitten een leuk aantal nieuwe grond voertuigen bij
[ Voor 28% gewijzigd door KngfCnns op 28-11-2012 18:03 ]
Gisteren even mee gereden (je schiet als bestuurder) en toch al gelijk een paar kills
*de nieuwe premium assignments zijn nog gelocked.
iemand een idee wanneer die live gaan?
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2012 17:48 ]
Ik kwam overigens dit potje tegen in mn feed. Is dus op een 500% Metro rush, gewoon legit medic train hoer*n
Azardi was niet te missen, de andere had ik nog niet gevonden/gespeeld. Morgen FF checken
Verwijderd
Wat heb ik op jou lopen schelden zeg!! Die SKS is zo verrekte sterk!!
Je had iedereen moeten horen hahahha lachuh man.
Wel jammer dat Scavenger scores niet in detail te zien zijn. Eerste pot Scavenger van de avond een score van 6/17........
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 09:06 ]
Meteen de Home Made Javelin trophy – Destroyed an enemy vehicle using the xbow (Bronze)
[ Voor 17% gewijzigd door johan bos op 29-11-2012 10:12 ]
PSN: Deere6030
Ja sorry, ik moest ff die 50 sniper kills halenVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:02:
Zo FikkieHo kut SKS noob hahahahaWel netjes gespeeld!
Wat heb ik op jou lopen schelden zeg!! Die SKS is zo verrekte sterk!!
Je had iedereen moeten horen hahahha lachuh man.
Wel jammer dat Scavenger scores niet in detail te zien zijn. Eerste pot Scavenger van de avond een score van 6/17........
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Dacht dat ik die ook kreeg maar iemand anders pikte de destroy ik had alleen disabled hahaha.johan bos schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:42:
Meteen de Home Made Javelin trophy – Destroyed an enemy vehicle using the xbow (Bronze)
Dus geen Trophy voor my hahaha
Zou ik precies zo doen hahaha. Ik was veel bezig met de SKS, M40A5 en M98B ik dacht steeds dat ik 50 headshots moest maken.FikkieHo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:53:
[...]
Ja sorry, ik moest ff die 50 sniper kills halenEn ik ben zo'n persoon die niet met de normale snipers om kan gaan. Dan maar SKS knallen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 11:11 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Close Quarters is daar juist iets te close voorAllSeeyinEye schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:16:
Als je snel die 50 kills wil halen, kan je beter even CQ gaan spelen met een sniper rifle met red dot of holo
Ik heb gister echt even het bc2 gevoel gehad. Rush waren leuke maps en Arica harbour kwam al snel in mn gedachten naar voren. Lekker console friendly zoals iemand al zei
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lNxxrVzvw7I]
Ook een video met de ammo locations in scavenger
[ Voor 38% gewijzigd door KngfCnns op 29-11-2012 11:53 ]
FF ter info, ik ging alleen schelden als ik je te pakken had. Het was meer viering van wraak. Ik vond het al raar dat GOT spelers gingen schelden maar vind het wel netjes dat ze dit melden.FikkieHo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:53:
[...]
Ja sorry, ik moest ff die 50 sniper kills halenEn ik ben zo'n persoon die niet met de normale snipers om kan gaan. Dan maar SKS knallen
Dat was eigenlijk gister al een beetje, met 2 teams waar Gotters in zatenVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:36:
Wanneer is er een late night AM toernooi voor Gotters????
Flickr PSN ID= cheironnl
Geen beginnen aan
Pfff, die Xbow is wel wennen...
Een bulletdrop van een kokosnoot.
Ik moet ook maar eens die midrange pijlen gaan vrijspelen.
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2012 14:36 ]
Wacht even tot iedereen AM een beetje in zijn vingers heeftVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:36:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ik zie bij de meeste spelers nog een slotje erop.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zou zeggen: organiseer het!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:36:
Nice!
[ Voor 32% gewijzigd door Unomomentodado op 29-11-2012 18:35 ]
Verwijderd
Maar ik heb een vraagje.
BF3 loopt continu vast, soms flikkert het beeld de hele tijd wit en het geluid valt weg (gevolgd door een vastloper)
Kom iemand van jullie dit bekent voor?
Tips?
Nee, maar ik weet wel hoe je dit moet fixen: kies de engineer klasse, pak de repair tool en richt het op je PS3, houdt vervolgens R1 ingedrukt totdat je weer beeld en geluid hebt.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:45:
Hey jongens, ik lees al een hele tijd deze topic en knal zo af en toe wel eens met jullie mee. (Iets te weinig eigenlijk)
Maar ik heb een vraagje.
BF3 loopt continu vast, soms flikkert het beeld de hele tijd wit en het geluid valt weg (gevolgd door een vastloper)
Kom iemand van jullie dit bekent voor?
Tips?
Mooiste Aftermath potje tot nu toe
Conquest assault gek genoeg. Een potje op wake island ooit herinner ik me ook nog goed die net zo spannend was
Potje rush kort daarna was ook ontzettend gaaf met een hele knappe disarm van kurdminator
[ Voor 25% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2012 01:29 ]
Verwijderd
Ik hoor disarmed huh was niet iedereen dood LOL lekker!!BatmanHorizon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:24:
Potje rush kort daarna was ook ontzettend gaaf met een hele knappe disarm van kurdminator
Dat is het mooie aan die Mcom je kan hem ook vanuit de trap disarmen. Precies hetzelfde als rush op Damavand. Bij de 3e Mcom set Mcom A kan je hem mist de muur kapot is van achteren disarmen!
Waren geinige potjes gisteren.
@KIWI probeer de BA Bolt eens voor de Xbow deze werkt perfect! Weinig tot geen drop tot 50meter (dacht ik).
Verwijderd
Ja geniaal potje inderdaad! lekker 3/13 halen en nog steeds 4e staan. Ik (en jullie) was echt flags aan het cappen als een malleBatmanHorizon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:24:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/73199438/4/
Mooiste Aftermath potje tot nu toe![]()
Conquest assault gek genoeg. Een potje op wake island ooit herinner ik me ook nog goed die net zo spannend was. Imo een iets mindere modus, maar toch twee van de mooiste potjes
.
Potje verliep echt tof, goed voorbeeld dat deze maps echt rete goed zijn voor consoles! Enige reden dat de enemy nog wat kon maken is dat er een aantal ontiegelijke lag-hoeren tussen zaten (althans dat was ons oordeel
Hoop dat ik jullie binnenkort mag volgen in een paar mooie potten cq of rush op die vette nieuwe maps!!
iPhone 8 Plus iPad air 2
Verwijderd
Hahaha zelfde probleem hier! Moeders de vrouw en kind 1 en 2 lekker vroeg naar bed hahaha Nou vanavond zal dat wel niet gebeuren! Klote Voice!!!Tristal schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:23:
Jeetje gasten, vind dit de dikste dlc tot nu toe! Ook scavanger vind ik een welkome afwisseling. Heb de maps nog maar 1 keer goed kunnen spelen en voor de rest nog geen tijd gehad helaas. Hoop dat ik in de komende dagen weer een keer goed tijd heb om met jullie mee te knallen, want zo te horen loopt het echt lekker allemaal! Moet moeders de vrouw en de kleine maar een keer vroeg naar bed laten gaan![]()
Hoop dat ik jullie binnenkort mag volgen in een paar mooie potten cq of rush op die vette nieuwe maps!!
Verwijderd
bekend verhaalVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:40:
[...]
Hahaha zelfde probleem hier! Moeders de vrouw en kind 1 en 2 lekker vroeg naar bed hahaha Nou vanavond zal dat wel niet gebeuren! Klote Voice!!!
Verder krijg ik bij deze maps veel meer het oude BC2 gevoel, en dan met name bij Rush. De maps zitten echt leuk in elkaar om rush te spelen; voldoende omwegen, ruimte om te sneaken etc.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als je in je tank zit moet je niet op die MCOM schieten maar ernaast, dat snapten die gasten dus niet.BatmanHorizon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:24:
Overigens na twee lange bf3 avondjes geen sound drops en vastloper gehad.... Heeft wel een jaar mogen duren (of het komt alsnog
Verwijderd
3 personen om precies te zijn.LordMistery schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:46:
Kan iemand trouwens GNL opruimen? er zitten gasten erin die al maandenlang niet online zijn gekomen.
Je zal verbaasd zijn wat tanks allemaal kunnen doenBatmanHorizon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:51:
Ook ongelooflijke BF3 logic dat een tank die trap op kan rijden. Het is niet dat de trap al half is vernield door een aardbeving ofzo
.
Overigens na twee lange bf3 avondjes geen sound drops en vastloper gehad.... Heeft wel een jaar mogen duren (of het komt alsnog).
Verwijderd
Verwijderd
Laatst netjes mijn controller opgeladen, was ik de headset vergeten. Gelukkig was ie na een half uur weer vol genoeg voor de rest van de avond.
Vond het trouwens wel jammer dat ik er ineens tussenuit moest, er kwam onverwacht nog wat bezoek binnen..
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
PSN: JustinNL79
Verwijderd
Voeg maar een aantal PSN's van ons toe, dan zie je vast wel iemand onlinejpschouten79 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:47:
Hoi allemaal, speel ook op de ps3 en nu ook Aftermath, erg tof. Ben niet zo goed maar heb er lol in ! Welke server zitten jullie op ? Lijkt me wel gezellig een keer mee te doen !
(de meeste hebben hun PSN onder de posts staan)
Verwijderd
Dat is namelijk verplicht! indien je een PS3 hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:57:
[...]
(de meeste hebben hun PSN onder de posts staan)
Verwijderd
Mocht je het alsnog verzaken dan krijg je één waarschuwing, daarna komt Moulin een paardenhoofd in je bed leggenVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:15:
[...]
Dat is namelijk verplicht! indien je een PS3 hebt.
Verwijderd
Owja nog ff een kleine mededeling:
Indien je met ons speelt ga niet huilen als je een keer uitgescholden wordt!
En houd rekening met vulgaire taalgebruik hahahaha
Godslastering komt vaak voor!
@Headset: Joshje gaat je stalken als je geen headset hebt. En anders douwt ie zijn banaan in je oor! In de bananengang
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 15:30 ]
Owee als je geen medkits, ammopacks, tugs, spawnbeacon of andere meuk op de grond gooit als we erom vragen...jpschouten79 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:30:
Heerlijk voel me nu al helemaal thuis. Lekker opfokken en schelden tegen elkaar + boel lol en een karcas van een paard in mijn bed. Nu nog een glas warme choco en we kunnen los
Verwijderd
Wat dat betreft zijn we de tijd ver vooruitVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:28:
Indien je met ons speelt ga niet huilen als je een keer uitgescholden wordt!
En houd rekening met vulgaire taalgebruik hahahaha![]()
Godslastering komt vaak voor!
Troll blijft Troll. GVD vind ik te mainstream maar ik kan niet tegen zwaare godslasteringen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:28:
[...]
Wat dat betreft zijn we de tijd ver vooruit
druk op profiel
druk op bewerken
druk op forum profiel
dan zie onder kopje profielgegevens "Signature" staan. voer daar je in : PSN: "jou naam"
hier mee moet het wel lukken
Ik zal ook niet meer de server betreden van 'PrincessKawnie', een Nederlandse gelovige gamester waar je niet mag vloeken.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Maar jij hebt er wel je roeping in gevonden heJeroenimoes schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:23:
Ik ga me in ieder geval niet meer aanpassen aan anderen wat betreft mijn taalgebruik. Ik geloof niet in een almachtig wezen, als anderen dat wel doen en zich storen aan mijn 'godslastering' moet men mij maar muten.
Ik zal ook niet meer de server betreden van 'PrincessKawnie', een Nederlandse gelovige gamester waar je niet mag vloeken.
En wat betreft die Princesskawnie; die is kennelijk zo hypocriet als de pest, de ingame voices zeggen immers ook 'This cocksucker is fucking me up!'
Of ze moet een speciale EO server hebben gekregen van dice, alleen toegankelijk als je uit gemeente Staphorst komt. Deze is natuurlijk ook niet op zondagen te bereiken
.......
Dude... Als jij begint te schelden krijg ik ineens een triple kill, defuse ik MCOM B en pak ik vlaggen B en E... alemaal tegelijk.Jeroenimoes schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:23:
Ik ga me in ieder geval niet meer aanpassen aan anderen wat betreft mijn taalgebruik. Ik geloof niet in een almachtig wezen, als anderen dat wel doen en zich storen aan mijn 'godslastering' moet men mij maar muten.
Wat betreft die Princess-nog-wat: Ik ging 1x die server in en werd iets van 4x achter elkaar gedood door haar omdat ze niet uit kon komen met iemand betreft team-balancing. Ik werd gewoon heen en weer gegooid.
Ik probeer echt te minderen, maar bij een reeks wtf momenten achter alkaar kan ik me niet inhouden
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De laatste pot sloeg alles; ik denk dat ik in het hele rondje geen 20 seconden achter elkaar heb gelwefd, spawn,dood,spawn,dood,spawn,dood. Bah
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2012 23:40 ]
(vanochtend om 09.00 gaan slapen na een nachtdienst).
Dat werd 'm dus niet meer want nu zit ik weer op de nacht
Zaterdag na mijn avonddienst kom ik nog wel knallen (na 00.00uur).
@Moulin: Ik zal die sniper/handgun assignment eens gaan voltooien om die medium range bolt vrij te spelen
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:36:
Kutje... dacht ik vanavond nog even te gaan knallen, wordt ik om 21.30 pas wakker
(vanochtend om 09.00 gaan slapen na een nachtdienst).
Dat werd 'm dus niet meer want nu zit ik weer op de nacht
Zaterdag na mijn avonddienst kom ik nog wel knallen (na 00.00uur).
@Moulin: Ik zal die sniper/handgun assignment eens gaan voltooien om die medium range bolt vrij te spelen
Maar ik kan me leukere dingen voorstellen dan 's nachts werken
Welkom bij de club
Verwijderd
Nog 2 van Premium en 1 van AK dan heb ik ze allemaal behalve de gelockte.
Toch moet ik zeggen dat de comrades missie (3 Russen in Parijs) geweldig gemaakt is!
Flickr PSN ID= cheironnl
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Je zou het boek eens moeten lezen, http://www.bol.com/nl/p/b...russian/1001004011658450/, daarin komt Dima pas goed tot zijn rechtcheiron schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:45:
Gisteren zowaar nog even de singleplayer weer gespeeld. Ik wil hem toch ooit op Hard uitspelen. Ik snap nu wel beter waarom de singleplayer als matig wordt gezien; het hangt allemaal maar een beetje aan elkaar.
Toch moet ik zeggen dat de comrades missie (3 Russen in Parijs) geweldig gemaakt is!
Veel plezier met je Aftermath dus
Laatst even de nieuwe gunmaster settings geprobeerd.
Zit nog niet heel veel verschil in, maar ze spelen niet onaardig. Voorlopig vond ik heavy gear het leukst spelen omdat ik die wapens gewoon al zelf graag gebruik. c4 als 1 na laatste is ook wel erg uitdagend (maar niet zo onmogelijk als m320lvg).
Heavy gear bestaat voornamelijk uit zware pistolen, shotguns, zware assault rfiles (g3a3 bv), lmg en c4.
Lightweight is niet veel verschillend van de normale preset, al heb je daarbij minder debiele scopes maar je gaat wel weer met (zwakke) pistolen, normale shotguns en smgs. Volgens mij sluit je daar af met een normale m320.
Snipers zijn gewoon dikke snipers, vaak met debiele scopes (levels zijn daar te klein voor), maar is grappig voor even, al zou ik hem op hardcore zetten omdat je niet altijd instakillt.
De EU/US/RU arms race heb ik nog niet gedaan, maar gok dat het wel zal lijken op de normale rotatie maar dan met de guns van een bepaald land en dus ook niet zo speciaal is.
Al met al is het in ieder geval wel wat afwisseling. Nog niet een reden om die modus dagen te gaan spelen, maar kan wel leuk zijn voor de afwisseling. Vooral Heavy gear vond ik wel tof, dus daar ga ik wel eens op zoeken als ik nog effe alleen online ben.
Straks ook maar effe de AK maps doen om de Gunship nerf te bekijken. Zijn daar nog ervaringen over? Kun je de maps nu wel een beetje normaal spelen of is het nog steeds huilen met de pet op?
[ Voor 79% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2012 14:05 ]
of ook wel de meeste hier kunnen gewoon spelen.
En dan ook van 17.00-02.00u heMartinspire schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:00:
lol: Aanstaande maandag is het PlayStation Network even niet beschikbaar in verband met gepland onderhoud. Het onderhoud duurt ongeveer acht uurtjes.
Zal wel op de Amerikaanse of Japanse klanten afgestemd zijn.
Jij ook veel plezier met Aftermath trouwens!
nog steeds down?Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:04:
Battlelog is down?
PSN: Deere6030
Verwijderd
Waarom staan die Premium assignments nog steeds met een slotje? Moet je eerst alle oude assigments halen voordat je aan de nieuwe kan beginnen van Premium?
Zit namelijk even te bedenken wat voor rotatie we vanaf morgen effe gaan draaien op de 360 server. Sowieso wat scavenger, maar mij lijkt rush erdoor ook wel leuk. Dus welke maps zijn jeuj en welke neuj
Azardi Palace en Talah Market imo het best. Markaz Monolith vind ik iets minder en Epicenter nog niet heel vaak Scavenger gespeeld, maar die was niet heel bijzonder.
Rush:
Alle maps zijn heel goed imo. Minste van de vier is wellicht Talah Market, maar de andere drie vind ik misschien de leukste rush maps in BF3. Tot nu toe waren dat voor mij Damavand en Noshahr canals. Epicenter en Markaz > Azardi > Talah zou ik zeggen,
Conquest:
Azardi heeft wel 5 vlaggen, maar tot nu toe alleen leuke potjes op gespeeld. Epicenter is één van de leukere, vooral vanwege de hoogtes. Veel actie op de Charlie vlag, Delta is soms wel erg rustig. Markaz kan leuk zijn als je team de voertuigen goed gebruikt. Het is niet hetzelfde als Kharg Island CQ, maar je kan wel hetzelfde soort spelverloop tegenkomen. Gewaagde teams = leuk, anders eenzijdig. Talah is CQA, vind ik meestal iets mindere modus. Echter wel de leukste pot Aftermath op deze map gespeeld.
Grootste pluspunt voor mij is dat er vier leuke rush maps zijn bijgekomen en scavenger is ook nog best wel leuk. XBOW is ook niet mis.
Vertel mij wat (ik heb deze DLC dus nog niet), in CQ word je nu constant geXBOWd. Die dingen zijn krachtiger dan een sniper rifle, het is simpelweg one shot one kill en het mikken zal vast bijzonder makkelijk zijn, want je legt het nagenoeg iedere keer in een 1 on 1 af tegen de XBOW, ongeacht de afstand en dus ook als je beweegt.BatmanHorizon schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:20:
XBOW is ook niet mis.
Van wat ik van de filmpjes kon zien is ie wel sterk, maar heb je een trage reload en helemaal niet zoveel ammo. Als ik een shotgun (870 met slugs) gebruik, ben ik in principe al wat sneller met de volgende kogel. Als ie niet raak is, ben je echt de lul. De drop lijkt iets minder dan de crossbow uit CoD, dus dat zal wel op lange afstand gebruikt worden, maar het lijkt me niet dat ie dan nog full damage doet?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:57:
[...]
Vertel mij wat (ik heb deze DLC dus nog niet), in CQ word je nu constant geXBOWd. Die dingen zijn krachtiger dan een sniper rifle, het is simpelweg one shot one kill en het mikken zal vast bijzonder makkelijk zijn, want je legt het nagenoeg iedere keer in een 1 on 1 af tegen de XBOW, ongeacht de afstand en dus ook als je beweegt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.