Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Conundrum51 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:02:
[...]

Enige wat ik ervan heb gelezen is dat ze op de Xbox helemaal niet meer gunmaster kunnen spelen.
Nouja dat kan natuurlijk een bijwerking zijn van de nieuwe playlists, maar ik hoorde iemand praten over nieuwe filters voor de serverbrowser.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Net ff gekeken maar helaas nog geen aftermath.

Verwijderd

Kunnen we zeker met 1 miljoen spelers tegelijk om 20:30 gaan downloaden :(
Lekker slim jongens!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
Ik ben benieuwd. Misschien dat ik eerst even ga kijken of de inputlag en sounddrops idd weg zijn :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:
Kunnen we zeker met 1 miljoen spelers tegelijk om 20:30 gaan downloaden :(
Lekker slim jongens!
Is het niet zo dat aftermath gewoon in de update zit en je hem moet activeren met een download van 100 kb? Dat was volgens mij zo bij de vorige uitbreidingen.

Ik heb de update binnen gehaald in ongeveer een uurtje.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
die van mij moet ook nog 30 min :D

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Ik ben van plan voor de medetweakerts voor een weekje een eigen servertje op te zetten. Dan kunnen we in de eerste week lekker alle maps volgens onze eigen roulatie kunnen spelen en de niet-te-halen achievements halen (zijn die er eigenlijk?). Zal dan ook zoveel mogelijk mensen admin maken. Zodra ik de servernaam definitief heb, dan zal ik hem posten!

[ Voor 12% gewijzigd door Unomomentodado op 27-11-2012 18:10 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eerst maar eens een Aftermath hebben om te downloaden...

• Geronimous
Klinkt goed Rogier :)
Maar ben het wachten wel beu... niet te vergeten de downloadtijd straks :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Ik zet de ps3 wel gewoon om 8 uur aan, dan zie ik wel of die binnen is of niet :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Geronimous
Ter voorbereiding: dankzij Moulin weet ik dat er ook een firmware update voor de PS3 zelf is uitgerold! Dus die kan iedereen alvast updaten...

Edit: geen verplichte update, alleen voor vita bezitters...

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 27-11-2012 18:59 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
Start eerst Battlefield op, dan krijg je een update > 1GB. Ga vervolgens naar de Playstation Store en kijk onder Battlefield bij de addons. Daar vind je Aftermath. Die kopen (0 Euro als Premium member) en dan nog eens > 1GB downloaden.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik moet aardig wat meer data binnenharken... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door johan bos op 27-11-2012 18:56 ]

PSN: Deere6030

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Unomomentodado schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:50:
Start eerst Battlefield op, dan krijg je een update > 1GB. Ga vervolgens naar de Playstation Store en kijk onder Battlefield bij de addons. Daar vind je Aftermath. Die kopen (0 Euro als Premium member) en dan nog eens > 1GB downloaden.
Klopt inderdaad! Aftermath is te downloaden :)

PSN: Von_Smallhausn

• Geronimous
Inderdaad, hij is live in de store! 1660 mb

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

weet iemand misschien of je de crossbow eerst vrij moet spelen, of dat hij meteen beschikbaar is?

• Unomomentodado
Je moet eerst level 100 zijn.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:00:
weet iemand misschien of je de crossbow eerst vrij moet spelen, of dat hij meteen beschikbaar is?
Bij de Assignments op battlelog staat:

Unlock XBOW - Win 3 rounds in Scavenger

Verwijderd

ah, dankje..

had ik eigenlijk ook zelf wel kunnen bekijken, had helemaal niet aan battlelog gedacht. stom.

• Verstekbakker
  • Niet online
360 minuten.

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:50:
ik zie niks help |:(

Verwijderd

Waar blijft die meuk nou? Duurt me te lang hoor dat downloaden :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 19:14 ]

Ik zie 'm in de store bij de addons ook niet staan.
Dan eerst maar even afwassen, moet ook gebeuren ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Conundrum51
moet je nou via de ingame store of via de PS3 store dowloaden?
Wat is die nieuwe store onhandig zeg.
Kijk ik bij Battlefield3 > addons > geen Aftermath...
Zoek ik op "BAT" > scroll ik vóórbij Battlefield3, staat ie daar een stuk onder.
Zet 'm dan ook bij de Battlefield3 addons...

*Kiwi wil de oude store terug*

• Conundrum51
dvdkiwi schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:25:
Zoek ik op "BAT" > scroll ik vóórbij Battlefield3, staat ie daar een stuk onder.

Idd, nieuwe ziet er fancy uit maar is niet praktisch

In totaal dus 4 downloads:

- bf 3 update
- AM downloaden
- store update
- PS 3 update

de tering hee!.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat zijn die multiplayer updates ook groot in size joh, 1,79GB! Voor een paar wapen tweaks is dat nogal wat. Zitten hier ook nieuwe textures in ofzo?

• Unomomentodado
Server voor de PS3'ers voor de komende week: Tweakers Europe

Admins: King, Michel, Zuperkiwi, Koenenmans, Dynamix, Joshje, Jackal, Moulin, Tairino, Vos, Jeroen (lijkt me voldoende zo)

@Admins: feel free om extra maproulaties te maken. Laat de bestaande svp (Aftermath All) wel staan.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 21:27
dvdkiwi schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:25:

*Doet hetzelfde als kiwi.. vind niks :?* Heb je toevallig een fototje ofzo want ik snap er even helemaal niks meer van:p

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
Typische Dice release weer; niet ingame te vinden. Je moet er eerst uit om hem in de store op te zoeken :')
Ondertussen nog even een store update installeren..

Desalniettemin, vanavond even knallen.

-edit-
Ik ben dus gewoon in de echte PS store op zoek gegaan naar laatste mappacks, en daar stond hij tussen

[ Voor 21% gewijzigd door cheiron op 27-11-2012 19:55 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 21:27
En nu staat ie er wel tussen:p haha

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Net even Scavenger mode gespeeld...
God wat is dat ruk |:( Het is dat ik hem wil halen voor de crossbow.

Iedereen loopt als een kip zonder kop rond opzoek naar de beste wapens, alleen maar om
de ander neer te knallen ipv objectives te pakken, 9 van de 10 keer ben je volkomen kansloos als je net
begint en geen wapens weet te vinden

• OrangeTux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2023
Verdorie, kan Aftermath nog steeds niet downloaden vanuit de ingame store.

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
OrangeTux schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:44:
Verdorie, kan Aftermath nog steeds niet downloaden vanuit de ingame store.
probeer via de PSN store.

• OrangeTux
Ty!

• cheiron
Gedownload en installed uit de store, maar ingame nog steeds niets. Ga maar even opnieuw downloaden. Wat een clusterf*ck weer

Flickr PSN ID= cheironnl

• Conundrum51
cheiron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:52:
Gedownload en installed uit de store, maar ingame nog steeds niets. Ga maar even opnieuw downloaden. Wat een clusterf*ck weer
al de PS3 update gedaan? Moet ook nog ff

• cheiron
Conundrum51 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:55:
[...]

al de PS3 update gedaan? Moet ook nog ff
kreeg geen melding van een verplichte update, zal eens kijken

Flickr PSN ID= cheironnl

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kan er af en toe niet bij dat er zulke trieste lui bestaan in multiplayer games... 6 lvl 100 gastjes bij elkaar in een team slachten ons team (een heel stuk minder) af, vooral met hun heli.Prima, ik blijf m'n best doen er het beste van te maken. Knal ik ze 1 keer uit de lucht met de stinger; hoppaaaa.banned from this server. Op zulke momenten kan ik me echt niet inhouden om zulke losers een ' vriendelijk' berichtje te sturen. Gadverdamme.

[ Voor 7% gewijzigd door kazuka op 27-11-2012 21:29 ]

Verwijderd

Net met Kiwi & co. een aantal potjes Aftermath gedaan. Moet zeggen dat het echt ubervet is! BF3 heeft mijn hart weer terug gewonnen :)

Maps zitten goed in elkaar, F2000 voelt goed aan :) en Scavenger is ronduit lachen! Crossbow is trouwens ook al binnen (dankzij de medetweakers, anders was ik niet zo snel aan de 3 scavenger wins gekomen :p)

• cheiron
Nou, ik kap er mee; ps3 geupdate, game geupdate en daarna al 4 keer aftermath geinstalleerd. Toch weigert hoij in de game te verschijnen. Pff

Flickr PSN ID= cheironnl

Ach kut he, zijn die updates weer zo groot. Van de week maar weer eens rekenen hoe ik ruimte maak op mn 40gb ;(

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• cheiron
Ok.. ik ben echt te slaperig. Ik heb iets heel doms lopen doen waardoor het niet werkte. Nee, ik ga het niet zeggen..
Ok.. misschien heb ik 4 keer Armored Kill lopen installeren vanavond.. wow hoe dom kun je zijn

Flickr PSN ID= cheironnl

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09

scorpie

Supra Addict

Ik vond die zogenaamde input lag altijd maar oninteressant, maar nu het 'verholpen' is en ik wel merkbaar een verschil voel, vind ik het toch fijner spelen. (Niet dat het met die input lag onspeelbaar was ofzo, vond het prima werken allemaal)

edit: hahahaha @ above! :D :P _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door scorpie op 27-11-2012 22:09 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Eerste indruk: Geweldig! :)
De maps zijn erg groot, met overal hoekjes, gangetjes, paadjes én daken waar je snel in/op verdwaald :P
Scavenger vind ik wel lachen maar kan ook frustrerend zijn als je niks vind.
Conquest en rush zijn erg goed te doen, juist door de vele aanvalsmogelijkheden op de mappen.
Deze hoort nu al bij mijn favorieten ;)
En dan nog die random earthquakes op Epicenter... gaaf!
Kiwi like :P

Of het veel campers uitlokt?
Ik denk het niet. Er zijn veel te veel gangetjes om je maar op één punt op te houden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2012 22:28 ]

Ik heb het plezier weer terug!!!
Geweldige maps. Nog even Seine en Bazar erbij en we zijn compleet

Inderdaad kunnen al die kleine gangetjes en gaatjes erg frustrerend werken, maar je kunt ook je voordeel er mee doen. Scavenger is een erg leuke toevoeging. Imo beter dan gunmaster.

Heerlijk gespeeld vanavond. Dank mannen!!

@cheiron: LMFAO. Tot morgen, muahahaha

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
kazuka schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:13:
Kan er af en toe niet bij dat er zulke trieste lui bestaan in multiplayer games... 6 lvl 100 gastjes bij elkaar in een team slachten ons team (een heel stuk minder) af, vooral met hun heli.Prima, ik blijf m'n best doen er het beste van te maken. Knal ik ze 1 keer uit de lucht met de stinger; hoppaaaa.banned from this server. Op zulke momenten kan ik me echt niet inhouden om zulke losers een ' vriendelijk' berichtje te sturen. Gadverdamme.
Zoek wat Tweakerts op om daarmee te spelen, scheelt een hoop. Ik speel eigenlijk nooit (meer) alleen met randoms.

Aftermath is dikke fun trouwens. Voertuig hier en daar maar niet irri. Heel veel routes te ontdekken. Veel hoogte in de levels. Crossbow kills geven een heerlijke kick. Bij scavenger is het nog even ontdekken op welke vaste plekken de high level wapens spawnen. Leuk om na 4 potten rush/CQ erin te gooien.

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:08:
Ok.. ik ben echt te slaperig. Ik heb iets heel doms lopen doen waardoor het niet werkte. Nee, ik ga het niet zeggen..
Ok.. misschien heb ik 4 keer Armored Kill lopen installeren vanavond.. wow hoe dom kun je zijn
Het is ook wel verdomd knap dat ze die ingame 'store' compleet overbodig weten te maken door aftermath er niet aan te bieden. Daarnaast stond AM ook niet in de bf3 sectie van de ps store. Pas na zoeken op aftermath vond ik em

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Is Aftermath leuker dan AK, B2K en CQ? Ik zie tweakers die namelijk bijna nooit spelen :p
onox schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:58:
Is Aftermath leuker dan AK, B2K en CQ? Ik zie tweakers die namelijk bijna nooit spelen :p
Ik kan hier alleen maar met ja op antwoorden. De maps zitten echt heel erg goed in elkaar. Goede balans. Tot nu toe geen chokepoints kunnen ontdekken, want er is altijd wel een manier om te flanken. Zoals Rogier al aangaf, ook de vehicles zijn niet OP. ik vermaak me hier nog wel even mee. Vooral als we de roulatie uitbreiden.

AK vind ik jammer van de aanschaf CQ is wel leuk on af en toe te spelen en B2K is naast de vanilla maps ook wel leuk om af en toe even mee te nemen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Geronimous
Absoluut. Ik voorspel vele tweakers die heel veel aftermath gaan spelen de komende weken.
Maps zijn groot, gedetaillerd,mooi, indrukwekkend maar niet té groot. Vele routes maken tactisch spelen leuk, je kunt altijd flanken. Voertuigen zijn ook geslaagd. Scavenger is erg leuk met een squad. Maps vragen wel het uiterste van de ps3 merk ik al... op straat zijn er soms wel lichte framedrops te bemerken...
Leuk gedaan en eindelijk een uitbreiding die aansluit bij BF maar tegelijk uiterst geschikt is voor de consoles.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:19:
Absoluut. Ik voorspel vele tweakers die heel veel aftermath gaan spelen de komende weken.
Maps zijn groot, gedetaillerd,mooi, indrukwekkend maar niet té groot. Vele routes maken tactisch spelen leuk, je kunt altijd flanken. Voertuigen zijn ook geslaagd. Scavenger is erg leuk met een squad. Maps vragen wel het uiterste van de ps3 merk ik al... op straat zijn er soms wel lichte framedrops te bemerken...
Leuk gedaan en eindelijk een uitbreiding die aansluit bij BF maar tegelijk uiterst geschikt is voor de consoles.
Wat hij zegt!

Voor mij is de volgorde Vanilla>CQ>b2k>AK, waar aftermath komt te staan weet ik nog niet

• cheiron
Ik heb dan iets minder lang kunnen spelen, maar ben ook erg enthousiast. In doe paae rondjes toch al wat leuke potjea gespeeld. De hoogteverschillen werken erg lekker.

Flickr PSN ID= cheironnl

• OrangeTux
Ik heb de explosive bolds vrijgespeeld. Maar waar kan ik die vinden? Wanneer ik door mijn kits brows zie ik alleen XBOW and XBOW SCOPED (welke is gelocked, want die heb ik nog niet vrijgespeeld).

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Vraag aan de console spelers:

Ik ben zelf een pc bf3 speler en nu ik mij een beetje verdiep in aftermath op ps3 valt het mij op dat jullie helemaal niet vast komen te zitten op kapotte stukken weg of een berg stenen.
Ik zie spelers er rustig over heen lopen terwijl ik op de pc over diverse obstakels zo hoog als een stoep kant moet springen of vast loopt tegen een bergje stenen.

Nu is mijn vraag hoe het is op oudere mappen?
NLsandman schreef op woensdag 28 november 2012 @ 07:37:
Vraag aan de console spelers:

Ik ben zelf een pc bf3 speler en nu ik mij een beetje verdiep in aftermath op ps3 valt het mij op dat jullie helemaal niet vast komen te zitten op kapotte stukken weg of een berg stenen.
Ik zie spelers er rustig over heen lopen terwijl ik op de pc over diverse obstakels zo hoog als een stoep kant moet springen of vast loopt tegen een bergje stenen.

Nu is mijn vraag hoe het is op oudere mappen?
Op de oude mappen is het precies zoals jij omschrijft.
Het lijkt wel of ze beter hun best hebben gedaan op de mapdesign bij deze nieuwe DLC.

Ik heb alleen maar positieve reacties gehoord!!!!

Verwijderd

Wat een super DLC dit. Het was even wachten en kloten met de PS store maar dan heb je ook wat. Gisteren maar een paar uur kunnen spelen en kan niets anders zeggen dan NO SHIT DICE eindelijk doen ze iets goeds!! Was wel wennen met de wapen en zogenaamde input lag....

Zat met veel tweakers op de server totdat ik zag dat ik mijn Xbow moest vrijspelen met scavenger mode. Had 2 potten dik verloren totdat wij als RANDOMS onderelkaar gingen communiceren! Ja blijkbaar zijn er nog wel randoms die moeite doen en niet alleen naar wapens zoeken. Eerste random pot was BRAK helaas kan je niet een gedetaileerde battle report krijgen van AM uiteindelijk verloren met een negatieve KD 8/20 volgens mij( kan ook erger zijn geweest). Blijkbaar was ik teveel met de wapens bezig. Na dat potje mooie battles gespeeld met randoms zoals hierboven vermeldt. Uiteindelijk dus Xbow simpel gehaald en heb scavenger maar meteen aan de kant geschoven.

@NLsandman kom lekker op de PS3 spelen heb je geen last van die rariteiten. Oude mappen en AM tja moet je wel eerlijk zeggen als er een berg stenen ligt dan moet je af en toe ff springen maar dat is vrij logisch

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik heb al een hele tijd geen BF3 meer gespeeld maar als ik dit zo lees moet ik snel mijn BF3 weer terug zien te krijgen. Ik had hem even een poos uitgeleend aan een collega maar had helemaal niet meer aan deze uitbreiding gedacht.

Ik kom binnenkort weer even meeknallen dus...!
Waarom Scavenger aan de kant geschoven? Ik heb me kostelijk vermaakt net Scavenger.
Deze gamemode mag wat mij betreft ook blijven staan in de roulatie van de server.

Het mooie van Scavenger vind ik het feit dat iedereen begint met pistool. Vervolgens moet een ieder opzoek naar een beter wapen. Je bent geheel vrij in het wel of niet oppakken van een bepaald type wapen. Ik pak bijvoorbeeld geen sniperrifles op, dan loop ik liever met een pistool. Shotguns pak ik wel op, maar zodra ik een beter wapen tegenkom, dan pak ik die wel op. Door gebrek aan ammo is het nooit zo dat er op een gegeven moment een aantal spelers rondlopen met veel sterkere wapens dan anderen. Tuurlijk zal het een keer gebeuren, maar dat is dan maar van korte duur.

• thunder8
  • Laatst online: 27-11 01:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gister ook even weer gespeeeld na lange tijd. Scavenger mode is erg leuk, beter dan de GunMaster. De Xbow moet ik heel erg aan wennen, wacht te lang met schieten. Levels zijn erg gaaf en veel gangetjes en hoogte erin verwerkt.

Alleen weer heel jammer dat ik gister op een franse server werkt gekicked nadat ik een paar van hun clanmembers met een pistool wist te vellen. Wat triest, maarja had ook niet veel beter van frenchies verwacht. ;) Ben daarna maar verder gaan kloten met mijn HTPC, gezien ik eindelijk de vervanging van mijn kapotte 3TB schijf binnen had.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:06:
Waarom Scavenger aan de kant geschoven? Ik heb me kostelijk vermaakt net Scavenger.
Deze gamemode mag wat mij betreft ook blijven staan in de roulatie van de server.

Het mooie van Scavenger vind ik het feit dat iedereen begint met pistool. Vervolgens moet een ieder opzoek naar een beter wapen. Je bent geheel vrij in het wel of niet oppakken van een bepaald type wapen. Ik pak bijvoorbeeld geen sniperrifles op, dan loop ik liever met een pistool. Shotguns pak ik wel op, maar zodra ik een beter wapen tegenkom, dan pak ik die wel op. Door gebrek aan ammo is het nooit zo dat er op een gegeven moment een aantal spelers rondlopen met veel sterkere wapens dan anderen. Tuurlijk zal het een keer gebeuren, maar dat is dan maar van korte duur.
Heb je Scavenger al gespeeld als je team alleen maar wapen zoekt? Dat waren de eerste potjes. Ik had toevallig geluk met mijn randoms na een paar potjes ergernis. Volgens mij zijn jullie met een hand vol tweakers scavenger gaan spelen maar dan is easy.

De opzet is zeker wel geinig van Scavenger mar er moet wel samengespeeld worden anders is het precies als CQ van flag naar flag rennen (maar dan in ruime en mooie maps) . Mijn doel was om de Xbow vrij te spelen. Het was wel geinig mijn team won 3 potten achter elkaar en je zag meteen iedereen vertrekken zo assignment binnen en doei doei.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:23:Mijn doel was om de Xbow vrij te spelen. Het was wel geinig mijn team won 3 potten achter elkaar en je zag meteen iedereen vertrekken zo assignment binnen en doei doei.
Dat is dus ook precies mijn doel en waarom ik nu Scavenger speel

Toch zal op men op den duur ook wel vaker Scavenger gaan spelen, denk ik.
Gunmaster was iets we destijds snel uit de roulatie van de server hebben gegooid, maar ik denk dat Scavenger nog wel even blijft staan.

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:47:
[...]

Dat is dus ook precies mijn doel en waarom ik nu Scavenger speel
Opzich is het wel leuk maar je moet gewoon met een groep tweakertjes zijn dan heb je meer plezier.
En een wat grotere kans om te winnen en anders een spannende pot!

@jackal dat denk ik ook wel. Scavenger is geen verkeerde gamemode. Ben later met Joshje en Cheiron ook scavenger gaan spelen maarja dat was heel snel voorbij kwam maar geen player op de server van Dice.

Ik zal ook nog wel scavenger gaan spelen moet de Medals toch binnenhalen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:01 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Als je loopt te zeiken over scavenger kun je gewoon niet schieten. Eindelijk een game mode waar die 100-vogels een beetje op hun plek worden gezet. :*) Magnum vol in je bek jongen!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:01:
Als je loopt te zeiken over scavenger kun je gewoon niet schieten. Eindelijk een game mode waar die 100-vogels een beetje op hun plek worden gezet. :*) Magnum vol in je bek jongen!
Heeft niets te maken met niet kunnen schieten.
Hier wat aftermath vraagjes van een xboxer:
1)Hoe zijn de ervaringen van de maps met verschillende gamemodussen? Zit er bv ook rush in? En zo ja: bevalt die dan?

2)Heb je bij scavenger ook gewoon vlaggen of is het meer TDM?

3)Is de crossbow een beetje vergelijkbaar met die uit black ops of gaat de pijl langzamer/sneller?

4)Hoe zijn de aardbevingen, heb je er veel last van?

5)Iemand al gunmaster gedaan met andere preset (andere wapenvolgorde of andere wapens) en hoe bevalt dat?

Verwijderd

Ik heb me gister iig prima vermaakt met een aantal tweakers in Scavenger, moet zeggen dat het standaard pistool helemaal niet zo slecht is in die mode. (denk niet dat velen het met mij eens zijn :))

Heb toch een stuk of wat potjes gehad dat ik bijna alleen maar met die M9 heb gelopen. Potjes Rush waren trouwens ook echt vet! Deze game mode werkt echt super op de nieuwe maps (in tegenstelling tot eerdere BF3 maps m.i.)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:06 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:04:
Hier wat aftermath vraagjes van een xboxer:
1)Hoe zijn de ervaringen van de maps met verschillende gamemodussen? Zit er bv ook rush in? En zo ja: bevalt die dan?

2)Heb je bij scavenger ook gewoon vlaggen of is het meer TDM?

3)Is de crossbow een beetje vergelijkbaar met die uit black ops of gaat de pijl langzamer/sneller?

4)Hoe zijn de aardbevingen, heb je er veel last van?

5)Iemand al gunmaster gedaan met andere preset (andere wapenvolgorde of andere wapens) en hoe bevalt dat?
1) Bevalt heel erg goed. Ja er zit rush bij, en kolere wat een super maps voor Rush.

2) Scavenger heb ik gespeeld met flags beetje CQ achtig qua score.

3) Pijl gaat vrij snel. Dichtbij schot op borst of in hoofd 1 hit 1 kill. Veraf is aanzienlijke damage maar niet dood.

4) Bevingen zijn super extra demensie, het eeft wel invloed op je aim dus lekker realistisch.

5) Geen gunmaster gespeeld niet te beoordelen door mij.

@kwartel: I love de M9. Tact wat een wapen zeg gisteren stond ik 390ste van 20161 PS3 wereld ranglijst

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:10 ]

Nog een snelle vraag: zijn de nieuwe mappen wel gewoon 24 spelers of is dat meer ala Close Quarters 16 spelers? (ofwel: passen ze gewoon normaal in de overige rotaties)

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:11:
Nog een snelle vraag: zijn de nieuwe mappen wel gewoon 24 spelers of is dat meer ala Close Quarters 16 spelers? (ofwel: passen ze gewoon normaal in de overige rotaties)
Ik heb scavenger op 16 en 24 gespeeld maar dat vind ik niet te doen. Veel te druk in sommige map. Geef mij maar 16 personen, maarja is toch heel persoonlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:13 ]

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:12:
[...]

Ik heb scavenger op 16 en 24 gespeeld maar dat vind ik niet te doen. Veel te druk in sommige map. Geef mij maar 16 personen, maarja is toch heel persoonlijk.
Hmm, maar er zijn toch gewoon een paar vlaggen waardoor het toch niet anders dan normale conquest is qua drukte om een vlag?

Laatste vraag ( :> ): hoe lang duurt zo'n scavenger pot? Als ik het namelijk in de normale rush rotatie wil doen, komt ie mogelijk 2x achter elkaar omdat dat bij rush gewoon veel leuker is. Is dat te doen of is 1 ronde per map leuker

Wat me opviel is dat ik gisteren na ieder potje dubbele punten (additional points) kreeg.
Kan het zijn dat je de punten die je nu met de nieuwe medaille opzet hebt gekregen langzaam erbij krijgt?
Nadat ze de medals aan hebben gepast heb ik er 4 nieuwe bij, en een stuk of 4 heb ik er nu een extra van gekregen. Zijn toch 80.000 punten die ik er bij krijg.
Ik vraag me af of dat in een keer komt of dat daar die extra punten voor zijn en dat ze dus langzaam erbij druppelen...

Verwijderd

Ha,

Dit topic is nieuw voor mij maar ik speel al een tijdje bf3 op de ps3
Ik zal de tijdelijke server in mijn favorieten zetten, en ben benieuwd of ik tegen jullie geweld op kan ..

PS3 ID dehalte
http://battlelog.battlefi...how/72956433/4/184351504/

0 om 0, maar 14 fokking medals hahaha ;)
Alleen geen award score voor gekregen...

Verwijderd

@Mirtinspire: Je moet de maps gespeeld/gezien hebben de flags staan meestal op plekken welke heel nauw of klein zijn.

@Kiwi: inderdaad ik kreeg bij Scavenger ook additional points. Ik denk in totaal zon 45 a 50k. http://battlelog.battlefi...how/72963898/4/230420491/

@NielsjeS voeg mij maar toe op PSN.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:26 ]

Ik heb ieder potje exact 2x de hoeveelheid punten van mijn potje gekregen, dus ik denk dat dit nog wel even doorgaat :P
Vanavond in ieder geval weer Aftermatten!!!

Verwijderd

@NielsjeS voeg mij maar toe op PSN.
Zal ik waarschijnlijk vanavond doen, welke mappen spelen jullie over het algemeen, en in welke modus?

Verwijderd

Kijk hier eens naar al mijn scavenger potjes zien er zo uit. Ik krijg geen gegevens welke personen etc.

http://battlelog.battlefi...how/72966835/4/230420491/

Ook medal met die Jeep klopt niet want er zijn geen vehicles....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 10:29 ]

@Moulin:
Ik kreeg een transport warfare ribbon toen ik 4 kills met de jeep maakte.
Op zich logisch, want het is een transportmiddel ;)

@Niels:
Nu vooral op de Aftermath mappen (alle maps).
Gamemodes:
Rush en conquest, om de 4 a 5 potjes afgewisseld door een potje scavenger.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2012 10:30 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:26:
Ik heb ieder potje exact 2x de hoeveelheid punten van mijn potje gekregen, dus ik denk dat dit nog wel even doorgaat :P
Vanavond in ieder geval weer Aftermatten!!!
Ben er vanavond helaas niet bij denk ik :(

Donderdag weer! *O*

Verwijderd

kllinkt goed, ik heb vooral conquest gespeeld maar ben sinds een paar weken ook bezig met rush. en natuurlijk sinds gisteren ook met scavenger. Persoonlijk vind ik dit wel een leuke modus, alleen jammer dat je geen shock paddles hebt om mensen te revive.
Martinspire schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:15:
[...]
Hmm, maar er zijn toch gewoon een paar vlaggen waardoor het toch niet anders dan normale conquest is qua drukte om een vlag?
Je kunt Scavenger het best vergelijken met CQ Domination. Er zijn een aantal vlaggen en het cappen gaat net zo snel als bij Domination. Hierdoor duren de potje korter dan Conquest, aangezien me sneller van vlag naar vlag gaat.
We hebben gisteren een aantal potten gedaan om de XBow te halen en deze potten waren voornamelijk behoorlijk close. Volgens mij hebben we 1 keer met een aanzienlijke voorsprong gewonnen, maar de rest gewonnen met een paar tickets verschil. 24 man vind ik persoonlijk geen probleem aangezien de maps groot genoeg zijn. Wel is het belangrijk om als team samen te werken!!!

Rush heb ik eigenlijk alleen nog maar als attacker gespeeld. Er zijn legio manieren om bij de Mcom te komen, maar met een goed samenwerkend team lijkt het me ook prima te doen om deze te verdedigen. Ik vind het in ieder geval hele mooie Rush maps.
Tip: speel met suppressor!!! Het is veel close combat, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de accuracy op lange afstand.

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:35:
[...]

Je kunt Scavenger het best vergelijken met CQ Domination. Er zijn een aantal vlaggen en het cappen gaat net zo snel als bij Domination. Hierdoor duren de potje korter dan Conquest, aangezien me sneller van vlag naar vlag gaat.
We hebben gisteren een aantal potten gedaan om de XBow te halen en deze potten waren voornamelijk behoorlijk close. Volgens mij hebben we 1 keer met een aanzienlijke voorsprong gewonnen, maar de rest gewonnen met een paar tickets verschil. 24 man vind ik persoonlijk geen probleem aangezien de maps groot genoeg zijn. Wel is het belangrijk om als team samen te werken!!!

Rush heb ik eigenlijk alleen nog maar als attacker gespeeld. Er zijn legio manieren om bij de Mcom te komen, maar met een goed samenwerkend team lijkt het me ook prima te doen om deze te verdedigen. Ik vind het in ieder geval hele mooie Rush maps.
Tip: speel met suppressor!!! Het is veel close combat, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de accuracy op lange afstand.
Had gister inderdaad direct de supp op mijn F2000 geschroefd. Scheelt een hoop als je niet steeds op de mini-map verschijnt :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verstekbakker schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:01:
Onzin!
Als jij met je M9 tegenover iemand staat die behoorlijk overweg kan met en M416 dan heb je echt geen kans, hoe pro je ook bent

Mon0lith schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:18:
[...]
Onzin!
Als jij met je M9 tegenover iemand staat die behoorlijk overweg kan met en M416 dan heb je echt geen kans, hoe pro je ook bent
Ik ben het wel met Verstekbakker eens. In Scavenger is het namelijk zo dat je het moet doen met het wapen en de setup daarvan, zoals je deze oppakt. Bij de lvl 100's zie je veel dat ze met 1 bepaald wapen spelen die hun goed ligt. Dat kan bij Scavenger dus niet. Het komt nu meer op algehele skills aan dan kennis van het gedrag van 1 bepaald wapen.
Tuurlijk is het zo dat je het vaak aflegt als jij met een pistooltje staat en dan ander heeft al een MP7 te pakken.

• scorpie
  • Laatst online: 12:09

scorpie

Supra Addict

Damnit, gisteren 5 minuten gespeeld, snapte eindelijk wat die input lag nou veroorzaakte voor veel mensen (ik had er nooit moeite mee..), maar vanavond dus geen tijd om te spelen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Gefeliciteerd, Scorpie ;)

+1!
Congrats :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jackal131 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:25:
[...]

Ik ben het wel met Verstekbakker eens. In Scavenger is het namelijk zo dat je het moet doen met het wapen en de setup daarvan, zoals je deze oppakt. Bij de lvl 100's zie je veel dat ze met 1 bepaald wapen spelen die hun goed ligt. Dat kan bij Scavenger dus niet. Het komt nu meer op algehele skills aan dan kennis van het gedrag van 1 bepaald wapen.
Tuurlijk is het zo dat je het vaak aflegt als jij met een pistooltje staat en dan ander heeft al een MP7 te pakken.
Daar ben ik het ook mee eens, dat is juist de uitdaging van Scavenger dat die lvl 100 gasten niet met 1 wapen kunnen omgaan maar dan alsnog verlies je het 9 van de 10 keer met alleen je pistooltje

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ik snap echt niet dat scavenger als 'bijzonder' word gezien. Het is gewoon Quake of Unreal Tournament: je begint met een flut wapen en moet betere zoeken om te domineren.

Steam ID: TheLastOttoman

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:28:
[...]

Daar ben ik het ook mee eens, dat is juist de uitdaging van Scavenger dat die lvl 100 gasten niet met 1 wapen kunnen omgaan maar dan alsnog verlies je het 9 van de 10 keer met alleen je pistooltje
Ik verlies het vaker door de chaos denk ik :)
Ben je met iemand in een gunfight, staan er meteen drie andere om je heen :D

Verwijderd

LordMistery schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:59:
Ik snap echt niet dat scavenger als 'bijzonder' word gezien. Het is gewoon Quake of Unreal Tournament: je begint met een flut wapen en moet betere zoeken om te domineren.
Is het ook. Je pakt wapens op en je knalt een eind weg en je gaat voor de flags.

Ik heb dan scavenger gespeeld met Flags...is er ook een TDM modus?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 13:10 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
moet zeggen dat dit de eerste map pak is die ik zowaar echt leuk vind. maps vind ik veel console vriendelijker dan die andere

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

joshje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:34:
moet zeggen dat dit de eerste map pak is die ik zowaar echt leuk vind. maps vind ik veel console vriendelijker dan die andere
Ik ga het medio december meemaken... Al vermaak ik me nog steeds prima met CQ.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

LordMistery schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:59:
Als je zo redeneert had je net zo goed BF1942 uit de 5 eurobak kunnen trekken ipv een relatief kapitaal neer te leggen voor BF3
AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:37:
[...]

Ik ga het medio december meemaken... Al vermaak ik me nog steeds prima met CQ.
Ik weet zeker dat je dit leuk gaat vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:43:
[...]

Als je zo redeneert had je net zo goed BF1942 uit de 5 eurobak kunnen trekken ipv een relatief kapitaal neer te leggen voor BF3
Daar gaat het Kurd niet om. Het gaat erom dat dit niet compleet nieuw is vooral niet als je Unreal tournament hebt gespeeld of quake.

@Oogje dit is nog veel leuker dat CQ haha

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 14:50 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:48:
[...]

Ik weet zeker dat je dit leuk gaat vinden.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:50:
[...]

@Oogje dit is nog veel leuker dat CQ haha
Dat denk ik zelf ook, ik als urban combat liefhebber. Maar ja, zoals gezegd: medio december is het mijn beurt.

(toch vreemd, in eerste instantie zou PS3 alle DLC een week voor de rest krijgen. Dan komt daar Premium aan, en plots kan ik de DLC pas weken na PC premium en X360 premium aanschaffen... Mijns inziens zou PS3 normaal toch gewoon 1 week na PS3 premium moeten komen, en dus tegelijk met PC en X360 premium (kan je m nog volgen?!) )

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Pagina: 1 ... 127 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.