EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Drop ligt aan het soort pijltje welke je gebruikt. 4 soorten heb je! Wat betreft de makkelijkheid van de Xbow zit je niet goed. Het is alles behalve makkelijk om met een xbow te schieten. Met de BA Bolt wordt het wat makkelijker. Close range is inderdaad 1 hit 1 kill, maar hij is zo verschrikkelijk traag (nog langzamer dan de L96 met straight pull bolt. Bij wapen wissel ben je zelf al dood voordat ie zijn eerste pijl heeft liggen. Je zou echt moeten lopen met een Xbow in de hand en dan ben je vaak nog eerder dood.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:06:
[...]
Ik speel nagenoeg alleen CQ, dus lange afstanden zijn er niet bij.
Dat is dus echt niet mijn ervaring in CQ. Ik heb de afgelopen dagen potten gespeeld waarin toch minimaal de helft van de spelers met het ding rondloopt. Je hoort meer het geluid van de pijlen dan van de shotgunsVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:46:
[...]
Drop ligt aan het soort pijltje welke je gebruikt. 4 soorten heb je! Wat betreft de makkelijkheid van de Xbow zit je niet goed. Het is alles behalve makkelijk om met een xbow te schieten. Met de BA Bolt wordt het wat makkelijker. Close range is inderdaad 1 hit 1 kill, maar hij is zo verschrikkelijk traag (nog langzamer dan de L96 met straight pull bolt. Bij wapen wissel ben je zelf al dood voordat ie zijn eerste pijl heeft liggen. Je zou echt moeten lopen met een Xbow in de hand en dan ben je vaak nog eerder dood.
Overigens houdt het me nog altijd niet van de eerste plek
http://battlelog.battlefi...how/73674972/4/208295871/
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Cogitationis poenam nemo patitur
Het is nog niet uitgebracht, dus nog effe wachten. Grote kans dat je een kleine patch krijgt voordat ie werkt. Of een grote als in de laatste patch echt alleen bugfixes zaten en geen maps.Bullet NL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:07:
Vandaag zouden de AM maps voor de Xbox toch beschikbaar komen? Ik ben online, kan wel op de AM maps zoeken, maar kan ze niet joinen.... Heb vorige week al een update gehad van 1.7Gb..... snap er niets van
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2012 11:14 ]
Verwijderd
Die 1,7gb is de patch, volgens mij moest ik daarna ook nog AM apart binnen halen via de store (kan me goed vergissen hoor)
Verwijderd
klopt helemaalVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:17:
Patch en AM waren toch twee losse downloads als ik het me goed herinner? (tis ook al weer een week geleden)
Die 1,7gb is de patch, volgens mij moest ik daarna ook nog AM apart binnen halen via de store (kan me goed vergissen hoor)
Verwijderd
Heb hem er ook maar gelijk bij gezet.joshje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:52:
druk op je naam rechtsboven in.
druk op profiel
druk op bewerken
druk op forum profiel
dan zie onder kopje profielgegevens "Signature" staan. voer daar je in : PSN: "jou naam"
hier mee moet het wel lukken
Patch was ergens rond de 1,7 of 1,9 Gb
AM is 1,6 Gb.
Dus sowieso ruim 3 Gb downloaden voor je uberhaupt kan spelen
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ok, thanks voor de info. Alle xboxers hebben natuurlijk de patch al binnen, maar wachten nog op AMJeroenimoes schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:16:
De patch alleen al is groter dan AM, Xboxers! Houd daar dus rekening mee
Patch was ergens rond de 1,7 of 1,9 Gb
AM is 1,6 Gb.
Dus sowieso ruim 3 Gb downloaden voor je uberhaupt kan spelen
Staat tegenover dat gebruik van SEN wel gratis is natuurlijk
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Daarna zal ik eens kijken of er nog mensen online zijn, is alweer een tijdje geleden dat ik lekker geknald heb
Ligt ook een beetje aan Kratos hoor
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 14:54 ]
Dunno why, maar xbox content staat telkens rond 2 uur online hoor. Dat is dus blijkbaar nog niet anders. Dat Sony meer rekening houd met Japan moeten zij weten, maar MS is niet verkeerd qua release van online content.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:51:
Xbox denkt laten we maar vroeg de DLC downloadbaar maken anders wordt de helft of meer niet verkocht.
Anyways, ik dacht even handig de download al aan te kunnen zetten op mn werk, maar dat gaat dus niet. Allereerst staat ie niet op de marketplace als download, maar dat is nog geen probleem. Ik kan het beeld van mn console zien op mn pc via extern desktop (console zit in hdmi-in van die pc) en kan met xbox smartglass dus mn xbox bedienen. Helaas is mn console afgemeld en kan ik dus niet in smartglass en alleen zien dat ik me dus moet aanmelden
Was blijkbaar vanochtend eventjes internet pleite en dan gaat ie dus niet meer automatisch aanmelden
Ik wacht nog steeds op de tijd dat je zo'n console ook op afstand aan en uit kunt zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2012 15:53 ]
[ Voor 99% gewijzigd door TheAshcat op 04-12-2012 18:45 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Premium leden krijgen alles.
Zelfs premium armor
Verwijderd
alleen wel een beetje jmmr dat je voor xbox niet net als voor de pc gewoon een premium code in de winkel kunt kopen... voor de pc is zo gewoon 20 euro goedkoper...
Developers verdienen dan ook grotendeels aan de console verkopen.
Pc gamers maken de markt kapot door hun gedownload en dergelijke, daar moeten ontwikkelaars het niet van hebben
Een en ander zal ook wel te maken hebben met het ontwikkelen voor de consoles.
Verwijderd
Een maandje geen nieuwe kleren < een jaar BF3, ik weet het wel
Toptip van de week: je ouders lief aankijken en een premium-Sinterklaascadeautje vragen
*je bent pas 15 zie ik, dus bij dezen: Sinterklaas bestaat niet, het zijn je ouders
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2012 22:39 ]
Verwijderd
(en ik krijg al een flinke brommer-bijdrage (2 maande 16))
mjah nu nog even niet (heb aankomende maand al genoeg dingen wat geld gaat kosten maar zal toch binnenkort maar eens premium gaan kopen
Kun je niet beter alleen Aftermath kopen? De overige DLC zijn toch kut volgens iedereen hierVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:53:
helaas ik heb gemene ouders(en dat van sinterklaas was ik vorig jaar al achter gekomen )
(en ik krijg al een flinke brommer-bijdrage (2 maande 16))
mjah nu nog even niet (heb aankomende maand al genoeg dingen wat geld gaat kosten maar zal toch binnenkort maar eens premium gaan kopen
Alleen Armored Kill is kut maar dat ligt meer aan de 12 spelers op de console dan aan de mappen.
*benieuwd is naar massive battles op de PS4*
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 05-12-2012 10:26 ]
Verwijderd
- B2K zitten leuke maps bij
- Close Quarters is eigenlijk gewoon een leuke toevoeging.
- Armored kill heeft vooral een leuk TDM modus, AK moet gewoon wat meer gespeeld worden en de Gunship moet nog ff aangepast worden bij rush. Zij n mooie maps opzich maar inderdaad te weinig spelers.
- Aftermath zeker wel de moeite waard naar mij idee.
Kortom je moet het zelf gaan proberen smaken verschillen!
Verwijderd
Echte Urban map verslaafde hahaha ik kan het zelf ook wel waarderen.AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:51:
BtK en CQ speel ik dan weer meer dan de vanilla mappen...
Sommige tweakers kennen de weg niet eens in de CQ maps.
En je joined toch gauw potjes waar tweakersin zitten (ik wel tenminste); dan kom je al snel op de vanilla maps.
B2K hebben we best veeltussendoor gedaan, zowel rush als conquest.
Leuke maps
Close quarters doe ik vrijwel alleen als Moulin er ook is; hij is de enige die daar wel zin in heeft haha
Verwijderd
Afgelopen week ook weer in de valstrik gelopen die EVE Online heet, ben ik ook weer de nodige uurtjes aan kwijt geraakt
@kiwi & Moulin: Eindelijk mensen die niet vies zijn van een potje CloseQ.
Steam ID: TheLastOttoman
Flickr PSN ID= cheironnl
wooaacheiron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:10:
Briljant, na de laatste update blijkt er in de campaign een bug te zitten waardoor een stinger niet meer spawned die je nodig hebt om in de missie "Rock and a hard Place" door te gaan. Nice
Anders proberen om de gamedata te verwijderen en spel te starten zonder internetkabel?
[ Voor 9% gewijzigd door onox op 05-12-2012 19:54 ]
Zou wat zijn he als je bij BF4 met 32 vs 32 tank battles kan spelen op de console!dvdkiwi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:26:
Behalve Back to Karkand... en Close Quarters....
Alleen Armored Kill is kut maar dat ligt meer aan de 12 spelers op de console dan aan de mappen.
Verwijderd
64 player Scavenger?Stewie! schreef op donderdag 06 december 2012 @ 01:15:
[...]
Zou wat zijn he als je bij BF4 met 32 vs 32 tank battles kan spelen op de console!
Verwijderd
Vind de mappen groter dan ik had verwacht. Ik dacht dat ze toch meer ala Bazaar zouden zijn, maar het is meer Karkand formaat en dat bevalt prima. Het is nog effe uitzoeken hoe je overal moet komen en waar je moet zijn, maar mooi is het allemaal in ieder geval wel. Genoeg details in de maps en voelt niet aan als grote chokepoints. Wat ik echter wel jammer vind is dat er toch nog maar weinig kapot kan. Alleen wat losstaande huisjes laten zich echt slopen, maar het meerendeel kan maar matig kapot.
Tanks zijn ook effe wennen en ik heb me al wel geïrriteerd aan het aantal kuilen in de map, maar ze zijn erg leuk om te gebruiken, maar niet overpowered. Jeeps zijn niet onaardig, maar vind ze nog vrij nutteloos (1x hit met rocket = disable, had toch iets meer verwacht van de armor). Andere modussen zijn trouwens ook nog best leuk om te doen. Al merk je bij Scavenger dat je team toch vaak erg slecht bezig is en je ondanks je goede werk toch enorm staat te verliezen.
De crossbow is wel geinig om te gebruiken, maar vind de reload echt wat te lang om hem zinvol toe te passen en niet als trololol gadget mee te nemen. Had overigens verwacht dat het een primary was, dus dat was even verrassend. Lever liever niet mijn rocket, c4 of medicpack in.
Al met al prima content. Kan me er wel mee bezig houden. Nieuwe assigments zijn ook niet erg lastig, maar ik ben er nog wel even zoet mee. Had de achievement met granaat, crossbow en primary overigens wel erg snel binnen. Mn eerste kill met crossbow zat daar bv bij (had eerst granaatkill, toen crossbow en daarna was het al erg makkelijk). Inmiddels is de stabiele pijl ook al binnen en ga ik eerst de AM assignments afmaken voordat ik die premium dingen doe.
Ik twijfelde nog tussen cod of de uitbereiding... Vanavond dus zorgen dat ik niet gestoord word
Heb je een link? Ik ben ook van plan punten te kopen. Krijg je de codes via de mail? Ik dacht dat dit altijd werd opgstuurd?Darkvisje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:58:
Zojuist 4000 punten aangeschaft via ebay, voor 3 tientjes, en dan vanavond even via de xbox code inleveren en de premium versie kopen. Kon het toch niet latenna al deze reactie.
Ik twijfelde nog tussen cod of de uitbereiding... Vanavond dus zorgen dat ik niet gestoord word
Heb je trouwens een Amerikaanse of een Europese Xbox Live account?
[ Voor 86% gewijzigd door Mandrake466 op 06-12-2012 12:05 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Jazeker: http://www.ebay.nl/itm/18...m1497.l2649#ht_1560wt_906Heb je een link? Ik ben ook van plan punten te kopen. Krijg je de codes via de mail? Ik dacht dat dit altijd werd opgstuurd?
Komt gewoon uit duitsland, je betaald hem via paypal, ze vragen wel een kopie van je rijbewijs om te verifieren bij microsoft dacht ik ,zodat ze weten dat het geen grote opkopers zijn.
Ik heb gewoon een europese xbox account voorzover ik weet.
Okey thanks! Er staat 'Fur Deutschen Account' maar dat zal wel hetzelde zijn als een Europese accountDarkvisje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:08:
[...]
Jazeker: http://www.ebay.nl/itm/18...m1497.l2649#ht_1560wt_906
Komt gewoon uit duitsland, je betaald hem via paypal, ze vragen wel een kopie van je rijbewijs om te verifieren bij microsoft dacht ik ,zodat ze weten dat het geen grote opkopers zijn.
Ik heb gewoon een europese xbox account voorzover ik weet.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Der Code kann sowohl für deutsche als auch europäische Accounts genutzt werden.Mandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:17:
[...]
Okey thanks! Er staat 'Fur Deutschen Account' maar dat zal wel hetzelde zijn als een Europese account
Afgezien van dat een post over een Nederlandse server 2 posts boven je staat, zal het waarschijnlijk wel zo zijn dat als je zoekt op NL of .NL je wel wat Nederlandse servers voor je kiezen krijgt.Mandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
Weet iemand een aantal Nederlandstalige servers voor de Xbox?
[...]
Heb je een link? Ik ben ook van plan punten te kopen. Krijg je de codes via de mail? Ik dacht dat dit altijd werd opgstuurd?
Je bent in ieder geval welkom op de GoTLive.nl server
Alle Europese servers staan in Rotterdam, Nederlandse servers dusMandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
Weet iemand een aantal Nederlandstalige servers voor de Xbox?
Of de spelers ook Nederlands spreken, dat is afwachten, want ook op de GoT server zie je veel niet Nederlanders!
Martinspire schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:46:
Even voor de info: De GoTLive.nl 360 server is weer verlengt. Was gister even verrast dat de server weer afgelopen was. F
Verwijderd
Ben blij dat mijn zoon NFS MW2012 heeft gevraagd aan de sint! Heb ik tenminste nog een beetje vermaak! Gisteren de gehele dag PS3 aan gehad met NFS geen vastlopers alles liep strak en netjes doorincl graphics. Ik doe BF3 erin en ja hoor mijn hele PS3 loopt vast en doet het vervolgens niet meer.......paar keer gereset en daar ging ie weer.
@ KIWI en Kurd wanneer komen jullie weer online man kunnen we ff CQ spelen!
Vanavond 24.00 is het weekend dus dan zal ik wel online komen
Inderdaad weer effe spelen!!
GoTLive is ontstaan via tweakers met een aantal tweakers, maar staat er gewoon los van. Is dus eerder een (hele kleine) concurrent dan een community binnen community. Vooral in sommige game-topics stoor ik me altijd aan al dat gezeur (veelal pc-gerelateerd) of dat constante gebash. Zo zijn we hier dus ook al van het pc bf3 topic afgesplitst. Verder bied tweakers toch niet alle mogelijkheden om effe snel met elkaar online te gaan spelen. Slowchat wordt snel de kop in gedrukt en je komt niet echt makkelijk met je vaste groepje in contact. Dus daarom eigen site/forum met een mooie chatbox erbij en xbox integratie.Jojo19 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:52:
leuk om te zien dat we een community in een community hebben zal dit zeker verder volgen.
Ik was overigens van plan om hetzelfde te doen voor pc en playstation, maar toen dacht ik: fuck it, wat boeit mij die shit nou
Anyways, gister weer lekker zitten trollen in een aantal maps. Dr waren een paar gasten die even voor de rambo dogtag wat multikills wilden maken. Dus dat was effe lachen door met zn allen c4 te strooien waarna er 1 klik zegt. Uiteraard nog wel wat roadkills ( het was echt een "ongelukje"
Ben overigens blij dat ze in de nieuwe maps scout-choppers hebben gestopt en geen attackchoppers of jets. Die scout-choppers zijn veel makkelijker met de tank uit de lucht te schieten, zoals ik gister een stuk of 20x heb gedemonstreerd
Wat veel mensen niet doorhebben is dat ze vooral met het wegvliegen echt te rustig doen. Ook moet je bij de tank zorgen dat je net boven zijn kanon uitkomt en daar gewoon blijft (of sneller gaat dan hij kan draaien). Dan lukt het je gewoon niet om hem heel te houden en ben je op den duur het bokkie. Snel heen en weer rijden helpt wel wat, maar als je een beetje goed oplet (en verder nergens last van hebt), kun je zo'n tank best goed bezig houden. Kreeg gister 2x dat ding gewoon echt niet te pakken omdat ie net te snel was. Maar met de rest ging het prima
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2012 11:29 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Inderdaad, alhoewel de game had zijn issues had(en dat kapot patchen). Je mist eigenlijk de aantallen spelers voor een compleet slagveld in BF3. Hebben we in ieder geval nog wat te wensen voor de next gen consoles....
PSN: Deere6030
Verwijderd
Fuck it!! bij mij wel vanavond. Nouja ik doe in iedergeval mijn headset niet aan. Ik laat de vrouw gewoon radio luisteren en ik ga spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:54:
Idem,
Ik ben er ook vanavond! geen TVOH voor ons namelijk!
Heb je geen zolder met 2e TV waar ze kan kijken?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:16:
[...]
Fuck it!! bij mij wel vanavond. Nouja ik doe in iedergeval mijn headset niet aan. Ik laat de vrouw gewoon radio luisteren en ik ga spelen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wat ik heb: Imac, apple tv3, xbox360, humax5050c. En een normale windows pc ofc.
Zoals ik al zei denk niet dat het mogelijk is(al veel zoek termen gegoogled) maar misschien dat jullie toevallig iets voorbij hebben zien komen
[ Voor 96% gewijzigd door bertp1 op 07-12-2012 16:11 ]
Zoek je iets als dit pricewatch: Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition ?Darkvisje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:09:
Ik zou wel is wat gameplay footage op willen nemen, de enige mogelijkheid is denk ik via externe hardware, die ik helaas niet heb(en nu ook even niet aan wil schaffen)?
Wat ik heb: Imac, apple tv3, xbox360, humax5050c. En een normale windows pc ofc.
Zoals ik al zei denk niet dat het mogelijk is(al veel zoek termen gegoogled) maar misschien dat jullie toevallig iets voorbij hebben zien komen
Ja ik weet dat deze bestaan, maar ik zou graag weten of het ook gaat met 1 van de dingen die ik al heb. Zou zonden zijn om zoiets aan te schaffen als het ook kan via iets anders door bijvoorbeeld alleen een goedkoop kabeltje te hoeven aanschaffen.onox schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:38:
[...]
Zoek je iets als dit pricewatch: Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition ?
Maar ben bang dat die oplossing er helaas niet is.
Snap trouwens niet waarom sony/microsoft zulke dingen niet standaard inbouwen (replay's opslaan etc) kwa promo is het toch alleen maar goed? Maarja dat is een andere discussie
Maar goed, ik heb ook al tijden zo'n capture kaart, maar heb de laatste tijd eigenlijk te weinig boeiende video geschoten om een leuk filmpje van te maken.
Dat is dus ook het probleem, het kost te veel. Nou verdien je het bedrag wel terug als je een leuk filmpje maakt en genoeg viewers hebt en adsense hebt aanstaanMartinspire schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:56:
Ik zie best een mogelijkheid dat het in de volgende generatie zit, maar het is op dit moment voor de meeste gamers toch niet zo'n prioriteit. In ieder geval heb je op dit moment externe hardware nodig. Of je nou een hdmi-kaart haalf of iets wat via USB ofzo loopt: het is toch altijd wel duur.
Maar goed, ik heb ook al tijden zo'n capture kaart, maar heb de laatste tijd eigenlijk te weinig boeiende video geschoten om een leuk filmpje van te maken.
Maar toch.. Als je nou gewoon een externe hdd aan kan hangen en er gewoon een optie komt vanuit het dashboard... Dan zou het leuk,makkelijk en bijna gratis zijn..
Maar het zal niet zo eenvoudig zijn denk ik
Zometeen naar huis racen en gamen, als iemand me wil toevoegen op de xbox: Darkvisjuh
Bedankt voor de link denkpadje
Komop nou..
Maar wel bijna uitgespeeld, als ik dit punt voorbij kom
Flickr PSN ID= cheironnl
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Het is de laatste missieFikkieHo schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:03:
Ah, das zeker die missie met al die wandelgangetjes. Daar waar je altijd geoneshot wordt door de AI of door je eigen splash damage als je met een schotgun rondloopt
[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 08-12-2012 16:03 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zou het wel effe in spoiler zetten, maar goedcheiron schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:52:
[...]
Het is de laatste missie in de metro, net nadat de metro is gecrashed (na zo een tijd is dat geen spoiler meer toch?). Van het weekend nog maar eens proberen
Bij coop heb ik al vaker gehad dat je een deur moet openen met behulp van cutscene en je vervolgens meteen neergeschoten wordt of geknifed wordt omdat de vijand ineens naast of achter je spawned. Leuk als je een map zonder dood te gaan probeert te halen, maar dat faalt dan ook enorm.
1 van de redenen (na de onmogelijkheid om de laatste coop missie foutloos te kunnen halen) dat ik de game niet op 100% heb met achievements.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tellen niet mee idd. Maar door mn lichte ocd vind ik het zo lelijk als ik op het scherm een platinum trophy zie terwijl het balkje maar op 70%84% staatscorpie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:55:
DLC trophies tellen toch niet mee voor een platinum trophy?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Pfff, net als ik besluit om er mee op te houden na wat saaie potjes -_-Jackal131 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:26:
Zo...FC3 uitgespeeld. Nu kan ik weer wat meer tijd aan BF3 besteden.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Was het 5 min geleden. Even wat eten nu, k kijk wel op battlelog of je straks nog online bentJackal131 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:30:
k zie je niet online!
En alle coop op hard...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Man man man wat een lekker wapen is dat zeg!
Paar potjes gedaan op high ticket Metro servers om een beetje attachments binnen te harken. Heb er nu RDS, Tact Light en een suppressor op zitten, heerlijke combo die ook op de CQ maps goed werkt
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Extended en cobra komen er sowieso op ja als ik ze vrij speel! De laser heb ik bewust omgeruild voor de tact light aangezien je daar, vooral op de CQ maps, heerlijk mensen mee kunt verblindenHenkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:17:
Extended+kobra+laser moet je eens proberen!
Daarnaast schiet ik 95% ADS, dus dan is de laser minder van belang
Verwijderd
Owja BTW wie weet hoeveel kills je moet maken om een multi kill te krijgen voor de assignment?
Ik had gisteren een multi kill van 3 gemaakt maar die is nooit als multikill gerekend bij de assignment....
Moet je minimaal 4 of 5 kills hebben?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 10:58 ]
Misschien is dat de vereiste?
*Kiwi heeft ze ook nog niet*
Gisteren met Vos en Cheiron een lekkere pot CQ metro gespeeld
1000 tickets, het ging redelijk gelijk op omdat het gevecht om B erg boeiend was en bleef
2 irritante lvl100's bij de tegenstander, waarvan een er mij 22 keer had (ik hem 2x)
Hij is ook zo ongeveer de enige die mij afgeschoten had... hij stond iets van 90 om 20.
Toen hij tegen het eind van het potje eruit was was het een redelijk bekeken zaak en wonnen we met iets van 150 tickets verschil. Daarvoor ging het redelijk gelijk op.
Even daarvoor rush op AK gespeeld, maar dat is niet mijn ding
Verwijderd
ik weetVerwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:56:
Als je dat doet (95%ADS) ben je tegen andere MP7, F2000 en M5K users in nadeel vooral als je CQ mappen of Metro speelt. Extended, cobra en laser is een super setup voor hipfire guns. Ik gebruik de cobra scope alleen als ik iets verder van de tegenstander af sta en genoeg tijd heb.
tis alleen een reflex van mij om altijd ADS te gebruiken, kom er maar eens vanaf!
Verwijderd
was de vorige keer met double xp ook al zo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.