Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:00:
[...]

Van wat ik van de filmpjes kon zien is ie wel sterk, maar heb je een trage reload en helemaal niet zoveel ammo. Als ik een shotgun (870 met slugs) gebruik, ben ik in principe al wat sneller met de volgende kogel. Als ie niet raak is, ben je echt de lul. De drop lijkt iets minder dan de crossbow uit CoD, dus dat zal wel op lange afstand gebruikt worden, maar het lijkt me niet dat ie dan nog full damage doet?
Ik speel nagenoeg alleen CQ, dus lange afstanden zijn er niet bij.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023

PSN: Deere6030

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:06:
[...]

Ik speel nagenoeg alleen CQ, dus lange afstanden zijn er niet bij.
Drop ligt aan het soort pijltje welke je gebruikt. 4 soorten heb je! Wat betreft de makkelijkheid van de Xbow zit je niet goed. Het is alles behalve makkelijk om met een xbow te schieten. Met de BA Bolt wordt het wat makkelijker. Close range is inderdaad 1 hit 1 kill, maar hij is zo verschrikkelijk traag (nog langzamer dan de L96 met straight pull bolt. Bij wapen wissel ben je zelf al dood voordat ie zijn eerste pijl heeft liggen. Je zou echt moeten lopen met een Xbow in de hand en dan ben je vaak nog eerder dood.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:46:
[...]

Drop ligt aan het soort pijltje welke je gebruikt. 4 soorten heb je! Wat betreft de makkelijkheid van de Xbow zit je niet goed. Het is alles behalve makkelijk om met een xbow te schieten. Met de BA Bolt wordt het wat makkelijker. Close range is inderdaad 1 hit 1 kill, maar hij is zo verschrikkelijk traag (nog langzamer dan de L96 met straight pull bolt. Bij wapen wissel ben je zelf al dood voordat ie zijn eerste pijl heeft liggen. Je zou echt moeten lopen met een Xbow in de hand en dan ben je vaak nog eerder dood.
Dat is dus echt niet mijn ervaring in CQ. Ik heb de afgelopen dagen potten gespeeld waarin toch minimaal de helft van de spelers met het ding rondloopt. Je hoort meer het geluid van de pijlen dan van de shotguns :s

Overigens houdt het me nog altijd niet van de eerste plek :9 :
http://battlelog.battlefi...how/73674972/4/208295871/

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Dat ze ermee rond lopen vind ik niet zo gek. Het is gewoon een cool nieuw wapen. Van wat ik hoor is het niet echt overpowered (wel irritant, maar niet meer dan dat). Iedereen wil dat ding gewoon eens goed proberen en de unlocks halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Vandaag zouden de AM maps voor de Xbox toch beschikbaar komen? Ik ben online, kan wel op de AM maps zoeken, maar kan ze niet joinen.... Heb vorige week al een update gehad van 1.7Gb..... snap er niets van

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:07:
Vandaag zouden de AM maps voor de Xbox toch beschikbaar komen? Ik ben online, kan wel op de AM maps zoeken, maar kan ze niet joinen.... Heb vorige week al een update gehad van 1.7Gb..... snap er niets van
Het is nog niet uitgebracht, dus nog effe wachten. Grote kans dat je een kleine patch krijgt voordat ie werkt. Of een grote als in de laatste patch echt alleen bugfixes zaten en geen maps.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2012 11:14 ]

Verwijderd

Patch en AM waren toch twee losse downloads als ik het me goed herinner? (tis ook al weer een week geleden :P)

Die 1,7gb is de patch, volgens mij moest ik daarna ook nog AM apart binnen halen via de store (kan me goed vergissen hoor)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:17:
Patch en AM waren toch twee losse downloads als ik het me goed herinner? (tis ook al weer een week geleden :P)

Die 1,7gb is de patch, volgens mij moest ik daarna ook nog AM apart binnen halen via de store (kan me goed vergissen hoor)
klopt helemaal

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Maar de ham vraag is dus; Wanneer gaat hij online voor de Xbox? ;)

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:52:
druk op je naam rechtsboven in.
druk op profiel
druk op bewerken
druk op forum profiel
dan zie onder kopje profielgegevens "Signature" staan. voer daar je in : PSN: "jou naam"
hier mee moet het wel lukken ;)
Heb hem er ook maar gelijk bij gezet.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
De patch alleen al is groter dan AM, Xboxers! Houd daar dus rekening mee :P

Patch was ergens rond de 1,7 of 1,9 Gb
AM is 1,6 Gb.

Dus sowieso ruim 3 Gb downloaden voor je uberhaupt kan spelen :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:16:
De patch alleen al is groter dan AM, Xboxers! Houd daar dus rekening mee :P

Patch was ergens rond de 1,7 of 1,9 Gb
AM is 1,6 Gb.

Dus sowieso ruim 3 Gb downloaden voor je uberhaupt kan spelen :)
Ok, thanks voor de info. Alle xboxers hebben natuurlijk de patch al binnen, maar wachten nog op AM ;)

• Geronimous
Vraag me wel af waarom die patches zo groot moeten zijn. Is niet erg want heb een snelle lijn liggen (120 Mb), maar dankzij SEN komt die toch traag binnen. Moest er een uur over doen.

Staat tegenover dat gebruik van SEN wel gratis is natuurlijk :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Nog even geduld Xboxers de sint zal voor u zeer spoedig de patch/DLC beschikbaar maken! Waarschijnlijk om een uurtje of 8 vanavond! En dan is ie waarschijnlijk niet voor iedereen beschikbaar de ongelovige krijgen hem een uurtje laten.
;)
Deze week ben ik iedere dag tot 24.00 werken...
Daarna zal ik eens kijken of er nog mensen online zijn, is alweer een tijdje geleden dat ik lekker geknald heb :P
Ligt ook een beetje aan Kratos hoor ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ben Afthermath nu aan het downloaden via de Battlefield store in het spel!

Verwijderd

Xbox denkt laten we maar vroeg de DLC downloadbaar maken anders wordt de helft of meer niet verkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 14:54 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:51:
Xbox denkt laten we maar vroeg de DLC downloadbaar maken anders wordt de helft of meer niet verkocht.
Dunno why, maar xbox content staat telkens rond 2 uur online hoor. Dat is dus blijkbaar nog niet anders. Dat Sony meer rekening houd met Japan moeten zij weten, maar MS is niet verkeerd qua release van online content.

Anyways, ik dacht even handig de download al aan te kunnen zetten op mn werk, maar dat gaat dus niet. Allereerst staat ie niet op de marketplace als download, maar dat is nog geen probleem. Ik kan het beeld van mn console zien op mn pc via extern desktop (console zit in hdmi-in van die pc) en kan met xbox smartglass dus mn xbox bedienen. Helaas is mn console afgemeld en kan ik dus niet in smartglass en alleen zien dat ik me dus moet aanmelden :'(
Was blijkbaar vanochtend eventjes internet pleite en dan gaat ie dus niet meer automatisch aanmelden :(

Ik wacht nog steeds op de tijd dat je zo'n console ook op afstand aan en uit kunt zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2012 15:53 ]

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 19:45

TheAshcat

Death from Above

Wups never mind :)

[ Voor 99% gewijzigd door TheAshcat op 04-12-2012 18:45 ]

• Geronimous
eerst lezen voor je post. Er is al een aantal keer duidelijk gemaakt dat de patch en Aftermath twee verschillende downloads zijn ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

wat ik me afvraag, als ik nu nog premium koop, krijg ik dan nog steeds de dlc's die al uitgemomen zijn (aftermath close quarters armored kill) gratis? en krijg ik de speciale premium wapens die premium leden eerder al hadden gekregen, ook al koop ik het nu pas ?
Ja, ja en ja :)
Premium leden krijgen alles.
Zelfs premium armor :P

Verwijderd

oke, bedankt!
alleen wel een beetje jmmr dat je voor xbox niet net als voor de pc gewoon een premium code in de winkel kunt kopen... voor de pc is zo gewoon 20 euro goedkoper...
Tja, alle games zijn voor de pc goedkoper...
Developers verdienen dan ook grotendeels aan de console verkopen.
Pc gamers maken de markt kapot door hun gedownload en dergelijke, daar moeten ontwikkelaars het niet van hebben ;)
Een en ander zal ook wel te maken hebben met het ontwikkelen voor de consoles.

Verwijderd

klopt, en tis nie dat ik het er nie voor over heb :p maark ben pas 15 en als ik 50 euro uitgeef aan premium voor bf is da een maand kleedgeld :x
Maar BF3 speel je een jaar, dus eigenlijk is het geen geld.
Een maandje geen nieuwe kleren < een jaar BF3, ik weet het wel :)
Toptip van de week: je ouders lief aankijken en een premium-Sinterklaascadeautje vragen ;)
*je bent pas 15 zie ik, dus bij dezen: Sinterklaas bestaat niet, het zijn je ouders :P *

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2012 22:39 ]

Verwijderd

helaas ik heb gemene ouders ;) (en dat van sinterklaas was ik vorig jaar al achter gekomen )
(en ik krijg al een flinke brommer-bijdrage (2 maande 16))
mjah nu nog even niet (heb aankomende maand al genoeg dingen wat geld gaat kosten maar zal toch binnenkort maar eens premium gaan kopen ;)

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:53:
helaas ik heb gemene ouders ;) (en dat van sinterklaas was ik vorig jaar al achter gekomen )
(en ik krijg al een flinke brommer-bijdrage (2 maande 16))
mjah nu nog even niet (heb aankomende maand al genoeg dingen wat geld gaat kosten maar zal toch binnenkort maar eens premium gaan kopen ;)
Kun je niet beter alleen Aftermath kopen? De overige DLC zijn toch kut volgens iedereen hier :p
Behalve Back to Karkand... en Close Quarters.... :P
Alleen Armored Kill is kut maar dat ligt meer aan de 12 spelers op de console dan aan de mappen.

*benieuwd is naar massive battles op de PS4*

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 05-12-2012 10:26 ]

Verwijderd

B2K spelen we niet vaak, Close Quarters helemaal niet, Armored kill ook niet.

- B2K zitten leuke maps bij
- Close Quarters is eigenlijk gewoon een leuke toevoeging.
- Armored kill heeft vooral een leuk TDM modus, AK moet gewoon wat meer gespeeld worden en de Gunship moet nog ff aangepast worden bij rush. Zij n mooie maps opzich maar inderdaad te weinig spelers.
- Aftermath zeker wel de moeite waard naar mij idee.

Kortom je moet het zelf gaan proberen smaken verschillen!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BtK en CQ speel ik dan weer meer dan de vanilla mappen...

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:51:
BtK en CQ speel ik dan weer meer dan de vanilla mappen...
Echte Urban map verslaafde hahaha ik kan het zelf ook wel waarderen.

Sommige tweakers kennen de weg niet eens in de CQ maps.
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik ze nauwelijks speel, ook omdat ik niemand ze zie spelen.
En je joined toch gauw potjes waar tweakersin zitten (ik wel tenminste); dan kom je al snel op de vanilla maps.

B2K hebben we best veeltussendoor gedaan, zowel rush als conquest.
Leuke maps :)

Close quarters doe ik vrijwel alleen als Moulin er ook is; hij is de enige die daar wel zin in heeft haha :P

Verwijderd

Ik hoop dat ik vanavond weer even tijd heb om te knallen! :)

Afgelopen week ook weer in de valstrik gelopen die EVE Online heet, ben ik ook weer de nodige uurtjes aan kwijt geraakt :p

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
Ik ben er morgen misschien weer, scherm komt terug van reparatie.

@kiwi & Moulin: Eindelijk mensen die niet vies zijn van een potje CloseQ.

Steam ID: TheLastOttoman

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Briljant, na de laatste update blijkt er in de campaign een bug te zitten waardoor een stinger niet meer spawned die je nodig hebt om in de missie "Rock and a hard Place" door te gaan. Nice :')

Flickr PSN ID= cheironnl

• onox
cheiron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:10:
Briljant, na de laatste update blijkt er in de campaign een bug te zitten waardoor een stinger niet meer spawned die je nodig hebt om in de missie "Rock and a hard Place" door te gaan. Nice :')
wooaa :o dat is foute boel dan :/ Moet de campagne ook nog even een keer uitspelen op hard voor gouden trofeetje :9

Anders proberen om de gamedata te verwijderen en spel te starten zonder internetkabel?

[ Voor 9% gewijzigd door onox op 05-12-2012 19:54 ]

Speelt echt niemand meer <22u? :-(

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
sorry heb Far cry 3 ontdekt voor PC :)
Sorry ben aan het werk ;)

Verwijderd

sorry ben EVE aan het doen :)

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:25
Sorry, heb geen account.

:P

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:38

Stewie!

Keen must die!

dvdkiwi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:26:
Behalve Back to Karkand... en Close Quarters.... :P
Alleen Armored Kill is kut maar dat ligt meer aan de 12 spelers op de console dan aan de mappen.
Zou wat zijn he als je bij BF4 met 32 vs 32 tank battles kan spelen op de console! :9~
Wicked!!!

Verwijderd

Stewie! schreef op donderdag 06 december 2012 @ 01:15:
[...]

Zou wat zijn he als je bij BF4 met 32 vs 32 tank battles kan spelen op de console! :9~
64 player Scavenger? :)

Verwijderd

spelen jullie ook CQ noshar canals? ik heb dit lvl grijs gespeeld of was het mijn tv die defect bleek te zijn? ...
Even voor de info: De GoTLive.nl 360 server is weer verlengt. Was gister even verrast dat de server weer afgelopen was. Fijn dat je zo'n bericht krijgt van tevoren (not). Anyways, we kunnen weer lekker knallen. Voorlopig staat ie nog op AM Rush maps en ik moet zeggen: die zijn niet verkeerd. In het weekend (of erna) maak ik wel een mix van nieuwe maps + oude maps om toch wat meer afwisseling te hebben (met 4 oude maps die ik laat afwisselen). Ik verwacht dat ze prima in de oude rotatie passen dus dat is wel erg fijn.

Vind de mappen groter dan ik had verwacht. Ik dacht dat ze toch meer ala Bazaar zouden zijn, maar het is meer Karkand formaat en dat bevalt prima. Het is nog effe uitzoeken hoe je overal moet komen en waar je moet zijn, maar mooi is het allemaal in ieder geval wel. Genoeg details in de maps en voelt niet aan als grote chokepoints. Wat ik echter wel jammer vind is dat er toch nog maar weinig kapot kan. Alleen wat losstaande huisjes laten zich echt slopen, maar het meerendeel kan maar matig kapot.

Tanks zijn ook effe wennen en ik heb me al wel geïrriteerd aan het aantal kuilen in de map, maar ze zijn erg leuk om te gebruiken, maar niet overpowered. Jeeps zijn niet onaardig, maar vind ze nog vrij nutteloos (1x hit met rocket = disable, had toch iets meer verwacht van de armor). Andere modussen zijn trouwens ook nog best leuk om te doen. Al merk je bij Scavenger dat je team toch vaak erg slecht bezig is en je ondanks je goede werk toch enorm staat te verliezen.

De crossbow is wel geinig om te gebruiken, maar vind de reload echt wat te lang om hem zinvol toe te passen en niet als trololol gadget mee te nemen. Had overigens verwacht dat het een primary was, dus dat was even verrassend. Lever liever niet mijn rocket, c4 of medicpack in.

Al met al prima content. Kan me er wel mee bezig houden. Nieuwe assigments zijn ook niet erg lastig, maar ik ben er nog wel even zoet mee. Had de achievement met granaat, crossbow en primary overigens wel erg snel binnen. Mn eerste kill met crossbow zat daar bv bij (had eerst granaatkill, toen crossbow en daarna was het al erg makkelijk). Inmiddels is de stabiele pijl ook al binnen en ga ik eerst de AM assignments afmaken voordat ik die premium dingen doe.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
Zojuist 4000 punten aangeschaft via ebay, voor 3 tientjes, en dan vanavond even via de xbox code inleveren en de premium versie kopen. Kon het toch niet laten :P na al deze reactie.

Ik twijfelde nog tussen cod of de uitbereiding... Vanavond dus zorgen dat ik niet gestoord word :P

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 14:13
Weet iemand een aantal Nederlandstalige servers voor de Xbox?
Darkvisje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:58:
Zojuist 4000 punten aangeschaft via ebay, voor 3 tientjes, en dan vanavond even via de xbox code inleveren en de premium versie kopen. Kon het toch niet laten :P na al deze reactie.

Ik twijfelde nog tussen cod of de uitbereiding... Vanavond dus zorgen dat ik niet gestoord word :P
Heb je een link? Ik ben ook van plan punten te kopen. Krijg je de codes via de mail? Ik dacht dat dit altijd werd opgstuurd?
Heb je trouwens een Amerikaanse of een Europese Xbox Live account?

[ Voor 86% gewijzigd door Mandrake466 op 06-12-2012 12:05 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Darkvisje
Heb je een link? Ik ben ook van plan punten te kopen. Krijg je de codes via de mail? Ik dacht dat dit altijd werd opgstuurd?
Jazeker: http://www.ebay.nl/itm/18...m1497.l2649#ht_1560wt_906

Komt gewoon uit duitsland, je betaald hem via paypal, ze vragen wel een kopie van je rijbewijs om te verifieren bij microsoft dacht ik ,zodat ze weten dat het geen grote opkopers zijn.

Ik heb gewoon een europese xbox account voorzover ik weet.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 14:13
Darkvisje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:08:
[...]

Jazeker: http://www.ebay.nl/itm/18...m1497.l2649#ht_1560wt_906

Komt gewoon uit duitsland, je betaald hem via paypal, ze vragen wel een kopie van je rijbewijs om te verifieren bij microsoft dacht ik ,zodat ze weten dat het geen grote opkopers zijn.

Ik heb gewoon een europese xbox account voorzover ik weet.
Okey thanks! Er staat 'Fur Deutschen Account' maar dat zal wel hetzelde zijn als een Europese account :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Darkvisje
Mandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:17:
[...]

Okey thanks! Er staat 'Fur Deutschen Account' maar dat zal wel hetzelde zijn als een Europese account :)
Der Code kann sowohl für deutsche als auch europäische Accounts genutzt werden.

;)
Mandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:

[...]

Afgezien van dat een post over een Nederlandse server 2 posts boven je staat, zal het waarschijnlijk wel zo zijn dat als je zoekt op NL of .NL je wel wat Nederlandse servers voor je kiezen krijgt.

Je bent in ieder geval welkom op de GoTLive.nl server ;)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:38

Stewie!

Keen must die!

Mandrake466 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
Alle Europese servers staan in Rotterdam, Nederlandse servers dus ;)
Of de spelers ook Nederlands spreken, dat is afwachten, want ook op de GoT server zie je veel niet Nederlanders!
Martinspire schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:46:
Even voor de info: De GoTLive.nl 360 server is weer verlengt. Was gister even verrast dat de server weer afgelopen was. F
:)F d:)b

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
leuk om te zien dat we een community in een community hebben zal dit zeker verder volgen.

Verwijderd

Op de PS3 zie je nog vrij weinig mensen online....toch nog ff kunnen lachen gisteren met Denkpadje en JustinNL wat een assigment al wel niet voor humor kan meebrengen.

Ben blij dat mijn zoon NFS MW2012 heeft gevraagd aan de sint! Heb ik tenminste nog een beetje vermaak! Gisteren de gehele dag PS3 aan gehad met NFS geen vastlopers alles liep strak en netjes doorincl graphics. Ik doe BF3 erin en ja hoor mijn hele PS3 loopt vast en doet het vervolgens niet meer.......paar keer gereset en daar ging ie weer.

@ KIWI en Kurd wanneer komen jullie weer online man kunnen we ff CQ spelen!
Ik zit/zat heel de week tot 24.00 op avonddienst Moulin....
Vanavond 24.00 is het weekend dus dan zal ik wel online komen ;)
Inderdaad weer effe spelen!!

Verwijderd

Idem,

Ik ben er ook vanavond! geen TVOH voor ons namelijk!
Jojo19 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:52:
leuk om te zien dat we een community in een community hebben zal dit zeker verder volgen.
GoTLive is ontstaan via tweakers met een aantal tweakers, maar staat er gewoon los van. Is dus eerder een (hele kleine) concurrent dan een community binnen community. Vooral in sommige game-topics stoor ik me altijd aan al dat gezeur (veelal pc-gerelateerd) of dat constante gebash. Zo zijn we hier dus ook al van het pc bf3 topic afgesplitst. Verder bied tweakers toch niet alle mogelijkheden om effe snel met elkaar online te gaan spelen. Slowchat wordt snel de kop in gedrukt en je komt niet echt makkelijk met je vaste groepje in contact. Dus daarom eigen site/forum met een mooie chatbox erbij en xbox integratie.

Ik was overigens van plan om hetzelfde te doen voor pc en playstation, maar toen dacht ik: fuck it, wat boeit mij die shit nou :+

Anyways, gister weer lekker zitten trollen in een aantal maps. Dr waren een paar gasten die even voor de rambo dogtag wat multikills wilden maken. Dus dat was effe lachen door met zn allen c4 te strooien waarna er 1 klik zegt. Uiteraard nog wel wat roadkills ( het was echt een "ongelukje" :P ) en andere dingen meegemaakt. Hoewel het voor mn score niet bepaald positief was, toch enorm gelachen. Ook daarna in de tank en chopper nog wat leuke dingen meegemaakt.

Ben overigens blij dat ze in de nieuwe maps scout-choppers hebben gestopt en geen attackchoppers of jets. Die scout-choppers zijn veel makkelijker met de tank uit de lucht te schieten, zoals ik gister een stuk of 20x heb gedemonstreerd >:)
Wat veel mensen niet doorhebben is dat ze vooral met het wegvliegen echt te rustig doen. Ook moet je bij de tank zorgen dat je net boven zijn kanon uitkomt en daar gewoon blijft (of sneller gaat dan hij kan draaien). Dan lukt het je gewoon niet om hem heel te houden en ben je op den duur het bokkie. Snel heen en weer rijden helpt wel wat, maar als je een beetje goed oplet (en verder nergens last van hebt), kun je zo'n tank best goed bezig houden. Kreeg gister 2x dat ding gewoon echt niet te pakken omdat ie net te snel was. Maar met de rest ging het prima :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2012 11:29 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik wil een tank nog wel eens onder een gebouw (b.v. zo'n garagebox) parkeren bij een vlag, zodat ik niet snel gezien wordt of van boven beschoten kan worden. Kun je soms heli's en andere tanks best mee verassen :P Gister met de Xbow een beetje op de vanilla maps lopen sjouwen. Vooral op grand Bazaar en Seine kan ik er wel mee uit de voeten, grappig ding.

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
is idd wel een slim plan zo het eens onthouden en idd op die mapen kun je er aardig me uit de voeten.
Ik vind het alleen jammer dat de crossbow als 1e gadget mee moet. Als 2e gadget of als pistol had ik geen probleem gevonden, maar ik kan nu bij 3 klasses anders niet normaal mee doen en dat is gewoon zonde. Zelfs als primary had ik hem nog wel gepakt.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
Vanmorgen/middag met Tairino wat potjes AM geknald.. blijft wel me-ga vet hoor! alleen is een TomTom nog wel handig op het moment... ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Inderdaad, alhoewel de game had zijn issues had(en dat kapot patchen). Je mist eigenlijk de aantallen spelers voor een compleet slagveld in BF3. Hebben we in ieder geval nog wat te wensen voor de next gen consoles....

PSN: Deere6030

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:54:
Idem,

Ik ben er ook vanavond! geen TVOH voor ons namelijk!
Fuck it!! bij mij wel vanavond. Nouja ik doe in iedergeval mijn headset niet aan. Ik laat de vrouw gewoon radio luisteren en ik ga spelen.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Aftermath is toch wel een erg dikke toevoeging. Samen met back to karkand de beste toevoeging voor de 360. Daarna komt Close counters maar ik vind van 4 mappen er 3 qua design echt baf. Armored Kill een paar keer gespeeld maar die heb ik links laten liggen.

• onox
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:16:
[...]

Fuck it!! bij mij wel vanavond. Nouja ik doe in iedergeval mijn headset niet aan. Ik laat de vrouw gewoon radio luisteren en ik ga spelen.
Heb je geen zolder met 2e TV waar ze kan kijken? :)

• LuPo
  • Laatst online: 13:23
Of gewoon wegsturen. Kaartjes voor de ladiesnight. Toedeloe. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Darkvisje
Ik zou wel is wat gameplay footage op willen nemen, de enige mogelijkheid is denk ik via externe hardware, die ik helaas niet heb(en nu ook even niet aan wil schaffen)?

Wat ik heb: Imac, apple tv3, xbox360, humax5050c. En een normale windows pc ofc.

Zoals ik al zei denk niet dat het mogelijk is(al veel zoek termen gegoogled) maar misschien dat jullie toevallig iets voorbij hebben zien komen ;)

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
*fout topic

[ Voor 96% gewijzigd door bertp1 op 07-12-2012 16:11 ]

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:30
Moet je bij de premium edition een code ingeven?

• onox
Darkvisje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:09:
Ik zou wel is wat gameplay footage op willen nemen, de enige mogelijkheid is denk ik via externe hardware, die ik helaas niet heb(en nu ook even niet aan wil schaffen)?

Wat ik heb: Imac, apple tv3, xbox360, humax5050c. En een normale windows pc ofc.

Zoals ik al zei denk niet dat het mogelijk is(al veel zoek termen gegoogled) maar misschien dat jullie toevallig iets voorbij hebben zien komen ;)
Zoek je iets als dit pricewatch: Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition ?

• Darkvisje
Ja ik weet dat deze bestaan, maar ik zou graag weten of het ook gaat met 1 van de dingen die ik al heb. Zou zonden zijn om zoiets aan te schaffen als het ook kan via iets anders door bijvoorbeeld alleen een goedkoop kabeltje te hoeven aanschaffen.

Maar ben bang dat die oplossing er helaas niet is.

Snap trouwens niet waarom sony/microsoft zulke dingen niet standaard inbouwen (replay's opslaan etc) kwa promo is het toch alleen maar goed? Maarja dat is een andere discussie :)
Ik zie best een mogelijkheid dat het in de volgende generatie zit, maar het is op dit moment voor de meeste gamers toch niet zo'n prioriteit. In ieder geval heb je op dit moment externe hardware nodig. Of je nou een hdmi-kaart haalf of iets wat via USB ofzo loopt: het is toch altijd wel duur.

Maar goed, ik heb ook al tijden zo'n capture kaart, maar heb de laatste tijd eigenlijk te weinig boeiende video geschoten om een leuk filmpje van te maken.

• Darkvisje
Martinspire schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:56:
Ik zie best een mogelijkheid dat het in de volgende generatie zit, maar het is op dit moment voor de meeste gamers toch niet zo'n prioriteit. In ieder geval heb je op dit moment externe hardware nodig. Of je nou een hdmi-kaart haalf of iets wat via USB ofzo loopt: het is toch altijd wel duur.

Maar goed, ik heb ook al tijden zo'n capture kaart, maar heb de laatste tijd eigenlijk te weinig boeiende video geschoten om een leuk filmpje van te maken.
Dat is dus ook het probleem, het kost te veel. Nou verdien je het bedrag wel terug als je een leuk filmpje maakt en genoeg viewers hebt en adsense hebt aanstaan ;)

Maar toch.. Als je nou gewoon een externe hdd aan kan hangen en er gewoon een optie komt vanuit het dashboard... Dan zou het leuk,makkelijk en bijna gratis zijn..

Maar het zal niet zo eenvoudig zijn denk ik :P.

Zometeen naar huis racen en gamen, als iemand me wil toevoegen op de xbox: Darkvisjuh
Zo'n ding wil ik ook :)

Bedankt voor de link denkpadje :)

• cheiron
Grr, nog 1 frustratie over de singleplayer; Op een gegeven moment spring ik een gat in; staat er al een gastje op mij te wachten met een shotgun. Aangezien ik nog in mijn "val animatie" zit en niet kan schieten is dat een instant death. Terwijl op alle Youtube clips van dit moment, die gast met znrug naar je toe staat :')

Komop nou..

Maar wel bijna uitgespeeld, als ik dit punt voorbij kom ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

Ah, das zeker die missie met al die wandelgangetjes. Daar waar je altijd geoneshot wordt door de AI of door je eigen splash damage als je met een schotgun rondloopt :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• cheiron
FikkieHo schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:03:
Ah, das zeker die missie met al die wandelgangetjes. Daar waar je altijd geoneshot wordt door de AI of door je eigen splash damage als je met een schotgun rondloopt :P
Het is de laatste missie
spoiler:
in de metro, net nadat de metro is gecrashed
(na zo een tijd is dat geen spoiler meer toch? -> Nouja, voor wie na ruim een jaar de singleplayer nog niet heeft uitgespeeld dan :') ). Van het weekend nog maar eens proberen

[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 08-12-2012 16:03 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:52:
[...]

Het is de laatste missie in de metro, net nadat de metro is gecrashed (na zo een tijd is dat geen spoiler meer toch?). Van het weekend nog maar eens proberen
Ik zou het wel effe in spoiler zetten, maar goed

Bij coop heb ik al vaker gehad dat je een deur moet openen met behulp van cutscene en je vervolgens meteen neergeschoten wordt of geknifed wordt omdat de vijand ineens naast of achter je spawned. Leuk als je een map zonder dood te gaan probeert te halen, maar dat faalt dan ook enorm.
1 van de redenen (na de onmogelijkheid om de laatste coop missie foutloos te kunnen halen) dat ik de game niet op 100% heb met achievements.

Het behalen van de bullseye trophy na vele tientallen pogingen :9~. Maar alles is zo scripted als wat. Op een gegeven moment geen verassingen meer, toch vond ik het echt geweldig in bf3 _/-\o_. BF3 heb ik als het goed is wel platinum, maar ik moet eens een keer kijken wat voor trophies ik nog moet van de dlc voor 100%.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09

scorpie

Supra Addict

DLC trophies tellen toch niet mee voor een platinum trophy?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

scorpie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:55:
DLC trophies tellen toch niet mee voor een platinum trophy?
Tellen niet mee idd. Maar door mn lichte ocd vind ik het zo lelijk als ik op het scherm een platinum trophy zie terwijl het balkje maar op 70%84% staat :P

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09

scorpie

Supra Addict

Omg, laat je helpen aan je ocb (Obsessive Compulsive Behavior neem ik aan? ;)) man :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Zo...FC3 uitgespeeld. Nu kan ik weer wat meer tijd aan BF3 besteden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:26:
Zo...FC3 uitgespeeld. Nu kan ik weer wat meer tijd aan BF3 besteden.
Pfff, net als ik besluit om er mee op te houden na wat saaie potjes -_-

k zie je niet online!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Was het 5 min geleden. Even wat eten nu, k kijk wel op battlelog of je straks nog online bent :)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
ik kom eraan jackal!!! ;)

• Geronimous
Ik moet die platinum trophy ook nog verdorie. Nog twee: waaronder de bullseye trophy :(
En alle coop op hard...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Gister had ik zin om weer eens een nieuwe gun op te pakken en dat was de MP7 geworden.
Man man man wat een lekker wapen is dat zeg! :) Kreeg bijna het gevoel dat ik aan het cheaten was!
Paar potjes gedaan op high ticket Metro servers om een beetje attachments binnen te harken. Heb er nu RDS, Tact Light en een suppressor op zitten, heerlijke combo die ook op de CQ maps goed werkt :)

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
Extended+kobra+laser moet je eens proberen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Henkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:17:
Extended+kobra+laser moet je eens proberen!
Extended en cobra komen er sowieso op ja als ik ze vrij speel! De laser heb ik bewust omgeruild voor de tact light aangezien je daar, vooral op de CQ maps, heerlijk mensen mee kunt verblinden :)
Daarnaast schiet ik 95% ADS, dus dan is de laser minder van belang

Verwijderd

Als je dat doet (95%ADS) ben je tegen andere MP7, F2000 en M5K users in nadeel vooral als je CQ mappen of Metro speelt. Extended, cobra en laser is een super setup voor hipfire guns. Ik gebruik de cobra scope alleen als ik iets verder van de tegenstander af sta en genoeg tijd heb.

Owja BTW wie weet hoeveel kills je moet maken om een multi kill te krijgen voor de assignment?
Ik had gisteren een multi kill van 3 gemaakt maar die is nooit als multikill gerekend bij de assignment....

Moet je minimaal 4 of 5 kills hebben?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 10:58 ]

Als je 3 kills maakt door bv een tank op te blazen krijg je in beeld toch "multikill" te zien?
Misschien is dat de vereiste?

*Kiwi heeft ze ook nog niet*

Gisteren met Vos en Cheiron een lekkere pot CQ metro gespeeld :)
1000 tickets, het ging redelijk gelijk op omdat het gevecht om B erg boeiend was en bleef :)
2 irritante lvl100's bij de tegenstander, waarvan een er mij 22 keer had (ik hem 2x) :P
Hij is ook zo ongeveer de enige die mij afgeschoten had... hij stond iets van 90 om 20.
Toen hij tegen het eind van het potje eruit was was het een redelijk bekeken zaak en wonnen we met iets van 150 tickets verschil. Daarvoor ging het redelijk gelijk op.

Even daarvoor rush op AK gespeeld, maar dat is niet mijn ding :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:56:
Als je dat doet (95%ADS) ben je tegen andere MP7, F2000 en M5K users in nadeel vooral als je CQ mappen of Metro speelt. Extended, cobra en laser is een super setup voor hipfire guns. Ik gebruik de cobra scope alleen als ik iets verder van de tegenstander af sta en genoeg tijd heb.
ik weet :)
tis alleen een reflex van mij om altijd ADS te gebruiken, kom er maar eens vanaf! :(

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

... zit net m'n Battlelog even terug te kijken en valt me op dat al die reports van gisteren niet kloppen. Ben ieder rondje MVP, MVP2 of 3 geweest, maar bungel ergens onderin de lijst..... het was zeker weer een tig keer XP weekend?!

Verwijderd

ja ik was gister (met premium) ook twee keer mvp2, heb beidde keren geen award ontvangen.
was de vorige keer met double xp ook al zo.
Pagina: 1 ... 129 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.