• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Eindelijk de TV Missle geunlocked.. Wat een log ding zeg :( Gebruikt uberhaupt iemand dat ding?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Haha :P
Volgens mij wordt ie maar door een heel select groepje gebruikt.

Guided missiles op de jet vind ik trouwens ook klote werken;
Had liever het locksysteem gezien zoals op de scout heli...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

In het begin had ik er ook super veel moeite mee, toen crashde ik alleen maar omdat ik elke keer omhoog en omlaag zat te sturen :P Als je goede piloten tegen je hebt kan je die guided missles echt niet gebruiken.. Dan maar pods :)

Wel leuk natuurlijk als je hele team met soflams zit te kutten, heli's enzo neerhalen met guided }:O

Verwijderd

Toernooi was een dikke ownage door GnL moet ook zeggen dat we echt goed samenwerkten! Super teamplay en veel communicatie ook belangrijk. Zeer vermakelijk games waren het. Alleen dat stukje 8 vs 7 was vn iets minder. Gekke was dat we 8 vs 7 de grootste moeite hadden om jullie verslaan.....

Wat betreft die sounDdrop wat een bende je hoort noets je dual shock doet niets meer en opeens ben je rood en dood.... Heel vervelend zijn ze bf3 nou expres aan het verzieken....het zal me niets verbazen!
De controls bij de guideds zijn inverted, zowel voor de horizontaal als voor de verticaal.
Ultra irritant...
Dan maar pods inderdaad ;)
*heb 1 guided op een tank geschoten, maar hij was niet disabled. Dat geeft al aan dat de guideds niet super zijn.

Verwijderd

@kiwi 1 guided en een run met bullets is genoeg om de tank te vermorzelen
Jeujj 3 enemy equipments vernietigd met de EOD bot vanavond.
Nog 7 en dan is deze meest belachelijke en onnozele assignment ooit klaar.

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 13:30
Ik weet dat ik fouten maak in Battlefield 3 (in deuren staan, positie vrijgeven enz) maar de manier dat mij dat duidelijk gemaakt word is een beetje te denigrerend. Vaak genoeg krijg ik dingen tegen mijn hooft gesleurd die ook niet verdient zijn. Mensen hebben het of niet door dat ik pas begonnen ben met dit spel of ze kijken niet rechts boven.

... en nu ga ik in een hoek zittend huilen.

Steam ID: TheLastOttoman

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
LordMistery schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:34:
Vaak genoeg krijg ik dingen tegen mijn hooft gesleurd die ook niet verdient zijn.
Hmm... een pannenkoek? :Y) Wat is er trouwens rechts boven te zien? :o

Voor de rest altijd blijven lachen, dan komt alles wel weer goed! d:)b

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

FikkieHo schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:08:
Eindelijk de TV Missle geunlocked.. Wat een log ding zeg :( Gebruikt uberhaupt iemand dat ding?
Ik gebruik hem! Hij is inderdaad lastig te besturen maar oefening baart kunst!
De voldoening om van een afstand een andere chopper uit de lucht te halen is geweldig :P

PSN: Von_Smallhausn

• onox
Mon0lith schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:33:
[...]

Ik gebruik hem! Hij is inderdaad lastig te besturen maar oefening baart kunst!
De voldoening om van een afstand een andere chopper uit de lucht te halen is geweldig :P
Maar dan moet je wel een goede piloot hebben die snapt wat je wilt doen :/

Verwijderd

LordMistery schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:34:
Ik weet dat ik fouten maak in Battlefield 3 (in deuren staan, positie vrijgeven enz) maar de manier dat mij dat duidelijk gemaakt word is een beetje te denigrerend. Vaak genoeg krijg ik dingen tegen mijn hooft gesleurd die ook niet verdient zijn. Mensen hebben het of niet door dat ik pas begonnen ben met dit spel of ze kijken niet rechts boven.

Maak je vooral niet te druk daarover. Meestal word het in het heetst van de strijd een
beetje akelig hahaha. Maar wat moet je rechtsboven zien??????

Qua TV missile had hem unlocked, had hem uitgeprobeerd en heb hem direct overboord gegooid!!
Ik denk dat ie wel lekker werkt bij de PC game!!
@Kurdminator:
Het gaat best lekker toch?
Niks van aantrekken, gewoon lekker spelen ;)

Een aantal dingen kom je snel genoeg achter, zoals bv:
-Als je in een deuropening staat kan er niemand langs (ik betrap mezelf er ook wel eens op);
-2 personen die gaan (dis)armen is onnodig, beter bewaakt eentje de boel;
-gooi veel pakketjes (ammo, health) bij je teamgenoten neer, je kan op de map zien of iemand gewond is.
Als ze ammo nodig hebben en ze vragen er niet om met de spot knop of via de headset kan je niet weten dat ze bijna zonder zitten... dan is het hun probleem.

Doe gewoon lekker je ding, maak kills en plezier en geniet van de game :)
Komt allemaal goed dan :P

*is benieuwd hoe jij een avondje met Jeroeniemoes spelen gaat ervaren haha*

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2012 09:41 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

onox schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:40:
[...]

Maar dan moet je wel een goede piloot hebben die snapt wat je wilt doen :/
Heb je een punt, moet je inderdaad geen pilot hebben die maar op 10 meter boven de grond blijft viegen :7

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
[b]LordMistery schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:34:

Als je over de voip hoort "Wat hebben we een ****** team! Wat een noobs!", dan moet je je niet aangesproken voelen. Dat gaat altijd over "die andere lui die het niet begrepen hebben". Als je graag beter wilt worden en wilt oefenen dan kan ik het Youtube kanaal van RivalXFactor aanraden om te bekijken. Hij had een jaar tot half jaar geleden een hele serie met fimpjes "how to be a better noob". Hier bij de link naar die playlist: YouTube: BF3: How to become a better noob

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:37:
*is benieuwd hoe jij een avondje met Jeroeniemoes spelen gaat ervaren haha*
Ik zet mijn mic uit en rol lachend over de vloer. Ik ga vooral uit mijn dak als iemand hem gerust probeerd te stellen. Jeroen is 'baas', punt uit.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLastOttoman op 05-11-2012 10:40 ]

Verwijderd

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf ook veel aan het schelden ben! Als ik speel in een rot pot.
Vooral als je dik wordt gebaseraped of op onverklaarbare manieren dood gaat....Maaarja ik moet me wel vaak inhouden als ik voor 22:00 speel hahaha dan zit de vrouw ook beneden.

Ik heb de teamspeak 1 keer op de boxen laten staan van de tv, dat was geen succes hahaaha ze kon lachen om Jackal maar om jeroen niet echt hahaha ze zij meteen hoeveel controllers heeft hij al versleten hahaha. Mooi man. Ja zegt ze: ik dacht dat jij erg was met dat schelden hahaha.

Maarja zoals ik al hoorde het is gezellig bij mij thuis lol.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn vrouw ligt ook helemaal dubbel als Jeroen meespeelt :9
Laatst had ik een rondje met een Engelsman die mogelijk nog iets emotioneler reageerde dan Jeroen. Die had op zijn minst 9 scheldwoorden in gebruik in een zin van 10 woorden :+
T zijn dat soort kleine dingetjes die (op z'n tijd) het spel weer naar een hoger niveau tillen ....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Er is er dus toch nog 1 die erger is hahahaha

No hard feelings Jeroen ik kan er wel om lachen!!
Enige wat ik me afvraag Kurdminator is hoe jij de mic hebt hangen...
Je klinkt echt alsof je 'm in je mond hebt zitten ;)

• TheLastOttoman
dvdkiwi schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:20:
Enige wat ik me afvraag Kurdminator is hoe jij de mic hebt hangen...
Je klinkt echt alsof je 'm in je mond hebt zitten ;)
Ik klink zo. Heb hetzelfde probleem bij XBL.

Of zit jij te gamen met een Darth Vader helm op?
:P

Verwijderd

LordMistery schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:23:
[...]

Laatst had je hem (MIC) wat harder gezet dat was veel beter. Maar je riep dat ie dan te hard stond.....
waarschijnlijk hoor je jezelf doordat anderen hun geluid te hard hebben staan. Ik zou hem gewoon wat harder zetten. Schijt aan echo!
Ik hoor mezelf altijd dubbel door mijn headset...
Terwijl als ik mijn headset aanzet, ik nul komma niks voip geluid over de boxen hoor, alleen ingame geluid.
Jullie hoor ik alleen over de headset.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:59
AllSeeyinEye schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:04:
Mijn vrouw ligt ook helemaal dubbel als Jeroen meespeelt :9
Ohjee, schaamrood |:( Floept er gewoon uit!

Ach, andere mannen hebben dat als ze voetbal kijken... ;)

Verder, voel je aub niet persoonlijk aangesproken. Tegen tweakers in mijn team heb ik volgens mij nog nooit gescholden... (joshje daargelaten met zijn trolls :F ).

Maar ik zal trachten het wat op een lager pitje te zetten of in ieder geval mijn mic uit te zetten hehe.
Overigens hoor ik mezelf wel veel aangezien de helft van iedereen via de boxen speelt. En ik trigger dan jullie voice-headsets ;)
LordMistery schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:23:
[...]

Boeiend, KingOfCunnus spreekt ook behoorlijk binnensmonds en zacht :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:51:
Terwijl als ik mijn headset aanzet, ik nul komma niks voip geluid over de boxen hoor, alleen ingame geluid.
Bij mij precies hetzelfde. Ik hoor ook alleen ingame geluid. Ik hoor de toegevoegde waarde ook niet als ik jullie via mijn geluidssysteem hoor. Het lijkt wel of mensen alleen met een MIC spelen en luisteren via de boxen. Maarja ieder zijn ding! Ik vind het altijd wel geinig dan hoor in Jeroen 2 keer en heb ik recht op 2 keer lachen :P :P

• TheLastOttoman
Mijn mic is gewoon bagger. Als ik een klein beweging maak hoor je raar ruis en klik geluiden. Ik wil wel zo'n bluetooth headset halen maar dan heb ik het probleem dat ik dan jullie niet kan horen. Ik gebruik een headset en dan moet ik die bluetooth tussen mijn oor en de headset proppen.

Verwijderd

LordMistery schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:43:
Mijn mic is gewoon bagger. Als ik een klein beweging maak hoor je raar ruis en klik geluiden. Ik wil wel zo'n bluetooth headset halen maar dan heb ik het probleem dat ik dan jullie niet kan horen. Ik gebruik een headset en dan moet ik die bluetooth tussen mijn oor en de headset proppen.
Als je een Sony BT headset haalt kan je ook gewoon horen en wij kunnen jou horen. Je moet echter wel je instelling wijzigen dat je alleen de stemmen van ons hoort via je BT headset. En uiteraard dat je de MIC van je BT headset gebruikt.

Jabra headsets werken ook perfect maar zijn wat duurder.

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:45:
[...]

Als je een Sony BT headset haalt kan je ook gewoon horen en wij kunnen jou horen. Je moet echter wel je instelling wijzigen dat je alleen de stemmen van ons hoort via je BT headset. En uiteraard dat je de MIC van je BT headset gebruikt.

Jabra headsets werken ook perfect maar zijn wat duurder.
En die microfoon dan? Vastplakken aan mijn headset?

Verwijderd

Maak je nou een geintje??? in een BT headset speciaal voor PS3 of de telefoon zit al een Microfoontje hahaha

Of begrijp ik je nou verkeerd?

Of wil je je oude headset nog steeds gebruiken?

Of gewoon een turtle halen heb je nergens meer problemen mee

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 14:56 ]

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:54:
Maak je nou een geintje??? in een BT headset speciaal voor PS3 of de telefoon zit al een Microfoontje hahaha

Of begrijp ik je nou verkeerd?

Of wil je je oude headset nog steeds gebruiken?

Of gewoon een turtle halen heb je nergens meer problemen mee
Je snapt het niet. Ik kan ook jullie horen via mijn koptelefoons, ik kan dat instellen in XMB (Acc. Settings, Input/Output). Input kan ik zetten op die BT headset en Output kan op die koptelefoons van mij.

Verwijderd

Ja dus je wilt je oude headset houden om ons te horen en de BT headset om je verstaanbaar te maken, toch.

Dus je wilt geen ingame sound op de tv maar op je headset.

En praten via BT headset

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 15:01 ]

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:01:
Ja dus je wilt je oude headset houden om ons te horen en de BT headset om je verstaanbaar te maken, toch.

Dus je wilt geen ingame sound op de tv maar op je headset.

En praten via BT headset
Juist 'm.

Ik kan natuurlijk alles op die BT zetten en volume van mijn headset op max zetten en op me schouders plaatsen zodat ik toch het spel kan horen. Probleem is dat geluid in BF3 belangerijk is en via headset op me oren is dat het beste.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

LordMistery schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:52:
[...]

En die microfoon dan? Vastplakken aan mijn headset?
Ik heb hem aan mijn headset vastgehaakt :P Vandaar dat ik ook vet hol klink :P Ik gebruik namelijk een pc headset via een receiver + bluetooth headsetje die ik dan met de mic vasthaak :)

[ Voor 5% gewijzigd door FikkieHo op 05-11-2012 15:08 ]

Verwijderd

Nee geef mij maar gewoon geluid via receiver of tv. Ik wil horen wat er om me heen gebeurt. Anders schrik ik me kapot als de hond aanslaat. Maar ben het wel met je eens dat het zeer handig is om alle geluiden goed te horen. Als ik speel via mijn receiver dan maak ik de hele buurt wakker hahahaa

• TheLastOttoman
FikkieHo schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:07:
[...]

Ik heb hem aan mijn headset vastgehaakt :P Vandaar dat ik ook vet hol klink :P Ik gebruik namelijk een pc headset via een receiver + bluetooth headsetje die ik dan met de mic vasthaak :)
...Maar, ben jij wel verstaanbaar? Ik ga hetzelfde doen. BT om die mic heen plaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door TheLastOttoman op 05-11-2012 15:18 ]

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb gewoon een call center headset met mic en één koptelefoon kant via BT op DX.com besteld. Werkt perfect! Game geluid over 5.1 in de kamer (bij de buren :) ) en jullie via m'n headset.

Divide and conquer.

• onox
dvdkiwi schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:51:
Heb je dan het volume van je BT headset te hard staan dan? Ik heb ook Sony BT headset en hoor mijzelf nooit dubbel. Ik hoor wel vaak echo's van anderen. Bijv. joshje zegt wat en daarna hoor ik ook nog z'n echo :p
Jeroenimoes schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:13:
Maar ik zal trachten het wat op een lager pitje te zetten of in ieder geval mijn mic uit te zetten hehe.
Nee niet doen! :N Ik vind dat harde gescheld te grappig :D d:)b

LordMistery: kan je niet anders deze halen pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 ? Weet niet of je met die dan het voice en game volume apart kan tunen.

Ik heb zelf die kleine PS3 BT headset, maar met die heb je alleen voice over de headset. Game geluid gaat via de boxen. Wat wel handig is van die kleine BT headset is dat als de batterij leeg is, je de headset in een voetstukje via USB kan aansluiten en dan werkt ie alleen als microfoon. In BF3 dan het master volume op 20% zetten en daarna het geluid van je TV flink opschroeven en je hebt game+voice geluid via TV :)

[ Voor 0% gewijzigd door onox op 06-11-2012 09:48 . Reden: voip -> voice ]

Ah, dat laatste is facking handig!!
Ik zet 'm altijd compleet uit als ie aan het opladen is...
... al krijg ik dan wel 10x een bericht van Joshje dat ie wel vol is :P

Verwijderd

Gisteren ff lekker kunnen spelen. Dacht laat ik eens bij Uno en Kurd op de server kijken Rush AK sneeuwmap! Nou ik kan je melden het is nog steeds een overkill aan attackers vehicles en de rete vervelende GunshiT. Wat heeft dat ding het spelletje verneukt!

Echter hij is wel minder aanwezig dan dat ie voorheen was, ja nu moet ik het toegeven DICE/EA heeft er wel iets aan gedaan.

De rest van de avond wel lekker gespeeld met Kurd, Jeroen en een random Playonegin.
Alles liep lekker bahalve het feit dat ik vaak raar dood ging door 1 tankshell.....of neus naar neus 1 shell en ik had nog maar 2% over.
Tevens zie iik het nut van below radar niet meer in, IGLA of stinger heeft daar geen last van.

@kiwi: nog maar 52 keer laseren en ik heb hem eindelijk hahaha klote award. Daarna gaan we ons maar eens bezig houden met claymores en mortars.

• TheLastOttoman
En als laatste ben ik een Turkse Server opgegaan en man, wat een zak met bagger potjes waren dat. Randoms zaten allemaal aan 1 kant en clanleden aan de andere. Voor 1 of ander reden waren wij steeds USA en zij Rusland. Al vannaf het begin kregen wij base rapes en werden onze voertuigen of gejat of kapot gemaakt. Alsof dat niet genoeg was werden we niet eens serieus genomen (2x probeerden ze mij neer te steken maar faalden ze hard) en voor 1 of ander reden ging ik steeds neer met maar 1 kogel... Je moet wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijn als je met je eerste schot headshots kan krijgen met een gamepad.

Het lijkt wel Killzone 2 en 3.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 07:05:
Ah, dat laatste is facking handig!!
Ik zet 'm altijd compleet uit als ie aan het opladen is...
... al krijg ik dan wel 10x een bericht van Joshje dat ie wel vol is :P
ik praat gewoon graag met jou ;)

Verwijderd

onox schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:40:

LordMistery: kan je niet anders deze halen pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3 ? Weet niet of je met die dan het voice en game volume apart kan tunen.
Deze heb ik ook, er zitten 2 schuifjes op; 1 voor het volume en 1 om de balans tussen team speak en game sound te regelen. Werkt echt perfect!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:23:
[...]

Deze heb ik ook, er zitten 2 schuifjes op; 1 voor het volume en 1 om de balans tussen team speak en game sound te regelen. Werkt echt perfect!
Hoewel ik niet teveel offtopic wil gaan, Sony heeft onderhand een nieuwe versie uit :) Klik

En ach, wat gevloek er doorheen kan ik ook wel om lachen tijdens het gamen :)

Vanavond voetbal :)
Dus op z'n vroegst half 11 online.
Knallûûûh :P

Server is nog maar een dag geldig, dus moet er nog wel ff gebruik van maken. Heb maar 3/7 dagen erop gespeeld :). Wel leuk om te zien dat het ding dagelijks wordt bezocht zonder dat ik m zelf "opstart". Misschien dat dice spelers nu wel goed doorvoert naar lege servers, had de GoT server destijds wel probleempjes mee.

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 06-11-2012 22:45 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• joshje
BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:30:
Server is nog maar een dag geldig, dus moet er nog wel ff gebruik van maken. Heb maar 3/7 dagen erop gespeeld :). Wel leuk om te zien dat het ding dagelijks wordt bezocht zonder dat ik m zelf "opstart". Misschien dat dice spelers nu wel goed doorvoert naar lege servers, had de GoT server destijds wel probleempjes mee.
hoop het , we moesten de GoT server altijd aanslingeren als het ware

Verwijderd

joshje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 01:00:
[...]

hoop het , we moesten de GoT server altijd aanslingeren als het ware
Gefeliciteerd Joshje!! *O* *O* :)F

BTW joshje zit altijd te zeuren over die headset!!! ;)

Moulin Moulin Moulin ik kan je niet horen!! met zijn piep stem hahahaha
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:16:
[...]

Kom kom...Joshje is vandaag 13 geworden :)F oOo . Kan hij ook niets aan doen dat hij de baard nog niet in de keel heeft _O-
Gefeliciteerd, Jos!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Grats Joshje!!!
*O* -O- *O* -O- *O*

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 19:29
Gefeliciteerd Joshje, eindelijk een ID-kaart!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, was ie dan serieus 5 jaar toen ie voor T.net registreerde :P Maar iig gefeliciteerd :D

• joshje
bedankt allemaal! :D geef vandaag gratis online kogels weg ;)
hahahaha, nee vandaag eindelijk 18 geworeden en meteen motortheorie gehaald :D dus wie heeft er zin in een potje BF3 :)

[ Voor 21% gewijzigd door joshje op 07-11-2012 13:46 ]

• onox
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:16:
[...]

Gefeliciteerd joshje! *O*

Oh, nog een tip: je kan volgens mij in het playstation menu een stemvervormer aanzetten om je stem te verlagen naar een acceptabele frequentie ;)

• joshje
onox schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:48:
[...]

Gefeliciteerd joshje! *O*

Oh, nog een tip: je kan volgens mij in het playstation menu een stemvervormer aanzetten om je stem te verlagen naar een acceptabele frequentie ;)
klopt ja vaak genoeg mee gespeelt. zal hem wel weer heel hoog zetten >:)

Verwijderd

@joshje: Ga werk zoeken man!! klaploper HAHAHA

@denkpadje: Idee van de dag voor joshje hahaha, heb je hem toch een kadotje gegeven.

Vanavond zijn we er weer als alles goed loopt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 13:50 ]

• joshje
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:49:
@joshje: Ga werk zoeken man!! klaploper HAHAHA

@denkpadje: Idee van de dag voor joshje hahaha, heb je hem toch een kadotje gegeven.

Vanavond zijn we er weer als alles goed loopt
wat ben jij dan nu aan het doen moulin ;)

• onox
joshje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:51:
[...]

wat ben jij dan nu aan het doen moulin ;)
Je weet toch dat moulin een feestbaan heeft waar hij de hele dag films kan kijken en op GoT kan surfen? :+

• onox
Joshje, wanneer krijgen we taart? Ik heb honger.

Verwijderd

Ik heb inderdaad een feestbaan hahaha vanaf 1 december krijg ik het weer druk en zit dan weer wat langer en geen films meer haha.

Ik heb liever een biertje en een BBQ hahaha.
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:32:
Ik heb liever een biertje en een BBQ hahaha.
Een beetje fris voor een BBQ de laatste tijd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Grote party tent met 2 heaters doet wonderen en uiteraard een grote fles jager meister LOL

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf met min 10 en in de sneeuw BBQ hahaha

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 14:43 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:41:
Grote party tent met 2 heaters doet wonderen en uiteraard een grote fles jager meister LOL
Wanneer kunnen de jarige job en ik komen dan? Gefeliciteerd, Josh.

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 07-11-2012 15:51 ]

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:39:
[...]

Wanneer kunnen de jarige job en ik komen dan? Gefeliciteerd, Josh.
Dat moet de jarige job regelen ik ben nog ff niet jarig! hahaha

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:01:
Tip voor een mooie headset inc. mic inc. 5.1 sound: http://www.trittonaudio.com/prod/axpro.asp

ps: niet zichtbaar op plaatje -> afneembare mic (handig!)

Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/33387515-2-440-OVR-1.gif

Prijzig, maar was het zeker waard. Andere headsets sneuvelden omdat ze niet stevig genoeg waren.

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 07-11-2012 15:53 ]

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:52:
Prijzig, maar was het zeker waard. Andere headsets sneuvelden omdat ze niet stevig genoeg waren.
Ben jij aan het koprollen ofzo dan tijdens het gamen? :P

Ik verlang soms weer terug naar het huis van mijn ouders. Daar had ik mijn kamer zover achter in het huis dat ik zelfs midden in de nacht gewoon met de speakers kon knallen, er gaat toch niets boven het voelen van de explosies en knallende .50 guns :)
Alleen een keer commentaar gehad op NFS Undeground 2, blijkbaar dreunde dat monotone motor geluid door het hele huis. Zal wel net de verkeerde frequentie geweest zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 16:06 ]

Verwijderd

Ik doe mijn installatie pas aan als mijn vrouw en kids weg zijn, maarja dan begint de buurman weer te zeiken! Dat ie zijn huis uit trilt! Screw you zeggen we dan en zetten mijn sub nog zwaarder hahaha

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:21:
Ik doe mijn installatie pas aan als mijn vrouw en kids weg zijn, maarja dan begint de buurman weer te zeiken! Dat ie zijn huis uit trilt! Screw you zeggen we dan en zetten mijn sub nog zwaarder hahaha
Gelukkig woon ik wel vrijstaand dus van buren heb ik geen gezeik :)
Ik heb wel een vrouw die redelijk op tijd gaat slapen, dus 's avonds knallen gaat niet (ze werkt in het onderwijs, dus die is terecht moe als je de hele dag met 30 blagen op zit gescheept :P)
Het enige moment dat ik mijn speakers nog gebruik is als ik op een sporadisch ogenblik in het weekend overdag aan het gamen ben.

• onox
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:28:(ze werkt in het onderwijs, dus die is terecht moe als je de hele dag met 30 blagen op zit gescheept :P)
30 joshjes :+
Unomomentodado schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:52:
Hoeveel knaken kost die headset?

Nathuran: is jouw headset een beetje goed?

[ Voor 4% gewijzigd door onox op 07-11-2012 16:36 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Sorry jongens ben toch gezwicht heb cod BO2 ge pre orderd. Ben benieuwd.uiteraard blijf ik wel gewoon battle field spelen.!! Misschien vanavond nog ff

PSN ID = steppa87

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-01 17:42
GoT server nog actief? Kan m niet vinden.

PSN ID: Beest41

Nope, niet meer ;)

Wie was gisteren trouwens die gast die stil bleef hangen op Metro (lockers) en waar iedereen op spawnde?
Rete irritant, maar hij stond wel garant voor veel kills van onze kant ;)
*UMP is trouwens een bazenwapen*

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2012 07:18 ]

onox schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:35:
[...]
Nathuran: is jouw headset een beetje goed?
Ik heb die headset ook en ik kan je vertellen dat deze niet een beetje goed is, maar wel heel erg goed.

• Dynamix
dvdkiwi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:18:
Nope, niet meer ;)

Wie was gisteren trouwens die gast die stil bleef hangen op Metro (lockers) en waar iedereen op spawnde?
Rete irritant, maar hij stond wel garant voor veel kills van onze kant ;)
*UMP is trouwens een bazenwapen*
Via het battlereport kun je hem aangeven. Hij heet nick-maik

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:21:
[...]

Ik heb die headset ook en ik kan je vertellen dat deze niet een beetje goed is, maar wel heel erg goed.
Klopt ja, enige nadeel is dat er door een firmware fout soms een beetje ruis is als je verder geen geluid hebt (opstarten van een game ofzo)
Tijdens het spelen merk je hier helemaal niets van. Accu gaat behoorlijk lang mee; zo'n 6-8 uur denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:12:
[...]
Klopt ja, enige nadeel is dat er door een firmware fout soms een beetje ruis is als je verder geen geluid hebt (opstarten van een game ofzo)
Tijdens het spelen merk je hier helemaal niets van. Accu gaat behoorlijk lang mee; zo'n 6-8 uur denk ik.
Is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.
Wat betreft 'accu'duur. 6-8 uur heb ik nog niet meegemaakt. Eerder 4-6 uur.

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:50:
[...]

Is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.
Wat betreft 'accu'duur. 6-8 uur heb ik nog niet meegemaakt. Eerder 4-6 uur.
Het is mij denk ik opgevallen omdat ik het las destijds in reviews voordat ik em kocht. En wat betreft de accuduur; misschien schreeuw jij wel meer dan mij.. gaat de accu sneller leeg :)

Accuduur heb ik laatst 'gemeten' tijdens een nachtelijke CS:S marathon, toen had ik em dus wel op de PC aangesloten (gaat ook perfect overigens, alleen geen 7.1 support) maar ik weet niet of dat nog verschil zou kunnen maken.

• Dynamix
steppa87 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:40:
Sorry jongens ben toch gezwicht heb cod BO2 ge pre orderd. Ben benieuwd.uiteraard blijf ik wel gewoon battle field spelen.!! Misschien vanavond nog ff
Sterkte en succes, Steppa! :+

• pa4jv
Hoeveel tweakers hier hebben er AC3? De multiplayer is best geinig, zeker als je met bekenden bent. :P

[ Voor 6% gewijzigd door pa4jv op 08-11-2012 16:21 ]

pa4jv schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:20:
Hoeveel tweakers hier hebben er AC3? De multiplayer is best geinig, zeker als je met bekenden bent. :P
Ik heb de Mp van AC3 nog niet gespeeld. In de vorige delen was ik daar ook snel op uitgekeken.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Weet iemand hoe je free look doet bij de jets? Wat ik weet is dat het met de Up-Down-Left-Righ buttons moet, maar als ik in een jet zit lukt het niet met deze controls

• joshje
Mon0lith schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:35:
Weet iemand hoe je free look doet bij de jets? Wat ik weet is dat het met de Up-Down-Left-Righ buttons moet, maar als ik in een jet zit lukt het niet met deze controls
gewoon down key maar het is niet echt handig om te gebruiken. gebruik zelf eigenlijk alleen maar 3rd person om te spotten en 1 person om te schieten

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:52:
[...]

gewoon down key maar het is niet echt handig om te gebruiken. gebruik zelf eigenlijk alleen maar 3rd person om te spotten en 1 person om te schieten
Ik gebruik meestal de 1st person om binnen 10 seconden tegen een bergwand uiteen te spatten :p
Ik zuig echt zo hard in de jets, terwijl ik in BF2 heer en meester was in de lucht (vooral heli's dan)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

joshje schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:52:
[...]

Zelf gebruik ik ook alleen maar 3rd person om te spotten en 1 person om te schieten maar wil af en toe eens om me heen kijken :P

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:28
EA online ligt er hier uit. Meer mensen last van?

• joshje
ja iedereen uit mijn vriendenlijst, battlelog ligt ook plat
Hoppa, de 10 equipments zijn kapot gemaakt met de EOD bot :)
Het heeft even wat potjes rondrijden gekost, maar het was wel leuk :P
Ook gelijk wat kills mee kunnen pakken; ik heb een overweldigende hoeveelheid van 7 kills met mijn botje nu. I like that little machine :)

Daarnaast hebben we gisteren spannende potten gespeeld! :)

• TheLastOttoman
Ik heb eindelijk een server gevonden dat op hetzelfde nivo zit als ik. Nu kan ik standaard dingen oefenen als schieten, rijden, vliegen en opletten. Moet wel toegeven dat ik er beter uitkwam dan verwacht.

• pa4jv
steppa87 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:40:
Ik doe mee. 8) :+

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

LordMistery schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:58:
Ik heb eindelijk een server gevonden dat op hetzelfde nivo zit als ik. Nu kan ik standaard dingen oefenen als schieten, rijden, vliegen en opletten. Moet wel toegeven dat ik er beter uitkwam dan verwacht.
Of je wordt gewoon steeds beter en de rest slechter ;)

Gisteren was het druk met tweakers op een server, maar er was geen plek meer...
Toen met Koenemans wat Co-op missies gedaan (ik moest de laatste nog).
Ging wel lekker, ook weer wat trophies binnen :)
Ze zitten toch wel erg leuk in elkaar die missies :)

Co-op vond ik inderdaad wel vermakelijk. Vooral de missie met de heli!

• onox
dvdkiwi schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:35:
Gisteren was het druk met tweakers op een server, maar er was geen plek meer...
Toen met Koenemans wat Co-op missies gedaan (ik moest de laatste nog).
Ging wel lekker, ook weer wat trophies binnen :)
Ze zitten toch wel erg leuk in elkaar die missies :)
Kiwi, volgens mij heb jij ook nog de co-op missies van MW2 te doen? :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:03
pa4jv schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:20:
Heb geen AC3, maar wel een beetje MP van de vorige delen gespeeld. Het uitgangspunt vind ik geweldig, alleen met de vertraging die erin zit (daar is BF3 niets bij) wordt het snel minder leuk.

Wat mij betreft mag Dice wel met extra Co-Op missies komen voor BF3, daar heb ik mij namelijk goed mee vermaakt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ik heb nog steeds die met die sniperguns niet gehaald hahaha ik heb het maar achter me gelaten.

Drop em like liquid.

Ik snipe graag maar ik werd er helemaal gek van!!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 11:59 ]

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:53:
Ik heb nog steeds die met die sniperguns niet gehaald hahaha ik heb het maar achter me gelaten.

Drop em like liquid.

Ik wil die wel doen, kreeg gisteren een mongool als buddy die steeds te vroeg ging schieten. Of hij wilde de meeste punten of snapte geen Engels.

Verwijderd

LordMistery schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:31:
[...]

Ik wil die wel doen, kreeg gisteren een mongool als buddy die steeds te vroeg ging schieten. Of hij wilde de meeste punten of snapte geen Engels.
Misschien vanavond. Even kijken of ik uberhaupt wel zin heb hahaha.
onox schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:24:
[...]

Kiwi, volgens mij heb jij ook nog de co-op missies van MW2 te doen? :)
Dat klopt ook nog steeds :)
Maar nu ben ik vooral bezig met God of War 3 op hard... da's pas een bitch! 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2012 13:26 ]

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:53:

Drop em like liquid.

Wacht maar tot je een random buddy krijgt in de laatste missie en quick time events niet snapt. Bam 10-15 minuten van je tijd verspilt :(

• TheLastOttoman
Deze week krijg ik mijn 27 monitor terug van reparatie... Jullie zijn de pineut want dan kan ik veel beter zien.... mwuhahahahaha (hoest, slik).... Ahem, mwuhahahahaha.

Pagina: 1 ... 124 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.