• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Haha dat kan toch niet als hij zegt dat ie ook in de pauze film kijkt :p Leuk geprobeerd :+

Verwijderd

onox schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:41:
[...]
Haha dat kan toch niet als hij zegt dat ie ook in de pauze film kijkt :p Leuk geprobeerd :+
tenzij je die laffe reclames ook onder film schaart :)
Lekkere potjes gisteren Fikkie, Padje, Moulin en Steppa :)
Nauwelijks last van lag gehad, alleen jammer van die ene vastloper...
Een avondje met niet al te lastige tegenstanders is ook wel eens lekker :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Nee ik werk niet in een bios. Ik ben Int.Corp.Controller maar heb zo nu en dan niet veel te doen.
Ik moet vaak op mensen wachten totdat ik aan het werk kan, vooral in deze periode!

@Kiwi waren wel geinig potjes maar die Seine Crossing baserape was wel fucking irritant.
Teams waren ook zo bijzonder slecht verdeelt en de auto balance deed zijn werk ook niet.

Mega baserape game wij 6 man werden geraped door 12 tegenstanders.......balance.....
http://battlelog.battlefi...how/69536685/4/230420491/

en opeens waren de lagger waarvan ik last had weg:

http://battlelog.battlefi...how/69541992/4/230420491/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 08:35 . Reden: toevoeging: PS EOD bot assignment nog 9 te gaan ]

Ja Seine was niet al te leuk, maar ja, dat kan een keer gebeuren ;)
Op Bazaar hadden wij ze ook redelijk vast in hun spawn (weet niet of jij daar al bij was?).

Verwijderd

Ja ik kwam heel erg laat het was al bijna afgelopen kon nog net een score van 4/2 halen hahaha. Toen ik binnenkwam probeerde ik meteen te knallen en we pakte toen toch nog C en B en waren al bezig met A als het nog langer had geduurd dan had het misschien nog wel gelukt om dichter bij te komen.

Achja misschien vanavond maar weer ff knallen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 09:07 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:53
kiwi vanavond vliegles?
Yepz, uiteraard :)
Gisteren had ik toch maar mooi 160 (woop woop) jet puntjes erbij ;)
Dat ik minstens 5 jets tegen lantaarnpalen heb geboord laten we maar even voor wat het is oke :P

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:58:
Yepz, uiteraard :)
Gisteren had ik toch maar mooi 160 (woop woop) jet puntjes erbij ;)
Dat ik minstens 5 jets tegen lantaarnpalen heb geboord laten we maar even voor wat het is oke :P
Op welke server spelen jullie meestal?

• joshje
verschillend voeg onze psn toe dan kan je gewoon op ons joinen ;) heb je headset?
Zo, nog maar 8700 jet punten voor de eerste service star :)
Is toch al een heel stuk minder dan de 12248 van 4 dagen terug :P
Zo heb ik de dubbel xp niet eens nodig voor alle unlocks ;)

*vanaf de 31e pas dubbel xp?
Ik dacht dit weekend al...

Vanavond klok terug > uurtje langer knallen :9

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:02
Oe, als er volgend weekend dubbel xp is ga ik ff flink gamen. Wil nog het level 50(?) trofeetje. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:42
Graag zou ik ook wel even mee willen gamen (a') Heb wel headsetje, maar gebruik em niet veel. Hoelaat wordt er gespeeld? PSN = BlackthunderAwf, voeg in ieder geval Zuperkiwi wel even toe.
Pas op want Kiwi is baas in een jet!
Besef wel hoe bevoorrecht je bent dan he :P

(kleine "z")

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2012 14:11 ]

• BlackthunderAwf
Misschien dan straks nog maar even oefenen met een jet voordat ik jullie join (A).
Hahaha ontzettende pannenkoek :P

*nootje*
Vanaf nu wordt dat headsetje dus wel veel gebruikt he ;)

• BlackthunderAwf
Reden dat hij niet veel gebruikt wordt is ook omdat hij niet zo lekker zit ^^. Zo'n bluetooth Sony ding. Ik zoek echter wat beters (voor PC en PS3) om wat te soundwhoren, welke gebruiken jullie? En bevalt die?

• Geronimous
  • Laatst online: 17-03 16:54
Ik heb een logitech die altijd uitzend en niet aangaat bij voice detectie. Zodat men me altijd hoort, dat vind ik belangrijk hehehehe :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik heb zo'n bleutooth Sony ding ;)
Werkt goed, alleen voel je 'm soms zitten inderdaad.

• joshje
kiwi vanavond weer een poging doen met vliegen? nu niet tegen de lantaarnpalen vliegen >:)
@BlackthunderAwf
wij spelen meestal na 8uur

[ Voor 20% gewijzigd door joshje op 27-10-2012 18:40 ]

Vanavond wordt het waarschijnlijk een boom ;)

* GoT Tournament update

We hebben nu 14 man, mooi aantal. Er is dus nog genoeg plek voor PS3 tweakers die mee willen doen!

De rotatie bestaat vooral uit kleine maps. De eerste keer hadden we immers gemerkt dat caspian border met weinig man veels te groot is + de rondes duren dan ook ontzettend lang met vaak niks te doen :P. Ik heb vanwege het kleinere aantal van 14 man rush maps met amtracs of massive chokepoints vermeden. Dit omdat met een GoT team chokepoints als seine en bazaar rush bijna niet zijn te overwinnen + in geval van amtracs te weinig man om weerstand te bieden aan een overvloed van voertuigen :) (grote rush maps om tijdsduur redenen ook vermeden).

Teams maak ik binnenkort ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

He jammer dat ik er niet bij kan zijn :( ben op vrijdag meestal pas tegen 24:00 beschikbaar

@ BlackthunderAwf; ik gebruik de originele Sony PS3 7.1 headset, koste 100 euro ofzo.
Geluid is heel goed, pasvorm is subliem en werkt ook op de PC :)
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:50:
@ BlackthunderAwf; ik gebruik de originele Sony PS3 7.1 headset, koste 100 euro ofzo.
Geluid is heel goed, pasvorm is subliem en werkt ook op de PC :)
Die heb ik ook. Bevalt me uitstekend!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:14:
Ik heb zo'n bleutooth Sony ding ;)
Werkt goed, alleen voel je 'm soms zitten inderdaad.
Knal je dat ding in je oor? Ik laat hem aan mijn oor hangen met dat doppie voor mijn oorgat hangend.
Gewoon wat harder zetten en je hoort iedereen praten.

Ik hoorde inderdaad wat mensen roepen Dubbele XP bla bla had alleen had ik niet veel zin om te spelen dit weekend. Ik had de dubbele xp al naast me gelegd en nu lees ik dat het pas 31 October is. Heb ik ff bonus zeg kan ik toch nog mijn Recon op 10 krijgen binnen een redelijke tijd.
Mijn headset staat al op z'n hardst ;)
Dubbel xp is inderdaad vanaf de 31, dus nog even geduld.
Maar of ik veel ga spelen dan weet ik nog niet, het boeit me niet zo :P

• Geronimous
Mooi, dat wordt veel BF3 en die 4 dagen... ff wat zaken opkrikken idd :) jetscore onder andere...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

de resterende Jet unlocks.....
de enige reden om dubbel xp te gaan spelen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2012 12:05 ]

Verwijderd

Nou ik denk dat je bedrogen uitkomt met die dubbele XP. Volgens mij geldt de dubbele xp alleen voor he totaal punten. Ik weet niet oF je ze ook bij een bepaalde klasse krijgt. Meestal krijg je aan het einde van de totaaltelling een additional points en die tellen niet bij de klasse op allen bij het vogeltjes totaal......
of zit ik helemaal fout??
Van de vorige dubbel xp weet ik nog wel dat mijn behaalde jet punten dubbel telden.
Ik hou het de 31e even in de gaten;
zoveel jet punten haal ik toch niet in 1 potje dus is makkelijk bij te houden ;)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:49

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:34:
Nou ik denk dat je bedrogen uitkomt met die dubbele XP. Volgens mij geldt de dubbele xp alleen voor he totaal punten.
Dat is wat ik ook van dubble xp weet, alles bij elkaar opgeteld en dat x2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 29-10-2012 16:25 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Mon0lith schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Dat is wat ik ook van dubble xp weet, alles bij elkaar opgeteld en dat x2 :)
LOL ik weet het ook niet meer hahahaha ik snap tegenwoordig toch al niets meer van BF3!!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben wat betreft dubbele xp punten per klasse.

We gaan het zien.

Wie gaat er vanavond ff schieten???

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 10:43
Hey, Kurdminator hier. Ben er vanavond weer bij. Heb mijn mic gefixt dus ik moet jullie allemaal nu wel verstaan. Ik heb BF3 nu wel een beetje door dus dat word niet meer Quake-style sprinten zonder erbij na te denken.

Steam ID: TheLastOttoman

Coowl, maar vorige keer ging ook best lekker toch? :)
Quake style sprinten overleef je alleen als je Joshje bent, die maait dan gewoon alles neer.
Maar die heeft dan ook:
1. premium armor;
2. lvl100 protection.
3. lvl100 extra dikke head-tracking bullets
Eigenlijk niet eerlijk :+

Hoe laat ben jij er Moulin?
Misschien dat ik zometeen eerst even een beginnetje maak met de 24h van de Nurburgring (GT5), dus als ik druk bezig ben weet je hoe het komt haha ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2012 18:52 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:38:
Coowl, maar vorige keer ging ook best lekker toch? :)
Quake style sprinten overleef je alleen als je Joshje bent, die maait dan gewoon alles neer.
Maar die heeft dan ook:
1. premium armor;
2. lvl100 protection.
3. lvl100 extra dikke head-tracking bullets
Eigenlijk niet eerlijk :+

Hoe laat ben jij er Moulin?
Misschien dat ik zometeen eerst even een beginnetje maak met de 24h van de Nurburgring (GT5), dus als ik druk bezig ben weet je hoe het komt haha ;)
Vergeet niet dat Premium spelers op de PS3 ook een gigantisch voordeel hebben t.o.v. Xbox360 :+

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:38:

Ik begin er niet aan om zolang achterelkaar GT5 te spelen of kan je tegenwoordig alles saven en verder gaan waar je bent gebleven bij het opnieuw opstarten van de game??? Ik heb toen wel 9 uurtjes gereden en was helemaal naar de klote (met stuurtje G27 fijn ding).

Wat was het gisteren weer verschrikkelijk zeg we kwamen wel elke keer in slechte potten terecht. Werd er helemaal gek van.

Zo vanavond kan ik weer wat vroeger beginnen maarja moet tussendoor wel een paar keer stoppen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:10:
[...]
Ik begin er niet aan om zolang achterelkaar GT5 te spelen of kan je tegenwoordig alles saven en verder gaan waar je bent gebleven bij het opnieuw opstarten van de game??? Ik heb toen wel 9 uurtjes gereden en was helemaal naar de klote (met stuurtje G27 fijn ding).
Dat kan inderdaad tegenwoordig... (al een tijdje overigens).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

LOL het is ook al even geleden dat ik endurance modus heb gespeeld haha
Gisteren echt rare potjes gehad Moulin :P
Teams die volgens mij alleen naar de natuur kwamen kijken, tankgunners die op alles schoten behalve op poppetjes in de buurt van de tank...

Het laatste potje op Bazaar, waar jij uit was gegaan heb ik nog wel even afgemaakt (met Kurdminator).
Wel verloren, maar het ging wel lekker ;)
http://battlelog.battlefi...how/70066748/4/184351504/
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:12:
[...]
Vergeet niet dat Premium spelers op de PS3 ook een gigantisch voordeel hebben t.o.v. Xbox360 :+
O ja, ook nog eens >:)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:16:
Gisteren echt rare potjes gehad Moulin :P
Teams die volgens mij alleen naar de natuur kwamen kijken, tankgunners die op alles schoten behalve op poppetjes in de buurt van de tank...

Het laatste potje op Bazaar, waar jij uit was gegaan heb ik nog wel even afgemaakt (met Kurdminator).
Wel verloren, maar het ging wel lekker ;)
http://battlelog.battlefi...how/70066748/4/184351504/
Nee ik had geen zin meer en de jongste begon te schreeuwen om een fles hahaha
Hahahaha bij jou ging het redelijk goed, maar bij kurdminator ging het wat minder.

@Kurdminator: ik neem aan dat je net begint met BF3 (quake sprinten lol) Ik ben ook een beginner! Maarja dat kan je ook aan mijn spel zien hahaha vooral de laatste weken gaat het lekker kut

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 11:05 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Nee ik had geen zin meer en de jongste begon te schreeuwen om een fles hahaha
Hahahaha bij jou ging het redelijk goed, maar bij kurdminator ging het wat minder.

@Kurdminator: ik neem aan dat je net begint met BF3 (quake sprinten lol) Ik ben ook een beginner! Maarja dat kan je ook aan mijn spel zien hahaha vooral de laatste weken gaat het lekker kut
Dat kwam toch door de lag, Moulin? :P

Verwijderd

Dynamix schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Dat kwam toch door de lag, Moulin? :P
Je moet het zo zien:

Als het slecht gaat heb we "lag", de tegenstander "bunny hopped", vette "cheaters" hier, weer zon "MP7" noob en de laatste wat !! zeker "KSA of UK" dat zeggen we toch altijd!

En de mooiste is nog de volgende: Godver, Shit die gasten werken samen!!!!!

We moeten de traditie in stand houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 12:30 . Reden: BTW dynamix doe je ook mee met toernooi??? laat maar zie het al hahaha ]

• TheLastOttoman
Heb BF3 pas 6 dagen ofzow. Ik heb het nog moeilijk met mikken en het besturen van vliegtuigen.

Dat wordt allemaal een stuk makkelijker als je adelaartje 100 bent; even geduld dus nog ;)

• TheLastOttoman
???? Wat krijg je dan?

1. premium armor;
2. lvl100 protection;
3. lvl100 extra dikke head-tracking bullets.

Plus je voeruigen krijgen een boost: ze zijn makkelijker te besturen en hebben dikkere armorplaten.
Ook doen je heat seakers meer damage.

Lees: kiwi kan niet tegen zijn verlies en geeft de game daarvan de schuld

Martinspire - PC, PS5, XSX

Hahaha kijk eens wie er ook wakker is :P Why so serious?

Vraag maar aan iedere willekeurige PS3 speler hier op het forum, ze zullen het allemaal beamen: lvl100's zijn baas :P
behavle Joshje en King misschien, maar die profiteren er van...

*als ik niet tegen mijn verlies zou kunnen speelde ik het spel niet al een jaar*

[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2012 13:21 ]

Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:03:
Lees: kiwi kan niet tegen zijn verlies en geeft de game daarvan de schuld
Da's wat overdreven. Ik speel vaak genoeg met Kiwi om dat te kunnen tegenspreken.

Maar...de genoemde zaken worden inderdaad vaak aangehaald als het niet lekker gaat. Vooral lag, wat toch echt wel vaak aanwezig is, is het meest gebruikte 'excuus' :+

Ik geef eerlijk toe dat ik een slechte verliezer ben. Daarom speel ik irl geen bordspelen meer, puur uit bescherming van de anderen!

[ Voor 14% gewijzigd door Jackal131 op 30-10-2012 13:09 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Je moet het zo zien:

Als het slecht gaat heb we "lag", de tegenstander "bunny hopped", vette "cheaters" hier, weer zon "MP7" noob en de laatste wat !! zeker "KSA of UK" dat zeggen we toch altijd!

En de mooiste is nog de volgende: Godver, Shit die gasten werken samen!!!!!

We moeten de traditie in stand houden.
Hier wil ik nog aan toevoegen: "only in battlefield!" :)

Verwijderd

@dynamix: precies

@martinspire: waar haal jij die "wijsheid" nou weer vandaan. Je zou eens een PS3 aan moeten schaffen dan kan je ook meepraten met ons! Je hebt geen idee hoe het is om met ons groepje te spelen.

@PS3 spelers: Jammer dat jeroen niet aanwezig is hahaha!! hij heeft toch nog steeds de AWARD van mooiste opmerking in bezit!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 13:53 ]

• Geronimous
I'm lurking.... muhahha

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• onox
BatmanHorizon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:59:
* GoT Tournament update

We hebben nu 14 man, mooi aantal. Er is dus nog genoeg plek voor PS3 tweakers die mee willen doen!
BatmanHorizon, ik kan ook vrijdag :)
onox schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 00:50:
[...]

BatmanHorizon, ik kan ook vrijdag :)
Yay! Wilde net even posten of er nog iemand kon :). Minimum van 8 vs 8 is (hopelijk) binnen 8). Heb je erbij gezet :).

edit: ^ heb je btw ook een battlelog account? Zou iets makkelijker zijn voor mij als ik de server opzet ;)

@ All, teams zijn gemaakt :).

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 31-10-2012 01:17 ]

• onox
BatmanHorizon schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 00:51:
[...]

Yay! Wilde net even posten of er nog iemand kon :). Minimum van 8 vs 8 is (hopelijk) binnen 8). Heb je erbij gezet :).

edit: ^ heb je btw ook een battlelog account? Zou iets makkelijker zijn voor mij als ik de server opzet ;)

@ All, teams zijn gemaakt :).
Ik had blijkbaar al een ea account, dus hoefde gelukkig geen wachtwoord te verzinnen :p Ik heb een join request gestuurd naar het platoon!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat. Als het net zo gaat als gisteren dan zie ik het niet zitten hahaha elke pot werden we gebaseraped als de pest! Rare situaties flitsende gasten, geen kills krijgen tijdens het sniperen, headshot met een L96 is alleen een hitmarker krijgen en vervolgens ben je zelf door 1 L85A2 hit, direct dood.......

We zullen het zien

• Tristal
  • Laatst online: 12-02 21:56

Tristal

PSN-ID Tristal

Ik heb ook de laatste tijd echt dikke frustraties wat betreft BF3. Kan geen normaal potje met randoms spelen, het zijn of vette ego's allemaal of ze bakken er geen drol van. Het enige potje wat een beetje lekker ging zat ik even bij Jeroen in de squad. Maar het lijkt wel of niemand meer normaal kan spelen, behalve als je dus met bekenden bent. Kan bijna geen pot meer winnen, ben geen gooier met de controller maar de neiging zit er nu wel flink aan te komen |:(

iPhone 8 Plus iPad air 2

Verwijderd

Tristal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:04:
Ik heb ook de laatste tijd echt dikke frustraties wat betreft BF3. Kan geen normaal potje met randoms spelen, het zijn of vette ego's allemaal of ze bakken er geen drol van. Het enige potje wat een beetje lekker ging zat ik even bij Jeroen in de squad. Maar het lijkt wel of niemand meer normaal kan spelen, behalve als je dus met bekenden bent. Kan bijna geen pot meer winnen, ben geen gooier met de controller maar de neiging zit er nu wel flink aan te komen |:(
Ik maak precies hetzelfde mee. Maar wees niet bang gisteren speelde we met 4 man in 1 squad met alleen Gotters en dat werkte ook van geen kant!! Vooral niet als je het allemaal alleen moet doen!

LOL ik heb eens gekeken maar de laatste 2 dagen heb ik slechts 1 pot gewonnen van de 15 gespeelde.....

By the way: gaan er nog mensen spelen vanavond?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 12:50 ]

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
De komende tijd ben ik voornamelijk bezig met AC3. Behalve komende vrijdag dan hè.. ;)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03 22:56
Zet de teams voor het PS3 GoT toernooi s.v.p. nog niet op het forum, want dan kunnen we er over gaan zeuren. :)

@Jackal: ik ga vanmiddag ook AC3 halen. Ergens met Kerst BL2 afmaken? :)
Unomomentodado schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:00:
@Jackal: ik ga vanmiddag ook AC3 halen. Ergens met Kerst BL2 afmaken? :)
Hahaha, is goed.

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:30:
[...]

Ik maak precies hetzelfde mee. Maar wees niet bang gisteren speelde we met 4 man in 1 squad met alleen Gotters en dat werkte ook van geen kant!! Vooral niet als je het allemaal alleen moet doen!

LOL ik heb eens gekeken maar de laatste 2 dagen heb ik slechts 1 pot gewonnen van de 15 gespeelde.....

Ik zal de volgende keer op letten dat we wel alles samen doen. Sorry voor die ene keer.

Verwijderd

LordMistery schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

Ik zal de volgende keer op letten dat we wel alles samen doen. Sorry voor die ene keer.
Jij was diegene die met mij meeliep, maar dat terzijde. Ik had het over dat je met 4 man GoT ook niet veel kan doen als je dik geraped wordt.

Heb je eindelijk A B en C te pakken ben je ze binnen enkele seconden weer kwijt omdat de andere squads niet de moeite nemen om de flags te bewaken en hun een Baserape te geven. Ze bleven gewoon in homebase campen met snipe guns..... 8)7

Ik ben dat later ook maar gaan doen....had geen zin meer om neer te gaan mijn score was 20/2 en opeens was ie 32/19....
Dit was dat potje:
http://battlelog.battlefi...how/70154186/4/230420491/

Kan je je voorstellen dat je voorstaat met 1681 tegen 1211 en dan zo verliezen......denk dat het kwam doordat ze A wilden pakken ik stel altijd voor om C en B te houden en ze helemaal vast te zetten met alleen A in bezit....veel leuker

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 15:13 ]

Heb een servertje voor een week, dus ik ben aan de bf3 vanavond :)

Verwijderd

Hoe heeft ie king? Misschien dat we ff kunnen kloten met die EOD bot. Ff een beetje oefenen voor de match van de eeuw LOL
Europe Popular Conquest Maps 300%

Wel bedroefende potjes op gespeeld. Telkens een kutteam. Maar heb me kunnen inhouden om admin abuse toe te passen :P

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:57:
Europe Popular Conquest Maps 300%

Wel bedroefende potjes op gespeeld. Telkens een kutteam. Maar heb me kunnen inhouden om admin abuse toe te passen :P
Hahahaha wel ff gemaild naar de losers....misschien kom is straks tegen half 8 ook ff knallen.

• Unomomentodado
Please, please, please wil iemand met mij die engineer EOD bot assignment fixen vanavond!?!? (dus: in andere team gaan zitten, spawn beacon op afgesproken plek neerzetten en mij kapot laten maken?)

En als we dan toch bezig zijn: elkaar 25x mortaren.

ps: ja, ik kan niet slapen als ik assignments niet haal

edit: EOD bot assignment binnen. Nu nog mortar. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Unomomentodado op 31-10-2012 19:03 ]

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Unomomentodado schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:53:
Please, please, please wil iemand met mij die engineer EOD bot assignment fixen vanavond!?!? (dus: in andere team gaan zitten, spawn beacon op afgesproken plek neerzetten en mij kapot laten maken?)

En als we dan toch bezig zijn: elkaar 25x mortaren.

ps: ja, ik kan niet slapen als ik assignments niet haal

Mortar had ik vrij snel via TDM in Caspian Border. Daar liggen veel snipers tussen de rotsen.

• Geronimous
Unomomentodado schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:53:

Mortar moet ik ook nog, maar jij moest zo nodig aan Assasins Creed III ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik heb de assignments allang opgegeven. Wat een flauwekul dingen hebben ze daar tussengezet. Wat verwachten ze nou?
Willen ze echt dat er meer gebruik wordt gemaakt van de EOD bots?
Waarom moet ik de hele tijd rondrennen met een L96 voor zo'n sniper assignment? Alsof er geen andere wapens zijn!

Ik ga lekker verder met AC3 en zie jullie vrijdag d:)b

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:46:
Ik heb de assignments allang opgegeven. Wat een flauwekul dingen hebben ze daar tussengezet. Wat verwachten ze nou?
Willen ze echt dat er meer gebruik wordt gemaakt van de EOD bots?
Waarom moet ik de hele tijd rondrennen met een L96 voor zo'n sniper assignment? Alsof er geen andere wapens zijn!

Ik ga lekker verder met AC3 en zie jullie vrijdag d:)b
Ben ik met je eens ja, waarom moet ik van die onzin assignments voltooien om bepaalde unlocks te halen? Geef me gewoon alle gear per level en laat die assignments maar aan de stat-whores over :)
Ik had ook liever gezien dat ze de reguliere weapon unlocks wat verder hadden uitgesmeerd, bij BFBC2 was het ook al zo dat je bij lvl18 alle unlocks al had.
Sorry mensen, maar ik moet hier effe pimpen. Ik heb namelijk adelaar 100 bereikt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ClAPL.png

Het zat er al lange tijd aan te komen, maar het is me eindelijk gelukt. Ook bijna 800 mvp1 ribbons binnen, dus dat past er ook wel mooi bij

Gister ging het verder niet zo heel super, maar toch genoeg punten verzameld.
Ik moest even hard lachen op Canals toen ik in de jeep reed en iemand roadkillde en zijn teammate mij vervolgens ging locken met een javalin. Hij stond er vlakbij maar ik moest eerst omdraaien waarna ik op hem afrijd en net op een paar centimeter voor hem tegen een verkeersbord van titanium aanrij. Zijn javalin kon ie wel afschieten, waardoor ie mij wel afschoot maar zelf dus suicide pleegde :X

Had echt zoiets van Dafuq doet dat paaltje? :( WTF hij schiet :o Damn ik ben dood ;( en LOL suicide :D

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2012 10:11 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:08:
Sorry mensen, maar ik moet hier effe pimpen. Ik heb namelijk adelaar 100 bereikt:
[afbeelding]

Het zat er al lange tijd aan te komen, maar het is me eindelijk gelukt. Ook bijna 800 mvp1 ribbons binnen, dus dat past er ook wel mooi bij

Gister ging het verder niet zo heel super, maar toch genoeg punten verzameld.
Ik moest even hard lachen op Canals toen ik in de jeep reed en iemand roadkillde en zijn teammate mij vervolgens ging locken met een javalin. Hij stond er vlakbij maar ik moest eerst omdraaien waarna ik op hem afrijd en net op een paar centimeter voor hem tegen een verkeersbord van titanium aanrij. Zijn javalin kon ie wel afschieten, waardoor ie mij wel afschoot maar zelf dus suicide pleegde :X

Had echt zoiets van Dafuq doet dat paaltje? :( WTF hij schiet :o Damn ik ben dood ;( en LOL suicide :D
Grats! nu kun je eindelijk je leven weer oppakken :P
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:53:
[...]

Grats! nu kun je eindelijk je leven weer oppakken :P
Zal niet echt gaan lukken denk ik. Momenteel Forza Horizon, AC3, MoHW en NFSMW nog liggen om uit te spelen en Black Ops 2 komt er ook bijna aan :9

Toch verwacht ik nog wel regelmatig terug te vallen op BF3. De DLC lijkt me wel tof en online spelen levert toch nog hilarische situaties op. Heb nog een server lopen, dus dat is sowieso zonde om niet te gebruiken, maar ben blij dat ik de grote mijlpaal heb bereikt. Kan nu echt helemaal geen ene fuck meer geven om punten :+ (stiekem doe je dat toch wel als je weet dat je er bijna bent)

Verwijderd

Ik doe het je waarschijnlijk nooit na, ben nu vogeltje 2.... :)

En de laatste tijd ook meer met MW3 bezig dan met BF3 om een beetje in de schwung te komen voor BO2

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
[afbeelding]
keurig! :) _/-\o_

Ben benieuwd of ik hem ga halen. Zit in lvl 25 en heb er al aardig wat uurtje inzitten. Nog tips?
san.okk schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:00:
[...]

Ben benieuwd of ik hem ga halen. Zit in lvl 25 en heb er al aardig wat uurtje inzitten. Nog tips?
Het snelst is met een hoge SPM. Die kun je natuurlijk wel wat boosten door niet alleen PTFO te doen. Het halen van unlocks en service servicestars voor wapens gaat volgens mij het snelst (dus niet bij 1 wapen blijven). Mocht een wapen gewoon totaal niet lekker gaan, dan moet je er eigenlijk niet te lang bij blijven hangen. Anders gewoon doorgaan tot een kill of 500 en daarna weer door. Ook helpt het door wat beter te worden in voertuigen. Met tanks haal je aardig wat punten door de Disable/Destroy en bijbehorende ribbons.

Overigens gaat je SPM het hardst naar beneden van veel doodgaan. Dat wachten en eer je weer op de battlefield staat, hakt er behoorlijk in. Dus levend blijven (soms een stapje terug doen) werkt meestal wel aardig. Geen idee wat je huidige SPM of K/D is, maar ideaal is ie op 750+ en 2+. Zal niet iedereen halen en ik zelf zit daar ook wel (iets) onder, maar hoe dan ook: je zult er aardig wat uren mee bezig zijn. 500 is toch wel een minimum (al zijn er mensen die sneller zijn natuurlijk).

Pak een gamemodus waar je goed in bent. Of dat nou conquest, rush of TDM is, als je lekker in je vel zit en je kunt goed meekomen (of mvp worden) dan gaat het ook het snelst. Een potje winnen of mvp levertje ook weer aardig wat punten op, dus dat is wel iets waar je voor wilt gaan.

Uiteindelijk zou ik wel minder spelen voor de adelaars, maar meer voor het plezier wat je erin hebt. Soms moet je ook gewoon effe een potje met c4 jeeps gaan rijden, ook al is dat funest voor je spm of k/d 8)
Ik zou het doen omdat je toch al plezier in de game hebt en er ook veel tijd in wil steken, maar je moet je er niet teveel op focussen. Vanaf een level of 60 gaat het volgens mij ineens supertraag en haal je niet meer zo snel een nieuw level erbij. Ik had vooral tussen 80 naar 100 echt veel uur nodig omdat ik alle unlocks en assignments al had. Maar de laatste paar levels heb ik echt puur zitten spelen omdat ik level 100 wilde worden en het me niet uitmaakte wat ik daarvoor moest doen. Heb dus ook menig kill weggejat of objective gearmed om maar meer punten te krijgen >:)

Deels ben ik het met je eens.
Er staan soms rare dingen tussen.
10 equipments kapot maken met je bot?
Oftewel 'm gebruiken waarvoor ie niet bedoeld is ;)

De wapens vind ik wel leuk, omdat je zo met wat meer verschillende wapens moet spelen.
Zo viel de L96 mij reuze mee; ik vind het wel een lekker wapen.

Maar het niet zo dat zodra de assignments er zijn ik er gelijk voor ga.
Dat komt met de tijd wel ;)

• joshje
san.okk schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:00:
[...]

gebruik gewoon wapens die jij fijn vind en waar jij het gevoel bij hebt "hier kill ik tenminste mee", uiterraad moet je gewoon proberen wat jij fijn vindt. en speel gewoon zoals jij het leuk vindt. stats zeggen niets Lol wel ;) en lvl 100 heeft geen voordeel eerder nadeel

• onox
joshje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:12:
stats zeggen niets Lol wel ;) en lvl 100 heeft geen voordeel eerder nadeel
Nou Meneer premium armor + lvl100 extra dikke head-tracking bullets, vertel mij dan eens de nadelen :+ Jij denkt een beetje mensen om de tuin te kunnen leiden voor morgen he! Mooi niet! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door onox op 01-11-2012 20:00 ]

• joshje
onox schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:59:
[...]

Nou Meneer premium armor + lvl100 extra dikke head-tracking bullets, vertel mij dan eens de nadelen :+
je kan andere lvl 100's niet meer de schuld geven >:)

• onox
joshje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:00:
[...]

je kan andere lvl 100's niet meer de schuld geven >:)
Ok, dat is dan wel weer echt een nadeel :p

Verwijderd

We gaan het vanavond merken!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-03 19:20

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

* AllSeeyinEye is er vanavond bij!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Unomomentodado
Nog een paar minuten , dan gaat het loos!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:21

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]

Het zat er al lange tijd aan te komen, maar het is me eindelijk gelukt.
Keurig!! d:)b

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Unomomentodado
De uitslag:
http://battlelog.battlefi...view/2832654923134262910/

OMFG wat werden we geownd. Die M320's! Argh!
GnL was heel goed :P. Grats to the winners!

@ jeroen, sorry man dat je niet meer kon joinen. Het verliep allemaal niet zo vlekkeloos. Maar geloof me, het was niet goed geweest voor de anger management :+

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kansloos verloren. Volgende keer inf only?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Geronimous
BatmanHorizon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:55:
GnL was heel goed :P. Grats to the winners!

@ jeroen, sorry man dat je niet meer kon joinen. Het verliep allemaal niet zo vlekkeloos. Maar geloof me, het was niet goed geweest voor de anger management :+
Vond het wel erg jammer, maar ik was te laat idd. Had me verslapen :S

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• onox
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:44:
Kansloos verloren. Volgende keer inf only?
Nee, volgende keer gewoon de klassieke BF3 maps. Bazaar is stom! :/

Later nog wel een leuk potje met kiwi en moulin gehad op metro conquest :) En daarna nog lang aardig potje (gewonnen) met jeroenimoes. Maar man, wat een scheldkanonnades af en toe zeg :P _O-

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/oogje

Mijn eerste rondje na de match heb ik mn frustratie van me af geschoten.

onox schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 03:52:
[...]
Later nog wel een leuk potje met kiwi en moulin gehad op metro conquest :) En daarna nog lang aardig potje (gewonnen) met jeroenimoes. Maar man, wat een scheldkanonnades af en toe zeg :P _O-
Dat was een leuk potje inderdaad :)
Maar dat was niet het laatste wat je van Jeroeniemoes hoorde hoor haha :P

Over het tournament ga ik het maar niet hebben...
Dikke ownage.
Gefeliciteerd! :)

Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 03:44:
[...]

Vond het wel erg jammer, maar ik was te laat idd. Had me verslapen :S
Lekker dan. daardoor ontsond er bij ons een hele discussie wie dan als laatste was binnengekomen en wie er dan weg moest om 7 vs 7 te spelen.
Was ik snel klaar mee...ben ik maar weggegaan (en ik kwam als nr 2 in der server.)

Voor mij in ieder geval (voorlopig) geen GoT toernooi meer.

• Unomomentodado
Jammer inderdaad, maar het komt denk ik doordat we dit niet zo vaak doen. Als er regelmaat is met toernooitjes dan weet iedereen waar hij aan toe is en wat de afspraken zijn. Netjes dat je er zelf 7v7 van maakte.

ps: waarom zijn er de laatste tijd sound-drops in iedere pot die ik speel en op elke map, terwijl dit voorheen alleen op high ticket servers met caspian border was?

[ Voor 28% gewijzigd door Unomomentodado op 03-11-2012 14:10 ]

Bam!!
2400 jet punten :P
Nog 4000 voor de service star :)
Ging best lekker net.
Gelukkig nog grotere jet noobs aan de overkant ;)

• Geronimous
Jackal131 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:13:
[...]
Lekker dan. daardoor ontsond er bij ons een hele discussie wie dan als laatste was binnengekomen en wie er dan weg moest om 7 vs 7 te spelen.
Was ik snel klaar mee...ben ik maar weggegaan (en ik kwam als nr 2 in der server.)

Voor mij in ieder geval (voorlopig) geen GoT toernooi meer.
Naja, nogmaal sorry dan. Heb het niet opzettelijk gedaan want wilde graag meedoen. Ben na het eten in slaap gevallen (after dinner dip ofzo) omdat ik aan de salontafel eet en me dan makkelijk even op de bank leg TV kijken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Unomomentodado schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:48:
ps: waarom zijn er de laatste tijd sound-drops in iedere pot die ik speel en op elke map, terwijl dit voorheen alleen op high ticket servers met caspian border was?
Eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n last van. Alleen op de bekende maps en dan vooral op Damavand Peak

Pagina: 1 ... 123 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.