• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
dvdkiwi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:31:
Wauw.....
én onze tank, én onze LAV uit de spawn jatten.
En dan nog in onze spawn blijven knifen.
Terwijl wij het al niet makkelijk hadden tegen jullie...
Nice job guys ;)
Dan zal ik maar zeggen waar het op staat... enorm triest dat er zo gespeeld werd. Met een MP7 mensen in de rug in spawn rapen, vervolgens de LAV stelen en dan gaat "colaboy" daarna ook nog bewust op pad om onze tank te stelen ;w Als dit een voorbode is voor de derde GoT battle, dan haak ik bij deze meteen af.

@ uno: jij vertelde dat ik door je kogels heen wandelde, maar zo zag het er op mijn scherm niet uit. Lang leve de lag!

@ GTA vs BF3 video: heel cool!

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 22-10-2012 08:27 ]

Dynamix schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:26:
[...]

Dan zal ik maar zeggen waar het op staat... enorm triest dat er zo gespeeld werd. Met een MP7 mensen in de rug in spawn rapen, vervolgens de LAV stelen en dan gaat "colaboy" daarna ook nog bewust op pad om onze tank te stelen ;w Als dit een voorbode is voor de derde GoT battle, dan haak ik bij deze meteen af.

@ uno: jij vertelde dat ik door je kogels heen wandelde, maar zo zag het er op mijn scherm niet uit. Lang leve de lag!

@ GTA vs BF3 video: heel cool!
Had voor het weekend de twee regels gezet voor het GoT toernooi -->
Regels: geen vehicle stealing uit andermans homebase, geen extreme baserape, verder alles toegestaan.
Dus wees gerust ;).

PS3ers, voorlopige datum staat op vrijdag 2 november 20.30uur. Laat aub op het platoon weten of je kan ;).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:43:
[...]

Had voor het weekend de twee regels gezet voor het GoT toernooi -->
Regels: geen vehicle stealing uit andermans homebase, geen extreme baserape, verder alles toegestaan.
Dus wees gerust ;).

PS3ers, voorlopige datum staat op vrijdag 2 november 20.30uur. Laat aub op het platoon weten of je kan ;).
I know ;) Deze ongeschreven regels kennen we allemaal wel, maar blijkbaar als we tegenover elkaar staan dan gelden ze niet meer voor sommigen... Daar stoor ik me enorm aan.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dynamix schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:18:
[...]

I know ;) Deze ongeschreven regels kennen we allemaal wel, maar blijkbaar als we tegenover elkaar staan dan gelden ze niet meer voor sommigen... Daar stoor ik me enorm aan.
Heel simpel toch: wie het doet krijgt een ban, of als er niets gebeurd, dan ben ik weg!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Ik werd gisteren ff helemaal simpel van die klote LSAT!! Wat een onwapen is het!! Met de Bipod ging het redelijk maar zonder is het een kut wapen. Ik ben blij dat ik die assignment heb behaald. Weg met die gun!

L85A2 tijd! Moet zeggen dat ie redelijk lekker schiet.

Wat betreft het mortieren; het lijkt wel of je tegenwoordig meer damage veroorzaakt als je iemand raakt. Heb de laatste tijd vaak 1 hit 1 kill.....voorheen was dat niet het geval! Enige nadeel is dat je dat ding overal neer kan zetten. Dat zouden ze weer moet veranderen.

@iedereen: we hadden het er gisteren avond al over maarja nog even bitchen: Wat een beroerde veranderingen Tweakers 7.0! teveel wit

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 10:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:
Ik werd gisteren ff helemaal simpel van die klote LSAT!! Wat een onwapen is het!! Met de Bipod ging het redelijk maar zonder is het een kut wapen. Ik ben blij dat ik die assignment heb behaald. Weg met die gun!

L85A2 tijd! Moet zeggen dat ie redelijk lekker schiet.

Wat betreft het mortieren; het lijkt wel of je tegenwoordig meer damage veroorzaakt als je iemand raakt. Heb de laatste tijd vaak 1 hit 1 kill.....voorheen was dat niet het geval! Enige nadeel is dat je dat ding overal neer kan zetten. Dat zouden ze weer moet veranderen.

@iedereen: we hadden het er gisteren avond al over maarja nog even bitchen: Wat een beroerde veranderingen Tweakers 7.0! teveel wit
Ben eergisteren begonnen met de M60E4, wat een beest is dat zeg! voelt wel een beetje log aan maar als je de kraan eenmaal open zet is niemand meer veilig :p

Heb mijn 870MCS maar even in de wilgen gehangen, het lijkt alsof ik er niets meer mee raak :(
Deze week ook de eerste 200 kills met de M39 EMR erop zitten, al met al een prima gun (HOLO+Foregrip) maar te vaak ben ik in het nadeel. (komt vooral door mijn below-average console FPS skills :D)

Wat betreft Tweakers 7.0, het is inderdaad veel wit (dit zag ik destijds bij GMail/GDocs ook als probleem, maar is ondertussen prima gewend)

edit: gister ook vogeltje 2 geworden :)F

Verwijderd

Krijg een beetje het gevoel dat de M60E4 de nieuwe PKP spraygun is! Dat ding is mega sterk! Toch maar eens mee beginnen zodra ik de assignments binnen heb.
De PKP is voor zover ik weet nooit een spraygun geweest. Die had (voordat ze hem verkloot hebben met de laatste patch) altijd de meest voorspelbare burstfire en daardoor kon je er super accurraat mee zijn. Tegenwoordig kan dat niet meer en ben ik maar op de 240B overgestapt, maar ook die vind ik niet relaxed. M60 heb ik al een tijdje niet meer geprobeerd, maar daarbij vond ik altijd dat ie wel extreem veel verticale recoil had. Vooral als je met bursts wil schieten was die nooit handzaam. Zal hem anders vanavond maar effe proberen.
Eigenlijk hebben ze alle LMG's enorm aangepast. Alleen met Bipod zijn ze nog enigzins te gebruiken, maar dat vind ik altijd zo fucking onhandig, ik loop liever rond.

M39 van de recon hebben ze ook al dik generfd. Niet alleen meer recoil maar ook minder damage heb ik het idee. SKS is daar wel beter in nu, maar op redelijke afstand raak je daar ook maar weinig mee. M11 was weer iets beter geworden had ik gemerkt, maar haalt bij lange na het oude niveau niet meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:57:
. SKS is daar wel beter in nu, maar op redelijke afstand raak je daar ook maar weinig mee.
SKS is wat dat betreft een Mega wapen...glitchwapen tegenwoordig! wat vind je een redelijk afstand?? Ik moet zeggen dat ik op afstand ook goed kan schieten met de SKS.

Wat betreft de LMG tja ik zie jou niet 25 minuten rennen en rondlopen met een M60 etc. De LMG zijn nu op het punt dat ze geven waarvoor ze gemaakt zijn.....suppressive fire!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

SKS is wat dat betreft een Mega wapen...glitchwapen tegenwoordig! wat vind je een redelijk afstand?? Ik moet zeggen dat ik op afstand ook goed kan schieten met de SKS.

Wat betreft de LMG tja ik zie jou niet 25 minuten rennen en rondlopen met een M60 etc. De LMG zijn nu op het punt dat ze geven waarvoor ze gemaakt zijn.....suppressive fire!
Inderdaad, als run 'n' gun wapen is de M60 minder goed te gebruiken. (alhoewel de foregrip enorm scheelt in vertical recoil) Ideale situatie is als er 2 man voor je uit loopt en jij de boel flink overhoop kunt gooien vanuit achter. Dit werkt vooral goed op close combat maps (metro, bazzaar etc), maar ook op grotere maps kun je prima supporten op deze manier.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Ik zit de laatste dagen alleen maar met de pkp rond te rennen, werkt prima op metro :P

Was trouwens vrij snel weg gister toen ik niet eens van de carrier af kwam bij canals :P Heb iig joshje nog uit de lucht geschoten :)

[ Voor 44% gewijzigd door FikkieHo op 22-10-2012 12:21 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

FikkieHo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:19:
Was trouwens vrij snel weg gister toen ik niet eens van de carrier af kwam bij canals :P Heb iig joshje nog uit de lucht geschoten :)
Hadden de Russen de kades weer eens ijzersterk bezet met tanks, laser painters en Javelins/guided missiles?
Als de Russen een paar goede spelers hebben begin je als US helemaal niks.
Zeker niet omdat de 2 heli's die je hebt al aangestraald en kapotgeschoten worden nog voordat ze het dek verlaten hebben.
Op deze map is het helaas vaak erg ongebalanceerd.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Dat was een van de weinige Conquest games welke we gisteren hadden gespeeld, jammer!
Paar potjes Rush is niet verkeerd maar de godganse avond Rush pffff niet echt mijn ding daarom ging ik maar ff weg naar een andere server.

Canals conquest is leuk als er 1 tank minder zou zijn. De tanks overmeesteren de hele game @ Canals.

Verwijderd

m.i. is Canals alleen goed voor TDM, dat stukje met die containers leent zich echt prima daarvoor :)

btw: lekker potje dit gister :)
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

@sks: redelijke afstand vind ik een meter of 150/200. Dus als je echt snipers probeert te pakken ipv volk wat dichtbij loopt. Als je geen huge-ass scope gebruikt, zie je de kogel niet of amper vliegen en kun je dus ook niet zien waar ie inslaat en wat je moet doen om hem wel op zijn hoofd te schieten. Mij lukt het maar met mate dat ik een sniper daarmee kan afschieten als ie ligt of achter een muurtje staat.
Dichtbij gaat wel prima en daar moet je hem dan ook voor gebruiken, maar met een M39 kon ik voorheen op zowel close- als long-range prima meekomen.
@lmg: Tuurlijk geef ik ook suppressive fire, maar enigszins een target raken is ook wel handig. Dat ging voorheen prima met de PKP, maar is gewoon heel brak geworden. Bijna elke LMG klimt nu rete-snel en is lastig te compenseren. Je moet nu echt hurken/liggen/bipod gebruiken om maar enigszins in de buurt te komen van de accuracy van assault rifles.
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:
m.i. is Canals alleen goed voor TDM, dat stukje met die containers leent zich echt prima daarvoor :)

btw: lekker potje dit gister :)
Volgens mij ben ik niet de enige als ik zeg: Canals TDM is de slechtste map die in de game zit.
1 grote no-skill clusterfuck map die slechte spawns en een slechte layout heeft. Als die map nou die hele haven was, dan was het nog wat geweest, maar nu is het spawnen en zo snel mogelijk naar de tegenstander gaan om er daar 1 a 2 van neer te schieten. Flanken gaat niet onaardig, maar ze spawnen dan dikwijls om je heen en het middelste stuk is 1 groot sprayfest.

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:42:
[...]
Volgens mij ben ik niet de enige als ik zeg: Canals TDM is de slechtste map die in de game zit.
1 grote no-skill clusterfuck map die slechte spawns en een slechte layout heeft. Als die map nou die hele haven was, dan was het nog wat geweest, maar nu is het spawnen en zo snel mogelijk naar de tegenstander gaan om er daar 1 a 2 van neer te schieten. Flanken gaat niet onaardig, maar ze spawnen dan dikwijls om je heen en het middelste stuk is 1 groot sprayfest.
/troll: wat je hier omschrijft is toch de algemene doelstelling binnen TDM? :p

Daarom bevalt die map me ook wel prima voor TDM. Ik heb verder eigenlijk helemaal niets met deze game mode omdat ik het behoorlijk brak vind werken in BF3. Als ik een fatsoenlijk potje TDM wil spelen stop ik MW3 er wel in.

Verwijderd

@kwartel: Hoe bedoel je een lekkere potje...ik vind de score nogal tegenvallen voor conquest.
Maarja je hebt in ieder geval een positieve score qua kd etc.

@martin: Ik begrijp wat je bedoelt SKS is ook eigenlijk niet voor de long range, maar dat geldt ook voor de MK11/SVD/M417. Wat dat betreft was de M39 meer een wapen voor zowel short als long range. Nou ja mij favorite snipergun is de M98B/L96 en M40. De M40 is overigens sinds de update rete sterk geworden!! Ik vond hem al goed maar hij is echt een stuk beter geworden.
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

/troll: wat je hier omschrijft is toch de algemene doelstelling binnen TDM? :p

Daarom bevalt die map me ook wel prima voor TDM. Ik heb verder eigenlijk helemaal niets met deze game mode omdat ik het behoorlijk brak vind werken in BF3. Als ik een fatsoenlijk potje TDM wil spelen stop ik MW3 er wel in.
TDM is gewoon tegen elkaar vechten zonder objectives, maar dat betekend dan niet dat het 1 grote clusterfuck moet zijn. Als ik kijk hoeveel beter Kargh Island TDM is geworden na de grote fix, dan is dat 1 van de voorbeelden over hoe TDM zou moeten zijn. Helemaal niet met 24 man op een stuk van 20 bij 20 meter, maar juist meer BF3, grotere omgeving met genoeg mogelijkheden om te flanken, waarbij je niet meteen mensen in je rug hebt spawnen.
Canals is gewoon dom rond die containers lopen in de hoop dat je meer mensen voor als achter je tegenkomt.

Daarom vind ik squad dm ook al een stuk leuker omdat daar doorgaans de maps veel groter zijn. Wat ze daar overigens nooit hadden moeten doen is een LAV toevoegen, want die vernaggeld heel de balans. Toen ik een tijd geleden echter in een infantry only sqdm game zat, was dat echt supergaaf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:51:
@kwartel: Hoe bedoel je een lekkere potje...ik vind de score nogal tegenvallen voor conquest.
Maarja je hebt in ieder geval een positieve score qua kd etc.
Hehe, ik snap je. Zoals ik straks al aangaf zijn mijn console FPS skills niet al te goed (SPM van ~300). Als ik dan een keer MVP1 én op drie punten de beste speler in round ben dan bekruipt mij een behoorlijk gevoel van trots ;)
Daarnaast vind ik Firestorm behoorlijk lastig om hoog te scoren en de ronde duurde maar 25 minuten.
In dit potje Metro heb ik b.v. 2x zoveel punten gehaald, alleen heb je daar helemaal geen skills voor nodig :) (en dit potje heb ik maar voor 60% meegespeeld)

Verwijderd

lol boeit het wat ook ik heb een spm van niets. Als je maar plezier hebt maarja dat had ik gisteren absoluut niet met de LSAT. LOL

Verwijderd

Speel ook alleen nog maar puur voor de fun. Heb mijn mind setting echt moeten veranderen laatst om BF3 weer leuk te gaan vinden. Speel nu alleen nog maar via quick match zonder voorkeuren, zo kom je elke keer weer in een andere game. Voorheen zat ik alleen maar op een aantal favo servers en ergerde ik me telkens weer groen en geel als iets wéér tegenviel. Juist omdat ik nu zonder enige verwachting een game join kan ik het leuk houden voor mezelf :)
Dice is nice :)
Vanaf 31 oktober is het 4 (!) dagen achtereen dubbel xp.
Nu boeit me dat normaal niet, maar ik wil die unlocks voor de jet wel eens vrijspelen.
Reken dus maar dat ik die dagen veel in een jet te vinden zal zijn (en er nog meer zal crashen helaas haha).

*12840 jet (single xp) punten nodig heeft voor de laatste 3 unlocks*

Met pas 52 jet kills na ruim 8uur in jets gevlogen te hebben gaat dat nog wel even duren denk ik :P
Ga ik zo door dan duurt het ca 4 uur en 3 kwartier... bron: http://bf3s.com/player/184351504

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2012 18:12 ]

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Jets vind ik niet zo'n probleem, daarmee kan je best veel punten scoren mits er geen lvl 100 bij de tegenstander zit :P Ik heb nu veel meer moeite met de chopper.. Stingers, stingers en stingers maken het vrij lastig om punten te maken :( Vooral ook omdat je afhankelijk bent van een medespeler..

FikkieHo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:24:
Jets vind ik niet zo'n probleem, daarmee kan je best veel punten scoren
Hoe dan? Dat is mijn probleem: ik kan wel vliegen maar ik raak niks.
Niet met pods, niet met heat seakers...

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:32:
[...]

Hoe dan? Dat is mijn probleem: ik kan wel vliegen maar ik raak niks.
Niet met pods, niet met heat seakers...
we gaan wel een keertje oefenen kiwi dan ga ik het je proberen te leren ;)
Coowl thanx :)

Net een kutpot met rare tegenstanders...
Sta ik 10 om 1, stap ik over omdat er plek is bij de tweakers, eindig ik 14 om 15.
Er klopte geen hol van de nrs 1, 2 en 3 :(

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is er iets mis bij BF3? Hij kan de cloudgegevens niet synchroniseren? Bij m'n broer ook al niet.

Edit, sorry, ik speel op de PC, had het verkeerde topic... Inmiddels cloud uitgezet..

[ Voor 31% gewijzigd door BounceMeister op 22-10-2012 22:09 ]

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:18
Ik heb hetzelfde op het moment, dus ik denk niet dat het aan jou ligt...
Ik hoor ergens anders thuis (PC-versie)

[ Voor 30% gewijzigd door -MD- op 22-10-2012 21:49 ]

Verwijderd

Ik weet niet wat het is maar de laatste 5 dagen dat ik speel lijkt het alsof ik niet meer kan raken. Behalve in een jet of attackchopper. Tankshells die geen damage doen en tegenstanders die later beginnen te schieten en toch mij meermaaien met 1 kogeltje.
Beetje wazig! Ook moeten ze bepaalde veranderingem eens even terugdraaien. Painter in little birds je hebt nu helemaal niets meer aan de guided missiles! Beetje jammer dat steeds alles verandert wordt het speel gaat een beetje naar de klote!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ze willen dat we overstappen naar MoH Warfighter.
Unomomentodado schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:43:
Ze willen dat we overstappen naar MoH Warfighter.
Moet haast wel. Wat een onzin die laatste pot van gisteravond.
Zie ik een gastje z'n RPG herladen en terugrennen...boem...dood..door hetzelfde gastje dat nog aan het herladen was en aan het terugrennen.
Ook een aantal keren gehad dat ik wel hitmarkers op iemand had, zonder dat ik schijnbaar damage deed.

Zo heb ik niet veel zin meer in BF3. Donderdag toch MoH maar halen en vanaf volgende week lekker met AC3 aan de slag :Y d:)b oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Genoemde punten zijn toe te wijden aan laggende tegenstanders. Controleer volgende keer maar of ie niet toevallig uit de US komt.

Is momenteel ook mijn grootste ergenis. Gevolgd door die verneukte aim-assist die me al te vaak tegen gaat zitten door naast mensen te mikken of tussen 2 tegenstanders in. Damn zeg, hoe verneukt is die sinds de laatste patch?

Verwijderd

Hoezo heb je aim assist aan staan dan? Je kan die gewoon uitzetten toch.

Ik vind die paint ontzettend irritant! Eerst paint ie de tank vervolgens gaat ie automatisch naar een andere voertuig......en als ie het echt niet begrijpt blijft ie switchen... 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 09:07 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:59:
Hoezo heb je aim assist aan staan dan? Je kan die gewoon uitzetten toch.

Ik vind die paint ontzettend irritant! Eerst paint ie de tank vervolgens gaat ie automatisch naar een andere voertuig......en als ie het echt niet begrijpt blijft ie switchen... 8)7
Het lijkt inderdaad op het 'hunten' van een Autofocus op een camera. Iemand tips omdat stabiel te houden?

Verwijderd

zAo schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:28:
[...]

Het lijkt inderdaad op het 'hunten' van een Autofocus op een camera. Iemand tips omdat stabiel te houden?
Had van de week met de laser designator in de tank nergens last van, of werkt ie sowieso al anders?

Verwijderd

Ene keer gebeurt het wel dan weer niet, ik merk wel dat ik er weer steeds meer last van krijg. Maarja is ook niet raar want in ben bezig om de Medal te behalen en zit dus vaak te painten!

Het is wel lastig vooral als je 2 tanks tegenover je hebt staan. Dan kan ie niet meer kiezen hahaha bliep bliep bliep tank 1 ownee ik moet naar tank 2 bliep bliep oeps toch maar naar Tank 1 aaaaaaah make up your fucking mind!!!!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 10:10 ]

Die laser designator heeft wel eens wat problemen als er 2 vijandelijke tanks naast elkaar staan.
Wat Moulin zegt: dan heeft ie nogal moeite met 1 target te locken maar gaat ie twijfelen ;)
Tip: je painter iets naar de "buitenkant" richten, dan houdt ie vaak wel 1 tank vast.

@Moulin: Painter in de scout chopper vind ik nu erg goed gedaan!
Nu moet je wel een 2e persoon erbij hebben die iets aanstraalt voor je, waardoor je wat meer samen moet werken/communiceren.
Plus: Je wordt als onervaren piloot niet meteen uit de lucht gehaald door iemand die alle unlocks gehaald of gekocht heeft.
Co-piloot erbij en painten maar :P

*Als MoH uitkomt wordt het rustig op de battlefield dus?
jammer....
Ik heb de multiplayer gezien; jullie komen wel weer terug :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2012 10:13 ]

Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:33:
Genoemde punten zijn toe te wijden aan laggende tegenstanders. Controleer volgende keer maar of ie niet toevallig uit de US komt.
Die gasten schenen uit Frankrijk te komen. Misschien dat ze achter een 56k modem zitten ofzo :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Painter in scout wordt nooit gebruikt! Als je een keer met randoms speelt kan je gewoon je guided missiles niet gebruiken.

@iedereen ik denk dat je beter Black ops 2 kan kopen ipv MoH

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 10:17 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Don't know if trolling, or.... :)

Verwijderd

Offtopic: Nu ik de laatste beelden van MoHW heb gezien zou ik ook eerder voor BO2 gaan. Ik had gehoopt dat MoHW gewoon MoH2010 zou worden alleen dan in Frostbite 2 :) Voorlopig hou ik het nog wel bij BF3 & MW3; scheelt weer wat centen, vooral omdat er nog 2 DLCs van BF3 uitkomen waar ik voor heb betaald :p

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 10:33 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:15:
@iedereen ik denk dat je beter Black ops 2 kan kopen ipv MoH
Blops 1 vond ik al een ramp (na 1 week al verkocht). Waarom zou ik dan nu Blops 2 aanschaffen?

Ik kijk echt uit naar AC3.

Verwijderd

HAHAHAHA mooi man ff lekker vrolijk trollen moet kunnen he :P ;)

@Jackal131: moet zeggen dat BO2 er veel beter uitziet dan BO1
@kwartel: ik houd het ook lekker bij BF3 en bij GT5

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 10:57 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

HAHAHAHA mooi man ff lekker vrolijk trollen moet kunnen he :P ;)

@Jackal131: moet zeggen dat BO2 er veel beter uitziet dan BO1
@kwartel: ik houd het ook lekker bij BF3 en bij GT5
BO2 ziet er zeker beter uit, maar dan moet je alsnog wel van de ADHD gameplay houden. In MoH heerst er toch een bepaalde rust. Lijkt me leuk voor de afwisseling.
De negatieve "only in battlefield" momenten lijken de overhand te hebben de laatste tijd... jammer want er is geen enkele game die zo compleet is als BF3.

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 23-10-2012 11:07 ]

Verwijderd

Moet zeggen dat ik BF3 CQ ook behoorlijk ADHD vind gaan. Wat betreft "only in battlefield" momenten tja daar moet ik je gelijk in geven. Ook al heb ik niet veel ervaring met de battlefield reeks. Maarja er word zoveel generfd, verandert noem het maar op! Wat verwacht je dan nog over te houden.
Voor multiplayer houd ik het enkel bij BF3 en later verheug ik me ontzettend op GTA V. Andere games komen er alleen in voor een goede singleplayer. Al heb ik inmiddels ook borderlands 2 en die moet ik natuurlijk een avondje coopen met een paar van jullie :P.

BatmanHorizon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:00:
Voor multiplayer houd ik het enkel bij BF3 en later verheug ik me ontzettend op GTA V. Andere games komen er alleen in voor een goede singleplayer. Al heb ik inmiddels ook borderlands 2 en die moet ik natuurlijk een avondje coopen met een paar van jullie :P.
Moet je wel online zijn... :P

Vanavond nog peeps online?
Ik blijf niet te lang want morgen om 04.15 gaat de wekker weer ;)

@Moulin: Ik wil wel eens met jou GT5 online doen, heb ik eigenlijk nog niet gedaan :)

Verwijderd

Als het goed is ben ik wel online maar ik weet alleen niet hoe laat moet ff naar het ziekenhuis.

Tja dat kan wel een keer, maar ben niet echt goed ofzo. Heb tegenwoordig geen stuurtje meer speel nu weer met mijn controller en dat vind ik wel heel lastig hoor. Maarja als er meer mensen zijn die een keer willen knallen kan dat wel hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 16:10 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 19:29
Ik wil ook AC3 en ik wil Sleeping Dogs nog spelen en moet Borderlands nog uitspelen en FM is weer uit en ik heb geen tijd.

FML. :P
Woot !!
Kiwi had net 2000 jet punten in een potje verdediger op Kargh :)
De guided rockets zal ik eens gaan testen...

Goed bezig, Kiwi!!
Moet zeggen dat het vanavond (ik bedoel natuurlijk gisteravond) wel lekker ging. De tegenstanders gingen in ieder geval liggen als ik op hun schoot. Van die potjes op Metro moeten we meer hebben :+

[ Voor 8% gewijzigd door Jackal131 op 24-10-2012 09:00 ]

• Dynamix
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:00:
Woot !!
Kiwi had net 2000 jet punten in een potje verdediger op Kargh :)
De guided rockets zal ik eens gaan testen...
Topgun, hoor! Het is in jouw geval trouwens jammer dat ze de gunship zo sterk hebben gemaakt. Ik heb voor de nerf alles kunnen vrijspelen voor de jet door een aantal uren alleen maar op gunships te jagen.

Verwijderd

@Jackal131: ik weet niet hoe laat jij hebt gespeeld maar toen ik tegen 21:15 begon met spelen ging ik op de gekste manieren dood en ik kon niemand raken. Wel wat mortar kills gehaald, op een rush metro server van 500%. LOL

@Dynamix/Kiwi: LOL ben heb alles op de moeilijke wijze moeten halen....veel uurtje in de jet gezeten om het te verwezelijken. Nu krijg ik dan eindelijk mijn kills met de jet maar ik moet zeggen dat ik vaak toch nog de LUL ben tegen de meeste jet piloten!

Nee het was gisteren weer een knudde avond althans mijn battlelog scores spreken voor zich:

http://battlelog.battlefi...how/69339425/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/69339708/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/69348616/4/230420491/

En toen had ik het helemaal gehad met BF3!!! Ik dacht nog wat leuke potjes te kunnen spelen maar integendeel ik kwam weer bedrogen uit. Lijkt wel jou Voip probleem dynamix haha :P :P

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:15:
En toen had ik het helemaal gehad met BF3!!! Ik dacht nog wat leuke potjes te kunnen spelen maar integendeel ik kwam weer bedrogen uit. Lijkt wel jou Voip probleem dynamix haha :P :P
Mijn haren staan al weer recht overeind. Hoe kunnen ze het in hemelsnaam presteren om MoH:W op de PS3 te releasen zonder werkende VoIP na het gezeik in BF3. Uiteindelijk hou je het toch in je achterhoofd... daarom lees ik zoveel mogelijk, zodat ik weet of ik mijn pre-order ook wil gaan afrekenen...

[ Voor 14% gewijzigd door Dynamix op 24-10-2012 09:50 ]

Vanavond Machester City-Ajax, dus waarschijnlijk moet ik daarna wel wat frustratie van me af schieten :P

Dynamix schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:48:
[...]
Mijn haren staan al weer recht overeind. Hoe kunnen ze het in hemelsnaam presteren om MoH:W op de PS3 te releasen zonder werkende VoIP na het gezeik in BF3. Uiteindelijk hou je het toch in je achterhoofd... daarom lees ik zoveel mogelijk, zodat ik weet of ik mijn pre-order ook wil gaan afrekenen...
Ik twijfel ook nog. Ik las het comentaar van RivalXFactor op twitter: "Worst game ever". Oeps...
Ik denk niet dat het op de PS3 veel anders zal zijn dan op de PC

@Moulin: ik heb maar een uurtje gespeeld. Ongeveer tot 20.45 uur. Tot die tijd ging het lekker.
Wel een paar WTF momentjes, maar die waren in mijn voordeel (en dan is het wel lachen...). Dan voel je je wel baas :+

Verwijderd

/offtopic; gister zei ik nog dat ik geen BO2 zou gaan halen, nu is mijn zwager goed op weg om me toch over te halen :p Hij heeft BF3 al een paar maanden geleden aan de kant gezet, heeft dus verder geen expansions. Ben benieuwd maar waarschijnlijk zit ik over een maandje gewoon BO2 te spelen, het is em destijds ook gelukt met MW3 :)

/ontopic; ik dacht redelijk veilig te zitten door pas na 22:30 BF3 te gaan spelen, gisteravond stikte het helaas toch nog van de laggers/kiddy admins. Werd lekker gekicked nadat ik in TDM 2x achterelkaar 'squad elimination' haalde op wat kennelijk een admin was :+
De server daarna was een groot lagfest, schat dat na 20 minuten mijn PS3 weer uit ging door frustratie :(

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:05:
Vanavond Machester City-Ajax, dus waarschijnlijk moet ik daarna wel wat frustratie van me af schieten :P
Waarschijnlijk is er wel meer nodig om de frustratie van het Ajax spelletje van je af te krijgen. Maar wees gewaarschuwd BF3 frustratie is ook zeer groot dus "Ajax frustratie + BF3 frustratie = kapotte controller en raam!"

:P ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, dus jij bent bang dat Ajax gaat winnen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Hier wat aftermath gameplay (vanaf 1.05):

Effe geen geluid hier, dus weet niet of het verder nog interessant is, maar map ziet er niet verkeerd uit.

Verwijderd

derp, wrong topic! 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 11:54 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:49:
Hier wat aftermath gameplay (vanaf 1.05):
[video]

Effe geen geluid hier, dus weet niet of het verder nog interessant is, maar map ziet er niet verkeerd uit.
Dat is 'mijn' uitbreiding! Relatief kleine kaarten, geen zware voertuigen (tank/vliegtuig/heli), urban!

Verwijderd

en jij bent? :P

edit: hehe, vond het al raar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 12:03 ]

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 19:20
Ziet er gaaf uit die Aftermath DLC, scavenger mode en die crossbow zijn coole toevoegingen.

Verwijderd

Wat mij betreft mogen ze bij de volgende DLC er ook wel een Capture the Flag mode ingooien :)

Verwijderd

Hahaha hoeveel moet dit spel gaan lijken op BO1 of 2.........

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:
UT'99 FTW _/-\o_

Maar opzich zou CTF best wel moeten werken in BF3, vooral op de wat nauwere maps zoals Metro of een stuk van Bazaar. Ik stem voor!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:
Het ziet er in ieder geval beter uit.

Die nieuwe gamemode lijkt me ook wel interessant.
Laat maar komen...

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

UT'99 FTW _/-\o_

Maar opzich zou CTF best wel moeten werken in BF3, vooral op de wat nauwere maps zoals Metro of een stuk van Bazaar. Ik stem voor!
CTF past zeker goed bij Aftermath als je het mij vraagt: Beide teams op zoek naar "het mobiele communicatie device" dat ergens ligt en dan terug naar het gebied waar je "bereik" hebt. Daarbij kun je handig gebruik maken van de verschillende geheime doorgangen (ik heb begrepen dat er wegen vrij te maken zijn door gasflessen enzo op te blazen). Super cool en leuker dan scavanger!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

UT'99 FTW _/-\o_

MMMMMMMONSTERKILL UUUUUUULTRAKILL GODLIKE LOL. Het zou inderdaad wel kunnen.
Maar bi Blackops had je toch ook CTF of ben ik nu alles doorelkaar aan het halen.

YouTube: Unreal Tournament Monster Kill Sound

Kennen jullie deze nog nog nog:
YouTube: Unreal Tournament Godlike

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 13:35 ]

AllSeeyinEye schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
Ah, dus jij bent bang dat Ajax gaat winnen?
Wut?
Nog zo'n pannenkoek.
We kunnen het GoT platoon beter het pannenkoekenhuis noemen, we hebben er genoeg :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

MMMMMMMONSTERKILL UUUUUUULTRAKILL GODLIKE LOL. Het zou inderdaad wel kunnen.
Maar bi Blackops had je toch ook CTF of ben ik nu alles doorelkaar aan het halen.

YouTube: Unreal Tournament Monster Kill Sound

Kennen jullie deze nog nog nog:
YouTube: Unreal Tournament Godlike
heerlijk die herinneringen! :)

of er CTF in BO1 zit weet ik niet, in MW3 speel ik eigenlijk ook alleen maar DOM en Kill Confirmed (wat m.i. ook echt de beste game mode is in CoD)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:38:
De server daarna was een groot lagfest, schat dat na 20 minuten mijn PS3 weer uit ging door frustratie :(
Wat is dat nou eigenlijk, als iemand zit te laggen? Ik weet uiteraard wat lag is in technische zin van het woord maar hoe vaak ik niet voorbij zie komen dat iemand voor "lagger" wordt uitgemaakt... lagfest?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Wut?
Nog zo'n pannenkoek.
We kunnen het GoT platoon beter het pannenkoekenhuis noemen, we hebben er genoeg :P
Join die shit!!!

(of moet ik daar dan weer invites voor versturen, pm me maar als je interesse hebt :p)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 14:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Wat is dat nou eigenlijk, als iemand zit te laggen? Ik weet uiteraard wat lag is in technische zin van het woord maar hoe vaak ik niet voorbij zie komen dat iemand voor "lagger" wordt uitgemaakt... lagfest?
Dat krijg je als er een hoop polen in je server zitten met een oudbakken inbelverbinding
Lag+Fest=lagfest
Iets dieper ingaand op de lagger zelf; als je b.v. op iemand schiet en die gaat niet dood of je krijgt geen hitmarkers en vervolgens draait hij zich om terwijl hij ogenschijnlijk een shaggie staat te draaien ben je opeens dood.

(p.s. ja ik had beter alles wat ik in de afgelopen 5 minuten heb zitten blaten in 1 post kunnen gooien, mijn welgemeende excuses daarvoor :))

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 14:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Join die shit!!!

(of moet ik daar dan weer invites voor versturen, pm me maar als je interesse hebt :p)
Doe ff een mooie PKH logo maken dan. Ik heb gesolliciteerd hahaha

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Doe ff een mooie PKH logo maken dan. Ik heb gesolliciteerd hahaha
/fixed

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:21
BatmanHorizon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:00:
Same here, ik weiger BO2 en MOH te kopen, wat een bagger, voor zover ik er iets van heb gezien. Moh ziet er niet bepaald indrukwekkend uit, hort zich ook niet aan en wtf is met die outlines? en third person killcam? Animaties en werelden zien er ook niet uit.

Verheug me op GTA V singleplayer, Assasins Creed 3 wellicht ook (al wil ik dan eigenlijk eerst de voorgaande delen spelen...)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Nathuran 4 president!!!
_/-\o_
:Y)

Verwijderd

Potje op de Got server net ging echt te ver. Aanvallend team op Karg speelde zo goed. Hele team zat in de duizend, terwijl in mijn team alleen de eerste drie dat haalde.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:57:
Potje op de Got server net ging echt te ver. Aanvallend team op Karg speelde zo goed. Hele team zat in de duizend, terwijl in mijn team alleen de eerste drie dat haalde.
Ben zelf niet online, maar die map is wel vaker ongebalanceerd. Speelde je tegen een hoop gotters dan?
Anders moet je voortaan een gil geven aan de admins (desnoods via gotlive.nl in de chat), dan kunnen we dat wel oplossen. Is niet de bedoeling dat er maar een paar man een leuke pot hebben en de rest daarvoor dik af geslacht wordt.

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

Ben zelf niet online, maar die map is wel vaker ongebalanceerd. Speelde je tegen een hoop gotters dan?
Anders moet je voortaan een gil geven aan de admins (desnoods via gotlive.nl in de chat), dan kunnen we dat wel oplossen. Is niet de bedoeling dat er maar een paar man een leuke pot hebben en de rest daarvoor dik af geslacht wordt.
Ze speelde gewoon ontzettend goed en er zaten inderdaad een paar Gotters in. Teamwork was der gewoon klasse.

Ben na 3 partijen gewoon van server geswitched (net zoals de helft van mijn team). Zal volgende keer even een gil geven op Gotlive. Bedankt!
:> :/ :) :*) :D

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Is niet meer nodig denk ik :P Kiwi zit wss ergens bier te tanken nu :)

FikkieHo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:40:
Ik had het bij het mooie voetbal resultaat moeten houden -_-', bf3 heeft me vanavond licht geirriteerd gemaakt :P.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 25-10-2012 00:45 ]

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik zag je in een tank rijden en met score 24/1 bovenaan staan. Ik ging maar weg :P

FikkieHo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:40:
Kiwi is op sportdieet en drinkt geen bier :)
Ik wilde de samenvattingen van de andere wedstrijden nog even kijken en daarna BF gaan spelen, maar bij de eerste samenvatting viel ik al in slaap... hahaha :P
Vanavond een nieuwe poging 8)

@Batman: oOo

Verwijderd

@kiwi ik kwam nog geen eens aan TV kijken toe gisteren ik ging na het eten liggen op de bank en schrok 23:45 wakker ben toen maar ff naar bed gegaan.

Verwijderd

lol, net in de middagpauze CoD2 tegen een aantal collega's gespeeld, glansrijk gewonnen met 50-6 :)(eerste na mij kwam uit op 17-8)
Zegt een collega opeens: "morgen neem ik mijn x-box controller mee en kijken we of die werkt met CoD2. Zo ja dan maak ik je helemaal in!"
Ik en de rest lagen natuurlijk meteen onder de tafel van het lachen. Zijn redenering kwam er in ieder geval op neer dat hij een +250 hogere SPM heeft in BF3 op de Xbox, en het daarom een eitje zou zijn als ie eenmaal met een controller kon spelen i.p.v. tobo+muis.

ik wacht de dag van morgen in spanning af...... :D

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
dvdkiwi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Kiwi is op sportdieet en drinkt geen bier :)
Eet je dan nu alleen nog maar pannenkoeken zonder zout? :+
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:14:
lol, net in de middagpauze CoD2 tegen een aantal collega's gespeeld, glansrijk gewonnen met 50-6 :)(eerste na mij kwam uit op 17-8)
Zegt een collega opeens: "morgen neem ik mijn x-box controller mee en kijken we of die werkt met CoD2. Zo ja dan maak ik je helemaal in!"
Ik en de rest lagen natuurlijk meteen onder de tafel van het lachen. Zijn redenering kwam er in ieder geval op neer dat hij een +250 hogere SPM heeft in BF3 op de Xbox, en het daarom een eitje zou zijn als ie eenmaal met een controller kon spelen i.p.v. tobo+muis.

ik wacht de dag van morgen in spanning af...... :D
Vertel hem dan effe dat ie zijn aim-assist zal missen.

Overigens zou het prima kunnen dat ie jullie in kan maken hoor. Zo slecht hoef je niet te zijn met gamepad. Ben op dit moment ook beter met mn controller dan dat ik ooit met tobo+muis ben geweest.

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Vertel hem dan effe dat ie zijn aim-assist zal missen.

Overigens zou het prima kunnen dat ie jullie in kan maken hoor. Zo slecht hoef je niet te zijn met gamepad. Ben op dit moment ook beter met mn controller dan dat ik ooit met tobo+muis ben geweest.
Dat sommige mensen heel goed zijn met een controller neem ik van jou wel aan ja :)
Maar als je snoeihard wordt ingemaakt met een k/d van 0.5 door iemand met een k/d van 8 dan ben je behoorlijk positief ingesteld als je dit verwacht goed te maken met een controller (inderdaad ook nog eens zonder de aim assist die je van thuis gewend bent)

Nouja, leuk wordt het sowieso wel :) We spelen hier regelmatig CoD2, UT'99/2k4, BF1942, BFBC2, CS1.6, CS:S, NFSU2 tegen elkaar in de pauze. Op een gegeven moment liep dat wel een beetje uit de hand, zaten we 2 uur per dag CoD2 te spelen in de pauzes, moet wel zeggen dat dit mijn aim zeker ten goede is gekomen 8)

Verwijderd

Kerel waar werk jij dan......ik kijk alleen maar films in de pauze en tijdens het werken hahaha
Gamen kan ik niet hier, althans dat krijg ik niet voorelkaar

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 15:29 ]

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Dat sommige mensen heel goed zijn met een controller neem ik van jou wel aan ja :)
Maar als je snoeihard wordt ingemaakt met een k/d van 0.5 door iemand met een k/d van 8 dan ben je behoorlijk positief ingesteld als je dit verwacht goed te maken met een controller (inderdaad ook nog eens zonder de aim assist die je van thuis gewend bent)

Nouja, leuk wordt het sowieso wel :) We spelen hier regelmatig CoD2, UT'99/2k4, BF1942, BFBC2, CS1.6, CS:S, NFSU2 tegen elkaar in de pauze. Op een gegeven moment liep dat wel een beetje uit de hand, zaten we 2 uur per dag CoD2 te spelen in de pauzes, moet wel zeggen dat dit mijn aim zeker ten goede is gekomen 8)
Misschien dat ie wat hard van stapel loopt, maar ik kan me voorstellen dat het gewoon niet fijn speelt als je de controller niet gewend bent. Misschien leuk om eens een xbox (ofzo) mee te nemen en daar gewoon tegen elkaar op te spelen?

Anyways, ik ben op de helft van level 99, dus verwacht vandaag of morgen wel level 100 te worden. Al is het wel afhankelijk of ik toevallig nog Forza Horizon of Medal of Honor kan bemachtigen vandaag. In ieder geval moet voor het eind van dit weekend wel lukken :9 Vraag me af hoeveel zin ik dan nog ga hebben in de game aangezien er dan alles wel gehaald is wat er te halen valt. Al heb ik het idee dat ik de komende DLC ook wel leuk ga vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:28:
Kerel waar werk jij dan......ik kijk alleen maar films in de pauze en tijdens het werken hahaha
Martinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Misschien dat ie wat hard van stapel loopt, maar ik kan me voorstellen dat het gewoon niet fijn speelt als je de controller niet gewend bent. Misschien leuk om eens een xbox (ofzo) mee te nemen en daar gewoon tegen elkaar op te spelen?

Anyways, ik ben op de helft van level 99, dus verwacht vandaag of morgen wel level 100 te worden. Al is het wel afhankelijk of ik toevallig nog Forza Horizon of Medal of Honor kan bemachtigen vandaag. In ieder geval moet voor het eind van dit weekend wel lukken :9 Vraag me af hoeveel zin ik dan nog ga hebben in de game aangezien er dan alles wel gehaald is wat er te halen valt. Al heb ik het idee dat ik de komende DLC ook wel leuk ga vinden.
Ik zal maar niet zeggen dat we een Xbox, PS3, 6 redelijke game PCs, pooltafel en een voetbaltafel in de kantine hebben :*) (best riant voor een bedrijf van 50 man denk ik)

Bij BF3 ben ik nu net Vogeltje 2, komt er binnenkort nog een double xp weekend of is dat pas bij de volgende DLC?

edit: we hadden ook een Wii, maar die wordt niet meer gebruikt sinds een van die controllers letterlijk het raam uit vloog en 2 verdiepingen lager uit elkaar spatte

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 15:41 ]

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Voor premium is het van 31 okt tot 4 november double xp. Dus ik gok voor non-prem alleen dat weekend?

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:38:
Bij BF3 ben ik nu net Vogeltje 2, komt er binnenkort nog een double xp weekend of is dat pas bij de volgende DLC?
Ik heb begrepen dat komend weekend weer een double XP weekend is.

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:28:
En waar werk jij dan dat je tijdens het werken films kan kijken? :p

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-01 16:50
onox schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

En waar werk jij dan dat je tijdens het werken films kan kijken? :p
bios? :P
Pagina: 1 ... 122 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.