Verwijderd
PC account is dat, kijk eens naar de volgende link:dvdkiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:54:
Dat was een heerlijke pot op Metro!!
Had nog nooit zoveel kills in 1 potje gemaakt...
Aantal ribbons was ook niet mis
En dat allemaal met een sniper rifle, medal is bijna binnen!!
De potjes DOM waren ook wel coowl, maar daar moet ik toch echt eens een PDW of shotgun gaan gebruiken anders leg je het te vaak af.
*klik eens op iracer zijn naam, hij heeft nog geen stats.... raar*
http://battlelog.battlefi...cer-/stats/798743867/ps3/
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Daar klopte echt iets niet aan die gozer hahaha.
We werden bijna net zo hard terug geraped als dat hun in het begin overkwam
Maar goed, ik stond iets van 45 om 30, best lekker, had ongeveer 10 snipers met rpg's uit de huizen bij A geschoten, we hadden A terug en waren opweg naar B toen ik zag dat ik alleen in een squad zat.
Er waren van de 1250 tickets nog 390/600 tickets over, dus het einde kon nog wat closer worden.
Dus ik denk: even naar een andere squad.....
..... loopt ie vast in het squad scherm
Dat zijn de momenten dat ik een duivelsgruwelijke teringhekel heb aan bf.
Geen enkel spel heeft daar last van, alleen bf...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Laatste pot, waar Jeroeniemoes en Fikkie snel uit waren hadden we misschien wel meer kunnen halen, maar we speelden bijna de ganse pot tegen een overmacht...
Wel mijn sniper medal gehaald
Nu kan ik weer gaan focussen op een andere (claymore
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2012 11:19 ]
Verwijderd
Het is oorlog, fuck die regels!
Je moet iets anders zoeken. In de server browser slechts één of een paar map(s) selecteren en dan gaan bladeren. Kom je altijd dice servers tegen met plek. Search functie gebruik ik enkel voor all-out zo nu en dan.Nol_NL schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:30:
Het lukt me maar niet om op die normale servers te komen. Als ik zoek op " dice " dan vind ik er wel heel veel, maar die zijn allemaal leeg. Ik word ook een beetje gek van die regeltjes waar niemand zich aan houdt en als je het de admin een beetje lastig maakt, dan wordt je gekickt.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Als je kijkt naar de kosten wel. Maar niet iedereen is bijzonder positief over de uitgebrachte content. Over armored kill hoor ik veel teleurstellende reacties en close quarters gemengd. Ik zou het persoonlijk afraden, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij de dlc zal beleven.Nickrsd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:00:
is het de moeite waard om naar premium te upgraden?
Zondag trouwens nog een verschrikkelijk voorbeeld meegemaakt van de slechte lag compensatie. Achteraf bleken er enkele Amerikanen op de Europese server te zitten
Ik zie iemand stil staan, schiet mijn magnum volledig leeg op een van die gasten, krijg hitmarkers te zien... vervolgens loopt meneer na 3 seconden weer vrolijk weg... wtf! Het blijft me een raadsel waarom spelers niet gelockt worden binnen hun eigen regio.
Aha! Dacht dat het aan mijn verbinding lag!Conundrum51 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:11:
gloeiende tering. PSN onderhoud!
Heb daarom maar eens de SP maar eens uitgespeeld, was best aardig
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
lag maar dacht dat dat aan de tegenstander lag. Ik had in eerste instantie een score van 20/6 en 20 minuten later stond ik ik op een score van 28/30......ik raakte niets meer, kreeg geen hitmarkers en ik ging steeds dood door 1 a 2 kogels.
Heel erg wazig en ben maar gaan stoppen had geen zin meer in die waanzin.
Zal waarschijnlijk met het onderhoud te maken hebben. Een vriend van mij die 10 minuten eerder inlogde kon wel gewoon gamen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:00:
Ik heb gisteren gewoon gespeeld geen PSN onderhoud bij mij. Althans ik had wel dikke
lag maar dacht dat dat aan de tegenstander lag. Ik had in eerste instantie een score van 20/6 en 20 minuten later stond ik ik op een score van 28/30......ik raakte niets meer, kreeg geen hitmarkers en ik ging steeds dood door 1 a 2 kogels.
Heel erg wazig en ben maar gaan stoppen had geen zin meer in die waanzin.
Nickrsd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:00:
is het de moeite waard om naar premium te upgraden?
BatmanHorizon schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:03:
[...]
Als je kijkt naar de kosten wel. Maar niet iedereen is bijzonder positief over de uitgebrachte content. Over armored kill hoor ik veel teleurstellende reacties en close quarters gemengd. Ik zou het persoonlijk afraden, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij de dlc zal beleven.
Ik heb geen premium aangeschaft. Had BtK bij m'n deluxe (?) edition gekregen. Heb CQ los gekocht - in tegenstelling tot de meesten hier vermaak ik me daarmee dus uitstekend! - en ik heb AK niet gekocht, omdat ik bijvoorbeeld de twee grote kaarten (Heavy Metal en die andere die tegelijk verschenen is) van BFBC2 ook niet leuk vind.Dynamix schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:39:
Ik kan inmiddels concluderen dat ik me met de standaard mappen nog steeds het beste vermaak. QC heb ik heel weinig gespeeld en AK is op zich wel leuk voor erbij, maar beide geen must om te hebben. Dubbel XP weekenden vind ik maar niks. Het had juist leuk geweest als de rang van iemand ook daadwerkelijk iets had betekend... Op voorhand DLC's kopen zal ik dan ook niet zo snel meer doen.
Van de resterende twee DLC's zal ik eerst kijken of het me aanspreekt voordat ik besluit om wel/niet te kopen.
Double XP heb ik geen belang bij. Is daarnaast toch meestal in het weekend, en weekend is voor mij als het even kan gezinstijd. De PS3 staat dan meestal op een laag pitje (nog lager, door de weeks speel ik 1 a 2 avonden van 22/23 tot 00/01).
Overigens ben ik wel blij met de serverside patch die de Double XP ribbons nu wel op een juiste manier uitdeelt door naar de ronde-scores te kijken ipv de verdubbelde score.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Standaard Maps zijn nog steeds het leukste, B2K zijn wel geinig, CQ heel leuk om ff lekker snel te spelen veel omslag qua teamplay, AK tja helaas te weinig mogelijkheden qua aantal spelers wat echter wel leuk is TDM! Als ik een cijfer moet geven aan de DLC zou het als volgt zijn:
Standaard BF3 maps (Conquest / Rush): 8,5
B2K maps (Conquest / Rush): 6,0
CQ maps (DOM / gunmaster): 7,5
AK maps (TDM): 6,5
AK maps (Conquest): 6
AK maps (Rush): 5,5
Opzich kan ik niet klagen ik heb totaal 80 euro betaald voor alles! Heb nu ongeveer 665 uur gespeeld en dat maakt € 0.13 per uur plezier! Waar kan je dat nu nog krijgen.......
B2K is ook coowl
Close quarters is ook coowl
Ak... tja, te weinig man dus niet zo coowl
Rush is sowieso coowl, conquest vind ik alleen op de kleinere mappen (metro/bazaar) echt leuk.
AK rush nog niet geprobeerd na de gunship patch, binnenkort eens doen.
Aftermath ben ik benieuwd naar.
Verwijderd
Het is sowiezo helemaal niet meer druk vaak maar 4 man uit mijn grote lijst.dvdkiwi schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:12:
Ak... tja, te weinig man dus niet zo coowl
Aftermath ben ik benieuwd naar.
Als je AK oppert wilt vaak de helft niet.
Er is ook een tijdje geweest dat iedereen conquest wilde spelen en absoluut geen rush...
*binnenkort misschien ook weer wat minder online, denk dat ik Killzone 3 "even" platinum ga proberen te halen*
Verwijderd
Nu zie je steeds meer dat Rush gespeeld wordt als het iemand online is.
Volgende week ga ik overigens aan de MoH:W. Hoe meer ik van deze game zie, hoe meer zin ik erin krijg. Die game is gemaakt voor close quarters.
Het is leuk dat BF zo veelzijdig is geworden, maar ik zie liever dat ze zich blijven focussen op de grote battles en dat helemaal finetunen in plaats van dat ze zich bezighouden met CQ maps... Schoenmaker blijf bij je leest!
Verwijderd
Verwijderd
De reden is bekend. Een reden waar ik ook een aantal hele goede games ook aan kapot heb zien gaan!Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:36:
EA wilt gewoon de CoD spelers ook naar zich toe trekken! Logisch toch! Alles om zoveel mogelijk omzet binnen te harken.
@ king: een vrijblijvend toernooitje is altijd leuk, alhoewel ik zelf de laatste clash niet geweldig vond. Doe mij maar een server met alleen maar Nederlandse gamers met een goede verbinding, 100% tickets rush en een leuk samenwerkend team!
Toen was ik er niet bij, maar volgens mij waren er ook heel weinig man toen. Je zal toch bijna nooit een server met 100% NL spelers krijgen dus een tourney kanDynamix schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:40:
[...]
De reden is bekend. Een reden waar ik ook een aantal hele goede games ook aan kapot heb zien gaan!
@ king: een vrijblijvend toernooitje is altijd leuk, alhoewel ik zelf de laatste clash niet geweldig vond. Doe mij maar een server met alleen maar Nederlandse gamers met een goede verbinding, 100% tickets rush en een leuk samenwerkend team!
Verwijderd
hahaha waren spannende potjes. Mooie acties en mooie samenspel!
Ik dacht dat GoT al een PS3 server had?
joinde net met Tristal een potje en verloor na 3 min connectie met de sessie.
geen enkele server meer in de serverbrowser te zien...
Is inmiddels verlopen.onox schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:03:
Ik dacht dat GoT al een PS3 server had?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik had hetzelfde. Iedereen werd er om 0.00u afgesmeten.dvdkiwi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:
onderhoud?
Gelukkig was m'n ronde net afgelopen en was de volgende map aan het laden.
Heb nog niet gekeken wat er gebeurde eigenlijk....
Wel een paar voor mij heerlijk rondes gehad.
PSN ID: Ancta
Verwijderd
Ik had al zon gevoel dat ik gewoon weg moest gaan hahahahadvdkiwi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:
onderhoud?
Ja was erg vreemd. Moet wel iets van onderhoud geweest zijn toch?dvdkiwi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:
onderhoud?
iPhone 8 Plus iPad air 2
Verwijderd
Ik weet het het is fout maar EOD bot sucks!!!
Goed idee, assignments halen is leuk maar die onzinnige dingen zijn niet leuk. Wapens gebruiken die je normaal niet gebruikt is leuk maar de EOD bot komt uit de hel.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:13:
@kiwi: zullen we die EOD bot assignment eens gaan boosten op een lege server? Ik heb helemaal geen zin om die via de originele weg te behalen. Mortiertje meenemen en boosten maar!
PSN ID: Ancta
Wel jammer dat we eruit gegooid werden gisteren...
Ik en Tristal joinde net een potje rush op Armored shield; we moesten verdedigen en er was (nog) geen gunship te zien. Ik had er wel zin in!
Ben namelijk heel benieuwd naar rush op de AK mappen na de laatste patch.
Toch een hoop meer wegen naar de mcom dan op alle andere mappen, dus te ver naar voren verdedigen kan niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2012 11:26 ]
Verwijderd
Hahaha moeten we toch eens gaan kijken hoe we dit makkelijk op kunnen lossen he. Ik zal eens kijken of ik simpel een servertje kan aanschaffen. Noem ik hem gewoon EOD only server hahaha.Conundrum51 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:30:
[...]
Goed idee, assignments halen is leuk maar die onzinnige dingen zijn niet leuk. Wapens gebruiken die je normaal niet gebruikt is leuk maar de EOD bot komt uit de hel.
Wat had ik een knudden team toen ik tegen jou en die andere PTFO gast speelde zeg. Volgens mijn was het DUMB ASS avond ofzo.....
@KIWI misschien maar ff kijken of we wat meer AK Rush kunnen gaan spelen, probeer straks wel ff een servertje te regelen.
Edit: ik ben er trouwens niet vandaag LOL morgen maar ff doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 13:15 ]
Je bent gewoon sterk afhankelijk van hoe goed en zinvol je team bezig is. Als ik in een tank kom te zitten, dan redden we het vreemd genoeg (
Het debiele is namelijk dat als een AC130 heel blijft tijdens het overnemen van een basis, hij weer vrolijk spawnt als ie dood is. Ook komt ie na elke Mcom weer terug ipv elke mcom set. Dus heb je maximaal 8 keer zo'n ding in de lucht en dat is dus nog steeds brak. Daarnaast mis je nog steeds gewoon meerdere voertuigen of stationaries om je basis te verdedigen want ze walsen er erg snel heen. Vooral de eerste basis kun je telkens al vergeten omdat iedereen pas net gespawned is als ze al praktisch je basis binnenkomen.
Aangezien we vaak met 4 man spelen heb je al wel wat kans omdat er dan gewoon iemand fulltime bezig is met ac130, jets en choppers, maar het werkt nog steeds niet vloeiend. Je komt gewoon mensen te kort (of ze zijn al niet echt top bezig)
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2012 13:25 ]
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241486819200/ (apply to join en ik accept je
EOD bot kill kun je makkelijk halen door een campende sniper op te zoeken, en dan de EOD bot achter hem deployen. Torcher op z'n kontje en de assignment is binnen.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:13:
@kiwi: zullen we die EOD bot assignment eens gaan boosten op een lege server? Ik heb helemaal geen zin om die via de originele weg te behalen. Mortiertje meenemen en boosten maar!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Maar ga je dat 15 keer doen dan? Dat kost je dan al snel aardig wat uur en je loopt dan vaak met zo'n nutteloze bot rond die gewoon onhandig is.AntraXxX schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
[...]
EOD bot kill kun je makkelijk halen door een campende sniper op te zoeken, en dan de EOD bot achter hem deployen. Torcher op z'n kontje en de assignment is binnen.
Verwijderd
Lees de assignment eens......10 pieces of enemy equipment destroyed with the EoD bot. Dus je moet een Maf, spawn beacon, mortar etc mollen en dat 10 keer......dus geen kill maken want dat is simpelAntraXxX schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
[...]
EOD bot kill kun je makkelijk halen door een campende sniper op te zoeken, en dan de EOD bot achter hem deployen. Torcher op z'n kontje en de assignment is binnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 14:45 ]
Naja goed, hopelijk gaat het vandaag wat boeiender dan gister. Niet alleen was EA online een boosdoener (gewoon even alle EU servers eruit gooien
Ben nu nog steeds geen level 100 en dat wordt onderhand wel eens tijd (nog 2,5 level te gaan)
Goed idee. Deze keer wil ik ook wel meedoen (mits de datum mij schikt natuurlijk).BatmanHorizon schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:03:
Ik heb zojuist een hoop mensen een DM gestuurd en een invite voor een platoon. Allemaal voor het GoT toernooi III. PS3ers die geen bericht of invite hebben ontvangen zijn welkom om het toernooitje te joinen. Ik kan immers niet iedereen uitnodigen omdat ik niet iedereen in mijn friendslist van battlelog heb staan.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241486819200/ (apply to join en ik accept je)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Ben je nog geen level 100.....ik dacht die zal inmiddels wel level 120 zijn.Martinspire schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:58:
Ik blijf het overigens debiel vinden dat die assignments met de eodbot telkens over kills of destroys gaat. Dat ding is toch bedoelt om te repareren? Of arm er desnoods een mcom mee.
Naja goed, hopelijk gaat het vandaag wat boeiender dan gister. Niet alleen was EA online een boosdoener (gewoon even alle EU servers eruit gooien) maar ook de potjes waren niet denderend.
Ben nu nog steeds geen level 100 en dat wordt onderhand wel eens tijd (nog 2,5 level te gaan)
Haha, nee de laatste tijd weinig BF3 gespeeld (beetje door tegenvallen van AK en door irritaties van bugs/glitches/lag, maar ook omdat er weer veel series zijn begonnen).Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:22:
[...]
Ben je nog geen level 100.....ik dacht die zal inmiddels wel level 120 zijn.
Zit al wel 554 uur in hoor, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg. Zit met een SPM van 721 overigens niet aan de lage kant, maar de laatste tijd is gewoon niet zo productief geweest
nog maar 28000 punten
bevalt je nieuwe spel moulin?
Drie potjes gespeeld, waarvan twee met een k/d van 20 om 30;
waarin in ieder potje één iemand (2 verschillende) mij minstens 10 keer had...
Ik was echt iedere keer met 1 kogel dood, maakt niet uit met welk wapen.
Rete-irritante avond

Deze screenshot is exclusief gepost op Reddit door een community manager, check
Benieuwd of het een beetje gaat werken. Ziet er trouwens uit alsof we in de omgeving van dat bankgebouw gaan spelen. Vraag me af of dat een beetje gaat werken (Grand Bazaar vind ik nou ook nog niet echt een briljante map, maar misschien heeft deze een betere layout)
Verwijderd
Ik zag je bericht hahaha als ik voor 19:00 online ben met PSN en er staat iets anders dan BF3 dan is het mijn zoontje (4,5 jaar)! Hahaha Die speelt altijd Cars, Pacific Storm, LA DUB ook racing en GT5.
@KIWI: Ja dat is zeker heel erg iritant. Ik ging opzich wel lekker en mag niet klagen over mijn scores van gisteren. Ik ben wel een beetje moe hahaha.
@dynamix: wel geinig die kruisboog. Zit er ook een unlock bij met explosive tips en kan je ook een rode strik om het hoofd krijgen.......
Hier geen geluid en lijkt wel een SP trailer, maar de beschrijving zegt MP, dus dat is wel mooi (al zou ik wat coop mappen niet erg vinden).This trailer provides a premiere look at our fourth multiplayer expansion pack Battlefield 3: Aftermath, where we throw players into an all-new harrowing environment: The shattered districts, streets and cities of post-earthquake Iran. Players will struggle for supremacy and survival amongst the devastation, with heavily modified vehicles and the all-new crossbow at their disposal.
Battlefield 3: Aftermath features all multiplayer game modes from the base game, plus the all-new Scavenger mode. In Scavenger mode, lost soldiers start equipped with only a knife, one grenade, and sidearm and must search the environment for more powerful weapons to increase their chance at surviving and eventually winning.
Battlefield 3: Aftermath is out starting November 27th for PlayStation 3 Premium members. It is included with Battlefield 3: Premium and available separately at $14.99. Full release dates as follows:
PlayStation 3 Premium members: November 27
Xbox 360 and PC Premium members: December 4
PlayStation 3 players: December 11
Xbox 360 and PC players: December 18
Ben benieuwd, ziet er cool uit!
Nieuwe voertuigen (waarschijnlijk gewoon wat stevigere jeeps) en een nieuwe modus (die me overigens niet zo heel boeiend lijkt)
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2012 12:05 ]
Dat geluid bij die trailers is altijd zo donders goed. Sub vol en knallen maar.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Maaruh ik hoorde gisteren toevallig dat als je BF3 koopt je alle maps er gratis bij krijgt van B2K CQ en AK (totaal kost ie € 59,99)? Zonder dat je premium member hoeft te worden.......fucking onzin zie de link:
http://www.intertoys.nl/g...i=ix+gms&icn=battlefield3
Ik weet niet of dit ook geld voor PS3 bezitters maar ik kan me voorstellen dat de Xbox speler hier niet vrolijk van wordt welke premium members is!!
Tweakers.net werkt niet echt optimaal meer wat een ramp!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 12:41 ]
Het is al heel lang bekend dat er een premium edition aankwam. Ik voel me niet bestolen, ik speel de game immers al een lange tijd en ook de DLC doe ik al lang. Dus wat dat betreft is het niet zo boeiend. Het feit dat de game nu inclusief alles in de winkel komt te liggen vind ik ook niet raar. Prijzen gaan nou eenmaal omlaag. Anders kun je beter een andere hobby zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:40:
De trailer van AK was ook mooi! Maar AK zelf viel zo hard tegen. Ik hoop dat Aftermath beter zal zijn!.
Maaruh ik hoorde gisteren toevallig dat als je BF3 koopt je alle maps er gratis bij krijgt van B2K CQ en AK (totaal kost ie € 59,99)? Zonder dat je premium member hoeft te worden.......fucking onzin zie de link:
http://www.intertoys.nl/g...i=ix+gms&icn=battlefield3
Ik weet niet of dit ook geld voor PS3 bezitters maar ik kan me voorstellen dat de Xbox speler hier niet vrolijk van wordt welke premium members is!!
Tweakers.net werkt niet echt optimaal meer wat een ramp!
Wat ik opvallender vind is dat je 50% korting krijgt via Origin op Medal of Honor Warfighter als je BF3 Premium bent. Wat overigens ook alleen voor de PC geld

Alleen op basis van bovenstaand screenshot ga ik deze uitbreiding zeker leuk vinden:
Urban warfare
Meer hoef ik bijna niet te weten
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
daarom lijkt ie mij ook leuk.
Zie het als een soort "game of the year edition".
Je weet dat je bij release altijd het volle pond betaald en dat het na een tijdje flink goedkoper wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2012 13:12 ]
Die scavenger mode herinnert me aan de goede oude tijd van Golden Eye op de N64. Zo snel mogelijk de rocket launcher zien te vinden
Ik dacht dat ik nog maar 1 kill met de Scar-L moest voor de dogtag, blijkt dat je met de close quarters wapens 10 service stars moet halen voor de dogtag...
*misschien omdat ze denken dat we die alleen in CQ gebruiken en dus reteveel kills maken*
Dat gaan we dus niet doen he
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2012 13:18 ]
Het is voor mij eerder een gezonde ambitie dan een must. Ik vind het gewoon leuk om een wapen onder de knie te krijgen (dat vind ik zelfs veel leuker dan een assignment behalen). 10 servicestars is wel heel veel... ik heb pas één wapen boven de 1000 killsdvdkiwi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:16:
Jij speelde toch ook alle wapens rond voor de dogtag Dynamix?
Ik dacht dat ik nog maar 1 kill met de Scar-L moest voor de dogtag, blijkt dat je met de close quarters wapens 10 service stars moet halen voor de dogtag...![]()
*misschien omdat ze denken dat we die alleen in CQ gebruiken en dus reteveel kills maken*
Dat gaan we dus niet doen he
Ik had dat ook, tot ik de M416 ontdekte (had ik aan het begin overgeslagen...), en heb daar nu na bijna 25 uur 2000 kills meeDynamix schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:09:
[...]
Het is voor mij eerder een gezonde ambitie dan een must. Ik vind het gewoon leuk om een wapen onder de knie te krijgen (dat vind ik zelfs veel leuker dan een assignment behalen). 10 servicestars is wel heel veel... ik heb pas één wapen boven de 1000 kills
De volgende wapens zitten in de 700 reeks.
!!
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2012 15:11 ]
Met welk wapen denk je dat ik boven de 1000 kills zitAllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
Ik had dat ook, tot ik de M416 ontdekte (had ik aan het begin overgeslagen...), en heb daar nu na bijna 25 uur 2000 kills mee
De volgende wapens zitten in de 700 reeks.
Dat is de reden dat ik het iedere keer af leg whahaha
Vanavond weer eens een nieuw assault wapen gaan nemen, ik kan kiezen uit de volgende 6:
Aug, G3A3, KH2002, L85A2, Famas, AN-94.
Allemaal wel oké denk ik
waaronder 2x Moulin dacht ik
Maar het blijft een kutding met een damage van niks.
Vaak 4 of meer hits op één poppetje nodig...
Moulin, Fikkie en ik hebben ons ook rot gelachen: een complete squad spawnrapende laggers en vier mortars tegen onsdvdkiwi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:52:
Haha, vanavond gewoon 18 mortar kills in één potje Seine 200% gemaakt,
waaronder 2x Moulin dacht ik
Maar het blijft een kutding met een damage van niks.
Vaak 4 of meer hits op één poppetje nodig...
Ik wilde zelf de counter in zetten met een mortar, maar je kunt dat ding niet meer opzetten in je eigen spawn...
Flickr PSN ID= cheironnl
Damage zal denk ik 100% zijn op het hoofd en 80 a 90% op het lichaam, zoals een sniper rifle.
Van het spwanrapen heb ik niks meegekregen...Dynamix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:53:
[...]
Moulin, Fikkie en ik hebben ons ook rot gelachen: een complete squad spawnrapende laggers en vier mortars tegen ons
Ik zat (samen met Tairino) vlak voor onze eigen basis te ploppen.
Bij dezen beloof ik je nooit meer tegen tweakers te mortarren
Dat mogen ze wel weer varanderen, met die lage damage maakt dat eigenlijk toch niet uit.Dynamix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:53:
[...]
Ik wilde zelf de counter in zetten met een mortar, maar je kunt dat ding niet meer opzetten in je eigen spawn...
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2012 10:34 ]
Haha, ik zei het al: let maar op, die GoT'ers zitten allemaal te mortierendvdkiwi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:33:
[...]
Van het spwanrapen heb ik niks meegekregen...
Ik zat (samen met Tairino) vlak voor onze eigen basis te ploppen.
Bij dezen beloof ik je nooit meer tegen tweakers te mortarren
[...]
Dat mogen ze wel weer varanderen, met die lage damage maakt dat eigenlijk toch niet uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 19-10-2012 10:48 ]
Ik wilde claymores hebben, maar had per ongeluk de mortar gesecteerd.
Ik dacht we kijken wel hoe dat gaat dan
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
(ps.: platoon van GoT toernooi is geupdate
Valt wel mee hoor, ben wel wat gewendLuPo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:00:
Gisteren in een potje BF3 met AllSeeyinEye. Je werd vast gek van ons gelul.
Het liep wel lekker trouwens. Goed gebalanceerde teams.
Sneaky spelen kan alleen in hardcore without map modus.. ( ook wel met map maar toch )cheiron schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:08:
Crossbows kunnen wel cool zijn als je echt de mogelijkheid hebt om sneaky te spelen, en je met dit ding niet op de radar verschijnt. Verder zal het vooral af moeten hangen van de kwaliteit van de maps; ik ben wel weer te aan maps als Seine en Bazaar
In normal modus kan je sneaky spelen vergeten mits je bewust bent van de killcam lokatie. Zoek een vaste plek op bv tussen de rotsen zodat men niet 123 je lokatie kan pinpointen..
Sommige duurden wel erg lang door de vele snipers, maar we hebben ze goed aangepakt haha
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2012 12:08 ]
Ik vond rush wel wennen, ben alleen maar conquest gewenddvdkiwi schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:07:
Waren leuke rush potjes gisteren
Sommige duurden wel erg lang door de vele snipers, maar we hebben ze goed aangepakt haha
Er hoefde vaak niet eens gevraagd te worden om repairs of ammo, liep allemaal goed.
By the way, heb jij geen headset?
Dan kan je eens antwoord geven op de vraag van Tairino tijdens Karg Island:
Hoe kom jij aan de naam denkpadje
Haha
* Hipfire van 1 meter afstand (laser sight): hitmarker
* Upper body shot: hitmarker
* Alle schoten onder surpression: hitmarker
Alleen maar assists, om gek van te worden.
(aan andere kant wel goed, want anders zou ik me nog meer ergeren aan snipers)
[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 21-10-2012 12:34 ]
Niet teveel close combat willen spelen (ivm de reloadtijd), gewoon 4x scope erop en headshots maken.
Komt wel goed schatje
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2012 13:11 ]
Lol, hardcore mode spelen op een Canals only bolt only server. Problem solved!Unomomentodado schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:25:
GVD wat heb ik een hekel aan de L96 assignment:
* Hipfire van 1 meter afstand (laser sight): hitmarker
* Upper body shot: hitmarker
* Alle schoten onder surpression: hitmarker
Alleen maar assists, om gek van te worden.
(aan andere kant wel goed, want anders zou ik me nog meer ergeren aan snipers)
imho sowieso leuker...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Heb je het over de openingspost?
Denk daar eerst maar eens ff goed over nadvdkiwi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 08:50:
Inderdaad, ging wel lekker met onze squad
Er hoefde vaak niet eens gevraagd te worden om repairs of ammo, liep allemaal goed.
By the way, heb jij geen headset?
Dan kan je eens antwoord geven op de vraag van Tairino tijdens Karg Island:
Hoe kom jij aan de naam denkpadje
Haha
Iemand nog online vanavond?
Verwijderd
Mijn Xbox GT is MrLucros
TS is toevallig recentelijk weer eens aangepastVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:58:
ik weet niet of jullie het nieuws niet helemaal in de gaten hebben gehouden of dat dit forum gewoon al een lange tijd niet ge-updated is maar over de dlc van aftermath is al een heleboel bekend. er is al een week geleden ongeveer op onder andere gamefly.com een trailer te bekijken waar al een heleboel bekend word.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
én onze tank, én onze LAV uit de spawn jatten.
En dan nog in onze spawn blijven knifen.
Terwijl wij het al niet makkelijk hadden tegen jullie...
Nice job guys
Daar kwam ik later als defender in; het hele team deed werkelijk niets. Ik vond het een verschrikkelijk saaie pot.onox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:24:
Net een potje rush gedaan op firestorm in de tank: 29 kills, 0 deathsWel dankzij de hulp van 2 repair gasten
Neemt niet weg dat jouw score gewoon een goede is natuurlijk
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PWvQ_C0fVBU&feature=g-all-u]
Ja sorry, ik moest je even terug knifen (dan is alles geoorloofd) anders kon ik niet slapen.dvdkiwi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:31:
Wauw.....
én onze tank, én onze LAV uit de spawn jatten.
En dan nog in onze spawn blijven knifen.
Terwijl wij het al niet makkelijk hadden tegen jullie...
Nice job guys
[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 21-10-2012 22:47 ]
maar je dogtag is best mooi hoor kiwiUnomomentodado schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:46:
[...]
Ja sorry, ik moest je even terug knifen (dan is alles geoorloofd) anders kon ik niet slapen.
en jullie gingen met zo een rap tempo door onze mcoms heen dus een extra tankje was wel handig
Het ging juist heel moeizaam...
En ik weet niet wat voor premium-double-armor jij op die tank hebt zitten, maar je had me iedere keer met 3 schotjes kapot terwijl jij niet eens disabled was.
@Uno: Jij knifede mij eerder, dus ik moest jou even terug knifen
@Joshje: Thanx, ik vind 'm ook wel mooi haha.
Maar dan nog: het jatten van de tank en de LAV terwijl jullie al een tank hadden was erg lame.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.