Ik ben zelf geen fan van shotguns omdat ik de range niet handig vind. Ik zoek dan ook niet vaak de echte close-combat op, dat gebeurd me gewoon of het kan niet anders in straatjes ofzo. Maar daarom vind ik het ook erg dom om die dingen te bannen. Momenteel doet een assault rifle op close range net zoveel damage over time dan een shotgun. Niet altijd zijn de hits bovendien 1 shot = kill, dus echte zekerheid heb je niet. Maar er is een reden dat ook op de echte battlefield nog steeds shotguns worden gebruikt (en dan bedoel ik niet zozeer alleen Hawaii- 5-0 met die spleetoog en zijn shotgun, maar ook echte legermissies), dus daarom vind ik het bannen ook zo raar. Als non-assault heb je dan ook al snel de neiging om voor een LMG met grote ammo-count of een shotgun te kiezen. Gewoonweg omdat die op close-range gewoon prima werken. Anders moet je met een PDW of slappere SMG gaan spelen en dat is gewoon niet in balans.

In het begin was de USAS gebanned van de meeste servers omdat die gewoon te overpowered was. Nu dat niet meer is zie ik niet waarom je geen shotgun kunt gebruiken? In principe ben je dan op 40+ meter gewoon volkomen nutteloos. Het is misschien niet leuk om vol in je gezicht geblaft te worden, maar het is niet dat je meteen kansloos bent. Anders mag je meteen 50% van alle guns eruit halen omdat de balans gewoon kut is.

En in competitie spelen doe ik ook nooit meer. Het is wel leuk om wat serieuzer te spelen, maar dat gaat al snel veel te extreem met mensen die niets anders doen. Ik ben iemand die graag verschillende games doet, veelal voor de lol. Dan heb ik geen zin om als een robot te moeten spelen met wapens waar je alle statistieken van uit je hoofd kent omdat je dan 2% beter bent oid.

Kortom: shotguns zijn prima en competities zuigen d:)b

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ik heb iig nog niet iemand horen klagen over die regels. Het is een heersende mening tussen clans en ik denk dat de beredenering erachter wel begrijpelijk moet zijn. Vooral als je enig inzicht hebt in de tactische gevolgen. Daarnaast zijn het soort potjes in cw's wel ontzettend tof tactisch (niveau is soms echt ontzettend hoog, incl. shotguns is no fun :-(). In pubs heb je nauwelijks uitdaging, tot er mensen binnenkomen (van een clan) die samenwerken. GoT toernooi was ook ontzettend leuk en de ontlading ook van de winnende partij :P.

(Overigens moet ik zeggen dat ik zelf de komende tijd ook niet competitief meer zal spelen, maar dat komt door tijdsgebrek)

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 02-10-2012 17:26 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Weet je wat zo grappig is aan al dat gezeik met 'je mag dit niet gebruiken en dat niet gebruiken' is dat dit komt uit de mond van mensen die zichzelf een ' PRO SPELER ' noemen.

Als je jezelf een 'PRO SPELER ' vind dan maal je er niet om wie wat of met welk wapen je geconfronteerd word in het spel. Je speelt in op de situatie en pakt degene op een gepast wijze terug. DAN ben je pas een ' PRO SPELER '

Ik vind het echt een gezeik over dat je dit of dat niet mag gebruiken.

Ook 8 jaar cs gespeeld en de grootste whiners en zeurende etterbakken zaten op clanbase. Met hun kb's aan scripts en aanpassingen in het spel waardoor ze 100 % voordeel hadden in het spel ( weglaten van schaduws etc ). Ego's van hier tot Tokio. Pas je aan aan de situatie en ga niet de situatie aanpassen aan jouw speelstijl.

Verwijderd

Amen to that!
Waarom halen jullie eigenlijk het verhaal van ego's zo naar voren, jullie zijn best biased door je clanafkeer. Die regel is niet gemaakt omdat het ego's zijn... Het is niet zo dat één clan het niet leuk als de ander het niet gebruikt. Het is dat beide clans, en wat ik aangeef vrijwel alle clans, het niet leuk vinden als de tegenstanders ze gebruiken. Rekening houden met de mening van al die clans, al die mensen = zeer egoistisch inderdaad. Foei :(

(Punt wat ik wil maken. Die regel is er om het zo leuk mogelijk te houden. En als het voor zovelen werkt, what's your problem :? Zo kiezen soms clans ook voor no baserape/no vehicle stealing, wordt toch ook door de meesten om logische reden gewaardeerd? CW's zijn nog eens unranked ook)

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 03-10-2012 14:04 ]

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:52:
Waarom halen jullie eigenlijk het verhaal van ego's zo naar voren, jullie zijn best biased door je clanafkeer. Die regel is niet gemaakt omdat het ego's zijn... Het is niet zo dat één clan het niet leuk als de ander het niet gebruikt. Het is dat beide clans, en wat ik aangeef vrijwel alle clans, het niet leuk vinden als de tegenstanders ze gebruiken. Rekening houden met de mening van al die clans, al die mensen = zeer egoistisch inderdaad. Foei :(

(Punt wat ik wil maken. Die regel is er om het zo leuk mogelijk te houden. En als het voor zovelen werkt, what's your problem :? Zo kiezen soms clans ook voor no baserape, wordt toch ook door de meesten om logische reden gewaardeerd?)
Ligt eraan hoe je ego interpreteert. Veel mensen zien het als een afkorting of invulling van egoïstisch gedrag. Feitelijk omvat ego m.i. veel meer; namelijk het complete zelfbeeld met de bijbehorende eigenwaarde. In dit geval, de mensen waarop ik doel, hebben een dusdanig ego dat ze zichzelf boven anderen verheven. Zolang ze dat in hun eigen kringetje met hun 'soortgenoten' uitspelen heb ik daar geen problemen mee, maar laat het dan ook daar en pas die onzin niet toe in public servers.
Als je een clanwar doet op een server waar verder niemand speelt, be my guest om custom rules op te zetten. Al vind ik wel dat de andere clan het eens moet zijn met die regels.
Maar op alle andere servers lees ik de regels eigenlijk nooit en horen ze imo ook niet...
Niet spwanrapen en geen voertuigen stelen is wel een beetje de ongeschreven regel waar iedereen zich aan houdt, maar verder gewoon lekker spelen.

Vanavond na de voetbal iemand? :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

BatmanHorizon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:52:

(Punt wat ik wil maken. Die regel is er om het zo leuk mogelijk te houden. En als het voor zovelen werkt, what's your problem :? Zo kiezen soms clans ook voor no baserape/no vehicle stealing, wordt toch ook door de meesten om logische reden gewaardeerd? CW's zijn nog eens unranked ook)
Waar het om gaat is dat het gewoon enorm huilie huilie is om mensen met shotguns te weren omdat ze niet leuk of overpowered zijn. De illusie dat je met een assault rifle of wat voor gun dan ook pas een echte soldaat bent gaat dan ook niet op. Je hebt ook enorme nadelen aan zo'n shotgun dat het gewoon niet zo'n probleem moet zijn. Je hebt minder ammo, de tijd tussen 2 schoten duurt lang, de reload is vaak erg traag en je range is enorm kort. Dan is het dus echt huilen omdat het kan. Niet omdat er een logica achter zit. Dat zou het pas zijn als je (ala Spas) onrealistisch veel damage doet, maar dat doen ze niet.

Wat veel clans echter niet goed regelen is de squads aanpassen op de map of objective. Hierdoor zitten ze te vaak met veel man met wapens die niet voor die range toegepast zijn. Dan is het imo gewoon dom. Als je eenmaal zo gaat redeneren, kun je wat mij betreft wel meer weghalen en blijft er geen game meer over. Als je zo graag het spel leuk wil houden met dit soort regels, kun je wat mij betreft beter stoppen.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:35:
Als je een clanwar doet op een server waar verder niemand speelt, be my guest om custom rules op te zetten. Al vind ik wel dat de andere clan het eens moet zijn met die regels.
Maar op alle andere servers lees ik de regels eigenlijk nooit en horen ze imo ook niet...
Niet spwanrapen en geen voertuigen stelen is wel een beetje de ongeschreven regel waar iedereen zich aan houdt, maar verder gewoon lekker spelen.

Vanavond na de voetbal iemand? :)
voetbal?? :P

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
een clan maakt afspraken voor een match met de andere clan als ze beiden zeggen "geen shotgun" dan zijn ze het daar toch over eens?
Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Wat veel clans echter niet goed regelen is de squads aanpassen op de map of objective. Hierdoor zitten ze te vaak met veel man met wapens die niet voor die range toegepast zijn. Dan is het imo gewoon dom. Als je eenmaal zo gaat redeneren, kun je wat mij betreft wel meer weghalen en blijft er geen game meer over. Als je zo graag het spel leuk wil houden met dit soort regels, kun je wat mij betreft beter stoppen.
dan kijk je naar de verkeerde clans. bij clanmatches gaat het niet zo zeer om wie heeft de sterkste spelers maar wie pakt het het slimst aan. welk wapen je gebruikt bepaal je zelf. natuurlijk is het slim om je squad aan te passen aan de map maar bijna iedereen die in zo een clan zit weet precies welke wapen/kit hij moet gebruiken op een bepaalde map. er zijn meestal wel onderling afspraken gemaakt bijvoorbeeld 8 enigneers 2 support 2 medics in die map.

Verwijderd

joshje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:45:
een clan maakt afspraken voor een match met de andere clan als ze beiden zeggen "geen shotgun" dan zijn ze het daar toch over eens?
De hele discussie begon over een normale server die shotguns banned
[...]

Jij kijkt echt naar de verkeerde clans. Het is exact het tegenovergestelde van wat jij hier schrijft, alle topclans hebben mapspecifieke tactics en lopen in een formatie. Daarnaast zitten in de topclans meerdere infantry gasten met een 1000-2000 spm en een zeer hoge kpm (legit, no stat reset). Geef die headshot pro's een shotgun en je kan zelf wel inbeelden hoe dat zal zijn. Of misschien niet, maar kijk voor de gein naar battlereports van zulke spelers en naar het aantal randoms die ragequitten. Volgens mij onderschat je het niveauverschil van goede spelers die altijd bij elkaar lopen.
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

De hele discussie begon over een normale server die shotguns banned -->door een vraag ging het ook over onbegrip over no shotguns in competities. Is een link voor de no shotgun regel
(Verduidelijking)
[...]

Waar het om gaat is dat het gewoon enorm huilie huilie is om mensen met shotguns te weren omdat ze niet leuk of overpowered zijn. De illusie dat je met een assault rifle of wat voor gun dan ook pas een echte soldaat bent gaat dan ook niet op.
Clans hebben die regel ook op hun eigen public server omdat topclans vaak elkaars servers bezoeken (regels voorkomen conflicten) en omdat gunfights op hoog niveau worden geoefend. Het is niet zo vreemd om de regels waarvoor je staat ook toe te passen op je server. Er zit een goede beredering op een no shotgun regel. Niet omdat ze huilie huilie zijn (onvolwassen term voor hier op tweakers zeg, bah).

Ben zelf ook geen voorstander van regels op public servers, maar ik snap waarom ze er zijn (tenzij onlogisch, bijv. no smoke op tanks oid), ik stoor me er niet aan en vind genoeg leuke servers.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 03-10-2012 18:10 ]

joshje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:45:

[...]

dan kijk je naar de verkeerde clans. bij clanmatches gaat het niet zo zeer om wie heeft de sterkste spelers maar wie pakt het het slimst aan. welk wapen je gebruikt bepaal je zelf. natuurlijk is het slim om je squad aan te passen aan de map maar bijna iedereen die in zo een clan zit weet precies welke wapen/kit hij moet gebruiken op een bepaalde map. er zijn meestal wel onderling afspraken gemaakt bijvoorbeeld 8 enigneers 2 support 2 medics in die map.
Nee ik kijk niet verkeerd, de redenatie achter shotguns bannen is gewoon verkeerd. Ja dat is in CQ het best en daarom moet je je daarop aanpassen, maar dat willen ze blijkbaar niet.
BatmanHorizon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:54:
[...]
Jij kijkt echt naar de verkeerde clans. Het is exact het tegenovergestelde van wat jij hier schrijft, alle topclans hebben mapspecifieke tactics en lopen in een formatie. Daarnaast zitten in de topclans meerdere infantry gasten met een 1000-2000 spm en een zeer hoge kpm (legit, no stat reset). Geef die headshot pro's een shotgun en je kan zelf wel inbeelden hoe dat zal zijn. Of misschien niet, maar kijk voor de gein naar battlereports van zulke spelers en naar het aantal randoms die ragequitten. Volgens mij onderschat je het niveauverschil van goede spelers die altijd bij elkaar lopen.
Ik kan het me niet echt inbeelden, waarom zou dit dan niet eerlijk zijn? Dat is namelijk de reden waarom je guns gaat bannen toch?
Randoms ragequitten bij mij ook vaak zat. Aangezien ik het van de server regelmatig controleer wat er wel of niet in zit, zie ik dat ook wel, maar dat heeft eerder met de balans te maken dan met het feit dat er goede spelers in zitten. Als er in beide teams toppers rondlopen is er weinig mis met de balans en zie je ook dat mensen nog wel blijven. Het is dan vaak ook belangrijk dat men blijft reviven (voor zover dat normaal kan).
Clans hebben die regel ook op hun eigen public server omdat topclans vaak elkaars servers bezoeken (regels voorkomen conflicten) en omdat gunfights op hoog niveau worden geoefend. Het is niet zo vreemd om de regels waarvoor je staat ook toe te passen op je server. Er zit een goede beredering op een no shotgun regel. Niet omdat ze huilie huilie zijn (onvolwassen term voor hier op tweakers zeg, bah).

Ben zelf ook geen voorstander van regels op public servers, maar ik snap waarom ze er zijn (tenzij onlogisch, bijv. no smoke op tanks oid), ik stoor me er niet aan en vind genoeg leuke servers.
Ik vind het nog steeds een poep argument om shotguns te bannen. Dus als je met een rationeel argument komt, hoor ik het graag. Het feit "Maar dan zijn ze zo goed" is gewoon echt een slecht argument.

Het siert een topspeler overigens ook om een pot niet om zeep te helpen met zn skills. Dus niet dik base-rapen omdat het kan en hij het kan. Van mij part heb je een k/d van 3000 en een spm van over 9000 (!), als je je als klootzak gedraagt, ben je wat mij betreft net zo slecht als iemand die een k/d van 0.01 heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2012 19:06 ]

Als je het niet kan inbeelden houd het op. Als je eens mee zou doen in zo een pot zal je het begrijpen, en niet komen met emotionele argumenten als huilie huilie en klootzakken ;).

• joshje
waarom leren mensen het niet STATS ZEGGEN NIETS! een team wel. en als je zo tegen die regel ben zoek je toch een andere server zijn tegenwoordig meer dan genoeg ea of dice servers

Verwijderd

Enfin, het zal best zo zijn dat clans op hun public server dezelfde regels door proberen te voeren als ze in clan wars gebruiken. Echter als er in 9 van de 10 gevallen in slecht gespelde/formuleerde breezer taal staat beschreven dat ik geen shotguns o.i.d. mag gebruiken, dan ga ik er niet van uit dat ik met de public server van een serieuze clan te maken heb ;)

Gisteravond weer een aantal potjes CQ:DOM HC gespeeld, was wel weer een beetje roestig in het begin. De pintermannen die ik alvorens had verslonden tijdens 'Moonrise Kingdom' hebben ook niet bepaald in mijn voordeel gewerkt :) (geniale film trouwens met o.a. hoogbejaarde Bruce Willis en Bill Murray)
Daarnaast was het ook wel irritant dat een deel van de spelers kennelijk niet door heeft dat je uit moet kijken met handgranaten in Hardcore mode 8)7 (de teamkills vlogen je af en toe om de oren)
Euh... dat dacht ik.
Huilend in slaap gevallen erna, dus het was 'm niet meer geworden hahaha :P

Wordt er nog wel geschoten of is iedereen te druk met posten hier :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Euh... dat dacht ik.

Wordt er nog wel geschoten of is iedereen te druk met posten hier :P
Overdag druk met posten hier, 's avond druk met gamen :)
Gister maarliefst 3 potten gewonnen als defender in AK. Is het dan toch mogelijk? Nu uiteindelijk 4x gewonnen op die maps. Alleen die desert map lukt nog niet.

We hadden een volle squad dus dan gaat dat al een stuk makkelijker. Alleen de sneeuwmap lukt je met minder omdat de laatste mcom daar gewoon veel moeilijker staat. Daarnaast moet de chopper daar aan het eind veel beter opletten op de omgeving.

Bij de nachtmap ging ook niet verkeerd, maar eigenlijk is het telkens wel zo dat je de 1e en 2e set mcoms binnen notime kwijt raakt. En als ze erdoor zijn is er ook bijna altijd gegarandeerd een mcom weg.

Als ik in een tank kan komen of rockets kan schieten op tank destroyers gaat het niet onaardig, maar dan moet er dus wel iemand bezig zijn met de chopper en gunship, anders red je het gewoon niet. Zodra die gunship op je tank kan schieten ben je de sjaak.

Hoop dat ze met de volgende patch gewoon wat meer voertuigen neerzetten voor de verdediging zodat het niet zo oneerlijk aanvoelt, maar momenteel gaat het al wel iets beter dan voorheen

Verwijderd

@Martin:

Nu ze de gunship hebben veranderd is het inderdaad te doen als defender!
Voorheen lukte het ook wel maar was het vrij lastig als je niet samen speelde.
dvdkiwi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Wat had je dan verwacht????

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 14:30 ]

Verwijderd

Gisteravond trouwens nog wel van een server geschopt (hardcore non shotgun, rpg, stinger, etc.... server)
Dit gebeurde wel nadat ik kennelijk de admin en zijn gehele squad naar het hiernamaals had gestuurd met o.a. mijn 870MCS :). Was aan het verdedigen bij flag B op Donya Fortress; de eerste aap liep op mijn claymore, de tweede kwam net de hoek om vanaf de binnenplaats toen mijn granaat ontplofte en de laaste 2 moesten aan de 870MCS geloven

Verwijderd

Ja dat kunnen die admins vaak niet zo goed hebben... zijn er vanaaf nog mensen online?
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:28:
@Martin:

Nu ze de gunship hebben veranderd is het inderdaad te doen als defender!
Voorheen lukte het ook wel maar was het vrij lastig als je niet samen speelde.

[...]

Wat had je dan verwacht????
De gunship is inderdaad iets minder aanwezig, maar je ziet nog steeds regelmatig de gast in de gunship op 1 staan. Maar hij moet gewoon helemaal weg. Dit werkt niet en al helemaal niet met zo weinig verdediging (of dat nou vehicles zijn of stationary shit maakt weinig uit)

Verwijderd

Ze zouden een pantsir moeten plaatsen of helemaal eruit gooien dan heb je meer kans!

• innerchild
is xbox live offline ? werd er ineens uitgekicked. kan de website ook al niet bereiken :P

Verwijderd

Zelfde probleem weird shit...

Verwijderd

xbox live is gehacked haha Na de PSN hack! Dachten ze laten we die xboxers eens te pakken nemen.

Nou ja beter de xbox live dan de PSN!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Klopt, was gisteravond heel even. Ik had er geen last van maar twee andere mensen waarmee ik speelde wel. Raar was dat Whatsapp en Battlelog er ook tegelijk uitlagen. Toeval natuurlijk, maar wel slecht getimed toeval :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Het blijft machtig om een voertuig uit de lucht te halen met een rpg of tank:

• innerchild
Dynamix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:59:
Het blijft machtig om een voertuig uit de lucht te halen met een rpg of tank:

[video]
Echt ziek dit :) Kan ik echt goed waarderen. Als ik in de heli word neergehaald door een rpg dan stuur ik degene altijd een compliment. Grappig hoe mensen dan reageren.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:21
Al die rocket vs airvehicles zijn op de PC opgenomen. Bij ons op de consoles vereist dat nog een stukje meer skill, met name omdat je draaisnelheid van bijvoorbeeld je turret veel langzamer is. Je inschattingsvermogen moet nog een stukje beter zijn dan op de pc vind ik. Daar kun je gewoon vele malen sneller reageren. En ondanks dat ik goed genoeg gewend ben aan de controller durf ik te weden dat mijn accuracy op de pc hoger zou liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2012 11:55 . Reden: typos ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:54:
Al die rocket vs airvehicles zijn op de PC opgenomen. Bij ons op de consoles vereist dat nog een stukje meer skill, met name omdat je draaisnelheid van bijvoorbeeld je turret veel langzamer is. Je inschattingsvermogen moet nog een stukje beter zijn dan op de pc vind ik. Daar kun je gewoon vele malen sneller reageren. En ondanks dat ik goed genoeg gewend ben aan de controller durf ik te weden dat mijn accuracy op de pc hoger zou liggen.
Mja je moet wel oefenen, al is het prima mogelijk. Vooral de scout kan een makkelijke schietschijf zijn.

Ik schiet ze overigens makkelijker met een tank uit de lucht dan met een rocket.

Maar wat het grote voordeel bij de PC verder nog is: je hebt meer voertuigen en vlaggen. Je bent niet snel het middelpunt van de battle zoals je in BF3 op de consoles wel kunt zijn. Slacht je veel mensen af, dan is de kans groot dat ze weer naar je toe komen. Dat is op de PC gewoon minder omdat je daar vaak 5 tot 7 vlaggen hebt en je daardoor gewoon veel meer moet afleggen om weer op dezelfde positie uit te komen. Daarnaast letten choppers ook een stuk minder op je, waardoor je wat meer tijd hebt.

Niet dat het niet knap is overigens, maar op de console is het wel even een bak moeilijker ja.

• Geronimous
Martin, check dan wat ik op mn oude pc tegenkom...
We kennen elkaar langer dan vandaag :) Dit is toch alweer van zo'n 6 jaar terug...

Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/serverimage.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/serverimage2.jpg
Martinspire schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Mja je moet wel oefenen, al is het prima mogelijk. Vooral de scout kan een makkelijke schietschijf zijn.

Ik schiet ze overigens makkelijker met een tank uit de lucht dan met een rocket.
Klopt ook wel. Tank is makkelijker omdat een tankshell veel sneller is dan een rocket. Die rockets zijn eigenlijk traag als #$%, en dat moet je dan óók weer meenemen bij je inschatting. Dus zeker wel respect voor zulke kills :)

[ Voor 52% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2012 15:57 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:24:
xbox live is gehacked haha Na de PSN hack! Dachten ze laten we die xboxers eens te pakken nemen.

Nou ja beter de xbox live dan de PSN!
Nie zo stoken Moulin, het was hier net gezellig! :)

Ben net terug trouwens van een beursdag First Look in de Jaarbeurs in Utrecht. We hebben daar met wat Tweakers afgesproken om elkaar voor het eerst sinds (voor mij jaren) te ontmoeten. De beurs an sich vond ik wat tegenvallen. Overal gameplay van, zoals Ramon aka Dynamix dat noemde, Call of Poepie en welgeteld 4 PC's met Battlefield. Lange rijen voor CoPoepie en voor wat andere games. Na 2 rondjes lopen zijn we de kroeg ingedoken en hebben we nog een pintje gedaan. Al met al erg gezellig en de beurs was ook eigenlijk meer een excuus om de rest eens te ontmoeten. De volgende helden waren aanwezig: Dynamix, Joshje, Jeffje, HollandsHards (himlims) en Eifoon (aka KniveInUrAss) en ondergetekende. Leuk om iedereen eens te ontmoeten, zouden we met de Battlefielders als geheel nog eens moeten doen! :)

Verwijderd

Zijn er vanavond nog mensen online op PS3? Wel zin eigenlijk in een paar potjes :)

• Geronimous
Unomomentodado schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:41:
[...]

Ben net terug trouwens van een beursdag First Look in de Jaarbeurs in Utrecht. We hebben daar met wat Tweakers afgesproken om elkaar voor het eerst sinds (voor mij jaren) te ontmoeten. De beurs an sich vond ik wat tegenvallen. Overal gameplay van, zoals Ramon aka Dynamix dat noemde, Call of Poepie en welgeteld 4 PC's met Battlefield. Lange rijen voor CoPoepie en voor wat andere games. Na 2 rondjes lopen zijn we de kroeg ingedoken en hebben we nog een pintje gedaan. Al met al erg gezellig en de beurs was ook eigenlijk meer een excuus om de rest eens te ontmoeten. De volgende helden waren aanwezig: Dynamix, Joshje, Jeffje, HollandsHards (himlims) en Eifoon (aka KniveInUrAss) en ondergetekende. Leuk om iedereen eens te ontmoeten, zouden we met de Battlefielders als geheel nog eens moeten doen! :)
Absoluut! Lijkt me zeker gaaf om eens een keertje over te doen, met mij erbij. Had uiteindelijk wel de tijd, maar niet het geld. Bovendien had ik eigenlijk een date gehad vandaag maar ze kon uiteindelijk niet.
Heb wat bebattlefield, maar zag opeens wat mensen aan Borderlands 2. Is het wat?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• innerchild
Haha dit is TE grappig voor woorden. Vandaag meesterlijk kunnen spelen met de heli op Oman. Alles ging goed en ik was bijna iedereen te snel af in de lucht. Kreeg na de match wat leuke fanmail in de box van een franse speler...

Luister hier naar : Battlebitch 3 ;)

YouTube: Battlebitch 3 - A true rant from a ' fan '

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Jeroenimoes schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:25:
[...]

Absoluut! Lijkt me zeker gaaf om eens een keertje over te doen, met mij erbij. Had uiteindelijk wel de tijd, maar niet het geld. Bovendien had ik eigenlijk een date gehad vandaag maar ze kon uiteindelijk niet.
Heb wat bebattlefield, maar zag opeens wat mensen aan Borderlands 2. Is het wat?
Mwah, vond het niet zo heel spannend maar toch leuk. Borderlands niet gespeeld, wel de MoH:WF demo. Wat een trieste demo was dat, een spel dat volledig draait om de multiplayer demonstreer je toch niet d.m.v. een slecht SP level?

BF3 ook nog even op PC gespeeld, was toch lachen :P Ik snap nu eindelijk hoe al die Youtubers die long-range kills maken met een AR, recoil is veel makkelijker op een PC.

Conclusie: Te veel mensen, te lange rijen, te weinig speelmogelijkheden (dus de hoeveelheid mensen die kon spelen bij een bepaalde booth). De booth babes waren geweldig, heb je die van Gamekings gezien? O+

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Geronimous
Voor de duidelijkheid; ik ben niet geweest ;) Ik zag wat mensen online borderlands spelen.
Ik heb inderdaad begrepen dat de beurs zelf niet veel soeps was...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35
Het is al ieder jaar niet veel soeps...

Jammer dat GoTlive niet hardcore is en alleen maar Rush doet. Ik heb soms een halve clip nodig om iemand neer te schieten en ik ben verschrikkelijk in dingen verdedigen
Misha schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:58:
Het is al ieder jaar niet veel soeps...

Jammer dat GoTlive niet hardcore is en alleen maar Rush doet. Ik heb soms een halve clip nodig om iemand neer te schieten en ik ben verschrikkelijk in dingen verdedigen
Tjah, we zijn dan ook geen clan en het merendeel speelt graag rush in normale modus.
Daarnaast vind ik Hardcore maar bullshit. Damage slaat nergens op en het feit dat je wel de kaart ziet maakt het voor mij geen hardcore (Wel de kaart, maar niet de ammo :') ) Er lopen daar veel teveel gasten met no-scope snipers, shotguns, rpgs en m320 rond die het gewoon niet leuk maken om lekkere potjes te spelen. Daarnaast merk ik daar altijd dat het grootste deel van je team niet ptfo speelt, maar lekker lone wolf (anders ben je snel dood) en daardoor ook weer alles in je eentje moet doen. In de normale modus heb je er ook een paar die niet ptfo doen, maar die zijn veelal slecht qua skills, niet qua instelling.

Maar goed, iedereen mag natuurlijk doen wat ie leuk vind, maar we hebben gewoon gemerkt dat de bezoekers van gotlive liever rush doen. Dat past ook beter bij de consoles en is ook gewoon een hele leuke modus. En normal werkt prima. Je kunt met 1 clip makkelijk 2 tot 3 gasten killen (uit gaan van 30 kogels), maar bent dus iets meer geneigd om op hoofdjes te schieten ipv armen en benen waar je in Hardcore ook al dood aan kunt gaan.

Verdedigen is trouwens niet hetzelfde als campen rond objectives. Of doe je bij Conquest ook alleen maar aanvallen?

In normal heb je meer kogels nodig omm iemand neer te leggen.
In hardcore is het "bam": dood.
Dus eigenlijk heb je voor hardcore minder skill nodig :P

Final fantasy XIII-2 bijna platinum, dan kom ik weer BF spelen ;)

Verwijderd

Net weer begonnen na een lange tijd. Moet alleen de update nog steeds installeren, maar nog geen zin in gehad. Ook geregistreerd op Gotlive, maar helaas krijg ik geen activatiemailtjes :{

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01 15:03
Unomomentodado schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:41:
[...]

Lijkt mij erg grappig om iedereen eens irl te zien!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado

• joshje
rogier waar stonden de foto's?

• Unomomentodado
Ik heb die gast een bericht gestuurd, maar ben bang dat we de foto niet gaan krijgen. Hadden beter eigen camera kunnen gebruiken.

Insert your face here: flickr link fotograaf @ First Look

[ Voor 38% gewijzigd door Unomomentodado op 07-10-2012 23:19 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:08:
In normal heb je meer kogels nodig omm iemand neer te leggen.
In hardcore is het "bam": dood.
Dus eigenlijk heb je voor hardcore minder skill nodig :P
Beetje kort door de bocht, ik denk dat het niet veel uitmaakt wat je speelt. Hardcore of Softcore in verhouding zijn beide opties hetzelfde. Echter moet je reactie vermogen wat hoger zijn bij hardcore!

@all:

BTW jullie willen het BF3 clubje wel eens zien maar zie niemand meer online BF3 spelen....onderhand het hele weekend niemand die BF3 speelt....ik zag veel borderland 2 is dat wat?

Maarja om mensen te ontmoeten hoef je niet perse te gamen natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 09:17 ]

Op de xbox is dat niet anders. Borderlands, Fifa en MoHW beta zie ik de meesten nu doen. Animo voor BF3 is aardig ingekakt wat vooral toe te wijten is aan de lagproblemen en slechte AK mapdesign/balans.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Vergeet vooral ook chronisch tijdgebrek niet :( |:(

[ Voor 7% gewijzigd door johan bos op 08-10-2012 10:43 ]

PSN: Deere6030

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:18:
Op de xbox is dat niet anders. Borderlands, Fifa en MoHW beta zie ik de meesten nu doen. Animo voor BF3 is aardig ingekakt wat vooral toe te wijten is aan de lagproblemen en slechte AK mapdesign/balans.
Zelf heb ik geen lag problemen.

Ik denk dat bij de PS3 komt het door Ak hahaha de verwachtingen waren denk ik hoger. Rush is verziekt en het zijn gewoon te grote maps voor 24 spelers

• Unomomentodado
Gevonden! Speciaal voor jullie zijn de Tweakers op het First Look event even op de foto gegaan met de lekkerste boothbabes van de beurs:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/19/firstlooku.png

Boven, links naar rechts: Jeff, Dynamix, RogierH
Onder: Joshje
Ontbrekend: HollandHards (Himlims) en mr. Eifoon (aka Knive-in-ur-ass), die zaten even niet op te letten denk ik. :)

Groot

[ Voor 96% gewijzigd door Unomomentodado op 08-10-2012 21:20 ]

• Geronimous
Ik zie alleen maar boothbabes? :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben ik de enige die vind dat BF3 saai is geworden?

Ik speel het al een maand ongeveer niet meer, zondag nog geprobeerd, maar ik kon echt niet meer.

Die AK DLC heeft me teleurgesteld, sowieso, wat moet je met 12 tegenstanders in zo'n grote map? Hooguit 32 man, anders niet. Leuke hype, zelfde met CQ DLC, leuke hype.

Ik speel ONLY Grand bazaar ,Metro, seine crossing en Firestorm dat zijn de beste console maps. Lekker gebalanceerde maps voor consoles en niet te overdreven groot(al mag firestorm ook 32 spelers..),

Maar ik denk dat dit gewoon door die klote consoles komen.

Ik zou echt niet weten wat ze in BF4 nog willen veranderen mocht deze nog op de huidige gen consoles uitkomen..

Ik ben iig klaar met BF3 tijdelijk, ik wacht nog op de Aftermath DLC, al ziet deze er ook uit als uitmelkerij, pak oude bestanden, maak ze kapot door een aardbeving, Hoppa! Ca$H!

End game zal dan ook wel uitmelkerij zijn. Iig, ik ben uitgekeken op BF3. Ben echt teleurgesteld dat Premium niet meer biedt dan dit, vind het wat magertjes hoor van DICE.. Waar is al die extra content? Merk er geen bal van.

Met FIFA 13 in mijn huis, AC III en Far Cry 3 op komst, kan ik alleen maar wachten op december voor de volgende DLC. BF3 biedt geen uitdaging meer..

• Geronimous
Nog niet helemaal uitgekeken. Ben nu lekker bezig met nog assignments en wat trophy's (wil BF3 toch platinum hebben)... En heb bijna mijn gouden vleugeltjes (51). Verder zijn de maps die je noemt inderdaad ook de beste console maps bij uitstek.

De AK maps zijn het leukst in TDM, wat vreemd is aangezien ik dat nooit echt leuk vond. En Tank Superiority is kan ook erg leuk zijn vind ik.

Maar het is wat je zegt, je merkt steeds beter dat BF3 eigenlijk nie gemaakt is voor de console met de spelersbeperking. En dat is jammer. Ik denk zelf dat ik voor BF4 weer een PC aanschaf.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Opzich wel lekker gespeeld gisteren. Helaas liep de boel weer helemaal vast! en had daarna geen zin meer om alles opnieuw op te starten. Ben nu zelf ook bezig om alle medal, assignments etc te behalen aangezien er niet veel mensen meer spelen.

Ben nu bezig (bijna klaar) met de UMP welke best wel lekker schiet. Daarna ff de Mtar doen die is nog steeds mega sterk!

2 mooiste potten van de avond (Dik achterstaan en toch nog even winnen):

http://battlelog.battlefi...how/67572019/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/67566088/4/230420491/

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 10:15 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:07:
Opzich wel lekker gespeeld gisteren. Helaas liep de boel weer helemaal vast! en had daarna geen zin meer om alles opnieuw op te starten. Ben nu zelf ook bezig om alle medal, assignments etc te behalen aangezien er niet veel mensen meer spelen.

Ben nu bezig (bijna klaar) met de UMP welke best wel lekker schiet. Daarna ff de Mtar doen die is nog steeds mega sterk!

2 mooiste potten van de avond (Dik achterstaan en toch nog even winnen):

http://battlelog.battlefi...how/67572019/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/67566088/4/230420491/
Aha jij was het wel in het US team :P
Ging echt op en neer in dat potje.
Je werd zelfs uitgemaakt voor winning-team joiner

PSN: Von_Smallhausn

Opvallend:
Fox To Develop Action TV Series Based On Video Game ‘Battlefield: Bad Company’
EXCLUSIVE: Electronic Arts‘ hit video game Battlefield: Bad Company is headed to the small screen. Fox has put in development Bad Company, an hourlong action comedy based on EA’s bestselling video game from Alias alum John Eisendrath, Sony TV and studio-based Happy Madison.

Written by Eisendrath, Bad Company features the main characters from the game. It follows four renegade soldiers as they exit military life and enter the private sector. But trouble is never far behind as they realize their commanding officer had used them to further the ends of a shadow unit within the government and now wants them dead to cover his tracks. Eisendrath is executive producing with Happy Madison’s Doug Robinson and EA’s Patrick Bach and Patrick O’Brien.

Part of EA’s Battlefield series, Battlefield: Bad Company, a single-player campaign that drops gamers behind enemy lines, was released in 2008 and spawned a sequel two years later. It received mostly positive reviews from critics, who praised the story’s humor as well as the game’s technical aspects.

This is the third sale this season for ICM Partners-repped Eisendrath, who is under an overall deal at Sony TV. He is executive producing dramas The Blacklist, written by Jon Bokenkam, at NBC; and Dakota at ABC, which he is co-writing with Andrew Chapman. He created ESPN’s Playmakers and NBC’s Outlaw. EA is with UTA.
Kan wat leuks worden als ze de humor goed kunnen overbrengen en de actie een beetje interessant maken. Bad Company was qua humor erg leuk en de karakters waren ook goed gevonden. Verhaal was een beetje 13 in een dozijn, maar wist toch te vermaken.

Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken, maar het lijkt me een interessant project. Hoop dat ze de muziek van BF1942/1943 gaan gebruiken als titelsong, die is echt baas (Die van 1943 vind ik zelf wat mooier omdat ie wat voller is vanwege een ander/nieuw orkest). Vind die van Bad Company toch wel wat minder, maar goed.

Anyways, beetje offtopic, maar wel interessant.

Verwijderd

Mon0lith schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Aha jij was het wel in het US team :P
Ging echt op en neer in dat potje.
Je werd zelfs uitgemaakt voor winning-team joiner
Mooie was dat jullie eerst winnend waren en toen werd allyouseeyin overgezet naar de mindere team en ben ik verhuist teams waren uit balans getrokken!.

Maarja MF clan is ook wel een zeik platoon! Gaan ze zomaar van map veranderen Vervolgens zitten ze te zeiken dat ik liep te glitchen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 12:09 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Mooie was dat jullie eerst winnend waren en toen werd allyouseeyin overgezet naar de mindere team en ben ik verhuist teams waren uit balans getrokken!.

Maarja MF clan is ook wel een zeik platoon! Gaan ze zomaar van map veranderen Vervolgens zitten ze te zeiken dat ik liep te glitchen.
Lol :P
Ik zat in het squad van de admins.
Zooo die waren lekker bezig! Jaah die Moulin zou ik moeten bannen alleen maar omdat ie winning-team-player is etc. etc.

Vond het verder wel een goede pot :)

Verwijderd

Haha lachuh!! stelletje losers, was toch wel duidelijk dat jullie kant eigenlijk zou winnen. Maar wij zijn heel erg samen gaan werken doordat iedereen headset op teamspeak had staan. Dikke samenspel had ons het voordeel gegeven. Ik vond het een spannende pot wij stonden achter met 200+ punten, dus ik kan in de toekomst kijken en zien dat dat team zou winnen hahaha mooi man!

Ik ga die server binnenkort weer eens opzoeken hahaha ff met wat tweakers die ze niet kennen hun gemiddelden omlaag halen hahaha stelletjes stats noobs

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 14:10 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:09:
Haha lachuh!! stelletje losers, was toch wel duidelijk dat jullie kant eigenlijk zou winnen. Maar wij zijn heel erg samen gaan werken doordat iedereen headset op teamspeak had staan. Dikke samenspel had ons het voordeel gegeven. Ik vond het een spannende pot wij stonden achter met 200+ punten, dus ik kan in de toekomst kijken en zien dat dat team zou winnen hahaha mooi man!

Ik ga die server binnenkort weer eens opzoeken hahaha ff met wat tweakers die ze niet kennen hun gemiddelden omlaag halen hahaha stelletjes stats noobs
Vanavond?!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mon0lith schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

Lol :P
Ik zat in het squad van de admins.
Zooo die waren lekker bezig! Jaah die Moulin zou ik moeten bannen alleen maar omdat ie winning-team-player is etc. etc.

Vond het verder wel een goede pot :)
Ik was lekker op dreef met het vastzetten van US voor vlag C toen idd: killed by admin. Gelukkig had Moulin het door en met z'n tweeën (hehehe) hebben we dat USMC uit het slob getrokken om de pot om te buigen ;)
Volgens mij in mijn eerste leven nadat ik omgezet was heb ik vlag B direct gepakt.

Vond het wel netjes, om toch flink bovenin te eindigen terwijl ik ruimschoots na de start van de ronde de server joinde :)

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-10-2012 14:45 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Ik hoop dat ik tegen 22:00 online kan zijn dan kunnen we wel ff lekker kwallen haha. Als ik eerder online kan komen zou wel relax zijn maarja ben niet alleen thuis hahaha toch nog rekening houden met de vrouw he
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

Ik was lekker op dreef met het vastzetten van US voor vlag C toen idd: killed by admin. Gelukkig had Moulin het door en met z'n tweeën (hehehe) hebben we dat USMC uit het slob getrokken om de pot om te buigen ;)
Volgens mij in mijn eerste leven nadat ik omgezet was heb ik vlag B direct gepakt.

Vond het wel netjes, om toch flink bovenin te eindigen terwijl ik ruimschoots na de start van de ronde de server joinde :)
Was wel ff doorzetten maar inderdaad vrij laat aanwezig en toch nog redelijk bovenin (Ondertussen moest ik ook nog ff de fles maken voor de kleine hahaha). Toen wij naar de andere de andere kant gingen draaide alles 180 graden hahaha iedereen begon ook mee te doen en niet in hun base hangen.

Toch wel heel erg bevredigend dat er nog leuke potten gespeeld kunnen worden terwijl de animo onderhand helemaal weg is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 15:37 ]

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
Leuk hoor die BF3 nerds tijdens Firstlook.... met prestige 10 ;)

• joshje
prestige 10 tssssss is vogeltje 10 XD. welke dag was jij er?
Final Fantasy XIII-2 platinum :)
Dus weer aan de Battlefield :P

• Unomomentodado
LOL @ Nerd video, lekker tuks proaten ook: "ik spil ut liefst assolt, bietje helen enso"

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan had hij toch het liefst brommers gaan kieken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

:(
Vanavond afgeknald als een gek.
Het leek wel of er alleen maar goede spelers bij de tegenstanders liepen...
Lekker motiverend om zo te beginnen.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Iedereen hier ook zo keihard mee geknokt om de exclusive dog tag te winnen bij de Wake Island Challange??
PS3 heeft gewonnen!

Maakt ook eigenlijk geen k*t uit of je het nou wel of niet gedaan hebt want de logica van EA komt weer eens naar boven door iedereen te belonen met de dog tag, of je nou ps3, xbox of pc bent heeft een challenge ook lekker veel nut }:|

http://battlelog.battlefi...view/2832654786206955679/

[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 10-10-2012 08:33 ]

• Dynamix
Blijkbaar is zo'n uitdaging wel besteed aan de PS3'ers... mij niet gezien in ieder geval. En inderdaad verbazingwekkend dat ik de dogtag ook in mijn collectie vond :?

Gisteren een avond met hoogte- en dieptpunten! Het begon met een pot waarbij we in een team van snipers terecht kwamen en dus volledig overlopen werden als verdediger op Metro. Vroegtijdig gequit. Volgende server een game waarin we als aanvaller compleet geraped werden in de spawn op Bazar. Wederom gequit... :r

Daarna met een volle squad een nieuwe rush server gejoined. Een aantal hele leuke competitieve rush games gespeeld waarin goed tegenstand werd geboden en we op een tactische manier te werk moesten gaan. Een leuk voorbeeld was het afzetten van squadmembers met de heli op de tv-tower (balkon + dak) op Sharqi om de M-Com te armen. Dan geniet ik van Battlefield!

Helaas werd dit gevoel snel teniet gedaan toen er een squad met Engelsen aan de overkant kwam te zitten. Naast dat deze gasten goed ingespeeld waren op elkaar, zaten wij ook met 4 man minder. Op zo'n moment is de balans compleet weg... In de potten erna leek de lag op de server enorm toegenomen (blijft een vreemd fenomeen in BF3). Enkele voorbeelden: Spelers die schietend over een balie heen springen... wtf! Ook werd ik gekilled door een speler terwijl ik op mijn tv toch echt zie dat hij de andere kant op kijkt...

"Only in Battlefield" -O-

Verwijderd

LOL ik had precies hetzelfde hahaha ik werd gek van de lag!! kut engelse!! Ik dacht dat de polen erg waren maar dit sloeg alles! Overigens wel ff lekker kunnen spelen.

@KIWI: ging niet echt lekker he gisteren.

@iedereen/all: waarom is er een Wake challange tussen PS3/Xbox/PC en toch krijgt iedereen de Dog tag. Echt weer EA/DICE 'weet je wat laten we een challange organiseren iedereen wint dan zijn de STUPIDS ook weer blij'

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 09:52 ]

Lag had ik geen last van, het was meer mijn gebrek aan skills...
Als je even niet meer gespeeld hebt is het erg wennen, vooral als je dan tegen level100 lui speelt met M5K's en dat soort ongein.
Vanmiddag/avond weer eens een poging wagen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

Ik hoop dat ik tegen 22:00 online kan zijn dan kunnen we wel ff lekker kwallen haha. Als ik eerder online kan komen zou wel relax zijn maarja ben niet alleen thuis hahaha toch nog rekening houden met de vrouw he

[...]

Was wel ff doorzetten maar inderdaad vrij laat aanwezig en toch nog redelijk bovenin (Ondertussen moest ik ook nog ff de fles maken voor de kleine hahaha). Toen wij naar de andere de andere kant gingen draaide alles 180 graden hahaha iedereen begon ook mee te doen en niet in hun base hangen.

Toch wel heel erg bevredigend dat er nog leuke potten gespeeld kunnen worden terwijl de animo onderhand helemaal weg is.
Tsja dat was dus juist het probleem, het ?RU? team was te sterk. Waardoor het dus zou betekenen dat er ongeveer 400 tickets opgemaakt moesten worden dmv baserapen. Heel eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten en de overige admins van de server ook niet.

Dus dan ga ik mensen uitkiezen (die):
A. Tegen de rand van de vijandelijke spawn locatie zitten te knallen.
B. Waarvan ik toevallig weet dat ze de potentie hebben door te kunnen breken als ik ze overzet.

Het probleem zit em gewoon in het feit dat er te weinig spelers zijn die goed samen spelen, dat jullie het op een andere manier zien dat is spijtig maar helaas. Je zegt het zelf ook:
Dat is toch juist waar je BF3 voor aanzet, dat je met tactiek kan gaan knallen. Niet als een schaap het vijandelijke spawn gebied onder vuur te nemen en voor de suppresion medal te gaan.

Wij (MF) kijken uit naar jullie aanwezigheid in onze server, zolang er leuk zal worden gegamed zal het ons een worst wezen. Ook wij waarderen de aanwezigheid van tactische en goede spelers. Wanneer het als doel heeft de hele mikmak te verpesten, slik in was er gebeurt is en zoek een andere server.

P.S. onze admins zijn ingelicht en deze hebben jullie platoon ook al opgemerkt, dus play the objective.

MVG.
MF-platoon :w

Verwijderd

Nou nog erger, ik ging gewoon mijn medetweaker achterna omdat US kant dik aan het winnen was! En nog steeds met 1 man meer speelde. Blijkbaar speelde iedereen goed samen bij jullie! Wij hebben ook onze krachten gebundeld en zijn door een goed teamplay teruggekomen als winnaar, ook leuk!

Dus gewoon gelul wat betreft winning team joiner! RU zou dik hebben verloren! Helaas kan ik niet in de toekomst kijken anders had ik de jackpot al wel gewonnen.

Welke platoon (PS3) hebben jullie opgemerkt...? Volgens mij zijn het er inmiddels 3. Misschien is het een keer geinig om onze krachten te meten? Als je genoeg members hebt...

Overigens wij tweakers spelen altijd PTFO! (enkele keren zijn we aan het geinen)

BTW heb je werkelijk zoveel moeite gedaan........om alles uit te zoeken...

en dan kom je aan met 'slik in wat er gebeurt is...'.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:08 ]

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
P.S. onze admins zijn ingelicht en deze hebben jullie platoon ook al opgemerkt, dus play the objective.

MVG.
MF-platoon :w
Als er iets is wat je de Got'ers niet kunt verwijten is dat we niet voor de objective gaan. Als we met 2 of meer squads spelen, en we hebben alle vlaggen in handen, dan gebeurt het regelmatig dat we ons terugtrekken en een vlag teruggeven. Dit om te voorkomen dat we in een spawnrape belanden. Dit is trouwens nog geen garantie dat er niet gespawnraped gaat worden, aangezien er vaak ook nog randoms aan onze kant zitten die de vlag dan niet willen opgeven en toch gaan spawnrapen.

Als wij spelen is, is het 9 van de 10 keer PTFO. Ik snap jou opmerking dus niet helemaal.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Hij heeft mij en Oog zien spelen en hun winnende plannetje zien instorten. Niet voor niets dat RU toch nog gewonnen had (PTFO).

Die gast kent onze speelwijze niet eens en ook onze overige speler niet.
Ik ben niet zo van de clanwars (wij zijn niet eens een clan), maar krijg er nu wel ff zin in.
Even een krachtmeting tussen GoT en MF. Graag op Seine en dan zetten we King in de tank :Y

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:22:
Ik ben niet zo van de clanwars (wij zijn niet eens een clan), maar krijg er nu wel ff zin in.
Even een krachtmeting tussen GoT en MF. Graag op Seine en dan zetten we King in de tank :Y
Dat is geen verkeerd idee, maar dan gaan ze huilend weg hahaa ook wel leuk overigens.

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Als er iets is wat je de Got'ers niet kunt verwijten is dat we niet voor de objective gaan. Als we met 2 of meer squads spelen, en we hebben alle vlaggen in handen, dan gebeurt het regelmatig dat we ons terugtrekken en een vlag teruggeven. Dit om te voorkomen dat we in een spawnrape belanden. Dit is trouwens nog geen garantie dat er niet gespawnraped gaat worden, aangezien er vaak ook nog randoms aan onze kant zitten die de vlag dan niet willen opgeven en toch gaan spawnrapen.

Als wij spelen is, is het 9 van de 10 keer PTFO. Ik snap jou opmerking dus niet helemaal.
Ik zeg toch ook niet dat jullie niet PTO spelen?

Neem je rust en lees het eens goed, wanneer de enige reden is om in de server te zitten als een kamikaze piloot. Dan hebben wij er geen zin in. Dus daarom is dat gekoppeld aan het woord PTO dat ik noem.

Lezen is ook een kunst.

Clan war zal er niet in gaan zitten, onze platoon is ook gekoppeld aan een forum. En iedereen in het platoon gaat zijn eigen gang. Toevallig hebben we 3 spelers in het platoon zitten wie veel samen gamen, daaruit is deze server ontstaan.

Ik dacht een neutraal berichtje te plaatsen, maar die is blijkbaar niet goed bevallen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:04:
Nou nog erger, ik ging gewoon mijn medetweaker achterna omdat US kant dik aan het winnen was! En nog steeds met 1 man meer speelde. Blijkbaar speelde iedereen goed samen bij jullie! Wij hebben ook onze krachten gebundeld en zijn door een goed teamplay teruggekomen als winnaar, ook leuk!

Dus gewoon gelul wat betreft winning team joiner! RU zou dik hebben verloren! Helaas kan ik niet in de toekomst kijken anders had ik de jackpot al wel gewonnen.

Welke platoon (PS3) hebben jullie opgemerkt...? Volgens mij zijn het er inmiddels 3. Misschien is het een keer geinig om onze krachten te meten? Als je genoeg members hebt...

Overigens wij tweakers spelen altijd PTFO! (enkele keren zijn we aan het geinen)

BTW heb je werkelijk zoveel moeite gedaan........om alles uit te zoeken...

en dan kom je aan met 'slik in wat er gebeurt is...'.
Zoveel moeite gedaan? Nee.

Iemand van ons wist van een goed draaiend bf2 topic, ging eens kijken of er een bf3 topic was. En kwam stom toevallig jullie tegen.

En slik in wat er gebeurt is? Ja. Wij doen ons best om de server voor iedereen leuk te houden, zowel de Lvl 1 als de Lvl 100. Jullie zullen ook vast wel eens een server tegen gekomen zijn waarin jullie in een keer gekicked werden omdat jullie misschien te goed waren.

Dat probleem hadden wij onder andere ook vandaar een server op gezet. Clans worden weinig getolereerd, ons boeit dat geen ruk als er clans komen. Tenminste wat tegenstand.
Ik heb je bericht een aantal keren gelezen om te voorkomen dat ik het niet goed zou lezen.

Het stukje:"Wanneer het als doel heeft de hele mikmak te verpesten, ... en zoek een andere server." en "...,dus play the objective." maakt jou schrijven een stuk minder neutraal, aangezien dit de suggestie wekt dat de GoT spelers dit niet zouden doen. Hierdoor krijg je dergelijke reacties.

Maar ik kan je verzekeren dat we nooit een server joinen met de intentie om de boel te verstieren. We willen een leuk en zo eerlijk mogelijk potje spelen, waarbij PTFO erg belangrijk is.

Verwijderd

Mooi zo :)

De voorgaande berichten van jullie wekte een niet al te plezierig sfeertje dat er dan zou komen.

Maar dat zal dus niet gebeuren en daar zijn we wel blij om.

Verwijderd

Hahaa ff lekker kwallen op de MF server bedoel je zeker.... Ik noem het vaker zo maarja volgens mij stond er ook dat we MF ff met de grond gelijk zouden maken (in de vorm van verslaan/teamplay/PTFO)

Maarja dat terzijde, misschien dat we vanavond ff wat potten kunnen spelen!

Zijn we nu weer vriendjes

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

Jullie zullen ook vast wel eens een server tegen gekomen zijn waarin jullie in een keer gekicked werden omdat jullie misschien te goed waren.

Dat probleem hadden wij onder andere ook vandaar een server op gezet. Clans worden weinig getolereerd, ons boeit dat geen ruk als er clans komen. Tenminste wat tegenstand.
Precies de reden waarom er van 'ons' nagenoeg niemand met een zelfde clantag speelt :+

Wat hebben ze met battlelog nu weer gedaan?
De stats voor je equipment zijn weg (granataen, claymores, mortars, c4 enz).
En het recent-battle rijtje ziet er wat raar uit nu...

• Geronimous
Ik zie got ook meer als community dan als clan...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:19:
Ik zie got ook meer als community dan als clan...
precies
dvdkiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:18:
Wat hebben ze met battlelog nu weer gedaan?
De stats voor je equipment zijn weg (granataen, claymores, mortars, c4 enz).
En het recent-battle rijtje ziet er wat raar uit nu...
klopt kiwi heel jammer

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 13:26 ]

• joshje
wie oh wie vanavond online?
Check!!
Half 8- 8uur zoiets :)

• Dynamix
NIeuwe patches vandaag! We kunnen eindelijk fatsoenlijk rush spelen op de AK maps :)
Gunship balance tweak in Rush mode
The Armored Kill gunship received major tweaks already in the last server update. We are now further tweaking it based on community feedback. It now only respawns after the attackers have destroyed an M-COM in Rush.

Rationale: The gunship has been a bit overpowered and spawning too fast in Rush, especially on servers running modified vehicle spawn times. This tweak makes the gunship only spawn for the attackers after each crate, except the initial spawn on round start. In effect, this means that after the gunship is destroyed, a new M-COM needs to be destroyed before the gunship can respawn at all.

Gunship balance tweak in Conquest mode
The gunship will always have a 60 second spawn delay in Conquest no matter the server spawn delay setting.

Rationale: The gunship has been spawning too fast on servers running modified vehicle spawn times, making it hard to regain control of the flag controlling the gunship. This tweak will make the gunship spawn every 60 seconds independent of server settings.

Option to remove minimap in Hardcore mode
We now allow disabling the minimap in Hardcore mode.

Rationale: It’s been a requested feature from the community to be able to remove the minimap in hardcore mode. We are now adding a new preset on consoles for server admins to use called “Hardcore no map” which disables the minimap and keeps the rest of the Hardcore settings intact. On PC, you disable the minimap with the server command “vars.minimap false” that is now permitted on Hardcore servers. Enjoy!

Improved server stability
Improved connectivity between game servers and the back end, significantly reducing the number of times a server times out and kicks players.

Knife takedown fix
Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server.

Rationale: We had a bug where only one knife takedown could take place at any one time on one server. If you attempted a knife takedown at the exact same time as someone else on the server, the takedown animation wouldn’t play, and your opponent wouldn’t take any damage. This has now been fixed.

MVP Premium member score fix
Fixed so that MVP and best team is calculated using normalized score (removing the advantage Premium members sometimes received in obtaining these ribbons)

Rationale: Earlier, Premium members would get an inflated chance of becoming MVP/best team during Premium exclusive double XP events, since these ribbons were calculated based on total score. Using base values all across the board now removes this artificial advantage.

Kill list fix
Fixed the bug where a kill was listed as a vehicle kill when the player actually killed someone with a mine or similar weapon. Another where this would occur was if you fired a Javelin, then entered a vehicle before the Javelin hit its target.

Radio beacon exploit fix
Fixed the radio beacon exploit where you could place it above the roof and then spawn on it to access areas that are not meant to be accessible. This glitch was reported on Operation Métro and has been removed.

Ladder/vehicle entry fix
Fixed so that players can no longer enter vehicles while climbing a ladder.

Crash fix
Fixed a rare potential crash issue when loading a new map.
Kill list fix: fantastisch! Hoe vaak ik geen tank kills kreeg terwijl er iemand over mijn mijnen reed...
MVP score fix: juist. zoals het hoort.

Gisteren leuke potten gehad, alleen de voip deed heel raar...
Eén potje hoorde ik Joshje en Vos, maar Vos hoorde ons niet. Ander potje hoorde ik helemaal niemand door de headset, hun mij ook niet, hun elkaar wel; pas toen ik de headset uit had hoorde ik Joshje en Vos door de speakers.
Heel apart...

• joshje
dvdkiwi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:58:
Kill list fix: fantastisch! Hoe vaak ik geen tank kills kreeg terwijl er iemand over mijn mijnen reed...
MVP score fix: juist. zoals het hoort.

Gisteren leuke potten gehad, alleen de voip deed heel raar...
Eén potje hoorde ik Joshje en Vos, maar Vos hoorde ons niet. Ander potje hoorde ik helemaal niemand door de headset, hun mij ook niet, hun elkaar wel; pas toen ik de headset uit had hoorde ik Joshje en Vos door de speakers.
Heel apart...
ik had precies het zelfde. waren wel leuke potjes :D
Zekers!!
Al denk ik nog steeds dat we die op Kargh als verdediger hadden moeten winnen...
Wat ons team aan het doen was weet ik ook niet.
Als je bij de mcom kwam zag je alleen maar onze squad, verder bijna niemand.
*tegenstanders waren ook wel irritant hoor, met hun c4 en M5K's en zo*

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-10-2012 11:46 ]

• joshje
dvdkiwi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:45:
Zekers!!
Al denk ik nog steeds dat we die op Kargh als verdediger hadden moeten winnen...
Wat ons team aan het doen was weet ik ook niet.
Als je bij de mcom kwam zag je alleen maar onze squad, verder bijna niemand.
erg teleurstellend was dat potje, maar we waren wel goed bezig tegen een 8 man van een clan en wij met zijn 3 en randoms :)

potje doen kiwi?
Nope, ik ga zo eten en dan de fitness in...
Sommige dingen krijgen altijd voorrang op BF Joshje ;)
Vanavond ben ik er weer wel.

Verwijderd

Gisteren weer lekker gespeeld paar potjes DOM en ff Metro 1750 tickets gespeeld.
Metro was wel geinig vooral toen IRACER verdween stront cheater! Die gast had mijn
score zo erg verneukt nouja niet alleen de mijne!.

Zelfs Joshje de grootste cheater van ons allen werd goed geneukt door IRACER!

http://battlelog.battlefi...how/67891377/4/230420491/
Dat was een heerlijke pot op Metro!!
Had nog nooit zoveel kills in 1 potje gemaakt...
Aantal ribbons was ook niet mis :P
En dat allemaal met een sniper rifle, medal is bijna binnen!!

De potjes DOM waren ook wel coowl, maar daar moet ik toch echt eens een PDW of shotgun gaan gebruiken anders leg je het te vaak af.

*klik eens op iracer zijn naam, hij heeft nog geen stats.... raar*

Pagina: 1 ... 120 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.