Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Uhm, meestal speel je met Gotters, dus mooi voor ons?! ;)
Kurdminator oefent toch veel op andere servers met vliegen, rijden en schieten?
Is hij iets van plan; hetze tegen de Gotters?
please be gentle on us :>

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

FikkieHo schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:28:
[...]

Wacht maar tot je een random buddy krijgt in de laatste missie en quick time events niet snapt. Bam 10-15 minuten van je tijd verspilt :(
Dat had ik bij die chopper co-op al een paar keer! En drop em liquid ook. Zeer frustrerend!!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:08
dvdkiwi schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:54:
Kurdminator oefent toch veel op andere servers met vliegen, rijden en schieten?
Is hij iets van plan; hetze tegen de Gotters?
please be gentle on us :>
Eigenlijk wil ik tegen jullie spelen en weten waarom ik sneller dood ga dan mijn tegenstander.

- Krijg ik een headshot?
- Raak ik jullie wel? (er kan 2% staan bij killcam, maar misschien is die damage 10 seconden geleden door iemand anders gemaakt.)
- Neem ik genoeg dekking of beweeg ik te weining tijdens het schieten?

Steam ID: TheLastOttoman

• Unomomentodado
Met wat voor accuracy speel je? Bij mij heeft het enorm geholpen voor mijn aim om deze te verlagen naar +/- 20%. En heb je de vid's van RivalXFactor al bekeken (how to be a better noob)? "Peeken" om hoeken heen en altijd denken aan dekking zijn skills die je echt moet oefenen / beter in kan worden. Wordt ook deels bepaald door kennis van de maps. Bij b.v. Grand Bazaar ken ik inmiddels elke headglitch spot en weet dus welke hoeken ik voorzichtig om moet, moet pre-firen of een granaatje moet gooien.. Wat ook helpt is je mede teamleden eerst de hete hangijzers uit het vuur te laten halen (lees: niet als eerste de actie opzoeken).
Dan heb je ook nog de lui die zonder na te denken de actie in rennen en iedereen zonder moeite neermaaien (neem een Joshje). Als ik dat doe heb ik nog geen kogel afgeschoten of ik ben al dood :P

In het begin was ik ook meer van het rushen, maar dat leverde alleen veel deaths op.
Als ik wat voorzictiger speel (het hoeft niet altijd snel naar voren) gaat het stukken beter :)

Je moet een speelstijl zoeken die jou goed ligt; en dat is per persoon weer verschillend.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2012 15:40 ]

Verwijderd

Ik heb altijd het probleem dat ik dood ga en vervolgens zie ik mijn tegenstander weglopen met 0%!!

Mijn fout is geweest dat ik eerst voor alle Awards ging...daarom is mijn KD ook niet echt fantastisch.

Qua Accuracy damn ga eens met een M60 spelen ai ai!! daar gaat ie dan!!

Nou Kurdminator ik zou zeggen join een paar Gotters en stap over naar de tegenstander!
Ik wil wel eens jou als tegenstander hebben LOL misschien moeten we dan eens met Bolt action only schieten dat vind Joshje ook heel erg leuk hahha

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:14:
Ik heb altijd het probleem dat ik dood ga en vervolgens zie ik mijn tegenstander weglopen met 0%!!

Mijn fout is geweest dat ik eerst voor alle Awards ging...daarom is mijn KD ook niet echt fantastisch.

Nou Kurdminator ik zou zeggen join een paar Gotters en stap over naar de tegenstander!
Ik wil wel eens jou als tegenstander hebben LOL misschien moeten we dan eens met Bolt action only schieten dat vind Joshje ook heel erg leuk hahha
Kunnen we voor joshje (als ie bij de vijand zit) niet de restrictie opleggen dat ie alleen maar mensen mag knifen? :+

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:14:

Niet verkeerd opvatten als ik jou invite negeer dan ;)

LordMistery schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:30:
[...]
Niet verkeerd opvatten als ik jou invite negeer dan ;)
Als je invites negeert en aan de andere kant blijft zitten, dan vraag je er om dat we op je gaan jagen _O- oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
vooral op de Knife kill :)
maar zorg ervoor dat je altijd snel dekking kan zoeken. beste is zoals op grandbazaar achter een beton blok te staan.
Dat is niet eerlijk.
Joshje is lvl100 en heeft een veel scherper, groter en gevaarlijker bad-ass Rambo (part 1) knife.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:04
dvdkiwi schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:39:
Dan heb je ook nog de lui die zonder na te denken de actie in rennen en iedereen zonder moeite neermaaien (neem een Joshje). Als ik dat doe heb ik nog geen kogel afgeschoten of ik ben al dood :P

In het begin was ik ook meer van het rushen, maar dat leverde alleen veel deaths op.
Als ik wat voorzictiger speel (het hoeft niet altijd snel naar voren) gaat het stukken beter :)

Je moet een speelstijl zoeken die jou goed ligt; en dat is per persoon weer verschillend.
Iedereen kan rushen en alles neermaaien, punt is dat je moet blijven rennen en niet stil moet staan. En je moet natuurlijk ninja-genen hebben, maar die hebben we allemaal wel een beetje. :+
En premium-bloed, dat helpt ook veel :P

• pa4jv
Ik speelde laatst op het account van een vriend die geen premium heeft en ik was mijn premium-skills niet kwijt hoor. :+

• Unomomentodado
Only in Battlefield:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img13/5763/20121112213136.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Unomomentodado op 12-11-2012 21:53 . Reden: link fixed ]

• pa4jv
Only in Battlefield, werkt niet.

KLOPT! :P

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
altijd jeroen he verbaasd me niks :P
hebben het wel is vaker gehad ja

• Unomomentodado
Ik zat vast met de trekhaak dus Jeroen zou ff een duwtje geven. Gevolg: beide vast. Daarna komt er een tank van de vijand langs rijden. Die kijkt het aan en rijdt door naar B. Vervolgens die gast uit zijn tank, omdat hij stuk ging en met die tank de boel weer los gereden. :)
Nog 160 jet puntjes voor de service star :P

Lastige potten gehad vanavond, vooral attacker op metro waar we met 5 man alles moesten doen 8)7

Verwijderd

Uno, deze is niet echt nieuw hahhaha maar wel geinig! Volgens mij hadden we dit gevalletje ook al een met de Amtrac en LAV. Ik dacht zelf eerst dat de foto al een tijdje oud was maar Kurdminator staat er ook bij dus oud is ie niet.

Volgens mij hadden we toen precies hetzelfde maar dan op Kargh Island rush
dvdkiwi schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:20:
Lastige potten gehad vanavond, vooral attacker op metro waar we met 5 man alles moesten doen 8)7
Dat was een frustratie potje van de 12 spelers waren er 6 bezig met armen tegen 12 man.
Toen de tickets bijna op waren begonnen ze te helpen maarja had ook niet veel nut!

http://battlelog.battlefi...how/71667790/4/230420491/

Meest productieve pot van de avond hahaha

http://battlelog.battlefi...how/71660034/4/230420491/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 09:00 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Per vandaag zijn al je frustraties weg, Moulin... lang leve de release van BO2 ;) Ik ga voor mijn gouden vleugeltjes vanavond!
Zouden al die bunnehoppende-zich-niet-met-de-objectives-bezighoudende-irritante-k*tkindertjes nu allemaal BO2 gaan spelen???
Ik hoop het :P

Mooi, ik hoop het. Dice draagt wel bij met mensen naar bo2 te sturen. Sinds afgelopen vrijdag is het een drama om via de browser een goede server te vinden :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Ik vind wel dat er ontzettend veel servers te vinden zijn.
Pagina na pagina staat vol met goed gevulde servers.
Dat is ook wel eens anders geweest.
Toch moet ik eens wat beter gaan filteren, ik speel graag op Dice servers.

Verwijderd

Nou ja ik ben vanavond als het goed is ook van de partij. Ben benieuwd of we minder hoppers gaan zien.

• TheLastOttoman
He He, ik zit eindelijk in een platoon. Nu hoor ik er bij.

[ Voor 108% gewijzigd door TheLastOttoman op 13-11-2012 16:45 ]

• Dynamix
LordMistery schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:36:
He He, ik zit eindelijk in een platoon. Nu hoor ik er bij.
Jij hebt je strepen verdient, welkom aan boord!

• onox
Suf jouw platoon! B'vo Pannenkoekenhuis platoon!

• pa4jv
Ramon, zo voelde ik me net. :')

YouTube: COD BLACK OPS 2,THE FLYING SOLDIER RAGE

Ff wennen. :D

• Dynamix
Haha, wijsheid komt met de jaren ;)

Ik was gisteren ook weer snel genezen... eerst joinde ik King en kwam tegenover hem te zitten op Bazar in een team dat compleet werd geraped in de eerste spawn, dus quit. Volgende server, een volle squad maar geen één squadmember te vinden. Compleet verspreid over de map, dus quit. Volgende server, een tweetal laggende gamers met een ump die mij omver kregen met één kogel (at least, zo leek het), dus quit. Kortom, nog steeds geen gouden vleugeltjes...

Wat ik me ook echt afvraag is hoe BF3 zou zijn als ze de complete suppression mechaniek eruit slopen. Volgens mij speelt het dan echt fantastisch en heb je veel betere hitregistratie, omdat er gewoonweg minder gerekend hoeft te worden op de servers.
^ gister alleen maar passieve tegenstanders gehad op rush. Black ops effect is nog niet in werking :-(.

Heb nu twee weken close quarters erop staan maar ook maar 2 potjes gespeeld. Met randoms was dat ook niks aan, met n medic train lijkt me wel leuker :P.

Leuk dat je de server minder wilt laten rekenen, maar daar zijn die dingen toch voor? Hitregistratie is op zich niet slecht, maar client-side werkt gewoon niet want met een beetje trage verbinding heb je er al veel voordeel aan. Zit iedereen gelijk, dan gaat het prima, maar je hebt er al snel last van.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Close quarters wordt helaas erg weinig (zeg maar bijna nooit) door de tweakers gespeeld.
jammer, want het is best vermakelijk.

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:37:
^ gister alleen maar passieve tegenstanders gehad op rush. Black ops effect is nog niet in werking :-(.

Heb nu twee weken close quarters erop staan maar ook maar 2 potjes gespeeld. Met randoms was dat ook niks aan, met n medic train lijkt me wel leuker :P.
Ik wil me ook nog wel eens aan CQ wagen, de paar potten die ik heb gespeeld zijn al weer lang geleden. Doen we, King.
Martinspire schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:37:
Leuk dat je de server minder wilt laten rekenen, maar daar zijn die dingen toch voor? Hitregistratie is op zich niet slecht, maar client-side werkt gewoon niet want met een beetje trage verbinding heb je er al veel voordeel aan. Zit iedereen gelijk, dan gaat het prima, maar je hebt er al snel last van.
Een server moet zeker rekenen, mee eens. Maar ik heb nog steeds de indruk dat er teveel informatie door de PS3 moeten worden verwerkt. Haal die suppression eruit en je game loopt veel soepeler... (Ik heb het omgekeerde zien gebeuren bij de game MAG.)

Verwijderd

LOL hoe ziek is dit, ik zit net 4 minuten in een potjes en krijg 1400 punten vervolgens komen de additionele punten BAAAAAM 40K+.....

Mystery Solved zie hier:

http://battlelog.battlefi...how/71795811/4/230420491/
Dynamix schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:17:
[...]

Ik wil me ook nog wel eens aan CQ wagen, de paar potten die ik heb gespeeld zijn al weer lang geleden. Doen we, King.

[...]

Een server moet zeker rekenen, mee eens. Maar ik heb nog steeds de indruk dat er teveel informatie door de PS3 moeten worden verwerkt. Haal die suppression eruit en je game loopt veel soepeler... (Ik heb het omgekeerde zien gebeuren bij de game MAG.)
Suppression gebeurd toch clientside? Dat is niet zo heel erg, lijkt me. Server moet gewoon bijhouden waar kogels heen vliegen en wie in het pad staan. Dat moet je niet clientside gaan berekenen want dat geeft lag-voordeel.

• TheLastOttoman
Ik ga mijn K/D ratio verkrachten alleen omdat ik een normale scope op mijn PKP PECHENEG wil. 0.69 is niet veel maar het was nog 0.60 vorige week. Vandaag ook nog eens mijn 27inch monitor binnen gekreken en dat moet wel een beetje compenseren.

Het waaren leuke potjes gisteren jongens. Turkse servers zijn goed voor XP.

[ Voor 13% gewijzigd door TheLastOttoman op 14-11-2012 12:30 ]

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

dvdkiwi schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:09:
[...]

Close quarters wordt helaas erg weinig (zeg maar bijna nooit) door de tweakers gespeeld.
jammer, want het is best vermakelijk.
Ipv van het hektische TDM in noshor canals, speel ik als ik een soort COD feeling wil wel op Ziba Tower. Vind ik een prima map :)
LordMistery schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:17:
Ik ga mijn K/D ratio verkrachten alleen omdat ik een normale scope op mijn PKP PECHENEG wil. 0.69 is niet veel maar het was nog 0.60 vorige week. Vandaag ook nog eens mijn 27inch monitor binnen gekreken en dat moet wel een beetje compenseren.

Het waaren leuke potjes gisteren jongens. Turkse servers zijn goed voor XP.
Ach, je K/D krik je zo weer op als je wat potjes in Metro speelt met glitch/hax wapens :)

[ Voor 41% gewijzigd door FikkieHo op 14-11-2012 14:08 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

Oke dus vanavond ff lekker CQ spelen met een groep?? Ook die medal hebben we nog nodig.
Inderdaad een leuk filmpje hahaha wat een frustratie hahaa ik kwam niet meer bij.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:44 ]

I'm in! :)

*sorry niet meer gelukt*

[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2012 10:07 ]

Verwijderd

ik weet alleen niet hoe laat ik er ben. Zal wel na half 10 zijn.
Misschien dat ik vanavond ook weer aanwezig ben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
zozo vandaag sinds 3 maanden weer keer BF3 opgestart.. eerst 1927491827GB gedownload.. daarna ook nog wat Armored Kill gespeeld.. pfft dat is echt Caspian Border²..lijkt wel niemandsland! wel een kill gemaakt met die mobile artillery en een gunship neergehaald in een jet..

[ Voor 4% gewijzigd door Henkie op 14-11-2012 15:51 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:55

Noq

Deze week ook weer beetje begonnen met Battlefield :D
Momenteel nog geen expansions en lees eigenlijk alleen maar veel negatieve punten, dus tot nu toe houd ik me nog wel bezig met de originele Battlefield 3.

Spelen jullie vaste vriendengroepn op GoT of wanneer iemand online is, joinen er gewoon willekeurige GoT? Als het laatste is, zal ik een oogje houden wie op het platoon (GoT #2) actief zijn en join ik er wel is bij! :*)

Ik ben alleen niet in het bezit van een headset, wellicht dat ik deze alsnog binnenkorrt aanschaf.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
We joinen eigenlijk gewoon op elkaar en vaak eindigd dan de hele mik op 1 server.

Gister een van de langste potten ooit gespeeld met Kurd en Voske. Epische pot, lange tijd een achterstand opgebouwd omdat we voortdurend werden teruggedrongen op A (Metro conquest). Met veel pijn en moeite kunnen ombuigen en de laatste tickets hadden we ze vast in hun spawn en wonnen we de pot van 1u45 minuten. Veel mensen hadden kills in de 100' en de score was ook erg lekker :)

Die JABBA en Machiavelli en EL_BUSEN gasten waren vreselijk irritant, hadden maar 1 of 2 kogels nodig en zaten o-ve-ral.

http://battlelog.battlefi...how/71853831/4/298370033/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• TheLastOttoman
In den beginne ging het gewoon goed, lekker zelf killen en niet dood gaan enzo. Maar toen kwamen er een paar laggers die zomaar uit het beeld verdwenen en niet doodgingen (ik heb zelfs een half magazijn op iemands hoofd leeggeschoten en toch ging ie niet dood). Geen probleem dachten Vos, Jeroen en ik maar uiteindelijk werden we steeds ge-ownd door 2 laggers en een camper.

We hadden hoop ogegeven maar door de motieverende woorden van Jeroen (je hoefd niet na te denken wat ie zei) en doordat Vos ging rennen naar C was het toch raak. De Amerikanen kwamen soms bij B en pakten zelfs A, die dan Jeroen in zijn eentje weer terug pakte. Het laatste stukje ging langzamerhand beter. We pakten meer en meer tickets af en stonden tot onze verbazing we ineens meer tickets dan hun. Jeroen bleef dus gewoon doorspelen en Vos ging hoe dan ook naar voren om C en B te verdedigen.

In het laatste gedeelte konden ze niet ver komen omdat wij uit onze woede gingen Base Rapen. Ik pakte de M32 en schoot in het rond, waarbij ik een paar keer triple kill pakte. Daarbij ging hun ticket counter veel sneller omlaag en toen de verlossende schoten werden geschoten voor hun laatste ticket, was het al 01:24 Uur en ging ik naar bed.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/71853831/4/

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik kwam jullie server binnen, zat in de jet, ging goed. Maar toen dachten jullie jet pilots ineens, kom we gaan baserapen zodat ik niet kon opstijgen in de jet en heli.. :( En weg was ik :)

Gister naar skyfall :O, hopelijk hebben n paar van jullie vanavond alsnog even zin in close quarters :).

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 15-11-2012 14:14 ]

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:11:
Gister naar skyfall :O, hopelijk hebben n paar van jullie vanavond alsnog even zin in close quarters :).
Ik ga vanavond :+ Gisteren drie CQ games gespeeld met de M5K, was best geinig! Ik moet ook zeggen dat CQ toch wel soepeler draait.

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 15-11-2012 15:10 ]

BatmanHorizon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:11:
Misschien dat ik vanavond nog wel een potje ga spelen.

Verwijderd

Ik hoop dat de volgende expansion mij weer een beetje bf3 motivatie gaat geven. Speel de afgelopen weken eigenlijk alleen maar mw3. Mis het good old bf3 gevoel wel :) kan me er alleen niet meer toe zetten
Potver...
2 uur thuis van een verjaardag op de zaterdag, denk ik nog effe te knallen is er niemand meer online ;)

*Zeus op Titan mode maar proberen gaat @ GoW 3*

dvdkiwi schreef op zondag 18 november 2012 @ 02:21:
Potver...
2 uur thuis van een verjaardag op de zaterdag, denk ik nog effe te knallen is er niemand meer online ;)

*Zeus op Titan mode maar proberen gaat @ GoW 3*
Haha, als je een paar minuten eerder was geweest, dan had je ons nog wel getroffen.

Laatste pot dat we speelden hadden we helaas weer een paar laggende en warpende gasten tegenover ons. Vrijwel iedereen was er meteen klaar mee en is toen gestopt.

Ik moet zeggen dat ik ook niet in een superscherpe staat meer was, dus misschien maar goed dat ik niet meer geschoten had :P

Gvd 16000 punten weg omdat een klote admin mij banned nadat ik hem 2x met de m320 kapot schiet.
Zegt ie "try to do some shooting instead of noob style without aiming".
Alsof ik alle 60 kills met de m320 gemaakt heb...
Hun popten iedere keer smoke op de trap waar ze langs omhoog kwamen,
logisch dat ik dan wat m320's de trap op schiet.

Die 16000 punten zijn niet weg!! Je krijgt alleen de bonus niet voor de lintjes die je gehaald hebt.

Gisteren nog erg gelachen om Kurdminator die als gunner bij mij in de heli zat. Of ik misschien niet zo laag over de grond zou willen vliegen. Het angstzweet brak hem uit, hahaha.
Was een erg lekkere run. Bijna de gehele pot de heli in de lucht weten te houden.
Ik had als piloot alleen al 2 airwarfare ribbons, hoeveel moet Kurd dan wel niet gehad hebben... d:)b

http://battlelog.battlefi...how/72216297/4/184351504/
t-steffen84 gereport voor admin abuse, benieuwd of Dice daar wat mee doet.
We kwamen de pot binnen met 1000+ tickets aan beide kanten, er waren er nog zo'n 100 over en dan wordt je eruit getrapt. Terwijl ik mooi 2e stond.
Daarom speel ik liever op Dice servers, omdat er overal altijd random lui gekicked worden zonder waarschuwing, en dat pisses me off :(
Daarna maar gestopt want ik was er ook gelijk klaar mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2012 09:29 ]

Verwijderd

@Jackal: Kurdminator die is wel vaker bang hahaha. Laatst was ie een beetje gefrustreerd op Uno wat moest ik lachen zeg.

@KIWIL Er waren er nog 400 a 500 over KIWI! Wel geinig dat jullie steeds eruit werden geknald. Ik zat ook te noobtuben en knalde steffen ook steeds af. Wel viel het op dat opeens een lag optrad ik kon niets meer raken en ging heel snel dood. 35/6 en na 15 minuten stond ik op 45/20....

Teams waren elke keer unballanced eerste gedeelte was ons team veel te sterk en later die van hun. Op een gegeven moment drukte we eindelijk door. Hun hadden drie flags te pakken maar dat hadden wij ook makkelijk kunnen doen. Al met al toch nog gewonnen!

LOL nog maar 108 Mortar kills en 151 claymore dat wordt hard werken tegenwoordig mag je niet eens meer Claymores gebruiken anders wordt je nog gekicked of gebanned ook nog!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 09:37 ]

Toen ik terug kwam waren er nog een stuk of 100 over (en ik kwam gelijk terug).
Dat weet ik omdat ik een bericht naar de admin stuurde toen er nog ca 60 over waren (net nadat ik terug was), en toen ik klaar was was de pot afgelopen.

Onbalans was er volgens mij niet; wij hielden eerst de trappen goed tegen, maar toen hun eenmaal doorwaren verdedigde hun de ticket booth gewoon erg goed.
Op beide posities is het erg lastig doorbreken als het goed verdedigd wordt.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:39:
Toen ik terug kwam waren er nog een stuk of 100 over (en ik kwam gelijk terug).
Dat weet ik omdat ik een bericht naar de admin stuurde toen er nog ca 60 over waren (net nadat ik terug was), en toen ik klaar was was de pot afgelopen.

Onbalans was er volgens mij niet; wij hielden eerst de trappen goed tegen, maar toen hun eenmaal doorwaren verdedigde hun de ticket booth gewoon erg goed.
Op beide posities is het erg lastig doorbreken als het goed verdedigd wordt.
Dan was het joshje die weer binnen kwam met zoveel tickets. Qua unbalance was er gewoon eerst in het voordeel van ons daarom werd joshje ook steeds overgezet. Wij bleven steeds bij de trappen bij B hangen maar hadden hun makkelijk in hun base kunnen pushen.

Steffen die verdeelde de teams een beeetje om alles gelijk te krijgen. Dat ie door frustratie begint te kicken en bannen dat is weer iets anders. Op een gegeven moment had steffen de teams helemaal unbalanced en keer alles terug en werden wij vastgezet. Ze hadden zelf A redelijk wat keren dat er wat mensen begonnen te schelden.

Maarja balance heb je haast nooit. Op metro en bazaar heb je gewoon meteen een probleem als je geraped wordt.

Ik dacht eigenlijk nog een potje Metro high ticket met Recon (voor 10e services star) veel dubbele xp binnenharken, maar dat was niet het geval hahaha.

**qua doorbreken riep ik niet voor niets laat ze A flag pakken!! Dan gaan ze zich daarop richten en houden B en C niet goed meer in de gaten. Ik heb het vaak gezien dat wij alle flags hadden en het oog verloren op andere flags.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 10:12 ]

Verwijderd

Wie moet ik toevoegen om op PS3 mee te spelen? :)

Verwijderd

Ik ben er meestal wel (savonds na 22:00): PSN: Moulin11

• Unomomentodado
Voeg toe voor PS3:
* unomomentodado
* Jackal131
* denkpadje
* Jeroenimoes
* KingofCunnus
* Kurdminator
* joshje
* TCDR
* vos033
* zuperkiwi
* koenenmans

Bovenstaande zijn meestal wel online.

Verwijderd

Unomomentodado schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:44:
Voeg toe voor PS3:
* unomomentodado
* Jackal131
* denkpadje
* Jeroenimoes
* KingofCunnus
* Kurdminator
* joshje
* TCDR
* vos033
* zuperkiwi
* koenenmans

Bovenstaande zijn meestal wel online.
*TCDR is niet zijn PSN toch... tairino dacht ik.

• TheLastOttoman
Jackal, nee niet zo dichtbij de grond, kijkuit je raakt bijna een boom, jackal nee!!!! (word zwetent wakker.)

http://battlelog.battlefi...how/72176674/4/174394089/

[ Voor 26% gewijzigd door TheLastOttoman op 19-11-2012 15:13 ]

Verwijderd

LordMistery schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:05:
Jackal, nee niet zo dichtbij de grond, kijkuit je raakt bijna een boom, jackal nee!!!! (word zwetent wakker.)

Hahaha wees blij dat je bij jackal in de heli zit!! Stap maar niet bij mij erin, ik stort altijd neer hahaha door de lantaarnpalen. 8)7
LordMistery schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:05:

_O-
De score valt een beetje tegen. Als gunner behoor je eigenlijk behoorlijk wat meer kills te maken als de piloot. Maar, je hebt toch 2 unlocks vrij gespeeld!!
Toen we boven C hingen was het alsof we boven een kerstboom hingen. Toen had je makkelijk 10 kills kunnen maken 8)
Volgende keer geef ik je een nieuwe kans. Ik hoop dan wel dat Jos en Koen dan in een Jet zitten en zo de andere jets bij mij vandaan houden.

• TheLastOttoman
Wacht maar totdat jij ook in je broek gaat schijten, dan zien we wel hoeveel kills jij maakt.

haha pwnt!
+1

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
dvdkiwi schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:28:
http://battlelog.battlefi...how/72216297/4/184351504/
t-steffen84 gereport voor admin abuse, benieuwd of Dice daar wat mee doet.
We kwamen de pot binnen met 1000+ tickets aan beide kanten, er waren er nog zo'n 100 over en dan wordt je eruit getrapt. Terwijl ik mooi 2e stond.
Daarom speel ik liever op Dice servers, omdat er overal altijd random lui gekicked worden zonder waarschuwing, en dat pisses me off :(
Daarna maar gestopt want ik was er ook gelijk klaar mee.
Ik snap wat je bedoel, stond gisteren 1st met 95 kills en 55 deaths en op het laaste moment ben ik gekicked door de admin :( :( . voorlopig speel ik alleen op Dice servers.

PSN junyloko77
LordMistery schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:30:
Wacht maar totdat jij ook in je broek gaat schijten, dan zien we wel hoeveel kills jij maakt.
:+

• Dynamix

• onox
Yeehaaaa. Laten we de BC2 tijden doen herleven. Toen hebben we ook menig LAV en quad weggeschoten met mijnen.

Grappig:

"Hello,

We would like you to know that we received your petition and are currently investigating it. Due to our Privacy Policy, we cannot contact you concerning the outcome of the investigation, but please rest assured that we will take appropriate action.

You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address:
http://www.ea.com/global/legal/tos.jsp

Sincerely,
Customer Support
Electronic Arts, Inc"

Ze lijken er dus wel aandacht aan te besteden ;)
Of ze er ook echt wat mee doen, ik denk het niet.

@Kiwi: waar gaat dit over? Is dat de report voor admin abuse?

Aftermath: eindelijk normale assignments!!

Volgens battlelog heb ik vanaf nu toegang tot Aftermath. Kunnen we vanaf vandaag Aftermath spelen?

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Jackal131 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:48:

Volgens battlelog heb ik vanaf nu toegang tot Aftermath. Kunnen we vanaf vandaag Aftermath spelen?
Vanaf volgende week dinsdag toch pas voor premium PS3 spelers?

• Unomomentodado
Jackal131 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:48:
Kan je ze eens posten? Ik kan Aftermath niet bekijken op Battlelog (moet je vast eerst voor downloaden).

• TheLastOttoman
Unomomentodado schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:22:
[...]

Kan je ze eens posten? Ik kan Aftermath niet bekijken op Battlelog (moet je vast eerst voor downloaden).
Volgens mij is battlelog down. Maintenance...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:00

Stewie!

Keen must die!

-

[ Voor 100% gewijzigd door Stewie! op 20-11-2012 11:51 . Reden: Dubbelpost ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:00

Stewie!

Keen must die!

LordMistery schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:30:
[...]

Volgens mij is battlelog down. Maintenance...
Over 2 uurtjes weer up!
Geweldige video!

• Conundrum51
Battlelog doet het weer en alle assignements zijn bijgewerkt. Zijn volgens mij prima te doen. Alleen 50 kills met knive is een beetje k*t.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik zie toch echt gen knive kills hur :) Bedoel je niet eerder de xbow kills?

• Conundrum51
FikkieHo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:44:
Ik zie toch echt gen knive kills hur :) Bedoel je niet eerder de xbow kills?
Assignement battlescars: Get 25 knife kills
Nieuwe assignments:
Archery 101
Objectives:
-Get 5 Xbow kills
Rewards: OLD SCHOOL Dog Tag

William Tell
Objectives:
-Total of 150 meters headshots with the xbow
-Get 50 kills with xbow
REWARDS: WILLIAM TELL Dog Tag

Riding shotgun
Objectives:
-Get 5 kills in the modified Humvee
-Get 5 kills in the modified Vodnik
-Get 5 kills in the Van
Rewards: GREASE MONKEY Dog Tag

On top of the richter scale
Objectives:
-Play 1 hour of Epicenter
-Play 1 hour of Markaz Monolith
-Play 1 hour of Talah Market
-Play 1 hour of Azadi Palace
-Pick up 200 weapons in Scavenger
Rewards: QUAKE SURVIVOR Dog Tag

Sticks and Stones
Objectives:
-Win 3 rounds in Scavenger
Rewards: XBOW (crossbow)

It is ok to thank me
Objectives:
-Get 20 spot assists
-Designate 10 vehicles
-Get 1 designated assist
Rewards: SCAN BOLT (Scan bolt fires a sonic sound on impact spotting enemies within a 10 meter radius.)
Requirement: Sticks&Stones

good demo man
Objectives:
-Get 5 kills with hand grenades
-Get 5 kills with underslung grenades
-Get 5 kills with C4
Rewards: HE BOLT (High explosive bolt against vehicles with almost no splash damage and a short trajectory.)

Stay away from my tent
Objectives:
-Get 50 kills with sniper rifles
-Get 10 headshot kills with sidearm
Rewards: BA BOLT (Balanced bolt is a long range, medium damage bolt with almost no drop because of stabilizers on the arrow.)

Go play Close Quarters
Objectives:
-Total of 150 meters headshots with sniper rifles
-Total of 150 meters headshots with assault rifles
-Total of 150 meters headshots with carbines
Rewards: XBOW SCOPED

This is my boom stick
Objectives:
-Get 50 carbine kills
-Get 50 assault rifle kills
Rewards: SQUEEZING THE TRIGGER Dog Tag

Jackal131 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:10:
@Kiwi: waar gaat dit over? Is dat de report voor admin abuse?
Inderdaad voor de admin abuse waar ik het eerder over had :)

Dit is de eerste keer dat ik iemand report.
Ik wordt wel eens gek van mensen, maar cheaters ben ik nog niet tegengekomen (al wordt het wel regelamtig geschreeuwd in de chat). De meesten zijn gewoon beter dan mij ;)
Maar admins die gaan bannen omdat ze een paar keer afgeschoten worden met een wapen wat hen niet bevalt... tja, dan vind ik het wel de moeite waard om te reporten.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Conundrum51 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:46:
[...]

Assignement battlescars: Get 25 knife kills
Ah, ik zat bij aftermath te kijken :) Stond idd bij de premium assigments. Maar ach, gewoon wat potjes metro spelen met high ticket en je hebt ze zo :)

[ Voor 13% gewijzigd door FikkieHo op 20-11-2012 13:18 ]

Nice, op battlelog staan nu ook alle scores voor je equipment :)
(heals, repairs, spawns etc).
Enige wat ik mis zijn mijn domination en gunmaster ribbons; de winner ribbons heb ik nog wel...

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:29:
Nice, op battlelog staan nu ook alle scores voor je equipment :)
(heals, repairs, spawns etc).
Volgens mij klopt het nog niet helemaal aangezien ik volgens battlelog heb ik 0 repairs met de repair tool en 0 revives met de defibrillator :P

PSN: Von_Smallhausn

• TheLastOttoman
21.000 heals!!! lol. Ik ben gewoon de beste Assault speler.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

LordMistery schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:06:
21.000 heals!!! lol. Ik ben gewoon de beste Assault speler.
Hehe :P beste assault speler, ik heb er 61240

PSN: Von_Smallhausn

89366 Heals, 2227 revives, 7308 Resupplies, 2167 Repairs :)
ik mis alleen een kleine 1500 Tugs spot assist...

• Conundrum51
Mon0lith schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:09:
[...]

Hehe :P beste assault speler, ik heb er 61240
tssss... Ik heb er 113.331
Ow......

You win :P

• TheLastOttoman
ik heb 72 uur achter de rug, jij 720 en ik heb al 1/3 heal count dat jij hebt.

True, maar ik speel veel met tweakers.
Die cheaten zo erg, die worden bijna nooit geraakt en hebben dus ook geen health nodig :)

Zuperkiwi (469uur gespeeld)
Heals per assault minute: 16.822
Totaal heals: 89.336

Kurdminator (71uur gespeeld)
Heals per assault minute: 14.388
Totaal heals: 21.000

Cocundrum51 (322uur gespeeld)
Heals per assault minute: 20.909
Totaal heals: 113.331

(bron: bf3stats.com)

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2012 14:21 ]

• TheLastOttoman
Touché.... Ik doe mijn M320 wel weg voortaan.

[ Voor 63% gewijzigd door TheLastOttoman op 20-11-2012 14:36 ]

Pagina: 1 ... 125 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.