• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Minder laatste pot? Speak doe yourself;) binnen 8 min een rush metro winnen, is niet leuk maar zeker niet slecht :p

Wa s overigens wel relaxed avondje met leuke 'old skool' rush maps :)

[ Voor 24% gewijzigd door steppa87 op 14-09-2012 06:37 ]

PSN ID = steppa87

Die laatste verloren we toch?
Of was jij toen al weg toen wij nog als verdediger speelden?
Deze dus:
http://battlelog.battlefi...how/64298000/4/184351504/
Ah, jij hebt het over die pot daarvoor ;)
Die was van mijn kant inderdaad slecht... jij speelde als een baas _/-\o_
:P

*server had ik expres opgezocht omdat ik eens rush wilde spelen, maar niet op de nieuwe mappen en niet met kinderadmins... en zonder belachelijk hoge tickets.
Dice servers zijn erg fijn dan!

[ Voor 82% gewijzigd door Superkiwi op 14-09-2012 08:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Haha, hij zet het report nog echt op GoT ook! :)

Leuke BF3 avond op een "All out rush" server van Dice. Ondanks een aantal laggende en MP7/P90 sproeiende easymode gamers me goed vermaakt!

Is de splashdamage van de AMTRAC generfd in de laatste patch, ofzo?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:32
Dynamix schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:08:
Haha, hij zet het report nog echt op GoT ook! :)

Leuke BF3 avond op een "All out rush" server van Dice. Ondanks een aantal laggende en MP7/P90 sproeiende easymode gamers me goed vermaakt!

Is de splashdamage van de AMTRAC generfd in de laatste patch, ofzo?
Ah, ik zat in dezelfde server. Alleen dan bij de tegenpartij. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Op de GoTLive site draait nu EzStats, op de pagina kun je de statistieken bekijken van de GoTLive A & B platoons en wat vergelijkingen maken. In feite bevat de pagina de data van BF3Stats, maar dan lekker binnen onze site. Daarnaast update ie automatisch de leden van de platoons (al kun je jezelf wel toevoegen), dus dat is gewoon erg handig. Werkt verder lekker snel en simpel.

Je kunt ook signatures aanmaken, maar daarbij wil ik ze liever alleen op het gotlive.nl domein gebruiken (ben geen CDN).

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
LuPo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:17:
[...]

Ah, ik zat in dezelfde server. Alleen dan bij de tegenpartij. ;)
Lang geleden dat wij jou online hebben gezien!

Eigenlijk doen wij onszelf best wel tekort op de console:

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Dynamix schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
[...]
Eigenlijk doen wij onszelf best wel tekort op de console:

[video]
Zeker. Daarom komt er ook eerst een nieuwe console of PC voordat er een nieuwe Battlefield in huis komt. Jammer als ik over moet stappen naar de Xbox, maar het gaat om de games. Ik overweeg nog steeds een nieuwe PC alleen voor BF3, maar ja; het is toch dik 500,-- die ik mijzelf dan tekort doe :)
vinom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:39:
Ondanks dat het op de PC is, wilde ik jullie deze toch graag laten zien...ben er zelf best wel trots op, ghehe :)
[video]
Een kabouter gespot op 1.34 :o
Wel een hele grote kabouter zo te zien.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 19:29
Ik koop pas weer een (grote) FPS als de PS4 er is. Of ik ben tegen die tijd overgestapt op de pc, kan ook nog. Al is Fifa spelen dan kut. :+

• LuPo
  • Laatst online: 13:32
Dynamix schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
[...]

Lang geleden dat wij jou online hebben gezien!
Klopt, tijdje geen BF gedaan maar lag hier wel op de plank hoor. Nu bezig om level 45 te worden. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Nieuwe update mbt de ac-130.....
Hello!

As anyone following me on twitter (twitter.com/gustavhalling) knows I have been very busy collecting feedback about the gunship in Rush the last 2 weeks and we have already made improvements yesterday, changing its spawntime from 60 to 90 seconds.

I am not finished yet however and late next week (19-20th) we are pushing out a new server with these tweaks.

Gunship initial spawntime tweaked from 15 to 60 seconds

This will fix the issue where gunship gunners can target defenders before the round starts
Gunship spawntime tweaked from 90 seconds to 120 seconds.

This will give defenders more time to “breath” before the gunship is respawned again.
Gunship “moving forward” delay between bases tweaked from 15 to 30 seconds

This will fix the issue where the attackers can parachute drop to the next base before the defenders can reach it
This is the 2nd step in balancing up the game mode which proves that the community are just much better at owning up on the servers than our in-house testing is =)

There is no shame in saying that the Gunship have been overpowered after launch but its not because we dont test it before hand.
As always even that we test 5 days a week at DICE + 60-80 QA for months YOU guys/girls play more hours together the first 2 hours after we release a new expansion!
http://www.gustavhalling....-tweaks-next-week-bf3-ak/

Ook op de klachten van de aanpassingen op de helikopters... :
Johnny Neat ‏@JohnnyNeat
@gustavhalling on another balance issue, choppers did need it, but now it's flipped to the negative. For balancing as is it needs power. No?

Gustav Halling ‏@gustavhalling
@JohnnyNeat infantry needed it badly since a chopper with a good pilot was invulnerable. Buy we will continue to monitor the balance
https://twitter.com/gustavhalling

Wat is er te monitoren dan ?
Dit voelt meer aan als "good news everyone, we managed to ruin the game even more!!". Dit soort dingen worden echt zonder testen toegevoegd. Maar de gunship is echt niet het enige probleem. Geef de defenders eens 3 tanks en een paar stationary op betere posities ofzo!

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-12-2025
Dat er iets aan de chopper kon gebeuren ok, maar zo ingrijpend als het nu is gaat veel te ver. Ze hadden de chopper ook gewoon ammo kunnen geven die je boven deployment weer aan kan vullen of zo iets. De flares weghalen is een veel te radicale wijziging.

Verder is de balans bij Rush inderdaad ver te zoeken maar komt dit vooral door het gunship. Aan het gebrek aan tanks heb ik me nog niet kunnen ergeren maar dat komt waarschijnlijk ook gewoon door dat gunship.

Wel heerlijk om C4 op die buggy's te plakken en dan andere voertuigen op te blazen, al twee avondjes me kostelijk vermaakt op die manier :).

De AK maps met al die voertuigen zijn wel slecht voor mn stats, ga veel te vaak onzinnig dood. Niet dat het boeiend is ofzo. Maar ik hoop wel dat de komende twee uitbereidingen meer lijken op de vanilla en back to karkand maps kwa grootte en stijl, niet meer zo geforceerd close quarters en nu extreem groot.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr Ton op 14-09-2012 20:15 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De chopper overheersing hadden ze mijns inziens veel beter kunnen oplossen door de damage door een 50cal (jeep, mouted gun, tank gunner, apc gunner etc) te verdubbelen, zodat je ze, evenals in BF2, ook met gewone voertuigen uit de lucht zou kunnen krijgen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• pa4jv
Over een half uurtje ben ik online, als ik alleen ben ga ik huilen.

:'(

• Geronimous
  • Laatst online: 05:21
pa4jv schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:59:
Over een half uurtje ben ik online, als ik alleen ben ga ik huilen.

:'(
* aai over de bol *

ben vanavond druk bezig Black Mesa (de MOD) (waaraan ik heb meegewerkt ;)) gedownload en werkend te krijgen. Zal wel shit draaien op mijn laptop, maar anders moet ik de oude game-pc weer werkend zien te krijgen... Als ik echt dramatisch faal, misschien ff BF...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• innerchild
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:52:
De chopper overheersing hadden ze mijns inziens veel beter kunnen oplossen door de damage door een 50cal (jeep, mouted gun, tank gunner, apc gunner etc) te verdubbelen, zodat je ze, evenals in BF2, ook met gewone voertuigen uit de lucht zou kunnen krijgen.
Helikopter overheersing voor de patch kon zo doorbroken worden als je als een team speelde. Als men de krachten bundelt dan kan je veel krachtiger overkomen. Tegen een krachtige helikopter ging ik ipv vliegen met de soflam spelen samen met mijn broer of in mijn eentje een soflam richten op de heli zodat deze bv met een gevecht met onze heli zijn flares liet vallen en daardoor kwetsbaarder werd.

Het echte probleem zit niet eens in die below radar, ook al flip ik daarvan. Het is de enorme wijkrijkte van een stinger. Ik weet wel bijna zeker dat dit komt omdat in Armored Kill je ook de AC-130 moet kunnen raken DUS de stinger hebben ze aangepast aan deze vlieghoogte wat dus ook gelijk de stinger in de normale mappen heeft aangetast.

Ik word zo moe van mensen die nu zeggen "Nu moet je skill hebben om te kunnen vliegen". Heeft niets met skill te maken meer. Iemand die dit zegt weet niet waar hij het over heeft.

Ik daag iedereen maar ook uit :P om die skill te tonen op OMAN bv. Ga maar in de heli zitten, ik knal je er zo uit. :P

Die gustav van dice moeten ze wat anders te blowen geven..
Mja als mensen bij Oman in Conquest nu bij B of A spawnen, kunnen ze in feite al je chopper neerhebben voordat je land bereikt, simpelweg vanwege het feit dat je flares niet snel genoeg herladen zijn om de 2e of 3e rocket te kunnen ontwijken. Staan ze met 2 man, dan kun je al vrijwel niets meer.

Overigens is de lock-afstand van de Mobile Artillery ook echt vreselijk lang. Die kan maarliefst 600 meter ver locken. Dus als je daar eenmaal de anti-air rockets hebt, is ie ineens wel zinvol. Helaas heb je dat ding niet als verdediger :')

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2012 21:30 ]

• innerchild
Martinspire schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:29:
Mja als mensen bij Oman in Conquest nu bij B of A spawnen, kunnen ze in feite al je chopper neerhebben voordat je land bereikt, simpelweg vanwege het feit dat je flares niet snel genoeg herladen zijn om de 2e of 3e rocket te kunnen ontwijken. Staan ze met 2 man, dan kun je al vrijwel niets meer.

Overigens is de lock-afstand van de Mobile Artillery ook echt vreselijk lang. Die kan maarliefst 600 meter ver locken. Dus als je daar eenmaal de anti-air rockets hebt, is ie ineens wel zinvol. Helaas heb je dat ding niet als verdediger :')
Yup klopt, dat doe ik nu sinds de laatste patch. Bij B eerst een ammo box droppen verderop aan het strand bij de rotsen en dan suicide plegen. Vervolgens terug komen bij b met een stinger (zonder squad dus loner ) en het is prijs schieten.

De hawk gaat er met 3 eraan. De viper gaat 9 van de 10 keer neer met 2 stingers. 1 disabled een viper en de 2de is prijs schieten. Zekers als een viper hoog vliegt en dan zijn flares uitzet. NO escape...

Als ik dan vervolgens fan mail krijg van geirriteerde spelers ( en dan zijn er een hoop ) dan geef ik het email adres door van gustav van DICE.

Zoveel mogelijk irriteren nu zodat men blijft klagen en ik hopenlijk hun telemetry kietel. ;)

Vind trouwens de opmerking ook wel goed :
Ze hadden de chopper ook gewoon ammo kunnen geven die je boven deployment weer aan kan vullen of zo iets. De flares weghalen is een veel te radicale wijziging.
Dus eigenlijk net als in BF 2. Geef een chopper geen oneindig ammo meer mee en als deze op is moet je weer nieuwe halen.

anyway back to OMAN om weer wat helis uit de lucht te knallen ;)
De chopper nerf merk ik vooral als ik zelf ga vliegen.
Ik was al een pannenkoek als het op vliegen aankwam, nu is het helemaal drama.
Dan maar in de jets proberen... maar met ongeveer 43 kills na 7uur vliegen is dat ook niet een succes te noemen :P Ik raak he-le-maal niks met die dingen...
En toch blijven proberen hè ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 14-09-2012 22:48 ]

Vanavond eventjes paar potjes TDM gespeelt op de nieuwe maps en dat bevalt wel. Alleen de sneeuwmap is niet echt leuk omdat je daar toch teveel clusterfucks hebt en erg veel irritante snipers, maar de rest is echt leuk. Afwisselende omgeving en layout met genoeg flanking of aanvalsmogelijkheden. Groot ook nog en zonder voertuigen nog best te pruimen. De eerste keer dat ik echt blij ben met de nieuwe maps iig. Mocht je dus eventjes genoeg hebben van de gunship, dan is het toch nog een aardig alternatief.

Maps zijn qua grootte gelijk aan de cq-vlaggen van firestorm (dus a b en c). Erg veel ruimte dus nog en het zorgt voor leuke potjes. SQDM nog niet geprobeerd maar ga er vanuit dat die maps wel even groot zijn. Als ze dit ook voor de huidige maps zouden doorvoeren, dan krijg je echt 10x leukere tdm potjes die een stuk anders zijn dan die uit cod (minder compact en afwisselender).

Ik kreeg bij de strandmap een beetje een nuketown gevoel, al is ie natuurlijk wel een stuk groter.

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Waarom hebben sommige servers als regel geen stinger/igla? :? Het andere team staat compleet te base rapen en dan msgen ze ook nog even dat ze willen dat je geen stinger gebruikt :( Wat een schijt potjes vanavond :(
Dice servers ftw :)
Geen regels, gewoon spelen.

dvdkiwi schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:26:
Dice servers ftw :)
Geen regels, gewoon spelen.
Geen controle, gewoon laggen.
Sorry hoor, maar vaak kun je al wel zien wat wel en niet mag (ik blijf dat soort regels overigens ook debiel vinden). Maar zonder fatsoenlijke balancing en kicken van laggers hou je nog maar weinig interessante potjes over. Je merkt dat mensen het adminmisbruik zat zijn, maar als Dice niets aan de netcode doet, dan blijf je dat houden want het komt nu al snel oneerlijk of fout over.

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 19:07

ThomasXCI

Mine!

Martinspire schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:53:
[...]

Sorry hoor, maar vaak kun je al wel zien wat wel en niet mag (ik blijf dat soort regels overigens ook debiel vinden). Maar zonder fatsoenlijke balancing en kicken van laggers hou je nog maar weinig interessante potjes over. Je merkt dat mensen het adminmisbruik zat zijn, maar als Dice niets aan de netcode doet, dan blijf je dat houden want het komt nu al snel oneerlijk of fout over.
Het irriteert mij wel dat balancing niet automatisch plaats vindt. Op een gegeven moment heeft het andere team een man meer, zij zijn sterker en mensen kunnen niet tegen hun verlies. Uiteindelijk smeren alle jankerds hem en speel je 3 tegen 9. :(

Dat adminmisbruik is ook frustrerend, je wordt echt al gekickt omdat ze vinden dat je te 'sterk' bent. Inclusief predicaat 'hacker'. Zo is de lol er snel af.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

innerchild schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:55:
[...]

Het echte probleem zit niet eens in die below radar, ook al flip ik daarvan. Het is de enorme wijkrijkte van een stinger. Ik weet wel bijna zeker dat dit komt omdat in Armored Kill je ook de AC-130 moet kunnen raken DUS de stinger hebben ze aangepast aan deze vlieghoogte wat dus ook gelijk de stinger in de normale mappen heeft aangetast.
De reikwijdte van de Stinger was belachelijk slecht. Voordat je een Jet kon locken was hij alweer buiten bereik. Daarom ben ik blij dat hij meer reikwijdte heeft gekregen.Zal hem in de toekomst wat vaker meenemen. Normaal gesproken loop ik met een Javelin en hoop op een laserlock.
HelaasPindakaas schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 02:15:
[...]

Het irriteert mij wel dat balancing niet automatisch plaats vindt. Op een gegeven moment heeft het andere team een man meer, zij zijn sterker en mensen kunnen niet tegen hun verlies. Uiteindelijk smeren alle jankerds hem en speel je 3 tegen 9. :(
Ik snap ook niet dat er geen autobalance tijdens de pot plaatsvind. Dit was DE manier geweest om potjes veel beter te balancen en leuker te maken. Als ik merk dat we met 3-4 man minder zijn en niemand zich geroepen voelt om naar ons over te stappen, kap ik er ook mee na een paar minuten. Heb weinig zin om nog meer als cannon fodder te fungeren.

Verder zou het inderdaad heel fijn zijn geweest als jets en heli's geen oneindig ammo hadden. Hierdoor kan een beetje piloot met gunner oneindig boven je blijven cirkelen, zonder dat je een echte kans krijgt om hem neer te halen. Met een reload boven de airstrip, zoals dit in het verleden was, krijg je wat ademruimte als tegenstander om je er weer uit te vechten.

[ Voor 43% gewijzigd door thunder8 op 15-09-2012 09:03 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• pa4jv
Martinspire schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:53:
[...]

Jij hebt het altijd maar over laggers he, is het niet gewoon jouw verbinding?
2 avondjes geleden 4 uur lang alleen op Dice servers gezeten...
Als ik een potje zoek is het meestal op een Dice server...
Ik kan niet zeggen dat ik last van lag heb of zo, dat komt echt maar heel sporadisch voor.

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

pa4jv schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:01:
[...]

Ik heb persoonlijk weinig last van lag, maar ik verlies om vage redenen vaak de verbinding met de server.
thunder8 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:58:

Ik snap ook niet dat er geen autobalance tijdens de pot plaatsvind. Dit was DE manier geweest om potjes veel beter te balancen en leuker te maken. Als ik merk dat we met 3-4 man minder zijn en niemand zich geroepen voelt om naar ons over te stappen, kap ik er ook mee na een paar minuten. Heb weinig zin om nog meer als cannon fodder te fungeren.

...
Ja dat is wel zo, als het te gek wordt stop ik ook. Maar het feit dat mensen niet overstappen komt waarschijnlijk door die types die hun k/d even hopen op te krikken. Ik kan me geen andere reden bedenken.
Dubbel xp?
Misschien vanavond eens proberen nog wat unlocks voor de jets, scout heli's en nieuwe voertuigen te halen...
Eerst Ajax kijken, daarna spelen :)

*hoopt niet op een hele avond nieuwe mappen*

• Mr Ton
[...]

Ja dat idee heb ik ook wel eens.. Als ik merk dat het niet zo lekker gaat check ik meestal even snel mn ping op mn laptop (ook via wifi aangesloten) en dan weet ik of het aan mij ligt of niet. Zo ja dan quit ik, niet dan soms ook of ik word pissig op mezelf en doe er een schepje bovenop :)

Van die echte laggers heb ik niet vaak last, soms dat ik denk he die is lastig te raken in Metro of zo maar ik kijk eigenlijk nooit waar ze vandaan komen. Heb ze toch bijna altijd sneller dood als zij mij, lag of geen lag. :P

In tegenstelling tot bij Fifa trouwens, daar kijk ik altijd aan het begin van de wedstrijd waar mn tegenstander vandaan komt, spelen tegen iemand van buiten de EU is echt niet te doen.

dvdkiwi schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:16:
Dubbel xp?
Misschien vanavond eens proberen nog wat unlocks voor de jets, scout heli's en nieuwe voertuigen te halen...
Eerst Ajax kijken, daarna spelen :)

*hoopt niet op een hele avond nieuwe mappen*
Zo snel al?

Ik ga vanavond ff all-out rushen. Beter zijn er tweakers online })

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

[...]

Nope, ping en snelheid zijn altijd ruim in orde, maar zodra er een Amerikaan op de server zit, heb ik daar last van en ik ben vaak niet de enige in de party. Als kogels tegelijk aankomen (dus dat het lijkt dat er 1 kogel is gevuurd die meteen dodelijk is), dan zit er een lagger in. Het lijkt er namelijk op dat als er 1 met een slechte verbinding in zit, de hele server zijn ping krijgt. Het is lastig te verklaren, maar de netcode is op dit moment gewoon een ramp. Gister had ik ook een paar potten waarvan ik dacht dat bepaalde mensen echt uit verwegistan kwamen of verder, maar dat waren dus gewoon europeanen (en er waren er nog 3 die er last van hadden in de game). Maar na het kicken van de buitenlanders uit de server, was het ineens weer normaal.

Ik kan toch niet de enige zijn die:
-Vaak doodgaat terwijl ik achter het hoekje sta
-Dood ga door een enkele kogel (alles komt in 1x aan)
-Ineens tegenstanders voor me zie die er enkele ogenblikken geleden totaal niet waren
-Flares/smoke (en in zekere zin ook ECM) gebruikt op het moment dat de rocket onderweg is of nog afgeschoten moet worden, maar toch geraakt wordt
-Hele magazijnen nodig heeft om mensen af te schieten (met veel hitmarkers) om vervolgens zelf door 2 kogels het loodje te leggen
-Eerder begin met schieten, maar toch doodga op het moment dat ik hem net zie omdraaien
-Als er veel buitenlanders in de server zitten, veel vaker tegelijk met mijn target dood ga, terwijl ik anders vaak veel sneller ben

En zo kan ik nog wel meer dingen bedenken waarvan je echt gewoon merkt dat er geen jota van klopt. Als jullie daar geen last van hebben heb je mazzel met het vinden van de servers, voer je weinig uit dat je niet in die situaties terecht komt of lag je zelf de pan uit.

^ Komt allemaal wel bekend voor, maar zeker niet zo vaak dat het een ramp is. Flares en ecm komt gewoon door falende werking, smoke nooit een probleem.

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Martinspire schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:50:
[...]

Nope, ping en snelheid zijn altijd ruim in orde, maar zodra er een Amerikaan op de server zit, heb ik daar last van en ik ben vaak niet de enige in de party. Als kogels tegelijk aankomen (dus dat het lijkt dat er 1 kogel is gevuurd die meteen dodelijk is), dan zit er een lagger in. Het lijkt er namelijk op dat als er 1 met een slechte verbinding in zit, de hele server zijn ping krijgt. Het is lastig te verklaren, maar de netcode is op dit moment gewoon een ramp. Gister had ik ook een paar potten waarvan ik dacht dat bepaalde mensen echt uit verwegistan kwamen of verder, maar dat waren dus gewoon europeanen (en er waren er nog 3 die er last van hadden in de game). Maar na het kicken van de buitenlanders uit de server, was het ineens weer normaal.

Ik kan toch niet de enige zijn die:
-Vaak doodgaat terwijl ik achter het hoekje sta
-Dood ga door een enkele kogel (alles komt in 1x aan)
-Ineens tegenstanders voor me zie die er enkele ogenblikken geleden totaal niet waren
-Flares/smoke (en in zekere zin ook ECM) gebruikt op het moment dat de rocket onderweg is of nog afgeschoten moet worden, maar toch geraakt wordt
-Hele magazijnen nodig heeft om mensen af te schieten (met veel hitmarkers) om vervolgens zelf door 2 kogels het loodje te leggen
-Eerder begin met schieten, maar toch doodga op het moment dat ik hem net zie omdraaien
-Als er veel buitenlanders in de server zitten, veel vaker tegelijk met mijn target dood ga, terwijl ik anders vaak veel sneller ben

En zo kan ik nog wel meer dingen bedenken waarvan je echt gewoon merkt dat er geen jota van klopt. Als jullie daar geen last van hebben heb je mazzel met het vinden van de servers, voer je weinig uit dat je niet in die situaties terecht komt of lag je zelf de pan uit.
Ja dat idee heb ik ook wel, al heb ik ook ronden dan gaat het echt lekker. Dus heb ook de indruk dat het aan mijn mood ligt. Ik kan mijn indruk dan ook niet echt onderbouwen :)
Wat zo snel al?
Dat het weer dubbel xp is, of omdat ik geen zin heb in een hele avond AK?
Dat laatste heeft niks te maken met de mappen, die zijn schitterend!
Heeft meer te maken met het aantal spelers.
12 spelers is veeel te weinig; heb nog geen leuke pot gespeeld op de nieuwe mappen.
Gisteren wel met Jeroen en Pa4jv bezig geweest en wat kills gemaakt, maar leuk/spannend is anders imo.

• innerchild

• pa4jv
Is dat leuk?

• innerchild
dvdkiwi schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:54:
[...]

Wat zo snel al?
Dat het weer dubbel xp is, of omdat ik geen zin heb in een hele avond AK?
Dat laatste heeft niks te maken met de mappen, die zijn schitterend!
Heeft meer te maken met het aantal spelers.
12 spelers is veeel te weinig; heb nog geen leuke pot gespeeld op de nieuwe mappen.
Gisteren wel met Jeroen en Pa4jv bezig geweest en wat kills gemaakt, maar leuk/spannend is anders imo.
2x xp ;).

w00p w00p, zojuist mijn 750 mvp ribbon gehaald (mvp1 that is). Op naar de 1000!

Edit:
Dankzij double xp, een heerlijk potje en het samenkomen van punten zojuist 63k punten in een potje van 10 minuten gehaald. Ofwel een SPM van 6300 _O-
Zaten dan ook 3 medals bij en kit service star en gun service star >:)

[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 16-09-2012 01:19 ]

Scout heli vliegen gaat steeds beter en ik kan iets tegen andere scout heli's doen maar poppetjes op de grond is door het lastige mikken nog niet makkelijk: check.

Jet vliegen gaat leuk maar andere jets uit de lucht halen of mannetjes of voertuigen op de grond uitschakelen lukt voor geen meter: check.

Heb nu, na 400 uur spelen, 45 jet kills (7 jet uren). Die assignment van 50 jet kills duurt nog wel een jaar...
Ik ga de rocket pods weer eens proberen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-01 21:19

Bullet NL

Eigen Wijs

Grrrrrr, vanavond lekker aan het knallen in BF3, ging prima. Krijg ik tot 3x toe een melding dat de Xbox de game disk niet meer kan lezen. Ik heb natuurlijk de game volledig op HDD staan, maar toch blijkt de XBox tijdens het game continu de BF3 disk nodig hebben. Vervolgens een andere games geprobeert, ook daar de zelfde problemen. Natuurlijk heb ik geen krasen op de disk of is hij vies.

Ben bang dat de Xbox richting MS kan voor een repair......

Ik heb wel massel, 1 november zou hij 2 jaar geworden zijn :D

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mr Ton
Bullet NL schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:45:
Grrrrrr, vanavond lekker aan het knallen in BF3, ging prima. Krijg ik tot 3x toe een melding dat de Xbox de game disk niet meer kan lezen. Ik heb natuurlijk de game volledig op HDD staan, maar toch blijkt de XBox tijdens het game continu de BF3 disk nodig hebben. Vervolgens een andere games geprobeert, ook daar de zelfde problemen. Natuurlijk heb ik geen krasen op de disk of is hij vies.

Ben bang dat de Xbox richting MS kan voor een repair......

Ik heb wel massel, 1 november zou hij 2 jaar geworden zijn :D
Dat vind ik heel apart.

Ik heb mijn Xbox wel eens zo kwaad uit gedrukt bij een potje Fifa 11 dacht ik dat hij omviel. Het schijfje zat er nog in en was volledig bekrast, maar werd nog wel herkend in het Dashboard als Fifa 11. Zodra je ging spelen crashte de game meteen. Ik heb toen een schijfje geleend van een maat en die geinstalleerd. Sindsdien kon ik de game gewoon spelen, als hij herkend werd in dashboard was het een kwestie van de game opstarten en als je dan geen melding kreeg binnen 5-10 seconden dan deed de game het volledig. Dat werkte in 50% van de gevallen dus soms moest je de game een paar keer opstarten voordat hij 'doorstart' maar als dat eenmaal was gebeurt kon je urenlang gamen zonder enig probleem.

Dat is al wel weer even geleden dus Microsoft kan wat veranderd hebben aan de Xbox maar destijds controleerde de Xbox dus alleen bij het opstarten van een game of de schijf aanwezig was.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Mr Ton schreef op zondag 16 september 2012 @ 02:18:
[...]

Dat vind ik heel apart.

Ik heb mijn Xbox wel eens zo kwaad uit gedrukt bij een potje Fifa 11 dacht ik dat hij omviel. Het schijfje zat er nog in en was volledig bekrast, maar werd nog wel herkend in het Dashboard als Fifa 11. Zodra je ging spelen crashte de game meteen. Ik heb toen een schijfje geleend van een maat en die geinstalleerd. Sindsdien kon ik de game gewoon spelen, als hij herkend werd in dashboard was het een kwestie van de game opstarten en als je dan geen melding kreeg binnen 5-10 seconden dan deed de game het volledig. Dat werkte in 50% van de gevallen dus soms moest je de game een paar keer opstarten voordat hij 'doorstart' maar als dat eenmaal was gebeurt kon je urenlang gamen zonder enig probleem.

Dat is al wel weer even geleden dus Microsoft kan wat veranderd hebben aan de Xbox maar destijds controleerde de Xbox dus alleen bij het opstarten van een game of de schijf aanwezig was.
Ik denk ook meer dat het komt door de manier van programeren. Feit is wel dat hij het zowel in MW3, Modern Warfare Black Ops, Forza 4 en Dead Island doet. 4 verschillende games van 4 verschillende makers. IK heb dan ook echt het idee dat het geen Battlefield probleem is maar echt een defecte diskdrive van mijn xbox.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:34:
Jet vliegen gaat leuk maar andere jets uit de lucht halen of mannetjes of voertuigen op de grond uitschakelen lukt voor geen meter: check.
Heb nu, na 400 uur spelen, 45 jet kills (7 jet uren). Die assignment van 50 jet kills duurt nog wel een jaar...
Ik ga de rocket pods weer eens proberen.
ik kan je wel een keer wat jet trucjes leren? heb nu 40uur in jet 1640 kills :)
Ik zag het op je battlelog ja... impressive _/-\o_
Truucjes zijn altijd welkom, want anders zijn het gewoon sight-seeing vliegtuigjes als ik erin zit :P
Het probleem is ook dat je vaak mensen zoals jij of King tegenkomt in een jet; die zijn te goed waardoor je echt geen kans maakt.

Mijn huidige loadout:
Airradar - flares - heat seakers

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2012 11:17 ]

• joshje
heat seakers veranderen voor guidid missle of rocket pods. in een dog fight moet je je kun leren gebruiken. want de meeste vliegen zo dat ze erg moeilijk te locken zijn. en met de gun hebben sommige niet door als je achter ze zit.
De beveiliging op de disc van BF3 is de XGD3. Die wil altijd even validaren of de schijf wel legaal is en daarvoor spint ie hem altijd op als ie gaat starten. Na een minuut of 5 volgt dan volgens mij nog een test en als ie niet correct is dan kapt ie ermee. Had ik ook bij mijn Rock Band 3 schijfje, die wilde op een gegeven moment ook niet meer afspelen omdat ie die controle niet goed doorkwam. En soms startte ie wel op, maar kapte ie bij het eerste nummer al.

Je kunt proberen om het schijfje te repareren met zo'n kitje, de kans is dan 70% ofzo dat ie wel weer werkt. Anders heb je echt een nieuwe disc nodig.

Fifa 11 en andere oude spellen hebben gewoon een andere beveiliging. Daardoor kun je die spellen installeren en zonder moeite afspelen omdat ie daar eigenlijk bijna niet naar de disc zelf kijkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 16-09-2012 12:35 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Martinspire schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:35:
De beveiliging op de disc van BF3 is de XGD3. Die wil altijd even validaren of de schijf wel legaal is en daarvoor spint ie hem altijd op als ie gaat starten. Na een minuut of 5 volgt dan volgens mij nog een test en als ie niet correct is dan kapt ie ermee. Had ik ook bij mijn Rock Band 3 schijfje, die wilde op een gegeven moment ook niet meer afspelen omdat ie die controle niet goed doorkwam. En soms startte ie wel op, maar kapte ie bij het eerste nummer al.

Je kunt proberen om het schijfje te repareren met zo'n kitje, de kans is dan 70% ofzo dat ie wel weer werkt. Anders heb je echt een nieuwe disc nodig.

Fifa 11 en andere oude spellen hebben gewoon een andere beveiliging. Daardoor kun je die spellen installeren en zonder moeite afspelen omdat ie daar eigenlijk bijna niet naar de disc zelf kijkt.
Het spel loopt zeer willekeurig vast, ook met downloadeble content die voor de 100% op de HDD staan, mijn Xbox komt met de zelfde melding in andere games. Zelfs games die nieuw uit de winkel komen. Ik weet gewoon zeker dat het niet door de schijfjes komt maar door een drive die de weg kwijt raakt.

Maar goed, de Xbox360 gaat gewoon onder garantie naar Microsoft....

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb battlefield 3 op de Xbox 360 en heb daarvoor premium aangeschaft.

Nu ga ik echter toch over op de PS3 omdat geen enkele vriend een Xbox 360 heeft, maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op een of andere manier de premium van de 360 over te zetten naar de PS3? Of is dit gewoon aan je account gekoppeld en op elk platform speelbaar?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Mick1990 schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:21:
Ik heb battlefield 3 op de Xbox 360 en heb daarvoor premium aangeschaft.

Nu ga ik echter toch over op de PS3 omdat geen enkele vriend een Xbox 360 heeft, maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op een of andere manier de premium van de 360 over te zetten naar de PS3? Of is dit gewoon aan je account gekoppeld en op elk platform speelbaar?
Is aan het platform gekoppeld. Dus als je op alle die 3 platformen premium wilt kunnen gebruiken, dan kost je dat 3x 50 euro

PS3 Battlefield premium edition is nu voor 50 euri's te krijgen (de game met premium erbij).
Dus niet de fout maken om de normale versie van BF3 te kopen ;)

Verwijderd

50 euro voor premium?!

Je kunt voor 40 euro genoeg MS points kopen...

• innerchild
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:09:
50 euro voor premium?!

Je kunt voor 40 euro genoeg MS points kopen...
PS3 Battlefield premium edition is nu voor 50 euri's te krijgen (de game met premium erbij).
Dus niet de fout maken om de normale versie van BF3 te kopen
innerchild schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:37:
[...]

Dus niet de fout maken om de normale versie van BF3 te kopen
Idd, is die ook los verkrijgbaar? In de psn store kost die iig 69 euro. En @ russian, psn tegoed is echt €50, werkt niet zoals ms points.

Inmiddels besloten dat armored kill er bij mij ook niet bijkomt. In plaats daarvan heb ik playstation plus 1 jaar aangeschaft. Als rush ook gaat vervelen dan gaat dit spel waarschijnlijk de kast in. Conquest heb ik niet veel meer zin in :P

offtopic:
Tip voor ps3 bezitters btw, ps+ is nu tijdelijk 37,50 voor een jaar en daar krijg je 10 games bij. Waaronder Red Dead Redemtion, Just Cause 2, Infamous 2. Littlebigplanet 2 en gedurende het hele jaar zullen daar nog meer AAA titels "gratis" bijkomen ;).

BatmanHorizon schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:51:
[...]

Idd, is die ook los verkrijgbaar? In de psn store kost die iig 69 euro. En @ russian, psn tegoed is echt €50, werkt niet zoals ms points.
http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/12196
BF3 premium edition.
;)

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-01 17:14

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hebben jullie ook last van dat na een gewicht dat je DC van server ? ( xbox )

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Motaro schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:27:
hebben jullie ook last van dat na een gewicht dat je DC van server ? ( xbox )
Nee, want alles blauw

Geen idee wat je bedoelt knul, verwoord het eens zodat er iets van te maken is...

• pa4jv
Net voor het eerst iemand gekickt uit frustratie. Gozer zat permanent te campen in de gebouwtjes op Armored Shield, met een rpg. :') Uno, hij gaat je een bericht sturen om je te zeggen dat ik een slechte admin ben! Maar dat wist je al. :+

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pa4jv schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:18:
Net voor het eerst iemand gekickt uit frustratie. Gozer zat permanent te campen in de gebouwtjes op Armored Shield, met een rpg. :') Uno, hij gaat je een bericht sturen om je te zeggen dat ik een slechte admin ben! Maar dat wist je al. :+
Gewoon trollen dan, ga met je heli hem neerknallen o.i.d.

• pa4jv
Geen flauw idee waar hij zat steeds, als ik een gebouwtje binnenliep kwam ik hem tegen. Toen ik hem bande stond er nog 1 gebouw overeind bij D, precies in dat gebouw zat ie weer. Flikker dan maar op. :')
Gisteren op de AK mappen ook best veel campers gezien.
En snipers die constant bij 1 vlag liggen te wachten op voer.
Dan kom je al zo weinig man tegen op die mappen, en dan wordt je afgeschoten door lame campertjes.
De eerste paar keren frustrerend, daarna met een quad door de bergen scheuren en hopen op een roadkill ;)

Het jet vliegen ging best aardig gisteren; met de rocketpods doe ik wel damage op voertuigen maar zelfs met pods + een strafe van de normale gun zijn ze vaak niet eens disabled.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pa4jv schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:33:
Geen flauw idee waar hij zat steeds, als ik een gebouwtje binnenliep kwam ik hem tegen. Toen ik hem bande stond er nog 1 gebouw overeind bij D, precies in dat gebouw zat ie weer. Flikker dan maar op. :')
Ik ken de maps van AK niet, maar als ik zo hoor dat hij in verschillende huisjes verblijft om een vlag te verdedigen of terug te cappen, wat is er dan mis mee? Klinkt nu alsof je hem gekicked/gebanned hebt omdat hij je een aantal malen afgeschoten heeft ;)

Mocht het zijn omdat hij RPG als voorkeurswapen gebruikt, dan ben ik van mening dat dat ook geen reden is of zou mogen zijn voor een kick/ban; het is een ranked server en dan is het niet toegestaan om wapens te verbieden.

Zodra ik op een kaart 'no C4 on flag' zie (met name in CQ), spawn ik bijvoorbeeld direct als support. Als de M26 'verboden' is, dan neem ik m mee. Weet je direct over een admin online is :+

Als je regeltjes wilt over wapengebruik dan maak je je server maar unranked.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

dvdkiwi schreef op maandag 17 september 2012 @ 06:56:

Het jet vliegen ging best aardig gisteren; met de rocketpods doe ik wel damage op voertuigen maar zelfs met pods + een strafe van de normale gun zijn ze vaak niet eens disabled.
In conquest moet je een soort rekensom maken voor armored vehicles. Eerste strafe net genoeg damagen zodat hij nog net niet is disabled (zodat ze niet wegrennen), desnoods geen pods maar enkel je gun legen. Tweede strafe afmaken door pods en gun te legen. Guided op jet werkt 50/50 aangezien de meesten nu smoke hebben, maar op jeeps werken ze prima.

In rush sloop je met je main gun een tank in 2-3 seconden (pods/guided niet per se nodig), veel spotten op de grond. Probleem is echter meer of je vrij spel hebt of niet ivm de andere jet (cq idem dito).

@ AllSeeyinEye, hij gaf al aan dat hij het voor een enkele keer deed. Zal die vast niet vaker doen O-) (<-- misschien omdat de server in een week verloopt :P).

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 17-09-2012 09:51 ]

Opvallend dat je met je jet geen armor stuk krijgt. Ik heb zo ongelofelijk vaak de laatste tijd dat ik door een enkele run al het haasje ben. Dat ik echt in 3 seconden door die main gun wordt gepakt. Slaat echt nergens meer op.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2012 09:53 ]

Martinspire schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:52:
Opvallend dat je met je jet geen armor stuk krijgt. Ik heb zo ongelofelijk vaak de laatste tijd dat ik door een enkele run al het haasje ben. Dat ik echt in 3 seconden door die main gun wordt gepakt. Slaat echt nergens meer op.
Ligt er dus aan wat je speelt, in rush ben je zo kapot, in conquest kost het iets meer moeite. Of is dat sinds de patch ook makkelijker geworden?

• Mr Ton
BatmanHorizon schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:56:
[...]

Ligt er dus aan wat je speelt, in rush ben je zo kapot, in conquest kost het iets meer moeite. Of is dat sinds de patch ook makkelijker geworden?
Rocket pods zijn wel wat versterkt volgens mij, zowel voor jets als voor choppers. Ik word nu ook vaker lastig gevallen door jets met pods maar ben nooit in een run dood. Daarnaast heb je het voordeel dat ze echt weg vliegen en je dus de tijd hebt om een veilige plek op te zoeken of te repairen. Tegen een chopper moet je direct raak schieten met je main gun.

Vind de AK maps niet echt geweldig moet ik zeggen.. Veel te veel voertuigen en randzaken waardoor er, in conquest, maar erg weinig spelers daadwerkelijk bezig zijn met het cappen van vlaggen. Tel er die vreselijke chopper nerf bij op en het feit dat ik veel te vaak onzinnig dood ga en ik ben er wel een beetje klaar mee. Alleen C4 quads zijn echt briljant, jammer dat je daarna vaak een paar honderd meter moet lopen.. :P

BatmanHorizon schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:56:
[...]

Volgens mij maakt dat geen fluit uit. Op Firestorm met Conquest en AK op die sneeuwmap is het me al een paar keer gebeurd dat ik gewoon met 1 run dood ben. Geen rocketpods, maar gewoon de main gun :')

Zelfs een LAV met bling-bling armor (reactive armor, je weet toch) was in 1 run stuk. Dus hoe ze dat doen is mij onbekend, maar het gaat echt zo snel dat je al vrijwel geen tijd hebt om uit te stappen omdat je niet direct doorhebt dat het door een jet komt of dat ie het gaat redden.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2012 10:59 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:58:
[...]
maar het gaat echt zo snel dat je al vrijwel geen tijd hebt om uit te stappen omdat je niet direct doorhebt dat het door een jet komt of dat ie het gaat redden.
Zodra je in een LAV / tank het geluid van regen op dakpannen hoort moet je eruit en rennen ;)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

AllSeeyinEye schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:08:
[...]

Zodra je in een LAV / tank het geluid van regen op dakpannen hoort moet je eruit en rennen ;)
Of de richting van de heli oprijden, halverwege eruit springen en repairen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

zAo schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:16:
[...]

Of de richting van de heli oprijden, halverwege eruit springen en repairen.
Heli klinkt niet als regen. Main gun van een vliegtuig wel. Daarnaast: een heli, waarbij gunner en piloot beiden op de tank focussen, is dood binnen 1 run. Die krijgt eerst namelijk een serie rockets op z'n dak en vervolgens een guided of de main gun. Daar kan je absoluut niets tegen beginnen, want eventuele engi's die onderwijl aan het repareren zijn worden door splash damage gedood.

Main gun van een Frogfoot/A10 is wel veel sterker dan een F18/Flanker. In rush zijn de jets easy mode, conquest was dat zeker niet zo. Voor de patch hoefde je iig niet te vrezen als je de gun van een F18/Flanker op je hoort/krijgt. Als het nu opeens wel heel sterk is ben ik benieuwd.
AllSeeyinEye schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:19:
[...]

Heli klinkt niet als regen. Main gun van een vliegtuig wel. Daarnaast: een heli, waarbij gunner en piloot beiden op de tank focussen, is dood binnen 1 run. Die krijgt eerst namelijk een serie rockets op z'n dak en vervolgens een guided of de main gun. Daar kan je absoluut niets tegen beginnen, want eventuele engi's die onderwijl aan het repareren zijn worden door splash damage gedood.
Vervang guided voor tv missile. Choppers zijn heerlijk sterk, maar te simpel om neer te halen (en pre patch ook makkelijk genoeg).

[ Voor 53% gewijzigd door KngfCnns op 17-09-2012 11:42 ]

AllSeeyinEye schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:08:
[...]

Dat snap ik, maar als ik net effe bezig ben om iemand uit zijn leiden te verlossen, dan valt het gewoon niet op dat ik binnen 1 seconde dood kan zijn.
Daarnaast is meteen uitstappen ook niet handig als je daarmee meteen in de line of fire komt te staan. Ik sta met mijn tank nog wel eens met infantry om me heen (niet lang hoor, maar ik sta niet vanaf 1 kilometer te schieten) en dan is meteen uitstappen niet handig.

Daarnaast is er niet eens tegen te repareren, wat gewoon volkomen bullshit is.

• joshje
is best logisch dat de gun van een A-10 of Frogfooot zo sterkt zijn tegen tanks omdat ze daarvoor zijn gemaakt zijn niks voor niks tankdestroyers. ik vind ze niet overpowerd want tegenwoordig met een stinger ben je zo neer

• pa4jv
AllSeeyinEye schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:32:
[...]

Ik ken de maps van AK niet, maar als ik zo hoor dat hij in verschillende huisjes verblijft om een vlag te verdedigen of terug te cappen, wat is er dan mis mee? Klinkt nu alsof je hem gekicked/gebanned hebt omdat hij je een aantal malen afgeschoten heeft ;)

Mocht het zijn omdat hij RPG als voorkeurswapen gebruikt, dan ben ik van mening dat dat ook geen reden is of zou mogen zijn voor een kick/ban; het is een ranked server en dan is het niet toegestaan om wapens te verbieden.

Zodra ik op een kaart 'no C4 on flag' zie (met name in CQ), spawn ik bijvoorbeeld direct als support. Als de M26 'verboden' is, dan neem ik m mee. Weet je direct over een admin online is :+

Als je regeltjes wilt over wapengebruik dan maak je je server maar unranked.
De combinatie campen + continue met een rpg spelen is voor mij genoeg om je eruit te flikkeren. :9

• innerchild
pa4jv schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:25:
[...]

De combinatie campen + continue met een rpg spelen is voor mij genoeg om je eruit te flikkeren. :9
Sorry maar hier moet ik AllSeeyinEye toch echt wel gelijk geven. Je klinkt als een abusive admin. Kan niet winnen... huilie doen en dan kicke.. man o man.. heb liever 3 cheaters voor me dan admins als jij in een spel. Je vind het blijkbaar nog leuk ook. Geen wonder dat mensen de servers mijden..

Verwijderd

@innerchild Whahahaha je neemt het nog serieus ook....Blijkbaar speel je niet veel of heb je nog nooit gespeeld met Tom ofwel pa4jv! Maarja dat terzijde.

Ik kan me zeker wel voorstellen dat je gekickt wordt door een admin als je niet aan de regels houd! In het begin was ik er ook niet blij mee maar ik heb me erbij neergelegd. Hoe irritant het af en toe ook is!
Als de regel zodanig belachelijk zijn ga ik lekker kwallen!

Je kiest altijd nog zelf op welke server je gaat spelen! Misschien is het verstandig om gewoon een de beschrijving te lezen voordat je domweg een server binnengaat. Ik vermijd regelmatig server welke aangeven dat je geen stinger of igla mag gebruiken.....

Ik vind gewoon dat de persoon welke de server heeft gehuurd ook mag bepalen wat de regels zijn! (al dacht ik daar voorheen anders over, maar EA doet er niets aan)

@iedereen: gisterenavond met Steppa, MacBlade, Jeroenimous en Spoenkill ff wat potjes TDM gespeeld op de AK maps! Hoe ziek is dat!! Echt relax, sneeuwmap is iets minder (veel snipers) maar bandar en shield WOW wat een leuke belevenis en zeker weer een nieuwe boost voor mij om BF3 te spelen!

Lekker snipen:
http://battlelog.battlefi...how/64909468/4/230420491/

Ownage pot:
http://battlelog.battlefi...how/64912887/4/230420491/

Spannende pot:
http://battlelog.battlefi...how/64916547/4/230420491/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 08:56 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:54:
Ik kan me zeker wel voorstellen dat je gekickt wordt door een admin als je niet aan de regels houd! In het begin was ik er ook niet blij mee maar ik heb me erbij neergelegd. Hoe irritant het af en toe ook is!
100% mee eens.
Echter: op de GoT server is de enige regel niet spwankillen/ geen voetuigen van de enemy spawn stelen.
Er wordt niks gezegd over campen, rpg's op infanterie etc...
Soms verbaas ik me er wel eens over hoe snel iemand wordt gekicked van de server, alleen omdat
ie een of meerdere admins wat te vaak afschiet.
Het woord "cheater" wordt te vaak gebruikt. Dit valt op de console echt wel mee, dus ik geloof niet dat we ieder potje er een in de server hebben zitten ;)

*deze week weer Europees voetbal dus BF3 staat op een laag pitje*

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2012 09:02 ]

Verwijderd

Ik weet niet of het woord cheater kunnen gebruiken....op de PC wel denk ik. Het is een gewoon een lekker woordje om te roepen hahaha. Hoe zou je kunnen cheaten op een console vraag ik me af?

Ik werd laatste gekickt van een server omdat de beste admin door mijn vliegkunst (welke beroerd is) niet meer op kon trekken en dood ging........zelfmoord....dan moet je mij maar niet volgen! Volgens mij valt het wel mee op onze server. Tot nu toe heb ik 1 persoon gebanned deze was de hele tijd bezig met spawnrapen en onze heli aan het stelen. Die gast was 2 keer gekicked door iemand anders maar bleef terugkomen en zijn daden herhalen!! dan krijg van mij een BAN!!
Heli's jatten is een instant ban inderdaad, da's logisch.

Maar als ik 1-7 sta tegen een mannetje (en dat gebeurt wel eens), betekent dat gewoon dat hij beter is dan ik, of hij heeft net wat meer geluk.
Vaak als er iemand net een keer teveel wordt afgeschoten gaat diegene zijn frustratie uiten door de tegenstander te kicken. Dan ben je geen juiste man op de admin-plek imo... hoe irritant die tegenstander ook is.

Stel dat ik tegen Joshje zou spelen, die zou mij 8 van de 9 keer afknallen, omdat hij gewoon veel beter is.
Als ik admin zou zijn zou ik 'm dan kicken met reden: "cheater"?
Complete bs natuurlijk.
Sommige lui zijn nou eenmaal beter/geniepiger dan jij. Deal with it.
Lag is een ander verhaal, maar ook daar merk ik niet zo heel vaak wat van, terwijl ik dat best vaak door de headset hoor.

*niet tegen iemand persoonlijk gericht, meer in het algemeen*

Verwijderd

Wie ben ik, wie ben ik......LOL wat een oudje met andre

Niemand is beter dan mij!!! Ze hebben gewoon lag of geluk Whahahaha!!!

En joshje heeft gewoon geluk hahaha ik moest zo lachen met Bolt sniper only (op HHH server)
TDM hij had het niet meer. Ik knalde hem steeds af hahaha. Joshje is gewoon goed niet de beste want dat ben ik natuurlijk hahahaha

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 09:31 ]

Daarom had ik het in het algemeen.
Iedereen weet natuurlijk dat je eerst Moulin hebt en dan pas de rest :P

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:54:
Ben ik niet met je eens. Ik heb een filter ingesteld dat zegt: ranked servers.

Uit de Rules of Conduct van EA:
Server Administrators are in violation of the EA Online Terms and Conditions if they enforce server rules on ranked servers that prohibit or severely limit players from using any roles, kits, weapons, vehicles, or other features of the game while playing on their server.
Oftewel: op een ranked server geldt dat als het kan, dan mag het, bug abusing daargelaten.

Wat mij betreft gaat EA met 2 admins eens een dagje streng filteren. Alles dat serverregels oplegt zouden ze vervolgens op unranked moeten zetten. Bij herhaling een ban voor de server eigenaar.

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:36:
[...]

Ben ik niet met je eens. Ik heb een filter ingesteld dat zegt: ranked servers.

Uit de Rules of Conduct van EA:

[...]

Oftewel: op een ranked server geldt dat als het kan, dan mag het, bug abusing daargelaten.

Wat mij betreft gaat EA met 2 admins eens een dagje streng filteren. Alles dat serverregels oplegt zouden ze vervolgens op unranked moeten zetten. Bij herhaling een ban voor de server eigenaar.
Post dan het gehele stuk:
Players are expected to abide by the EA Online Terms and Conditions while playing on ranked Battlefield 3 servers. You agreed to the EA Online Terms and Conditions when you established your EA Account.

The purpose of these Rules of Conduct is to illustrate how the EA Online Terms and Conditions apply when you play on ranked Battlefield 3 servers. Multiple or critical violations of the Terms and Conditions may result in the loss of online play or stat/award reset. Violation may also result in the termination of your EA Account and the loss of anything associated with it (such as points, tokens or in-game items).

The following are examples of conduct that is not permitted by the EA Online Terms and Conditions:
  • You are not permitted to use offensive soldier names or clan tags. Also, you may not actively encourage other players to violate the EA Online Terms and Conditions while in-game.
  • You may not organize any Clans or groups that are based on, or espouse, any racist, sexist, anti-religious, anti-ethnic, anti-gay, or other hate-mongering philosophy.
  • You may not attempt to interfere with, hack into, or decipher any data streams or transmissions to or from EA services, or use any application or software while using the Battlefield 3 services which are not approved by EA.
  • You may not exploit any bug or abuse any game system (such as the scoring or award systems) in an EA product or service. You may not intentionally use or share any bug found within any Battlefield 3 games, real or fictitious, regardless of whether or not it grants an unfair advantage. You will not directly or indirectly communicate the existence of any such bug to any other user of EA's games or services.
    • Examples of abuse include, but are not limited to:
      • Playing on restricted kit servers (knife, shock, and pistol only)
      • Taking turns killing, reviving, receiving ammo, etc.
      • Abusing world geometry to your advantage without risk
      • Exploiting vehicle damage to repair indefinitely
      • Creating a play environment which, by definition or action, creates an inflated scoring scenario
Ranked Server Administrators:
If you are an administrator of a ranked Battlefield 3 server (referred to below as a "Server Administrator"), you must also comply with the EA Online Terms and Conditions.
Server Administrators are in violation of the EA Online Terms and Conditions if they enforce server rules on ranked servers that prohibit or severely limit players from using any roles, kits, weapons, vehicles, or other features of the game while playing on their server. Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions include:
  • Running knife / pistol-only servers
  • Preventing players from using certain weapons or items (such as flash bangs or C4) or enforcing a "pistol only" or "knife only" server rule
Please note that server administrators also cannot boot other players just because they are ahead, killed you, etc. The player must be violating the EA Online Terms and Conditions (which may include violating the rules of the server, as long as those rules are in accordance with the EA Online Terms and Conditions, as mentioned above).

Server Administrators may implement and enforce rules that result in minor changes to gameplay behavior or styles as long as these are clearly stated before a player starts playing on a server. These rules typically introduce minor or limited restrictions on how a certain aspect of the game can be used, but do not create or promote an environment that would allow abuse of the scoring/award system. Examples of such rules that are acceptable are:
  • Disallowing repeated main base camping/attacking of bases that cannot be captured.
  • Limiting the use of mortars to a particular region of the map.
Server Administrators will also violate the EA Online Terms and Conditions if they (i) use offensive server names, server art or clan tags; or (ii) encourage other players to violate the EA Online Terms and Conditions while in game.
Exploit/Abuse Reports
  • To report players who are cheating or intentionally violating the Terms and Conditions (including scoring abuse, exploits, or map errors), use the following link:
  • You can also report unapproved software or applications which provide an unfair advantage or manipulate the game in a way it was not meant, to the PunkBuster staff at: research@evenbalance.com
  • To report a Battlelog avatar for violating the EA Terms of Service, please right click the offending avatar and select Copy Image URL/Link.
  • To report a platoon for violating the EA Terms of Service, please utilize the Report feature on Battlelog.
    • Find the offending platoon. To the right of the platoon name you will see a grey exclamation point. Click this exclamation point and select Report Platoon.
  • In all cases, please provide as much information as possible when making reports. EA's support staff will be the final decision makers regarding investigations. Intentional submissions of misinformation or false abuse reports can be considered a violation of the EA Terms and Conditions.
Oftewel, je mag mensen niet heftig beperken, maar hebt wel degelijk recht om bepaalde zaken te weren zoals base rapen en vliegtuigen jatten.

Wapens weren we op de GoTLive server nu niet. Als er echter weer zo'n overpowered/glitched wapen is zoals de USAS Frag, M26 of Aug Smoke een tijdje geleden waren dan wel.
Wel hebben we wat gedragsregels op de server, play fair, play the objectives. Wij balanceren de teams en kicken dus ook mensen die de balans verstoren

Hierbij moet je denken aan het spawnrapen, maar ook het niet aanvallen van de enemy jet of gunship maar in plaats daarvan lekker rondjes gaat vliegen of andere non-objective zaken. De reden hierachter is simpel: zonder fatsoenlijke jet red je het gewoon niet en dat is voor het hele team belastend. Ik heb al vaak zat gezien dat er meerdere mensen tegelijk joinen waarvan er 1 bij de tegenstander gaat zitten om in de jet geen gevaar te vormen zodat de rest lekker kan blijven rapen e.d. Ik vind het niet erg als de chopper wordt gejat op een potje als Sharqi Penisula, maar alleen als er nog maar een 1/4, 1/5 oid tickets over zijn. Als het al eerder is, kun je er al wel vanuit gaan dat ze het niet gaan redden. Natuurlijk kill ik hem niet meteen (meesten crashen toch binnen een minuut) maar als ik zie dat ie kills aan het halen is gaat ie lekker naar het andere team toe (hij wil tenslotte vliegen).

Waar ik de laatste tijd ook nog wel eens op kick is mensen die vanaf een nutteloze plaats gaan liggen sniperen (niet op de objectives of enemy aanlooproutes gericht) en mensen die een zwaar negatieve score halen. Als iemand 0/10 staat, dan is die gewoon niet goed genoeg. Ga maar op een andere server oefenen totdat je mee kunt komen. Wij verwachten gewoon wat kwaliteit van de spelers in de server. Dat zorgt ook voor leukere potjes omdat je niet binnen 5 minuten door 90% van je tickets heen bent (het is tenslotte belastend voor je team).

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook niemand kicken als het niet hoeft, maar om de server leuk en gebalanceerd te houden, moet je imo verder gaan dan "admins hebben hele beperkte vrijheid zodat iedereen kan spelen". Ik beschouw de onbekenden in de server als "Eikels" en ze hebben de mogelijkheid om mij onterecht te wijzen. Er zijn zoveel irritante gasten online die totaal niet teambevorderend spelen dat het niet leuk voor de rest is als je ze hun ding laat doen. Of dat nou spawnrapen is of mensen blokkeren door een deur te gaan, dat maakt voor mij niets uit. Lag hebben vind ik net zo erg, want iedereen heeft er last van, maar je hebt dan geen breuk van de voorwaarden. Effectief heb je geen poot om op te staan en dat is gewoon niet terecht.

En blijkbaar slaat het aan, want de server zit al weer enkele dagen een hoop uren van de dag vol. Zie ook steeds vaker weer mensen terugkomen (die de server in hun favorieten hebben staan) omdat ze gewoon lekker kunnen gamen zonder zich meteen te moeten ergeren aan hun team (dat doen de admins wel).

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
EA gaat trouwens niks doen aan onredelijk kickende admins. Reden:

Admins betalen geld voor hun server en EA wil geld. (Logisch)

Verwijderd

Nou ja wat Oogje zegt klopt wel er zijn nu eenmaal regel van EA waaraan gehouden moet worden maar de mensen houdt zich van nature niet aan de regels! EA doet er niets aan dus laat het lekker gaan!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:22:
Nou ja wat Oogje zegt klopt wel er zijn nu eenmaal regel van EA waaraan gehouden moet worden maar de mensen houdt zich van nature niet aan de regels! EA doet er niets aan dus laat het lekker gaan!
Want de spelers die op de servers komen houden zich zo aan regels? Sorry hoor, maar het aantal random gasten wat me een goede revive geeft (dus niet meteen weer neergeschoten worden) is per avond op 1 hand te tellen.

Verwijderd

Houden zich NIET aan de regels, dat doe ik op de weg ook niet!

Maar staat er in de regels dat je perse moet reviven dan??? Wat betreft rare revive tja niet iedereen is perfect. De meeste mensen die gerevived worden en meteen weer dood gaan willen na een revive meteen opstaan.....kijk eerst om je heen en knal met je handgun de tegenstander neer en sta dan pas op!

Ik moet zeggen dat ik gisteren met veel randoms zat en dat de samenwerking 3 potten achterelkaar super was! ik werd goed gerevived door randoms kreeg ammo en goed ondersteuning! Wat echter wel opvalt is het volgende: Ga je voor 21:00/21:30 spelen kom je veel kleuters tegen welke alleen maar aan de K/D denken en niet aan het teamplay of dergelijke zaken! Hoge KD maar dik verliezen....geen PTFO alleen maar kills maken...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 10:34 ]

• pa4jv
innerchild schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:41:
[...]

Sorry maar hier moet ik AllSeeyinEye toch echt wel gelijk geven. Je klinkt als een abusive admin. Kan niet winnen... huilie doen en dan kicke.. man o man.. heb liever 3 cheaters voor me dan admins als jij in een spel. Je vind het blijkbaar nog leuk ook. Geen wonder dat mensen de servers mijden..
Jep, ik ban iedereen de me killt. Mijn chopper neerhalen? Ban. Op mijn gunship afvliegen? Ban. Mij knifen? Ban. Mijn kant op kijken? Dan ben ik nog aardig, kick ik je alleen maar.

Ik ben de baas.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:29:
Houden zich NIET aan de regels, dat doe ik op de weg ook niet!
Precies mijn punt, ik ga er dan ook niet vanuit dat je goed meespeelt, dat moet je maar eerst bewijzen.
Maar staat er in de regels dat je perse moet reviven dan??? Wat betreft rare revive tja niet iedereen is perfect. De meeste mensen die gerevived worden en meteen weer dood gaan willen na een revive meteen opstaan.....kijk eerst om je heen en knal met je handgun de tegenstander neer en sta dan pas op!
Mijn punt is dat ik best mag verlangen dat mensen nadenken bij hun acties. Dat is ook onderdeel van PTFO. Ik zie enorm veel suicide revivers die liever 100 punten hebben dan een fatsoenlijke k/d of winst. Zodra je beweegt ben je je spawnprotectie kwijt (die ik overgens altijd kwijt lijk te zijn) en 9/10 lig je niet in de positie om je belager meteen neer te schieten. Rondkijken is leuk als je de ruimte hebt, maar rond de objective is het zo hektisch dat het vaak gewoon onmogelijk is om een goede revive te krijgen. Mensen kijken niet hoe iemand wordt neergeschoten, maar waar iemand wordt neergeschoten. Eerst even controleren wat de tegenstander doet en gedaan heeft, daarop inhaken (neerschieten indien nodig) en dan pas reviven. Je hebt toch nog aardig lang om iemand weer tot leven te wekken, dus benut die tijd dan ook.
Ik moet zeggen dat ik gisteren met veel randoms zat en dat de samenwerking 3 potten achterelkaar super was! ik werd goed gerevived door randoms kreeg ammo en goed ondersteuning! Wat echter wel opvalt is het volgende: Ga je voor 21:00/21:30 spelen kom je veel kleuters tegen welke alleen maar aan de K/D denken en niet aan het teamplay of dergelijke zaken! Hoge KD maar dik verliezen....geen PTFO alleen maar kills maken...
Voor 21u is het inderdaad apart, maar ook daarna heb ik vaak zat rampen potten. Vooral na 23/24u gaat het echt niet meer omdat er dan erg veel die-hards online zijn die óf campen óf laggy zijn. Als ik merk hoe vaak ik een kutpot heb als er een Amerikaan in zit, dan is dat gigantisch. Zit het vol met Europeanen, dan gaat het meestal wel en heb ik vaker het verlies aan mijn team of eigen acties te danken.

pa4jv schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
[...]
Jep, ik ban iedereen de me killt. Mijn chopper neerhalen? Ban. Op mijn gunship afvliegen? Ban. Mij knifen? Ban. Mijn kant op kijken? Dan ben ik nog aardig, kick ik je alleen maar.
Ik ben de baas.
Jij Pa4jv, bent een modderfocking baas!!! 8)
oOo

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
pa4jv schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
[...]

Ik ben de baas.
Inderdaad en niemand mag focken met de baas >:)

YouTube: Battlefield Friends - Administrator

Verwijderd

Ik vind de regel dat je geen ''pistol/knife'' etc only servers niet mag opzetten onzin. Als je je beperkt voelt tot een bepaalde kit ga je maar naar een andere server. Af en toe is het wel leuk om op zo'n server te spelen voor een beetje variatie.

Verwijderd

Het is onze server en we doen wat we zelf willen! Ook al zegt EA dat dat niet mag! Lees eerst de server description voordat je er daadwerkelijk ingaat. Als het je niet bevalt kan je gewoon weg je bent niet verplicht om op onze server te spelen. Er zijn nog zat servers waar kneuteradmins je kicken om niets.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:47:
Ik vind de regel dat je geen ''pistol/knife'' etc only servers niet mag opzetten onzin. Als je je beperkt voelt tot een bepaalde kit ga je maar naar een andere server. Af en toe is het wel leuk om op zo'n server te spelen voor een beetje variatie.
EA heeft liever dat je dat op een unranked server doet

Ik heb ook liever dat EA de vastlopers en de geluid-drops liever op een unranked server doet :P

Verwijderd

Kiwi had je trouwens al TDM op de AK maps gespeeld? Als je die sniper medal nog moet en de hand gun dan is de sneeuw map een goede om TDM te spelen.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:32:
Kiwi had je trouwens al TDM op de AK maps gespeeld? Als je die sniper medal nog moet en de hand gun dan is de sneeuw map een goede om TDM te spelen.
Al is dat dan ook meteen de slechtste TDM map in BF3. Andere AK maps gaan ook prima, maar als je moeite hebt met de sniper medal, dan vraag ik me af hoe hard je dan wel niet moet falen.

Verwijderd

Ja klopt inderdaad de grootste fail map voor TDM! Maar wel geinig om ff lekker te sniperen.

Tja ik heb er geen moeite mee. Maar waarom faal je als je moeite hebt met je sniper medal? (al is het woordje moeite nooit geroepen/geschreven) Ik snap niet dat mensen moeite hebben met de Melee Medal? of M-com deffender medal.

Sommige mensen hebben moeite met het behalen van de suppression medal! Zegt dat wat over falen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 13:58 ]

Pagina: 1 ... 117 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.