@Moulin:
Nope, nog niet :)
Ik pak in principe alleen mijn sniperwapen (M39 EMR met holo) als we conquest op Bazaar of Metro spelen.
Heb nu 29 ribbons, maar erg vaak snipe recon ik niet; hij komt wel ;)

@Martin:
Als iedereen toch zo goed was als jou..... _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2012 14:00 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:58:

@Martin:
Als iedereen toch zo goed was als jou..... _/-\o_
Liever niet! Dan had ik mijn M-com deffender medal en melee medal nog steeds niet!

En ik zou dan tevens koude voeten hebben!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:57:
Ja klopt inderdaad de grootste fail map voor TDM! Maar wel geinig om ff lekker te sniperen.

Tja ik heb er geen moeite mee. Maar waarom faal je als je moeite hebt met je sniper medal? (al is het woordje moeite nooit geroepen/geschreven) Ik snap niet dat mensen moeite hebben met de Melee Medal? of M-com deffender medal.

Sommige mensen hebben moeite met het behalen van de suppression medal! Zegt dat wat over falen?
Nee dat zegt wat over je skills, dan schiet je namelijk alles raak 8) :+

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

LOL heel mooi want zoveel heb ik er niet LOL

Verwijderd

LOL ik schiet alleen als het nodig is en niet wanneer er misschien
iemand om de hoek zou kunnen komen. :P

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:24:

Stel dat ik tegen Joshje zou spelen, die zou mij 8 van de 9 keer afknallen, omdat hij gewoon veel beter is.
Als ik admin zou zijn zou ik 'm dan kicken met reden: "cheater"?
Complete bs natuurlijk.
Sommige lui zijn nou eenmaal beter/geniepiger dan jij. Deal with it.
dot gebeurt me anders vaak genoeg. krijg ik altijd ook nog leuke berichtjes er achter aan als "aimbot!' of "**** Hacker" vind het altijd wel grappig :P
een ons woordje cheater is gewoon een stop woordje XD.
heb wel de laatste tijd dat ik een oranje driehoekje recht boven in mijn beeld krijg en vervolgens niks meer kan. terwijl me verbinding gewoon prima is :?
Jij bent onze huischeater toch Joshje :P

Eerst dacht ik dat McBlade de ubercheater was, maar nadat ik na een potje TDM 10-7 tegen hem stond in mijn voordeel heb ik hem tot noob gedegradeerd.

Moulin heb ik ook even van cheaten verdacht, maar iemand die niet eens claymore kills maakt verdient ook het predikaat cheater niet. Nog maar te zwijgen over zijn mortar-kills.

Pa4jv dan? Nee, die speelt wel goed, maar die blijft zo rustig dat hij wil dat wij denken dat hij de cheater is.
Daar trappen we niet in Tom.

Koenemans dan? Ook niet, die komt uit het oosten van het land, daar cheaten ze niet want daar wonen nog allemaal eerlijke mensen.

Jackal misschien? Gezien het gevloek van deze jongen zou hij wel een hele slechte cheater zijn haha :P

Jeroeniemoes komt uit Limburg... zie de uitleg Koenemans. Onmogelijk. Veel te zacht accent.

Tairino? Die is nog veel te jong. Als de cheaterpraktijken plaats vinden ligt hij al met z'n duim in z'n mond in z'n box te snurken...

• pa4jv
  • Laatst online: 27-01 19:29
Kut, gesnapt. :(
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:47:
Jackal misschien? Gezien het gevloek van deze jongen zou hij wel een hele slechte cheater zijn haha :P
Toch iemand die er in trapt })

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he doesn't exist"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Nu we toch aan het kloten zijn: Waarom gaat de PS3 divisie niet failliet??

Jeroenimous besteld elke dag een nieuwe controller ook de IKEA doet goede zaken inmiddels al een paar tafel met deuken afgevoerd naar de ABS en bij IKEA opnieuw gekocht door Jeroenimous hahaha :P ;)

Zelf denk ik dat ik maar een geluidsdichte ruimte maak want mijn kreten zijn niet mis! Gisteren schrok mijn oudste wakker van mijn piep piep piep piep kreet.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:21
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:20:
Nu we toch aan het kloten zijn: Waarom gaat de PS3 divisie niet failliet??

Jeroenimous besteld elke dag een nieuwe controller ook de IKEA doet goede zaken inmiddels al een paar tafel met deuken afgevoerd naar de ABS en bij IKEA opnieuw gekocht door Jeroenimous hahaha :P ;)

Zelf denk ik dat ik maar een geluidsdichte ruimte maak want mijn kreten zijn niet mis! Gisteren schrok mijn oudste wakker van mijn piep piep piep piep kreet.
Zit te denken aan een harde eiken tafel... maarja dan zit je weer zo vaak bij de eerste hulp... :P

Omdat ik zo'n goede zaken doe met Sony hebben ze me wel al een titanium controller toegezegd!

En Logitech gaat voor mij een headphone maken met noise cancelling afgestemd op mijn stem, dus jullie horen straks alleen maar een kabbelend beekje of ruisende oceaan.

:+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:04
Ik heb een tafel met een glasplaat voor me staan. Daar heb ik ook regelmatig op geslagen als ik weer gekilled werd door een cheater (of door mijn eigen onkunde,haha!)

Maar tot op heden blijft die glasplaat nog heel!

Verwijderd

schelden op de PS3 heb ik heel snel afgeleerd. Als ik ook maar iets op een wat boze toon fluister dan komt mijn hond me al meteen aflebberen :) (ik zit vaak op de grond voor de bank, dus dan heb ik meteen een hond op schoot zitten)
Waarschijnlijk heeft ze een minderwaardigheidscomplex waardoor ze zich overal voor aangesproken voelt, als ik begin te schelden als de aardappels overkoken dan staat ze ook al snel naast me :P

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:52:
[...]

Zit te denken aan een harde eiken tafel... maarja dan zit je weer zo vaak bij de eerste hulp... :P

Omdat ik zo'n goede zaken doe met Sony hebben ze me wel al een titanium controller toegezegd!

En Logitech gaat voor mij een headphone maken met noise cancelling afgestemd op mijn stem, dus jullie horen straks alleen maar een kabbelend beekje of ruisende oceaan.

:+
Mooier had je er niet op kunnen reageren _/-\o_
Jeroenimoes schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:52:
[...]
Godv&^@#&^#$, ik ben ook al bezig met m'n 8e controler, maar nog geen enkele reactie van Sony. :+

Moet wel zeggen dat deze die ik nu heb toch al meer dan een jaar heeft overleefd (record!!!!! d:)b ).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Ik heb 2 blauwe gekocht...
Deze zijn zo mooi van kleur dat ik het zonde vind om ze ergens tegenaan te gooien ;)
Ze gaan dan ook al best lang mee.
De standaard zwarte.... tja..... one shot one kill.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Changelist
• Fixed a bug where a new squad leader wasn’t chosen when the current squad leader left.
• MK1A3 fix to add flechette rounds instead of frag rounds in gun master mode for premium players(Non-premium already have flechette rounds).
• Fixed a bug with Squad Rush on Sharqi Peninsula where the user was spawned out of combat if they spawned in shortly after the first MCOM exploded.
• Stationary and mobile AA cannon damage has been reduced by 30% versus the Gunship.
• Jet cannon damage has been reduced by 50% versus the Gunship.
• The delay before moving the Gunship forward to a new base in rush has been increased from 15 to 30 seconds.
• The Delay between Gunship spawns has been increased from 90 to 120 seconds in rush.
• Initial delay before the Gunship spawns in rush has been increased from 15 to 60 seconds

Leuk die vertragingen maar lees ik nou goed dat stationary, mobile AA en Jet Cannon minder damage doen aan het gunship? GG Dice...
[message=38953101,noline]Conundrum51 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:02Leuk die vertragingen maar lees ik nou goed dat stationary, mobile AA en Jet Cannon minder damage doen aan het gunship? GG Dice...
Zo lees ik het inderdaad ook.
Het verbaasd me dat ze de igla en de stinger dan ook niet nerven op de Gunship.

Als ze nou ook de vliegtuigen tegen infantry en armor weer terugzetten van de frogfoot enzo, dan is het weer normaal spelen met een tank.

Overigens vind ik deze inzending voor de "Only in battlefield 3" challenge ook wel tof:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=o7bLHIUmrOQ]

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 19-09-2012 15:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Of ze geven de verdedigende partij in AK Rush gewoon 2 AA's. Een vaste en een mobiele ofzo.

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:29

codex

Geen OpenAI agent :)

Net een geinig potje CQ, ik speelde met de SPAS + SLUGS, de hackusations vlogen me om de oren. Gelukkig had ik een admin als tegenstander die niet moeilijk deed:
http://battlelog.battlefi...how/44133894/1/247903762/

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32

PSN ID = steppa87

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

reemprive schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:34:
Net een geinig potje CQ, ik speelde met de SPAS + SLUGS, de hackusations vlogen me om de oren. Gelukkig had ik een admin als tegenstander die niet moeilijk deed:
http://battlelog.battlefi...how/44133894/1/247903762/
Volgens mij post je in het verkeerde topic ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• pa4jv
Tyfus, log ik in bij PSN, doet ie het niet. Kijk ik naar het wachtwoord, een of andere reeks van +- 50 tekens. :| Niet van mij dus. Emailadres en wachtwoord gewijzigd, maar kan niet meer inloggen bij EA Online. Battlelog werkt ook niet meer, vermoed dat het hier iets te maken mee heeft.

http://www.eurogamer.net/...-abundant-access-to-stars

Denk dat mijn account gebruikt is om goedkoop wat spelertjes op te pikken.
pa4jv schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:06:
Tyfus, log ik in bij PSN, doet ie het niet. Kijk ik naar het wachtwoord, een of andere reeks van +- 50 tekens. :| Niet van mij dus. Emailadres en wachtwoord gewijzigd, maar kan niet meer inloggen bij EA Online. Battlelog werkt ook niet meer, vermoed dat het hier iets te maken mee heeft.

http://www.eurogamer.net/...-abundant-access-to-stars

Denk dat mijn account gebruikt is om goedkoop wat spelertjes op te pikken.
Behoorlijk kut voor premium en je andere game content denk ik :-(. Hoop dat t goedkomt...

Maar voor bf3 gewoon ff lekker een nieuw accountje maken en daar serieus mee spelen of gewoon lekker trollen in de tussentijd :P.

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 20-09-2012 19:40 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
Ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen, dan gaat het de kast in en boycot ik EA voor de rest van mijn leven. :(
pa4jv schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:32:
Ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen, dan gaat het de kast in en boycot ik EA voor de rest van mijn leven. :(
Opnieuw beginnen is zo erg niet, mits je het spel nog leuk vind :P. Rang en stats boeien je volgens mij niet, indien wel dan worden je stats waarschijnlijk beter. Alleen unlocks is minder fijn, maar je krijgt toch snel de nuttigste dingen :P.

• pa4jv
Nee het gaat me juist om de unlocks. De nuttige dingen heb je niet, en ik vind het niet leuk genoeg meer om eerst door uren ploeteren te gaan voor je eindelijk unlocks hebt waar je echt wat aan hebt.

EA gaat niets voor me doen trouwens, zoveel is wel duidelijk. :')
pa4jv schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:47:
Nee het gaat me juist om de unlocks. De nuttige dingen heb je niet, en ik vind het niet leuk genoeg meer om eerst door uren ploeteren te gaan voor je eindelijk unlocks hebt waar je echt wat aan hebt.

EA gaat niets voor me doen trouwens, zoveel is wel duidelijk. :')
Haal borderlands 1, is vast cheap. Ik zoek mensen voor coop, kan daarna gelijk over naar deel 2 die heel goed schijnt te zijn (92 metacritic: tov 85 voor bf3 :P).

• pa4jv
Borderlands wil ik al halen ja. :D Is deel 1 nodig om 2 te spelen, als in verhaallijn oid? :P
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:50:
Borderlands wil ik al halen ja. :D Is deel 1 nodig om 2 te spelen, als in verhaallijn oid? :P
Geen idee eigenlijk. Er is een campaign die je alleen of met vier man kan spelen. Geen echte multiplayer maar een "singleplayer" met coop voklgens mij. Je zal deel twee vast kunnen oppikken zonder probleem. Maar je kreeg deel één bij ps+, dus ik loop eerst ff daar doorheen :P[/offtopic]

• pa4jv
Ik ga wel door voor 2 dan, hoef ik 1 niet te kopen. Ik weet niet of je SinergyX en hollandhards kent? Denk dat die het ook wel gaan spelen. :P

Verwijderd

Wat een stelletjes *************************** bij EA zeg. Omdat zij hun shit niet voor elkaar hebben ben jij je account kwijt? En vervolgens vertikken ze het dus ook nog om maar een vinger uit te steken...
Diep triest daaro :(

• pa4jv
Gisteren 2 uur aan de telefoon gehangen, met ongeveer iedereen bij EA NL gesproken, snappen mijn verhaal, wilden me unbannen maar dat kon niet omdat het de engelse Fifa-afdeling was die me geband heeft. Ze zeggen dat ze er wat aan gaan doen maar je kent EA, dat gebeurt niet. :P
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:03:
Gisteren 2 uur aan de telefoon gehangen, met ongeveer iedereen bij EA NL gesproken, snappen mijn verhaal, wilden me unbannen maar dat kon niet omdat het de engelse Fifa-afdeling was die me geband heeft. Ze zeggen dat ze er wat aan gaan doen maar je kent EA, dat gebeurt niet. :P
Heb je die exploit van Fifa 13 gebruikt dan? Anders sta je wat sterker

• pa4jv
Nee, maar wel iemand anders via mijn account. Dinsdag op woensdagnacht is mijn PSN gehackt, email en wachtwoord aangepast en mijn oude email en wachtwoord van PSN was dezelfde combinatie als mijn EA-account. Ik vermoed dus dat het een 'bekende' is, maar kom daar maar eens achter.

Gelukkig heb ik mijn PSN wel weer terug, maar wel kut dat ik nooit meer iets van EA online kan spelen.
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:31:
Nee, maar wel iemand anders via mijn account. Dinsdag op woensdagnacht is mijn PSN gehackt, email en wachtwoord aangepast en mijn oude email en wachtwoord van PSN was dezelfde combinatie als mijn EA-account. Ik vermoed dus dat het een 'bekende' is, maar kom daar maar eens achter.

Gelukkig heb ik mijn PSN wel weer terug, maar wel kut dat ik nooit meer iets van EA online kan spelen.
Gewoon doorzeuren bij de EA support. Als je wat bewijslast kunt vinden dat je op dat moment niet online was of dat je wachtwoord gewijzigd is oid, dan kunnen ze er mogelijk nog wel wat aan doen. Dus ook al is het geen waterdicht bewijs, zorg ervoor dat je het idee geeft dat het echt niet jouw schuld is.

EA is redelijk streng met dit soort zaken ( :') ) maar er is heus wel wat mogelijk.

Microsoft is overigens ook erg strict met abuse e.d. Daar lukt het ook niet om je account zomaar te unbannen.

Probeer anders eens te bellen ipv mailen/chatten. Zeg desnoods dat ze al je Fifa 13 voortgang kunnen verwijderen/weghalen, maar dat je andere games niet kwijt wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 21-09-2012 11:00 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Rush is na de serverside patches nog steeds ruk. Ik eis een setting om de noobship uit te kunnen schakelen!

• pa4jv
Martinspire schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:59:
[...]
Gewoon doorzeuren bij de EA support. Als je wat bewijslast kunt vinden dat je op dat moment niet online was of dat je wachtwoord gewijzigd is oid, dan kunnen ze er mogelijk nog wel wat aan doen. Dus ook al is het geen waterdicht bewijs, zorg ervoor dat je het idee geeft dat het echt niet jouw schuld is.

EA is redelijk streng met dit soort zaken ( :') ) maar er is heus wel wat mogelijk.

Microsoft is overigens ook erg strict met abuse e.d. Daar lukt het ook niet om je account zomaar te unbannen.

Probeer anders eens te bellen ipv mailen/chatten. Zeg desnoods dat ze al je Fifa 13 voortgang kunnen verwijderen/weghalen, maar dat je andere games niet kwijt wilt.
Bellen heb ik natuurlijk al gedaan, maar volgens mij staat de telefoon roodgloeiend bij EA UK. :') Ik heb ook al de mail dat mijn password veranderd is doorgestuurd, gezegd dat ze Fifa gerust gelocked mogen houden en weet ik veel allemaal wat. Het probleem is dat webapp niet eens gehackt is maar je gewoon 2 getalletjes kon veranderen en je had alles gratis, denk dat EA zo pissed is dat ze er niet eens naar kijken. Ik geloof er niet meer in, heb al Uncharted 3, Sleeping Dogs en Borderlands 2 besteld. Heb ik wat te doen. :+

Ik zie net wel dat ik nog BC2 kan spelen, dat is niet van EA. Als ik jullie mis gaan we dat maar doen. O+
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:25:
[...]

Bellen heb ik natuurlijk al gedaan, maar volgens mij staat de telefoon roodgloeiend bij EA UK. :') Ik heb ook al de mail dat mijn password veranderd is doorgestuurd, gezegd dat ze Fifa gerust gelocked mogen houden en weet ik veel allemaal wat. Het probleem is dat webapp niet eens gehackt is maar je gewoon 2 getalletjes kon veranderen en je had alles gratis, denk dat EA zo pissed is dat ze er niet eens naar kijken. Ik geloof er niet meer in, heb al Uncharted 3, Sleeping Dogs en Borderlands 2 besteld. Heb ik wat te doen. :+

Ik zie net wel dat ik nog BC2 kan spelen, dat is niet van EA. Als ik jullie mis gaan we dat maar doen. O+
Ze hebben bij EA (en andere gamebedrijven) wel vaker enorm veel bans uitgedeeld om het later weer allemaal terug te draaien, maar momenteel is een ban uitdelen even sneller, dan alles individueel uit te gaan zoeken. Het levert ze alleen weinig goodwill op.

• pa4jv
Jep, voorlopig vermijd ik alles waar EA op staat en als ik zo rond lees velen met mij. :P

Verwijderd

Ik wou nog wel FIFA13 aanschaffen voor mijn kleine jongen......maar denk dat ik dat maar niet doe!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 14:07 ]

• pa4jv
Kun je gewoon doen hoor, wel zorgen dat je PSN-wachtwoord sterk is. :P

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:25:
[...]
BC2 is wel van EA hoor, volgens mij loopt de multiplayer alleen via een ander kanaal dan tegenwoordig (BF3,FIFA e.d.). Laat me maar weten als je een keer zin hebt in een paar potjes, ik speel tegenwoordig bijna alleen nog maar BC2 (BF3 staat in de koelkast totdat ik het weer leuk vind :p)

• pa4jv
Ik zie het.

'You have been banned.'

Confronterend. :P

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@Pa4jv: klote, man. Sterkte ermee!

@BF3: hoe is het in godsnaam mogelijk om die ene kill met de eod bot te krijgen? Ben nu 4 sessies lang zo'n 2 uur aan een stuk met dat k#tding in de weer geweest:
- besturing is ruk, maar zal hopelijk ooit nog wel wennen
- iemand doodrijden kan kennelijk niet, tig keer geprobeerd, full speed heuvel af over de lengte over een sniper en hij leeft nog
- iemand dood torchen gaat dusdanig traag dat ze direct doorhebben dat er iets gebeurd en weg zijn ze om vervolgens gelijk de bot af te maken
- een voertuig is dusdanig sterk dat ik het tot noch toe nooit lang genoeg overleefd heb (de bot dus) om iets kapot te krijgen. Even daargelaten dat het nog bijzonder lastig is ook om die bot naast een rijdend voertuig te houden, want een kiezel op de weg en je maakt weer salto's en het is weer afwachten waar en hoe je terecht komt....

Ik weet wel dat zodra ik ooit besluit om een stuntcar te nemen, het zo'n bot wordt. Man, qua physics zijn ze van papier, ik heb nog nooit iets in BF3 zoveel salto's en 360 en 720s zien maken :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:34:
Ik zie het.

'You have been banned.'

Confronterend. :P
dafuq? is BC2 via dezelfde weg geblocked?
Kan trouwens best wel kloppen. Ze hebben ons toen allemaal gek lopen maken om al onze BF games op 1 account te mergen en ons te belonen met een kekke "Veteran Status" :/
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:38:
Ik weet wel dat zodra ik ooit besluit om een stuntcar te nemen, het zo'n bot wordt. Man, qua physics zijn ze van papier, ik heb nog nooit iets in BF3 zoveel salto's en 360 en 720s zien maken :P
Ik kan me nog een avondje EOD botten herinneren met GoT _/-\o_ Is nog ergens een filmpje van als het goed is :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 14:41 ]

@Pa4jv: Dat is mooi k#t man...
Succes ermee, hoop dat ze het weer ongedaan gaan kunnen maken.

@Allseeyineye:
Ik heb de mijne gehaald als verdediger op Karg (rush). De EOD bot had ik bij mcom A (eerste set) neergezet, uit het zicht.
Zodra de vijand ging armen er naartoe rijden en doodtorchen :P
Is me 2 keer achter elkaar gelukt.

Tip voor de bsturing: Als je rijdt en je wilt stopppen, druk dan gas en rem tegelijk in. Staat ie meteen stil ;)

(werkt niet meer).

[ Voor 193% gewijzigd door KngfCnns op 22-09-2012 10:46 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Sporen van zn misdaad aan het verwijderen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:30:
Sporen van zn misdaad aan het verwijderen ;)
;)

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 22-09-2012 10:46 ]

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 23:41
@Pa4jv: klote, man. Sterkte ermee!

@BF3: hoe is het in godsnaam mogelijk om die ene kill met de eod bot te krijgen?
Sniper opzoeken en dan er achter deployen..
Nog mensen online?

Ik heb al bijna een week niet gespeeld, én ben niet in Haren geweest dus ik heb zin om wat mensen af te knallen :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:29

codex

Geen OpenAI agent :)

edit: verkeerde topic!

[ Voor 168% gewijzigd door codex op 22-09-2012 23:32 ]

Verwijderd

Hoi ...Ik heb gisteren BF3 gekocht voor de xbox en ik ben een total noob .dwz mijn k/d gaat niet eens zo slecht . ik eindig meestal wel in de plus . ik speel nu eigenlijk nog alleen team deathmatch .De rest is me nog te overweldigend Maar heeft iemand tips ? Alles is welkom .ik heb zelfs al moeite met het spawnsysteem ( hoe dat werkt ). Ook zie ik dat alhoewel ik beter heb gespeeld een ander soms veeeel meer punten heeft . Ik strooi nu maar met die medkits . Meer manieren om mijn team te helpen ken ik nog niet Tips ?.Ik kom van Call of Duty af ( k/d 1.8) dus niet echt goed ook niet slecht.
Ik las hierboven al iets van team perk ? Nou laat ik geen idee hebben waar de beste man het over heeft
Alle tips zijn welkom ( hoe simpel of vanzelfsprekend dan ook ) .
Ik zou het leuk vinden om met anderen ook te spelen en te leren ( xbox)
Mijn gamertag is : VICE CITY xNL

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:02:
Hoi ...Ik heb gisteren BF3 gekocht voor de xbox en ik ben een total noob .dwz mijn k/d gaat niet eens zo slecht . ik eindig meestal wel in de plus . ik speel nu eigenlijk nog alleen team deathmatch .De rest is me nog te overweldigend Maar heeft iemand tips ? Alles is welkom .ik heb zelfs al moeite met het spawnsysteem ( hoe dat werkt ). Ook zie ik dat alhoewel ik beter heb gespeeld een ander soms veeeel meer punten heeft . Ik strooi nu maar met die medkits . Meer manieren om mijn team te helpen ken ik nog niet Tips ?.Ik kom van Call of Duty af ( k/d 1.8) dus niet echt goed ook niet slecht.
Ik las hierboven al iets van team perk ? Nou laat ik geen idee hebben waar de beste man het over heeft
Tip 1: K/D is niet echt van belang in BF3. (lees: in geen enkele BF game)

Tip 2: Ga gewoon lekker Conquest spelen, dan leer je ook veel sneller hoe je met de verschillende classes je team kunt helpen.

Tip 3: Team Perk zal wel 'Squad Perk' moeten zijn, dit zijn bepaalde boosts die je squad meekrijgt als je ze selecteert. Iedereen kan 1 verschillende perk selecteren; dit kan b.v. Ammo, Suppression of Speed zijn. (let goed op welke perk de rest van je squad heeft; ze stacken namelijk niet)

Tip 4: Join het GoT XBOX360 platoon (gotlive o.i.d.). Ze hebben een hele eigen community, dus die mensen helpen je vast wel verder. Martinspire van dit forum schijnt volgens mij een beetje de "Don" van dit geheel te zijn, scroll even door dit topic heen en dan vindt je hem wel. :)

Verder gisteravond weer een keer lekker gespeeld! Was echt weken geleden dat ik een beetje schik heb gehad met BF3, was MW3 aan het spelen maar dat wou gewoon even niet lukken. Mijn (nu niet zo) geheime formule in BF3: CQ+Hardcore mode+Vanilla maps.
Snap echt niet dat ik nooit eerder Hardcore heb gedaan in BF3 (deed niets anders in BC2) dit maakt de game zoveel leuker. Tel daarbij de vanilla maps op die ik al maanden niet meer had gespeeld (Seine Crossing, Metro, Grand Bazaar etc.) en mijn avond kon niet meer stuk. Als dit zo doorzet ben ik weer back in business bij BF3 :)F

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

@BF3: hoe is het in godsnaam mogelijk om die ene kill met de eod bot te krijgen? Ben nu 4 sessies lang zo'n 2 uur aan een stuk met dat k#tding in de weer geweest:
- besturing is ruk, maar zal hopelijk ooit nog wel wennen
- iemand doodrijden kan kennelijk niet, tig keer geprobeerd, full speed heuvel af over de lengte over een sniper en hij leeft nog
- iemand dood torchen gaat dusdanig traag dat ze direct doorhebben dat er iets gebeurd en weg zijn ze om vervolgens gelijk de bot af te maken
- een voertuig is dusdanig sterk dat ik het tot noch toe nooit lang genoeg overleefd heb (de bot dus) om iets kapot te krijgen. Even daargelaten dat het nog bijzonder lastig is ook om die bot naast een rijdend voertuig te houden, want een kiezel op de weg en je maakt weer salto's en het is weer afwachten waar en hoe je terecht komt....

Ik heb het gedaan op die donkere Tehran Highway map. Ben net buiten de basis in een hoekje gaan liggen, EOD bot deployen en dan via 1 van de grote wegen naar de middelste vlag sturen. Daar laten wachten tot een voertuig de vlag probeert te claimen en dan rustig eronder rijden. Dan kan je het voertuig detroyen zonder dat ze de EOD Bot snel zien. Rij je te snel naar het voertuig, gaat je EOD bot kapot bij contact.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

1. Meld je aan bij www.gotlive.nl Dat is zo'n beetje het verzamelpunt van Got Xbox-ers.
2. Zorg dat je een goede headset hebt en zet die (duh) uiteraard op tijdens het spel
3. Voeg een paar mensen toe van de gotlive community in je xbox friendslist (Martinsprie, MRE Inc, GiveMeThoseTags, XSNL)
4. Kom in de avonduren (ik ben zelf meestal wat later, tegen 22:00 uur) online en join de xbox party zodat je met ons kunt praten.
5. Wij voorzien je wel van tips ed.
6. Zorg dat je je een beetje inleest in de game, dat wil zeggen, leer hoe je enemies moet spotten met start knop op je controller (die kleine zwarte rechts naast de grote Xbox knop)
7. Zet de knop om van COD loner naar BF3 teamplayer.
8. Communiceer !!! Dus als je een groepje vijanden zien, laat dat weten aan de rest.
9. Houd het netjes in de party chat, dus geen K (enge bijna ongeneeslijke ziekte) woorden.
10. Verstand bijna op nul :D

Spawn systeem is makkelijk. Zorg dat je in een squad komt te zitten. Als je in het spawn scherm zit, dan zie je linksboven je squad staan. ZIjn de namen uitgegrijsd, dan zijn je squad maten of dood, of ze liggen op een plek waar je niet op ze kunt spawnen. Zijn ze groen en je selecteert je squad mate, dan kun je recht op de kaart zien waar hij zich bevindt. Als dat een goede positie is, dan druk je op A en dan spawn je dus op je squad genoot en kom je dus op het slagveld naast hem te staan om hem direct te kunnen ondersteunen.

Sta je in je eentje op een goede positie, geef dit dan door aan je squad genoten zodat die dan op je kunnen spawnen. Vaak is het beter om even te wachten met een aanval en op je squad genoten te wachten dat in je eentje COD style het hele vijandige team probeert af te slachten wat je toch niet lukt.

Edit: BF3 is ook mijn eerste BF3 game. Ook altijd COD gespeeld. Ik was in het begin ook een n00b, maar krijg het steeds beter onder de knie, dwz, ik doe lekker mee. Kijk ook eens wat filmpjes, bv de Top 10 Plays BF3 van HazardCinema op Youtube (geluid aanzetten voor leuk commentaar van Boo): YouTube: Hazard Cinema Top 10 Battlefield 3 Plays :: Episode 18

Lekker potje van mij gister op Metro CQ Hardcore: http://battlelog.battlefi...how/64706726/2/226915812/

En dat voor een BF3 n00b ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 24-09-2012 09:53 ]

XBL: MRE Inc

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik kan je de video's van RivalXFactor adviseren: How to be a better noob.
Zoals MRE het stelt lijkt het wel veel werk, maar het hoeft niet hoor. Wij gamen tenslotte ook voor onze lol en daar gaat het toch uiteindelijk om?

In ieder geval is even aanmelden bij GoTLive.nl wel aan te raden. Daar vind je meer gamers terug die niet alleen BF3 doen (al is dat wel al lange tijd de hoofdgame). Het is een doodnormale (gezellige) xbox 360 community. Geen clan oid met verplichtingen, maar gewoon lekker meelullen. De 360 krijgt hier op tweakers namelijk niet echt veel aandacht en dat is gewoon jammer. Daarnaast zijn er in de multi-platform toch heel veel anti-console of anti-360 gamers actief en dat is dan vaak ook een groot punt van ergenis.

Via de platoon van Battlelog kun je ons ook vinden, maar via gamertags is nog altijd handiger. In een xbox party spelen is sowieso een groot voordeel, de communicatie verloopt dan een stuk beter en makkelijker. Daarnaast is het ook gewoon erg gezellig.

Ook de server van ons kun je ingame gewoon bezoeken (zoek maar op "GoTLive").

Ik zal je effe toevoegen en hoop je binnenkort op de battlefield tegen te komen ;)

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:06:
Zoals MRE het stelt lijkt het wel veel werk, maar het hoeft niet hoor. Wij gamen tenslotte ook voor onze lol en daar gaat het toch uiteindelijk om?

In ieder geval is even aanmelden bij GoTLive.nl wel aan te raden. Daar vind je meer gamers terug die niet alleen BF3 doen (al is dat wel al lange tijd de hoofdgame). Het is een doodnormale (gezellige) xbox 360 community. Geen clan oid met verplichtingen, maar gewoon lekker meelullen. De 360 krijgt hier op tweakers namelijk niet echt veel aandacht en dat is gewoon jammer. Daarnaast zijn er in de multi-platform toch heel veel anti-console of anti-360 gamers actief en dat is dan vaak ook een groot punt van ergenis.

Via de platoon van Battlelog kun je ons ook vinden, maar via gamertags is nog altijd handiger. In een xbox party spelen is sowieso een groot voordeel, de communicatie verloopt dan een stuk beter en makkelijker. Daarnaast is het ook gewoon erg gezellig.

Ook de server van ons kun je ingame gewoon bezoeken (zoek maar op "GoTLive").

Ik zal je effe toevoegen en hoop je binnenkort op de battlefield tegen te komen ;)
Daar zie ik de afgelopen tijd niets meer van in dit topic, op de incidentele troll na dan ;)
Sorry jongens...
Laatste tijd weinig online en dan ook nog eens een begin gemaakt met Final Fantasy XIII-2...
dat was niet zo slim haha :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:28:
Sorry jongens...
Laatste tijd weinig online en dan ook nog eens een begin gemaakt met Final Fantasy XIII-2...
dat was niet zo slim haha :P
FFXIII-2 moet ik ook nog steeds aan beginnen, ooit een keer voor een prikkie bij de Media Markt meegenomen. Is het wat?

Volgens mij is het de laatste tijd sowieso wat rustiger online, ben zelf ook pas redelijk laat online meestal
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:17:
[...]

Daar zie ik de afgelopen tijd niets meer van in dit topic, op de incidentele troll na dan ;)
Tuurlijk niet hier, want dit is gewoon een console-only topic, maar dat heeft ook een reden ;)

Daarnaast vind ik het PSN gelul vaak ook maar saai :>

PSN gelul is juist de reden dat ik hier kom!!
Ik vind al dat BF3 gelul maar saai... liever zelf knallen dan lezen over knallen ;)
Haha

@Kwartel:
Ik vind 'm erg tof maar soms wel lastig in de zin van ik ben nog niet zo heel goed. Hij sluit heel goed aan op FF XIII (de eerste FF die ik ook gespeeld heb, maar wel fantastisch vond).

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
ik miste je gister kiwi en waar is de rest van de PS3 crew wat helemaal niemand online! :(
Misschien nog in de cel?
Ik hoorde dat er nog een aantal relschoppers vastzaten...
:P

• pa4jv
Ik dacht dat EA HQ in Haren stond maar dat viel tegen.. toen de appie maar geplunderd.

Verwijderd

Op zich was die AC130 nog geen gek idee geweest boven Haren, lekker al die sukkeltjes spawncampen :)

• cheiron
  • Nu online
Gister nog een paar rondjes op een officiele Dice server gespeeld. Wat een hoop lage rangen opeens weer zeg! Dan speelt het wel makkelijk opeens ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

cheiron schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 07:34:
Gister nog een paar rondjes op een officiele Dice server gespeeld. Wat een hoop lage rangen opeens weer zeg! Dan speelt het wel makkelijk opeens ;)
Alleen klote voor je skill level dacht ik. Die kakt dan enorm in. Waarschijnlijk geven de meesten daar niet veel om....

XBL: MRE Inc

MRELynx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:07:
[...]

Alleen klote voor je skill level dacht ik. Die kakt dan enorm in. Waarschijnlijk geven de meesten daar niet veel om....
Maar het werkt blijkbaar wel. Het soort potjes wat je hebt op low skill level servers :| of *O*

Gisteravond nog een paar leuke potjes in tank superiority gehad. Was samen met Harm en XS in de game en dan merk je dat het al snel erg makkelijk is. Zeker als iemand zn laser designater medal aan het halen is >:) Dus de grootste tijd aan het locken geweest en veel punten scoren.

Team was niet heel onaardig bezig (ene keer prima, andere keer waardeloos). Zelfs 1 potje gehad waar er 4 man met een laser designater op de tegenstander zaten te mikken. De rest maakte er dankbaar gebruik van, want elke tank kreeg wel een aantal rockets te verduren. Aan het eind hadden ze nog een grote flank-manouvre gebruikt om de soflams uit te schakelen, maar dat was toen al te laat.

Als iemand die graag in tanks zit, vind ik het voor de afwisseling nog best leuk om te doen. De meeste mensen zijn klaar met hun assignments, dus de potjes zijn ook een stuk leuker.

Het valt me trouwens op dat die sneeuw/bergmap echt in elke modus gewoon keihard zuigt. Of het nu CQ, Rush, TDM, SQDM, TS of SQR is, het is gewoon echt kut met peren. De spawns zijn verkeerd, het landschap heel slecht te bereiden en de layout is echt heel stom gedaan. Ze hadden die brug beter bij de map kunnen betrekken (of in ieder geval niet in de bergen moeten blijven) want dat werkt gewoon niet, zeker niet bij voertuig-maps.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 23:41
Stoor me mateloos aan die tanks waar je niet normaal mee rijden kunt in die map. Gisteren per toeval op tot server geweest, lagen meer mensen in de bergen dan dat er wat gebeurde.. beetje jammer.

Verwijderd

Ja idd, Alboraz Mountains had ik op dag 1 al bekroond tot slechtste Battlefield map ooit. Bandar Desert staat bij mij nog op nr.1 van de AK maps (deze lijkt het meest console vriendelijk)

Beslist zullen deze maps nooit kunnen tippen aan vehicle maps als Firestorm of Sharqi laat staan aan de genialiteit van Seine Crossing of Grand Bazaar :)

(side note; op de PC lijkt AK me helemaal te gek, vooral Armored Shield die me doet denken aan een groene variant van de BF1942 map El Alamein)

• cheiron
  • Nu online
MRELynx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:07:
[...]

Daar kijk ik echt nooit naar. Juist omdat er dan per team 1 of 2 gasten met een beetje skill zitten en (in ieder geval gister) de noobs wel hun best deden kreeg je leuke potjes. Eindelijk eens goed punten met een jet kunnen scoren ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Heb ik de rituele verbranding van onze BF3 copies gemist? Het is zo verdomd rustig de afgelopen paar dagen ;)
Ik was gisteren nog even online, maar inderdaad vrij rustig. In de tijd van BC2 heb ik niet zo vaak van die rustige periodes meegemaakt.

• cheiron
  • Nu online
Jackal131 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:14:
Ik was gisteren nog even online, maar inderdaad vrij rustig. In de tijd van BC2 heb ik niet zo vaak van die rustige periodes meegemaakt.
Zag je nog net offline gaan. Daarna nog even met Jeroenimous en Steppa Team Deathmatch gespeeld, waaronder 2 rondjes op de AK maps. Best leuk eigenlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Geronimous
Ik ben weer aanwezig... heb een weekje vrij gehad en heb de Zugspitze beklommen :)
Enfin, vond het ook erg rustig inderdaad.

TDM op de AK maps is echt het leukst. Dat rondje op Caspian was ronduit frustrerend :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

TDM en SQDM gaat inderdaad prima op de nieuwe maps (behalve de sneeuwmap natuurlijk :') )

• cheiron
  • Nu online
Jeroenimoes schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:31:
. Dat rondje op Caspian was ronduit frustrerend :)
Dat was echt niet grappig meer. Twee van die gasten weigerden pertinent om dood te gaan, hoeveel kogels ze ook kregen. Daarnaast een eindeloze stroom aan snipers. Vreselijk!

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jaja daar zijn we weer hahaha ik zie ook steeds minder mensen online waaronder ik. Jaja ook ik begin de verveling van BF3 te voelen! TDM op de AK mappen zijn inderdaad leuk. Ik ben wel van het snipen dus die sneeuwmap is op mijn lijf geschreven! Death valley of armored shield vind ik helemaal niets. Je ziet je tegenstanders gewoon niet als ze in de bosjes staan terwijl je een meter voor ze staat en het is extreem druk.
Bandar desert is inderdaad helemaal top ook mijn nr 1 map van AK daarna komt Sneeuwmap.

Zijn er vanavond nog mensen online??? Heb wel weer ff zin om 30 minuten te knallen haha
Vanavond naar Ted in de bios, dus niet online :P
Morgen eens kijken of er nog mensen online zijn, dan maar weer eens knallen ;)
Het is niet zo zeer dat ik Bf3 saai begin te vinden, maar meer dat ik nu even een andere game speel...
Oké, misschien vind ik het spelen op de nieuwe mappen (conquest) een beetje saai.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-01 23:18
cheiron schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 07:34:
Probeer ook weleens in een officiële server te komen, wordt je in iedergeval niet gekicked door de admin als je h'm neerschiet ;) Moet je toch zoeken op " dice " alleen dan krijg ik een hele lijst met servers en die zijn allemaal leeg. Lijkt me sterk dat daar niemand meer inzit of doe ik iets fout ?
Gewoon zoeken naar servers met de naam "server24367", waarbij de getallen natuurlijk random zijn.
Bij mij staan er altijd veel in de lijst.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:48:
Morgen eens kijken of er nog mensen online zijn, dan maar weer eens knallen ;)
Het is niet zo zeer dat ik Bf3 saai begin te vinden, maar meer dat ik nu even een andere game speel...
Oké, misschien vind ik het spelen op de nieuwe mappen (conquest) een beetje saai.
Hehe, ken het ja. Gister wel even de fout gemaakt om voor 10 uur online te gaan, wat een kinderachtige potjes heb je dan zeg! Normaal begin ik pas rond 11 uur met spelen en gister leek het of er gewoon niemand zin heeft om even normaal te doen :(

Ben de afgelopen dagen ook zeer druk geweest met Farming Simulator 2011, ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan een spel van 10 euro! :D Binnenkort komt 2013 uit dus dan zal BF3 wel helemaal aan de kant liggen. Alhoewel een potje knallen ook nooit mis is, kan de laatste tijd alleen moeilijk kiezen uit BC2, BF3 of MW3. Heb laatst mijn games lijst die ik regelmatig speel maar even wat ingekort, kwam eigenlijk nergens meer aan toe;
Van de lijst gehaald: GTA4, Skyrim, Diablo3, Gran Tourismo 5, Deus Ex HR, CS:S, BF2 en LoL
Nog op de lijst: BC2, BF3, MW3, Farming Simulator 2013, Warcraft III (tower defense met een maat)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 14:57 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:48:
Opzich een leuke film maar heb me redelijk lopen ergeren aan het begin dat was zo fucking saaaaai
maar verders wel geinig.
Coowl :P
misschien na de film nog wel even online :)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat is het soms ook een k*ut spel!
Zoals gisteravond, Metro CQ 524-254 voorstaan en dan in de laatste 10 minuten van de game
alle flags verliezen en met 0-8 verliezen |:(

gvd wat ik ik dan kwaad worden op mijn team (ik weet het, het is maar
een spel en na 5 minuten ben ik het dan ook weer vergeten :) )

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

En wat vond je van de film Kiwi?

Wat en avond zeg, was wat vroeger dan normaal ff met Jackal gespeeld ging wel lekker maar we hadden weer een lekker teams met glitchers en noobs.....

Had helemaal geen zin meer naar 2 potjes ben maar ff lekker GT5 gaan spelen ff wat nieuwe seizoens races gedaan. Nog steeds heel erg vet. Meteen ook ff wat B spec challenges gespeeld lachuh man!
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:05:
Wat en avond zeg, was wat vroeger dan normaal ff met Jackal gespeeld ging wel lekker maar we hadden weer een lekker teams met glitchers en noobs.....
Ongelofelijk... 5 man meer in het team en dan nog alle vlaggen verliezen. Puur en alleen omdat de helft van het team ergens buiten de map bivakeert.

Verwijderd

Misschien ben ik een vreemde vogel, maar ik kan me niet voorstellen dat het super tof of leuk is om boven een map te spelen? Wat heeft dit voor toegevoegde waarde....je kan namelijk niets anders dan B capturen of kan je C ook cappen in Metro. Dan nog, wat is daar spannend aan???
Ik heb na de film nog even online gekeken, maar er was niemand meer van hier.
Moulin was net 5 min uitgelogd dus ik was net te laat ;)

Coowle film Moulin!
Groffe humor, leuke grappen, Mila Kunis.... toppie :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:32:
Coowle film Moulin!
Groffe humor, leuke grappen, Mila Kunis.... toppie :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:23:
Misschien ben ik een vreemde vogel, maar ik kan me niet voorstellen dat het super tof of leuk is om boven een map te spelen? Wat heeft dit voor toegevoegde waarde....je kan namelijk niets anders dan B capturen of kan je C ook cappen in Metro. Dan nog, wat is daar spannend aan???
Eergister ook een Metro server vol met van die map-glitchende droeftoeters --> Quit --> Find another server.
Met dat soort gajes ga ik dus echt niet spelen! :(

Verwijderd

Ik was niet eens BF3 aan het spelen, was bezig geweest met GT5 had er geen trek meer in!

In het begin was ik zeer teleurgesteld! in de film hahaha was zo saai het begin.
Daarna was ie wel leuk ja.

En ja Mila Kunis :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 10:41 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.