Martinspire schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:32:
[...]

Maar wel apart ja dat het zo werkt. Dus alleen zijwaards of stilstaan met schieten dus?

Maakt het ook nog uit voor rpg's?
Of het bij rpg ook zo is weet ik niet zeker. Verder moet je gewoon proberen zulke situaties te mijden door omweg (bijv. caspian/kharg rush 2nd base niet highway maar de flank) of stilstaan/terugtrekken, iig vaak op grote map kijken voor welke route.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

BatmanHorizon schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:49:
[...]

Of het bij rpg ook zo is weet ik niet zeker. Verder moet je gewoon proberen zulke situaties te mijden door omweg (bijv. caspian/kharg rush 2nd base niet highway maar de flank) of stilstaan/terugtrekken, iig vaak op grote map kijken voor welke route.
Hmm, mja ok maar ik was dus niet op de hoogte van deze bug omdat ik ook niet vaak op mensen afrij met mn tank, maar sta er dus niet van te kijken.

Zijn er nog meer bugs waar ik van op de hoogte moet zijn? :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 19:29
Ik had gisteren godmode op Death Valley. Mijn tank destroyer werd echt tig keer geraakt, 0% damage. C4, niets aan de hand. Uiteindelijk gekickt na 20 kills ofzo, wel terecht. :+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sjezus wat werden wij vanmiddag vernedered tijdens een potje rush op metro. We speelden met 12 randoms tegen een clan (clan Dr. uit Italie, op de 360) met een aantal colonel 100's en de rest daar dichtbij in de buurt.

Ze speelden met ons; i.p.v. de laatste mcom te pakken lieten ze hem express heel en drongen ze ons terug tot op het spawnpoint! Daarna af en toe trokken ze met z'n allen terug om ons uit de tent te lokken en daarna drongen ze ons weer een paar keer terug. Allemaal een M16A3 uiteraard en alles in 3x kogels dood. Niet normaal meer.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:59:
[...]

Ik ben sinds een tijdje ook niet echt serieus meer aan het spelen. Telkens als ik me inzet om een pot serieus te winnen staat me wel weer iets in de weg; kut team, lvl100 die me achter elkaar afmaakt, lag, klote admins enz......
Merk dat ik steeds meer aan het kloten ben ingame, gewoon een beetje op mezelf met C4 smijten of long range headshots (proberen te) maken. Als ik een serieuze pot wil spelen pak ik BC2 wel, daar zitten tegenwoordig bijna alleen nog maar spelers in die het spelletje leuk en fair willen spelen :) (en als ik zin heb om als een kip zonder kop rond te rennen stop ik MW3 er wel in :p)
Ken het: team wat solo speelt, lvl100 die superieur in de lucht zijn, admin die mijn killed wanneer ik een tank vanuit de lucht kapot schiet etc.

Vind het steeds lastiger om een leuk potje te kunnen spelen. Ben daarom vaker support dan heb ik het idee nog iets met het team te bereiken.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Er is nog een beetje hoop voor ons helicopter piloten in bf3, hoe wel ik mij afvraag of ze het kunnen fixen en of deze fix ook nog word uitgerold voor de volgende mappack :

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348212663953/7/
2012-09-10 06:28
Someguy00 said:
Crismo1 said:
The below radar is something that the team is looking into, it's some kind of glitch. The flare was taken off as part of the patch. You can let us know what you think about the flare once the below radar is brought back to full effect. Thanks for the feedback everyone.
Damn that is a relief to know, thanks for being prompt about it!

edit: I'm assuming your post means that BR will be brought back versus stingers in a sensible way, your post was a little vague about that.

That's correct, the flares was an intended change, which will not be changed, at least there's no plans on it, but the Below Radar is being investigated why and how it was changed and will be worked on to bring back from what I understand.
Ik ben echt zwaaaaar ziek van deze patch........speel het ook bijna niet meer....helaas..

[ Voor 4% gewijzigd door innerchild op 10-09-2012 15:02 ]

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar op de Xbox lijkt er niets meer te kloppen van de hit registratie.
Ik hoop dat wanneer AK uitkomt ze nog iets van een patch hebben.

Nu al meerdere keren gehad dat vijanden ineens in beeld staan of nog erger gewoon verdwijnen. Ren je achter iemand aan om hem te knifen. Ben je bijna erbij 'poef' ineens verdwenen.

Daarnaast ga ik nu ook steeds dood terwijl je al ruim een hoek om bent gerend of al lang niet meer in de deuropening staat.
Net of het allemaal niet meer klopt met wat jij ziet en wat wordt geregistreerd.

Het is jammer dat ik niet kan opnemen beelden zeggen meestal meer dan woorden.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

VTB schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:10:
Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar op de Xbox lijkt er niets meer te kloppen van de hit registratie.

Nu al meerdere keren gehad dat vijanden ineens in beeld staan of nog erger gewoon verdwijnen. Ren je achter iemand aan om hem te knifen. Ben je bijna erbij 'poef' ineens verdwenen.

Daarnaast ga ik nu ook steeds dood terwijl je al ruim een hoek om bent gerend of al lang niet meer in de deuropening staat.
Net of het allemaal niet meer klopt met wat jij ziet en wat wordt geregistreerd.

Dat heeft niets met hitregistratie te maken, dat is gewoon lag :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-12-2025
VTB schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:10:

Puur lag dit. Ik had het ook af en toe maar dan als ik het 2x achter elkaar heb ga ik snel naar mijn laptop en laat ik mijn ping controleren, wat dan meestal te hoog is door downloadende huisgenoten. Zo niet dat ligt het aan de tegenstander, die dan in 99% van de gevallen spelen van buiten de EU. En dat verschil in lag dat is gewoon heel lastig. Ga maar eens een potje Fifa spelen tegen iemand van buiten de EU dan weet je wat ik bedoel, of je hebt zelf alles mee of je hebt zelf alles tegen, geen eerlijke potjes dus, en in Battlefield betekend dat geen eerlijke gunfights.

Verder vind ik de game nu wel goed in balans, al had ik niet veel te klagen hiervoor. Maar aangezien ik toch vooral een anti infantrie speler ben vind ik het prima dat de tanks nog een extra nerf hebben gekregen. De guns zijn wat veranderd maar niets schokkends, misschien veranderen je basis guns maar dat is ook geen ramp. Al vind ik het jammer dat de gunner flare uit de chopper weg is, hiervoor vond ik het wel geinig om met een maat samen in dat ding te gaan zitten, dat doen we nu vrijwel nooit meer.

Morgen Armored Kill, ben benieuwd! Toch eens een nieuwe controller aanschaffen want mijn stick trekt al tijden naar links en dat maakt als assault niet veel uit aangezien ik dan toch constant rond kijk, maar in een tank is het wel degelijk heel lastig.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:22:
[...]
Dat heeft niets met hitregistratie te maken, dat is gewoon lag :P
Ik vraag me af of dat iets met lag te maken heeft. Ik heb ook al eerder in dit topic gemeld dat me dit gebeurd is op de PS3. M.i. heeft dat niet zo veel met lag te maken, want mensen die warpen door lag ziet er echt heel anders uit. Je moet het echt een keer gezien hebben en dat begrijp je wat ik bedoel.
Dit lijkt me veel meer een rendering issue dan dat het met lag te maken heeft.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-01 21:19

Bullet NL

Eigen Wijs

Jackal131 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:38:
[...]

Ik vraag me af of dat iets met lag te maken heeft. Ik heb ook al eerder in dit topic gemeld dat me dit gebeurd is op de PS3. M.i. heeft dat niet zo veel met lag te maken, want mensen die warpen door lag ziet er echt heel anders uit. Je moet het echt een keer gezien hebben en dat begrijp je wat ik bedoel.
Dit lijkt me veel meer een rendering issue dan dat het met lag te maken heeft.
Ook ik heb het idee dat dit gewoon lag is, een teammaat van mij had er gisteren ook veel last van. Je zag hem ook heel stroperig lopen.

Kwamen de AK maps voor de 360 nou vandaag of morgen vrij? vandaag dus....

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2012 08:48 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:46:
[...]

Ook ik heb het idee dat dit gewoon lag is, een teammaat van mij had er gisteren ook veel last van. Je zag hem ook heel stroperig lopen.

Kwamen de AK maps voor de 360 nou vandaag of morgen vrij? vandaag dus....
Als het goed is komen deze om dezelfde tijd als voor de PC spelers uit, om 11 uur Nederlandse/Zweedse tijd dus ;)

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:41
Ik heb gisteravond maar heel even gespeeld. Ik werd regelmatig gekilld door iemand vanuit de gunship. Vlak daarna hadden we eindelijk zelf een keer de controle over de gunship. Ik kill 1 persoon: meteen killed by admin.....

Wat een kleuters zeg....!!!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Armored Kill is nu beschikbaar op de 360. 1,56GB groot.
Gisteren AK gedownload en even gespeeld met wat tweakertjes.
De mappen zijn gróót :o
De nieuwe voertuigen zijn wel oké, besturing van de tanks lijkt beter te lopen.
Besturing van mijn mannetje op de grond leek ook veel soepeler te gaan (of dat ligt eraan dat ik even KZ3 gespeeld heb).
Maar toch: voor 12 tegen 12 zijn de mappen te groot en te saai...
De gunship geeft een leuke toevoeging. Lastig om tegen je te hebben maar hij is ook best snel kapot.

Constant 2 jets in de lucht waar je imo niks aan hebt... maar wel veel ruimte om wat te oefenen met die dingen ;) Gisteren zowaar nog wat andere jets uit de lucht geschoten :)
Net als met de choppers: veel choppers dus vaak wel eentje vrij om te gaan oefenen.

Binnenkort zal ik eens rush gaan proberen op de nieuwe mappen, kijken of dat bevalt.

*edit*
De Scout heli's hadden toch een laser painter?
Ik dacht dat ik die bijna ging unlokcken, maar hij staat er niet meer bij...
;w

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 11-09-2012 12:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

scorpie

Supra Addict

Gisteren voor het eerst Tank Superiority gespeeld, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.. Aan de ene kant is het klote als je nog niet zoveel upgrades hebt op je tank (voornamelijk tank destroyer, rest is allemaal al unlocked, maar er zijn maar weinig MBT's per map), maar aan de andere kant merk je al wel een significant verschil als je eenmaal wat extra's hebt unlocked.

Maarja, ik zit sowieso nog een beetje te twijfelen wat ik van AK vind.. als er niemand teamplayt, of je hebt geen voertuig in de buurt, dan zijn het echt rot maps, stuk voor stuk. Lopend ben je niks..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Laat BF3 wel weer even links liggen voor een tijdje, heb me met Close Quaters uiteindelijk prima vermaakt maar dat was na een maandje ook wel weer mooi geweest. De vanilla/B2K maps van BF3 heb ik ondertussen ook wel gezien (vreemd aangezien ik na 500+ uur nog steeds niet uitgekeken ben op de BFBC2 maps). Na een paar avonden AK ben ik er wel achter dat deze DLC+patch nergens op slaat.
Van de week Skyrim op marktplaats gekocht voor 15e en nog lekker bezig met MW3. Denk dat ik weer aansluit bij de volgende BF3 DLC.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:22 ]

Voor de PS3 gamers nog een vraag: Nu AK al een tijdje beschikbaar is, is de balans nog iets beter geworden? Wordt die gunship bv nog wel eens neergehaald of speelt men nog beter samen? Ik verwacht namelijk vandaag niet echt veel geweldige potjes omdat iedereen nog allemaal aan het verkennen is en zich moet orienteren, maar vraag me af of het nog enigszins beter wordt. Dat er dus wel aandacht besteed wordt aan de gunship e.d.

Ik speelde gisteren voor het eerst AK, en ondanks dat ik het idee had dat mensen meer bezig zijn met verkennen ipv teamplay was de gunship toch iedere keer redelijk snel uit de lucht.
Choppers, jets en stingers eropaf en hij komt al snel naar benden.
Mobile AA werkt ook beter trouwens :)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Martinspire schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:55:
Voor de PS3 gamers nog een vraag: Nu AK al een tijdje beschikbaar is, is de balans nog iets beter geworden? Wordt die gunship bv nog wel eens neergehaald of speelt men nog beter samen? Ik verwacht namelijk vandaag niet echt veel geweldige potjes omdat iedereen nog allemaal aan het verkennen is en zich moet orienteren, maar vraag me af of het nog enigszins beter wordt. Dat er dus wel aandacht besteed wordt aan de gunship e.d.
Ja de balans is wat beter geworden. Je merkt dat er veel wordt gestreden om de basis waar het gunship bij hoort. Iedereen kan wat beter met de voertuigen overweg en iedereen weet ongeveer de weg.

Wel blijft de grote nog wel even wennen en ik weet nog niet of het ooit echt lekker gaat spelen met 24 players. Kark Island is wat mij betreft perfect qua grootte. B en C liggen lekker dicht bij elkaar en A en D liggen lekker ver weg.
Tip voor de Mobile Artillery gebruikers:
Na het afvuren op start klikken en je ziet op de map waar je raketten terecht komen.
Handig om te weten of je wat bij moet sturen :)

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Er komen een tweetal patches aan:
Mobile Artillery
The Mobile artillery's Proximity Defense unlock is causing players to suicide when being used in both vehicles with higher reprorate in the US HIMARS.

Gunship in Rush
Defenders have been having a hard time winning the last week and we are making tweaks to even out the battlefield. The Gunship will respawn after 90 seconds instead of 60 seconds in Rush after being destroyed.
We krijgen 30 seconden meer als verdediger in rush om de hele vloot voertuigen uit te schakelen... woohoo! 8)7

• innerchild
Ik heb een vermoeden waarom de stinger zo is aangepast in de laatste patch. Niet om de helicopters en vliegtuigen beter te kunnen locken maar vanwege de ac-130 die hoger vliegt.

Kan het mis hebben maar ik denk dat dit 1 van de problemen is in de patch mbt luchtvoertuigen. De below radar is blijkbaar wel een probleem echter kunnen we weer 3 maanden wachten aangezien deze instelling zowel client als server side moet worden ingeregeld.

In iedergeval is het niet meer leuk meer om te vliegen met een heli. Ben overgestapt op tanks.

Trouwens ik las iets over het uitzetten van de ac-130 en dat is door de server op infantry te plaatsen.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
innerchild schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:21:

In iedergeval is het niet meer leuk meer om te vliegen met een heli. Ben overgestapt op tanks.
Nadeel daarvan is dat ze de tanks een stuk trager gemaakt hebben :s

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Is hij al uit op PC?

• innerchild
RevoNL schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:26:
[...]

Nadeel daarvan is dat ze de tanks een stuk trager gemaakt hebben :s
Serieus ? Wat is DICE aan het roken op het moment. ? Waarom lopen ze het spel zo te verkloten imo.
Is het niet codemasters die hun spellen al bij aflevering heeft verkloot is het DICE wel die BF3 heeft lopen te naaien.

Hier een update weer voor de 360 maar geen woord over de below radar fix of issues met de heli's...

http://mp1st.com/2012/09/...coming-fixes-and-updates/

edit 1 :

Lees hier de blog van 1 van de ontwikkelaars van DICE :

http://www.gustavhalling....3-armored-kill-update-ak/

Lees ook specifiek dit onderwerp :

Gustav Halling MOD • 17 hours ago • parent

I cant agree with you at all sorry and we wont revert it.
We will however keep on monitoring the situation and how it plays out the coming month.

I play a lot on vehicle servers and a good pilot could stay up the whole round including me.If you didnt get a RPG on you while strafing the ground around a base you where impossible to get down.

I can stay up a reasonable amount of time after the balanced tweaks and I dont feel cheated when being shot down.

What pilots that cant stay up after the patch is to re-think their tacticts.
It dosent work to go head first into a base and think you are invulnerable as before.
Maw we are screwed...

[ Voor 43% gewijzigd door innerchild op 11-09-2012 13:35 ]

Verwijderd

Conundrum51 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:13:
[...]

Ja de balans is wat beter geworden. Je merkt dat er veel wordt gestreden om de basis waar het gunship bij hoort. Iedereen kan wat beter met de voertuigen overweg en iedereen weet ongeveer de weg.

Wel blijft de grote nog wel even wennen en ik weet nog niet of het ooit echt lekker gaat spelen met 24 players. Kark Island is wat mij betreft perfect qua grootte. B en C liggen lekker dicht bij elkaar en A en D liggen lekker ver weg.
Inderdaad met het gevolg dat 95% van de players daar zit. Op Bandar Desert kun je bij ABCD een kanon af laten gaan (spreekwoordelijk dan :)) omdat iedereen bij E bezig is om dat almighty gunship te bemachtigen. Vervolgens weet 99% van de retards weer niet wat ze het beste met zo'n gunship moeten doen of dat er überhaupt flares op zitten --> gunship down in 30 sec.......
Doe mij inderdaad op de consoles maar mapsizes zoals Kharg Island of Firestorm, of ze moeten besluiten 32-40 players in een server te stoppen, op Alboraz Mountains kun je ook een kwartier rondsjokken zonder ook maar een konijn tegen te komen

• NLRev0lution
check vooral battlelog....

http://battlelog.battlefi...view/2832654785591585183/

Battlefield 3 Premium Members on PlayStation 3
Out now

Battlefield 3 Premium Members on Xbox 360 and PC
Sept 11th

Battlefield 3 Players on PlayStation 3
Sept 18th

Battlefield 3 Players on Xbox 360 and PC
Sept 25th

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Dat is dus m'n vraag in feite: wanneer komt hij uit vandaag? Was dat om 12u vannacht? Was het om 12u vannacht Amerikaanse tijd? 23u59? 23u59 amerikaanse tijd?

Aangezien ik op m'n werk zit kan ik niet checken of er al servers draaien met volk op, en wil weten of ik me enthousiast moet maken om vanavond een uurtje te kunnen spelen of niet.

Toch bedankt voor de hulp!
Hij is uit voor de pc :)
Check het pc-topic maar:
[PC] Battlefield 3 - deel 8

• NLRev0lution
BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:42:
Dat is dus m'n vraag in feite: wanneer komt hij uit vandaag? Was dat om 12u vannacht? Was het om 12u vannacht Amerikaanse tijd? 23u59? 23u59 amerikaanse tijd?

Aangezien ik op m'n werk zit kan ik niet checken of er al servers draaien met volk op, en wil weten of ik me enthousiast moet maken om vanavond een uurtje te kunnen spelen of niet.

Toch bedankt voor de hulp!
en ook hier is battlelog handig voor:
http://battlelog.battlefi...view/2832654785735700767/

http://www.timeanddate.co...rs&iso=20120911T11&p1=239

• innerchild
Degene die dus hoofd verantwoordelijk is voor al deze aanpassingen in het spel met de negatieve gevolgen is dus mr : Gustav Halling

Wat is mr zijn positie bij DICE :
My job description
As a designer I am touching all the different areas of a game.
My specialization is with in gameplay design and I’m main workload is designing and tweaking weapons, vehicles, level logic and balancing all those parts to one whole experience.
Lees zijn antwoorden :
I cant agree with you at all sorry and we wont revert it.
We will however keep on monitoring the situation and how it plays out the coming month.

I play a lot on vehicle servers and a good pilot could stay up the whole round including me.If you didnt get a RPG on you while strafing the ground around a base you where impossible to get down.

I can stay up a reasonable amount of time after the balanced tweaks and I dont feel cheated when being shot down.

What pilots that cant stay up after the patch is to re-think their tacticts.
It dosent work to go head first into a base and think you are invulnerable as before.
Its as designed that Below radar dosent work from handheld stingers.
It was a minor wrong activating it with the last patch since we didnt have it like that the first 5 months.
Een snelle aanpassing zullen we ook niet mogen verwachten :
Deze gast is imo DE hoodfveroorzaker van alle ellende in BF3.

Stuur hem maar een berichtje naar : gustavhalling at gmail /com

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Dynamix schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:20:

[...]

We krijgen 30 seconden meer als verdediger in rush om de hele vloot voertuigen uit te schakelen... woohoo! 8)7
:D 50% langer man, wat zeur je nou ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

innerchild schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:31:
[...]

Serieus ? Wat is DICE aan het roken op het moment. ? Waarom lopen ze het spel zo te verkloten imo.
Is het niet codemasters die hun spellen al bij aflevering heeft verkloot is het DICE wel die BF3 heeft lopen te naaien.

Hier een update weer voor de 360 maar geen woord over de below radar fix of issues met de heli's...

http://mp1st.com/2012/09/...coming-fixes-and-updates/

edit 1 :

Lees hier de blog van 1 van de ontwikkelaars van DICE :

http://www.gustavhalling....3-armored-kill-update-ak/

Lees ook specifiek dit onderwerp :

Gustav Halling MOD • 17 hours ago • parent

[...]

Maw we are screwed...
Je kunt wel merken dat de beste man nooit op servers met buitenlanders speelt, anders merkt ie wel dat het onmogelijk is om rockets in je flares te laten gaan.

Ik zal de beste man binnenkort maar een berichtje sturen dat zijn fixes geen fuck uitmaken als ze de netcode niet verbeteren en geen lag-o-meters toevoegen aan de server admin.

Verwijderd

Wat een rukker.......

• NLRev0lution
Martinspire schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:17:
[...]

Je kunt wel merken dat de beste man nooit op servers met buitenlanders speelt, anders merkt ie wel dat het onmogelijk is om rockets in je flares te laten gaan.

Ik zal de beste man binnenkort maar een berichtje sturen dat zijn fixes geen fuck uitmaken als ze de netcode niet verbeteren en geen lag-o-meters toevoegen aan de server admin.
Zal wel op zn development omgeving aan het spelen zijn :')

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48
Het zou al geweldig zijn als op de consoles de ping in een cijfer werd uitgedrukt en server admins een maximum ping kunnen instellen. Zo heb ik altijd op de PC gegamed en dat werkte prima.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• innerchild
Jeroenimoes schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:07:
Het zou al geweldig zijn als op de consoles de ping in een cijfer werd uitgedrukt en server admins een maximum ping kunnen instellen. Zo heb ik altijd op de PC gegamed en dat werkte prima.
Volgens mij mag dat niet van Microsoft. Als men dat doet dan zal dat de online experience compleet veranderen. Microsoft gaat er vanuit dat de meeste niet eens weten wat ping en latency inhoud. Dat zou dan betekenen bv iemand die amper speelt en niet thuis is in deze materie bij het connecten naar een server niet mag inloggen.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

innerchild schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:21:
[...]

Volgens mij mag dat niet van Microsoft. Als men dat doet dan zal dat de online experience compleet veranderen. Microsoft gaat er vanuit dat de meeste niet eens weten wat ping en latency inhoud. Dat zou dan betekenen bv iemand die amper speelt en niet thuis is in deze materie bij het connecten naar een server niet mag inloggen.
Een ping cijfer gaat misschien te ver, maar denk aan Call of Duty, daar wordt de verbinding van de spelers al jaren door 4 balkjes weer gegeven

• innerchild
Bullet NL schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:35:
[...]

Een ping cijfer gaat misschien te ver, maar denk aan Call of Duty, daar wordt de verbinding van de spelers al jaren door 4 balkjes weer gegeven
Daar ging het mij niet om, om hoe je je verbinding ziet. Het ging mij erom dat in de post een suggestie werd gedaan over het niet toelaten van spelers boven een bepaalde ping. Dat mag volgens mij niet microsoft. Online is voor iedereen ongeacht welke connectie. Regio select was iets wat nog net kon mits de speler dit zelf kan kiezen. Ik had een jaar of 2 hier iets over gelezen mbt dit onderwerp.

• Geronimous
innerchild schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:21:
[...]

Dit zou deels te ondervangen zijn door de minimale maximale ping op 100 / 150 houden (gemiddeld genomen uiteraard), en de spellen standaard geen servers te laten weergeven waarbij men een hogere ping heeft als deze. Zo heeft de onwetende gamer niet door dat er servers zijn waarvoor zijn verbinding te langzaam is.

Er is wat mij betreft best een schoen aan te passen.

Aan de andere kant zou het kunnen liggen aan de netcode van BF3. Het is hoe dan ook vervelend om met een snelle verbinding in het nadeel te zijn ten opzichte van anderen met een slechte verbinding.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

maar goed, bovenstaande is niets nieuws. In andere shooters hebben sneller internetters ook altijd de pech dat mensen met een relatief hoge latency verbinding makkelijk op hun kunnen scoren.

• pa4jv
Dynamix schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:20:

[...]

:D

• innerchild
Heb net ff een uurtje kunnen knallen op AK en ik moet zeggen dat de kwaliteit van de maps echt schrikbarend slecht is zeg. Maar wat mij het meest nog opvalt is de lag op de nieuwe mappen met een drop in frames.

Omdat je zover kan kijken en er zoveel gebeurd wat je pc dus ook moet registeren inclusief alle texture updates en wat dan nog meer merk ik echt de lag op in een helikopter.

Ik had ook gelezen over de tank battle modus maar waar de funk zijn de echte tanks ?? Waarom niet gewoon dat iedereen alleen in een ECHTE tank kan spawnen en dat het echt op skill uit komt.

Ze moeten echt een andere huisdealer gaan nemen daar bij DICE. Misschien ben ik wel te kritisch, fanatiek of eis ik teveel ;)
Bullet NL schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:06:
maar goed, bovenstaande is niets nieuws. In andere shooters hebben sneller internetters ook altijd de pech dat mensen met een relatief hoge latency verbinding makkelijk op hun kunnen scoren.
In de meeste games is dat anders helemaal niet zo. Daar worden de kogels op de server berekend en is degene met de snelste verbinding ook het eerste die schiet. Dat is nu niet het geval, waardoor je gewoon een enorm nadeel hebt.

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:39:
[...]

In de meeste games is dat anders helemaal niet zo. Daar worden de kogels op de server berekend en is degene met de snelste verbinding ook het eerste die schiet. Dat is nu niet het geval, waardoor je gewoon een enorm nadeel hebt.
Ik heb bij MW3 inderdaad velen malen minder last van lag
Damn zeg, wat zijn die rush maps uit balans zeg, niet normaal. Tuurlijk er zitten nu vaak noobs in cruciale plekken, maar damn zeg. Voor een Armored warfare zit er wel weinig armor bij de verdedigende partij. Je hebt gewoon geen kans als je maar 1 tank en vaak 1 vliegtuig of chopper tegen 1 chopper/vliegtuig, gunship (die chopper/vliegtuig moet dus niet alleen de gunship doen maar ook de chopper/vliegtuig), meerdere tankdestroyers, vaak ook nog een artillery, meerdere quads, airdrop van gunship en soms ook nog een amtrack.

Daar sta je dan als team met 1 tank. Als je al een n00b in de tank of jet hebt kun je het al per definitie opzeggen. Dat is gewoon jammer. Waarom niet 3 tanks om te verdedigen? Nu wals je als aanvaller al snel er overheen zonder echt veel moeite te doen. Hardstikke jammer.

Conquest is het al wat beter, maar ook daar is de balans vaak zoek als je niet gelijke vlaggen hebt ingenomen.

Als defenders redden we het nu gewoon net niet (soms ook gewoon helemaal niet) en als aanvaller hebben we potjes van 6 tot 10 minuten, vaak duren ze langer omdat we alles nog even af willen maken per basis, maar het kan echt sneller.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 11-09-2012 22:49 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb het echt proberen leuk te vinden maar de nieuwe mappen zijn niet te doen als je niet samenwerkt. Paar potjes random Conquest gedaan maar als iedereen maar wat doet en het andere team werkt maar een beetje samen, dan verlies je dus dik met 500 tickets verschil, hoed goed je je best ook doet. 2 liggen er ergens in de woestijn in een hoekje te snipen (je raakt van daar nooit iets!) en de andere helft wil alleen maar in de chopper of het gunship...

Rush is helemaal een lachertje als verdedigende partij. Dat zit gewoon niet goed in elkaar als je al op je spawnplek meteen door een gunship of 1 van de 6 tanks van de aanvallende partij om het loodje gelegd wordt, dan heb ik net 3 stappen gezet :')

Het zijn an sich gave maps, zien er goed uit. Maar als je niet samenwerkt is de lol er echt heel snel vanaf. Dan heb ik ineens veel meer plezier op Oman of Caspian Border.

• pa4jv
Spawnrapende admins die je kicken omdat je ze neerhaalt met een stinger.. eigen server maar weer bevolken?

• innerchild
Ik ga terug naar de andere 2 map packs. Wat een flater is AK op de console zeg. Wat een week man o man. In 1 week het spel verpest door een DICE ontwikkelaar die niet tegen kritiek kan en op zijn pik getrapt is wegens commentaar op zijn gerotzooi en een map pack die gewoon het spelen niet meer waard is.

Sorry voor de rant maar ik ben gewoon fanatiek en ik flip hem echt de pan uit hoe dit spel binnen 1 week zo is omgedraaid.

Kan mij echt goed vinden in dit :
AK is more of the same. unbalanced play, no new gadgets or guns, the soldier upgrades are insulting at best, the maps are empty (feel like I'm playing ghost recon now) and in conquest you just run from flag to flag, rarely even making contact with the enemy. Yep, I would say AK is everything I expected it to be. Great potential, horrible execution, and that really goes for all of the content and every greedy decision EA has made including pay servers, unlock bundles, a total lack of matchmaking, and the shitty interface and friend/squad system. Maybe with 64 players it works well, I could see that, but with 24 these maps make very little sense other than to give the f"n jets room to fly. Too bad, because this is supposed to be a first-person infantry shooter. Not a cobbled together Top Gun flight simulator.

This game has become a joke. ...and the only one laughing is EA. Very little effort and resources went into developing AK (and the whole after thought known as Premium). Its so painfully obvious.

As much as I would like to be excited about Bad Company 3, I'm done with this franchise, this developer, and definitely this publisher. FUEA

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/wBiLwK6cvwcT_D6EYJ5ibxNh8FesMVVOmmYbm5YPq754kJKbIfPorKOoylLOGraCL4dvk9yumH8

De AP shell is duidelijk krachtiger tegen materieel en de Tank Destroyers hebben geen 'zwakke plek' in de voor/zij/achterkant, de damage is overal ongeveer gelijk. Testje wat ik net snel in de lege GoT server heb gedaan. Misschien hebben jullie er wat aan.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• innerchild
Deze kon ik niet voorbij laten gaan van het forum van BF3 :
Gewoon keihard de waarheid..
lllwarchildlll

Enlisted: 2011-11-07
2012-09-11 14:17

I expected DICE to remove things from the console version. I expected them NOT to let console players KNOW they were going to remove things from the console version. And Im not shocked that there wont be vehicles on the console version that were advertised in the trailers for the DLC because their history suggested they would do the same because the Mobile AA was barely in the BF3 multiplayer for consoles ever.

And its why BF4's sales will be nothing in comparison to BF3. *shrug*
And no I dont expect them to care.
Between Patrick Bach, John Riccitiello, Daniel Matros, and Alan Kertz.... the only one I believe who "may" care about the BF3 community is Alan Kertz.

Cause the dude is constantly patchtitutionalizing the hell out of this game with some constant changes we dont need instead of patching glitches and things that need fixing. but other than that Matros (Community Manager) made false promises on Battlerecorder with "counter-confirming" that it "wont" be out for the game on twitter pre-launch and then said nothing when it didnt come out.

John Riccitiello likes the idea of charging the bf3 players MONEY to "reload" a gun while playing the game.

Patrick Bach.. well... I dont know what he has done since the game launched. And Alan is just constantly adjusting guns that dont get used and nerfing guns that get used and thats it.

Stop hoping for them to give you what they advertise. ;o)
Think for a moment on the last time Patrick Bach, John Riccitiello, or Daniel Matros ACTUALLY ADDRESSED the BF3 community about a problem, stated a fix or something to correct an issue, and actually DID it. Im sure theres some twitter posts, but albeit I dont stalk these guys.

I just see the constant reiteration of what they promise, and what doesnt get delivered, and how they say nothing and nothing happens. Shame. If they interacted with the community directly more often their reputation wouldnt be so bad. Youtube all three of them and look at what the community says. Its abysmal.
Op de pc zijn ze wel iets positiever.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op zich logisch. Die maps zijn gemaakt voor 64 players. Lijkt me dikke lol op de PC en het ziet er ook nog eens een stuk mooier uit. De 360 heeft erg veel moeite met die grote maps.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:34:
[...]

op Alboraz Mountains kun je ook een kwartier rondsjokken zonder ook maar een konijn tegen te komen
Idd geen konijn, maar wel van die stomme vogels. Gister 2x gehad dat ik ze voor een jet aan zag en de stinger al in de aanslag had om er een paar seconden later achter te komen dat het geen jet maar een vogel is die op me af kwam vliegen |:(

XBL: MRE Inc

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:49:
[...]

Idd geen konijn, maar wel van die stomme vogels. Gister 2x gehad dat ik ze voor een jet aan zag en de stinger al in de aanslag had om er een paar seconden later achter te komen dat het geen jet maar een vogel is die op me af kwam vliegen |:(
Inderdaad, gister ook geprobeerd een vogel neer te schieten (wie kent dat nog uit Delta Force? >:) (en natuurlijk Red Dead Redemption)) maar dat lukte helaas niet

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gise schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:38:
[...]

(wie kent dat nog uit Delta Force? >:) )
:w
Was de perfecte manier om je locatie weg te geven en heeft meermaals geresulteerd in het opnieuw laden van een savegame...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Goed nieuws!!!
Dit bericht kreeg ik net hoogstpersoonlijk doorgestuurd vanuit de DICE catacomben!
New patch about to be released will include to following functions;

* 'Hide & Seek', new game mode in which the console players are challenged to find other players on the AK maps.
* New achievement; 'I've walked the mile!', to accomplish this achievement a player must walk 15 miles on each AK map without being spotted or having contact with the opposing force.
* Introduction of Bows and Arrows, Swords and magical spells in order to complement the "Skyrim" feeling many console players are experiencing on the AK map Alboraz Mountains.
* Bug fixed so Quads are now able to drive through more than 5cm of water without losing the driver.
* AC130 Gunship now also includes food drops for those soldiers lost in the field 1000m from the next flag.
* AC130 controll flag now rotates around all flags in the map, this will prevent all players from being stuck around one flag the whole game.
* Removed game mode Tank Superiority, until we have not fixed the Tank Destroyers from behaving like snow scooters this game mode will be (temporarily) unavailable.
Just my two cents hoe DICE-EA het een en ander kunnen aanpakken :)

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:14:
Goed nieuws!!!
Dit bericht kreeg ik net hoogstpersoonlijk doorgestuurd vanuit de DICE catacomben!

[...]
* Introduction of Bows and Arrows, Swords and magical spells in order to complement the "Skyrim" feeling many console players are experiencing on the AK map Alboraz Mountains.

Just my two cents hoe DICE-EA het een en ander kunnen aanpakken :)
Meen je toch niet..... 8)7

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 23:41
Idd bullshit die skyrim foto's feeling, voor de rest vermaak me prima op de ps3. Gaat steeds beter op de mappen denk dat iedereen nog beetje wennen moet op xboz. Was eerste dagen ps3 namelijk ook zo.
Niet mokken lekker schieten :)
Misschien moeten de mensen hier maar eens meer rush gaan doen ipv altijd maar conquest.
Rush = veel meer vijanden geconcentreerd om 1 of 2 plekken. Dus compactere gevechten.
Oke, je hebt nu een gunship, maar die halen we wel uit de lucht ;)
Rush steent grote tijd!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:04:
Misschien moeten de mensen hier maar eens meer rush gaan doen ipv altijd maar conquest.
Rush = veel meer vijanden geconcentreerd om 1 of 2 plekken. Dus compactere gevechten.
Rush steent grote tijd!
In BC2 that is..... :)
In BC2 steende het grotere tijd, maar in BF3 is het nog steeds tof :)

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Het zou nog steeds heel fijntjes zijn als ze wat maps van BC2 over zouden gooien naar BF3.
- Valparaiso
- Arica Harbor
- Laguna Presa :D

PSN ID: Ancta

Ghostley schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:49:
Het zou nog steeds heel fijntjes zijn als ze wat maps van BC2 over zouden gooien naar BF3.
- Valparaiso
- Arica Harbor
- Laguna Presa :D
Eensch

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eensch, maar.....

..... de Frostbite 2 engine met 'enhanced destruction' zou van Valparaiso en van Laguna Presa maanlandschappen maken...

Overigens zou ik ook die nacht sneeuwmap uit BFBC2 (met links en rechts van de B vlag de huizen, bij A een fabriekshal en bij C een boerderij/ schuur) wel terug willen zien.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
AllSeeyinEye schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:03:
[...]

Eensch, maar.....

..... de Frostbite 2 engine met 'enhanced destruction' zou van Valparaiso en van Laguna Presa maanlandschappen maken...
Hmmm, weet niet.
Dan zou bij cq op Caspian de grond bij vlag B ook een krater moeten zijn.
Dat zijn ook een hoop bomen en dergelijke.
Persoonlijk zou ik dat wel wat vinden, de halve jungle aan puin knallen. :P

PSN ID: Ancta

Veel maps uit bc2 zullen niet hetzelfde aanvoelen met dingen die ontbreken (mortars/uav/AT4/tracer dart/motion sensor) of zijn toegevoegd/verschillen (mijnen/c4/flares/ecm/stingers/javelins/geen instortende mcoms/vehicle upgrades/squad perks) etc. Ik weet niet of die maps gaan werken in een bf3 versie (onbalans mogelijk) :P.

Maar dat komt ook omdat de visie per spel verschilt. Battlefield 2 + 3 zijn "echte" battlefield games, pc gericht en conquest main focus. Bad company is een spin off gericht op consoles (verschil merkbaar met bf3) waar rush de main game mode was. In bc1 zat niet eens conquest, was later pas toegevoegd in patch. Ik had in bc2 bij sommige maps ook het gevoel dat er geforceerde conquest varianten kwamen (port valdez/nelson bay). Ik heb nu wel plezier ff met rush, weinig zin meer in vanilla conquest. Maar enkel damavand vind ik richting bc2 aanvoelen :).

Vind ook wel jammer dat deze generatie consoles op zn einde is. Denk niet dat een bc3 voor de ps3 meer verbluffend zal zijn. Kom op met de PS4!

Grmbl... rush op de nieuwe mappen gespeeld;
Spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship, spawnen > dood door gunship.......
Hyper irritant.

• pa4jv
dvdkiwi schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:04:
Rush steent grote tijd!
;)

• vinom
  • Laatst online: 07:03
Ondanks dat het op de PC is, wilde ik jullie deze toch graag laten zien...ben er zelf best wel trots op, ghehe :)

• innerchild
vinom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:39:
Ondanks dat het op de PC is, wilde ik jullie deze toch graag laten zien...ben er zelf best wel trots op, ghehe :)
[video]
Heel mooi gedaan. Muziek loopt ook goed op de momenten. Ondanks dat je zegt dat het pc is lijkt het wel heel erg op de console qua spelers. Ook amper iemand te zien ;P

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:39:
[video]
Awesome!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:Y :Y :Y :Y :Y :Y

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 23:41
Zitten erg leuke stukjes tussen, herkenbaar!
Ik zal komend weekend eens kijken of ik weer wat zin kan maken. Het zal dan wel geen AK worden.
AK is voor mij meer een tegenvaller dan CQ. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog...

De laatste keer dat ik gespeeld ben ik terug gegaan naar maps als Grand Bazaar en Seine. Daar heb ik meer plezier in dan de AK maps.

• Dynamix
Jackal131 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:32:
Ik zal komend weekend eens kijken of ik weer wat zin kan maken. Het zal dan wel geen AK worden.
AK is voor mij meer een tegenvaller dan CQ. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog...

De laatste keer dat ik gespeeld ben ik terug gegaan naar maps als Grand Bazaar en Seine. Daar heb ik meer plezier in dan de AK maps.
Dan ben jij toch meer iemand van de urban warfare, denk ik. De thematische aanpak per DLC kan ik wel waarderen. Een ander ziet liever iedere DLC vier verschillende thema's komen.

Ikzelf vind conquest op AK net zo vermakelijk als op de andere maps. Neemt niet weg dat ik de gametype conquest na een pot of twee weer beu ben. Rush is en blijft de leukste beleving. Vreselijk dat Dice rush op AK zo ongebalanceerd heeft weggezet, aangezien de omgevingen heerlijk zijn voor rush... Nu Dice een deadline heeft voor het releasen van DLC gaat dat echt ten koste van de kwaliteit!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:32:

Ik vermaak mij meer dan verwacht met CQ. Had ergens gedacht dat dat te CoD achtig zou zijn, maar het valt me reuze mee. Ik vind het heerlijk dat daarin geen voertuigen zitten...

Maar ik ben dan ook het meest gelukkig in urban warfare, want Karkand is en blijft mijn all time favorite map. Ik blijf het jammer vinden dat we bij de MEC basis niet nog de laatste vlag hebben aan de andere kant van water, en daarmee de BF2 conquest kaartindeling.

Ik heb telkens bij het spelen van de nieuwe maps dat ik aan het verkeerde eind trek. Dat ik een bepaalde taktiek toepas, die gewoon niet succesvol is, al ligt het wel vaak aan mijn team en de tegenstander. Vooral de piloten kunnen nu erg irritant zijn omdat je op de grond al zo druk bent. Ik vind het dan ook opvallend dat de game gedomineerd wordt door lucht-voertuigen ipv tanks of armor.
De overdaad aan tanks, tankdestroyers e.d. kan ik namelijk wel aan, maar ik krijg al heel snel te maken met choppers, gunship en vliegtuigen. Ga ik echter in 1 van die zitten, dan ben ik ook snel weer down omdat ik gewoon niet goed genoeg ben om vliegtuigen uit te schakelen, choppers neer te halen (dat doe ik normaal gesproken vaker met een tank) en de gunship.

Op dit moment is de balans vooral erg krom omdat iedereen weer bezig is met de assignments en achievements, waardoor je gewoon geen backup hebt of niet op de juiste plekken aanwezig kunt zijn.

Daarnaast breekt me de mapomgeving een beetje op, ik vind ze namelijk best wel waardeloos. Als infantry heb je hele rare spawns (dikwijls voor een tegenstander gestart of met een gunship op mn kop) en eigenlijk weinig verdediging om de vlaggen of mcoms (vrijwel nergens staat een bunker of rocketlauncher).
En wat ik tijdens het rijden van de voertuigen irritant vind is dat je eigenlijk niet makkelijk van de paden af kunt wijken omdat je drift als een malle en vaak hele rare bergen hebt waar je niet even overheen komt.

Overigens had ik gister aardig wat potten waarbij je merkte dat de tegenstander ook gewoon 1 groot team (waarschijnlijk met een party) was met veel no-life skills erin. In een jet of gunship kon je meestal niet langer dan een minuut blijven en op de grond had je gewoon geen kans om een vlag te verdedigen doordat backup ontbrak of de tegenstander maar bleef komen met armor. Het droppen vanuit de gunship mogen ze ook wel weghalen, dat zorgt ervoor dat die vlag niet alleen van de power van de gunship te belangrijk is, maar ook dat men binnen notime een vlag over kan nemen (terwijl je zelf ook weer op de gunship-vlag af aan het gaan bent).

Ik denk niet dat er veel maps in de vaste rotatie gaan komen, want op dit moment is de balans stuk en de potjes niet leuk genoeg.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik denk dat het vooral komt doordat iedereen de nieuwe voertuigen wil uitproberen, in combinatie met de assignments. Ik heb een hekel aan het Gunship (zowel het erin zitten, als erdoor gekilled worden), maar ik wilde de assignment graag halen.

Over 2 weken zal het heel anders spelen worden gok ik. Mijn eerste potjes waren ook chaos, maar de laatse waren al veel beter, ondanks dat er vrij weinig teamplay was.

Voor mij is de truck gewoon rustiger spelen en je focussen op 1 of 2 vlaggen. Daarnaast veel kitjes pakken van gesneuveld personeel :)
zAo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:27:
Ik denk dat het vooral komt doordat iedereen de nieuwe voertuigen wil uitproberen, in combinatie met de assignments. Ik heb een hekel aan het Gunship (zowel het erin zitten, als erdoor gekilled worden), maar ik wilde de assignment graag halen.

Over 2 weken zal het heel anders spelen worden gok ik. Mijn eerste potjes waren ook chaos, maar de laatse waren al veel beter, ondanks dat er vrij weinig teamplay was.

Voor mij is de truck gewoon rustiger spelen en je focussen op 1 of 2 vlaggen. Daarnaast veel kitjes pakken van gesneuveld personeel :)
Ik kan overigens maar weinig met de gunship doen omdat ik er zo fucking snel wordt uitgeschoten als we hem hebben (terwijl de tegenstander lekker mag blijven vliegen van onze jets), ook de Mobile Artillery is gewoon knap waardeloos, want hij is erg snel stuk en die reload is zwaar irritant.

Het grootste probleem is echter dat je geen verdediging op kunt zetten. Nu was dat bij de conquest maps al matig (meer dan 3 vlaggen was al niet te doen), maar je hebt geen stationary en weinig spawnende voertuigen om je goed vast te kunnen graven.

• Conundrum51
  • Laatst online: 31-01 07:28
Zou lekker zijn als je het gunship uit kan zetten in de server settings. Ben benieuwd hoeveel servers dit niet zouden doen.

• pa4jv
Dynamix schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:15:
[...]

Dan ben jij toch meer iemand van de urban warfare, denk ik. De thematische aanpak per DLC kan ik wel waarderen. Een ander ziet liever iedere DLC vier verschillende thema's komen.

Ikzelf vind conquest op AK net zo vermakelijk als op de andere maps. Neemt niet weg dat ik de gametype conquest na een pot of twee weer beu ben. Rush is en blijft de leukste beleving. Vreselijk dat Dice rush op AK zo ongebalanceerd heeft weggezet, aangezien de omgevingen heerlijk zijn voor rush... Nu Dice een deadline heeft voor het releasen van DLC gaat dat echt ten koste van de kwaliteit!
Iets met C4 en quads? >:)
Martinspire schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:49:
En wat ik tijdens het rijden van de voertuigen irritant vind is dat je eigenlijk niet makkelijk van de paden af kunt wijken omdat je drift als een malle en vaak hele rare bergen hebt waar je niet even overheen komt.
Ik vind de Spruts en quads nu juist lekkerder rijden dan voorheen.
Met een tank een berg op rijden en een beetje sturen resulteerde bij mij altijd in een 270.
Nu rijden ze best lekker overal overheen, zelfs (kleine) rotsjes.

Vanmiddag/avond maar weer eens wat gaan spelen :)
Kijken of we die gunmaster assignment eindelijk kunnen pakken.

• Geronimous
Martinspire schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:49:
Dit. Ik ervaar de maps ook als irritant als het hierom gaat. Vooral ook armored shield waarbij er van die scherpe, harde randjes aan de weilanden en kraters zitten waardoor je rijdend haast niet kunt schieten. Je vehicles vliegen en stuiteren alle kanten op. De quads zijn first person niet eens te besturen omdat je het grootste deel van de tijd in de lucht kijkt en niet ziet waar je terecht gaat komen... als dit alles eens vloeiender kon gebeuren, was het al veel leuker geweest.
Alborz is vet irritant omdat je met je vehicles niet fatsoenlijk tegen een normale helling op kunt rijden en je dus effectief alleen de wegen kunt gebruiken.
Bandar desert is daarin beter geslaagd, death valley ook.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Dynamix

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wait whut? Was dat een 10hour round TDM ofzo?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

scorpie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:15:
Wait whut? Was dat een 10hour round TDM ofzo?
Nee, gewoon totaal statistieken, maar dat heeft waarschijnlijk veel jeepjes gekost

Respect Dynamix! _/-\o_
C4 is de bom hahaha 8)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Holy whut?! Je hebt meer C4 kills dan met een regulier wapen?!

* AllSeeyinEye gaat gelijk kijken hoe het bij zichzelf ervoor staat....

edit:
M416 1000+ kills (gevolgd door een zwik andere Assault Rifles)
AH-1Z Viper bij de voertuigen.

[ Voor 26% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-09-2012 16:23 ]

Ik heb de USAS nu als beste staan... nog uit de farg-round dayz :P
PKP gaat daar wel overheen straks.
Verder niets, want na 500 kills switch ik van wapen.
Uiteindelijk zal dus ook de C4 of het mes bovenaan komen te staan.

• Dynamix
dvdkiwi schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:26:
Ik heb de USAS nu als beste staan... nog uit de farg-round dayz :P
PKP gaat daar wel overheen straks.
Verder niets, want na 500 kills switch ik van wapen.
Uiteindelijk zal dus ook de C4 of het mes bovenaan komen te staan.
You got me! Ook ik ben nog steeds bezig met het masteren van wapens ;) Ik heb wel een tijdje voor de jihad geopereerd... dat heeft zeker bijgedragen om tot de 666 te komen.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
lol heb nu m240b staan als best wapen met 3000+ kills :D blijf een mooi wapen
WOOOOT!!!
Kiwi is 4e geëindigd in gunmaster :P
23 om 14. Ik ging als een malle met de kills, het geluk was er eindelijk :)
Die assignment eis is binnen, dus voorlopig even geen gunmaster meer ;)

Wist je trouwens dat je de gunmaster winner ribbon ook krijgt als er iemand uit jouw team wint...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Martinspire schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:16:
[...]

Nee, gewoon totaal statistieken, maar dat heeft waarschijnlijk veel jeepjes gekost
Oh lol, ik zie nu pas linksboven staan 'main / my soldier' :P

• innerchild
Had even gelezen wat deze gustav nog meer te melden had op zijn twitter account :

https://twitter.com/gustavhalling

Man o man, wat is dat een arrogant mannetje zeg. Die heeft het aardig hoog in zijn bol zitten. Kan niet tegen kritiek en loopt openlijk mensen te dissen samen met zijn maatje z1nth0 van DICE.

In iedergeval komt er over 21 dagen weer een nieuwe patch ronde aan. Hopenlijk zit daar ook de below radar fix bij.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Martinspire schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:31:
[...]
Ik kan overigens maar weinig met de gunship doen omdat ik er zo fucking snel wordt uitgeschoten als we hem hebben (terwijl de tegenstander lekker mag blijven vliegen van onze jets), ook de Mobile Artillery is gewoon knap waardeloos, want hij is erg snel stuk en die reload is zwaar irritant.
Mits alle vliegtuigen op je uit zijn, vind ik dit wel meevallen: de AA rockets reloaden 2x zo snel als in een heli en de guns zijn erg sterk tegen vliegtuiigen.

Als je 1 tank tegenkomt, is het wel wegwezen :+
G3A3 met M26 Dart is nog steeds mn favo combo. Heerlijk op long (g3a3) en close range (dart) :9~.

Alleen gebruik ik deze combo enkel als rush defender. Meestal is het wel nodig je aan de situatie aan te passen en besef ik dat een medpack/smoke nuttiger is of indien close range toch maar aek/m16a3/m416/f2000 of een pdw. UMP is te goed nu :P.

XM8 mag wel in bf3 komen. XM8 + 40mm shotgun uit bc2 O+

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 13-09-2012 22:17 ]

Net een uur of 4 met Dynamix, Steppa, Tairino en Blade in één rush server gezeten.
Ging op zich heel lekker, behalve de laatste pot.
Maar ja, dan wil je het even goedmaken op de mindere pot daarvoor...
Slecht plan, we hadden beter kunnen stoppen :P

Pagina: 1 ... 116 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.