• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

scorpie

Supra Addict

Gisteren gelijk weer een vastloper gehad... was klaar met m'n potje, en ik hoorde het geluidje van battlelog op m'n computer, dus alle scores zijn doorgestuurd. Op dat moment hangt m'n ps3 en kan ik weer niks doen. Gelukkig wilde ik er toch mee kappen, maarja, ik snap niet dat er nog steeds vastlopers zijn.. of eigenlijk snap ik het maar al te goed, maar weiger ik het te accepteren ofzo.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Het is wel gezellig dat na een sneeuwmap het gewoon rustig door blijft sneeuwen op het scoreboard :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Na gisteravond een uurtje of 3 gespeeld te hebben kan ik nog niet zeggen dat deze add-on mijn interesse in de game opnieuw heeft opgelaaid.
Met name de waardeloze implementatie van Tank Superiority valt mij ontzettend tegen.

Ik weet de namen van de maps niet meer zo, maar:
- De avond level op rush en conquest was best ok
- Op rush hadden we op een gegeven moment een woestijn level met een spannende ronde. Wel een beetje overpowered aanval (wat hier al genoemd werd).
- Sneeuw level vond ik weinig aan, in ieder geval op conquest

Al met al heb ik niet het idee dat er echt gevoel in deze expansion ligt. Makkelijke keuzes, weinig echte verbeteringen. Dan vond ik de hectiek en afwisseling van Close Quarters toch leuker.

Ik begin een beetje een vervelend gevoel mbt het premium te krijgen op deze manier; geld is binnen, gooi er maar wat makkelijk te maken content uit.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik snapte gister ook niet meteen waarom de ene keer de tegenstander de AC-130 had en 5 minuten later ons eigen team, dit komt door de capute point over te nemen waar de AC-130 vanuit start.

Maar waar kom ik nu die mobile artillery tegen??
Kan iemand mij dit vertellen

PSN: Von_Smallhausn

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Mon0lith schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:35:
Ik snapte gister ook niet meteen waarom de ene keer de tegenstander de AC-130 had en 5 minuten later ons eigen team, dit komt door de capute point over te nemen waar de AC-130 vanuit start.

Maar waar kom ik nu die mobile artillery tegen??
Kan iemand mij dit vertellen
Op Alborz Mountain bij punt B vond ik gisteren de mobile AA. Vanuit dit punt kon ik gelijk A en C bestoken :9

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:30:
Ik begin een beetje een vervelend gevoel mbt het premium te krijgen op deze manier; geld is binnen, gooi er maar wat makkelijk te maken content uit.
hehe ;) ken dat gevoel ja.
Voel me ook wel een beetje genaaid dat ik aan mijn BFBC2 van 25 euro minstens evenveel plezier beleef dan aan BF3 die het viervoudige heeft gekost....

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Je hebt nu ook Ribbons/medals voor gunmaster, domination en tank superiority!

PSN ID = steppa87

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dynamix schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:46:
[...]

Op Alborz Mountain bij punt B vond ik gisteren de mobile AA. Vanuit dit punt kon ik gelijk A en C bestoken :9
Die heb ik ondertussen ook gevonden, maar bij Bandar Dessert, Death Valley en Armored Shield (die laatste heb ik nog niet eens gespeeld) kan ik ze niet vinden :/

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:02:
[...]

Die heb ik ondertussen ook gevonden, maar bij Bandar Dessert, Death Valley en Armored Shield (die laatste heb ik nog niet eens gespeeld) kan ik ze niet vinden :/
Armored Shield staat er 1 op Radio Tower (volgens mij is dat B )

Verwijderd

De gunship flag bij CONQUEST is heel makkelijk te vinden op elke map!! gewoon kijken naar de flag en dan zie je er vanzelf een vliegtuig bij staan. Beetje verder kijken dan je neus lang is helpt ook hahahaha

Die Mobile AA s zijn ook goed zichtbaar aangegeven op de minimap

Gewoon een kwestie van wennen. Tanks en LAV zijn inmiddels toch ook goed te onderscheiden....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 12:39 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 19:29
Mon0lith schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:02:
[...]

Bij Bandar Desert staat ie in je spawn.
Ik hoop dat het vanavond beter gaat dan gisteren. Gisteren ging het echt waardeloos....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Jackal131 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:17:
Ik hoop dat het vanavond beter gaat dan gisteren. Gisteren ging het echt waardeloos....
Waarschijnlijk even wennen. Gister ging bij mij ook echt klote maar net nog even gespeeld en dat was echt dikke pret. Al mis ik nog wat goede teamplay. Maar wellicht komt dat doordat mensen (waaronder ik) de levels nog niet goed genoeg kennen.

Verwijderd

HAHAHA ik weet het scores van 6/18 .......gewoonweg omdat je de hele tijd afgeknald wordt door gunship of van opeens achter je staande tegenstanders.
Conundrum51 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:48:
[...]

Waarschijnlijk even wennen. Gister ging bij mij ook echt klote maar net nog even gespeeld en dat was echt dikke pret. Al mis ik nog wat goede teamplay. Maar wellicht komt dat doordat mensen (waaronder ik) de levels nog niet goed genoeg kennen.
Kom je toch op de GoT server spelen....wat is je PSN ID dan?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 14:50 ]

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01 11:07
Hoe kon je de GoT server (PS3) ook alweer vinden in de server browser? Al diverse keren geprobeerd te vinden maar nog niet echt gelukt.. Als ik heb toch maar eens in de favorieten zetten ;)

Verwijderd

search: GOT dacht ik

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:49:
of van opeens achter je staande tegenstanders.
Gisteren voor het eerst gehad dat een tegenstander pal naast me spawnde.
(hij spawnde niet op zijn eigen squadmaat die ik net afschoot)
Gelukkig was mijn R2 knop snel gevonden.
Ik weet niet of dat ook een nieuwe feature is... ik hoop van niet. :P

Verder zoek ik me ook nog redelijk een ongeluk naar de juiste routes. :)

PSN ID: Ancta

Verwijderd

Ja klopt af en toe verdwaal ik nog wel eens hahaha. Ik hoorde gisteren ook een aantal keer dat iemand vlak voor een enemy M1128 spawnde en vervolgens overgereden werd LOL.

Ik heb het zelf 1 keer gehad maar toen spawnde ik op een squadmember.
Ik begin me af te vragen of de spawns ook protected zijn in de nieuwe maps.
Gisteren een aantal keren gezien dat de tegenstander in onze spawn huppelde, wat tot gevolg had dat ze onze chopper jatten (= kick)!
Misschien toch nog weer de regels van de server updaten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Dag M16A3, hallo M416!

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 05-09-2012 16:21 ]

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:46:
Ik begin me af te vragen of de spawns ook protected zijn in de nieuwe maps.
Gisteren een aantal keren gezien dat de tegenstander in onze spawn huppelde, wat tot gevolg had dat ze onze chopper jatten (= kick)!
Misschien toch nog weer de regels van de server updaten.
Jij had matze 2x gekicked daarna nog iemand en ik had er genoeg van en heb sinds gisteren mijn eerste BAN op mijn naam staan hahaha

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Yes, eindelijk kan ik m'n oude liefde uit BC2 weer tevoorschijn halen!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:33:
[...]

Jij had matze 2x gekicked daarna nog iemand en ik had er genoeg van en heb sinds gisteren mijn eerste BAN op mijn naam staan hahaha
Misschien een nadenken over je zonden? :+
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:33:
[...]
Nogmaals: Je hoort me vaak roepen dat ik mensen ga kicken, maar over het algemeen blijft het alleen maar bij roepen. Matze heb ik gisteren 1x gekicked, aangezien hij de chopper jatte. Later besefte ik me dat dat niet meer in de server beschrijving stond (nu staat er iets wazigs over die KSA gasten).

Ik hanteer nog steeds de regel: "no spawnkilling and no vehicle stealing from enemy spawn".

Dus er staat nu weer 1 naam in de banlijst. Ik heb laatst de banlijst weer even geleegd, :D

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:46:
[...]

Misschien een nadenken over je zonden? :+
??? ik ben niet gebanned maar heb iemand gebanned LOL

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:06:
[...]
??? ik ben niet gebanned maar heb iemand gebanned LOL
Lol, nu ga ik erover nadenken :+

Heeft iemand nog tips om minder last van vliegtuigen e.d. te hebben? Ik voel me zo machteloos als ik in een Tank Destroyer rij, zeker met dat Gunship boven je.

Verwijderd

Ze zouden misschien de defenders een Mobile AA gun moeten geven om het te balancen bij rush...

• pa4jv
Dynamix schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:46:
[...]

Yes, eindelijk kan ik m'n oude liefde uit BC2 weer tevoorschijn halen!
Kon al gewoon hoor, was al een topding. :P

Paar puntjes die me vandaag opgevallen zijn: op die Desert heeft de russische zijde een stationary AA, waarmee ze de gunship vrij eenvoudig kunnen slopen. Beetje misbruik van gemaakt zojuist. >:) Jet in een gunship vliegen doet niet zo heel veel damage, alleen om hem af te maken is dat dus handig. Doe het niet als het een lastig potje is en we die jets keihard nodig hebben, dan kun je hem beter aan mij geven. :P Een driedubbele salto met een quad resulteert in een flinke knal bij de landing, maakt niet uit hoe je landt. Tegen een grasspriet rijden is ook een instant death trouwens.

Freezes zijn er ook nog steeds, dus dat is helaas niet opgelost. :'(

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zal denk ik wel goedkomen met die nieuwe maps als iedereen een tijdje speelt. Tactiek zal gewoon wat anders moeten zijn om flags te capturen vanwege de grote open ruimtes.Je kunt niet eenvoudig hiden of via allerlei gebouwtjes onopgemerkt dicht bij de flag komen zoals in de oude mappen bijna overal wel kan (alleen A niet op Oman eigenlijk).

Ik ben wel benieuwd hoe het er op de PC zal uitzien, vind het er nu al op de PS3 best netjes uitzien. Toch knap wat ze nog uit de oude hardware weten te persen.

En voor wat de chopper betreft; ja locken met een stinger is een stuk makkelijker maar die main gun is wel echt een stuk krachtiger! Een goede piloot schiet infanterie naar het hiernamaals nog voordat deze de stinger kan afvuren. Als je ze dus neerhaalt kun je het beter van een afstandje doen denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door kazuka op 05-09-2012 19:18 ]

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:54
Dacht ik gisteren gezellig op de GoT server te spelen.. T eerste wat me overkwam was een admin Kill.. Hoezo dan? Vond de potjes daarna wel leuk met de medetweakers! Is de platoon vol? Anders vind ik het wel gezellig om met de rest wat potjes te knallen! Ik speel het liefst als chopper gunner of als enigneer met tank..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• pa4jv
Admin kill, waarschijnlijk ben je overgezet voor de balance of juist van the dark side verwijderd. :P Voeg wat tweakers toe op PSN, dan krijg je een beschermde status. :D

PSN is gelijk aan mijn username hier.
Admin kill = teamswitch. De balans kan dan krom zijn of je wordt bij de rest in het team gezet. Gebeurd op de 360 ook vaak zat. Dan komen mensen de party in dus zet ik ze even over zodat we lekker met 4 man zitten.

Wat me opvalt is dat de netcode bij de laatste patch echt rampzalig lijkt te zijn. Veel last van lag of lag-gerelateerde problemen (dood zijn na achter een muur te staan, mensen die gewoon niet gerendered worden, dood door 1 kogel, kogels van jou die veel minder damage doen). Ook hebben ze ervoor gezorgd dat de jets enorm overpowered zijn tegen tanks en infantry. De assault rifles zijn eigenlijk ook de enige guns waar je op close combat nog enigszins mee uit de voeten kunt. Recon is echt waardeloos, vooral tijdens het bewegen raak je echt geen fuck meer en je bent heel snel suppressed. Engineer mist gewoon de damage en heeft nog aardig wat recoil. Support kogels (vooral bij de PKP) lijken echt random aan te komen. Ene burst raak je 2 a 3 man waarvan 2 headshots en een andere keer schiet je meer dan de helft van je magazijn op 1 meter afstand om niet 1 hitmarker te krijgen. Als je gericht schiet raak je geen fuck, ga je random sproeien dan valt het bij bosjes.

Ik heb geen slechte verbinding en speel gewoon op onze gotserver (waar dan niet eens non-EU in zit) maar heb er gewoon vaak last van. Afgewisseld met potjes waar het echt prima gaat en ik nergens last van heb (maar de rest weer wel).

Ik moet morgen de server verlengen, maar maak hiervoor lekker een nieuwe server aan en laat de oude aflopen. Ik heb namelijk ook het idee dat het nog enigszins aan de hardware of instellingen kan liggen, want ik heb er al genoeg problemen mee gehad. Nu ie toch afloopt lijkt het me een mooi moment om even een verse start te nemen. Maar daarover morgen meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-12-2025
De assault rifles zijn altijd een klasse beter geweest dan de andere klasses. Bij recon vind ik eigenlijk alleen de SKS echt lekker spelen en support speel ik eigenlijk nooit. De engineer guns zijn nog best redelijk alleen zijn niet zo sterk op zowel short als med-long range, maar met een MTAR of M4A1 moet je wel wat kunnen raken, en ze hebben de RPG's. Maar ze kunnen niet op tegen een M16, AEK en de nieuwe M416. De hoofdreden dat bijna altijd assault speel zijn de healthpacks, jezelf kunnen healen is echt geweldig. Maar in veel maps moeten gewoon veel mensen als engineer spelen, achja.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 06-09-2012 01:15 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Wat moest ik gisteren weer wennen aan de controls. Ik had een paar maanden geen BF3 meer gespeeld en zat daardoor wel eens op een verkeerde knop te drukken. Denk je L1 in te moeten houden om te sprinten gooi je gelijk een granaat, haha!

Eerste potje was volgens mij een 0-7 met als dieptepunt een death door aanrijding (thanks pa4jv ;) ) Ik hoorde niks aankomen dus was nogal verrast. Is dat nog een soundbug misschien?
Ik zit te wachten op een aantal nieuwe games. Ben eigenlijk wel klaar met BF3.
Had nog gehoopt dat de nieuwe maps het plezier weer een beetje terug zou brengen, maar dat is tot nog toe niet het geval.
Zodra de eerste nieuwe AAA titel uit is, zal ik BF3 niet zo heel veel meer spelen.

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:15:
Had nog gehoopt dat de nieuwe maps het plezier weer een beetje terug zou brengen, maar dat is tot nog toe niet het geval.
Zodra de eerste nieuwe AAA titel uit is, zal ik BF3 niet zo heel veel meer spelen.
Ik ben sinds een tijdje ook niet echt serieus meer aan het spelen. Telkens als ik me inzet om een pot serieus te winnen staat me wel weer iets in de weg; kut team, lvl100 die me achter elkaar afmaakt, lag, klote admins enz......
Merk dat ik steeds meer aan het kloten ben ingame, gewoon een beetje op mezelf met C4 smijten of long range headshots (proberen te) maken. Als ik een serieuze pot wil spelen pak ik BC2 wel, daar zitten tegenwoordig bijna alleen nog maar spelers in die het spelletje leuk en fair willen spelen :) (en als ik zin heb om als een kip zonder kop rond te rennen stop ik MW3 er wel in :p)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Ik merkte gister dat ik liever AC Revelations* aanzwengelde dan BF3, terwijl de nieuwe maps net uit zijn. Dat is geen goed teken. Jammer dat ik 50 ballen voor premium heb neergelegd. Nou ja, een les voor volgende keer.

*wat trouwens ook een behoorlijk matig vervolg is na het briljante AC2 en leuke AC: Brotherhood

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Je was opeens wel weg ja gisteren. Ik moet zeggen dat ik de maps steeds leuker ga vinden naarmate ik de weg een beetje ken. Alleen dat lopen bevalt me niet. Ik was BTW ook opeens weg hij liep weer vast en ik had geen zin om alles weer op te starten hahha

Wat mij verbaasde dat er zoveel uit mijn friendslist online waren. Kijk op de GOT server HOLY SHIT minimaal 12 tweakers!! Misschien is het op dat moment wel geinig om te zeggen we verdelen de tweakers ff op.Maarja winnen is ook leuk!!

@schizo007nl voeg mij maar toe Moulin11 (PSN ID)

@cheiron: tja ik denk dat je AK wat meer moet spelen om het leuk te gaan vinden. 1e dag kreeg ik een heel raar gevoel van teleurstelling in mijn maag!! Maar nu ik wat uurtjes heb gespeeld wordt ik steeds meer positief! Ik denk dat het toch ff wennen is, CQ vond ik eerst ook maar niets nu vind ik het zeker wel leuk voor de afwisseling! En wat betreft spijt van de Premium....tja dat begint bij mij ook een beetje te komen! Ik denk dat DICE/EA een beetje sloppy wordt, omdat ze toch het geld al binnen hebben! Jammer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 10:22 ]

• pa4jv
Jimmy-time1 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:12:
Wat moest ik gisteren weer wennen aan de controls. Ik had een paar maanden geen BF3 meer gespeeld en zat daardoor wel eens op een verkeerde knop te drukken. Denk je L1 in te moeten houden om te sprinten gooi je gelijk een granaat, haha!

Eerste potje was volgens mij een 0-7 met als dieptepunt een death door aanrijding (thanks pa4jv ;) ) Ik hoorde niks aankomen dus was nogal verrast. Is dat nog een soundbug misschien?
oOo Ik gaf geen gas meer, gleed gewoon van de berg af. Misschien dat je daardoor niets hoorde? :P

Ik vermaak me prima met AK, zelfs tank superiority vond ik leuk gisteren. Gewoon met 3 man naar de vlag rushen is veel leuker dan van een afstandje kills pakken. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:22:
[...]

Je was opeens wel weg ja gisteren. Ik moet zeggen dat ik de maps steeds leuker ga vinden naarmate ik de weg een beetje ken. Alleen dat lopen bevalt me niet. Ik was BTW ook opeens weg hij liep weer vast en ik had geen zin om alles weer op te starten hahha

Wat mij verbaasde dat er zoveel uit mijn friendslist online waren. Kijk op de GOT server HOLY SHIT minimaal 12 tweakers!! Misschien is het op dat moment wel geinig om te zeggen we verdelen de tweakers ff op.Maarja winnen is ook leuk!!

@schizo007nl voeg mij maar toe Moulin11 (PSN ID)

@cheiron: tja ik denk dat je AK wat meer moet spelen om het leuk te gaan vinden. 1e dag kreeg ik een heel raar gevoel van teleurstelling in mijn maag!! Maar nu ik wat uurtjes heb gespeeld wordt ik steeds meer positief! Ik denk dat het toch ff wennen is, CQ vond ik eerst ook maar niets nu vind ik het zeker wel leuk voor de afwisseling! En wat betreft spijt van de Premium....tja dat begint bij mij ook een beetje te komen! Ik denk dat DICE/EA een beetje sloppy wordt, omdat ze toch het geld al binnen hebben! Jammer
Ik ben inderdaad ook gewoon mijn verwachtingen aan het bijstellen. BF3 is nog steeds zeker geen slechte game, het brengt me alleen niet wat ik er ooit van had verwacht. Vanavond iig weer even lekker rondklooien :)
Keep up the good spirits people! Misschien maken de laatste twee DLCs wel alles goed!

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:45:
[...]

Ik ben inderdaad ook gewoon mijn verwachtingen aan het bijstellen. BF3 is nog steeds zeker geen slechte game, het brengt me alleen niet wat ik er ooit van had verwacht. Vanavond iig weer even lekker rondklooien :)
Keep up the good spirits people! Misschien maken de laatste twee DLCs wel alles goed!
AK is redelijk gaaf het is alleen erg wennen. Dat had ik ook met B2K. Die vond ik in het begin super klote maar nu vermaak ik me meer dan prima in Gulf of Oman.

Ze hadden alleen wat meer buggy's en auto's erin mogen stoppen. Als je tank kapot is of je kan er geen vinden dan ben je alleen maar aan het lopen. En ik mis de T90.

Verwijderd

Conundrum51 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:59:
[...]

AK is redelijk gaaf het is alleen erg wennen. Dat had ik ook met B2K. Die vond ik in het begin super klote maar nu vermaak ik me meer dan prima in Gulf of Oman.

Ze hadden alleen wat meer buggy's en auto's erin mogen stoppen. Als je tank kapot is of je kan er geen vinden dan ben je alleen maar aan het lopen. En ik mis de T90.
T90 mis je niet kan ik je melden, als je tegenover een M1128 staat met je T90 kan je het wel vergeten!

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:17:
[...]

T90 mis je niet kan ik je melden, als je tegenover een M1128 staat met je T90 kan je het wel vergeten!
alleen wellicht wel ja al vraag ik me af waarom, een T90 heeft dezelfde wapens, de M1128 is sneller dus dat is een (groot) voordeel.

Maar in een T90 kan je met 3 man die echt iets toevoegen, een bestuurder met guided shell en main gun, een gunner met een sterke Gun en extra armor en een 3de positie zodat je andere tanks en helikopters kan painten waardoor je veel beter kunt samenwerken in plaats van 1 bestuurder in een M1128.

Daarbij in een T1128 zitten mensen vaak alleen omdat alleen de bestuurder iets kan. Ik een T90 zitten mensen toch vaak met 2 of 3 man. Die 2de of 3de man zijn in een ideale situatie engineer en kunnen repairen zodat een T90 langer in leven blijft dan een T1128.

Verwijderd

Op de GOT server moet ik je gelijk geven als alle tweakers spelen. Nog is het af en toe een feit dat er geen 3 man in de tank zitten. Precies hetzelfde met de little birds of ZW11 van tegenwoordig. Het is dat ik de laser designation nodig heb anders zat ik niet onzinnig te painten in die kleine choppertjes. Iedereen wilt zich vermaken en een beetje schieten, dan ga je niet alleen maar painten de gehele game....

Maarja hoevaak kom jij iemand tegen op een server waarin 3 man in een T90 zitten? En hoevaak zie je niet je passagiers na een lift weglopen terwijl jij in de fik staat? De M of T1128 heeft de T90 in een mum van tijd kapot terwijl de T1128 heel weinig damage heeft.

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:36:
Op de GOT server moet ik je gelijk geven als alle tweakers spelen. Nog is het af en toe een feit dat er geen 3 man in de tank zitten. Precies hetzelfde met de little birds of ZW11 van tegenwoordig. Het is dat ik de laser designation nodig heb anders zat ik niet onzinnig te painten in die kleine choppertjes. Iedereen wilt zich vermaken en een beetje schieten, dan ga je niet alleen maar painten de gehele game....

Maarja hoevaak kom jij iemand tegen op een server waarin 3 man in een T90 zitten? En hoevaak zie je niet je passagiers na een lift weglopen terwijl jij in de fik staat? De M of T1128 heeft de T90 in een mum van tijd kapot terwijl de T1128 heel weinig damage heeft.
Met Randoms ben ik het met je eens. Maar als ik speel speel ik vaak met 2 vrienden en zitten we met 2 of 3 man in een tank.

Hoe tag je trouwens uit de little bird? Ik las iets over als passagier gaan zitten en daarna naar rechts drukken? Maar mij lukt het niet.

Verwijderd

Je moet als 4e passagier zitten dus in de seat waar je door de voorraam heen kijkt.

Als je op je 4 positie zit dus het bovenste rondje van de seats - druk je de rechter cursor boven je linker pookje. Ik weet niet hoe dat heet man hahhaa

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:52:
Je moet als 4e passagier zitten dus in de seat waar je door de voorraam heen kijkt.

Als je op je 4 positie zit dus het bovenste rondje van de seats - druk je de rechter cursor boven je linker pookje. Ik weet niet hoe dat heet man hahhaa
Vaag, dat gister geprobeerd maar is me niet gelukt. Je hoeft geen bijzonder unlocks te hebben toch?

Verwijderd

Ik denk het niet. Misschien moet je laser painter hebben voor de scout.....ik heb geen idee?

Ik heb even gekeken maar laser painter staat er niet eens meer bij!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
pa4jv schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:42:
[...]

oOo Ik gaf geen gas meer, gleed gewoon van de berg af. Misschien dat je daardoor niets hoorde? :P
No problem, stats boeien me toch niet en ik kon er wel om lachen! Helaas ben ik de komende dagen niet online, moet vanavond voetballen en ben daarna een weekend weg. Ik kom volgende week 's-avonds wel weer online.

• Schizo007nl
Zo heb even wat mede tweakers toegevoegd op PSN.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Spelen de PS3 mensen van de GOT server met Skype/Teamspeak, of de interne chat?

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Martinspire schreef op woensdag 05 september 2012 @ 23:10:
Wat me opvalt is dat de netcode bij de laatste patch echt rampzalig lijkt te zijn. Veel last van lag of lag-gerelateerde problemen (dood zijn na achter een muur te staan, mensen die gewoon niet gerendered worden, dood door 1 kogel, kogels van jou die veel minder damage doen). Ook hebben ze ervoor gezorgd dat de jets enorm overpowered zijn tegen tanks en infantry. De assault rifles zijn eigenlijk ook de enige guns waar je op close combat nog enigszins mee uit de voeten kunt. Recon is echt waardeloos, vooral tijdens het bewegen raak je echt geen fuck meer en je bent heel snel suppressed. Engineer mist gewoon de damage en heeft nog aardig wat recoil. Support kogels (vooral bij de PKP) lijken echt random aan te komen. Ene burst raak je 2 a 3 man waarvan 2 headshots en een andere keer schiet je meer dan de helft van je magazijn op 1 meter afstand om niet 1 hitmarker te krijgen. Als je gericht schiet raak je geen fuck, ga je random sproeien dan valt het bij bosjes.
Ah, goed om te lezen dat ik niet de enige was die hier ineens heel veel last van had.
Enige pluspunt gisteravond was dat je nu met gemak met een IGLA heli's en jet uit te lucht schiet.

Voor de rest had ik precies van dezelfde dingen veel last. Tegenstanders die ineens in beeld stonden. Dood achter muurtjes.

Het meest frustrerende was nog wel dat ik bijna niets meer dood kreeg met de PKP Pecheneg. Nu had ik gehoopt dat deze gun helemaal superieur was geworden door de buff. Maar 70 kogels om een poppetje op 10 meter afstand dood te krijgen was regelrecht om te janken. Ik ben bang dat mijn doel om service star 100 te halen met de PKP het niet gaat worden.
zAo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:50:
Spelen de PS3 mensen van de GOT server met Skype/Teamspeak, of de interne chat?
Interne chat! Werkt prima!!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

VTB schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:14:
[...]

Ah, goed om te lezen dat ik niet de enige was die hier ineens heel veel last van had.
Enige pluspunt gisteravond was dat je nu met gemak met een IGLA heli's en jet uit te lucht schiet.

Voor de rest had ik precies van dezelfde dingen veel last. Tegenstanders die ineens in beeld stonden. Dood achter muurtjes.

Het meest frustrerende was nog wel dat ik bijna niets meer dood kreeg met de PKP Pecheneg. Nu had ik gehoopt dat deze gun helemaal superieur was geworden door de buff. Maar 70 kogels om een poppetje op 10 meter afstand dood te krijgen was regelrecht om te janken. Ik ben bang dat mijn doel om service star 100 te halen met de PKP het niet gaat worden.
Dat had ik gisteren op PS3 ook, dat de PKP het nagenoeg niet meer deed. Waar je voorheen met 1 magazijn met gemak 5 (op afstand) tot 10 (dichterbij) kapot kreeg, koste het gisteren tot 50 kogels per kill :s
En ik merkte dat je zonder scopen meer raakt dan met scopen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:51:
[...]
Dat had ik gisteren op PS3 ook, dat de PKP het nagenoeg niet meer deed. Waar je voorheen met 1 magazijn met gemak 5 (op afstand) tot 10 (dichterbij) kapot kreeg, koste het gisteren tot 50 kogels per kill :s
En ik merkte dat je zonder scopen meer raakt dan met scopen...
Ah, het lag dus niet alleen maar aan mij... op een gegeven moment had ik een potje 4 - 16 :'(
Ik raakte werkelijk waar helemaal niets, terwijl ik toch dacht een aantal gastjes gekilled te (moeten) hebben.

• Unomomentodado
Review van IPawnstar4hire (bekend van de U pick I choose videos van Lvlcap) over de nieuwe DLC
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HJtnHT-GoVA]

en een review van Rivalxfactor mbt de patch:

• Schizo007nl
Ik merk wel dat AK niet helemaal foutloos werkt.. Heb al meerdere malen gehad dat iemand over m'n mijnen reed, maar omdat ik op dat moment in een jet zat registreerde de game deze als vliegtuigkills.. Ook als ik op een quad zit gebeurde het.. Verder vind ik door die patch de game vaak in onbalans en heb ik steeds vaker een negatieve kd ratio.. Op servers spelen waar je geen javelin of igla/stinger mag gebruiken speel ik niet.. Je moet de vehicles en air shit wel dood kunnen maken..

• pa4jv
Ik heb op onze server inmiddels ingevoerd dat je de admins niet met stingers mag beschieten.. werkt prima..

• Schizo007nl
Haha, de admins niet.. Maar de rest wel? Kunnen de admins dan een roze helm dragen, dan kan ik ze uit elkaar houden ;-)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Dan wil ik per direct admin zijn ;) :p

PSN ID = steppa87

Zoals ik het nu begrijp is TS niet heel boeiend, CQ te groot en rush unbalanced... Ik word niet heel enthousiast door alle reacties en verwacht dat ik AK net als b2k en Op. Firestorm dan ook maar incidenteel zal spelen. Mja, ik denk dat ik m toch ga proberen door mn voorliefde voor de voertuigen. Maar wel jammer dat ik mn verwachtingen zwaar naar beneden moet bijstellen :-(.

(Bevestigt helaas wel mn keuze voor non premium, al had ik natuurlijk graag ongelijk gehad)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
Schizo007nl schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:04:
Haha, de admins niet.. Maar de rest wel? Kunnen de admins dan een roze helm dragen, dan kan ik ze uit elkaar houden ;-)
Ze merken het vanzelf wel als ze een admin geraakt hebben. :P

Ik word juist steeds enthousiaster over AK, beetje rondrijden in een quad en gunships pesten met een jet. Ik vermaak me wel.
Ook nog even nieuws op het 360 vlak.
De server is vandaag afgelopen en die heb ik niet verlengd. Ik het in plaats daarvan een nieuwe server aangemaakt (hopelijk deze minder problemen) en deze is weer te vinden via GoTLive als naam, dus zoek hem even op.

Bestaande admins zijn ook weer admin, dus die moeten hem ook kunnen vinden in hun "My Servers" optie in het menu. Geloof dat het er nu 15 zijn, dus dat moet wel lukken.

Vragen of verzoekjes voor de rotatie of instellingen kan nog via gotlive verstuurd worden.
Hij draait weer Rush, dus daarvoor heb ik de leukste maps geselecteerd en 5 maps ga ik rouleren om ervoor te zorgen dat we daar een mindere hekel aan krijgen. Dit betreft: Canals, Theran Highway, Firestorm, Caspian Border en Kargh Island. Op zich geen verkeerde maps, maar heel vaak hele muffe potjes op die server gehad en daar is het dan ook het meest eenrichtingsverkeer. Andere maps die ik mogelijk wil gaan rouleren zijn Metro, Bazaar en Seine, maar daar ben ik nog niet uit. Zeker als dadelijk de nieuwe maps komen heb ik (na de eerste week waar we waarschijnlijk 24/7 die maps draaien) geen zin om alle maps erin te houden, want dat past niet en duurt wel erg lang voor je rond bent.

Kaar goed, zoek dus op "GoTLive.nl 100% Normal Rush EU-Only" (dit keer past ie volledig op de regel, waardoor het EU Only ook wat beter op moet vallen.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2012 23:33 ]

Grappig, kharg island met een LAV in rush... Wat was er mis met de normale bezetting op die map ._.

/fail

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 07-09-2012 00:32 ]

Er is toch niets veranderd? er zat toch altijd all een LAV in Rush?

Jackal131 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:24:
Er is toch niets veranderd? er zat toch altijd all een LAV in Rush?
Op kharg island toch enkel tanks en amtrac?

Nee, eerste basis kom je aan land met de LAV of de Amtrac

Jackal131 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:28:
Nee, eerste basis kom je aan land met de LAV of de Amtrac
Yep, you're right. Die dingen zie je echt zelden zo lang in de map. Was verward :)

Overigens werkt de lmg nog fijn op de tank. Canister nog niet geprobeerd, maar ik had begrepen dat er een delay zou zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 07-09-2012 00:30 ]

BatmanHorizon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:29:
[...]

Yep, you're right. Die dingen zie je echt zelden zo lang in de map. Was verward :)

Overigens werkt de lmg nog fijn op de tank. Canister nog niet geprobeerd, maar ik had begrepen dat er een delay zou zijn?
Switchen tussen wapens levert je een kleine delay op, iets wat je bij de Canister wel merkt omdat die een redelijke reload heeft (de lmg heeft alleen een cooldown maar begint ook iets later te schieten nu dacht ik).
Dus schieten, switch, schieten heeft nu weinig zin meer. Dat is nu schieten, switch, 1 sec wachten, schieten. Dan is je target al weg als je hem niet bij het eerste schot raakte.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2012 07:50 ]

^ heb het net ff kunnen testen. Bij canister zit idd een hinderlijke delay. Maar bij lmg is die delay er niet *O*. Meevaller omdat ik de lmg prefereerde als je meerdere enemies verspreid om je heen had. Canister was alleen veel toffer :P. Lmg > canister, gaan net zo snel neer zonder recoil en geen delay :). Range van canister is wel beter

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:19
waarom release ze iedere keer als ik op vakantie :(.
word weer pizza's eten maar geen Bf3 :< mischien vanavond of morgen nog ff.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Gisteravond besloten dat Bandar Desert de leukste map van AK is. zolang je je maar bezig houdt met ABCD te controleren is het best leuk. Ook nog een potje Armored Shield gedaan, maar die map is echt te saai met 24 man. De meeste potjes op die map eindigen in een spawnpoint estafette op quads. Alborz Mountian eindigt vaak ik een 2-3 verhouding met de flags. US heeft A en E in het dal, RU heeft B,C en D bovenop de berg. Elke poging om de berg op te komen mislukt aangezien je geen reet ziet door de zon in je ogen :) Het feit dat de helft van je team in jets zit of in een uithoek ligt te campen helpt ook al niet erg mee. Death Valley heb ik nog niet genoeg gespeeld om een goed oordeel over te vellen.
Voorlopige conclusie blijft toch dat AK niet geschikt is voor 24 players. Misschien dat Rush beter uitpakt op deze maps maar Rush vind ik sowieso toch al behoorlijk vercracked in BF3 (t.o.v. BC2)

Na anderhalf uur BF3 zat ik gister dus alweer MW3 te spelen (daar wordt ik ook vaak afgeschoten, maar hoef ik er geen 800m voor te rijden :p) Vanavond maar een Rush avondje houden in BC2 denk ik oOo
Phyt_ schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:51:
waarom release ze iedere keer als ik op vakantie :(.
word weer pizza's eten maar geen Bf3 :< mischien vanavond of morgen nog ff.
Misschien een rare vraag, maar kun je dan niet vaker op vakantie gaan :9

Het is overigens elke keer wel van tevoren aangekondigd, dus blijkbaar ben je toch al niet zo'n diehard >:)

Pfff... ziggo..... :F
Maandag komt er iemand langs en heb ik na een week eindelijk weer internet.
Op zich mis ik het niet, behalve voor BF3, dat mis ik nu wel ;)
Ach, kan nu Killzone 3 even uitspelen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• pa4jv
BatmanHorizon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:34:
^ heb het net ff kunnen testen. Bij canister zit idd een hinderlijke delay. Maar bij lmg is die delay er niet *O*. Meevaller omdat ik de lmg prefereerde als je meerdere enemies verspreid om je heen had. Canister was alleen veel toffer :P. Lmg > canister, gaan net zo snel neer zonder recoil en geen delay :). Range van canister is wel beter
Toch wel echt die lmg he, niet die vreselijke hmg? :P
pa4jv schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:52:
[...]

Toch wel echt die lmg he, niet die vreselijke hmg? :P
Hmg is ook wel grappig als sniper zonder recoil te gebruiken, zoom optics en dan ergens campen :P. Nee idd de lmg. Hmg is me te sloom om actief mee te doen, maar als je meer range wilt en geen canister dan misschien ff hmg proberen? Ga ik ook ff kijken :).

• Unomomentodado
Stuur s.v.p. een DM als DICE/EA de gunship eruit heeft gehaald, dan kom ik weer BF3 spelen. Tot die tijd ga ik Planetside 2 bekijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Unomomentodado op 07-09-2012 16:51 ]

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:00

ikookhier

>hijdiehieris<

Heb er alleen met rush problemen mee! Bij conquest kan je m nog over nemen,En de tegen standers zijn meer verspreid over de map.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Verwijderd

Hmm, beetje OP :P

Maar ik denk dat ze de drop functie weg moeten halen en de miniguns boven op wat minder damage moeten geven. En als laatste gewoon stingers 30 damage laten doen om dat ding of meer!

Problem solved :D

• pa4jv
Nee, dat ding gewoon uit rush halen en een 3 shot kill op voertuigen maken ipv 2. Dan zit je goed.
Unomomentodado schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:51:
Stuur s.v.p. een DM als DICE/EA de gunship eruit heeft gehaald, dan kom ik weer BF3 spelen. Tot die tijd ga ik Planetside 2 bekijken.

[video]
Je doet nu alsof er maar 4 maps te spelen zijn. Ik speel ook liever de vanilla mpas.

Jackal131 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:55:
[...]

Je doet nu alsof er maar 4 maps te spelen zijn. Ik speel ook liever de vanilla mpas.
Heb nu veel plezier met rush :). Ga daar vanavond lekker voor zitten.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Heb nu even goed kunnen spelen op de 360 met de nieuwe spel aanpassingen en de heli is wat mij betreft 10 stappen achteruit gegaan. Het lijkt steeds alsof bij elke patch infanterie en voertuigen om en om rigoreus worden aangepast. Eerst de wapen veel meer recoil geven en tanks minder effectie maken. Daarna recoil voor een groot gedeelte terug draaien en de tanks weer aanpassen en nu weer deze stappen mbt de helicopter.

Met die extra flare had ik totaal geen moeite, ook niet als grondschutter met een een stinger. Ze hadden beter die laserpointer mogen verwijderen aangezien die met een missile van de boordschutter 99 % onvermijdelijk de dood in ogen had. Ze hadden misschien dan beter de missile van de boordschutter kunnen aanpassen dat deze alleen grond doelen mag locken. De laserpointer meer als hulp middel voor de grond troepen.

Enigste wat ik nu wel doe met de zoom aangezien ik niet meer zoveel beneden vlieg is als boordschutter op 400 m hoogte met zoom aan ga schieten.

Verder is de bug met oneindig ammo nog steeds aanwezig en verdwijnt af en toe bv bij het repareren van een voertuig het icoontje hoeveel je nog moet.

Verder is de tijd tussen 2 rookbommen van een tank veels te kort. Als ik nu gelocked word bv met een javelin dan pop ik smoke en dan verdwijnt de lock en schiet gewoon verder. Als de lock opnieuw komt dan en zelfs als de missile al is afgevuurd dan pop ik opnieuw smoke en zo begint het verhaal opnieuw. Als tank bestuurder ben je dan gewoon veels te sterk. Ff de tijd met 4 a 5 seconden vergroten en je hebt dat niet meer.

Deze aanpassingen van de afgelopen 6 maanden zijn toch iets te veel van het goede. Zeker als je ook nu kijkt naar rush en de ac 130. Niemand bij dice opgelet ? Bedoel ik zag het gelijk na 4 minuten dat de ac 130 mogelijk wel een probleem zou kunnen worden ivm een mobiel spawnpoint.

Bf3 voelt nu heel erg aan alsof men een liedje al 1 jaar aan het afmixen is en dat daar nooit een einde aankmt.

Goede uitleg hoe je nu choppers moet vliegen. Belangrijkste is ECM als flares gebruiken, pas deployen nadat rockets op je zijn afgevuurd en dan gelijk duiken naar de grond. Achterliggende gedachte is dat ze rondjes om je vliegen en door duikvlucht inslaan op de grond. Stealth voor gunner is ook gewenst.

• pa4jv
Zo vloog ik gisteren ook ja, werkt prima.

Tank destroyer helemaal vrijgespeeld, mobile artillery bijna. Wanneer komt de volgende DLC? :+
^ hij had nog een extra tip waar ik zelf nog nooit aan gedacht had en best geniaal vond. Spreek af met je gunner dat hij fire extuinguisher als pilot perk neemt. Als je disabled bent en het wordt krap om snel te landen dan jumped de pilot uit, gunner switcht snel naar andere seat en voila! Zelfs al overleefd de pilot het niet, dan was het alsnog nuttig want je chopper is heel en je kan in seconden terugspawnen ipv 1-2 minuten voor een nieuwe te wachten :). Handig want zulke situaties (<20%) komen best vaak voor :P.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 08-09-2012 01:31 ]

Een collega van mij vindt de suppression medal de grootste noob-medal die er is...
Hij heeft 'm nu zelf ook, en is daar niet zo blij mee :P
Hierbij een oproep aan iedereen (ja, ook jij) om 'm te hooa'en of een comment te geven op zijn suppression medal...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ThunderNLESAD/
Vindt ie vast leuk haha :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Conundrum51
Mocht er iemand zin hebben dan zijn wij vandaag vanaf 10:00 uur te vinden op deze server http://bf3stats.com/serve...a5-446b-b64f-89b7beeb4ccd een mix van nieuwe AK mappen en de meest populaire vanila maps 300% conquest.
dvdkiwi schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 08:13:
Een collega van mij vindt de suppression medal de grootste noob-medal die er is...
Hij heeft 'm nu zelf ook, en is daar niet zo blij mee :P
Hierbij een oproep aan iedereen (ja, ook jij) om 'm te hooa'en of een comment te geven op zijn suppression medal...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ThunderNLESAD/
Vindt ie vast leuk haha :)
Haha, het is inderdaad een n00b medal. Heb er zelf al 16 van zie ik net. Ik ben ook vaak te laat om mn teammate te helpen: 22 avenger medals. Maar goed, ook weer 23 savior medals, dus dat heft het ook wel weer op. Al is die savior ook wel 1 van de ik-nak-je-kill-weg medals

Verwijderd

weet iemand of je een flight joystick kan gebruiken in BF3?

lijkt mij wel handig om de helicopters en jets mee te besturen..

• innerchild
BatmanHorizon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:40:
[video]
Goede uitleg hoe je nu choppers moet vliegen. Belangrijkste is ECM als flares gebruiken, pas deployen nadat rockets op je zijn afgevuurd en dan gelijk duiken naar de grond. Achterliggende gedachte is dat ze rondjes om je vliegen en door duikvlucht inslaan op de grond. Stealth voor gunner is ook gewenst.
Gisteren uur of 2 helicopter gevlogen met ecm en ik werd continue uit de lucht geschoten door stingers op de 360. Als je het geluid hoort dat de raket is afschoten dan is het 9 van de 10 keer einde oefening. Toen ik terug ging naar flares werd ik ongeveer 4 van de 10 keer beschoten.

Als een vliegtuig je op de korrel hebt dan moet je niet wachten tot dat het signaal komt dat de raketten zijn afgevuurd want dan raakt een raket je meestal als nog.

Even voor dat hij ze los gooit, drop je je flares en maak je een bocht naar beneden in de richting van het vliegtuig. Dit omdat je dan in de kooi van de flares blijft hangen voor een 3 seconden. Zo maak je maximaal gebruik van je flares.

Dit kan ook als je face 2 face zit met een andere heli. Lock op zijn heli en bij de lock wacht je even. Soms dropt een onervaren piloot zijn flares en dan vuur jij na 2 sec na zijn flares je beide rakkette af. Meestal is dat dan wel goed genoeg.

Als een piloot niet hapt vuur dan eerst 1 raket af en bij de drop van zijn flares weer 2 sec wachten en dan vuur je de andere raket af. Meestal is die ook wel direct raak. Als je je flares hebt gegooit druk dan op de knop voor te dalen. Niet met je neus naar beneden maar alleen de dalen knop.

Hierdoor kan je ook extra gebruik maken van je flares totdat ze uitdoven.

Anyway moraal van het verhaal is dat er legio andere manieren zijn die bepalen of je wel niet blijft overleven. Het hangt er ook maar vanaf hoe het andere team speel. Speel je tegen een clan dan moet je gewoon daarop anticiperen. Zijn er vliegtuig piloten die goed kunnen jagen of mensen die met stingers schieten de hele tijd dan bepaald dat ook jouw speelstijl.

Stay cool, Stay down and Stay alive..

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Armoured kill is nog best wel leuk.
Dan nog blijft het stom dat flares, ecm en (bij tanks) smoke zo onbetrouwbaar is. Gister ook weer iemand die met een javalin lokte op een metertje of 50 en ik popte eigenlijk al smoke voordat ie schoot maar hij raakte me nog steeds.

Echt, de netcode is nu echt een drama geworden. Zodra je gelocked wordt met een tank ben je in 25% van de gevallen gewoon dood omdat de raket eigenlijk al vertrokken is op het moment dat jij de eerste lock pas hoort.

Edit: Zojuist ook weer dikke bullshit. Er was een tank waar we wat last van hadden, dus ik spring in een tank van de basis, schiet 2x af voordat ie me uberhaupt ziet (nog geen disabled, wat al raar was) en ik rij verder naam hem toe omdat de mcom ook nog eens gearmed is. Hij kijkt naar mij, schiet 1x en ik ben weer 34%!! Daarna schiet ik nogmaals (wederom op zijn zijkant, terwijl ik recht naar hem rij) en krijg pas de disabled. Hij schiet nog een keer en ik ben 9%. Klopt echt werkelijk waar geen fuck van. Hij schoot recht op mijn voorkant, hoe kan je dan zoveel damage doen? Er was echt 100% zeker niemand anders op mijn tank aan het schieten, dus dat is gewoon echt de grootste bullshit ever. Net nog even gekeken en er zaten alleen maar Europeanen in de server (NL, BE, DU, UK, IT, FR, ESP en SUI) dus wat voor bullshit dat verder was snap ik echt niet.

[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2012 21:22 ]

• innerchild
Je kan er lang of kort over lullen maar de helikopter is bij deze gepromoveerd tot een vliegende doodskist.
1 vliegtuig en heli en 1 stinger lock en je weet dat je er aan gaat. 1 doelwit is nog wel te doen maar als er 2 op je jagen zeg dan maar dag tegen je handje. Voor de laatste patch kon je 2 doelwitten nog ontwijken maar dat is nu gewoon onmogelijk zowel met flares als ecm.

De meesten hebben dit nu door en je word getagged bij het leven. Neem OMAN als US. Bijna geen doorkomen aan als ze de A en B vlag in bezit hebben. 2 soldaten met stingers zijn genoeg om praktisch alles te stoppen.

Zelf ook geprobeerd met de oneindige ammo box op het strand en ik schiet de viper zo uit de lucht.

DICE moet echt een andere huis dealer gaan nemen want wat ze nu roken is echt rommel.
Martinspire schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:27:
Hij kijkt naar mij, schiet 1x en ik ben weer 34%!! Daarna schiet ik nogmaals (wederom op zijn zijkant, terwijl ik recht naar hem rij) en krijg pas de disabled. Hij schiet nog een keer en ik ben 9%. Klopt echt werkelijk waar geen fuck van. Hij schoot recht op mijn voorkant, hoe kan je dan zoveel damage doen? Er was echt 100% zeker niemand anders op mijn tank aan het schieten, dus dat is gewoon echt de grootste bullshit ever.
Nooit vol gas gaan rijden als je in een tankbattle bent. Er is een zwakke punt op het hoofdje die hetzelfde effect heeft als op de achterkant te worden geraakt, insta disable ;).
innerchild schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:29:
Je kan er lang of kort over lullen maar de helikopter is bij deze gepromoveerd tot een vliegende doodskist.
1 vliegtuig en heli en 1 stinger lock en je weet dat je er aan gaat. 1 doelwit is nog wel te doen maar als er 2 op je jagen zeg dan maar dag tegen je handje. Voor de laatste patch kon je 2 doelwitten nog ontwijken maar dat is nu gewoon onmogelijk zowel met flares als ecm.
Choppers in pubs met typische randoms is nog wel te doen, maar als er een paar binnenkomen die weten wat ze doen is het zo over idd. Gelukkig/Helaas is het niveau in dice/ea server grandioos laag de laatste tijd...

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 09-09-2012 00:02 ]

BatmanHorizon schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:51:
[...]

Nooit vol gas gaan rijden als je in een tankbattle bent. Er is een zwakke punt op het hoofdje die hetzelfde effect heeft als op de achterkant te worden geraakt, insta disable ;).

[...]
Wat bedoel je precies? Dat je met een rijdende tank meer schade krijgt? Of dat de kans hierop groter is?

• innerchild
BatmanHorizon schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:51:
[...]

[...]

Choppers in pubs met typische randoms is nog wel te doen, maar als er een paar binnenkomen die weten wat ze doen is het zo over idd. Gelukkig/Helaas is het niveau in dice/ea server grandioos laag de laatste tijd...
Yup idd. Ik ben er gewoon mee gekapt op het moment met het vliegen in een heli. Ik ben gewoon een sitting duck. Ik speel al bijna 2 maanden niets anders dan Oman conquest op normaal. De aanpassingen zijn duidelijk voelbaar. Niet alleen is de heli generfed maar zijn ook de wapens die gebruikt kunnen worden tegen een heli duidelijk aangepast.

Stinger dat weten we nu oa wel. Praktisch iedereen loopt er nu mee rond in Oman. Maar ook de tanks met hun laserpointer. Dat ding locked nu bijna 2 keer zover. Niet normaal wat een bereik dat ding nu heeft.

Nog geprobeerd met de automatische brandblusser aangezien flares toch tijdrekken is maar ook dat werkt niet goed. Vliegen op 400 meter hoogte en dan de boodschutter met een raket laten schieten.

Wat was nu praktisch het probleem voor de patch met de heli's ? Bedoel hoe goed een heli ook was je kon dat ding echt wel neer krijgen. Gewoon tegen maatregelen nemen. Dit spel heeft layers imo.

Layer 1 is als je als loner rond loopt en je de wapens kan gebruiken zoals je je hebt.
Layer 2 is als je de wapens gaat gebruiken om je doel te bereiken bv door c4 op een jeep te zetten of een vlag blijft verdedigen.
Layer 3 is als je als loner in een squad komt en dan gebruik kunt maken van spawnpoints, de extra ammo etc en bij conquest kan je dus sneller een vlag pakken
Layer 4 is als je met mensen gaat samenwerken en je wapens en uitrusting gaat combineren. Zoals in een heli en je gunner. Of in een tank met iemand die kan repareren of iemand met een soflam en iemand anders gebruikt de javelin plus dat iemand erbij zit met ammo.

Als je op Layer 1 moet gaan vechten tegen iemand in Layer 4 dan delf je vaker het onderspit.

In dit geval is de chopper op Layer 4 niveau dodelijk in handen van goede piloten. Als je de chopper wilt neerhalen dan zal je echt met iemand moeten samenwerken om dit gedaan te krijgen.

Aangezien er eigenlijk alleen maar pub servers zijn willen ze de 'frustratie' weghalen door spelers die alleen spelen dezelfde krachten te geven als de hogere layers in het spel. Zie al de aanpassingen die zijn gedaan om de heli te ontkrachten.

Ik vind het niet erg als ze heli iets minder krachtig zouden maken door bv de pantsering iets te verminderen of dat je als gunner niet via de laserpointer een missile mag afvuren, maar dit is echt rigoreus.

Ze hebben het spel aangepast aan spelers die ff willen spelen en niet al te diep willen gaan. Als je wel dieper gaat in het spel dan zie je dat de aanpassingen negatief effect hebben op veel zaken.

Vind Bf3 nog steeds een goed spel maar dit verziekt het wel imo.
Ik vraag mij ook serieus af of DICE hun eigen spellen wel speelt en test.
Martinspire schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:27:
[...]

Wat bedoel je precies? Dat je met een rijdende tank meer schade krijgt? Of dat de kans hierop groter is?
Nee er is helaas al een paar maanden een glitch waar je in zulke situaties echt de pineut bent. Al rijdend in de tank--> van voren een hit is disable.

YouTube: Tank School - Episode 3 - Tank Damage and Shooting
Jezus wat een ontleding vid, te saai voor woorden, maar relevant vanaf 7:15. Zit er helaas al een hele poos in :-(. Blijkbaar geen fix in laatste patch?
innerchild schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:56:
[...]
Wat was nu praktisch het probleem voor de patch met de heli's ? Bedoel hoe goed een heli ook was je kon dat ding echt wel neer krijgen. Gewoon tegen maatregelen nemen.
Precies. Tanks en choppers vond ik na 2 patches of misschien sinds het begin perfect in balans. Heel zonde dat ze daaraan onnodig hebben zitten sleutelen.

Ik lees overigens ook dat de F35 zn oude stroefheid heeft van 2 patches terug. Die is dus ook weer 2 klasses slechter dan de normale jets.

[ Voor 44% gewijzigd door KngfCnns op 09-09-2012 01:15 ]

BatmanHorizon schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:58:
[...]

Nee er is helaas al een paar maanden een glitch waar je in zulke situaties echt de pineut bent. Al rijdend in de tank--> van voren een hit is disable.

YouTube: Tank School - Episode 3 - Tank Damage and Shooting
Jezus wat een ontleding vid, te saai voor woorden, maar relevant vanaf 7:15. Zit er helaas al een hele poos in :-(. Blijkbaar geen fix in laatste patch?

[...]

Precies. Tanks en choppers vond ik na 2 patches of misschien sinds het begin perfect in balans. Heel zonde dat ze daaraan onnodig hebben zitten sleutelen.

Ik lees overigens ook dat de F35 zn oude stroefheid heeft van 2 patches terug. Die is dus ook weer 2 klasses slechter dan de normale jets.
hmm, dat is wel een aparte bug al heb ik het idee dat het ook weer door slechte netcode komt. Hij slaat in op het moment dat bij de ene speler de tank op punt 1 staat, maar omdat hij rijd is hij echter al bij punt 2, waardoor de achterkant van de tank op dat moment nog daar is en de hit daar registreert.
Maar wel apart ja dat het zo werkt. Dus alleen zijwaards of stilstaan met schieten dus?

Maakt het ook nog uit voor rpg's?

Ik zat zelf in een T90, dus blijkbaar is het daar ook gewoon bij en niet alleen M1 related.

Pagina: 1 ... 115 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.