Mijn oordeel na 3 uur AK spelen:
(alleen Conquest en Tank Superiority gespeeld, nog geen Rush)
* grote maps vallen tegen; saai ontworpen, te weinig (lichte) voertuigen. Ik heb meer dan eens een flag gecapped om vervolgens geen manier te hebben om weer weg te komen (en geen zin om 500+ meter te lopen). Suicide is dan vaak de beste optie, maps zijn te uitgestrekt om zonder vehicles rond te komen. Had soms echt het gevoel dat ik in WoW rondliep, jammer dat ik geen quest had om 10 wolven te slachten in het bos...

* Alhoewel de grote maps tegenvallen op de PS3 lijken de maps me wel zeer geschikt voor grotere speler aantallen op de PC.
* Tank Sup. mode is leuk voor 5 minuten
* Nieuwe lichte tanks rijden door de bergen als een nat stuk zeep in een badkuip
* Game lijkt beter in balans qua Air vs Ground warfare verhoudingen
* Game leunt nu heel zwaar op teamplay, dit kan een pluspunt zijn maar i.m.o. pakt het uit als een zwaar minpunt. Het team dat ook maar een beetje samenwerkt (of op zijn minst PTFO speelt) heeft vanaf moment 0 een garantie op winst. Heb alleen maar imbalanced potjes gespeeld. Zolang de gen-pop van BF3 niet samen speelt gaat dit echt niet werken.
* Patch
lijkt ervoor gezorgd te hebben dat de boel wat gesmeerder aanvoelt
* Gunship is te vet voor woorden!

i.m.o. zeker niet overpowered in vuurkracht, relatief makkelijk neer te halen. Past prima in de (on)balans van de grote maps.
Kortom, als je echt vette Battlefield gameplay wilt hebben op een grote map; koop BF1942 en ga lekker El Alamein spelen
Final verdict: 6/10 (onder voorbehoud, misschien is het straks wel 4 punten hoger of lager

)
edit: Tank Sup. mode is net alsof je TDM aan het doen bent, alleen zijn er 10 tanks toegevoegd... Voor de vorm hebben ze 1 flag geplaatst zodat niet iedereen zit te wachten tot dat de tickets op zijn geraakt aan spawns

Serieus de meest slaapverwekkende mode in BF3
edit 2: Waarom raak ik vehicles kwijt als ik door (ondiep) water rijd? Die Quads schieten al onder je reet vandaan als je door een plas water rijdt
edit 3: mocht je als PS3 of XBox gamer nog twijfelen over de aanschaf van AK: dont do it..... Als PC gamer is het een must denk ik
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 05-09-2012 00:28
]