Verwijderd

Klopt over die Canals AA lees ik ook niks... Helaas...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van het weekend voor het eerst met de soflam op pad geweest, echt een leuk ding :P

Op Kharg Island kun je hem mooi langs die main road positioneren. De chopper van de tegenpartij werd er moedeloos van. Je moet alleen wel team genoten hebben die er gebruik van maken maar dan kun je echt veel vehicles uitschakelen. Leuke bonus is dat je er ook nog wat punten mee verzameld. Iemand nog tips waar dat ding het best neer te zetten op andere maps?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Morgen van 11 tot 13u downtime voor BF3. Dan zal morgen om 13u AK wel online zijn!

Bron: Twitteraccount van BF3
#BF3 Multiplayer will unavailable on all platforms 9/4 starting at 9AM UTC. Expected downtime is 2 hours. #ScheduledMaintenance -- Battlefield (@Battlefield)

[ Voor 43% gewijzigd door Verstekbakker op 03-09-2012 21:46 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-01 21:02
Wilt dat dan ook zeggen dat A.K. nog niet te downloaden is? Is juist lekker als je die om dat tijdstip alvast aan kan slingeren.

FIFA Benelux Administrator

• Verstekbakker
  • Niet online
Dat weet ik niet. Laten we hopen dat de patch en de uitbreiding zsm binnen te halen zijn, schiet je ook niks mee op, maar meer kun je er niet mee.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27
Dussssssss....Nog steeds geen fix voor de sound glitch?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Dersan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:26:
Dussssssss....Nog steeds geen fix voor de sound glitch?
Ik heb gisteren Peak zitten spelen en man; wat een drama weer. Voor zover bekend worden de (voor mij) enige 2 echte bugs niet opgelost (Wall in Metro en geluid in Peak).

Verwijderd

Zo iedereen wordt weer wakker!!! Heb veel mensen een tijd niet gelezen...lol
Nou denk dat ik vandaag maar ff om half 1 stop met werken hahaha handig eigen baas zijn hahaha
zAo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:46:
[...]

Ik heb gisteren Peak zitten spelen en man; wat een drama weer. Voor zover bekend worden de (voor mij) enige 2 echte bugs niet opgelost (Wall in Metro en geluid in Peak).
Wall in Metro en geluid in Peak? Heb ik wat gemist dan?

Of zitten er gewoon minder cheaters op de 360 :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Martinspire schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:04:
[...]

Wall in Metro en geluid in Peak? Heb ik wat gemist dan?

Of zitten er gewoon minder cheaters op de 360 :X
Sorry :)

In Metro kun je door de muur heen lopen/achter de muren komen. Dan kun je bij 'Side stairs' op een plekje komen waar je niet geraakt kan worden, maar jij anderen wel kunt neerknallen..

In Damavand Peak valt het geluid erg vaak weg; je hoort dan alleen nog je eigen geluiden (lopen, schieten). In Peak komt dat vele malen vaker voor dan in andere levels. Het is ook vaker dan tijdens de vorige patch.
FikkieHo schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:58:
Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
Op zich vind ik dat nog niet zo erg. Meestal duik ik toch meteen below radar als ik de ECM gebruikt heb.
Maar dit i.c.m. met het versterken van de IGLA en de STINGER, wordt het straks toch een stuk lastiger om de heli in de lucht te houden. Ben wel benieuwd naar het versterken van de rocket pods op infanterie. Hiermee zou je de IGLA en STINGER mannetjes moeten kunnen uitschakelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jimmy-time1
  • Laatst online: 18:29
Het was de bedoeling dat ik vorige week weer zou beginnen met BF3 om er weer een beetje in te komen ivm AK maar dat is helaas niet gelukt. Gelukkig heb ik vanavond de agenda leeg weten te houden dus ik zal vanavond wel van de partij zijn. Ben benieuwd!!!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:09
Jammer idd dat de audio glitch niet genoemd is, had op facebook wel melding gemaakt en deze is bekend..
Speelt zo irritant zonder goede audio.

Maar al met al.. men is wel druk met bf3 en dat vind ik toch erg prettig! (We zijn nu eenmaal goed in klagen ;))
b.o.n.s schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:11:
...(We zijn nu eenmaal goed in klagen ;))
Maar je kunt toch niet ontkennen dat de klachten terecht zijn.

Als bepaalde dingen niet gefixt zijn, zou ik dat onbegrijpelijk vinden. De wallglitch op Metro bestaat al vanaf de komst van de laatste patch. Ze hadden een glitch gefixt en hierdoor ontstond (of deze bestond al) een nieuwe glitch. De bug van het wegvallen van het geluid, en dan voornamelijk op Damavand Peak, is er al vanaf het begin...

Leuk al die aanpassingen op wapens e.d., maar los aub eerst de zaken op die echt opgelost dienen te worden.

Edit:
Nog iets wat ik over het hoofd had gezien:
"The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock."

Betekent dit nu dat ik als piloot niet meer de andere chopper kan painten, maar dat ik daarvoor een 2e persoon nodig ben??? Ik mag hopen van niet, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...

[ Voor 28% gewijzigd door Jackal131 op 04-09-2012 09:30 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jammer genoeg ook geen Shell+Canister meer spammen in de tank :( Reload timer zal wel opnieuw beginnen als je van round wisselt.
Die flares vind ik wel een geniale patch, tegen een beetje goed gesynchroniseerde heli crew was vaak geen zak te beginnen met je Stinger/IGLA.
Ben ook maar opgehouden met het joinen van niet-DICE servers, ik wordt zo strontvervelend van al die blije 13 jarige *********** admins op de rented servers.. Gister 3 potjes geprobeerd, allemaal kut. Snel BFBC2 er weer in gestopt maar vanavond uiteraard A.K. knallen :D

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Geweldige mensen bij Dice. De Pecheneg was al sterk, gaan ze hem nog beter maken.
Mij hoor je niet klagen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

scorpie

Supra Addict

Nou, vanmiddag rond een uur of 1 de PS3 maar weer aanslingeren, 3+ GB downloaden.. :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 00:22

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Tranen schieten mij tekort:
The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.

Dus de guided missile wordt nutteloos zonder 2de man naast je? Om af te schieten op een andere helicopter ?

Geen flares voor een gunner... Mijn god zeg!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
maffeleo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:43:
Tranen schieten mij tekort:
The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.

Dus de guided missile wordt nutteloos zonder 2de man naast je? Om af te schieten op een andere helicopter ?

Geen flares voor een gunner... Mijn god zeg!
Kortom team werk wordt beloond. Ik zit nu vaak bij een vriend in de scout en kan dan niks doen behalve repairen. Nu kan ik helpen painten en zo waardevol zijn.

Zelfde bij Flares. Met 2 man was je zowat onoverwinnelijk voor Igla's. Nu niet meer. Vervelend als je vaak vliegt en hiermee monster scores haalt. Maar voor de balans in het spel wel een stuk beter.

Verwijderd

Mensen, wat betreft die scout chopper change laat maar komen! Nu moet je hem zelf painten dat duurt volgens mij wat langer dan dat je co piloot dat doet. Als je co piloot de lock heeft draai je je om en vuur jij je guided af. Normaal moet je je concentreren om zelf die lock te maken terwijl infantry verder kan gaan.

De flares van de gunner is wel jammer. Moet wel zeggen als ze nou iets aan de below radar doen dan kan ik er wel mee leven. 9 van de 10 keer blijft de lock gewoon hangen terwijl je below radar bent.
Scout change vind ik eigenlijk wel logisch, maar zal weinig effect hebben. Mensen die in dat ding roeleerden, hebben toch vaak al een repair-maatje bij. Enige wat je nu zult hebben is dat het maatje nu in de 4e stoel gaat zitten en als ie geraakt wordt stapt ie over en gaat de chopper even weg.
Op zich wel beter, want in die 4e stoel deed je toch al niets, maar ik betwijfel of het zoveel effect gaat hebben, sterker nog, nu moet je bij het spawnen in een chopper die baseraped wordt wel wachten totdat mannetje 2 erin zit, omdat je dan door de rondcirkelende scout meteen gelocked wordt.

Ik vermoed dat ze de gevechten tussen scouts wat lastiger willen maken, maar nu heb je als team van randoms weinig kans meer denk ik.

Wat ik voor de verandering van de attack chopper hoop is dat de flares nu wel betrouwbaarder worden, want ze werkten al 90% van de tijd niet.

• maffeleo

maffeleo

Conundrum51 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:47:
[...]

Kortom team werk wordt beloond. Ik zit nu vaak bij een vriend in de scout en kan dan niks doen behalve repairen. Nu kan ik helpen painten en zo waardevol zijn.

Zelfde bij Flares. Met 2 man was je zowat onoverwinnelijk voor Igla's. Nu niet meer. Vervelend als je vaak vliegt en hiermee monster scores haalt. Maar voor de balans in het spel wel een stuk beter.
Ben het helemaal met je eens, maar alsnog igla van onder een helicopter en je hebt hem disabled. Of gewoon skills hebben met een tank!

Maar inderdaad teamwork wordt beloond, alleen lastig als je wel eens alleen speelt. Of met vrienden die nog niet zo skilled zijn als jou |:(

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

maffeleo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:01:
[...]

Maar inderdaad teamwork wordt beloond, alleen lastig als je wel eens alleen speelt. Of met vrienden die nog niet zo skilled zijn als jou |:(
Laat ik nu meestal in m'n eentje spelen... En op de scout mappen zit ik het liefst de hele ronde in een heli. Dat wordt dus weer 'gewoon' met de minigun de andere chopper eruit halen ipv met de guided missile.... Zou dan ook graag de guided willen kunnen ruilen voor rocketpods...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:52:
Moet wel zeggen als ze nou iets aan de below radar doen dan kan ik er wel mee leven. 9 van de 10 keer blijft de lock gewoon hangen terwijl je below radar bent.
Heb je de patchnotes goed gelezen? Belowradar wordt nog erger ten opzichte van de IGLA en de STINGER. Zoals ik het lees, heeft belowradar bijna geen effect meer op de IGLA en de STINGER.

Verwijderd

Nee heb even vluchtig gelezen, ben druk met werken.

Als ik straks om 13:00 thuis wil zijn moet ik even wat dingen af hebben....maandafsluiting.

Maar dat betekend dus dat het geen zin meer heeft om below radar te vliegen en de extra flares een groot gemis wordt. Maarja ik heb toch alles al unlocked en vind het niet meer nodig om te chopperen haha. Veel succes voor degene die alles nog moeten unlocken.

Minder lullen betekend straks lekker optijd alles downloaden en spelen hahaha

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:26 ]

• maffeleo

maffeleo

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:06:
[...]

Laat ik nu meestal in m'n eentje spelen... En op de scout mappen zit ik het liefst de hele ronde in een heli. Dat wordt dus weer 'gewoon' met de minigun de andere chopper eruit halen ipv met de guided missile.... Zou dan ook graag de guided willen kunnen ruilen voor rocketpods...
Op een little bird rocket pods ?! KEWL!!! _/-\o_

Speel je op de PS3 ? Want er zijn hier genoeg mensen met een PS3.

Verwijderd

Oogje speelt nog wel eens met ons en dan laat ie Jackal131 meteen neerstorten in een chopper hahahaha laat ik daar nou ook last van hebben ik raak nog wel eens een beste zuil of lantaarn paal haha
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:27:
Oogje speelt nog wel eens met ons en dan laat ie Jackal131 meteen neerstorten in een chopper hahahaha laat ik daar nou ook last van hebben ik raak nog wel eens een beste zuil of lantaarn paal haha
Dat was echt een WTF???? moment inderdaad, hahaha.
En die lantaarnpalen en masten mogen ze van mij ook wel verwijderen.... Ik hoop dat deze op AK minder aanwezig zullen zijn, hehe

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
Tja wat ik ook graag had gezien was dat choppers niet meer zo agressief omslaan als je ook maar iets aanraakt. Ook jet-suicides hadden ze wat aan moeten doen.

Maar ik wacht nog af, de patchnotes zullen niet compleet zijn, zoals altijd :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:27:
Dat was de wtf van de dag. We stijgen op, het beeld flitst en next thing I know liggen we op z'n kop. We vermoeden dat er een lolbroek uit het team een tankkogel de chopper in gejaagd had.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
Die fixes bij de scout en attack chopper gaan de balans wel flink veranderen, hopelijk in een goede manier. Bij de attack chopper geen flares meer voor de gunner betekend dat je veel dichter op de grond zult moeten blijven. Gevolg is dat je veel en veel kwetsbaarder bent voor tanks die je met een normaal schot uit de lucht schieten. Het aanpakken van tanks wordt dus weer een grotere uitdaging. Die verandering bij de scouts vind ik heel positief. Het idee dat je met een laser painter en guided shell een instant kill kan halen op een andere chopper was best idioot en maakt de gevechten behoorlijk saai. Van mij hadden ze dat er helemaal uit mogen halen zodat je in chopper vs chopper weer gewoon met de miniguns aan de gang moest.

Teamwork in de attack chopper gaat veel belangrijker worden en nu ga ik al helemaal nooit meer bij een random pilot in de chopper zitten, je gaat behoorlijk wat vlieg skills nodig hebben om dat ding in de lucht te houden. Door de boost van de rocket pods gaat het wel weer meer lonen om piloot te zijn, blijft vet om in Kharg over het asfalt heen te razen met de Viper :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:36:
[...]

Dat was de wtf van de dag. We stijgen op, het beeld flitst en next thing I know liggen we op z'n kop. We vermoeden dat er een lolbroek uit het team een tankkogel de chopper in gejaagd had.
Je kunt met een friendly tank geen chopper kapot schieten en ook al raak je hem dan heeft dat geen effect. Trust me, i know :+

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:00

ikookhier

>hijdiehieris<

Ben de update nu aan het binnen hengelen :9 Nog 50 minuten wachten :X

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• pa4jv
  • Laatst online: 22:31
Martinspire schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
[...]

Je kunt met een friendly tank geen chopper kapot schieten en ook al raak je hem dan heeft dat geen effect. Trust me, i know :+
Echt wel.
Martinspire schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
[...]
Your information is wrong, my dear.

Met een friendly tankshell kun je de chopper behoorlijk in onbalans brengen. Als je nog niet hoog genoeg van de grond bent, dan heb je geen tijd en ruimte om deze onbalans op te vangen. Dit heeft een crash tot gevolg. Vaak betekent dit een suicide en soms, als je geluk hebt, moet je ff uitstappen om de chopper te repareren.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-01 22:44
ikookhier schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
Ben de update nu aan het binnen hengelen :9 Nog 50 minuten wachten :X
Bedoel je enkel en alleen de update? Of ook al de Armored Kill DLC?

(Ben een PC gamer die even in dit topic komt kijken. I need Armored Kill gameplay :o Hoop dat Youtube snel volstaat :) )

• Verstekbakker
  • Niet online
Bij mij ook de update. Ongeveer een uur werk. Daarna hopelijk de DLC beschikbaar, die heb ik nog niet gezien. Ik heb de capturedoos klaarstaan, zal eea op youtube zetten straks.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:53
De DLC zou al beschikbaar moeten zijn lees ik op ps3trophies.org. Als je zoekt in de Store staat hij er tussen.

Is bij mij de update voor 98% binnen, klapt internet eruit. :(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Verstekbakker
  • Niet online
En kunnen ze al online met de dlc?
Jackal131 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:41:
[...]

Your information is wrong, my dear.

Met een friendly tankshell kun je de chopper behoorlijk in onbalans brengen. Als je nog niet hoog genoeg van de grond bent, dan heb je geen tijd en ruimte om deze onbalans op te vangen. Dit heeft een crash tot gevolg. Vaak betekent dit een suicide en soms, als je geluk hebt, moet je ff uitstappen om de chopper te repareren.
Sorry hoor, maar dit is mij nog nooit overkomen. Ik heb al vaker op choppers e.d. geschoten met tanks en nooit een onbalans of beweging gezien naar aanleiding van de inslag. Misschien dat het op de PS3 anders is, maar ik heb het nooit meegemaakt. Kan nog wel eens filmen zodat je kunt zien dat het echt niet gebeurd. Enige wat je hoort is een knal en wat rook, maar geen effect.

Of spelen jullie hardcore dat het daar dan wel is. Of sinds de laatste patch ofzo.

Weet in ieder geval dat ik vaak op XS (die in mijn team zat) heb geschoten met de lav toen ik daarvoor alle unlocks aan het halen was (in een "don't shoot" potje)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2012 12:18 ]

Op de PS3 kan je bemande friendly choppers niet kapot schieten met een tank, maar wel zoals gezegd met een hit in een onbalans brengen. Gewoon normal mode, altijd zo geweest volgens mij.

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 04-09-2012 12:24 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BatmanHorizon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:23:
Op de PS3 kan je bemande friendly choppers niet kapot schieten met een tank, maar wel zoals gezegd met een hit in een onbalans brengen. Gewoon normal mode, altijd zo geweest volgens mij.
Yup, was in BFBC2 ook al zo. Een hit van een eigen tank shell of rpg doet je nagenoeg altijd op z'n kop slaan.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 19:20
DLC is hier nog niet te zien in de ingame store, ook niet na de update. Zou tussen 11.00 en 13.00 moeten verschijnen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Freek schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:37:
DLC is hier nog niet te zien in de ingame store, ook niet na de update. Zou tussen 11.00 en 13.00 moeten verschijnen.
Ingame moet je ook niet doen, de vorige 2 packs liepen bij het downloaden dan steeds vast. Frustraties alom.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Freek schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:37:
Via de store is hij wel te vinden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Op PSN staat AK dlc wel 8)

Verwijderd

Martin we kunnen vanavond wel ff testen van die tank Shell :p ik geloof er nix van namelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat hij omsloeg door friendly tank shells
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:01:
Martin we kunnen vanavond wel ff testen van die tank Shell :p ik geloof er nix van namelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat hij omsloeg door friendly tank shells
Haha ik ook niet, anders had ik wel vaker op n00bs geschoten *O*

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:27
omslaan is bf2BC, bf3 onbalans

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

XDOOS mannetjes geloof het nou maar op de PS3 is het mogelijk om iemand in een chopper een behoorlijke zet te geven dmv een tankshell!!!!

Het laat de chopper oncontroleerbaar schommelen!

BTW justArussian je komt net kijken man

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 13:07 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Net even de v1.06 update aangeslingerd in m'n lunch. Ik denk dat het wel een uur duurt, het downloaden en installeren. Dan de AK pack nog :X Ben benieuwd of ze de server capaciteit vanavond nog kunnen/gaan verhogen...

[ Voor 31% gewijzigd door Dynamix op 04-09-2012 13:11 ]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:06:
XDOOS mannetjes geloof het nou maar op de PS3 is het mogelijk om iemand in een chopper een behoorlijke zet te geven dmv een tankshell!!!!

Het laat de chopper oncontroleerbaar schommelen!

BTW justArussian je komt net kijken man
PC idem

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb het in BF3 eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar in BF2 kon je met de heli ook loopings en barrelrolls maken (dat was ideaal om de tv missile van de andere heli te ontwijken :9 ) .

* AllSeeyinEye zet het op zijn todo lijstje.

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-09-2012 13:13 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-01 16:42
Zijn er al mensen aan het gamen met de nieuwe patch / AK dlc?

Wij in het PC forum worden een beetje ongeduldig voor info :)

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:54
Updat gedownload.. Nu de AK DLC via de PlayStation store aan het binnen hengelen.. Nog 50 minuten.. *zucht*

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Verwijderd

Ben nu bezig met updaten van versie 1.6 maar wat duurt dat lang zeg. Ik kan mijn auto wel ff gaan wassen en daarna installeer ik AK wel ff.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:11:
Ik heb het in BF3 eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar in BF2 kon je met de heli ook loopings en barrelrolls maken (dat was ideaal om de tv missile van de andere heli te ontwijken :9 ) .

* AllSeeyinEye zet het op zijn todo lijstje.
Schijnt met heeeeeeeeeeel veel moeite mogelijk te zijn. Heb er ooit eens een joetjoep filmpje van gezien.

Btw: als je bij een noob piloot in de scout heli zit, dan kun je deze ook in onbalans brengen door 3 C4 in de chopper te plakken. In de lucht spring je er dan uit en even later detoneer je de C4. Vaak heeft dit een crash tot gevolg (of niet dan Jos :( )

• Phyt_
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:39:
Ben nu bezig met updaten van versie 1.6 maar wat duurt dat lang zeg. Ik kan mijn auto wel ff gaan wassen en daarna installeer ik AK wel ff.
Doe mijn auto ook ff ;)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, what een relief, ben nu de patch aan het downloaden.

Was even bang dat AK pas morgen kwam ivm de PSN updates op donderdag.

Maar welke map zal ik nou als 1e kiezen? Zoooo moeilijkkk k k k

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Up and running _/-\o_

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 16:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

zo groot voor enkel balance veranderingen? :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Jackal131 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:39:
[...]

Schijnt met heeeeeeeeeeel veel moeite mogelijk te zijn. Heb er ooit eens een joetjoep filmpje van gezien.

Btw: als je bij een noob piloot in de scout heli zit, dan kun je deze ook in onbalans brengen door 3 C4 in de chopper te plakken. In de lucht spring je er dan uit en even later detoneer je de C4. Vaak heeft dit een crash tot gevolg (of niet dan Jos :( )
Huh? Sinds wanneer kun je dan c4 op de chopper plakken? Volgens mij kon dat na de laatste patch niet meer en ook het pakken van ammo lukte mij niet meer :(

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:53
Son Goku schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:49:
zo groot voor enkel balance veranderingen? :D
Worden blijkbaar veel bestanden alleen overschreven, game data is totaal niet meer dan 300 MB groter geworden na de patch..

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Verwijderd

Net mijn vrouwtje via Whatsapp uitgelegd hoe ze de patch binnen kan zeulen voor me. (is een heuse PS3 analfabeet :)) Dus die is straks al binnen, vraag me nu af of ik uit kan leggen hoe ze via de PS store A.K. moet downloaden?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:11:
Net mijn vrouwtje via Whatsapp uitgelegd hoe ze de patch binnen kan zeulen voor me. (is een heuse PS3 analfabeet :)) Dus die is straks al binnen, vraag me nu af of ik uit kan leggen hoe ze via de PS store A.K. moet downloaden?
Kies PlayStation Store > ga naar zoeken (afbeelding vergrootglas) > typ Battlefield > kies start zoeken > kijk in de lijst naar Armored Kill > druk op downloaden

Eventueel met de ps iconen

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Martinspire schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:12:
[...]

Sorry hoor, maar dit is mij nog nooit overkomen. Ik heb al vaker op choppers e.d. geschoten met tanks en nooit een onbalans of beweging gezien naar aanleiding van de inslag. Misschien dat het op de PS3 anders is, maar ik heb het nooit meegemaakt. Kan nog wel eens filmen zodat je kunt zien dat het echt niet gebeurd. Enige wat je hoort is een knal en wat rook, maar geen effect.

Of spelen jullie hardcore dat het daar dan wel is. Of sinds de laatste patch ofzo.

Weet in ieder geval dat ik vaak op XS (die in mijn team zat) heb geschoten met de lav toen ik daarvoor alle unlocks aan het halen was (in een "don't shoot" potje)
Ik kan je vertellen dat dit wel zo is. Speel eigenlijk alleen maar als helikopter piloot in bf3 en ik heb nu onderhand wel door wat wel en niet mogelijk is met een helikopter.

Een vriendelijk tank die goed schiet kan een heli uit balans brengen. Net zoals een vliegtuig jouw ook kan botsen of een andere vriendelijke chopper. Heb er gisteren 1 gehad in de server in mijn squad die alles wat in zijn macht lag, mij probeerde te irriteren met botsen en tank shells. Het gebeurd blijkbaar ook vaker als je dicht bij de grond vliegt.

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:14:
Zijn er al mensen aan het gamen met de nieuwe patch / AK dlc?

Wij in het PC forum worden een beetje ongeduldig voor info :)
Hier een stream http://nl.twitch.tv/mike080509

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Schizo007nl schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:18:
[...]

Kies PlayStation Store > ga naar zoeken (afbeelding vergrootglas) > typ Battlefield > kies start zoeken > kijk in de lijst naar Armored Kill > druk op downloaden

Eventueel met de ps iconen
Hey, wat is dit, waarom kan ik niks in de in-game store downloaden...

Dan maar via de PS store hé?

• Mr Ton
  • Laatst online: 20:15
Zijn er al mensen aan de gang met de game after patch? Hoe zijn de guns na de wijzigingen? M16 nog wel bruikbaar, M416 de nieuwe koning, AEK nog altijd baas? En hoe zijn de Armored Kill maps in 12vs12?

:D

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
innerchild schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:19:
[...]

Ik kan je vertellen dat dit wel zo is. Speel eigenlijk alleen maar als helikopter piloot in bf3 en ik heb nu onderhand wel door wat wel en niet mogelijk is met een
Op de ps3? Ik speel graag gunner en zoek een goede piloot :)

• Verstekbakker
  • Niet online
Bandar Desert is onderweg:

http://youtu.be/m3rjqj1re7w

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-01 22:44
Good :)
Hier ook nog wat gameplay voor geïnteresseerden: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

--------- nvm

[ Voor 96% gewijzigd door iPodKiller op 04-09-2012 15:05 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Death valley expolre gameplay

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Asgaro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:58:
[...]

Good :)
Hier ook nog wat gameplay voor geïnteresseerden: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"
Die Tank Superiority Gameplay Bander Desert ziet er zooooo vet uit :)
Kan niet wachten tot vanavond!

[ Voor 55% gewijzigd door Mon0lith op 04-09-2012 15:02 ]

PSN: Von_Smallhausn

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 31-01 21:02
Stream gevonden waarin Engels wordt gesproken:
http://nl.twitch.tv/cammern

Edit: Launch trailer:

[ Voor 36% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-09-2012 15:08 ]

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

En toch elke keer als ik PC gameplay zie heb ik het gevoel dat ik mezelf tekort doe door op de PS3 te spelen...
Als ik vervolgens onderuit op de bank lig met een controller in mijn hand wordt dat weer aardig gecompenseerd :p

Best of both worlds... PS3 met PC graphics/map sizes.... (ik droom nog even verder)

Vanavond in ieder geval keihard aan de bak met AK!!!!! oOo

Verwijderd

Nou kwartel ik denk dat je vrouw / vriendin het moeilijk gaat krijgen om AK te krijgen via ingame store want daar staat ie nog niet.....

Wel bij playstation store!

• pa4jv
3 uur AK gespeeld, TOP! Maps zijn heerlijk, voertuigen gaaf. Tank Superiority is geinig, wel zorgen dat je bij de vlag weg blijft. :P Enige minpunt is het gunship, die krijg ik met een jet in 1 run neer. :') De mortar is even wennen maar is ontzettend krachtig en de tankdestroyers zijn LAV's zonder 2nd gunner maar wel met een tank gun. Prima dingen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
Nou kwartel ik denk dat je vrouw / vriendin het moeilijk gaat krijgen om AK te krijgen via ingame store want daar staat ie nog niet.....

Wel bij playstation store!
Hehe, denk dat ze er sowieso al moeite mee zou hebben. Ik doe het straks zelf wel als ik thuis kom, ga toch eerst nog eten en de hond uitlaten. Verwacht dat de donwload met een uur toch wel binnen is? (8mbit lijntje)

Verwijderd

Die verrekte update heeft bijna 2 uur geduurd en nu ben ik bezig met die verrekte AK duurt ook een uurtje.

• pa4jv
Ik hoor iedereen erover, ik was in 3 kwartier klaar. :P

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01 11:07
Zal vanavond niet sneller zijn ben ik bang.. dan neemt de drukte pas echt toe en denk dat t ten koste van de eventuele download snelheid gaat. :(

Verwijderd

Ansjo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:08:
Zal vanavond niet sneller zijn ben ik bang.. dan neemt de drukte pas echt toe en denk dat t ten koste van de eventuele download snelheid gaat. :(
Daarom had ik mijn vrouw vanmiddag al aan het werk gezet voor de patch :)

Ik weet nog goed toen ik mijn PS3 kocht, had er BFBC2 bij gehaald.
Ik kom thuis rond een uur of 7 van de Media Markt, sluit dat ding aan werkelijk HELEMAAL PUMPED UP!!!!!!
Kan ik eerst 3 uur lang patches en PS3 updates gaan downloaden......... :(

Ach ja, later kon ik er om lachen :)

• pa4jv
Die sneeuwmap is echt geweldig en die woestijnmap is zo verdomd groot dat je 10 minuten bezig bent om een rondje te rijden. Niet normaal meer. :D

Verwijderd

pa4jv schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:12:
Die sneeuwmap is echt geweldig en die woestijnmap is zo verdomd groot dat je 10 minuten bezig bent om een rondje te rijden. Niet normaal meer. :D
Ik voel een all-nighter EOD bot rally aankomen? ;)

• pa4jv
Die zakken weg in het zand. :P

Verwijderd

pa4jv schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:08:
Ik hoor iedereen erover, ik was in 3 kwartier klaar. :P
Ik heb nu AK 15 minuten aanstaan en heb pas 445MB binnen! het is op het moment gewoon klote druk. En straks tegen etenstijd en avond zal het ook wel knudde zijn!!

• pa4jv
Ach joh, nog een half uur. :P

Verwijderd

Achja ik kan toch nog niet spelen ga straks eerst ff een stuk fietsen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:24:
Achja ik kan toch nog niet spelen ga straks eerst ff een stuk fietsen!
Fiets dan nu ff langs mij op, kun je AK vast downloaden :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wat een heerlijke maps man.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Snel naar huis, ben benieuwd!

• Phyt_
waaaaaaaaaaaaaa
ik wil ook naar huis :D eerst BBQ vlees halen dan snel die downloads binnen halen.

Verwijderd

Nog 1 week wachten:(

Zo vervelend om alle filmpjes enzo te kijken :P

Verwijderd

Phyt_ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:40:
waaaaaaaaaaaaaa
ik wil ook naar huis :D eerst BBQ vlees halen dan snel die downloads binnen halen.
En dan met de BBQ op de bank zitten? :Y)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Wel eerst op de PS3 downloaden hoor ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Phyt_
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:48:
[...]

En dan met de BBQ op de bank zitten? :Y)
of de ps3 aan de beamer buiten aansluiten hmmm.. >:)
zal GF niet waarderen haha

Verwijderd

Phyt_ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:54:
[...]

of de ps3 aan de beamer buiten aansluiten hmmm.. >:)
zal GF niet waarderen haha
Dan moet ze maar buiten vlees gaan bakken voor jou :)

And yes.. i'll cut the slowchat :p
Pagina: 1 ... 113 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.