Verwijderd

Zo het was weer gezellig gisteren hahaha, wat een rare Americaan hahaha volgens mij werd ie een beetje gek van ons. Wel lekkere potten gespeeld niet altijd een goede score maar toch een paar stationary ribbons gehaald.

Enig nadeel van de avond was mijn Internet failure! Boem weg internet hahaha wilde toch al stoppen maarja altijd eerst ff groeten he

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 08:20 ]

Je mijnenjeep werkt als een malle Moulin :P
Gisteren mijn resterende mijnenkills voor de assignment gehaald.
Topste actie op Firestorm waar ik 'm tussen 2 aanstormende tanks kon proppen....
Gevolg: 2 tanks kapot en 5 kills ;)

Ook lekker een aantal laser designated hits gehad op Firestorm; die medal komt dichterbij (186 assists nu)...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2012 08:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ja ja gaat heel lekker die mijnjeeps maar iedereen doet het tegenwoordig al. Ik wist destijds niet wat ik moest doen. Filmpjes op Youtube kwamen zo ver als mij, geen kills. Alleen gekilled worden omdat je bij de tank staat te wachten.

Mooie actie van die 2 tanks. Ze zullen ook niet snel weggaan omdat ze gewoonweg niet weten dat ze de pineut zijn met die mijnen.

Tja wat betreft laser designation assist die wilde ik gisteren halen maar jackal had geen guideds hahaha dus dat ging wat lastig. Misschien vanavond maar weer even proberen.

Nog te halen ribbon / medals:

24 stationary emplacement ribbons (gaat nog even duren)
215 Mortar kills (haal ik nooit)
199 Claymore kills (met al die serverrestricties haal ik die nooit dus)
169 Laser designation assist (komt goed schatje) haha

Dus we hebben nog genoeg uitdagingen liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 09:08 ]

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 10:07

m-unit

PSN: sjaak99 //

Wat heb ik een lol gehad gisteren op Firestorm met die ''xxmallblaster'' kerel, op een gegeven moment heeft mijn vriendin de headset opgezet om te luisteren waar we het in godsnaam allemaal over hadden.

Kiwi, ik heb enorm gelachen om je mijn/jeep kamikaze acties.

Verwijderd

Wat een gast was dat he, hij had Jackal gebanned en daarna was ik aan de beurt. Nou ja mij had ie eigenlijk als eerste moeten bannen ik lag hem gewoon de hele tijd te kwallen hahaha

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 10:07

m-unit

Kiwi en ik vonden het inderdaad opeens wel erg rustig op de Chat, maar dat kwam omdat jullie allemaal gekicked waren kwamen we achter...de texas ranger...

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:29
Hallo heren, long time no see...

Ik zal me binnenkort ook maar weer eens even op het slagveld komen melden. Binnenkort komt armored kill uit dus ik moet er voor de tijd weer even inkomen denk ik. Misschien morgen even maar mijn weekend zit alweer aardig vol.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 09:55

scorpie

Supra Addict

Exactly the same as Jimmy-time1. Ben benieuwd of ik uberhaupt binnenkort nog tijd kan vinden om te spelen, maar ach we zien wel :)

Wel onwijs veel zin in armored kill!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Hoe mooi zou het zijn als ze je alleen ná een potje kunnen kicken...
Tijdens een potje gekicked worden omdat je toevallig een peuterige admin killed is zo kinderachtig :-(
Admins die buitensporig veel kicken moeten een gereport worden of zo.
Gisteren in een best lekker potje met Erwin-commando ook gekicked, omdat ik iemand z'n tank disabelde :?

Buiten dat een gezellig avondje Bf gehad gisteravond!! oOo

*waar zijn de artworks te vinden? Ik heb op battlelog gekeken maar niks gevonden*

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2012 11:06 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pfff als ik ergens geen zin in heb is het Armored Kill :P
Ik hoef geen immense kaarten (a la Heavy Metal), ik wil urban of forest fights!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:11:
Pfff als ik ergens geen zin in heb is het Armored Kill :P
Ik hoef geen immense kaarten (a la Heavy Metal), ik wil urban of forest fights!
Nou dat zie ik ook wel zitten, sneaky door de bladeren en achter bomen zitten etc. Maar sneeuwig landschappen vind ik ook wel ziek! Met urban bedoel je in steden en close range gangetjes beetje ala B2K karkand en sharqi?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Nou dat zie ik ook wel zitten, sneaky door de bladeren en achter bomen zitten etc. Maar sneeuwig landschappen vind ik ook wel ziek! Met urban bedoel je in steden en close range gangetjes beetje ala B2K karkand en sharqi?
Urban:
Sharqi
Karkand
Metro
Grand Bazar
Seine Crossing
Arica Harbour (BFBC2)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Ik verwacht van Aftermath wel een beetje urban mappen a la B2K.
Daar kijk ik in ieder geval wel naar uit!
Ik denk ook niet dat Armored Kill mij erg kan boeien...
(lees: er zijn teveel mensen die teveel tijd in voertuigen doorbrengen en daardoor belachelijk goed zijn)

Verwijderd

Achja ik zie wel hoe het gaat lopen. Ik heb nu eenmaal premium genomen om alles te kunnen ervaren.
Mij lijkt Armored kill wel ziek! Ik ben wel van de grote maps maar dan wel met meer spelers. maarja dat zal het niet gaan worden. Ik ben gewoon benieuwd naar de verschillende voertuigen.

Gelukkig kan je zelf kiezen op welke server je speelt en AKmaps/CQ uitsluiten van je selectie
Precies :)
Ik ga 'm ook wel spelen hoor, misschien vind ik het nog leuk ook, je weet nooit :P

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:25:
Ik verwacht van Aftermath wel een beetje urban mappen a la B2K.
Daar kijk ik in ieder geval wel naar uit!
Ik denk ook niet dat Armored Kill mij erg kan boeien...
(lees: er zijn teveel mensen die teveel tijd in voertuigen doorbrengen en daardoor belachelijk goed zijn)
Het enige voertuig waarin ik 'goed' ben, is een heli. Ik heb niets met tanks, apc's etc

Verwijderd

Hahaha Oogje dan ben je in meer goed dan mij hahha
Ik moet toch maar eens gaan oefenen in voertuigen dan

Al moet ik zeggen dat ik gisteren een gast steeds neerknalde
met mijn jet, Nemesis ribbon in een jet behaald nog nooit gehad.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:47 ]

Ik kan wel zeggen dat ik goed in tanks ben denk ik, maar de laatste patches hebben het een stuk minder leuk gemaakt. Je bent soms echt binnen 2 schoten dood, terwijl jij na 4 schoten nog de "vehicle disabled" moet krijgen. Het voelt soms gewoon niet meer eerlijk aan en ik hoop dat de balans weer wat terug komt. Verder vraag ik me af hoe boeiend die tank modus kan zijn als je binnen 2 a 3 schoten dood kunt zijn. Dan win je al snel als je een squad hebt wat samen gaat rijden, maar is het meer een kwestie van prijsschieten en degene die ze in het begin overslaan, wint uiteindelijk de battle.

De conquest en rush modus in de nieuwe maps ga ik dan wel weer waarderen. Lekkere grote maps met veel voertuigen zijn gewoon tof, zolang je er maar meer mogelijkheden mee hebt. Dus niet alleen tanks, maar ook jeeps (voor transport of c4/mijnen), vliegtuigen, choppers en what not. De AC130 lijkt me ook wel erg tof en ik ben benieuwd hoe dat allemaal samen gaat komen. Denk alleen niet dat ik die tank modus vaak ga doen, maar dat maakt me weinig uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:06:
Verder vraag ik me af hoe boeiend die tank modus kan zijn als je binnen 2 a 3 schoten dood kunt zijn. Dan win je al snel als je een squad hebt wat samen gaat rijden, maar is het meer een kwestie van prijsschieten en degene die ze in het begin overslaan, wint uiteindelijk de battle.
Klopt ja. In die modus ga je idd serieuzer moeten samenwerken. In duo's of met drie bij elkaar rijden en dan telkens tegelijk één tank als target en voila. De nieuwe extuingisher in de tank zal ook wel een rol gaan spelen indien disabled.

Maar ik vind tot nu toe al de nieuwe spelmodi die ze hebben geleverd niet mijn ding. Rush en conquest hou ik het gewoon bij, maar ik hoop uiteraard te worden verrast.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

King is de KING in de tank nobody can beat him althans op deze forum!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:24:
King is de KING in de tank nobody can beat him althans op deze forum!
Mwoah, dat betwijfel ik, met een sloot repair gasten (zoals hij volgens mij altijd wel heeft) hou ik het ook wel een tijdje tegen hem uit denk ik, maar ook zonder haal ik het meestal wel. Aardig wat potjes gedomineerd zo. Ben alleen niet vaak meer tank vs tank aan het doen, maar meer tank vs infantry of tank vs jet/heli. Vooral dat laatste is erg tof als het lukt :D

Maar ik speel liever rush en dan heb je toch meer aan infantry. Dan is de tank vooral een support en niet een belangrijke aanvallende unit. Bovendien kun je de objective niet armen vanuit de tank en dat heb je wel met vlaggen capturen (waardoor het lastiger is om bovenaan te komen als je alleen tank doet).

Verschil tussen mij en King is waarschijnlijk dat ik ook als Infantry bovenaan kan staan en hij dan toch vaak armor nodig heeft. Tenminste, dat is wel wat ik uit jullie PS3 reacties kan halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-08-2012 14:35 ]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23265047/Forum/BXtqs.gif

oOo :+ oOo

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2012 15:19 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:31
Afbeeldingslocatie: http://reptiliafansub.files.wordpress.com/2011/06/e-penis.jpg

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:54:
Hoe mooi zou het zijn als ze je alleen ná een potje kunnen kicken...
Tijdens een potje gekicked worden omdat je toevallig een peuterige admin killed is zo kinderachtig :-(
Admins die buitensporig veel kicken moeten een gereport worden of zo.
Gisteren in een best lekker potje met Erwin-commando ook gekicked, omdat ik iemand z'n tank disabelde :?

Buiten dat een gezellig avondje Bf gehad gisteravond!! oOo

*waar zijn de artworks te vinden? Ik heb op battlelog gekeken maar niks gevonden*
Ze moeten hetzelfde concept gebruiken als bij het switchen van team op het laatste moment. Kan ook niet. Als ze dat nou ook doorvoeren bij het kicken...

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Martinspire schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

Mwoah, dat betwijfel ik, met een sloot repair gasten (zoals hij volgens mij altijd wel heeft) hou ik het ook wel een tijdje tegen hem uit denk ik, maar ook zonder haal ik het meestal wel. Aardig wat potjes gedomineerd zo.
als nog denk ik niet dat je het wint van King. zoals moulin al zei is hij de KING van de tank. en dat je potjes domineert met een tank dan zijn je tegenstanders gewoon te slecht of zijn allemaal solo spelers.
en volgens mij heeft king niet heel vaak repair gasten bij zich want king speelt vaak alleen omdat ie 's middags ook speelt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:45:
Hahaha Oogje dan ben je in meer goed dan mij hahha
dat heb ik gister gemerkt ja :P

[ Voor 12% gewijzigd door joshje op 24-08-2012 17:57 ]

Verwijderd

@Martin ik denk dat je het toch niet helemaal begrijp. King is gewoon de King van de tanks. Ik zie jou geen deathstreak halen zonder repairtool gasten van 100. Hij is gewoon beter dan jou met de tanks. Hoef je niet voor te schamen hoor!
Na een vastloper ben ik er maar mee gestopt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jackal131 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:50:
Na een vastloper ben ik er maar mee gestopt.
Je was er vanmiddag ook al vroeg bij :)

Divide and conquer.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:34:
@Martin ik denk dat je het toch niet helemaal begrijp. King is gewoon de King van de tanks. Ik zie jou geen deathstreak halen zonder repairtool gasten van 100. Hij is gewoon beter dan jou met de tanks. Hoef je niet voor te schamen hoor!
Ik zeg al dat ik Rush speel met normale tickets, dus die 100 kills halen (ik gok dat je een killstreak bedoelt en niet 100x doodgaan :+ ) gaat dan gewoon niet lukken, maar jullie snappen ook niet echt wat ik bedoel. Granted, ik ben niet de beste in de tank en zal dat ook niet worden, maar ik denk dat ik King wel aankan. Misschien dat ie meer kills haalt, maar hij zal in een normale ticketcount wel een redelijke hoeveelheid keren het loodje leggen. Maar het verschil tussen rush en conquest mbt tanks is gewoon heel groot. Bij Rush zijn potjes met meer dan 100% gewoon niet leuk omdat daar de verdediger eigenlijk nooit echt een kans heeft. De tickets hebben veel meer invloed op een match dan bij conquest.

Daarnaast is de veldslag veel meer verdeeld, waardoor je als tank ook meer invloed kunt hebben. Als je met je tank richting mcoms rijd, dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er mijnen liggen, engineers staan, mogelijk wat c4 gasten in de bosjes en dan heb je ook nog andere tanks, amtracks, choppers e.d. waar je rekening mee moet houden. Vaak ook omdat je de enigste tank bent die een team heeft.

Bij Conquest kun je als tank zeggen dat je gewoon bij een vlag blijft zitten (ok, misschien nog wel wat rondrijden, maar dan leg je het sneller af) en daar alles weg houd. Haal je een prima score mee en je gaat niet eens vaak dood. Dan heb je eigenlijk meer last van jets en heli's dan van andere tanks of infantry en juist daar heb je als tank meer moeite mee. Je ziet dan ook in potjes rush veel minder vaak dat tanks of andere armor het lang uithouden, eigenlijk alleen als de verdediging gewoon zwaar staat te blunderen en amper skill heeft.

Juist omdat die potjes wat heftiger zijn en imo meer een realistischer oorlogsbeeld geven, speel ik rush en daardoor heb je gewoon een andere instelling nodig met een tank. Juist die instelling ben ik goed in. Daarbij gaat het er niet om dat je zoveel mogelijk tegenstanders killt, maar juist het storen van hun verdediging, afsnijden van reinforcements en bezighouden van een deel van de tegenstander.

En daarom bedoel ik ook dat ik mogelijk niet sterker ben in een normale pot conquest, maar in rush legt ie het echt wel sneller af. Zeker als ie niet in zn tank kan komen, maar als infantry verder moet zie ik hem denk ik al wel snel halverwege de scoreboard duiken.

Het blijft jammer dat er geen PS3 vs X360 games mogelijk zijn, dus het blijft bij moddergooien 8)

^ Je hebt een verkeerd beeld van me dan. Als infantry in rush ga ik heel goed, ik heb verhoudingsgewijs met jou een hoger mcoms destroyed/aantal potjes "ratio" en in absolute zin ook de meeste van GoT ps3 (zie leaderboard sig). Ik ben een echte doorgewinterde rush speler uit de harde kern GoT bc2 spelers ( })), zeker 3000 potjes rush gespeeld toen voornamelijk infantry, zal echt niet onderpresteren in rush ;).

En de tanks in rush zijn heel goed te gebruiken hoor. Op tehran, caspian, kharg en damavand tunnel kan ik me potjes herinneren met hele mooie scores. Als je naar stats zou kijken dan kan je in rush een veel hogere k/d halen met voertuigen, alleen kan je niet altijd net zo beslissend voor de winst zijn als in conquest (door falende team). Verschil met conquest is wel dat je in rush vaker van repairs afhankelijk bent, in CQ kan je solo in tank nog wel goed veroorloven. De reden dat ik nauwelijks meer rush speel komt door het mindere mapdesign tov bc2, veel gotters spelen het daardoor ook niet. But we sure know how to play rush ;) !

Maar ik ben niet één of andere uberspelers ofzo (heb gespeeld met een paar die echt ongelooflijk zijn :P). Tweakers spelen ptfo met als doel om te winnen op het eind. Of iemand nou beter is of niet doet er niet toe, zo lang het spelletje maar leuk blijft (en je aub iets bijdraagt voor de winst :P).
Martinspire schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:11:
[...]Bij Conquest kun je als tank zeggen dat je gewoon bij een vlag blijft zitten (ok, misschien nog wel wat rondrijden, maar dan leg je het sneller af) en daar alles weg houd. Haal je een prima score mee en je gaat niet eens vaak dood.
lol

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 25-08-2012 03:11 ]

• pa4jv
  • Laatst online: 22:31
Martinspire schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:11:
[...]

Bij Conquest kun je als tank zeggen dat je gewoon bij een vlag blijft zitten (ok, misschien nog wel wat rondrijden, maar dan leg je het sneller af) en daar alles weg houd.
:+
Het aantal MComs wat ik had kunnen pakken ligt hoger dan het aantal wat ik heb gepakt. Voorheen jatte ik nog wel een mcom voor iemand weg of deed ik ze toch vaak zelf armen, maar ik heb die ribbons toch niet zo hard meer nodig en gun ook vaker andere mensen de punten. Dan ga ik wel in de buurt staan als cover (iets wat ik zelf eigenlijk nooit heb als ik arm en dus nog wel eens neerga omdat er iemand zit te campen), maar arm ik hem niet. Ik denk dat ik bij elkaar nu al een paar 100 mcoms niet gearmed heb, wat ik wel kon doen, dus in die zin liggen we zeker niet ver uit elkaar hoor. Ik ben nu alleen wat socialer geworden met het behalen van die mcom punten. Niet alleen omdat ik het zelf niet nodig heb, maar ik merk dat als je iemand anders laat armen, die ook beter zijn best doet om dat ding te bewaken. Dus dan sta je al met 2 ipv 1 rond de mcom en dat werkt gewoon veel beter. Vooral met randoms is dat echt een verbetering. Die punten haal ik vaak toch wel, dus mvp word ik wel.
Het aantal mvp ribbons ligt bij mij iig veel hoger, terwijl we toch ongeveer evenveel potjes hebben gedaan.

Mijn K/D ligt overigens wel erg laag, iets wat je overhoud als je veel rush speelt imo, maar wat ook weer logisch is als je veel punten wilt halen (voorzichtig doen om levend te blijven, levert je minder punten op). Maar je kunt al zien aan de classes + ribbons dat ik veel als infantry heb rondgelopen.

Ik bedoel ook niet dat Tanks e.d. niet zinvol zijn met rush, maar de kans dat je daar dood gaat met een tank is gewoon groter. Je bent als enkele tank gewoon een belangrijk doelwit en je weet vanaf het begin al dat er mensen rondlopen die de tank willen slopen en ook die kans krijgen omdat je bij ze in de buurt gaat komen. Overigens ben je imo met een Amtrack veel zinvoller dan in een tank omdat je dan ook als spawnpunt dient en meer armor hebt dus meer uit kunt halen. Met een LAV overigens ook vaak het eind van de pot gehaald, wat bv in Kargh Island Rush nog best lastig kan zijn, maar ook met Tanks vaak zat leuke potjes gehad (voor mij dan, niet voor de tegenstander). Vooral op Firestorm, Theran Highway, Gulf of Oman en Karkand kan ik soms echt helemaal los gaan met een tank, waardoor de tegenstander gewoon niet toekomt aan het afmaken van de game. In potjes als defender bij Damavand peak heb ik vaak ervoor gezorgd dat ze de laatste set mcoms niet meer konden halen omdat ik met die tank gewoon iets te hard aan het ownen was :+
Mijn nieuwe hobby is trouwens met tanks de choppers uit de lucht schieten bij rush of conquest. Heb er al veel te pakken gehad, die dachten mij even af te kunnen maken 8)

Ik blijf het ook nog altijd leuk vinden als je ziet dat 3/4 van het team overschakeld naar engineer of support (c4) om mn tank te killen wat ze zelfs dan vaak niet lukt >:)

In ander nieuws: Double XP is begonnen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-08-2012 12:42 ]

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-01 13:14
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:54:
De artworks zullen op 29-8 op Battlelog verschijnen.

• joshje
BatmanHorizon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:34:

Maar ik ben niet één of andere uberspelers ofzo (heb gespeeld met een paar die echt ongelooflijk zijn :P). Tweakers spelen ptfo met als doel om te winnen op het eind. Of iemand nou beter is of niet doet er niet toe, zo lang het spelletje maar leuk blijft (en je aub iets bijdraagt voor de winst :P).
zoals het potje van gisteren 85min strijden om te winnen >:)
op BC2 waren de rush maps inderdaad beter en was ook leuker om te spelen. heb ook alleen maar rush gespeeld om Bc2 en eigenlijk nooit conquest. toen speelde iedereen van Got eigenlijk wel Rush
Dat was dit potje.
Was een slecht potje van mij kant... weet niet waar het aan lag maar ik werd door alles en iedereen overal maar afgeknald.
Sowieso ging het gisteren een beetje meh meh :F

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 21:35
Ik begin echt een hekel te krijgen aan admins. Nu voor de vierde keer gekickt omdat ik enkel met pistolen speel. Reden: not fair.

Hoe de hell is dat not fair als ik tegen over raketten, tanks, machine guns en vliegtuigen speel? Voor mij is het not fair inderdaad. 40 kills, 5 deaths, gekickt. Hopeloos.

Zijn pistols dan overpowered ofzo? Ik vind het allemaal wel meevallen. De Pecheng met 3.4x scope is overpowered. Niet mijn simpele pistool

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-02 14:05
Misha schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:35:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan admins. Nu voor de vierde keer gekickt omdat ik enkel met pistolen speel. Reden: not fair.

Hoe de hell is dat not fair als ik tegen over raketten, tanks, machine guns en vliegtuigen speel? Voor mij is het not fair inderdaad. 40 kills, 5 deaths, gekickt. Hopeloos.

Zijn pistols dan overpowered ofzo? Ik vind het allemaal wel meevallen. De Pecheng met 3.4x scope is overpowered. Niet mijn simpele pistool
Wat een zeikadmin ben je dan zeg. Dat je daar ook de tijd voor neemt om iemand te kicken in plats van zelf lekker het spel spelen.

Las gister dan Dice het aantal officiele Dice servers had verdubbeld. Dus wat dat betreft kun je zometeen weer makkelijker zonder admins spelen

Flickr PSN ID= cheironnl

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dat is toch wel fijn hoor, dedicated servers. Leuk al die servers kunnen huren voor clan dingen of iets dergelijks, maar als je gewoon af en toe een potje wilt spelen moet je er wel vanuit kunnen gaan dat er geen 14-jarige admin achter schuilgaat.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Het ging me er een beetje om over dat suggestieve toontje dat ik het afleg in rush + infantry, is niet het geval. Hoe de game verder in elkaar zit weet ik ook wel en heb ik mn eigen visie op, heb niet voor niets meer potjes gewonnen dan verloren in alle modi ;).
joshje schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

zoals het potje van gisteren 85min strijden om te winnen >:)
op BC2 waren de rush maps inderdaad beter en was ook leuker om te spelen. heb ook alleen maar rush gespeeld om Bc2 en eigenlijk nooit conquest. toen speelde iedereen van Got eigenlijk wel Rush
Tijdens het potje had ik het niet zo leuk in het begin, ging echt moeilijk, maar achteraf is dat juist heel mooi :P. Als het lang gelijk opgaat is dit ook zo een leuk spel :).

In bc2 vond ik de charme van conquest ook niet zo groot. Had op het eind van bc2 niet verwacht dat het zo een ommezwaai zou worden van rush naar conquest in bf3 :P.

Bye bye MVP ribbons dankzij 2x xp :P. Zal toch nauwelijks online zijn komende week :).

Ik krijg ze nu soms als ik 4e of 5e wordt... terwijl ik ze helemaal niet verdien.
Slecht geregeld van Dice dit; de nrs 1, 2 en 3 moeten gewoon hun ribbons krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2012 23:46 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BatmanHorizon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:36:
Bye bye MVP ribbons dankzij 2x xp :P. Zal toch nauwelijks online zijn komende week :).
Yup, ben er ook een paar misgelopen... Slecht van DICE.

• NLRev0lution
dvdkiwi schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:46:
Ik krijg ze nu soms als ik 4e of 5e wordt... terwijl ik ze helemaal niet verdien.
Slecht geregeld van Dice dit; de nrs 1, 2 en 3 moeten gewoon hun ribbons krijgen.
Ja, dat had ik van het weekend ook. Blijkt dus dat niet de score die je ziet na de game mee telt maar de totale score dus, dus ook je ribbons en medals mee tellen.

Was een avondje met makkelijke potjes gisteren... da's ook wel eens lekker :P
De L96 assignment is nu bijna afgerond, nog 40 kills te gaan :)
Als je met dat wapen lekker gaat is ie goed te doen, maar als ik niks raak dan raak ik ook niks...
Na de L96 ga ik maar verder met de M39 voor de sniper medal (nog 29 ribbons).

*Jammer dat er geen "handgrenade 5 service star"dogtag is;
Ik heb gisteren mijn 500e granaat kill gemaakt (and counting) :P

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2012 09:20 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RevoNL schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:18:
[...]

Ja, dat had ik van het weekend ook. Blijkt dus dat niet de score die je ziet na de game mee telt maar de totale score dus, dus ook je ribbons en medals mee tellen.
Dit is dus onzin. Het is double XP, dus de premium mensen krijgen de score die ze halen verdubbeld. Dat staat alleen niet in de lijst.

Stel dat bijvoorbeeld op een server 24 mensen spelen en 10 daarvan hebben geen premium en 14 wel. Stel dat de volgende scorelijst ontstaat:

1. niet premium - 5000 pnt
2. niet premium - 4900 pnt
3. niet premium - 4850 pnt
4. ...
10. niet premium - 3000 pnt

11. premium - 2700 pnt
12. premium - 2600 pnt
13. premium - 2510 pnt
14. tm rest: lager.

nrs 11, 12 en 13 zullen in dit geval, terwijl ze in de lijst laag lijken te staan, de mvp, mvp2 en mvp3 ribbons krijgen.

Stel dat nrs 11 t/m 14 in een squad zitten, dan zullen zij ook de best squad ribbon krijgen.

Verwijderd

Hoelang duurt die dubbele XP eigenlijk ik heb er maar een paar uurtjes van
kunnen genieten hahaha. Helaas geen tijd vrij kunnen maken om ff lekker te knallen.

Wat betreft de MVPs door dubbele XP die loop ik ook vaak mis, afgelopen zaterdag ochtend nog.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 10:03 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
tot en met vrijdag 14:00 uur, dus je kunt er nog goed van genieten deze week :)

PS: Wat voor scopes, setup gebruik je op verschillende maps?
Heb voor mediumrange de PP2000 herontdekt door er een 3.4 scope op te zetten. hij is lekker acuraat en door de scope veel makkelijker op afstand te hanteren. Voor close range heb ik de laser erop voor de hip-fire. Voorheen speelde ik vrijwel uitsluitend ADS met close range scopes (RDS, KOBRA, HOLO).
Ik ga eens flink experimenteren de komende tijd :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik heb in principe overal de Holographic sight op, werkt voor mij het beste (close range en medium range).
De L96 heb ik een 4x scope op, maar zit eraan te denken daar ook een holo op te zetten.
Een paar wapens (bv F2000 en AEK) hou ik sight-loos.
Verder een heavy barrel en foregrip; behalve bij de Scar-L, daar doet de foregrip geen goed.
Light machine guns zit een bipod op.

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:27:
tot en met vrijdag 14:00 uur, dus je kunt er nog goed van genieten deze week :)

PS: Wat voor scopes, setup gebruik je op verschillende maps?
Heb voor mediumrange de PP2000 herontdekt door er een 3.4 scope op te zetten. hij is lekker acuraat en door de scope veel makkelijker op afstand te hanteren. Voor close range heb ik de laser erop voor de hip-fire. Voorheen speelde ik vrijwel uitsluitend ADS met close range scopes (RDS, KOBRA, HOLO).
Ik ga eens flink experimenteren de komende tijd :)
Speel op bijna alle maps met 870MCS+Holo+Flechette _/-\o_
Voor lange afstand stop ik er nog wel eens Frag rounds in, blijft leuk om daar long range kills mee (proberen :p) te maken. F2000+ACOG blijft een chill wapen als ik een assault rifle neem.

Afgelopen weekend behoorlijk wat BF3 gespeeld, leuke mix gehad tussen CQ, CQDOM en Rush. Op een enkele na waren het allemaal behoorlijk balanced games zonder irritante admins :)

• NLRev0lution
AllSeeyinEye schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:23:
[...]

Dit is dus onzin. Het is double XP, dus de premium mensen krijgen de score die ze halen verdubbeld. Dat staat alleen niet in de lijst.

Stel dat bijvoorbeeld op een server 24 mensen spelen en 10 daarvan hebben geen premium en 14 wel. Stel dat de volgende scorelijst ontstaat:

1. niet premium - 5000 pnt
2. niet premium - 4900 pnt
3. niet premium - 4850 pnt
4. ...
10. niet premium - 3000 pnt

11. premium - 2700 pnt
12. premium - 2600 pnt
13. premium - 2510 pnt
14. tm rest: lager.

nrs 11, 12 en 13 zullen in dit geval, terwijl ze in de lijst laag lijken te staan, de mvp, mvp2 en mvp3 ribbons krijgen.

Stel dat nrs 11 t/m 14 in een squad zitten, dan zullen zij ook de best squad ribbon krijgen.
Weer wat geleerd :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:34:
Ik heb in principe overal de Holographic sight op, werkt voor mij het beste (close range en medium range).
De L96 heb ik een 4x scope op, maar zit eraan te denken daar ook een holo op te zetten.
Een paar wapens (bv F2000 en AEK) hou ik sight-loos.
Verder een heavy barrel en foregrip; behalve bij de Scar-L, daar doet de foregrip geen goed.
Light machine guns zit een bipod op.
Ik heb in principe ook altijd de holo erop zitten. Het is wel heel erg afhankelijk welke map ik speel.
L96 of M98B speel ik bijvoorbeeld in Bazaar en Metro met een 3.4 scope. Tegenwoordig gebruik ik ook veel heavy barrel dit lijkt toch veel damage te veroorzaken.

Maarja, om discussies te voorkomen moet ik toch even melden dat mijn setup steeds anders is. Echt map en game mode afhankelijk!
Waarom de neuk zijn jullie allemaal geen premium dan? Jullie praten in dit topic het meest. Zijn volgens mij van de PS3 gamers ook het vaakst online en dan geen premium?

Van de 360 divisie weet ik dat er van de die-hard groep vrijwel iedereen premium heeft. Mede dankzij het klagen van "doh heb je geen premium, losah" :+ zit nu vrijwel iedereen eraan omdat het ook gewoon handiger is als er nieuwe maps zijn en iedereen heeft ze dan ook gewoon.

Tuurlijk, er zit een hoop troep bij, maar als bf3 verslaafden (waar ik jullie toch wel onder mag vermelden) vind ik het wel raar dat je die premium niet hebt.

Er zijn er maar een paar die geen pemium hebben.
Geen probleem toch, iedereen moet lekker zelf beslissen of ie het wil.
Als ze het de moeite niet waard vinden kan ik ze best begrijpen.
Maar dan nog: het is slecht geregeld met de MVP ribbons nu, of niet dan?
Als je eerste wordt moet je 'm gewoon krijgen, en niet een of andere premium lutsert die toevallig 7e staat :P

*Dat die-hard BF3 spelers premium móeten hebben vind ik een rare statement...
Je kan makkelijk die-hard spelen zonder premium imo*

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2012 15:00 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb ook Premium (PS3), en heb al weken niet meer gespeeld vanwege drukte / verlegde prioriteiten. Gisteren weer een potje gespeeld en was gewoon legitimate MVP, zonder de double xp bonus. Voelde toch wel even goed. :)

• Mr Ton
  • Laatst online: 20:15
Martinspire schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:18:
Waarom de neuk zijn jullie allemaal geen premium dan? Jullie praten in dit topic het meest. Zijn volgens mij van de PS3 gamers ook het vaakst online en dan geen premium?

Van de 360 divisie weet ik dat er van de die-hard groep vrijwel iedereen premium heeft. Mede dankzij het klagen van "doh heb je geen premium, losah" :+ zit nu vrijwel iedereen eraan omdat het ook gewoon handiger is als er nieuwe maps zijn en iedereen heeft ze dan ook gewoon.

Tuurlijk, er zit een hoop troep bij, maar als bf3 verslaafden (waar ik jullie toch wel onder mag vermelden) vind ik het wel raar dat je die premium niet hebt.
Nja zo raar vind ik het niet eigenlijk.

Ik heb het zelf wel aangeschaft maar moet zeggen dat ik er nog niet zo veel gebruik van maak. Back to Karkand maps speel ik redelijk veel maar die had ik er al standaard bij zitten. CQ maps speel ik nooit. Armored Kill lijkt me erg vet maar ik hoop dat de maps niet te groot worden en dat ze een normale CQ/Rush variant krijgen, anders zullen ze nooit in map rotaties terrecht komen en weer nooit gespeeld worden. Dit is ook een beetje de schuld van de custom servers met custom map rotaties, waardoor sommige maps gewoon nooit gespeeld worden.

Wat heb je nog meer als premium; double xp (interesseert me werkelijk geen fuck), stat reset (leuk mr niet boeiend) en wat nutteloze filmpjes.

Ik hoop dat de Aftermath en die andere mappack maps gaan brengen waar ik van houd, gewoon medium distance maps met enkele voertuigen, zoals Canals, Seine, Karkand, Bazaar, etc. Armored Kill brengt nieuwe voertuigen maar die zullen wel alleen in die maps zitten. De nieuwe wapens zijn wel overal te gebruiken en daar haal ik nog de meeste premium lol uit, lekker headshotjes maken met de SCAR-L.

De zomer heeft er ook wel een beetje mee te maken dat ik niet veel gespeeld heb, mja dat geldt wel voor meer mensen denk ik. Voordeel is wel dat deze game actief blijft tot minimaal lente 2013 en dat voor bij elkaar 80 euro maakt Battlefield gewoon economisch zeer verandwoord! :+

Het zou trouwens heel vet zijn als ze eens iets cross-consoles kunnen maken, dus gewoon PS3 en Xbox samen en met elkaar. Ik weet dat dat met Shadowrun toen kon, Xbox en PC met elkaar, dus het moet mogelijk zijn, lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 27-08-2012 15:13 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Dat gezeur over die MVP ribbons snap ik ook niet helemaal. Het is dat die double xp raar werkt (geen ribbons, maar wel awards gaan dubbel), maar als iemand veel rewards haalt staat die anders ook vaak bovenaan.

Leuk dat je iets krijgt als je bovenaan staat (al heb ik er zat), maar zoveel punten levert het nou ook weer niet op hoor.
Het voelt iig niet oneerlijker aan, want nummer 7 kan altijd al mvp krijgen als ie gewoon 4 medals krijgt in een potje en maar 100 punten ingame haalt.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:53:
Dat gezeur over die MVP ribbons snap ik ook niet helemaal. Het is dat die double xp raar werkt (geen ribbons, maar wel awards gaan dubbel), maar als iemand veel rewards haalt staat die anders ook vaak bovenaan.

Leuk dat je iets krijgt als je bovenaan staat (al heb ik er zat), maar zoveel punten levert het nou ook weer niet op hoor.
Het voelt iig niet oneerlijker aan, want nummer 7 kan altijd al mvp krijgen als ie gewoon 4 medals krijgt in een potje en maar 100 punten ingame haalt.
Nope. MVP wordt toegekend op basis van Combat score (dus: weapon, vehicle, team, objective). Award score zit daar nooit bij.

Verwijderd

Volgens mij zijn de meeste mensen waarmee ik speel gewoon premium members....volgens mij was de KIWI de laatste en heeft nu ook premium! En nu leeft ie ook gewoon langer dan voorheen! Wel een groot voordeel van Premium!!

@oogje klopt volgens mij wel wat je zegt, het gaat om combat score!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 16:11 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:10:
Volgens mij zijn de meeste mensen waarmee ik speel gewoon premium members....volgens mij was de KIWI de laatste en heeft nu ook premium! En nu leeft ie ook gewoon langer dan voorheen! Wel een groot voordeel van Premium!!
;w Hallo, hier is hij! De enige speler op PS3 zonder premium (overigens wel met CQ)!

Verwijderd

Hahaaha maarja ik had het over spelers met wie ik nagenoeg elke dag speel. No hard feelings!
Kom dan toch eens vaker spelen man hahaha

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:20:
Hahaaha maarja ik had het over spelers met wie ik nagenoeg elke dag speel. No hard feelings!
Kom dan toch eens vaker spelen man hahaha
Ben het afgelopen weekend 3 avonden lang online geweest. Telkens zijn er een paar online, of in een rush server of in een high ticket server. Ik speel bij voorkeur geen rush en absoluut geen high ticket. 200% heeft mijn voorkeur, 300% is max.

Verwijderd

High ticket rush is alleen maar voor het behalen van de Deffender ribbons! Althans dat is mijn mening.

Ik heb ze zelf ook gespeeld daarvoor maar ik moet je nageven dat 200% al nadelig vind. Geef mij maar 100% rush en 200 a 300% conquest of DOM

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:10:

@oogje klopt volgens mij wel wat je zegt, het gaat om combat score!
Merk ik ook echt goed ja sinds ik Premium heb!
Ga bijna niet meer dood, auto-aim gaat echt als een malle en je medals kosten maar de helft van de tijd! *O*
Ik heb echt medelijden met die non-Premium n00bs ;w

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:27

ikookhier

>hijdiehieris<

Geen leven zonder premium :p Volgende week dinsdag Armored kill _O_

Ben erg benieuwd hoe de grote maps uitpakken op de console!

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Wat is het tijdstip van de release van Armored kill?

PSN ID = steppa87

Dat is de tijd dat ie vrij komt om te spelen :P

Maar ik heb zo het idee dat je dat niet bedoelde haha [/ maandagmodus]

Verwijderd

Ja, dit is dus echt de laatste keer dat ik doordeweeks voor 10 uur 's avond speel;
- de lag is 10x erger :(
- het aantal 14 jarige kutkinderen is 10x zo hoog :(
- de games zijn zo unbalanced als een malloot, je wint zo snel dat het geen reet aan is of vice versa. :(

Later vanavond nog een poging, nu eerst maar even mijn rage uit-chillen in EVE :)

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:27

ikookhier

>hijdiehieris<

4 september: PS3-premiumleden
11 september: Pc- en Xbox 360-premiumleden
18 september: algemene PS3-spelers
25 september: algemene pc- en Xbox 360-spelers

Exacte tijd schema is nog niet beschikbaar :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Nog 3 assignments te gaan:
-15 L96 kills
-top 5 gunmaster
-xxx kills met iedere klasse

Vanavond een nieuw record neergezet:
16 keer dood in één potje, iedere keer in de Little Bird.
Wel 5 kills gemaakt :)
Keer of 5 door een tankshell neergeknald.

Verwijderd

Mensen wat was het gisteren weer klote!! Veel lag en veel kut kinders van een jaar of 12 en joshje
kerel kan jij niet eens een keer aan de kant blijven waar je geplaatst wordt! Je laat je teammaten steeds in de steek om maar bij de "betere" te zitten althans de winnende kant!

Maarja dat doen er wel meer! Verders was het een avond vol met schieten zonder iets te raken totdat ik zag dat mijn TV niet goed stond! Veranderd en toe was ie weer helemaal perfecto! Toen begon het gekicked worden door die kutkinderen!

Mijn zin was ff helemaal weg en ben maar gaan stoppen. Wel een potje gespeeld met 77K aan punten en dat gaat lekker snel!!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gisteren ging het voor mij juist extreem lekker. Goed gebalanceerde rondjes (eindscore 2 - 0 tickets op een 300% DOM server), ik schoot voor de verandering weer eens goed raak, voldoende medics in het veld en squads (random) die min of meer bij elkaar bleven ipv dat iedereen als kip zonder kop naar een andere vlag rende.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:46:
Mensen wat was het gisteren weer klote!! Veel lag en veel kut kinders van een jaar of 12 en joshje
kerel kan jij niet eens een keer aan de kant blijven waar je geplaatst wordt! Je laat je teammaten steeds in de steek om maar bij de "betere" te zitten althans de winnende kant!

Maarja dat doen er wel meer! Verders was het een avond vol met schieten zonder iets te raken totdat ik zag dat mijn TV niet goed stond! Veranderd en toe was ie weer helemaal perfecto! Toen begon het gekicked worden door die kutkinderen!

Mijn zin was ff helemaal weg en ben maar gaan stoppen. Wel een potje gespeeld met 77K aan punten en dat gaat lekker snel!!
Haha, I know that feeling :)

Zoals ik ook al eerder zei was het gister echt te bagger voor woorden. Had er echt goed de schurft in na een paar potjes :(
Normaal speel ik nooit vroeg op de avond, heb altijd het idee dat hoe later het wordt, hoe leuker de potjes zijn en hoe minder de lag is. Meestal tussen 23:30 en 01:00 heb ik de leukste games. Dan liggen al die kutkleuters op bed en wordt er tenminste fatsoenlijk gespeeld/adminned.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:40

Snuffel

Vroem!

Ik speel sinds een week ook BF3, maar ik zuig echt enorm.
Komt mss ook omdat mijn wapens nog k met p zijn.
Gisteren leeg ik een complete clip op iemand van redelijk dichtbij, hij gaat niet dood, een schot op mij en bam, ik dood.

Redelijk frustrerend wel :P

Eindig ook steevast in de onderste regionen: 2-5 kills met 18-30 deaths.

Zoals ik al zeg: ik zuig enorm :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Normaal speel ik vanaf een uurtje of 10 savonds en dan is het inderdaad een stuk leuker spelen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snuffel schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:36:
Gisteren leeg ik een complete clip op iemand van redelijk dichtbij, hij gaat niet dood, een schot op mij en bam, ik dood.

Aan de wapens ligt het niet, de beginwapens zijn evengoed als de latere wapens. Je moet nog leren hoe er mee om te gaan. Daarnaast is mapkennis een van de belangrijkste dingen in het spel!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:39:
[...]

Aan de wapens ligt het niet, de beginwapens zijn evengoed als de latere wapens. Je moet nog leren hoe er mee om te gaan. Daarnaast is mapkennis een van de belangrijkste dingen in het spel!
Als ik zijn post zo lees zit er ook een scheutje lag bij :)

Had het gister ook; staat een recon voor het raam naar buiten te loeren --> ik schiet hem vol in zijn hoofd (870MCS) --> niets gebeurd --> nog een keer schieten (hij draait al half om) --> nog niet dood --> hij schiet kennelijk --> ik dood --> 2 seconde na mijn dood hoor ik het geluid van zijn SV98 pas.

Dafuq? :)

• NLRev0lution

zo erg als jou heb ik het niet, maar belangrijkste is dat je voor de objective gaat, niet zozeer kills maakt.
gisteren ook, had ik 0-8 maar stond wel eerste met 3200 punten (ongeveer). puur mcom defenden (was rush toevallig) en squad revives.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

Nope. MVP wordt toegekend op basis van Combat score (dus: weapon, vehicle, team, objective). Award score zit daar nooit bij.
Hier een mooi voorbeeld van hoe premium de awards verziekt.
Ik was 2e geworden, achter Batman-Buk. Omdat er een lading spelers premium heeft, komen ze uiteindelijk boven me te staan en mis ik de award.

Verwijderd

Kijk eens of je spelmodus optie op je TV hebt. Ik had gisteren ook al het idee dat het niet helemaal lekker ging totdat ik erachter kwam dat spelmodus uitstond.

Speel je op PS3 of Xbox?

Als je op PS3 speelt invite me, dan kan je lekker aankloten met de rest van de GoT-ers...
Ik had gisteren, in tegenstelling tot jullie, geen last van lag of zoiets...
Toppotje voor mij was een conquest metro waar ik 27 kills met de L96 maakte (met holo).
Al met al best lekker gespeeld gisteren, behalve het potje in de Scout heli's haha :P

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:49:
Ik had gisteren, in tegenstelling tot jullie, geen last van lag of zoiets...
Toppotje voor mij was een conquest metro waar ik 27 kills met de L96 maakte (met holo).
Al met al best lekker gespeeld gisteren, behalve het potje in de Scout heli's haha :P
Ik had gisteren wel behoorlijke lag i.c.m. het feit dat ikzelf ook niet goed bezig was.

Wat ik de laatste tijd ook steeds vaker zie is dat er gastjes ineens voor mijn neus staan, waarvan ik zeker weet dat ze er niet waren. Gisteren nog op Karkand(?) (die map waar één team vanaf het vliegdekschip komt). Ik stond op het strand, waar je behoorlijk overzicht hebt, kijk om me heen om enemies te spotten...niemand. Vervolgens wordt ik geknifed...onmogelijk!
Laatst heb ik de verklaring hiervoor gezien:
Ik zie een gastje voor me lopen en ineens verdwijnt deze. Je zou dan denken dat die persoon een conn. lost heeft of gekicked/gebanned is. Echter, een tel later loopt hij weer voor me om vervolgens na een tel weer te verdwijnen...wtf?? Geen idee waar dat aan ligt (zou lag kunnen zijn, maar dat ziet er volgens mij toch heel anders uit).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:23
Zal het strand van Oman zijn geweest.
Als ze die in handen hebben spawnen ze daar ook. Wellicht was het dat?
Maar dat verklaart niet dat ze verschijnen en weer verdwijnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 28-08-2012 13:58 ]

Verwijderd

of Kargh of die andere B2K map wake

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 14:11 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

(die map waar één team vanaf het vliegdekschip komt). Ik stond op het strand, waar je behoorlijk overzicht hebt, kijk om me heen om enemies te spotten...niemand. Vervolgens wordt ik geknifed...onmogelijk!
Men stapt in een vliegtuig, steekt het stukje water over, eject.
Vrije val tot kort boven de grond, chute open, voetjes op de grond.
Mes tevoorschijn toveren en...

... hoe het afgelopen is dat weet je al... ;)

• Geronimous
Een glitchende engine, denk ik aan althans Jackal. Dat de engine het mannetje niet rendered om een of andere reden. BF3 vraagt soms het uiterste van de PS3 hardware, en BF spellen hebben altijd wat vage glitchende engines gehad. Ik heb op de grote maps nog wel eens dat sommige textures niet laden, waardoor de spelwereld erg cartoon-achtig uitziet, of voertuigen gewoon paars-groene objecten zijn.

Ik begon gister lekker, maar het ging daarna steeds slechter. Zelfs noobies die nog niet eens een adelaartje zijn, hadden op een of andere manier veel profijt. En weer enkele Polen uiteraard. Dat je doodgaat voor je een hoek om bent of allang cover hebt gezocht. Of een magazijn leegt op iemand en je niet eens hitmarkers krijgt te zien... :S

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Of het ligt gewoon aan je TV ik heb er namelijk soms ook last van gisteren toevallig @ ziba tower.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Voor mensen die op een console spelen, maar Skype/Teamspeak/.. gebruiken voor voice: de pricewatch: Turtle Beach Ear Force P11 is echt een aanrader! Een USB aansluiting voor je computer (Voice) en een Jack voor je TV en een mixer om het geluid van beide kanalen te regelen!

Geen TV meer die hard staat omdat je het door je voice heen wilt horen :)
Jeroenimoes schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:16:
Of een magazijn leegt op iemand en je niet eens hitmarkers krijgt te zien... :S
Zie ik ook nog wel eens op voertuigen gebeuren. Zie je de RPG op een voertuig inslaan, maar geen hitmarkers. Soms heb ik het gevoel dat sommige mensen met 1 RPG 2 hitmarkers krijgen, hahaha. 2 RPG's en ik ben weg...

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Zie ik ook nog wel eens op voertuigen gebeuren. Zie je de RPG op een voertuig inslaan, maar geen hitmarkers. Soms heb ik het gevoel dat sommige mensen met 1 RPG 2 hitmarkers krijgen, hahaha. 2 RPG's en ik ben weg...
Ik ben ook weleens in een tank door 1 RPG naar 0% gebracht: Vaag. Gisteren nog 2 RPG's door een tank heen zien vliegen :S
zAo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Ik ben ook weleens in een tank door 1 RPG naar 0% gebracht: Vaag. Gisteren nog 2 RPG's door een tank heen zien vliegen :S
Ik heb soms nog wel eens dat ik een RPG wil ontwijken, maar pardoes bij het achteruitrijdene op een 1 of andere explosieve tank kom die mijn tank sloopt. Dan lijkt het alsof de raket raak was en dan ineens 100% damage deed, maar eigenlijk deed de olietank 72% damage en de rocket de overige 28%.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nu ik de laatste posts lees en daarin de TV en de RPG's voorbij zie komen:

Hoe staat het met de TV missile? In BF2 was dat het meest gevreesde wapen uit het spel, zeker met een autoscript van 1000 clicks. Ik heb de indruk dat die (de missile dus) in BF3 nooit gebruikt wordt. Ik heb m zelf eerlijk gezegd nog nooit afgeschoten, omdat er (toen ik m nog niet unlocked had) berichten de ronde deden dat hij gebugd was.

Is de bug van de TV missile inmiddels verholpen? En zo ja:

- Sloopt hij zoals het hoort een tank van 100% in een keer (inclusief eventuele extra armor uit perks)?
- Is de splash damage voldoende om, zoals in BF2, bij een impact op de grond of in een gebouw in een radius van zeker 10 meter alles te doden?
- Gaat een heli er door stuk?
- Vliegt hij sneller dan een jet?

Wie weet en geeft antwoord?!

Als ik de filmpjes van de PC zie dan is het inderdaad instant kill als je raakt (ongeacht of het een tank, heli of jet is). Op de PS3 wel eens de TV Missile geprobeerd, maar de besturing vind ik niet te doen. Misschien moet ik meer oefenen, maar tot nu toe heb ik aan de guided missiles genoeg.

Wat de splash damage van een TV Missisle is, kan ik je niet vertellen....

Besturing is inderdaad een ramp. Hij werkt precies andersom (inverted volgens mij) en daarom is ie gewoon echt waardeloos. Heb hem zelf overigens voor de 3 lucky kills die ik daar mijn gehele battlefield loopbaan mee ga maken wel gewoon uitgerust. Ik speel alleen vrijwel geen maps met die choppers meer, dus daar maak ik me niet druk om.

TV missile is op de console voor de echte chopper pro's inmiddels de way to go. Geen one hit kill bij een tank, maar je bent wel weg door de pods die erna/ervoor komen (wel one hit als je een chopper raakt maar dat gebeurt dan weer nauwelijks op consoles). De piloot moet wel in goede positie zijn alvorens hij goed kan worden afgevuurd, vergt goede samenwerking en voor optimale werking moet de gunner al gewend zijn aan de vliegstijl van zn piloot.

edit: check voor de gein global leaderboard attack chopper de top 10 hoeveel TV missile in loadout hebben staan.

[ Voor 13% gewijzigd door KngfCnns op 28-08-2012 18:09 ]

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Op oman conquest gespeeld en ik werd echt steeds gehinderd door een vliegtuig piloot die zijn vliegtuig echt onder controle had. Dus dan maar bij vlag b eerst spawnen als supplier en een ammo box gedropped op een berg. Vervolgens suicide plegen en terug komen met de stinger. Ammo box blijft voor altijd liggen, leuk zo een bugje ;) en ik was vervolgens zijn pain in the ass.

Hij werd continue gelocked. De helicopter kon lekker blijven vliegen en 1 piloot van mijn team had mijn tactiek door en kwam steeds naar mij toe vliegen met die gast achter hem aan. Ik lockte hem waardoor hij vervolgens zijn flares dropte en daarop draaide de andere piloot zijn vliegtuig en kreeg die 2 locks achter zijn reet aan.

Altijd leuk om nog irritanter te zijn dan de ander... echt vaag dat ze die bug er niet uit hebben gehaald op de 360 met je munitie doosje die nooit meer verdwijnt. Wel handig met een stinger ;)
Net gewoon even 14 claymore kills gepakt op vlag B op Seine :P
En de L96 assignment afgerond.

Top5 in gunmaster lukt me nog steed niet;
Vanavond ontzettend lang blijven hangen op de eerste handgun, later op de M3A31 shotgun...
Tering frustrerende game mode :(

• joshje
dvdkiwi schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:39:
Net gewoon even 14 claymore kills gepakt op vlag C op Seine :P
En de L96 assignment afgerond.
was een mooi potje eerst ingemaakt worden en wij maar C verdedigen en daarna de leiding overnemen en hun afmaken hahaha >:)

• Geronimous
Pff, ach, heb m'n 5e service star voor de claymore binnen ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Mogelijke patchnotes (let op: niet officieel)
*THIS HAS BEEN TRANSLATED WITH GOOGLE TRANSLATE FROM ITALIAN, PLEASE UNDERSTAND THE OBVIOUS MISTAKES*

The 1.06 patch for battlefield 3 coming before Armored Kill. and then for PS3 before 4 September will bring many changes and additions that will improve the gameplay.

Reduced the reload time for: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B, AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
Increased the reload time for: P90
Increased the UMP 45's damage at close range, reduced damage at long range
Increased the PP2000's damage at long range to highlight its midrange role
increased the M1911's min damage to make it fit better between the .44 and the M9/MP443
Reduced damage, range and recoil for the M93R
Increased the MP412's rate of fire and reload time (!) to highlight the .44's improvement in CQB (?)
Decreased the SG553's h-recoil to make it more controllable
Decreased the MG36's v-recoil to make it more controllable
Decreased the M416's h-recoil and FSRM to highlight its difference from the M16
Increased the M16's recoil
Increased the M4's recoil
Decreased the G36's FSRM
Increased the bonus given by the bipod with: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
Added 3-round burst mode to the MP5K
Slightly reduced the heavy barrel's bonus when used with the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm assault rifles and carbines, I suppose.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for all 5,56 mm, 5,45 mm, e 6.5 mm weapons: assault rifles, carbines and lmgs.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for the Scar-H
Increased the LVG 40mm's max damage range, damage and gamma (???) are the same
Solved the Scar-L's HB bug
Solved jets not giving the laser designation bonus
Solved the AUG's M320 Smoke bug
Increased the mortar's damage and damage range
Added underbarrel rail for L85 and Famas
The G3A3 can now use underslung grenade launchers
Increased the Claymores' damage against infantry
E-mags readded for RPK, MG36 e QBB95
Increased the F2000's v-recoil (!)
Slightly increased the AEK971's h-recoil
Increased the M417's v-recoil and h-recoil
Slightly increased the JNG90's reload time, it was statistically better than any other BASR bar the M98B, this will make it balanced
Slightly increased the SPAS12's reload time, it's still faster than the 870MCS but slower than pre-patch (?)
Increased the ACW-R's damage since it was weaker than other carbines, adding 6.5mm (rounds) (?)
Decreased the AS-VAL's v-recoil
Increased the RPG's accuracy,to make it different from the SMAW's distance (?)

Vehicles:
Solved the attack helicopter being unable to destroy deployed equipment
Increased the damage of jets' and choppers' rockets against choppers, jets and infantry
Increased the gunships' (?) and IFVs' damage against choppers and jets
Increased the AA's damage against infantry, decreased against tanks
Synchronized the reload time with the animation for the following weapons: M416, F200, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36, QBU88, SVD, PECHENEG, SCAR-H, AN-94. Why is this even under vehicles?
C-RAM and Pantisir are now destructible
Increased the TV missile's velocity
Solved the TV missile exploding after launch
The air radar now shows friendly aircraft as well as enemy ones
MAA can now damage tanks couldn't it before?
The jets' guided missiles now lock on more quickly
The LAV gets disabled at 30% health, no longer at 50%
Decreased the canister shell's damage against infantry and choppers
Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Miscellaneous:
Friendly grenades now have a different colour
The knife is more reliable and relevant (?) for melee attacks
Slightly reduced the refire rate between knife takedowns
Explosives now remain after death
Added flag letters on the minimap
Reduced the aim assist, now it's slightly better than before patch 1.05
Solved the glitch where in Close Quarters and Op. Metro you could go outside the map
Servers now show the next map at the end of a game
Changed the ACW-R's calibre on Battlelog from 5.56mm to 6.5mm
Players using fixed weapons emplacements and mortars can now be knifed
Fixed the sound going out of sync
All players with at least one SS with the SMAW and the RPG can now choose which one to equip
Premium players can now choose which one of the two knifes to equip (ACB90/ Knife)
Decreased the SOFLAM's range
Added new Master Dogtags for: M9/MP443/M1911 Tact, M1911 Supp, M67 Grenade, Repair tool, Defibs
Removed the minimap on Hardcore

Source: http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2640 [symthic.com]
Al met al geen verkeerde patch. Ben blij dat de aim assist weer minder wordt, die was nu net zo erg als in CoD. Daarnaast nog wel wat mooie verbeteringen erbij. Explosives die weer blijven liggen, antiair bij canals, granaatkleur voor teammates en meer.
De veranderingen in guns lijken me niet echt heel spectaculair, maar heb er volgens mij weinig last van met de guns die ik heb.

Mogelijk gaan er nog andere dingen veranderen, maar als dit er allemaal inzit kan ik best tevreden zijn. Enige wat nog wel ontbreekt is veranderingen voor het beheren van servers. Daar zitten nog wel aardig wat bugs in die ze mogen fixen (met de max 16 players als laatste bug). Daarnaast zou een lag-o-meter ingame ook niet verkeerd zijn.

Laten we hopen dat dit ook het enige is wat er veranderd en er niet weer een dramatische bug of glitch bij komt :+

We hadden het over bovenstaande patchnotes op de xbox al effe over, maar zag dat ie hier nog niet stond :>

Er zitten inderdaad een aantal leuke wijzigingen in.
d:)b

Pagina: 1 ... 111 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.