Dude, je hebt premium :)
Waarom een voorproefje spelen van iets dat je toch al krijgt :P
Maar je bent weer terug in NL?
Vanavond bam-bam?

off-topic:
iets van een next-gen PS gezien of zo?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:29:
Dude, je hebt premium :)
Waarom een voorproefje spelen van iets dat je toch al krijgt :P
Maar je bent weer terug in NL?
Vanavond bam-bam?

off-topic:
iets van een next-gen PS gezien of zo?
vanavond weer bam bam ben er rond 20.15
heb helaas geen nieuwe PS gezien wel met een leuk speeltje gespeelt (vita) mooi ding zeg :9~
Bij gamescom staan bij alle AAA titels eigenlijk wel een lange rij, vooral als men aan heeft gegeven dat er een deel speelbaar is. PC gaming is nog wel groot in Duitsland en BF is daar altijd wel populair geweest. De rij vorig jaar voor BF3 was er ook gigantisch geloof ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ik weet het, ga 'm waarschijnlijk volgend jaar halen (gezien ie dit jaar nog niet afgeprijsd wordt).
Dan zie ik je vanavond Joshje!!
Niet te goed je best doen; ik wacht al 2 weken op mijn laatste MVP ribbon haha :P

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2012 14:58 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:31
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:58:
[...]

Niet te goed je best doen; ik wacht al 2 weken op mijn laatste MVP ribbon haha :P
Ik was van plan om vanavond weer eens te knallen maar als ik dit zo hoor ga ik wel wat anders doen. :D :+
Hahaha :P
Ik pak 'm wel een andere keer zie ik net ;)

• pa4jv
Ik zet mijn bril wel af. :P

• joshje
Martinspire schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:58:
Bij gamescom staan bij alle AAA titels eigenlijk wel een lange rij, vooral als men aan heeft gegeven dat er een deel speelbaar is. PC gaming is nog wel groot in Duitsland en BF is daar altijd wel populair geweest. De rij vorig jaar voor BF3 was er ook gigantisch geloof ik.
rij vorig jaar was hetzelfde verhaal inderdaad. maar dat komt ook omdat je battlefield gewoon een halfuur mag spelen. en niet zoals call of duty maar 5 min. en nee niet alleen de AAA titels hebben een lange rij eigenlijk staat overal wel een lange rij alleen bij de AAA zijn de rijen gewoon overdreven. vorig jaar had ik daar geen last van want toen was ik via EA als VIP gegaan maar helaas zat dat er dit jaar niet in :X

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb afgelopen week Battlefield 3 voor de PS3 gekocht in de veronderstelling dat ik Battlefield 1943 erbij zou krijgen. Het lijkt erop dat dit niet meer het geval is?! Of kijk ik ergens gigantisch overheen? Ik kan namelijk geen concrete informatie vinden.
Reb87 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:16:
Ik heb afgelopen week Battlefield 3 voor de PS3 gekocht in de veronderstelling dat ik Battlefield 1943 erbij zou krijgen. Het lijkt erop dat dit niet meer het geval is?! Of kijk ik ergens gigantisch overheen? Ik kan namelijk geen concrete informatie vinden.
10 juni was blijkbaar uiterste datum om bf1943 op te eisen :-(.
http://nl.reddit.com/r/ba...e_yet_to_claim_your_free/

Dit was de site: https://1943redemption.battlefield.com/index.php (= dood)

[ Voor 49% gewijzigd door KngfCnns op 19-08-2012 00:45 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Ik had 'm ook gekregen bij mijn LE, maar nooit kunnen activeren...
Echt duidelijk was het niet.

Gisteren lekkere potjes gehad :) Mijn hoogtepunten:
Een melee ribbon gescoord; helemaal zelf een air warfare ribbon gescoord met de kleine vogel :)
Paar mijnenkills gehaald door ze sneaky weg te leggen :9
422 meter headshot met de L96 gehaald! Op Kargh lag ik in de bergen naast A; er zat een mannetje op het dak bij D. Die was van mij >:)

Wat ik raar vind:
Ik had mijnen neergelegd op Canals, waar een tank met 3 man overheen reed toen ik in de LAV bij Joshje zat.
Nu tellen die kills als LAV kills ipv mijnenkills... :( @Dice: fix that sh*t

Mmmzzz.... 46 om 18
Best weapon: PKP > 1 kill.
Waar heb ik die andere 45 mee gemaakt :?
*edit*
Battlelog klopt niet... http://bf3stats.com/stats_ps3/zuperkiwi/reports#rep_60509888

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 19-08-2012 09:53 ]

• pa4jv
Kiwi, MVP ribbon nog gehaald? :P
Nope... niet eens een MVP 2 of 3.
Maar wat wil je ook met oa Steppa, Joshje, Jeroeniemoes, Moulin, Jackal, Uno en Michel :P
Jou niet meer gezien trouwens ;)

• pa4jv
Sorry, na het BBQ'en werd het steeds een biertje extra. Ik kon niet meer recht lopen, laat staan schieten. :P

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:43
pa4jv schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:14:
Sorry, na het BBQ'en werd het steeds een biertje extra. Ik kon niet meer recht lopen, laat staan schieten. :P
Anders wel dan :p

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Tijd geleden dat ik PS3 gespeeld heb, maar met deze warmte hoe gek ook, toch liever binnen met ventilator. Gisteravond en vandaag weer ouderwets leuke potjes gespeeld en lekker met chat. Zojuist deze voor etenstijd afgerond en die was weer heerlijk BF3 epic. Hele tijd 100/200 tickets achter om vervolgens met 10 tickets verschil te clutchen en de overwinning te pakken. Aan de scores zie je mooi dat het van onze squad moest komen aangezien de nr 5 in ons team net zo'n hoge score heeft als de nr. 11 bij het andere team. Prachtig!

http://battlelog.battlefi...how/60631378/4/207136844/

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 19-08-2012 18:58 ]

• pa4jv

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:36
Aardig lekkere potjes gedaan vanmiddag.

http://battlelog.battlefi...how/60631378/4/201138564/

Voornamelijk bovenstaand waar we tot aan het eind achter stonden en uiteindelijk toch nog wonnen. Nr 1 en 2 hadden echt een gouden pikkie ofzo want die kill/deaths slaan echt nergens op.

Is het eigenlijk mogelijk om te cheaten op de PS3?

check trouwens onze avatars:

http://battlelog.battlefi...391326383173/listmembers/

made by MSketch.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-08-2012 22:46 ]

Unomomentodado schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:47:
Tijd geleden dat ik PS3 gespeeld heb, maar met deze warmte hoe gek ook, toch liever binnen met ventilator. Gisteravond en vandaag weer ouderwets leuke potjes gespeeld en lekker met chat. Zojuist deze voor etenstijd afgerond en die was weer heerlijk BF3 epic. Hele tijd 100/200 tickets achter om vervolgens met 10 tickets verschil te clutchen en de overwinning te pakken. Aan de scores zie je mooi dat het van onze squad moest komen aangezien de nr 5 in ons team net zo'n hoge score heeft als de nr. 11 bij het andere team. Prachtig!

http://battlelog.battlefi...how/60631378/4/207136844/
Dat was inderdaad een episch potje. Ik had niet gedacht dat we dat zouden winnen. Voornamelijk omdat de rest van ons team niet zo heel veel aan het doen was.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Het team van Wimpie, Jeroenimoes en ik wist net totaal niet wat het aan het doen was...
Wij drieën stonden 1, 2 en drie, als enigen met een positieve k/d.
Was een slecht laatste potje ;)

*edit*
Hoe vet?!?!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Qdr5XrID0Co]

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2012 10:20 ]

Verwijderd

Zeker vet! Dat geintje met de heli onder de brug door lukt mij inmiddels ook. Maar die geintjes met de jets vind ik knap!

Wat een kut avond was het gisteren zeg!!! Veel last van lag mijn verbinding was klote, blijkbaar!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:24:
Het team van Wimpie, Jeroenimoes en ik wist net totaal niet wat het aan het doen was...
Wij drieën stonden 1, 2 en drie, als enigen met een positieve k/d.
Was een slecht laatste potje ;)

*edit*
Hoe vet?!?!
[video]
De PS3 inderdaad na een paar maanden inactive weer eens aangeslingerd.. Voorbereiden op het winterseizoen :)

Divide and conquer.

• joshje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:36:
Zeker vet! Dat geintje met de heli onder de brug door lukt mij inmiddels ook. Maar die geintjes met de jets vind ik knap!

Wat een kut avond was het gisteren zeg!!! Veel last van lag mijn verbinding was klote, blijkbaar!
volgens mij lag het niet aan je verbinding ik had ook de hele tijd lag en hoorde meerdere mensen er ook over.

Verwijderd

Mijn eind score was 41/44 nou dat heb ik nog nooit gehad!! Ik kreeg geen hitmakers, ik ging dood door 1 kogel van oa G3A3, M16A3, AEK en M417. Ik zag mensen niet zitten terwijl ze mij wel zagen??? Waarschijnlijk is dat gewoon een glitch plekkie! Ben toch gebleven voor mijn team. Uiteindelijk wel gewonnen maar met een brakke score!
Haha ik had nergens last van :P
Ging best wel lekker op Metro, al zaten er een paar vervelende gasten tussen...
En met 1200 tickets winnen is niet verkeerd hoor ;)
Al ging het voor mijn gevoel ook erg lastig.

Gisteren eindelijk eens de 20 underslug kills gemaakt voor de Professional Russion assignment.
Die van B2K nog ja ;) Nu nog 3 sdm wins en hij is binnen...

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2012 13:46 ]

Verwijderd

wimpie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

De PS3 inderdaad na een paar maanden inactive weer eens aangeslingerd.. Voorbereiden op het winterseizoen :)
Denk dat ik binnenkort ook weer meer aanwezig ben, gamen loopt bij mij ongeveer evenredig aan het weer :)

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 00:22

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Yo Gasten,

Na 2 weken vakantie vandaag weer begonnen met werken. Gister m'n assignments afgerond de 350 meter head shot met de L96. Iets uit de hand gelopen, ik kwam op een 1025 meter head shot. :D Maar ik heb nu alles, eindelijk!

Vanavond nog mensen online ?

• joshje
maffeleo schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:57:
Yo Gasten,

Na 2 weken vakantie vandaag weer begonnen met werken. Gister m'n assignments afgerond de 350 meter head shot met de L96. Iets uit de hand gelopen, ik kwam op een 1025 meter head shot. :D Maar ik heb nu alles, eindelijk!

jij blij ik niet XD mijn headshot van vanmiddag was 345 meter |:( net niet goed genoeg 8)7

Verwijderd

Mensen doe toch niet zo moeilijk en maak die headshot! Moet makkelijk lukken man. Een simpelere assignment is er niet!!!

Als je moeite hebt met die AT mine kills dat kan ik begrijpen!! althans als je niet gebruik maakt van mijn trick! Die inmiddels ook op Youtube staat.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 16:47 ]

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-01 11:55
Joshje, ik had laatst een 349 toen ik voor dat assignment ging. Tja, dan voel je je wel klote, vooral omdat de L96 best wel een klote sniper is imo.

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-01 11:55
@Moulin30, ik prefereer andere snipers, en heel eerlijk gezegd ga ik liever niet op 1k meter op een rots gaat liggen, om dan een hele pot 0-0 te gaan, om dan de pot erna eindelijk mijn 'epische schot' te maken. Natuurlijk hoeft dat niet met 400 meter, maar mensen die persé voor records gaan doen dit wel.

Verwijderd

maffeleo schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:57:
Yo Gasten,

Ben je Klingeltjee??

Zou je misschien je PSN id kunnen vermelden op je banner?

@royenroy: ik prefereer ook een andere namelijk de M98B die is net wat beter maar ik moet zeggen dat de L96 ook lekker schiet! L96 heeft net wat meer kogels in de mag en dat is wel handig.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 16:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Ben je Klingeltjee??

Zo beter?

Verwijderd

Precies! en niet anders! wel Moulin11

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 16:56 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:45:
Mensen doe toch niet zo moeilijk en maak die headshot! Moet makkelijk lukken man. Een simpelere assignment is er niet!!!
Deze assigment ga ik echt niet halen. Ik haat snipen en ik haat snipers.
Als ik snipe voel ik me nutteloos en ben ik ongeduldig. Zelf vind ik snipers ook totaal nutteloos.
Van mij mogen ze allemaal gebanned worden. Heeft namelijk niets met PTFO te maken.

Let wel (voor dat ik commentaar krijg over de recon class): ik heb het hier over snipers die ergens op een rotsje gaan liggen of boven in een kraan gaan zitten of... ik heb het zeker niet over de recon class, die heel nuttig ingezet kan worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:56:
[...]

Deze assigment ga ik echt niet halen. Ik haat snipen en ik haat snipers.
Als ik snipe voel ik me nutteloos en ben ik ongeduldig. Zelf vind ik snipers ook totaal nutteloos.
Van mij mogen ze allemaal gebanned worden. Heeft namelijk niets met PTFO te maken.

Let wel (voor dat ik commentaar krijg over de recon class): ik heb het hier over snipers die ergens op een rotsje gaan liggen of boven in een kraan gaan zitten of... ik heb het zeker niet over de recon class, die heel nuttig ingezet kan worden.
INSERT TROLL HERE :)

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-01 11:37
Zijn er vanavond nog mensen online? Ik Speel nog zonder close quarters exp.

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• joshje
RobVeldman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:03:
Zijn er vanavond nog mensen online? Ik Speel nog zonder close quarters exp.
waarschijnlijk genoeg mensen. (waaronder ik)

[ Voor 19% gewijzigd door joshje op 21-08-2012 17:28 ]

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-01 11:37
Spelen jullie op een bepaalde server? (naam:..?)

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• joshje
nee spelen random eigenlijk :P wat ons een leuke server lijkt vooral welke maps en soms op onze eigen server

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Wat een heerlijk laatste potje op metro Ondanks verlies veel hen en weer leuke tegenstander en leuke scores voor mij jos en smooky

PSN ID = steppa87

• joshje
steppa87 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:42:
Wat een heerlijk laatste potje op metro Ondanks verlies veel hen en weer leuke tegenstander en leuke scores voor mij jos en smooky
was mooi potje vooral lachen met die kerel die helemaal fliptje op mij XD kreeg de hele tijd berichtjes met "AIMBOT HACKER" >:)

• steppa87
Was toch ook zo ;)

PSN ID = steppa87

• maffeleo

maffeleo

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:48:
[...]

Ben je Klingeltjee??

@royenroy: ik prefereer ook een andere namelijk de M98B die is net wat beter maar ik moet zeggen dat de L96 ook lekker schiet! L96 heeft net wat meer kogels in de mag en dat is wel handig.
Klungeltjee, ja :X

Waauw heerlijk avondje weer gister. Alleen jammer dat iedereen zo snel weg was. Vanavond maar weer eens ownen!

• maffeleo

maffeleo

Even checken of me ondertitel werkt..

Verwijderd

Beter toch weten we in iedergeval wie je bent online! Maarja het is geen verplichting hoor!

@joshje: je bent toch ook een aimbot hacker....ik ben een AT mine hacker vonden ze ook niet leuk!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 08:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:31:
Beter toch weten we in iedergeval wie je bent online! Maarja het is geen verplichting hoor!

@joshje: je bent toch ook een aimbot hacker....ik ben een AT mine hacker vonden ze ook niet leuk!
Vrijwillig onder lichte dwang :p

Verwijderd

Hahaha piepert! :O
Vanavond ook weer online :P

Mijn mijnen leg ik vaak op Canals op rare plekjes, zoals in de hangaars bij B (Joshje heeft gezien waar).
Enige wat ik niet moet doen is dan in een voertuig gaan zitten; dan tellen ze als voertuigkills ipv mijnenkills.
Zo ben ik er al 6 misgelopen.

Verwijderd

Gewoon AT mines op een jeep plakken en tegen een andere voertuig rijden! Goede maps daarvoor zijn: Kargh Island, Operation Firestorm en Caspian border!

Het werkt 10 van de 10 keer enige nadeel is dat je zelf ook dood gaat.

• maffeleo

maffeleo

Mijn voorkeur gaat eerder uit naar claymore kills veel leuker en veel irritanter voor mensen. Mines worden te snel gespot.

Gister nog even gezellig josh geirriteerd tot 2x aan toe per ongeluk tegen z'n viper met steppah aangevlogen.. :X lmfao

Verwijderd

Mijn manier is te spotten maar niet te ontkomen hahaha althans als je een beetje handig nadenkt en de tank niet van voren aan probeert te vallen. Of waar de loop naartoe is gericht.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 10:34 ]

• maffeleo

maffeleo

Vertel vertel ! !! :D

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01 11:07
dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:23:
Vanavond ook weer online :P

Mijn mijnen leg ik vaak op Canals op rare plekjes, zoals in de hangaars bij B (Joshje heeft gezien waar).
Enige wat ik niet moet doen is dan in een voertuig gaan zitten; dan tellen ze als voertuigkills ipv mijnenkills.
Zo ben ik er al 6 misgelopen.
Hmmm... dat doe ik dus fout ;) Vond t al zo vaag dat de score van voertuigen wel omhoog ging maar er bijna/nooit een mine kill score bij kwam :)

Vanavond maar eens testen.

Denk dat Moulin deze manier bedoeld:
[YouTube: http://youtu.be/sR_LmeXr-c8]

[ Voor 6% gewijzigd door Ansjo op 22-08-2012 10:46 ]

Verwijderd

@maffeleo en de rest:

Stap1: Ga op een jeep staan en leg je AT mijnen neer. Zorg er wel voor dat er minimaal 3 daadwerkelijk op je jeep liggen.

Stap2: Ga in de Jeep zitten en stap NIET uit! Laat niemand met je meerijden (dan lukt het niet meer)

Stap3: Zoek een vijandelijke tank / LAV / Amtrac.

Stap4: Rij zo hard als mogelijk tegen de vijandelijke voertuig aan en stap uit.....

KABOEM jij bent morsdood maar de volle vijandelijke tank / LAV / Amtrac ook.

Een volle amtrac is het leukste >:)

Deze acties zijn ook heel relax bij Rush op Caspian. Maarja je kan ook C4 gebruiken maar dat helpt niet voor je AT mine kills voor je assignment!

Ow ja BTW het kan zijn dat je gekicked wordt van een server hahaha is mijn vaak gebeurt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 10:47 ]

• maffeleo

maffeleo

Hmmm daar zit wat in ja, ik heb wel eens geprobeerd mines op een tank neer te leggen maar dat ging niet..

Maar een leuk trucje om vanavond eens te proberen ! :) De assignments heb ik allemaal al compleet. Makkelijkste is om mines neer te leggen op de spawnpoint op grand bazaar. Je hebt 10 seconden om ze neer te leggen. Altijd een kill !

Verwijderd

Ja dat is ook stiekem en effectief! waarschijnlijk ging dat niet omdat je echt uit moet stappen voordat de blast komt!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 10:56 ]

• maffeleo

maffeleo

Weet iemand al wat meer over de komst van Amored Kill ? Wanneer komt dit beschikbaar voor de premium members ? Ik heb weer nieuwe assignments nodig.. :P

maffeleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:07:
Weet iemand al wat meer over de komst van Amored Kill ? Wanneer komt dit beschikbaar voor de premium members ? Ik heb weer nieuwe assignments nodig.. :P
4 september voor PS3
11 september voor Xbox 360

En we zitten nog steeds te wachten op de Bonus Content Drop, die waarschijnlijk in de laatste week van augustus uit gaat komen, want dat is ook nog augustus natuurlijk :('

Heb echt het vermoeden dat die dadelijk gewoon bij de download van de DLC komt te zitten, maar dat ie dan net iets eerder unlocked is. Ach ja, zou betekenen dat we mogelijk al wel eerder een patch gaan krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2012 12:12 ]

Verwijderd

Dus de PS3 ers mogen dus eerst genieten of heel erg ergeren haha

• maffeleo

maffeleo

Martinspire schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:11:
[...]

4 september voor PS3
11 september voor Xbox 360

En we zitten nog steeds te wachten op de Bonus Content Drop, die waarschijnlijk in de laatste week van augustus uit gaat komen, want dat is ook nog augustus natuurlijk :('

Heb echt het vermoeden dat die dadelijk gewoon bij de download van de DLC komt te zitten, maar dat ie dan net iets eerder unlocked is. Ach ja, zou betekenen dat we mogelijk al wel eerder een patch gaan krijgen.
Ooohhhh.. nog 2 weekjes door zetten. Thanks! _/-\o_

Ik ga vanavond weer eens wat mijnenkills proberen te maken (op de "normale" manier) :P
Ook eens een beetje met de L96 spelen...
Straight Pull erop, 4x scope en een beetje close combat sniper kills maken.

*iemand zin om een keer squad deathmatch te spelen?
Ik moet er nog 3 winnen voor de laatste B2K assignment...*

dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:40:
*iemand zin om een keer squad deathmatch te spelen?
Ik moet er nog 3 winnen voor de laatste B2K assignment...*
Misschien vanavond ff. Moet er nog een kleine 20 winnen voor de medal.
Assignment boeit me niet zo. Komt vanzelf wel...

De medal moet ik ook nog, daar moet ik er nog 48 voor haha :)
Voor de Squad Rush medal moet ik er nog 42...
De andere game-mode-medals heb ik wel.

• joshje
dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:52:
De medal moet ik ook nog, daar moet ik er nog 48 voor haha :)
Voor de Squad Rush medal moet ik er nog 42...
De andere game-mode-medals heb ik wel.
ik doe ook mee moet de medal ook nog ;)

• pa4jv
Ik moet ze allemaal nog, ik doe ook wel mee.
Coowl :P
Jullie zijn 20.00u zoiets online?
Ik ben er al wat eerder; heb een dagje rust genomen vwb de fitness :P

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01 11:07
Ik ben er vanavond ook weer eens ;)

Ben er wel vrij vroeg tot een uurtje of 9 (helaas :()
Als ik mijn battlereports bekijk kan ik de laatste 16 terugzien.
Nu stel ik 1 report in als favoriet; gevolg is dat ik dan (naast mijn favo report) alleen de laatste 5 battle reports kan terugzien.
Dus als ik een goed potje heb, moet ik eigenlijk binnen 5 potjes deze "favo'en" omdat ik 'm anders niet meer terug kan zien in de reports.
Klopt dit?

• joshje
ja is echt heeeeeel irritant :(
Sorry, Kiwi, Jos en Tom, helaas kan ik jullie vanavond niet van dienst zijn. Ik zal proberen morgen weer online te zijn. Misschien dat jullie dan nog wat potjes SQDM of iets dergelijks willen spelen.

Fine fine :)
Vanavond 3 gespeeld, 3 gewonnen.
Assignment is binnen.
Ze hadden alleen die LAV weg moeten laten imo...

Ook wat squad rush gedaan; nu 20 winner ribbons.

Favo battlereports gebruik ik niet, maar ik zou echt graag willen dat ze óf de landen erbij zetten in de battlelog reports óf battlefield 3 stats aangepast wordt zodat ie wel mooi na elke pot een nieuwe kan genereren waar dat in staat. Al zou een ingame lag-o-meter of max-ping setting beter zijn, maar dat zal er wel nooit meer komen, denk ik zo. Heb al een paar keer iets dergelijks op het forum, de support en de twitter ingestuurd, maar nooit reactie op gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2012 01:00 ]

dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:35:
Fine fine :)
Vanavond 3 gespeeld, 3 gewonnen.
Assignment is binnen.
Ze hadden alleen die LAV weg moeten laten imo...
Dat is inderdaad het meest belachelijke van SQDM. Waarom in godsnaam een LAV??
Meestal wint de squad met de LAV.

Wel handig om juist dan King bij je in het team te hebben :+

Verwijderd

Zo.. ik kan me ook bij de rest van de club voegen; gister voor het eerst zonder reden van een server gebanned! YAY!
Het was tijdens dit potje: BATTLELOG

Stond ten tijde van de ban wel bovenaan in mijn team maar was niet overdreven goed bezig of apart aan het spelen. Denk dat ik gewoon te vaak dezelfde admin heb afgemaakt :)
Niet dat het wat uitmaakt, servers zat...

Gister wel met de F2000 lopen raggen, wat een heerlijk wapen is dat zeg! d:)b
Op een van de laatste kills ook de RDS vrijgespeeld dus die gaan we er vanavond even opplakken

Verwijderd

Gisteren toch nog even Rody en Joshje uit de brand geholpen. 3vs3 DQM:
Toen ik binnen kwam stonden we met 200 tickets achter en toch nog gewonnen
met een paar tickets verschil was een leuke spannende pot hahaha.

Helaas was het wel een heen en weer stoom potje:

http://battlelog.battlefi...how/61063441/4/230420491/

Verwijderd

Het valt me trouwens wel op dat wanneer ik CQDOM speel ik bijna altijd Zeba Tower of Scrap Metal krijg (speel vaak via quickmatch). Die andere twee Op.925 en Dunja Fortress(?) heb ik nog bijna niet gezien. Net zo bij CQ dan krijg ik 9 van de 10 keer Operation Firestorm. Moet toch wat vaker via de server browser gaan werken, vind het namelijk best zonde dat ik 90% van de huidige content nooit meer zie :)

• maffeleo

maffeleo

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:49:
Zo.. ik kan me ook bij de rest van de club voegen; gister voor het eerst zonder reden van een server gebanned! YAY!
Het was tijdens dit potje: BATTLELOG

Stond ten tijde van de ban wel bovenaan in mijn team maar was niet overdreven goed bezig of apart aan het spelen. Denk dat ik gewoon te vaak dezelfde admin heb afgemaakt :)
Niet dat het wat uitmaakt, servers zat...

Gister wel met de F2000 lopen raggen, wat een heerlijk wapen is dat zeg! d:)b
Op een van de laatste kills ook de RDS vrijgespeeld dus die gaan we er vanavond even opplakken
Gister voor mij een record 2x van 2 verschillende servers gebanned. Speciaal nog de regels bekeken, no shotgun no C4 on flags. Gewoon dik ownen met een M16A3 met suppressor, en M320. Dikke killstreak van 15 en BANNED. Daarna weer andere server paar tanks kapot gemaakt met repair tool, bam BANNED. :F

Jackal131 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:26:
[...]
Wel handig om juist dan King bij je in het team te hebben :+
Joshje en Michel werken ook goed ;)
Zelfs zonder LAV hebben we een potje gewonnen.

Jeuj, MVP medal is binnen :P

L96 met 4x scope werkt best wel lekker!!!

Verwijderd

Tegenwoordig kom je zulke rare server regels tegen. Volgens mij mag je op sommige server alleen nog maar spelen met een MES want alle wapens zijn verboden. No claymore/C4 no AEK /MP7 M16a3 en ga zo maar door. Wat ik nog het mooiste vond NO IGLA or STINGER when admin is flying......... wtf

Gisteren ook maar eens ff een paar potjes geprobeerd te Mortieren wat een ongelofelijke KUT wapen is dat. De damage slaat nergens op!! Er zijn altijd mensen die opzoek gaan naar makkelijke kills. Ik ben 6 keer gekilled door een repair torch omdat ik aan het mortieren was!

Die gast helemaal blij en berichten dat hij de best is hahaha vervolgens maar eens een potje normaal gespeel en hem even in de pan gehakt haha.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 10:16 ]

LOL, de admins dan gewoon neerhalen met javelins, guided missiles en guided shells. Je houdt je aan de regels en deze kiddie admins zijn kansloos!

Op een aantal servers is zelfs de Javelin verboden.

Verwijderd

Het heeft het spel best wel verziekt, ik kan me voorstellen dat het wel handig is als er een admin is maar komop laat het spel met rust en laat spelers kiezen hoe ze spelen.

• maffeleo

maffeleo

Opzich kan ik me wel vinden in het feit no shotgun no c4 on flags no spawnkilling no jet ramming. Vind ik helemaal top. Maar als je dan als nog gebanned wordt omdat je de admin een paar keer killed tja..

Javelin moet eruit gehaald worden door EA zelf!

PS: Jet ramming op Steppah en Joshjeownd is elite ! :D Daar moet een medal voor komen! >:)

[ Voor 16% gewijzigd door maffeleo op 23-08-2012 10:19 ]

Verwijderd

Hoezo javelin eruit? Ik vind dat een goede aanwinst. Javelin is niet untouchable.....je kan hem heel goed dodgen.

• maffeleo

maffeleo

Javelin doet teveel damage op tanks en LAV's. 1x raak en bij een LAV sta je in de fik, ECM jammer werkt niet tegen javelin.. Gewoon oldskool RPG kills maken ! Zeker op heli's.

Verwijderd

maffeleo schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:28:
Javelin doet teveel damage op tanks en LAV's. 1x raak en bij een LAV sta je in de fik, ECM jammer werkt niet tegen javelin.. Gewoon oldskool RPG kills maken ! Zeker op heli's.
Uhm, denk dat je nog van geluk mag spreken als ie alleen maar in de fik staat ;)
YOUTUBE

Verwijderd

Dude, als je veel last hebt van Javelins zou je eens moeten kijken naar je "Perks" van je IFV of Tanks.
Als je smoke neemt dan heb je al een heel groot voordeel. Uiteraard ben je niet onverslaanbaar maar je maakt een hele goede kans. Echter als je 2 a 3 javelins tegen je hebt dan heb je inderdaad een probleem.

Wat betreft Javelin tegen attack chopper ok je kan eigenlijk haast niets doen. Mar aan de andere kant moet de tegenstander ook een Soflam hebben staan of iemand hebben die constant staat te painten.
Over het algemeen hebben we vrij wijnig last van Javelins met een chopper. Als er dan toch een soflam staat is ie snel gespot en wordt vervolgens vermorzeld.

• maffeleo

maffeleo

Moulin je hebt inderdaad gelijk, maar ik had gister een potje op Karg Island, 2 mensen met een igla een tank die spotte en vermoord worden door een javelin omdat je daar niks tegen doet met flares of ecm jammer. Daar baal ik van! Tuurlijk is het wel eerlijk, maar wel klote als je net zo lekker bezig bent.

Verwijderd

Nou ja als je het zo meldt kan ik je gelijk geven. Het wordt dan wel moeilijk om te dodgen. Als ik met Joshje in de chopper zit dan kunnen we het nog redelijk handelen. Piloot ECM en gunner Flares uiteraard below radar. Als ECM weg is gewoon wegvliegen en laag hangen geen lock meer mogelijk. Behalve als er een soflam staat dacht ik.

• joshje
als je een raket achter je aan hebt met de chopper en je hebt alleen nog maar ECM gewoon aanzetten en heel echt heel laag gaan vliegen want de raket gaat rondjes om je draaien en als je dan heel laag vliegt knalt ie in de grond zo dodge je de raketten met ECM. als je weet dat er een guided of javelin op je afkomt en je zorg ervoor dat je ergens onder vliegt bijvoorbeeld onder een brug of met de scoutchopper op nosar canals onder de grote hangar. dan slaat de raket kapot op het gebouw. werkt ook als je bijvoorbeeld in de tankt zit maar dan moet je wel gelazerd zijn anders vliegt de raket gewoon recht op je af en komt ie niet van boven (tenzij er een chopper op je staat te schieten of jet)

• maffeleo

maffeleo

joshje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:20:
als je een raket achter je aan hebt met de chopper en je hebt alleen nog maar ECM gewoon aanzetten en heel echt heel laag gaan vliegen want de raket gaat rondjes om je draaien en als je dan heel laag vliegt knalt ie in de zo dodge je de raketten met ECM. als je weet dat er een guided of javelin op je afkomt en je zorg ervoor dat je ergens onder vliegt bijvoorbeeld onder een brug of met de scoutchopper op nosar canals onder de grote hangar. dan slaat de raket kapot op het gebouw. werkt ook als je bijvoorbeeld in de tankt zit maar dan moet je wel gelazerd zijn anders vliegt de raket gewoon recht op je af en komt ie niet van boven (tenzij er een chopper op je staat te schieten of jet)
Kan je een guided shell of javelin dodgen met flares? Ik heb soms het idee van niet ??

Verwijderd

Nou ik heb vaak gehad dat mijn guideds gedodged werd door die flares.

• joshje
heel soms werkt niet altijd dan moet je flares gooien op het juiste moment zeg maar als je nog 1-2 seconde hebt voordat de raket inslaat
maffeleo schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:28:
Javelin kan je wel dodgen met ECM.

Als de Javelin onderweg is en je kunt ECM nog gebruiken dan moet je ineens naar de grond duiken. Zoals je misschien wel gezien hebt, draait de Javelin een aantal rondjes om de chopper als je ECM gebruikt. Als je dicht genoeg boven de grond vliegt, dan heeft de Javelin geen ruimte meer en zal in de grond inslaan. Zelfde geldt voor de guided missles en guided shells! Zo heb ik me vaak genoeg weten te redden.

Edit: had het commentaar van Jos nog niet gelezen, maar hij verteld dus hetzelfde als wat ik hierboven beschrijf.

[ Voor 7% gewijzigd door Jackal131 op 23-08-2012 11:43 ]

• steppa87
Leuk die bonus content #not

PSN ID = steppa87

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-02 12:12
Plaats heb hier ook even..

Premium video: Exclusive Armored Kill gameplay Release date: August 29
Where: Battlelog Premium video section
Our third Premium exclusive video features all-new gameplay footage from the upcoming expansion pack Battlefield 3: Armored Kill. Prepare yourself for all-out vehicle warfare!
Premium bonus content: Exclusive artwork booklet Release date: August 29
Where: Our new “Bonus content” section on Battlelog
The August bonus content drop for Battlefield 3™ Premium members is an exclusive high-res artwork booklet (electronic) with 24 original concept artwork from the development of Battlefield 3. The majority of these have never before been shown to the public. To download your artwork album, head to Battlelog and the new “Bonus content” section that will appear on August 29.
Premium event: Pitch your Battlefield map concept to DICE Start date: August 31
This is your chance to submit your level idea and have it judged by the creators of Battlefield 3! Pitch your most awesome idea for a Battlefield map, and you can win an extremely limited edition Battlefield 3 lithograph signed by the DICE team. Full details on how to enter will be posted on Battlelog on August 31 when this competition is officially opened. Stay tuned!
Premium exclusive Double XP weekend Dates: August 25-26 (or longer! Twitter/Facebook)

http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/

De bonus content gaat natuurlijk bij iedereen tegenvallen.. 1, 2, 3.. Geklaag.. (Had zelf geen verwachtingen dus het kon niet tegen vallen :P)

• steppa87
Dat laatste hebben ze wel slim gedaan !

PSN ID = steppa87

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Een artwork booklet valt ook onder de noemer bonus content :) Na een vloedgolf aan hebberige en ongeduldige gamers op naar een vloedgolf aan gezeik van ontevreden en zelfzuchtige gamers.

Whaha, ik lach me kapot :D Armored kill is er bijna! Uiteindelijk hebben we toch Premium aangeschaft voor de map packs, get real people!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Dynamix op 23-08-2012 19:51 ]

Precies.
Je bespaart een deel op de dlc, alles wat je daarnaast krijgt is mooi meegenomen toch?
Of hadden de mensen weer een nieuw mesje of camootje verwacht?
Misschien zijn die artworks wel leuk als wallpaper :)

Kiwi heeft premium genomen alleen omdat Joshje zo aan het zeuren was :P

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 23-08-2012 19:59 ]

• pa4jv
In een uurtje tijd 13 haatberichtjes ontvangen van een stelletje Libiërs. _O-
Pagina: 1 ... 110 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.