EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Gisteren viel het een beetje tegen met de beschikbare tweakers
@Goldenduckie: ik heb een aantal keer een invite van jou gehad, maar zat met wat anderen in een game...
Volgende keer gewoon joinen, als er geen plek in de squad is maken we wel een aparte squad
Voor de recon-probeerders:
De M39 EMR met laser en holographic werkt best lekker.
Heeft een aardige rate of fire en doet aardige damage.
2 of 3 schoten en een vijand is neer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of gewoon een beetje goed mikken met de L96, meestal 1 kogeldvdkiwi schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:09:
Voor de recon-probeerders:
De M39 EMR met laser en holographic werkt best lekker.
Heeft een aardige rate of fire en doet aardige damage.
2 of 3 schoten en een vijand is neer.
Toch een aardige prestatie voor de paar keer dat ik met Recon speel:
Kills 106
Headshots 63
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
@kiwi: dat is mijn setup dan ook en daar sta ik dan ook nu 220 van de xbox ranking mee.
Vooral op (de eerste 2 mcoms van) Metro en Damavand Peak in Rush is die gun echt ideaal.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2012 19:33 ]
Nice ranking Martin
Het 1 kogel nodig hebben:
Als ik met bv de L96 met 8x scope speel probeer ik headshots te maken.
Dat zijn dan vaak instant kills.
Alles onder het hoofd geeft alleen een hitmarker (tenzij van héél dichtbij).
Om headshots met een holo te maken kom ik skill tekort.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Doe eens een keer wat minder je best...
Zo krijg ik die laatste MVP ribbon natuurlijk nooit he
Telt ook voor Michel trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2012 09:52 ]
Verwijderd
ff behoorlijk lopen kloten! Leuke scores en veel ribbons.
Potje 1: 4 melee ribbons
http://battlelog.battlefi...how/59811035/4/230420491/
Potje 2: 5 melee ribbons
http://battlelog.battlefi...how/59817433/4/230420491/
Het leek wel of ik gisteren eindelijk een goede verbinding had en ook hitmarkers kreeg als ik ze daadwerkelijk in mijn vizier had en schoot. Misschien was het hier wel pool vrij!
Ik heb er pas 1 haha
Die moeten ze terugschroeven van 4 naar 3 of zo
Vannacht nachtdienst... dus vanmiddag even slapen zodat ik vanavond nog even kan knallen
Verwijderd
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Maar ik lees ook dat mensen echt 350 meter moeten schieten. 350 meter in een keer is ook niet moeilijk zelfs niet als je tegen een onbekende speelt.
Mijn headshot van 600+ meter was met een rennende tegenstander en daarna meteen die er achteraan liep hahaha.
Wij hetzelfde gedaan op onze eigen server, maar dan op Caspian. 350 meter is echt een pokke eind.thijsje66 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:50:
Die 350 meter headshot had ik eigenlijk vrij snel: Met een vriend op Kharg afgesproken, ik op de carrier en hij op de heuvels: 600 meterdaarna ff omgewisseld en we hadden hem allebei. Misschien een beetje flauw, maar ik heb er geen zijn in om een match lang ergens te liggen campen...
Als je zo ver weg ligt in een normaal potje ben je totaal niet bezig met de objective. Jammer dat dice dit soort rare assignments er in stopt.
Zolang het hele team maar niet gaat snipen, want dan schiet t geen drol op.
Tja, ik zie sowieso niet echt het nut van Bolt actions in BF3. Als je echt als scout gaat met een SKS of M417 dan kan je echt tot waarde zijn van je team. Dan kan je eventueel ver af wat spotten met je MAV dat kan inderdaad nuttig zijn.Ansjo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:08:
Aan de andere kant is t wel logisch dat er een assignment voor de scout/snipers is. Ik bedoel in t echie liggen snipers ook op grote afstanden en zijn ze ook heel nuttig. Misschien alleen al het spotten kan van grote waarde zijn voor het aanvalsteam.
Zolang het hele team maar niet gaat snipen, want dan schiet t geen drol op.
Laatste tijd nog rush metro gespeelt? Alleen maar snipers met een L96 die de assignment proberen te halen (waaronder ik)
Maar ook de SOFLAM van een Sniper kan handig zijn voor het painten van de choppers/tanks om deze uit te schakelen. Elke class heeft wel iets zolang je er maar goed mee speelt
Helemaal mee eens. De recon kitt is ook erg handig met al z'n tools. Alleen de bolt actions voegen niks toe, ik snap dat ze er in zitten omdat het bij die classe hoort. Maar effectief er mee spelen moet je toch echt een soort van Sgt. Enigma zijn.Ansjo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:26:
Ja kijk op die manier zijn ze inderdaad minder van nut. Uh ja toevallig onlangs metro gespeeld, er was toen een overvloed aan shotguns... Ook erg vervelend, One Shot One kill.
Maar ook de SOFLAM van een Sniper kan handig zijn voor het painten van de choppers/tanks om deze uit te schakelen. Elke class heeft wel iets zolang je er maar goed mee speeltof te wel je nuttig maakt in het team belang.
http://www.ea.com/nl/gamescom2012
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 14-08-2012 16:35 ]
Zat ik ook naar te kijken. Zie ik iets over het hoofd, of is deze "livestream" eigenlijk gewoon een bekrompen soort van chat?Dynamix schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:34:
BF3 nieuws live op Gamescom:
http://www.ea.com/nl/gamescom2012
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
.. Net op tijd voor BF3..
[ Voor 22% gewijzigd door Foxl op 14-08-2012 16:48 ]
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor de Premium bezitters dan wel!
Die beelden van een schemerige map (donker en een volle maan) in een bosrijke omgeving zijn ook veelbelovend!
[ Voor 46% gewijzigd door Dynamix op 14-08-2012 17:00 ]
Nah, ik doelde eerder op de vraag van persoon die vroeg hoe hij het snelst wou lvlen. Ikzelf heb ook maar enkel premium omdat ik alle expansions niet hadAllSeeyinEye schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:36:
[...]
En dat is belangrijk omdat....? Ik speel voor m'n plezier. En dat is (in een 'goede' week) 1 a 2 x per week 3 tot 5 uurtjes, maar soms is het ook 1x per twee weken een uur of 2 dat ik speel.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ik heb nog gevraagd (op BF account op Facebook weliswaar) of er een premium+ package komt ofzo, waardoor je als console gamer ook op de PC kan gamen. Helaas heb ik hier nooit antwoord op gekregen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik vond het lijken op BC2 eigenlijk. Ik heb er zin in!Dynamix schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:58:
[...]
Voor de Premium bezitters dan wel!
Die beelden van een schemerige map (donker en een volle maan) in een bosrijke omgeving zijn ook veelbelovend!
Zouden we nu eindelijk 32 man MP krijgen? Ik vind het op Caspian Border af en toe al eenzaam.
Nu zeuren dat je die shit ook gratis had gewild is onzin, je hebt nu al bijna 3/4 jaar die game gespeeld (of kunnen spelen). De prijs van de game zelf is ook al aardig omlaag aan het gaan, dat is niet zo heel opvallend.
De nieuwe trailer ziet er niet verkeerd uit, al zag je weinig nieuwe dingen. Die schemer-achtige map was eigenlijk het enige. Van die volgende DLC zie je eigenlijk alleen wat omgevingen, waardoor je er weinig over kunt zeggen (vermoed een soort horde of bfbc2 achtige coop modus).
Wat mij nog wel effe opviel is dat je bij de nieuwe tank modus wel 6 plekken zag in de apc's. Lijkt me niet dat je bij anderen in kunt stappen of wel? Naja goed, maakt ook niet uit, die modus lijkt me wel leuk voor even maar niet voor langer dan een week of wat.
Ik had gehoopt dat ze nog wat zouden uitleggen over de Bonus Content Drop van deze keer, wat gameplay van BF3 of MoH en misschien wat nieuws over BF4
Nu heb ik al 380u BF3 gespeeld voor 110 euro.
Lijkt duur, maar dat is het natuurlijk niet
Begin nu een beetje overweg te kunnen met de Scar-L, best een lekker wapen.
Fire rate is voor mijn gevoel niet zo hoog als bv een AEK of F2000, maar hij doet het niet onaardig!
Het is dat ik nu op de nachtdienst zit, anders had ik nog wat langer blijven knallen.
Close quarters mét jullie is toch een stuk fijner dan tégen jullie
Binnenkort eens aan de L96 assignment beginnen.
Wat is trouwens handig vind is als je ingezoomd bent en je loopt langzaam (links, rechts, voor of achter) dat je scope sway dan een stuk minder is.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2012 01:37 ]
Als je vervolgens inlogde op een andere PS3 kon je ze nog een keer downloaden en dan kon de eigenaar van die PS3 ze ook gewoon spelen.
Is dit ook mogelijk met BF3 en premium?
Armored Kill zal ik aan mij voorbij laten gaan. Te grote kaarten en teveel voertuigen. Doe mij maar city maps.
Hier nogeen. Ik heb zitten kijken om een PC aan te schaffen, maar dat is minimaal 400,-- voor een PC + 55,-- voor BF3. Ik ben fan, maar zo erg fan nu ook weer niet.pa4jv schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:46:
Ik ben echt bang dat Armored Kill zo'n verlaten wild west stadje wordt op de consoles..
[afbeelding]
Bij conquest wel, denk ik. Maar voor rush lijken me dit echt fantastische mappen!pa4jv schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:46:
Ik ben echt bang dat Armored Kill zo'n verlaten wild west stadje wordt op de consoles..
[afbeelding]
Bij conquest zal er veel met sniper gespeeld worden gok ik zo...Dynamix schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:10:
[...]
Bij conquest wel, denk ik. Maar voor rush lijken me dit echt fantastische mappen!
zAo @sbkg0003
@battlefield will the consoles support 24+ players? I find Caspian Border lonely, what if the maps are even bigger?
Battlefield @Battlefield
@sbkg0003 Please refer to this thread for more info on the Player cap on consoles. http://ow.ly/cYQzX ^CT
Mwoah, ik denk dat ze snel genoeg merken dat het meerendeel toch in armor zit, waardoor je er al minder veel aan hebt. Bovendien heb je ook nog die AC130 rondvliegen.RevoNL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
Bij conquest zal er veel met sniper gespeeld worden gok ik zo...
De maps zullen wel weer kleiner zijn dan de pc versie, maar waarschijnlijk nog altijd groter dan de meeste maps. Heb er in ieder geval wel zin in.
Vind het trouwens apart dat ze niets hebben aangekondigd over de Bonus Content Drop die deze maand nog moet komen
Dat is toch zonde om 4 vlaggen te hebben op een map van -straks- 8 vlaggen? Op Caspian vind ik het jammer dat de vlag bij de toren weg is gehaald; dat is juist een mooi stukje.BatmanHorizon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:12:
Tsja, de klos... Eigenlijk werken alle maps prima met 12 man. We hebben kleinere mapversies dan op pc. Het probleem dat het vaak leeg is komt omdat niet iedereen ptfo doet. Maar als het wel gebeurt dan kom je leuke potjes tegen en is de playercap geen probleem.
De kans dat alle 24 spelers PTFO doen is klein en als de maps dan nog groter worden, dan is het toch onspeelbaar?
Ik ben het wel met je eens hoor, 7 van de 10 keer zijn het saaie potjes en ik had ook graag meer spelers gezien. Maar in principe zijn de mapdesigns van de huidige grote vanilla maps niet verkeerd imo. Die 3 keer dat het wel toffe potjes zijn maken het voor mij waard om dit spel verder te blijven spelenzAo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
De kans dat alle 24 spelers PTFO doen is klein en als de maps dan nog groter worden, dan is het toch onspeelbaar?
Alle spelers zijn veel meer geconcenteerd om 1 of 2 punten (de mcoms).
Bij conquest kom je vaak maar weinig poppetjes tegen, of soms helemaal niemand.
Conquest domination is dan een stuk beter en leuker: je komt vaak mensen tegen.
*Kiwi zou wel eens rush op de close quarters mappen willen zien*
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2012 13:46 ]
mcom armen, rennen naar de volgende om die te armen, en dan of weer terugrennen om de 1e te verdedigen tijdens het disarmen, of om bij de 2e te blijven, wetende dat de andere mcom halen dan lastiger wordt ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
55 euro voor BF3? Ik heb de xbox vesie voor 30 euro gehaald bij Dixons inclusief aangetekend verzending.zAo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Hier nogeen. Ik heb zitten kijken om een PC aan te schaffen, maar dat is minimaal 400,-- voor een PC + 55,-- voor BF3. Ik ben fan, maar zo erg fan nu ook weer niet.
De pc versie zal dan goedkoper zijn.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ja, maar je kan je Premium van de Xbox/PS3 niet gebruiken op de PC..Mandrake466 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:30:
[...]
55 euro voor BF3? Ik heb de xbox vesie voor 30 euro gehaald bij Dixons inclusief aangetekend verzending.
De pc versie zal dan goedkoper zijn.
Vandaar de begrote 55,--scorpie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:50:
Ik zou dan nog even wachten tot september.. dan kun je BF3 Premium kopen voor 60,-
Is het niet gekoppeld aan je origin account???zAo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Ja, maar je kan je Premium van de Xbox/PS3 niet gebruiken op de PC..
Dat wel, maar ze hebben het gewoon los gehaald. PC game + downloads staan los van Xbox + downloads. Daarom kun je de game ook niet downloaden via origin voor de pc als je de xbox versie al hebt. Lijkt me wel logisch eigenlijk aangezien premium toch vooral DLC is.RevoNL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:09:
[...]
Is het niet gekoppeld aan je origin account???
Verwijderd
ik zit er over te denken om Battlefield3 voor de PS3 te gaan halen binnenkort, maar heb
nog zo mijn twijfels. Veel mensen zeggen dat het alleen leuk is als je met mensen
speelt die ook headset hebben. Klopt dit of valt het allemaal wel mee?
Speel zelf op het moment namelijk weer veel BFBC2 maar heb niemand waar ik t mee
speel in een squad ofzo en dat is soms best irritant.
Als er verder nog mensen zijn bfbc2 op de ps3 spelen, voeg me toe, PSN: Noedje23
Alvast bedankt voor de tips!
Deon.
Het is het verschil tussen een biertje drinken in de kroeg en een biertje drinken in de kroeg met een groep vrienden.
Het komt mijn spel ook ten goede
Al zijn tweakertjes soms best irritant, want als ik met hun speel haal ik nooit MVP ribbons
gewoon bf3 halen is super tof spel vooral met een groepje tweakers. bijna iedereen heeft wel een headset (van de tweakers)
@kiwi
waar was je?
Had nachtdienst gehad; vanochtend om half 9 naar bed, 13.00 eruit, even de fitness in, 4 uur weer naar bed met het oog op gisteravond even te knallen nog, maar ik werd om 23.15 wakker
Nu weer op nacht (de laatste), dus morgenavond wel knallen
@Deoncool1:
Beter even wachten en BF3 + premium kopen voor een mooi prijsje
Maar sowieso kopen
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2012 01:46 ]
pa4jv schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:15:
Ben ik de enige die King zijn clansoap met veel plezier volgt?
The End. Hoop ik :]
Verwijderd
I LIKE: Best weapen en dan nog een positieve KD!!!
http://battlelog.battlefi...how/60094394/4/230420491/
Nog maar 8 ribbons en ik heb mijn melee medal Yeeeehaaaa
Verdomde laatst caspian match werd ik 2 keer gekicked???? waarschijnlijk omdat ik mezelf de afgrond in vloog en degene achter mij mij achterna ging hahahaha hij was admin!!
@Pa4je en King: LOL wat een bende je kan wel merken wat het niveau is! Kom op he het is een spel en je verdient er nog steeds geen centen mee! Clan is leuk, maar niet zo overdreven!
Maar inderdaad het is een vette soap aan het worden. LACHUHHHH
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 09:28 ]
De soap rond King.
En niet alleen xboxers missen iets
Verwijderd
Gewoon te geinig voor woorden hahaha. King jij vette [cC]LANHOER hahahaha
http://battlelog.battlefi...#!/bf3/user/KingofCunnus/
Dat is ook een van de grootste redenen dat ik liever niet in een clan zit. Ik heb al die shit teveel meegemaakt met AOT tactical ops en Counterstrike maarja daar ging het wel om geld.
En ja zeg het maar jij (Moulin) bent niet goed genoeg om in een clan te zitten, klopt helemaal!!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 09:59 ]
(dus met forum + chatbox en teamspeak)
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2012 10:43 ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Dynamix op 16-08-2012 11:23 ]
Verwijderd
Verveelt het al een beetje...
TANKHOER! hahaha
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 11:24 ]
Ik ben een "slecht weer"gamer. Af en toe eens een paar uurtjes knallen, maar een echte lange sessie is weer een tijd geleden inderdaad!Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:24:
Dynamix, ik zie je haast niet meer spelen joh, jackal131 ook al niet....!
Verveelt het al een beetje...
TANKHOER! hahahanee wat dat betreft doet ie het niet verkeerd in de tank!
Toevallig van de week nog met Jackal een paar potten gedaan. Hij was al een twee maanden niet meer online in BF3 geweest.
Van de week trouwens aan de slag gegaan met de AS VAL... wat een sexy wapen is dat! Moet nog wel de extended mags vrijspelen en dat is de laatste unlock, dus voorlopig weer even zoet.
[ Voor 14% gewijzigd door Dynamix op 16-08-2012 11:30 ]
Verwijderd
Ben al blij dat ik een actief forum heb kunnen vinden hierover, heb er nog niet veel gezien...
Verwijderd
Ja ik wilde hem al bijna kicken ivm inactiveness hahahahaDynamix schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:29:
[...]
Ik ben een "slecht weer"gamer. Af en toe eens een paar uurtjes knallen, maar een echte lange sessie is weer een tijd geleden inderdaad!
Toevallig van de week nog met Jackal een paar potten gedaan. Hij was al een twee maanden niet meer online in BF3 geweest.
Van de week trouwens aan de slag gegaan met de AS VAL... wat een sexy wapen is dat! Moet nog wel de extended mags vrijspelen en dat is de laatste unlock, dus voorlopig weer even zoet.
Opzich ben ik zelf ook een mooi weer gamer maarja moet savonds toch bij de kinderen blijven dus dan kunnen we ff spelen., en om nou alleen in de tuin te zitten is ook niet relax
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 12:16 ]
wij zijn toch maar TOTAAL RANDOMS hahahaha echt mooiVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:44:
Dat is wel jammer ja ik vond het eigenlijk wel geinig hahaha jammer!
same here, is veel te goed weer w8 maar met armored kill zal ik wel eens aanschuivenDynamix schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:29:
[...]
Ik ben een "slecht weer"gamer. Af en toe eens een paar uurtjes knallen, maar een echte lange sessie is weer een tijd geleden inderdaad!
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
PSN: Deere6030
Welke soap, ik heb weer iets gemist denk ik...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jeroenimoes schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:31:
[...]
Welke soap, ik heb weer iets gemist denk ik...
Ik heb de feed verwijderd, het bleef maar doorgaan
Huisgenoten zijn lekker op vakantie dus ik dacht na een half jaar de ps3 weer eens op de tv aan te sluiten (speel ik ook weer eens met geluid
[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 17-08-2012 00:57 ]
Woot, dus nu plots een k/d van "maar" 1,5 of zoBatmanHorizon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:56:
[...]
offtopic:
Ik ben echt drie keer slechter opeens.
Gisteren lekker gespeeld met Sjaak en Jackal.
Tegenstanders waren goed op metro, maar het 2e potje wel gewonnen
@ Klungeltjee: wat ben jij irritant met de P90 en je spwanbeacon.
Timmey1 ook van hier (zat in jouw squad volgens mij).
Haha, krijgen anderen ook eindelijk de kans om eens bovenaan te staan?BatmanHorizon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:56:
[...]
offtopic:
Huisgenoten zijn lekker op vakantie dus ik dacht na een half jaar de ps3 weer eens op de tv aan te sluiten (speel ik ook weer eens met geluid). Maar ik kan niet meer op die manier spelen, k ben echt drie keer slechter opeens. Ben te veel gewend geraakt om een halve meter van mn pc scherm te spelen
. (Heb geen bf3 friendly pc anders was die keuze ook gelijk gemaakt
). Op tv spelen ziet en klinkt wel een stuk toffer. FPS speel ik liever halve meter van pc scherm, alle andere adventure/platform games op tv
.
Anyways, waarom pak je dan niet een stoel en ga je dichterbij zitten? Mij lukt dat namelijk ook niet onderuitgezakt op de bank, maar als ik de xbox op de tv beneden aansluit, ga ik vaak op een stoel vlak voor de tv zitten. Welliswaar ook wat onderuit gezakt met mn benen op een poef, maar anders zie je gewoon geen fuck. Burnout spelen is bv ook onmogelijk op een afstand, maar Fifa gaat dan wel weer prima.
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 17-08-2012 08:27 ]
Verwijderd
Dat is Blacks ops dan wel weer maar dat is echt super vet!! Je ziet gewoon de diepte van gebouwen en je crosshair zie je in een bepaalde diepte. Het speelt iets moeilijker maar het is echt een verschil van dag en nacht.
BTW nog maar 5 ribbons en heb mijn Melee Medal binnen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 09:15 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Killzone 3 in 3D is volgens mij nog steeds het mooist uitgewerkt.
Ik heb 47 inch en zit er 3 tot 3,5 meter vanaf, lekker chill op de bank
Vanavond eens kijken of we weer eens een melee ribbon kunnen halen, heb er pas 1 terwijl ik nu op 249 knife kills sta... 2 of 3 lukt me af en toe wel, maar 4 is veel.
TDM/CQD 500 tickets zou daar een betere voor zijn.
Same here. Ik speel meestal op een poef op anderhalve meter van de tv. Als ik vanaf de bank speel is het waardeloos..Martinspire schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:26:
[...]
Haha, krijgen anderen ook eindelijk de kans om eens bovenaan te staan?
Anyways, waarom pak je dan niet een stoel en ga je dichterbij zitten? Mij lukt dat namelijk ook niet onderuitgezakt op de bank, maar als ik de xbox op de tv beneden aansluit, ga ik vaak op een stoel vlak voor de tv zitten. Welliswaar ook wat onderuit gezakt met mn benen op een poef, maar anders zie je gewoon geen fuck. Burnout spelen is bv ook onmogelijk op een afstand, maar Fifa gaat dan wel weer prima.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Mijn meest succesvolle knife games:
15 melee kills
http://battlelog.battlefi...how/60094394/4/230420491/
25 melee kills
http://battlelog.battlefi...how/59817433/4/230420491/
Moulin was blij en is nog steeds blij.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 10:15 ]
Ging zeker lekker gisteravond, sorry dat ik midden in het potje weg moest.dvdkiwi schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:49:
[...]
Woot, dus nu plots een k/d van "maar" 1,5 of zo
Gisteren lekker gespeeld met Sjaak en Jackal.
Tegenstanders waren goed op metro, maar het 2e potje wel gewonnen
@ Klungeltjee: wat ben jij irritant met de P90 en je spwanbeacon.
Timmey1 ook van hier (zat in jouw squad volgens mij).
PSN: sjaak99 //
Het potje waar je nog inzat verloren we best dik:
http://battlelog.battlefi...how/60217151/4/184351504/
Daarna zelfde map maar toen speelden we als US. We hadden ze goed terug te pakken!!
http://battlelog.battlefi...how/60221399/4/184351504/
Zelfde verhaal hier ook.cheiron schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Same here. Ik speel meestal op een poef op anderhalve meter van de tv. Als ik vanaf de bank speel is het waardeloos..
Hoe dichter bij hoe beter
PSN ID = steppa87
Verwijderd
http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/1/premiumVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:22:
hey jongens nog ff een vraag hea... Battlefield 3 Premium, is dat alleen voor de PC of ook voor consoles?
Was het echt teveel moeite om zelf "BF3 premium" in Google in te tikken?
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.