Moet je de Close Quarters assignments per se in close quarters halen?
Dat was bij de B2K assignments niet zo toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:46:
Moet je de Close Quarters assignments per se in close quarters halen?
Dat was bij de B2K assignments niet zo toch?
nee hoeft niet
Nee hoeft inderdaad niet, maar daar haal je ze wel het makkelijkst.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ik heb het probleem gevonden:
close quarters had ik nog niet gedownload :P

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:27

ikookhier

>hijdiehieris<

Heb een paar mensen uitgenodigd op PSN.

In de hoop wat vaker close quarters te spelen :P

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Heerlijk potje net met de L96 als attacker en ik echt mee in de aanvak ! 13 kills waarvan minimaal 10 in het hoofd en een double headshot weer :)

http://battlelog.battlefi...how/58601395/4/286950368/

PSN ID = steppa87

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
gisteren ook heerlijke potjes gespeelt met jeroen, kiwi, moulin en jokers.
bij metro hadden we een stel glitchers maar die hebben we aardig aangepakt

http://battlelog.battlefi...lereport/show/58498402/4/
http://battlelog.battlefi...lereport/show/58502973/4/

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 17:29
joshje schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:25:
gisteren ook heerlijke potjes gespeelt met jeroen, kiwi, moulin en jokers.
bij metro hadden we een stel glitchers maar die hebben we aardig aangepakt

http://battlelog.battlefi...lereport/show/58498402/4/
http://battlelog.battlefi...lereport/show/58502973/4/
Ik zie het erg veel op metro de laatste tijd, het lijkt wel alsof die map echt lek is aan alle kanten!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Potje wat ik gisteren met moulin als laatste speelde leek een verloren zaak.
Toch heel netjes om kunnen draaien en net gewonnen!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Het is een oneerlijke wereld: De enige drie dagen in de vakantie dat ik BF3 kan spelen en wanneer valt m'n internet uit wegens wisselen van provider? Juist, nu :(

Ach ja, Need for Speed met de Fear FM top 40 aan is ook leuk.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Gisteren voor het eerst close quarters gespeeld met arijanonline en klungeltjee :)
Is best wel lachen, alleen hectisch als de pest, vooral omdat ik de mappen niet ken en maar een beetje rondren als een kip zonder hoofd haha :P
Maar zo voor de eerste keer ging het best aardig.
Ziba tower (met dat dakterras) is toch wel erg coowl!

Verwijderd

Ziba is inderdaad echt ziek!! Veel mensen zitten CQ af te zeiken maar ik vind het een leuke toevoeging. Tevens is het een goede modus om je attachements vrij te spelen of je KD bij te werken. Vanavond een potje ZIBA 500% spelen? KIWI
Vanavond is prima!!
Ik zie wel hoelaat je online komt; ik ben er vanaf 7 zoiets :)

Enne... k/d bijwerken?
Tot nu toe nog niet echt haha :P
SPM gaat wel als een kangaroe aan de coke zo snel!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:33:
Enne... k/d bijwerken?
Tot nu toe nog niet echt haha :P
SPM gaat wel als een kangaroe aan de coke zo snel!
Hahahaha dat klopt je krijgt me een punten als je actief meespeeld! Veel ribbons!
Gisteren zowaar eens wat kills met de F35 gemaakt op Wake :)
Al hoverend lukt dat wel aardig.
Vraagje: hoe win je hoogte als je hovert? Neus omhoog steken?

Wel een hoop rare potjes met vervelende tegenstanders gehad gisteren...
Maar wel wat gewonnen :)

Verwijderd

Volgens mij moet je dan je F35 zo horizontaal mogelijk houden. Maar ik weet niet wat je wilt maar dat hoeveren kan volgens mij niet op grote hoogte. Hij zak steeds verder naar beneden dacht ik.

Als je je neus omhoog steekt gaat ie naar achteren met de kont naar beneden de grond in!
En als je neus omlaag steekt dan gaat ie naar voren en bij te lang neus naar beneden gaat ie ook de grond in.
Combineren tussen afremmen (= ook opstijgen) en afterburner aanzetten. Die is namelijk naar beneden gericht als je gaat hooveren, waardoor als je m aanzet weer stijgt. Kost wel wat oefening/gewenning om echt controle te hebben. Oefen in een lege server wake, zijn er genoeg als je alle werelddelen aanzet. Afterburner werkt alleen als je gas geeft en daarna aanzet. Je moet wel bursten met after burner en gas geven, niet te lang anders vlieg je gewoon weg.

Vind het in de praktijk alleen nuttig tegen noobs. De paar keer dat ik het tegen normale niveau spelers probeerde gelijk door jets, choppers, tanks/maa zo uit de lucht geschoten :P. Daardoor doe ik het niet meer en kan ik iets hebben gemist in bovenstaande :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Mja, jets zijn gewoon makkelijker uit de lucht te schieten, vooral als je hovered. Maar dat wil nog niet zeggen dat het nooit kan. Als je leuke jetpiloten en chopperpiloten in je team hebt, kun je best even huis houden. In hovermodus staat mijn streak nu op 10 geloof ik, waarvan 2 tanks :D

Ik ga het eens een keer proberen!

Volgens mij hebben Jeroenimoes en Arijanonline mij regelmatig rare dingen zien uithalen met de jet gisteren :P

*edit*
Damn wat zuig ik in gunmaster...
9 om 22, 16 om 26, 11 om 26...
verder dan 17 kills ben ik nog niet gekomen.
Wat zijn jullie tips?
snel door het level bewegen of juist veel rustiger spelen?

Vanavond voor het eerst de L96 gebruikt terwijl we gebaseraped werden op metro (ru zijde).
Normaal gaat snipen me erg slecht af, maar nu gewoon 26 kills waarvan 23 marksman headshots :P

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 07-08-2012 23:13 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:17:
*edit*
Damn wat zuig ik in gunmaster...
9 om 22, 16 om 26, 11 om 26...
verder dan 17 kills ben ik nog niet gekomen.
Wat zijn jullie tips?
snel door het level bewegen of juist veel rustiger spelen?
Ik merk dat ik in Gunmaster rustiger beweeg en langs de rand van de maps blijf lopen
Dat probeer ik ook wel, maar met een handgun leg ik het vaak af tegen een Shotgun, PDW of sproeiende Mtar... :P
Binnenkort ga ik weer eens wat potjes proberen.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
dvdkiwi schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:40:
Dat probeer ik ook wel, maar met een handgun leg ik het vaak af tegen een Shotgun, PDW of sproeiende Mtar... :P
Binnenkort ga ik weer eens wat potjes proberen.
heb je geen spastische trigger finger? :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Ik ben geen 16-jarig happy-triggerfinger-bunnyhoppend-aan-de-redbull-zittend-ik-heb-teveel-cod-gespeeld mannetje...
Ik ben ook al 30; ik heb het zwaar op de battlefield :P

• NLRev0lution
dvdkiwi schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
Ik ben geen 16-jarig happy-triggerfinger-bunnyhoppend-aan-de-redbull-zittend-ik-heb-teveel-cod-gespeeld mannetje...
Ik ben ook al 30; ik heb het zwaar op de battlefield :P
ik ben ook geen 16-jarig happy-triggerfinger-bunnyhoppend-aan-de-redbull-zittend-ik-heb-teveel-cod-gespeeld mannetje, maar kan wel aardig happy triggeren met de handgun als het nodig is :p (overigens 24 jaar oud)

Hahaha ik had het ook niet over jou, maar over de gemiddelde persoon die gunmaster speelt ;)
Zelfde personen zie je veel TDM doen trouwens...

Gisteren een aantal heel vervelende tegenstanders gehad trouwens op conquest Canals;
3 man waren telkens onze Little Birds van van het vliegdekschip aan het jatten met hun chopper, waardoor ze vaak 2 of 3 choppers in de lucht hadden hangen.
Uiteindelijk maar op het dek gaan staan en op het moment dat hun chopper een nieuw piloot op ons dek dropte een rpg in de Little Bird geramd op het moment dat ie instapte. Paar keer een kill gemaakt zo, maar vaak waren ze te machtig.
Dat ze laser painter en guided hadden hielp ook niet echt trouwens.
Waren lui van de EMA clan; Duitse clan volgens mij.

• Geronimous
dvdkiwi schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:45:
Hahaha ik had het ook niet over jou, maar over de gemiddelde persoon die gunmaster speelt ;)
Zelfde personen zie je veel TDM doen trouwens...

Gisteren een aantal heel vervelende tegenstanders gehad trouwens op conquest Canals;
3 man waren telkens onze Little Birds van van het vliegdekschip aan het jatten met hun chopper, waardoor ze vaak 2 of 3 choppers in de lucht hadden hangen.

Uiteindelijk maar op het dek gaan staan en op het moment dat hun chopper een nieuw piloot op ons dek dropte een rpg in de Little Bird geramd op het moment dat ie instapte. Paar keer een kill gemaakt zo, maar vaak waren ze te machtig.
Dat ze laser painter en guided hadden hielp ook niet echt trouwens.
Waren lui van de EMA clan; Duitse clan volgens mij.
De little birds dan met c4 beplakken is nog leuker... geef ze een schijnveiligheid en dan BOEM :)
Wat ik leuk vind om te doen als ik zwaar wordt weggespeeld (naast mijn ragequits ;)) is om lekker te gaan trollen. C4 jeeps, enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 08-08-2012 12:28 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• NLRev0lution
Jeroenimoes schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

De little birds dan met c4 beplakken is nog leuker... geef ze een schijnveiligheid en dan BOEM :)
*note to myself: use this sh*t!

*note to me too: use that sh*t!!

haha :P

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01 11:07
Zijn er ook nog mensen die te porren zijn voor een potje vanavond?
Ik doe vanavond een avondje Street Fighter IV :9
Misschien voor die tijd nog (dwz van 5 tot 6 zoiets).
Mocht er dan niemand online zijn dan ga ik een uurtje gun master doen.
Morgenavond ook al niet... vrijdagavond heel de avond weer! oOo

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:31
Blijft leuk, gefrustreerde admins buttfucken met een spas. :D

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 16:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ansjo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:15:
Zijn er ook nog mensen die te porren zijn voor een potje vanavond?
potje wat precies?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

potje pindakaas.

[/bijna weekend modus lol ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Hahaha ja paj4v
Geweldig !!!! Uiteindelijk toch de ban nog voor elkaar gekregen :)

PSN ID = steppa87

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
pa4jv schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:02:
Blijft leuk, gefrustreerde admins buttfucken met een spas. :D
En daarna Tea-baggen!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:31
steppa87 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:22:
Hahaha ja paj4v
Geweldig !!!! Uiteindelijk toch de ban nog voor elkaar gekregen :)
Het was een Nederlander he, die admin. :D Boos dat ie was. :')

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 16:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hoe gevoelig is de ps3 voor krasjes? ik liet vanmorgen bf3 vallen en nu zitten er 3 krasjes op de disc :(
Kon ivm tijdgebrek niet testen of die het nog deed maar kan wel vragen hier :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-12-2025

Supremedch

PSN: supremedch

Ik breng mn beschadigde discs altijd naar de gamemania.
Daar hebben ze een of andere machine die krassen verwijderd of opvult... Daarna geen last meer van vastlopers. ;)
Er is een nieuwe loadsout feature op battlelog voor iedereen. Kan je je kitjes vanf je pc opslaan als je wilt :O.

edit: ah je kan ook die van anderen zien en kopieren. Best leuk als je wilt weten wat voor set ups goede spelers gebruiken.

Ook fijne edits in de spm op 2 decimalen en eindelijk komma's tussen duizendtallen.

[ Voor 50% gewijzigd door KngfCnns op 09-08-2012 13:41 ]

BatmanHorizon schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:30:
Er is een nieuwe loadsout feature op battlelog voor iedereen. Kan je je kitjes vanf je pc opslaan als je wilt :O.

edit: ah je kan ook die van anderen zien en kopieren. Best leuk als je wilt weten wat voor set ups goede spelers gebruiken.

Ook fijne edits in de spm op 2 decimalen en eindelijk komma's tussen duizendtallen.
En je kunt naturlijk ook zien wat voor perks/attachments de tegenstanders gebruiken, mocht er bv weer niets te zien zijn als ze je killen vanuit een jet ofzo.

Overigens boeit het me al de laatste tijd weinig meer wat ik eigenlijk heb ingesteld. Als er maar een holographic, foregrip en flash suppressor op mn gun zit, de pistol nog aardig wat punch heeft en de perk niet dubbel is in de squad.

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

En je kunt naturlijk ook zien wat voor perks/attachments de tegenstanders gebruiken, mocht er bv weer niets te zien zijn als ze je killen vanuit een jet ofzo.

Overigens boeit het me al de laatste tijd weinig meer wat ik eigenlijk heb ingesteld. Als er maar een holographic, foregrip en flash suppressor op mn gun zit, de pistol nog aardig wat punch heeft en de perk niet dubbel is in de squad.
lol, eerst zeggen dat het je niet uitmaakt om vervolgens vijf eisen op tafel te gooien :p

Maakt me niet uit wat voor een soep we eten hoor! Als er maar geen tomaat, gehakt, prei, champignons of zout in zit..... :w

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 15:24 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Leuk dat je die load outs nu vooraf kan instellen.

Wel jammer dat je maar 1 loadout kan maken. Ik wil namelijk mijntank perks anders hebben op caspian borden dan in bijvoorbeeld seine crossing.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 09:55

scorpie

Supra Addict

Zou mooi zijn als je in elk geval je loadout zou kunnen wijzigen wanneer de nieuwe map aan het laden is.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Ik zie hier al snel twee keer het "Rupsje Nooit Genoeg" syndroom voorbij komen :)

Kom op zeg, wees blij dat je in ieder geval niet met dat verrotte console menu hoeft te werken! En heb je al getest of het niet werkt als je het tussen twee potjes aanpast?

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:58:
Ik zie hier al snel twee keer het "Rupsje Nooit Genoeg" syndroom voorbij komen :)

Kom op zeg, wees blij dat je in ieder geval niet met dat verrotte console menu hoeft te werken! En heb je al getest of het niet werkt als je het tussen twee potjes aanpast?
Ik kan het nu 1 x vooraf instellen. Maar ik speel al sinds de release dus alles staat zoals ik het willen hebben. Tenzij ik het tijdens het gamen wil aanpassen. Het is dus een grappige feature maar het voegt niet veel toe.

En tussen 2 potjes aanpassen? Je moet ongeveer een minuut wachten tot het scorebord weg gaat totdat je kan zien wat de volgende map is. Zodra je dat ziet duurt het nog maar kort totdat de map geladen is.

Dus rupsje nooit genoeg. Nee dat niet. Wel kritisch.
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:27:
lol, eerst zeggen dat het je niet uitmaakt om vervolgens vijf eisen op tafel te gooien :p

Maakt me niet uit wat voor een soep we eten hoor! Als er maar geen tomaat, gehakt, prei, champignons of zout in zit..... :w
lol, ik weet niet precies waarop je reageert maar k denk mij en/of martin, maar daar zijn geen eisen genoemd. Juist pluspunten die het toevoegt genoemd (en ik voor mn edit niet zag).

@ below, ah zo. context issue :P

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 09-08-2012 15:20 ]

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

lol, ik weet niet precies waarop je reageert maar k denk mij en/of martin, maar daar zijn geen eisen genoemd. Juist pluspunten die het toevoegt genoemd (en ik voor mn edit niet zag).
Ow sorry, ging inderdaad over Martins post. Vergeten een quote er in te zetten :) (fixed)
Conundrum51 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:01:
Ik kan het nu 1 x vooraf instellen. Maar ik speel al sinds de release dus alles staat zoals ik het willen hebben. Tenzij ik het tijdens het gamen wil aanpassen. Het is dus een grappige feature maar het voegt niet veel toe.

En tussen 2 potjes aanpassen? Je moet ongeveer een minuut wachten tot het scorebord weg gaat totdat je kan zien wat de volgende map is. Zodra je dat ziet duurt het nog maar kort totdat de map geladen is.

Dus rupsje nooit genoeg. Nee dat niet. Wel kritisch.
Uhm.. in je eerste post zeg je dat het jammer is dat je geen verschillende load-outs kunt maken per map. Nu zeg je dat alles staat zoals het moet en dat het een feature is die niet veel toe voegt.

Kritisch, nee dat niet. Wel besluiteloos :+

Het wisselen tussen de potjes door zou je nu dus b.v. op je PC/iPad/smartphone of whatever kunnen doen. (mits dat werkt, daarom vroeg ik of het al getest was)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 15:24 ]

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Ik zeg toch dat het me weinig boeit welke gun ik heb. Ik heb gewoon vaste attachments erop en hecht er eigenlijk weinig waarde aan wat voor invloed de rest allemaal heeft.
Ook perks maken me weinig uit, net als andere zaken. Heb de meeste dingen die ik bij me draag nu al echt een aantal maanden zo (alleen de flash suppressor erop gezet en de laser eraf gehaald eigenlijk). Of ik dus een AKS of een M39 vast heb, er zit gewoon hetzelfde op. Dus ook per klasse is het allemaal hetzelfde.

Al pak ik overigens ook vaak guns op van tegenstanders als ik erdoor ben en dan maakt het me ook weinig uit wat erop zit want dan is de kans groot dat afstand al weinig meer uitmaakt :+

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2012 15:32 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Ik zeg toch dat het me weinig boeit welke gun ik heb. Ik heb gewoon vaste attachments erop en hecht er eigenlijk weinig waarde aan wat voor invloed de rest allemaal heeft.
Ook perks maken me weinig uit, net als andere zaken. Heb de meeste dingen die ik bij me draag nu al echt een aantal maanden zo (alleen de flash suppressor erop gezet en de laser eraf gehaald eigenlijk). Of ik dus een AKS of een M39 vast heb, er zit gewoon hetzelfde op. Dus ook per klasse is het allemaal hetzelfde.
Martin houdt niet van ironie? Sorry voor de troll, nofi maar het zag er gewoon grappig uit :)

• Conundrum51
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Ow sorry, ging inderdaad over Martins post. Vergeten een quote er in te zetten :) (fixed)

[...]

Uhm.. in je eerste post zeg je dat het jammer is dat je geen verschillende load-outs kunt maken per map. Nu zeg je dat alles staat zoals het moet en dat het een feature is die niet veel toe voegt.

Kritisch, nee dat niet. Wel besluiteloos :+

Het wisselen tussen de potjes door zou je nu dus b.v. op je PC/iPad/smartphone of whatever kunnen doen. (mits dat werkt, daarom vroeg ik of het al getest was)
Niet alleen de eerste regel lezen. In de tweede zin schrijf ik:
"Tenzij ik het tijdens het gamen wil aanpassen. Het is dus een grappige feature maar het voegt niet veel toe."

vervolgens schrijf ik
"En tussen 2 potjes aanpassen? Je moet ongeveer een minuut wachten tot het scorebord weg gaat totdat je kan zien wat de volgende map is. Zodra je dat ziet duurt het nog maar kort totdat de map geladen is."

Kortom je hebt dan geen tijd om het aan te passen omdat het potje dan al begonnen is. Tuurlijk kan je dan inloggen op je PC en je loadout aanpassen maar dan kan je het net zo snel aanpassen ingame.

Dus nogmaals. Leuk dat het er is. Maar voegt niet heel veel toe.

Verwijderd

Conundrum51 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:05:
Niet alleen de eerste regel lezen. In de tweede zin schrijf ik:
"Tenzij ik het tijdens het gamen wil aanpassen. Het is dus een grappige feature maar het voegt niet veel toe."
Dat kan nu toch al? Alleen tijdens het laden van een game kon het juist niet.
Conundrum51 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:05:
vervolgens schrijf ik
"En tussen 2 potjes aanpassen? Je moet ongeveer een minuut wachten tot het scorebord weg gaat totdat je kan zien wat de volgende map is. Zodra je dat ziet duurt het nog maar kort totdat de map geladen is."

Kortom je hebt dan geen tijd om het aan te passen omdat het potje dan al begonnen is. Tuurlijk kan je dan inloggen op je PC en je loadout aanpassen maar dan kan je het net zo snel aanpassen ingame.
Binnen die halve minuut laadtijd kan ik echt wel even op de laptop/iPad mijn load-out aanpassen. Meer tijd heb je ook niet nodig, plus dat je nog wat nuttigs te doen hebt tijden het wachten :)
Waarschijnlijk is het toch niet meer dan even switchen van vehicle perks of RPG>Stinger-IGLA o.i.d.
Klopt het dat de premium camo's niet in de loadout in battlelog staan?
Via het BF3 ingame menu kan ik die wel selecteren.

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01 19:41

Ley

!Tranquilo!

dvdkiwi schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:29:
Ik doe vanavond een avondje Street Fighter IV :9
Misschien voor die tijd nog (dwz van 5 tot 6 zoiets).
Mocht er dan niemand online zijn dan ga ik een uurtje gun master doen.
Morgenavond ook al niet... vrijdagavond heel de avond weer! oOo
Zeg euhm...

Hoe is dat potje vergaan?

Wordt tijd dat ik misschien BF3 weer eens opstart... o.O

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Zijn er al ervaringen met hoe snel dat wordt doorgevoerd dan?
Ik zit hier namelijk op 1 van de 2 pc monitoren te gamen, dus kan makkelijk met mn muis op de andere monitor even het 1 en ander aanvinken. Bv om te switchen van repairtool naar mijnen toe.

Verwijderd

Aan U de eer! :)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kwam dit tegen in een filmpje:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/35iy59z.jpg

Sinds gister de Loadout is toegevoegd aan battlelog hebben ze voor de L96 een 20x scope toegevoegd,
waarschijnlijk voor AK :)

Het filmpje is Hier te vinden

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 10-08-2012 08:51 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Zou tijd worden ja! Die 12x scopes zijn wat mij betreft nog lang niet krachtig genoeg :)

• thunder8
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:45:
Zou tijd worden ja! Die 12x scopes zijn wat mij betreft nog lang niet krachtig genoeg :)
Als de vergrotingsfactor wat meer zou kloppen, dan was dat niet nodig geweest. 12x zou een object op 1000 meter afstand moeten laten zien als een object op 83 meter zonder scope. Dat is in BF3 absoluut niet het geval. Zelfs met 12x zijn mannetjes op 400-500 meter niet meer dan stipjes. Normaal gesproken zou je dan nog onderscheid moeten kunnen maken tussen schouder, hals en nek. Maar een 20x scope is dus absoluut welkom, je zal waarschijnlijk wel een zooi kills moeten maken voordat die vrijgeschakeld wordt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

@thunder8: Niet zo negatief! Ik heb wat lopen klote met de sniper rifles maar ik klaag niet over de scopes. Ben wel benieuwd wat de 20x gaat brengen. Wat betreft de grote van het poppetje in de 12X scope....volgens mij zit dat wel goed! Of misschien ligt het aan mijn Big ass TV waarvan ik zon 2 meter vanaf zit hahahaha

Maaruh welkom terug heb je lang niet gelezen of zien spelen man! Moet je eerlijk zeggen dat je niet gek veel hebt gemist.

@iedereen: wat een kloothommels gisteren op de GoT server zeg! Vette rot laggers! Maar hij zat wel goed vol. We hadden zo een war kunnen regelen tegen een andere clan.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 16:19
Ik heb onlangs BF3 aangeschaft (xbox) en vraag mij af hoe ik snel (en legaal :) ) mijn scores kan opkrikken?

Ik ben echt een f noob wat shooters betreft. Als ik door de servers browse kan ik "Ranked" Yes/No opgeven maar dan zie ik alsnog spelers met rank 100. Of heeft Ranked een andere betekenis in dit geval?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:45:
Maar wat zo lijkt is dat die 20x scope alleen beschikbaar wordt voor de L96,
wat opzich jammer zou zijn want ik vind dat echt een ruk wapen :/

Edit: aangepast :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mon0lith op 10-08-2012 11:18 ]

• NLRev0lution
Mon0lith schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Maar wat zo lijkt is dat die 12x scope alleen beschikbaar wordt voor de L96,
wat opzich jammer zou zijn want ik vind dat echt een ruk wapen :/
je bedoelt de 20x scope, 12x scope is er al lang en breed voor de L96 en schiet er behoorlijk raak mee oOo

Verwijderd

Mandrake466 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:47:
Ik heb onlangs BF3 aangeschaft (xbox) en vraag mij af hoe ik snel (en legaal :) ) mijn scores kan opkrikken?

Ik ben echt een f noob wat shooters betreft. Als ik door de servers browse kan ik "Ranked" Yes/No opgeven maar dan zie ik alsnog spelers met rank 100. Of heeft Ranked een andere betekenis in dit geval?
Ranked betekend dat het een server is die meetelt in de punten, voor 't echie dus :)

Voor de rest zegt die Rank 1-100 geen ruk, als je maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf een keer 100.
Dus snel je scores opkrikken hoeft echt niet, speel gewoon wat je leuk vindt en dan komen de unlocks vanzelf! :)F

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

RevoNL schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:57:
[...]

je bedoelt de 20x scope, 12x scope is er al lang en breed voor de L96 en schiet er behoorlijk raak mee oOo
Haha, foutje bedoelde indd 20x :P

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:47:
@thunder8:
Maaruh welkom terug heb je lang niet gelezen of zien spelen man! Moet je eerlijk zeggen dat je niet gek veel hebt gemist.
Ben de laatste weken erg druk geweest met andere zaken. Bezig geweest met site ontwerpen, testen met cookieplugins voor Joomla! en verder nog wat persoonlijke zaken in de vorm van bruiloften, geboortes en sterfgevallen.

Dan heb je niet altijd nog zin/tijd om te gaan knallen. Afgelopen zondag nog een paar uurtjes gespeeld en toevallig als Sniper. Het viel me al langere tijd op dat volgens mij de magnification niet overeenkomt met de werkelijkheid. Daarnaast mis ik als sniper nog steeds iets van een rangefinder, zodat je eigenlijk al van te voren kan weten hoe ver je boven de doel moet richten voor een accurate shot op afstand. Enige leidraden die je nu hebt is je experience en de flags met distancecounter. Of eventueel een cold shot om te kijken wat ongeveer de drop is op die afstand. Maar affijn BF3 is geen milsim, dus verdere realisme in de snipershots zal wel niet komen. :|

Lees hier nagenoeg elke dag de posts, maar reageer lang niet overal meer op. Zal straks in de vakantie wel meer gaan spelen, ga toch verder niet weg. :P Maar nog een goede week werken eerst nog.

Ik vind dat eigenlijk best jammer, zo'n 20x scope. Geeft snipers alleen nog maar meer de illusie om verder weg te moeten gaan zitten campen.

Overigens is het logisch dat je niet een gigantische zoom hebt, dat zou het al snel oneerlijk maken imo en vooral de aim assist zal er slecht mee omgaan denk ik.

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:50:
Ik vind dat eigenlijk best jammer, zo'n 20x scope. Geeft snipers alleen nog maar meer de illusie om verder weg te moeten gaan zitten campen.

Overigens is het logisch dat je niet een gigantische zoom hebt, dat zou het al snel oneerlijk maken imo en vooral de aim assist zal er slecht mee omgaan denk ik.
Dat oneerlijke zal nog wel meevallen, ik denk dat er uiteindelijk maar weinig mensen zijn de effectief een 20x scope kunnen behappen (al helemaal op een console)

• NLRev0lution
Martinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:50:
Als jij gewoon een beetje doorloopt zullen ze moeite hebben met je te raken... zie geen problemen ;)

Het maakt mij dan ook alleen maar makkelijker om de pot te winnen omdat ze gewoon geen fuck toevoegen. Er zijn maar weinig snipers die van lange tijd tot invloed kunnen zijn op het resultaat van een match. Meestal krijgen ze maar 1 kans om mij neer te schieten, waarna ik ze gewoon kom opzoeken of van een afstand uitschakel (bv met een tank). Daarom vind ik scopes groter dan 8x ook vrij nutteloos omdat er gewoon geen noodzaak voor is. Je bent maar met 12 man en daar hoort een lone-wolf sniper die niet objectivebased bezig is, gewoon niet bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2012 12:49 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:48:
Het maakt mij dan ook alleen maar makkelijker om de pot te winnen omdat ze gewoon geen fuck toevoegen. Er zijn maar weinig snipers die van lange tijd tot invloed kunnen zijn op het resultaat van een match. Meestal krijgen ze maar 1 kans om mij neer te schieten, waarna ik ze gewoon kom opzoeken of van een afstand uitschakel (bv met een tank). Daarom vind ik scopes groter dan 8x ook vrij nutteloos omdat er gewoon geen noodzaak voor is. Je bent maar met 12 man en daar hoort een lone-wolf sniper die niet objectivebased bezig is, gewoon niet bij.
Tenzij die lone wolf het gewoon leuk vindt om lekker te snipen met zijn +8x scope, die heeft immers ook netjes betaald om een game te kunnen spelen die dit kennelijk faciliteert.
Ze moeten dan inderdaad niet gek opkijken als ze zonder pardon door een tank worden afgeschoten :)

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:07:
[...]

Tenzij die lone wolf het gewoon leuk vindt om lekker te snipen met zijn +8x scope, die heeft immers ook netjes betaald om een game te kunnen spelen wat dit kennelijk faciliteert.
Ze moeten dan inderdaad niet gek opkijken als ze zonder pardon door een tank worden afgeschoten :)
Of je speelt voor een assignment ;)

Kwartel +1 :)
Soms, heel soms, vind ik het ook wel eens lekker om me niet met de objectioves bezig te houden en gewoon wat te gaan liggen snipen.
Vooral als:
-ons team de helft minder man heeft en aanvallen eigenlijk geen zin heeft;
-de tegenstanders baserapen... (metro > ru zijde?). dan pak ik ook wel de L96.
Maar soms ook wel eens tussendoor. Al probeer ik dan wel "iets" met de objectives te doen, dus niet in een uiterste hoek van de map gaan liggen.
Cokedog187 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:15:
Zeg euhm...
Hoe is dat potje vergaan?
Wordt tijd dat ik misschien BF3 weer eens opstart... o.O
Zeg, dit is het console topic, ga jij eens snel naar het pc topic >:)
Maareh... iets van 15 om 65 was het haha _/-\o_

• thunder8

thunder8

RevoNL schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Of je speelt voor een assignment ;)
Als je voor de assignment speelt, kan je beter TDM gaan spelen met een L96 een een 3-4x scope erop. Dan schiet je snel je aantal kills bij elkaar. Geen sway en op de kleine mappen meer dan genoeg zoom. Laser erbij, en straight pull bolt. :)

Ik speel ook met de L96 voor de assignments, maar heb niet iets van "die moet ik zo snel mogelijk hebben!!".
Lekker rusitg aan wat L96 kills verzamelen...

Hoofdreden: Ik met een Bolt Action op een close combat map = fail.
:P

• thunder8

thunder8

Ikke wel, want ik speel veel liever met de M98 dan met de L96. Maarja als die 20x Scope komt en alleen op de L96, dan kan het zijn dat de laatste weer vaker zo gebruikt wordt. En ik moet zeggen dat ik met een bolt action op een TDM map vaak niet eens slecht scoor. Tuurlijk met een Saiga gaat het lekkerder. :P

• Conundrum51
alleen die 350 meter headshot voor de L96 is erg lastig te halen. 350 meter is echt een pokke eind. Moet je echt voor gaan campen om het te halen. Zomaar in een potje gaat het de meeste niet lukken.

De overige assigements zijn over het algemeen een kwestie van spelen en je haalt ze vanzelf.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Conundrum51 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:09:
alleen die 350 meter headshot voor de L96 is erg lastig te halen. 350 meter is echt een pokke eind. Moet je echt voor gaan campen om het te halen. Zomaar in een potje gaat het de meeste niet lukken.

De overige assigements zijn over het algemeen een kwestie van spelen en je haalt ze vanzelf.
En toch klopt die assignment niet echt (denk ik), zo heb ik er bij de 350 meter al 65 van de 350 gehaald terwijl ik dit wapen alleen maar gebruikt heb op Metro :/

Echt niet dat ik 65x 350m heb geschoten

• Conundrum51
Mon0lith schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:26:
[...]

En toch klopt die assignment niet echt (denk ik), zo heb ik er bij de 350 meter al 65 van de 350 gehaald terwijl ik dit wapen alleen maar gebruikt heb op Metro :/

Echt niet dat ik 65x 350m heb geschoten
Volgens mij betekend dat je huidige langste headshot 65 meter is. Wat best zou kunnen aangezien je op Metro hebt gespeeld. Ik had dit namelijk ook en dacht dat het een optel som zou zijn van al je headshots bij elkaar. Helaas is dat niet zo en moet je echt 1 x een 350 meter headshot maken.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hmmmm klopt toch niet helemaal want m'n langste headshot is 363.53 meter.
(en speel niet alleen maar Metro, heb vooral m'n assignments voor de L96 op Metro gehaald ;) )

http://battlelog.battlefi...th23/stats/262545361/ps3/

[ Voor 25% gewijzigd door Mon0lith op 10-08-2012 16:34 ]

Oke, maar is je langste headshot ook met de L96 gedaan?
Volgens mij heeft cocondrum gelijk: 65 meter is tot nu toe je langste hs met de L96 (vanaf het moment dat je die 2e sniper-assignment vrijgespeeld hebt dan).

350m is vaak wel te doen vanaf een vliegdekschip op bv Karg of Noshar.
Ik moet de eerste assignment nog zie hier, dus kan nog even oefenen met de L96 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 10-08-2012 16:54 ]

Wie de neuq heeft er met zijn zatte kop besloten om de M26 Mass bij de assignments te doen???
Wat een klote wapen zeg! :(
Zelfs van dichtbij doet ie niet altijd veel damage.
Een rondje cq metro heeft me 25 om 39 opgeleverd omdat ik ze klaar wil hebben...
Als ik niet die 15 kills met mijn F2000 had gemaakt om de score nog enigszins te redden dan was het helemaal drama.
K*twapen. k*twapen. k*twapen.

• thunder8

thunder8

Conundrum51 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:09:
Gulf of Oman. Als je bij ergens op de beach gaat liggen en iemand in de tower ziet, haal je die 350 meter makkelijk (of andersom, in de tower gaan liggen en dan iemand bij A of B killen) Als je op de beach rondloopt, kan je ziet hoever je van de Construction Yard flag af bent, dit is een goede indicatie.

En het moet inderdaad 1 headshot zijn van 350 meter of meer.

dvdkiwi schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:56:
Wie de neuq heeft er met zijn zatte kop besloten om de M26 Mass bij de assignments te doen???
Wat een klote wapen zeg! :(
Zelfs van dichtbij doet ie niet altijd veel damage.
Een rondje cq metro heeft me 25 om 39 opgeleverd omdat ik ze klaar wil hebben...
Als ik niet die 15 kills met mijn F2000 had gemaakt om de score nog enigszins te redden dan was het helemaal drama.
K*twapen. k*twapen. k*twapen.
Gooi eens flechette ammo in die M26, dan gaat het al een stuk beter. Je moet alleen de M26 gebruiken, ondanks de ammo.

Verder werkt zoiets het makkelijkst in Hardcore

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Gooi eens flechette ammo in die M26, dan gaat het al een stuk beter. Je moet alleen de M26 gebruiken, ondanks de ammo.

Verder werkt zoiets het makkelijkst in Hardcore
Tja, het is een prima wapen, zeker met flechette ammo omdat je ermee kunt clusterfucken. Als veel mannetjes op elkaar in een cluster staan kan de flechette ammo door poppetjes heen en dan heb je soms makkelijk multikills. Werkt prima in sommige populaire gangetjes en hoekjes. En je hebt voor je normale play altijd nog je assaultrifle als backup of langere range.

Ik heb een hekel aan snipen, en de L96 / sniper assignments gaan een lastige voor mij worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 11-08-2012 13:29 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Wat, flechette mag ook?
Ik dacht dat het specifiek met de Mass moest...
Vanavond flechette equippen gaat :)

Wel apart dat de M26 Mass ook telt voor de underslug grenade launcher kills voor de "set us up the bomb" assignment.

De M26 is het enige "objective" tot nu toe welke slecht is voor mijn k/d.
Het snipen, tdm medal, handgun medal... waarvan ik verwacht had dat ze me veel deaths zouden kosten, gingen me dan weer goed af.
De L96 begin ik nu zelfs steeds leuker te vinden :P

Verwijderd

Mensen die L96 assigment betreffende de 360 meter is ee totaal cijfer. Elke headshot die je maakt ook al is het maar 100 meter word afgetrokken van je 360 totaal. Althans zo ging het bij mij.

Wat betreft de M26 ga daar maar eens mee schieten op Ziba tower heb je hem zo binnen. Moet zelf nog een paar kills voor mijn laatste assignment. Maar die halen we deze week nog wel. Behalve als het gaat zoals het zaterdag avond ging!! Wat een brakke scores steeds.

• Ansjo
Afgelopen weekend maar even bezig geweest met de Recon class.. Deze altijd vermeden omdat het snipen mij totaal niet aantrok ivm moeilijkheid om daarmee kills te maken.

Maar moet zeggen heb me er wel mee vermaakt en zowaar maak ik er ook nog kills mee en begint het vrij spelen van onderdelen waaronder de SOFLAM.. Nooit gedacht dat ik zoveel lol kon beleven aan het sniper zijn ;)

Had altijd ontzettend veel moeite om de kills er mee te maken maar t ging me dit weekend wel aardig af, op sommige 'ga toch eens dood!' momenten na. :D

Binnenkort de soflam maar eens proberen :P

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik merk wel dat de 360 op zijn tenen loopt bij vooral de grote maps als Back to Oman. Bij veel actie kakt de framerate wel erg in. Ik vraag me daarom af hoe dat in Armored Kill uit zal pakken.

Hoop echt dat we BF4 dadelijk op een next-gen Xbox kunnen spelen maar ik heb het idee dat ze er nog 1 of 2 jaar uit willen persen...
Gisteren dankzij Joshje en een onbekende piloot mijn Air Warfare medal gehaald :P

Dankzij Michel, die lekker bezig was met de Soflam op Karg, redelijk wat Javelin kills kunnen maken waaronder 3 air vehicles voor de assignments.

De 25 M26 Mass kills heb ik nu, die gaat lekker in de kast ;)

Wel weer een paar potjes met tegenstanders die gewoon niet door gingen... raar

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:55:
De 25 M26 Mass kills heb ik nu, die gaat lekker in de kast ;)
Ik moet die ook nog halen, heb je die gehaald met mass of dart (flechette)??

De eerste 20 met de Mass, de laatste 5 met Flechette.
Of Flechette beter werkt kan ik niet zeggen, omdat ik die laatste kills van een kleine 50cm afstand heb gemaakt op wat campende mensjes ;) Die moesten dus wel dood gaan :)

Ik vind de M26 alleen lekker werken op close quarters. Alles verder weg dan een meter of 3-4 is bij mij niet in een keer dood. (reloadtijd is vrij lang dus 1 shot 1 kill is wel ideaal)

• Conundrum51
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:28:
Mensen die L96 assigment betreffende de 360 meter is ee totaal cijfer. Elke headshot die je maakt ook al is het maar 100 meter word afgetrokken van je 360 totaal. Althans zo ging het bij mij.
Wellicht dat het zo voelde. Maar hij noteert elke keer je langste headshot van dat moment. Het is geen optel of aftel som. Je moet gewoon 1 x een 350 meter headshot maken.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ansjo schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:43:
Afgelopen weekend maar even bezig geweest met de Recon class.. Deze altijd vermeden omdat het snipen mij totaal niet aantrok ivm moeilijkheid om daarmee kills te maken.
Ik ook. Alleen totaal geen lol aan beleefd. In BFBC2 was er een medium ranged full auto silenced recon wapen. Daarmee speelde je heerlijk. In BF3 heb ik 'mijn' recon wapen nog niet gevonden. Van het weekend de M417 gepakt. Dat is erg slecht voor m'n k/d en spelplezier. Gelukkig is de eerste scope de enigszins acceptabele ACOG. Nog even volhouden voor de HOLO.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Ansjo
AllSeeyinEye schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:16:
[...]

Ik ook. Alleen totaal geen lol aan beleefd. In BFBC2 was er een medium ranged full auto silenced recon wapen. Daarmee speelde je heerlijk. In BF3 heb ik 'mijn' recon wapen nog niet gevonden. Van het weekend de M417 gepakt. Dat is erg slecht voor m'n k/d en spelplezier. Gelukkig is de eerste scope de enigszins acceptabele ACOG. Nog even volhouden voor de HOLO.
Ik heb gespeeld met de SKS en dan een PKS 7x scope erop, moest ff wennen maar t ging uiteindelijk wel redelijk. Kon in t algemeen positief eindigen (K/D).

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Mandrake466 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:47:

binnen de "conquest domination" gameplay gaat het rap. Je hebt daarvoor wel een premium account nodig. de 500% games in ZIBA Tower leveren soms 30.000 op. Dat tikt lekker door.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

san.okk schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

binnen de "conquest domination" gameplay gaat het rap. Je hebt daarvoor wel een premium account nodig. de 500% games in ZIBA Tower leveren soms 30.000 op. Dat tikt lekker door.
Waarvoor heb je dan premium nodig? Ik heb gewoon de betreffende uitbreiding gekocht. Armored Kill zal mij namelijk niet kunnen bekoren en zal ik dus niet kopen, en BtK had ik gratis bij de premium editie van het spel gekregen.

Verder is de vraag van Mandrake vrij simpel
Ranked Yes: Verdiende punten en unlocks zijn blijvend
Ranked No: Verdiende punten en unlocks zijn alleen voor die sessie.

Om in een server te komen met spelers van een enigszins gelijk niveau kan je het beste Quick Match gebruiken. Al zit daar een groot nadeel aan: de kans dat je in een te grote ticket server belandt is groot. Er zijn namelijk veel te veel high ticket servers (als het aan mij ligt).
Wat dat betreft was de matchmaking van BFBC2 veel beter...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Waarvoor heb je dan premium nodig? Ik heb gewoon de betreffende uitbreiding gekocht. Armored Kill zal mij namelijk niet kunnen bekoren en zal ik dus niet kopen, en BtK had ik gratis bij de premium editie van het spel gekregen.

Verder is de vraag van Mandrake vrij simpel
Ranked Yes: Verdiende punten en unlocks zijn blijvend
Ranked No: Verdiende punten en unlocks zijn alleen voor die sessie.

Om in een server te komen met spelers van een enigszins gelijk niveau kan je het beste Quick Match gebruiken. Al zit daar een groot nadeel aan: de kans dat je in een te grote ticket server belandt is groot. Er zijn namelijk veel te veel high ticket servers (als het aan mij ligt).
Wat dat betreft was de matchmaking van BFBC2 veel beter...
Dan mis je alsnog de Close Quarter extensie. Daarin is de conquest domination gameplay alleen mogelijk toch?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

san.okk schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Dan mis je alsnog de Close Quarter extensie. Daarin is de conquest domination gameplay alleen mogelijk toch?
Dat zeg ik toch: ik heb de betreffende uitbreiding (los) gekocht.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Die M417 is ook baas met holo... dat ik die niet eerder ontdekt heb.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Premium heeft ook langere 2x xp acties volgens mij? Ik was toendertijd weliswaar op vakantie, maar als het goed is was het 1 week voor premium en 1 weekend voor non-prem.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Pagina: 1 ... 108 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.