• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Die skelliefarm heeft trouwens 1 bug ben ik achter gekomen.

50% van de xp blijft liggen omdat de stairblock ervoor zit. Ik kreeg pas de xp toen ik deze had weggehaald :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:16
@ Draenor:
Ik had het al gezien net, en heb 'm nu in MC zitten om eens mee te testen.

Het nadeel van een nieuw resourcepack is dat je alle erts enzo opnieuw moet gaan leren herkennen. ;)

Ikzelf gebruik al tijden Ovos Rustic Redemption, een pack met een middeleeuwse sfeer.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:36:
Die skelliefarm heeft trouwens 1 bug ben ik achter gekomen.

50% van de xp blijft liggen omdat de stairblock ervoor zit. Ik kreeg pas de xp toen ik deze had weggehaald :(
Daarom heb ik ook een bordje dat je op de rode steen moet staan dan krijg je alle xp. :D Als je voor de trap blijft staan niet idd.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• corset
herpaderpa. Niet gezien. Ik ben slim!

Ik heb trouwens 3 stacks Bones gepakt uit de chest, hoop dat het niet erg is :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:29

BLACKfm

o_O

Ik weet niet of ik al op de lijst sta, maar nog een poging: OMEGA_ThundeR :).
Laatste keer dat ik keek was het nog niet toegevoegd.

Litebit.eu voorraad check :).

• corset
Ik wil trouwens een communtiy projectje beginnen. Even kijken wat de animo hiervoor is.

Ik ga op zoek naar een leuk gebied om een huis te bouwen, echter wil ik dit niet zelf doen, maar met jullie allemaal. Wat wil dat zeggen? Ik ga screenshots posten, de leukste ideeen om te bouwen ga ik uitvoeren. Hierdoor leer ik mezelf wat mooier bouwen, en kan de community samen zorgen voor een geweldig gebouw op de server!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

BLACKfm schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:55:
Ik weet niet of ik al op de lijst sta, maar nog een poging: OMEGA_ThundeR :).
Laatste keer dat ik keek was het nog niet toegevoegd.
Bij mij net zo ;)
Heb gisteren even geprobeerd aan te melden, maar toen stond ik ook nog niet op de whitelist: Draave

• Dreanor
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:04:
herpaderpa. Niet gezien. Ik ben slim!

Ik heb trouwens 3 stacks Bones gepakt uit de chest, hoop dat het niet erg is :(
Uiteraard, daar zijn ze voor. ;) Zolang niet één iemand hele kisten leeg rooft. ;) Als het goed is komen er langzaam meer bones bij dan eruit gaan (hopelijk).
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:59:
Ik wil trouwens een communtiy projectje beginnen. Even kijken wat de animo hiervoor is.

Ik ga op zoek naar een leuk gebied om een huis te bouwen, echter wil ik dit niet zelf doen, maar met jullie allemaal. Wat wil dat zeggen? Ik ga screenshots posten, de leukste ideeen om te bouwen ga ik uitvoeren. Hierdoor leer ik mezelf wat mooier bouwen, en kan de community samen zorgen voor een geweldig gebouw op de server!
We werken op deze server met een world border, deze is begonnen op 500 blokken en vergroot met 10 blokken per dag. Ik weet niet of je op dit moment een leuk gebied vind. ;) Daarvoor is onze wereld nog te klein denk ik, haha. Al weet ik niet hoever de grens al zit, heb al een tijdje niet de wereld verkend.

Maar wat mij betreft mag er wel wat meer "georganiseerd" aan community dingen gewerkt worden.

Ik vond het dan ook bizar en zelfs een beetje storend dat ik stone moest kopen voor de skelly farm waar iedereen veel profijt van heeft. Er zijn er ook een paar die zeker materialen gedoneerd hebben maar op zo'n moment zakt bij mij de broek even af.

Maar ik mag niet klagen, de meeste van de nu actieve spelers zijn zeer gul en behulpzaam dus kudo's voor iedereen. ;)

• corset
Stone kopen? Was dan bij mij langs gekomen >_> Ik had 2 double chests vol xD

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:09
@pretjeuh

Heb je eigenlijk een overzicht van de server?
Bijvoorbeeld wie het hoogst of diepst is geweest? Of wie het meest
weggehakt heeft?

Blaat het niet dan schaapt het niet

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Dreanor schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:42:

[...]

We werken op deze server met een world border, deze is begonnen op 500 blokken en vergroot met 10 blokken per dag. Ik weet niet of je op dit moment een leuk gebied vind. ;) Daarvoor is onze wereld nog te klein denk ik, haha. Al weet ik niet hoever de grens al zit, heb al een tijdje niet de wereld verkend.
World is nog aardig klein, heb wat rond gelopen en er is nog niet heel veel keus ;) even wachten denk ik. :)
Ik kon van bijna elke positie wel een border zien.

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Hey leuk om te zien dat er een server is.. Kan ik me aanmelden?
Ik speel al een aardige tijd minecraft op survival servers en met name op toastedcraft. Een server van een youtuber. Nu las ik dit topic en wil me graag aanmelden. Me ign is Kruisboksie. Maar iedereen noemt me Kruis. Ik kan redelijk bouwen volgens mij, maar kom het beste tot mijn recht als ik farms kan bouwen. Dit kan gaan tot een huge iron farm een gold farm tot een whiter skelly farm. Als ik maar kan farmen :)

Lijkt me leuk om samen met jullie aan de slag te gaan!

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 15:03
Alweer een tijdje geleden dat ik Vanilla heb gespeeld, maar wil het nu nog wel eens gaan proberen ;)
Dus Pretjuh: Bij deze nog een verzoek tot whitelisting:

IGN NjitRam83

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Verwijderd

Guys, jullie zijn gewhitelist.

NjitRam83, Maarten1990, Madstorm en Draave

En nee ik heb helaas geen stats. Kan ik deze ergens vandaan toveren?

• Kruisboksie
@pretjeuh heb je mij ook ge-whitelist? Want wou ook graag op de lijst!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:05

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Thanks voor het whitelisten!

[ Voor 64% gewijzigd door GiantLeap op 12-09-2014 08:20 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Kruisboksie
Hey zou iemand ff @pretjeuh kunnen aanschieten? Zou graag joinen op de whitelist. Thanks!!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:01
Zo, mijn eerste build is ook bijna klaar. Heb een farm gemaakt die in één lading genoeg food voor een hele tijd kan produceren.

Het gevolg is dat mijn huisje er een beetje triest bijstaat. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QMmDyuG.png

Hieronder de farm. Hier nog bezig met het groeien van de eerste oogsten. Nog één/twee keer en dan kan ik de hele farm volplanten en de rest is dan winst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8T7YTFl.jpg

In de farm bevinden zich verschillende dieren. Heb nu enkele schapen, wat koeien en twee kippen. (Damn, wat waren daar veel eieren voor nodig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jwoUdLv.png

Ook zit er in de farm een verzamelplaats voor de items die geoogst worden door middel van water. Door de hendel over te halen stroomt alles vanzelf naar beneden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TSKlphU.png

Maakt de server trouwens automatisch back-ups of doe je dat handmatig. Kan me voorstellen dat er ooit iemand met slechte bedoelingen komt, dan is het bijvoorbeeld wel handig dat het er is. Het is zeker niet fijn om een week progressie opnieuw te moeten doen. Geldt ook in het geval van een crash o.i.d.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Uffeltje schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:02:
Zo, mijn eerste build is ook bijna klaar. Heb een farm gemaakt die in één lading genoeg food voor een hele tijd kan produceren.

Het gevolg is dat mijn huisje er een beetje triest bijstaat. :P

[afbeelding]

Hieronder de farm. Hier nog bezig met het groeien van de eerste oogsten. Nog één/twee keer en dan kan ik de hele farm volplanten en de rest is dan winst.

[afbeelding]

In de farm bevinden zich verschillende dieren. Heb nu enkele schapen, wat koeien en twee kippen. (Damn, wat waren daar veel eieren voor nodig.

[afbeelding]

Ook zit er in de farm een verzamelplaats voor de items die geoogst worden door middel van water. Door de hendel over te halen stroomt alles vanzelf naar beneden.

[afbeelding]

Maakt de server trouwens automatisch back-ups of doe je dat handmatig. Kan me voorstellen dat er ooit iemand met slechte bedoelingen komt, dan is het bijvoorbeeld wel handig dat het er is. Het is zeker niet fijn om een week progressie opnieuw te moeten doen. Geldt ook in het geval van een crash o.i.d.
Ziet er netjes uit :) Waar zit je ergens, dan kom ik vanavond wel even koekeloeren.
Ben zelf met een constructie bezig wat automatisch schapen gaat scheren.
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dank je. In de nether is een portal naar mijn locatie. In de overworld zit ik rond X0 Y440

[ Voor 0% gewijzigd door Uffeltje op 12-09-2014 13:07 . Reden: spelfoutje verbeterd ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zit zelf ook te denken om dat maar te doen.. onze zandplek wordt constant kapot gegraven, en er wordt steeds dichter op ons gebouwd. Erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:35:
Zit zelf ook te denken om dat maar te doen.. onze zandplek wordt constant kapot gegraven, en er wordt steeds dichter op ons gebouwd. Erg jammer :(
Anders toch maar regels opstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 10:29
Ik zou ook best toegang willen tot de server. Ik ben net een weekje begonnen met minecraft en ik zou graag een kijkje willen nemen. Mijn MC user is 'eRixxje'.

Ik heb ook zelf een server draaien sinds gisteren om wat te testen, maar u begrijpt dat dat nogal eenzaam is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Standby schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:
[...]

Gaat niet helpen denk ik :) Ik heb net het huis vlakbij de grootste zand voorraad (de pyramide). Ik ga binnenkort het community building idee aanpassen op een andere locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Standby schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:
[...]

Nee, dat is het probleem niet. Het probleem is dat we een world border hebben en iedereen instant toegang krijgt als ze erom vragen.

Dan krijg je snel ruimte gebrek, zeker als er maar 1 woestijn is enzo.

Ik ben zelf voor wat selectiever zijn in mensen inviten zoals bijv een leeftijdsgrens en min. aanmeldt datum op tweakers. Want volgens mij zijn er een aantal die speciaal om toegang te vragen een account maken.

Niet dat dat slechte mensen hoeven te zijn maar gezien ruimte gebrek misschien handiger om te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zie er wel wat in ja. Vooral nu dat de caving en mining gewoon uitgeput zijn rond spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:32:
Ik zie er wel wat in ja. Vooral nu dat de caving en mining gewoon uitgeput zijn rond spawn.
Dat klopt ja, was ergens heel diep in een kloof gekomen, was er al iemand eerder geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Even een vraagje: Waarom een border rond de map? Waarom niet gewoon een DEFAULT map zonder border? Is dat vanwege server resources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
eRixxje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:52:
Even een vraagje: Waarom een border rond de map? Waarom niet gewoon een DEFAULT map zonder border? Is dat vanwege server resources?
Dat is omdat het eens iets anders is dan normaal. Plus, Mindcrack. :+

Daar naast zou je dan meer moeten samenwerken en zit je meer bij elkaar waardoor je elkaar ook vaker ziet ipv 20000 blokken uit elkaar waardoor je eigenlijk single player speelt. :P

Dat is de theorie dan. Practijk blijkt toch dat men voor hun eigen gaan en iedereen maar wat bouwt waar hij maar wil en ontbreekt echte samenwerking en communicatie (zoals centrale wegen, duidelijke community farms e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Check! Ik zie ook eerder het laatste gebeuren ja. Zo is de mens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Dreanor schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:13:
[...]

Dat is omdat het eens iets anders is dan normaal. Plus, Mindcrack. :+

Daar naast zou je dan meer moeten samenwerken en zit je meer bij elkaar waardoor je elkaar ook vaker ziet ipv 20000 blokken uit elkaar waardoor je eigenlijk single player speelt. :P

Dat is de theorie dan. Practijk blijkt toch dat men voor hun eigen gaan en iedereen maar wat bouwt waar hij maar wil en ontbreekt echte samenwerking en communicatie (zoals centrale wegen, duidelijke community farms e.d.).
Wat houd mindcrack eigenlijk in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Is een server met bekende youtubers. Youtube 't.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Aanmelddatum als punt nemen zou ik een beetje jammer vinden. Dit omdat ik dan gekickt zou worden ondanks dat ik al wel enkele jaren op de frontpage en het forum meelees.

Communty builds en wegen wil ik wel aan meewerken. Mijn farm levert natuurlijk veel meer op dan dat ik kan eten. De bedoeling was dan ook om ergens een weg richting mijn huisje te maken en langs die weg dan een shop te maken voor gratis food. Daarnaast leef ik aan het water, dus ik wilde sowieso een dock maken voor de berijkbaarheid.

Ook met community builds, bijvoorbeeld een grote iron farm in spawn wil ik zeker wel meewerken.

Mijn idee is om een maximaal aantal leden op de whitelist te houden en mensen te deleten als ze inactief zijn. Zo komt er steeds weer een plekje vrij. Bijvoorbeeld vanaf nu iedereen toelaten en over een week de 20 meest actieve leden behouden.

Maar dit is een suggestie, het is natuurlijk aan pretjeuh om het te bepalen. Hij is immers de grote man van de server. :)

De border vind ik juist top, zo blijven we een beetje bij elkaar in de buurt.

[ Voor 8% gewijzigd door Uffeltje op 12-09-2014 17:42 . Reden: kleine toevoeging ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Uffeltje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:39:

De border vind ik juist top, zo blijven we een beetje bij elkaar in de buurt.
Meh, ik heb even rond gelopen, maar het is wel erg klein vooral als je de aantal spelers momenteel ziet. En daarnaast mis ik volgens mij een jungle en swamp, was namelijk op zoek naar wat jungle saplings die we nu niet hebben..

Maar ik laat het over aan de admin van de server.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik ben even aan het klooien op mijn eigen server, maar een default spawnpoint dat gelijk is voor iedere user is toch voldoende om iig bij elkaar in de buurt te beginnen. Als je daarna kiest om naar een afgelegen gebied te gaan, dan is dat je eigen keuze :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendonsie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-08 10:48
eRixxje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:10:
Ik ben even aan het klooien op mijn eigen server, maar een default spawnpoint dat gelijk is voor iedere user is toch voldoende om iig bij elkaar in de buurt te beginnen. Als je daarna kiest om naar een afgelegen gebied te gaan, dan is dat je eigen keuze :-)
1.8 of 1.7.x ? Momenteel met die claim ligt bukkit en spigot wat plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
tendonsie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:56:
[...]

1.8 of 1.7.x ? Momenteel met die claim ligt bukkit en spigot wat plat :(
1.8 Vanilla :-)

• Richub
Ik ben uiteindelijk toch gebleven.
Goede servers zijn moeilijk te vinden, en MC is stiekem toch verslavend. ;)

Wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret1.jpg

Gebied bij spawn.

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret2.jpg

Wolkenkrabber.

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret3.jpg

Huis op hoge berg.

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret4.jpg

Zelfs opslagplaatsen worden mooi aangelegd. :)

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret5.jpg

Hoge toren is hoog.

• Uffeltje
Die hoge berg is zelf gemaakt? _/-\o_ Dacht dat het zo gegenereerd was.

YouTube

• eRixxje
very, very nice!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:29

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:42:
Guys, jullie zijn gewhitelist.

NjitRam83, Maarten1990, Madstorm en Draave

En nee ik heb helaas geen stats. Kan ik deze ergens vandaan toveren?
En dan vergeet je mij :| kan er nog steeds niet op : OMEGA_ThundeR

Litebit.eu voorraad check :).

• eRixxje
Mocht iemand rond willen kijken: Ik heb momenteel mn 1.8 server draaien op minecraft.gametek.nl. Is voor mij ook wel even interessant om te zien hoeveel ie aan kan :-)

Ik heb voor het gemak gamemode op creative gezet :-)

• Richub
Uffeltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:30:
Nee, die zag ik per dag hoger worden de eerste dagen.
Idd nogal een prestatie. :)

Gegenereerd dus. :)

Mobgriefing staat al uit op de server, met een andere gaming rule kun je ervoor zorgen dat je je inventory niet verliest bij je dood.

Ik zou dat wel prettig vinden, wat is jullie idee hierover?

[ Voor 28% gewijzigd door Richub op 13-09-2014 13:08 ]

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Uffeltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:30:
Nee die was gegenereerd, alleen het huis erop is gemaakt
Richub schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:06:
Meh, geen voorstander maar ook geen tegenstander.

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 13-09-2014 12:25 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Richub
Gegenereerd? Zo'n enkele pilaar? Dat is dan de eerste keer dat ik zoiets zie in MC dan.

• Dreanor
Ja, de berg is gegenereerd!

• eRixxje
Richub schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:48:
Gegenereerd? Zo'n enkele pilaar? Dat is dan de eerste keer dat ik zoiets zie in MC dan.
Volgens mij staat ie net op de grens van een biome. Ik zie al Savanna gras :-)

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 09:28
De pilaar was er al en zit vast aan een plateau dat de helft van de hoogte van de pilaar is. Het is alleen niet te zien in het screenshot. (En ik kan het weten. ;-) )

• Richub
Is idd gegenereerd, ben er net effe naartoe gelopen.

Is wel de eerste keer dat ik zo'n pilaar op de hoek van een savannah plaeau biome zie.

• Niellz

Niellz

Afbeeldingslocatie: http://www.ezimba.com/work/140914C/ezimba13477832587100.png
Mijn server, zéér kleine world border en dat vind ik zelf wel leuk.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellz op 13-09-2014 14:21 ]

• Richub
Is dan niet alle erts in no-time uitgeput bij zo'n kleine wereld?

Bjij Pret's server begin je dat iig nu ook al te merken.

• Niellz

Niellz

Dat valt best wel mee, iedereen mijnt 2-3 stacks iron en stopt er dan mee. Als iedereen niet té veel mijnt.

• Richub
Ik dacht eerder aan coal, die gaat toch op, zo langzamerhand... Of zijn jullie alleen maar met charcoal aan het stoken?

• Niellz

Niellz

Ik heb er eerlijk gezegd nog niemand over horen praten. Zelf zit ik ook nog lang niet zonder.
En daarbij komt ook nog dat de world border per dag ~5 blocks groeit.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellz op 13-09-2014 15:45 ]

• Hapkoek
Richub schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:06:
[...]

Mobgriefing staat al uit op de server, met een andere gaming rule kun je ervoor zorgen dat je je inventory niet verliest bij je dood.

Dan zie ik liever de moeilijkheidsgraad naar beneden gaan, anders is de spanning aardig weg..
Maar vind het wel best zo dus ik zeg, laten zo. ;)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nog mensen die de Mindcrack marathon volgen? http://www.twitch.tv/MindcrackNetwork

• Richub
WTF zeg, meelballen galore daar, lmao.

• Richub
Die pilaar is idd de hoek van een savannah plateau:

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/pret6.jpg

Wel een flinke klif, die heb ik nog niet eerder zo steil en hoog gezien in MC.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
ga je ook niet zien in vanilla MC, is denk ik van een mod 'extreme biomesses' ofzoiets

• Richub
Het is een vanilla 1.8 server, dus... ;) Pretjeuh host 'm, die kan je er meer over zeggen.

• eRixxje
Ik heb ze vaker gezien. Zowel lokaal als op mijn 1.8 server :-)

• Uffeltje
Ik heb het ook wel vaker gezien in vanilla. Wilde er eerst op gaan bouwen, maar het leek me niet erg praktisch. Nu zit er iemand anders bovenop, met in ieder geval een mooi uitzicht. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Uffeltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:56:
Ik heb het ook wel vaker gezien in vanilla. Wilde er eerst op gaan bouwen, maar het leek me niet erg praktisch. Nu zit er iemand anders bovenop, met in ieder geval een mooi uitzicht. :)
Probleem is, je moet steeds omhoog klimmen om in je huis te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Voor de gein eens proberen te vissen vanaf dat huis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Richub schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:02:
Het is een vanilla 1.8 server, dus... ;) Pretjeuh host 'm, die kan je er meer over zeggen.
ah - verklaart veel : ben er al effe uit (met nog versie 1.5.x in FTB ... )
toen waren dat dus nog modjes...

en ik had een paar vorige reacties niet gelezen, dus wist niet dat ze over de wereld op zijn server bezig waren...
(had er even wat geskipt - maar wist wel dat ie 1.8 server had)

[ Voor 7% gewijzigd door soulrider op 14-09-2014 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zev8rMn.jpg
Links het huis van OMEGA_ThundeR. Rechts het mijne.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hQtePfh.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oHhA7ON.png

Klein maar sfeervol :-)

[ Voor 25% gewijzigd door eRixxje op 14-09-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Oh, dreanor (Joene), we hebben het probleem met de hoppers uitgezocht. Helaas kan aan de linkerkant de bovenste rij chests niet worden gevuld, dus ga ik de ruimte vanavond anders indelen. Hulp is dus niet meer nodig. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulrider schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:39:
ga je ook niet zien in vanilla MC, is denk ik van een mod 'extreme biomesses' ofzoiets
is idd gewoon een vanilla 1.8 server zonder bukkit of iets.

ben zelf dit weekend wezen airsoften dus niet meer kunnen checken wat voor crazy shit men nu weer gemaakt heeft :D

Die mob griefing gamerule is de enige rule die ik vind kunnen maar ook heb ik daar mijn twijfels bij. Inventory behouden is al helemaal slecht, dan hoef je niet meer op te letten en heb je ene safe transport home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja precies, ik heb dit weekend gewerkt, kom wellicht vanavond weer een kijkje nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zit nu in een uithoek bij de world border <3

Ver weg van de bewoonde wereld, binnenkort weer verder met de pyramide. Maar nu heb ik even ander project haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
'Ver weg' max 400 blocks ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ver weg genoeg :-p had er even genoeg van dat de omgeving werd gemold rond m'n huis haha. Nu een binnenmeer tussen bergen gevonden. Dus wordt een binnenhaven+Vissers plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Uffeltje schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:30:
Oh, dreanor (Joene), we hebben het probleem met de hoppers uitgezocht. Helaas kan aan de linkerkant de bovenste rij chests niet worden gevuld, dus ga ik de ruimte vanavond anders indelen. Hulp is dus niet meer nodig. :)
Mooi, dan kan ik vanavond weer verder met mijn huis. :D

Wil vanavond hek ontwerpen die om mijn 'landgoed' komt te staan. Maar dat is lastiger dan ik dacht. :P

Daarna moet er nog een toren op 1 van de hoeken komen van mijn huis en dan zijn we vast weer een week verder. :P

Vanavond screenshots ...

@eRixxje
Ziet er sfeervol uit hoor! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 08:11
Is er nog een plekje vrij op de server? Kan je mij aub op de whitelist zetten indien mogelijk? IGN: vanpouckesven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor: Thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 15:42
En de oprichters verlaten zelf het bedrijf, beetje jammer... Maar wie weet waar de game heen gaat nu, nieuw management nieuwe kansen? (om het maar even positief te zien)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Vandaag nog even bezig geweest (minecraft.gametek.nl [1.8/survival/pve/default])

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DAQLYU0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tPdDb2E.jpg

Overzichtje bij daglicht.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SCqGguq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Guys. Lees even de uitleg van notch.
http://notch.net/2014/09/im-leaving-mojang/

Ik denk dat het beter is dat het verkocht werd. Na al dat gezeik met die EULA was hij er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Soepstengel schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:36:
[...]

En de oprichters verlaten zelf het bedrijf, beetje jammer... Maar wie weet waar de game heen gaat nu, nieuw management nieuwe kansen? (om het maar even positief te zien)
Niemand weet het, ook de mensen van Mojang niet. Momenteel lijkt echter niemand van de huidige devs op te stappen (voor zover mijn Twitter reikt :P). Bijv. Jeb en Dinnerbone blijven nu. Grootste deel van de 'NOOO'-roepers lijkt dat op onderbuikgevoel te doen op het moment. Ik heb nog nergens een valide reden gezien waarom MS MC zou verkl*ten. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat MS degene is die een bod heeft gedaan, maar dat dat Notch is geweest (Zie ook zijn blog "I'm leaving Mojang").

* Migrator hoopt nu wel op een WP versie van MC-PE :*) :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Soepstengel schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:36:
[...]

Ik denk niet dat het nadelig zal zijn voor Minecraft, deel van de medewerkers van Mojang zal dus ook aan Minecraft blijven werken. Het team wat nu aan Minecraft gaat werken is nu groterals Mojang alleen (denk ik)

Dus het lijkt me sterk dat ze het nu totaal verpesten ofzo.

En Notch zal wel van het geld gaan genieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:42
Bijna 2 miljard euri, daar kun je wel lekker van relaxen ;)

Misschien krijgen Jeb en Dinnerbone nu meer vrijheid om dingen toe te voegen. Notch had altijd een vrij rigide beeld van hoe Minecraft er uit "hoort" te zien.

We zien het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55

Zeror

Ik Henk 'm!

MOjang gekocht door Microsoft zou ook goede dingen kunnen brengen naar Minecraft. Beeld je eens in als bepaalde games van Microsoft vertaald zouden worden naar Minecraft. Dat zou hele coole spelelementen kunnen opleveren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant kan het positief zijn voor de ontwikkelingen in Minecraft maar aan de andere kant heeft Microsoft al eerder foute dingen gedaan.

De toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop dat Minecraft zelf er niet te veel door verandert.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Ik denk dat we dit bij de volgende update krijgen :)Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zJqxfvx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Kruisboksie schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:22:
Ik denk dat we dit bij de volgende update krijgen :)[afbeelding]
:F. Ja, dit is inderdaad duidelijk de toekomst nu MS Mojang overneemt :|
[/not]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik denk dat MS zich wel bewezen heeft hoe ze een game platform kunnen neerzetten, ik maak me er dan ook weinig zorgen om. Het begon toch wel een beetje vreemd te lopen bij Mojang, duidelijk gerunt door mensen zonder enige commerciele visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 22:32
Nu hopen dat microsoft de game-engine compleet opnieuw schrijft, en die verdomde mod-api eens fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iemand popcorn? Dit wordt hilarisch de komende dagen.

Net zoals de kindjes die janken over de eula zonder te lezen.

Ik ga me heerlijk vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Uncle Mel schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:21:
Bijna 2 miljard euri, daar kun je wel lekker van relaxen ;)

Misschien krijgen Jeb en Dinnerbone nu meer vrijheid om dingen toe te voegen. Notch had altijd een vrij rigide beeld van hoe Minecraft er uit "hoort" te zien.

We zien het vanzelf wel.
Ja, daar kan je zeker van relaxen. Althans mij lukt het voor de helft ook wel. ;) Btw, was het niet 2.5 miljard, ik dacht dat ze dat zeiden bij 3fm ...

Als notch echt zo rigide beeld had, waarom hebben we dan geen red dragons, werkende vulcano's, goblin armies/villages, dwarven villages, etc. Notch had veel grotere visies nog ... ;)

Anyways, die 2 (of 2.5) miljard moeten wel terug verdient worden. Maar hoe ze dat doen is de vraag. Aan het huidige Minecraft verdienen ze niks want iedereen heeft al betaald. Dus moet het ergens anders vandaan gaan komen (misschien gaan we wel deel van de winst van Youtube grootheden eisen bijv.).

Ben benieuwd in ieder geval, en laten we eerlijk zijn, wij hebben niks te verliezen. Immers, 1.8 hebben we nu en dat kan ons niet afgenomen worden. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 15-09-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
let even op munteenheid ;)
euro vs dollar:

2.5miljard Dollar wat neerkomt op 1.93miljard Euro

hoe dan ook: een mooie som

[ Voor 29% gewijzigd door soulrider op 15-09-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:00
Zo ook maar eens even iets posten over de server van Plet;
de eerste beacon op de server. Vanwege gebrek aan iron maar wat andere resources gebruikt :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/70874670/2014-09-15_19.08.30.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Kruisboksie schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:57:
Guys. Lees even de uitleg van notch.
http://notch.net/2014/09/im-leaving-mojang/

Ik denk dat het beter is dat het verkocht werd. Na al dat gezeik met die EULA was hij er helemaal klaar mee.
It’s not about the money. It’s about my sanity.
_/-\o_

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Pas op! Reuzenzombie gesignaleerd. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Axhk0Sc.png

Haha, het bedekt de watertunnel van de zombiefarm die ik heb gebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dnLyy6p.png

Tijdens het bouwen gaat er wel eens iets mis, waardoor je per ongeluk het blok dat de zombies tegenhoudt verwijdert. Kostte me mijn 50 levels.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cgZGQyO.png

Bonus:

Zo dichtbij, maar toch zover weg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8NppxvF.png

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Myphonegoesoff is een griefer, please haal hem van de whitelist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje19
  • Laatst online: 05-10 17:47
Kan ik ook op die server?

Mijn ign is AjaxKing97

Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heerlijk Phone zitten opjagen gister.

Paar uur werk kwijt
anvil kwijt
4 diamonds (m'n eerste 4)
etc

Kut griefers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zo jammer dat soort mensen. Ben ook mijn gilden armor op de armorstand kwijt. En durability op mijn zwaard en boog van hem killen.

Zo af en toe iemand opjagen is wel leuk trouwens. Dan kom je erachter dat je bow skills toch niet zo goed zijn als ik dacht, haha. Had wel een paar olie snipes tussen over grote afstand tussen obstakels door hem nog net snipen.

De mooiste was dat ik heel lang gewoon achter hem aan bleef rennen en hij een ravijn in wou lopen, via trappen naar beneden ging en ik hem met de hand een duwtje in de rug gaf waarna hij het ravijn in stortte en te pletter viel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 08:11
Als je weet waar zijn bed staat dan kan je er een obsidian muurtje rond bouwen. Als hij dan respawnt kan hij niets meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:00
Hij veranderde steeds van bed, we hebben er een obsidian prison of shame gebouwd en hem daar in gevangen.
Pagina: 1 ... 52 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers