Hapkoek schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 01:19:
Ga het morgen aanpassen, thanks!
Edit: wat ik trouwens niet snap he, ik gebruik nu voor het eerst 'Betterstorage' daar heb je dus allerlei verschillende kisten, maar ik dacht zoals bij een andere chest mod dat diamond waarschijnlijk het meeste storage heeft.. Maar die heeft net zoveel ruimte als een iron chest.. Is hier een reden voor?
Wat je in het begin vooral moet doen is google gebruiken om info over een mod te krijgen. Tuurlijk mag je het hier vragen maar door de verschillende mods zelf op te zoeken leer je ook nieuwe dingen, die je wellicht niet zomaar tegen komt in-game. Je moet een modpack vooral niet als een één geheel zien maar gewoon als een verzameling mods die je zelf ook zo had kunnen maken. Elke mod is (in principe) standalone.
Wat in het begin ook leuk is, vind ik, om een mod uit je modpack te pakken en alles er over te leren. In game kan je NEI ook filteren per mod, en dan gewoon neuzen wat elk item doet etc.
Om op jouw vraag terug te komen..
Voor better storage kom je al snel op een forum post uit, zie deze:
http://www.minecraftforum...-betterstorage-08045-wip/
Daarin vind je het volgende stukje:
"Reinforced Chests work just like normal chests. Compared to them, they have 12 more slots of storage and are completely resistant to creeper explosions. They can be made from different materials, like iron, gold, diamond, emerald, and if you use mods, copper, tin, zinc, silver and steel. The material doesn't affect the chest in any way other than how it looks."
Ofwel, het materiaal wat je gebruikt is alleen visueel. De reden? Dat heeft de ontwikkelaar van de mod zo bedacht
Je bent denk ik in de war met de IronChests mod. Daar is het wel zo dat een diamond chest (81 slots) veel meer storage heeft dan een iron chest.
Tijdens het opzoeken van jouw vraag kwam ik echter storage crates tegen. Die delen blijkbaar de inventory met crates die er naast staan. Als ik het goed begrijp kan je op deze manier dus een groot multi-block structure maken met een mega-opslag! Dat is nog eens leuk, en had ik niet gevonden als ik niet opzoek was gegaan naar het antwoord op jouw vraag. Zie hier dus meteen mijn redenatie voor mijn eerste alinea