Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat maakt allemaal geen piep uit. Mensen moeten stoppen met denken dat je er maar genoeg harddware tegen aan gooit dat het probleem opgelost wordt. Dat werkt niet.

Dit is een Java applicatie, Java is gebonden aan bepaalde limieten, dingen als Tekkit etc komen gewoon heel dicht bij die limieten aan. Vooral als je de draw distance erg hoog zet (dus meer chunks inladen), en veel dingen er in plaatst.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 19:11
Vergeet niet dat Tekkit onderwater nog versie 1.1 is, heb jij die schokken ook met Vanilla 1.2.5?

Bovendien kun je de met Tekkit meegeinstalleerde add-on 'Optifine' bepaalde settings wijzigen die met Vanilla niet kunnen.

Ik heb nu op mijn vriendin haar MacBook Air met 2 GB intern Tekkit vloeiend lopen. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou waar het mij om gaat is dat ik niet tevreden ben over de manier waarop het draait. Ik snap best dat die game inmiddels toe is aan een engine zodat hij van het java platform af kan maar met mijn specs moet het gewoon goed kunnen draaien op een schone installatie met de laatste java versies...

Als ik zie hoe die gast hieronder Minecraft speelt met wat extra AA zodat het er strakker uitziet dan vraag ik me af met welke specs hij dat doet...

YouTube: Let's Play Industrial Minecraft v1.1

Kiek maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

kbloem schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:57:
Nou waar het mij om gaat is dat ik niet tevreden ben over de manier waarop het draait. Ik snap best dat die game inmiddels toe is aan een engine zodat hij van het java platform af kan maar met mijn specs moet het gewoon goed kunnen draaien op een schone installatie met de laatste java versies...

Als ik zie hoe die gast hieronder Minecraft speelt met wat extra AA zodat het er strakker uitziet dan vraag ik me af met welke specs hij dat doet...

YouTube: Let's Play Industrial Minecraft v1.1

Kiek maar eens...
Heh, dat is mijn lets play :P.
Specs zijn i5-2500k, 8gb, hd6950x2. Geen idee waarom het zo slecht loopt bij jou. Ik moet wel zeggen dat ik geen technic pack gebruik (dus dat scheelt al een paar mods). Zonder OptiFine met een texturepack (degene die ik gebruik is 64x64) draait minecraft niet geweldig. OptiFine verhoogt mijn fps met 10-20 fps waardoor het een stuk lekkerder loopt.
Loopt Minecraft ook zo slecht zonder technic pack? Als dat niet zo is, moet je misschien is proberen zelf de mods toe te voegen die je erin wilt hebben. Check Direwolf20's thread http://www.minecraftforum...-minecraft-v125-season-4/ voor een howto video.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jerry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Specs zijn i5-2500k, 8gb, hd6950x2. Geen idee waarom het zo slecht loopt bij jou. Ik moet wel zeggen dat ik geen technic pack gebruik (dus dat scheelt al een paar mods). Zonder OptiFine met een texturepack (degene die ik gebruik is 64x64) draait minecraft niet geweldig. OptiFine verhoogt mijn fps met 10-20 fps waardoor het een stuk lekkerder loopt.
Loopt Minecraft ook zo slecht zonder technic pack? Als dat niet zo is, moet je misschien is proberen zelf de mods toe te voegen die je erin wilt hebben. Check Direwolf20's thread http://www.minecraftforum...-minecraft-v125-season-4/ voor een howto video.
Dus ik heb al een uurtje of 13 naar jou zitten luisteren haha _/-\o_

Ik ga die link eens proberen en kijken hoe dat gaat werken. Ik heb de vorige keer problemen gehad met het installeren van mods omdat 1.2.4 niet meer te downloaden was. Dus goed dat deze manual voor 1.2.5 er nu is...

Gebruik je nog steeds Soartex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

kbloem schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Dus ik heb al een uurtje of 13 naar jou zitten luisteren haha _/-\o_

Ik ga die link eens proberen en kijken hoe dat gaat werken. Ik heb de vorige keer problemen gehad met het installeren van mods omdat 1.2.4 niet meer te downloaden was. Dus goed dat deze manual voor 1.2.5 er nu is...

Gebruik je nog steeds Soartex?
Ik gebruik nog steeds Soartex (voor mij de beste texturepack). Er wordt nog veel aan gewerkt en elke dag komen er nieuwe textures voor mods bij. Link: http://www.minecraftforum...-12w18-pe-soartex-fanver/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 27-09 22:01
Mijn stiefbroertje doet zaterdag 7 uur ook mee met de ultra hardcore.

Wie doen er nu allemaal mee?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
Gamebuster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:18:
Mijn stiefbroertje doet zaterdag 7 uur ook mee met de ultra hardcore.

Wie doen er nu allemaal mee?
Ik zal eens kijken of ik mee kan doen, ligt nog even aan een andere afspraak maar als het goed is kan ik daar vanavond antwoord op geven. Lijkt mij erg leuk zo'n ultra hardcore sessie. XD

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
DrFlash schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:15:
Het kan zijn dat ik het later wil doen, zal dan vanaf 7 uur pm worden ivm avondeten etc. dat moet te halen zijn. voorlopig alleen gereageert:

lanerios
PietjeP89 (werkt overdags)

ik zal zelf ook wel mee doen, maar dan hebben we nog maar 3 mensen.
+ Gamebuster
+ mijn stiefbroertje 15 jr (iansawh ingame, geen GoT account)

5 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Voor mensen die fan zijn van de Hunger Games...

In deze servers kan je de Hunger Games spelen. Je gaat samen met 150 man in een server en de laatste wint :)
Je kan kiezen uit 3 classes. Barbarian = met zwaard - Scout = met potion of swiftness - Fisherman = met vishengel

Het is echt een uitdaging en heel leuk. Echt een survival. Dus zelf in een open wereld overleven. Als je niet eet ga je gewoon echt dood. verder is er na de 1e nacht een Feast (chesten waar flink veel dure armor/wapens/food inzit.

http://minecraftpvp.com/hunger-games

ps
op die site kan je ook Hardcore PVP en Capture the Flag spelen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door LuckyLukeNL op 09-05-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:08:
[...]

+ Gamebuster

Ik kan ook wel meedoen, lijkt me wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik kan meedoen. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:12
Die Hunger Games zijn erg leuk om te doen. Overigens zag ik wel een keertje op de eerste avond (!) al iemand rond lopen in ijzeren laars, broek en t-shirt met een ijzeren prikstok. Die heeft mij aardig van kant gemaakt waardoor ik eruit werd geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra Hardcore lijkt me ook wel wat. Even wat oefenen dan. En Skype installeren. En mijn headset opzoeken :P

Wanneer is bekend hoe laat het begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je AA aanzetten?

Hier draait het vanilla strak als wat. i5 2500K, 8 GB RAM, GTS 450 met 1 GB DDR5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuckyLukeNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:37:
Voor mensen die fan zijn van de Hunger Games...

In deze servers kan je de Hunger Games spelen. Je gaat samen met 150 man in een server en de laatste wint :)
Je kan kiezen uit 3 classes. Barbarian = met zwaard - Scout = met potion of swiftness - Fisherman = met vishengel

Het is echt een uitdaging en heel leuk. Echt een survival. Dus zelf in een open wereld overleven. Als je niet eet ga je gewoon echt dood. verder is er na de 1e nacht een Feast (chesten waar flink veel dure armor/wapens/food inzit.

http://minecraftpvp.com/hunger-games

ps
op die site kan je ook Hardcore PVP en Capture the Flag spelen ;)
Is dit zeker via Haimachi? of hoe het ook heet (A) 8)7
Groeten daar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:49:
Hoe kan je AA aanzetten?

Hier draait het vanilla strak als wat. i5 2500K, 8 GB RAM, GTS 450 met 1 GB DDR5.
In vanilla kan dat niet. Maar je moet dan geloof ik met de mipmap settings spelen...

Ik draai zelf tekkit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:14:
[...]

Is dit zeker via Haimachi? of hoe het ook heet (A) 8)7
Groeten daar!!!
Nee, gewoon een van de servers pakken, daarop inloggen en wachten tot het start. Ik heb gewoon een paar servers in mijn serverlijst gezet zodat ik makkelijk kan zien welke snel begint en welke al vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:39:
Ultra Hardcore lijkt me ook wel wat. Even wat oefenen dan. En Skype installeren. En mijn headset opzoeken :P

Wanneer is bekend hoe laat het begint?
Zaterdag a.s. om 7 uur zouden we beginnen.

Gaan we nog iets van een teamspeak server opzetten? Eventueel kan ik wel een TS server regelenen. Ik weet niet hoeveel geheugen TS server gebruikt; ik heb een VPS ongeveer 300MB vrij heeft. Of is Skype prima? Skype is denk wel wat makkelijker, maar ik weet niet of het wel zo goed werkt met 6-7 personen. Er hoeft er maar 1tje een crappy microfoon te hebben en niemand kan elkaar meer horen.

Ik neem ook aan dat we vooraf aanwezig moeten zijn, of is het "7 uur ergens afspreken en dan 7:30 beginnen"

[ Voor 27% gewijzigd door Gamebuster op 10-05-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zie dus dat ik niet kan :( zit een weekend in Eemhof helaas.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die hungergames via http://minecraftpvp.com/hunger-games wil spelen, regel wat vrienden eerst :x

Mijn eerste game:
Voordat de games beginnen kun je rondlopen in de map, en ik vond toevallig een open dungeon in een desert :D Dus meteen toen de wedstrijd begon naar die dungeon rennen en jawel, 3 iron, bread en 2 buckets. Daarna wat boompjes omgehakt en een basis gemaakt in een cave, inclusief klein farmpje en mine. Uiteindelijk had ik full iron armour met een sword en waren er 4 mensen over. En helaas voor mij speelden die 3 samen .-.

Toen ze uiteindelijk mijn basis vonden heb ik ze net lang genoeg afgehouden om te vluchten in mijn mijn, en toen vermoordde 1 van die teamplayers een andere. 5 minuten later na wat guerrilla tactieken werd het 2vs1 in de diepte van minecraftia, waar ik helaas niet levend vanaf kwam omdat die gozers TNT, bows en diamond armour hadden .-.

Dus yeah, als je wilt winnen is een teampje wel handig :P

Voor de geïnteresseerden, hier de stats:
http://minecraftpvp.com/p...f8-48e1-8b2f-c6bf5683c16b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Hoe zie kom je bij die stats? Als ik op "Recent Tournaments" klik gebeurt er niks.

Edit: Chrome en Firefox.

[ Voor 14% gewijzigd door Berthenk op 10-05-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berthenk schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:
Hoe zie kom je bij die stats? Als ik op "Recent Tournaments" klik gebeurt er niks.

Edit: Chrome en Firefox.
Ik heb chrome, ik zocht mijn profiel op en klikte view naast best "finish: 3rd". Aangezien het mijn enige game is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Gamebuster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:08:
[...]

+ Gamebuster

Ik zou ook wel graag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Ik heb chrome, ik zocht mijn profiel op en klikte view naast best "finish: 3rd". Aangezien het mijn enige game is :9
Ah, bedankt. Hier is mijn laatste game, ik was lekker derde geworden. beckett2000 liep rond in een diamanten helm, de rest ijzer en nog een diamenten zwaard. Geen idee hoe hij dat zo snel voor elkaar heeft gekregen, hij had ook al vrij snel een volledige ijzeren uitrusting dus het zou mij niet verbazen als hij x-ray heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Kloppen die kills wel op die pagina van Hunger Games? Je ziet daar namelijk niet hoe nummer 2 wordt gedood en sommige hebben geen kills die wel kills moeten hebben.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Gamebuster schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Zaterdag a.s. om 7 uur zouden we beginnen.

Gaan we nog iets van een teamspeak server opzetten? Eventueel kan ik wel een TS server regelenen. Ik weet niet hoeveel geheugen TS server gebruikt; ik heb een VPS ongeveer 300MB vrij heeft. Of is Skype prima? Skype is denk wel wat makkelijker, maar ik weet niet of het wel zo goed werkt met 6-7 personen. Er hoeft er maar 1tje een crappy microfoon te hebben en niemand kan elkaar meer horen.

Ik neem ook aan dat we vooraf aanwezig moeten zijn, of is het "7 uur ergens afspreken en dan 7:30 beginnen"
Ik doe niet mee maar ik heb wel een TS server draaien : ts.mattie-systems.nl
Mag gewoon gebruikt worden, als er een channel moet komen dan hoor ik het wel :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

rara wat is dit:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vql8jm.jpg

koekje voor die gene die het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:35:
rara wat is dit:

[afbeelding]

Server lagg maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mijn gebeden zijn blijkbaar een aantal maanden geleden al gehoord maar ik vond hem vandaag pas...

http://dev.bukkit.org/server-mods/choptree/

Het onderste blok hout weghakken en de boom valt uit elkaar...

Maar ik krijg de mod niet geinstalleerd... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Het is wel een server mod he!

Als je hem op server wil installeren zet je hem gewoon in: root/plugins/

Ps. Dan moet je natuurlijk wel een Bukkit server hebben!

[ Voor 22% gewijzigd door Tweska op 11-05-2012 11:44 . Reden: ps verhaaltje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Seems legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
hardcoresmurf schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:35:
rara wat is dit:

[snip]

Een display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Een lichtkrant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik zou zeggen een redstone gepowerde constructie met glowstone voor o.a. de verlichting waarvan we de voorkant niet kunnen zien.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Over de Ultra hardcore van morgen,

We gaan om 7 uur beginnen (savonds dus) Zorg dat je in ieder geval de avond vrij heb.

Ik heb een map gegenereerd met een radius van 800 (rond) dus dat moet zat ruimte zijn voor 8 spelers om te kunnen graven maar wel met een redelijk risico elkaar tegen te komen.

Teamspeak server is beschikbaar, maar ik stel voor dat we voor 7 uur afspreken op een andere minecraft server. Die minecraft server maakt me niet uit, ik stel voor dat de mensen die meedoen even contact opnemen met mij via DM dan zal ik de gegevens uitwisselen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

hint: er worden d-flip flops bij gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
is er al een xbox 360 topic?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

@ donowitz nee

@raadsel van mij:

hier een plaatje van de achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/339t8k2.jpg

en een plaatje van wat er op het bordje staat:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/28krc01.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door hardcoresmurf op 11-05-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
DrFlash schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:54:
Die minecraft server maakt me niet uit, ik stel voor dat de mensen die meedoen even contact opnemen met mij via DM dan zal ik de gegevens uitwisselen.
Verzonden namens mij en stiefbroertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 07-10 06:41
Hunger games zijn erg leuk als je een mooi verscholen basisje weet te bouwen. Is me al redelijk vaak gelukt :) Daarnet 2e geworden, maar was een beetje een saaie game, heb het laatste half uur de hele wereld rondgelopen om iedereen (5 anderen dus :O) te vinden, maar ze zaten allemaal ver in de diepte van grotten een beetje iron te melten (al hadden ze bijna allemaal al full iron armor :F), moeilijk om de goede ingang te vinden dan. Had er eigenlijk 3 gekilld, maar de 1e disconnecte zodra hij me zag, de 2e staat wel op de statistieken en de 3e staat er op de een of andere manier niet bij.

Ik had 3 wolfjes :D Laatste gooide alleen een bucket lava voor mijn voeten neer, dus toen was ik ook dood. Note to self: altijd een emmertje water mee voor zulke gevallen. Net ook weer zo iemand die zo slim was vroeg in de game geen iron sword, maar flint&steel te maken. Ga ik de volgende keer ook doen :)

Erg jammer als er na een tijdje van die idlers over blijven die niet naar buiten durven zonder dat ze diamond gevonden hebben. Dan loopt het spel een beetje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Tower410 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:57:
Hunger games zijn erg leuk als je een mooi verscholen basisje weet te bouwen. Is me al redelijk vaak gelukt :) Daarnet 2e geworden, maar was een beetje een saaie game, heb het laatste half uur de hele wereld rondgelopen om iedereen (5 anderen dus :O) te vinden, maar ze zaten allemaal ver in de diepte van grotten een beetje iron te melten (al hadden ze bijna allemaal al full iron armor :F), moeilijk om de goede ingang te vinden dan. Had er eigenlijk 3 gekilld, maar de 1e disconnecte zodra hij me zag, de 2e staat wel op de statistieken en de 3e staat er op de een of andere manier niet bij.

Ik had 3 wolfjes :D Laatste gooide alleen een bucket lava voor mijn voeten neer, dus toen was ik ook dood. Note to self: altijd een emmertje water mee voor zulke gevallen. Net ook weer zo iemand die zo slim was vroeg in de game geen iron sword, maar flint&steel te maken. Ga ik de volgende keer ook doen :)

Erg jammer als er na een tijdje van die idlers over blijven die niet naar buiten durven zonder dat ze diamond gevonden hebben. Dan loopt het spel een beetje vast.
Daar heb je OP's voor die dan lava in hun grot flikkeren:) werkt perfect:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 07-10 06:41
Moet eerlijk zeggen dat ik op de PVP servers bizar weinig merk van die OP's... Of zit ik dan totaal niet op te letten? Deze game waren we namelijk echt nog maar met 6 spelers over het laatste half uur. Niemand aanwezig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 16:16
Nee, en er een aanmaken is ook wat onnodig aangzien de xbox variant gelijk is aan de PC versies unmodded singleplayer.

Edit: Ik neem zodadelijk ook contact op met een van de modjes om de titel te wijzigen naar PC/360.
Edit2: Ik zal van het weekeind/volgende week even werken aan een modificatie van de TS om wat te vertellen over Coop op de 360.

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 11-05-2012 20:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
D4NG3R schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:32:
[...]

Nee, en er een aanmaken is ook wat onnodig aangzien de xbox variant gelijk is aan de PC versies unmodded singleplayer.

Edit: Ik neem zodadelijk ook contact op met een van de modjes om de titel te wijzigen naar PC/360.
Edit2: Ik zal van het weekeind/volgende week even werken aan een modificatie van de TS om wat te vertellen over Coop op de 360.
Nee dat is niet waar! De Xbox versie loopt achter op de PC versie, er is geen XP, geen sprint, geen crit, voedsel geeft health, etc.

Bovendien gaat het PC topic vaak over mods welke niet op de Xbox kunnen dus ik weet niet of het zinvol is om de Xbox Minecraft bij de PC minecraft in te gooien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 16:16
Ah ik zie nu ook dat hij niet helemaal up to date is. Maargoed in de basis is er niks bijzonders wat je op de xbox kan wat op de PC niet mogelijk is. Nouwja, coop dan.

Maargoed dit topic doelt gewoon op minecraft in haar algemeen. Dat er ook over mods gepraat word kan, straks word er ook gepraat over coop op de xbox, wat op de PC versie weer niet kan. ;) . Als het alsnog een rommeltje word kan er altijd nog beslist worden om het topic op te splitsen :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder niets aan toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

weet niemand het antwoord op mijn raadsel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
hardcoresmurf schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:12:
weet niemand het antwoord op mijn raadsel?!
Nee. Post anders nog eens 10 screenshots ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:46
Jerry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Dank je wel voor de video serie. Ik heb een tijdje nagedacht over Minecraft (saai en dergelijke, the usual suspects) maar naar aanleiding van jouw video serie heb ik Minecraft ook aangeschaft en ga ik je lijst van mods ook misbruiken want ik vond de serie erg leuk om naar te kijken. Het is dan misschien niet veel waard ( ;) ) maar toch de complimenten van mijn zijde in ieder geval :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tha_T op 12-05-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2yjsxg4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/28krc01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2v1n0q8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/3586qgn.jpg

zo genoeg plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tha_T schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Dank je wel voor de video serie. Ik heb een tijdje nagedacht over Minecraft (saai en dergelijke, the usual suspects) maar naar aanleiding van jouw video serie heb ik Minecraft ook aangeschaft en ga ik je lijst van mods ook misbruiken want ik vond de serie erg leuk om naar te kijken. Het is dan misschien niet veel waard ( ;) ) maar toch de complimenten van mijn zijde in ieder geval :)
Altijd leuk om te horen natuurlijk :). Bedankt!
Ik kan je ook Direwolf20 aanraden als je meer wilt leren van de mods en hoe je ze kan gebruiken. Erg informatief :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Waar blijft de reactie op m'n PM? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Bah, ik voel me schuldig want ik ga het waarschijnlijk niet halen voor de Ultra Hardcore vanavond. Echt balen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik vrees dat 't niks word. Ik heb ook nog niks van die DrFlash gehoord en het is al half 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:25:
Ik vrees dat 't niks word. Ik heb ook nog niks van die DrFlash gehoord en het is al half 7.
Harm_H meld zich aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
men kan mij eventueel toevoegen via Skype:
gamebuster800 tobyhinloopen

Zolang DrFlash niet reageert. Eventueel zelf snel een ultra hardcore aanmaken?

[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 12-05-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:02
Ik wacht ook nog op een DM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
mijn skype is tobyhinloopen, niet gamebuster800 :P Dat was mijn oude skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

niemand weet wat het is?

dan verklap ik het maar:

het is........een 4 byte ram module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
hardcoresmurf schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:32:
niemand weet wat het is?

dan verklap ik het maar:

het is........een 4 byte ram module
Oftewel, 32 1bit storage cells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog niks gehoord, helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:02
Kan iemand zo snel nog iets opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik kan een normale vanilla server opzetten; Ik heb een dual core VPSje met 1GB ram waar je wel met een paar spelers op kan. Geen ervaring met server mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:58
Net op tijd hier maar denk dat de server er niet gaat zijn zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik heb een vanilla 1.2.5 server opgezet op hostname y-ch.at

Max. 12 spelers, maar hij heeft maar 1GB, dus ik weet niet wat-ie doet met meerdere spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Gamebuster schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:33:
[...]

Oftewel, 32 1bit storage cells?
idd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Toen waren er 6 spelers in y-ch.at :)

Ik ga proberen om voor volgende week UH erop te installeren + 1GB extra RAM.

[ Voor 52% gewijzigd door Gamebuster op 12-05-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Dat was een leuk avondje :)

Ik zal de VPS 'ff upgraden van 1GB naar 2GB. Ik heb de server uitgezet en een backup van de wereld gemaakt. Op verzoek kan ik de server weer aanzetten en/of kopie van backup geven.

De lag kwam nl. door gebrek aan RAM. Dit is ook terug te zien in de logs, want hij begon als een gek te `swap`en.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iXcrt.png
totaal vrije geheugen; 2GB swap + 1GB RAM; Er is duidelijk te zien dat er een geheugen tekort is tijdens MC met 6 spelers :P

Voor volgende week zal ik proberen de ultra hardcore mod op te zetten.

[ Voor 52% gewijzigd door Gamebuster op 13-05-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Sorrie voor zaterdag mensen, ik heb bijna de hele dag van het inet afgelegen, zonde want de server staat nog steeds met een lege map te wachten :-(

overigens had ik ook maar 3 berichtjes, voor 4 mensen, dat is natuurlijk niet voldoende.

[ Voor 23% gewijzigd door DrFlash op 14-05-2012 09:14 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Uiteindelijk zaten we wel met z'n 6en te spelen, en dan was mijn stiefbroertje niet eens komen opdagen.

Ik heb inmiddels mijn server-upgrade doorgevoerd naar 2GB, dus ik verwacht dat-ie beter draait. Hebben mensen zin om woensdag middag/avond weer verder te spelen op de map van afgelopen zaterdag? Deels om de 2GB te testen (of het voldoende is) voor komende zaterdag.

Voor komende zaterdag zal ik een UH-mod + map online zetten op dezelfde server ( y-ch.at )
De server zal tijdens de "wedstrijd" gewhitelist worden om te voorkomen dat men achteraf erbij komt. Mensen die erbij willen zijn moeten dus vooraf aanwezig zijn in die server of mij je minecraft nickname doorsturen.

We zullen 7 uur beginnen. Naar schatting zal het uiterlijk tot 11 uur duren.

Wees voorbereid op overleven: Het is moeilijker dan je denkt!

[ Voor 19% gewijzigd door Gamebuster op 14-05-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ja ik will ook wel meedoen komende zaterdag.

[ Voor 5% gewijzigd door Alien B.O.B. op 14-05-2012 18:32 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij leuk om Minecraft te kopen voor de Xbox, alleen zit ik nog met vraagstuk. Hoe zit het met de servers? Ik weet dat je met maximaal 8 personen in 1 wereld kan, maar moet degene die de wereld heeft aangemaakt ook online zijn? Of kan diegene andere 'admin' maken zodat hij niet online hoeft te zijn als er bijvoorbeeld twee zijn die in die wereld willen spelen?

Ik heb Google afgezocht maar kwam niet een duidelijk antwoord tegen.. Hopelijk is er hier iemand die het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Je kan met meer dan 8 man online zijn, hangt een beetje af van hoe krachtig de server en de internet verbinding is. de admin hoeft niet online te zijn voor de rest om te spelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
In de xbox versie? Kan me niet voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:53:
Het lijkt mij leuk om Minecraft te kopen voor de Xbox, alleen zit ik nog met vraagstuk. Hoe zit het met de servers? Ik weet dat je met maximaal 8 personen in 1 wereld kan, maar moet degene die de wereld heeft aangemaakt ook online zijn? Of kan diegene andere 'admin' maken zodat hij niet online hoeft te zijn als er bijvoorbeeld twee zijn die in die wereld willen spelen?
Volgens mij moet er bij de Xbox versie wel een "host" on-line zijn.
Als die weg gaat uit de sessie wordt verbinding verbroken.
Weet het niet zeker maar dit was wat ik volgens mij had gelezen.

[ Voor 55% gewijzigd door Austin op 15-05-2012 09:26 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik doe woensdag mee, mn vriendin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Austin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:25:
[...]

Volgens mij moet er bij de Xbox versie wel een "host" on-line zijn.
Als die weg gaat uit de sessie wordt verbinding verbroken.
Weet het niet zeker maar dit was wat ik volgens mij had gelezen.
Heb zojuist een ander forum gevonden waar het antwoord stond, de host moet inderdaad online zijn en er komt waarschijnlijk geen verandering in. Thanks voor de antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Oh had helemaal gemist dat het om de xbox versie ging

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
lanerios schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:18:
Ik doe woensdag mee, mn vriendin ook.
Gezellig :) Hoe laat komt jou het beste uit?

Ik kan in princiepe de hele dag. Ik heb voor de rest nog geen commentaar gehad.

Ik denk dat 7 uur 's avonds voor iedereen het beste uitkomt, mochten er nog meerdere komen.

Het zal overigens geen ultra hardcore zijn morgen, maar gewoon hard difficulty vanilla SMP op de map die we met z'n 6en gespeeld hadden afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
[...]

Heb zojuist een ander forum gevonden waar het antwoord stond, de host moet inderdaad online zijn en er komt waarschijnlijk geen verandering in. Thanks voor de antwoorden ;)
Maar weet je zeker dat je het bvoor de xbox wilt hebben? Ik heb er zelf ook aan gedacht maar besefte me op tijd dat ik nog nooit een game had gespeeld die zo ontzettend veel voordelen haalde uit de modding community. Die maakt de game echt 100 keer beter en uitgebreider. Aangezien dat dus niet op de 360 kan was het voor mij geen goede keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik speel vrijwel altijd zonder mods en kan me daarmee prima vermaken. Hooguit een texture-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 19:11
Het grote voordeel van de XBOX360 versie is dat je zeker weet dat je niet met client mods/hacks te maken hebt zoals XRAY vision enzo.

Ik heb de XBOX versie niet aangeschaft aangezien een (in mijn optiek) te oude versie is geport, en ik me hoogstwaarschijnlijk ga ergeren aan zaken die tegenwoordig in de 1.2.5 versie zijn opgelost.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Wat gebeurt er woensdag nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Woensdag (niet echt een planning wanneer precies, dus ik maak er maar 7 uur 's avonds van) ga ik de server testen voor zaterdag en/of gaan we verder met de map van afgelopen zaterdag :P

Ik heb zojuist Bukkit + UH mod werkend. Ik zit nu in een gat te schuilen voor de nacht :P

Kortom, morgen 7 uur 's avonds stat server op y-ch.at online als test; kijken hoe het zit met lag en performance en hoe dat UH eigenlijk werkt. Ik zet 'm op ultra hardcore, maar als je gekickt wordt, ga ik uitzoeken hoe je weer terug erin kan :P (anders is het zo eenzaam)

Zaterdag avond (komende) om 7 uur gaan we met z'n allen een soort van wedstrijd doen op dezelfde server. Tenminste, dat is het idee.

[ Voor 64% gewijzigd door Gamebuster op 15-05-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Wasp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:56:
Het grote voordeel van de XBOX360 versie is dat je zeker weet dat je niet met client mods/hacks te maken hebt zoals XRAY vision enzo.
Ach ik kan mij daar niet aan storen misschien omdat veel servers daar toch al protectie tegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
woensdag wordt hem helaas niet, zaterdag wel! Wordt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik heb de server y-ch.at aangezet op ultra-hardcore als test voor zaterdag. Iedereen die het even wilt uitproberen is welkom.

Wanneer je dood gaat (en gekickt/gebant wordt) zal ik je weer erin laten.

edit: Klein probleempje, momentje...
edit2: Het lijkt nu te werken :)

Men kan buiten MC om contact met mij opnemen via mijn skype:
tobyhinloopen

Of e-mail:
toby at kutcomputers punt nl

Of dit topic

Edit 3:
Na serieus overleven was ik na 30 minuten al dood. :P

[ Voor 60% gewijzigd door Gamebuster op 16-05-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, heb wel weer zin in wat MC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Dat was wel 'ff geinig :P

Zaterdag 7 uur 's avonds UH "for real", zelfde instellingen tenzij iemand op- of aanmerkingen heeft. Geen respawns dus :P

Als iedereen dood is, gaan we voor een 2e ronde of laad ik een "normale" map. (die van afgelopen zaterdag)

[ Voor 68% gewijzigd door Gamebuster op 16-05-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Gaat het btw de zelfde map worden? :P
Gamebuster schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:48:
Dat was wel 'ff geinig :P

Zaterdag 7 uur 's avonds UH "for real", zelfde instellingen tenzij iemand op- of aanmerkingen heeft. Geen respawns dus :P

Als iedereen dood is, gaan we voor een 2e ronde of laad ik een "normale" map. (die van afgelopen zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Voor UH: Een opnieuw gegenereerde map, wel dezelfde grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Oke anders hadden we al een voordeel natuurlijk :D

Het was wel cool :P Tot zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Weet iemand wat er mis is met het Nederlandse Minecraft Forum?

[ Voor 5% gewijzigd door Tweska op 18-05-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 132% gewijzigd door ProfoundValue op 22-09-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Minecraft servers down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 06-10 10:41

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Same problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:46
Login server is down. De hele dag al helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Vanavond om 7 uur weer Ultra Hardcore. Ik ga nog 'ff wat eten, daarna snel mapje maken.

Tenminste Luvk, ik en mijn broertje zullen aanwezig zijn. Mijn broertje is 12jr en speelt het spel voor 3e/4e keer ofzo, dus die zal niet lang leven :P

De server zal y-ch.at zijn. Wanneer iedereen dood is (of na bepaalde tijd) start ik een 2e server en/of verander ik de map voor een "afterparty". Dit zal de map van afgelopen zaterdag zijn in een normale Vanilla server op hard difficulty.

Pagina: 1 ... 17 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers