Foojins MC server status: ONLINE
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Verwijderd
Wat zijn tegenwoordig populaire liftdesigns? Ik wilde in mijn nieuwe wereld met minecartliften in de weer, maar wellicht is er tegenwoordig een hip ontwerp dat ik gemist heb.
Ligt eraan. Vanilla? Want met Red Power 2 kan je nu fantastische designs maken met Frames.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:24:
Wat zijn tegenwoordig populaire liftdesigns? Ik wilde in mijn nieuwe wereld met minecartliften in de weer, maar wellicht is er tegenwoordig een hip ontwerp dat ik gemist heb.
Verwijderd
Altijd vanilla. Mods vind ik aardig, maar veel passen gewoon niet bij het gevoel dat Minecraft voor mij moet bieden.Jerry schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:58:
Ligt eraan. Vanilla? Want met Red Power 2 kan je nu fantastische designs maken met Frames.
Hij was echt wegpollie99 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:06:
[...]
Zie je nog wel de omranding van het block waar hij hoort te staan?
Heb dit al een keer eerder gehad, machines stonden er wel maar waren onzichtbaar.
Maar goed, heb een nieuwe gebouwd en ook een zooi van onderstaande solar panels. Ik weet alleen niet hoe ik ze moet gebruiken. Ik kan ze niet aansluiten op koperen kabel zoals de normale panels. Iemand?

Dat zijn Red Power 2 Solar Panels die werken alleen met Red Power machines en moet je linken met bluetricity wire.kbloem schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:45:
[...]
Hij was echt weg![]()
Maar goed, heb een nieuwe gebouwd en ook een zooi van onderstaande solar panels. Ik weet alleen niet hoe ik ze moet gebruiken. Ik kan ze niet aansluiten op koperen kabel zoals de normale panels. Iemand?
[afbeelding]
Ok, thanks...Jerry schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:03:
[...]
Dat zijn Red Power 2 Solar Panels die werken alleen met Red Power machines en moet je linken met bluetricity wire.
Rails maken is er ook niet makkelijker op geworden met tekkit zeg...
[ Voor 12% gewijzigd door Kenny_026 op 26-04-2012 15:15 ]
net mijn TBM af gemaakt. net 100 blokken geboord crasht minecraft, nu laat het voorste gedeelte niet meer. dan maar op nieuw beginnen met een iets efficiënter ontwerp.
D4NG3R bedankt om de NL server lijst van Minecraft erop te zetten.
http://minecraftserverlijst.nl
Hopelijk joint Tweakcraft de lijst ook snel!
http://minecraftserverlijst.nl
Hopelijk joint Tweakcraft de lijst ook snel!
Hey Allen,
Ik draai momenteel een SMP servertje voor vrienden maar ik zou het fijn vinden als er een timestamp in de logs zou zitten. Oftewel dat ik kan zien wie wanneer wat zegt en wat doet. Is het ook mogelijk om in de logs andere informatie te laten zien dan alleen de chat en connections?
Verder heb ik eigenlijk geen verstand van mods en draai gewoon Vanilla maar wil misschien wel gaan experimenteren met kleine mods voor bijv. de weersomstandigheden.
Moeten al mijn vrienden daarvoor hun client aanpassen of kan ik zoiets gewoon op de server zetten en wijst het zichzelf?
Alvast bedankt
Ik draai momenteel een SMP servertje voor vrienden maar ik zou het fijn vinden als er een timestamp in de logs zou zitten. Oftewel dat ik kan zien wie wanneer wat zegt en wat doet. Is het ook mogelijk om in de logs andere informatie te laten zien dan alleen de chat en connections?
Verder heb ik eigenlijk geen verstand van mods en draai gewoon Vanilla maar wil misschien wel gaan experimenteren met kleine mods voor bijv. de weersomstandigheden.
Moeten al mijn vrienden daarvoor hun client aanpassen of kan ik zoiets gewoon op de server zetten en wijst het zichzelf?
Alvast bedankt
ik zit er aan te denken om mijn pc te voorzien van w7 64bit. Levert dat veel voordelen tov 32bit in Minecraft?
Ale je bv nu 4 gig ram of meer in je pc hebt wel natuurlijk.
HOI.
Ik snap er niets van. De eerste gaat branden en de rest niet. Ook als ik ze alle acht verbind brand er maar eentje...

Mischien geeft dat ding niet genoeg prik? Probeer er eens een paar bij te hangen.
Solar panels kan je niet zo koppelen. Ze moeten allemaal in contact staan met een kabel. Gebruik hiervoor tin kabel, want die verliest geen stroom na 5 blokjeskbloem schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:36:
Ik snap er niets van. De eerste gaat branden en de rest niet. Ook als ik ze alle acht verbind brand er maar eentje...
[afbeelding]
Zoiets:

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 28-04-2012 17:11 ]
Heb een probleempje
Met een bepaalde server krijg ik sinds gisteren een leuke error, hij crashed me AMD driver
En tis alleen op die server
Iemand een idee?
Met een bepaalde server krijg ik sinds gisteren een leuke error, hij crashed me AMD driver
En tis alleen op die server

Iemand een idee?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Thanks man!Jerry schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:04:
[...]
Solar panels kan je niet zo koppelen. Ze moeten allemaal in contact staan met een kabel. Gebruik hiervoor tin kabel, want die verliest geen stroom na 5 blokjes.
Zoiets:
[afbeelding]
Ik had ze erachter wel met koper doorverbonden maar nu ik het met tin gedaan heb werkt het inderdaad
Coolkbloem schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:53:
[...]
Thanks man!
Ik had ze erachter wel met koper doorverbonden maar nu ik het met tin gedaan heb werkt het inderdaad
Dat is wel raar. Laat anders een screenshot zien van hoe het allemaal verbonden zit (kabels en mfe/batbox) dan kan ik even kijken wat er verkeerd verbonden zit.kbloem schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:43:
Het vreemde is dat ik met glasvezel hetzelfde probleem heb...
Ben ook begonnen met tekkit
Ben nu bezig met het computercraft gedeelte. Heel het huis gaat dan met domotica werken, lichten aan/uit, deuren op slot zetten to de quarries toe worden door een centrale computer beheerd.
alles met commandos's zoals "lights on" zal de lichten in het huis aanzetten.
Leuk spul allemaal
alles met commandos's zoals "lights on" zal de lichten in het huis aanzetten.
Leuk spul allemaal
Als ik het goed heb heeft de 64 Bit versie (inclusief java 64 bit, in combinatie met 32 bit java heeft het nog niet veel meer nut.) meer geheugen om naar minecraft te sturen.kbloem schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:43:
ik zit er aan te denken om mijn pc te voorzien van w7 64bit. Levert dat veel voordelen tov 32bit in Minecraft?
De 32 bit java kan maximaal 2gb geheugen aansturen naar minecraft, terwijl de 64 bit windows meer geheugen kan allocaten.
Zo zie je ook staan bij je render distance ingame dat 'far' aan te bevelen is voor 64 bit java, vanwege de limiet aan geheugen wat gebruikt kan worden.
Zelf had ik op mijn laptop (4gb geheugen, 1gb GPU) constant de java crash met de mededeling: allocate more memory.
32 bit java eraf gegooid, 64 erop en nooit meer last van gehad.
Voor degene die mobspawners willen bouwen kwam ik deze video tegen. Hier wordt goed uitgelegd hoe mob spawning enzo werkt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Had iemand hier al eens gehoord van FortressCraft? Ik kwam een nieuws item tegen op FOK.
Ik heb me meer dan eens afgevraagd hoe Minecraft zich zou ontwikkelen in de handen van een echte game ontwikkelaar, inplaats van een hobby bob zoals Notch. Vooral de engine van FortressCraft is ongeloofelijk om te zien in verhouding tot die van Minecraft. Als ik zie hoe snel en goed er ontwikkeld wordt door hen, en de slakken gang waarmee Minecraft voort kruipt denk ik dat Minecraft snel overschaduwd zal worden door vergelijkbare games van andere ontwikkelaars.
Ergens hoop ik dat het Notch aanspoort de ontwikkeling van minecraft serieuzer aan te pakken, maar ik vrees dat dat niet zal gebeuren.
Ik heb me meer dan eens afgevraagd hoe Minecraft zich zou ontwikkelen in de handen van een echte game ontwikkelaar, inplaats van een hobby bob zoals Notch. Vooral de engine van FortressCraft is ongeloofelijk om te zien in verhouding tot die van Minecraft. Als ik zie hoe snel en goed er ontwikkeld wordt door hen, en de slakken gang waarmee Minecraft voort kruipt denk ik dat Minecraft snel overschaduwd zal worden door vergelijkbare games van andere ontwikkelaars.
Ergens hoop ik dat het Notch aanspoort de ontwikkeling van minecraft serieuzer aan te pakken, maar ik vrees dat dat niet zal gebeuren.
Wel eens van Fortresscraft gehoord van wat ik zie is het MC met een andere engine, waardoor het er wat "mooier" uitziet.
Voor zover ik weet doet Notch zelf nog maar heel weinig met MC zelf veel werk wordt door Jeb gedaan.
Voor zover ik weet doet Notch zelf nog maar heel weinig met MC zelf veel werk wordt door Jeb gedaan.
Jep, duidelijk te merken dat je al tijden geen minecraft hebt gespeeld. Notch zit er al tijden niet meer. Het is nu in handen van Jeb, die op redelijk hoog tempo er nieuwe snapshots en updates uit gooit.Seth_Chaos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:25:
Had iemand hier al eens gehoord van FortressCraft? Ik kwam een nieuws item tegen op FOK.
Vind ik toch weer jammer weer, zelfs hier zijn ze "OMG minecraft gaat dood, X is DE NIEUWE MINECRAFT"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zijn er hier mensen die de "Minecraft Ultra Hardcore" mod al bekeken hebben?
Kom er de laatste tijd steeds meer filmpjes van tegen op youtube en lijkt me wel een leuke mod om te spelen, alleen denken de meeste van mijn vrienden daar anders over
YouTube: MindCrack Ultra Hardcore - S5E01 - Lag -> Hier kan je het eens bekijken
Korte uitleg voor de mensen die geen zin hebben in filmpjes of niet de mogelijkheid hebben om het te bekijken.
Het is eigenlijk gewoon een custom map , waarin je met 4 of 8 of 12 etc etc mensen tegen elkaar (free for all of in team verband) moet vechten om te overleven. Kleine toevoeging is het feit dat je geen hp meer kan bijkrijgen buiten door een goude appel te eten of door het gebruiken van potions. Hierdoor word het overleven natuurlijk extra moeilijk en moet je toch op een iets andere manier spelen dan hoe je standaard speelt in survival.
Heb alle voorgaande seizoenen bekeken tot nu toe en het ziet er echt goed uit en het is zeer leuk om naar te kijken
Kom er de laatste tijd steeds meer filmpjes van tegen op youtube en lijkt me wel een leuke mod om te spelen, alleen denken de meeste van mijn vrienden daar anders over
YouTube: MindCrack Ultra Hardcore - S5E01 - Lag -> Hier kan je het eens bekijken
Korte uitleg voor de mensen die geen zin hebben in filmpjes of niet de mogelijkheid hebben om het te bekijken.
Het is eigenlijk gewoon een custom map , waarin je met 4 of 8 of 12 etc etc mensen tegen elkaar (free for all of in team verband) moet vechten om te overleven. Kleine toevoeging is het feit dat je geen hp meer kan bijkrijgen buiten door een goude appel te eten of door het gebruiken van potions. Hierdoor word het overleven natuurlijk extra moeilijk en moet je toch op een iets andere manier spelen dan hoe je standaard speelt in survival.
Heb alle voorgaande seizoenen bekeken tot nu toe en het ziet er echt goed uit en het is zeer leuk om naar te kijken
Klinkt leuk
Vanavond maar even kijken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Seth_Chaos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:25:
Bedoel je dat ze hier op tweakers al roepen Minecraft is dood??? Want dat heb ik nog niet gezien. Het is natuurlijk onzin dat Minecraft dood gaat gezien het nog steeds (op dit moment) de beste blok-bouw-survival-multiplayer-game (of wat het genre ook is).lanerios schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:45:
[...]
Jep, duidelijk te merken dat je al tijden geen minecraft hebt gespeeld. Notch zit er al tijden niet meer. Het is nu in handen van Jeb, die op redelijk hoog tempo er nieuwe snapshots en updates uit gooit.
Vind ik toch weer jammer weer, zelfs hier zijn ze "OMG minecraft gaat dood, X is DE NIEUWE MINECRAFT"
Echt, wat wel zo is, en hierin heeft Seth_Chaos helemaal gelijk, is dat Minecraft erg langzaam ontwikkeld wordt. Ja, Jeb komt sneller met updates maar laten we eerlijk zijn, wat krijgen we er nu voor? Bug fixes, enkele blokken en soms een nieuwe mob.
Maar als we nu naar Minecraft als game kijken is het niet veel bijzonder.
- We hebben random werelden maar ondergronds is alles hetzelfde waar je ook graaft.
- Boven de grond hebben we vele verschillende biomes die niks bijzonders geven, allemaal dezelfde mobs hebben (of jungle na) en enkel een andere achtergrond zijn.
- The End voelt nog als een aangeplakte wereld.
- Combat is eentonig en wordt gemakkelijker na mate je betere gear hebt.
- NPC villages zijn ook zo'n aangeplakt iets zonder functie.
Als ik Minecraft kon maken, of een "kloon" game dan zou ik de volgende dingen toevoegen:
- Meer mobs, waarbij sterkere mobs spawnen na mate je beter wapens/armor krijgt.
- Biomes krijgen doel, worden uitdagender, eigen mobs, gevaren en grondstoffen.
- Combat varieren, meer wapens met eigen plus en minpunten.
- Game opbouw, je begint met weinig (houten items) en je kan weinig. Langzaam vind je betere items om betere blokken te maken om zo langzaam door het spel te kunnen. Nu kan je binnen 15 min diamant vinden.
- Ondergrondse uitdagingen en biomes.
- Meer gameplay elementen door bijvoorbeeld Villages uit te kunnen bouwen, handelen, etc of farmen uitbreiden / variëren.
Dan sluit ik deze post af met het volgende.
Minecraft is voor mij de meest toffe game ooit! Voor 10 euro heb ik nog nooit zoveel plezier uit een spel gehaald.
Echter, voelt Minecraft als een concept met zo gigantisch veel potentie welke door Notch/Mojang niet benut wordt. Het is een canvas, een doek welke nog bijna onbeschilderd is en ik wou dat ik hem kon beschilderen. OMFG wat wou ik dat ik een Minecraft "kloon" met mijn ideeën kon maken.
Dus ja, Minecraft zo zeer zeker overschaduwt kunnen worden door een andere ontwikkelaar die een Minecraft "kloon" maakt. Al zie ik dat nog niet snel gebeuren. En kloon moet je niet heel letterlijk nemen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mwa, ik denk dat Minecraft juist zo succesvol is geworden dankzij de laagdrempelige gameplay. Op het moment dat minecraft een diversere en complexere gameplay gaat krijgen sluit je mensen af en verkleinje de doelgroep.
Ik ben tevreden met vanilla minecraft, survival zonder monsters. De eenvoucige reden hiervoor is omdat ik niet meer nodig heb. De Tekkit mods lijken mij al te complex en zorgen ervoor dat ik moet gaan denken terwijl ik minecraft als redelijk brainless ontspanningsdoel heb. Ik wil geen mobs omdat die mij storen in het creative aspect. Als minecraft complexer was zou ik al snel zijn afgeschrikt om het te spelen.
Natuurlijk ben ik van mening dat minecraft altijd verbeterd kan worden, ook met de features van Dreanor. Echter denk ik dat het instellingen scherm bij [Options] en het genereren van een nieuwe wereld dan ook voorzien moet worden met de nodige mogelijkheden om de complexiteit van de gameplay te bepalen.
Soms wil je alleen maar met je blokkendoos spelen.
Ik ben tevreden met vanilla minecraft, survival zonder monsters. De eenvoucige reden hiervoor is omdat ik niet meer nodig heb. De Tekkit mods lijken mij al te complex en zorgen ervoor dat ik moet gaan denken terwijl ik minecraft als redelijk brainless ontspanningsdoel heb. Ik wil geen mobs omdat die mij storen in het creative aspect. Als minecraft complexer was zou ik al snel zijn afgeschrikt om het te spelen.
Natuurlijk ben ik van mening dat minecraft altijd verbeterd kan worden, ook met de features van Dreanor. Echter denk ik dat het instellingen scherm bij [Options] en het genereren van een nieuwe wereld dan ook voorzien moet worden met de nodige mogelijkheden om de complexiteit van de gameplay te bepalen.
Soms wil je alleen maar met je blokkendoos spelen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik zou ook wat meer met het leveling systeem doen. Bijvoorbeeld dat bepaalde monsters alleen in biome X voorkomen, maar dat ie dan alleen kans maakt als je level X bent. Bijv de jungle als je daar wilde katten enzo instopt die je ook aanvallen. Als je dan een bepaald level hebt kun je deze wilde katten verslaan. Anders is het verstandiger om om deze jungle heen te reizen.Dreanor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:21:
Als ik Minecraft kon maken, of een "kloon" game dan zou ik de volgende dingen toevoegen:
- Meer mobs, waarbij sterkere mobs spawnen na mate je beter wapens/armor krijgt.
- Biomes krijgen doel, worden uitdagender, eigen mobs, gevaren en grondstoffen.
- Combat varieren, meer wapens met eigen plus en minpunten.
- Game opbouw, je begint met weinig (houten items) en je kan weinig. Langzaam vind je betere items om betere blokken te maken om zo langzaam door het spel te kunnen. Nu kan je binnen 15 min diamant vinden.
- Ondergrondse uitdagingen en biomes.
- Meer gameplay elementen door bijvoorbeeld Villages uit te kunnen bouwen, handelen, etc of farmen uitbreiden / variëren.
Ik zou ook wel iets zien waarin elke biome iets speciaals heeft. De jungle zou bijvoorbeeld gegenereerde jungletempels kunnen hebben. De mushroom biome zou wilde kabouter stammen ofzo kunnen hebben. Zodat je ook echt iets hebt waar je voor kunt vechten. Een leuk voorbeeld is de goblin mod.
Ik zou ook nog wel een adventure mode willen zien waar je quests kan oppakken in de villages. Quests als dood skeletons en breng 20 arrows naar de archery. Bouw een muur om het dorp binnen 3 ingame dagen om de invasie van zombies te kunnen overleven. Breng 15 koeienhuiden naar kleermaker. Vang 6 kippen. Dat soort dingen. Of bouw een huis voor de Blacksmith en die beloont je dan met een iron sword ofzo.
Voor de rest ga met bovenstaande in je post mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 03-05-2012 11:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Denk inderdaad dat de "simpelheid" het zo leuk maakt.
Het hele voedselgedoe waren ook veel mensen niet echt blij mee.
Je kan dan beter een hoop opties inbouwen die je dan zoals Auredium al zegt kan selecteren bij het maken van een nieuwe wereld.
Het idee om bepaalde resources of extras in specifieke biome te stoppen zie ik dan weer wel zitten.
Het hele voedselgedoe waren ook veel mensen niet echt blij mee.
Je kan dan beter een hoop opties inbouwen die je dan zoals Auredium al zegt kan selecteren bij het maken van een nieuwe wereld.
Het idee om bepaalde resources of extras in specifieke biome te stoppen zie ik dan weer wel zitten.
Klopt, dat bedoel ik ook met biomes een doel geven, eigen mobs en gevaren.Zeror schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:48:
[...]
Ik zou ook wat meer met het leveling systeem doen. Bijvoorbeeld dat bepaalde monsters alleen in biome X voorkomen, maar dat ie dan alleen kans maakt als je level X bent. Bijv de jungle als je daar wilde katten enzo instopt die je ook aanvallen. Als je dan een bepaald level hebt kun je deze wilde katten verslaan. Anders is het verstandiger om om deze jungle heen te reizen.
Ik zou ook wel iets zien waarin elke biome iets speciaals heeft. De jungle zou bijvoorbeeld gegenereerde jungletempels kunnen hebben. De mushroom biome zou wilde kabouter stammen ofzo kunnen hebben. Zodat je ook echt iets hebt waar je voor kunt vechten. Een leuk voorbeeld is de goblin mod.
Voor de rest ga met bovenstaande in je post mee.
Dit lijkt me wel enorm gaaf om een keer te doen met een stuk of 8 mensen en dan tijden afspreken waarop de server open gaat en sluit zodat iedereen altijd online is.PietjeP89 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:10:
Dat zou ik best wel eens willen doenPietjeP89 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:10:
sudo apt-get rekt
Ultra Hardcore lijkt mij ook wel tof!

Iemand toevallig nog op zoek naar een goede server+community?
Zarkov.net is een server waar ik 1,5 jaar geleden ben begonnen. Nooit meer weg gegaan eigenlijk.
Tegenwoordig hebben we zelfs een aantal andere servers lopen naast minecraft (minecraft trok niet een 30% van onze 24GB RAM, 20GHz , 2TB memory and 15TB bandwith server) zoal Half life 2, Garys Mod en TF classic.
Echt een aanrader van mijn kant.
www.zarkov.net
Zarkov.net is een server waar ik 1,5 jaar geleden ben begonnen. Nooit meer weg gegaan eigenlijk.
Tegenwoordig hebben we zelfs een aantal andere servers lopen naast minecraft (minecraft trok niet een 30% van onze 24GB RAM, 20GHz , 2TB memory and 15TB bandwith server) zoal Half life 2, Garys Mod en TF classic.
Echt een aanrader van mijn kant.
www.zarkov.net
[ Voor 6% gewijzigd door Poel13 op 03-05-2012 13:44 ]
Ja je zou dit best allemaal samen moeten doen , een uurtje of 2-3 moet je toch vrij maken. Als je mensen off en online gaat laten komen word het al moeilijk om het eerlijk te houden natuurlijkDrFlash schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:05:
[...]
Dit lijkt me wel enorm gaaf om een keer te doen met een stuk of 8 mensen en dan tijden afspreken waarop de server open gaat en sluit zodat iedereen altijd online is.
Heb zelf ook wel intresse om dit met een paar mensen te doen , alleen een servertje vinden om het op te draaien is misschien niet het makkelijkste. Ik draai hier thuis wel een server voor 2-3 mensen die nu niet meer gebruikt word maar men minecraft server kennis is niet echt groot
Verwijderd
Foojins server DOWN
Lemmingcraft DOWN
LemmingTTD UP
Foojins server en lemmingcraft worden nu samengebracht tot een geheel, dit gaat een paar uur duren!
Lemmingcraft DOWN
LemmingTTD UP
Foojins server en lemmingcraft worden nu samengebracht tot een geheel, dit gaat een paar uur duren!
Zoo.. Ben een nieuwe wereld begonnen en zit nu alles op de 'legit' manier te doen.. Dus niks spawnen of editten 
Tis eens wat anders natuurlijk, ben bezig met de "Mobs on Demand " mob spawner te bouwen , hele onderneming ^^
Hoe verzamelen de meeste mensen hier diamonds? Ik ben nu gewoon op de juiste hoogte een gigantische tunnel beginnen te graven maar heb het gevoel dat ik er net altijd naast zit want zo gek veel kom ik er niet tegen
Een paar bestaande caves tegen gekomen maar die gaan allemaal omhoog en daar zit nergens diamond in, wel hopen coal/iron/gold.
Gister avond (meer nacht maar kom) een slime gebied afgezet , ben eens benieuwd of er straks wat in te vinden is of dat al het werk voor niks is
Tis eens wat anders natuurlijk, ben bezig met de "Mobs on Demand " mob spawner te bouwen , hele onderneming ^^
Hoe verzamelen de meeste mensen hier diamonds? Ik ben nu gewoon op de juiste hoogte een gigantische tunnel beginnen te graven maar heb het gevoel dat ik er net altijd naast zit want zo gek veel kom ik er niet tegen
Een paar bestaande caves tegen gekomen maar die gaan allemaal omhoog en daar zit nergens diamond in, wel hopen coal/iron/gold.
Gister avond (meer nacht maar kom) een slime gebied afgezet , ben eens benieuwd of er straks wat in te vinden is of dat al het werk voor niks is
tweakcraft.net doet flauw
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Lijkt me zeker leuk om zoiets op te zetten, heb alleen ervaring met bukkit en volgens mij is die mod geen bukkit pluginPietjeP89 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:35:
[...]
Ja je zou dit best allemaal samen moeten doen , een uurtje of 2-3 moet je toch vrij maken. Als je mensen off en online gaat laten komen word het al moeilijk om het eerlijk te houden natuurlijk
Heb zelf ook wel intresse om dit met een paar mensen te doen , alleen een servertje vinden om het op te draaien is misschien niet het makkelijkste. Ik draai hier thuis wel een server voor 2-3 mensen die nu niet meer gebruikt word maar men minecraft server kennis is niet echt groot
FixedVerwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:38:
Foojins server DOWN
Lemmingcraft DOWN
LemmingTTD UP
Foojins server en lemmingcraft worden nu samengebracht tot een geheel, dit gaat een paar uur dagen duren!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Verwijderd
Tja....
Veel tijd nodig... dat ikke dus niet hebben xD
Maar ik ben nu lokaal testserver aan het draaie
Verwijderd
S5? Het gaat hard, meteen kijken!PietjeP89 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:10:
Ja het is vrij vlot aan het lopen
Ik moet zeggen dat de FFA's leuker zijn om te kijken. Simpelweg omdat iedereen veel gespannener speelt en klinkt en risico's nemen ook meteen het einde kan betekenen.PietjeP89 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:26:
[...]
Ja het is vrij vlot aan het lopenEr zitten ook seizoenen tussen waar ze in team vorm spelen, ook zeer leuk om te kijken
sudo apt-get rekt
Zo, de projectMC server (ip: mc.projectmc.nl) heeft een nieuwe map 
Ik denk ik meld het hier even voor als mensen interesse hebben, iedereen is welkom!
Meer info over de nieuwe map (bugs ed) worden hier gepost: http://projectmc.nl/forum/index.php?topic=798
Ik denk ik meld het hier even voor als mensen interesse hebben, iedereen is welkom!
Meer info over de nieuwe map (bugs ed) worden hier gepost: http://projectmc.nl/forum/index.php?topic=798
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
Tot nu toe vind ik S4 het leukst. S3 begon heel interessant
Overigens had iemand hier iets gezegd over een combo van Ultra Hardcore en Tekkit, maar hoe zou zoiets werken? Van wat ik over Tekkit lees (ik moet het nog steeds proberen) is het niet echt op PVP gericht.
spoiler:
en nu in S5 en de momenten waarbij de spelers elkaar tegenkwamen waren stuk voor stuk briljant maar de map was gewoon te groot waardoor zulke moment veel te zeldzaam waren
spoiler:
zie je dat weer gebeuren, met commentaar van de spelers zoals: ,,Ik loop nu al 3 dagen maar ik heb nog geen enkel teken van leven gezien."
Overigens had iemand hier iets gezegd over een combo van Ultra Hardcore en Tekkit, maar hoe zou zoiets werken? Van wat ik over Tekkit lees (ik moet het nog steeds proberen) is het niet echt op PVP gericht.
Pfff...toch nog veel geminecraft dit weekend, mede doorhet slechte weer op bevrijdaingsdag. Ik ben bezig een klein kasteeltje aan het bouwen uit stone bricks. Het is zo goed als af, nog een klein beetje werk. Daarna ga ik me focussen op het verre gedeelte van mijn optrekje. Ik moet nog een hoop pinetree's slopen aan die kant om 'de muur' af te maken daar. Dat zou niet zo heel veel werk moeten opleveren. Ik vermoed dat het jungle gedeelte het meeste werk gaat opleveren.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Tsja, dat is het moeilijke van de Ultra Hardcore PvP game. Hoe balanceer je de map dat men en voldoende afstand hebben om te kunnen mijnen maar niet teveel om elkaar tegen te komen.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:24:
Tot nu toe vind ik S4 het leukst. S3 begon heel interessantspoiler:en nu in S5en de momenten waarbij de spelers elkaar tegenkwamen waren stuk voor stuk briljant maar de map was gewoon te groot waardoor zulke moment veel te zeldzaam warenspoiler:zie je dat weer gebeuren, met commentaar van de spelers zoals: ,,Ik loop nu al 3 dagen maar ik heb nog geen enkel teken van leven gezien."
Wat ze zouden kunnen doen is dat ze in de wereld of verschillende locaties pilaren spawnen en afspreken op dag drie/vijf binnen een "x" afstand van een van die pilaren moeten blijven en na nog wat dagen binnen een straal "x" van midden. Ofzo.
Volgen jullie de Ultra Hardcore trouwens één iemand of meerdere? Ik volg voornamelijk Ethos en bekijk af en toe afleveringen van andere als ze interessant blijken. Of enkel de kills van andere als Ethos er niks mee te maken had (wat vaak gebeurt btw).
Maar man man man wat moet Ethos leren zijn inventory te managen zeg. Zo vaak dat hij met stone wapens/tools rondloopt op de hotbar, terwijl hij ijzeren bij zich heeft. In bijna elk seizoen doet hij dat ...
Ik probeer de fimpjes van iedereen te kijken, wordt naar mate de serie verder loopt ook steeds makkelijker aangezien er minder zijn :-)Dreanor schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:04:
[...]
Volgen jullie de Ultra Hardcore trouwens één iemand of meerdere? Ik volg voornamelijk Ethos en bekijk af en toe afleveringen van andere als ze interessant blijken. Of enkel de kills van andere als Ethos er niks mee te maken had (wat vaak gebeurt btw).
Ik wil een server opzetten voor ultra hardcore, moet voor dit weekend wel lukken, zou dan gaan om een server voor 8 man, op een 1500x1500 map (moet groot genoeg zijn denk ik). Moet nog even een map genereren, en afsluiten en uiteraard moeten er spawnpoints gedefinieerd worden. Zat te denken om het zaterdag vanaf 2 uur te doen. iemand iedeen?
Sure, ik join wel. Klinkt wel leuk haha
S3? S4? S5?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik zou ook wel mee willen doen alleen moet ik op zaterdag telkens werken 
Volgens mij kan je hun map wel afhalen, omdat de voorwaarden om potions en een goude appel te maken zijn ook anders dan de standaard voorwaarden
Ergens is het wel jammer dat ze elkaar zo weinig tegenkomen maar als je wat pech hebt en je komt vroeg een skeletje tegen dan ben je blij als je wat langer de tijd hebt om health terug te krijgen
Volgens mij kan je hun map wel afhalen, omdat de voorwaarden om potions en een goude appel te maken zijn ook anders dan de standaard voorwaarden
Ergens is het wel jammer dat ze elkaar zo weinig tegenkomen maar als je wat pech hebt en je komt vroeg een skeletje tegen dan ben je blij als je wat langer de tijd hebt om health terug te krijgen
Van wat ik van die filmpjes zie is er elk epi (dus elke 30 min) wel iemand iemand anders tegengekomen.PietjeP89 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:10:
Wat is het precies? "Ultra hardcore" googlen komt uit op een feature dat je premium status ontnomen wordt bij dood gaanDrFlash schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Ik probeer de fimpjes van iedereen te kijken, wordt naar mate de serie verder loopt ook steeds makkelijker aangezien er minder zijn :-)
Ik wil een server opzetten voor ultra hardcore, moet voor dit weekend wel lukken, zou dan gaan om een server voor 8 man, op een 1500x1500 map (moet groot genoeg zijn denk ik). Moet nog even een map genereren, en afsluiten en uiteraard moeten er spawnpoints gedefinieerd worden. Zat te denken om het zaterdag vanaf 2 uur te doen. iemand iedeen?
Werkt ongeveer als volgt:
je wordt met een aantal spelers in een map gedonderd, je verbind allemaal tegelijk en krijgt verschillende spanpunten. De map is een afgesloten gebied van bijv 1500x1500 of 2000x2000 aangaande van het aantal spelers.
Je begint met vol leven, het enige probleem is dat je leven niet automatisch weer terug naar vol loopt, schade is schade en kan je alleen restoren met golden apple.
Het spel is afgelopen als er maar 1 speler over is, idee van de game is dus je tegenstanders proberen kapot te maken dmv wapens, traps verzin het maar.
je wordt met een aantal spelers in een map gedonderd, je verbind allemaal tegelijk en krijgt verschillende spanpunten. De map is een afgesloten gebied van bijv 1500x1500 of 2000x2000 aangaande van het aantal spelers.
Je begint met vol leven, het enige probleem is dat je leven niet automatisch weer terug naar vol loopt, schade is schade en kan je alleen restoren met golden apple.
Het spel is afgelopen als er maar 1 speler over is, idee van de game is dus je tegenstanders proberen kapot te maken dmv wapens, traps verzin het maar.
Klinkt leuk. Zaterdag om 2 uur zal ik er zijn.
Zijn er friendly/hostile mobs? Kan je gewoon alles craften? Wat doe je tegen gevallen dat men gewoon gaat "campen"? Hoe vind je elkaar? Begin je nog met extra resources? Hoe zit het met honger? Zijn er nog extra regels? (of: is er ergens meer info?)
Ik heb een prima game systeem en kan fraps eventueel erbij draaien. Ik denk dat we een leuke video kunnen maken als we allemaal skype/teamspeak + fraps gaan gebruiken.
Zijn er friendly/hostile mobs? Kan je gewoon alles craften? Wat doe je tegen gevallen dat men gewoon gaat "campen"? Hoe vind je elkaar? Begin je nog met extra resources? Hoe zit het met honger? Zijn er nog extra regels? (of: is er ergens meer info?)
Ik heb een prima game systeem en kan fraps eventueel erbij draaien. Ik denk dat we een leuke video kunnen maken als we allemaal skype/teamspeak + fraps gaan gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 07-05-2012 16:07 ]
Er zijn nog wel meer regels (ken ze zelf ook allemaal niet)Gamebuster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:06:
maar voor zover ik gezien heb.
ja er zjin mobs, ja je kan alles craften, is in principe gewoon een vanilla client/server.
Campen en "stripminen" zijn niet toegestaan. Honger werkt als normaal
*edit* heb een mod gevonden die alles voor je kan regelen:
http://www.curse.com/server-mods/minecraft/ultra-hardcore
[ Voor 9% gewijzigd door DrFlash op 07-05-2012 16:11 ]
Verwijderd
Waarom is stipmining verboden? Je maakt jezelf ontzettend zichtbaar voor anderen en dus een target. Lijkt me een onderdeel van het spelletje.
Standaard regel van Ultra Hardcore. Geen stripmining, puur omdat het niet leuk speelt en dan uren kan duren voordat je iemand ziet.
met stripmining maak je jezelf niet zichtbaar aangezien het onder de grond is, het is de bedoeling dat je min of meer in de bestaande caves blijft zodat je dus wel zichtbaar bent, en niet 1x2 gangetjes aan het graven ben.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
Waarom is stipmining verboden? Je maakt jezelf ontzettend zichtbaar voor anderen en dus een target. Lijkt me een onderdeel van het spelletje.
Verwijderd
1x2 klinkt sowieso niet als stripmining, dat gaat meer om grote blokken.DrFlash schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:18:
met stripmining maak je jezelf niet zichtbaar aangezien het onder de grond is, het is de bedoeling dat je min of meer in de bestaande caves blijft zodat je dus wel zichtbaar bent, en niet 1x2 gangetjes aan het graven ben.
Volgens mij om de volgende redenen:Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
1. Je bent juist onzichtbaar. Je kan met shift ingedrukt ergens diep onder de grond aan de rand van de map ongestoord en onzichtbaar mijnen. Reken maar dat je dan erg moeilijk te vinden bent.
2. Je hebt geen last van mobs. Gezien je jou eigen tunnels graaft en direct goed verlicht.
3. Gemakkelijk iron, gold en diamonds vinden. Ondanks dat het saai is is stripmijnen nog de beste manier om alle Ores te vinden.
Verwijderd
Het gaat dus eigenlijk niet om stripmining, maar over minen in het algemeen. Je mag alleen een beetje grondstoffen aan het oppervlak uithakken. Dat zou je strikt genomen mining kunnen noemen, maar valt traditioneel natuurlijk niet echt onder die catagorie.
Dus je leven vult gewoon niet bij als je honger-meter vol is?
En (health)potions? Ook onbruikbaar? Al moet je dan wel naar de Nether, waarvan ik denk dat-ie uitgeschakeld is.
Hoe zit het met nacht? Ik ga echt niet buiten rondlopen in de nacht
Dan duik ik een grot in of ga kamperen in een huisje.
En (health)potions? Ook onbruikbaar? Al moet je dan wel naar de Nether, waarvan ik denk dat-ie uitgeschakeld is.
Hoe zit het met nacht? Ik ga echt niet buiten rondlopen in de nacht
[ Voor 78% gewijzigd door Gamebuster op 07-05-2012 16:30 ]
healthpotions kan je geen ingredienten voor krijgen :-) ghasts droppen nu gold ingots zodat je golden apples kan maken. wat je snachts doet moet je zelf weten, een huisje ofzo maken is ook niet verboden, op zich door grotten lopen ook niet, dat zijn dus allemaal dingen die je snachts kan doen, echter de vraag is of het wel echt veiliger is. mobs spawnen natuurlijk ook gewoon in grotten :-)Gamebuster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:28:
Hoe zit het met nacht? Ik ga echt niet buiten rondlopen in de nachtDan duik ik een grot in of ga kamperen in een huisje.
Lijkt me ook leuk om mee te doen. Beetje uitdaging vergeleken met het normale minecraft.
http://www.minecraftforum...3-125-xxxhardcorexxx-mod/
Hier staat dat ik mijn client .jar moet wijzigen voor de mod. Klopt dat nog?
Ik neem aan dat de server tijdig online gaat zodat iedereen's client er klaar voor is en we niet uur moeten wachten tot iedereen goede versie e.d. heeft
Ik neem aan dat de server tijdig online gaat zodat iedereen's client er klaar voor is en we niet uur moeten wachten tot iedereen goede versie e.d. heeft
[ Voor 72% gewijzigd door Gamebuster op 07-05-2012 17:04 ]
Dat is niet de mod die ik zal gaan gebruiken, de mod die ik wil gebruiken vereist van jou een vanilla minecraft.Gamebuster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:50:
http://www.minecraftforum...3-125-xxxhardcorexxx-mod/
Verwijderd
Nee, Doc dan. Loopt een hele aflevering met een ijzeren helm in zijn inventory rond voordat ie er aan denkt om hem op te zettenDreanor schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:04:
Maar man man man wat moet Ethos leren zijn inventory te managen zeg. Zo vaak dat hij met stone wapens/tools rondloopt op de hotbar, terwijl hij ijzeren bij zich heeft. In bijna elk seizoen doet hij dat ...
Je health regenereert niet meer. Het enige effect wat het volhouden van je hunger doet is dat je niet sterft van de verhongering. Health potions werken nog wel maar daar heb je meloenen, netherwart en een blaze rod voor nodig, en die verkrijgen is in Ultra Hardcore echt levensgevaarlijk.Gamebuster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:28:
Hoe zit het met nacht? Ik ga echt niet buiten rondlopen in de nachtDan duik ik een grot in of ga kamperen in een huisje.
Over het algemeen geldt dat je overdags reist en naar anderen zoekt, en 's nachts de grotten induikt voor grondstoffen.
Health potions zijn wel degelijk beschikbaar, wat jij bedoelt zijn regeneration potions en die kunnen idd niet gemaakt worden.in Ultra Hardcore. En tsja, je kunt stilzitten 's nachts maar terwijl je dan wacht op de dageraad zijn de andere spelers bezig om zich te bewapenenDrFlash schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:35:
[...]
healthpotions kan je geen ingredienten voor krijgen :-) ghasts droppen nu gold ingots zodat je golden apples kan maken. wat je snachts doet moet je zelf weten, een huisje ofzo maken is ook niet verboden, op zich door grotten lopen ook niet, dat zijn dus allemaal dingen die je snachts kan doen, echter de vraag is of het wel echt veiliger is. mobs spawnen natuurlijk ook gewoon in grotten :-)
Verwijderd
LemmFoo is nu online op lemmingcraft.org
Morgen komt de survival gedeelte(voorheen foojins mc server)
Hooray!
Morgen komt de survival gedeelte(voorheen foojins mc server)
Hooray!
Die regel van het minen zit er vooral in zodat je bestaande grotten moet gaan zoeken, hierin spawnen meer mobs = meer gevaar om leven te verliezen , gewoon omdat overleven het belangrijkste is
Hoop dat er ook nog ergens een datum/tijdstip later op een avond geplant kan worden voor de mensen die op zaterdag middag geen vrij hebben *Kuch Kuch*
Hoop dat er ook nog ergens een datum/tijdstip later op een avond geplant kan worden voor de mensen die op zaterdag middag geen vrij hebben *Kuch Kuch*
Het kan zijn dat ik het later wil doen, zal dan vanaf 7 uur pm worden ivm avondeten etc. dat moet te halen zijn. voorlopig alleen gereageert:
lanerios
PietjeP89 (werkt overdags)
ik zal zelf ook wel mee doen, maar dan hebben we nog maar 3 mensen.
lanerios
ik kan de hele dag, zolang ik maar vooraf weet wanneer.
Ziet er leuk uit, wat is trouwens de seed van die map ? ziet er wel goed uit!Mattie112 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:13:
Zo, de projectMC server (ip: mc.projectmc.nl) heeft een nieuwe map
Waar zou minecraft meer baat bij hebben? Dualcore of Quadcore? Ik wil een nieuw systeempje bestellen zo goedkoop mogelijk met 8GB ram alleen twijfel nu over een rappere dualcore of een verouderde quadcore...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Rappe dualcore, aangezien hij maar 1 core kan benutten. Dus een CPU die zo snel mogelijk is op 1 core.Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:43:
Waar zou minecraft meer baat bij hebben? Dualcore of Quadcore? Ik wil een nieuw systeempje bestellen zo goedkoop mogelijk met 8GB ram alleen twijfel nu over een rappere dualcore of een verouderde quadcore...
Ook met 64 bits?NL-RaVeR schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:44:
[...]
Rappe dualcore, aangezien hij maar 1 core kan benutten. Dus een CPU die zo snel mogelijk is op 1 core.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Minecraft heeft betere performance in een 64bit JRE, inderdaad.
Waarom 8GB ram overigens? "Gewoon omdat het kan"?
[ Voor 30% gewijzigd door Gamebuster op 08-05-2012 11:51 ]
Kost toch geen fuck. verschil tussen 4 en 8GB is 10 euro.Gamebuster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:50:
Minecraft heeft betere performance in een 64bit JRE, inderdaad.
Ik heb nog 4GB in mijn systeem dat me ooit bijna 200 euro had gekost... Kost echt geen drol meer tegenwoordig dan
Maarja, 4GB is ruim voldoende. Games gebruiken toch nooit meer dan 2GB, want dat kunnen ze niet.
Maarja, 4GB is ruim voldoende. Games gebruiken toch nooit meer dan 2GB, want dat kunnen ze niet.
[ Voor 30% gewijzigd door Gamebuster op 08-05-2012 11:53 ]
Ooit Battlefield 3 gespeeld? Die heeft er toch echt wel baat bij als er 8GB aanwezig is ipv 4GB.Gamebuster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:53:
Ik heb nog 4GB in mijn systeem dat me ooit bijna 200 euro had gekost... Kost echt geen drol meer tegenwoordig dan![]()
www.ping-win.nl
Ja daarom, maakt toch weinig uit. Die 10 euroGamebuster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:53:
Ik heb nog 4GB in mijn systeem dat me ooit bijna 200 euro had gekost... Kost echt geen drol meer tegenwoordig dan![]()
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G620 | € 51,10 | € 51,10 |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 44,49 | € 44,49 |
1 | Asus P8Q67-M DO (B3) | € 62,50 | € 62,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 158,09 |
Deze word het dan
Thx, de seed is "oceaan"Crp schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:41:
[...]
Ziet er leuk uit, wat is trouwens de seed van die map ? ziet er wel goed uit!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ja, draait primaRye schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:54:
[...]
Ooit Battlefield 3 gespeeld? Die heeft er toch echt wel baat bij als er 8GB aanwezig is ipv 4GB.
Ja maar dat is duurderGamebuster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:24:
Ik zou wel een stevigere CPU nemen, overigens.
7 uur moet te doen zijn voor mij , nog even overleggen of de vrouw geen rare dingen geplanned heeftDrFlash schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:15:
Het kan zijn dat ik het later wil doen, zal dan vanaf 7 uur pm worden ivm avondeten etc. dat moet te halen zijn. voorlopig alleen gereageert:
lanerios
Hopelijk zijn er nog wel wat mensen die mee willen doen , lijkt me wel een leuk iets
Denk wel dat als mensen willen meedoen ze goed moeten nadenken dat er wel enkele uurtjes in kunnen kruipen, alhoewel , misschien zijn we na 10 minuten wel allemaal dood
"Het aansluiten van mijn laptop kost me teveel moeite, ik koop gewoon een PC."Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:37:
[...]
Ja maar dat is duurderWil zo goedkoop mogelijk in een desktop stoppen. Heb wel een laptop met een i7 en een GT540 maar altijd werken achter een laptop is kut en elke keer alles aansluiten is ook ruk.
serieus, je hebt 4 kabels nodig: USB hub voor tobo + muis, monitor, netwerk en scherm. Dit heb je toch in 10 seconden erin geduwd?
[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 08-05-2012 12:47 ]
ja dat is wel voorwaarde, de mensen die mee willen doen moeten in ieder geval 7 tot middernacht wel vrij houden, tenzij je natuurlijk van plan bent het eerste uur niet te overleven, dan kan je iets afspreken voor na 8en :-)PietjeP89 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Denk wel dat als mensen willen meedoen ze goed moeten nadenken dat er wel enkele uurtjes in kunnen kruipen, alhoewel , misschien zijn we na 10 minuten wel allemaal dood
Ja maar om dat elke keer te moeten doen vind ik vervelend. Vind het prettiger om mijn laptop in mijn tas te laten en gewoon mijn scherm aan te klikken en te kunnen werkenGamebuster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:46:
[...]
"Het aansluiten van mijn laptop kost me teveel moeite, ik koop gewoon een PC."
serieus, je hebt 4 kabels nodig: USB hub voor tobo + muis, monitor, netwerk en scherm. Dit heb je toch in 10 seconden erin geduwd?
Koop je toch (mits mogelijk) een docking station?Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:54:
[...]
Ja maar om dat elke keer te moeten doen vind ik vervelend. Vind het prettiger om mijn laptop in mijn tas te laten en gewoon mijn scherm aan te klikken en te kunnen werken
Kon dat maarArnlith schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:57:
[...]
Koop je toch (mits mogelijk) een docking station?

Ik ben zelf tekkit aan het spelen en ik heb wel last van schokken in de game. En dan doe ik niets bijzonders.
Ik heb al een nieuwe installatie geprobeert, overgestapt naar 64 bits en dan nog, als ik de view distance op 128 zet dan heeft hij het heel zwaar. Ik heb een Phenom XII B55. Dat is een quadcore AMD van 3Ghz... CPU genoeg dus. Ik heb moment 4GB Dual channel 1600Mhz geheugen en een Radeon HD6950 videokaart. Dat lijkt me alles bij elkaar toch genoeg om de boel goed open te kunnen zetten.
Vandaag krijg ik een SSD disk binnen waar ik Windows 7 x64 op zet. Zou meer geheugen ook nog meer performance op kunnen leveren? Ik heb Minecraft ingesteld op 4GB geheugen...
Ik heb al een nieuwe installatie geprobeert, overgestapt naar 64 bits en dan nog, als ik de view distance op 128 zet dan heeft hij het heel zwaar. Ik heb een Phenom XII B55. Dat is een quadcore AMD van 3Ghz... CPU genoeg dus. Ik heb moment 4GB Dual channel 1600Mhz geheugen en een Radeon HD6950 videokaart. Dat lijkt me alles bij elkaar toch genoeg om de boel goed open te kunnen zetten.
Vandaag krijg ik een SSD disk binnen waar ik Windows 7 x64 op zet. Zou meer geheugen ook nog meer performance op kunnen leveren? Ik heb Minecraft ingesteld op 4GB geheugen...
Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers