5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Die unlock je bij 100 kills, bij de meeste wapens dan!MeagaShira schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:44:
Waar kan je die IRNV scope eigenlijk unlocken.....?
Ok daar was ik blijkbaar te laat
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 21-11-2011 13:45 ]
Ik vind dat alles redelijk gebalanceerd is, afgezien van de USAS12 met Frag roundshaarbal schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:42:
[...]
mjah, wel beetje lame om die wapens ook in de gewone bf3 bruikbaar te maken, hebben mensen zonder karkand ongetwijfeld een nadeel.
Je gaat er dus vanuit dat die wapens bij voorbaat al ongebalanceerd goed zijn?haarbal schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:42:
[...]
mjah, wel beetje lame om die wapens ook in de gewone bf3 bruikbaar te maken, hebben mensen zonder karkand ongetwijfeld een nadeel.
Verwijderd
Dat ding is ook lang niet perfect.....aramdin schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:46:
[...]
Ik vind dat alles redelijk gebalanceerd is, afgezien van de USAS12 met Frag roundsDe wapens verschillen onderling niet superveel volgens mij.
/me kan niet op 2 handen en voeten tellen hoe vaak hij suicide heeft gepleegd met de USAS in zijn handen...
Koop BF3 NIET voor de SP, dan kun je beter een game als Uncharted of Skyrim aanschaffenkristan schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:43:
Ik had een vraag over de SP:
Elke site/blad zegt dat het een achtbaan rit is zonder emoties en dat ze er niet veel aandacht aan gaan besteden...
Dus ik had de vraag: Hoe is die achtbaan rit? Aangezien die meestal niet aan bod komt
Ik bedoel dan kan het wel slecht zijn qua karakters, emoties, verhaal etc... Maar schiet het lekker?
De MP lijkt me vet genoeg toch?
Ik kom van black ops waar ik elk potje chopper had, 43-4 stond en gek werd van de killsteals.
Beta vond ik wel tof overigens
Weet ik, ben ik ook niet van plan...himlims_ schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:50:
[...]
Koop BF3 NIET voor de SP, dan kun je beter een game als Uncharted of Skyrim aanschaffen
Alleen in die 12 minuten fault line trailer zag het er gaaf uit!
Hoe werkt het is de vraag!
En hoe gaat de mp mij bevallen?
Verwijderd
Ik vond de SP zeker vermakelijk, er zit veel meer dynamiek in wat betreft de spelwereld. En ik durf het zelfs te zeggen dat ik de SP wat betreft game-ervaring en techniek beter vond dan MW3.kristan schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:51:
[...]
Weet ik, ben ik ook niet van plan...
MW3 heeft het verhaal, BF3 de graphics en het lekkere gevoel!
Oh ok hahaha dan moet ik hem al wel hebben bij een paar guns.Andyk125 schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:45:
[...]
Die unlock je bij 100 kills, bij de meeste wapens dan!
Ok daar was ik blijkbaar te laat
Ga er vanavond maar is naar kijken. Heb me er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig gehouden.
Had elke keer op een gegeven moment een fijne aim met een red dot of scope en dan houdt ik hem eigenlijk zo omdat hij dan wel fijn speelt.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Dat is volledig aan jezelf: ben je gewend om een One Man Army te zijn, dan kan je misschien bedrogen uitkomen, aangezien het spel veel meer gebasseerd is op teamplay, en kills niet het belangrijkste in het spel is. Het zou dus best kunnen dat je in BF3 weer 43-4 speelt, maar ergens in de middenmoot beland qua score.kristan schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:51:
[...]
Weet ik, ben ik ook niet van plan...
Verwijderd
T verhaal zat wel goed in elkaar mits je niet de cutscenes cancelde, Tom Clancy achtig. Niet zo cliché tenminste als MW SP.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:52:
[...]
Ik vond de SP zeker vermakelijk, er zit veel meer dynamiek in wat betreft de spelwereld. En ik durf het zelfs te zeggen dat ik de SP wat betreft game-ervaring en techniek beter vond dan MW3.
Verwijderd
Ik krijg ze meestal als recon.... Ik kan makkelijk zo een mijn schieten op 400+ meter afstand als die net neergelegd word. Dan is die engineer ook meteen dood als ie er nog tusen looptBatmanHorizon schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
Zie net dat ik 342x anti explosive ribbons heb. Lijk soms wel mijnenveger te spelen als ik in een tank zit (elk voor 2 mijnen destroyen). Thermal vision ftw!
Dankje dat wilde ik weten!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:52:
[...]
Ik vond de SP zeker vermakelijk, er zit veel meer dynamiek in wat betreft de spelwereld. En ik durf het zelfs te zeggen dat ik de SP wat betreft game-ervaring en techniek beter vond dan MW3.
Okee! ThxUpper schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
[...]
Dat is volledig aan jezelf: ben je gewend om een One Man Army te zijn, dan kan je misschien bedrogen uitkomen, aangezien het spel veel meer gebasseerd is op teamplay, en kills niet het belangrijkste in het spel is. Het zou dus best kunnen dat je in BF3 weer 43-4 speelt, maar ergens in de middenmoot beland qua score.
Ik ga hem bestellen ;p
Heb ik behoefte aan, even alles van me afschieten!
Thx
[ Voor 81% gewijzigd door StrongArmLance op 21-11-2011 13:57 ]
Ik had er wel een medal voor verwacht, maar die heb ik niet gekregenBatmanHorizon schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
Zie net dat ik 342x anti explosive ribbons heb. Lijk soms wel mijnenveger te spelen als ik in een tank zit (elk voor 2 mijnen destroyen). Thermal vision ftw!
Over de SP: ik vond hem wel vermakelijk (ben begonnen om hem op hard te herspelen, maar dat is toch erg pittig), maar weinig memorabel. Maar dat vind ik eigenlijk van alle moderne shooters met hun 5 uur durende flitsende SP. Je bent er in no-time doorheen. Geef mij maar een SP van een uur of 10-15, dan zit ik veel meer in de speelwereld.
Flickr PSN ID= cheironnl
YouTube: [BF3] Attack Helicopter in Operation Firestorm Gameplay
Ik krijg de kans niet eens om Thermal Vision te halen.BatmanHorizon schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
Zodra er een tank gespawnt is, dan wordt deze meteen al in beslag genomen ( ik ga geen namen noemen).
Deze personen roepen dan meteen om een engi, zodat ze gerepareerd kunnen worden bij schade (terecht!!)
Echter heb ik eindelijk een tank bemachtigd, dan 'weigert' een ieder van mijn teamgenoten (engi's) om mee te rijden. Zal wel niet genoeg punten opleveren

Ik moet dus zelf iedere keer uit de tank stappen om deze te repareren, wat al een aantal keren geresulteerd heeft in een loss van de tank. De tegenstander was er blij mee.
Vind het een beetje tegenvallen van onze mede-GoT spelers (PS3).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nu in BF3 heb ik veel te weinig goede spelers om lekker mee samen te spelen op de PC. Als hier mensen zijn die graag infantry only/ hardcore spelen (liefst niet als sniper tenzij het nut heeft) en in het bezit zijn van een microfoon voeg me dan toe!
Mijn nick is: 2bpwnd
Gamen met tweakers altijd goed :-D
Edit: Op de PC dus
[ Voor 6% gewijzigd door assje op 21-11-2011 14:17 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Niet helemaal, zie de post boven je
Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe maps, de trailers zitten erg fijn in elkaar en maken mij iig erg enthousiast! Leuk dat de PS3 owners even worden voorgetrokken, maybe dat Xbox hierna wordt voorgetrokken voor de volgende DLC?
Ik denk dat je het gebrek van communicatie hierbij niet moet onderschatten hoor. Want ik versta echt he-le-maal niets van wat er gezegd wordt.Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:07:
[...]
En punten lijkt mij geen overweging, want als je een beetje lekker repaired lopen de punten ook binnen als een malle.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vraagje welke Gun is dat? M4A1?418O2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:36:
[video]
BF3 op mijn beamer. Ik moet nog steeds wennen aan het richten met de xboxcontroller (BF3 is mijn eerste consoleshooter), maar het gaat steeds beter.
Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:07:
[...]
Ik krijg de kans niet eens om Thermal Vision te halen.
Zodra er een tank gespawnt is, dan wordt deze meteen al in beslag genomen ( ik ga geen namen noemen).
Deze personen roepen dan meteen om een engi, zodat ze gerepareerd kunnen worden bij schade (terecht!!)
Terwijl het voor de punten heel lucratief kan zijn voor de gunner. Meestal >75% of evenveel vh aantal punten van de bestuurder. (Ik herinner onze tank run op seine crossing nog). Maar de brakke voice chat heeft ook een groot aandeel in de gebrekkige samenwerking soms.Echter heb ik eindelijk een tank bemachtigd, dan 'weigert' een ieder van mijn teamgenoten (engi's) om mee te rijden. Zal wel niet genoeg punten opleveren.
Ik moet dus zelf iedere keer uit de tank stappen om deze te repareren, wat al een aantal keren geresulteerd heeft in een loss van de tank.
Idd wel jammer dat er geen medal is.cheiron schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:02:
[...]
Ik had er wel een medal voor verwacht, maar die heb ik niet gekregen(84 keer hier nog maar)
Vind ik ook. Ik vind dat de punten voor iemand killen hoger moet zijn dan Bv een Flag pakken.cheiron schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:22:
[...]
Ik denk dat je het gebrek van communicatie hierbij niet moet onderschatten hoor. Want ik versta echt he-le-maal niets van wat er gezegd wordt.
En punten lijkt mij geen overweging, want als je een beetje lekker repaired lopen de punten ook binnen als een malle.
Net niet, het is teamplay dat gepromoot moet worden.xamirz schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:25:
[...]
Vind ik ook. Ik vind dat de punten voor iemand killen hoger moet zijn dan Bv een Flag pakken.
uhmmm nee. Hierdoor gaan mensen allemaal voor kills dus meer campen en totaal geen teamplay meer. Het zou eerder omlaag moeten.xamirz schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:25:
[...]
Vind ik ook. Ik vind dat de punten voor iemand killen hoger moet zijn dan Bv een Flag pakken.
Kwam er overigens achter dat wanneer je een MAV destroyed je daar 20 punten voor krijg. Maar wanneer je hem damaged en iemand anders maakt het kapot krijg je een assist die hoger kan zijn dan een destroy
Ik vind het anders altijd heerlijk om de tank te repareren, gratis puntjes FTW!Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:07:
[...]
Ik krijg de kans niet eens om Thermal Vision te halen.
Echter heb ik eindelijk een tank bemachtigd, dan 'weigert' een ieder van mijn teamgenoten (engi's) om mee te rijden. Zal wel niet genoeg punten opleveren.
Ik moet dus zelf iedere keer uit de tank stappen om deze te repareren, wat al een aantal keren geresulteerd heeft in een loss van de tank. De tegenstander was er blij mee.
Wat je trouwens niet moet vergeten si dat veel Engi's op voertuigmappen, mijnen kiezen in plaats van lasapparaat. Kan me niet voorstellen dat iemand die gratis puntjes wilt mislopen. Vind het ook altijd wel stoer om te doen. Je helpt je team er echt gigantisch mee als jij de tank laat leven en de tegenstander zijn tank wordt gesloopt.
Vooral bij Kharg Island Rush (Met het vliegdekschip + AA) is het al helemaal erg. Tank gaat met zijn zijkant naar het vliegdekschip toestaan, AA bestookt hem, ik heb gratis puntjes
[ Voor 13% gewijzigd door The Great HooD op 21-11-2011 14:29 ]
In directe vuurgevechten/schotenwisselingen is de IRNV in een groot nadeel:
a) scope sway (maakt het op middellange en lange afstand lastig om even snel te killen als bv een RDS)
b) traag in vergelijking met ironsight/rds (zorgt ervoor dat je minder snel in en uit dekking komt en gelijk raak schiet)
c) mensen worden er afhankelijk van (=makkelijke kills omdat mensen er 'dom' van gaan spelen)
d) hij is op tig manieren eenvoudig te counteren
Voor mij is het allang duidelijk dat het in bepaalde mappen / gedeeltes van mappen erg handig is, maar niet onmisbaar. Mensen gaan nog steeds campen op dezelfde locaties, met of zonder dat je de IRNV hebt, die kills pak je toch wel.
De MAV is zoniet nog veel effectiever, mits je teamgenoeten naar de radar kijken (zeldzaam zo lijkt 't)
Het tempo gaat erg omhoog van het spel omdat campers ECHT in een groot nadeel zijn als ze in de bosjes liggen, dat juich ik enorm toe.
Het dwingt tot nieuwe looplijnen/tactieken in plaats van dat constante 'ik probeer weer recht vooruit te kruipen en niet opzij te kijken, ooit gaat het lukken'
Voor mijzelf geldt dat ik al een jaar of 15 op redelijk tot hoog competitief niveau shooters speel, de grote truc in hoge scores zijn niet/bijna nooit de wapens, het zit in het inschatten waar de tegenstanders zich bevinden, waar ze naar toe zullen lopen en wanneer ze ergens (zullen) zijn. Als je dat weet kan je met een proppeschieter nog behoorlijk ver komen tegen een tank. Je kan je strategie er eenvoudig op aanpassen. Helaas wordt online (en ook hier in het forum) maar al te snel gewezen naar zogenaamde OP wapens of Items.
Veel effectiever zou zijn om andere spelers te vragen naar tactieken, strategieën, counter-measures, looplijnen etcetera en daarvan te leren. Maarja, dan moet je wel accepteren dat je gewoon nog niet zo goed bent als anderen en dat is voor sommigen erg lastig.
Dit brengt me tot het punt dat het voor sommigen saai wordt wanneer er niets meer te unlocken valt. Persoonlijk vindt ik het juist vele malen gavere potjes worden als twee teams echt aan elkaar gewaagd zijn en ze alle wapens tot hun beschikking hebben. Dan is er tenminste weer de prikkel om echt op je allerbest te spelen en dat geeft uiteindelijk toch de grootste kick als je dan weet te winnen?
Hee LEUK man, echt.The Great HooD schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:27:
[...]
Ik vind het anders altijd heerlijk om de tank te repareren, gratis puntjes FTW!
Wat je trouwens niet moet vergeten si dat veel Engi's op voertuigmappen, mijnen kiezen in plaats van lasapparaat. Kan me niet voorstellen dat iemand die gratis puntjes wilt mislopen. Vind het ook altijd wel stoer om te doen. Je helpt je team er echt gigantisch mee als jij de tank laat leven en de tegenstander zijn tank wordt gesloopt.
Vooral bij Kharg Island Rush (Met het vliegdekschip + AA) is het al helemaal erg. Tank gaat met zijn zijkant naar het vliegdekschip toestaan, AA bestookt hem, ik heb gratis puntjes
Serieus, ga dan packman spelen ofzo

Kijk jij snapt het!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:28:
Man man man,
a) scope sway (maakt het op middellange en lange afstand lastig om even snel te killen als bv een RDS)
b) traag in vergelijking met ironsight/rds (zorgt ervoor dat je minder snel in en uit dekking komt en gelijk raak schiet)
c) mensen worden er afhankelijk van (=makkelijke kills omdat mensen er 'dom' van gaan spelen)
Voor mij is het allang duidelijk dat het in bepaalde mappen / gedeeltes van mappen erg handig is, maar niet onmisbaar. Mensen gaan nog steeds campen op dezelfde locaties, met of zonder dat je de IRNV hebt, die kills pak je toch wel.
De MAV is zoniet nog veel effectiever, mits je teamgenoeten naar de radar kijken (zeldzaam zo lijkt 't)
Het tempo gaat erg omhoog van het spel omdat campers ECHT in een groot nadeel zijn als ze in de bosjes liggen, dat juich ik enorm toe.
Het dwingt tot nieuwe looplijnen/tactieken in plaats van dat constante 'ik probeer weer recht vooruit te kruipen en niet opzij te kijken, ooit gaat het lukken'
Voor mijzelf geldt dat ik al een jaar of 15 op redelijk tot hoog competitief niveau shooters speel, de grote truc in hoge scores zijn niet/bijna nooit de wapens, het zit in het inschatten waar de tegenstanders zich bevinden, waar ze naar toe zullen lopen en wanneer ze ergens (zullen) zijn. Als je dat weet kan je met een proppeschieter nog behoorlijk ver komen tegen een tank. Je kan je strategie er eenvoudig op aanpassen. Helaas wordt online (en ook hier in het forum) maar al te snel gewezen naar zogenaamde OP wapens of Items.
Veel effectiever zou zijn om andere spelers te vragen naar tactieken, strategieën, counter-measures, looplijnen etcetera en daarvan te leren. Maarja, dan moet je wel accepteren dat je gewoon nog niet zo goed bent als anderen en dat is voor sommigen erg lastig.
Dit brengt me tot het punt dat het voor sommigen saai wordt wanneer er niets meer te unlocken valt. Persoonlijk vindt ik het juist vele malen gavere potjes worden als twee teams echt aan elkaar gewaagd zijn en ze alle wapens tot hun beschikking hebben. Dan is er tenminste weer de prikkel om echt op je allerbest te spelen en dat geeft uiteindelijk toch de grootste kick als je dan weet te winnen?
Ik gebruik zelf de IRNV en ben het gaan gebruiken omdat iedereen het erover had.
Normaal gesproken gebruikt ik niet 1 scope, gewoon de standaard wat op het wapen zit... maar dat 1 stipje vind ik wel heel handig,,, Al met al ligt het gewoon aan wat je gewent bent.. ik merk ook dat als ik een nieuw wapen pak zonder scope ik nar 30 minuten er net zo goed mee ben als met de IRNV
Ik spring graag bij iemand in een tank als gunner. Als je het goed doet met z'n tweeën kom je een heel potje door zonder dood te gaan, en als bestuurder is een goede gunner een heel groot voordeel tegen mannetjes die je tank proberen op te blazen met C4 (sowieso tegen infanterie).BatmanHorizon schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
[...]
Terwijl het voor de punten heel lucratief kan zijn voor de gunner. Meestal >75% of evenveel vh aantal punten van de bestuurder. (Ik herinner onze tank run op seine crossing nog). Maar de brakke voice chat heeft ook een groot aandeel in de gebrekkige samenwerking soms.
[...]
Ik heb zelf al meerdere keren gehad dat ik een heel potje met iemand in een tank zat, en zo op #1 en #2 kwamen van het rondje. Als bestuurder geldt het ook, maar nog meer als gunner: blijf altijd om je heen kijken.
Mhaw niet zo zeldzaam als je wellicht zou denken, vergeet niet dat het spotting systeem in BF3 anders is als die in BC2.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:28:
In BC2 als je iemand spotte kreeg meteen iedereen zowel op de map als 3d te zien waar dat was.
In BF3 krijgen je medespelers deze persoon alleen te zien als zij ook in staat zijn hem te zien, dit geld in iedergeval voor het 3d spotten. Radar weet ik niet 100% zeker.
Ik speel als recon bijna meer via de radar dan 3d

"Nailed it" denk ik. Denk dat bijna iedereen wel werkt volgens een soort strategie die naar gelang het potje ontvouwt hier aanpassingen op maakt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:28:
Man man man,
Bijvoorbeeld een tactiek die redelijk vaak werkt bij Metro (conquest, PS3) als je als USA begint. Na het cappen van punt C in het begin keihard doorlopen naar de tweede set roltrappen, even wachten totdat het vuurgevecht van B begint en dan naar doorlopen naar punt A (cafe) via de linkergang (zonder om te kijken! = geen aandacht trekken).
Binnen een paar minuten gooi je , als het goed is, heel de game op zn kop voor het andere team en open je deuren voor jouw eigen team.
Heb echter ook vaak meegemaakt dat jouw eigen team geen shit doet met punt A, maar gewoon op C blijft spawnen om zo snel bij het gevecht te blijven om puntjes te scoren...Terwijl een flag neutralize en capture/assist je zo 400/450 punten kunnen opleveren. Daarna krijg je met een beetje geluk nog de kans om het vijandelijke team in de rug te schieten

Op de radar krijg je exact te zien wat iemand met de MAV spot of wie zich in de directe nabijheid van de MAV bevinden (hij functioneert ook als motion sensor).Ploeg400 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:37:
[...]
Mhaw niet zo zeldzaam als je wellicht zou denken, vergeet niet dat het spotting systeem in BF3 anders is als die in BC2.
In BC2 als je iemand spotte kreeg meteen iedereen zowel op de map als 3d te zien waar dat was.
In BF3 krijgen je medespelers deze persoon alleen te zien als zij ook in staat zijn hem te zien, dit geld in iedergeval voor het 3d spotten. Radar weet ik niet 100% zeker.
Op de radar kun je alle door de MAV gespotte personen zien.Ploeg400 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:37:
[...]
Mhaw niet zo zeldzaam als je wellicht zou denken, vergeet niet dat het spotting systeem in BF3 anders is als die in BC2.
Gisteren een potje waarbij ik continue gevolgd werd door een 'friendly' MAV. Dit heeft me een hoop punten opgeleverd, doordat ik nu ook wist dat er zich personen achter een gebouw bevonden en ik ook nog een kon zien welke kant ze opliepen.
Het is dus inderdaad aan te raden om de radar goed in de gaten te houden als je weet dat er een MAV in de lucht hangt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb al meerdere malen op een heli geschoten, maar hij vliegt er gewoon doorheen, zo lijkt het iig. Op tanks lukt het meestal wel, maar ook niet altijd.
1x ontplofte gewoon met heli met de piloot erin -> teamkill

Buffalo77 | Pokemon Unite
Ik heb ook regelmatig (als piloot) dat mijn heli gewoon ontploft, en dat er dan op komt dat mijn gunner me geteamkilled heeft. Dat was misschien ook door die TV missile dan?
Zeer waarschijnlijk jamngm schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:47:
Die TV missile lijkt mij ook soms redelijk bugged.
Ik heb ook regelmatig (als piloot) dat mijn heli gewoon ontploft, en dat er dan op komt dat mijn gunner me geteamkilled heeft. Dat was misschien ook door die TV missile dan?
[ Voor 16% gewijzigd door mngm op 21-11-2011 14:49 ]
Verwijderd
Je kan beter hem aanmoedigen om mee te spelen. Hij repairt namelijk kapotte voertuigen. Dat is sympathiek van hem. Of zoek je een teamplayer voor je pacman team?Murphy schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:34:
[...]
Hee LEUK man, echt.
Serieus, ga dan packman spelen ofzo
Mijn eigen leukste kill was dat iemand achter mijn MAV aan zat nadat ik hem tdrie keer had geroadkilled.
Eerste keer lokte ik hem naar een ambush van mij teammates, de tweede keer lande ik de MAV boven op een balkon en vervolgens plante ik een mes in zijn rug terwijl hij druk bezig was te proberen mijn MAV kapot te schieten.
Das meteen ook waarom ik BF3 zo leuk vindt, zoveel opties om iemand te killen.
Die filmpies die hier eerder zijn gepost. (Asshole, etc.) laten precies zien waarom BF3 een leuke game is.
Ik merk dat ik (mede vanwege het contrast) nog wel eens mannetjes over het hoofd zie. Met de thermal optics is dat veel minder. Speel de afgelopen dagen in de tank alleen nog maar met de thermal optics en de cannister shell. Voornamelijk in infantery maps. Op Caspian Border is het toch handiger om de guided shell te hebben als extra'tje tegen andere tanks.Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:44:
Ik vind thermal voor de tank niet fijn. Heb liever Zoom Optics. Dan kan ik voertuigen een stuk beter raken van een grote afstand. Mijnen rijd ik zelf amper in. Gewoon goed kijken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Helis niet eens proberen te raken, is ze me ooit 1x gelukt er 1 neer te halen. Ding is erg bugged.mngm schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:47:
Die TV missile lijkt mij ook soms redelijk bugged.
je mist vanwege hit registratie, bv je gaat dood terwijl je al achter de muur zit. Daarom moet je voor een tank ca 5 meter ervoor mikken, en voor snel rijdende jeeps nog verder.
Het is heel jammer dat het zo werkt want je kan een tank alleen one-hit-killen als je hem van boven raakt. Dat is vrijwel onmogelijk nu.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
BANZAI.Tsurany schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:32:
[...]
Death before dishonor!
[...]
Geweldig is niet direct het goede woord, het wapen heeft ook aardig wat minpunten. Het is in feite een M416 die iets minder nauwkeurig is maar wel 45 kogels kan afvuren. Het is veel vuurkracht die snel te redirecten is. Ik vind die LMG's niks maar de M27 IAR werkt wel prima. Vooral fijn in de wat kleinere mappen. En zeker heerlijk icm claymores. Lekker op Rush wat claymores bij de Mcom zetten of in steegjes en dan vol het vuur openen.
Echter op grotere mappen heb ik graag assault rifles die wat nauwkeuriger zijn of de carbines van de engineer. De M27 is in een bepaalde situatie echt super maar geen gun die in elke situatie werkt.
En ik vind de IAR persoonlijk ook niet zo geweldig maar wel beter dan de meeste LMG's en HMG's. Ik weet verder niet wat het is maar ik voel me altijd zeer op me gemak met Duitse wapens en ik speel ook altijd beter met Duitse wapens. In de goede oude tijd van WW2 was ik een gigantische mauser fan, in modern games neem ik een G36C, M416, of een M4. (ja ook een Amerikaanse)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
sowieso de radar in de gaten houden, als je iemand spot blijft hij volgens mij ook op de radar zichtbaar als hij niet meer op 3d spotting te zien is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:40:
[...]
Op de radar krijg je exact te zien wat iemand met de MAV spot of wie zich in de directe nabijheid van de MAV bevinden (hij functioneert ook als motion sensor).
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik double tap mensen of een korte burst en het is afgelopen.
Dat ding is BRUUT
Warhammer en PC games en lego
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Waarom? Als een wapen IRL gewoon beter is dan alles in zijn klasse (en dan bedoel ik dus niet een pistol met sniper mogelijkheden), dan hoort dat wapen gewoon beter te zijn, period.assje schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:17:
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat alle wapens sterke en zwakke punten heeft, als een wapen op alle punten goed is zou hij inderaad OP zijn..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Game balance....Phyxion schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:18:
[...]
Waarom? Als een wapen IRL gewoon beter is dan alles in zijn klasse (en dan bedoel ik dus niet een pistol met sniper mogelijkheden), dan hoort dat wapen gewoon beter te zijn, period.
Vind ik niet. Een wapen moet gewoon realisitsch zijn... ook ten opzichte van andere wapens.
Dan zullen er misschien wat wapens bovenuit steken.. maar zo what?
Neem je bijvoorbeeld een rifle die een hogere fire-ratio heeft blijkt die achteraf gewoon veel minder krachtig te zijn terwijl hij dezelfde bullets gebruikt als een ander wapen. Dat noem ik dus ongebalanceerd.
[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 21-11-2011 15:27 ]
Je bedoelt zoals bij Counter-Strike dat de wapens zo goed gebalanceerd zijn dat a) muv de Desert Eagle alle handpistolen niets toevoegde ten opzichte van de standaard pistolen (in elk geval niet het geld waard), b) alle shotguns niet gebruikt worden, c) de MP5 de enige praktische SMG is etc. etc....
Aan het einde van de rit krijg je dan ook een klein select groepje wapens wat gebruikt gaat worden. Tenzij je ALLES exact identiek maakt, blijven er altijd, in elk spel, een aantal 'beste' wapens over die iedereen gebruikt.
Het is toch juist supertof dat BF3 juist probeert door weinig stats te tonen, mensen aan te aanmoedigen om hun eigen favoriet te kiezen? Zo krijg je een mooi divers palet van kogels om de oren
edit: spelling
Verwijderd
En je vind het wel realistisch dat je 5 kogels in je borst kan hebben? Of dat je met een raketwerper nog kan springen? (sowieso is springen in een FPS al heel onrealistisch). Ik kan nog wel even doorgaan. Het is een spelletje.BEVEL schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:22:
[...]
Vind ik niet. Een wapen moet gewoon realisitsch zijn... ook ten opzichte van andere wapens.
Dan zullen er misschien wat wapens bovenuit steken.. maar zo what?
Zoals ik het lees repairt hij tanks die expres beschoten worden om zo punten te harvesten. Lame, maar aan de andere kant inderdaad ook niet mijn probleem. Ik was een beetje gefrustreerd omdat ik nog aan het werk ben en nog niet op Caspian Border rondrijdVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:52:
[...]
Je kan beter hem aanmoedigen om mee te spelen. Hij repairt namelijk kapotte voertuigen. Dat is sympathiek van hem. Of zoek je een teamplayer voor je pacman team?
Verwijderd
Nee, als je dan zo graag gebalanceerde maar toch gevarieerde wapens wil, ga juist in die stats lopen wroeten en laat ze zien. De een wil een accuraat wapen, de ander een high damage. Weer iemand anders houdt wel van spray-and-pray wat je ook prima in een wapen kunt verwoorden (hoge fire-rate, grote clip, maar weinig dmg). Daarin moet het hele plaatje gebalanceerd zijn en die (zeer!) lastige taak is aan DICE.
Toch vond ik het een heerlijk wapen door zijn hoge accuracy omdat ik vaak op medium range gevechten aanga. Met dat wapen kon ik dus snipers te grazen nemen maar was ik in gangetjes nog steeds niet kansloos.
Ondank dat dat wapen niet de beste was op papier was het dat voor mij persoonlijk dus wel (door mijn speelstijl) Zo is het ook de bedoeling lijkt me, shot-gun is goed op korte afstand en sniper op lange, met daar tussen in heel veel varianten.
DICE moet toch ergens de grens trekken want het moet ook bespeelbaar blijven. Als het echt realistisch was zou je maar 1 keer spawnen en 1 keer dood gaan.Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:30:
Wat echt realistisch is, is 5meter voor de grond uit een neerstortende heli/jet springen en gewoon verder rennen. Het automatisch reparen van een tank. Supports die oneindig kogels kunnen uitdelen(lijkt mij best zwaar).
Wat DICE wel zou kunnen doen is doelstellingen behalen die haalbaar zijn.. zoals ik nu het gesprek terug probeer te richten op wapens beter uitbalanceren
Verwijderd
Weet je wat echt realistisch zou zijn? Als je sterft dat je een Gameover scherm krijgt, je profiel gedelete wordt en je gamedisk of download onspeelbaar gemaakt wordt..dat is pas realisme!Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:30:
Wat echt realistisch is, is 5meter voor de grond uit een neerstortende heli/jet springen en gewoon verder rennen. Het automatisch reparen van een tank. Supports die oneindig kogels kunnen uitdelen(lijkt mij best zwaar).
Beweer jij nu dat het hele plaatje dus niet goed gebalanceerd is? Volgens mij heeft elk wapen momenteel heel specifieke voor- en nadelen en verschillen die ook behoorlijk per klasse?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:29:
Daarin moet het hele plaatje gebalanceerd zijn en die (zeer!) lastige taak is aan DICE.
Ze hebben inderdaad sterke verschillen.. ze zijn alleen ongelooflijk onlogisch en daarom ongebalanceerdA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:33:
[...]
Beweer jij nu dat het hele plaatje dus niet goed gebalanceerd is? Volgens mij heeft elk wapen momenteel heel specifieke voor- en nadelen en verschillen die ook behoorlijk per klasse?
Waar kan ik die voor en nadelen goed vergelijken? Ingame vind ik de informatie summier. Ik speel nu met de assault class nog steeds met het wapen waar ik mee begon :-DA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:33:
[...]
Beweer jij nu dat het hele plaatje dus niet goed gebalanceerd is? Volgens mij heeft elk wapen momenteel heel specifieke voor- en nadelen en verschillen die ook behoorlijk per klasse?
Het enige nadeel van een USAS-12 met de juiste mods is dat je jezelf oplaast als je dichtbij iets raakt. Verder haal ik gerust snipers uit een gebouw 200 meter verder op neerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:33:
[...]
Signature
De meest realistische game die ik ken is America's Army (zelf best een tijd gespeeld).Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:33:
[...]
Weet je wat echt realistisch zou zijn? Als je sterft dat je een Gameover scherm krijgt, je profiel gedelete wordt en je gamedisk of download onspeelbaar gemaakt wordt..dat is pas realisme!
Je krijgt 1 spawn per ronde, en dood is dood. Als je geraakt wordt ga je mank lopen, en over het algemeen ben je na 1 á 2 hits dood. Daardoor gaan mensen heel anders spelen dan je ziet in games als BF of CoD.
In die laatste twee games is het veel hectischer, maar zoals in AA is ook erg spannend, omdat het echt zo afgelopen is.
In de Bèta had je ook niet meer nodig dan dat !! En eigenlijk deden alle wapens genoeg damage om OP te zijn waar ik weer helemaal geen moeite mee had : Eindelijk van die low damage crap af die je in BF2 had behalve de G3 + SCAR-Hassje schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:35:
Waar kan ik die voor en nadelen goed vergelijken? Ingame vind ik de informatie summier. Ik speel nu met de assault class nog steeds met het wapen waar ik mee begon :-D
Ik had meer moeite met de vehicles die geen aparte sensitivity settings hebben/hadden en de gun van de jets die 0,0 deed vergeleken met die van een F-18/MiG-29 uit BF2

Hoop dan ook dat die patch straks niet teveel sloopt en vooral veel fixt dan kan ik eindelijk mijn LE kopie activeren
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Volgens mij speel je het verkeerde spel als je realisme belangrijk vindtPhyxion schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:18:
[...]
Waarom? Als een wapen IRL gewoon beter is dan alles in zijn klasse (en dan bedoel ik dus niet een pistol met sniper mogelijkheden), dan hoort dat wapen gewoon beter te zijn, period.
Maar goed als we jou logica volgen is het wel veel sneller om een spel te maken, want dan heeft het gewoon geen nut om een hele hoop wapens erin te stoppen. Als een wapen op elk punt beter is dan een ander wapen, haal dat andere wapen er dan gewoon uit, voegt niks toe.
Balance > realisme.
Verwijderd
De meest realistische game die ik ken is Steel Battalion. Je hebt daar gewoon geen levens of Spawns. Staat je Mech op ontploffen dat moet je heel snel op de Eject knop drukken...doe je dat niet en ga je dood dan wordt je profiel gedelete en mag je de hele Campaigne overnieuwd doen :P! Hardcore tot op het bot!Ghost Dog schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:38:
[...]
De meest realistische game die ik ken is America's Army (zelf best een tijd gespeeld).
Je krijgt 1 spawn per ronde, en dood is dood. Als je geraakt wordt ga je mank lopen, en over het algemeen ben je na 1 á 2 hits dood. Daardoor gaan mensen heel anders spelen dan je ziet in games als BF of CoD.
In die laatste twee games is het veel hectischer, maar zoals in AA is ook erg spannend, omdat het echt zo afgelopen is.
Behalve dat je daar in niet-bestaande Mechs rondloopt.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:44:
[...]
De meest realistische game die ik ken is Steel Battalion. Je hebt daar gewoon geen levens of Spawns. Staat je Mech op ontploffen dat moet je heel snel op de Eject knop drukken...doe je dat niet en ga je dood dan wordt je profiel gedelete en mag je de hele Campaigne overnieuwd doen :P! Hardcore tot op het bot!
Overigens betekent het bij AA dat je dus ook eigenlijk geen spawn hebt: je spawnt aan het begin van een ronde, that's it.
Als je realiteit wil zonder bij het leger te gaan, dan moet je maar soldaatje gaan spelen met je vrienden
De game is nu toch goed in balans imho.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:26:
[...]
Je bedoelt zoals bij Counter-Strike dat de wapens zo goed gebalanceerd zijn dat a) muv de Desert Eagle alle handpistolen niets toevoegde ten opzichte van de standaard pistolen (in elk geval niet het geld waard), b) alle shotguns niet gebruikt worden, c) de MP5 de enige praktische SMG is etc. etc....
Aan het einde van de rit krijg je dan ook een klein select groepje wapens wat gebruikt gaat worden. Tenzij je ALLES exact identiek maakt, blijven er altijd, in elk spel, een aantal 'beste' wapens over die iedereen gebruikt.
Het is toch juist supertof dat BF3 juist probeert door weinig stats te tonen, mensen aan te aanmoedigen om hun eigen favoriet te kiezen? Zo krijg je een mooi divers palet van kogels om de oren
edit: spelling
Wat iemand anders zei dat als een gun in het echt uber is moet deze ook uber in het spel zijn, dus iedereen loopt met hetzelfde wapen... dan liever keuzes die bijna gelijk zijn.
Last Man Standing in het TDM-jasje (vergelijkbaar met TAM in UT2k4) en een speelvorm waarin je gewoon twee plantlocaties hebt, en wanneer je dood bent, je niet meer respawnt maar je teammate volgt. Krijg je toch een redelijk andere gameplay die mij wel aanstaat.
Maar mogelijk moet ik hier gewoon de spellen spelen die het dan weer wel hebben
Wat betreft guns OP of niet, ik hou het volgende aan: kennis en kunde 75%, gunpower: 25%
[ Voor 13% gewijzigd door ozothebozo op 21-11-2011 15:54 ]
Ik had een haat/liefde verhouding met dat wapen! Soms ownde ik ermee en soms snapte ik er niets meer van. Fijn dat er standaard een scope op zat, echter was ik uiteindelijk meer gecharmeerd van de G3 en de G36C (nog steeds in BF3).assje schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:30:
Ik speel BF3 niet lang genoeg om daarvoor een voorbeeld te geven maar in BF2 speelde ik altijd met de L85A1, dit was een wapen wat door de meeste mensen als inferieur gezien werd.
Toch vond ik het een heerlijk wapen door zijn hoge accuracy omdat ik vaak op medium range gevechten aanga. Met dat wapen kon ik dus snipers te grazen nemen maar was ik in gangetjes nog steeds niet kansloos.
Ondank dat dat wapen niet de beste was op papier was het dat voor mij persoonlijk dus wel (door mijn speelstijl) Zo is het ook de bedoeling lijkt me, shot-gun is goed op korte afstand en sniper op lange, met daar tussen in heel veel varianten.
Ik "voel" me echt machtig als ik de G3 equip, al word ik vaak genoeg gesloopt door Jan en alleman haha
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...show/6810077/1/172085381/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 15:56 ]
Met een avarage van 11% accuracy een potje doen met 73%? Ja, aimbot, wallhack en teleporter, duidelijk!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:56:
Ik ben een cheater en hacker![]()
![]()
http://battlelog.battlefi...show/6810077/1/172085381/
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En jij vindt het bijvoorbeeld wel realistisch om na 30 seconden te respawnen? HALLOOOTJESVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:27:
[...]
En je vind het wel realistisch dat je 5 kogels in je borst kan hebben? Of dat je met een raketwerper nog kan springen? (sowieso is springen in een FPS al heel onrealistisch). Ik kan nog wel even doorgaan. Het is een spelletje.
Verwijderd
ja i know.SinergyX schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:59:
[...]
Met een avarage van 11% accuracy een potje doen met 73%? Ja, aimbot, wallhack en teleporter, duidelijk!
Stelletje whiners in het andere team
Hij beargumenteert juist dat het spel niet realistisch is en noemt daarbij een aantal zaken, dus om je vraag te beantwoorden, nee, dat vind hij ook niet realistisch.p.habo schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:59:
[...]
En jij vindt het bijvoorbeeld wel realistisch om na 30 seconden te respawnen? HALLOOOTJES
Verwijderd
Hmmm die oldmengaming.de servers heb ik ook wel eens gehad, moet zeggen dat ik ze wel rete-instabiel vond.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:00:
[...]
ja i know.
Sorry, maar in een film kunnen ze makkelijk 5 kogels overleven, zeker in arm/been kunnen ze gewoon doorvechten. En wat er in films gebeurd is wel degelijk realistisch.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:27:
En je vind het wel realistisch dat je 5 kogels in je borst kan hebben? Of dat je met een raketwerper nog kan springen? (sowieso is springen in een FPS al heel onrealistisch). Ik kan nog wel even doorgaan. Het is een spelletje.
doe maar happen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wikipedia: 50 Cent
After leaving drug dealing to pursue a rap career, he was shot at and struck by nine bullets during an incident in 2000.
Hij speelde zeker CoDaramdin schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:06:
Laten we 50 cent niet vergeten die 9 kogels heeft overleefd
Wikipedia: 50 Cent
[...]
Btw thuis maar is de MAV unlocken. Moet nog een paar K in recon. Dan metro only en rondvliegen. Iemand bij de tegenstander deed dat gister en die stond op een moment 27-0!
Verwijderd
Kills maken met de MAV (roadkills) is zo makkelijk nog niet.....Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:09:
[...]
Hij speelde zeker CoD![]()
Btw thuis maar is de MAV unlocken. Moet nog een paar K in recon. Dan metro only en rondvliegen. Iemand bij de tegenstander deed dat gister en die stond op een moment 27-0!
Das de enige manier dat ie op 27-0 kon staan met alleen de MAV gebruiken trouwens
Verwijderd
of ArmA spelenMichielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:47:
Haha zo leuk. Ik vind het spel zo goed. Een paar kleine balance probleempjes dan. Maar over realiteit moet je niet gaan praten. Het is een spel
Als je realiteit wil zonder bij het leger te gaan, dan moet je maar soldaatje gaan spelen met je vrienden
Had laatst een heel slecht potje k/d van 9/9 en een score van 3500 ofzo, maar ik werd wel steeds uitgemaakt voor wallhacker omdat ik iemand blijkbaar door een muur had afgeknalt. Terwijl die vent gewoon voor me stondVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:00:
[...]
ja i know.

Verwijderd
Dat waren nog eens tijden ja, er was 1 map in het pikkedonker bij een boerderij ofzo, met als spawn een para drop. Kon je zonder night vision ECHT geen hand voor ogen zien. AA benaderde (toen) behoorlijk de realiteit wat betreft wapeneigenschappen en damage.Ghost Dog schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:38:
[...]
De meest realistische game die ik ken is America's Army (zelf best een tijd gespeeld).
Nadeel van dat realisme was ook dat je soms 7-8 minuten zat te wachten tot de ronde weer voorbij was.
Voordeel was ook weer dat je altijd bij mensen uit je eigen skill bracket in de server zat.
Good times!
Die stationary missile launchers zijn trouwens ook gebugged, net zoals dat filmpje laat zien van de chopper.
Ik schiet vaak genoeg dwars door een tank / helicopter heen zonder damage.
Missile damage in battlefield games altijd al beetje buggy geweest, maar goed ook denk ik want anders loopt iedereen rond met een RPG.
YouTube: BF3 | RPG FAIL
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yRFgCvLlffc"][/video]
[ Voor 6% gewijzigd door Ploeg400 op 21-11-2011 16:30 ]
Dit filmpje doet me denken aan Mythbusters waar volgens mij uit kwam dat een RPG pas na een bepaalde tijd vliegen (bepaalde snelheid?) de explosieven in de RPG activeert. Als dat de gedachte bij het spel is is dat wel goed gedaanPloeg400 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:29:
Clanmate werd voor hacker uitgemaakt omdat hij iemand zijn benen door de muur zag uitsteken tijdens een prone
Die stationary missile launchers zijn trouwens ook gebugged, net zoals dat filmpje laat zien van de chopper.
Ik schiet vaak genoeg dwars door een tank / helicopter heen zonder damage.
Missile damage in battlefield games altijd al beetje buggy geweest, maar goed ook denk ik want anders loopt iedereen rond met een RPG.
YouTube: BF3 | RPG FAIL
[video]
En dat staat ook aangegeven in het spel, de RPG heeft een minimale afstand nodig voor die ontploft!CoiLive schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
[...]
Dit filmpje doet me denken aan Mythbusters waar volgens mij uit kwam dat een RPG pas na een bepaalde tijd vliegen (bepaalde snelheid?) de explosieven in de RPG activeert. Als dat de gedachte bij het spel is is dat wel goed gedaan
maar hij ontploft toch? of zie ik het nou verkeerd? (filmpje over rdp bekijken is niet heel erg vloeiendAndyk125 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:48:
[...]
En dat staat ook aangegeven in het spel, de RPG heeft een minimale afstand nodig voor die ontploft!
blup
Verwijderd
Die gast heeft mega lag, vind je het gek dat hij daarom mis schiet. Kijk maar hoe lang het duurd voordat hij door krijgt dat de bom geplant is. Daarnaast heeft de rpg geen arming tijd in BF3, je kan je zelf gewoon dood schieten tegen een muur als je er 1m van af staat.
Ik vind de hit registratie wel mee vallen, kan redelijk goed vliegtuigen en heli's uit de lucht schieten en dan is raak ook raak en mis is mis...
Soms heb ik wel het idee bij mijn normale gun dat sommige mensen wel heel veel kogels kunnen koppen in hc, net of de helft van de kogels mist ofzo...
Lag daarstraks bij Caspian Border in russische base en vloog met m'n MAV naar B (andere kant map dus)Floks schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:19:
wat is de range van de MAV?
denk dat ik evengoed tot de vijandelijke basis had kunnen vliegen
Btw hou wel van dat ding
En snipers pesten
Latency van hitregistratie. De TTK van diverse wapens ligt onder een halve seconde (500ms), hoe groter het verschil tussen jou en je tegenstander tov de server, hoe groter het verschil in hitregistratie.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:12:
Soms heb ik wel het idee bij mijn normale gun dat sommige mensen wel heel veel kogels kunnen koppen in hc, net of de helft van de kogels mist ofzo...
Ik heb zelf nog wel eens problemen met mijn internet (ping van 300-1000ms), soms kan ik mijn halve mag leeg schieten op een speler, andere kant hoor van andere mensen dat zijn een mag op mij leegschieten (pp2000 of P90 bijvoorbeeld) en ik mischien 30-40% health verlies.
Mbt dat RPG filmpje, 1 van de 2 kanten heef bizar veel lag; kijk maar eens op zijn radar en wanneer die 3hoekjes zichtbaar worden tov die gasten op zijn scherm ziet lopen, 1 komt vanaf die bus aanlopen, die zie je helemaal niet, paar seconde later opeens zie je iedereen bij M-com staan (radar en beeld). Hij schiet en opeens zie je al die 3hoekjes verdwijnen, die zouden gewoon vloeiend weglopen.
Dit topic is gesloten.
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)
Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.