Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Yes, heb het helemaal gehad voor vandaag.
+/- 250000 punten, 5 medals, 180 ribbons en 500 kills op een avond.

En NIETS geregistreerd omdat ik elke keer wordt gekicked, wat een t*ringspel zo zeg..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik werd ook contineu op de meest onhandige momenten gekicked, maar sinds ik upnp op mijn router heb uitgeshcakeld lijkt dat niet meer voor te komen...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
warhamstr schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:35:
Ik werd ook contineu op de meest onhandige momenten gekicked, maar sinds ik upnp op mijn router heb uitgeshcakeld lijkt dat niet meer voor te komen...
Mijn huidige SPM is 666, wellicht heeft het daar iets mee te maken..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wordt je echt gekicked of wordt je gedropped?

Want ik heb zoiets zeer zelden. Deze avond een uur of drie zitten spelen en daar was maar 1 potje bij waarbij ik en mijn maten gedropped worden. Dus wij allemaal en niet iemand alleen. Volgens mij legde de server gewoon het werk er bij neer.

Daarnaast verhoog je het risico als je op high ticket servers gaat spelen. Ik weet niet of dat voor jou het geval was? Als zo'n high ticket server tegen het einde crashed heb je flink wat tijd voor niets zitten spelen. Hoewel ik merk dat als mijn client crashed, dat gebeurd ook heel soms, dan heb ik vaak nog wel de score of een significant deel er van, maar niet de rewards.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ultraman schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:18:
Wordt je echt gekicked of wordt je gedropped?

Want ik heb zoiets zeer zelden. Deze avond een uur of drie zitten spelen en daar was maar 1 potje bij waarbij ik en mijn maten gedropped worden. Dus wij allemaal en niet iemand alleen. Volgens mij legde de server gewoon het werk er bij neer.

Daarnaast verhoog je het risico als je op high ticket servers gaat spelen. Ik weet niet of dat voor jou het geval was? Als zo'n high ticket server tegen het einde crashed heb je flink wat tijd voor niets zitten spelen. Hoewel ik merk dat als mijn client crashed, dat gebeurd ook heel soms, dan heb ik vaak nog wel de score of een significant deel er van, maar niet de rewards.
Ik denk dat ik gekicked word.. de server loopt namelijk wel gewoon door en daarbij nog met 63 man. Tijdens het spelen werd ik al meerder maal voor cheater uitgemaakt, dus wellicht zat er een admin of werd deze erbij geroepen. Maar het waren 5 1000tickets maps/rounds, alle 5 bij de laatste 100 tickets ongeveer. Stond de laatste keer bv 116/24 met 21000 punten, waar nummer 2 9600 punten had. Het was ook precies na een killing / reviving spree van 1866 punten totaal.

Natuurlijk heb ik wel van de potjes genoten, maar 't is echt enorm balen dat ze uiteindelijk niet bij je stats worden opgeteld, zeker gezien de hoeveelheid.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

ik heb hetzelfde dus vaak, sta je rond de 45-2, en begint men je voor cheater uit te maken.

vervolgens ga ik ineens uit het niks dood ( ik denk admin die me killed? ) met 'bad luck'
en iets later 'connection to server lost' ( gekicked? ).

jammer dat je niet goed mag zijn.. maar mee moet draaien in mediocriteit omdat mensen anders
bang van je worden. ;p
mouzetc schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:23:
[...]

Ik denk dat ik gekicked word.. de server loopt namelijk wel gewoon door en daarbij nog met 63 man. Tijdens het spelen werd ik al meerder maal voor cheater uitgemaakt, dus wellicht zat er een admin of werd deze erbij geroepen. Maar het waren 5 1000tickets maps/rounds, alle 5 bij de laatste 100 tickets ongeveer. Stond de laatste keer bv 116/24 met 21000 punten, waar nummer 2 9600 punten had. Het was ook precies na een killing / reviving spree van 1866 punten totaal.

Natuurlijk heb ik wel van de potjes genoten, maar 't is echt enorm balen dat ze uiteindelijk niet bij je stats worden opgeteld, zeker gezien de hoeveelheid.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-O- Go zeg, zit ik op mn gemak 1 shaggie te roken...............schieten zo'n 30 man mij dood :+ 7(8)7 -O- *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Overigens verlies je alleen je punten als de server crashed.
Het updaten van de stats op battlelog duurt vaak een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff serieus, als ik b.v een backup van een week of zo moet pakken om wat voor reden dan ook, blijft mijn info en status van wat ik van BF3 NU al gehaald heb wel staan ??? -O- <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 02:00:
ff serieus, als ik b.v een backup van een week of zo moet pakken om wat voor reden dan ook, blijft mijn info en status van wat ik van BF3 NU al gehaald heb wel staan ??? -O- <+:)
Ik mag toch hopen dat die informatie op de servers van Dice/EA worden opgeslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
unfor schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:57:
Overigens verlies je alleen je punten als de server crashed.
Het updaten van de stats op battlelog duurt vaak een tijdje.
Helaas niet.. Tot 5x toe. Server bleef namelijk draaien met de overige 63 man. Stats zijn geen 1 keer geupdate, ook wanneer ik nu ga spelen ben ik gewoon weer level 55 ipv 56 waar ik al flink overheen was.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb dat dus wel, als ik uit een server werd gegooid (nu geen last meer van)
werden mijn punten en ribbons gewoon bijgeschreven nadat de pot af was (soms een half uurtje later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Wtf? Ik probeer net battlelog te bekijken en ik moet zo te zien opnieuw inloggen (normaal onthoud hij mij). Ik log in en krijg de volgende melding:

Too many failed logins, you have been blocked

Laatste keer dat ik battlelog bekeken had was eergisteren ofzo, zonder enig probleem. Nog iemand die dit heeft?

EDIT: opgelost, zo te zien was het automatisch ingevulde wachtwoord verkeerd, en was dat de reden...

[ Voor 14% gewijzigd door mngm op 21-11-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Holy crap. Hele pagina met 50 posts doorgelezen. Alleen maar gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Voor dat ik begin te klagen, moet ik ik wel kwijt dat ik BattleField een super spel vind. Alleen vliegen lukt nog niet. Maar dat maakt mijn plezier niet minder.

Maar ik begin een beetje simpel te worden van sommige Admin's/spelers.

Ik schiet op een tank met een RPG, raak toevallig een speler. Meteen was ik een noob, en moest een Admin mijn kicken wegens alleen gebruik van mijn RPG. Gelukkig zat ik bij sommige clan members van die server in het team. Die konden zelf zien dat het een lucky shot was.

Ben ook al meerdere keren gekickt met mijn mortar laucher. Als ik een icoon van een mortar van mijn tegenstander zie, laat ik mijn stelling staan. Paar stappen op zij zetten, om vervolgens als nog de tegenstander killen. Sommige spelers kunnen dit niet hebben blijkbaar. Als ik dan meteen opnieuw wil verbinden met de server krijg meteen een melding dat het niet mogelijk is.

Gelukkig speel ik voor mijn eigen plezier en niet die van iemand anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Moeten al die verbinding en/of kick problemen echt ook in dit topic, of kan dat naar het problemen topic?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Een gedeelte is buggerelateerd, een groot gedeelte is vanwege incompetente admins die niet tegen hun verlies kunnen en een "if you can't beat them, kick them" policy aanhouden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:53:
Een gedeelte is buggerelateerd, een groot gedeelte is vanwege incompetente admins die niet tegen hun verlies kunnen en een "if you can't beat them, kick them" policy aanhouden.
Klopt, maar het is wel per persoon verschillend.

Ik klaag niet, maar heb ongeveer 1 op de 10-15 potjes wel een disconnect of gamecrash. Tsjah kan gebeuren, log dan meestal meteen weer in (na het vloeken).

Jammere is wel dat je vaak niet echt de reden ziet waarom je er uit bent (link crash/server crash/kick/client crash), en ik heb ook nog geen dumpfile kunnen vinden waardoor ik eventueel zou kunnen zien of er iets bij mijzelf mis loopt.

Ach, ik vermaak me kostelijk met het spel, daar gaat het om.

Vrijdag trouwens een nieuw HS record voor mezelf op de GOT server, 770 meter :) Toch leuk als de rest je met rust laat als 2 snipers bezig zijn met elkaar te spotten en de HS proberen te maken :) top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verliezer
  • Laatst online: 27-03-2023
Wat zijn jullie ervaringen rondom de sniper rifles?

Ikzelf merk geen verschil tussen de verschillende rifles anders dan:
1) Close combat - Semi Auto: SKS, MK11 of M39
2) Lange Range - Bolt Action: SV98, M40 of M98

Mijn eigen ervaring is dat er tussen de close combat rifles onderling nauwelijks verschil zit qua gameplay en ervaringen en hetzelfde geld voor de bolt action rifles onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
M2M schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:53:
Helaas genoeg ben ik ook al meermaals tegen die instelling aangelopen.
Ik heb nog niet gek veel uur gespeeld, maar ben al met regelmaat gekicked & gebanned en uitgemaakt voor cheater.
Dit vind ik echt een dooddoener op mijn zin om te blijven spelen (voor die avond dan).

Begrijp me niet verkeerd, ik vind BF3 een briljant spel, ik weet alleen niet of ik het net zo lang leuk blijf vinden als BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theHoff schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:43:
Holy crap. Hele pagina met 50 posts doorgelezen. Alleen maar gezeik...
Selectief lezen noemt men dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:07:
[...]

Ik heb nog niet gek veel uur gespeeld, maar ben al met regelmaat gekicked & gebanned en uitgemaakt voor cheater.
Dit vind ik echt een dooddoener op mijn zin om te blijven spelen (voor die avond dan).

Begrijp me niet verkeerd, ik vind BF3 een briljant spel, ik weet alleen niet of ik het net zo lang leuk blijf vinden als BF2.
In bf 2 word ook volop gescholen en weet ik veel allemaal wat.
Laat je pret hier door niet bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:29
verliezer schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:05:

Mijn eigen ervaring is dat er tussen de close combat rifles onderling nauwelijks verschil zit qua gameplay en ervaringen en hetzelfde geld voor de bolt action rifles onderling.
Voor close combat gebruik ik de SKS met silencer, speel erg lekker.
Long range is de M98B het sterkste.
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:11:
[...]

Selectief lezen noemt men dat
I agree.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 21-11-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:07:
Belachelijke instelling van admins. Mensen kunnen gewoon echt goed zijn en zonder overduidelijk bewijs van cheaten gaan kicken is gewoon ronduit idioot te noemen.
Ook het kicken om wapenvoorkeur slaat niet echt ergens op. Ja, mortars zijn lame maar ze zitten nu eenmaal in het spel dus deal with it. Zelfde met de IR scopes of met RPG's op infantry, het hoort er bij dus accepteer het maar. Om nou mensen te gaan kicken omdat ze een andere speelstijl hebben?

Op de GoT servers doen we daar in ieder geval niet aan, we kicken eerder mensen die lopen te bitchen op het RPG gebruik van de anderen.

Gefeliciteerd trouwens *O* *O* *O*

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met het volgende?

Ik heb nu 70 uur gespeeld, inmiddels al een tijd level 45. Ik weet 145 is het max, maar dat ga ik toch nooit halen.

Ik heb alle maps al tig keren gespeeld.
Ik heb met alle wapens die ik wil en fijn vind al meerdere service stars gehaald.
Ik heb inmiddels bijna alle voertuig 'perks' behaald, van de voertuigen die ik gebruik. Nog 1 of 2 voor tank/attackheli en dan klaar.

En dan? Ik heb het gevoel dat als ik de laatste perks voor attackheli & tank heb, dat het saai gaat worden. Ik vind het leuk om voor dingen te spelen. En spelen om beter te worden heb ik ook niet echt behoefte aan, ook omdat ik 9 van de 10 keer bovenaan eindig :+ Dat is ook de reden denk ik, er is niet echt een uitdaging, als ik met assault de F2000 pak dan voelt het als routine grind om een potje te winnen.

Die mappack die eraan komt is dan wel weer ff leuk denk ik, maar toch... unlocken van dingen is altijd leuker om voor te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Mhaw ik speel vaak op http://battlelog.battlefi...-Crabbit-Bastarts-ranked/

Dit is onze eigen server.
Laatste tijd spelen wij redelijk goed en onze top spelers hebben 300 tot 450 score.
Probleem is, als wij de server starten met 8 van onze eigen clanleden er bijna niemand joined omdat de matchmaking systeem op deze score is gebaseerd. :(

Afbeeldingslocatie: http://sigs.enjin.com/sig-bf3/fbc4c45378034af1.png

[ Voor 13% gewijzigd door Ploeg400 op 21-11-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:23:
Zijn er meer mensen met het volgende?

Ik heb nu 70 uur gespeeld, inmiddels al een tijd level 45. Ik weet 145 is het max, maar dat ga ik toch nooit halen.

Ik heb alle maps al tig keren gespeeld.
Ik heb met alle wapens die ik wil en fijn vind al meerdere service stars gehaald.
Ik heb inmiddels bijna alle voertuig 'perks' behaald, van de voertuigen die ik gebruik. Nog 1 of 2 voor tank/attackheli en dan klaar.

En dan? Ik heb het gevoel dat als ik de laatste perks voor attackheli & tank heb, dat het saai gaat worden. Ik vind het leuk om voor dingen te spelen. En spelen om beter te worden heb ik ook niet echt behoefte aan, ook omdat ik 9 van de 10 keer bovenaan eindig :+ Dat is ook de reden denk ik, er is niet echt een uitdaging, als ik met assault de F2000 pak dan voelt het als routine grind om een potje te winnen.

Die mappack die eraan komt is dan wel weer ff leuk denk ik, maar toch... unlocken van dingen is altijd leuker om voor te spelen.
Ja, wel een beetje. Mijn oplossing, nu meer de fun in het spelletje gaan zoeken. Gisteren nog een eind omgelopen om twee campende enemies op een berg in Kharg Island naar de hemel te blazen met C4. Ook iedere buggy, tank en dergelijke achteraan gaan om van een stickje C4 te voorzien. Voelt altijd fantastisch als je zo'n ding wegblaast. Nu hoef jij niet meteen het antwoord bij C4 te gaan zoeken, maar dat soort dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:23:
Je kan ook nog proberen alle ribbons, medals en dogtags vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:32:
[...]
Je kan ook nog proberen alle ribbons, medals en dogtags vrij te spelen.
Sommige dogtags zijn niet vrij te spelen, maar kun je te pakken zien te krijgen door een knife kill ;) .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon elk potje proberen lekker hoog te scoren? Speelde laatst heerlijk als defender met claymores en de M27 en dat ging heerlijk, dat vind ik net zo leuk als unlocks verdienen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Oplossing voor als het spel wat minder wordt zoals hierboven toegelicht was :

YouTube: Operation Asshat

gewoon gaan trollen ;)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verliezer schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:05:

M98B heeft veeeeeel minder dropoff dus op extreme afstanden is deze makkelijker te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
CITV vind ik zo onhandig. Het enige is dat je een beetje fake kan locken. Hierdoor gebruiken ze misschien flares of rijden de tanks snel weg. Zo krijg je dus nooit punten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
alweer een nieuw deel? compleet gemist. Anyways.

Gisteravond weer lekker gespeeld. Mijn service medals voor Support en Engineer gehaald in een weekend en mijn choppper wordt ook steeds beter uitgerust. Guided missiles zijn fijn. Paar leuke servers ertussen waaronder de GoT servers. miss toch maar eens gaan betalen :)

Nu focussen op assault service star

[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 21-11-2011 09:49 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Skill vind ik zelf echt nergens op slaan. Ik win 8 - 10 potjes op rij. Daarna verlies ik er 2 en win ik er weer 1. Alle potjes heb ik goed gespeeld met bijna altijd een k/d van meer dan 2.0. Zakt mijn skill met 200 - 250 naar 44..... Echt bullshit dat skill alleen maar om het killen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:01:
Skill vind ik zelf echt nergens op slaan. Ik win 8 - 10 potjes op rij. Daarna verlies ik er 2 en win ik er weer 1. Alle potjes heb ik goed gespeeld met bijna altijd een k/d van meer dan 2.0. Zakt mijn skill met 200 - 250 naar 44..... Echt bullshit dat skill alleen maar om het killen gaat.
Inderdaad en vervolgens blijft je server leeg als je 'skill' te hoog is. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Ploeg400 op 21-11-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeg400 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:03:
[...]

Inderdaad en vervolgens blijft je server leeg als je 'skill' te hoog is. :'(

[afbeelding]
Blijf je dat ding nou posten? Was eerder al aangegeven, dit is geen topic om plaatjes te posten van je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:31
Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
CITV vind ik zo onhandig. Het enige is dat je een beetje fake kan locken. Hierdoor gebruiken ze misschien flares of rijden de tanks snel weg. Zo krijg je dus nooit punten....
CITV is juist erg leuk als je met iemand speelt die ook guided shells heeft (en op mumble oid zit :)). Choppers maken geen enkele kans, je kan goed spotten en flink domineren als tank. Ook de lock tijd voor guided shells is korter. Gisteren vlogen de choppers steeds gauw weg toen we aan kwamen rijden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Freezerator op 21-11-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:01:
Dus omdat skill niet de dingen trackt die jij wil dat het trackt is het bullshit? :?
So basically, this is what determines your skill level on your stats page:

• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Michielodc schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
Elke lock zou je 10-30 punten moeten geven, gratis door enkel in een tank te gaan zitten en beetje spotten. Daarbij gewoon normale spot-kills geeft weer 10 punten, assist kills, kan je denk ik best nog wel wat punten uit halen.

Een Recon moet daar zijn motion sensor of MAV voor inleveren, als CITV al onhandig is, wat is recon dan? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Freezerator schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:09:
[...]

CITV is juist erg leuk als je met iemand speelt die ook guided shells heeft (en op mumble oid zit :)). Choppers maken geen enkele kans, je kan goed spotten en flink domineren als tank. Ook de lock tijd voor guided shells is korter. Gisteren vlogen de choppers steeds gauw weg toen we aan kwamen rijden :+
Ik heb hier even mee gespeeld, maar vind de toegevoegde waarde niet zo hoog omdat de main gunner alsnog zelf moet.locken. Dus een chopper die netjes boven je hangt kun je alsnog niet pakken.
Wel een paar choppers de lucht uit geschoten, maar ik merk dat ik de perk eigenlijk vooral gebruik om snel aan de frontlinie te spawnen waar dat eerst niet kon (tank vol)

Waar ik wel fan van ben geworden: de tungsten balls im je maingun. Briljant! Een reusachtige shotgun.handig tegen mannetjes, maar ook tegen choppers. Tegen kleine choppers is 1 volle hit een disable. En omdat de balletjes zo snel zijn raak je eerder dan met een shell.

Oh, en sinds ik de ir view (?) heb op de tank ben ik ook niet meer op een mijn gereden. Heerlijke toevoeging

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45

BF3 op mijn beamer. Ik moet nog steeds wennen aan het richten met de xboxcontroller (BF3 is mijn eerste consoleshooter), maar het gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
recon en assault zijn de classes die ik nog niet veel speel. Dit vooral omdat ik veel ammo nodig heb :P en verslaafd begin te raken aan die vervelende claymores :)

Verder krijg ik de littlebird steeds beter onder de knie, eerst de andere chopper de lucht uit schieten, dan de recon op een mooie plek droppen, dan de rest van het team in de buurt van de flag neerzetten en dan cover geven. teamspeak doet wonderen, als iedereen op de juiste momenten spand :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Sagaris schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:25:
[...]

Dus omdat skill niet de dingen trackt die jij wil dat het trackt is het bullshit? :?

[...]
Wel als het gebruikt wordt voor matchmaking maar eigenlijk niks zegt over hoe 'goed' je bent.
Ik geef hem groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:36:
[video]

BF3 op mijn beamer. Ik moet nog steeds wennen aan het richten met de xboxcontroller (BF3 is mijn eerste consoleshooter), maar het gaat steeds beter.
is de vertraging met een beamer niet veel te veel om een shooter te spelen zonder 1000x dood te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Arnevld schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:40:
Oplossing voor als het spel wat minder wordt zoals hierboven toegelicht was :

YouTube: Operation Asshat

gewoon gaan trollen ;)
werkelijk de max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Sagaris schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:27:
[...]

Ja, wel een beetje. Mijn oplossing, nu meer de fun in het spelletje gaan zoeken. Gisteren nog een eind omgelopen om twee campende enemies op een berg in Kharg Island naar de hemel te blazen met C4. Ook iedere buggy, tank en dergelijke achteraan gaan om van een stickje C4 te voorzien. Voelt altijd fantastisch als je zo'n ding wegblaast. Nu hoef jij niet meteen het antwoord bij C4 te gaan zoeken, maar dat soort dingen. ;)
Grappige is dat dit inderdaad steeds bij meer mensen voor komt. Merk het zelf ook wel gedeeltelijk. We zijn de laatste jaren steeds meer getrained om te spelen voor een beloning ipv echt voor de fun zeg maar.. Games vroeger hadden helemaal niet deze actieve manier van 'belonend spelen'. SOF2 bijvoorbeeld of CSS speelde je gewoon voor de fun en skill, de drang om beter te worden/beste te zijn.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die nieuwe patch er al die deze week zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:43:
[...]

is de vertraging met een beamer niet veel te veel om een shooter te spelen zonder 1000x dood te gaan?
Ik heb nog geen vertraging gemerkt (niet met BF3, Forza of Fifa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:09:
Nopes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:09:
Frontpage, gaat dus nog wel even duren.
nieuws: Patches in aantocht voor Skyrim en Battlefield 3

Hoop toch echt dat de voicechat hierbij zit voor console, dit gaat echt nergens meer over.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zaterdagavond toch een rottige ervaring meegemaakt: Ik kwam op geen enkele server!
En als ik al op een server kwam (niet alleen de GoT-servers, maar ik heb van alle uithoeken van de wereld geprobeerd), werd ik er binnen een minuut uitgesodemieterd..
Krijg elke keer de melding: 'You have been kicked from server' of 'Connection with server has been lost'.

Afgelopen donderdag of vrijdag gewoon nog gespeeld, geen problemen ofzo.. :-s

Iemand anders bekend met dit soort problemen??

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
SinergyX schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:32:
[...]

Frontpage, gaat dus nog wel even duren.
nieuws: Patches in aantocht voor Skyrim en Battlefield 3

Hoop toch echt dat de voicechat hierbij zit voor console, dit gaat echt nergens meer over.
Wat dacht je van het joinen van een game met paar vrienden. Wordt je zo in een aparte squad gezet :?
Wordt nog wel ff wachten voor console update, ivm goedkeuring Sony en Microsoft.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu BF al een paar weekjes uit is, valt me het op dat mn zin in de game alweer erg ingekakt is. Het blijft grafisch indrukwekkend, maar de game laat me nu alweer los merk ik. Blijft jammer als een game veel belovend lijkt, maar begint wel te wennen na vele game/hype launches.
Mijn interesse in de game zakt meer en meer weg, na dagen niet gespeeld te hebben ben ik het alsnog zat na 1 potje. Meer mensen last van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het duurt bij mij vaak twee tot drie potjes voor ik er weer een beetje "in zit", dus de "teleurstelling" na het eerste potje ken ik wel. Gewoon doorzetten. ;)

Ik heb dit weekend wel een aantal fijne potjes gespeeld, voornamelijk dankzij mede-GoT'ters op Teamspeak. Dat voegt echt wel iets toe. :)

[ Voor 30% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2011 11:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

na 2-3 potjes irriteer ik me weer dood aan m'n teammates. dus dan kap ik er ook weer mee ja.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Bezulba schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:57:
na 2-3 potjes irriteer ik me weer dood aan m'n teammates. dus dan kap ik er ook weer mee ja.
Kan ik me voorstellen, daarom speel ik voornamelijk met mensen in een squad die ik ken, speelt toch wel lekker en dan ondertussen op Skype ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
dat gevoel herken ik .. gisteren nog op Therran highway op GOT 64 , worden we achteruit gedrukt. We hebben enkel nog A (conquest) . Zit iedereen op A te spawnen om toch maar wat kills te farmen en ben ik de enige , letterlijk de enige die C ook maar probeert in te nemen .. En dan begin je te kijken wat zit er eigenlijk in mijn team? Recon, recon , recon en nog eens recon..
Ragequit natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het vooral hilarisch als ik als recon de voorste man ben van ons team, dan is er toch wat goed mis (voornamelijk als mijn teammates consequent niet op mij spawnen maar in de base in Rush)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:34:
Zaterdagavond toch een rottige ervaring meegemaakt: Ik kwam op geen enkele server!
En als ik al op een server kwam (niet alleen de GoT-servers, maar ik heb van alle uithoeken van de wereld geprobeerd), werd ik er binnen een minuut uitgesodemieterd..
Krijg elke keer de melding: 'You have been kicked from server' of 'Connection with server has been lost'.

Afgelopen donderdag of vrijdag gewoon nog gespeeld, geen problemen ofzo.. :-s

Iemand anders bekend met dit soort problemen??
ja hier, ik kom zelfs niet eens in een server, hij begint met laden en dan krijg ik het 'You have been kicked from server berichtje, vervolgens springt tie op "playing" maar dat is alles, de game is dan al geclosed, volgens een vriend van mij zou een complete re-download+ re-instal werken( bij hem iig) dus dat ga ik nu proberen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Er is al genoeg over geschreven maar sluit me aan dat IR de game kapot maakt.

Wat een waardeloze gamers die er allemaal mee rondhuppelen.

Voorlopig zeg ik BF3 vaarwel omdat ik er geen zak meer aan vind met de IR gedoe. Misschien dat er een dikke nerf op komt anders is het einde verhaal

Alle poppetje en wapens vrij gespeeld maar zie het niet meer zitten. RPG, AA, tank, mortier dat maakt me allemaal niet uit maar dat IR Iis gewoon bull...... en voor waardeloze gamers die eigenlijk het liefst zich bedienen van een vette cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:06:
[...]

ja hier, ik kom zelfs niet eens in een server, hij begint met laden en dan krijg ik het 'You have been kicked from server berichtje, vervolgens springt tie op "playing" maar dat is alles, de game is dan al geclosed, volgens een vriend van mij zou een complete re-download+ re-instal werken( bij hem iig) dus dat ga ik nu proberen :S
Hmm, ben ik blij mee... :( weer die 13 gb downloaden...
ok, duurt maar een uurtje, maar toch.. :p

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
TecTo schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:12:

Voorlopig zeg ik BF3 vaarwel omdat ik er geen zak meer aan vind met de IR gedoe. Misschien dat er een dikke nerf op komt anders is het einde verhaal

Alle poppetje en wapens vrij gespeeld maar zie het niet meer zitten. RPG, AA, tank, mortier dat maakt me allemaal niet uit maar dat IR Iis gewoon bull...... en voor waardeloze gamers die eigenlijk het liefst zich bedienen van een vette cheat.
Ik ben opzich niet tegen IR mar wat ze wel mogen doen is de range wat inkorten of contrast wat lager zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hymnir schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:02:
dat gevoel herken ik .. gisteren nog op Therran highway op GOT 64 , worden we achteruit gedrukt. We hebben enkel nog A (conquest) . Zit iedereen op A te spawnen om toch maar wat kills te farmen en ben ik de enige , letterlijk de enige die C ook maar probeert in te nemen .. En dan begin je te kijken wat zit er eigenlijk in mijn team? Recon, recon , recon en nog eens recon..
Ragequit natuurlijk..
Jaaaa das nie waar! Je kan helemaal geen 4 recon in je team hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:21:
Jaaaa das nie waar! Je kan helemaal geen 4 recon in je team hebben!
Team wel, squad niet (als je zelf geen recon bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:22:
[...]

Team wel, squad niet (als je zelf geen recon bent :P)
Shit.... uhm.... uhm.... het is maandag! (ja! das me excuus!) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
En RPG's versus infantry of (auto)shotguns met frag ammo is prima zeker...

Mensen hebben altijd wel iets te klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:06:
[...]

Bij mij kwam dat probleem zaterdagmiddag opeens naar voren. Zondag ook last van. Elk potje na enkele minuten eruit gegooid.

Punkbuster opnieuw geïnstalleerd en dat loste het voor mij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
3/4 van mijn kills komt van IRNV tegenwoordig, dus nerfen lijkt me wel nodig. Tot die tijd blijf ik het overigens wel gebruiken, want het voordeel is te groot om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:13

Haha als dat zo'n dikke cheat is volgens jou waarom speel je er zelf niet mee dan? Snap echt niet wat er mis is met die IRNV scope en met RPG's! Iedereen heeft wel wat te klagen altijd |:(

Ik erger me soms ook dood aan die mortars, vooral als je door 7 enemies wordt bestookt met mortars en die blijven constant op hun spawn zitten. Maar geen enkele vlag proberen te veroveren. Maar van mij hoeven ze dit er echt niet uit te halen..

Die domme flashlight wordt gelukkig wel aangepast, want die is echt belachelijk :/ Weet niet wie dat verzonnen heeft maar op 40 meter nog verblind worden door zo'n domme lamp is wel bull :(

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 21-11-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
De IRNV wordt aangepast met de patch: http://bf3blog.com/2011/1...ope-getting-balanced-out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Andyk125 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:28:
[...]

Haha als dat zo'n dikke cheat is volgens jou waarom speel je er zelf niet mee dan? Snap echt niet wat er mis is met die IRNV scope en met RPG's! Iedereen heeft wel wat te klagen altijd |:(

Ik erger me soms ook dood aan die mortars, vooral als je door 7 enemies wordt bestookt met mortars en die blijven constant op hun spawn zitten. Maar geen enkele vlag proberen te veroveren. Maar van mij hoeven ze dit er echt niet uit te halen..

Die domme flashlight wordt gelukkig wel aangepast, want die is echt belachelijk :/ Weet niet wie dat verzonnen heeft maar op 40 meter nog verblind worden door zo'n domme lamp is wel bull :(
Nee ga zeker niet met IR spelen. Mij een beetje te makkelijk. Als je goed hebt gelezen dan lees je dat ik voorlopig stop met BF3.

Gelukkig klaag jij niet _/-\o_ alleen een beetje over mortars, flashlight enz.. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 21-11-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:13
TecTo schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:37:
[...]

Nee ga zeker niet met IR spelen. Mij een beetje te makkelijk.

Gelukkig klaag jij niet _/-\o_ alleen een beetje over mortars, flashlight enz.. 8)7
Je mag best klagen, maar ik hou niet op met het spelen van BF3, omdat er zaken zijn waar ik me af en toe wel eens aan erger. Maar jij bent natuurlijk veel te goed in het spel en helemaal om met een IRNV te spelen, want dan sta je natuurlijk altijd bovenaan wat niets aan is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Unomomentodado schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:27:
3/4 van mijn kills komt van IRNV tegenwoordig, dus nerfen lijkt me wel nodig. Tot die tijd blijf ik het overigens wel gebruiken, want het voordeel is te groot om het niet te doen.
Ik gebruik hem enkel bij bepaalde mappen, zoals rush op damavand peak waar anders verdedigende snipers zo goed als onzichtbaar zijn. En dat is meteen de reden dat ze echt niks meer moeten doen dan een kleine reductie in heat signature, ik ben bang dat ze hem naar useless nerfen en dat helpt enkel de campers.

Maar verder ben ik weer redelijk afgestapt van de IR scope en gebruik ik meestal ACOG, some RDS/Holo. Je zal even moeten wennen na een tijd veel IRNV gebruikt te hebben, maar ze zijn echt heel veel beter in de meeste situaties. IRNV heeft één nut, en dat is campende tegenstanders spotten. Voor de rest is het een trage, verwarrende scope zonder zoom en kleine FOV.

Ook de zeikers die niet spelen nu vanwege IRNV zullen dan niet spelen vanwege M249 of een ander wapen waarvan ze bedacht hebben dat het OP is. Als je zo moeilijk doet over IRNV, zorg voor spec ops camo. Ik ben compleet voor balans en 'zeik' dus ook weleens over dingen, maar IRNV is iets dat letterlijk iedereen kan gebruiken, onafhankelijk van welke class je wilt spelen, en dat zoveel significante nadelen heeft dat ik me er echt niet druk over kan maken en dus ook meestal liever een ACOG sight gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:40:
[...]

Je mag best klagen, maar ik hou niet op met het spelen van BF3, omdat er zaken zijn waar ik me af en toe wel eens aan erger. Maar jij bent natuurlijk veel te goed in het spel en helemaal om met een IRNV te spelen, want dan sta je natuurlijk altijd bovenaan wat niets aan is 8)7
Laten we het even een discussie houden en niet mekaar persoonlijk aanspreken.

Wat betreft mortieren, RPG's, IRNV e.d.

Ja ze kunnen vervelend zijn, maar als het goed is zal er in de toekomst een server-update moeten komen die ook op dat niveau bepaalde wapens aan of uit kan zetten.

Dus dan niet meer zo van "Admin will ban you if you use RPG", want je kan ze dan simpelweg niet eens gebruiken.

tot die tijd: leer er mee leven, of maak er je doel van die persoon af te maken, of zoek een andere server waar het minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Behalve de reticle, zitten er nog andere verschillen tussen de optical sights :? Speel meestal met de RDS, die dot vind ik handiger dan de cirkel van de HOLO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
De Back To Karkand weapons worden trouwens via Assignments geünlocked.
With the announcement of the latest Back to Karkand trailer, DICE also revealed a new feature that will come bundled with Back To Karkand: Assignments. Basically, Assignments are a set of tasks that players have to complete in order to unlock one of the ten new weapons in Back to Karkand. For example, in order to complete the “Let it rain” Assignment, players have to get 20 kills with a Light Machine Guns and two mortar kills, in order to unlock the QBB-95 light machine gun.
There are 10 total assignments, each unlocking one of the new weapons. The Assignments can be worked on both in Back To Karkand and in regular Battlefield 3, and once unlocked, the weapons can be used in regular BF3 as well.

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/11/battlefield-3-assignments.jpg
http://bf3blog.com/2011/1...way-of-unlocking-weapons/
Leuke manier om wapens te unlocken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:43:
Ja ze kunnen vervelend zijn, maar als het goed is zal er in de toekomst een server-update moeten komen die ook op dat niveau bepaalde wapens aan of uit kan zetten.
Ik hoop het niet, dan krijg je van die servers waar van alles uit is gezet omdat de admin zon zeikstraal is die nergens tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:44:
Behalve de reticle, zitten er nog andere verschillen tussen de optical sights :? Speel meestal met de RDS, die dot vind ik handiger dan de cirkel van de HOLO.
Neuh, die sights hebben alleen een ander vormpje, meer niet.
Kaap schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:45:
[...]
Ik hoop het niet, dan krijg je van die servers waar van alles uit is gezet omdat de admin zon zeikstraal is die nergens tegen kan.
Ja dus? Er zijn weet ik het hoe veel servers in de wereld....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Mmm dat geeft weer perspectief :)

Jammer voor de IR gebruikers die nu weer op kennis en kunde moeten oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik ben ook weer aan het afstappen van IRNV voor mn normale guns, makkelijk om mee te spotten in bv Metro. Maar merk dat ik toch beter speel met een RDS of Holo. Heb ook het idee dat je veel meer naar je scherm moet "turen" met al dat groen/oranje.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:50:
Ik ben ook weer aan het afstappen van IRNV voor mn normale guns, makkelijk om mee te spotten in bv Metro. Maar merk dat ik toch beter speel met een RDS of Holo. Heb ook het idee dat je veel meer naar je scherm moet "turen" met al dat groen/oranje.
Dat niet alleen, met Spec Ops Cammo (wat velen en steeds meer hebben), moet je je maar afvragen of je een tegenstander ziet of al je agressie op een plantenbak aan het botvieren bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 21:48
Kaap schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:26:
[...]

En RPG's versus infantry of (auto)shotguns met frag ammo is prima zeker...

Mensen hebben altijd wel iets te klagen...
Zo zat ik gister op een server waar RPGs tegen infantry expliciet verboden was.. beetje jammer vond ik dat wel, ik vind het altijd erg gaaf om bij de Seine als er infrantry in een huisje zit even de voorgevel eraf te schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
@SythAdmin
Haha well spoken. Met de G3 leer je dat snel af, weinig ammo, wel erg sterke ammo :) . Erger me nog steeds aan het feit dat Support gasten TE weinig ammo droppen, waardoor ik steeds vaker de Squad Ammo perk equip (ipv Suppression die ik prefereer).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:52:
[...]

Dat niet alleen, met Spec Ops Cammo (wat velen en steeds meer hebben), moet je je maar afvragen of je een tegenstander ziet of al je agressie op een plantenbak aan het botvieren bent ;)
Heb mening Ammo/Med Kit kapot geschoten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:57:
@SythAdmin
Haha well spoken. Met de G3 leer je dat snel af, weinig ammo, wel erg sterke ammo :) . Erger me nog steeds aan het feit dat Support gasten TE weinig ammo droppen, waardoor ik steeds vaker de Squad Ammo perk equip (ipv Suppression die ik prefereer).
Doe eens een potje metro, het enige wat ik overal zie liggen zijn medkits....

Echt zo van: "We gaan allemaal overleven, nadeel is alleen dat we hier straks alleen nog maar met een mes staan..."

Ik ga dan ook gewoon support, krijg je pleures veel punten voor ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:45:
[...]
Leuk als je dan in battlelog kan selecteren of je dat wel of niet wil. Maar het enige dat triester is dan admins die mensen kicken vanwege bijvoorbeeld gebruik van IRNV, is mensen die op een server gaan spelen waar dingen specifiek verboden zijn, en dat dan gaan negeren. Dan mag admin mooi de handel kicken van mij.
Dat niet alleen, met Spec Ops Cammo (wat velen en steeds meer hebben), moet je je maar afvragen of je een tegenstander ziet of al je agressie op een plantenbak aan het botvieren bent
Met spec ops camo ben je inderdaad makkelijker met normale sight dan met IRNV sight te zien. Dus sowieso enige wat verandert moet worden is normale camo en spec ops camo wat dichter naar elkaar (je naar elkaar, oftewel van mij mag spec ops heat sig best wat omhoog gaan).
Mmm dat geeft weer perspectief

Jammer voor de IR gebruikers die nu weer op kennis en kunde moeten oefenen.
Gelukkig bedenk je vast wel iets anders om over te klagen, anders moet je toegeven dat je wordt neergeschoten omdat iemand anders beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:03:
[...]

Doe eens een potje metro, het enige wat ik overal zie liggen zijn medkits....
Grappig, bijna altijd als ik metro speel ben ik support maar krijg ik amper punten van mn ammo kits omdat er al 10 liggen. Hoe ervaringen kunnen verschillen ;)

Overigens blijf ik dat een moeilijke map vinden omdat ik simpelweg vaak het onderspit delf in 1 op 1 gevechten. Geef mij maar een tank, heli of zelfs een humvee.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It&#039;s just a fact

Zo heb ik ook wel eens last van spelers die de regels ignoren (voornamelijk mensen van de Russian Federation) en toch gaan mortarren. In de servers waar ik admin ben hebben we expliciet een verbod op Mortar omdat we laatst 13 mortars hadden in een 64 player map (Crossing) en toen werd je me toch lekker gespawnkillt met mortar.

Zelfs na veelvoudig kicken van de Russen die aan het mortarren waren kwamen ze terug en gingen ze weer verder met mortarren (ook nog veelvoudig warnen ingame). Resulteerde uiteindelijk in een paar bans, aangezien deze mortar lui ervoor zorgde dat er heel veel spelers leavden.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag; als ik b.v een backup van een week of zo moet pakken om wat voor reden dan ook, blijft mijn info en status van wat ik van BF3 NU al gehaald heb wel staan ???

een ander dingetje wat ik regelmatig tegen kom is dat als ik bv om de hoek ergen wil gaan samen groepen met mn eigen team dat ik NIET gelijk zie of die wel of niet bij mij horen, geen teken boven het manneke, het gevolg..........boom word ik dood geschoten door mn tegen stander... :( :+ ik wil niet mn eigen team killen maar ja , als zij de tegen standers , wel op die manier killen. niet echt fijn om juist op dat moment GEEN :( tekentje te zien is van de tegen stander of mn eigen team ???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Over het IR verhaal; na 2000+ kills met IR ben ik het helemaal zat. Het verpest de mooie graphics en het wordt gewoon ubersaai, je ziet bv geen bloed als je iemand neermaait:) Ik wordt zelf denk ik 50% van de gevallen gekilled door IR en denk nu elke keer “IR noob”. Verder boeit me niet zoveel, een nerf zal leuk zijn maar tactieken en veel bewegen counterd IR ook gewoon, voor campers is het een hell en dat bevalt me wel.

Met of zonder IR had voor K/D ratio verder weinig of geen effect, misschien zelf nog positief ook. Ik merkte dat je met IR op alles gaat knallen wat je ziet en dat is best veel, waardoor je van afstand mannetjes probeert neer te maaien terwijl je zelf geen optimale dekking hebt. Met supressor en reflex leer je dit snel af en komt er meer tactiek bij kijken.

Daar boven op is het altijd een skill geweest om kleine details op te pikken en daarop te reageren, ik zelf ben daar aardig bedreven in en met IR is dit gewoon niet nodig. Uiteindelijk wordt je lui van IR en als het generfed is krijgen een hoop spelers een terugval in score. Ik speel zelf nu met Reflex en supressor. Veel eervoller ook als je een aantal mannetjes overhoopt knalt zonder IR, zijn weinig mensen met een hoge rang (als ik) die dit doen.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 21-11-2011 13:24 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:18:
vraag; als ik b.v een backup van een week of zo moet pakken om wat voor reden dan ook, blijft mijn info en status van wat ik van BF3 NU al gehaald heb wel staan ???

een ander dingetje wat ik regelmatig tegen kom is dat als ik bv om de hoek ergen wil gaan samen groepen met mn eigen team dat ik NIET gelijk zie of die wel of niet bij mij horen, geen teken boven het manneke, het gevolg..........boom word ik dood geschoten door mn tegen stander... :( :+ ik wil niet mn eigen team killen maar ja , als zij de tegen standers , wel op die manier killen. niet echt fijn om juist op dat moment GEEN :( tekentje te zien is van de tegen stander of mn eigen team ???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Ranking en ALLES word op battlelog bewaard, jouw lokale client bevat GEEN persoonlijke gegevens, het is PUUR de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Uiteindelijk wordt je lui van IR en als het generfed is krijgen een hoop spelers een terugval in score
Met eerste gedeelte ben ik het eens, daardoor lijkt IRNV goed als je er mee stopt, je zal een terugval hebben als je ineens weer een stuk meer moeite moet doen om tegenstanders te zien (nou ja tenzij ze spec ops camo hebben). Maar ik geloof niet dat veel mensen een terugval in score zullen hebben die langer dan 1-2 uur duurt. Daarna ben je weer aan normale scope gewend, en als je echt lui bent heb je dan inderdaad een probleem, want het is iets lastiger een tegenstander te zien. Maar als je er weer even inzit merk je dat je toch een stuk sneller bent met andere scopes en meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
evilpin0 schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:22:
Over het IR verhaal; na 2000+ kills met IR ben ik het helemaal zat. Het verpest de mooie graphics en het wordt gewoon ubersaai, je ziet bv geen bloed als je iemand neermaait:) Ik wordt zelf denk ik 50% van de gevallen gekilled door IR en denk nu elke keer “IR noob”. Verder boeit me niet zoveel, een nerf zal leuk zijn maar tactieken en veel bewegen counterd IR ook gewoon, voor campers is het een hell en dat bevalt me wel.

Met of zonder IR had voor K/D ratio verder weinig of geen effect, misschien zelf nog positief ook. Ik merkte dat je met IR op alles gaat knallen wat je ziet en dat is best veel, waardoor je van afstand mannetjes probeert neer te maaien terwijl je zelf geen optimale dekking hebt. Met supressor en reflex leer je dit snel af en komt er meer tactiek bij kijken.

Daar boven op is het altijd een skill geweest om kleine details op te pikken en daarop te reageren, ik zelf ben daar aardig bedreven in en met IR is dit gewoon niet nodig. Uiteindelijk wordt je lui van IR en als het generfed is krijgen een hoop spelers een terugval in score. Ik speel zelf nu met Reflex en supressor. Veel eervoller ook als je een aantal mannetjes overhoopt knalt zonder IR, zijn weinig mensen met een hoge rang (als ik) die dit doen.
Dat is het, je wordt lui van IR, kon even niet op een goede term komen (maandag"morgen" kwaal haha). Mn standaard loadout is een gun met alleen een scope voor korte afstanden en de foregrip, de rest kan me gestolen worden (heeeeel soms een tactical light erop).

Je geeft eigenlijk alleen je positie weg met de tactical light en de lasersight, voordeel van de Heavy barrell weegt niet op tegen het nadeel (verticaal klimmen) en bipod duurt te lang met uitklappen (imho).

En je vergeet ook hoe mooi BF3 zonder de IRNV _/-\o_

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh boy here we go.
Weer dat IRNV gelul?
Noob dit noob dat, ga er dan lekker zelf mee spelen azijnpissers.
Zelf gebruik ik het niet en het stoort mij ook niet dat andere ermee spelen.

Ga anders gewoon lekker The Sims spelen als je het allemaal zo zwaar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Wat ik wel handig vind aan IRNV is dat mijnen zijn te zien, alhoewel ik dat eigenlijk niet snap....
Kan ik er ieder geval een granaat op gooien om ze te laten exploderen. Kunnen team maten tenminste door rijden.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:08
Sagaris schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:44:
De Back To Karkand weapons worden trouwens via Assignments geünlocked.

[...]

Leuke manier om wapens te unlocken. d:)b
mjah, wel beetje lame om die wapens ook in de gewone bf3 bruikbaar te maken, hebben mensen zonder karkand ongetwijfeld een nadeel.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ik had een vraag over de SP:

Elke site/blad zegt dat het een achtbaan rit is zonder emoties en dat ze er niet veel aandacht aan gaan besteden...
Dus ik had de vraag: Hoe is die achtbaan rit? Aangezien die meestal niet aan bod komt :(

Ik bedoel dan kan het wel slecht zijn qua karakters, emoties, verhaal etc... Maar schiet het lekker? ;)

De MP lijkt me vet genoeg toch?
Ik kom van black ops waar ik elk potje chopper had, 43-4 stond en gek werd van de killsteals.
Beta vond ik wel tof overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Waar kan je die IRNV scope eigenlijk unlocken.....?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.