Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44

M2M

medicijnman

Jackal131 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:56:
[...]

Dit bevestigd alleen maar meer mijn mening dat de USAS vreselijk OP is.
Trouwens, het enige wapen dat imo OP is.
200 kogels M60 met IR scope is ook behoorlijk overpowered tegen een random overige proppenschieter. Zelfs op extreme long range kun je eigenlijk gewoon 200 kogels er doorheen jagen en is de tegenstander dood. Even herladen en je kunt weer 200 nieuwe kogels er doorheen jagen. Niet bijzonder goed voor je acc, maar dat maakt mij toch eigenlijk niets uit :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

mwhoa niet de enige hoor, de DAO-12 met extended mag en frag rounds is net zo deadly :9
what's worse, is dat daar meer low-levelers mee rondlopen, omdat dat ding in de physical warfare pack zat..
Jackal131 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:56:
[...]

Dit bevestigd alleen maar meer mijn mening dat de USAS vreselijk OP is.
Trouwens, het enige wapen dat imo OP is.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Het enigste wat OP is, is de MAV

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
mvz schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:12:
mwhoa niet de enige hoor, de DAO-12 met extended mag en frag rounds is net zo deadly :9
Net zo deadly? :?
Er zit toch wel een behoorlijk groot verschil tussen de firerate van een DAO-12 en die van de USAS.
De damage per schot blijft echter gelijk.

Die shotguns met Frag-munitie zijn wat mij betreft wel prima, vanaf middellange afstanden verliezen die het toch tegenover conventionele wapens, vanwege accuratesse en bulletdrop.
Wat ik nog het meeste 'unbalanced' vind, zijn die SCAR-H karabijnen, die ondanks de korte loop effectiever is op lange afstanden dan alle Assault wapens (op de G3 na), natuurlijk onzin ookal gebruikt de SCAR zwaardere munitie. Maargoed, die SCAR-H word (iirc) volgende week dan ook gepatched :)

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 20-11-2011 14:42 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AquaSheep schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:12:
Het enigste wat OP is, is de MAV
[video]
:P
Heb het ook wel eens geprobeerd, maar het is mij nog niet gelukt om een kill te maken met de MAV.
Misschien Op als iemand de MAV gebruikt die er goed mee overweg kan 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Hopen dat je binnenkort ook je "Friends' Battle feed" wat kan opkuisen...
Heb al m'n "friends" verwijderd omdat ik ze toch niet ken/nooit mee gespeeld heb maar al hun dinge die ze unlocked hebben staan er nog wel in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 16:25
die MAV's zijn echt killing machines. Ook ik weet er aardig wat kills mee te krijgen op de PS3. Bovendien hoop ik dat er nog een 2e GoT platoon komt op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 15:18
M2M schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:10:
[...]

200 kogels M60 met IR scope is ook behoorlijk overpowered tegen een random overige proppenschieter. Zelfs op extreme long range kun je eigenlijk gewoon 200 kogels er doorheen jagen en is de tegenstander dood. Even herladen en je kunt weer 200 nieuwe kogels er doorheen jagen. Niet bijzonder goed voor je acc, maar dat maakt mij toch eigenlijk niets uit :D
Jammer alleen dat je die scope apart moet unlocken voor dat wapen. Voor de M249 heb ik alles nu wel zowel.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mm, dat met die MAV ga ik morgen ook maar eens proberen als ik thuis ben. Zeker op een (waardeloze) map als operation metro is het wel een uitkomst om minder gekilled te worden / meer kills te krijgen. Eventueel zelfs een doorbraak betekenen in de linie.

Wat een waardeloze map :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:57
Snowwie schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:47:
[...]

Jammer alleen dat je die scope apart moet unlocken voor dat wapen. Voor de M249 heb ik alles nu wel zowel.
Dat duurt ook niet lang ofzo :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ow je kan zelf platoons maken zag ik, lijkt wel een beetje clannerig ;p

net 1tje gemaakt, Ninja Snipers, maar ik ben de enige member, nou maar hopen dat er gelijk gestemde ninja snipers joinen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Iedereen loopt rond met die night scopes nu. Daar mogen wat aan doen.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363082

Hoe scoor je die Combat Efficiency ribbons eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 13:16
Anoniem: 363082 schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:26:
Hoe scoor je die Combat Efficiency ribbons eigenlijk
Drie streak bonussen halen in een ronde. Weet niet precies wanneer je zo'n bonus krijgt maar volgens mij heb je aan een killstreak van 8 of 9 wel genoeg voor de ribbon. Gewoon veel killen en niet doodgaan dus!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Badtothebone schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:10:
Schiet ze neer zou ik zeggen, in een normaal gevecht is een IR scope veel slechter dan het alternatief, dus echt moeilijk is dat niet. Alleen als je enkel camped zal je een probleem tegen IR scopes hebben.

En als ik met engineer op langere afstanden wil schieten is SCAR-H laatste die ik kies, veel te veel recoil. Oké niet zo heel erg als je zover weg bent dat je naar single shot toe moet, maar iets minder ver en andere kunnen gewoon 3-shot of full auto schieten, terwijl jij dan alle kanten op sproeit behalve naar de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Ook zo'n fijne foutmelding: Could not join this server: it's not there anymore. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419390

Badtothebone schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:10:
Tis een beetje onzin in dit spel, in het echt wordt je verblind als er veel lichtbronnen zijn met zo'n ding op, maar niet in BF3. Zelfs als je recht in de zon kijkt wordt je er nog niet mee verblind :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 419390 schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:26:
[...]

Tis een beetje onzin in dit spel, in het echt wordt je verblind als er veel lichtbronnen zijn met zo'n ding op, maar niet in BF3. Zelfs als je recht in de zon kijkt wordt je er nog niet mee verblind :')
1. Realisme heeft er niks mee te maken
2. Leer het verschil tussen nightvision en IR vision, echt zo moeilijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 11:26
Dan vind ik Mw2 erg met noobtubes, maar hierin kunnen ze er ook wat van zeg! Elke keer als ik speel op metro of Grand bazahr vliegen die dingen me om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 21:37
memo001 schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:42:
Dan vind ik Mw2 erg met noobtubes, maar hierin kunnen ze er ook wat van zeg! Elke keer als ik speel op metro of Grand bazahr vliegen die dingen me om de oren.
ik speel die call of duty maps daarom ook nooit :+

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 20:54
Zijn er nog mensen op de pc die vrij regelmatig een potje opstarten ? Ik zoek nog een aantal mensen die samen willen spelen. Als je behoefte hebt kan je stoofpeer in battlelog toevoegen. Heb vandaag weer pijnlijk gemerkt hoe belangrijk teamwork nodig is. Join vandaag alleen maar teams die ruim achter stonden. Dan is er in je eentje niks tegen te beginnen...

Op dit moment heb ik nog geen headset omdat iedereen in mijn directe omgeving Battlefield op de playstation of xbox spelen. Deze ga ik uiterraard wel aanschaffen als ik een aantal mensen heb om samen mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb je toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Thnx, mooie stats :o (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
ik heb nou al zo'n 55-60 uur recon gespeeld....alleen zie ik net dat er ook een recon medaille is bij 50uur spelen....die staat er bij mij nog niet bij :/

en ook een claymore kill die ik 1 week geleden had staat er niet bij

[edit] schijnt dat je ook daadwerkelijk als recon te voet 50 uur moet hebben doorgebracht....in een voertuig telt de tijd niet

[ Voor 41% gewijzigd door Mr. Detonator op 20-11-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 21:11

Grudgie

PSN: Grudgie7

Leuk, doe je een random co-op. Gaat alles prima haal je die, komt die niet tussen mijn stats te staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een paar leuke potjes gespeeld met de USAS!
Vandaag voor het eerst gebruikt en nu al mijn favoriete meatgrinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die een Reddit account hebben?
Gelieve deze post up te voten :) http://www.reddit.com/r/b...o_return_to_good_old_ww2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-06 16:10
Jackal131 schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:32:
[...]

Heb het ook wel eens geprobeerd, maar het is mij nog niet gelukt om een kill te maken met de MAV.
Misschien Op als iemand de MAV gebruikt die er goed mee overweg kan 8)
Net als met de heli's

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 14:04
Net even een rondje metro met de DOA shotgun gespeeld. Het is dat we dik geraped werden, maar met zo een ding kun je best lekker rambo spelen. Normaal niet mijn stijl (iets voorzichtiger), maar leuk voor de afwisseling. Maar als ik het groep begrijp kan ik dus beter de usas nemen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 14:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt.. die explosive shotgun rounds zijn te overpowered.. alsof je met een granatelauncher op vol automatisch aan het knallen ben.. alles onder de 300 meter is gewoon instakill

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:58
Sinds gistermiddag wordt ik telkens binnen 5 minuten gedisconnect. Melding: game disconnected: you were kicked from the game.

Volgens official forum hebben veel meer mensen er last van. Ik word er een beetje simpel van...spel is gewoon niet meer te spelen, beetje zonde van mijn €32.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
ik krijg mijn spel niet meer in full screen. Alt-Enter levert op dat hij naar een groot window gaat of naar een kleiner window. Maar echt full screen krijg ik met geen mogelijkheid meer voor elkaar. uit het niets.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Dat is tenminste nog geen 10x/0 score. Met een paar engineers haal je een heli sowieso neer, met 2 waarschijnlijk ook wel als je een beetje timed.
*mompelt ook nog iets over realisme*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Asgaro schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:33:
Mensen die een Reddit account hebben?
Gelieve deze post up te voten :) http://www.reddit.com/r/b...o_return_to_good_old_ww2/
nope

downvote all the posts!

kheb ww2 wel genoeg gezien met 200 verschillende games tbh

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zie net trouwens dat mijn claymore kills niet in battlelog verwerkt zijn (nog steeds op 0). Jammer, ben wel benieuwd hoeveel dat er zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Killen met de MAV werkt eigenlijk alleen goed op operation metro en misschien nog Seine crossing. Op andere maps hoef je het niet te proberen. En ik kan het weten want ik heb 350 MAV kills.

YouTube: Battlefield 3 MAV TROLOLOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 19:49
SirNobax schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:31:
[...]

Net zo deadly? :?
Er zit toch wel een behoorlijk groot verschil tussen de firerate van een DAO-12 en die van de USAS.
De damage per schot blijft echter gelijk.

Die shotguns met Frag-munitie zijn wat mij betreft wel prima, vanaf middellange afstanden verliezen die het toch tegenover conventionele wapens, vanwege accuratesse en bulletdrop.
Wat ik nog het meeste 'unbalanced' vind, zijn die SCAR-H karabijnen, die ondanks de korte loop effectiever is op lange afstanden dan alle Assault wapens (op de G3 na), natuurlijk onzin ookal gebruikt de SCAR zwaardere munitie. Maargoed, die SCAR-H word (iirc) volgende week dan ook gepatched :)
Maar ik vind het héérlijk om lui te laten vliegen (!) met een frag round in mijn simpele shotgun, long range. :) Het is magnifiek voor mensen die zich veilig wanen in een verborgen hoekje. Met IRNV scope erop kan ik ze van afstand zien liggen, frag round erop en ze dan zien vliegen geeft me veel plezier :) Soms wel even stoeien met de bulletdrop. Ik gebruik ook vaak in combo met de Suppressive speciality.
Één tip: een frag round heeft idd weinig stopping power, dus schieten op de voeten (vloer), of muren naast je tegenstander.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:57
Bezulba schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:52:
echt.. die explosive shotgun rounds zijn te overpowered.. alsof je met een granatelauncher op vol automatisch aan het knallen ben.. alles onder de 300 meter is gewoon instakill
Zo accuraat zijn ze nou ook weer niet hoor O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Valt vies tegen. Ze zijn alleen krachtig in combinatie met de USAS vanwege de fire-rate.

En trouwens, is nu alles overpowered?

[ Voor 5% gewijzigd door nukidin247 op 20-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Anoniem: 325202 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:05:
Killen met de MAV werkt eigenlijk alleen goed op operation metro en misschien nog Seine crossing. Op andere maps hoef je het niet te proberen. En ik kan het weten want ik heb 350 MAV kills.

YouTube: Battlefield 3 MAV TROLOLOLO
Leg mij dan maar is het geheim uit hoe je kills maakt met een MAV :)
Ik krijg het echt niet voor elkaar, van onder, van boven, zijwaarts, langzaam, snel....het lukt maar niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nukidin247 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:10:
[...]

Valt vies tegen. Ze zijn alleen krachtig in combinatie met de USAS vanwege de fire-rate.

En trouwens, is nu alles overpowered?
Ja, als ze er niet van kunnen winnen is het noobgun of overpowered :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overdrijven met de grote O of je hebt er niet mee gespeeld....

Max bereik van de frag rounds is 100 meter en er zijn doorgaans 4 a 5 hits nodig om een kill te maken, uitzonderlijke headshots daargelaten. Plus je doet jezelf constant schade op close quarters en/of lijf aan lijf gevechten.

Dat jullie zelf niet gierend gek worden van het hele OP dit/OP dat gezeik. Don't blame the weapons, blame the players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ben nu met frag rounds in de standaard shotgun bezig, en heb mezelf inderdaad verschillende keren doodgeschoten door close combat net die deurpost te raken of iets soortgelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ALS er dan iets overpowered is, is het de M98 barrett >:)

tanks vind ik persoonlijk net even TE snel stuk gaan, die mogen van mij wel een buff :D
en geef die attack heli gewoon een 360 graden turrent ipv wat er nu op zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bezulba schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:01:
[...]

nope

downvote all the posts!

kheb ww2 wel genoeg gezien met 200 verschillende games tbh
:D

Ik zou terug WW2 echt tof vinden, en heb ook veel WW2 games indertijd gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:43

Hu9o

Schokkend

Ik kan ineens niet meer inloggen in Origin?? En de bf3 portal website is ook niet te bereiken....

Meer mensen die hier last van hebben?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 16:12
Iemand wel eens geprobeerd heel caspian border op te blazen ? :P wordt een kale bruine vlakte hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hu9o schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:53:
Ik kan ineens niet meer inloggen in Origin?? En de bf3 portal website is ook niet te bereiken....

Meer mensen die hier last van hebben?
battlelog werkt wel gewoon. alleen bij "my soldier" geeft foutmelding:
Sorry, Something technical went wrong

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

Try going back or Home

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:43

Hu9o

Schokkend

vaag... Enkel origin opstarten geeft offline modus, en klikken op "go online" werkt gewoon niet :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bf3 en origin werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

djfrankel

It's a trap!

vinom schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:12:
[...]

Leg mij dan maar is het geheim uit hoe je kills maakt met een MAV :)
Ik krijg het echt niet voor elkaar, van onder, van boven, zijwaarts, langzaam, snel....het lukt maar niet!
Same here, ik heb het zojuist ook geprobeerd op een aantal potjes metro maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Op het filmpje lijkt het of die gast er gewoon tegenaan vliegt en iedereen dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik zou het net als stoofpeer leuk vinden om de jongens van GoT te spelen.
Ik heb namelijk vaak zat het zelfde probleem :P

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Wat is je naam dan :P pannekoek141?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik krijg het op de ps3 nog steeds met geen mogelijkheid voor elkaar om de lhrbf servers te joinen. En dat is balen, want die zijn vaak leger dan de dice servers. Enig idee waarom dit is?

Verder net weer een rape potje op metro rush; overleven 3 shotgun shells, en ik ben met 2 pistoolshoten dood. Te irritant, en het gebeurt te vaak om nog leuk te zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
haha simpeler kan het niet
pannekoek141 :)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Iemand nog vlieg tips?
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om ook alleen maar een paar kills te krijgen in een jet.
Misschien dat ik gemiddeld 30 seconden leef als ik eenmaal opgestegen ben.
Daarna wordt ik van alle kanten beschoten en gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18
Grouver schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:14:
Iemand nog vlieg tips?
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om ook alleen maar een paar kills te krijgen in een jet.
Niet constant rechtdoor blijven vliegen maar scherpe bochten maken en draaien.
Maar dat helpt je bar weinig tegen de "experts" die hun lock nooit kwijt raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Vandaag heerlijk gespeeld op de GoT rush server, helaas waren er een aantal grappenmakers die het nodig vonden om met een RPG te gaan zitten spelen. Maar verder ging het goed, aantal keer gehad dat ik geen kills voor elkaar kreeg, zaten behoorlijk goeie mensen bij.

Later wel een mijlpaal behaald, longest headshot: 380 meter. :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Wat ik heel stom vind van de server browser op de ps3 is dat er alleen maar EA servers zijn, ik zou zo nu en dan ook ngo eens op een unranked server willen spelen, of op sniper only servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:29:
[...]

Overdrijven met de grote O of je hebt er niet mee gespeeld....

Max bereik van de frag rounds is 100 meter en er zijn doorgaans 4 a 5 hits nodig om een kill te maken, uitzonderlijke headshots daargelaten. Plus je doet jezelf constant schade op close quarters en/of lijf aan lijf gevechten.

Dat jullie zelf niet gierend gek worden van het hele OP dit/OP dat gezeik. Don't blame the weapons, blame the players.
ik word er gewoon mee geinstagibt, dus of die shotgun schiet er 5 af in 0.1s of de rounds zijn inderdaad gewoon instakills

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bezulba schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:00:
[...]

ik word er gewoon mee geinstagibt, dus of die shotgun schiet er 5 af in 0.1s of de rounds zijn inderdaad gewoon instakills
Ik heb meer dan 300 kills met een USAS12 met frag rounds en kan je met 100% zekerheid zeggen dat iemand met 100% health pas na zo'n 3 schoten dood is. Behalve dus als het een headshot is, maar die heb ik niet veel. Het kan misschien overkomen als een 'instakill' aangezien meerdere explosies in je gezicht niet geweldig is voor je vermogen om iets terug te doen, maar dat is het dus absoluut niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 20-11-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 411386 schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:52:
Wat ik heel stom vind van de server browser op de ps3 is dat er alleen maar EA servers zijn, ik zou zo nu en dan ook ngo eens op een unranked server willen spelen, of op sniper only servers...
Ik zou zelf willen dat je ook op 1000 ticket servers kan spelen op de PS3. Zal niet komen, maar vind het al heel wat dat er uberhaupt een serverbrowser is op de ps3.

Er is ook een favourites optie voor servers, maar waarom zou je die willen gebruiken? Er zijn toch geen custom servers, enkel normale van dice zelf (en een paar phddhkdgops nogwat die je niet kan joinen). Wat ik me ook afvroeg, las ooit dat je servers op de ps3 kan kiezen die constant dezelfde map draaien. Meen dat ik ook ooit op een seine crossing rush only zat. Weet iemand hoe je daarop komt?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326866

Iemand nog vlieg tips?
Aan de rand van de map blijven vliegen, dan strafe run maken. Als het goed is word je dan gelockt maar dan moet je dus shift rammen voor de afterburner en 1 rechte lijn vooruit vliegen, meestal ben je de lock kwijt. Zoniet dan heb je nog flares (die je unlocked heb met die strafe run :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:18:
[...]
Wat ik me ook afvroeg, las ooit dat je servers op de ps3 kan kiezen die constant dezelfde map draaien. Meen dat ik ook ooit op een seine crossing rush only zat. Weet iemand hoe je daarop komt?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dan voor de 360. Heb momenten dat ik 1 bepaalde map helemaal te pletter wil spelen, maar dat gaat nu dus niet, voor zover ik weet.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Server admins nog last van crashes ? op onze 64 man server nog regelmatig een crash als ie vol zit.

signal: 0, exit: 3221225477 is de error die ik krijg... Onze provider is Multiplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Voor iedereen die tijdens het gamen regelmatig last heeft van server disconnects: zet UPNP uit in je router.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Iemand nog vlieg tips?
Als je echt alles geprobeerd hebt, kamikaze gaan en je in een andere jet of chopper boren. Dan krijg je als je geluk hebt de punten (disable, destroy en kill) en heb je binnen 2 keer je flares en kun je het al wat langer uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11

charrel

Cortisol4life..

Bezulba schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:00:
[...]

Ding schiet wel lekker snel ja, je kan beter de vloer voor hem raken dan iemand zelf. Dat doet volgens mij minder damage. Heb er vandaag zelf even mee zitten spelen, dan lijkt ie opeens wel een stuk minder overpowered dan toen ik hem nog niet had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

:D ik heb een signature generator gevonden en alles is aan te passen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cWLwxguvTLRb8d0WWtny8zp3/full.jpg

laat ik dan maar de link geven: http://www.enjin.com/bf3-signature-generator

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

http://battlelog.battlefi...show/6689836/1/174629836/

Kan iemand deze log zien? Altijd als ik GOT servers speel krijg ik dit aan de hand :s

Afbeeldingslocatie: http://sigs.enjin.com/sig-bf3/3cef5f992a352341.png

Awesome :D

[ Voor 29% gewijzigd door yzx op 20-11-2011 21:53 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

als je zomaar ineens, zonder geraakt te worden, doodgaat met 'bad luck' is dat dan een server admin?

was op een duitse server (aBC) aan het spelen, flags aan't cappen etc. ging goed.
ik snipede echt heel veel, en ineens zeggen die duitsers 'sie mussen spielen' en 'krank sniper' etc.

daarna ineens constant als ik ff ergens een mooie elevated position had met uitzicht, ZIP 'bad luck' dood.

kort daarna 'you have been disconnected from the server' , terwijl mede door mijn toedoen wij de helft meer tickets hadden dan tegenstander. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
In de beta was er toch een probleem dat als wanneer je liep meer schade kreeg ofzo ? Het lijkt er af en toe op alsof het weer terug is. Ik ga af en toe dood als ik net een keer geraakt wordt ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
stoofpeer schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:04:
In de beta was er toch een probleem dat als wanneer je liep meer schade kreeg ofzo ? Het lijkt er af en toe op alsof het weer terug is. Ik ga af en toe dood als ik net een keer geraakt wordt ofzo :/
De netcode is gewoon nog steeds belabberd.
Soms is de hitreg best slecht. Vooral met sniper merk je dat.
Als je instant van 0-100% dood gaat is dat lag oftewel een andere server zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Redje schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:18:
[...]
Als je instant van 0-100% dood gaat is dat lag of te wel een andere serve zoeken :)
headshot is genoeg om dat te doen, ik begrijp je niet helemaal.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
mrc4nl schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:20:
[...]

headshot is genoeg om dat te doen, ik begrijp je niet helemaal.
Ja duh met een sniper.
Maar je hebt dat ook vaak als je wordt beschoten met een assault.
Headshot met een assault is niet dodelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Redje op 20-11-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik heb vaak dat ik beschoten word, kruip ik net achter cover (een muur, boks of iets anders) en val ik dood. Terwijl ik daar toch echt niet geraakt kan worden. Het gaat hierbij dan ook om een fractie van een milliseconde. Waarom doen ze de hitregistratie gewoon niet server-side zoals ze dat in de meeste fps games doen?

Het is inderdaad veel beter dan in de beta, maar ik vind het nu net als Bad Company 2, op niets lijken. Het is echt niet goed. Dit is het punt waar ik me het meeste aan stoor bij Battlefield. Ook de destructie-lag vind ik niet zo mooi. Als je bv. met een jet tegen de grond vliegt blijft deze gewoon een halve tot 1 seconde tegen de grond en dan pas ontploft hij. Ook bijvoorbeeld met je mes een hek stuk maken duurt heel even. Dit heeft ook te maken met een soort van hitregistratie als je het mij vraagt. het duurt net iets te lang alvorens hij door heeft wat er stuk moet en op welke manier.

Ik hoop echt dat ze dit nog verbeteren, maar ik betwijfel het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Qlii256 schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:25:
Ik heb vaak dat ik beschoten word, kruip ik net achter cover (een muur, boks of iets anders) en val ik dood. Terwijl ik daar toch echt niet geraakt kan worden. Het gaat hierbij dan ook om een fractie van een milliseconde. Waarom doen ze de hitregistratie gewoon niet server-side zoals ze dat in de meeste fps games doen?

Het is inderdaad veel beter dan in de beta, maar ik vind het nu net als Bad Company 2, op niets lijken. Het is echt niet goed. Dit is het punt waar ik me het meeste aan stoor bij Battlefield. Ook de destructie-lag vind ik niet zo mooi. Als je bv. met een jet tegen de grond vliegt blijft deze gewoon een halve tot 1 seconde tegen de grond en dan pas ontploft hij. Ook bijvoorbeeld met je mes een hek stuk maken duurt heel even. Dit heeft ook te maken met een soort van hitregistratie als je het mij vraagt. het duurt net iets te lang alvorens hij door heeft wat er stuk moet en op welke manier.

Dat heb ik ook regelmatig.

Volgens mij is CoD ook client side.
BC2 was server side maar dat was af en toe ook een drama.
Dice kan het gewoon niet goed.

Zo kan je bv. ook niet door een hek schieten...
Of je schiet op iemand en je raakt een transparante muur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Qlii256 schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:25:

ook slechte code. zodra een kogel jou richting op gaat. ben je al geraakt, maar je merkt het (nog) niet.
snel een hoek om duiken heeft geen zin :'(

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Redje schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:28:
[...]

Zo kan je bv. ook niet door een hek schieten...
Nog geen problemen mee gehad eigenlijk, misschien kun je niet door alle hekken schieten maar door dranghekken heen heb ik al aardig wat kills gemaakt.
Redje schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:28:
[...]

Of je schiet op iemand en je raakt een transparante muur...
Heel vaak last van gehad :( Vooral bij de rotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

kogel trajectory lijkt wel op die film ' wanted ' je slingert ze zo achter rotsen langs en scoort een kill ;p

[ Voor 71% gewijzigd door mvz op 20-11-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Wlie schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:34:
[...]

Nog geen problemen mee gehad eigenlijk, misschien kun je niet door alle hekken schieten maar door dranghekken heen heb ik al aardig wat kills gemaakt.
Het zijn alleen die gaas hekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:29
F*cking frustrerend.. ben nu al 4x op een 1000ticket server gekicked en elke kaar bij de laatste 100 tickets.
Sta dus gemiddeld 18000 punten met 110 kills en vervolgens wordt en NIETS opgeslagen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 12:18
Weet iemand of er al servers met autobalance zijn?

zat vandaag in het verliezende team op gotbf3, 5x achter elkaar verloren. Misschien moet ik voortaan maar snel teamswitchen zoals tsurany deed. 5x achter elkaar winnen is natuurlijk beter dan 5x verliezen

[ Voor 13% gewijzigd door haarbal op 20-11-2011 23:21 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:21:
Weet iemand of er al servers met autobalance zijn?

zat vandaag in het verliezende team op gotbf3, 5x achter elkaar verloren. Misschien moet ik voortaan maar snel teamswitchen zoals tsurany deed. 5x achter elkaar winnen is natuurlijk beter dan 5x verliezen
Pardon? Teamswitchen? Ik had wat internet problemen en moest daardoor reconnecten. Ik heb geen enkele keer op de switch team knop gedrukt. Maar leuk dat je direct zulke aannames doet. Misschien zelf eens leren spelen? Leren je best doen? Minder huilen als je verliest? Je hebt het ook zelf in de hand.
Als ik verlies ga ik gewoon meer m'n best doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:23:
[...]

Pardon? Teamswitchen? Ik had wat internet problemen en moest daardoor reconnecten. Ik heb geen enkele keer op de switch team knop gedrukt. Maar leuk dat je direct zulke aannames doet. Misschien zelf eens leren spelen? Leren je best doen? Minder huilen als je verliest? Je hebt het ook zelf in de hand.
Op je teentjes getrapt? :P

@haarbal, ik speelde tegen je daarom verloor je voor een keer was het team eens goed :X

EDIT : Iemand problemen met GOT server en de battlelogs daarvan? |:( duurt altijd 58465453435 jaar voordat je die kan zien

bragmode
http://battlelog.battlefi...show/6689836/1/174629836/
/bragmore

[ Voor 17% gewijzigd door yzx op 20-11-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

En dan verlies je alweer, maar deze keer met eer. :+
Verder vind jij volgens mij de M27 IAR geweldig. Goede tip toch? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
[...]

met 64 players heb je het echt niet zelf in de hand, het viel me alleen op dat ik eerst bij je in de squad zat en het volgende potje bij de tegenstander.

Ik vind het alleen jammer dat er geen autobalance of iets dergelijks op de servers zit, winnen met een overmacht is ook boring. Heb de laatste tijd alleen maar enorme winning streaks en enorme losing streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja beschuldigd worden van teamswitchen terwijl ik de hele avond al met lag problemen zit en dat probeerde te fixen vind ik niet erg leuk. Ik wissel nooit van team, ik stop liever met spelen dan van team te wisselen.
Iemand problemen met GOT server en de battlelogs daarvan? |:(
Welke problemen? Dan kan ik er eens naar kijken wellicht.
DanielWW2 schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:24:
En dan verlies je alweer, maar deze keer met eer. :+
Death before dishonor!
Verder vind jij volgens mij de M27 IAR geweldig. Goede tip toch? ;)
Geweldig is niet direct het goede woord, het wapen heeft ook aardig wat minpunten. Het is in feite een M416 die iets minder nauwkeurig is maar wel 45 kogels kan afvuren. Het is veel vuurkracht die snel te redirecten is. Ik vind die LMG's niks maar de M27 IAR werkt wel prima. Vooral fijn in de wat kleinere mappen. En zeker heerlijk icm claymores. Lekker op Rush wat claymores bij de Mcom zetten of in steegjes en dan vol het vuur openen.
Echter op grotere mappen heb ik graag assault rifles die wat nauwkeuriger zijn of de carbines van de engineer. De M27 is in een bepaalde situatie echt super maar geen gun die in elke situatie werkt.
haarbal schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:29:
met 64 players heb je het echt niet zelf in de hand, het viel me alleen op dat ik eerst bij je in de squad zat en het volgende potje bij de tegenstander.
Ik vind dat je het nog redelijk in de hand hebt. Misschien niet zoveel als je zou willen maar ik zou nooit stoppen met proberen.
Ik vind het alleen jammer dat er geen autobalance of iets dergelijks op de servers zit, winnen met een overmacht is ook boring. Heb de laatste tijd alleen maar enorme winning streaks en enorme losing streaks.
We zitten wat dat betreft met een dilemma. Er is een plugin die aan het eind van de ronde kan balanceren op punten aantal en teams kan wisselen. Vervelende is echter dat je teams uit elkaar haalt, mensen soms meerdere keren als defender plaatst en geen volledige controle hebt over de instellingen. Het is lastig voor AI om echte inbalance te detecten en het puur admin afhankelijk maken willen we ook niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:32:
[...]

Nouja beschuldigd worden van teamswitchen terwijl ik de hele avond al met lag problemen zit en dat probeerde te fixen vind ik niet erg leuk. Ik wissel nooit van team, ik stop liever met spelen dan van team te wisselen.

[...]

Welke problemen? Dan kan ik er eens naar kijken wellicht.
het probleem dat als een ronde gedaan is en snel naar die battlelog wil kijken dat die battlelog niet bestaat en na 10 minuten uit de "history" verdwijnt en dan na een uur of 2 terug komt 8)7 dit is alleen bij GOT servers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Kan je niet squads van team wisselen? gewoon de beste van het winnende team ruilen voor de slechtste van het andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:34:
het probleem dat als een ronde gedaan is en snel naar die battlelog wil kijken dat die battlelog niet bestaat en na 10 minuten uit de "history" verdwijnt en dan na een uur of 2 terug komt 8)7 dit is alleen bij GOT servers :(
Ga ik achteraan, kijken of er wat aan te doen is.
haarbal schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:34:
Kan je niet squads van team wisselen? gewoon de beste van het winnende team ruilen voor de slechtste van het andere :)
Dat kan ook, alleen het probleem op 64 speler servers is dat squads altijd vol zitten. Een squad is niet altijd een groep spelers die samen speelt. Het is verre van ideaal en dan blijven we het liever nog even aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik zie sowieso erg vaak dat een battlelog pas na een uur beschikbaar komt, ook op niet-GOT servers.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

MadMarky schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:43:
Ik zie sowieso erg vaak dat een battlelog pas na een uur beschikbaar komt, ook op niet-GOT servers.
Ik alleen bij GOT raar, als het zo is is het zo :( Jammer op GOT heb ik meestal killer logs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 23:11
Ben ik de enige die problemen heeft met BF3 opstarten? Krijg iedere keer maar dan ook iedere keer de melding: Battlefield 3 werkt niet meer. Ik was zo wanhopig dat ik maar een nieuwe windows install gedaan heb ook. Probleem heeft nog steeds. Nieuwste drivers staan erop. Wordt er een beetje moe van..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Had het vandaag ook een paar keer, lijkt ook erg van de server af te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 15:59
Mijn broer heeft ook dat probleem. Ik niet. Onze pcs zijn dezelfde alleen heb ik een SSD (waar bf3 op staat)en hij niet.

AMD x4 ph2 965
radeon 6950
corsair ram
..

Ik vermoed dat weinig met de hardware te maken heeft maar eerder een ander programma of service (skype oid..)

edit: ook als we dezelfde server joinen..

[ Voor 7% gewijzigd door Hymnir op 21-11-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Sir.roYa schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:54:
Ben ik de enige die problemen heeft met BF3 opstarten? Krijg iedere keer maar dan ook iedere keer de melding: Battlefield 3 werkt niet meer. Ik was zo wanhopig dat ik maar een nieuwe windows install gedaan heb ook. Probleem heeft nog steeds. Nieuwste drivers staan erop. Wordt er een beetje moe van..:(
Heb je Xfire aan ofzo? Heb gelezen dat dat problemen kan opleveren

misschien dat steam dat ook doet ofzo

Update punkbuster eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

uit de ts:
Engineer
De engineer beschikt als enige over een zaklamp waarmee hij goed de soms donkere omgeving kan verlichten en zijn tegenstanders kan verblinden door in hun ogen te schijnen.
:? iedereen heeft toch van die irritante lightjes op zn wapen?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

mrc4nl schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:20:
uit de ts:

[...]

:? iedereen heeft toch van die irritante lightjes op zn wapen?
Was dat maar 8)7 zou heel wat meer kills geeweest zijn voor mij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342353

net little bird full geunlockt,
leuk zon laser maar guided missile mist nog steeds erg veel,
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.