Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
edjong schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:47:
Net 32Gb variant opzij laten leggen bij Coolblue in Rotterdam. Ze hebben er nu nog 2 liggen en nog een aantal in Eindhoven.
En nu opperdepop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:01
Uw bestelling ligt vanaf nu voor u klaar in onze winkel in Groningen. Wij houden uw order voor u apart tot en met zaterdag 7 januari 2012.

* hhoekstra gaat nu naar coolblue grunn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop gestress om een tablet zeg :) Je zou een dagje moeten wachten..
Gister lekker relaxed besteld bij Coolblue... Als het goed is dinsdag afgeleverd.
Zoniet.. dan wacht ik rustig af. Ik ga niet stad en land afrijden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennm
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 23:49
Pffff... Na enkele dagen volgen van dit forum toch besloten om via Coolblue de grijze 32G te bestellen. Deze kleur vind ik echt het mooist. Bevestiging ontvangen, verwachte leverdatum di 10-1. Ben benieuwd naar de live ervaringen na het bekijken van al dit moois via diverse sites!

Succes allemaal met kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naze1975
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 16:50
net bij mm ede nog 2 champange 64gb modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJanssen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 14:25
Coolblue Groningen, ligt klaar in de winkel...? En iedereen van Coolblue (winkel en foon) mij vertellen dat zoals op de website staat "pre-orders niet kunnen worden opgehaald". Enfin... "chauffeur is onderweg" ... had m gistermiddag besteld en zou ie vandaag thuis worden bezorgd... sowieso 14 dagen 'tevredenheidsgarantie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Dit is hier niet de bedoeling. Je kan zelf rondvragen bij winkels, en als er info is, lees je dat vanzelf.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 07-01-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 07-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kun je bij de winkel zelf vragen. Het heeft niets met dit topic te maken.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 07-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:57:
[mbr]Dit kun je bij de winkel zelf vragen. Het heeft niets met dit topic te maken.[/]
niet meer nodig, excuses.

[ Voor 56% gewijzigd door eclipse____ op 07-01-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
Net tabletcenter aan de lijn er staat de 17de als leveraging voor de gouden versie, maar ze krijgen maandag al wat binnen. Dus met een beetje geluk komt de tnt dinsdag dus al langs met de gouden versie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was ongeloofelijk, had ik een mooie besteld bij MM Den Haag. Waren ze me vergeten te bellen..... nu is mijn prime door iemand anders opgehaald die al om 10:05u in de winkel was...... verdomme, nu moet ik wachten to dinsdag. Heb hem bij MM gecanceld en toch maar gewoon via coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onedayflyer682 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:52:
[...]

Ze hebben ze overigens wel gehad maar ze waren er snel doorheen. Maandag zou de officiële levering plaatsvinden en zouden ze weer op voorraad moeten zijn.
Nou! ik heb donderdag bij MM zwolle 2x64GB champagne besteld, en ben inmiddels al 4x heen geweest om te zeuren of ze m niet kunnen verkopen.

de verkoper snapt niet dat embargo niets meer waard is wanneer andere winkels al leveren en de officiele release van het apparaat al is geweest.

maar hij hield vast, maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:45
Pakket van Tabletcenter/CoolBlue was er al voor de middag. Uiteraard tik ik dit nu op de 32Gb Gold. Ze maken waar wat ze gisteren beloofden, ondanks dat ik bestelde tijdens `uitverkocht` status op hun website.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:05
Bcc in Zutphen hebben er denk ik nog een stuk of 10 liggen.
Loop net naar buiten met een 32gb.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57
Ugh, hoop dat MM de online bestellingen snel uitlevert/kan leveren en dat hun voorraadstatus up to date was. Namelijk ook al betaald met ideal dus annuleren vind ik dan weer net wat meer gedoe...

Maar wel frustrerend om al die reacties te zien van mensen die m al ergens op hebben kunnen halen :P Njah, zal volgende week wel worden ergens dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:12:
Ugh, hoop dat MM de online bestellingen snel uitlevert/kan leveren en dat hun voorraadstatus up to date was. Namelijk ook al betaald met ideal dus annuleren vind ik dan weer net wat meer gedoe...

Maar wel frustrerend om al die reacties te zien van mensen die m al ergens op hebben kunnen halen :P Njah, zal volgende week wel worden ergens dan...
Ik vermoed dat ie pas maandagnacht/ochtend van status gaat veranderen, en dat ie fijn het hele weekend op in voorbereiding blijft staan. Maar als ie al aangemeld staat bij PostNL moet er er wel een doos zijn met sticker waar jouw naam op staat lijkt me. (Anders weten ze bijvoorbeeld het gewicht niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Ik vermoed dat ie pas maandagnacht/ochtend van status gaat veranderen, en dat ie fijn het hele weekend op in voorbereiding blijft staan. Maar als ie al aangemeld staat bij PostNL moet er er wel een doos zijn met sticker waar jouw naam op staat lijkt me. (Anders weten ze bijvoorbeeld het gewicht niet).
Heh, staat nu sinds vrijdagmiddag op:

BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.

Dit is dus op de mm site, nog niks van post.nl. Maar ja, we zien het wel... verwacht inderdaad niet eerder dan maandag uberhaupt een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37456490,noline]
Heh, staat nu sinds vrijdagmiddag op:

BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Bij mij staat er nu: BESTELLING VERZONDEN: 06.01.2012; Factuurnummer:

op postnl: Zending wordt voorbereid, maar dat stond er gisteren ook al voor ik een bevestiging MM via de mail had om kwart voor acht vanochtend had, maar dan zou ie vandaag bezorgd worden en nu staat er dus maandag. Ik heb hem gisteren om 12.44 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik had zo net een baal moment. Kom net terug van Schiphol en wilde op de heenweg al een prime kopen. Niet gedaan omdat ik dan de vakantie zou verpesten. Wilde ik hem halen op de terugweg... 1 left yes!!!

Blijkt dat je alleen mag kopen als je een boarding pass hebt.... En ik was aankomst :-(

Beneden hadden ze hem niet meer natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grivy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:30:
Bij mij staat er nu: BESTELLING VERZONDEN: 06.01.2012; Factuurnummer:

op postnl: Zending wordt voorbereid, maar dat stond er gisteren ook al voor ik een bevestiging MM via de mail had om kwart voor acht vanochtend had, maar dan zou ie vandaag bezorgd worden en nu staat er dus maandag. Ik heb hem gisteren om 12.44 besteld.
Bij mij ook, gisteren 11:34 besteld, maar wordt maandag geleverd. Ik had m natuurlijk liever dit weekend al gehad, maar 2 dagen extra wachten moet kunnen toch? Nu alleen nog hopen dat ik of iemand thuis is op het moment van levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Gisteren bij de MM Breda de 32GB zilver/champagne opgehaald, maar ik denk dat ik hem ga verkopen omdat hij bij nader inzien toch niet veel meer toevoegd aan mijn Asus ultrabook UX-31.

[ Voor 1% gewijzigd door hjoels op 07-01-2012 16:59 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ze gisteravond bij MM Heerlen ijskoud beweerden dat ze hem niet eerder dan volgende week kregen heb ik vanochtend toch nog eens gebeld en wat bleek; ze hadden er nog 1 32GB champagne op voorraad en die kon ik reserveren tot vanmiddag, gewoon op de afdeling even melden dat hij gereserveerd was .
Dus ik er weer heen en na een hoop heen en weer gebel en geloop van 3 verkopers kreeg ik de mededeling dat ze hem wel hebben maar me niet mee mochten geven voor maandag !!
Beslissing van de leidinggevende op kantoor !!!
Ja echt, wat ik ook zei ik kreeg hem echt niet mee !!
Ook al gaven ze me gelijk dat de verkoopdatum vandaag officieel inging van Asus, want dat waren ze ook al gaan checken.
Balen dus !!!!
Dus moet ik maandag weer terug naar de MM.
Lees ik net het zondagsnieuws hier staat hij wel al in de advertentie van MM voor volgende week !!!
Staat ook de sleeve in voor de TF201 voor € 39,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
hjoels schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:58:
Gisteren bij de MM Breda de 32GB zilver/champagne opgehaald, maar ik denk dat ik hem ga verkopen omdat hij bij nader inzien toch niet veel meer toevoegd aan mijn Asus ultrabook UX-31.
Waarom niet gewoon terug brengen???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
l3art schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:44:
[...]

Waarom niet gewoon terug brengen???
Ik denk niet dat ze hem terugnemen omdat hij uitgepakt- en geïnstalleerd is. Hij is nog wel nieuw in doos natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
hjoels schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:58:
Waarom heb je hem uberhaupt gekocht? Volgens je vorige berichten was je alleen maar negatief.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
cubuz schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:23:
[...]

Waarom heb je hem uberhaupt gekocht? Volgens je vorige berichten was je alleen maar negatief.... 8)7
Ik was niet negatief over de Prime an sich, maar over het gezever van de levertijden bij de MM. Eerst woendag, toen donderdagavond, dan weer a.s. dinsdag en een bericht eind januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bij Mediamarkt nemen ze altijd terug, ongeacht of een product gebruikt is of niet. Moet alleen niet beschadigd zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:56
joblamie schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:04:
Bij Mediamarkt nemen ze altijd terug, ongeacht of een product gebruikt is of niet. Moet alleen niet beschadigd zijn natuurlijk.
Check de voorwaarden nog maar eens na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
2. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.
3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
4. Het product is ongebruikt.

Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

1. Prepaid- en softwarepakketten.
2. Licentiegebonden producten.
3. Navigatieapparatuur.
4. Desktopcomputers en notebooks.
5. Satelliettunerpakketten en smartcards.
6. Hygi�nische producten.

of het gebruikt is kunnen ze denk ik niet controleren, doe een factory reset en formateer de datapartitie. Maar zouden ze een tablet als notebook aanmerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:38:

3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
De doos is al geopend, want het plastic zit er niet meer om heen.. in principe kan je het dus niet meer in de orginele verpakking verpakken... Maar geen idee hoe mieren neukerig ze daar over doen :p Maakt toch wel veel uit dat plasticje... Zonder plastic er om heen word het terug leggen in de winkel toch alweer wat lastiger

[ Voor 13% gewijzigd door Knakw0rst op 07-01-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meerdere keren dingen terug gebracht (gebruikt) naar de media markt zonder problemen. Ze doen daar vrijwel nooit moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan per mediamarkt en per medewerker verschillen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:38:
4. Desktopcomputers en notebooks.

of het gebruikt is kunnen ze denk ik niet controleren, doe een factory reset en formateer de datapartitie. Maar zouden ze een tablet als notebook aanmerken?
Ik denk dat MM Breda hem als notebook zal aanmerken, doch als er tweaker is die er belangstelling voor heeft kun je m'n mail adres vinden in mijn profiel.en zal ik hem een goede aanbieding doen.

[ Voor 2% gewijzigd door hjoels op 07-01-2012 22:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Possible schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:47:
Iemand die toevallig in Leeuwarden woont en al bij de MM langs is geweest?
Leeuwarden is helemaal leeg en 1ste leverdatum die aan mij was verteld zat op 1ste week Februari.
MM in leeuwarden begon 4 uur te verkopen (6 januari) en was om 5 uur al leeg. (waarschijnlijk ook door de kerol die 15 dozen kocht.)

Dus maar lekker bij Tabletcenter ge pre-ordert, MM in leeuwarden nooit gaan pre-orderen, je wordt nooit gebeld en ze houden niks voor je vast.

Verkoper van de BCC die was er van overtuigd dat de release pas 10 februari was, omdat zij ze dan pas binnen kregen

[ Voor 23% gewijzigd door BassieRassie op 07-01-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
motogp schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:42:
Bcc in Zutphen hebben er denk ik nog een stuk of 10 liggen.
Loop net naar buiten met een 32gb.
Suc6
Niet meer. Rond 5 uur geweest en alles uitverkocht. Nu maar bestellen, alleen nog de kleur kiezen. Hoe goud is het champagne nu echt? En hoe paars de grijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:48:
[...]

Niet meer. Rond 5 uur geweest en alles uitverkocht. Nu maar bestellen, alleen nog de kleur kiezen. Hoe goud is het champagne nu echt? En hoe paars de grijze?
Vind champagne meer zilver, zie er amper goud in, en het paarse mjah ligt een beetje aan het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennm
  • Laatst online: 02-08 23:49
Op Youtube staan heel wat filmpjes waardoor je de kleur kunt bepalen voordat je besteld.alternate heeft goede foto 's van beide kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo eens kijken bij MM Rotterdam centrum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:09:
Ik ga zo eens kijken bij MM Rotterdam centrum..
daar was ik gisteren ze hadden er een paar gehad en zouden maandag pas weer nieuwe binnen krijgen. Hoeveel wist hij niet. Maar het waren er volgens hem veel te weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Zojuist een afhaal bestelling gedaan bij mycom.
Bij bezorgen van de 32GB Grey + Dock staat 4-10 dagen.
Heb nu een bevestiging binnen, waarin 7 februari wordt aangegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazel85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Gister na dit topic te hebben gelezen in de auto gestapt naar MM zwolle. Ik had hem gepre-ordered en wilde hem graag hbben. In de winkel kreeg ik te horen dat deze vanaf maandag meegegeven kon worden. Hier niet mee akkoord gegaan en na veel gebel uiteindelijk mee gekregen omdat hij van tevoren besteld was!
Ik moet zeggen TOPAPPARAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een bezoek aan MM Den Haag en vragen om de manager van de tablet afdeling. Beetje klagen en ja hoor, daar kwam hij aanlopen met mijn Prime. Ik kwam eigenlijk om te klagen en mijn order te cancellen, maar dat was niet nodig. Ik ben een blij man en ga eens lekke zitten klooien met dat apparaat.

Iemand nog een mooi plekje waar ik goeie apps kan vinden...... (weet ik off topic.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:56:
Na een bezoek aan MM Den Haag en vragen om de manager van de tablet afdeling. Beetje klagen en ja hoor, daar kwam hij aanlopen met mijn Prime. Ik kwam eigenlijk om te klagen en mijn order te cancellen, maar dat was niet nodig. Ik ben een blij man en ga eens lekke zitten klooien met dat apparaat.

Iemand nog een mooi plekje waar ik goeie apps kan vinden...... (weet ik off topic.....)
Maar eens wat nieuw leven inblazen.

[APPS] Het grote Android Tablet apps topic

(Sorry off topic maar moet een beetje kunnen af en toe) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 64GB versie zonder dock is momenteel op voorraad bij Dynabyte, Dixons, Mycom, Paradigit en Komplett.nl

voor degenen die 100 euro voor 32GB willen betalen en later ook nog eens 50 extra voor de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:45:
de 64GB versie zonder dock is momenteel op voorraad bij Dynabyte, Dixons, Mycom, Paradigit en Komplett.nl

voor degenen die 100 euro voor 32GB willen betalen en later ook nog eens 50 extra voor de dock.
Hoe bedoel je 50 extra voor de dock, zal dat de prijs zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
doncalitri schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:54:
[...]

In Amerika was de dock los volgens mij $150, dus ik kan me niet voorstellen dat hij in NL voor 50 euro verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
doncalitri schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Dat lijkt mij niet. De dock voor de transformer 1 was 150 euro. Ik denk niet dat de dock voor de prime goedkoper zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM centrum inderdaad uitverkocht, ik moest bij Siebel zijn dus geen ramp om erheen te gaan (toch wel, siebel was dicht :) ) op de terugweg langs MM Beyerlandselaan, ook op, morgen weer nieuwe. Morgen geen tijd, bestel hem wel ergens online, alternate is prima keuze voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dat de dock los €150 zal kosten. In plaats van €100 die je betaalt als je hem in combinatie met de 32GB koopt. Ik vermoed dat er later nog wel een losse 32GB komt voor €499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Weet iemand of ze de in de Belgische Fnac ketens de nieuwe Eee Pad Transformer hebben liggen? Hij staat op de website. Zou wel leuk zijn om deze op een ledendag (1 keer per maand) met 10% korting te kopen, of gewoon een andere dag met 5% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
BCC in Utrecht gaf aan dat het hoofdkantoor ze volgende week zou ontvangen en zij dus waarschijnlijk de week erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazel85 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:42:
Gister na dit topic te hebben gelezen in de auto gestapt naar MM zwolle. Ik had hem gepre-ordered en wilde hem graag hbben. In de winkel kreeg ik te horen dat deze vanaf maandag meegegeven kon worden. Hier niet mee akkoord gegaan en na veel gebel uiteindelijk mee gekregen omdat hij van tevoren besteld was!
Ik moet zeggen TOPAPPARAAT
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb alles geprobeerd en ze willen 'm niet meegeven. Zwolle is volgens mij ook een van de weinige MM's die 't achter houdt.

Bij mij werd de chef nog even gebeld, en het hoofdkantoor, en nee pas maandag... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Ik kan hem op de website nergens vinden? Zelfde probleem heb ik bij alle andere websites, hij staat nergens op. Morgen MM maarweer eens proberen, znders bestellen bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt even bij de buren kijken. Het meeste is ook alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:49:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb alles geprobeerd en ze willen 'm niet meegeven. Zwolle is volgens mij ook een van de weinige MM's die 't achter houdt.

Bij mij werd de chef nog even gebeld, en het hoofdkantoor, en nee pas maandag... :(
Ook mij is het niet gelukt om hem mee te krijgen bij MM Heerlen !!! :( Ook pas maandag !!!
Dus ik moet echt wachten tot na mijn werk 18u :(( En ik had hem ook zo graag uitgeprobeerd dit weekend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:20

Werken deze bedrijven hun voorraadstatus op zondag bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
mark_vs schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:24:
[...]

Werken deze bedrijven hun voorraadstatus op zondag bij?
Denk dat het een geheel automatisch proces is, maar tegelijkertijd ook niet 100% betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Voor zover ik weet wordt de status pas bijgewerkt op de dag dat de vracht ook daadwerkelijk komt. En dat is ongetwijfeld bij veel filialen (zo ook het filiaal waar ik werk) zo. Dus tenzij je op een hoofdkantoor werkt van één van deze bedrijven, denk ik niet dat je met zekerheid kan zeggen dat ze op voorraad zijn. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM werken allemaal anders, 2 filialen in Rotterdam hadden ze allemaal al verkocht. jammer voor de mensen die terug moeten gaan naar de winkel voor een product dat er al is.. met de nintendo Wii was dat beter geregeld: vanaf 7 december leverbaar en op die dag kwamen ze ook pas binnen, geen gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Eindelijk , morgen werken de postbodes weer in Belgie. Tentje opzetten bij de brievenbus is dus de boodschap , ik verwacht hem toch tegen een uur of 8-9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij tabletcenter.be besteld roel0? de mijne is voor dinsdag (antraciet) ...
gold werd maandag geleverd, de grijze dinsdag ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Zie net op TV dat Media Markt de Prime volgende week in de folder heeft staan.
Zouden we er dan vanuit kunnen gaan dat MM voldoende op voorraad heeft of krijgt!?

BCC Utrecht (The Wall), had hem zaterdag ochtend in ieder geval niet, was wel gelijk met een andere tweaker die hem gereserveerd had en nog iemand die hem wilde hebben.
Saturn Utrecht (naast de BCC) had hem helemaal nog niet en wisten ook nog niet hoe of wat.
Expert Breukelen, wist ook van niets en gaan me maandag terug bellen.

Als MM hem in de folder heeft, en dus voorraad hoop ik dat ik hem morgen in Amsterdam (Bijlmer) kan kopen of reserveren voor levering deze week.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:56:
bij laptopcenter.be besteld roel0? de mijne is voor dinsdag (antraciet) ...
tabletcenter.be bedoel je? en wat bedoel je met je verwijzing naar antraciet?

Edit: azo bedoel je , nja ik wist niet dat er geen pakjes op zaterdag gingen aankomen dus ik had Gold gekozen omdat de kleur me toch niet uitmaakt ;) Tenslotte is elke voorkant gewoon zwart en het zou maar raar zijn moest je steeds naar de achterkant zitten staren :P

[ Voor 34% gewijzigd door roel0 op 08-01-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Juist erachter gekomen dat dit mooi stukje hardware pas vanaf medio februari in België uitkomt.. Pff dan toch maar in NL kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Laatst online: 14-01-2024
Begin eens met het beleid door te lezen.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 08-01-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
*knip*

[ Voor 117% gewijzigd door RoD op 08-01-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders.

Daar valt verkopen dus ook niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:15:
Juist erachter gekomen dat dit mooi stukje hardware pas vanaf medio februari in België uitkomt.. Pff dan toch maar in NL kopen :)
op tabletcenter.be kan je de qwerty bestellen ... ligt aan azerty dat hij nu iet uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Yep, maar de levertijden zijn daar jammer genoeg ondertussen ook weer op gelopen, hoopte hem gewoon lokaal in de Fnac te gaan kopen met 5% korting, maar dat was dus voordat ik wist dat hij in België in de reguliere handel pas in februari uitkomt... Qwerty vind ik niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazel85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:49:
[...]

Voet bij stuk gehouden en vertel dat hij bij ndere vestigingen al wel verkocht werd en dat et belachelijk was dat MM zwolle dat niet zou doen. Na een telefoontje met de manager en de directeur mocht hij hem met tegenzin meegeven aan mij. Reden is dat hij daar vanaf maandag verkocht mag worden ivm de nieuwe folder. Aangezien ik hem al besteld had mocht ik hem bij hoge uitzondering toch alvast hebben.

Had jij hem ook gepre-ordered?

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
09/01/2012 07:01 Zending onderweg voor distributie

Dat distributie centrum is nog geen uur rijden van waar hij oorspronkelijk lag te wachten , sindsdien echter geen nieuws meer , nja ik zal hem straks wel hebben zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zending is nog steeds aangemeld bij postnl, en komt nu pas dinsdag. Mediamarkt.. Ik ben toch niet Gek? Blijkt een waarschuwing te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juba
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:04:
Mijn zending is nog steeds aangemeld bij postnl, en komt nu pas dinsdag. Mediamarkt.. Ik ben toch niet Gek? Blijkt een waarschuwing te zijn.
Hier ook, vrijdag om 10 uur besteld met de verwachting hem zaterdag in huis te hebben... Beter bij coolblue kunnen orderen dus. Direct leverbaar bij de Mediamarkt betekend enkel dat ze hem hebben, niet direct leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
edit: verkeerd topic |:(

[ Voor 105% gewijzigd door Possible op 09-01-2012 10:27 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44
Pre-order bij MM Rijswijk, maar die heeft 'm vast nog niet binnen aangezien ik niet gebeld ben zaterdag. Iemand al wel bij MM Rijswijk € 599,- afgetikt voor een grijze 32GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Mycom utrecht geeft 12 januari aan.

Bevestiging in mail zegt echter 7 februari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Heb hem een uurtje geleden aangekregen. Waarschuwing voor de Belgen : bpost lijkt je wel een leveringsuur op de website te geven (het is voorzien) maar dat doen ze niet. Dus camperen bij de deur is de boodschap. Vanaf dat hij onderweg is naar het distributiecentrum zal je hem binnen 1 a 2 uur kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je wel roel !

veel plezier ermee
roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:45:
Heb hem een uurtje geleden aangekregen. Waarschuwing voor de Belgen : bpost lijkt je wel een leveringsuur op de website te geven (het is voorzien) maar dat doen ze niet. Dus camperen bij de deur is de boodschap. Vanaf dat hij onderweg is naar het distributiecentrum zal je hem binnen 1 a 2 uur kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycom heeft ze kennelijk nu op voorraad. Vandaag bestellen. Morgen krijgen (of afhalen).

http://www.mycom.nl/Produ...tm_campaign=tweakersclick

ook de 64GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 13:27
komplett.nl heeft ze ook binnen. 50 stuks op voorraad. Ik hoop dat ik een van die 50 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 13:37
Pre-order bij Mycom voor de 32 GB grey zojuist orderbevestiging binnen! Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:20
Ja, ik heb er vanochtend ook twee (eentje voor mij, eentje voor mijn broer) gepreordered bij Mycom.
Morgen ophalen, ijs en weder dienende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zojuist een bij de Dixons laten bestellen, kan hem ook morgen afhalen. Als hij er dan morgen niet is ben ik vrij ergens anders te gaan kijken. Wel erg prettig, de man van de winkel bestelde hem op het account van de winkel zelf. Bij MyCom wilden ze dit helaas niet voor me doen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al bericht gehad van tabletcenter voor de levering gepland voor morgen (grijze ATP)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:16

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:20:
heeft er iemand al bericht gehad van tabletcenter voor de levering gepland voor morgen (grijze ATP)?
ja, dat deze sinds zaterdag klaar staat om ingepakt te worden :+ :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:20:
nee, hier in België wacht ik ook vol ongeduld op een teken van leven van coolblue / tabletcenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 12:35
deadsy33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Hier idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gevonden op de site van coolblue belgie:

Met de Taxipost e-Tracker kun je je bestelling volgen op de website van Taxipost. Je vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij tussen 17.00 en 23.00 uur versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54
Rond het middaguur bij de MM Zwolle geweest. De persoon vlak voor mij had het showmodel (gold) meegenomen. Zonder bestelling van te voren hoef je hier niet meer te komen: ze hebben ze niet meer!

Ik had hem besteld en uiteindelijk een grey meegekregen, na wat onduidelijkheid of ze ze nou nog wel of niet hadden. Ze hebben ze hier dus nog wel, alleen nog voor mensen die van te voren gereserveerd en aanbetaald hebben!

Dit was in 1e instantie niet duidelijk voor ze dat ik aanbetaald had. Hier houden ze de primes dus wel achter voor mensen die besteld hebben, gelukkig ;)

Vanochtend bij opening stonden er namelijk 20 man te wachten om een prime mee te nemen. Geen idee of ze ook allemaal daadwerkelijk er 1 hebben meegenomen.

De mijne is in ieder geval erg mooi! Alleen van het dock mis ik 1 viltje, gek genoeg. Eens zien of ik die nog ergens vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:05
Mijne besteld bij Mycom voor 599,99 (grijze versie met 32 GB + dock).
Ze zeggen dat hij morgen binnen komt, dus laat ik hem op mijn werk af droppen. Ik heb er zin in :D.

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Voor de mensen die hebben besteld bij mycom utrecht om af te halen...

Zending :
Gewicht (gr.):12857
09.01.2012: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Gezien 1 tablet ongeveer 600-800 gram weegt... komen er dus een stuk of 15-20 binnen zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff die van mij weegt Gewicht: 798380 g volgens postnl (mediamarkt) (Dan zou ik er ongeveer 1000 krijgen, vandaar dat het zolang duurt :p)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:35:
pfff die van mij weegt Gewicht: 798380 g volgens postnl (mediamarkt) (Dan zou ik er ongeveer 1000 krijgen, vandaar dat het zolang duurt :p)
Zet dat maar eens op schoot neer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Flink sterke postbode ook...

Zou wel leuk zijn als er straks een pellet van die dingen voor je deur staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 23:00
Vrijdag de grijze Prime 32GB met dock besteld bij Paradigit. Net even gebeld en hij wordt vanavond verstuurd.... yey, kan niet wachten :-) Morgen nog een hele dag werken voor ik kan spelen - dat wordt afzien :(

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_crosso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-02 17:46
Ook een bestelling gedaan om morgen op te halen bij Mycom Den Haag van de 32GB + Dock Grey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:18:
[...]
op tabletcenter.be kan je de qwerty bestellen ... ligt aan azerty dat hij nu iet uit is
Dat zou wel een verklaring kunnen zijn waarom Nederland zowat het enige land in Europa is waar de Prime al te koop is. Ik wilde wachten tot ik de Prime lokaal in Belgie kon kopen (prijs is toch overal hetzelfde) maar ik wil geen frans toetsenbord.
Tabletcenter.be is momenteel blijkbaar de enige mogelijkheid om vanuit Begie te bestellen. Jammer genoeg is de grijze daar uitverkocht en moet je op de goude versie een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 12:35
deadsy33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:22:
[...]

En nu "Je bestelling wordt ingepakt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu: "Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging. :)"
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders